Met een LCD reinigings-doekje ga ik er overheen (terwijl ze gewoon op de DS zitten). Dan nog even met een droog (brillen)doekje vegen en de Hori screenprotectors glimmen weer als nieuw!F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:55:
[...]
Hoe verneuk je die dingen dan?
Mijn Hori's kan ik gewoon onder de kraan afspoelen.
Als er een stofje aan de zuiglaag zit bij het aanbrengen op de DS, verwijder ik dat gewoon met een stukje plakband.
Verwijderd
Ik werd kwaad toen er telkens weer stofjes op kwamen, na al 15 keer met een stukje tape te hebben verwijderdF4T4L_3RR0R schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:55:
[...]
Hoe verneuk je die dingen dan?
Mijn Hori's kan ik gewoon onder de kraan afspoelen.
Als er een stofje aan de zuiglaag zit bij het aanbrengen op de DS, verwijder ik dat gewoon met een stukje plakband.

Tussen display en folie?Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:39:
[...]
Ik werd kwaad toen er telkens weer stofjes op kwamen, na al 15 keer met een stukje tape te hebben verwijderd
Als de screenprotector goed is aangebracht, zit alles vacuüm en kan er echt geen stof of lucht meer bij.
Tip voor bij het aanbrengen:
Breng de screenprotectors aan in een stofvrij ruimte.
Desnoods doe je het in de badkamer, alle handdoeken en andere textiel weghalen, alle hete kranen open. Als het dan flink dampt in de badkamer, de screenprotectors aanbrengen. (tip komt uit het iPod Nano beschermingstopic)
En vooral: wees geduldig.
Verwijderd
Mijn vriendin heeft een Witte DS. Als ik aan was gekomen met een roze DS dan denk ik dat het huis redelijk te klein was geweest. Ze wilde eigenlijk een blauwe maar ja de speciale kleurtjes zijn alleen maar weer in Japan te vinden en das me toch net even te duur, An sich was die Polar White uit de US ook wel tof maar had geen zin in stroom adapters..KeN. schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:58:
Ik heb mijn vriendin een jaartje geleden ook van een roze DS voorzien en die wordt nog steeds goed door haar gebruikt
Hehe, idem hier, maar bij ons is het een zwarte geworden. Ze wou eigenlijk een groene, maar jah...Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:04:
[...]
Mijn vriendin heeft een Witte DS. Als ik aan was gekomen met een roze DS dan denk ik dat het huis redelijk te klein was geweest. Ze wilde eigenlijk een blauwe maar ja de speciale kleurtjes zijn alleen maar weer in Japan te vinden en das me toch net even te duur, An sich was die Polar White uit de US ook wel tof maar had geen zin in stroom adapters.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:08:
[...]
Tip voor bij het aanbrengen:
Breng de screenprotectors aan in een stofvrije ruimte.
[...]
offtopic:
da's raar, ik breng de mijne altijd aan nadat ik in een rage m'n stofzuigerzak tegen de kroonluchter heb aangeswinged
da's raar, ik breng de mijne altijd aan nadat ik in een rage m'n stofzuigerzak tegen de kroonluchter heb aangeswinged
Ice_Old & apNia:
Was misschien een suffe tip van mij, maar bij sommige mensen is het echt een teringbende qua stof.
Ondanks dat ik elke dag mijn kamer stof met vochtige glassex doekjes en er elke dag even met de stofzuiger doorheen ga, is het even later weer stoffig. Wat goed te zien valt op mijn zwarte bureau, zwarte monitor, zwart toetsenbord enz enz enz.
In de woonkamer hebben we spuitgranol op de muren en plavuizen op de grond, en daar is het een stuk minder stoffig. Wanneer ik mijn telefoon of computer openmaak om stofvrij te maken, doe ik het dus beneden in de woonkamer.
Was misschien een suffe tip van mij, maar bij sommige mensen is het echt een teringbende qua stof.
Ondanks dat ik elke dag mijn kamer stof met vochtige glassex doekjes en er elke dag even met de stofzuiger doorheen ga, is het even later weer stoffig. Wat goed te zien valt op mijn zwarte bureau, zwarte monitor, zwart toetsenbord enz enz enz.
In de woonkamer hebben we spuitgranol op de muren en plavuizen op de grond, en daar is het een stuk minder stoffig. Wanneer ik mijn telefoon of computer openmaak om stofvrij te maken, doe ik het dus beneden in de woonkamer.
Media Markt is echt een klote keten ... In December koste de DS Lite in Den Haag 99 € en in de rest van Nederland 149 € en onlangs heeft een vriend van me er een gekocht in Rotterdam bij de Media Markt en die koste 122 € ... hoe kan jij dan 136 € betaald hebben opeens ??Johnvh schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:38:
Ik kocht gisteren mijn DS lite...
Ik betaalde er slechts 136 euro voor, Media Markt in Eindhoven
Ze moeten die prijzen echt rechttrekken vind ik. Kijk dat in Den Haag was een actie, maar doe die actie dan gewoon overal meteen pff

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Media Markt is ook geen keten, het is een franchise. Onafhankelijke bedrijven kopen de Media Markt formule over en bepalen dan zelf de prijzen en het assortiment.nero355 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:20:
[...]
Media Markt is echt een klote keten ... In December koste de DS Lite in Den Haag 99 € en in de rest van Nederland 149 € en onlangs heeft een vriend van me er een gekocht in Rotterdam bij de Media Markt en die koste 122 € ... hoe kan jij dan 136 € betaald hebben opeens ??
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Wat een brakke wifi support in de ds lite zeg. Heb gewoon netjes een draytek 2500we staan, 64 bit WEP encryptie (geen WPA) en de ds wil met geen mogelijkheid connecten. Alle andere apparaten hier hebben optimaal signaal. Dan maar zo'n usb stick

Heb je SSID broadcast, shared WEP-key en DHCP wel aanstaan?Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 20:55:
Wat een brakke wifi support in de ds lite zeg. Heb gewoon netjes een draytek 2500we staan, 64 bit WEP encryptie (geen WPA) en de ds wil met geen mogelijkheid connecten. Alle andere apparaten hier hebben optimaal signaal. Dan maar zo'n usb stick
Anders proberen om de DS zelf een IP te geven en check ook even of je geen MAC-address filtering in je router hebt staan.
[ Voor 14% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 04-05-2007 21:05 ]
Verwijderd
Alles al gedaan, het lijkt erop dat draytek en nintendo er eigen standaarden op na houden. Nu maar even als oplossing een AP aangesloten op mijn asus mobo. Werkt nu uiteraard wel.F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:04:
[...]
Heb je SSID broadcast, shared WEP-key en DHCP wel aanstaan?
Anders proberen om de DS zelf een IP te geven en check ook even of je geen MAC-address filtering in je router hebt staan.
SSID hoeft niet aan te staan (behalve wanneer je met homebrew te maken hebt).
Bij mij wilde het eerst ook maar niet lukken totdat ik de doorvoersnelheid terug had geschroeft naar 1 of 2 Mbps die stond op mijn router (Linksys WRT54GX) standaard op auto. Het heeft geloof ik iets met compatibility met 802.11b te maken. Ik hoop dat dit ook voor jouw werkt
Bij mij wilde het eerst ook maar niet lukken totdat ik de doorvoersnelheid terug had geschroeft naar 1 of 2 Mbps die stond op mijn router (Linksys WRT54GX) standaard op auto. Het heeft geloof ik iets met compatibility met 802.11b te maken. Ik hoop dat dit ook voor jouw werkt
Verwijderd
Schijnt idd. een oplossing te zijn voor veel ds'ers. Maarja om dit nou alleen te doen voor de DSSoar schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:39:
SSID hoeft niet aan te staan (behalve wanneer je met homebrew te maken hebt).

Nou, net een DS Lite besteld bij Ibood. Voor slecht €129,95. Nu nog even Advance Wars Dual Strike erbij kopen en nog ander leuk spelletje en mijn zomer kan niet meer stuk. Eindelijk weer lekker buiten gamen, mag de pc niet in de tuin zetten
www.ping-win.nl
zijn er nog leuke rpgs voor de DS? Mn broertje krijgt er een voor zijn verjaardag, ben wel benieuwt eigenlijk.
Verwijderd
Zoals gemeld vandaag nog te bestellen voor 130 euro inc verzending een zwarte DS op ibood.com
Succes voor de snelle beslissers.
Succes voor de snelle beslissers.
Verwijderd
FFIII is net uit, EU release, en de nieuwe Pokémon Diamond & Pearl, US Release, zijn ook wel her en der te vinden.DarkShadow schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 00:48:
zijn er nog leuke rpgs voor de DS? Mn broertje krijgt er een voor zijn verjaardag, ben wel benieuwt eigenlijk.
Zijn nog een boel meer btw. Zoeken kan geen kwaad, sowieso niet
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 09:07 ]
Verwijderd
De Dixons heeft imo ook geen onaardige aanbieding:
- De Nintendo DS lite
- Brain Trainig
- accessoire pakketje (stylus, koptelefoontje, hoesje)
Tesamen... 169.- ...we gaan zo even op pad maar...
- De Nintendo DS lite
- Brain Trainig
- accessoire pakketje (stylus, koptelefoontje, hoesje)
Tesamen... 169.- ...we gaan zo even op pad maar...
De MM heeft per vestiging andere prijzen. En volgens mij schuiven de aanbiedingen door het hele land. Afgezien van een speciale aanbieding hier een daar (zoals de DSL voor €99).nero355 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:20:
[...]
Media Markt is echt een klote keten ... In December koste de DS Lite in Den Haag 99 € en in de rest van Nederland 149 € en onlangs heeft een vriend van me er een gekocht in Rotterdam bij de Media Markt en die koste 122 € ... hoe kan jij dan 136 € betaald hebben opeens ??
Ze moeten die prijzen echt rechttrekken vind ik. Kijk dat in Den Haag was een actie, maar doe die actie dan gewoon overal meteen pff
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
...toch de MM geworden. Was 129.- (Alphen aan den Rijn).
Maareuh... kan je direct online bij een gratis wifi hotspot ?
Zou wel handig zijn voor op vakantie namenlijk
edit: zie dat je er de nintendo brouwser wel voor nodig hebt
....maar dan werkt het goed ?
en : Online met de DS via wi-fi, wie, wat en hoe? ...
edit: zie dat je er de nintendo brouwser wel voor nodig hebt

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 13:32 ]
Verwijderd
Je kan in principe gewoon online mits je wifi instellingen correct zijn. Toch is er wel een hoop gelazer bij sommige AP's en routers. Mijn draytek 2500we werkt iig. niet terwijl mijn onboard AP van mijn P5W Deluxe wel werkt.Let wel alleen WEP wordt ondersteund, kan dus niet via WPA etc. Probeer het uit zou ik zeggenVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:01:
...toch de MM geworden. Was 129.- (Alphen aan den Rijn).
edit: zie dat je er de nintendo brouwser wel voor nodig hebt....maar dan werkt het goed ?
Verwijderd
Ik heb een vraagje. Ik heb nu al een sinds afgelopen zomer een Ds lite, met de hoop dat ik ermee in de zon kan spelen. Ik dacht weleens gelezen te hebben dat je, door de verschillende standen van de Ds Lite, in de zon kan spelen. Ik heb dat een paar dagen geleden in de volle zon geprobeerd, maar zowat niks. Heb ik het gewoon fout gelezen en heeft iedereen dit probleem, of doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Bedoel je dan dus zonder die browser ? (en dus bij hotspots ?)Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:11:
[...]Je kan in principe gewoon online mits je wifi instellingen correct zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 00:38 ]
Je hebt wel beter beeld dan bij de standaard DS, maar vol in de zon houd je ook met de DS lite niet veel beeld over. In de schaduw is het wel prima te doen vind ik zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:43:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu al een sinds afgelopen zomer een Ds lite, met de hoop dat ik ermee in de zon kan spelen. Ik dacht weleens gelezen te hebben dat je, door de verschillende standen van de Ds Lite, in de zon kan spelen. Ik heb dat een paar dagen geleden in de volle zon geprobeerd, maar zowat niks. Heb ik het gewoon fout gelezen en heeft iedereen dit probleem, of doe ik iets verkeerd?
uhm...
Gewoon wat met de verlichtinginstellingen spelen van de DS en je kan altijd overal wel gamen.
De WiFi support bij de DS is idd heel brak. Kreeg hem niet aan de praat met m'n Philips router, niet aan de praat met de US Robotocs router op m'n werk en dan maar eens ook de WiFi geprobeerd van m'n moederbord zoals Fatal_error ook aangaf en ja hoor, dat werkte dan wel weer... Zucht, kzal maar zo'n stomme USB stick van Nintendo gaan halen (ik vermoed dat Nintendo dit expres doet zodat ze hun accesoires beter kunnen verkopen).
Ah, toch ook positief nieuws ontvangen vandaag. Mediaboetiek heeft eindelijk na 3 weken wachten eindelijk m'n Puzzle Quest en Advance Wars opgestuurd. Met wat chance zitten die morgen of woensdag in m'n bus. Kijk enorm uit om me in Puzzle Quest te gaan onderdompelen.
De WiFi support bij de DS is idd heel brak. Kreeg hem niet aan de praat met m'n Philips router, niet aan de praat met de US Robotocs router op m'n werk en dan maar eens ook de WiFi geprobeerd van m'n moederbord zoals Fatal_error ook aangaf en ja hoor, dat werkte dan wel weer... Zucht, kzal maar zo'n stomme USB stick van Nintendo gaan halen (ik vermoed dat Nintendo dit expres doet zodat ze hun accesoires beter kunnen verkopen).
Ah, toch ook positief nieuws ontvangen vandaag. Mediaboetiek heeft eindelijk na 3 weken wachten eindelijk m'n Puzzle Quest en Advance Wars opgestuurd. Met wat chance zitten die morgen of woensdag in m'n bus. Kijk enorm uit om me in Puzzle Quest te gaan onderdompelen.
Verwijderd
Is er bij iemand al bekend vanaf wanneer de "lime groene" DS light te verkrijgen is??
Uit de volgende site maak ik op in Juni, maar durf niet te zeggen dat dat klopt.
iemand informatie?
http://www.hung-truong.co...fficial-colors-announced/
Uit de volgende site maak ik op in Juni, maar durf niet te zeggen dat dat klopt.
iemand informatie?
http://www.hung-truong.co...fficial-colors-announced/
Verwijderd
Lime Green DS = Photoshop tot dusver 
Ten minste alle andere zijn bij Nintendo terug te vinden en deze niet...
Ten minste alle andere zijn bij Nintendo terug te vinden en deze niet...
Als je gewoon op de nintendo site had gekeken welke routers comptible waren met de DS had je nergens problemen mee gehadDarthDavy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:13:
Gewoon wat met de verlichtinginstellingen spelen van de DS en je kan altijd overal wel gamen.
Omelette du fromage!
Verwijderd
LOL Het is niet bepaald alsof die site nou de heilige graal is van wat compatible is. Sterker nog; toen ik keek waren veel routers die genoemd waren met hun betreffende models nummers niet meer te halen. In vele gevallen is het dus trial-and-error.Dxta schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:57:
[...]
Als je gewoon op de nintendo site had gekeken welke routers comptible waren met de DS had je nergens problemen mee gehad
Pittig detail: ik heb een DS gekocht NADAT ik al meer dan jaar die router zonder ook maar 1 probleem voor alle andere functies gebruik...
Verwijderd
Heb hetzelfde gehad destijds mijn mijn Linksys. Had ik al een X aantal jaar. Zowel de DS als de Wii konden em prima vinden. Maar ja de Linksys besloot koppig te zijn en weigerde IP adressen af te geven wat ik ook probeerde. Heb toen € 125 neergeteld voor een vrij moderne stevige USR router. Nu geen problemen meer.DarthDavy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:10:
Pittig detail: ik heb een DS gekocht NADAT ik al meer dan jaar die router zonder ook maar 1 probleem voor alle andere functies gebruik...
liever een beetje klassiek en liefst niet turn based. Diablo achtige spelletjes. En geen pokemonVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:06:
[...]
FFIII is net uit, EU release, en de nieuwe Pokémon Diamond & Pearl, US Release, zijn ook wel her en der te vinden.
Zijn nog een boel meer btw. Zoeken kan geen kwaad, sowieso niet
Ik ben nu met FF3 bezig en ik verbaas me echt over wat Square Enix uit de DS weet te persen. Uitgaande van Mario 64 wist ik wel dat de DS games tot nu toe niet echt optimaal gebruik maakte van wat de NDS kon maar dit is toch wel indrukwekkend.
De game zelf is verder ook top. Moet nog even uitvogelen wat de verschillende jobs doen. Dat job systeem vind ik wel cool (ben geen FF junkie).
De game zelf is verder ook top. Moet nog even uitvogelen wat de verschillende jobs doen. Dat job systeem vind ik wel cool (ben geen FF junkie).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Dat komt nog wel. You will be assimilated ! Resistance is ... err.. ik bedoel. Ja, top ja.Deddiekoel schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:19:

meh, no offense, maar met FF3, zul je wel geen junkie worden, echt wel een gortdroge rpg
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Daar kwam ik ook achter nadat ik em gekocht hadBoeboe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:19:
meh, no offense, maar met FF3, zul je wel geen junkie worden, echt wel een gortdroge rpg

Toen had ik em maar verkocht aan iemand bij me op school, die wel helemaal een FF fanboy is. En die vond het wel leuk...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
heeft iemand nog idee of er nog mooie strategie spellen uitkomen op de ds want ik heb al advance wars en age of empires en settlers ds word maar uitgesteld

Vind hem tot nu toe erg leuk. Heb FF7 ook uitgespeeld maar uit mijn herinnering vond ik die minder leuk...Boeboe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:19:
Deddiekoel schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:10:
[...]
Vind hem tot nu toe erg leuk. Heb FF7 ook uitgespeeld maar uit mijn herinnering vond ik die minder leuk...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Hmm hier zie ik dus een reden om de fanboy quote aan te halen: "FF7 is de beste FF ooit gemaakt". Dus hier ben ik het met Boeboe zeker eens.Deddiekoel schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:10:
[...]
Vind hem tot nu toe erg leuk. Heb FF7 ook uitgespeeld maar uit mijn herinnering vond ik die minder leuk...
*EDIT* Typo correctie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 19:48 ]
wel dat kan bediscussieerd worden (wat is de beste? 6 of 7? de eeuwige discussie
), maar een NES grind-rpg beter dan 7? No way
Verwijderd
Anno 1701 is ook in de maak voor de ds ...samen met Mariokart,Setlers en Ff3 de reden dat ik toch nog maar een dslite haalVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:14:
heeft iemand nog idee of er nog mooie strategie spellen uitkomen op de ds want ik heb al advance wars en age of empires en settlers ds word maar uitgesteld
Mag dat nog als je 26 ben ?
Hoe groot is eigenlijk de kans dat FF VII word uitgebracht voor de DS? Ze zijn tot VI gekomen op de GBA en dan nu ineens weer terug naar IV op de DS...
* Vanitas wil FF VII eigenlijk wel es een keer uitspelen.
Ja ja, ik schaam me, maar ik heb nooit een PS gehad, en mn PC versie liep vast
* Vanitas wil FF VII eigenlijk wel es een keer uitspelen.
Ja ja, ik schaam me, maar ik heb nooit een PS gehad, en mn PC versie liep vast
Verwijderd
Ik heb een probleem met de garantie van mijn DS Lite en hoop dat een van jullie me hierbij kan helpen. Mijn Lite kampt sinds kort ook met die scharnier probleem. Er zit een akkelige scheur in de linker scharnier van mijn NDS. Ook de rechterkant toont al wat scheur verschijnselen. Ik wil mijn NDS Lite dus terugsturen naar Nintendo ter vervanging alleen zit ik met een groot probleem. Ik heb van Nintendo te horen gekregen dat ik een kopie van de kassabon erbij moet sturen maar die heb ik jammer genoeg niet meer en zonder bon kost dit geintje mij dus ruim 90 euro. Mijn vraag aan jullie is of een van jullie zo vriendelijk wilt zijn om even zijn of haar bonnetje van de DS Lite (White) door de scanner te willen halen en mij dat door wilt sturen.
Alvast heel erg bedankt
Alvast heel erg bedankt
Ik heb ook t scharnier probleem (2 scheuren al) en was naar mediamarkt gegaan om hem op te laten sturen. Vragen die eikels 50e (!) borg om dit te doen, slaat echt nergens op
Ik stuur hem zelf wel op als t zo moet, kutwinkel... slechte service vind ik t. Sorry Ryjuu, mn bon heb ik zelf nog even nodig dus...

Oh wat raar. Ik bracht mijn DS Lite met gescheurde scharnieren (en een defecte accu overigens) naar de Mediamarkt in Utrecht, werd netjes aangenomen en anderhalve week later kreeg ik een gloednieuwe... Zal wel mede door de accu komen denk ik.Cartman! schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:31:
Ik heb ook t scharnier probleem (2 scheuren al) en was naar mediamarkt gegaan om hem op te laten sturen. Vragen die eikels 50e (!) borg om dit te doen, slaat echt nergens opIk stuur hem zelf wel op als t zo moet, kutwinkel... slechte service vind ik t. Sorry Ryjuu, mn bon heb ik zelf nog even nodig dus...
Ik zou gewoon nintendo bellen, De service die ze leveren is gewoon zeer goed.
Een zoontje van vrienden van mijn ouders heeft ooit mijn batterij klepje van de gba gesloopt, ik kreeg gratis en voor niets een nieuwe. Zelfde geld voor een beschadigde thumbstrap
Hierdoor heb ik dan ook niets meer dan lof voor nintendo
Een zoontje van vrienden van mijn ouders heeft ooit mijn batterij klepje van de gba gesloopt, ik kreeg gratis en voor niets een nieuwe. Zelfde geld voor een beschadigde thumbstrap
Hierdoor heb ik dan ook niets meer dan lof voor nintendo
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Wtf? Ze zouden jou borg moeten betalen!Cartman! schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:31:
Ik heb ook t scharnier probleem (2 scheuren al) en was naar mediamarkt gegaan om hem op te laten sturen. Vragen die eikels 50e (!) borg om dit te doen, slaat echt nergens opIk stuur hem zelf wel op als t zo moet, kutwinkel... slechte service vind ik t. Sorry Ryjuu, mn bon heb ik zelf nog even nodig dus...
Ik vind het jobsysteem wel grappig en verder vind ik het tot nu toe gewoon leuker.Boeboe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:11:
[...]
FF3 heeft NIETS verhaallijn en een primitiever combatsysteem, hoe kun je die nu beter vinden?
Maar let wel ik heb FF7 destijds op de PC gespeeld en dus is mijn herinnering eraan niet bepaald recent. Maar wat ik me herinner is dat ik me ergerde aan de manier waarop het verhaal voort sleepte en dat je steeds andere mensen in je party had. Ook kan ik me niet herinneren dat het combat systeem anders was... Maar nogmaals het is een tijdje geleden.
Verwijderd
vast wel ik ben 24 speel nog als een gek op dat dingVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:39:
[...]
Anno 1701 is ook in de maak voor de ds ...samen met Mariokart,Setlers en Ff3 de reden dat ik toch nog maar een dslite haal
Mag dat nog als je 26 ben ?
Verwijderd
Oh man ik zou me bijna oud gaan voelen hier. Pfft.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:
[...]
vast wel ik ben 24 speel nog als een gek op dat ding
"Age ain't nothing but a number"
Verwijderd
...ach, hier 38, en ik heb sinds 2 weken de DS. Vermaak mij prima hoorVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:
[...]vast wel ik ben 24 speel nog als een gek op dat ding
Waarom doen ze het niet via je Serie NummerVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:47:
Ik heb een probleem met de garantie van mijn DS Lite en hoop dat een van jullie me hierbij kan helpen. Mijn Lite kampt sinds kort ook met die scharnier probleem. Er zit een akkelige scheur in de linker scharnier van mijn NDS. Ook de rechterkant toont al wat scheur verschijnselen. Ik wil mijn NDS Lite dus terugsturen naar Nintendo ter vervanging alleen zit ik met een groot probleem. Ik heb van Nintendo te horen gekregen dat ik een kopie van de kassabon erbij moet sturen maar die heb ik jammer genoeg niet meer en zonder bon kost dit geintje mij dus ruim 90 euro. Mijn vraag aan jullie is of een van jullie zo vriendelijk wilt zijn om even zijn of haar bonnetje van de DS Lite (White) door de scanner te willen halen en mij dat door wilt sturen.
Alvast heel erg bedankt
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Volgens mij vraagt de MM alleen om een borg als iets buiten de garantie(voorwaarden) valt, zoals het verstrijken van de jaargarantie (kan niet want de Lite is korter op de markt), geen bon meer, of het product is dermate beschadigd door de gebruiker (vallen/stoten/water) dat het risico bestaat dat de reparatiedienst/fabrikant het product afzender retour stuurt, waardoor de kosten dus voor de MM zijn.
Verwijderd
Na lang te zitten twijfelen ga ik ook maar een ds kopen.
Ik zat dus in de pricewatch te kijken enzag die gsm24 winkel met 119 euro als goedkoopste staan hoewel daar wat gemixte shopervaringen over zijn. Hoe zit het met ds support bij hun. Kon daar niet echt een comment over vinden.
Of weet iemand een goedkopere winkel in het noorden?
Ik zat dus in de pricewatch te kijken enzag die gsm24 winkel met 119 euro als goedkoopste staan hoewel daar wat gemixte shopervaringen over zijn. Hoe zit het met ds support bij hun. Kon daar niet echt een comment over vinden.
Iemand de demo van Ninja Gaiden: Dragon Sword al gezien op Gamevideos? Ziet er erg goed uit, erg snel ook voor een 3D actie spel (zo snel geen andere naam voor)
Grafisch, qua controls alles klopt bij die game wat ik zo zie...
linkje: http://www.gamevideos.com/video/id/11431
Grafisch, qua controls alles klopt bij die game wat ik zo zie...
linkje: http://www.gamevideos.com/video/id/11431
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Heb twee keer een DS bij gsm24.nl gekocht, ze waren af en aan beschikbaar op hun site voor € 99,- resp 99,95 (+ 7,95 verzendkosten). Dit verliep uitstekend. Helaas nu duurder. Maar ik heb geen ervaring met aftersales gelukkig (tot nu toe in ieder geval, afkloppen...).Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:04:
Na lang te zitten twijfelen ga ik ook maar een ds kopen.
Ook de DS bevalt goed, aardige games. Maar ik krijg wel wat last van mijn ogen ervan, ik hoop dat Nintendo niet al te lang wacht met het (wederom) upgraden van hun DS consle. Een groter scherm (kan best binnen de huidige maat) en een flink hogere resolutie staan bovenaan mijn lijstje.Drie inch diagonaal (2x) is toch wel weinig, en de continue animatie in combinatie met de vrij grove resolutie is wat vermoeiend aan de ogen.
wow, nice.
Zet er dit dan ook even bij: Winning bid: US $800.00!! En dat voor wat hand werk
If you didn't win today, you can always win tomorrow
die gast had dacht ik ook in dezelfde stijl een wii gemod
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Klopt, maar die was minder mooi ivm deze DS. Ging voor meer dan US$1200 wegAlien B.O.B. schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:34:
[...]
die gast had dacht ik ook in dezelfde stijl een wii gemod
Zoekt in bookmarks...
Bron
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Zijn er hier mensen met FF3? Ik wil namelijk graag iemand aan mijn friends roster toevoegen zodat ik de weg open zet naar de Onion Knight.
Ik heb mijn code ingevuld op de DS friend code database. Mijn FC is: 090293765353.
Ik heb mijn code ingevuld op de DS friend code database. Mijn FC is: 090293765353.
Accu? Dus als ik zeg dat mn accu niet meer zo goed presteerd nemen ze em wel in? Das t proberen waard...Superseb schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:52:
[...]
Oh wat raar. Ik bracht mijn DS Lite met gescheurde scharnieren (en een defecte accu overigens) naar de Mediamarkt in Utrecht, werd netjes aangenomen en anderhalve week later kreeg ik een gloednieuwe... Zal wel mede door de accu komen denk ik.
Damn, ik ben helemaal hooked aan Puzzle Quest. Was heel moeilijk om hem te verkrijgen, maar ik ben blij dat ik de moeite gedaan heb om hem vast te krijgen. Dit is het beste spel dat ik tot nu toe op m'n DS heb.
Ik ben vandaag begonnen aan Hotel Dusk. Prachtig spel! Klassiek adventuregenre met prachtige artistieke stijl. Zulke games worden tegenwoordig jammergenoeg amper nog gemaakt.
Verwijderd
laatst die 42 in 1 game gekocht.Boeboe schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:59:
Ik ben vandaag begonnen aan Hotel Dusk. Prachtig spel! Klassiek adventuregenre met prachtige artistieke stijl. Zulke games worden tegenwoordig jammergenoeg amper nog gemaakt.
er is niks leuker dan met 4 man te gaan pokeren op de werkvloer.
of een potje bowlen
Verwijderd
children of mana is een real action rpg van square, ook wel goede recenties. Overeenkomst met Diablo wordt op IGN.com nog aangehaald, beiden zijn "dungeon crawlers"DarkShadow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:04:
[...]
liever een beetje klassiek en liefst niet turn based. Diablo achtige spelletjes. En geen pokemon
Daarnaast kan je natuurlijk zelda: minish cap voor de GBA op marktplaats scoren, of sword of mana voor de GBA
weet iemand of het mogelijk is om met een homebrew proggietje ofzo een soort van spreadsheet (excel achtig) erop te krijgen is op de nintendo ds lite?
kan er namelijk niets van vinden.. maar ik denk dat dat voor mij wel een uitkomst zou zijn... wil er namelijk mijn fitnesschema erop bijhouden op de sportschool.
kan er namelijk niets van vinden.. maar ik denk dat dat voor mij wel een uitkomst zou zijn... wil er namelijk mijn fitnesschema erop bijhouden op de sportschool.
Ik ben momenteel flink aan het Pokemonnen. De Diamond versie om precies te zijn. Iemand anders hiermee al aan de slag? Mijn vriendin heeft Pearl, dus we zijn regelmatig "romantisch" aan het spelen, wat het spel zeker een extra dimensie geeft. Wat mij betreft de leukste Pokemon sinds Red & Blue.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
ja pokemon diamond gisteren in totaal 32 uur uitgespeeld
wel leuk spelleke, ja je kan nog naar attle tower enzo, maar ik ben er wel weer klaar mee. Was leuk, ik moet het toegeven, bijna weer net zo verslaafd als in de tijd van de eerste versies.....
wel leuk spelleke, ja je kan nog naar attle tower enzo, maar ik ben er wel weer klaar mee. Was leuk, ik moet het toegeven, bijna weer net zo verslaafd als in de tijd van de eerste versies.....
Ik ben nu 20 uur bezig en heb nog maar 2 badges. Ben dus voorlopig nog wel even bezig. Ook qua Pokémon valt er nog een heleboel te vangen en te verbeteren. Zo snel mogelijk uitspelen is natuurlijk niet het idee achter Pokémon, hè.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Nee, inderdaad... maar dat is ook niet wat ik gedaan heb. Dat spel kan je makkelijk in 25 uur uitspelen maar ik heb er lanegr over gedaan. Jij neemt het naar het extreme met je 20 uur en 2 badges. Maar ik meot toegeven als ik nog 10 jar was geweest, had ik hetzelfde gedaan. Toen ik pokemon voor et eerst toen speelde, wou ik ook alles zien en alles hebben. Maar inmiddels ken i het verhaaltje wel en heb ik geen zin om weer 100 uur aan in principe etzelfde spel te besteden.
Toen ik nog 10 jaar was, kon ik ook nog niet spellen.
Ik kan me iig goed voorstellen dat als je met jou instelling het spel speelt er vrij weinig aan is. Zit je echter in de "Gotta catch'm all!" stemming, dan is het een stuk leuker. Zo blij zijn als een 10-jarige wanneer je weer een nieuwe ziet die je nog niet hebt, je trouwe teamgenoten eindelijk evolueren, je een nieuw gebied met trainers en nieuwe Pokémon hebt gevonden... en natuurlijk wanneer je je vrienden verslaat in een multiplayer potje. Vooral wanneer je tegelijk bent begonnen en de teams redelijk gelijkwaardig aan elkaar zijn is het erg leuk, gezien het dan grotendeels op tactiek aan komt. Verlies je, dan weet je dat je flink aan de bak moet om jou team een stuk sterker (of slimmer) te maken dan die van je vriend(in)(n)(en).
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Check mijn topic anders ffCaptain N schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:53:
Ik ben nu 20 uur bezig en heb nog maar 2 badges. Ben dus voorlopig nog wel even bezig. Ook qua Pokémon valt er nog een heleboel te vangen en te verbeteren. Zo snel mogelijk uitspelen is natuurlijk niet het idee achter Pokémon, hè.
KLIK
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 12:58 ]
Niemand hier die FF3 speelt? Dat is wel uur want dan kan ik nooit de Onion Knight job vrijspelen...Deddiekoel schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:13:
Zijn er hier mensen met FF3? Ik wil namelijk graag iemand aan mijn friends roster toevoegen zodat ik de weg open zet naar de Onion Knight.
Verwijderd
Ja wel hoor alleen momenteel even bezig met een twee tal andere games. Mijn fc staat ergens in deel 17 of 18 van dit topic. Voeg me maar toe dan voeg ik je vanavond of morgen ook wel even toe.Deddiekoel schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:03:
[...]
Niemand hier die FF3 speelt? Dat is wel uur want dan kan ik nooit de Onion Knight job vrijspelen...
Joepie, die van jou (en van anderen) werken niet. Zal wel komen omdat het VS codes zijn... Mooi ruk.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:43:
[...]
Ja wel hoor alleen momenteel even bezig met een twee tal andere games. Mijn fc staat ergens in deel 17 of 18 van dit topic. Voeg me maar toe dan voeg ik je vanavond of morgen ook wel even toe.
Is er hier iemand die de EU versie speelt zoals ik?
Verwijderd
Das inderdaad vervelend. Ik importeer eigenlijk bijna al mijn DS games omdat ik er hier te lang op moet wachten. Ze zijn daar ook goedkoper. (Dank u Nintendo... fijn dat Europe zo'n prominente markt is..)Deddiekoel schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:03:
[...]
Joepie, die van jou (en van anderen) werken niet. Zal wel komen omdat het VS codes zijn... Mooi ruk.
Ik heb al een tijdje het probleem dat het scherm even wit gaat als ik de L knop indruk.
Heb Nintendo TD al gemaild, hoop dat ze wat kunnen doen.
Heb Nintendo TD al gemaild, hoop dat ze wat kunnen doen.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Volgens mij een aanbieding. Meeste zaken hebben 'm voor 149 en MediaMarkt heeft 'm deze week voor 111 in de aanbieding.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:25:
De DS lite kost nu 135 euro bij de FRS. Is die overal in prijs verlaagd?
Japanse verpakkingskunst — Zelda Phantom Hourglass

[ Voor 20% gewijzigd door Icelus op 21-05-2007 13:42 ]
Wou dat ik nu die zelda al had... wachten duur lang.......Icelus schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:40:
[...]
Volgens mij een aanbieding. Meeste zaken hebben 'm voor 149 en MediaMarkt heeft 'm deze week voor 111 in de aanbieding.
Japanse verpakkingskunst — Zelda Phantom Hourglass
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 21-05-2007 13:45 ]
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Heb even gechecked en zo te zien is dat alleen bij vestiging Cruquius...Icelus schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:40:
[...]
Volgens mij een aanbieding. Meeste zaken hebben 'm voor 149 en MediaMarkt heeft 'm deze week voor 111 in de aanbieding.
[ Voor 12% gewijzigd door BigSurf op 21-05-2007 14:23 ]
Iemand hier die "42 spel klassiekers"bij CD-WOW hebben besteld?
Ik vrees namelijk dat dit niet de EU versie is en dan ben ik bang dat ik problemen krijg als ik online wil gamen...
Ik vrees namelijk dat dit niet de EU versie is en dan ben ik bang dat ik problemen krijg als ik online wil gamen...
Spel heet in NA ‘Clubhouse Games’ IIRC; kun je niet gewoon de titel vergelijken?Deddiekoel schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:32:
Iemand hier die "42 spel klassiekers"bij CD-WOW hebben besteld?
Die van ons (mijn code staat er ook bij) moeten gewoon nog werken afaik.Deddiekoel schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:03:
[...]
Joepie, die van jou (en van anderen) werken niet. Zal wel komen omdat het VS codes zijn... Mooi ruk.
Je kunt ze gewoon invoeren? Zo ja, zijn ze als het goed is grijs.
Op het moment dat wij jou hebben ingevoerd en een keer zijn ingelogd via Wifi, dan kun je ons berichten gaan sturen. Het is dan niet nodig voor ons om berichten terug te sturen, dus dat scheelt dan weer voor jou. Ik zal binnenkort eens kijken of ik je toe kan voegen.
Zie net dat ik die van jou niet toe kan voegen. Minder.
Ben trouwens de laatste tijd wel onhandig bezig.
Laatst in de metro de stylus laten vallen en dus ook de rest van de rit kwijt (wel weer terug) en gisteren zit je lekker je gedachten tot uitdrukking te brengen op de pot, valt de stylus weer uit mijn handen en 3x raden waar die toen viel! *zucht* Dettol!

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 21-05-2007 15:20 ]
Verwijderd
Ja is geweldig. Er is geen regio code op DS games maar Friend Code en Sterren Codes zijn wel regio gebonden. Het is allemaal weer heel fijn. Zou toch willen dat Nintendo eens zou stoppen met Europe te behandelen als een 3e wereld land voor games. Bij mijn Wii heb ik nog meer last van dit release beleid.Arunia schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:03:
[...]
Die van ons (mijn code staat er ook bij) moeten gewoon nog werken afaik.
Je kunt ze gewoon invoeren? Zo ja, zijn ze als het goed is grijs.
Op het moment dat wij jou hebben ingevoerd en een keer zijn ingelogd via Wifi, dan kun je ons berichten gaan sturen. Het is dan niet nodig voor ons om berichten terug te sturen, dus dat scheelt dan weer voor jou. Ik zal binnenkort eens kijken of ik je toe kan voegen.
Zie net dat ik die van jou niet toe kan voegen. Minder.
Ik snap sowieso het probleem niet. Als ik die game koop, wat boeit het dan precies waar ik hem vandaan haal?
Sommige spellen gebruiken regio-gebonden Friend codes. Bij vrijwel alle spellen werken de friend codes volledig onafhankelijk van je regio. Dat van die sterren codes is daarentegen wel logisch.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:22:
[...]
Ja is geweldig. Er is geen regio code op DS games maar Friend Code en Sterren Codes zijn wel regio gebonden.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Waarom is dat logisch? Als ik een product van Nintendo koop dan krijg ik daar sterren voor. Waarom zou het voor dit spaarsysteem uitmaken of ik die sterren in Amerika incasseer of hier? Ik heb tenslotte betaald voor het product.MetroidPrime schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:26:
[...]
Sommige spellen gebruiken regio-gebonden Friend codes. Bij vrijwel alle spellen werken de friend codes volledig onafhankelijk van je regio. Dat van die sterren codes is daarentegen wel logisch.
Pikant detail, bel net met die gasten waar ik m'n DS heb gekocht (de E-Plaza keten, valt onder Bart Smit) en die beweren dat ik m'n DS niet bij hun kan brengen voor garantie (de bekende fouten in de DS, barst in hinge en klik in onderste scherm). Iemand in dit topic vertelde me dat ze mij dit verplicht zijn, terwijl hij bij hoog en laag beweerde dat zij met Bart Smit een "regeling" hadden van 2 weken winkelgarantie. Dit is toch complete BS? Waarom zouden zij een regeling hebben en kan het via andere winkels wel?
De winkels zijn verplicht om de standaard Europese garantietermijnen aan te houden. Jij hebt het bij hen gekocht en hebt dus ook garantie via hen. Ze kunnen hoog of laag springen, maar zij zullen het apparaat terug moeten nemen en op zijn minst contact op moeten nemen met Nintendo om het apparaat te ruilen of te repareren.
Dit topic is gesloten.