Ed_L noem eens waar je van houdt, kunnen wij (de experts) kijken of de DS wel de moeite waard is
Ik ben op zoek naar een Nintendo DS Lite voor mijn zus haar verjaardag. Ik woon in Belgie en daar vind ik enkel een NDS voor €150. Als ik dit topic doorlees merk ik dat mensen hem nieuw gekocht hebben voor €120 en minder! Voor zo een prijsverschil rijdt ik graag wat verder. Weet er iemand nog een NDS aan een aantrekkelijke prijs te koop staan? Liefst omgeving Maastricht.
Ja, die kans is inderdaad best groot. Ik hoef er echt niet voor krom te liggen. Geld is het probleem niet, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik er mee moet smijten.cc12 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 03:37:
[...]
Ik merk bij jou op dat je toch wel een portable console wilt aanschaffen. Of heb ik dat verkeerd?
Als je het niet weet kun je de aanschaf ook uitstellen. Totdat je in een impulsieve bui alsnog de DS in je handen hebt
Ik speel graag turnbased strategy, actie en rpg. Ook puzzelen kan best leuk zijn. Op de N64 vond ik Mario echt geweldig en volgens mij is er ook een 3d mario voor de DS, maar is dat geen remake?
Ach, misschien zeur ik gewoon. Ik was altijd een enorme Zelda fan, maar ben op de N64 een beetje op de serie afgeknapt. Misschien moet ik gewoon voor de nieuwe Zelda een DS kopen en verder zien we wel.
De nieuwe Zelda zier er weer net zo uit als op de oude consoles dus dat zou je moeten aanspreken.
De nieuwe Mario 64 is een remake maar er is zoveel toegevoegd dat het bijna een nieuwe Mario is.
Ook is er een andere Mario die weer net zo speelt als de oude Mario's (New Super Mario bros)
De nieuwe Mario 64 is een remake maar er is zoveel toegevoegd dat het bijna een nieuwe Mario is.
Ook is er een andere Mario die weer net zo speelt als de oude Mario's (New Super Mario bros)
Balen, met me nieuwe router kan ik niet online om een of andere reden.
Ik heb een Sitecom WL-160, met een DS Lite Black.
Bij mijn moeders' huis kan ik gewoon online (Orange Livebox met draadloos geval)
Moet ik nog wat instellen op mijn router?
Ik zie trouwens wél de router, de verbinding test werkt, maar op het einde geeft hij ineens aan dat hij geen DHCP adres kan krijgen. Terwijl als ik bij 192.168.0.1 kijk, in mijn router dus, hij wel het MAC-adres van mijn DS samen met een aangewezen IP laat zien.
Bij mijn moeders' huis kan ik gewoon online (Orange Livebox met draadloos geval)
Ik zie trouwens wél de router, de verbinding test werkt, maar op het einde geeft hij ineens aan dat hij geen DHCP adres kan krijgen. Terwijl als ik bij 192.168.0.1 kijk, in mijn router dus, hij wel het MAC-adres van mijn DS samen met een aangewezen IP laat zien.
Dat komt ws omdat je nieuwe router een beveiliging heeft waar de NDS nix mee kan. Die kan enkel overweg met WEPPolluxDKB schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:45:
Balen, met me nieuwe router kan ik niet online om een of andere reden.
Was ik vergeten erbij te zetten, ik heb hem op WEP gezet, gewoon de code ingetypt op me DS, maar dan geeft hij die fout dus. Beveiliging uitzetten doet niets.maartend schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:00:
[...]
Dat komt ws omdat je nieuwe router een beveiliging heeft waar de NDS nix mee kan. Die kan enkel overweg met WEP
Hij gaat testen, het ''slotje'' wordt groen, maar dan ineens zegt hij fout 52000 (jaja, al opgezocht op nintendo site, geen resultaat), dat ie geen adres kan krijgen omdat DHCP niet ingeschakeld is. Maar dat is het wel...
Bij de Livebox in mijn moeders huis werkt het perfect...
Verwijderd
Je kan het beste ff de aanbiedingen van de MediaMarkten in de gaten houden. Ik had de mijne voor 111 euro. Zit er in Maastricht ook niet een MediaMarkt? Kijk ff op budgetgaming.nl elke week daar zeggen ze meteen als ie in de aanbieding is ergens.nightraver23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:01:
Ik ben op zoek naar een Nintendo DS Lite voor mijn zus haar verjaardag. Ik woon in Belgie en daar vind ik enkel een NDS voor €150. Als ik dit topic doorlees merk ik dat mensen hem nieuw gekocht hebben voor €120 en minder! Voor zo een prijsverschil rijdt ik graag wat verder. Weet er iemand nog een NDS aan een aantrekkelijke prijs te koop staan? Liefst omgeving Maastricht.
Verwijderd
Je hebt vast Mac filtering aan staan, voeg daar ff je mac van je DS toe...PolluxDKB schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:19:
[...]
Was ik vergeten erbij te zetten, ik heb hem op WEP gezet, gewoon de code ingetypt op me DS, maar dan geeft hij die fout dus. Beveiliging uitzetten doet niets.
Hij gaat testen, het ''slotje'' wordt groen, maar dan ineens zegt hij fout 52000 (jaja, al opgezocht op nintendo site, geen resultaat), dat ie geen adres kan krijgen omdat DHCP niet ingeschakeld is. Maar dat is het wel...
Bij de Livebox in mijn moeders huis werkt het perfect...
`Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:12:
[...]
Je hebt vast Mac filtering aan staan, voeg daar ff je mac van je DS toe...
Nope, dat staat ook uit
Ik zal wel Sitecom of Nintendo moeten mailen ofzo...
Pollux ik heb het over de loop van jaren 100x voorbij zien komen die problemen met routers. Mijn tip altijd: doe voor de grap ELKE vorm van beveiliging uit. Dus encryptie, SSID gewoon tonen, mac filtering, wat je maar kan bedenken. Ga van daaruit werken naar je oude situatie en dan heb je vast snel door waar het aan ligt
Ik heb onlangs een zwarte DS Lite besteld bij Megawebshop.com voor 150 euro incl. verzendkosten. 
Kan niet wachten tot 'ie binnen is.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Waarom heb je hem op internet gekocht?l0c4lh0st schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:57:
Ik heb onlangs een zwarte DS Lite besteld bij Megawebshop.com voor 150 euro incl. verzendkosten.
Bij de eerste de beste speelgoedwinkel is ie 129 euro, en dan is het stukken makkelijker met garantie etc.
Heb je hem op 54mbit staan misschien? Dat werkt bij mijn niet.PolluxDKB schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:17:
[...]
`
Nope, dat staat ook uit
Verwijderd
Eh voor die prijs kan je hem overal gewoon in de winkel halenl0c4lh0st schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:57:
Kan een DS niet 54mbit aan? Raar hoor.mad_max234 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:18:
[...]
Heb je hem op 54mbit staan misschien? Dat werkt bij mijn niet.
Op me pc haal ik gewoon 54mbit, ik heb niets in mijn router ingesteld
Op me laptop bij mijn moeders huis (Livebox dus) haal ik ook altijd 54mbit, en daar werkt me DS wel altijd!
Ligt het dus aan de combinatie Sitecom + Nintendo DS + 54mbit?
Verwijderd
ff op de sitecom site kijken brengt je de oplossing:PolluxDKB schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:17:
[...]
`
Nope, dat staat ook uit
"WL-160 Firmware Upgrade Tool (v1.69) (Beta version, for issues with Alice and Nintendo DS)"
van http://www.sitecom.com/dr...p?groupid=5&productid=519
Ik denk dat dat het wel moet oplossen voor je
Nee hoor, 149 euroVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:33:
Eh voor die prijs kan je hem overal gewoon in de winkel halen
Hij heeft hem voor 150 euro op internet gekocht..
Hij is op dit moment 129 euro bij de Bart Smit.
Hij was 2 weken geleden 111 bij de Media Markt.
Ik heb hem voor 111 bij de MM gekocht
Omg! Dankje! Ik heb die router nu een maandje, en volgens mij stond er toen ik een maand geleden mijn router firmware update er nog geen 1.69 bij.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:41:
[...]
ff op de sitecom site kijken brengt je de oplossing:
"WL-160 Firmware Upgrade Tool (v1.69) (Beta version, for issues with Alice and Nintendo DS)"
van http://www.sitecom.com/dr...p?groupid=5&productid=519
Ik denk dat dat het wel moet oplossen voor je
In ieder geval, bedankt
Post straks wel even of het werkt.
[ Voor 47% gewijzigd door bóòbó op 26-10-2007 17:27 ]
Verwijderd
Super Princess Peach, Mario and Luigi RPG 2, Metroid Prime Pinball, Shunkan Puzloop en Metroid Prime: Hunters werken er in elk geval meePolluxDKB schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:44:
Welke games rumblen lekker?Iemand een lijstje met games die de Rumble Pak gebruiken? Heb namelijk een Rumble Pak gekregen, en heb nog geen games die ermee werken, denk ik.
Verwijderd
Klopt dit ? Wel vreemd dat bij Bart Smit online hij gewoon 149 euro kost ...PolluxDKB schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:25:
En zo ja, is dat bij elke Bart Smit ?
Ik heb een smc en die doet het alleen maar op 2Mbit (Kan wel gewoon op mixed 11b+11g blijven staan), dus mensen die problemen hebben zet je verbinding een terug op 2Mbit. En gebruik WEP ASCII beveiliging.PolluxDKB schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:36:
[...]
Kan een DS niet 54mbit aan? Raar hoor.
Op me pc haal ik gewoon 54mbit, ik heb niets in mijn router ingesteld
Op me laptop bij mijn moeders huis (Livebox dus) haal ik ook altijd 54mbit, en daar werkt me DS wel altijd!
Ligt het dus aan de combinatie Sitecom + Nintendo DS + 54mbit?
Verwijderd
Of koop een echt merk routermad_max234 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:01:
[...]
Ik heb een smc en die doet het alleen maar op 2Mbit (Kan wel gewoon op mixed 11b+11g blijven staan), dus mensen die problemen hebben zet je verbinding een terug op 2Mbit. En gebruik WEP ASCII beveiliging.

Of je zegt iets doms.
SMC maakt prima routers en heeft goede ondersteuning qua updates, niks minder dan de andere merken.
[ Voor 51% gewijzigd door mad_max234 op 27-10-2007 02:54 ]
Oh, wist ik niet... Mijn bestelling is al verzonden, dus ja, shit happens.PolluxDKB schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:58:
[...]
Waarom heb je hem op internet gekocht?
Bij de eerste de beste speelgoedwinkel is ie 129 euro, en dan is het stukken makkelijker met garantie etc.
Ik had gehoord dat de zwarte DS Lite niet meer gemaakt werd, vandaar dat ik hem zo snel had besteld.
Bart Smit: €149,95
[ Voor 10% gewijzigd door Tanuki op 27-10-2007 13:46 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Waar heb je dat gehaald?
Ze gaan nog wel ff door met produceren van zwarte DSLites hoor.

Verwijderd
Had je toch iets eerder naar dit topic moeten komen voor info, de zwarte, witte worden voorlopig nog gemaakt en er is net een zilveren extra bij gekomen. Bovendien zijn er nu ook bundelpakketten met Donkey Kong Jungle Climber voor 179 euro.
Nouja, je kan hem nog annuleren natuurlijk, de koop op afstand wetgeving geldt
Pap3rclip schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:36:
Waar heb je dat gehaald?Ze gaan nog wel ff door met produceren van zwarte DSLites hoor.
quote: dude van InformatiqueDeze console is uitlopend en dus niet meer leverbaar. We hebben er nog 1
in ons filiaal in Berkel, maar deze is dus zilverkleurig.
quote: dude van Informatique, even laterMet uitlopend wordt bedoeld dat het product ook niet meer leverbaar is bij onze leveranciers. Hierdoor kunnen wij het artikel ook niet meer voor u bestellen.
Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij dat natuurlijk graag.
Wat een onzin
Wel een slechte webwinkel, dat ze geeneens een DS Lite kunnen leveren.
Nintendo blijft waarschijnlijk de komende 4 jaar nog wel doorgaan met het maken van de DS Lite wit, zwart, en nu ook zilver voor europa. Geen enkele reden om hem stop te zetten natuurlijk.
Vandaag in de lokale Bart Smit (Breda, Haagse Beemden) ook geen zwarte uitvoering gezien overigens.
Shop die dat mij vertelde is overigens Informatique, ik had [quote=Informatique] gedaan, maar MyReact doet daar niet veel mee.PolluxDKB schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:38:
[...]
Wat een onzin![]()
Wel een slechte webwinkel, dat ze geeneens een DS Lite kunnen leveren.
Nintendo blijft waarschijnlijk de komende 4 jaar nog wel doorgaan met het maken van de DS Lite wit, zwart, en nu ook zilver voor europa. Geen enkele reden om hem stop te zetten natuurlijk.
Of het waar is weet ik niet.
Verwijderd
Zoals het er staat betekent het gewoon dat zij gestopt zijn met de DS Lite. Te weinig marge waarschijnlijk, of hij past niet in de rest van het assortiment. Zoals het er staat gaat het over de gehele console en niet alleen de zwarte.l0c4lh0st schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:13:
[...]
Shop die dat mij vertelde is overigens Informatique, ik had [quote=Informatique] gedaan, maar MyReact doet daar niet veel mee.
Of het waar is weet ik niet.
Verder is overal de zwarte ook nog gewoon leverbaar. Beetje raar verhaal dat ie bij de leverancier niet leverbaar zou zijn, ik denk dat het er eerder op neer komt dat ze hem niet meer willen bestellen.
Nouja, als het jou tot de aanschaf van een DS Lite over hebben laten gaan daarmee dan vind ik toch wel dat het doel de middelen heiligd
Nee hoor, ik wou er al eentje kopen en zat eigenlijk te wachten op een actie van de Media Markt, maarja, die kwam maar niet... En ik zag ze overal staan voor 150, dus ik denk, waarom maar niet gewoon zo bestellen dan.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:18:
[...]
Zoals het er staat betekent het gewoon dat zij gestopt zijn met de DS Lite. Te weinig marge waarschijnlijk, of hij past niet in de rest van het assortiment. Zoals het er staat gaat het over de gehele console en niet alleen de zwarte.
Verder is overal de zwarte ook nog gewoon leverbaar. Beetje raar verhaal dat ie bij de leverancier niet leverbaar zou zijn, ik denk dat het er eerder op neer komt dat ze hem niet meer willen bestellen.
Nouja, als het jou tot de aanschaf van een DS Lite over hebben laten gaan daarmee dan vind ik toch wel dat het doel de middelen heiligd
Dan heb ik hem iig in de loop van volgende week al.
Ik ben blij met me DS! Heb hem nu 2 weken, was toen in de aanbieding bij de MM 120,- MET "nog meer braintraning" gelijk een R4 kaartje bij gehaald, en een mooie opberg case
.
favoriete spellen:
Mario kart 64
New super mario bros
Brain training
Meer brain training
Mario 64 DS
Zelda
Tony Hawks playground
Het jammere is wel, dat als je online wilt spelen met b/v mario kart, dat je niet kan chatten..

favoriete spellen:
Mario kart 64
New super mario bros
Brain training
Meer brain training
Mario 64 DS
Zelda
Tony Hawks playground
Het jammere is wel, dat als je online wilt spelen met b/v mario kart, dat je niet kan chatten..
[ Voor 13% gewijzigd door rudyman85 op 28-10-2007 14:06 ]
sterk dat je op 2 weken zoveel games kan spelen..
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
@ Boeboe: Hij zal ze ook nog niet allemaal uitgespeeld hebben he, maar ff snel kijken naar een spelletje kan toch al best een aardige indruk geven. Dat is ook een beetje het probleem trouwens met zo'n R4 kaart en gekopieerde spellen in het algemeen: Als een spel op het eerste gezicht niks lijkt kan je het al snel naast je neer leggen, terwijl als je er de volle mep voor betaald hebt je toch wat meer bereid bent om het wat grondiger te bestuderen.
@ Iedereen: Dementium: The Ward ben ik nu aan het spelen (vraag niet hoe
) en dat is echt een hele sterke aanrader! Prachtige graphics (voor een DS), enorm goed geluid, fantastische sfeer en zo ver als ik nu kan beoordelen ook best grote levels!
@ Iedereen: Dementium: The Ward ben ik nu aan het spelen (vraag niet hoe
Verwijderd
Je zal er geen spijt van krijgen!l0c4lh0st schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:54:
[...]
Nee hoor, ik wou er al eentje kopen en zat eigenlijk te wachten op een actie van de Media Markt, maarja, die kwam maar niet... En ik zag ze overal staan voor 150, dus ik denk, waarom maar niet gewoon zo bestellen dan.
Dan heb ik hem iig in de loop van volgende week al.
Verwijderd
Ik zat laatst ook te etteren met mijn sitecom wl-153.PolluxDKB schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:25:
[...]
Hij heeft hem voor 150 euro op internet gekocht..
Hij was 2 weken geleden 111 bij de Media Markt.
Ik heb hem voor 111 bij de MM gekocht
[...]
Omg! Dankje! Ik heb die router nu een maandje, en volgens mij stond er toen ik een maand geleden mijn router firmware update er nog geen 1.69 bij.
In ieder geval, bedankt![]()
Post straks wel even of het werkt.
Wat bleek: zet UPnP aan en het werkt
Ja, afwisseling is wel goed voor jeBoeboe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:04:
sterk dat je op 2 weken zoveel games kan spelen..
Mijn vriendin is eigenlijk ook aan het kijken voor een DS-Lite, ze heeft nu een gewone, maar wil toch een roze Lite hebben. Gelukkig heeft ze nog eventjes, dus toch maar even afwachten of er een leuke MM actie komt.
Verwijderd
Je bent roze vergetenVerwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:55:
Had je toch iets eerder naar dit topic moeten komen voor info, de zwarte, witte worden voorlopig nog gemaakt en er is net een zilveren extra bij gekomen. Bovendien zijn er nu ook bundelpakketten met Donkey Kong Jungle Climber voor 179 euro.
Ik heb vrijdag een DS aangeschaft bij de lokale bart smit en daar hadden ze alleen Roze en Wit dus ik denk dat zwart amper nog geleverd wordt aangezien dit al een maand ofzo zo is.
Ik heb laatst (dat was donderdag) een Nintendo DS Lite Zwart met Brain Training gekocht, dus gaat niet helemaal opVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:08:
[...]
Je bent roze vergeten.
Ik heb vrijdag een DS aangeschaft bij de lokale bart smit en daar hadden ze alleen Roze en Wit dus ik denk dat zwart amper nog geleverd wordt aangezien dit al een maand ofzo zo is.
Tevens hebben we nu ook More Brain Training, Brain Academy en stiekem heb ik boven Animal Crossing: Wild World liggen
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Ik heb dus de roze gekocht
male,46 en jaloers dat mijn dochter is. Ik mag hem ook niet gebruiken waar vrienden van haar bij zijn of als ik haar van school ophaal.
male,46 en jaloers dat mijn dochter is. Ik mag hem ook niet gebruiken waar vrienden van haar bij zijn of als ik haar van school ophaal.
Verwijderd
Koop je voor haar toch een stoere zwartemaartend schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:55:
Ik heb dus de roze gekocht
Verwijderd
Dat ligt dan aan de Bart Smit want bij Dixons liggen ze gewoon hoorVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:08:
[...]
Je bent roze vergeten.
Edit: Ik heb nog ff op Bol.com gekeken, maar ook daar: Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, morgen in huis. Bol.com houdt kleine voorraden aan dus dat betekent dat er geen leveringsproblemen vanuit Nintendo zijn.
Waarom Bart Smit ze dan niet heeft is natuurlijk een raadsel, kan ook een bestelfoutje zijn oid.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 13:10 ]
Verwijderd
Ik heb een review van Dementium The Ward geschreven en wilde die met jullie delen
:
Dementium: The Ward
"This is Doom 3 meets Silent Hill; Be afraid" staat er met grote letters op de verpakking van Dementium: The Ward. Een horror game op een kleine handheld als de DS, is dat uberhaupt mogelijk? Na het zien van Dementium: The Ward is het duidelijk dat het maken van een horrorgame op een portable computer zeker bepaalde voordelen heeft. Zo is het mogelijk om 's avonds in bed de game toch nog even op te pakken en in een pikdonkere ruimte staat deze game garant voor een behoorlijk intense spel ervaring!
Wat allereerst heel belangrijk is in deze game zijn de graphics. Nu weten we allemaal dat de DS geen graphics wonder is, zeker niet in verhouding tot al het HD geweld op zijn grote broers, maar de graphics in Dementium: The Ward staan zeker hun mannetje. De voorwerpen zien er gedetaileerd uit, de textures zijn zeker fraai en ook zijn er voldoende nieuwe tegenstanders, voorwerpen en sferen die je gedurende het spel tegenkomt. Wel is het zo dat binnen een bepaalde 'chapter' (dit zijn zegmaar de levels van het spel) je vaak sterk op elkaar lijkende ruimtes tegenkomt. Op zich is dit niet zo erg, aangezien het spel zich afspeelt in een ziekenhuis en echte ziekenhuizen ook veel sterk op elkaar lijkende kamers en afdelingen hebben, maar hierdoor kan het soms wel lastig zijn om je te localiseren.
Gelukkig kun je kaarten vinden die je altijd kunt raadplegen en dat helpt een stuk! Overigens is de level opbouw zeker in het begin behoorlijk lineair. Vaak lijkt het alsof je veel keuzes hebt om zelf te bepalen hoe je door het gebouw gaat lopen, maar uiteindelijk blijkt dat er maar één mogelijk pad is aangezien andere deuren geblokkeerd zijn door voorwerpen of simpelweg op slot zitten. Soms is het mogelijk gesloten deuren wel open te maken, hiervoor moet je dan een sleutel vinden of een puzzel oplossen. Deze puzzels doen in beginsel erg lijken op de puzzels van een spel als Another Code, maar zijn veel eenvoudiger om op te lossen doordat er overal aanwijzingen verspreid liggen. Je hoeft je dus niet bezorgd te maken dat je alleen maar puzzels loopt op te lossen in plaats van flink te schieten. Toch is het ook geen 'schiet er maar flink op los'-game zoals de Doom 1 dat bijvoorbeeld was, het spel vraagt zeker wel wat beheersing, discipline en tactiek.
Qua wapens zit het in dit spel zeker goed. Je begint met een simpele wapenstok, maar al snel vind je een pistool dat een stuk efficienter is. Wel moet je voorzichtig zijn met de kogels want die zijn niet altijd ruim voorradig. Soms (zeker in de latere levels) zul je daarom besluiten om maar heel hard te rennen naar de volgende deur (wel eerst op je kaart kijken naar welke!) in plaats van elk monster in die ruimte af te maken.
De AI van de monster die je tegenkomt is helaas niet erg hoog. Nu mag je natuurlijk verwachten van een zombie dat ie niet erg intelligent is, maar in bepaalde gevallen blijven ze maar tegen muren aanlopen wat toch erg jammer is. Ook is het jammer dat wanneer je een tegenstander neerschiet deze verdwijnt in plaats van dat deze op de grond neervalt. Verder is het zo dat wanneer je een kamer verlaat en weer terugkeert, alle monsters ook weer terug zijn in die kamer. De enige uitzondering hierop zijn de eindbazen, die blijven wel dood. Waarschijnlijk is dit gedaan om de gelimiteerde geheugen en rekenkracht van de DS zo veel mogelijk te ontlasten. Wie nu denkt hier misbruik van te kunnen maken door zijn health en kogels te kunnen aanvullen door opnieuw een kamer in te lopen heeft het mis, deze komen niet terug. Hierdoor moet je zeker goed plannen wat je doet, want terugkeren betekent weer opnieuw kogels gebruiken terwijl je geen aanvullingen meer kunt vinden.
De overeenkomsten met Silent Hill als survival horror zijn direct al duidelijk. De overeenkomsten met Doom 3 liggen op het eerste gezicht misschien wat minder voor de hand, aangezien het spel totaal geen space thema heeft. Toch speelt het spel echt als een compacte versie van deze bekende shooter en dat heeft grotendeels met het geluid te maken. Het geluid in de game is belangrijk aangezien je hieraan kunt horen of er tegenstanders op de loer liggen. Nog een directe overeenkomst met Doom 3 is de verlichting, het is in het spel overal enorm donker en je zult met je zaklamp je een weg moeten banen door de gangen. Helaas is onze held niet handig genoeg om zowel een zaklamp én een wapen vast te kunnen houden, waardoor je voor dat je kunt schieten altijd eerst je zaklamp weg moet stoppen. Het beperkte zicht zorgt dan voor een enorme hoeveelheid sfeer. Nog een overeenkomst met de Doom 3 serie is dat je gebruik kunt maken van een zaag als wapen. Het is in dit geval geen kettingzaag maar een cirkelzaag, wat zeker net zo effectief is.
De bediening van het spel werkt met de vierpunts druktoetsen om te kunnen bewegen (vooruit, achteruit en links/rechts strafen), met de stylus beweeg je omhoog en omlaag en kun je draaien. Dit is een vrij beproefde techniek voor DS shooters en werkt hier ook uitstekend. Een enkele keer gebeurd het dat je per ongeluk de knop van de items of het kladblok aantoetst, maar dan pauzeert de aktie ook meteen dus zodra je op resume klikt kun je direct weer doorgaan. Kladblok? Ja, je hebt gedurende het hele spel de beschikking over een kladblok om aantekeningen op te maken. Een leuk idee, maar helaas blijk je het tijdens het spel eigenlijk nooit echt nodig te hebben. De L toets is om te schieten en de R toets van wapen te wisselen, iets wat overigens ook (en wat mij betreft makkelijker) met de stylus kan. Wanneer je een pistool of geweer in je handen hebt verschijnt er een crosshair op het scherm, welke rood oplicht als je over een tegenstander beweegt die binnen bereik is. Dit is zeker handig bij het richten in het donker ook al maakt het de game iets minder realistisch. Het is overigens mogelijk om via het options menu de omhoog/omlaag beweging via de stylus om te draaien, zodat je een vliegtuig achtige bediening krijgt. De bediening is bij een spel als dit cruciaal en werkt bij Dementium: The Ward uitstekend.
Het enige negatieve punt aan de game is het gebrek om je spel te kunnen opslaan wanneer jij dat wilt. Het spel is ingedeeld in chapters en als je dood gaat moet je weer vanaf het begin van een chapter opnieuw beginnen. Hierdoor kan het nogal eens gebeuren dat je bepaalde stukken een aantal keer moet herhalen en dat kan nogal eens vervelen. Op zich zorgt dit wel voor een langere speelduur en geeft het weer hetzelfde gevoel dat de oorspronkelijke Doom 1 gaf tijdens het spelen. Een tweede negatief punt zou kunnen zijn dat de game te kort is, maar dit komt aan de andere kant vooral doordat je er eigenlijk geen moment van af kan blijven. Het spel is enorm verslavend en daardoor zou je er weleens sneller doorheen kunnen gaan dan je zou willen. Overigens is er maar één moeilijkheidsniveau en is er geen multiplayer mogelijkheid, iets dat zeker veel zou toevoegen aan de levensduur. Oorspronkelijk was multiplayer wel geplanned, maar de developpers hebben later besloten hiervan af te zien. De developpers hebben al wel aangegeven dat als deze game voldoende verkocht zal worden om een sequel uit te brengen dat dit vervolg dan wél multiplayer zal bevatten.
Dementium: The Ward is absoluut een unieke game voor de Nintendo DS. De gamebox geeft Mature aan als leeftijdsrating en dit is op zich zelf al uniek voor een Nintendo game. Het aantal first person shooters op de DS is op een hand te tellen, maar hopelijk gaat deze game daar verandering in brengen. De enige andere first person horror zombie game die bij mij opkomt is Dead 'n Furious, een on-rails-shooter welke absoluut onvergelijkbaar is qua graphics, geluid, en bewegingsvrijheid. Het spel komt op 31 oktober officieel uit in Amerika maar als je geluk hebt kun je al een exemplaar bemachtigen. Persoonlijk zou ik je zeker aanraden niet te wachten op een Europese release. Geniet van het feit dat de Nintendo DS regio vrij is door hem vandaag nog te bestellen... Een aanrader!
Pluspunten:
+ Zeer fraaie graphics
+ Goed gebruik van geluid als onderdeel van de gameplay
+ Goede sfeer
Minpunten:
- Veel herhaling in de graphics
- Te kort
- Geen instelbare moeilijkheidsgraad
- Geen multiplayer
Gameplay 90%
Fun 95%
Levensduur 70%
Graphics 95%
Geluid 97%
Originaliteit 85%
Reviewerscore 92%
Dementium: The Ward
"This is Doom 3 meets Silent Hill; Be afraid" staat er met grote letters op de verpakking van Dementium: The Ward. Een horror game op een kleine handheld als de DS, is dat uberhaupt mogelijk? Na het zien van Dementium: The Ward is het duidelijk dat het maken van een horrorgame op een portable computer zeker bepaalde voordelen heeft. Zo is het mogelijk om 's avonds in bed de game toch nog even op te pakken en in een pikdonkere ruimte staat deze game garant voor een behoorlijk intense spel ervaring!
Wat allereerst heel belangrijk is in deze game zijn de graphics. Nu weten we allemaal dat de DS geen graphics wonder is, zeker niet in verhouding tot al het HD geweld op zijn grote broers, maar de graphics in Dementium: The Ward staan zeker hun mannetje. De voorwerpen zien er gedetaileerd uit, de textures zijn zeker fraai en ook zijn er voldoende nieuwe tegenstanders, voorwerpen en sferen die je gedurende het spel tegenkomt. Wel is het zo dat binnen een bepaalde 'chapter' (dit zijn zegmaar de levels van het spel) je vaak sterk op elkaar lijkende ruimtes tegenkomt. Op zich is dit niet zo erg, aangezien het spel zich afspeelt in een ziekenhuis en echte ziekenhuizen ook veel sterk op elkaar lijkende kamers en afdelingen hebben, maar hierdoor kan het soms wel lastig zijn om je te localiseren.
Gelukkig kun je kaarten vinden die je altijd kunt raadplegen en dat helpt een stuk! Overigens is de level opbouw zeker in het begin behoorlijk lineair. Vaak lijkt het alsof je veel keuzes hebt om zelf te bepalen hoe je door het gebouw gaat lopen, maar uiteindelijk blijkt dat er maar één mogelijk pad is aangezien andere deuren geblokkeerd zijn door voorwerpen of simpelweg op slot zitten. Soms is het mogelijk gesloten deuren wel open te maken, hiervoor moet je dan een sleutel vinden of een puzzel oplossen. Deze puzzels doen in beginsel erg lijken op de puzzels van een spel als Another Code, maar zijn veel eenvoudiger om op te lossen doordat er overal aanwijzingen verspreid liggen. Je hoeft je dus niet bezorgd te maken dat je alleen maar puzzels loopt op te lossen in plaats van flink te schieten. Toch is het ook geen 'schiet er maar flink op los'-game zoals de Doom 1 dat bijvoorbeeld was, het spel vraagt zeker wel wat beheersing, discipline en tactiek.
Qua wapens zit het in dit spel zeker goed. Je begint met een simpele wapenstok, maar al snel vind je een pistool dat een stuk efficienter is. Wel moet je voorzichtig zijn met de kogels want die zijn niet altijd ruim voorradig. Soms (zeker in de latere levels) zul je daarom besluiten om maar heel hard te rennen naar de volgende deur (wel eerst op je kaart kijken naar welke!) in plaats van elk monster in die ruimte af te maken.
De AI van de monster die je tegenkomt is helaas niet erg hoog. Nu mag je natuurlijk verwachten van een zombie dat ie niet erg intelligent is, maar in bepaalde gevallen blijven ze maar tegen muren aanlopen wat toch erg jammer is. Ook is het jammer dat wanneer je een tegenstander neerschiet deze verdwijnt in plaats van dat deze op de grond neervalt. Verder is het zo dat wanneer je een kamer verlaat en weer terugkeert, alle monsters ook weer terug zijn in die kamer. De enige uitzondering hierop zijn de eindbazen, die blijven wel dood. Waarschijnlijk is dit gedaan om de gelimiteerde geheugen en rekenkracht van de DS zo veel mogelijk te ontlasten. Wie nu denkt hier misbruik van te kunnen maken door zijn health en kogels te kunnen aanvullen door opnieuw een kamer in te lopen heeft het mis, deze komen niet terug. Hierdoor moet je zeker goed plannen wat je doet, want terugkeren betekent weer opnieuw kogels gebruiken terwijl je geen aanvullingen meer kunt vinden.
De overeenkomsten met Silent Hill als survival horror zijn direct al duidelijk. De overeenkomsten met Doom 3 liggen op het eerste gezicht misschien wat minder voor de hand, aangezien het spel totaal geen space thema heeft. Toch speelt het spel echt als een compacte versie van deze bekende shooter en dat heeft grotendeels met het geluid te maken. Het geluid in de game is belangrijk aangezien je hieraan kunt horen of er tegenstanders op de loer liggen. Nog een directe overeenkomst met Doom 3 is de verlichting, het is in het spel overal enorm donker en je zult met je zaklamp je een weg moeten banen door de gangen. Helaas is onze held niet handig genoeg om zowel een zaklamp én een wapen vast te kunnen houden, waardoor je voor dat je kunt schieten altijd eerst je zaklamp weg moet stoppen. Het beperkte zicht zorgt dan voor een enorme hoeveelheid sfeer. Nog een overeenkomst met de Doom 3 serie is dat je gebruik kunt maken van een zaag als wapen. Het is in dit geval geen kettingzaag maar een cirkelzaag, wat zeker net zo effectief is.
De bediening van het spel werkt met de vierpunts druktoetsen om te kunnen bewegen (vooruit, achteruit en links/rechts strafen), met de stylus beweeg je omhoog en omlaag en kun je draaien. Dit is een vrij beproefde techniek voor DS shooters en werkt hier ook uitstekend. Een enkele keer gebeurd het dat je per ongeluk de knop van de items of het kladblok aantoetst, maar dan pauzeert de aktie ook meteen dus zodra je op resume klikt kun je direct weer doorgaan. Kladblok? Ja, je hebt gedurende het hele spel de beschikking over een kladblok om aantekeningen op te maken. Een leuk idee, maar helaas blijk je het tijdens het spel eigenlijk nooit echt nodig te hebben. De L toets is om te schieten en de R toets van wapen te wisselen, iets wat overigens ook (en wat mij betreft makkelijker) met de stylus kan. Wanneer je een pistool of geweer in je handen hebt verschijnt er een crosshair op het scherm, welke rood oplicht als je over een tegenstander beweegt die binnen bereik is. Dit is zeker handig bij het richten in het donker ook al maakt het de game iets minder realistisch. Het is overigens mogelijk om via het options menu de omhoog/omlaag beweging via de stylus om te draaien, zodat je een vliegtuig achtige bediening krijgt. De bediening is bij een spel als dit cruciaal en werkt bij Dementium: The Ward uitstekend.
Het enige negatieve punt aan de game is het gebrek om je spel te kunnen opslaan wanneer jij dat wilt. Het spel is ingedeeld in chapters en als je dood gaat moet je weer vanaf het begin van een chapter opnieuw beginnen. Hierdoor kan het nogal eens gebeuren dat je bepaalde stukken een aantal keer moet herhalen en dat kan nogal eens vervelen. Op zich zorgt dit wel voor een langere speelduur en geeft het weer hetzelfde gevoel dat de oorspronkelijke Doom 1 gaf tijdens het spelen. Een tweede negatief punt zou kunnen zijn dat de game te kort is, maar dit komt aan de andere kant vooral doordat je er eigenlijk geen moment van af kan blijven. Het spel is enorm verslavend en daardoor zou je er weleens sneller doorheen kunnen gaan dan je zou willen. Overigens is er maar één moeilijkheidsniveau en is er geen multiplayer mogelijkheid, iets dat zeker veel zou toevoegen aan de levensduur. Oorspronkelijk was multiplayer wel geplanned, maar de developpers hebben later besloten hiervan af te zien. De developpers hebben al wel aangegeven dat als deze game voldoende verkocht zal worden om een sequel uit te brengen dat dit vervolg dan wél multiplayer zal bevatten.
Dementium: The Ward is absoluut een unieke game voor de Nintendo DS. De gamebox geeft Mature aan als leeftijdsrating en dit is op zich zelf al uniek voor een Nintendo game. Het aantal first person shooters op de DS is op een hand te tellen, maar hopelijk gaat deze game daar verandering in brengen. De enige andere first person horror zombie game die bij mij opkomt is Dead 'n Furious, een on-rails-shooter welke absoluut onvergelijkbaar is qua graphics, geluid, en bewegingsvrijheid. Het spel komt op 31 oktober officieel uit in Amerika maar als je geluk hebt kun je al een exemplaar bemachtigen. Persoonlijk zou ik je zeker aanraden niet te wachten op een Europese release. Geniet van het feit dat de Nintendo DS regio vrij is door hem vandaag nog te bestellen... Een aanrader!
Pluspunten:
+ Zeer fraaie graphics
+ Goed gebruik van geluid als onderdeel van de gameplay
+ Goede sfeer
Minpunten:
- Veel herhaling in de graphics
- Te kort
- Geen instelbare moeilijkheidsgraad
- Geen multiplayer
Gameplay 90%
Fun 95%
Levensduur 70%
Graphics 95%
Geluid 97%
Originaliteit 85%
Reviewerscore 92%
Damn, ook de DS Lite in de aanbiedingCraytahar schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:23:
Voor diegene die nog een wii wil gaan kopen
DI 6 November van 17:00 - 21:00 extra koopavond bij bartsmit de wii kost dan 213 euro (15% korting)
http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder4407.php
Iemand enig idee of er een Paper Mario uit gaat komen voor de DS?
[ Voor 13% gewijzigd door Tanuki op 30-10-2007 13:00 ]
http://www.engadget.com/2...f-two-new-ds-lite-models/

Er komen nieuwe DS-en uit! Wanneer ze hier in Europa verkrijgbaar zullen zijn is nog een raadsel, maar ik wel die gouden Zelda editie

Er komen nieuwe DS-en uit! Wanneer ze hier in Europa verkrijgbaar zullen zijn is nog een raadsel, maar ik wel die gouden Zelda editie
Het verschilt per vestiging van BS wat betreft de prijs: als MM bijvoorbeeld ze goedkoper heeft dan de normale prijs dan gaat de BS in diezelfde stad ook mee. Heb het gevraagd aan een medewerker van BS.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:58:
[...]
Klopt dit ? Wel vreemd dat bij Bart Smit online hij gewoon 149 euro kost ...
En zo ja, is dat bij elke Bart Smit ?
Er komt trouwens een tv-tuner uit voor de DS: http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=21196
[ Voor 9% gewijzigd door cc12 op 31-10-2007 16:00 ]
Die TV-Tuner werkt met de japanse variant van DVB-T geloof ik.cc12 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:58:
[...]
Het verschilt per vestiging van BS wat betreft de prijs: als MM bijvoorbeeld ze goedkoper heeft dan de normale prijs dan gaat de BS in diezelfde stad ook mee. Heb het gevraagd aan een medewerker van BS.
Er komt trouwens een tv-tuner uit voor de DS: http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=21196
En dat wordt niet in NL uitgezonden, in dat formaat.
Betwijfel of die wel naar Nederland komt...
Oeh, die aanbieding van bartsmit is wel aantrekkelijk. Misschien dat ik wel een DS koop dan
Geef alleen wel teveel geld uit afgelopen tijd, net een nieuwe telefoon, hoe ga ik dit weer aan m'n ouders uitleggen..
Even met een DS gespeeld vandaag, Mario Kart, Zelda, allemaal leuk
Even met een DS gespeeld vandaag, Mario Kart, Zelda, allemaal leuk
Verwijderd
Ik heb in december vorig jaar een zwarte Nintendo Ds Lite op de Zwarte Markt in Beverwijk gekocht.
Was toen 2 tientjes (129 euro) goedkoper dan in de reguliere handel.
Volgens de verkoper had ik er een jaar garantie op.
Nog een geschreven bonnetje meegekregen.
Jullie raden het waarschijnlijk al.
De Nintendo DS Lite is er ineens mee gekapt.
Wanneer ik 'm aanzet gaat het groene lichtje nog wel branden maar hoor je geen geluid en krijg je geen beeld.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn of dat ik de Ds misschien toch ter reparatie aan kan bieden bij Nintendo?
Andere ideeen zijn uiteraard ook welkom.
Misschien is er iemand op dit forum die 'm tegen een leuk tarief kan repareren?
Groetjes,
Rob
Was toen 2 tientjes (129 euro) goedkoper dan in de reguliere handel.
Volgens de verkoper had ik er een jaar garantie op.
Nog een geschreven bonnetje meegekregen.
Jullie raden het waarschijnlijk al.
De Nintendo DS Lite is er ineens mee gekapt.
Wanneer ik 'm aanzet gaat het groene lichtje nog wel branden maar hoor je geen geluid en krijg je geen beeld.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn of dat ik de Ds misschien toch ter reparatie aan kan bieden bij Nintendo?
Andere ideeen zijn uiteraard ook welkom.
Misschien is er iemand op dit forum die 'm tegen een leuk tarief kan repareren?
Groetjes,
Rob
Als het een Nederlandse DS is heb je gewoon garantie van Nintendo in Nederland...Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:38:
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Accepteren die dan een handgeschreven bonnetje van een handelaar in Beverwijk die door mij niet meer te vinden is?
Groetjes,
Rob
Groetjes,
Rob
Daar zullen ze best wel eens moeilijk over kunnen gaan doen
. Ik zou in ieder geval even contact met ze opnemen er over en gewoon melden dat je je bon (== garantiebewijs) kwijt bent. Misschien repareren ze hem uit coulance alsnog gewoon. De service van Nintendo is over het algemeen erg goed, dus niet geschoten is altijd mis...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Als je een bon hebt met de bedrijfsnaam en productnaam en een datum er op is het prima. 129 euro is ook geen bijzonder lage prijs, dat is gewoon een leuke aanbieding.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:26:
Accepteren die dan een handgeschreven bonnetje van een handelaar in Beverwijk die door mij niet meer te vinden is?
Groetjes,
Rob
ZOEKEN!
PS: We weten nu wel dat je Rob heet, je naam staat ook links van je post. En groetjes gaan we stilzwijgend vanuit hier bij Tweakers
Verwijderd
Ik speel sinds een aantal dagen Final Fantasy III op mijn DS en nu merk ik wat op (Evt spoiler alert!):
Op gamefaqs heb ik wat guides doorgelezen over de jobs die je kan krijgen, er stond o.a. in vermeld dat een red mage in de beginfasen van de game voor zowel magic als physical attacks niet onder zou doen aan de dedicated classes.
Nu heb ik mijn character setup als volgt (Iedereen is lvl 15, namen zijn gewijzigd
)
- Luneth: Freelancer job lvl 37, str 13, attack 55
- Persoon A: Red Mage job lvl 11, str 13, attack 53
- Persoon B: Red Mage job lvl 11, str 13, attack 45
- Persoon C: White Mage jb lvl 17, str 13, attack 40
Op een random enemy, hoofdpersoon doet 300 dmg, persoon A en B tussen de 30 en de 80 en persoon C tussen de de 20 en de 40.
Komt het puur en alleen door de lagere job lvls dat de damage output van mijn red mages zo belachelijk laag is vergeleken met Luneth? Hun attack is wel iets lager maar als damage output alleen gebaseerd is op job lvls, wat houd het overall level van de characters dan in?
Mijn characters A en B doen dus soms evenveel physical damage als mijn white mage met haar stafje
Het is nogal irritant dat je steeds moet wachten bij b.v. een Boss of moeilijkere randoms tot Luneth aan kan vallen omdat hij belachelijk veel meer damage doet, zo heb ik niet zoveel aan mijn red mages.
Wat voor setup gebruiken jullie?
P.S. Ik ben niet van plan deze setup heel lang te gebruiken maar volgens guides en ervaring zijn red mages voor het 2e kristal zeker goed genoeg om een beetje op alle fronten goed mee te kunnen komen.
Op gamefaqs heb ik wat guides doorgelezen over de jobs die je kan krijgen, er stond o.a. in vermeld dat een red mage in de beginfasen van de game voor zowel magic als physical attacks niet onder zou doen aan de dedicated classes.
Nu heb ik mijn character setup als volgt (Iedereen is lvl 15, namen zijn gewijzigd
- Luneth: Freelancer job lvl 37, str 13, attack 55
- Persoon A: Red Mage job lvl 11, str 13, attack 53
- Persoon B: Red Mage job lvl 11, str 13, attack 45
- Persoon C: White Mage jb lvl 17, str 13, attack 40
Op een random enemy, hoofdpersoon doet 300 dmg, persoon A en B tussen de 30 en de 80 en persoon C tussen de de 20 en de 40.
Komt het puur en alleen door de lagere job lvls dat de damage output van mijn red mages zo belachelijk laag is vergeleken met Luneth? Hun attack is wel iets lager maar als damage output alleen gebaseerd is op job lvls, wat houd het overall level van de characters dan in?
Mijn characters A en B doen dus soms evenveel physical damage als mijn white mage met haar stafje
Het is nogal irritant dat je steeds moet wachten bij b.v. een Boss of moeilijkere randoms tot Luneth aan kan vallen omdat hij belachelijk veel meer damage doet, zo heb ik niet zoveel aan mijn red mages.
Wat voor setup gebruiken jullie?
P.S. Ik ben niet van plan deze setup heel lang te gebruiken maar volgens guides en ervaring zijn red mages voor het 2e kristal zeker goed genoeg om een beetje op alle fronten goed mee te kunnen komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 23:00 ]
Ik ben voor mijn NDS-Lie op zoek naar zo'n spelletje waarbij je kogels/knikker afschiet naar boven, die dan gelijkkleurende kogels/knikkers weghaals als er meer dan 3 aan vast zitten.
Kan het niet beter omschrijven, maar dit is het dus.
En ik ben op zoek naar zo'n spelletje waarbij je steentjes moet ruilen op en bord tegen andere steentjes en dat ze dan ook verdwijnen.
En ik ben op zoek naar zo'n spelletje waarbij je steentjes moet ruilen op en bord tegen andere steentjes en dat ze dan ook verdwijnen.
Verwijderd
Heb je het al in het "ik zoek de naam van een spel" topic geprobeerd? Met een naam (ook al is het voor een andere console) kan je dan googlen naar een soortgelijk spel op de DSmaartend schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:46:
Ik ben voor mijn NDS-Lie op zoek naar zo'n spelletje waarbij je kogels/knikker afschiet naar boven, die dan gelijkkleurende kogels/knikkers weghaals als er meer dan 3 aan vast zitten.
Ik verklap het wel gewoon. Hij bedoelt bust a move (puzzle bobble is de japanse titel)
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Mijn eerste post op Tweakers.. Ik heb namelijk een vraag: ik zat op toys-r-us (VS) (ik zocht een willekeurige Amerikaanse winkel, iemand andere sites??) te kijken en zie daar de DS Lite staan voor 130 dollar, dat is dus maar 90 euro! Is het mogelijk om een DS uit de VS te bestellen en naar ons kikkerlandje te laten sturen? Iemand hier ervaring mee? Kan ik bepaalde spellen niet spelen? Ik las dat taalopties er soms niet bij zullen zitten, maar dat maakt me niet veel uit. Zijn er beperking t.a.v. van back ups spelen? of grote extra bijkomende kosten (verzendkosten?)
Ik weet niet of hier al op gereageerd is, maar 40 pagina's doorlezen is zoveel
Wie kan me helpen, alvast bedankt uiteraard!!
Ik weet niet of hier al op gereageerd is, maar 40 pagina's doorlezen is zoveel
Wie kan me helpen, alvast bedankt uiteraard!!
Alle DS-Lites zijn wereldwijd hetzelfde. Je kunt dus Europese spellen op een Japanse DS spelen en Amerikaanse op een Europese.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:09:
Mijn eerste post op Tweakers.. Ik heb namelijk een vraag: ik zat op toys-r-us (VS) (ik zocht een willekeurige Amerikaanse winkel, iemand andere sites??) te kijken en zie daar de DS Lite staan voor 130 dollar, dat is dus maar 90 euro! Is het mogelijk om een DS uit de VS te bestellen en naar ons kikkerlandje te laten sturen? Iemand hier ervaring mee? Kan ik bepaalde spellen niet spelen? Ik las dat taalopties er soms niet bij zullen zitten, maar dat maakt me niet veel uit. Zijn er beperking t.a.v. van back ups spelen? of grote extra bijkomende kosten (verzendkosten?)
Goede sites om te importeren zijn o.a. www.dvdboxoffice.com (Canada) en www.play-asia.com (Hong Kong).
Als je importeert bestaat de kans dat je importbelasting moet betalen (en eventueel bij bijvoorbeeld UPS nog extra kosten); reken dan op 20-25% extra. Bij de Amerikaanse en Japanse DS'n zit een 110V adapter, deze kun je niet direct in Europa gebruiken. Je kunt met een step-down adapter de netspanning van 230V verlagen naar 110V zodat je de adapter kan gebruiken. Andere mogelijkheid is om hier een losse adapter te kopen.
Daarnaast geeft Nintendo Europa geen garantie. Je zult bij problemen je DS dan altijd moeten terugsturen naar webshop.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
importeren is geen probleem, zolang je het gebruikele douane risico wil nemen (wat vrij groot is. Een pakketje van die prijs pikken ze er snel uit
)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Neem aan dat je de namen ervan wil weten?maartend schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:46:
Dan zoek je denk ik naar Bust-A-Move DS en Puzzle Quest: Challenge of the Warlords (iig warlords voldoet min of meer aan je omschrijving, kunnen ook nog redelijk wat andere zijn). Kijk eens op die site van de linkjes voor meer puzzle spellen, hij moet dr haast wel bij staann
Commodore 64 = tha bomb
Verwijderd
Dankjewel, dus waarschijnlijk zal ik dan nog goedkoper zijn in NL.. kwam de MM maar weer eens met die 111 euro aanbieding
Verwijderd
Komende dinsdag avond bij Bart Smit voor 127,46...Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:43:
Dankjewel, dus waarschijnlijk zal ik dan nog goedkoper zijn in NL.. kwam de MM maar weer eens met die 111 euro aanbieding
Ook niet verkeerd: MM Den Haag en Rijswijk 149,- incl een game naar keuze... kan je in elk geval meteen spelen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 22:52 ]
Alleen 's avonds?Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:27:
[...]
Komende dinsdag avond bij Bart Smit voor 127,46...
Hmmm, beetje twijfelachtig... Slaan die tijden bovenin de folder nou alleen op de openingstijden of ook op de momenten dat de aanbiedingen gelden?
[ Voor 36% gewijzigd door posttoast op 01-11-2007 22:43 ]
Verwijderd
Die aanbieding geldt alleen die dinsdag avond, ook in de webshop eventueel. Let ook ff op mijn edit op m'n vorige postposttoast schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:41:
[...]
Alleen 's avonds?
Hmmm, beetje twijfelachtig... Slaan die tijden bovenin de folder nou alleen op de openingstijden of ook op de momenten dat de aanbiedingen gelden?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 22:55 ]
Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een écht leuke rpg voor de DS.
Pokemon ben ik onderhand wel een beetje ontgroeid (ookal is het als 20-jarige soms nog wel een vermakelijk spel).
Mario en Luigi: Partners in Time heb ik een hele tijd terug al uitgespeeld. Erg leuk mariospel, maar mist toch ook een beetje diepgang op rpg gebied.
Meer zoek ik eigenlijk iets in de stijl van Golden Sun. Zijn er spellen in de verkoop / in ontwikkeling die de moeite waard zijn om te bekijken?
Pokemon ben ik onderhand wel een beetje ontgroeid (ookal is het als 20-jarige soms nog wel een vermakelijk spel).
Mario en Luigi: Partners in Time heb ik een hele tijd terug al uitgespeeld. Erg leuk mariospel, maar mist toch ook een beetje diepgang op rpg gebied.
Meer zoek ik eigenlijk iets in de stijl van Golden Sun. Zijn er spellen in de verkoop / in ontwikkeling die de moeite waard zijn om te bekijken?
Children of Mana?SandaX schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:31:
Maar, niet alle toko's zijn op dinsdag tot 9 uur open neem ik aan. En die korting start pas om 5 uur, dus dan moet ik tussen 5 en 6 (sluitingstijd) daar zijn wil die 15% korting krijgen. Nou ja, kijk wel, en anders via de webshop.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:52:
[...]
Die aanbieding geldt alleen die dinsdag avond, ook in de webshop eventueel. Let ook ff op mijn edit op m'n vorige post
Ik ga dus een DS halen, woei
ik vond zelf Magical Starsign wel een vermakelijke rpgSandaX schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:31:
Hello there
Verwijderd
Ze hebben dus allemaal extra koopavonden op dinsdag. Volgens mij zijn ze allemaal open maar check het voor de zekerheid ff. De webshop is altijd openMuthas schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:32:
[...]
Maar, niet alle toko's zijn op dinsdag tot 9 uur open neem ik aan. En die korting start pas om 5 uur, dus dan moet ik tussen 5 en 6 (sluitingstijd) daar zijn wil die 15% korting krijgen. Nou ja, kijk wel, en anders via de webshop.
Ik ga dus een DS halen, woeiBroertje koopt er ook een, dus da's ook leuk.
Ben pas de DS aan het onderzoeken, ga me nu wat reviews lezen.
Maar gebruiken jullie hem voornamelijk voor te gamen, en gamen jullie niet liever op een groter scherm.
En is dit even leuk als de PSP? (heb ik even op gespeeld en is eigenlijk net een console op een klein scherm (zei me niet zoveel eigenlijk)
Maar gebruiken jullie hem voornamelijk voor te gamen, en gamen jullie niet liever op een groter scherm.
En is dit even leuk als de PSP? (heb ik even op gespeeld en is eigenlijk net een console op een klein scherm (zei me niet zoveel eigenlijk)
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Ik heb hem voornamelijk om te gamen. Als je PSP al niet zoveel aan vindt, dan de DS zeer waarschijnlijk niet. De PSP lijkt dan wel meer op een console, dan de DS.C00P schreef op zondag 04 november 2007 @ 07:07:
Ook hebben ze beide een andere besturing, de DS met stylus en de PSP heeft een stick.
Nintendo heeft ook een heel andere soort spellen, zoals Mario, Pokemon, Zelda wel de meest bekende zijn.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Ik twijfelde ook een lange tijd of ik wel een DS zou aanschaffen. Het apparaat zelf vond ik er erg aantrekkelijk uit zien, maar bij het zoeken naar games kon ik niks vinden wat me nou echt aansprak. Ik had al wel een Wii en een PS2, maar daar speel ik alleen multiplayer (niet online) spellen op met vrienden en nooit alleen. Juist singleplayer spellen kunnen me meestal niet zo erg boeien. (Op de PS2 waren het vooral God of War en ICO dat me als enigen wel aansprak)C00P schreef op zondag 04 november 2007 @ 07:07:
De PSP sprak me dan ook vooral niet aan omdat ie erg groot is en dezelfde soort spellen heeft die de PS2 ook biedt, maar die me niet aanspreken.
De DS biedt andere spellen, maar die moet je echt zelf op je eigen DS proberen voordat je ze kan gaan waarderen. De spellen die mij het meest aanspraken tot nu toe zijn:
+ Sims 2 DS: Een hotel runnen met een hoop vreemde gasten en buitenaardse interventie. Vooral de besturing van dit spel sprak me enorm aan en het heeft me als geheel behoorlijk bezig gehouden
+ Micromachines V4: Vooral omdat ik ook al micromachines verslaafd ben op de PS2 denk ik, maar dan in groepsmodus
+ Dementium: The Ward - Hier kreeg ik ook echt het gevoel bij dat ik hem wel moest uitspelen, zie review een stukje terug.
+ Another code: was leuk maar erg kort
+ Brothers in Arms: Gewoon een degelijke WWII shooter met mooie nazi-kreten die me doen denken aan Wolfenstein.
+ Brain Training: Het origineel spreekt me meer aan dan deel 2
+ Vision Training: Veel leuker dan het op het eerste gezicht lijkt.
En van de homebrew vind ik het leuk om DSorganize, Quake, Doom en Faces of Gaya te draaien. Ook Beup (MSN op je DS) is erg goed, maar heb ik eigenlijk maar nauwelijks gebruikt.
Wat betreft het spelen vind ik het juist leuker om op de DS te spelen dan op een groot scherm. Het spelen op een handheld is veel persoonlijker en de touch controls zijn, mits goed toegepast ook extreem handig. Het dubbele scherm is echt een slimme vinding, al zou je soms willen dat het 2 touchscreens zijn. Ook zou soms de grafische pracht nog wel wat hoger mogen zijn, maar het belangrijkste is natuurlijk de fun die je aan het spelen beleefd en die is enorm hoog.
Lees vooral wat reviews en kijk goed naar wat je nu leuk vind op een console. Hou je veel van wat stoerdere spellen zoals op de PS2 dan kan je beter voor de PSP gaan, hou je meer van de Mario achtige spellen dan kan je beter voor een DS Lite gaan.
De NDS van mijn dochter heeft een probleem met het touchscreen. Het scherm geeft een verkeerde positie door, calibreren helpt niet ook niet als je express iets naast de punten calibreert. Je kunt het goed zien bij het Colors freeware tekenprogramma. Links-boven en rechts-boven klopt het precies. In andere gedeeltes van het scherm krijg je langzaam een afwijking tot een mm of 3 links-onder en rechts-onder.
Herkent iemand dit probleem?
Verwijderd
Gebruik je een screenprotector? Haal die er eerst af. Als ie dan nog niet goed calibreert (en niet naast de punten klikken natuurlijk heBigSurf schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:14:
De NDS van mijn dochter heeft een probleem met het touchscreen. Het scherm geeft een verkeerde positie door, calibreren helpt niet ook niet als je express iets naast de punten calibreert. Je kunt het goed zien bij het Colors freeware tekenprogramma. Links-boven en rechts-boven klopt het precies. In andere gedeeltes van het scherm krijg je langzaam een afwijking tot een mm of 3 links-onder en rechts-onder.
If recalibrating the screen didn't solve the problem (see above step), hold the Nintendo DS at an angle so that you can see where the edges of the Touch Screen meet the housing of the system. Look around the entire edge of the Touch Screen for any foreign material (such as crumbs, etc.) that may be wedged in between the Touch Screen and the housing of the DS. Foreign material in this area can cause the Touch Screen to work incorrectly. If there are any visible particles, please follow these steps for cleaning the screen: http://www.nintendo.com/c...tems/ds/trouble_clean.jsp
ff googlen had je ook geholpen, voortaan eerst zelf ff zoeken he?
Persoonlijk heb ik nogal spijt van mijn PSP. Pas gekocht met als doel mogelijk meer voor de multimedia-functies te gebruiken, maar daarna ook nog even lekker wat games spelen naast mijn DS. Mijn DS is in de tijd dat ik de PSP heb 20 x meer gebruikt... Op de PSP wordt ik echt horensdol van de lange laadtijden! Een wedstrijdje PES kan je pas na ruim 5 minuten starten nadat je je PSP hebt aangezet. En een nieuwe wedstrijd beginnen duurt ook al eventjes...C00P schreef op zondag 04 november 2007 @ 07:07:
Ook met enkele andere games liep ik tegen dit euvel en ben hierdoor gewoon lekker terug gegaan naar enkel de DS voor de heerlijke pick up and play games! Gewoon de DS aan, en na enkele seconden al lekker gamen!
Ik heb mijzelf gisteren een Nintendo DS Lite cadeau gedaan, met als legitimatie dat ik de komende twee maanden behoorlijk wat ga reizen en in het vliegtuig dus wat te doen wil hebben :+…
Ik heb hem gekocht bij de Intertoys in Den Haag voor 125 euro’s en heb er New Super Mario Bros en Brain Academy bijgekocht. In totaal was ik dus zo’n 200 euro lichter… Ik zoek alleen nog Advance Wars: Dual Strike, maar deze kan ik nergens vinden… Weet iemand waar ik deze game kan kopen? Geen enkele webshop (bol.com, bartsmit.com etc.) schijnt hem te hebben. Zijn er meer mensen die dit probleempje hebben?
En manomanoman, wat is dat ding f*cking verslavend zeg…
Ik heb hem gekocht bij de Intertoys in Den Haag voor 125 euro’s en heb er New Super Mario Bros en Brain Academy bijgekocht. In totaal was ik dus zo’n 200 euro lichter… Ik zoek alleen nog Advance Wars: Dual Strike, maar deze kan ik nergens vinden… Weet iemand waar ik deze game kan kopen? Geen enkele webshop (bol.com, bartsmit.com etc.) schijnt hem te hebben. Zijn er meer mensen die dit probleempje hebben?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
125 euro? Das zelfs nog goedkoper dan bij de Bart Smit morgenavond! Was dit een tijdelijke aanbieding? Anders ga ik er ook even eentje halen.Goverman schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:25:
Ik heb mijzelf gisteren een Nintendo DS Lite cadeau gedaan, met als legitimatie dat ik de komende twee maanden behoorlijk wat ga reizen en in het vliegtuig dus wat te doen wil hebben :+…
volgens mij wel... (stond op de bon: van 150 naar 125 euro). Overigens was ie bij de Bart Smit in Den Haag ook 125 euro (beide winkels zonder games). Bij de Bart Smit was is 160 euro incl. Braintraining.
Bij de MediaMarkt in den Haag was ie 150 euro met een game naar keuze. Helaas was de keuze in games bij de MM nogal beperkt...
Uiteindelijk was ik zat van het door de stad heen sjokken en heb ik hem bij de Intertoys gekocht.
Bij de MediaMarkt in den Haag was ie 150 euro met een game naar keuze. Helaas was de keuze in games bij de MM nogal beperkt...
Uiteindelijk was ik zat van het door de stad heen sjokken en heb ik hem bij de Intertoys gekocht.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Net even wat vestigingen gebeld. Bij de Bart Smit in Den Haag centrum en in Rijswijk is hij "alleen vandaag" € 125. Morgen overdag als het goed is weer € 150 en vervolgens morgenavond weer in de "aanbieding" voor € 127. Beetje een raar verhaal dus.
Ik heb net ook even de Media Markt in Rijswijk gebeld. Daar is hij vandaag in ieder geval ook € 125. Wat hij daar morgen kost kon de jongen die ik aan de telefoon had me niet vertellen
Kortom: ik ga er straks even eentje halen bij de Media Markt. Die is (in tegenstelling tot de Bart Smit) tot 21.00 uur open.
Ik heb net ook even de Media Markt in Rijswijk gebeld. Daar is hij vandaag in ieder geval ook € 125. Wat hij daar morgen kost kon de jongen die ik aan de telefoon had me niet vertellen
Kortom: ik ga er straks even eentje halen bij de Media Markt. Die is (in tegenstelling tot de Bart Smit) tot 21.00 uur open.
Straks om 5 uur sta ik bij de Bart Smit Putten voor een DS. Is tot 9 uur open ondanks dat er geen koopavond is. M'n broertje koopt er ook een dus da's toch 46 euro minder als dat we er 150 voor zouden betalen. Dat wordt gamen vanavond.
Bel nog even met de Media Markt. Daar heb ik hem gisteren voor 125 euro gekocht, en ik hoefde niet eens om 1700 uur voor de deur te gaan liggen
Das jammer! Nou ja, dan veel plezier bij de Bart Smit
Wij waren gisteren ook voor mijn vriendin bij de Bart Smit voor de DS Lite in het roze weliswaar. Jemig, het leek echt gratis en natuurlijk alles op. Totdat daar de verkoopster zei dat de E-Plaza ook open was! Logisch! Dus ik stond nog in de rij en mijn vriendin is naar de E-Plaza gegaan en daar hadden ze er nog ontiegelijk veel. Het was ook uitgestorven daar.
Dus ze heeft nu een Roze Lite met origineel Nintendo hoesje en ze is er heel erg blij mee.
Klopt het dat het onderste scherm iets minder scherp is dan de bovenste?
Dus ze heeft nu een Roze Lite met origineel Nintendo hoesje en ze is er heel erg blij mee.
Klopt. Het touchscreen zijn eigenlijk 2 schermen op elkaar, omdat de "touch" laag een soort vlies/folie is dat over het gewone schermen heen zit. Echter vind ik het enorm meevallen. Ik zie ook het onderste scherm kraakhelder, zelfs nu ik er ook nog eens een Hori screenprotector op heb geplakt.Arunia schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:45:
Wij waren gisteren ook voor mijn vriendin bij de Bart Smit voor de DS Lite in het roze weliswaar. Jemig, het leek echt gratis en natuurlijk alles op. Totdat daar de verkoopster zei dat de E-Plaza ook open was! Logisch! Dus ik stond nog in de rij en mijn vriendin is naar de E-Plaza gegaan en daar hadden ze er nog ontiegelijk veel. Het was ook uitgestorven daar.
Verwijderd
Heb gisteravond bij de BS een DS gekocht, nu kan ik lekker multiplayeren met mijn vriendin! Hebben al even Mariokart gespeeld, was wel humor!
Zo druk was het trouwens niet meer bij de BS. De winkelbedienden vertelden dat het om 17:00 helemaal vol stond, maar toen ik daar was (rond 18:30) was het alweer rustig. Alle PS3 60GB sets waren uitverkocht, enkel nog een paar 40GB sets waren aanwezig. Maar goed, hoewel verleidelijk heb ik toch maar alleen gekocht waar ik voor kwam, die DS dus.
Meteen enkele nieuwe games gekocht (voor de Sint en Kerst). Spyro, Sims onbewoond eiland, Zelda en voor mijn vriendin Mario original en Yoshi's Island. Gaat een leuke decembermaand worden!
Zo druk was het trouwens niet meer bij de BS. De winkelbedienden vertelden dat het om 17:00 helemaal vol stond, maar toen ik daar was (rond 18:30) was het alweer rustig. Alle PS3 60GB sets waren uitverkocht, enkel nog een paar 40GB sets waren aanwezig. Maar goed, hoewel verleidelijk heb ik toch maar alleen gekocht waar ik voor kwam, die DS dus.
Meteen enkele nieuwe games gekocht (voor de Sint en Kerst). Spyro, Sims onbewoond eiland, Zelda en voor mijn vriendin Mario original en Yoshi's Island. Gaat een leuke decembermaand worden!
Verwijderd
Lego Star Wars: The complete saga, 27.50 euro
Phoenix Wright Ace Attorney Trials and Tribulations , 20.61 euro
Pokemon Pearl, 13 euro
Pokemon Diamond, 13 euro
Mega Man ZX Advent, 20.61 euro
Phoenix Wright Ace Attorney Trials and Tribulations , 20.61 euro
Pokemon Pearl, 13 euro
Pokemon Diamond, 13 euro
Mega Man ZX Advent, 20.61 euro
play-asia bestaat toch echt wel aardig wat jaren hoor. Zoveel mensen op tweakers die plots overal links beginnen posten
Pokemon Pearl en Diamond zijn nu wel HEEL erg goedkoop. Lijkt me wel een redelijke aanrader voor de mensen die hem nog niet hebben.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb gisteren een DS lite gehaald bij intertoys in Almere voor €137 voor degene die nog aan het sinterklaas/kerst shoppen zijn.. Weet niet of dit een landelijke actie is..
Hey mensen,
Heb zelf ook een DS met een aantal games.
Ik ben een vervend Mario Party gamer, en toevallig komt binnenkort "Martio Party DS" uit!
Zeker kopen dus!
Bart Smit:
Verwacht 23 november
Info
Het verhaal begint op een vredige dag in het Mushroom Kingdom waar Mario en zijn vrienden lekker aan het relaxen zijn, tot wanneer de hele Mario-bende een uitnodiging van Bowser ontvangen om naar zijn kasteel toe te komen. Natuurlijk kunnen ze deze uitnodiging niet afslaan, en gaan dan op bezoek bij hun grote vriend Bowser. Tot hun grote verbazing is Bowser echter iets anders van plan, hij krimpt al zijn gasten namelijk tot ze even groot zijn als schaakstukken. De enige mogelijkheid om weer groot te worden is het verzamelen van sterren om Bowser te verslaan.
# Story Mode: Eén speler neemt het op tegen computergeleide tegenstanders.
# Party Mode: Vier spelers (al dan niet computergeleid) kunnen het tegen elkaar opnemen.
# Mini-game Mode: De speler kan alle vrijgespeelde minigames nog eens opnieuw spelen.
# Puzzle Mode: De speler neemt deel aan één van de vijf gethematiseerde Mariopuzzels.
Bron: Bart Smit.nl
Heb zelf ook een DS met een aantal games.
Ik ben een vervend Mario Party gamer, en toevallig komt binnenkort "Martio Party DS" uit!
Zeker kopen dus!
Bart Smit:
Verwacht 23 november
Info
Het verhaal begint op een vredige dag in het Mushroom Kingdom waar Mario en zijn vrienden lekker aan het relaxen zijn, tot wanneer de hele Mario-bende een uitnodiging van Bowser ontvangen om naar zijn kasteel toe te komen. Natuurlijk kunnen ze deze uitnodiging niet afslaan, en gaan dan op bezoek bij hun grote vriend Bowser. Tot hun grote verbazing is Bowser echter iets anders van plan, hij krimpt al zijn gasten namelijk tot ze even groot zijn als schaakstukken. De enige mogelijkheid om weer groot te worden is het verzamelen van sterren om Bowser te verslaan.
# Story Mode: Eén speler neemt het op tegen computergeleide tegenstanders.
# Party Mode: Vier spelers (al dan niet computergeleid) kunnen het tegen elkaar opnemen.
# Mini-game Mode: De speler kan alle vrijgespeelde minigames nog eens opnieuw spelen.
# Puzzle Mode: De speler neemt deel aan één van de vijf gethematiseerde Mariopuzzels.
Bron: Bart Smit.nl
[ Voor 75% gewijzigd door Moonborne op 16-11-2007 15:38 ]
Na dit topic een tijdje gevolgd te hebben heb ik gisteren ook een DS gekocht bij de MM Arnhem voor 137,- euro. Meteen via internet Hori screen protectors gekocht, die vandaag binnen zijn gekomen.
Jammer genoeg is de handleiding in het Japans, dus daar had ik weinig aan. Volgens mij is de grootste protector voor het bovenste scherm, en de kleinste voor de touchscreen. Alleen verder dan het bovenste scherm ben ik niet gekomen, pure hel deze klus
De eerste keer dat ik de bovenste protector erop had zitten zat hij perfect, op een vrij groot stofje na, waar dus een luchtbel omheen zat. Protector eraf gehaald en opnieuw geprobeerd, wat resulteerde in nog meer stofjes. Daarna heb ik de tip geprobeerd hem nat te maken en dan nat op het scherm te leggen, dit ging vrij goed, alleen ofwel zie ik langgerekte strepen zitten of er zitten weer stofjes onder. Dit alles heb ik meteen gedaan in de badkamer, maar het mocht niet baten. Bovendien, zodra ik de protector eraf haal, zie ik meteen nieuwe druppels erop ontstaan, die dus platgedrukt zijn en niet te zien waren, is dit wel goed voor het scherm?
Is er iemand die mij nog een tip kan geven, of in ieder geval een verwijzing naar de engelse handleiding van de protectors? Zo kan ik verder met Zelda
Jammer genoeg is de handleiding in het Japans, dus daar had ik weinig aan. Volgens mij is de grootste protector voor het bovenste scherm, en de kleinste voor de touchscreen. Alleen verder dan het bovenste scherm ben ik niet gekomen, pure hel deze klus
De eerste keer dat ik de bovenste protector erop had zitten zat hij perfect, op een vrij groot stofje na, waar dus een luchtbel omheen zat. Protector eraf gehaald en opnieuw geprobeerd, wat resulteerde in nog meer stofjes. Daarna heb ik de tip geprobeerd hem nat te maken en dan nat op het scherm te leggen, dit ging vrij goed, alleen ofwel zie ik langgerekte strepen zitten of er zitten weer stofjes onder. Dit alles heb ik meteen gedaan in de badkamer, maar het mocht niet baten. Bovendien, zodra ik de protector eraf haal, zie ik meteen nieuwe druppels erop ontstaan, die dus platgedrukt zijn en niet te zien waren, is dit wel goed voor het scherm?
Is er iemand die mij nog een tip kan geven, of in ieder geval een verwijzing naar de engelse handleiding van de protectors? Zo kan ik verder met Zelda
PS5 PSN: UnrealKazu
Da's toch niet echt een hele goede actie ofzobechown schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:18:
Ik heb gisteren een DS lite gehaald bij intertoys in Almere voor €137 voor degene die nog aan het sinterklaas/kerst shoppen zijn.. Weet niet of dit een landelijke actie is..
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 17-11-2007 18:37 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kwam bij play-asia.com het spel Illust Logic DS + Colorful Logic tegen. Een Picrocross variant met kleuren. Kent iemand dit spel?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik keek even op play-asia.com en zag daar dat bijvoorbeeld Mario Party DS bij play-asia nog geen €28,- is en hier bij de Bart Smit €45,-!
Ben dus zeker van plan bij play-asia te kopen, schilt erg veel in prijs.
Hoe zit dat eigenlijk met zulke games invoeren qua shipping kosten en belasting?
Ben dus zeker van plan bij play-asia te kopen, schilt erg veel in prijs.
Hoe zit dat eigenlijk met zulke games invoeren qua shipping kosten en belasting?
Dit topic is gesloten.