Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.820 views sinds 30-01-2008

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
IGN heeft een Hands-On van Dementium: The Ward!

Had bij eerdere screens weinig van de game verwacht, maar na de impressie en vooral de video's ben ik toch wel enorm geïnteresseerd!! Het is net een firt-person Silent Hill op de DS! De sfeer en stijl :o Must-have voor mij! (I love Silent Hill)

http://ds.ign.com/articles/821/821210p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Hmm... volgens mij is er iets met m'n DS.

Het bovenste scherm krijgt soms roze strepen, dit is zeker niet goed? :/

(Sorry voor de vaagheid, kan het niet zo goed omschrijven wat er precies aan de hand is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:22:
Hmm... volgens mij is er iets met m'n DS.

Het bovenste scherm krijgt soms roze strepen, dit is zeker niet goed? :/

(Sorry voor de vaagheid, kan het niet zo goed omschrijven wat er precies aan de hand is)
heb je een roze ds? :+

als het vaak voor komt gewoon opsturen naar nintendo.
als je er niks verkeerds mee hebt gedaan tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Boeboe schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:18:
Mwhat? geen anthologies? Laat ik hem wel liggen, de Wii versie is goed genoeg :p
Die gaat maar t/m 6 he, dit is het vervolg. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:42:
[...]

Die gaat maar t/m 6 he, dit is het vervolg. ;)
ff uitrekenen 6 delen voor 59,- delen door 6 = 10 euro per spel.
die van de ds zal ongeveer 39,95 euro kosten.
tel uit je winst als je een wii versie hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:42:
[...]

heb je een roze ds? :+

als het vaak voor komt gewoon opsturen naar nintendo.
als je er niks verkeerds mee hebt gedaan tenminste
Haha, nee een witte.
En heb er idd niks mee gedaan... denk ik :)
Nouja als het me stoort ga ik het wel ff navragen.
Vroeg me alleen ff af of er meerdere mensen waren met dit "probleem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Zijn er eigenlijk wel leuke co-op multiplayer games voor de DS? Ik ben er tot nu toe slechts een tegengekomen en dat was Children of Mana maar de uitwerking daarvan viel best wel tegen :/

Een van de redenen dat ik een DS aangeschaft heb is om co-op games te spelen. Nu hoop ik dan maar Metal Slug 7 of Contra 4 dat nog goed gaan maken.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
Ik las ergens dat lego starwars 2 coop gespeeld kan worden.

• Soar
DarkShadow schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 09:43:
Ik las ergens dat lego starwars 2 coop gespeeld kan worden.
IGN review:
The worst glitch culprit is the sloppily handled multiplayer aspect. The cooperative mode understandably requires a copy for each of the two systems linked together, but it enables one player to play through his own story mode and opt to turn on the Wireless function to let someone else control the second character that's tagging along by default. But when we tested this we couldn't play it for more than three minutes without a system lock-up. Ditto for the four-player single cartridge deathmatch: a good idea, but either it wasn't tested or simply given the thumbs up after a single minute of play -- lock-ups occurred almost every time we tried to duke it out in this mode.
Lijkt me niet echt de moeite waard om aan te schaffen als ik dat lees... Maar toch bedankt voor je suggestie :)

Verwijderd

Castlevania Portrait of Ruin heeft een co-op mode.

Edit: I heb er nog eentje gevonden met een co-=op mode voor je: Dead N Furious. Ik ken die verder niet. http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=2142

Edit edit: Hij heet uiteindelijk Touch the Dead volgens IGN: http://ds.ign.com/objects/821/821689.html en krijgt daar een 6,9 Ik heb op youtube wat filmpjes gekeken en dat zag er wel grappig uit.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 19:59 ]

• Soar
Ahja Castlevania: PoR heeft inderdaad een co-op mode maar dat is slechts voor de boss rush mode dus je kan jammer genoeg niet met z'n 2en de main game door :N (desalniettemin toch een geweldig spel)

En over Touch the Dead. Hm... nog nooit van het spel gehoord. Ik heb Brothers in Arms DS ooit een keer geprobeerd, hoewel het spel er op het eerste gezicht wel goed uitgewerkt uitziet vind ik een fps niet echt lekker wegspelen op een handheld. Ik ben meer een muis + keyboard kinda person als het om fps games gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Soar op 22-09-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Weekaanbieding bij Play-Asia is wederom een DS spel: Oshare Majo Love and Berry voor € 12,50 incl. verzending naar Nederland. Het spel wordt geleverd inclusief kaarlezer module die in de GBA sleuf past. Het spel zelf lijkt met niet echt super gezien de doelgroep (tienermeisjes), maar voor dat geld wil ik die kaartlezer nog wel toevoegen aan m'n collectie.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat kun je precies met die kaartlezer module doen dan :?

• ari3
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:56:
Wat kun je precies met die kaartlezer module doen dan :?
Hij kan kaarten lezen die worden uitgegeven door de speelhalkast van het spel. De kaartlezer werkt ook voor andere spellen, bijvoorbeeld Mushi King 5th Anniversary.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Verwijderd

ari3 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:01:
[...]
Hij kan kaarten lezen die worden uitgegeven door de speelhalkast van het spel. De kaartlezer werkt ook voor andere spellen, bijvoorbeeld Mushi King 5th Anniversary.
Staan die speelhalkasten uberhaupt wel in Nederland?

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 06:50:Staan die speelhalkasten uberhaupt wel in Nederland?
Nee, in Nederland is geen markt voor arcades meer. Helaas onmogelijk gemaakt door absurde belastingdruk en Nederlandse "cheap-ass" mentaliteit.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

In Japan wordt je echter dood gegooid met van die kasten met kever battles en roze tienermeisjes, tot in supermarkten aan toe. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• SandaX
  • Laatst online: 23:35

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Ik heb nu een best rijtje met ds games, en zit me nu af te vragen of er enige logica zit in de kleuren van de driehoekjes die op de zijkant van de doosjes zijn geprint. Ik heb er zelf al zitten denken aan verschillende genres of developpers, maar dat lijkt het niet te zijn.

Verwijderd

De logica zit hem in de landen waar het spel uitgegeven is. Benelux, of Noord-Europa, of heel Europa etc.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Soar schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:32:
[...]

IGN review:

[...]

Lijkt me niet echt de moeite waard om aan te schaffen als ik dat lees... Maar toch bedankt voor je suggestie :)
Zou ik nu ook niet meer kopen, ze zijn met nieuwe versies bezig die deel 1 en 2 combineert. En als ze een beetje luisteren naar de reviews dan gaan ze flink klussen aan de DS versie. Op de rest van de consoles was het namelijk super vermakelijk.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:07:
In Japan wordt je echter dood gegooid met van die kasten met kever battles en roze tienermeisjes, tot in supermarkten aan toe. :P
"mannelijke" varianten had je ook, al snapte ik al helemaal niets van die dingen en had geen zin om spontaan als buitenlander een onbekend spel tegen iemand te spelen :). Moest je zelf gewoon kaarten neerleggen op een soort van electronisch veld waarna die herkend werden en je vanalles summonet. Volgend jaar ga ik toch proberen een e-amusement pass te krijgen, aangezien ik toch meer dan genoeg tijd doorbreng in de arcades daar. Niet hetzelfde, maar het geeft je toch direct toegang tot heel wat meer "features".

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Slide magic kid nog iets spelletje binnen :)

muis
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb002.jpg

Ds erop
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb004.jpg

Schuiven naar start en level select
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb006.jpg

Muismat eronder :P
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb007.jpg

Box shots
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.disjfa.nl/media/files/fok/slide_kid/Afb009.jpg

Zo dat was het even. Het speelt wel grappig. Alleen zit er wat loze tekst tussendoor, en ik begrijp japans nog niet zo goed. Maargoed, zo te spelen is het vrij simpel. Net level 1 ff uitgespeeld. Je krijgt eerst een tutorial over hoe te sliden en wat vijandjes. Dan level 1 en dan krijg je 4 sub levels. Laatste is een eindbaas. Was nog niet al te moeilijk.

Als ik gegeten heb ga ik mischien wel even wat logisch vertellen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Metal Slug helemaal kapot gespeelt op de sega gamegear wat een geweldige game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Taiko no Tatsujin voor DS is vandaag met de post toegekomen. Heel leuke verassing: je krijgt er 2 leuke sticks bij :)
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/taikods.jpg

(edit: het reclamefilmpje is ook vrij scheef :))

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 28-09-2007 17:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Zijn er al mensen die de japanse/amerikaanse zelda phantom hourglass hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Boeboe schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:41:
Taiko no Tatsujin voor DS is vandaag met de post toegekomen. Heel leuke verassing: je krijgt er 2 leuke sticks bij :)
En is hij leuk en wat moet je doen enzo :)
jip_86 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:45:
Waarschijnlijk wel.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 12:33
Ja, ik heb de USA versie pas binnen. Heb nog niet veel tijd gehad om het te spelen, maar het speelt wel grappig met de touchscreen. Vijandjes aantikken enzo en het schijnt ook vol puzzels te zitten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Jep ik heb hem, hij is echt heel tof. Ben nu al best ver maar kan niet echt verder komen, dat vind ik echt leuk, ookal zal je het tegenovergestelde verwachten. Ik had veel gelezen dat je te veel tips krijgt om dingen op te lossen, maar bij mij valt het dus wel mee :) Maar iig is het een echt tof spel, en de multiplayer is ook lache _/-\o_ :D

Hier een discussie topic over de nieuwe zelda

[ Voor 10% gewijzigd door Thermometer op 05-10-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Ja ik heb Zelda USA ;). Alleen de inleiding ff gedaan en is best wel leuk alleen zou het nog vetter zijn als de tekst echt gesproken was. De graphics vind ik erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:32
Heb gister een Ds lite gekocht, zeer mooi apparaat, alleen wat mij enigzins ergert.
Is dat als je bij de instellingen bent geweest (even rond kijken bijv), en je wilt terug, moet je op de B knop drukken of touchscreen uiteraard.
Dan komt er te staan dat de DS gaat afsluiten, zeer irritant, dan moet je hem weer aan zetten.(gelukkig start hij wel zeer snel op)
Zie ik nou echt iets over het hoofd?
Overgens, met de eerste keren opladen, hierbij ook aan te raden voor de Accu, eerst 3 keer helemaal ontladen en dan weer steeds helemaal opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik vind Phantom Hourglass de bom! Ik ben zelf een groots Zelda-fan en ik ben er weg van. Op een handheld pakt het me niet zoals bijvoorbeeld Twilight Princess dat deed. De graphics vind ik echt HEEL mooi. Dikke aanrader! Voelt erg aan als Zelda 3 voor mij (m'n favoriet nog tot op heden).

Afbeeldingslocatie: http://img488.imageshack.us/img488/5364/dsc00103cz7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/5971/dsc00105nc0.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 05-10-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Op mijn zwarte DS Lite zit nog steeds garantie. Nou begint alleen aan de onderkant van de DS dat witte stikkertje met het (serie?)nummer los te raken (iig wordt hij helemaal lelijk). Waar het door komt weet ik niet, maar misschien dat het komt doordat ik soms de hele DS vastpak en dan me handen nog wel eens beweeg (ja ik ben misschien raar :P ). Gaat dit misschien een probleem worden wanneer ik mijn DS onverhoopt ter garantie moet opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom Hour Glass komt morgen ook binnen bij Dimension Plus!

/me is er op tijd!
Zul je zien dat ze 's middags pas binnen zijn :|

En ik heb al wat leuks :)

Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/Zelda.jpg
Die hadden ze gister al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Oeh.. meer fans van zelda hier :D Wat is dat boek eigenlijk? Een lore boek? Een walkthrough? Een database? Een wc-rol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
apNia schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:06:
Ik vind Phantom Hourglass de bom! Ik ben zelf een groots Zelda-fan en ik ben er weg van. Op een handheld pakt het me niet zoals bijvoorbeeld Twilight Princess dat deed. De graphics vind ik echt HEEL mooi. Dikke aanrader! Voelt erg aan als Zelda 3 voor mij (m'n favoriet nog tot op heden).

[afbeelding]

[afbeelding]
Goh, jouw naam ook al :P

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:21:
Op mijn zwarte DS Lite zit nog steeds garantie. Nou begint alleen aan de onderkant van de DS dat witte stikkertje met het (serie?)nummer los te raken (iig wordt hij helemaal lelijk). Waar het door komt weet ik niet, maar misschien dat het komt doordat ik soms de hele DS vastpak en dan me handen nog wel eens beweeg (ja ik ben misschien raar :P ). Gaat dit misschien een probleem worden wanneer ik mijn DS onverhoopt ter garantie moet opsturen?
misschien wel..
aan het serie nr kan nintendo namelijk zien waneer de ds is gefabriceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:31:
[...]
misschien wel..
aan het serie nr kan nintendo namelijk zien waneer de ds is gefabriceerd
Maar niet wanneer hij verkocht is slimmerd. Normaalgezien levert dit geen probleem op hoor, serienummer is voor hen vooral handig om te weten uit welk lot dat ding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wellicht dat het problemen op kan leveren doordat ze dan niet kunnen zien of het een voor de Nederlandse/Europese markt bestemde DS is of niet?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:31

rCk

Geweldig, zelda is echt volgens mij de eerste DS game die echt veel van de goede functies van de DS gebruik maakt. Zoals kaarsen uitblazen, echt alles met je stylus doen. Supergame, hopelijk volgen er meer zo goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:12:
Geweldig, zelda is echt volgens mij de eerste DS game die echt veel van de goede functies van de DS gebruik maakt. Zoals kaarsen uitblazen, echt alles met je stylus doen. Supergame, hopelijk volgen er meer zo goed!!
De beste "maak van alle DS functies gebruik" game is voor mij nog altijd Another Code. Dwong je echt om "out of the box" te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oké boeboe, ga ik eens kijken wat voor iets het is. Misschien is 't wel leuk.
Wat voor soort spel is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik had van de week ook maar 's een witte DS Lite gekocht (na 2,5 jaar (sins de launch) een DS phat te hebben).

Wel veel mooier beeld, alleen heb ik wel zwaar last van ghosting :S, in het begin ging ik er gewoon dood door in Mario. M'n ouwe DS had daar helemaal niet zo'n last van.

Ik kan het het beste zien als ik Yoshi's Island DS spel en ik in een grot zit. Die kristallen in de rotsen worden helemaal donker als je loopt en ze lichten weer op zodra je stilstaat. Ik toen vergelijken op m'n ouwe DS en daar was het probleem ook wel als je er op let, maar alleen véél minder.

Ik had al wel iets gelezen over dat Nintendo nieuwe schermen gebruikt, en dat ook de brightness setting standaard niet op z'n felst staat, wat bij mij dus ook zo was (verder geen probleem). Er schijnt ook een issue te zijn met dat diagonaal richting indrukken niet werkt oid, dat ga ik ook 's testen.

Ik vind 't altijd maar vervelend dat Nintendo altijd zo bezuinigt, net als dat ze digitale poorten van de Gamecube afhalen en dat soort grappen...

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
Wow ik had niet gedacht dat iemand anders zich ook 'Poeferd' zou noemen. Of begrijp ik je verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hij bedoelt dat meer namen kindness en strength uitstralen. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:30
Ik heb laatst ScummVm gedownload en icm met de R4DS kan ik nu dus inderdaad "Flight of the Amazon Queen" en "Beneath a Steel Sky" spelen. Ik vraag me nu wel af of er misschien ook een mogelijkheid is om andere, niet ScummVm-compatible (oude DOS-)games te spelen op de DS.

Eigenlijk dus een x86-emulator voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Kijk hier even in de startpost. Daar vind je heel veel over homebrew en dergelijke.
GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:30
jip_86 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:11:
Kijk hier even in de startpost. Daar vind je heel veel over homebrew en dergelijke.
Daar had ik inderdaad al gekeken, maar daar staat alleen ScummVm bij. Verder geen x86-emulators zoals bijv. DOS-Box (maar dan voor de DS).
Ik vroeg me dus af of er, inmiddels, al wel iets dergelijks bestaat.

Er is wel een DOSBox voor Linux en een Linux voor de DS, maar dat lijkt me erg omslachtig en te zwaar worden. :)

[ Voor 10% gewijzigd door maikel op 08-10-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvdr heb ik eindelijk settlers voor de ds.
loopt hij om het half uur vast. :( :(
blue byte gebeld en de versie gecontroleerd, het is wel de nieuwste versie
dus heb ik hem maar omgeruild voor rayman raving rabbids ds en theme park ds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:45:
gvdr heb ik eindelijk settlers voor de ds.
loopt hij om het half uur vast. :( :(
Het leek me ook zeer interessant, The Settlers op de DS, maar als je de reviews een beetje hebt bekeken, dan stond daar ook al dat het spel slecht uitgevoerd en vooral instabiel is (en lange laadtijden). Toch wel jammer van zo'n "klassieke" titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, daarom heb ik Anno 1701 opgepikt. Vergelijkbaar met Settlers, maar zeer goed uitgevoerd. Een aanradertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 18:36
aankomende week is een aanbieding voor de DS bij de mediamarkt in Leeuwarden, inclusief brain training :D wat de prijs ongeveer is weet ik niet, maar het zal onder de 140 euro zijn :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sendy schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:07:
Ja, daarom heb ik Anno 1701 opgepikt. Vergelijkbaar met Settlers, maar zeer goed uitgevoerd. Een aanradertje.
Kan ik helemaal in mee. Settlers is echt zo beroerd op de DS. Zonde. Anno1701 is zelfs erg leuk om te spelen. 1 van de betere spellen op de DS verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
Weet iemand een reden waarom multiplayer in New Super Mario én in Brain Training het niet zou doen?
Ik heb net samen met iemand die die spellen ook heeft geprobeerd multiplayer te doen, maar dat werkt niet, alleen download play werkt, maar we hebben beiden de spellen dus ik wil juist de minigames kunnen doen...
Hij vindt de andere speler dus niet ingame, met download versie gaat het wel.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johannemie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:12
Wij gaan binnenkort naar Amerika en zouden graag een Nintendo DS lite willen kopen voor onze dochter. Voor ons is dit allemaal nieuw. Ik heb nu al een tijdje gezocht op dit forum en als ik het goed begrijp is dit geen probleem en kunnen de europese spelletjes gewoon worden gspeeld en is de taal van de spelletjes enkel afhankelijk van het spelletje en niet van de console. Is dat juist? Ik zal wel een nieuwe lader moeten kopen. Waar kunnen we deze kopen? Ik heb hier een link gezien naar play-asia. com, maar zijn deze ook gewoon in België aparte te koop?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Exar schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:26:
Weet iemand een reden waarom multiplayer in New Super Mario én in Brain Training het niet zou doen?
(..) Hij vindt de andere speler dus niet ingame, met download versie gaat het wel.
Zijn het allebei Europese versies of zijn beide van verschillende regio's (bijvoorbeeld de ene Europa en de andere USA)? Een andere reden zou ik niet kunnen verzinnen waarom ze het niet zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

johannemie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 08:13:
Ik zal wel een nieuwe lader moeten kopen. Waar kunnen we deze kopen? Ik heb hier een link gezien naar play-asia. com, maar zijn deze ook gewoon in België aparte te koop?
Bedankt!
Bij Bart Smit is een lader van Piranha voor de DS Lite te koop voor 10 euro.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
@johannemie : let wel op dat Nintendo in Nederland moeilijk doet over de garantie als er iets kapot gaat. Ik had een dode pixel in mijn nieuwe Canadese GBA-SP en ze gevan hier in NL niet thuis omdet 'ie niet in NL gekocht was....

[ Voor 37% gewijzigd door Schweino op 14-10-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Ik kan het verhaal van Schweino alleen maar bevestigen, ik zat in een soortgelijke situatie met een buiten europa aangeschafte DS Lite.

Als je dan toch nog steeds een DS Lite in amerika wilt aanschaffen dan kan ik je de usb lader kabel aanraden, sinds ik dat ding heb gebruik ik de reguliere netadapter niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Heeft iemand het spel Race Driver al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
cc12 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:28:
Heeft iemand het spel Race Driver al?
jup. Best goed spel, alleen bevat wel wat grafische bugs. Daarnaast zijn de geluiden erg monotoon. Het ziet er wel erg goed uit en de auto's rijden ook erg lekker en je merkt goed verschil tussen verschillende auto's. Online werkt ook lekker en weinig lag. Erg leuk spel vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Cubic X schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:03:
[...]

jup. Best goed spel, alleen bevat wel wat grafische bugs. Daarnaast zijn de geluiden erg monotoon. Het ziet er wel erg goed uit en de auto's rijden ook erg lekker en je merkt goed verschil tussen verschillende auto's. Online werkt ook lekker en weinig lag. Erg leuk spel vind ik :)
Yep wat jij net zegt klopt ja.
Enige nadeel, zoveel races begint toch best wel te vervelen. Daarom ben ik dr toch maar mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Toch maar besloten om mijn DS te flashen. :)
Na een keer goed kijken vond ik het risico niet echt bepalend dus heb het toch maar gedaan.

Maargoed, ik zat eigenlijk met 2 vraagjes.

1) Ik vroeg me af of iemand misschien een goeie SNES emulator voor de DS weet?
Ik heb SnesDS en Snezzi al geprobeerd maar bij allebei krijg ik een zwart scherm als ik de SNES rom boot. (Heb er 2 geprobeerd, SMW+Allstars en F-zero beide US versie's).

2) Heeft iemand een mogelijkheid gevonden om download-play multiplayer te kunnen doen bij deze oude NES/SNES spellen?
Het lijkt me onwijs gaaf om SMW of bijvoorbeeld Contra met 2 man te kunnen spelen op de DS. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 23:35

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

DJ_The_SP schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:49:
Na een keer goed kijken vond ik het risico niet echt bepalend dus heb het toch maar gedaan.

Ik heb SnesDS en Snezzi al geprobeerd maar bij allebei krijg ik een zwart scherm als ik de SNES rom boot. (Heb er 2 geprobeerd, SMW+Allstars en F-zero beide US versie's).

2) Heeft iemand een mogelijkheid gevonden om download-play multiplayer te kunnen doen bij deze oude NES/SNES spellen?
Het lijkt me onwijs gaaf om SMW of bijvoorbeeld Contra met 2 man te kunnen spelen op de DS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Cubic X schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:03:
Best goed spel, alleen bevat wel wat grafische bugs.
Wat bedoel je met grafische bugs?

Ik zit te twijfelen tussen dit spel en Asphalt Urban 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
cc12 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:44:
[...]

Wat bedoel je met grafische bugs?

Ik zit te twijfelen tussen dit spel en Asphalt Urban 2.
Pop-ups af en toe (niet echt hinderlijk, maar wel aanwezig) en ook dat tegenstanders dwars door je heen geen (slechts 3x gehad, maar toch). Framedrops heb ik nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
DJ_The_SP schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:49:

Om maar even kort te zijn. Er zijn geen goede emulators voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03
Ik heb 2 kids die beide dit jaar van de goede Sint een nintendo DS lite krijgen.

Voor de oudste van 7 zijn er genoeg games te vinden

Nu is de jongste pas 4 jaar oud en ik ben op zoek naar leuke en eenvoudige games voor op de nintendo DS voor een meisje van 4 jaar.

Wie

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wow er gaat even iets fout ofzo ? :P Niet ongeduldig zijn en maar één keer op de post knop drukken he :P

Ik ozu daarnaast mijn kind van 4 geen DS geven. Er is gewoonweg nietzoveel leuks voor die kids op de DS + het feit dat het gewoon te moeilijk is voor ze imo. Wacht er even 2 a 3 jaar mee en dan is er iets anders op de markt wat wél aan haar eisen voldoet.....

[ Voor 54% gewijzigd door Notna op 15-10-2007 08:44 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Notna schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:42:
Wow er gaat even iets fout ofzo ? :P Niet ongeduldig zijn en maar één keer op de post knop drukken he :P

Ik ozu daarnaast mijn kind van 4 geen DS geven. Er is gewoonweg nietzoveel leuks voor die kids op de DS + het feit dat het gewoon te moeilijk is voor ze imo. Wacht er even 2 a 3 jaar mee en dan is er iets anders op de markt wat wél aan haar eisen voldoet.....
Ik heb maar 1 keer gedrukt en de moderator al gewaarschuwt zodat de ander 9 posts verwijderd worden.

Ik de NDS Lite's al gekocht bij de MM in Alpen a/d Rijn voor 111 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 18:36
Bij de MM in Leeuwarden zijn ze nu voor 120,-. : zonder braintraining, is een foutje in het krantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Henkus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:31:
[...]

Ik heb maar 1 keer gedrukt en de moderator al gewaarschuwt zodat de ander 9 posts verwijderd worden.

Ik de NDS Lite's al gekocht bij de MM in Alpen a/d Rijn voor 111 per stuk.
4 jaar is denk ik wel erg jong inderdaad... ik zou het echt niet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Omdat er bij veel spellen staat vanaf 3 jaar dacht ik dat er wel spellen zijn in trend van dora / robbie konijn of bob de bouwer voor de DS.

Deze spellen speelt ze namelijk al lang op de PC.

Ik heb er direct twee gekocht omdat :

-de prijs scherp was
-als je 2 kinderen hebt en je geeft er 1 een NDS-lite, dan zal de andere waarschijnlijk er ook om vragen
-Het is moeilijk uit te leggen als je bijv. een lange reis hebt in de auto en het ene kind kan lekker gamen en het andere kind moet maar beetje uit het raam staren.
-papa vindt het ook weleens leuk (niet onbelangrijk)
-mogelijkheid tot multi player in het gezin

Ik zoek dus daarom een eenvoudige game, die zeker niet teveel tekst heeft en een lage moeilijkheids graad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Henkus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:27:
Omdat er bij veel spellen staat vanaf 3 jaar dacht ik dat er wel spellen zijn in trend van dora / robbie konijn of bob de bouwer voor de DS.

-als je 2 kinderen hebt en je geeft er 1 een NDS-lite, dan zal de andere waarschijnlijk er ook om
Subtiele hint: Koop gelijk, voordat ze er op kunnen spelen, screen protectors voor je DS, als je zelf van een niet bekrast systeem houdt. Mijn oude DS ziet er echt niet meer uit dankzij de kids. De Lites daarentegen hebben allebei protectors en ze zien er nog helemaal gaaf uit.

Qua games zou ik gaan voor platformers, de rest groeien ze vanzelf in ;) Pokemon games doen het ook altijd erg goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 15-10-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Hoe kan een kleuter van 4 jaar nu al de Engelse text van Pokémon lezen en met behulp van allerlei stats en dergelijke een zo goed mogelijk team samenstellen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pap3rclip schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:38:
Hoe kan een kleuter van 4 jaar nu al de Engelse text van Pokémon lezen en met behulp van allerlei stats en dergelijke een zo goed mogelijk team samenstellen....?
Moet je aan mijn dochtertje vragen. Een zo goed mogelijk team is er inderdaad nog niet bij, maar ze vinden het wel leuk om Pokemon te vangen. In ieder geval kunnen ze meer dan je zou denken, en als ze vastzitten heb je als pappa weer iets te doen ;) Mijn zoontje van 8 speelt Pokemon overigens gewoon uit, zonder Engels te kunnen lezen. Het kan allemaal dus best.

Maar verwacht niet dat kids van 4 al serieus gamen ofzo. Het gaat om de plaatjes en de beweging in eerste instantie. Na verloop van tijd gaan ze vanzelf serieus gamen.

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 15-10-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Weet iemand toevallig het volgende:

Is er al een schaak spel met een AI op grootmeester nivo uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zover ik weet is dat er niet, denk ook eigenlijk dat de DS te traag is om zo'n goede AI te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik heb twee games gevonden: zeer simpel en een voudig maar voor een kleine van 4 wel leuke

Miss Spider: Harvest Time Hop and Fly
Smart Girls Play House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:17:

Het enige goeie schaakspel voor de DS is Schaakmat: http://www.benintendo.be/...schaakmat-ds-nintendo-ds/

Je zou ook deze homebrew versie kunnen proberen als je een kaart hebt om die op te draaien: http://www.vonloesch.de/dschess

Oh en Chessmaster: The art of learning voor de DS zou ook deze maand uit moeten komen, maar ik geloof dat dat spel meer is om te leren dan om te spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:59:
Ik heb twee games gevonden: zeer simpel en een voudig maar voor een kleine van 4 wel leuke

Miss Spider: Harvest Time Hop and Fly
Smart Girls Play House
Ik denk dat volgende games ook zeker te doen zijn voor een 4jarige; tetris ds en meteos. Dan zijn er ook nog zeer simpele games zoals Nintendogs en animal crossings: wild world die een meisje zouden kunnen liggen.
Maar ik kan me echt moeilijk inleven in een meisje van 4jaar dus doe best eerst eens een beetje opzoekwerk of deze games te doen zijn :)

edit: Kan me niet meer herinneren of animal crossing ook in het nederlands is maar voor dat spel heb je eigenlijk geen dialoog nodig om rond te lopen en dingetjes te doen. Kinderen amuseren hun met de gekste dingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Henkus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:27:
Ik zoek dus daarom een eenvoudige game, die zeker niet teveel tekst heeft en een lage moeilijkheids graad.
Nintendogs, Spongebob reeks, Kleine Zeemeermin, Super Princess Peach, Yoshi's Island DS, Mario Kart, Pokémon Dash, Diddy Kong Racing, My Sims, Yoshi Touch & Go.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:34:
[...]

Ik denk dat volgende games ook zeker te doen zijn voor een 4jarige; tetris ds en meteos. Dan zijn er ook nog zeer simpele games zoals Nintendogs en animal crossings: wild world die een meisje zouden kunnen liggen.
Maar ik kan me echt moeilijk inleven in een meisje van 4jaar dus doe best eerst eens een beetje opzoekwerk of deze games te doen zijn :)

edit: Kan me niet meer herinneren of animal crossing ook in het nederlands is maar voor dat spel heb je eigenlijk geen dialoog nodig om rond te lopen en dingetjes te doen. Kinderen amuseren hun met de gekste dingen.
AC WW kan wel leuk liggen jah, beetje vissen, vruchten plukken, graven, etc.
Alleen het begin vereist wel kennis van engels, omdat je een aantal handelingen van nook moet verrichten om echt aan het spel te kunnen beginnen.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 12:04
Ik heb New Super Mario Bros. nu een tijdje gespeeld, maar zou nu graag een ander platformspel op de DS willen spelen. Wat is nou een goede tweede keus? Die ik heb vind ik helemaal geweldig, maar ik zou er graag meer van hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Dancing_Animal schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:16:
Ik heb New Super Mario Bros. nu een tijdje gespeeld, maar zou nu graag een ander platformspel op de DS willen spelen. Wat is nou een goede tweede keus? Die ik heb vind ik helemaal geweldig, maar ik zou er graag meer van hebben!
Yoshi's Island?
Misschien Princess Peach? (beetje kiddie, maar wel zelfde universum)

Kirby is ook een aardige platformer (hoewel, platformer?)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yoshi's Island DS?

/spuit11 :P

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 20-10-2007 19:18 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:15

KoudeAardbei

Moderator

weet niet of het hier mag (A)
Modbreak:Als je dat niet weet, dan kun je dat vragen. ;) Vraag en aanbod is niet iets wat op dit forum thuishoort. Als je iets aan te bieden hebt en je wil dat graag via deze website doen, dan kun je het aanbod in je signature zetten middels je profielpagina, of je kan een advertentie plaatsen op de frontpage.

[ Voor 78% gewijzigd door NMe op 20-10-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 12:04
Zo, jullie zijn snel! Ik ga die titels eens bekijken, bedankt.
Wat is trouwens daat slide-magic ding dat disjfa hierboven postte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week had Nedgame (Groningen) 1 dag een kortingsactie.
Je kon o.a. een game gratis krijgen bij aanschaf v/e console of handheld.

Met de advertentie ben ik vandaag alsnog naar de MM in Groningen gegaan.
Hoewel de actie van Nedgame maar 1 dag was, had ik niet echt hoop.

Maar de verkoper heeft mij een game naar keuze gegeven bij mijn DS.
Heb voor 'New Super Mario Bros' gekozen, geen slechte deal! :)

Ik liep nog wat te dolen in de winkel en was daar getuige v/e diefstal.
De dader volgde ik en gaf het door aan een medewerker in de winkel.
Ik vertelde de diefstal ook aan de verkoper die me even daarvoor nog had geholpen.
Hij vroeg of ik een momentje had en kwam even later met een cadeaubon van 25 euro aanzetten.

Nou lekker, 108 euro moest ik uiteindelijk betalen, niet slecht dat ik zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Zo, dat is niet niks Noax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hahahaha heldenactie Noax :)
Ik ga volgende keer als ik wat wil kopen bij de MM de hele dag ronddolen in die zaak in de hoop iemand te betrappen! Cha-Ching!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:15:
Ik ga volgende keer als ik wat wil kopen bij de MM de hele dag ronddolen in die zaak in de hoop iemand te betrappen! Cha-Ching!
Daar hebben ze best wel 25 bij hun te besteden euro's voor over denk ik, is best een laag uurloon om de hele MM te bewaken :p En ook nog op no cure no pay basis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:15:
Valt wel mee hoor.. :)
Die bewuste 'jatter' keek mij aan, daardoor ging ik op em letten.

Ik zie het wel vaker gebeuren, lijkt haast alsof ik er een neusje voor heb.
Misschien toch es laten omscholen. ;)

Succes he!

@ MrsRossi:

Zeker niet, al met al een korting van 65 euro gehad. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Help, ik heb even een klein duwtje nodig!

Al langere tijd kijk ik naar de DS Lite. Het lijkt me echt een leuk hebbedingetje. Maar toch heb ik hem niet gekocht. Reden? Ik ben bang dat er niet genoeg titels zijn die me aanspreken. Laat ik mijn twijfels even in op een rijtje zetten:

- De DS loopt al een tijdje mee. Wordt ik op korte termijn verrast met een nieuwere handheld van Nintendo?
- De games: na de GBA ben ik hier wat huiverig voor. De GBA had echt te weinig interessante titels voor me. Veel SNES remakes die ik we lop de SNES speel. Veel saaie Mario dingetjes. Wat me nu wel leuk lijkt: de nieuwe Zelda, braintraining, ms Metroid.

De GBA ging destijds bijna ongebruikt de kast in en ik heb geen zin in een herhaling. Wie haalt me over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik speel tot de dag van vandaag nog (nieuwe!) gba games op men DS, dus ik vermoed dat een handheld gewoonweg je ding niet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Welke games rumblen lekker? :P Iemand een lijstje met games die de Rumble Pak gebruiken? Heb namelijk een Rumble Pak gekregen, en heb nog geen games die ermee werken, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
stalscu schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:17:

Er is wel een schaakpel voor de DS "chessmaster - the art of learning" ik weet niet hoe goed die is, maar hier wat meer informatie:
http://chessmaster.us.ubi.com/xi/dsFeatures.php

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
NEver mind

[ Voor 91% gewijzigd door Djerique op 24-10-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Boeboe schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:46:
ik speel tot de dag van vandaag nog (nieuwe!) gba games op men DS, dus ik vermoed dat een handheld gewoonweg je ding niet is :)
Ik kan je niet helemaal volgen. Ik heb me suf gespeeld op de BG en CGB en de PSP vind ik fantastisch, maar te duur. Dus handhelds en Ed_L bijten elkaar niet. Heb alleen nog wel wat vragen over het aanbod aan games en de houdbaarheid van de handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Edmin schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:52:
[...]Ik kan je niet helemaal volgen. Ik heb me suf gespeeld op de BG en CGB en de PSP vind ik fantastisch, maar te duur. Dus handhelds en Ed_L bijten elkaar niet. Heb alleen nog wel wat vragen over het aanbod aan games en de houdbaarheid van de handheld.
Misschien moet je eerst nagaan welk soort spellen je leuk vind en daarna kijk je of er genoeg daarvan zijn voor de DS. Heb hetzelfde gehad als jij. Ook bang dat die in de kast zou blijven. Het is niet zo dat ik intensief er mee speel. Maar dat hoeft ook niet. Zelf vind ik puzzelspellen leuk voor een paar minuten. En daarna ga ik weer verder. Het draait om de games die je leuk vind.

Qua prijs vind ik de PSP overigens niet meer zo duur. Als je meer van mooie grafische 3d spellen houdt zou ik voor een PSP gaan. Maar let dan wel op de langere laadtijden van een spel en dat de DS makkelijker in je zak past dan een PSP. Ook dat is belangrijk. Daardoor neem je hem sneller mee en gebruik je hem sneller.

Ik denk dat de DS er voorlopig niet uitgaat. Zo een succes had Nintendo niet verwacht van de DS. En daarom werd er gezegd dat de DS een tussenstap was naar een andere opvolger. Ik denk dat ze dat wel gaan uitstellen. Nintendo is niet het soort bedrijf wat snel met nieuwe opvolgers komt. Hoogstens wat uiterlijke verfraaiing. Het zijn echte uitmelkers bij Nintendo :Y)

Wat betreft het aanbod: er komt best wel veel uit. (Overigens ook veel troep. Kijk maar naar gamerankings.com voor beoordelingen.) Belangrijk is of er regelmatig wat uitkomt wat je interessant vind.

Maar goed, als je echt het gevoel hebt dat het niets wordt en/of je kan het geld niet missen dan zou ik het je afraden. Je moet niet in de problemen komen door de aanschaf van een DS en wat spellen. Als je niet strikt op je geld moet letten dan zou je de DS altijd nog kunnen verkopen. En vooral de nieuwste (grafische 3d) spellen zijn best wel prijzig. Dus kijk ook of je het geld wel kan missen. Overigens kan je spellen ook 2e hands kopen.

Ik merk bij jou op dat je toch wel een portable console wilt aanschaffen. Of heb ik dat verkeerd?
Als je het niet weet kun je de aanschaf ook uitstellen. Totdat je in een impulsieve bui alsnog de DS in je handen hebt 8)

Als je krom moet liggen voor de DS zou ik het zeker niet doen.

Kan je het betalen en vind je dat er de voldoende leuke en aansprekende software is dan zou ik het zeker overwegen.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.