Moet zeggen dat ik nu een 1GB kaartje in mijn R4DS heb hangen en dat is voor mij MEER dan genoeg, ik kan tot nu toe backups van al mijn officiele games spelen (9 stuks
) en ondertussen nog wat experimenteren met homebrew
Ik heb een 2 gb kaartje beschouw het ook een beetje als overkill. Merendeel van de dingen die ik erop heb staan gebruik ik nieteens.
DLDI autopatching sinds 1.10. Ingame cheats aan/uit wordt ondersteund sinds 1.11. Ingame brightness control wordt ondersteund met Rayder's USERCHEAT.DAT (backlight control codes kwamen van Chishm dacht ik).Djerique schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:27:
Bovendien is autopatch/DLDI, de gemakkelijke menustructuur + extra ingame menus niet aanwezig bij R4DS.
SDHC wordt idd niet ondersteund, maar dit is misschien wel mogelijk in de toekomst. Een M3 Lite firmware update biedt SDHC ondersteuning in hun Moonshell-based mediaspeler-ding. Download Play is ondersteund sinds 1.11.Djerique schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:06:
Waarom hoor ik niks over SD high capacity(SDHC) en Download&play?
2GB is voor mij ook overkill. Ik gebruik 'm nu in m'n GSM voor muziek/foto's.
[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 31-08-2007 17:01 ]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ik had interesse in de R4ds maar ik hoor geruchten dat de firma die het produceert gestopt is door de Chinese autoriteiten.
http://www.redflagdeals.com/forums/showthread.php?t=413616
Een beetje verder staat beschreven hoe je M3 firmware kunt gebruiken voor je R4. Stel dat de geruchten kloppen, zou de M3firmware het lange leven voor je R4 kunnen garanderen?Originally Posted by kcjchan View Post
I finally have more info on why R4 went out of business.
A magazine called Next Magazine in HK went undercover to investigate who owns and operates R4 in China. They published their findings in the magazine and soon after, the Chinese Govt. shut them down (the production lines). They also handed over data on who purchases from them and act as suppliers in the States and therefore the FBI started raiding homes for mod chips and such.
There are speculations that we will see something like R4 appear very soon under a different branding though.
[ Voor 0% gewijzigd door hmmmz op 01-09-2007 20:15 . Reden: typfout ]
EZ V pakket van Dealextreme binnen voor slechts 41,- Euro. En dat binnen de twee gestelde weken. Is zeker geen tegenvaller voor een complete set met 3-in-1 en 1GB micro SD.
[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 01-09-2007 20:51 ]
Heb ik ook besteld (wel per ongeluk 2, dus als iemand er 1 over wil nemen?)Pewwy schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 20:48:
EZ V pakket van Dealextreme binnen voor slechts 41,- Euro. En dat binnen de twee gestelde weken. Is zeker geen tegenvaller voor een complete set met 3-in-1 en 1GB micro SD.
Hoe is dat bij jou gegaan met de customs?
Hoe zeker is dit? Ik heb net een R4DS besteld maar wil gebruik maken van de afkoelperiode indien men echt met al dan niet gedwongen met de R4DS is gestopt.
Verder op in de thread lees je ook dit soort reacties:
Op www.r4ds.com is nog niets hierover te lezen / vinden.hmmmz schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 20:15:
Ik had interesse in de R4ds maar ik hoor geruchten dat de firma die het produceert gestopt is door de Chinese autoriteiten.
[...]
Een beetje verder staat beschreven hoe je M3 firmware kunt gebruiken voor je R4. Stel dat de geruchten kloppen, zou de M3firmware het lange leven voor je R4 kunnen garanderen?
Verder op in de thread lees je ook dit soort reacties:
just a question for "kcjchan".... Do you have a business selling R4's and want to get people worried so they'll buy them or something??? Cause no offense, but you've been talking about this and you haven't shown any evidence to back up your story... I think people really need to relax about this whole thing. So the stock is low on them right now. Even if they really are out of business, there is going to be a better, newer version that will come out eventually.
Wat is waar vraag je je dan af...The fact that R4 is in a shortage right now is because the manufacturer are lacking of parts, that's why they stopped the production. I've heard OP's story numerous times and did a bit of research, it seems that this is just a rumor created by some game shop in HK to mislead people with a new card called R6, which is another bootleg card.
People would think this R6 would be better than R4 but R6 is completely different than R4. They just wanted to use the "R" to mislead people.
[ Voor 45% gewijzigd door Bor op 02-09-2007 09:42 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat gedoe rond de R4 is alleen maar speculatie, zolang de fabrikant/groep die de R4 in de markt zet niks van zich laat horen kun je nog niks van zeggen.
Er zal een dezer dagen wel weer een firmwareupdate komen want dat doen vaak gelet op de releasedata.
Er zal een dezer dagen wel weer een firmwareupdate komen want dat doen vaak gelet op de releasedata.
"When you grow up your heart dies"
Had er maar 1 besteld, maar geen extra kosten gekregenmaartend schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:19:
[...]
Heb ik ook besteld (wel per ongeluk 2, dus als iemand er 1 over wil nemen?)
Hoe is dat bij jou gegaan met de customs?
Dat de fabrikant/groep wat van zich laat horen tijdens een productie probleem is niet zo vanzelfsprekend in azie. vooral bij de de wat kleinere fabrikanten/groepen.sjaool schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:31:
Dat gedoe rond de R4 is alleen maar speculatie, zolang de fabrikant/groep die de R4 in de markt niks van zich laat horen kun je nog niks van zeggen.
In begin Juli waren de prijzen in HongKong voor een losse R4 rond de 200 dollar. In het begin van Augustus, waren de prijzen gestegen naar ruim 400dollar door een bevoorradingsproblemen bij de games shop. Dat vind ik niet echt speculatie.
ID4.1M Honey Yellow
Anoniem: 152545
ReseT schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:32:
[...]
Ik neem aan dat je HongKong dollars bedoelt? De R4 DS kost in amerikaanse dollars nl. 1/5 daarvan...
Dat de fabrikant/groep wat van zich laat horen tijdens een productie probleem is niet zo vanzelfsprekend in azie. vooral bij de de wat kleinere fabrikanten/groepen.
In begin Juli waren de prijzen in HongKong voor een losse R4 rond de 200 dollar. In het begin van Augustus, waren de prijzen gestegen naar ruim 400dollar door een bevoorradingsproblemen bij de games shop. Dat vind ik niet echt speculatie.
Dat is inderdaad geen speculatie eerder paniek als ik dat zo lees.ReseT schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:32:
[...]
Dat de fabrikant/groep wat van zich laat horen tijdens een productie probleem is niet zo vanzelfsprekend in azie. vooral bij de de wat kleinere fabrikanten/groepen.
Je zou het ook regulatie van de markt kunnen noemen. Gewoon vraag genereren maar dat lijkt mij niks voor een fabrikant maar wel wat voor de gamesshops.
Ik ben geen econoom dus ik zal het wel totaal bij het verkeerde eind hebben.
Neoflash komt met de MK-R6, ook weer zo'n naam die wil meeliften op t succes van de R4 dus. De Gold editie heeft wel gyro optie maar daar heb je alleen wat aan in homebrew, niet echt heeeel nuttig dus (wel vet tho).
Anoniem: 117981
Er staat nu op de site dat ze ze binnen hebben gekregen en deze week gaan verzenden als extra mededeling op de frontpage, kennelijk hebben ze nogal wat vragen gehadAnoniem: 216141 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:10:
[...]
Ik heb het ook met Ideal gedaan en idd iets later als jou. Vervolgens heb ik vanmorgen het contact formulier op de site ingevuld, omdat ook mijn bestelling op Word Verwerkt staat. Volgens de site betekent dit dat ze op voorraad zitten te wachten. Toen kreeg ik een mail terug van dat ze dinsdag weer gaan verzenden. Dus ik verwacht volgende week donderdag de R4 in huis te hebben.
Anoniem: 45287
Ik zit er over te denken om de Ez-flash IVlite te kopen omdat de combinatie R4ds en Ez-flash 3in1 niet echt is wat ik zoek.
Ik vind het veel te langzaam werken ...zelfs in het snelle geheugen laden.
De bedoeling is om er alleen maar gba spellen opzetten en een Gbc Emulator.
Gaat dat zonder problemen samenwerken als je een r4ds en een Ez-flash tegelijk in de ds hebt ?
En de Ezflash IV is net iets groter dan de dustcover las ik ,,,zijn er ook die goed zijn en wel perfect passen ?
Of komen er in de nabije toekomst nog rumbllekaarten uit waar je meer dan 1 game op kan zetten want dan w8 ik wel gewoon.
Het lijkt wel of het het allemaal net niet is
Al bevalt de r4ds op zichzelf perfect hoor en er zullen ook zat mensen zijn die veel plezier met hun 3 in 1 hebben
Ik vind het veel te langzaam werken ...zelfs in het snelle geheugen laden.
De bedoeling is om er alleen maar gba spellen opzetten en een Gbc Emulator.
Gaat dat zonder problemen samenwerken als je een r4ds en een Ez-flash tegelijk in de ds hebt ?
En de Ezflash IV is net iets groter dan de dustcover las ik ,,,zijn er ook die goed zijn en wel perfect passen ?
Of komen er in de nabije toekomst nog rumbllekaarten uit waar je meer dan 1 game op kan zetten want dan w8 ik wel gewoon.
Het lijkt wel of het het allemaal net niet is
Al bevalt de r4ds op zichzelf perfect hoor en er zullen ook zat mensen zijn die veel plezier met hun 3 in 1 hebben
Je zou ook kunnen kijken voor een G6 Lite, weet alleen niet wat ie tegenwoordig kost. Die past namelijk wel precies.
Vorige week 2 ds lite gekocht (bij de MM voor slechts 111 euro) en 2x R4DS met 1GB kingston aangeschaft voor 49,95 per stuk.
Ze zijn voor de kids voor sinterklaas.
Pappa heeft ze natuurlijk uitergebreid getest en ze werken perfect
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Waar heb je die R4DS gekocht dan voor die prijs?Henkus schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:42:
Vorige week 2 ds lite gekocht (bij de MM voor slechts 111 euro) en 2x R4DS met 1GB kingston aangeschaft voor 49,95 per stuk.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Moet je eens kijken bij dealextreme.com of bij gameyeah(of zoiets).coml0c4lh0st schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:29:
[...]
Waar heb je die R4DS gekocht dan voor die prijs?
www.sidder.nll0c4lh0st schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:29:
[...]
Waar heb je die R4DS gekocht dan voor die prijs?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
dat sidder is me een traag bedrijf.... ik wacht nog op me kaart
7 dagen geleden besteld en leveren ho maar....als ik had geweten dat deze mensen niets op voorraad hebben had ik er ook niet besteld en betaald de info is sumier en op eerdere emails mbt de levertijd en vragen werd niet gereageerd..
[ Voor 14% gewijzigd door Tha op 05-09-2007 18:27 ]
Tha
Ik heb me dus een EZflashV aangeschafd met 1Gb erin en zo'n expansionpack, kan ik de oude GBA games er ook op spelen.
Maar ik heb een vraag, wat is nu de laatse bios voor dat ding, ik kom op hun site 1.3x tegen, maar ergens anders al 1.41, Maar het is de eerste die ik heb, vind het dus wat eng om te klooien.
Ennuh, door een dubbele bestelling heb ik er één over, mocht iemand interesse hebben.
Maar ik heb een vraag, wat is nu de laatse bios voor dat ding, ik kom op hun site 1.3x tegen, maar ergens anders al 1.41, Maar het is de eerste die ik heb, vind het dus wat eng om te klooien.
Ennuh, door een dubbele bestelling heb ik er één over, mocht iemand interesse hebben.
Heeft iemand van jullie de Fmsx emulator aan de praat gekregen ?
Bij mij stopt het proggie meteen bij het laden al...
De 'handleiding' is helaas in het Japans, dus daar heb ik niets aan.
Heb trouwens een R4
Ik heb het Fmsx paket gedownload en de files zijn:
fmsxDS.nds
fmsxDS.txt
fmsxDS_SC.nds
scr.zip
Waar moeten deze files nu precies op de kaart geplaatst worden ?
En waar zet ik de spellen ?
Bij mij stopt het proggie meteen bij het laden al...

De 'handleiding' is helaas in het Japans, dus daar heb ik niets aan.
Heb trouwens een R4
Ik heb het Fmsx paket gedownload en de files zijn:
fmsxDS.nds
fmsxDS.txt
fmsxDS_SC.nds
scr.zip
Waar moeten deze files nu precies op de kaart geplaatst worden ?
En waar zet ik de spellen ?
Karsten
Hey dude, anders heb je een beetje geduld of zo? Die mensen zijn afhankelijk van een leverancier, daar kunnen zij ook niet veel aan doen.Tha schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:25:
[...]
dat sidder is me een traag bedrijf.... ik wacht nog op me kaart
7 dagen geleden besteld en leveren ho maar....als ik had geweten dat deze mensen niets op voorraad hebben had ik er ook niet besteld en betaald de info is sumier en op eerdere emails mbt de levertijd en vragen werd niet gereageerd..
Op de site staat duidelijk dat in de loop van deze week de orders verzonden zullen worden, dus wacht gewoon even af.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
@SLeddert: Kijk hier eens: http://dl.qj.net/index.php?pg=12&fid=4895&catid=231
Instructions for Getting started:
1. Copy fmsxDS.ds.gba to sd-card (direct without M3 Game manager)
2. Copy Required ROM Images to sd-card
3. Copy desired MSX game to sd-card
4. Run fmsxDS.ds.gba from M3SD Card (NDS-Mode)
Waar het dus op neer komt is dat je die .gba file nodig hebt, dat is het programma, je het de originele MSX roms nodig (daar kun je waarschijnlijk meerdere versies van meerdere machines voor gebruiken, om copyright redenen worden die niet toegevoegd). Vervolgens moet je een spel er opzetten en het programma draaien. In plaats van de .gba versie zou dat bij jouw versie de fmsxDS.nds file moeten zijn denk ik. Zodra ik m'n R4 binnen heb laat ik het weten, ik ga dit zeker proberen!
@l0c4lh0st & @Tha:
Het duurt inderdaad al ff, ik had dinsdag besteld en ook bij mij staat ie nog op wordt verwerkt. Wel is de boodschap inmiddels verdwenen dat ze deze week nog worden uitgeleverd, dat is wel een beetje vaag. Een reactie zou natuurlijk leuk zijn maart waarschijnlijk zijn ze zo druk met verwerken dat ze er niet aan toe komen. Ik verwacht nou niet echt dat er achter die site een enorm groot bedrijf zit maar laten we hopen dat ze toch snel leveren. Op zich is alles dat binnen 2 weken komt aardig op tijd wat mij betreft. Ik hoop eigenlijk dat ie morgen op de buis gaat en dat ik hem dan vrijdag heb, nog lekker voor het weekend
edit: Ik zie net dat niet alleen Sidder last heeft van tekorten, dit staat op gamestar:
Instructions for Getting started:
1. Copy fmsxDS.ds.gba to sd-card (direct without M3 Game manager)
2. Copy Required ROM Images to sd-card
3. Copy desired MSX game to sd-card
4. Run fmsxDS.ds.gba from M3SD Card (NDS-Mode)
Waar het dus op neer komt is dat je die .gba file nodig hebt, dat is het programma, je het de originele MSX roms nodig (daar kun je waarschijnlijk meerdere versies van meerdere machines voor gebruiken, om copyright redenen worden die niet toegevoegd). Vervolgens moet je een spel er opzetten en het programma draaien. In plaats van de .gba versie zou dat bij jouw versie de fmsxDS.nds file moeten zijn denk ik. Zodra ik m'n R4 binnen heb laat ik het weten, ik ga dit zeker proberen!
@l0c4lh0st & @Tha:
Het duurt inderdaad al ff, ik had dinsdag besteld en ook bij mij staat ie nog op wordt verwerkt. Wel is de boodschap inmiddels verdwenen dat ze deze week nog worden uitgeleverd, dat is wel een beetje vaag. Een reactie zou natuurlijk leuk zijn maart waarschijnlijk zijn ze zo druk met verwerken dat ze er niet aan toe komen. Ik verwacht nou niet echt dat er achter die site een enorm groot bedrijf zit maar laten we hopen dat ze toch snel leveren. Op zich is alles dat binnen 2 weken komt aardig op tijd wat mij betreft. Ik hoop eigenlijk dat ie morgen op de buis gaat en dat ik hem dan vrijdag heb, nog lekker voor het weekend
edit: Ik zie net dat niet alleen Sidder last heeft van tekorten, dit staat op gamestar:
R4 DS Cards zijn weer onderweg naar ons... woensdag 05 september, 2007
Er is wederom een zending R4 DS Cards naar ons onderweg.
Wij hopen deze a.s. vrijdag afgeleverd te krijgen, maar het zou ook maandag kunnen worden.
Alle backorders zullen dan eerst uitgeleverd gaan worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 05-09-2007 19:17 ]
Hey "dude"....l0c4lh0st schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:02:
[...]
Hey dude, anders heb je een beetje geduld of zo? Die mensen zijn afhankelijk van een leverancier, daar kunnen zij ook niet veel aan doen.
Op de site staat duidelijk dat in de loop van deze week de orders verzonden zullen worden, dus wacht gewoon even af.
Anders hou jij je comment op mij ff voor je en lees je waarom ik het niet echt normaal vind.
Ik bestel iets, betaal DIRECT! vraag naar een status, vervolgens een week later weer... en ik word half afgesnauwd in me email van; waar heb je het over? de douane hield het vast etc. blablabla...
bullshit, vermeld dat dan ook gewoon. Dan zoek ik namelijk verder.
Als je zo afhankelijk bent van je leveranciers en geen voorraad hanteerd, vermeld dat dan duidelijk.
Voorkomt emails, dit soort gezeur en klachten achteraf.
Met name het niet reageren om mijn eerdere emails vind ik vervelend, dat iets een week kan duren prima, maar dan wil ik dat wel weten.
Mocht je toevallig bij sidder werkzaam zijn, wellicht kan je er iets mee.
Anders, wat maak je je druk om mijn comment, de info op de site mbt de levertijd staat er sinds vandaag, maar mijn status is nog steeds hetzelfde verrassend genoeg
Tha
Als iedereen deze thread een beetje volgt dan kan je weten dat er leveringsproblemen zijn bij ALLE leveranciers van de R4 dus dan kan het even duren voordat je je kaartje binnenkrijgt.
Of je moet bereid zijn er wat meer voor te betalen dan kun je ze nog wel vinden (scheelt dan alleen al gauw 10 euro).
En anders op marktplaats etc. maar of die sneller zijn?
Of je moet bereid zijn er wat meer voor te betalen dan kun je ze nog wel vinden (scheelt dan alleen al gauw 10 euro).
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 05-09-2007 19:22 ]
Dat was inderdaad wat ik gevraagd had, want nu komt de kaart dus niet optijd binnen voor mijn vakantie,sjaool schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:20:
Als iedereen deze thread een beetje volgt dan kan je weten dat er leveringsproblemen zijn bij ALLE leveranciers van de R4 dus dan kan het even duren voordat je je kaartje binnenkrijgt.
wegens het te laat reageren op mijn email heeft het nu ook geen zin voor mij om dat alsnog te doen.
ik betaalde liever 10 euro meer zodat ik hem mee kon nemen.
maar aangezien ze nadat ik betaald had niet reageerde was het afwachten geblazen.
Overigens was hun verhaal "de douane heeft onze levering vast gehouden blablabla" niet dat de R4DS slecht leverbaar was zoals ik inderdaad al gelezen had.
Anyway, nu maar hopen dat ie de moeite waard is

Tha
Hij is zeker de moeite waard. Ik heb er twee en het werkt werkelijk perfect inclusief downloadplay, onlineplay via wifi en natuurlijk de homebrew die je er op kan zetten.Tha schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:31:
[...]
Anyway, nu maar hopen dat ie de moeite waard is
Weet iemand misschien een winkel in de omgeving amsterdam/hilversum waar ze van die back up spullen verkopen? ik heb het nadat het een aantal keer is fout gegaan het niet zo meer op kopen over internet...
Zoek op R4DS op marktplaats.Game Error schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:47:
Weet iemand misschien een winkel in de omgeving amsterdam/hilversum waar ze van die back up spullen verkopen? ik heb het nadat het een aantal keer is fout gegaan het niet zo meer op kopen over internet...
Deze man zit in hoofddorp, kan je het zo oppikken.
Had ik ook gedaan als ik dat eerder wist
WWW.R4DSCARD.NL dit is zijn website. succes
Tha
hmm ik kan zo een twee drie niet een winkeltje in het centrum van adam vinden, ik kom daar elke dag voor mn studie, en hoofddorp ligt toch wat van de route af
Ook ik wacht op een bestelling die ik bij Sidder heb geplaatst. Alle e-mail die ik heb gestuurd zijn erg netjes en bovendien erg snel beantwoord. Ook aan de telefoon word ik erg netjes en snel geholpen. Ook op mij komt jouw post als een min of meer onterechte bash over moet ik zeggen. Wellicht is jouw ervaring anders dan de mijne...Tha schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:19:
[...]
Hey "dude"....
Anders hou jij je comment op mij ff voor je en lees je waarom ik het niet echt normaal vind.
Ik bestel iets, betaal DIRECT! vraag naar een status, vervolgens een week later weer... en ik word half afgesnauwd in me email van; waar heb je het over? de douane hield het vast etc. blablabla...
bullshit, vermeld dat dan ook gewoon. Dan zoek ik namelijk verder.
Als je zo afhankelijk bent van je leveranciers en geen voorraad hanteerd, vermeld dat dan duidelijk.
Voorkomt emails, dit soort gezeur en klachten achteraf.
Met name het niet reageren om mijn eerdere emails vind ik vervelend, dat iets een week kan duren prima, maar dan wil ik dat wel weten.
Mocht je toevallig bij sidder werkzaam zijn, wellicht kan je er iets mee.
Anders, wat maak je je druk om mijn comment, de info op de site mbt de levertijd staat er sinds vandaag, maar mijn status is nog steeds hetzelfde verrassend genoeg
BTW ik heb geen enkele relatie met sidder.
Ik vind vooral het ontbreken van de informatie niet oke.Bor de Wollef schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:41:
[...]
Ook ik wacht op een bestelling die ik bij Sidder heb geplaatst. Alle e-mail die ik heb gestuurd zijn erg netjes en bovendien erg snel beantwoord. Ook aan de telefoon word ik erg netjes en snel geholpen. Ook op mij komt jouw post als een min of meer onterechte bash over moet ik zeggen. Wellicht is jouw ervaring anders dan de mijne...
BTW ik heb geen enkele relatie met sidder.
Wellicht dat mijn ene mailtje gemist is, maar vandaar mijn mindere ervaring.
ze maken ook reclame met tweakers op hun pagina, dus ga er wel vanuit dat het goed is allemaal.
maar ik vind voor een webshop persoonlijk dit soort info belangrijk, zeker als ik er nog een keer terug zou willen komen bedenk ik me altijd nog een keer voor ik er weer bestel.
zo ook bij sidder... eerst verder kijken voortaan.
het zal ongetwijveld lang duren mbt levertijden, maar vermeld dat dan ook, zeker als er om gevraagd word, niet een week later.
maar goed ieder ze ding, zo erg is het niet en het komt vanzelf.
ga nog maar is wat filmpjes kijken over de werking ervan
Tha
Als het allemaal zo belangrijk is dan kun je er toch n belletje aan wagen ipv mail? Tuurlijk horen ze mail te beantwoorden maar het schiet er wel eens bij in, je weet niet hoeveel mail ze per dag krijgen...?
Storm in n glas water imo.
Hoop binnenkort een Cyclo DS Evolution te ontvangen, ben benieuwd of dat nou anders zal presteren dan de R4 DS die ik nu heb
Storm in n glas water imo.
Hoop binnenkort een Cyclo DS Evolution te ontvangen, ben benieuwd of dat nou anders zal presteren dan de R4 DS die ik nu heb
Waar heb je je CycloDS gekocht, de goedkoopste die ik tot nu toe gezien heb was $54,95 dus ik wacht nog wel even op een prijsdaling en bestel ondertussen mijn R4DS bij DealExtreme voor $56,95 inclusief Kingston 1GB Japanese MicroSD
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ja maar die is er alleen maar in 4gb dus 512 MB toch ?Cartman! schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:36:
Je zou ook kunnen kijken voor een G6 Lite, weet alleen niet wat ie tegenwoordig kost. Die past namelijk wel precies.
Dat is mijn ez-flash ook al dus dat moet groter kunnen
Ik denk dat ik dan toch maar voor de Ez flash IV ga als ik die nog ergens kan vinden.
Ik heb nog een erg complete EZflashV (met 1 GB en runmble-pack erbij)Gloednieuw, dubble bestelling. Is dat iets? Zo ja, probeer me even te PM'en.Anoniem: 45287 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 01:08:
[...]
Ja maar die is er alleen maar in 4gb dus 512 MB toch ?
Dat is mijn ez-flash ook al dus dat moet groter kunnen
Ik denk dat ik dan toch maar voor de Ez flash IV ga als ik die nog ergens kan vinden.
Ik krijg em binnenkort per post van Team Cyclops zelf om te reviewen. Heb ook een R4 en daar ben ik zeer tevreden over. Ben daarom erg benieuwd wat een Cyclo DS meer biedt tov. de R4.JunkieXP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:57:
Waar heb je je CycloDS gekocht, de goedkoopste die ik tot nu toe gezien heb was $54,95 dus ik wacht nog wel even op een prijsdaling en bestel ondertussen mijn R4DS bij DealExtreme voor $56,95 inclusief Kingston 1GB Japanese MicroSD
Anoniem: 231405
Werkt Download Play ook met RSA beveiligde games bij deze kaart?sjaool schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:55:
[...]
Hij is zeker de moeite waard. Ik heb er twee en het werkt werkelijk perfect inclusief downloadplay, onlineplay via wifi en natuurlijk de homebrew die je er op kan zetten.
Voor zover ik online gespeeld heb werkt alles.
En verder is het natuurlijk gewoon uitproberen en kijken of het werkt..
En verder is het natuurlijk gewoon uitproberen en kijken of het werkt..
@Tha: Bij mij hebben ze vandaag een pakje aangeboden maar ik was niet thuis, dus ze komen morgen terug. Ben je al op vakantie? In elk geval fijne vakantie (met of zonder R4
)
Bij mij is ie binnen
Bij mij is ie binnen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 07-09-2007 18:27 ]
Welke Mediamarkt?dat is goedkoop!Henkus schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:42:
Vorige week 2 ds lite gekocht (bij de MM voor slechts 111 euro)
Alphen aan de Rijn, maar die actie liep maar tot 2 September, dus helaas
Hoe duur is 'ie nu dan?JunkieXP schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:16:
Alphen aan de Rijn, maar die actie liep maar tot 2 September, dus helaas
Mensen, het begint een beetje slowchat over Sidder en Mediamarkt te worden... dit kan beter via Direct Messages.
[ Voor 18% gewijzigd door jelbo op 07-09-2007 22:11 ]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ik heb zon r4ds gescoord, die gozer heeft mij ff uitgelegd hoe het moet, en ik moet zeggen dat het echt heerlijk werkt
Sorry Jelbo
Zijn er nu al mensen die een Persoonlijke vergelijking hebben tussen de CycloDS en de R4DS (met laatste FirmWare) want op al die Review Sites wordt de R4DS aan de hand van een van de eerste Firmwares gecheckt.
Ik wil mijn R4DS met ScummVM hebben
Zijn er nu al mensen die een Persoonlijke vergelijking hebben tussen de CycloDS en de R4DS (met laatste FirmWare) want op al die Review Sites wordt de R4DS aan de hand van een van de eerste Firmwares gecheckt.
Ik wil mijn R4DS met ScummVM hebben

Check Youtube maar eens.JunkieXP schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:48:
Mijn R4DS is binnen (via Sidder). Binnen 2 minuten up and running ,briljant tot nu toe!
Ik ben lekker bezig met homebrew, maar loop toch nog tegen een paar vraagjes aan. (Ja ik heb al rondgezocht
)
Ik zie dat R4DS 1.11 een automatic DLDI patcher heeft, betekent dit dat ik een DLDI .NDS file gewoon op het microSD kaartje kan kopieren zonder dat ik hem patch?
Bij ScummVM zag ik dat er drie .NDS files zijn, maar hoe weet je welk spel je met welke versie kan draaien (ze heten A, B en C)?
Kan je WEP encryption gebruiken met homebrew? Ik lees hier steeds overal andere verhalen over en zelf mensen die alle beveiliging er maar afhalen omdat het met homebrew niet zou gaan, maar dat lijkt me toch niet echt veilig.
Als ik BEUP start kom ik in een wifi config scherm, is het bovenste IP het IP nummer dat ik de DS geef? Kan hij die niet van m'n DHCP server halen? gateway en subnetmask zijn me wel duidelijk, maar ik mis alle andere info zoals het kiezen uit een lijst met accespoints, maar ik begreep dat ik dat via een spel moet doen zodat dit in de DS wordt opgeslagen?
Ik hoop dat ik niet teveel vragen tegelijk stel
Edit: nog een vraagje: hoe kan ik de skin van de R4ds veranderen? Ik heb de bestanden gekopieerd naar het system\theme01 mapje, maar de kaart start nog steeds met het standaard plaatje. Ik heb gegoogled en wat ik vond was dat je met de select knop uit de verschillende skins moet kunnen kiezen, maar bij mij doet de select niets. Ook andere knoppen veranderen de skin niet... Alle guides die er op youtube staan kopieren de files naar een skin map die al geselecteerd is en klaar, maar mijn opstart scherm is geen van de 12 skins in die mapjes die standaad op de kaart staan
Ik zie dat R4DS 1.11 een automatic DLDI patcher heeft, betekent dit dat ik een DLDI .NDS file gewoon op het microSD kaartje kan kopieren zonder dat ik hem patch?
Bij ScummVM zag ik dat er drie .NDS files zijn, maar hoe weet je welk spel je met welke versie kan draaien (ze heten A, B en C)?
Kan je WEP encryption gebruiken met homebrew? Ik lees hier steeds overal andere verhalen over en zelf mensen die alle beveiliging er maar afhalen omdat het met homebrew niet zou gaan, maar dat lijkt me toch niet echt veilig.
Als ik BEUP start kom ik in een wifi config scherm, is het bovenste IP het IP nummer dat ik de DS geef? Kan hij die niet van m'n DHCP server halen? gateway en subnetmask zijn me wel duidelijk, maar ik mis alle andere info zoals het kiezen uit een lijst met accespoints, maar ik begreep dat ik dat via een spel moet doen zodat dit in de DS wordt opgeslagen?
Ik hoop dat ik niet teveel vragen tegelijk stel
Edit: nog een vraagje: hoe kan ik de skin van de R4ds veranderen? Ik heb de bestanden gekopieerd naar het system\theme01 mapje, maar de kaart start nog steeds met het standaard plaatje. Ik heb gegoogled en wat ik vond was dat je met de select knop uit de verschillende skins moet kunnen kiezen, maar bij mij doet de select niets. Ook andere knoppen veranderen de skin niet... Alle guides die er op youtube staan kopieren de files naar een skin map die al geselecteerd is en klaar, maar mijn opstart scherm is geen van de 12 skins in die mapjes die standaad op de kaart staan
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 09-09-2007 13:55 ]
Juist.Anoniem: 117981 schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:52:
Kijk even op de ScummVM site of in de Readme, het staat echt ergens daar.Bij ScummVM zag ik dat er drie .NDS files zijn, maar hoe weet je welk spel je met welke versie kan draaien (ze heten A, B en C)?
Ik dacht het wel, je moet in ieder geval je SSID broadcasting aan hebben staan op je router.Kan je WEP encryption gebruiken met homebrew? Ik lees hier steeds overal andere verhalen over en zelf mensen die alle beveiliging er maar afhalen omdat het met homebrew niet zou gaan, maar dat lijkt me toch niet echt veilig.
Hoe het BeUP scherm in elkaar zit weet ik even niet meer, maar het is idd het handigs dat je even met een WiFi spel de boel aan de praat krijgt. Die instellingen worden dan opgeslagen in je DS zelf, waarna BeUP ze kan gebruiken met het knopje 'Use firmware'.Als ik BEUP start kom ik in een wifi config scherm, is het bovenste IP het IP nummer dat ik de DS geef? Kan hij die niet van m'n DHCP server halen? gateway en subnetmask zijn me wel duidelijk, maar ik mis alle andere info zoals het kiezen uit een lijst met accespoints, maar ik begreep dat ik dat via een spel moet doen zodat dit in de DS wordt opgeslagen?
BEUP werkt, de WIFI verbinding met WEP encryptie heb ik ook aan het werk (alleen ondersteunen zowel de DS als de Wii geen passphrase dus dat was wel ff tikken. Thanks voor alle hulp!
Wat Scumm betreft, dat ga ik gewoon maar ff proberen met alle drie de files. In de handleiding staat nergens een referentie naar de 3 files, alleen dat je de goeie moet gebruiken en dat je het kan opzoeken in een hoofdstukje waar het niet in staat
Wat de skins betreft, voor mijn gevoel kan ie de mapjes niet vinden op het kaartje. Ik ontdekte ook al dat de moonshell file niet herkend werd totdat ik de extensite veranderde naar hoofdletters. Zou het net zoiets kunnen zijn? Ik gebruik wel Ubuntu ipv Windows, misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Ik las ook al soortgelijke problemen van iemand onder OSX en die raadde aan de .trash folder te verwijderen, heb ik gedaan maar geen succes helaas
Wat Scumm betreft, dat ga ik gewoon maar ff proberen met alle drie de files. In de handleiding staat nergens een referentie naar de 3 files, alleen dat je de goeie moet gebruiken en dat je het kan opzoeken in een hoofdstukje waar het niet in staat
Wat de skins betreft, voor mijn gevoel kan ie de mapjes niet vinden op het kaartje. Ik ontdekte ook al dat de moonshell file niet herkend werd totdat ik de extensite veranderde naar hoofdletters. Zou het net zoiets kunnen zijn? Ik gebruik wel Ubuntu ipv Windows, misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Ik las ook al soortgelijke problemen van iemand onder OSX en die raadde aan de .trash folder te verwijderen, heb ik gedaan maar geen succes helaas
Anoniem: 37763
Ik ga vanavond denk ik een EZ-Flash V + 3-in-1 expension pack kopen.
De verkoper heeft mij overtuigd dit product te nemen ipv de R4DS die hij voorheen importeerde.
Ik weet dat veel mensen hier een R4DS hebben en via de verschillende reviews al redelijk beeld van het verschil tussen de twee kaartjes maar ik zou toch graag even de verhalen van de verkopen bevestigd zien hier. Klopt het idd dat de EZ-Flash V betere ondersteuning van roms heeft en deze ook sneller laad?
En misschien nog wel de belangrijkste vraag, hoe zit het met ScummVM op de R4 en de EZ V?
De verkoper heeft mij overtuigd dit product te nemen ipv de R4DS die hij voorheen importeerde.
Ik weet dat veel mensen hier een R4DS hebben en via de verschillende reviews al redelijk beeld van het verschil tussen de twee kaartjes maar ik zou toch graag even de verhalen van de verkopen bevestigd zien hier. Klopt het idd dat de EZ-Flash V betere ondersteuning van roms heeft en deze ook sneller laad?
En misschien nog wel de belangrijkste vraag, hoe zit het met ScummVM op de R4 en de EZ V?
Vraagje, waar ga je hem halen/bestellen.Anoniem: 37763 schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:57:
Ik heb deze week door een stomiteit van mijn kant de 2de binnegekregen (kon hem niet ancelen) en die moet dus nog verkocht worden.
Is een EZflashV met 3+1 expansion pack en een 1Gb kaart.
Is dus pas 3 dagen hier en mag weg voor datgene dat ik er totaal voor heb betaald, is rond de 60-65 euro.
Ik neem aan dat die 1GB een kingston is?maartend schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:11:
[...]
Vraagje, waar ga je hem halen/bestellen.
Ik heb deze week door een stomiteit van mijn kant de 2de binnegekregen (kon hem niet ancelen) en die moet dus nog verkocht worden.
Is een EZflashV met 3+1 expansion pack en een 1Gb kaart.
Is dus pas 3 dagen hier en mag weg voor datgene dat ik er totaal voor heb betaald, is rond de 60-65 euro.
in dat geval wil ik het wel doen. Wou hem hier in mijn eigen stadje ophalen maar dat was wel wat duurder. Neem ook aan dat je hem dan morgen op de post kan gooien?
mail me maar @ merijnhoogenstrijd@hotmail.com
Ben flink aan het uitproberen geweest en wat blijkt? De R4DS wil hoofdletters in de bestands- en mapnamen. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Windows standaard geen lange bestandsnamen gebruikt en Linux wel. In elk geval heb ik alles hernoemd met hoofdletters en nu werkt het uitstekend. Overigens hoeven niet alle THEME mappen te bestaan, dat is alleen nodig als je automatisch wilt laten wisselen. Ik hoop dat iemand anders met Linux hier wat aan heeft.
Wat overigens ook de moeite waard is is het programmaatje GAIA waarmee je googlemaps op de DS kan bekijken, erg gaaf!
DSDOOM & Quake doen het trouwens ook erg goed.
Wat overigens ook de moeite waard is is het programmaatje GAIA waarmee je googlemaps op de DS kan bekijken, erg gaaf!
DSDOOM & Quake doen het trouwens ook erg goed.
Nee, een R4 start sneller dan een EZ-VAnoniem: 37763 schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:57:
En bij de EZ-V moet eerst eerst de shell (moonshell) geladen worden, want langer duurt dan menu van R4.
Bij de R4 krijg je heel kort een loading balkje.
bij de EZ-V kan dat wel even duren.. backup save (als je een andere rom start die je als laatst had gestart)...... initialising.... en dan start de rom pas.
Goed, dit zijn mijn ervaringen met de 2 kaarten.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
EZ-Flash V ondersteund toch ook geen autopatching, wat dus betekent dat je dat altijd met de hand moet doen? Dat zou een miniem verschil zijn bij het gebruik van ScummVM
Verder ondersteund de EZ-Flash V volgens mij geen 4GB en wat roms betreft geen online play.
Uiteindelijk maakt het denk ik weinig uit en de 3in1 pack is natuurlijk wel leuk, vooral met het oog op webbrowsen.
Voor de rumble hoef je het niet te doen, een losse rumble cartridge kost haast niets: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b8-49-en-70-1fgo.html
Verder ondersteund de EZ-Flash V volgens mij geen 4GB en wat roms betreft geen online play.
Uiteindelijk maakt het denk ik weinig uit en de 3in1 pack is natuurlijk wel leuk, vooral met het oog op webbrowsen.
Voor de rumble hoef je het niet te doen, een losse rumble cartridge kost haast niets: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b8-49-en-70-1fgo.html
De nieuwste shell, heeft autopatchAnoniem: 117981 schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:59:
EZ-Flash V ondersteund toch ook geen autopatching, wat dus betekent dat je dat altijd met de hand moet doen? Dat zou een miniem verschil zijn bij het gebruik van ScummVM
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik hem gevonden, in de M3/R4 gepatchede download die ik had stond ie er niet in, maar in de 'officiele' wel. Nu zijn er ook meer dan alleen A, B en C:jelbo schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:53:
[...]
Kijk even op de ScummVM site of in de Readme, het staat echt ergens daar.
[...]
Game Build Notes
Manic Mansion A
Zak McKracken and the Alien Mindbenders A
Indiana Jones and the Last Crusade A
Loom A
Passport to Adventure A
The Secret of Monkey Island A
Monkey Island 2: LeChuck's Revenge A
Indiana Jones and the Fate of Atlantis A
Day of the Tentacle A
Sam & Max Hit the Road A Some slowdown in a few scenes
when MP3 audio is enabled
Beneath a Steel Sky B
Flight of the Amazon Queen B
Simon the Sorcerer 1 C Zoomed view does not follow the
speaking character
Simon the Sorcerer 2 C Zoomed view does not follow the
speaking character
Gobliiins D
Gobliins 2 D
Goblins 3 D
Ween: THe Prophecy D
Bargon Attack D
Future Wars D
All Sierra AGI games.
For a complete list, see this page
<http://wiki.scummvm.org/index.php/AGI> D
Inherit the Earth E
The Legend of Kyrandia F Zoomed view does not follow the
speaking character
Misschien dat iemand anders hier ook nog wat aan heeft! Deze worden in elk geval allemaal ondersteund.
Kennelijk wordt Quest for Glory III (SCI11) nog niet ondersteund, die had ik toch wel erg graag gespeeld...
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 10-09-2007 12:07 ]
Nog geen nieuws over een nieuwe firmware maar wel over een nieuwe kunststof behuizing en een verbeterd microsd-slot (i.v.m. vele klachten) voor de R4DS.
http://www.r4ds.com/news1-en.htmA new design of R4 has been released.(Refer to the below picture 9/17/2007)
Due to many compliants of the TF card slot problem, R4 team has improved it and released a new plastic shell. No push needed now!
Notice: Nothing changed but the plastic shell design
[ Voor 33% gewijzigd door sjaool op 14-09-2007 07:40 ]
Hmm,waarom zouden ze die vorm veranderen? De meeste tijd zie je die kaart toch niet en afwijkingen tov een standaard cartridge zou hooguit tot problemen kunnen leiden bij nieuwe revisies van de DS.
Nog een vraagje, wie weet er hier iets over het zelf programmeren op de DS? Ik heb de devkitARM_r20-linux.tar.bz2 gedownload, maar zoek eigenlijk nog wat goeie documentatie en misschien vooral wat leuke voorbeeld "Hello world" code...
Nog een vraagje, wie weet er hier iets over het zelf programmeren op de DS? Ik heb de devkitARM_r20-linux.tar.bz2 gedownload, maar zoek eigenlijk nog wat goeie documentatie en misschien vooral wat leuke voorbeeld "Hello world" code...
De vorm wordt veranderd omdat er geluisterd wordt naar de afnemers/klanten. Ik vind het een goede ontwikkeling. Helemaal als die cases straks voor $3 te koop zijn en je zelf kunt bepalen welke case je wil gebruiken.
Greetz MrBaaco
Als je zoekt op "nds homebrew tutorial" via Google kom je al vrij interessante dingen tegen. Bijvoorbeeld:Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:25:
Hmm,waarom zouden ze die vorm veranderen? De meeste tijd zie je die kaart toch niet en afwijkingen tov een standaard cartridge zou hooguit tot problemen kunnen leiden bij nieuwe revisies van de DS.
Homebrew Nintendo DS Development
Homebrew Programmers Guide to the Nintendo DS
NDS/Tutorials - Dev-Scene
I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond
Als de DHL een beetje meewerkt ontvang ik vandaag een Acekard R.P.G. Ben reuze benieuwd of de kaart net zo goed is als ze beweren bij Acekard zelf. Lekker testen van t weekend ieder geval. Tot nu toe heb ik nog geen enkel nadeel aan mn R4 kunnen ontdekken iig.
Wat is er nu precies veranderd? Zo te zien moet jeje SD kaartje nu aan de zijkant erin steken. Dit om problemen met de gammele veer te voorkomen?sjaool schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:14:
Nog geen nieuws over een nieuwe firmware maar wel over een nieuwe kunststof behuizing en een verbeterd microsd-slot (i.v.m. vele klachten) voor de R4DS.
[...]
http://www.r4ds.com/news1-en.htm
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Heeft iemand van jullie ervaring met FrodoDS? Werkt dit goed / snel?
Heb me R4DS binnengekregen. Ongelofelijk hoe makkelijk en goed het werkt! Alle spellen perfect online, geen lag, gewoon drag&drop en het laden gaat erg snel. Prachtig dingetje voor weinig geld.
Dat zou ik al meer dan genoeg vinden ...ik heb hier zwarte vloerbedekking liggen en als dan je microsd-kaartje wegschiet ben je weer even zoet en dat zou met deze iig niet meer kunnenDeddiekoel schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:14:
[...]
Wat is er nu precies veranderd? Zo te zien moet jeje SD kaartje nu aan de zijkant erin steken. Dit om problemen met de gammele veer te voorkomen?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 45287 op 14-09-2007 19:37 ]
De Acekard RPG is tot nu toe erg goed maar helaas ontbreekt in mn firmware nog een en ander aan opties die ik wel vind bij andere kaarten zoals soft-reset, ingame menu, sneloptie naar moonshell. Verder doet alles wel zeer degelijk aan en het menu is prachtig. Ik denk dat skinmakers hun lol op kunnen want alles is te customizen
Ook meertaligheid is ondersteuning voor en werkt erg makkelijk. Ik verwacht zeker ook l33t packs etc
Ez-Flash V start snel genoeg op duurt misschien 3 seconden, en een seconde voor een rom. Wat betreft compatibiliteit werkt elke game die OL verified is. Alleen doet soms de online mogelijkheid het niet, maar dat is bij elke card zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Hakker op 16-09-2007 20:27 ]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Online mogelijkheid? Doet het toch altijd...? Zowel op mn G6 Lite als R4DS nog nooit meegemaakt dat ik niet online kon.
Yep, R4DS speelt elk spel af met online....
Ik heb er hier nog niemand over gehoord maar wil jullie eens wijzen op een geweldig homebrew programmaatje waarmee je kunt tekenen en schilderen: Colors!
Versie 1.6f is uit en heeft aardig wat stoere functies t.o.v. vroegere versies. Er is ook een Colors! Gallery met veel werk van anderen. Er zitten echt mooie tussen. Leuk is dat je ze kunt downloaden en afspelen in Colors! zodat je ziet hoe het gedaan is. Met de laatste versie heb je oneindig veel save slots en kun je creaties via WiFi mailen
Wat voorbeeldjes:
Versie 1.6f is uit en heeft aardig wat stoere functies t.o.v. vroegere versies. Er is ook een Colors! Gallery met veel werk van anderen. Er zitten echt mooie tussen. Leuk is dat je ze kunt downloaden en afspelen in Colors! zodat je ziet hoe het gedaan is. Met de laatste versie heb je oneindig veel save slots en kun je creaties via WiFi mailen
Wat voorbeeldjes:

Anoniem: 233579
Vindt de M3 zelf erg handig, heb het ook en voor zoon 50 euro ben je helemaal klaar !
Ik was ook niet zeker niet kapot van de Acekard. Als er soft-reset in komt dan is ie wat mij betreft wel de vervanger van m'n R4 maar tot die tijd...
Zijn die al ergens te koop? Ik wil nog steeds 1 met een zwarte behuizing.sjaool schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:14:
[...]
http://www.r4ds.com/news1-en.htm
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Alle R4's zijn toch zwart behalve de chinese versies? Ik had er een van de eerste batch en ik kreeg netjes een witte en een zwarte case meegeleverd nog...
Rond de 10e van september had ik mijn eerste deellevering binnen. De 3-1 expansion pack, helaas dus nog geen R4DS.MrBaaco schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:58:[...]
[KNIP]
Ik heb zondag besteld en vandaag mijn tracktrace nummer gekregen. Het duurt ong. 2 weken heb ik gelezen. Ik laat nog wel weten wanneer ik mijn goodies krijg :-)
Er zat een note bij dat de R4's vertraagd waren.
Afgelopen vrijdag zijn de R4's aangeboden en zaterdag heb ik ze opgehaald bij het postkantoor.
Duurde wel even, maar voor 50 eur inc. 2GB Kingston!
Greetz MrBaaco
Anoniem: 133714
Ik lees hier weinig over de G6 DS Real, mogelijk omdat deze in Nederland moeilijk leverbaar is. Ik heb een G6 DS Real 8G gekocht bij bamboogaming.com na mijn dito ervaringen met de G6 Lite 4G. De G6 DS Real 8G is een slot-1 flashcard met 1GB ingebouwd geheugen. Hierdoor is het geheugen niet uitbreidbaar, maar je hoeft dan ook niet steeds een micro-sd-kaartje er in en er uit te halen (zoals bij de R4DS).
De levering door bamboogaming.com was ook positief: 7 werkdagen vanuit China voor een prijs van (omgerekend) ca. 40 euro (inclusief (gratis) verzendkosten).
De levering door bamboogaming.com was ook positief: 7 werkdagen vanuit China voor een prijs van (omgerekend) ca. 40 euro (inclusief (gratis) verzendkosten).
Dulse, ik krijg binnenkort een G6 DS Real binnen en ben erg benieuwd of deze net zo goed presteert als een R4 qua features. Want ik vind persoonlijk de R4 ongeevenaard, de Cyclo DS Evolution komt heel dichtbij maar haalt t net niet wat mij betreft, zeker niet omdat ie duurder is.
Anoniem: 133714
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met de G6 DS Real. Ik ken de R4DS zelf niet, maar ik weet dat deze bijna identiek is aan de M3 Simply. En de makers van de M3 Simply (met verwisselbaar geheugen) zijn ook de makers van de G6 DS Real (met vast ingebouwd geheugen).Cartman! schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:40:
Dulse, ik krijg binnenkort een G6 DS Real binnen en ben erg benieuwd of deze net zo goed presteert als een R4 qua features. Want ik vind persoonlijk de R4 ongeevenaard, de Cyclo DS Evolution komt heel dichtbij maar haalt t net niet wat mij betreft, zeker niet omdat ie duurder is.
Aloha, Ik wil jullie graag op heel interessante homebrew wijzen. Er is homebrew uit waardoor je kan bellen met je DS!
Hier kan je de homebrew downloaden. Het werkt via VOIP en als je dus een account hebt bij Voipbuster/Skype (o.i.d.) zou je gratis moeten kunnen bellen (met voipbuster naar vaste nummers) wanneer je in de buurt bent van een wireless netwerk. Heel erg interessant als je bijvoorbeeld op vakantie bent, bespaard je een heleboel geld!
Ik moet het nog testen maar ik heb online al enkele reacties van mensen gezien die het aan de praat hebben gekregen. Ik zou het leuk vinden om ook jullie bevindingen te horen!
Succes ermee iig!

Ik moet het nog testen maar ik heb online al enkele reacties van mensen gezien die het aan de praat hebben gekregen. Ik zou het leuk vinden om ook jullie bevindingen te horen!
Succes ermee iig!
[ Voor 6% gewijzigd door -MM- op 26-09-2007 14:48 ]
What's the point of living if you can't feel alive?
R4DS offline?
op .com krijg ik "Bad Request (Invalid Hostname)" en op .net krijg ik "403 Error - Forbidden" en dan een of andere vage zoekmachine...
Zit ik lekker mee nu!
Ik ga morgen op vakantie en dacht ff mijn DS opnieuw fris in orde te maken. Ik had gelezen dat er al een tijdje de nieuwe firmware 1.11 is. Dus ik gooi mijn hele micro-sd kaartje leeg (lekker slimme actie weer...
) en wil ff op de r4ds site de nieuwste versie downloaden... Dus niet...
Maar nu heb ik helemaal geen firmware versie meer en de originele cd is ook onvindbaar...
op .com krijg ik "Bad Request (Invalid Hostname)" en op .net krijg ik "403 Error - Forbidden" en dan een of andere vage zoekmachine...
Zit ik lekker mee nu!
Ik ga morgen op vakantie en dacht ff mijn DS opnieuw fris in orde te maken. Ik had gelezen dat er al een tijdje de nieuwe firmware 1.11 is. Dus ik gooi mijn hele micro-sd kaartje leeg (lekker slimme actie weer...

Maar nu heb ik helemaal geen firmware versie meer en de originele cd is ook onvindbaar...

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Kijk hier maar even en bewaar die linkEjorne schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:12:
maartend schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:15:
[...]
Kijk hier maar even en bewaar die link
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
klopt het dat ScummVM games niet helemaal goed worden weergegeven op de DS?
draai Monkey Island I via de EZ-Flash V maar het ziet er een beetje gaar uit....
draai Monkey Island I via de EZ-Flash V maar het ziet er een beetje gaar uit....
De graphics worden idd een beetje gekrompen om op het DS schermpje te passen, en dat gebeurt zonder mooi filter. Wel kun je een optie aanzetten dat het beeld op het andere scherm 200% is (n.a.v. een suggestie van mijAnoniem: 37763 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:25:
klopt het dat ScummVM games niet helemaal goed worden weergegeven op de DS?
Anoniem: 107298
Ik heb een NDS Lite, met dito Supercard en run daar o.a. Okiwi op (webbrowser). Nu vraag ik me af of er reeds homebrew is ontwikkeld die het mogelijk maakt om een VPN connectie in te stellen... Ik zou dit nl. 'nodig' hebben voor school
- het zou althans heeel handig zijn -. Verder... zijn er hier - vermoedelijk Belgen - aanwezig die ervaring hebben met de combo NDS+Telenet Hotspot?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
ok dat had ik idd al gezien maar vond ik tevens een beetje raar eruit zien. Had eigenlijk gehoopt dat het gewoon mooi op 1 scherm weer gegeven kon worden. Mag ik aannemen dat er ook geen verschil zit in het draaien van Scumm VM op de R4DS en de EZ-Flash V?jelbo schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 22:31:
[...]
De graphics worden idd een beetje gekrompen om op het DS schermpje te passen, en dat gebeurt zonder mooi filter. Wel kun je een optie aanzetten dat het beeld op het andere scherm 200% is (n.a.v. een suggestie van mij) ipv iets meer of minder, zodat het beeld vloeiend beweegt.
ScummVM DS draait grafisch gezien overal hetzelfde op. Verder heb je op niet DLDI compatible kaartjes een ZIP file methode die wat beperkingen oplegt qua grootte van spelbestanden.Anoniem: 37763 schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:57:
Mag ik aannemen dat er ook geen verschil zit in het draaien van Scumm VM op de R4DS en de EZ-Flash V?
Oei, lekker zooitje ongeorganiseerde en verouderde software zegAnoniem: 152545 schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:14:
[...]
Hier staan ze allemaal: http://www.ndss.nl/Downloads.php
Edit: Oeps ik zie dat iemand al een andere link heeft gegeven.

/edit: sorry voor de doublepost
[ Voor 5% gewijzigd door jelbo op 30-09-2007 16:02 ]
Dit topic is gesloten.