Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

apNia schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:48:
Pikant detail, bel net met die gasten waar ik m'n DS heb gekocht (de E-Plaza keten, valt onder Bart Smit) en die beweren dat ik m'n DS niet bij hun kan brengen voor garantie (de bekende fouten in de DS, barst in hinge en klik in onderste scherm). Iemand in dit topic vertelde me dat ze mij dit verplicht zijn, terwijl hij bij hoog en laag beweerde dat zij met Bart Smit een "regeling" hadden van 2 weken winkelgarantie. Dit is toch complete BS? Waarom zouden zij een regeling hebben en kan het via andere winkels wel?
Dat is de garantie die niet verplicht is maar door nintendo wel gevraagd is door winkeliers. Uiteindelijk moet je het altijd doen met nintendo. De extra service van 2 weken van de winkels is alleen een extratje.

Maargoed, als ze dat niet doen koop je hem daar toch niet. Lekker boeiend.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:39:
[...]

Waarom is dat logisch? Als ik een product van Nintendo koop dan krijg ik daar sterren voor. Waarom zou het voor dit spaarsysteem uitmaken of ik die sterren in Amerika incasseer of hier? Ik heb tenslotte betaald voor het product.
Omdat ze in Amerika helemaal geen sterren systeem hebben. Die codes worden alleen gebruikt zodat je kunt registreren welke spellen je hebt op de Nintendo website, je krijgt, in tegenstelling tot in Europa en Japan, geen punten die ergens voor inwisselbaar zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:50:
De winkels zijn verplicht om de standaard Europese garantietermijnen aan te houden. Jij hebt het bij hen gekocht en hebt dus ook garantie via hen. Ze kunnen hoog of laag springen, maar zij zullen het apparaat terug moeten nemen en op zijn minst contact op moeten nemen met Nintendo om het apparaat te ruilen of te repareren.
En om dat nog even kracht bij te zetten:
http://www.justitie.nl/ac...-in-werking-getreden.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:55:
[...]

Omdat ze in Amerika helemaal geen sterren systeem hebben. Die codes worden alleen gebruikt zodat je kunt registreren welke spellen je hebt op de Nintendo website, je krijgt, in tegenstelling tot in Europa en Japan, geen punten die ergens voor inwisselbaar zijn.
Ik snap het argument nog steeds niet. Er wordt met de US games dus gewoon een pincode meegeleverd. Tevens ben ik als gebonden aan de Nederlandse Nintendo site voor mijn registraties (Ja hier kan ik wel om heen als wil).

Als ik dus het spel importeer krijg ik geen sterren. Als ik 6 maanden (zo ongeveer) wacht en het hier koop wel. In beide gevallen heb ik het spel gekocht en potentieel dus de sterren op mijn account hier geclaimed. Waarom zou het dan dus boeien waar de game zelf vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dit is ben ik bang niet op mij van toepassing. Ik heb de mijne zo'n maand of 10 a 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:46:
[...]

Ik snap het argument nog steeds niet. Er wordt met de US games dus gewoon een pincode meegeleverd. Tevens ben ik als gebonden aan de Nederlandse Nintendo site voor mijn registraties (Ja hier kan ik wel om heen als wil).
Het is misschien handig om te beseffen dat Nintendo of Europe en Nintendo of America twee verschillende onafhankelijke bedrijven zijn, die alleen dochter zijn van hetzelfde bedrijf. Als jij een spel in Amerika koopt, waar ze dus niet zo'n sterrensysteem hebben als in Europa, betaal je dus in feite aan Nintendo of America. Nintendo of Europe krijgt geen cent, terwijl die wel moeten betalen voor alles wat in de sterrencatalogus wordt weggegeven.

Wat jij nu wilt is ongeveer hetzelfde als wanneer je een bon krijgt voor een gratis cola bij de McDonalds, die alleen bij McDonalds filialen in Amerika geldig is. Je komt terug in Nederland en daar loop je een McDonalds binnen en eis je, niet alleen een gratis cola, maar ook een gratis Big Mac menu en een gratis Big Tasty menu er bij.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Oe oe oe, eindelijk een Zelda voor de DS. Iemand een idee wanneer deze naar Europa komt (of Amerika, die speel ik ook wel), maar een Japanse versie spelen zie ik niet echt zitten :p

Edit:

Never mind, heb al gevonden dat ie voor kwartaal 4 gepland staat in Amerika. Tzal iets voor de kerstdagen zijn. Best we gezellig. :)

[ Voor 28% gewijzigd door DarthDavy op 22-05-2007 14:29 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een kl*te streek van de Media Markt alleen €111,-- in Cruquius. Terwijl Media Markt Rotterdam 7 jaar is ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:24:
Echt een kl*te streek van de Media Markt alleen €111,-- in Cruquius. Terwijl Media Markt Rotterdam 7 jaar is ! ! !
Ik heb hem toch gehaald! Het was wel een meer dan een 1,5 reizen naar Cruquius van Rotterdam Centraal en na lang zoeken had ik de Media Markt gevonden! Ben nu trotse eigenlijk van een Nintendo DS Lite (zwart) ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:06:
[...]

Ik heb hem toch gehaald! Het was wel een meer dan een 1,5 reizen naar Cruquius van Rotterdam Centraal en na lang zoeken had ik de Media Markt gevonden! Ben nu trotse eigenlijk van een Nintendo DS Lite (zwart) ! ! !
Gefeliciteerd! Ik heb toen ook gereisd van Hoofddorp naar Rijswijk voor een DS van 99 euro.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
[...]

Gefeliciteerd. 1½ uur, met de auto neem ik aan? Er rijdt nog geen bus oid (ligt nog wat afgelegen/uit het zicht). De MM heeft wel vaker dit soort aanbiedingen. In december vorig jaar hadden veel 'm voor €99.

Zeld PH scans

En nog Final Fantasy IV:
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_h_668_71989_f2.jpg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_h_668_71989_f3.jpg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
[...]

En toen was je het verschil in prijs weer kwijt aan benzine ? :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:24:
Zeker weten :( Ik zou heb graag willen hebben bij de mediamarkt in amsterdam maar nee.. natuurlijk hebben wij niet dezelfde aanbieding als een ander filliaal dan wij :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat recht hebben ze toch gewoon, ik snap de opwinding niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:22:
Dat recht hebben ze toch gewoon, ik snap de opwinding niet helemaal...
Inderdaad, het zijn allemaal verschillende franchises die in principe niets met elkaar te maken hebben. De prijzen kunnen behoorlijk verschillen per MM onderling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Yes, mijn nieuwe Lite is binnen (nummer 3). Nu hopen dat hij minstens gecontroleerd is, want ik wil niet weer zonder komen te zitten. Hij was overigens maar 1,5 week onderweg, dus dat valt weer reuze mee. Dat wordt tot in de late uurtjes Pokemon trainen :)

Iemand overigens een idee waar ik in een winkel Hori protectors kan halen? Had ze besteld bij Play, maar ze zijn niet aangekomen en nu uit voorraad :( Overigens de eerste keer dat Play meldde dat het verstuurd was en dat ik gewoon niets binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimension Plus heeft ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Pewwy schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:36:
Yes, mijn nieuwe Lite is binnen (nummer 3). Nu hopen dat hij minstens gecontroleerd is, want ik wil niet weer zonder komen te zitten. Hij was overigens maar 1,5 week onderweg, dus dat valt weer reuze mee. Dat wordt tot in de late uurtjes Pokemon trainen :)

Iemand overigens een idee waar ik in een winkel Hori protectors kan halen? Had ze besteld bij Play, maar ze zijn niet aangekomen en nu uit voorraad :( Overigens de eerste keer dat Play meldde dat het verstuurd was en dat ik gewoon niets binnen krijg.
Ik heb ze bij MM in utrecht zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb vandaag een setje voor m'n moeder haar DS besteld bij Play-Asia. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Ik heb woensdag mijn DS naar Nintendo DS gestuurd.
Mijn scherp knipperde als ik op de L knop drukte.

Heeft iemand ervaring met de tijd van reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ik heb ze besteld bij Play-Asia (niet play.com), snel geleverd zoals altijd bij play, en ze werken goed :)

[ Voor 30% gewijzigd door M55 op 28-05-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:12:
[...]

En toen was je het verschil in prijs weer kwijt aan benzine ? :+
Hahaha, zeker niet! Ik heb een OV-kaart, want ik ben nog lekker student. Ik moest jammer genoeg heel ver zoeken naar die Mediamarkt. Het lag heel afgelegen bij een woningboulevart ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:16:
[...]

Hahaha, zeker niet! Ik heb een OV-kaart, want ik ben nog lekker student. Ik moest jammer genoeg heel ver zoeken naar die Mediamarkt. Het lag heel afgelegen bij een woningboulevart ofzoiets.
Daar heb ik mijn DS lite wit ook vandaan (in maart voor €149,95 |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zeer tevreden met mijn DS, maar heb gemerkt dat er een klein beetje speling zit aan de linker kant van de schanier. Dat is ook bij me broertje zo, alleen bij mij ietsjes erger. Meerdere mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Pokémon games zijn echt weer als van ouds goed, dat is dan ook het enige wat ik op dit moment speel :P

Wat mij betreft een aanrader!

/me is blij dat hij dit kwijt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:49:
De nieuwe Pokémon games zijn echt weer als van ouds goed, dat is dan ook het enige wat ik op dit moment speel :P

Wat mij betreft een aanrader!

/me is blij dat hij dit kwijt is...
Pffft. Leugenaar. Ik zie je ook away staan met informatie dat je Halo aan het spelen bent of met die geleende Wii bezig bent. O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht :(

Heb ik vorige week de DSL Lite besteld bij gsn24.nl, werd ik net gebeld dat ze hem niet meer op voorraad hebben:( Alleen wel nog de roze maar dat is niet goed voor m'n macho-man imago 8) ;)

Dan nog maar een weekje of zo wachten.. jammer dat ie nergens anders zo goedkoop te bestellen is (ik ga niet het halve land doorreizen naar die mediamarkt) anders bestelde ik hem wel ergens anders.

Maarja, hopenlijk komt het snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:40:
[...]

Pffft. Leugenaar. Ik zie je ook away staan met informatie dat je Halo aan het spelen bent of met die geleende Wii bezig bent. O-) :D
Dat dat in m'n MSN naam staat wil niet direct zeggen dat ik daar ook mee bezig ben natuurlijk :P

offtopic:
Heb eindelijk Mesprit gevangen met een ultra-ball, Gengar met hypnosis is lief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week in Den Haag ook de NDS voor € 111,-- ! ! ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egosuma
  • Laatst online: 26-08 16:46
Mijn buurjongen is de trotse eigenaar van een nintendo ds.
Hij heeft echter een probleem dat zich vooral voordoet met de nieuwere spellen. (slam basketball, animal crossing en pokemon ranger bijvoorbeeld)
Je stopt de cartridge er in, dan komt er een opstartscherm waarin je het betreffende spel kan selecteren.
Echter, na het selecteren laadt het spel niet ?!?
Natuurlijk een grote teleurstelling.

Heeft iemand een soortgelijke ervaring? Wat kan er aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
egosuma schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:40:
Hij heeft echter een probleem dat zich vooral voordoet met de nieuwere spellen. (slam basketball, animal crossing en pokemon ranger bijvoorbeeld)
Je stopt de cartridge er in, dan komt er een opstartscherm waarin je het betreffende spel kan selecteren.

Vaag, terug naar de winkel zou ik zeggen. Spelletje mee, en probleem in de winkel uitleggen.
Als het bij meerdere spellen gebeurd, zal het wel aan de DS liggen waarschijnlijk.
Of stel de DS zo in, dat het spel gelijk wordt opgestuurd, misschien dan meer geluk.

[ Voor 3% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 31-05-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egosuma
Karlok[JY-616] schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:49:
[...]
Of stel de DS zo in, dat het spel gelijk wordt opgestuurd, misschien dan meer geluk.
Je bedoelt dat de ds opstart met het spel ipv een opstartscherm?
Hoe stel je dat in? (Ik heb zelf nog nooit zo'n apparaat in mijn handen gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Offtopic:

Weet iemand mischien hoe ik aan Pokemon Diamond voor de DS kan komen? Zijn er importeer site's?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

bv bij CD-WOW:
http://www4.cd-wow.nl/det...t_code=1871514&subcat=nds
(37 EUR)

heb net puzzle quest binnen van cd-wow (voor slechts 19.99 EUR :D)

[ Voor 25% gewijzigd door M55 op 31-05-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:10:
Deze week in Den Haag ook de NDS voor € 111,-- ! ! ! ! !
EDIT: Ja het is inderdaad bij de Media Markt, t/m 3juni!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoTtix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 12:05
Ook in rijswijk, in den haag hebben ze nu alleen nog de roze rest allemaal uitverkocht en in rijswijk zijn ze allemaal al uitverkocht... wou hem vandaag gaan halen maar helaas..... Nu kijken in welke media markt hij de volgende keer geodkoop is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:33
Had ik ook, wilde een DS vandaag in Den Haag gaan ophalen. Alleen nog maar roze...Zijn die aanbiedingen van de DS in de MM voor €111,- regelmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egosuma schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:40:

Gebruik hij toevallig geen Flash cards zoals M3 of de R4 of andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArieR schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:31:
Had ik ook, wilde een DS vandaag in Den Haag gaan ophalen. Alleen nog maar roze...Zijn die aanbiedingen van de DS in de MM voor €111,- regelmatig?
Dit is al de 2e actie van de Media Markt die de DS voor maar €111,- aanbied. Vorig week was Media Mart Curcius die deze aanbieding had. De volgende week misschien weer aan andere vestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoTtix
Ik hoop het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Pikachu DS ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/7editeurs20070602_012329_0_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egosuma
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:40:
[...]
Gebruik hij toevallig geen Flash cards zoals M3 of de R4 of andere?
Hij gebruikt originele spellen uit de winkel, als je dat bedoeld.
De winkel ruilt ze overigens zonder problemen om, maar daar is hij natuurlijk niet echt mee geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoTtix
Eindelijk heb er 1:) 133 euro bij mm alphen a/d rijn, is nog te doen:)

Weet iemand hoe je vanuit pciobitchat bijv of vanuit je settings menu weer terug kan nar het begin menu?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:35
ScoTtix schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:27:
Eindelijk heb er 1:) 133 euro bij mm alphen a/d rijn, is nog te doen:)

Weet iemand hoe je vanuit pciobitchat bijv of vanuit je settings menu weer terug kan nar het begin menu?

Alvast bedankt
Zo ver ik weet NIET, je moet hem altijd opnieuw aanzetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-01-2022

lil

*edit

[ Voor 105% gewijzigd door lil op 04-06-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEE!

Je vraag gaat over ROMS en is daarmee tamelijk illegaal, zelfs als ik het zou weten zou ik het je hier niet mogen vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-01-2022

lil

ah k sorry wist ik niet...k zal ff mijn post editen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:42
Bij de lancering van de DS lite heb ik in Japan er eentje laten afkomen (lich blauw). Nu blijkt dat er iets scheelt aan het veer mechanisme dat de spelletjes terug uitduwt. Het haakje klikt niet meer goed. Nu is hier iets aan te doen? Zelf te herstellen? Want bij Nintendo België nemen ze blijkbaar geen Japanse DS aan :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie DS! Ik moet niks van de Pikachu hebben, maar die kleur is te gek.

Zijn er hier al mensen die Diner Dash spelen?

Ik vind dat het mooiste spel dat ooit gemaakt is voor de DS. Komt misschien omdat ik een oudere gamer ben en het spel echt lijkt op de game & watch spellen van Nintendo van 20 jaar terug. Wat een topgame.

Meer info: http://www.gamerankings.c...eview.asp?reviewid=782108
http://www.gamerankings.c...eview.asp?reviewid=781323

En hier te koop: http://www.play.com/Games...Dash/Product.html?cur=258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Karlok[JY-616] schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 09:23:
Ik heb woensdag mijn DS naar Nintendo DS gestuurd.
Mijn scherp knipperde als ik op de L knop drukte.

Heeft iemand ervaring met de tijd van reparatie?
Gisteren "mijn" DS weer ontvangen. Een nieuwe. Hulde aan Nintendo TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vrijdag toegekomen in de bus :)

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/640/4u/pa.87062.15.jpg
aka Ossu! Tatakae! Ouendan! 2 (geen idee wat de boventitel is, kan enkel "rizumu" herkennen)

Wederom een hilarische game, wel een stuk pittiger dan de eerste. Ik zit hier dus met deel 2 van de Japanse versie in mijn handen, terwijl we in Europa nog altijd wachten op deel 1 van "Elite Beat Agents" (de Engelse versie van dit spel).
Iemand die weet wanneer we een release kunnen verwachten? Ik heb bewust de US versie nog niet gekocht omdat ik sterren wil voor dit spel.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 17-06-2007 17:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou dat er zo een gelijkaardig spel was voor de pocket pc zoals je ook varianten hebt op singstar en dance dance revolution op je windows pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:50:
Ik wou dat er zo een gelijkaardig spel was voor de pocket pc zoals je ook varianten hebt op singstar en dance dance revolution op je windows pc
Sinds wanneer is de DS een Pocket PC of begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeg ik toch niet? Ik bedoel dat ik hoopte dat enkele enthousiastelingen zo een Ouendan-kloon maken (dit mag toch neem ik aan zolang ze niets rippen?) en dat er dan user-based content op het internet komt van populaire liedjes (waarvan we dan de legale versie van hebben om het allemaal netjes te houden).

ps: voor moest je het niet weten, ppc's zijn feitelijk halve pda's en hebben dus een touchscreen zodat dit zich er perfect toe leent)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:50:
Een flashgame dat veel gelijkenissen vertoont met ouendan is Cirring, met als voornaamste verschil dat je hier geen punten moet indrukken. Met je cursor over de juiste cirkel zweven op het juiste moment is voldoende (hoewel het op een pocketpc er dus op neerkomt om de juiste punten aan te raken :)). Ondanks dit is het toch een opvallend moeilijk spel, dus begin zeker met de eenvoudige nummers ;)
(als het laden van een flash problemen geeft, leeg je internetcache dan eens)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Boeboe schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:54:
aka Ossu! Tatakae! Ouendan! 2 (geen idee wat de boventitel is, kan enkel "rizumu" herkennen)
Rizumu ni notte, tacchi! Oftewel: On the rythm, touch! Of in wat normale Engels: Touch (the screen) on the rythm!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op zondag 17 juni 2007 @ 23:57:
[...]

Rizumu ni notte, tacchi! Oftewel: On the rythm, touch! Of in wat normale Engels: Touch (the screen) on the rythm!
ok, dat stukje katakana lukt wel, ik bedoel de bovenste titel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Boeboe schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:54:
Vrijdag toegekomen in de bus :)

[afbeelding]

Wederom een hilarische game, wel een stuk pittiger dan de eerste. Ik zit hier dus met deel 2 van de Japanse versie in mijn handen, terwijl we in Europa nog altijd wachten op deel 1 van "Elite Beat Agents" (de Engelse versie van dit spel).
Iemand die weet wanneer we een release kunnen verwachten? Ik heb bewust de US versie nog niet gekocht omdat ik sterren wil voor dit spel.
Elite Beat Agents komt 13 Juli in Europa uit.
Mag ik vragen waar je Osu! Tatakae! Ouendan! 1+2 hebt besteld? ik heb hier ook wel interesse in. Ben nu bij het laatste level van Hard Rock met deel 2 verdomd moeilijk trouwens ;) , maar ik zou hem graag origineel willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Marrruuuk schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:37:
[...]
Mag ik vragen waar je Osu! Tatakae! Ouendan! 1+2 hebt besteld?
In een japanse winkel 8)7

Ik heb zelf ouendan 2 van play asia :) Nog niet gespeelt omdat ik verslaafd ben aan picross :X

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hier kan je hem inderdaad bestellen. Als je hard rock moeilijk vindt heb je "ready steady go" in de eerste ouendan game nog niet geprobeerd :p. En over welke moeilijkheids graad heb je het? Easy, medium, hard of insane? (of hoe de moeilijkheidsgraden ook in het Engels mogen noemen, insane bedoel ik de cheerleader levels). Ik ben in het eerste spel gestrand in het laatste nummer op insane mode :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hey....de DS remake van Phoenix Wright 3 is reeds een tijd geleden aangekondigd merk ik net! Waarom wist ik dit nog niet?! Beste DS nieuws dat ik gehoord heb sinds de aankondiging van Phoenix Wright 2 op DS.

Aah...beste game in jaren tijd, op eender welke platform. Augustus lijkt plots zo ver weg O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Als ik het goed heb begrepen komt rond die tijd ook Phoenix Wright 4 JPN uit met net als PW2 een Engelse taaloptie. Dat wordt dus een heerlijke PW marathon sessie !
Bovenste titel van Ouendan 2 betekent grofweg: Heat up ! Hot Blooded Rythm Spirit ! enz enz.
Ready Steady Go heb ik op easy dacht ik na ontelbare pogingen (kut intro die niet skipbaar is :P)nog niet eens gehaald, ik maak niet eens een foutje, maar je moet blijkbaar meer perfects hebben.
Ben pas begonnen met Ouendan 2, maar voorlopig zitten er geen nieuwe elementen als de roller of draaiwiel erin lijkt het, jammer.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Phoenix Wright 4 is in april reeds in JP uitgekomen (was toen zelf net in Japan). Wel zonder Engelse taaloptie, dus daarvoor ga je nog voor onbepaalde tijd op je honger zitten :p.

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 19-06-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Boeboe schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:44:
hier kan je hem inderdaad bestellen. Als je hard rock moeilijk vindt heb je "ready steady go" in de eerste ouendan game nog niet geprobeerd :p. En over welke moeilijkheids graad heb je het? Easy, medium, hard of insane? (of hoe de moeilijkheidsgraden ook in het Engels mogen noemen, insane bedoel ik de cheerleader levels). Ik ben in het eerste spel gestrand in het laatste nummer op insane mode :x
Met Hard Rock bedoel ik inderdaad Insane, heb gisteravond na 2.5 uur het laatste level met deel 2 gehaald. Ik heb even deel 1 gespeeld maar ik vind het zeer irritant om steeds te wachten voordat je aan het level kan beginnen. Het laatste level van deel 2 vind ik trouwens veel lastiger dan Jumpin' Jack Flash in Elite Beat Agents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:43
w00t check deze fout op: http://simcityds.ea.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.trip2nz.nl/simcityds.jpg

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Wanneer komt Simcity uit?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Vrijdag (22 juni)

Wel een blunder van EA om de Nederlandse vlag verkeerd om te doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Cubic X schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:52:
[...]

Vrijdag (22 juni)

Wel een blunder van EA om de Nederlandse vlag verkeerd om te doen |:(
Russische en Nederlandse vlag lijken ook zo op elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Weet iemand een leuk spel voor op de DSL voor een meisje van 4 jaar?
Ariel en Barbie heeft ze al geprobeerd maar dat is niets.
is er een Winnie de pooh spel ofzo?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
GrumpyGamerDad schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:49:
Dora serie op de GBA schijnt goed te spelen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat Zelda snel vertaald wordt, iemand die daar info over heeft?

Ik heb de Japanse versie gespeeld, maar dat is dus niet te doen voor mij. Maar kennelijk spelen hier wel mensen Japanse games?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Famitsu:
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (NDS, Nintendo): 10 / 10 / 9 / 10 - (39/40)

Nice. Blijkbaar werkt de touchscreen besturing, waar ik persoonlijk vrij sceptisch over ben, goed. Ben benieuwd :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
GrumpyGamerDad schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:49:
Maak je geen zorgen, ik ga in de zomervakantie "K3: Het ijsprincesje" voor de DS maken :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:13:
Hopen dat Zelda snel vertaald wordt, iemand die daar info over heeft?

Ik heb de Japanse versie gespeeld, maar dat is dus niet te doen voor mij. Maar kennelijk spelen hier wel mensen Japanse games?
het helpt wel als je wat Japans kan lezen natuurlijk ;) (hoewel rpg's voor mij toch wel net "iets" te moeilijk zijn :|). Niet zomaar blind gaan importeren, maar je eerst informeren in het vervolg ;)

Ecco: ik heb geen idee waarover je het hebt :?. Je werkt mee aan een K3 game?

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 20-06-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De juiste flag van Nederland staat nu op de website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Boeboe schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 23:52:
[...]
=
Ecco: ik heb geen idee waarover je het hebt :?. Je werkt mee aan een K3 game?
Ik ga het PC spel van K3 porten naar de Nintendo DS :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is sinds kort een blije eigenaar van een DS Lite :)

Als je de ds op standby zet (door hem dicht te klappen) gaat de accu dan niet te snel leeg? of gebruikt ie dan net zoveel als wanneer hij gewoon aan staat?

Ik wil niet plotseling ontdekken dat hij uitstaat door een lege accu terwijl ik niet gesaved heb. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Hij verbruikt minder energie dan wanneer hij open geklapt is. Dit komt omdat het scherm dan uit staat. Geen idee hoe lang je er mee kan doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

gaat wel een paar dagen mee dan, afhankelijk van hoe vol je batterij nog is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ecco schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:28:
Ik ga het PC spel van K3 porten naar de Nintendo DS :)
In de commerciële zin, of als homebrew? Indien het eerste, bij welk bedrijf werk je als ik vragen mag? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Last van een geel scherm, en me DSL touch screen zit rechtsonder los en kraakt als je daar in de buurt komt.
Schijnt bekent probleem te zijn, moet hem opsturen naar nintendo zeggen ze

Valt dit onder garantie? En weet iemand hoelang ik m kwijt ben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
StormingSoul schreef op zondag 24 juni 2007 @ 02:05:
Last van een geel scherm, en me DSL touch screen zit rechtsonder los en kraakt als je daar in de buurt komt.

Geel scherm hoort zo:

Symptom: Yellowish screen.

Description: One of the screens has a slightly yellower tint than the other.

Recommendation: Live with it. This is something that's only noticeable on bright white screens - like, say, the boot up screen where it displays the Nintendo DS logo and the Seizure warning on a flat white screen where you can compare the two displays on the same level. Two of our DS Lite systems have the differing coloration, but we only noticed it when a reader asked if we had the problem. Unless there's a drastic difference in contrast, you shouldn't worry.

Touchscreen raakt los schijnt ook normaal te zijn:

Symptom: Shifting Touch-screen

Description: Pressing on the corners or edges of the Nintendo DS touch screen will cause the panel to slightly "give" under the thumb. It's a slight, insignificant, but noticeable shift.

Recommendation: It's a harmless "settling" of the touch screen panel over the LCD screen that you shouldn't be concerned about. Though we've had a touch screen that eventually lost its sensitivity and it had to be replaced. If your Picto-Chat sessions start getting all screwy and scribbly that's not due to your lousy penmanship, contact Nintendo for a replacement/repair.

Alleen als je touchscreen minder goed begint te functioneren kan je hem opsturen, anders is er (volgens IGN.com) niks aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
;( Mhh.. ok, ik ben wel bang dat dat gaat gebeuren omdat ie ontzettend eng kraakt als je in de buurt van die hoek komt.

Is er ook geen manier om dat zelf te fixen, heb al gezocht maar niemand die daar antwoord op weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Net de eerste dungeon van Phantom Hourglass gehaald. En ik moet zeggen dat het me toch wel meevalt. Ik verwachte eigenlijk niks van PH, maar nu dat ik het gespeeld heb vind ik het toch wel een stuk leuker.

De controls werken erg goed en je kan er zo mee overweg. Het enige wat een beetje irritant is het blocken van aanvallen met je schild, daarvoor moet je je zwaardje vast hebben en verder niks doen. Maar je moet wel de goede kant op staan wil je een aanval blokken, en als je dan ff snel tikt dan wil hij nog wel eens aanvallen, waardoor je geraakt wordt.

Als je een item krijgt dan komt dat in het menutje te staan wat je door rechts onder in beeld te tikken tevoorschijn kan halen. Het item wat je daar aanklikt komt dan rechts boven in beeld te staan zodat je het snel kan gebruiken. Bijvoorbeeld met de boomerang, tik het icoontje recht boven aan en teken een streep waar je de boomerang heen wilt gooien. Werkt erg goed, maar je kan er ook weer een beetje mee cheaten. Het spoor wat je kan tekenen kan je namelijk erg lang maken. Dus als je op een gedeelte een beetje gaat krassen, dan kan je ervoor zorgen dat de boomerang gewoon op de punt blijven zweven voor een tijdje.

Wat ik wel erg jammer vond is dat de eerste tempel echt _heel_ simpel is. Ik liep er echt zo doorheen, en ik denk dat ik er nog geeneens 20 minuten over heb gedaan. Nou is de eerste dungeon meestal wel een soort tutorial dungeon, maar toch. WW was imo ook veel te simpel, maar die eerste dungeon was lastiger dan die van PH.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
StormingSoul schreef op zondag 24 juni 2007 @ 02:05:

Of het onder garantie valt, laat ik aan nintendo over.

Voor een reparatie ben je ongeveer 2 weken je DS kwijt. Ik had tijdje terug (ong. maandje geleden) mijn DS opgestuurd, omdat het scherm knipperde als ik de L knop indrukte.
Heb na 2 weken een nieuwe van nintendo thuis gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik moet de mijne ook opsturen. Volens mij valt het inderdaad onder de garantie, en ben je 'm idd 1 a 2 weken kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Nintendo sterren catalogus update:

Viewtiful Joe: Double Trouble DS voor 4500 sterren.

Mis ik er dus maar net 45 :'(

Anyway als jij wel genoeg sterren hebt is het een mooie deal zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat ding staat er alweer een paar dagen en ik zie niet dat er een beperkte oplage is ofzo.
Gewoon nog 9x de site bezoeken en je kunt 'm bestellen (maar of 'ie dan nog staat is niet zeker natuurlijk :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Misschien hele rare vraag, ik heb mijn NDSL al een ingeleverd maar toen kreeg ik een witte terug ipv van een zwarte :/

Als ik m voor garantie opstuur krijg ik een zwarte zeker nooit meer terug in eerste instantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
StormingSoul schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:18:
Misschien hele rare vraag, ik heb mijn NDSL al een ingeleverd maar toen kreeg ik een witte terug ipv van een zwarte :/

Als ik m voor garantie opstuur krijg ik een zwarte zeker nooit meer terug in eerste instantie
Bij mijn reparatie moest ik een bonnetje meesturen, als jij nog kan aantonen, dat je een zwarte had. lijkt mij dat het eventjes kwestie belletje is naar nintendo TD voor een ruiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Ja..de grap is dus dat die bon meegegaan is met de reparatie van 6 dode pixels, ik kreeg er een witte voor terug en een mooie nieuwe bon met 12 nieuwe garantie maanden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
StormingSoul schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:00:
Ja..de grap is dus dat die bon meegegaan is met de reparatie van 6 dode pixels, ik kreeg er een witte voor terug en een mooie nieuwe bon met 12 nieuwe garantie maanden |:(
Gewoon en keer in de magnetron stoppen en dan weer opsturen met de vraag of je deze keer een zwarte terug mag :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Vanitas schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:15:
[...]

Gewoon en keer in de magnetron stoppen en dan weer opsturen met de vraag of je deze keer een zwarte terug mag :P ;)
Oke, ik heb hem nu even in de magnetron gedaan, maar 15 seconden maar nu zit ik met een probleem.
Het bovenste scherm is aan het onderste scherm gesmolten en ik krijg hem niet meer open, dus nu is het niet alleen de DS niet niet meer werkt. Weet niet of ik hier nog garantie op krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

afwerken met slagroom en vervolgens terugsturen :)

(verdorie, t'is hier geen HK :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Ghehe.. maar even zonder gein,
Zijn er mensen die hun nintendo in een andere kleur terug 'konden ' krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Captain N schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:50:
[...]

In de commerciële zin, of als homebrew? Indien het eerste, bij welk bedrijf werk je als ik vragen mag? :)
Dat eerste, voor Triangle Studios :) Is alleen maar even een vakantie baantje nu hoor, ben nog hard aan de studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:59
Mijn DS was ook kapot gegaan. Ding deed het opeens niet meer. Gisteren een splinternieuwe DS gekregen van Nintendo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog ergens leuke aanbiedingen gaande voor de Ds ? anders ga ik hem maar gewoon bestellen via bollie met een couponnetje.
Mijn kaartje ligt hier nu ook maar een beetje niks te doen.
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.