kaart er uit, DS starten en menu van de DS openen om de tijd te veranderen, uitzetten, kaart er in, aan zetten? werkt voor mij...qtee schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:11:
Weet er hier iemand hoe je de tijd van je R4DS kunt veranderen? Het is voor een spel dat een dag-nachtcyclus volgt, maar ik speel altijd 's avonds... en kan dus nooit stuff verkopen!
Alvast bedankt!
Hij pakt gewoon de tijd van je DS dus dit kan je in de instelling van je DS instellen ipv de R4.
........................................................................................................................................................
Ja, ik kwam er zelf ook net achter
, toch bedankt!
Maar binnen het menu van de R4 kan het dus niet...
Maar binnen het menu van de R4 kan het dus niet...
[ Voor 11% gewijzigd door Velvet op 28-12-2007 16:38 ]
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
Voor hoeveel kun je ze krijgen daarVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:07:
hoi jongens
ik ben nu op vakantie in hong kong en zag daar dat een ds best wel goedkoop was. Als een echte modder heb ik dan natuurlijk ook een kaartje nodig waardoor ik ds roms kan spelen dus nu ik hier toch ben wil ik die ook gelijk halen. Maar welke kan ik dan op dit moment het beste halen? En moet ik mijn ds ook nog flashen ofzo of kan ik gewoon een kaartje erin pluggen, roms erop zetten en spelen? Ik ben geen complete noob met het 'ombouwen' van consoles maar ik zie dat er zo verschrikkelijk veel opties zijn voor de ds dat ik hier toch maar even om raad vraag! En als iemand nog weet waar ik het precies kan halen in Hong Kong zou dat helemaal top zijn
alvast bedankt voor de info
Als ik je een goede kaart kan aanraden, dan raad ik je CycloDS aan.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:07:
hoi jongens
ik ben nu op vakantie in hong kong en zag daar dat een ds best wel goedkoop was. Als een echte modder heb ik dan natuurlijk ook een kaartje nodig waardoor ik ds roms kan spelen dus nu ik hier toch ben wil ik die ook gelijk halen. Maar welke kan ik dan op dit moment het beste halen? En moet ik mijn ds ook nog flashen ofzo of kan ik gewoon een kaartje erin pluggen, roms erop zetten en spelen? Ik ben geen complete noob met het 'ombouwen' van consoles maar ik zie dat er zo verschrikkelijk veel opties zijn voor de ds dat ik hier toch maar even om raad vraag! En als iemand nog weet waar ik het precies kan halen in Hong Kong zou dat helemaal top zijn
alvast bedankt voor de info
Deze kaart is voor jou het meest geschikt, aangezien je hiermee wel de bomen door het bos kan zien. Bovendien is deze erg gebruikersvriendelijk, maar toch heel goed!
Persoonlijk vind ik hem alle andere flashkaartjes overtreffen, helemaal omdat het team goed luistert naar de community.
Zou je deze voor me kunnen fixen in HongKong?:

usb joypad die heel goed schijnt te zijn
(betaling en adresgegevens zal ik je per PM/mail direct sturen)
Hallo heren!
Vandaag een DS gekocht voor mn vriendin en die is helemaa lgek van woordspelletjes. Met name Lingo, Tien-voor-Taal dat soort dingen. Maar ook spaans leren of andere talen. Ik heb al een paar brain training spellen voor haar maar wil nog wat andere leuke taal/puzzle spelletjes. Er zijn echter zoveel spellen dat ik er niet helemaal uit kom. Kan iemand mij er een paar aanraden (Nederlands talige) woord spelletjes?
Alvast bedankt
Vandaag een DS gekocht voor mn vriendin en die is helemaa lgek van woordspelletjes. Met name Lingo, Tien-voor-Taal dat soort dingen. Maar ook spaans leren of andere talen. Ik heb al een paar brain training spellen voor haar maar wil nog wat andere leuke taal/puzzle spelletjes. Er zijn echter zoveel spellen dat ik er niet helemaal uit kom. Kan iemand mij er een paar aanraden (Nederlands talige) woord spelletjes?
Alvast bedankt
Zojuist een nieuwe gekregen en die werkt. Netjes geregeld allemaal alleen verwacht geen communicatie van ombouwlimburg. (ze doen gewoon wat je vraagt, dat kan je ook als positief beschouwen)cardinal808 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:22:
Ik had laatst een R4 besteld bij Ombouwlimburg. Kennelijk konden ze die niet leveren en de order omgezet naar een supercard. Het ding netjes geleverd, alleen DOA (code 0001).
Jammer genoeg reageert ombouwlimburg niet op mail en telefoon. Ik ben benieuwd of ik dit jaar nog een nieuwe versie heb.
Ik denk dat je beter in het Nintendo DS (Lite) - Deel 19 kan posten. Hier gaat het specifiek over Backup Tools, niet over spellen.nudie schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:51:
Hallo heren!
Alvast bedankt
Ik had een R4DS kaart besteld. Alleen wou het niet lukken vanwaar ik ze besteld had. De verkoper liet me 2 weken wachten en zei dat het al onderweg was, nu heb ik vandaag een mail gehad van hem dat ze het woensdag gaan opsturen en dat het over 2 weken aan gaat komen 
Het hoeft dan niet meer en heb ik nu maar via DX de EZFlash V, EZFlash 3-in-1 en Kingston 2gb besteld. Allemaal apart omdat ze dan onder de 22 euro kosten en dat ik geen taksen moet betalen. Kom ik nog 51 uit en voor de R4DS betaalde ik 65. Hopen dat deze ook niet lang gaat duren
Het hoeft dan niet meer en heb ik nu maar via DX de EZFlash V, EZFlash 3-in-1 en Kingston 2gb besteld. Allemaal apart omdat ze dan onder de 22 euro kosten en dat ik geen taksen moet betalen. Kom ik nog 51 uit en voor de R4DS betaalde ik 65. Hopen dat deze ook niet lang gaat duren
Verwijderd
ik heb geen mail/pm ontvangen dus stuur me deze alsnog maar even. Ik heb hier ds gezien in een outlet store voor rond de 85 euro, maar kan misschien nog wel goedkoper in de computer shopping malls waar je kan afdingen. Ik zal vandaag ff kijken of ik hier cyclo-ds kan vinden. Ben ook wel benieuwd hoe duur die dingen hier zijn. Zijn alle microSD kaartjes hier gewoon mee compatible?Djerique schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:08:
[...]
Als ik je een goede kaart kan aanraden, dan raad ik je CycloDS aan.
Deze kaart is voor jou het meest geschikt, aangezien je hiermee wel de bomen door het bos kan zien. Bovendien is deze erg gebruikersvriendelijk, maar toch heel goed!![]()
Persoonlijk vind ik hem alle andere flashkaartjes overtreffen, helemaal omdat het team goed luistert naar de community.![]()
Zou je deze voor me kunnen fixen in HongKong?:
[afbeelding]
usb joypad die heel goed schijnt te zijn
(betaling en adresgegevens zal ik je per PM/mail direct sturen)
Verwijderd
Hier iemand die zijn EZ4 wil verkopen? Ik zoek er nog 1 voor mijn schoonzus en ik heb hem zelf ook en dat is wel zo makkelijk voor ondersteuning. Wellicht heeft iemand hem nog in de kast liggen?
[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 29-12-2007 13:10 ]
Lees anders de topicstart nog eens, en met name de waarschuwing. Buiten dat, maak je mij niet wijs dat op het www en deze vijf delen niet te vinden is welke ROM's welke limieten hebben, en welke niet (want dat is wat je vraagt).
Mocht je toch nog vragen hebben over de ROM's wel/geen limieten hebben, wat je er precies mee kunt, of dat je er niet uit komt, kun je beter in Spielerij - Problemen & Vragen zijn, wat bedoeld is voor technsche vragen.
Mocht je toch nog vragen hebben over de ROM's wel/geen limieten hebben, wat je er precies mee kunt, of dat je er niet uit komt, kun je beter in Spielerij - Problemen & Vragen zijn, wat bedoeld is voor technsche vragen.
[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 29-12-2007 19:50 ]
Verwijderd
hoi, hebben er hier enige mensen ervaring met de DS Firelink?
tziet er allemaal wel goed uit, maar ik lees hier (bijna) alleen maar over de R4 kaart
edit: niemand?
tziet er allemaal wel goed uit, maar ik lees hier (bijna) alleen maar over de R4 kaart
edit: niemand?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 12:45 ]
Heb ik wel voor je, mail me maar op ikbenwouter [op] gmail punt com.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 11:16:
Hier iemand die zijn EZ4 wil verkopen? Ik zoek er nog 1 voor mijn schoonzus en ik heb hem zelf ook en dat is wel zo makkelijk voor ondersteuning. Wellicht heeft iemand hem nog in de kast liggen?
........................................................................................................................................................
Ik heb momenteel een Supercard DS One in bezit en heb ook een R4DS besteld. Weet iemand of de savegames die door de systemen worden opgeslagen universeel zijn en uitgewisseld kunnen worden?
Ik wil straks de R4DS gaan gebruiken en de supercard doorverkopen, echter zou het zonde zijn om alle saves verloren te laten gaan, iemand ervaring mee?
Ik wil straks de R4DS gaan gebruiken en de supercard doorverkopen, echter zou het zonde zijn om alle saves verloren te laten gaan, iemand ervaring mee?
Savegames convertercardinal808 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 11:40:
Ik heb momenteel een Supercard DS One in bezit en heb ook een R4DS besteld. Weet iemand of de savegames die door de systemen worden opgeslagen universeel zijn en uitgewisseld kunnen worden?
Ik had mijn vriendin een halfjaar terug een R4 gegeven, lekker simpel en het werkt perfect. Nu heb ik zelf eindelijk ook een DS en een micro kaartje van 8GB. Nu vraag ik me af welke kaart het handigste werkt met zoveel opslag?
De TTDS is cheap en laadt de roms snel, maar de GUI is wel heel erg basic. Dus het gaat tussen de Cyclo en de M3 Real, ik denk dat ik de Real maar gewoon bestel, want de Cyclo is zo lastig te vinden >_<
De TTDS is cheap en laadt de roms snel, maar de GUI is wel heel erg basic. Dus het gaat tussen de Cyclo en de M3 Real, ik denk dat ik de Real maar gewoon bestel, want de Cyclo is zo lastig te vinden >_<
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Je hebt je PM niet aanstaan. Kan je doen via het rode Tweakers menu bovenaan: MYREACT --> Direct messages.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 01:21:
[...]
ik heb geen mail/pm ontvangen dus stuur me deze alsnog maar even. Ik heb hier ds gezien in een outlet store voor rond de 85 euro, maar kan misschien nog wel goedkoper in de computer shopping malls waar je kan afdingen. Ik zal vandaag ff kijken of ik hier cyclo-ds kan vinden. Ben ook wel benieuwd hoe duur die dingen hier zijn. Zijn alle microSD kaartjes hier gewoon mee compatible?
My hero, my bad, stond ook in de openingspost..

Verwijderd
Welke shop als ik vragen mag ?Mudi schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:19:
Ik had een R4DS kaart besteld. Alleen wou het niet lukken vanwaar ik ze besteld had. De verkoper liet me 2 weken wachten en zei dat het al onderweg was, nu heb ik vandaag een mail gehad van hem dat ze het woensdag gaan opsturen en dat het over 2 weken aan gaat komen
Verwijderd
ja en waar zet ik het aan dan? ik zie nogsteeds geen berichten in me postvak.Djerique schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:35:
[...]
Je hebt je PM niet aanstaan. Kan je doen via het rode Tweakers menu bovenaan: MYREACT --> Direct messages.
Anyway niemand kent hier de cyclo-ds. Iedereen verkoopt bijna alleen maar de R4. Na dit topic gelezen te hebben is hier volgens mij nix mis mee en haal ik dat gewoon vandaag
Huh wat? CycloDS Evo? M'n zusje heeft er een.Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:42:
[...]
ja en waar zet ik het aan dan? ik zie nogsteeds geen berichten in me postvak.
Anyway niemand kent hier de cyclo-ds. Iedereen verkoopt bijna alleen maar de R4. Na dit topic gelezen te hebben is hier volgens mij nix mis mee en haal ik dat gewoon vandaag
Is praktisch gelijk aan een R4, maar dan met een nog net wat betere cheatdatabase
En het SDslot is zonder springload. Ook is het SDslot wat strakker waardoor de merk/type opdruk van je microSD kaart afslijt na vaak wisselen.
Hij is over het algemeen wat duurder dan een R4, dus als je geen waarde hecht aan cheats kan je beter voor de R4 gaan. Beter voor de portomonee
M'n andere zusje heeft een CycloDS Micro voor de GBA games. Was schijnbaar even prutsen om de games daar op werkend te krijgen (iets met een tooltje die ze nodig had om roms te patchen voordat het werkt)
Ter conclusie: de R4 de beste value. Minder cheats maar verder hardwarematig net zo goed als de CDS Evo.
Trouwens, mocht je een R4 via Dealextreme aan willen schaffen: ze nemen atm geen orders aan omdat ze niks meer op voorraad hebben en al 2 weken geen nieuwe shipment meer hebben gekregen van de fabrikant.
Ik zit atm te wachten tot m'n paypal account geverifieerd wordt. Daar na maar eens kijken of de R4 beschikbaar is. Zo niet, dan koop ik wss een TopToyDS voor m'n vriendin.
[ Voor 36% gewijzigd door McKaamos op 30-12-2007 10:25 ]
Dan heb je niet goed gelezenVerwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:42:
[...]
Minder cheats? Als je dat baseert op wat de fabrikanten aanbieden op hun site heb je misschien gelijk, maar op GBAtemopp loopt een thread waarin je in Rayder's signature een link vindt met een up-to-date cheat database voor de R4 DS en CycloDS Evolution (en vast nog meer kaarten die met het R4 cheat-formaat overweg kunnen).McKaamos schreef op zondag 30 december 2007 @ 10:18:
... Is praktisch gelijk aan een R4, maar dan met een nog net wat betere cheatdatabase
..., dus als je geen waarde hecht aan cheats kan je beter voor de R4 gaan.
... Minder cheats maar verder hardwarematig net zo goed als de CDS Evo.
En hardwarematig is de Cyclo beter dan de R4, iig qua features want de Cyclo hardware ondersteunt SDHC.
Persoonlijk zou ik bij een nieuwe aankoop twijfelen tussen de R4 en CycloDS Evo, het zou bij mij beslissend zijn welke de beste build quality heeft (dus geen slap plastic e.d.) en welke het best verkrijgbaar is. Een grote user base hebben ze beide dus wat dat betreft zit je qua support goed.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ik kreeg vandaag een mailtje van DealExtreme dat ze de G6 DS Real niet kunnen leveren:
Nu moet ik weer verder zoeken ...Apologies that some of your ordered items are temporarily unavailable. Instead of holding your payment here is a refund for the unavailable items. If you have any question, please contact us at sales@dealextreme.com.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
dan neem je toch de M3 real? een identieke kaart, waar ik nu al een tijdje erg veel plezier aan beleefpven schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:10:
Ik kreeg vandaag een mailtje van DealExtreme dat ze de G6 DS Real niet kunnen leveren:
[...]
Nu moet ik weer verder zoeken ...
niet al te duur bij NL leveranciers hoor.
De R4 lust vanaf firmware 1.12 (ofzo) ook SDHCjelbo schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:27:
[...]
Minder cheats? Als je dat baseert op wat de fabrikanten aanbieden op hun site heb je misschien gelijk, maar op GBAtemopp loopt een thread waarin je in Rayder's signature een link vindt met een up-to-date cheat database voor de R4 DS en CycloDS Evolution (en vast nog meer kaarten die met het R4 cheat-formaat overweg kunnen).
En hardwarematig is de Cyclo beter dan de R4, iig qua features want de Cyclo hardware ondersteunt SDHC.
Persoonlijk zou ik bij een nieuwe aankoop twijfelen tussen de R4 en CycloDS Evo, het zou bij mij beslissend zijn welke de beste build quality heeft (dus geen slap plastic e.d.) en welke het best verkrijgbaar is. Een grote user base hebben ze beide dus wat dat betreft zit je qua support goed.
Ik heb beide kaartjes in handen gehad en ze zijn beide stevig. Buildquality is praktisch gelijk. Zeker als je rekent dat de nieuwe R4 geen springload meer heeft (dus minder wat stuk kan gaan) zoals de CDS Evo.
Ik heb hem toevallig aan het einde van de middag besteld (incl 2GB) bij Gameyeeeah voor ongeveer 80 USD (met 5% korting dankzij GBAtemplow_n_slow schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:12:
[...]
dan neem je toch de M3 real? een identieke kaart, waar ik nu al een tijdje erg veel plezier aan beleef
niet al te duur bij NL leveranciers hoor.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Sorry maar dit is dus onzin. De R4DS ondersteunt GÉÉN SDHC.McKaamos schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:54:
[...]
De R4 lust vanaf firmware 1.12 (ofzo) ook SDHC
Men wilde het wel implementeren in de nieuwe firmware van de R4DS maar dit was helaas niet mogelijk.
Bij een toekomstige revisie van de R4DS willen ze d.m.v. een hardwarematige aanpassing alsnog SDHC-ondersteuning gaan bieden.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Hallo,
Na het lezen van de startpost een een flink aantal posts en reacties, heb ik helaas nog geen helder antwoord gevonden op mijn vraag. Het zal best ergens tussen de duizenden reply's staan, maar het is allemaal wel erg veel.
Misschien dat iemand een helder antwoord kan geven op mijn vraag.
Zodra ze weer te krijgen zijn koop ik voor mijn beide kinderen een DS-Lite. Hierbij wil ik ook voor allebei een backup-device kopen. Maar ik kom er niet uit welke het meest geschikt is.
Mensen die ik ken hebben en adviseren een R4DS. Ik hoor goede dingen over de EZ-Flash V, en de DSOnd Supercard "does the job also".
Wat ik zoek is een backup-device die voor de kids eenvoudig te bedienen is, en waar eenvoudig spelstatussen mee te saven zijn. Spelletjes erop zetten doe ik zelf, en dat moet dus ook niet al te moeilijk zijn
.
Wie kan mij een passend advies geven?
Na het lezen van de startpost een een flink aantal posts en reacties, heb ik helaas nog geen helder antwoord gevonden op mijn vraag. Het zal best ergens tussen de duizenden reply's staan, maar het is allemaal wel erg veel.
Zodra ze weer te krijgen zijn koop ik voor mijn beide kinderen een DS-Lite. Hierbij wil ik ook voor allebei een backup-device kopen. Maar ik kom er niet uit welke het meest geschikt is.
Mensen die ik ken hebben en adviseren een R4DS. Ik hoor goede dingen over de EZ-Flash V, en de DSOnd Supercard "does the job also".
Wat ik zoek is een backup-device die voor de kids eenvoudig te bedienen is, en waar eenvoudig spelstatussen mee te saven zijn. Spelletjes erop zetten doe ik zelf, en dat moet dus ook niet al te moeilijk zijn
You've got mailVerwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:42:
[...]
ben ook maar een leek (vanmiddag ook één besteld) maar wat ik er van uit op kon maken is dat de M3 Real, R4DS en de overige nieuwe Slot-1 Back-up devices ongeveer het zelfde werken. De een heeft iets meer functies dan de ander maar de basis schijnt +/- het zelfde te zijn.Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:29:
Hallo,
Wat ik zoek is een backup-device die voor de kids eenvoudig te bedienen is, en waar eenvoudig spelstatussen mee te saven zijn. Spelletjes erop zetten doe ik zelf, en dat moet dus ook niet al te moeilijk zijn.
Maar goed dat kunnen de profesionals hier wat beter uitleggen/bevestigen/ontkrachten denk ik.
Ik heb zowel een DS One als een R4DS (wegens brakke levertijden twee besteld). Ik kan zeggen dat de R4DS qua functionaliteiten voor mij persoonlijk iets fijner is. De R4DS heeft maar twee opties, maar de DS One heeft er 17 die je nooit gebruikt en overbodig zijn. Die twee van de R4DS (brightness en softreset) zijn de enige die je nodig hebt.
Verwijderd
Ik probeer al een hele tijd skins in mijn DS R4 te krijgen. Alle instructies op internet heb ik zo'n beetje wel gelezen, maar het lukt mij nog steeds niet.
Ik heb in de map _system_ (van de nieuwste firmware 1.14) een map "themes' gemaakt en daarin de 4 skin bestanden geplakt. Moet hierbij ook het .ini bestand gevoegd worden of moet die ergens anders geplakt worden?
Als ik, nadat ik de skins heb ingevoegd, de DS opstart krijg ik het beginscherm (gelukkig wel...). Als ik de knop "select" in druk, dan kan ik niet wisselen tussen skins. De .bmp bestanden kan ik alleen (ondanks een foutmelding) bekijken via Moonsl en niet via start=>games => directory =>themes.
Ik hoop dat iemand mij dus stap voor stap kan uitleggen hoe ik de skins kan wisselen, want ik word er een beetje gek van (ik zal wel iets simpels fout doen, maar toch). Alvast dank voor de moeite!
Ik heb in de map _system_ (van de nieuwste firmware 1.14) een map "themes' gemaakt en daarin de 4 skin bestanden geplakt. Moet hierbij ook het .ini bestand gevoegd worden of moet die ergens anders geplakt worden?
Als ik, nadat ik de skins heb ingevoegd, de DS opstart krijg ik het beginscherm (gelukkig wel...). Als ik de knop "select" in druk, dan kan ik niet wisselen tussen skins. De .bmp bestanden kan ik alleen (ondanks een foutmelding) bekijken via Moonsl en niet via start=>games => directory =>themes.
Ik hoop dat iemand mij dus stap voor stap kan uitleggen hoe ik de skins kan wisselen, want ik word er een beetje gek van (ik zal wel iets simpels fout doen, maar toch). Alvast dank voor de moeite!
Mijn R4DS doet het niet meer
Ik was net muziek aan het luisteren toen die uitviel... Nu als ik hem opstart zegt de DS no ds card inserted... Kaartje doet het nog wel daar ligt het niet aan. Is er nog iets dat ik kan doen of is die gewoon kapot en heb ik pech
?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
formatteren en firmware der opnieuw opzetten helpt meestal
Verwijderd
Ik heb voor kerst een DS lite gekregen, en ben nu van plan on er een EZ-Flash V voor te kopen.
Nu kwam ik op een van de sites wat in de OP opgesomt worden deze deal gevonden.
Dit is wel erg goedkoop vergeleken met andere sites zoals DE
Heeft er iemand evaring met deze site? Heb het gevoel alsof er iets niet helemaal klopt.
Nu kwam ik op een van de sites wat in de OP opgesomt worden deze deal gevonden.
Dit is wel erg goedkoop vergeleken met andere sites zoals DE
Heeft er iemand evaring met deze site? Heb het gevoel alsof er iets niet helemaal klopt.
Hoezo? Het scheelt toch maar 3 dollar? Volgens mij moet je bij Hopebuy nog steeds verzendkosten betalen dus ben je weer wat duurder uit. Ik heb wel vaker bij Hopebuy besteld, meestal hebben zij hun spullen gewoon op voorraad of snel weer binnen dus de levering zal wel sneller gaan dan bij DX.
ik ben erg benieuwd naar mijn bestelde m3 real. ik ben vooral benieuwd naar de pda functies. zou wel fijn zijn als mijn volgende telefoon geen smartphone hoeft te worden als ik mijn afspraken gewoon in mijn ds zou kunnen bijhouden!
PDA functies van de M3 zijn niet zo spectaculair hoor. Je kunt veel beter DSOrganize downloaden, heb je veel meer aan en die draait gewoon op elke kaart
cardinal808: Klopt helemaal maar de levertijd en prijs en SDHC optie van de SC DS One maken die weer aantrekkelijker.
Razor.Timo: Probeer de R4 in een andere DS.
jero500: NIET DOEN de EZ Flash V was ooit een goed product maar werkt vandaag de dag met nieuwere spellen erg slecht, dan ben je nog beter uit als je een F-Card oid koopt (heb er toevallig 1 liggen die ik voor de probeer had besteld met 1Gb wat mijn betreft mag je die hebben met 1 dag levertijd voor 25,-) Maar een veel betere optie is om gewoon voor de SuperCard/R4/M3 Simply/M3 Real/Cyclone/DSTT te gaan die stuk voor stuk uitstekend werken.
Ik verwelkom van iedereen DM's als er nog last minute ideen zijn voor TS van deel 6! Iets goeds in elkaar draaien is moeilijker dan verwacht:P Ben al 3x overnieuw begonnen.
jero500: NIET DOEN de EZ Flash V was ooit een goed product maar werkt vandaag de dag met nieuwere spellen erg slecht, dan ben je nog beter uit als je een F-Card oid koopt (heb er toevallig 1 liggen die ik voor de probeer had besteld met 1Gb wat mijn betreft mag je die hebben met 1 dag levertijd voor 25,-) Maar een veel betere optie is om gewoon voor de SuperCard/R4/M3 Simply/M3 Real/Cyclone/DSTT te gaan die stuk voor stuk uitstekend werken.
Ik verwelkom van iedereen DM's als er nog last minute ideen zijn voor TS van deel 6! Iets goeds in elkaar draaien is moeilijker dan verwacht:P Ben al 3x overnieuw begonnen.
[ Voor 80% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-01-2008 18:31 ]
Verwijderd
Hier heb ik nog niks over gelezen 
Tot nu toe alleen maar goede reviews/comments gezien...
Tot nu toe alleen maar goede reviews/comments gezien...
Iemand al wat met de DSTT meegemaakt?
Aangezien ze op sidder.nl nu reclame maken voor die card ipv R4DS aangezien de levertijd van de R4DS nogal lang is atm.
Daarom heb ik deze DSTT besteld (scheelt paar euro en 2 weken levertijd) dus daarom. Kijk ik had al een R4DS, maar toen deze kwam, en zag wat leuke extra's schuif ik 'em misschien wel door naar me broertje ipv die DSTT voor me broertje ^^
Aangezien ze op sidder.nl nu reclame maken voor die card ipv R4DS aangezien de levertijd van de R4DS nogal lang is atm.
Daarom heb ik deze DSTT besteld (scheelt paar euro en 2 weken levertijd) dus daarom. Kijk ik had al een R4DS, maar toen deze kwam, en zag wat leuke extra's schuif ik 'em misschien wel door naar me broertje ipv die DSTT voor me broertje ^^
Welke flashcard heeft nou eigenlijk de eenvoudigste GUI? Zeg maar icoontje, titel, romsize, meer hoeft er van mij niet te staan. Het gaat mij er voornamelijk om dat mijn zoontje van 5 ermee overweg kan, met de ez4 was het altijd zoeken naar het goede spelletje.
Ik heb de r4 al een maand geleden besteld bij DX maar ondertussen komt dat mijn neus uit, zit nu zonder kaartje.
Ik heb de r4 al een maand geleden besteld bij DX maar ondertussen komt dat mijn neus uit, zit nu zonder kaartje.
Euh... ik heb een EZ-Flash V en heb nog nooit problemen gehad met spellen!TWeaKLeGeND schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:24:
cardinal808: Klopt helemaal maar de levertijd en prijs en SDHC optie van de SC DS One maken die weer aantrekkelijker.
Misschien ben ik een uitzondering, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Je klinkt erg negatief, maar heb je ook een bron?
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
jero500: Met name de save compatibiliteit/werking in nieuwere spellen laat te wensen over, bij de andere genoemde kaarten gaat het in 1x goed of komt er snel een patch, bij de ez 5 kan het je heel veel moeite en of tijd kosten of het lukt uiteindelijk helemaal niet bij bepaalde spellen.
rCk: Sidder kan gewoon niet aan R4's komen maar de DSTT is gewoon wel een goed product, heb ze al mogen testen en heb niks echt te klagen, alleen zit er wel een veer in maar die voelt betrouwbaarder dan die van de oude R4's. Wat ik ze wel kwalijk neem is dat ze het presenteren als een opvolger en superieur product.
DinoPK: R4 is in dat opzich wel lekker simpel, DSTT kan niet iets TE simpel zijn maar ook goed, DX is idd niet te doen momenteel, word gewoon wat meer betalen wss bij een importeur. (Kan er wel wat aanwijzen die gewoon voorraad hebben)
qtee: Misschien kom ik ietswat TE negatief over ja, want op zijn minst 70% van alle roms zullen uitstekend werken, alleen werken nieuwe spellen steeds vaker niet, bron is eigen ervaring, maar die eigen ervaring is inmiddels al 2 maanden oud dat ik voor t laatst met de EZ 5 heb gewerkt, is het inmiddels weer verbeterd dan? Wel hebben de nieuwere kaarten simpelweg meer opties bijv m.b.t DLDI of SDHC etc. Het is gewoon erg zonde om nu nog de EZ 5 te bestellen.
Als je zin/tijd hebt zou ik graag zien dat je de EZ 5 met de nieuwste spellen of bijvoorbeeld Phantom HG de savegames probeert met de nieuwste firmware, mocht dat nu wel goed zitten dan moet dat natuurlijk ook in de TS weer hersteld worden.
rCk: Sidder kan gewoon niet aan R4's komen maar de DSTT is gewoon wel een goed product, heb ze al mogen testen en heb niks echt te klagen, alleen zit er wel een veer in maar die voelt betrouwbaarder dan die van de oude R4's. Wat ik ze wel kwalijk neem is dat ze het presenteren als een opvolger en superieur product.
DinoPK: R4 is in dat opzich wel lekker simpel, DSTT kan niet iets TE simpel zijn maar ook goed, DX is idd niet te doen momenteel, word gewoon wat meer betalen wss bij een importeur. (Kan er wel wat aanwijzen die gewoon voorraad hebben)
qtee: Misschien kom ik ietswat TE negatief over ja, want op zijn minst 70% van alle roms zullen uitstekend werken, alleen werken nieuwe spellen steeds vaker niet, bron is eigen ervaring, maar die eigen ervaring is inmiddels al 2 maanden oud dat ik voor t laatst met de EZ 5 heb gewerkt, is het inmiddels weer verbeterd dan? Wel hebben de nieuwere kaarten simpelweg meer opties bijv m.b.t DLDI of SDHC etc. Het is gewoon erg zonde om nu nog de EZ 5 te bestellen.
Als je zin/tijd hebt zou ik graag zien dat je de EZ 5 met de nieuwste spellen of bijvoorbeeld Phantom HG de savegames probeert met de nieuwste firmware, mocht dat nu wel goed zitten dan moet dat natuurlijk ook in de TS weer hersteld worden.
[ Voor 12% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-01-2008 19:54 ]
Je moet ervoor zorgen dat de themes mappen de namen theme01 t/m theme12 hebben. Geen andere namen gebruiken en niet meer dan 12 mappen aanmaken. In die mappen plaats je de bmp's en de theme.ini, het tekst bestand kan je weg laten.Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:29:
Ik probeer al een hele tijd skins in mijn DS R4 te krijgen. Alle instructies op internet heb ik zo'n beetje wel gelezen, maar het lukt mij nog steeds niet.
Heeft iemand ervaring met bestellen bij psxshop ?
Ik heb een R4 bij hen besteld afgelopen vrijdag.
Diezelfde dag hebben ze 'm nog op de post gedaan dus ik verwachte 'm zaterdag, maar kreeg niks binnen.
Vervolgens oud & nieuw dus dan denk je; die komt vandaag.
Maar helaas ! Ook track & trace werkt niet.
Morgen maar even bellen als er nog niets is.
Diezelfde dag hebben ze 'm nog op de post gedaan dus ik verwachte 'm zaterdag, maar kreeg niks binnen.
Tel: 0900-7797467 (0,45 per minuut) mwah mwah...Tha-PC-Legend schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:53:
Heeft iemand ervaring met bestellen bij psxshop ?
Ziet er allemaal wel betrouwbaar uit alleen bevat de site erg veel fouten en de prijs bij 50 stuks is erg onrealistisch vandaag de dag dan wil ik er ook wel 10.000 hebben. Mail ze anders even op sales@psxshop.nl om je T&T na te trekken, anders eis je je geld terug en kan ik je wel een andere winkel aanwijzen die wel echt voorraad heeft.
ps. als mensen nog bepaalde extreem positieve of negatieve ervaringen hebben met bepaalde winkels dan graag ook een DM zodat ik weet wat ik zoal zou kunnen opnemen als leveranciers buiten de bij mij al bekende om.
Ik denk dat ik ze maar even ga mailen jaTWeaKLeGeND schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:59:
[...]
Tel: 0900-7797467 (0,45 per minuut) mwah mwah...
Ziet er allemaal wel betrouwbaar uit maar vooral de prijs bij 50 stuks is erg onrealistisch vandaag de dag dan wil ik er ook wel 10.000 hebben. Mail ze anders even op sales@psxshop.nl om je T&T na te trekken, anders eis je je geld terug en kan ik je wel een andere winkel aanwijzen die wel echt voorraad heeft.
ps. als mensen nog bepaalde extreem positieve of negatieve ervaringen hebben met bepaalde winkels dan graag ook een DM zodat ik weet wat ik zoal zou kunnen opnemen als leveranciers buiten de bij mij al bekende om.
Ik geloof wel dat ze betrouwbaar zijn maar ik vind het zo vaag dat m'n T&T niet werkt; ook had ik het product uiteraard al verwacht als er '24-uurs levering' bij staat.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de gang van zaken

Verwijderd
Decon bedankt. Ik dacht al, mijn fout moet een kleine maar fatale fout zijn. Ik had de map themes met een hoofdletter T geschrevenDeacon schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:49:
[...]
Je moet ervoor zorgen dat de themes mappen de namen theme01 t/m theme12 hebben. Geen andere namen gebruiken en niet meer dan 12 mappen aanmaken. In die mappen plaats je de bmp's en de theme.ini, het tekst bestand kan je weg laten.

Importeren heb ik geen probleem mee maar 2 maanden wachten is té gek. Als je een idee hebt waar ik hem anders goedkoop kan importeren (incl geheugen), gaarne.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:32:
Gaat mij er gewoon om dat de GUI simpel is, grafisch, en er aan de kaart qua onderhoud niet te veel moet gebeuren. Wat dat betreft was de ez4 dramatisch door het gebrek aan support en community. Andere suggestie dan de r4 mag ook hoor, de cyclo heb ik ook even bekeken, maar die schijnt weer amper leverbaar te zijn.
edit: is de acecard geen goed idee voor mijn wensen? Simpel, mooie gui, ingebouwd geheugen...
[ Voor 5% gewijzigd door pasajo op 02-01-2008 20:48 ]
Over de EZ-Flash V: nieuwe spellen werken gewoon altijd en saven werkt ook altijd. Als je de kernel gewoon up to date houdt is dat ook altijd zo geweest (vroeger moest je ook de onofficiele savelijst bijhouden anders werkte saven inderdaad niet maar met de 1.6x kernel serie hoeft dit niet meer).TWeaKLeGeND schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:32:
Ik en veel vrienden van me zijn gewoon super tevreden met de EZ-Flash V en hij is een stuk goedkoper dan veel andere kaarten.
Duur en moeilijk te verkrijgen de ace, als iemand er een heeft zou ik em trouwens wel graag even willen lenen of je kan natuurlijk zelf een reviewtje schrijven.
ikbenwouter: Bedankt voor de info, zal het aanpassen.
ikbenwouter: Bedankt voor de info, zal het aanpassen.
[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-01-2008 22:16 ]
De EZ V werkt voor zover ik heb getest met alle games goed.Ook Zelda PH, geen idee of je de laatste kernels hebt gezien, maar sinds het handmatig updaten van de savelist niet meer nodig is ishet een geweldige kaart, zeker in combinatie met de 3-in-1.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:32:
Ik had al besloten om voor de Cyclo te gaan, maar de vernieuwde versie laat op zich wachten en elke keer als ik kijk is de datum dat ze weer op voorraad zijn verschoven... Daarom ging ik verder kijken voor andere SDHC compatible kaartjes. De TTDS heb ik voor iemand anders besteld, het kaartje is het goedkoopst en goed genoeg voor iemand die maar een paar games wilt spelen en er verder niet naar om wilt kijken. De M3 Real lijkt mij OK, alleen lees ik de laatste dagen wel veel klachten over het niet willen werken met meer dan een bepaald aantal games. Dan is er nog de Supercard DS One, die viel gelijk al af, erg traag en heeft een ouderwets (handmatig) savegame systeem. En als laatste is er de Acecard RPG, het duurste maar wel de meest uitgebreide en in mijn ogen de meest tweaker waardige. Dus voor veel mensen juist overbodig. Als iemand weet waar die kaart op voorraad is dan koop ik hem asap xD (ik kan alleen een Australische webshop vinden)DinoPK schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:34:
Andere suggestie dan de r4 mag ook hoor, de cyclo heb ik ook even bekeken, maar die schijnt weer amper leverbaar te zijn.
edit: is de acecard geen goed idee voor mijn wensen? Simpel, mooie gui, ingebouwd geheugen...
Hmmm mijn R4DS is echt kapot
Kaartje werkt nog, maar het ding zelf niet meer... Al een quick format gedaan. Nu maar even het kaartje testen in de R4 van me zusje...
Edit: Nope me R4 is echt kapot. SD kaartje werkt wel in mijn zusje der R4. Hoe zit het met garantie ed? Moet ik dit afhandelen met sidder?
Edit: Nope me R4 is echt kapot. SD kaartje werkt wel in mijn zusje der R4. Hoe zit het met garantie ed? Moet ik dit afhandelen met sidder?
[ Voor 29% gewijzigd door Snippertje op 03-01-2008 11:58 ]
Sidder geeft jaartje garantieRazor.Timo schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:38:
Hmmm mijn R4DS is echt kapotKaartje werkt nog, maar het ding zelf niet meer... Al een quick format gedaan. Nu maar even het kaartje testen in de R4 van me zusje...
Zeg, als ik een chinese R4 bestel en de engelse firmware op de flashkaart zet, werkt dat dan gewoon?
Ik zag nl net dat de chinese versie van de R4 wel beschikbaar is bij DealExtreme.
Ik zag nl net dat de chinese versie van de R4 wel beschikbaar is bij DealExtreme.
Nee, gaat niet werken.McKaamos schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:29:
Zeg, als ik een chinese R4 bestel en de engelse firmware op de flashkaart zet, werkt dat dan gewoon?
Nogmaals: probeer in andere DS.Razor.Timo schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:38:
Hmmm mijn R4DS is echt kapotKaartje werkt nog, maar het ding zelf niet meer... Al een quick format gedaan. Nu maar even het kaartje testen in de R4 van me zusje...
En idd een mailtje/belletje naar Sidder als het dan nog niet werkt, dan zeggen ze stuur maar terug en krijg je wss gewoon een nieuwe, boeit hun niet als 1 op de 1000 stuks terug komt:P
[ Voor 16% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-01-2008 13:03 ]
Ja dat heb ik al geprobeerd
Ja die veer werkt bij mijn R4DS al niet meer.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:32:
Ja inderdaad, het is ineens de opvolger ervan volgens Sidder, maar daarom ging ik hierheen, thanks voor je reply.
Hoe werkt het met de OS? Beetje vergelijkbaar aan R4? Fijner/ minder fijn?
Hoeft al een tijd niet meer ivm het feit dat de lay-out niet meer wordt verkloot bij 1000+ posts, maar het mag wel. En dus:Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:06:
word het niet eens tijd voor een nieuw topic? zitten hier al bijna op de 2000 posts
rCk: Gui is erg simpel
ragingbull: Bezig met de finishing touches, ben nu al 3x overnieuw begonnen bah bah voelt toch wel op een of andere manier dat er een druk op zit dat t GOED moet zijn:P Misschien maar gewoon online knallen wat er is en dan in de eerste week van het nieuwe topic aan de hand van de lezers alles naar de community smaak en voorkeuren ombouwen. Vooralsnog is de ETA vanavond maar kijk niet raar op als ik em weer IETS uitstel.
DMetjes met toevoegingen zijn ook nog altijd welkom!
ragingbull: Bezig met de finishing touches, ben nu al 3x overnieuw begonnen bah bah voelt toch wel op een of andere manier dat er een druk op zit dat t GOED moet zijn:P Misschien maar gewoon online knallen wat er is en dan in de eerste week van het nieuwe topic aan de hand van de lezers alles naar de community smaak en voorkeuren ombouwen. Vooralsnog is de ETA vanavond maar kijk niet raar op als ik em weer IETS uitstel.
DMetjes met toevoegingen zijn ook nog altijd welkom!
Kijk ik vandaag, opeens de Cyclo en de Acecard op voorraad
Toch maar voor de Cyclo gegaan, NL winkel dus lekker snel en het scheelt 20 euro.
Sorry, ik heb niet goed genoeg gezocht.
Het kan wel, maar je moet een patch over de firmware bestanden doen. nifty
Bij oude versies kon je zelfs dmv een soldeerpuntje de R4 aanpassen naar engels.
[ Voor 10% gewijzigd door McKaamos op 03-01-2008 14:42 ]
ik heb mijn m3real binnen. erg tof. best een fatsoenlijk menu nog met die aqua skin. dsorganize valt me een beetje tegen. voor een open source project nog een redelijke interface.
hoe kan ik nou mijn ouwe spellen backuppen en met zijn allen op één kaart zetten? volgens mij is dit niet te gebruiken als backuptool...
hoe kan ik nou mijn ouwe spellen backuppen en met zijn allen op één kaart zetten? volgens mij is dit niet te gebruiken als backuptool...
Verwijderd
Ik heb een r4, gekocht via internet, maar hier is een winkel, waar ik er inmiddels al twee besteld heb en geleverd heb gekregen voor vrienden van me.
Hoe snel gaan ze stuk? Ik heb geen tijd om alle topics over dit onderwerp te lezen, vandaar mijn vraagje.
Alvast bedankt, groetjes Marlies
Hoe snel gaan ze stuk? Ik heb geen tijd om alle topics over dit onderwerp te lezen, vandaar mijn vraagje.
Marlies, als je geen moeite wilt doen te lezen dan ga ik geen moeite doen je vraag te beantwoorden...
Fubaruba: Je weet dat de PDA functie in de M3 DS Real niet DSOrganize is? Want ik vind DSOrganize vrij uitgebreid terwijl de ingebouwde PDA functie dit niet is. Spellen backuppen kan niet met de M3 DS Real. Hiervoor kun je wel de MK6 Save Cart gebruiken, een kaart van Neoflash.
edit: lol @ Tweaklegend
Fubaruba: Je weet dat de PDA functie in de M3 DS Real niet DSOrganize is? Want ik vind DSOrganize vrij uitgebreid terwijl de ingebouwde PDA functie dit niet is. Spellen backuppen kan niet met de M3 DS Real. Hiervoor kun je wel de MK6 Save Cart gebruiken, een kaart van Neoflash.
edit: lol @ Tweaklegend
[ Voor 3% gewijzigd door Cartman! op 03-01-2008 20:03 ]
Word toch nog even wachten @ nieuw topic sorry 
*gaat richting bioscoop* Saw 4 premiere vanavond, lang leve unlimited bioscoop pas
Marlies: ze gaan na ongeveer 20 uur spelen stuk. << Dit was een grap! Het is natuurlijk niet te voorspellen na hoe lang een apparaat kapot gaat
Als dat wel zo was dan zou het niet eens op de markt mogen verschijnen!
*gaat richting bioscoop* Saw 4 premiere vanavond, lang leve unlimited bioscoop pas
Marlies: ze gaan na ongeveer 20 uur spelen stuk. << Dit was een grap! Het is natuurlijk niet te voorspellen na hoe lang een apparaat kapot gaat
[ Voor 49% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 05-01-2008 13:22 ]
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:46:
Word toch nog even wachten @ nieuw topic sorry
Marlies: ze gaan na ongeveer 20 uur spelen stuk.
offtopic:
Saw 4 draaide vorige week ook al hoor
Iig in utopolis zoetermeer 
Saw 4 draaide vorige week ook al hoor
Verwijderd
Dank je wel TWeaKLeGeND!
@ Cartman, geen tijd hebben is iets anders dan geen moeite doen.
Verwijderd
Ik ga zaterdag een nintendo DS lite kopen en wil er een kaartje bijkopen.
Omdat er zo ontzettend veel mogelijkheden zijn wil ik graag de mening horen welke kaart jullie aanraden.
Ik wil er alleen makkelijk spellen op kunnen zetten en snel af kunnen spelen. Het moet draaien icm een 2 GB micro SD kaartje en de spellen moeten snel opstarten.
Nu kijk ik naar de M3real, met Rumblepack. Wanneer dit rumblepack er niet bijzit, wordt trillen dan niet ondersteund? Wat raden jullie qua kaartjes aan, eventueel icm. merk geheugenkaart?
Criteria:
- makkelijk en snel spellen kunnen uploaden
- snel opstarten
- eventueel NL menu
Welk merk geheugenkaart raden jullie aan? Is een Real met een Sandisk een goede optie? De real kost op dit moment 49,95 Euro.
Omdat er zo ontzettend veel mogelijkheden zijn wil ik graag de mening horen welke kaart jullie aanraden.
Ik wil er alleen makkelijk spellen op kunnen zetten en snel af kunnen spelen. Het moet draaien icm een 2 GB micro SD kaartje en de spellen moeten snel opstarten.
Nu kijk ik naar de M3real, met Rumblepack. Wanneer dit rumblepack er niet bijzit, wordt trillen dan niet ondersteund? Wat raden jullie qua kaartjes aan, eventueel icm. merk geheugenkaart?
Criteria:
- makkelijk en snel spellen kunnen uploaden
- snel opstarten
- eventueel NL menu
Welk merk geheugenkaart raden jullie aan? Is een Real met een Sandisk een goede optie? De real kost op dit moment 49,95 Euro.
Trillen wordt alleen ondersteunt bij games die het ondersteunen... dus enkele pinball games van de GBA bv....
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:28:
Ik heb een r4, gekocht via internet, maar hier is een winkel, waar ik er inmiddels al twee besteld heb en geleverd heb gekregen voor vrienden van me.
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:46:
Bij deze word ik importeur van de R4Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:00:
Dank je wel TWeaKLeGeND!
Verwijderd
<offtopic>[quote]Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:00:
Dank je wel TWeaKLeGeND!
[/quote]
Je hebt geen tijd om moeite te doen, dus je doet geen moeite. Ergo, je houdt je niet aan de regels dus je zal ook niemand vinden die hier een serieus antwoord gaat geven op je vraag.
Als je toch geen tijd hebt om het allemaal uit te zoeken dan heb je toch ook geen tijd voor je DS dus dan maakt het toch allemaal niet zoveel uit
</offtopic>
On topic: Is er nu al meer bekend over de SDHC ondersteuning van de R4? Ik lees hier wel voordurend berichtjes van mensen die claimen te weten dat het er niet komt of alleen via een geupdate versie van de kaart komt, maar is er iemand die een linkje heeft om dat te bevestigen? Het enige dat zeker lijkt zover als ik kan vinden is dat het er nu nog niet is.
Dank je wel TWeaKLeGeND!
[/quote]
Je hebt geen tijd om moeite te doen, dus je doet geen moeite. Ergo, je houdt je niet aan de regels dus je zal ook niemand vinden die hier een serieus antwoord gaat geven op je vraag.
Als je toch geen tijd hebt om het allemaal uit te zoeken dan heb je toch ook geen tijd voor je DS dus dan maakt het toch allemaal niet zoveel uit
On topic: Is er nu al meer bekend over de SDHC ondersteuning van de R4? Ik lees hier wel voordurend berichtjes van mensen die claimen te weten dat het er niet komt of alleen via een geupdate versie van de kaart komt, maar is er iemand die een linkje heeft om dat te bevestigen? Het enige dat zeker lijkt zover als ik kan vinden is dat het er nu nog niet is.
Bedoel je dat serieus?TWeaKLeGeND schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:46:
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Nee, dat meent hij niet. Ik heb er inmiddels al meer dan 130 uur opzitten en hij werkt nog steeds 100%.
Verwijderd
Ik had al graag een review van de DSTT gedaan, maar er is nog geen teken van leven (sinds 18/12/2007 bij dealextreme). Tevens wordt de rumble pack niet meer gelverd...
...nog even geduld dus. Wat ik mij wel afvraag is of ik de rumble pack ga missen voor veel spellen ?Waiting for DSTT? Wait no more: this used to be a DSTT with Rumble Pack + TF Memory Card package. Because the DSTT Team has been unable to supply the DSTT with Rumble Pack, we will be shipping the DSTT card + TF Memory without the Rumble pack to replace this product.
.
At the same time we will send a $2.00 discount to customers who have ordered this product and waiting for it (DSTT+Rumble+TF). You can expect a shipment notice between Jan 6, 08 and Jan 8, 08. Thank you very much for your patience during the wait.
.
- Update: This item used to be a "DSTT + Rumble + TF" package. Since the Rumble pack is out of stock, it is now dropped from the package and the price of this card is now discounted accordingly.
Valt mee, deze spellen ondersteunen de Rumble Pak. Persoonlijk vind ik de DS Rumble Pak een irritante, stroomvretende gizmo, ik heb liever een GBA ondersteunend kaartje in m'n SLOT-2.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:53:
Wat ik mij wel afvraag is of ik de rumble pack ga missen voor veel spellen ?
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Verwijderd
@TWeaKLeGeND; Kan je misschien een paar winkels aanwijzen waar de R4DS op voorraad is en die betrouwbaar zijn?TWeaKLeGeND schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:59:
[...]
......... anders eis je je geld terug en kan ik je wel een andere winkel aanwijzen die wel echt voorraad heeft.........
Erm, ze staan allemaal in de TS. Zelf bij NDSlite.nl besteld en daar hadden ze de R4 op voorraad. Moet geen probleem zijn dus te vindenVerwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:45:
[...]
@TWeaKLeGeND; Kan je misschien een paar winkels aanwijzen waar de R4DS op voorraad is en die betrouwbaar zijn?
Zie mijn "
" Ik haakte in op de grap dat de levensduur 20 uur zou zijn..
*Baal* Ik heb mijn EZ5 bij mijn oma laten liggen tijdens nieuwjaar wensen 
200 km rijden verderop
200 km rijden verderop
[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 04-01-2008 14:06 ]
offtopic:
Kan ze die niet gewoon in een envelop mikken voor je?
Kan ze die niet gewoon in een envelop mikken voor je?
Goede reden om je oma een keertje extra te bezoeken, vindt ze vast geweldig!jip_86 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:06:
*Baal* Ik heb mijn EZ5 bij mijn oma laten liggen tijdens nieuwjaar wensen
200 km rijden verderop
Niet de hele tijd NDS-en dan...
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Ja, ik wou net zeggen... de reactie komt alleen erg serieus over en kan mensen onjuiste informatie geven.Cubic X schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:32:
Nee, dat meent hij niet. Ik heb er inmiddels al meer dan 130 uur opzitten en hij werkt nog steeds 100%.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een supercard one (SDHC) voor mijn Nintendo Ds. Nou heb ik net wat GBA games erop proberen te zetten maar ik krijg alleen GAMEBOY ADVANCE op het scherm en daarna niks meer. Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb een supercard one (SDHC) voor mijn Nintendo Ds. Nou heb ik net wat GBA games erop proberen te zetten maar ik krijg alleen GAMEBOY ADVANCE op het scherm en daarna niks meer. Kan iemand mij hiermee helpen?
Ter uitbreiding hier op: Op geen enkel Slot1 kaartje kan je GBA games spelen. Als je vanaf DS slot (Slot1) speelt gaat de DS in ARM9 mode en enabled allerlei interne hardware waar een GBA game op crasht.Cartman! schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:29:
Met een Supercard DS ONE kun je ook geen GBA games spelen, daarvoor heb je een slot2 device nodig.
Voor GBA games moet je een Slot2 (GBA slot) kaart hebben. Deze zijn ook verkrijgbaar als model met flash geheugen kaart net als de meeste populaire Slot1 kaartjes.
Tevens zijn ze tegenwoordig vaak verkrijgbaar in DS afmeting waardoor ze perfect in je DS passen zonder uit te steken. (b.v. EZFlash 3-in-1 en de CycloDS Mini, niet te verwarren met CycloDS Evo)
Kent iemand de internetwinkel http://www.jemico.nl/ ? Is deze betrouwbaar en snel?
[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 04-01-2008 20:19 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Duidelijker kan een grap niet zijn lijkt me.. maar goed ?fmb schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:26:
[...]
Ja, ik wou net zeggen... de reactie komt alleen erg serieus over en kan mensen onjuiste informatie geven.
Als die dingen maar 20 uur mee zouden gaan zouden die kaartjes lang niet zo populair zijn, en zou dat bovendien ook met koeienletters in de OP staan
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie nergens dat het een grap is. Daar hebben we smileys voor? Het ligt nu aan de lezer of hij/zij het een geloofwaardige opmerking vindt....KeN. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:34:
[...]
Duidelijker kan een grap niet zijn lijkt me.. maar goed ?
Anyway, ik heb geen aandelen R4DS ofzo.
lol ik zal mijn 20 uur reactie wel veranderden als ik niet meer op mijn telefoon zit. Ik was vergeten dat er ook mensen van buiten naar topics als deze komen en het kan inderdaad nog eens serieus genomen worden. [Veranderd]
Jaxxo ik zal je een dm sturen > kan niet, zijn DM's staan uit, dan maar even wachten op de TS.
Ik durf geen ts launch te beloven op een exact tijdstip... Hoop met zijn allen gewoon op vroeger dan later en dan doe ik mijn best om de knoop door te hakken en te zeggen 'zo moet het wel goed zijn'
P.s. is wel mijn eerste dus wees een beetje mild bij de beoordeling
EDIT: Heeft er iemand een MK6 Save Cart waar ik wat vragen over kan stellen of waar je een kleine goede review van kan schrijven of die je kan uitlenen voor een paar dagen? Wil die eigenlijk ook opnemen in de TS.
offtopic:
Saw 4 vorige week was vast een sneak preview alleen heb ik nog niet gezien daar de zaak al helemaal volgeboekt was... Maar american gangster was ook goed. Vandaag alsnog saw.
Saw 4 vorige week was vast een sneak preview alleen heb ik nog niet gezien daar de zaak al helemaal volgeboekt was... Maar american gangster was ook goed. Vandaag alsnog saw.
Jaxxo ik zal je een dm sturen > kan niet, zijn DM's staan uit, dan maar even wachten op de TS.
Ik durf geen ts launch te beloven op een exact tijdstip... Hoop met zijn allen gewoon op vroeger dan later en dan doe ik mijn best om de knoop door te hakken en te zeggen 'zo moet het wel goed zijn'
P.s. is wel mijn eerste dus wees een beetje mild bij de beoordeling
EDIT: Heeft er iemand een MK6 Save Cart waar ik wat vragen over kan stellen of waar je een kleine goede review van kan schrijven of die je kan uitlenen voor een paar dagen? Wil die eigenlijk ook opnemen in de TS.
[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 05-01-2008 13:40 ]
Alsof er ook maar iemand zou zijn die zo'n ding zou kopen als hij maar 20 uur werktfmb schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:26:
[...]
Ja, ik wou net zeggen... de reactie komt alleen erg serieus over en kan mensen onjuiste informatie geven.
Dit topic is gesloten.