Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.815 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Pap3rclip schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:53:
Ik denk er nu ook over om een DS Lite te kopen maar is het eigenlijk wel de moeite? Komt er binnenkort nog een nieuwe Nintendo handheld uit?
Naar mijn mening zeker de moeite. Tenzij je nog 'n oude DS hebt waar je nog tevreden over bent en het scherm dus ook helder genoeg vindt. Ik had nog geen handheld en heb van deze geen moment spijt van! Vooral New Super Mario is echt leuk. De DS Lite is er nog niet zo gek lang (jaartje ofzo?) en ik denk niet dat ie nu al vervangen gaat worden. Of ze moeten er een compleet andere handheld naast mmaken, maar dat verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Pap3rclip schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:53:
Ik denk er nu ook over om een DS Lite te kopen maar is het eigenlijk wel de moeite? Komt er binnenkort nog een nieuwe Nintendo handheld uit?
De DS is zo'n groot succes, dus nintendo moet wel gek zijn om nu al een met een opvolger aan te komen zetten. De DS heeft een goede naam, is populair, heeft veel leuke games, wat wil je nog meer als nintendo zijnde. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Oke dan nog 2 weekjes werken en dan kan ik er 1 kopen :D ik ga ook Pokemon Diamond dan kopen en misschien super mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
*laat maar*

[ Voor 97% gewijzigd door jip_86 op 20-07-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al me spellen gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Dan is er of een gulle gever in je leven, of je speelt enkel homebrew games, of je bent een hele stoere volwassen jongen... :O

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een winkel zegt dat het spel regio vrij is, kan het nog wel een origineel spel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Alle ds spellen zijn regiovrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ik ben dus ook van plan een zwarte DS Lite aan te schaffen met daarbij Pokémon Diamond. Weet iemand nog leuke spellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je noemde al een leuk spel.. en als je geld te veel hebt ;) koop dan ook Pokémon Pearl. Andere leuke spellen zijn MarioKart, Castlevenia, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik wil het spel '42 spel klassiekers' online via WPA spelen, dat lukt helaas niet (de DS kan ziet de router wel, maar maakt geen verbinding); via WEP gaat het wel goed. Ligt dit aan de DS of aan het spel? Ik zou het raar vinden als het aan de DS ligt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:29
Volgens mij kan de DS geen WPA aan.
Ik heb hetzelfde met met Picross DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
pven schreef op zondag 22 juli 2007 @ 08:38:
Ik wil het spel '42 spel klassiekers' online via WPA spelen, dat lukt helaas niet (de DS kan ziet de router wel, maar maakt geen verbinding); via WEP gaat het wel goed. Ligt dit aan de DS of aan het spel? Ik zou het raar vinden als het aan de DS ligt.
Ligt aan de DS, die heeft alleen WEP support. Als het goed is krijg je ook een melding iets in de trant van "security class not supported"

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Klopt helemaal!

Wel jammer, dan moet ik mijn router op WEP laten staan alleen maar omdat de DS gaan WPA kent. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik heb een *groot* probleem. Het betreft mijn TouchScreen calibration. Deze wil niet meer veranderen, en is nu niet goed. Er zit een kleine afwijking in waar ik druk met de stylus en wat er virtueel wordt "ingedrukt".

Als ik probeer te re-calibraten (met die vierkantjes indrukken) gebeurt er niks! Hij zegt niet "Calibration completed", hij laat me maar vierkantjes indrukken tot ik een spreekwoordelijke ons weeg.

Help? Nintendo bellen en nieuwe DS aanvragen? Of is er een geheime knoppen-combinatie om alle configuration settings te resetten?

Mocht deze vraag al elders beantwoord zijn; sorry, niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Wat je kunt doen is het spel eerst naar de fabrieksinstellingen terugzetten en dan te re-calibreren.
Misschien werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:55:
Wat je kunt doen is het spel eerst naar de fabrieksinstellingen terugzetten en dan te re-calibreren.
Misschien werkt dat?
Het ligt niet aan het spel maar aan de DS instellingen. De spellen die ik speel hebben er niks mee te maken.

Re-calibreren werkt niet zoals ik net al aangaf.

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Probeer je ds eens te resetten. L + R + Start + Select inhouden... (niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pap3rclip schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:28:
Probeer je ds eens te resetten. L + R + Start + Select inhouden... (niet zeker)
Dat is gewoon een soft-reset, een softWARE reset. Ik moet de configuratie van de hardware resetten of het calibratie process weer normaal laten functioneren.

Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff best lastig om een je te worstelen door de lijst met spellen.

Ik heb al diverse topics doorgelezen en uiteraard ook gamesites bezocht, maar toch
een vraag.

Ik ben een fan van adventures, vooral op de pc. Op de nintendo speelde ik de diverse Zelda's en op de pc de Monkey Islands, de 2 runaways en Still Life. Op de pc dus allemaal point & click adventures.

Nu zoek ik soortgelijke games voor deze DS. Hoeft niet point/click te zijn, maar de adventures waarbij je via een menu eerst je gevecht aangeeft vind ik niet erg leuk.

Welke ik zelf bedacht had zijn;

- another code
- hotel dusk
- freshly picked
- children of mana
- lost magic (goedkope zelda imitatie??)

Heeft iemand deze games gespeeld en is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Via backup-tools kun je met een ScummVM versie voor de DS old-skool adventures als Day of the tentacle, Sam n max hit the road, Indiana Jones and the fate of atlantis, monkey island 1 en 2 etc. spelen. Werkt perfect! Ben weer volledig de goeie oude tijd aan het herleven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah zeker interessant! Bedankt voor de tip!

Alleen zijn het wel spellen die ik al ken. Leuk voor een
keer, maar ik heb al die spellen nog niet eens zo heel lang geleden gespeeld
op de pc dus wil graag iets nieuws.

Phoenix wright kwam ik ook nog tegen, iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:53:
[...]

Dat is gewoon een soft-reset, een softWARE reset. Ik moet de configuratie van de hardware resetten of het calibratie process weer normaal laten functioneren.

Toch bedankt
Accu eruit halen? dan word alles volgens mij gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk eerder gewoon naar nintendo bellen. Want een reset van software blijkt blijkbaar niets uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 00:08:
Ah zeker interessant! Bedankt voor de tip!

Alleen zijn het wel spellen die ik al ken. Leuk voor een
keer, maar ik heb al die spellen nog niet eens zo heel lang geleden gespeeld
op de pc dus wil graag iets nieuws.

Phoenix wright kwam ik ook nog tegen, iemand ervaring mee?
Ik ben net als jij een verstokt adventure fan (Discworld, Broken Sword, Monkey Island, Runaway enz.), dus ja, ik weet één en ander.
Ik heb zelf :

Another Code : Two Memories
Hotel Dusk : Room 215
Phoenix Wright : Ace Attorney
Phoenix Wright : Justice for All
Touch Detective USA

Aanraders zijn écht de Phoenix Wright games, heerlijke humor, leuke settings en een grote verslavingsfactor. Op dit moment ben ik bezig met Hotel Dusk, ook een leuke adventure, met één nadeel : redelijk wat dialogen. Voor de rest goed te pruimen. Zelfde geldt voor Another Code. Touch Detective is wat kinderlijk, maar op zich wel grappig. Je kunt evt. ook de GBA versie van Broken Sword aanschaffen, maar ik neem aan dat je die al kent. Zo niet : doen.

Waar ik zelf naar uitkijk is Undercover : Dual Motives.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:24:
Denk eerder gewoon naar nintendo bellen. Want een reset van software blijkt blijkbaar niets uit te maken.
Als je doelt op mijn eerdere post, met software bedoelde ik de game. Als ik de software van de DS kan resetten zou dat misschien wel werken.

Volgende probleem, ik heb niet zo'n kleine kruiskop-schroevendraaier. Vroeger bestelde ik dat soort meuk altijd bij lik-sang, maar die site is al een tijdje offline.

Iemand nog suggesties waar ik zo'n schroevendraaier kan halen (of bestellen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke games kunnen er eigenlijk allemaal online gespeeld worden, zonder dat je eerst een friend moet invite enzo? Ik heb nu Tony Hawk American Sk8land, en daar kan je gewoon wachten tot een andere speler ook multiplayer wil en kan je met een willekeurig iemand spelen.

Dit vind ik echt top, weet iemand bij welke spellen dit nog meer kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Spyware: bedoel je de triwing waamee je de DS open kunt krijgen? Kijk eens op ebay, mijne heeft 4euro gekost ofzo incl. 2,5M kynar wire (modchip draad). Als je echt gewoon n kleine kruiskop zoekt moet je es bij n bouwmarkt kijken. Zijn van die kleine plastic doosjes met daarin een stuk of 6 kleine schroevendraaiers, 2 tangetjes en wat bitjes. Kost ook n paar euro maar.

edit:
Niekend: Mario Kart DS heeft dat ook

[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 24-07-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:59:
Spyware: bedoel je de triwing waamee je de DS open kunt krijgen? Kijk eens op ebay, mijne heeft 4euro gekost ofzo incl. 2,5M kynar wire (modchip draad). Als je echt gewoon n kleine kruiskop zoekt moet je es bij n bouwmarkt kijken. Zijn van die kleine plastic doosjes met daarin een stuk of 6 kleine schroevendraaiers, 2 tangetjes en wat bitjes. Kost ook n paar euro maar.
Ik heb nog een dikke logge grijze DS, dus ik zit gebonden aan de kruiskoop schroevendraaiers, ik zal dalijk eens langshoppen bij de Boerenbond, daar hebben ze meestal cheap setjes liggen. Nog bedankt voor je reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:59:
Niekend: Mario Kart DS heeft dat ook
Dankje! :) Weet je er misschien nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Een vraagje; wat is het verschil tussen Tony Hawk: Downhill Jam en American Sk8land? Kan je met DJ ook gewoon tegen elkaar racen met WiFi? Welke zouden jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Pap3rclip schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:44:
Een vraagje; wat is het verschil tussen Tony Hawk: Downhill Jam en American Sk8land? Kan je met DJ ook gewoon tegen elkaar racen met WiFi? Welke zouden jullie aanraden?
Het grootste verschil is dat Downhill Jam een racespel is en het in American Sk8land meer draait om het uitvoeren van stunts in een open omgeving. Ik heb DJ verder niet gespeeld, dus ik kan je daar geen advies over geven. Ik kan mij wel vaag herinneren dat American Sk8land hogere reviewscores kreeg.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Inderdaad, AS krijgt gemiddeld 89% en DJ 80% maarja m'n broertje heeft Downhill Jam, ik denk dat ik deze ook ga kopen omdat het eens iets anders is dan alle andere Tony Hawks (Playstation 1&2)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:47:
Welke games kunnen er eigenlijk allemaal online gespeeld worden, zonder dat je eerst een friend moet invite enzo? Ik heb nu Tony Hawk American Sk8land, en daar kan je gewoon wachten tot een andere speler ook multiplayer wil en kan je met een willekeurig iemand spelen.

Dit vind ik echt top, weet iemand bij welke spellen dit nog meer kan?
Tetris DS.. erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:34:
[...]

Ik ben net als jij een verstokt adventure fan (Discworld, Broken Sword, Monkey Island, Runaway enz.), dus ja, ik weet één en ander.
Ik heb zelf :

Another Code : Two Memories
Hotel Dusk : Room 215
Phoenix Wright : Ace Attorney
Phoenix Wright : Justice for All
Touch Detective USA

Aanraders zijn écht de Phoenix Wright games, heerlijke humor, leuke settings en een grote verslavingsfactor. Op dit moment ben ik bezig met Hotel Dusk, ook een leuke adventure, met één nadeel : redelijk wat dialogen. Voor de rest goed te pruimen. Zelfde geldt voor Another Code. Touch Detective is wat kinderlijk, maar op zich wel grappig. Je kunt evt. ook de GBA versie van Broken Sword aanschaffen, maar ik neem aan dat je die al kent. Zo niet : doen.

Waar ik zelf naar uitkijk is Undercover : Dual Motives.

8)
Ah kijk! Point en Clickfans zijn schaars, dus hier heb ik zeker wat aan, bedankt! :)

Phoenix Wright leek me al zeer geschikt! Ik vind vooral cartoons en bijbehorende humor erg leuk en de wat detectiveachtige (zoals dus phoenix wright is denk ik).

Ik heb broken sword gehad geloof ik. Aangeschaft via eBay destijds. Maar dit is toch zo'n adventure waarin je ook aanvallen hebt die je eerst moet selecteren in een menu? Zo van; kies een aanval met een zwaard en een stok en zodra je die geselecteerd hebt dan gaat tie die aanval uitvoeren?
Zo ja, dan is het niks voor mij. Echt :)

Of ik wil geen aanvallen, dus puur puzzelen zoals monkey island/runaway. Of rechtstreeks vechten zoals Zelda zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Bomberman Land Touch! heeft dat ook. Klassiek bomberman spelen tegen 8 man (weet niet precies heb het niet veel gespeeld nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:48:
[...]
Phoenix Wright leek me al zeer geschikt! Ik vind vooral cartoons en bijbehorende humor erg leuk en de wat detectiveachtige (zoals dus phoenix wright is denk ik).
Phoenix Wright zou je absolute prioriteit moeten zijn :). Werkelijk dé meest sublieme game die er momenteel beschikbaar is voor de DS, en zal in de toekomst in de retrocultuur ongetwijfeld dezelfde status verwerven als de LucasArts adventures nu doen. Niet geschikt voor mensen met een korte aandachtspanne, maar voor de rest een ongelofelijk diepgaande, doch humoristische game. Wees er zeker van dat je eerst de eerste game speelt (ace attorney) en dan pas deel 2 (justice for all) :). Binnen enkele maanden krijgen we normaalgezien ook deel 3 in Europa, aangezien de remake van deel 3 (inc. Engelse vertaling) binnenkort in Japan verkrijgbaar is, en daarna kunnen we weeral aan deel 4 beginnen, die native voor de DS geschreven is en ook al in Japan verkrijgbaar is. Life is good :)

en broken sword is een pure adventure game. Geen turn-based battles dus (zo noemt hetgene jij omschrijft ;))

Ik heb me goed geamuseerd met touch detective, maar het moet je kopje thee zijn. Zoek maar eens wat reviews op, en je zal merken dat het sterk lijdt onder onlogiche puzzels waarbij je uiteindelijk alles met alles moet combineren om toch maar verder te geraken. Als je echter LucasArts gewoon bent zal je hier wel doorgeraken. Puzzels zijn een pain in the ass, maar de art en animaties in het spel zijn zéér mooi, en het spel bevat ook wel leuke humor.

Voor de rest kan je zeker ook de eerdergenoemde adventuregames uitproberen. Men beweert vaak dat het adventuregenre is uitgestorven, maar de DS heeft voor een heuse revival gezorgd. Met Phoenix Wright als absoluut juweeltje in het desolate adventure-landschap :)

[ Voor 33% gewijzigd door boe2 op 25-07-2007 00:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

_/-\o_ , mooi verwoord allemaal. Toch prettig dat ik niet de enige ben die dit soort spellen almachtig vind, en dat de DS hiervoor een uitkomst is. Leent zich uitermate voor dit soort games. Hopelijk wordt Dual Motives snel gereleased, heb Hotel Dusk bijna uitgespeeld namelijk. Op de PSP ken ik helemaal niet van dit soort games, al is Myst volgens mij wel gereleased?
Hou echter meer van cartoon-achtige adventures, in ieder geval getekend.

Gabriël Knight and the Beast Within was een uitzondering op de regel, heb ik maanden aan gezeten tot mn savegame eraan ging (was bij CD 5 van 6)...
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:48:
[...]

Ik heb broken sword gehad geloof ik. Aangeschaft via eBay destijds. Maar dit is toch zo'n adventure waarin je ook aanvallen hebt die je eerst moet selecteren in een menu? Zo van; kies een aanval met een zwaard en een stok en zodra je die geselecteerd hebt dan gaat tie die aanval uitvoeren?
Zo ja, dan is het niks voor mij. Echt :)

Of ik wil geen aanvallen, dus puur puzzelen zoals monkey island/runaway. Of rechtstreeks vechten zoals Zelda zeg maar.
Broken Sword dan ook halen, als je ergens nog een PS1 hebt kun je hem ook daarvoor aanschaffen (2 delig). Deel 3 is ook op de PS2 verschenen, en deel 4 tot nog toe alleen op PC. Deel 1 en 2 waren het best mijns inziens, door de getekende stijl en de goede humor/puzzels. Broken Sword voor de GBA kun je voor een tientje wel op Marktplaats vinden. :)

Mocht je dat ooit doen, Google dan even op Broken Sword + GBA + Bug. Er zit ergens op driekwart van het spel een bug, dat als je een andere volgorde volgt dan het spel verwacht, je vastloopt. Kwam ik jammer genoeg pas naderhand achter.

[ Voor 44% gewijzigd door Exorcist op 25-07-2007 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Zonder all topics door te moeten worstelen: Weet iemand een spel voor de DS lite in dezelfde klasse als Golden Sun ? (dus RPG met mooie fight scenes,graphics, etc) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

alle DS rpg's vallen tot nu toe nogal tegen (ook FF3 ja, voor de fans hier binnenkomen :p). Als je een degelijke handheld rpg zoekt ga je best tussen de GBA games zoeken. Final Fantasy 6 op GBA kan ik al aanraden, en Tales of Phantasia is imo de beste game uit de "Tales Of .." reeks, dus met die 2 titels kom je al een HEEL eind :)

Qua toekomstige rpg's kan je best wachten op Tales of Innocence en Dragon Quest IX.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 26-07-2007 11:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Was Children of Mana geen goeie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 00:00:
[...]

Phoenix Wright zou je absolute prioriteit moeten zijn :). Werkelijk dé meest sublieme game die er momenteel beschikbaar is voor de DS, en zal in de toekomst in de retrocultuur ongetwijfeld dezelfde status verwerven als de LucasArts adventures nu doen. Niet geschikt voor mensen met een korte aandachtspanne, maar voor de rest een ongelofelijk diepgaande, doch humoristische game. Wees er zeker van dat je eerst de eerste game speelt (ace attorney) en dan pas deel 2 (justice for all) :). Binnen enkele maanden krijgen we normaalgezien ook deel 3 in Europa, aangezien de remake van deel 3 (inc. Engelse vertaling) binnenkort in Japan verkrijgbaar is, en daarna kunnen we weeral aan deel 4 beginnen, die native voor de DS geschreven is en ook al in Japan verkrijgbaar is. Life is good :)

en broken sword is een pure adventure game. Geen turn-based battles dus (zo noemt hetgene jij omschrijft ;))

Ik heb me goed geamuseerd met touch detective, maar het moet je kopje thee zijn. Zoek maar eens wat reviews op, en je zal merken dat het sterk lijdt onder onlogiche puzzels waarbij je uiteindelijk alles met alles moet combineren om toch maar verder te geraken. Als je echter LucasArts gewoon bent zal je hier wel doorgeraken. Puzzels zijn een pain in the ass, maar de art en animaties in het spel zijn zéér mooi, en het spel bevat ook wel leuke humor.

Voor de rest kan je zeker ook de eerdergenoemde adventuregames uitproberen. Men beweert vaak dat het adventuregenre is uitgestorven, maar de DS heeft voor een heuse revival gezorgd. Met Phoenix Wright als absoluut juweeltje in het desolate adventure-landschap :)
Ah ok bedankt :) Phoenix wright staat ook bovenaan de lijst. Onlogische puzzels maken me niet heel erg veel uit, dan ben ik wel gewend.
Broken Sword stond vroeger dus op mijn wenslijst (in de tijd van de gba), maar deze heb ik dan niet gekocht. Wellicht dat het golden sun was die zo'n turn-based battlestijl heeft.

Als adventurefan voor mij dus ook de reden om de Nintendo DS aan te schaffen :) Naast enkele pcgames zijn er nu dankzij nintendo weer wat meer adventures. Op de playstation dan weer niet (behalve monkey island, maar een dergelijke point/click vind ik met de joystick weer minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43

Thermometer

Whoop Whoop!

Is het verstandig om nu een nintendo ds lite aan te schaffen? Ik wil deze aanschaffen voor Pokémon Diamond/Pearl + Zelda Phantom Hourglass. Misschien komt er binnenkort nog een prijsverlaging, dus misschien kan ik beter wachten met de aanschaf. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kope Kope Kope!

zo, nu mag je mij de schuld geven als er volgende week een prijsdaling komt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zal voorlopig geen prijsverlaging komen, de DS verkoopt namelijk nog steeds super goed, ik verwacht hooguit een bundel met een game, maar dat is ook nog maar de vraag. Hij is bij genoeg winkels voor 133 euro, dus sla je slag.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Exorcist schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 01:15:
[...]
Op de PSP ken ik helemaal niet van dit soort games, al is Myst volgens mij wel gereleased?
Hou echter meer van cartoon-achtige adventures, in ieder geval getekend.
[...]
Over Myst en de Nintendo DS gesproken, de release hiervoor staat in oktober 2007 gepland en daar zit ik wel op te wachten.

Ik heb even geprobeerd te zoeken naar meer spellen in dit genre. Helaas niets gevonden. Weet iemand of er nog meer spellen à la Myst, Discworld, Day of the Tentacle, Larry, The 11th hour/ The 7th Guest voor de Nintendo DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hierboven zijn er een aantal genoemd? Samenvattinkje dan: Another Code, Touch Detective, Phoenix Wright, Hotel Dusk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer scummvm ds
http://scummvm.drunkencoders.com/

daar kan je het allemaal op spelen
werkt super!

ben nu weer bezig met monkey island

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:28:
probeer scummvm ds
http://scummvm.drunkencoders.com/

daar kan je het allemaal op spelen
werkt super!

ben nu weer bezig met monkey island
Véééééttt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daVeX
Boeboe schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:27:
Hierboven zijn er een aantal genoemd? Samenvattinkje dan: Another Code, Touch Detective, Phoenix Wright, Hotel Dusk.
Aah bedankt, die had ik niet gevonden. Als ik het goed begrepen heb zijn nog niet alle in Nederland te koop, correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

dit zijn allemaal titels die in Europa zijn uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
ronwiel schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:48:
Ik heb nu bijna twee jaar een psp en omdat er nog steeds geen toffe games in de planning staan heb ik maar besloten dat er een ds in huis komt (jajaja, ik geef het gewoon toe). Nu zag ik dat de DS vorige week bij de MM in de aanbieding was voor €133.

Helaas ben nu dus te laat en vroeg me af of er nog meer winkels zijn die de DS voor deze prijs de deur uit doen. Of zijn er MM filialen die de DS standaard voor €133 verkopen, want het liefst koop ik em daar. (Budgetgaming.nl biedt ook geen goed antwoordt op mijn vraag :))

Edit: Weet iemand wat de DS momenteel kost bij de MM in Breda (met de huidige folder)?

[ Voor 15% gewijzigd door Ronwiel op 30-07-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
-sorry, dubbel post-

[ Voor 97% gewijzigd door Ronwiel op 30-07-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Misschien wel niet een post die in het DS topic thuis hoort omdat het een GBA game is. Maar ik ben op zoek naar Pokemon Firered of Leafgreen.

Aangezien ik in het buitenland woon en ze hem hier alleen in het Duits hebben ben ik genoodzaakt hem over het internet te bestellen. Veel webshops hebben hem niet en bij amazon.co.uk kost hij omgerekend bijna 43 euro!!

Waar kan ik deze game voor een redelijke prijs bestellen?

Owja, op E-bay koop ik hem niet, daar heb ik tot 2x aan toe een fake thuis gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door H3llSiNG op 30-07-2007 21:22 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb daarnet een banner gezien voor een nieuwe tactical RPG van Atlus: Luminous Arc. Atlus zijn dezelfde mensen die ons Disgaea, Shin Megami Tensei en Trauma center gebracht hebben. Wanneer je op de site het battlesysteem gaat bekijken merk je dat er inderdaad zeer veel gelijkenissen zijn met Disgaea: terreinhoogte en loopafstand zijn zeer belangrijk in dit spel, en je stats worden beïnvloed wanneer bepaalde members bij elkaar staan. Iets zoals geopanels lijkt jammergenoeg te ontbreken (aan de screenshots te oordelen).
Wat mooi is is dat je zelf items kan craften. Wat nog mooier is: EINDELIJK komt het er aan: de eerste tactical RPG met internet multiplayer mogelijkheid! Geen nood meer om te speculeren of FFT multiplayer zal bevatten: Atlus neemt de primeur :)
Ik kijk hier alvast naar uit. Ik heb zeer goede ervaring met Atlus en tactical RPG's (disgaea bood echt eindeloos veel customisation aan). En midden augustus komt hij in de US uit. Eentje om te importeren :).
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/802/802822/e3-2007-luminous-arc-screens-20070710011652116.jpgAfbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/802/802822/e3-2007-luminous-arc-screens-20070710011649601.jpg

In ander nieuws, wat nog veel spannender is: er komen (3D) DS remakes van de snes DragonQuest games. Met andere woorden: Met wat geluk krijgen ook wij eindelijk de kans om de oudere DQ games te proberen zodat iedereen hier kan zien waarom deze reeks beter is dan Final Fantasy :)

Heroes of Mana komt er ook aan binnenkort, waarbij ze hopelijk geleerd hebben van hun fouten (en het wordt een rts game?). Half augustus komt ook de Japans/Engelse versie van Phoenix Wright 3 uit. Wat ben ik toch blij om een DS te bezitten :) (en wat haat ik het om in Europa te wonen, betekent weeral massas import)

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 31-07-2007 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
H3llsing schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:20:
Misschien wel niet een post die in het DS topic thuis hoort omdat het een GBA game is. Maar ik ben op zoek naar Pokemon Firered of Leafgreen.

Aangezien ik in het buitenland woon en ze hem hier alleen in het Duits hebben ben ik genoodzaakt hem over het internet te bestellen. Veel webshops hebben hem niet en bij amazon.co.uk kost hij omgerekend bijna 43 euro!!

Owja, op E-bay koop ik hem niet, daar heb ik tot 2x aan toe een fake thuis gekregen.
bartsmit.com? Weet niet of ze naar duitsland leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 16-09 22:02

Zym0tiC

^_^

Sinds gister de trotse eigeneer van een zwarte DS lite + Yoshi's island DS.
Geweldige game trouwens _o_

Nu vertrek is over 3 weken voor 5 maanden naar Amerika en natuurlijk wil ik gebruik maken van mijn DS. Beetje jammer dat er geen universele adapter bijgeleverd wordt. Zijn die adapters van play-asia een beetje goed? 3rd party dan?

edit:
bedenk me net dat ik van die converters heb voor US en UK stopcontacten. Zou ik die van de US niet kunnen gebruiken, of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 24% gewijzigd door Zym0tiC op 31-07-2007 12:26 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ben gisteren eindelijk aan Phoenix Wright 1 begonnen. Had totaal geen verwachting van het spel en
wist ook niet wat ik me erbij moest voorstellen. Maar wat een vet spel is dit zeg. Eerste paar
minuten was ik een beetje sceptisch vanwege het vele lezen. Maar als het verhaal een beetje op gang komt wil je alleenmaar verder spelen. Ook de humor in het spel kan ik heel goed waarderen. Enige wat me opvalt is dat het tot nu toe niet echt heel erg moeilijk is en het lijkt alsof je maar weinig fout kunt doen. Maargoed zit nog aardig in het begin van het spel, dus misschien komt dat nog wel.

Kortom ik ben aangenaam verrast. Kan niet wachten tot ik weer in de bus naar huis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Alleen als die omvormertjes ook het voltage opschroeven naar 220V. Waarschijnlijk niet dus. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Zym0tiC schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:22:
Sinds gister de trotse eigeneer van een zwarte DS lite + Yoshi's island DS.
Geweldige game trouwens _o_

Nu vertrek is over 3 weken voor 5 maanden naar Amerika en natuurlijk wil ik gebruik maken van mijn DS. Beetje jammer dat er geen universele adapter bijgeleverd wordt. Zijn die adapters van play-asia een beetje goed? 3rd party dan?

edit:
bedenk me net dat ik van die converters heb voor US en UK stopcontacten. Zou ik die van de US niet kunnen gebruiken, of zie ik iets over het hoofd?
Ook met die reisstekker heb je inderdaad nog een adapter nodig voor de DS die 110 volt aankan. Het lijkt me het handigste en goedkoopste als je die gewoon in Amerika voor een paar dollar koopt, dat is tenminste wel wat ik ga doen als ik morgen naar NYC ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Captain N schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:29:
Alleen als die omvormertjes ook het voltage opschroeven naar 220V. Waarschijnlijk niet dus. ;)
crap, dan maar play-asia blij maken :)

@ hierboven: is ook een optie natuurlijk, denk dat ik zelf toch voor play-asia ga. Neem aan dat ze wel optijd kunnen leveren.

[ Voor 20% gewijzigd door Zym0tiC op 31-07-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:32
Captain N schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:29:
Vaak werken die adaptors tegenwoordig vanaf 100Volt dus best kans dat het wel werkt. Heb er nu geen bij de hand maar het zou er op moeten staan.

Anders zal deze in de states zeker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Refro schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:58:
[...]

Vaak werken die adaptors tegenwoordig vanaf 100Volt dus best kans dat het wel werkt. Heb er nu geen bij de hand maar het zou er op moeten staan.

zal die nu echt zoveel beter zijn dan deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn Japanse kan iig geen 220V aan, dus ik neem aan dat het andersom ook niet het geval is.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:32
Zym0tiC schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:12:
[...]

zal die nu echt zoveel beter zijn dan deze?
Nee alleen heb ik er effe overheen gelezen dat die waar jij de link van gaf een range van 100-240Volt heeft (Staat niet in de description). Dan zou ik ook het geld besparen en voor de goedkope gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29
[...]

Is al vaker besproken in dit topic.... Alle Nintendo spelcomputers hebben single-voltage adapters. Ze kunnen dus OF 240 volt hebben OF 100 volt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimension Plus al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat delen van Dragon Quest ook naar de DS komen, goede games kan je immers nooit genoeg hebben :) ik snap alleen niet waarom ze beginnen om 4, 5 en 6 te gaan remaken, waarom beginnen ze niet met deel 1, 2 en 3? Toch chronologisch en zo :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 13:18 . Reden: tikfouten & spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Misschien zijn ze fan van Star Wars? :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17

www.marktplaats.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 08:50
Jongens ik heb ook een nintendo ds lite gekocht echt een top ding. Ik had een maand geleden een psp gekocht. Alleen daar werd ik absoluut niet vrolijk van en heb hem verkocht via marktplaats.

Een zwarte en het spel brain training. Daarnaast scherm protectors gekocht, heb niet zin in krassen.

Even een vraagje ik hoor steeds een klik als ik hem redelijk ver open doe, het klinkt zo eng krijg er bijna een hartstilstand van. Is dat erg of klikt hij in een bepaalde slot?

[ Voor 23% gewijzigd door isomis op 02-08-2007 09:56 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

er zijn twee posities...
Afbeeldingslocatie: http://m1.freeshare.us/163fs894297.jpg
deze hoek heb je en volledig 180 graden...
bij de hoek in het plaatje komt er vanzelf een 'klik'.. daarin verankert ie dan even en dan kan je 'm nog wel zonder problemen doordrukken naar de 180 graden positie... als je daarna NOG verder drukt krijg je een krakend geluid.. dit krakende geluid betekent 'stop nu' (zoals bij wel meer apparaten). Ik adviseer u dan ook om zodra u dat geluid hoort niet verder te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

www.play.com
www.cdwow.com
www.dvdboxoffice.com
www.play-asia.com

Heeft Pokémon geen taalkeuze?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

apNia schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:09:
er zijn twee posities...
[afbeelding]
deze hoek heb je en volledig 180 graden...
bij de hoek in het plaatje komt er vanzelf een 'klik'.. daarin verankert ie dan even en dan kan je 'm nog wel zonder problemen doordrukken naar de 180 graden positie... als je daarna NOG verder drukt krijg je een krakend geluid.. dit krakende geluid betekent 'stop nu' (zoals bij wel meer apparaten). Ik adviseer u dan ook om zodra u dat geluid hoort niet verder te drukken.
Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd van dat "twee standen" verhaal. Volgens mij is die "eerste stand" gewoon de enige, en zit die "tweede stand" er meer in als buffer, mocht er onverwachts teveel kracht op je scherm komen te staan, zodat 'ie niet gelijk afbreekt. Ik zie sowieso het nut niet helemaal in van een 180 graden stand als het wel echt zo bedoeld zou zijn, maar goed.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Net twee dagen mijn roze DS Lite binnen *O*
Gamepje erbij gekocht, Puzzle Quest, Challenge of the Warlords, echt verslavend spelletje zeg. Wel wat repetitief, maar erg leuk.
Nu is mijn vriend ook zo enthousiast geworden dat hij er ook een heeft besteld, die komt als het goed is vandaag binnen! Kunnen we lekker multiplayeren...

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Ik zie sowieso het nut niet helemaal in van een 180 graden stand als het wel echt zo bedoeld zou zijn, maar goed.
mwoah, als je relaxed ligt kan de 180gr. stand soms wel eens fijner zijn, afhankelijk van de lichtinval.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Snel een vraagje, ik heb gister een nieuwe DS gekocht. Alleen zit er op de linker schanier wat meer spelling dan op de rechter. Gaat dit in de toekomst een probleem worden of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Speling als in hoe? Er zit (iets) meer ruimte tussen het kiertje? Dat is doorgaans niet echt erg. Kan je hem echt heen en weer duwen/wiebelen dan zou ik terug gaan.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Max|Burn schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:11:
Speling als in hoe? Er zit (iets) meer ruimte tussen het kiertje? Dat is doorgaans niet echt erg. Kan je hem echt heen en weer duwen/wiebelen dan zou ik terug gaan.
Het bovenste schermpje kan een aantal mm naar links en rechts (en boven) en aan de linker kant zit ie duidelijk losser. Ik heb em overigens bij Media Markt gekocht, misschien dat ik sowieso beter ff terug kan gaan, hun zijn over het algemeen niet al te moeilijk. (Maar waarom ze de ds trouwens altijd in de plastic dozen los in pakken blijft een raadsel, lijkt me niet erg slim als je ziet hoe sommige er mee om gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan: Arkanoid *met* spinner voor de Nintendo DS in december....

http://www.joystiq.com/20...tachable-knob-controller/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel zelf kost 4000 Yen. Alleen de paddle kost 1800 Yen. Het spel komt op 6 december uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook een DS gekocht maar heb dus een dode pixel kan ik nu terug naar de winkel of moet ik hem bij Nintendo om ruilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarom probeer je zelf eens niet naar de winkel te gaan? Ik heb de indruk dat tweakers ongelofelijk contactschuw zijn, want deze vraag komt heel vaak terug terwijl het toch voor de hand ligt om gewoon zelf in de winkel te gaan vragen? Wij kunnen onmogelijk weten wat de returnpolicy van jouw winkel is (we weten zelfs niet welke winkel), maar je kan ervan uitgaan dat ze hem gewoon terugnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou was meer dat er in de SP staat dat hij word om geruilt maar niet of dat Nintendo dat alleen zelf doet, maar denk dat een Eplaza niet zo moeilijk zal doen altijd goede ervaringen mee gehad.

Maar moet zeggen ben er verder wel blij mee vind het stukken leuker dan me PSP die ik heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
even domme vraag: hoe sluit je een spel af, zodat je weer na het hoofdmenu gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

er staat een aan-uit schakelaar aan de zijkant van je DS :)

(teruggaan naar het hoofdmenu gaat niet. Multitasking kennen ze niet bij nintendo :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
Boeboe schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:21:
er staat een aan-uit schakelaar aan de zijkant van je DS :)

(teruggaan naar het hoofdmenu gaat niet. Multitasking kennen ze niet bij nintendo :p)
okey ik al zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:42:
[...]

Het spel zelf kost 4000 Yen. Alleen de paddle kost 1800 Yen. Het spel komt op 6 december uit.
Dat bedoelde ik ook (was wat onduidelijk).

Misschien komt er nog een bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:39:
[...]
Dat bedoelde ik ook (was wat onduidelijk).

Misschien komt er nog een bundel?
Ik ga alleen de controller kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Ik ben ook verslaafd aan Phoenix Wright (deel 1 nog steeds, bijna uitgespeeld)
Maar welke idioot daar heeft in godsnaam die muziek erbij bedacht? Ik word er helemaal zenuwachtig van, dat is echt een minpuntje.
Maar verder een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Simpel op te lossen:
1) Schuif het kleine volumeknopje naar links.
2) Zet de radio op 102.5 fm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Phoenix Wright 1-2-3 zijn gewoon ports van de gba versies + extra vertalingen, wat de brakke muziek verklaart. Ikzelf vind de muziek vrij genietbaar eigenlijk (heb de soundtrack in mp3 formaat). Geluid uitschakelen zou zonde zijn. Je zou de OBJECTION!!! geluiden toch niet willen missen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
En heb me zonet ook een zwarte DSLite gekocht :D. Heerlijk gewoon....
Spellen: Meer brain training, Tony Hawk DJ, New Super Mario Bros.
Maar nu heb ik geen tasje ofzo om al mijn spullen in te steken. Heeft iemand een suggestie welk ik zou kunnen kopen? Het liefst zo goedkoop mogelijk en ik moet de spellen er ook in kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb zelf een Hori Hard Pouch en mn vriendin en wat collega's inmiddels ook:

Afbeeldingslocatie: http://www.ngamerz.com/upload/goods/DSL_hori_hard_pouch_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamestech.com/nds_info/NDS_Lite_Hori_Hard_Pouch/lite_hpouch2.jpg

Er mooi ding en kostte me ongeveer 13e op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Oke, maar hoeveel spellen kunnen erin?
En hoe kan je de helderheid van het scherm veranderen tijdens een spel? Of moet je de DSLite altijd uitzetten en dan op het zonnetje in het menu klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt tijdens het spelen de brightness niet veranderen, daarvoor moet je je DS opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

heb me zonet Gyakuten Saiban/Phoenix Wright 3 bestelt voor 23,77 euro (verzendkosten inbegrepen). Op 23 augustus komt hij uit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Pap3rclip schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:19:
Oke, maar hoeveel spellen kunnen erin?
En hoe kan je de helderheid van het scherm veranderen tijdens een spel? Of moet je de DSLite altijd uitzetten en dan op het zonnetje in het menu klikken?
Stuk of 6 a 9, hangt af van hoeveel je wilt gaan proppen natuurlijk. Gebruik zelf een R4 DS dus heb daar weinig idee van eerlijk gezegd.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.