GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 157.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:26

fmb

Pewwy schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:22:
[...]
Alsof er ook maar iemand zou zijn die zo'n ding zou kopen als hij maar 20 uur werkt :?
Dat hoop ik niet en dat was nou precies wat ik duidelijk wilde maken. _/-\o_

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
@TweaKLeGenND:

Natuurlijk zullen we gentle zijn, we zijn al lang blij dat iemand een nieuwe TS wil maken!
Wat mij betreft mag je wat je hebt gewoon vast online zetten, dan kun je het daarna nog wat bijwerken, met eventueel wat input van ons. Het zal vast al een stuk beter zijn dan de verouderde info uit de TS van dit deel! Alvast bedankt voor al je moeite!

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vraagje:
ik heb ooit een ez-flash 2 kaart aangeschaft voor mijn NDS. Echter, omdat deze niet gebruiksvriendelijk is EN veel spellen er niet op werken heb ik een dstt besteld (dealextreme, word aankomende week verstuurd).
Ik heb mijn NDS geflasht met 'FlashMe'. Hiervoor gebruikte ik een EZpass II. Kan ik nou straks mijn NDS ook flashen met de dstt? (ik wil misschien de originele firmware terugzetten en vraag me af of ik mijn ezpass op moet zoeken)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Maestro.mosjuh schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:29:
Vraagje:
ik heb ooit een ez-flash 2 kaart aangeschaft voor mijn NDS. Echter, omdat deze niet gebruiksvriendelijk is EN veel spellen er niet op werken heb ik een dstt besteld (dealextreme, word aankomende week verstuurd).
Ik heb mijn NDS geflasht met 'FlashMe'. Hiervoor gebruikte ik een EZpass II. Kan ik nou straks mijn NDS ook flashen met de dstt? (ik wil misschien de originele firmware terugzetten en vraag me af of ik mijn ezpass op moet zoeken)
Ja, je kunt de DS ook via een SLOT-1 kaartje flashen of unflashen. Heb je een specifieke reden om te unflashen? Want een DS met FlashMe werkt gewoon met de DSTT hoor.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216639

Ik heb sinds vorige week een nds lite, helemaal super. Gisteren is het m3 lite kaartje binnen gekomen. Heb ik van iemand over genomen via Marktplaats. Ook helemaal super. Het enige wat mij opvalt is dat de resultaten van het spelen van een spel niet bewaart blijven. Als ik de ds later weer aan doe en het desbtreffende spel weer opstart, krijg ik de melding dat degegevens niet bewaard konden blijven. Ik weet dat ik hier wat van heb gelezen op internet, maar toen was het nog niet aan de orde en ik weet dus niet meer waar het stond. Ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je moet voor de R4 (en volgens mij ook voor de M3) per savegame een halve MB vrij hebben op je geheugenkaart. Heb je dat soms niet?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Anoniem: 216639 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:05:
Ik heb sinds vorige week een nds lite, helemaal super. Gisteren is het m3 lite kaartje binnen gekomen. Heb ik van iemand over genomen via Marktplaats. Ook helemaal super. Het enige wat mij opvalt is dat de resultaten van het spelen van een spel niet bewaart blijven. Als ik de ds later weer aan doe en het desbtreffende spel weer opstart, krijg ik de melding dat degegevens niet bewaard konden blijven. Ik weet dat ik hier wat van heb gelezen op internet, maar toen was het nog niet aan de orde en ik weet dus niet meer waar het stond. Ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen. Alvast bedankt.
Op een M3 Lite zijn de savegames dacht ik op een of andere vage manier gelinkt aan de ROM. Die link wordt gemaakt wanneer je de GBA/DS ROM via de M3 software patcht. Eventueel kan het ook achteraf met een naar Engels vertaalde savegame manager, maar ik zou je ROMs even opnieuw door de laatste M3 software halen en de daarmee gecreëerde savegames gebruiken.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-05 19:30

Snippertje

Light up your life

lol... Mijn R4 heeft zichzelf genezen... Hij doet het weer iig :P Net nu ik hem morgen wou opsturen :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Klopt het dat er nog een DX alternatief is met ongeveer zelfde prijzen voor de DSTT?
aangezien ze nu leverings problemen schijnen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Anoniem: 37763 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:30:
Klopt het dat er nog een DX alternatief is met ongeveer zelfde prijzen voor de DSTT?
aangezien ze nu leverings problemen schijnen te hebben...
...leveringsproblemen betreft voor zover ik het weet, alleen de setjes met rumblepack. Verder imo geen problemen als ik DSTT op de site zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkoman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 07:42
Ik heb een vraagje, waar koop je de Ewin Expansion Pack (EEP), ik kan alleen buitenlandse sites vinden. Ik zoek er eigelijk 1 in nederland.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247849

Hallo,

Ik heb een ds lite, met een m3 game manager. Het beviel erg goed, maar nu kan ik mijn spellen die ik van de cd rom afhaal niet meer opslaan. Andere spellen kan ik niet eens meer openen...Er gaat dus iets mis met de back-up van de spellen, zo lijkt het...Kan iemand mij helpen? Ik snap er namelijk niets meer van...

Degene die mij helpt, alvast bedankt!!! _/-\o_

Linda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
jelbo schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:41:
[...]

Ja, je kunt de DS ook via een SLOT-1 kaartje flashen of unflashen. Heb je een specifieke reden om te unflashen? Want een DS met FlashMe werkt gewoon met de DSTT hoor.
Dit bericht bevestigt dat ik 2 items straks niet meer nodig heb: de ezpass II en het spel wat ik erbij had (bomberman). Deze kan ik dus met een gerust hart weggooien/weggeven/uitlenen/verkopen.
Tevens weet ik nog niet hoe het precies werkt; een dstt icm geflashde nds... misschien dat ik hem wel terug wil flashen om de 1 of andere reden.

Ieg bedankt voor je antwoord.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Anoniem: 247849 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:46:
Hallo,

Ik heb een ds lite, met een m3 game manager. Het beviel erg goed, maar nu kan ik mijn spellen die ik van de cd rom afhaal niet meer opslaan. Andere spellen kan ik niet eens meer openen...Er gaat dus iets mis met de back-up van de spellen, zo lijkt het...Kan iemand mij helpen? Ik snap er namelijk niets meer van...

Degene die mij helpt, alvast bedankt!!! _/-\o_

Linda
Probeer eens je kaartje helemaal leeg te maken door het te formateren en begin dan opnieuw. Gaat formateren wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247849

beetje onnozel waarschijnlijk, maareh...hoe moet je het kaartje formateren? En als dat dan gelukt is, denk je dan dat de spellen via M3 manager automatisch geback-upd worden...de nds zegt me namelijk dat de save directory mist ofzo...

thanx.. :*)

Probeer eens je kaartje helemaal leeg te maken door het te formateren en begin dan opnieuw. Gaat formateren wel?
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Beetje zelf onderzoek mag ook wel natuurlijk. Gewoon rechtsklikken in je windows verkenner en formatteren kiezen. Als je hem formatteert is al je data kwijt dus backups kun je dan vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
nieuwe TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wil je asjeblieft ophouden met zeuren om een nieuwe TS? Als het je te lang duurt kun je zelf even contact opnemen met die jongen die ermee bezig is, of er zelf een maken, maar dit topic blijven vervuilen met discussie over het wel of niet starten van een nieuw topic en wie dat dan zou moeten doen is écht niet nodig.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247849 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:50:
...

de nds zegt me namelijk dat de save directory mist ofzo...

...
Kan het zijn dat ie zegt “missing savefile”?

Dan staat de oplossing gewoon in de handleiding: http://czw.000000.googlepages.com/m3-readme-en.htm

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Met deze persoon is al meerdere malen contact opgenomen, maar tot nu toe is het steeds uitgesteld. Niet dat ik geen respect voor hem heb vanwege het maken van een nieuwe TS, maar ik ik heb geen geduld :$ kan niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:28
Djerique schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:23:
Met deze persoon is al meerdere malen contact opgenomen, maar tot nu toe is het steeds uitgesteld. Niet dat ik geen respect voor hem heb vanwege het maken van een nieuwe TS, maar ik ik heb geen geduld :$ kan niet wachten....
Anders ga je er zelf een maken en vraag je hem om een deadline 1 maart zet hij hem erop of anders wordt die van jou geplaatst, lost alles op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
ik wil het emulator gedeelte inclusief uitleg wel gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pven schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:20:
[...]

Ik heb hem toevallig aan het einde van de middag besteld (incl 2GB) bij Gameyeeeah voor ongeveer 80 USD (met 5% korting dankzij GBAtemp :Y)).
Vandaag is ie keurig binnen gekomen! *O*

Dit is toch heel wat beter dan die G6 lite die ik voor mijn andere DS heb. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2024

SynergY

<Insert title here>

Welke MicroSD is het beste?
Om een lang verhaal kort te maken; op dit moment is een Kingston MicroSD die in Japan is gemaakt een erg snelle MicroSD voor een voordelige prijs. De versie uit Taiwan is een stuk trager en levert vaak problemen op icm DS backup tools.
Ik heb gehoord dat het tevens moet voldoen aan een bepaalde code (SD-C02G). Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Djerique schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:23:
Doe dat nu lekker buiten dit topic om, zoals NMe al zegt.
stormfly schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:45:
[...]

Anders ga je er zelf een maken en vraag je hem om een deadline 1 maart zet hij hem erop of anders wordt die van jou geplaatst, lost alles op.
Modbreak:Het is nu heel simpel, aangezien dit topic al twee maal zo lang is dan normaal gesproken, en het maken van een nieuwe TS écht niet zo lang duurt.. Gaat deze gewoon op slot van 't weekend, die nieuwe wordt dan geplaatst door diegene die zich daartoe geroepen voelt.

Leuk dat iemand er mee bezig is, maar ondertussen kan er best nog een ander topic tussendoor. Let wel op dat je niet 'zomaar' de nieuwe opent, volgens mij gaat Djerique dat dan dus doen als er nog geen ander is van 't weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 14-05 15:30
Op slot van t weekend :o Moment!

Is het dan nu de bedoeling dat ik em gewoon open of moet ik eerst met een moderator overleggen oid?

[ Voor 61% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 10-01-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SynergY schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:27:
[...]

Ik heb gehoord dat het tevens moet voldoen aan een bepaalde code (SD-C02G). Klopt dat?
Degene uit Japan die ze bij Paradigit verkopen zijn in elk geval snel, die heb ik zelf ook :) Wel ff achterop het doosje checken of ie echt uit Japan komt, staat er gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TWeaKLeGeND schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:21:
Op slot van t weekend :o Moment!

Is het dan nu de bedoeling dat ik em gewoon open of moet ik eerst met een moderator overleggen oid?
Openen die zooi! Dan gooit een modje deze vanzelf wel dicht met een linkje op het eind naar jouw nieuwe. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Voor TS: wat is nou de echte kaartjes stress benchmark onder alle kaarten?

Dus welke backup/stukje homebroew op welk moment etc moet soepel draaien in de:

R4
X9
M3 Real
etc etc wil je kunnen zeggen 'dit microsd kaartje is snel genoeg om bij alles te werken'

Die bovengenoemde code staat overigens ook op andere merken dan kingston.

Ik gebruikte vroeger castlevania intro maar dat werkt perfect in alle geteste kaarten met zelfs Sandisk China. (Namaak kaartjes heb ik niet, misschien dat die wel slomer zijn)

[ Voor 16% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 10-01-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ja, gewoon nieuwe topic openen. De mod moet het wel zien, anders PM je de mod van dit forum ff.

Als reactie op jouw PM: Ik wil het emulator overzicht wel maken. Ik heb al een keer een komplete emulatorlist gemaakt voor dit topic, maar hij is nu niet meer up2date. Daarnaast wil ik nog wel enkele screenshots en uitleg toevoegen van deze emulators voor de DS, maar die stuur ik je later erbij. :)

Alvast bedankt voor het openen van deel6 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:27:
Voor TS: wat is nou de echte kaartjes stress benchmark onder alle kaarten?

Dus welke backup/stukje homebroew op welk moment etc moet soepel draaien in de:

R4
X9
M3 Real
etc etc wil je kunnen zeggen 'dit microsd kaartje is snel genoeg om bij alles te werken'

Die bovengenoemde code staat overigens ook op andere merken dan kingston.

Ik gebruikte vroeger castlevania intro maar dat werkt perfect in alle geteste kaarten met zelfs Sandisk China. (Namaak kaartjes heb ik niet, misschien dat die wel slomer zijn)
De Castlevania: Portrait of Ruin test wordt wel beschouwd als de manier om vast te stellen of je MicroSD snel genoeg is of niet (en dan eigenlijk alleen voor de rest van de commerciële ROM dumps; homebrew kan overweg met iedere MicroSD volgens mij). De intro-smoothness is vrij subjectief beoordeelbaar, maar ingame snel achter elkaar op Start drukken en herhaaldelijk met Wind (die blauwe geest met hoed bij het begin) praten moet bij een goede MicroSD geen crashes opleveren. SLOT-2 SuperCards zijn dacht ik met iedere MicroSD snel genoeg om die test te doorstaan, dus kun je het beste testen met een R4 of andere SLOT-2 oplossing zonder speedup truucjes.

Wat betreft de TS: plaatsen die hap, hij kan altijd bijgewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Bij deze dan officieel deadline:

23:59 Vrijdag staat hij er uiterlijk op, zo niet dan zijn jullie allen uitgenodigd bij de begravenis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:05:
[...]
...leveringsproblemen betreft voor zover ik het weet, alleen de setjes met rumblepack. Verder imo geen problemen als ik DSTT op de site zo zie.
Maandag dus besteld (zonder de Rumble pack overigens) en hij staat vandaag nog steeds op "waiting for supplier".

Lijkt mij dus dat de DSTT totaal niet in voorraad is bij DX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel al de 4gb Micro SDHC kaart binnen gekregen (Scandisk overigens).
Jammer dat ik die niet even in de R4 of EZ5 kan gooien om te testen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163429

merijn: Ik heb hetzelfde met de EZ-Flash V :S
Hopelijk gaat dit niet te lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163429 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:28:
merijn: Ik heb hetzelfde met de EZ-Flash V :S
Hopelijk gaat dit niet te lang duren
Ja liever niet nee :)
gelukkig heb ik nog een EZ5 en R4DS liggen dus enorm veel haast heeft het voor mij ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:09:
[...]Maandag dus besteld (zonder de Rumble pack overigens) en hij staat vandaag nog steeds op "waiting for supplier".

...bij mij is ie de 8e jan. verscheept, dus onderweg. Het duurt idd even voordat ie van "waiting for supplier" af is, maar dat komt snel genoeg in orde. Heb een klein beetje geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163429

Jep, hij is nu "in stock".
Was bezorgd omdat de faq 1-3 dagen zei voor de eerste stap, terwijl ik vorig weekend al had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik heb van de week twee TTDS Deluxe setjes (de enige MET rumble leverbaar volgens DX! zit ook USB oplaadkabel bij).
Gisteren stondtie nog op Waiting for supplier. Volgens de weksite duurt dat tot ongeveer 3 dagen, dus denk dattie vandaag ingepakt en verstuurd wordt... vanmiddag maar ff checken.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 00:27
Zo, ook ik heb een DSTT besteld bij D.E. Hoop dat het wat is. Heb hem voor familie gekocht, dus hoop dat het goed gaat. Kostte me 25.60 EU. (incl. 1GB)

Mijn eigen R4DS bevalt me erg goed, dus hoop op eenzelfde kwaliteit.

Als hij binnen is, zal ik hier mijn bevindingen plaatsen.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Anoniem: 37763 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:09:
Maandag dus besteld (zonder de Rumble pack overigens) en hij staat vandaag nog steeds op "waiting for supplier".
Ik had er één op twee januari besteld en ik kreeg op negen januari het bekende emailtje met
"Apologies for the delay -- we are still trying to fulfill your recent order placed with us. Delayed orders are typically shipped within three days from the date of this notice."
Als er out of stock staat dan weet je het zeker, als er in stock staat, dan is er nog steeds een kans dat er eigenlijk geen kaartjes zijn xD

Het maakt mij niet zoveel uit, het kaartje is bedoelt voor een verjaardag eind februari, mijn eigen CylcoDS is er zondag <3

[ Voor 20% gewijzigd door Deacon op 11-01-2008 14:37 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:46

rCk

Ik heb sinds kort een DSTT, en hij doet het goed hoor. Niets te klagen alhoewel ik de R4DS ietsjes fijner vind in-klikken (ik had zon oude met veer).

Dat USB geval is ook leuk, alleen ik heb hier toch nog 3 van die R4DS adapters liggen, dus die gebruik ik gewoon, stukkie fijner.
Enige jammere vind ik dat er niet echt skins zijn, watn deze is echt saai voor als je erin zit, dat grijze. Dat van de R4DS is leuk bedacht, dat (standaard) je iedere maand een nieuwe achtergrond etc. hebt.

Maar alle games die ik van m'n R4DS op men DSTT zette deden het, alleen enkele saves niet. Maar de saves van Brain Training en Sight Training doen het gewoon dus daar was ik al lang blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248541

even 2 vraagjes:
1. Moet ik een speciaal iets kopen voor de dstt wbt Europese markt of werken ze gewoon allemaal?
2. Hoeveel kan ik daar bestellen voordat onze btw mannen iets willen opleggen?

is dit de juiste? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
volgens mij gaan we een begravenis meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ben beetje bezig de alignment goed krijgen :P

En twijfel of ik niet gewoon moet wegrennen omdat naar mijn oordeel de nieuwe TS slechter is dan de huidige 8-) (Maar aan de andere kant zullen we er samen wel iets moois van maken allemaal als we eenmaal 'iets hebben staan')

[ Voor 26% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-01-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Anoniem: 248541 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:44:
even 2 vraagjes:
1. Moet ik een speciaal iets kopen voor de dstt wbt Europese markt of werken ze gewoon allemaal?
2. Hoeveel kan ik daar bestellen voordat onze btw mannen iets willen opleggen?

is dit de juiste? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10401
1. Werkt gewoon.
2. Officieel 22 euro excl verzendkosten, maar waar je banger voor moet zijn is dat ze je pakje open maken, dan nemen ze het namelijk in beslag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
je hebt nu precies 1 uur en 1 kwartier voordat je begravenis begint >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Genoeg gezeur nu. Als deze dicht gaat terwijl er nog geen nieuwe is is dat geen begrafenis, mar betekend dat gewoon 'geen topic voor een paar uur'. Die nieuwe mag nu trouwens gewoon geopend worden door diegene die daarmee bezig is hoor; ik zie het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
TheZeroorez schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:50:
Genoeg gezeur nu. Als deze dicht gaat terwijl er nog geen nieuwe is is dat geen begrafenis, mar betekend dat gewoon 'geen topic voor een paar uur'. Die nieuwe mag nu trouwens gewoon geopend worden door diegene die daarmee bezig is hoor; ik zie het probleem niet zo.
TheZeroorez blijkbaar heb je de topic niet goed gelezen of je kan niet tegen een klein grapje... 8)7
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:39:
Bij deze dan officieel deadline:23:59 Vrijdag staat hij er uiterlijk op, zo niet dan zijn jullie allen uitgenodigd bij de begravenis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Inderdaad geen probleem hoor:P Was een grap vanuit mij. (is een grap hoor jullie mogen niet echt komen!!)

ps. Ik gooi straks nieuw topic op, maar grote kans dat ik de helft eruit haal en een andere helft toevoeg, ik ben deze UBB versie net echt gewend... ik had wel schematjes en textjes uitleg etc gemaakt maar nu ik deze op GoT UBB probeer te plaatsen loopt het helemaal in de soep, dus ff eerst basic erin doen en daarna vraag ik de gebruikers wel welke 'modules' ze erbij willen

Nieuwe topic is online! Schrik niet! We maken er wel wat moois van.

[ Voor 78% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-01-2008 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voordat ie hier op slot gaat, even een linkje naar deel 6. Wel zo makkelijk voor de 'achterblijvers' .... ;)

GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Djerique schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:59:
[...]

TheZeroorez blijkbaar heb je de topic niet goed gelezen of je kan niet tegen een klein grapje... 8)7

[...]
Dat heb ik zeker wel en kan ik wel, maar om er nu 10 berichten over te plaatsen hier 8)7

Slot iig.

GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 6
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.