Bij mij zit er een scheur in het linkerscharnier van een witte lite, ik klap hem nooit verder open dan de eerste "klik" en ik ga er verder niet ruig mee om ofzo. Gelukkig is het geen groot scheurtje en doet hij het er niet minder omF4T4L_3RR0R schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:41:
Wat ik me serieus afvraag aan NDSL bezitters die last hebben (gehad) van gebroken scharnieren:
Klappen jullie het scherm open tot de welbekende klik hoorbaar is waardoor het bovenste scherm gepositioneerd is, of gebruik(t)en jullie hem (ook weleens) in een positie ergens tussenin?
Ik heb zelf een NDSL gehad met krakende hoekjes van het touchscreen die ook een paar mm meegaven (daarvoor alleen al omgeruild), deze DS had ook een andere vreemde eigenschap, ik probeer het duidelijk te maken met een paintje:
Stand 1 waarin de DS vastklikt en stand 2 waarin de DS vastklikt:
[afbeelding]
En hier het paintje van hoe het eigenlijk hoort te zijn:
[afbeelding]
Misschien wordt aan de hand van de reacties duidelijk of er een verhoogd risico op het breken van scharnieren bestaat wanneer de NDSL niet in de juiste posities van de topscreen wordt gebruikt, of dat het (voornamelijk) voorkomt bij exemplaren die afwijkend positioneren. (vastklikken)
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.