Nintendo DS (Lite) - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.746 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10-2024
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:41:
Wat ik me serieus afvraag aan NDSL bezitters die last hebben (gehad) van gebroken scharnieren:

Klappen jullie het scherm open tot de welbekende klik hoorbaar is waardoor het bovenste scherm gepositioneerd is, of gebruik(t)en jullie hem (ook weleens) in een positie ergens tussenin?

Ik heb zelf een NDSL gehad met krakende hoekjes van het touchscreen die ook een paar mm meegaven (daarvoor alleen al omgeruild), deze DS had ook een andere vreemde eigenschap, ik probeer het duidelijk te maken met een paintje:

Stand 1 waarin de DS vastklikt en stand 2 waarin de DS vastklikt:
[afbeelding]

En hier het paintje van hoe het eigenlijk hoort te zijn:
[afbeelding]

Misschien wordt aan de hand van de reacties duidelijk of er een verhoogd risico op het breken van scharnieren bestaat wanneer de NDSL niet in de juiste posities van de topscreen wordt gebruikt, of dat het (voornamelijk) voorkomt bij exemplaren die afwijkend positioneren. (vastklikken)
Bij mij zit er een scheur in het linkerscharnier van een witte lite, ik klap hem nooit verder open dan de eerste "klik" en ik ga er verder niet ruig mee om ofzo. Gelukkig is het geen groot scheurtje en doet hij het er niet minder om :).

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik klap hem meestal open tot de eerste klik. Da's een goeie stompe hoek, maar zeker geen 180°. Ooit heb ik hem eens per ongelijk in de positie van 180° gebracht en toen klikte hij twee keer. Het leek er ook op dat hij niet verder wou buigen dan 180°, dus dat zou ik zeker niet proberen. Maar ik ga toch ook voorzichtig zijn dat ik hem niet teveel in de 180° positie breng.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:29
Tip, alleen vandaag is bij Mediamarkt Alkmaar, vanwege het 3-jarig bestaan, de DS voor 111 euro te verkrijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 13:53
Ik had mijn dslite altijd tot de eerste klik geopend, maar toch waren de scharnieren ingescheurd.
DS opgestuurd naar Nintendo in Nieuwegein en kreeg een gloedje nieuwe terug.
Met 500 points extra.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

DarthDavy schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:40:
Ik heb een Nintendo DS gekocht bij Mediamarkt gisteren en hij heeft een dode pixel in het bovenste schermpje. Hij zit vlak in midden en valt dus nogal op bij donkere schermen.

Iemand ervaring met dode pixels op een Nintendo DS? Ruilen ze die makkelijk om?
Terug naar MM en omruilen dan. Heb ik ook gedaan. En volgens mij heeft mediamarkt standaard eoa iets dat je binnen een week kan ruilen als je niet tevreden bent ongeacht waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Tsjah, het dode pixel verhaal. Dat is nogal vreemd. In bepaalde ruimtes zie ik hem en in andere ruimtes niet. Daarom schrok ik zo toen ik die dode pixel eerst zag, omdat ik de DS al een paar dagen in m'n bezit had en mij nog niet eerder is opgevallen.

In een verlichte ruimte of buiten met daglicht valt ie nooit op. Ik zag hem voor de eerste keer in mijn wagen op een ondergrondse parking toen ik op m'n vriendin aan het wachten was.

In m'n slaapkamer, bureau zie ik hem ook niet, maar in de woonkamer dan wel weer. Echt een bekke vreemd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Seiken Densetsu: Heroes of Mana voor € 14,80. Best een scherpe prijs voor zo'n recente toptitel.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

F4T4L_3RR0R schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:41:
Misschien wordt aan de hand van de reacties duidelijk of er een verhoogd risico op het breken van scharnieren bestaat wanneer de NDSL niet in de juiste posities van de topscreen wordt gebruikt, of dat het (voornamelijk) voorkomt bij exemplaren die afwijkend positioneren. (vastklikken)
Ik klik mijn DS lite ook altijd maar tot de eerste 'klik' open en op gescheurde scharnieren let ik vaak, maar ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad.
Vanitas schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:17:
Wat ik me enkel nog afvraag is of de witte DSL snel smerig wordt. Aangezien je, als je aan het gamen bent, je de DS altijd op dezelfde plekken vastpak, en er dan altijd wel een beetje viezigheid op je DS achterblijft. Of is dat helemaal niet zo?
Oh balen dat je DS kapot is!!
Om antwoord op je vraag te geven: nou weet ik niet hoe smerig jouw vingers zijn, maar mijn handen zijn altijd vrij schoon en ik heb nog nooit viezigheid of vlekken op mijn witte DS lite ontdekt. :)
Mijn broer heeft een zwarte en wat me het eerste opviel toen de witte en zwarte DS lite op tafel lagen, waren de vingerafdrukken op de zwarte DS lite (als ze dichtgeklapt zijn, omdat het materiaal glimmend is)! Die vingerafdrukken heb je op de witte DS lite ook wel, maar daar vind ik ze veel minder opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:19
Ik heb gisteren een vervangend DS ontvangen (net binnen de 14dagen lever termijn), ik had mijn DS gewoon in de normale doos met al het spul teruggestuurd eigenlijk omdat ik dacht een compleet nieuwe ervoor in ruil te krijgen (gesealed). Ik kreeg echter mijn oude doos terug met een nieuwe DS erin geschoven. Nou ja nieuw, hij was niet echt 100% goed, dus heb ik hem rustig weer ingepakt en teruggestuurd. Op de bovenste klep zat een soort kras/schaaf die er niet af kwam, beetje hetzelfde soort effect als je krijgt met je zwarte schoenzolen in een sportzaal, echter kwam deze er niet af. Ook was in één van de onderste hoeken het doorzichtige plastic een ingescheurd, alsof hij op die hoek was gevallen.

Nou leek de DS voor de rest wel goed (had hem net ingesteld toen ik de scheurtjes ontdekte), maar het kan toch niet zijn dat ik een DS voor het ene probleem (scheur schanier) inlever en vervolgens eentje terugkrijg met andere problemen. Omdat ik geen nieuwe gesealde doos terugkreeg, maar gewoon een nieuwe DS in de oude verpakking ben ik wel een beetje verbaasd dat de mensen daar niet even de moeite hebben genomen om te kijken of het exemplaar er wel ok uitzag. Slechts esthetische probleempjes, maar nieuw == nieuw, niet dit.

Dus ik ben nog steeds/weer DSloos *slobber*

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 03:54

Wiepa

Notoriously ...

Crital schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:57:
Ik heb gisteren een vervangend DS ontvangen (net binnen de 14dagen lever termijn), ik had mijn DS gewoon in de normale doos met al het spul teruggestuurd eigenlijk omdat ik dacht een compleet nieuwe ervoor in ruil te krijgen (gesealed). Ik kreeg echter mijn oude doos terug met een nieuwe DS erin geschoven. Nou ja nieuw, hij was niet echt 100% goed, dus heb ik hem rustig weer ingepakt en teruggestuurd. Op de bovenste klep zat een soort kras/schaaf die er niet af kwam, beetje hetzelfde soort effect als je krijgt met je zwarte schoenzolen in een sportzaal, echter kwam deze er niet af. Ook was in één van de onderste hoeken het doorzichtige plastic een ingescheurd, alsof hij op die hoek was gevallen.

Nou leek de DS voor de rest wel goed (had hem net ingesteld toen ik de scheurtjes ontdekte), maar het kan toch niet zijn dat ik een DS voor het ene probleem (scheur schanier) inlever en vervolgens eentje terugkrijg met andere problemen. Omdat ik geen nieuwe gesealde doos terugkreeg, maar gewoon een nieuwe DS in de oude verpakking ben ik wel een beetje verbaasd dat de mensen daar niet even de moeite hebben genomen om te kijken of het exemplaar er wel ok uitzag. Slechts esthetische probleempjes, maar nieuw == nieuw, niet dit.

Dus ik ben nog steeds/weer DSloos *slobber*
Dat is best lullig idd, iig had ik hem zowiezo weer teruggestuurt idd.. Maarja, de service van Nintendo blijft me elke dag weer verbazen, de ene dag is alles perfect.. De volgende dag krijg je een doos met brakke troep er in op gestuurt !?!

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Xouxic schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:55:
[...]

Dat is best lullig idd, iig had ik hem zowiezo weer teruggestuurt idd.. Maarja, de service van Nintendo blijft me elke dag weer verbazen, de ene dag is alles perfect.. De volgende dag krijg je een doos met brakke troep er in op gestuurt !?!
Mijn humeur schoot ook even binnen 10 minuten van de ene extrema naar de andere (niet boos, meer teleurgesteld dat het nogmaals 2 weken gaat duren). Aan de ene kant ben ik natuurlijk blij dat ie kostenloos wordt omgeruild (ook al ben ik nu ongeveer 13euro verzendkosten kwijt in totaal...), aan de andere kant snap ik echt niet dat ze niet die 10 seconden nemen om even goed te kijken, scheelt ons allemaal (mij en Nintendo TD) veel meer gezeur. De scheurtjes onderin waren moelijk te zien, maar het waren wel 2 kleine scheurtjes die een beetje naar elkaar toe liepen en als dat plastic echt afbrokkelt ben ik verder van huis. Had ook echt gedacht/gehoopt gewoon een nieuw pakketje te krijgen.

Nou ja, komt wel goed ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nou ik heb ook weer een DS :D

Vanavond nog ff naar de MM geweest in Zwolle om d'r een op te halen. En het is een zwarte DSL geworden. Past mooi bij mn zwarte GBA SP, maar wat minder bij mn Wii :+ En zoals GroteMeid al zei vallen de vingerafdrukken wel goed op, maar ach. Ik ben het wel gewend van mn foon, dat scherm is ook zowat altijd vies :P

* Vanitas is er blij mee.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Vanitas schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:09:
Nou ik heb ook weer een DS :D

Vanavond nog ff naar de MM geweest in Zwolle om d'r een op te halen. En het is een zwarte DSL geworden. Past mooi bij mn zwarte GBA SP, maar wat minder bij mn Wii :+ En zoals GroteMeid al zei vallen de vingerafdrukken wel goed op, maar ach. Ik ben het wel gewend van mn foon, dat scherm is ook zowat altijd vies :P

* Vanitas is er blij mee.
Misschien wat valker je handen wassen, en de DS en je foon wat vaker schoonmaken. :+

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

ari3 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:22:
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Seiken Densetsu: Heroes of Mana voor € 14,80. Best een scherpe prijs voor zo'n recente toptitel.
Jammer dat hij in het Japans is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Grom, pak mijn 2 door nintendo vervangen DS lites uit, is er van 1 de joypad stuk. En nu ben ik dus niet van plan om weer te betalen voor de verzendkosten, aangezien hij stuk bij hun vandaan komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Pewwy schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:48:
Grom, pak mijn 2 door nintendo vervangen DS lites uit, is er van 1 de joypad stuk. En nu ben ik dus niet van plan om weer te betalen voor de verzendkosten, aangezien hij stuk bij hun vandaan komt :(
Antwoordnummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Ik heb zelf toch maar gekozen voor wat zekerheid en de DS verzekerd teruggestuurd. Wel jammer dat het dus vaker voorkomt dat het vervangende exemplaar ook gelijk moet worden vervangen. Wat voor nerds werken daar wel niet :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Crital schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:23:
[...]

Ik heb zelf toch maar gekozen voor wat zekerheid en de DS verzekerd teruggestuurd. Wel jammer dat het dus vaker voorkomt dat het vervangende exemplaar ook gelijk moet worden vervangen. Wat voor nerds werken daar wel niet :\
Ze pakken gewoon zo'n DS uit het schap en pleuren 'm in een doos met het juiste adres erop.

Dacht je dat ze eerst de accu gingen opladen, een spel pakten en uitgebreid de DS gingen testen? Zal je ook niet willen denk ik als je thuis een exemplaar uitpakt vol met vette vingerafdrukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
En als het niet aankomt ben ik het volledige bedrag kwijt. Ik verwacht dus dat Nintendo de verzekerde verzending gaat betalen. Aan een antwoordnummer heb ik niets, en ik weiger 10% van het aankoopbedrag aan verzekerde verzendkosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182325

ff een kort vraagje:
Als je een spel importeert (Pokémon Diamond US) kan je dan wel met Europeanen ruilen later? Want op bepaalde plaatsen lees ik dat het niet mogelijk is om met een US spel multiplayer te doen met een EU spel, en op andere plekken weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als het klopt kan je geen pokemon van je europese GBA ruilen naar de Amerikaanse DS games, maar volgens mij is dat alles. De kracht van Pokemon is juist dat je straks over internet tegen elkaar kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
F4T4L_3RR0R schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:38:
[...]

Ze pakken gewoon zo'n DS uit het schap en pleuren 'm in een doos met het juiste adres erop.

Dacht je dat ze eerst de accu gingen opladen, een spel pakten en uitgebreid de DS gingen testen? Zal je ook niet willen denk ik als je thuis een exemplaar uitpakt vol met vette vingerafdrukken. ;)
Beetje overdreven reactie, ik en Pewwy hebben nu dus een vervangend exemplaar ontvangen dat niet goed is en dat vind ik gewoon erg slordig. Ze kunnen best even kijken of de DS uiterlijk wel in orde is, aangezien ze de DS toch al uit een doos halen is het een kleine extra moeite. Dit is gewoon zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182325

Pewwy schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:43:
Als het klopt kan je geen pokemon van je europese GBA ruilen naar de Amerikaanse DS games, maar volgens mij is dat alles. De kracht van Pokemon is juist dat je straks over internet tegen elkaar kan spelen ;)
Nee dat maakt niet zo veel uit, ik heb geen Pokemon op de GBA. Maar ik dacht ook al dat het vreemd zou zijn als je niet online kan met andere Europeanen omdat je een US-versie hebt. Ik werd gewoon een beetje afgeschrikt doordat ik het op een aantal fora las (maar dat ging om andere games, ACWW enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crital schreef op zondag 22 april 2007 @ 10:19:
[...]

Beetje overdreven reactie, ik en Pewwy hebben nu dus een vervangend exemplaar ontvangen dat niet goed is en dat vind ik gewoon erg slordig. Ze kunnen best even kijken of de DS uiterlijk wel in orde is, aangezien ze de DS toch al uit een doos halen is het een kleine extra moeite. Dit is gewoon zonde.
Dat is ook mijn idee. Je stuurt iemand niet een kapotte terug als je goede service wil verlenen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En, al mensen hier die pokemon hebben gespeeld?

Ik heb net een tijdje zitten te spelen en eigenlijk ben ik toch wel teleurgesteld. De laatste pokemon game die ik hiervoor heb gespeeld was Pokemon Red, maar Pearl is eigenlijk niks anders. Ik had toch eigenlijk wel meer verschillen verwacht. Wat dat betreft vind ik het maar een paupere uitwerking.

Zo vind ik ook de graphics niet goed, vooral tijdens de gevechten. De pokemon heeft maar gewoon 1 frame en dat beweegt dan heen en weer, wat dan moet aangeven dat hij aanvalt. Verder zie je een effectje op de vijandige pokemon. Nou dat vind ik toch wel erg pauper uitgewerkt. Dit was jaren geleden op de GameBoy ook al zo, dan verwacht ik nu toch wel stukken meer hoor.

En dan de graphics als je door de wereld aan het lopen bent. Alles bestaat uit gewoon stukjes die ze er neer hebben geplant (overal dezelfde boompje, wegen zijn recht, amper variatie). Wat dan wel weer een pluspunt is, is dat het 3D is maar dat het toch 2D lijkt. En waarom kan je niet schuin lopen, en enkel maar van de voorgeprogammeerde stapjes zetten...

Ook wordt het 2e DS scherm amper gebruikt (enkel bij de pokedex en om je aanval/items te selecteren bij een gevecht). Nou is dat misschien wat lastiger voor zo'n game, maar maak er dan een kaart op of je pokedex. Dan doen ze er nog wat mee, als je nu rondloopt dan zie je een een pokeball op... Nou, wat een toegevoegde waarde zeg 8)7

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154823

Ja, ik heb het nu ook enkele uurtjes gespeeld en kan met veel dingen wel inkomen. Maar het blijft gewoon leuk, temminste voor mij. De laatste pokemon-game die ik gespeeld heb is zilver, nou dat is toch ook alweer een lange tijd geleden, en het blijft bijna exact hetzelfde. Maar dat betekent ook dat de kerngameplay die het zo leuk maakt, nog steeds hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ja de kerngameplay is inderdaad hetzelfde. En daar is ook weinig mis mee, maar ik vind dat ze de hele aankleding/uitwerking beter hadden moeten doen. Er is eigenlijk geen reden waarom dit spel op de DS is uitgebracht, aangezien het de mogelijkheden van de DS niet benut. Afgezien van de 3D wereld had het net zo goed op de GBC/GBA uitgebracht kunnen worden. En dat is imo toch wel heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vandaag ook eindelijk een DS gekocht. Wou eerst new super mario bros erbij halen maar die hadden ze niet meer. Heb dus maar Children of Mana meegenomen... geinig spel, maar volgens mij is die wel harstikke kort? Denk dat ik hem morgen of overmorgen lekker ga ruilen voor new super mario bros in een ander filiaal van ze. Maar new super mario bros is ook best kort toch geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207380

Vanitas schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:38:
En, al mensen hier die pokemon hebben gespeeld?

Ik heb net een tijdje zitten te spelen en eigenlijk ben ik toch wel teleurgesteld. De laatste pokemon game die ik hiervoor heb gespeeld was Pokemon Red, maar Pearl is eigenlijk niks anders. Ik had toch eigenlijk wel meer verschillen verwacht. Wat dat betreft vind ik het maar een paupere uitwerking.
Nog niet. Mijne is gisteren opgestuurd uit de US. Dus met ca 1-2 weken zal ik em ook wel hebben. Ik hoop gewoon op een game die je leuk via wifi kan spelen en ruilen. Beetje de essentie en community idee van pokemon. Dat is ook de reden dat ik me er wel mee kan amuseren.

Ook zal het tzt nog wel cool zijn om te zien hoe het spel samen gaat met de Wii game. Ik kan er niet op wachten om te zien wat het samenspel tussen DS en Wii gaat bieden. :) Kan er nu derhalve geen commentaar op geven. Heb Emerald wel gespeeld op de emu en dat was tot de battle frontier wat mij betreft wel amusant. (Ik vond de Frontier zelf te veel repetetie nodig om champion te worden).

Al met al is dit de eerste pokemon game die ik koop. Ik verwacht geen super graphics maar dat doe ik eigenlijk nooit bij nintendo. (Zie het wii vs ps3 gezeur) Ik hoop alleen dat de replayability tof is; maar het zal ongetwijfeld altijd beter gekund hebben. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gimbooze schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:34:
Vandaag ook eindelijk een DS gekocht. Wou eerst new super mario bros erbij halen maar die hadden ze niet meer. Heb dus maar Children of Mana meegenomen... geinig spel, maar volgens mij is die wel harstikke kort? Denk dat ik hem morgen of overmorgen lekker ga ruilen voor new super mario bros in een ander filiaal van ze. Maar new super mario bros is ook best kort toch geloof ik?
NSMB is snel uit te spelen. Maar dan heb je nog lang niet alles gehaald. Kleine spoiler:
spoiler:
Als je het spel normaal doorloopt dan kom je door 6 van de 8 werelden. Waar je dan nog nieteens alle levels per wereld van hebt gehad.
Verder heb je nog 3 grote munten die in de levels zijn verstopt. Dus als je alles wilt halen dan gaat je dat nog best veel tijd kosten :P

* Vanitas vond het een heel leuk spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Vanitas schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:55:
[...]

NSMB is snel uit te spelen. Maar dan heb je nog lang niet alles gehaald. Kleine spoiler:
spoiler:
Als je het spel normaal doorloopt dan kom je door 6 van de 8 werelden. Waar je dan nog nieteens alle levels per wereld van hebt gehad.
Verder heb je nog 3 grote munten die in de levels zijn verstopt. Dus als je alles wilt halen dan gaat je dat nog best veel tijd kosten :P

* Vanitas vond het een heel leuk spel. :)
Oke weer genoeg geheime levels dus om te ontdekken :P
Mooi, dan ga ik Children of Mana vanmiddag ruilen. Vind hem eigenlijk toch ook niet zo goed. Elke dungeon is hetzelfde, enige verschil zijn de textures en de drops. De bazen zijn ook vrij simpel (3 minuten met je boog op een baas staan te schieten terwijl je af en toe achteruit rent om een attack te ontwijken bv, yay) en de enige communicatie met NPC's die ik heb gehad tot nu toe is in m'n village geweest, voor de rest zijn het alleen dungeons dus je hoeft niet eens op onderzoek uit ook. (Dit is na ~3.5 uur spelen oid, misschien verandert t allemaal nog, maar daar heb ik geen zin meer om op te wachten omdat ik 't eigenlijk nu allemaal wel al gezien heb.
Misschien pik ik heb dan later ooit nog op, maar dan wel als die een stuk goedkoper is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Gimbooze schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:17:
[...]

Mooi, dan ga ik Children of Mana vanmiddag ruilen. Vind hem eigenlijk toch ook niet zo goed. Elke dungeon is hetzelfde, enige verschil zijn de textures en de drops. De bazen zijn ook vrij simpel (3 minuten met je boog op een baas staan te schieten terwijl je af en toe achteruit rent om een attack te ontwijken bv, yay) en de enige communicatie met NPC's die ik heb gehad tot nu toe is in m'n village geweest, voor de rest zijn het alleen dungeons dus je hoeft niet eens op onderzoek uit ook. (Dit is na ~3.5 uur spelen oid, misschien verandert t allemaal nog, maar daar heb ik geen zin meer om op te wachten omdat ik 't eigenlijk nu allemaal wel al gezien heb.
Nee, dat verandert helaas helemaal niet (had er ~14uur in zitten), absoluut inruilen zolang het nog kan! :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Anoniem: 46089 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:56:
Speelt er iemand al Theme Park? Op dit spel heb ik lang verwacht en ik moet zeggen dat ik het fijn vind spelen op de DS. De geluiden worden soms wat irritant vind ik, maar die kunnen natuurlijk ook zachter of uit. Het spel ziet er bijna net zo uit als op de PC.
Ik heb hem zaterdag gehaald, maar het valt me behoorlijk tegen. Eigenlijk ben je vooral een beetje random dingen aan het neerzetten want er is geen goede feedback of wat je doet ook goed is. Op een gegeven moment ook heel vaak (elke 2sec?) 'boooooh'-geroep.... maar wie? waar? en waarom? géén idee. En de mensen in het park gewoon met blijde gezichtjes rondlopen. Of tig mechanics hebben rondlopen waarvan 3/4 niks doet en toch attracties hebben die stukgaan.

Nee, 't was niks voor mij. Het concept is leuk, uitwerking niet echt. Wilde hem vanavond dan maar ruilen voor Age of Empires, maar helaas doet de MediaMarkt niet aan ruilen als je een spel al geprobeerd hebt... dus daar ben ik lekker mee. Kan ik weer op marktplaats lopen rotzooien en €10 verliezen op een game die ik anderhalve dag gebruikt heb. Maar goed, das off-topic :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:08
Voor de liefhebbers: weer bij gsm24.nl te koop DS lite wit 99,95 (0,95 duurder dan de vorige keer)
/edit niet bedoeld als reclame hoor (heb er nu ook eentje voor mezelf gekocht)

[ Voor 28% gewijzigd door Bart Meerdink op 23-04-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 207380 schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:22:
[...]

Nog niet. Mijne is gisteren opgestuurd uit de US. Dus met ca 1-2 weken zal ik em ook wel hebben. Ik hoop gewoon op een game die je leuk via wifi kan spelen en ruilen. Beetje de essentie en community idee van pokemon. Dat is ook de reden dat ik me er wel mee kan amuseren.
Mijne is ook onderweg. Met 4 pokemon addicts 2 cartridges delen zal wel weer lastig worden. Ben benieuwd naar de wifi en wii ervaringen met het spel :)

Dat het niet veel anders is als de eerdere games lijkt me logisch, ze verkopen te goed om er veel aan te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:28

Grozno

acts without consequence!

Ik zal binnenkort 2 catridges met mezelf moeten delen :P

Nu maar ff bezig om in Leaf Green, Fire Red etc... wat leuke pokemon te vangen.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wat is nou trouwens het verschil tussen pearl en diamond? Ben niet zo thuis in de pokemon spellen, maar ze lijken me wel cool om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gimbooze schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:36:
Wat is nou trouwens het verschil tussen pearl en diamond? Ben niet zo thuis in de pokemon spellen, maar ze lijken me wel cool om te spelen.
Afaik is het enige verschil dat er in beide games andere pokemons zitten. De wereld enzo is wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Wat Vanitas zegt :)

je hebt beide nodig om je pokédex vol te krijgen door middel van ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieperM
  • Laatst online: 11:12
Ik heb sinds gisteren een nintendo ds lite met R4DS.
Nu had ik die ook in mijn dikke DS, en toen werkte (na instellen met Mario kart) het internet vlekkeloos.
Met de lite weer hetzelfde gedaan, binnen Mario Kart werkt verbinding prima maar op homebrew komt hij er niet in!

Wat gaat er mis? 8)7

"Non scholae sed vitae discimus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:29
Bart Meerdink schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:09:
Voor de liefhebbers: weer bij gsm24.nl te koop DS lite wit 99,95 (0,95 duurder dan de vorige keer)
Zie 'm niet meer op de site. Zal ondertussen wel uitverkocht zijn. Trouwens bij MM Zoetemeer is deze week de DS 111 euro... Zie lokale flyer op de mediamarkt site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
PieperM schreef op donderdag 26 april 2007 @ 07:46:
Ik heb sinds gisteren een nintendo ds lite met R4DS.
Nu had ik die ook in mijn dikke DS, en toen werkte (na instellen met Mario kart) het internet vlekkeloos.
Met de lite weer hetzelfde gedaan, binnen Mario Kart werkt verbinding prima maar op homebrew komt hij er niet in!

Wat gaat er mis? 8)7
GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5 ;)
Krijg m'n R4DS trouwens ook hopelijk vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:23

NetAmp

"for indoor use only"

Yes ik heb inmiddels Mario vs Donkey Kong 2 binnen (van DVDBoxOffice) d:)b
Aanrader! (als je van puzzelspelletjes houdt een beetje zoals Lemmings)
Vooral je eigen levels maken is een erg leuke toevoeging; de Nintendo Wi-Fi functies heb ik nog niet geprobeerd. En als 't goed is komt vandaag m'n M3 Simply ook binnen, feest! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieperM
  • Laatst online: 11:12
Ik heb hem door, je bedoelt dat ik het in het verkeerde topic heb gepost....
Spijt me, zie het nu pas! 8)7 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door PieperM op 26-04-2007 17:10 ]

"Non scholae sed vitae discimus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb vandaag Pokemon Diamond en Phoenix Wright 2 besteld bij DVDBO. Online Pokemon leek me wel wat. Wellicht dat het verzamelen in een online omgeving beter bij me aanslaat. Ruby speelde ik met name voor het verhaal.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Wat goed nieuws deze keer van mijn zijde; de nieuwe DS is binnen. En deze keer zonder problemen, Ik weer blij :]

Wat me wel opviel is dat het scherm bij deze DS zonder klikjes in zijn positie valt. Dat had degene die kapot is gegaan (schanier) ook, de eerste vervanger die ik kreeg had echter van die mechanische klikken die je hoorde als het scherm in positie kwam. Ik dacht toen dat het klikken een teken was dat het systeem van de schanieren was verbeterd waar die klikken een resultaat van was. Maar blijkbaar is het klikken toch enigzins random, of heb ik weer een "ouder" exemplaar wat alsnog een kapot schanier kan oplopen. Zorgen voor later héél misschien.

Hoe dan ook, netjes een nieuwe DS gekregen die weer helemaal ok is. Nu maar even achter wat games aan.

ps. jij nog iets gehoord Pewwy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Bart Meerdink schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:09:
aah bah, jammer dat ik deze gemist heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Binnenkort komt ook mijn Pearl binnen, vroeg me af of iemand die rond dezelfde tijd (ik gok ergens in de loop van volgende week) zin heeft om de 3 starters te ruilen, dus 1 iemand die zin heeft om 4 keer te restarten of ikzelf 4 keer natuurlijk, en deze dan te traden via wi-fi. Moet vast wel iemand zin in hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben van de week ook begonnen aan Diamond (mijn allereerste Pokemon avontuur.. :p).
Tot nu toe best geinig. Maar ik wil best met je ruilen.
Klinkt arbeidsintensief, maar ik zie er de voordelen wel van in. Meerdere keren restarten dan I guess want ik wil zelf natuurlijk ook die andere twee starters hebben (2x ruilen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

.KeN. schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:23:
Ik ben van de week ook begonnen aan Diamond (mijn allereerste Pokemon avontuur.. :p).
Klinkt arbeidsintensief, maar ik zie er de voordelen wel van in. Meerdere keren restarten dan I guess want ik wil zelf natuurlijk ook die andere twee starters hebben (2x ruilen) ;)
Mooi bedankt :) zal tegen die tijd een pm sturen met friend code enzo, aangezien je al begonnen bent doe ik het ruilen wel. Nu moet cd-wow maar es gaan versturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik hoor het van jullie wel.

Ik wil ook met m'n DS online (voor Mario Kart om te starten), dus gisteren eens een poging gedaan.

Probleem 1: ik krijg foutcode 52000. De DS krijgt geen IP van mijn draadloze router. Volgens Nintendo moet ik DHCP inschakelen zodat m'n router dynamische ip's toekent, maar dat is het geval (ik heb twee laptops thuis - een acer en een dell - en die kunnen zonder problemen op m'n access point via DHCP).

Bon, effe DHCP afgezet en maar manueel ip's toekennen aan al mijn apparaten en ook op DS alles manueel ingevuld.

Probleem 2: Ik krijg foutcode 52100. Het Access Point waarvandaan je een verbinding met het internet of een firewall probeert te maken, blokkeert verkeer dat noodzakelijk is om een verbinding met de Nintendo Wi-Fi Connection te kunnen maken. Enerzijds zegt de site me dat er misschien geen internet connectie op mijn acces point is, maar dat is niet het geval, want ik kan surfen met mijn laptops. Anderzijds ligt het misschien aan een ingebouwde firewall van mijn access point die m'n DS zou blocken. Is mogelijk, want m'n access point heeft idd een firewall.

Ok, Firewall afzetten en opnieuw proberen en ik krijg opnieuw foutcode 52100. Nu zit ik met de handen in m'n haar, want ik weet echt niet wat er scheelt. Iemand van jullie?

M'n draadloze router is een Philips CPWBS154.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Heb al wat zitten zoeken, maar niet kunnen vinden... misschien hier een antwoord... Is er ook een cursus spaans voor op de DS (engels is er namelijk wel...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Schalkie schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 07:05:
[...]

Mooi bedankt :) zal tegen die tijd een pm sturen met friend code enzo, aangezien je al begonnen bent doe ik het ruilen wel. Nu moet cd-wow maar es gaan versturen :(
Hmm crap.. ik was vergeten dat er idd slechts één save-file mogelijk was.
Maar daar heb ik denk ik wel een oplossing voor tegen die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
DarthDavy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:51:
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik hoor het van jullie wel.
...
Betekent dat dat je de DS direct op de router probeert aan te sluiten (dus zonder dongle)? Welke beveiliging gebruik je? DS slikt alleen WEP afaik, dus misschien misschien misschien... is dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:23

NetAmp

"for indoor use only"

Crital schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:01:
[...] DS slikt alleen WEP afaik, dus misschien misschien misschien... is dat het.
Ja dat vind ik nog steeds een beetje jammer... zou er (ooit) een WPA update komen voor de DS? :?
Heeft iemand hier al een werkende en handige (= geen WiFi USB donglestick) oplossing in gebruik? Bijvoorbeeld een aparte access point o.i.d.? Ik ben wel benieuwd hoe ik zoiets zou kunnen configureren naast mijn wireless Speedtouch ADSL-modem/router. Tips zijn welkom :w
En hoe zou je dan je DS kunnen koppelen aan je Wii (wat Nintendo ooit van plan was?), zonder WPA-update zou je dan ook je Wii op WEP moeten zetten? Dat lijkt me niet de bedoeling.

[ Voor 16% gewijzigd door NetAmp op 27-04-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

enig idee of iemand weet wanneer settlers ds uit komt.
ik wil dat spel zo graag een keer in de bus spelen. O+
ik heb echt geen idee meer wanneer hij uitkomt want ik kan geen release datum vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NetAmp schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:37:
Ja dat vind ik nog steeds een beetje jammer... zou er (ooit) een WPA update komen voor de DS? :?
Doe dan gelijk WPA2 support en ook als het effe kan dat het ook werkt als je een RADIUS Server hebt.

* nero355 moest laatst zijn Router van WPA2 only naar WPA+WPA2 zetten en dat was al zoo verschrikkelijk :( Stomme laptops ook die minder kunnen dan mijn Wii :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Wat is een dongle? Dat USB Wi-Fi adapter ding van nintendo???

Nee, dat heb ik niet. Er staat ook dat je dat ding niet nodig hebt als je een access point hebt. En m'n access point is enkel met WEP beveiligd (bij mijn weten toch). WPA heb ik niet aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:23:
Ik krijg ook diamond maar je kan alvast je friend code PM-en dan add ik je zodra hij binnen is. Ik verwacht dat ie ergens medio volgende week arriveert. Hij is inmiddels al opgestuurd. :)

Andere liefhebbers eigenaars kunnen natuurlijk ook PM-en . Zodra mijn friend code voor diamond heb stuur ik die retour :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:04:
enig idee of iemand weet wanneer settlers ds uit komt.
ik wil dat spel zo graag een keer in de bus spelen. O+
ik heb echt geen idee meer wanneer hij uitkomt want ik kan geen release datum vinden
Beetje lastig want je vind bakken met verschillende release dates.
Heb er al een aantal van maart en april gevonde. Ook een site met 25 mei als release date. En een webshop staat die pre-orders aanneemt voor 13/07/2007. Het schijnt dus nogal onduidelijk te zijn.

Komt voornamelijk (naar ik gelezen heb) omdat ze de datum blijven verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarthDavy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:05:
Wat is een dongle? Dat USB Wi-Fi adapter ding van nintendo???

Nee, dat heb ik niet. Er staat ook dat je dat ding niet nodig hebt als je een access point hebt. En m'n access point is enkel met WEP beveiligd (bij mijn weten toch). WPA heb ik niet aangezet.
Routers zijn een beetje tricky. Ik had een oude linksys die het ook niet deed. Gaf ook geen IP af. Detecteert jouw router uberhaupt de DS? Dan is misschien fixed ip nog een optie. (Als je router daar over beschikt)
Heb zelf een router gehaald omdat mijn Wii hetzelfde gezeur gaf.

Zoek maar door de vorige delen van het topic. Staat ook wel een en ander aan info van mensen die aan het tweaken geweest zijn om de router met de ds werkende te krijgen. Heb je al eens geprobeerd wat er gebeurd als je het access points even open zet? Je hebt toch niet toevallig Mac filter aan of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hoe komt het dat met Pokemon Diamond sommige Pokemons soms niet luisteren?
Heb nu een Kadabra, maar 9 van de 10 keer ignored die mn commands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:56
Gimbooze schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:40:
Bij de vorige edities moest je een badges hebben en bepaalde badges zorgden ervoor dat Pokémon van boven een bepaald level deden luisteren ipv dat ie, zoals bij jouw het geval is, commands ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Jan Willems schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:01:
[...]

Bij de vorige edities moest je een badges hebben en bepaalde badges zorgden ervoor dat Pokémon van boven een bepaald level deden luisteren ipv dat ie, zoals bij jouw het geval is, commands ignored.
Ik merk dat pokemon dus uit is van de week maar is even opzoeken hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Idifix schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:04:
[...]

Pokémon is helaas nog niet uit. Ze hebben het spel uit de V.S. geïmporteerd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Gimbooze schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:40:
Geruild toevallig?
Idifix schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:04:
[...]

Komende week is het spel hier wel te vinden ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Grozno op 28-04-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 22:30
Is er iets bekend over een eventuele prijs verlaging van de DS Lite?

btw
Er staat een foutje in de OP

- € 149.99 voor de NDS Lite (verkrijgbaar in 2 kleuren: wit, zwart & roze)

wit zwart en roze zijn 3 kleuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209960

Verrek, dat wou ik ook al posten Devrim :P toevallig dat je hier ook bent haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:05:
[...]

Ik krijg ook diamond maar je kan alvast je friend code PM-en dan add ik je zodra hij binnen is. Ik verwacht dat ie ergens medio volgende week arriveert. Hij is inmiddels al opgestuurd. :)

Andere liefhebbers eigenaars kunnen natuurlijk ook PM-en . Zodra mijn friend code voor diamond heb stuur ik die retour :P
Prima hoor en same here :)
Heb er al een paar ge-DM'd gekregen.
Moet er snel maar eens verder mee gaan want ik heb nog maar één badge en mijn main Pokémon (weet nou niet of specialisatie op die manier slim is ? tips anyone ?) is pas ergens bij level 20..

Is er iemand al iemand tegen gekomen in de community room ?
Elke keer als ik er ben is die kamer leeg :p Lekkere community zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Zodra ik mijn Diamond en Pearl binnen heb zal je mij wel kunnen vinden in de room.

Ik raad je trouwen wel aan om een party aan pokemon mee te dragen, laat ze niet te veel verschillen qua level en vang verschillende types.

Ik draag altijd:
1 Fire
1 Flying
1 Psychic
1 Ground
*
*
De laatste twee wissel ik af: Ghost, Grass, Water etc. net wat ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

hmmm, ik heb blijkbaar iets over het hoofd gezien :P

[ Voor 88% gewijzigd door Alien B.O.B. op 29-04-2007 16:52 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ik wou net zeggen, lijkt me sterk dat je niet meer terug kan oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crital schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:50:
Wat goed nieuws deze keer van mijn zijde; de nieuwe DS is binnen. En deze keer zonder problemen, Ik weer blij :]

Wat me wel opviel is dat het scherm bij deze DS zonder klikjes in zijn positie valt. Dat had degene die kapot is gegaan (schanier) ook, de eerste vervanger die ik kreeg had echter van die mechanische klikken die je hoorde als het scherm in positie kwam. Ik dacht toen dat het klikken een teken was dat het systeem van de schanieren was verbeterd waar die klikken een resultaat van was. Maar blijkbaar is het klikken toch enigzins random, of heb ik weer een "ouder" exemplaar wat alsnog een kapot schanier kan oplopen. Zorgen voor later héél misschien.

Hoe dan ook, netjes een nieuwe DS gekregen die weer helemaal ok is. Nu maar even achter wat games aan.

ps. jij nog iets gehoord Pewwy?
Ze hebben mijn mail van vorige week zondag nog niet beantwoord en ik heb geen tijd gehad om te bellen (zat op een boot zonder vast telefoonverbinding. Dinsdag maar even bellen, want wachten op het antwoord op de mail duurt me te lang. Gelukkig heb ik momenteel geen tijd om te gamen, maar anders zou ik er niet vrolijk van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ja, met een NPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Voilà :)

Dan krijgt ie idd boosted xp, maar zit je met de beperking qua lvl als je een bepaalde badge nog niet hebt.

Met elke badge die je haalt gaat de grens omhoog, bij de laatste badge luisteren ze ongeacht welk lvl

offtopic:
Misschien leuk om hier een apart topic voor te maken, wil ik wel doen als er animo is :)

[GB/GBC/GBA/DS] Het grote pokemon topic
OF
[DS] Het pokemon diamond & pearl topic

[ Voor 29% gewijzigd door Grozno op 29-04-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Ben nu alweer een tijdje bezig met Lunar Knights... Wel leuk spelletje, had het alleen wel wat beter verwcht. Maar ach, het houdt me van de straat :P

Wat ik bijvoorbeeld heel irritant vind is het steeds switchen van stylus naar niet stylus, en het feit dat bepaalde dingen echt slecht uitgelegd worden (hoe werken die %$#%@$ klimaat-standbeelden?!)

Wel weer heel tof: de anime-sequences tussendoor (geeft leuke sfeer!) en de hack & slash gameplay op zich.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Grozno schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:44:
offtopic:
Misschien leuk om hier een apart topic voor te maken, wil ik wel doen als er animo is :)

[GB/GBC/GBA/DS] Het grote pokemon topic
OF
[DS] Het pokemon diamond & pearl topic
Lijkt mij een goed plan ja.
Je tweede optie dan.. omwille van het overzicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

.KeN. schreef op zondag 29 april 2007 @ 21:42:
[...]

Lijkt mij een goed plan ja.
Je tweede optie dan.. omwille van het overzicht :)
ja ben ik mee eens,
lijkt me inderdaad een goed plan

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

net terug van Japan, heb daar onder andere wat DS games opgepikt:
Jump star ultimate stars (soort van smash bros) en de volgende 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/dsjapan.jpg
nodame kantabire is een soort van dirigeerspel met verschillende muziekgebaseerde minigames in verwerkt. Kira Kira music hour is ook iets muziekgebaseerd waarbij je dansjes moet uitvoeren (ja, ik ben dol op muziekgames :p).
Toen ik terug in België kwam bleek Hotel Dusk ook uit te zijn, dus heb ik die ook maar meegenomen. Ondertussen is Final Fantasy 6 ook nog niet uitgespeeld. Zal me de komende maanden dus nog niet vervelen :s

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Na een weekendje prutsen nog altijd m'n router niet met de DS aan de praat gekregen.

Nee, m'n MAC-filter staat niet op en de router herkent de DS maar al te goed, maar ie weigert hem een IP te geven, zelfs al geef ik hem handmatig een vrij ip. Dan heeft de DS wel een IP en dat gaat goed, maar de DS beweert dat ie niet op het internet kan. Volgens mij geeft m'n router hem wel die IP, maar blokt ie nog altijd alle verkeer van en naar de DS.

Ik denk dat ik gewoon gemakkelijkheidshalve die USB WiFi connector van Nintendo haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:13:
[...]

Beetje lastig want je vind bakken met verschillende release dates.
Heb er al een aantal van maart en april gevonde. Ook een site met 25 mei als release date. En een webshop staat die pre-orders aanneemt voor 13/07/2007. Het schijnt dus nogal onduidelijk te zijn.

Komt voornamelijk (naar ik gelezen heb) omdat ze de datum blijven verschuiven.
ik denk dat ik maar gewoon elke week weer bij de winkel moet gaan zeuren }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 22:09

Flappiewappie

Hier nog meer

DarthDavy schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:53:
Na een weekendje prutsen nog altijd m'n router niet met de DS aan de praat gekregen.

Nee, m'n MAC-filter staat niet op en de router herkent de DS maar al te goed, maar ie weigert hem een IP te geven, zelfs al geef ik hem handmatig een vrij ip. Dan heeft de DS wel een IP en dat gaat goed, maar de DS beweert dat ie niet op het internet kan. Volgens mij geeft m'n router hem wel die IP, maar blokt ie nog altijd alle verkeer van en naar de DS.

Ik denk dat ik gewoon gemakkelijkheidshalve die USB WiFi connector van Nintendo haal.
omdat je zegt dat je alleen handmatig een IP adres geeft, staan de gateway en dnsen ook goed ingesteld?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Flappiewappie schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:02:
[...]

omdat je zegt dat je alleen handmatig een IP adres geeft, staan de gateway en dnsen ook goed ingesteld?
Ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ben nu bezig met een Pokémon D/P topic in elkaar zetten :)

[DS] Het Pokémon Diamond & Pearl Topic - Deel 1

[ Voor 54% gewijzigd door Grozno op 30-04-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 05-07 20:26
ff een vraagje :)
Me zusje heeft een DS, ik wil eigenlijk ook wel een DS Lite. Een kameraad van mij gaat volgende maand naar Canada en daar kost een DS Lite 97 euro. Mijn vraag is: Wat is het verschil tussen een EU en US DS Lite?

Ik weet dat de DS regiovrij is, maar zitten er wel verschillen tussen een US en EU DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 12:38

zwelgh

-**-

Cubic X schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:59:
Me zusje heeft een DS, ik wil eigenlijk ook wel een DS Lite. Een kameraad van mij gaat volgende maand naar Canada en daar kost een DS Lite 97 euro. Mijn vraag is: Wat is het verschil tussen een EU en US DS Lite?

Ik weet dat de DS regiovrij is, maar zitten er wel verschillen tussen een US en EU DS?
Ik heb de mijne ook uit Canada. Het enige verschil is de stroom adapter. Je moet er nog even een andere stroom adapter bij kopen, bijvoorbeeld voor 4.99 dollar bij Playasia: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b5-49-en-70-1bvz.html
En je heb, voor zover ik weet, binnen de EU geen garantie, maar Nintendo spullen gaan niet snel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:23

Nitai

Live the life you love.

Cubic X schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:59:

Ik had m'n DS Lite bij de launch gekocht in Australie (119 euro incl.verzendkosten), doet het nog perfect. Hier een adapter gekocht, geen enkel probleem :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
zwelgh schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:28:
[...]

Ik heb de mijne ook uit Canada. Het enige verschil is de stroom adapter. Je moet er nog even een andere stroom adapter bij kopen, bijvoorbeeld voor 4.99 dollar bij Playasia: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b5-49-en-70-1bvz.html
En je heb, voor zover ik weet, binnen de EU geen garantie, maar Nintendo spullen gaan niet snel kapot.
Allebij bedankt voor de antwoorden :)

Over die stroom adapter: kan ik niet gewoon de stroomadapter van me zusje' DS gebruiken? zij heeft gewoon een Europese DS (geen Lite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:23

Nitai

Live the life you love.

Als je wilt delen met je zusje waarom niet? Eigen adapter is toch handiger :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Nitai schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:12:
Als je wilt delen met je zusje waarom niet? Eigen adapter is toch handiger :)
ja dat is waar, agja...zo duur is zo'n adapter niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

gaat jammergenoeg niet. Connector is anders ;) (edit: of heeft je zusje ook een lite?)

Wat je eventueel wel kan doen is thuis een Europese lader kopen en de kabel van je US lader ombouwen tot een USB oplader voor je DS. Heb dit ook gedaan met mij oude DS, google maar eens, is een heel simpele tweak.

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 03-05-2007 11:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Gisteren eindelijk een DSLite gekocht, het mocht van et vrouwtje :P Meteen New Super Mario Bros erbij gekocht, met als gevolg dat ik hem de hele dag kwijt was! Me vrouw kan er geen genoeg van krijgen, ze is echt geen gamer, maar voordat ik het wist was ik me DS kwijt! Trouwens een meesterlijk spel zeg, en een heerlijk apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Zo, net weer een setje screen-protectors verneukt! -O-

* Grozno haat stof! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 117064 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:43:
Gisteren eindelijk een DSLite gekocht, het mocht van et vrouwtje :P Meteen New Super Mario Bros erbij gekocht, met als gevolg dat ik hem de hele dag kwijt was! Me vrouw kan er geen genoeg van krijgen, ze is echt geen gamer, maar voordat ik het wist was ik me DS kwijt! Trouwens een meesterlijk spel zeg, en een heerlijk apparaat :)
Duidelijk geval van nog één kopen en download playen tegen elkaar.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Duidelijk geval van nog één kopen en download playen tegen elkaar.. ;)
Denk dat ik voor haar maar de roze ga kopen hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Laatst online: 18-07-2021
Grozno schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:29:
Zo, net weer een setje screen-protectors verneukt! -O-

* F4T4L_3RR0R haat stof! :(
Hoe verneuk je die dingen dan?

Mijn Hori's kan ik gewoon onder de kraan afspoelen.

Als er een stofje aan de zuiglaag zit bij het aanbrengen op de DS, verwijder ik dat gewoon met een stukje plakband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214579

Mijn zus was ook even verzot op mijn DS, vooral Mario Kart en Nintendogs, maarja ze is geen echte gamer dus ze stopt er al gauw mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het wel grappig, misschien geef ik er haar wel eentje. Hoewel als ze mocht kiezen ging ze denk ik eerder voor dat geld naar de Douglas :) Anyway het geeft wel aan hoe "oppakbaar" de DS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb mijn vriendin een jaartje geleden ook van een roze DS voorzien en die wordt nog steeds goed door haar gebruikt :p
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.