Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
Weet iemand een lijst van alle single-card multiplayer games voor de de DS te staan?

Ik zit me al een paar uur helemaal blauw te zoeken, wat een berg games voor dat apparaatje... _/-\o_
Ik zie door de bomen gewoon het bos niet meer.
Lijsten zat dat is het probleem niet maar een lijst waarin staat wat je precies kan met twee DS'en en één cartridge van een bepaald spel is niet te vinden (door mij dan).
En dan liefst eentje waar ze ook nog ingaan op de verschillen tussen single- en multicard multiplaying...

Dus, please, wie weet zo'n lijst?

<effeblijzijnmodus>
Morgen een tweede DS kopen, lekker multiplayer karten, 42 games'en (zwaar onderschat spelletje dat ik iedereen echt kan aanraden) en nog een game die ik erbij wil kopen maar dankzij iets met bomen en bos geen idee welke.... :)
</effeblijzijnmodus>

[ Voor 16% gewijzigd door AKA_ACE op 26-06-2007 22:16 ]

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedenk me net:

De DS is rediovrij, je kan games spelen van alle regio's. Hoe zit het met de GBA games die je op je DS speelt? Is dat ook regiovrij? Kan ik een GBA game bestellen uit amerika en gewoon spelen op m'n pal DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

GBA games zijn ook altijd al regiovrij geweest. Ook voor je DS dus ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:04
De Portable consoles van Nintendo zijn altijd regiovrij geweest en zullen dat zeer waarschijnlijk ook blijven.
Is op zich trouwens ook logisch, stel je bent op vakantie en je hebt al je games uitgespeeld, dan kan je gewoon een nieuwe kopen en verder gamen.
En denk er om, de portables hebben niet het PAL/NTSC 50/60hz probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:14:
Ik bedenk me net:

De DS is rediovrij, je kan games spelen van alle regio's. Hoe zit het met de GBA games die je op je DS speelt? Is dat ook regiovrij? Kan ik een GBA game bestellen uit amerika en gewoon spelen op m'n pal DS?
Jep, ik bestel bijna al mijn games uit Amerika. Scheelt toch een slok op een borrel, en talen als frans en duits heb ik toch niet nodig. Daarbij komt datje de games vaak hebt voordat ze in Nederland in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Wie heeft Simcity DS al gespeeld? Het lijkt me wel een toffe game maar ik wil eerst weten wat jullie ervan vinden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:55

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

zwik schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:55:
Wie heeft Simcity DS al gespeeld? Het lijkt me wel een toffe game maar ik wil eerst weten wat jullie ervan vinden :) .
Ik heb hem even kort gespeeld, hij kan mij niet echt boeien, hoewel ik wel helemaal verslingerd ben aan SC4 Deluxe. Het kan zijn dat ik nog niet genoeg gespeeld heb, maar ik vind het een beetje 'goedkoop' aanvoelen. Het heeft een beetje de SC3 feel, maar dan net niet ofzo, ik ben te verwend door SC4 denk ik om deze versie op de DS te kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:19:
Zijn er nog ergens leuke aanbiedingen gaande voor de Ds ? anders ga ik hem maar gewoon bestellen via bollie met een couponnetje.
Mijn kaartje ligt hier nu ook maar een beetje niks te doen.
t/m 1-7-2007 bij Mediamarkt Zoetermeer voor 119 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:19
SandaX schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:05:
[...]

Ik heb hem even kort gespeeld, hij kan mij niet echt boeien, hoewel ik wel helemaal verslingerd ben aan SC4 Deluxe. Het kan zijn dat ik nog niet genoeg gespeeld heb, maar ik vind het een beetje 'goedkoop' aanvoelen. Het heeft een beetje de SC3 feel, maar dan net niet ofzo, ik ben te verwend door SC4 denk ik om deze versie op de DS te kunnen waarderen.
Hier hetzelfde, vind Anno 1701 veel verslavender, als je die nog niet hebt is het echt een aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ecco schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 02:11:
Dat eerste, voor Triangle Studios :) Is alleen maar even een vakantie baantje nu hoor, ben nog hard aan de studie.
Cool! Ik heb je via dat ICQ icoontje onder je naam een berichtje gestuurd of je ook MSN/Google Talk gebruikt, als niet-ICQ gebruiker zijnde. Mocht dat niet aangekomen zijn, dan kan je m'n mail vinden in m'n profiel. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 28-06-2007 20:24 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ben lekker bezig met Sim City DS maar nu heb ik mn complete map volgebouwd met high density woningen, commercie en industrie + alle bijhorende dingen... en nu? Ik heb 350.000$ en iedereen lijkt tevreden. Mn belastingen zitten op 4% en uitgaven allemaal rond de 180%. Komt er nog een eind ergens of is t oneindig wachten totdat rampen een keer je stad kapot maken? Er is al 2 keer een aap langsgeweest die 6 huizen verwoest heeft (nou..nou..). Onderhand begint t al te vervelen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Final Fantasy: Ring of Fates
Japanse box art
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_ffpack.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Icelus op 02-07-2007 09:59 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net te laat voor de 119 aanbieding. Iemand die deze week iets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Lelijke JAP box art, heb liever dat ze hem wit houden met vette art erop.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als men in Duitsland brain age koopt, is de taal dan te wijzigen in het NL of Engels? Of komt een spel alleen in een taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik vertrek aankomende zaterdag naar Amerika toe. Ik neem zeker m'n DS mee, maar had nog een vraag over de lader. Ik heb een reisstekker, dus ik kan als het goed is mijn lader er zo inpluggen daar. Maar de verkoper bij Expert heeft me een beetje aan het twijfelen gebracht. Hij zegt namelijk dat de lader van mijn DS wel moet kunnen overschakelen naar 110 volt, anders dan werkt het niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.planetoutdoor.nl/productimages/planetoutdoor/large/reisstekker-kl.jpg

Zo'n reisstekker is het. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
Dat moet er als het goed is op staan (op de adapter voor de DS). Iets in de trend van 110-220 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Reb87 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:58:
[afbeelding]

Zo'n reisstekker is het. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Met de stekker kun je de oplader alleen op een andere aansluiting aansluiten. De oplader moet het andere voltage wel aankunnen. Op de oplader staat dan iets als 100-240V 50/60Hz o.i.d. Nintendo opladers zijn meestal alleen geschikt voor één type voltage.

Sommige winkels verkopen 3rd party universele opladers (met een Europese aansluiting maar 100-240V geschikt). Of je kunt een oplader in de VS kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Klopt, mijn Japanse oplader is ook niet geschikt voor 240V. Dus of even een step-up convertor kopen voor een paar euro hier, of een 3rd party oplader voor een paar dollar daar kopen. Of idd een universele 3rd party oplader hier kopen als je die kunt vinden, of een USB oplader als je er beschikking tot een PC hebt.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
Ik ben net terug uit de US en een NL DS kan je daar inderdaad niet opladen. Lekker handig van Nintendo om een niet-universele adapter bij een mobiel apparaat te leveren (net als Siemens met hun telefoons overigens....). Ik had van tevoren al een universele adapter bij play-asia gekocht, maar in de US kan je ook makkelijk een 110v of zelfs een universele adapter kopen bij de Gamestop/EBgames/Besetbuy/Circuit City/ etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:59:
Net te laat voor de 119 aanbieding. Iemand die deze week iets weet?
Ik was ook te laat voor de 119 maar de intertoys vlakbij had hem voor 129 liggen dus ik heb er nu eindelijk ook 1 ...tnx voor de tipper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze nog steeds bij intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik ben op zoek naar een spel/programma op de DS waarmee je kunt tekenen. Gewoon iets MS Paint achtigs ofzo, en waar je de tekeningen het liefst ook mee kunt opslaan. Met de touchscreen is dit prima mogelijk maar ik ben eigenlijk nog niets tegengekomen. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:58

NetAmp

"for indoor use only"

kNarf_ schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:14:
Ik ben op zoek naar een spel/programma op de DS waarmee je kunt tekenen. Gewoon iets MS Paint achtigs ofzo, en waar je de tekeningen het liefst ook mee kunt opslaan. Met de touchscreen is dit prima mogelijk maar ik ben eigenlijk nog niets tegengekomen. Iemand suggesties?
Er zijn wel homebrew programma's die aan je vraag kunnen voldoen. O.a. in DS Organize zit een simpel tekenprogramma: Scribble Pad. (Voor meer info kan je eens kijken in het GBA & DS (Lite) Backup Tools topic en op de website van DSOrganize).

Ohja (iets heel anders:) in plaats van "English Training" een "Japanese Training" voor de DS, lijkt me wel leuk ;) zoiets is nog niet aangekondigd (toch)? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Hallo,

Ik heb zelf ook al meer dan een jaar een NDS, geen Lite, gewoon de allereerste versie.
Vermaak me er goed mee, alleen vind ik dat het spelaanbod van de DS veel in de kinderachtige games valt en spellen als Tetris, dat soort spellen vind ik het niet waard om die te kopen, zo'n simpel saai spelletje?

Maar over het algemeen wel tevreden.

Over die Japanese Training, lijkt me erg leuk. Komt ook zeker goed uit met het Touch Screen i.v.m. de Japanse karakters te tekenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Japanse training komt er nooit, het doelpubliek is veel te klein (en het touch generations publiek mist het al helemaal). In Japan heb ik wel een soort van Kanji training spul gezien, maar daar heb je als buitenlander niet veel aan, of je moet zowiso al een paar jaar ervaring Japans hebben.

Ik heb nu trouwens de cheerleader levels in Ouendan 2 unlocked, en godver....ze zijn VEEEEL moeilijker dan de eerste Ouendan game. Kleinere cirkeltjes die dan nog eens veel sneller dan gebruikelijk afkomen. Als je 1 fout maakt is het al bijna onmogelijk om daarvan te recoveren.
Volgende week komt de Engelse versie (Elite Beat Agents) uit in Europa. Ik vrees dat deze voor mij nu plots veel te eenvoudig gaat aanvoelen, aangezien ik nu al (door men rigoreuze training in de laatste level) alles op Hard foutloos kan uitspelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Boeboe schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:51:
Ik heb nu trouwens de cheerleader levels in Ouendan 2 unlocked, en godver....ze zijn VEEEEL moeilijker dan de eerste Ouendan game. Kleinere cirkeltjes die dan nog eens veel sneller dan gebruikelijk afkomen. Als je 1 fout maakt is het al bijna onmogelijk om daarvan te recoveren.
Volgende week komt de Engelse versie (Elite Beat Agents) uit in Europa. Ik vrees dat deze voor mij nu plots veel te eenvoudig gaat aanvoelen, aangezien ik nu al (door men rigoreuze training in de laatste level) alles op Hard foutloos kan uitspelen.
Heb je al de Hidden mode unlocked? Dan word het nog een stukje lastiger :P .
Ik ben nu bezig om allemaal S ranks te halen bij de cheerleaders, eerst zonder Hidden en later met Hidden. Moet wel zeggen dat het bij de cheerleaders makkelijker gaat met hidden dan op het laagste niveau :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net even op play-asia te kijken en daar zag ik dat ze in japan veel meer ds-lite kleuren hebben, nu vroeg ik mij af of ik bijv. een blauwe zonder problemen kan importeren en dan ook de taal in het engels kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

taal kan je perfect naar Engels veranderen. Mijn eerste DS kwam ook uit azie.

Marruuuk: S rank op alle cheerleader levels? Respect, echt waar. De timing van sommige nummers is echt tricky. Hidden mode nog niet unlocked, daarvoor moet ik eerst de cheerleaders uitspelen (geef me nog een weekje :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
even vraagje tussendoor :P
ik heb nu al drie week een DS Lite en hij bevalt erg goed, maar ik weet dat er in het begin problemen waren met scheuren in de scharnieren. Nu vraag ik me af of dit inmiddels al verholpen is door Nintendo :)

gelukkig heb ik er nog geen last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die een goede aanbieding weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Cubic X schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:15:
ik heb nu al drie week een DS Lite en hij bevalt erg goed, maar ik weet dat er in het begin problemen waren met scheuren in de scharnieren. Nu vraag ik me af of dit inmiddels al verholpen is door Nintendo :)
Lees nog regelmatig dat er problemen zijn. Weet natuurlijk niet of dat DS'n van een jaar oud zijn of nieuwe modellen.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:57:
Niemand die een goede aanbieding weet?
Dixons heeft een bundel DS + More Brain Traing + accessoireset voor €169,99.

[ Voor 20% gewijzigd door Icelus op 06-07-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Het valt me wel op dat ze in de aziatische landen bijna geen enkel spel hebben wat ze hier in de EU en de VS ook hebben. Allemaal andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:55

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Is er al iets meer bekend over de release date van Settlers DS? Ik zoek me suf op het internet, en overal staat dat hij al beschikbaar moet zijn, maar ik zie hem nergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
SandaX schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:42:
Is er al iets meer bekend over de release date van Settlers DS? Ik zoek me suf op het internet, en overal staat dat hij al beschikbaar moet zijn, maar ik zie hem nergens?
Bart Smit verwacht hem op 1 september.
NDS The Settlers @ Bart Smit

[ Voor 4% gewijzigd door Moonborne op 06-07-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Heren... onlangs is mijn muggenlampje wat citroenvloeistof gaan lekken. M'n DS vertoonde een barstje en later brak de scharnier. De citroenvloeistof tastte duidelijk mijn DS aan. Maar Nintendo weigert dit onder de garantie te gooien. De vloeistof is verder niet heel abnormaal of chemisch. Ik weet eigenlijk niet of ik dit op mezelf of op hun kan verhalen. Voor m'n gevoel is het plastic wel erg brak, aan de andere kant mag ik misschien niet verwachten dat plastic tegen alles bestand is. Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Heb je een NDS Lite? Want mijn DS, de oudere versie, heeft gewoon een soort van cilindervormige buis aan de achterkant die doorloopt in mijn scherm aan de zijkanten waar waarschijnlijk een pin doorheen zit. Is dit bij de NDS Lite anders dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Moonborne op 06-07-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Nu online

Marrruuuk

Boeboe schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 07:31:
Marruuuk: S rank op alle cheerleader levels? Respect, echt waar. De timing van sommige nummers is echt tricky. Hidden mode nog niet unlocked, daarvoor moet ik eerst de cheerleaders uitspelen (geef me nog een weekje :p).
Hidden mode krijg je op een bepaald punten aantal, ik heb van de week deel 2 origineel binnen gekregen en heb nu net de cheerleaders unlocked en hidden mode heb ik ervoor al unlocked.
Zit nu met mn totaal aantal punten op 060.934.503 (dat is dus van 3 difficulties)
Edit: :D Laatste level op Hard difficulty gehaald zonder fouten :D na 2 uur non-stop though score is 6.455.470 wel een A-rank :( met 56x 100 en 1x een 50

[ Voor 10% gewijzigd door Marrruuuk op 06-07-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

laatste level op hard had ik ook foutloos..*checkt replay*
6.494.050 met 47 keer 100 en 7 keer 50. Hier S-rank halen moet vrij tricky zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Iemand enig idee of de DS Lite ergens goedkoop(goedkoper dan 150 euro) te bestellen is?

Ebay is niet echt een optie... zijn bijna allemaal boven de 150 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel een beetje of ik een NDS lite zal kopen. Ik denk dat er ik wel 1 ga halen.

Iemand nog tips?

En hoe zit het met de dooie/luie pixel garantie? en hebben ds lite's veel last van dooie/luie pixels?
En weet iemand nog een leuke game voor de NDS lite? ik hou wel van rpgs enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
apNia schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:55:
Heren... onlangs is mijn muggenlampje wat citroenvloeistof gaan lekken. M'n DS vertoonde een barstje en later brak de scharnier. De citroenvloeistof tastte duidelijk mijn DS aan. Maar Nintendo weigert dit onder de garantie te gooien. De vloeistof is verder niet heel abnormaal of chemisch. Ik weet eigenlijk niet of ik dit op mezelf of op hun kan verhalen. Voor m'n gevoel is het plastic wel erg brak, aan de andere kant mag ik misschien niet verwachten dat plastic tegen alles bestand is. Wat is jullie mening hierover?
Probeer dat spul maar eens te lekken op je afstandsbediening van je TV. Het is geen (niet enkel) citroenextract wat erin zit, in die Citronella muggenstekkers. Het tast wel degelijk plastic aan. Dus je eigen schuld. Als enkele druppels water op het plastic van de behuizing nou je DS aan gingen tasten dan is het een andere zaak 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 09:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:08:
Ik twijfel een beetje of ik een NDS lite zal kopen. Ik denk dat er ik wel 1 ga halen.

Iemand nog tips?

En hoe zit het met de dooie/luie pixel garantie? en hebben ds lite's veel last van dooie/luie pixels?
En weet iemand nog een leuke game voor de NDS lite? ik hou wel van rpgs enz :)
pricewatch: [NDS] Nintendo DS Lite

Maar ik heb hem al een paar keer op jaarmarkten en met speciale aanbiedingen in winkels voor minder gezien.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
Mijn mening is, dat het erg royaal zou zijn als Nintendo in dit geval het product kosteloos zou vervangen/repareren. Ik denk dat zij volledig gelijk hebben als ze dit niet onder fabrieksgarantie laten vallen, want immers doordat jij hem onder je muggenlampje hebt neergelegd is het probleem ontstaan.

het is wel erg vervelend, maar in dit geval is het toch echt je eigen (stomme) schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Nu online

Marrruuuk

Boeboe schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:32:
laatste level op hard had ik ook foutloos..*checkt replay*
6.494.050 met 47 keer 100 en 7 keer 50. Hier S-rank halen moet vrij tricky zijn :p
hehe :)
7.877.655 punten 52x 100 8x 50 en 2 fouten A-Rank
Insane+hidden mode. (shit, vergeet de replay op te slaan :') )
Totaal score: 131.149.488 met Insane modus compleet foutloos gehaald met Hidden optie.

Edit: 7.941.930 30x 100 4x 50 en 1 fout :( als ik die fout niet had had ik 9999999 kunnen halen ^^ .
2e edit: 9.999.999 :D 56x 100 :( 2x 50 maar wel foutloos :) nu nog een S-Rank :9

[ Voor 16% gewijzigd door Marrruuuk op 09-07-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 00:40
Heb nu ook maar een ds gekocht had de handheld al vanaf begin gevolgd en kon nu toch niet de verleiding weerstaan...
misschien is dit interresant? :P
Deze site is wel vetrouwd heb er al vaker iets besteld nu ook wat DS accesoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Vanmiddag een witte DS Lite gekocht voor 100 euro bij plaatselijke gameshop.. ;) (in ruil voor wat oude troep, denk aan een GBA, Gameboy Pocket:P, 1 oud GB spelletje en 3 GBA spelletjes... dit alles voor maar 39 euro helaas... maar toch wel redelijke deal)

Heb nog 3 GBA spelletjes daar vermaak ik me nu mee...(Mario Kart blijft leuk) heb namelijk R4DS vanmiddag op internet besteld dus dat verwacht ik a.s. woensdag. Dan wat spelletjes erop knallen, sowieso Braintraining (ja hey ik ben een meisje:P) en ik zit te denken aan The Sims ofzo.... maar die schijnt niet zo super te zijn.

Trouwens, ik heb een "solar power charger" gekocht... voor NDS/PSP/GBA... maar nu blijkt dus dat ie niet voor de Lite-versie is (stom stom dat ik dat niet eerst heb geinformeerd).. is er geen mogelijkheid om dat snoer (aansluiting) te verbouwen zodat ie wel op de Lite past?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
*edit* hehe

[ Voor 89% gewijzigd door MrsRossi op 10-07-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dubbelposts, rom request en links naar illegale websites als die in jou post zijn hier niet zo gewenst. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bust-a-Move gekocht, een all-time-favourite van me.

De DS versie valt toch wel tegen. Tis niet onaardig om te spelen, maar ik vind em een beetje "on-af" zeg maar, en de besturing is niet echt lekker (met de stylus vind ik niet werken, en met de D-pad is het erg onnauwkeurig waardoor je vaak net ff verkeerd schiet).

Er schijnt ook een Japanse versie te zijn, door Taito zelf. Die is hier natuurlijk weer niet uitgebracht, misschien maar importeren. Iemand die versie wel eens gespeeld?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik las hier dat Spore ook voor de DS komt *O*

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hint: je hebt een "edit" knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas geen prijsverlaging bij DS volgens E3 if iemander iets anders gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Wie heeft er ervaringen met extra accu's voor de DS lite

Welke zijn nou de beste?
dit ivm vakantie waarbij ik niet altijd de beschikking heb om hem op te laden (maar wel soms lang reis)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nintendo is nooit zo'n prijsverlagend bedrijf. Ik weet nog met de originele Gameboy met Super Mario Land 1 dat die jaren lang op dezelfde prijs (59 gulden?) bleef hangen en hooguit toen die echt al 5 jaar later uit was een tientje goedkoper was. Zelfde gold voor de Gameboy zelf, en dat is nu nogsteeds het geval. Prijzen kelderen bij hun alleen als er 'een betere' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
SandaX schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:42:
Ik heb The Settlers en hij is gewoon erg brak. Slechte performance, onhandige interface en geen multiplayer. Het origineel heb ik ook op m'n PC gespeeld vroegah, maar deze versie lijkt echt nergens op.

Anno 1701 is velen malen beter.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:47:
Helaas geen prijsverlaging bij DS volgens E3 if iemander iets anders gehoord?
Waarom prijsverlaging als dat ding nog als een tierelier verkoopt? 133 euro bij de MM :)
Mischien dat ze weer eens met een nieuew ds-bundel komen (met zelda?!)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furfoot schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:09:
[...]

Ik heb The Settlers en hij is gewoon erg brak. Slechte performance, onhandige interface en geen multiplayer. Het origineel heb ik ook op m'n PC gespeeld vroegah, maar deze versie lijkt echt nergens op.
Helemaal mee eens. Heb net the settlers even gespeeld (2 uurtjes) en het valt me echt heel zwaar tegen. Zeer onhandige interface, onduidelijk, lelijk, noem maar op.
Ik ga zelf veel liever voor AoE, muchos beters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
settlers mag inderdaad nog niet in de schaduw van anno staan. heb me met anno prima vermaakt maar met settlers ben ik na een kwartiertje aanklooien gestopt. nu is het dan maar wachten op Zelda...

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al rondgekeken...Maar bestaan er dan van de 1400+ DS games dan helemaal geen klassieke 2d horizontal shooters? Zoiets als R-Type ofzo? Ik kom alleen Nanostray tegen, maar die is vertical.

Weet iemand of er wel dan misschien Japanse 2d horiztonal shooters bestaan, die nooit naar de US/EU gekomen zijn (en daarom niet op ds.ign.com e.d. te vinden zijn)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Coqboy_Bebop: er zijn echter maar rond de 300 spellen.... Maar volgens mij bestaat er nog geen 2-dshooters voor de ds, er komt er echter wel een aan, namelijk contra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

jaaaa, heb me vandaag elite beat agents kunnen halen :). Laat je nog weten hoe de moeiliikheidsgraad is vergeleken met de Japanse versie :)

*edit* de elite beat agents website is trouwens ook een meesterwerk

[ Voor 28% gewijzigd door boe2 op 14-07-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds augustus vorig jaar een DS Lite waarvan nu ineens de rechter schanier is gebroken. Geen cosmetisch probleem, maar het brak ineens toen ik m'n DS Lite opende. Had het eerst niet in de gaten, maar vond het vreemd waarom er geen weerstand was als je de klep opent.

Hoe zit het met RMA'en met Nintendo? Doen ze er moeilijk over en is het al te laat of zijn ze de kwaaisten niet?

PS. het is niet dat ik mijn DS Lite onfatsoenlijk behandel. Ik doe hem altijd in een beschermhoes en heb hem maanden niet meer gebruikt totdat ik paar weken geleden Phoenix Wright en gisteren Elite Beat Agents had gehaald.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:19
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:38:
Ik heb sinds augustus vorig jaar een DS Lite waarvan nu ineens de rechter schanier is gebroken. Geen cosmetisch probleem, maar het brak ineens toen ik m'n DS Lite opende. Had het eerst niet in de gaten, maar vond het vreemd waarom er geen weerstand was als je de klep opent.

Hoe zit het met RMA'en met Nintendo? Doen ze er moeilijk over en is het al te laat of zijn ze de kwaaisten niet?

PS. het is niet dat ik mijn DS Lite onfatsoenlijk behandel. Ik doe hem altijd in een beschermhoes en heb hem maanden niet meer gebruikt totdat ik paar weken geleden Phoenix Wright en gisteren Elite Beat Agents had gehaald.
Ik had een paar maanden geleden precies hetzelfde, je kunt hem gewoon opsturen, wel een briefje erbij doen wat er mis mee is en je adresgegevens. Ik heb hetzelfde gedaan en kreeg na twee weken een gloednieuwe thuisgestuurd!! Echt een stukje service was dat, waar Nintendo ook om bekend staat. :*)

[ Voor 0% gewijzigd door kees89 op 15-07-2007 11:58 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kees89 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:57:
[...]

Ik had een paar maanden geleden precies hetzelfde, je kunt hem gewoon opsturen, wel een briefje erbij doen wat er mis mee is en je adresgegevens. Ik heb hetzelfde gedaan en kreeg na twee weken een gloednieuwe thuisgestuurd!! Echt een stukje service was dat, waar Nintendo ook om bekend staat. :*)
Dat ben ik ook van plan, maar ik ben blij dat ik nog net garantie heb. Had hem namelijk gekocht begin augustus 2006.

Maar dit is mijn 2e DS die ik opstuur. Bij de eerste werkte de R-knop het ineens niet meer (Veel Animal Crossing gespeeld en met R rennen), dus opgestuurd en die ik nu heb gekregen. Ik heb mijn huidige DS maanden niet meer gebruikt totdat ik 3 weken geleden Phoenix Wright 1 & 2 kreeg en pas geleden Elite Beat Agents. Vooral Phoenix Wright zorgde ervoor dat ik m'n DS regelmatig gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat zijn eigenlijk op de DS een beetje innovatieve gameconcepten? Leuk voorbeeld vind ik dat Loco Roco op de PSP waar je het level draait. Nou zoek ik een beetje zulke nieuwe manieren van gamen op de DS (dus niet een Loco Roco look-a-like, alhoewel ik dat ook wel wil ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makkie ;) schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:42:
[...]

pricewatch: [NDS] Nintendo DS Lite

Maar ik heb hem al een paar keer op jaarmarkten en met speciale aanbiedingen in winkels voor minder gezien.
Ik ben nu voorzien van een witte DS LITE zonder luie/dooie pixels :P met r4ds kaartje.
Raden jullie aan om een screenprotector te gebruiken? Krijg je snel krassen?

Anders haal ik een screenprotector van hori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:24:
[...]

Ik ben nu voorzien van een witte DS LITE zonder luie/dooie pixels :P met r4ds kaartje.

Als ie intensief gebruikt wordt zou ik zeker een screenprotector nemen ;).
Heb al krassen gezien op de ds van mijn ouders die geen protector hadden :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:24:
[...]

Ik had op mijn eerste DS binnen een week een aantal kleine krassen op het scherm. Je kon ze alleen zien als je het scherm onder een bepaalde hoek in het licht hield, maar je kon ze soms wel voelen. Ik heb mijn DS Lite een half jaar zonder screenprotectors gebruikt zonder ook maar één krasje op het scherm te krijgen. Ik heb er toen toch screenprotectors op gedaan, de Hori screenprotectors kosten bijna niets en je merkt niet eens dat ze op het scherm zitten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
MetroidPrime schreef op maandag 16 juli 2007 @ 01:29:
[...]

Ik had op mijn eerste DS binnen een week een aantal kleine krassen op het scherm. Je kon ze alleen zien als je het scherm onder een bepaalde hoek in het licht hield, maar je kon ze soms wel voelen. Ik heb mijn DS Lite een half jaar zonder screenprotectors gebruikt zonder ook maar één krasje op het scherm te krijgen. Ik heb er toen toch screenprotectors op gedaan, de Hori screenprotectors kosten bijna niets en je merkt niet eens dat ze op het scherm zitten.
Waar koop jij je Hori screenprotectors? Want overal waar ik ze tegenkom zijn ze 15 euro. En dat noem ik nou toch niet bijna niks voor een stukje plastic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

DaSaN schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:40:
[...]

Waar koop jij je Hori screenprotectors? Want overal waar ik ze tegenkom zijn ze 15 euro. En dat noem ik nou toch niet bijna niks voor een stukje plastic...
Ik zie dat ik er inderdaad ook €15 voor betaald heb. Ik dacht echt dat ik er maar rond de €5 voor betaald had. Vijftien Euro is inderdaad niet niks, maar het is toch wel de moeite waard op je touchscreen zo goed als nieuw te houden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimension plus is die 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
En bij de Media Markt ik geloof 11 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij MM leeuwarden heb ik ze nog nooit gezien.... en ze staan ook vaak goedkoop op ebay en marktplaats

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Ik heb ze bij play-asia.com besteld.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hori screen protectors zijn 5,25 bij Play-Asia.

Ik zie ook een interessante weekaanbieding bij Play-Asia: het puzzelspel Meteos voor € 11. Ook hebben ze alle delen van Ryuusei no Rockman voor € 7,25 per stuk.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
Nog goedkoper: http://dealextreme.com/details.dx/sku.4086

Het kunnen neppers zijn, dat weet je maar nooit met die Chineese bedrijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 00:40
Schweino schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:35:
[...]

Nog goedkoper: http://dealextreme.com/details.dx/sku.4086

Het kunnen neppers zijn, dat weet je maar nooit met die Chineese bedrijven....
Ja het zijn nepperds, ik heb ze hier thuis liggen moet ze nog even testen. Dit zijn de echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 18:21
Mensen ervaring met de spellen Mind Quiz & Sudoku die je nu bij bol.com bij een zwarte ds krijgt voor 179 euro? Ik wil eigenlijk wel een zwarte ds, maar dit zijn volgens mij nou niet de bekendste spellen itt 2x brein training die je bij de witte ds krijgt.
ari3 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:29:
Ik zie ook een interessante weekaanbieding bij Play-Asia: het puzzelspel Meteos voor € 11.
Weet iemand of je Meteos dan op Engels kan zetten? Want mijn japans is niet zo heel goed :+

[ Voor 42% gewijzigd door jip_86 op 17-07-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er de laatste maanden nog goede spellen uitgekomen? ik ga binnenkort op vakantie dus weer wat games kopen maar bij FF3 (toen die uitkwam in de USA) ben ik eigenlijk opgehouden met het volgen van de DS games. Is er in de tussentijd nog wat boeiends uitgekomen?

Dan had ik nog een vraagje, ik heb zo'n car adapter gekocht, maar heeft het opladen van je DS een erg grote impact op de accu van je auto? moet niet hebben dat ik straks met een lege accu sta omdat mijn DSlite een paar uur heeft opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 15-09 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

jip_86 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:33:
Mensen ervaring met de spellen Mind Quiz & Sudoku die je nu bij bol.com bij een zwarte ds krijgt voor 179 euro? Ik wil eigenlijk wel een zwarte ds, maar dit zijn volgens mij nou niet de bekendste spellen itt 2x brein training die je bij de witte ds krijgt.
Ik heb sudoku en het viel me tegen.
De sudoku die bij brein training zit is zo fijn om te spelen, ik dacht dus dat het precies zo was bij sudoku. Maar ipv te schijven moet je op een vakje klikken en dan op het nummer wat je hebben wilt.
Voor de rest is het gewoon sudoku, wel veel puzzels maar input is niet zo fijn als bij brein training.

Mind Quiz ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 21:34:
Dan had ik nog een vraagje, ik heb zo'n car adapter gekocht, maar heeft het opladen van je DS een erg grote impact op de accu van je auto? moet niet hebben dat ik straks met een lege accu sta omdat mijn DSlite een paar uur heeft opgeladen.
Wat ik dacht dat het is dat,
als de auto rijdt is het geen probleem dat de oplader in de auto zit. Als de auto stilstaat en je gebruikt het, dan kan je de accu leeggaan. Ik weet niet hoelang dit duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 18:21
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:52:
[...]

Wat ik dacht dat het is dat,
als de auto rijdt is het geen probleem dat de oplader in de auto zit. Als de auto stilstaat en je gebruikt het, dan kan je de accu leeggaan. Ik weet niet hoelang dit duurt.
Wij hebben er hier wel ervaring mee, zij het dat het dan voor de psp is. Als je met de auto rijd is zijn er geen problemen. Stilstaand moet je volgens mij ook wel tijdje kunnen laden. Kijk hoe lang je je radio aan kan zetten als de auto stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay, pokémon pre-ordered

Ik heb zelf het spelletje actionloop, dat zeer vermakelijk is veel te moeilijk voor mij though ... Ik krijg zelfs normal niet uigespeeld 8)7 maar echt funest voor je screen, omdat je de héle tijd vanuit één punt aan het tekenen bent. Zonder mijn screen protector zat ik nu waarschijnlijk op de processor te tekenen :P

Vraagje: Waarom gaat iedereen hier zo hard op die hori's ? :)
Clear enough! Plakresten zijn stom^^

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

The_DoubleU schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:03:
[...]

Ik heb sudoku en het viel me tegen.
De sudoku die bij brein training zit is zo fijn om te spelen, ik dacht dus dat het precies zo was bij sudoku. Maar ipv te schijven moet je op een vakje klikken en dan op het nummer wat je hebben wilt.
Voor de rest is het gewoon sudoku, wel veel puzzels maar input is niet zo fijn als bij brein training.
Bij Bol.com krijg je Platinum Sudoku, misschien dat je het over een ander Sudoku spel hebt? Ik heb Platinum Sudoku zelf en daar is het wel degelijk mogelijk om de getallen gewoon op te schrijven. De handschriftherkenning werkt naar mijn mening zelfs een stukje beter dan die van Brain Training. Het is ook veel uitgebreider dan de Sudoku variant in Brain Training er worden ook Kakuro en andere op Sudoku gebaseerde puzzels geboden. Voor een Sudoku liefhebber is het wel de moeite waard.

Ik weet verder helemaal niets van Mind Quiz af, maar ik zou denk ik wel eerder voor Brain Training gaan. Mind Quiz krijgt vrij lage review scores en de makers van het spel lijken niet te hebben begrepen waarom Brain Training zo'n enorm succes is geworden.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:09:
Vraagje: Waarom gaat iedereen hier zo hard op die hori's ? :)
Hori is een merk dat bekend staat vanwege de hoge kwaliteit van hun produkten, ze hebben bijvoorbeeld een N64 controller gemaakt waarvan gezegd wordt dat deze zelfs beter is dan de officiële controller van Nintendo. Daarnaast zijn de screenprotectors makkelijk te verwijderen zonder plakresten achter te laten, dit is bij de goedkopere screenprotectors niet altijd mogelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 17-07-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderen gaat idd goed bij die dingen, ze er perfect opkrijgen is haast onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 15-09 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

MetroidPrime schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:11:
Bij Bol.com krijg je Platinum Sudoku, misschien dat je het over een ander Sudoku spel hebt? Ik heb Platinum Sudoku zelf en daar is het wel degelijk mogelijk om de getallen gewoon op te schrijven.
Ik had het over Sudoku Master, gekocht in Ierland.
Hier staan wat screenshots

Moet ik toch eens op zoek gaan naar Platinum want ik heb Master dus al uit en de sudoku's van brein training heb ik allemaal al 3 keer gedaan. :)
Tijd voor wat nieuws, of brein training 2 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 4 spellen gekocht voor mijn vakantie, je moet immers wat te doen hebben in Frankrijk, vooral als je de taal niet verstaat ;) .

Mario and Luigi: Partners in Time; Erg leuk spel, goeie humor en leuke gevechten. Het countersysteem werkt goed, alleen wel jammer dat er eigenlijk vrijwel nihil touchscreen sensitive opties zijn. €35,-
Top Spin 2; Hij was maar 20 euro bij de FRS, dus ik nam hem maar lekker. N64 grfx, maar goed, daar valt mee te leven. Lekkere no-nonsense tennisgame, die wel wat makkelijk is. €20,-
Super Monkey Ball: Touch & Roll; Typische monkeyball game, met de oude vertrouwde spelmodi. Leuk, alleen de besturing mocht wel beter zijn. Werkt niet helemaal vlekkenloos. €13,50
Phoenix Wright: Ace Attorney 2; Deel 1 nooit gespeeld, maar dit kan mij wel ongelofelijk bekoren. Erg slim spel, sterk verhaal (so far), en lijkt een lekkere lange, en pittige, game te worden. €40,-

In totaal dus net iets meer dan €100,- uitgegeven. Vrij Tevreden dus :D

offtopic:
Damn, dit typen i.c.m. de Wii duurt lang =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

The_DoubleU schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:47:
[...]

Ik had het over Sudoku Master, gekocht in Ierland.
Hier staan wat screenshots

Moet ik toch eens op zoek gaan naar Platinum want ik heb Master dus al uit en de sudoku's van brein training heb ik allemaal al 3 keer gedaan. :)
Tijd voor wat nieuws, of brein training 2 kopen.
Ik heb er nog niet echt goed naar gekeken, maar Sudoku in Brain Training 2 is volgens mij nog exact hetzelfde als in het eerste deel, maar dan met nieuwe puzzels. Als ik Platinum Sudoku met de Brain Training Sudoku moet vergelijken, dan vind ik die in Brain Training net iets beter spelen. Er zitten in Platinum Sudoku een aantal hulpmiddelen, waarvan er één niet uitgezet kan worden. Je wordt gewaarschuwd als je twee keer hetzelfde getal in hetzelfde vakje/rij/kolom neerzet. Het is op zich niet zo heel erg, maar alle andere hulpmiddelen zijn weer wel via het menu uit te zetten en daardoor komt het een beetje slordig over. Op basis van de Sudoku alleen zou ik toch voor Platinum Brain Training gaan, het spel heeft meer dan 2 miljoen puzzels op verschillende moeilijkheidsgraden en je kunt ook puzzels uit de krant overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 00:25:
Phoenix Wright: Ace Attorney 2; Deel 1 nooit gespeeld, maar dit kan mij wel ongelofelijk bekoren. Erg slim spel, sterk verhaal (so far), en lijkt een lekkere lange, en pittige, game te worden. €40,-
Nee! Speel eerst PW1, echt waar. Je mist zoveel van het verhaal als je de achtergrond van je personages niet kent :|

Niemand die Elite Beat Agents gekocht heeft dan? Echt heel leuke muziek, zware discostijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elite beat agents zuigt, Ouendan is veel cooler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wel...zuigen is wel erg negatief. Ik vond Ouendan ook beter, maar EBA heeft iets aparts....de hele discostijl is echt wel hilarisch en er zitten een paar zeer goede nummers in (al is het allemaal net iets té Amerikaans qua muziekkeuze, maar dan kan je ook zeggen dat Ouendan té Japans is :p). YMCA heeft al voor veel animo gezorgd in men omgeving :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat te japanse past juist bij de game, dat westerse vergalt die hele game vind ik.

Om nog even terug te komen op DS en stroom, ik zag een accu voor de DS staan voor 7 euro, maar zal dat nog wat voorstellen? of zal de capaciteit bagger zijn (en misschien me DS mollen)?

Gaat om deze http://www.sidderwebshop....ew=product&product_id=794

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Nu online

Marrruuuk

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:09:
Elite beat agents zuigt, Ouendan is veel cooler.
Echt zo'n reactie van, wtf :')
Exact dezelfde speelwijze en dan EBA kut vinden. Ze zijn beiden gewoon goed, ze hebben jammer genoeg alle 3 zo'n zeik nummer (ok ok EBA heeft cher)
Maar ook in Ouendan zitten slechte nummers, het is gewoon een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Om even in te haken op de EBA discussie hierboven.

Ik speel EBA/Ouendan 1 + 2 al een aardige tijd. Ouendan 2 inmiddels uitgespeeld, maar EBA nog niet. Elke keer kon ik die laatste missie maar niet halen. Tot vanavond:

Afbeeldingslocatie: http://storage9.myopera.com/Vanitas1440/albums/265148/EBA_FinalMission.jpg

0 fouten en een max combo van 306 :D

* Vanitas is trots op zichzelf :P

Overigens vind ik EBA/O1/O2 allemaal geniale games. En ze doen zeker niet voor elkaar onder. Ik vind het juist leuk om een westerse en een japanse "versie" te hebben, een beetje variatie kan geen kwaad imo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marrruuuk schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:34:
[...]

Echt zo'n reactie van, wtf :')
Exact dezelfde speelwijze en dan EBA kut vinden. Ze zijn beiden gewoon goed, ze hebben jammer genoeg alle 3 zo'n zeik nummer (ok ok EBA heeft cher)
Maar ook in Ouendan zitten slechte nummers, het is gewoon een kwestie van smaak.
Die muziek in EBA is gewoon 6 keer niks. Die japanse muziek is altijd grappig om naar te luisteren en die verhaaltjes zijn gewoon grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Nu online

Marrruuuk

Vanitas schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:28:

Ik speel EBA/Ouendan 1 + 2 al een aardige tijd. Ouendan 2 inmiddels uitgespeeld, maar EBA nog niet. Elke keer kon ik die laatste missie maar niet halen. Tot vanavond:

[afbeelding]

Overigens vind ik EBA/O1/O2 allemaal geniale games. En ze doen zeker niet voor elkaar onder. Ik vind het juist leuk om een westerse en een japanse "versie" te hebben, een beetje variatie kan geen kwaad imo.
Volgens mij heb je geen 0 fouten hoor.
Op 2 sterren met Jumpin' Jack Flash heb ik een score van 1.842.900 met een MaxCombo van 438 dus dan heb je zo'n puntje in een balkje gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Vanitas schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:28:

[afbeelding]

jamaar, is dit op easy, standaard, hard of insane? Je combo lijkt zo laag te zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Marrruuuk schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:40:
[...]

Volgens mij heb je geen 0 fouten hoor.
Op 2 sterren met Jumpin' Jack Flash heb ik een score van 1.842.900 met een MaxCombo van 438 dus dan heb je zo'n puntje in een balkje gemist :P
Hmm. Nou ja iig heb ik een mooie score gehaald :P

Wel vreemd dat hij het dat niet ziet als fout dan.
Boeboe schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:51:
[...]

jamaar, is dit op easy, standaard, hard of insane? Je combo lijkt zo laag te zijn :?
Nou ik zei dat dit de eerste keer was dat ik em had uitgespeeld. Dan kan je enkel maar easy en normal doen. Ik had het gedaan op normal(cruisin) (2 sterren).

En hoezo laag, bij veel nummers zitten nieteens zoveel punten die je aan kan tikken als wat ik bij maxcombo heb gehaald.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Ik denk er nu ook over om een DS Lite te kopen maar is het eigenlijk wel de moeite? Komt er binnenkort nog een nieuwe Nintendo handheld uit?
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.