GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste
Acties:
  • 157.862 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb bij samenkopen.net M3 Real gekocht en het werk perfect! Heb daarna een 2gb micro sd gekocht bij alternate voor 19,00.

Bij samenkopen heb je nu een actie met R4's.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem opgelost...

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
spam

[ Voor 98% gewijzigd door Fuelke op 17-12-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
sjaool schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:34:
[...]

Ik heb goede ervaringen met deze site. Dat het wat langer duurt dan normaal kan met de drukte van kerst te maken hebben.
Het duurde bij namelijk ook een weekje maar dat had verband met de zomervakantie.

En stuur anders eerst eens mailtje naar hem dan weet je precies wat de reden is.
Hmja hij reageert dus niet op email. Heb hem nu wel binnen na een week wachten :) alleen zit er weer geen cdtje bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jelbo schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:24:
[...]

Ga even ergens anders je website spammen :/
anders quote je zn spam even :D

Krijg deze week een TopToy DS binnen, ben niet erg benieuwd want volgens de reviews die ik al gelezen heb heeft hij dezelfde functies als alle andere kaarten... Wat me wel handig lijkt is het overzicht van icoontjes in t hoofdmenu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:15
Satangel schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:59:
[url]http://onzin[/url] is trouwens een topsite voor reviews en info ivm flashkaarten!
Niet op klikken! Pop up hell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:50
Ik ben er net lid van en ineens alle spam weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje over de flashkaartjes.

welke kaarten (behalve de Cyclo DS, omdat die altijd uitverkocht zijn)
heeft FULL download play garantie.
dus ook de probleemspellen zoals Mario Kart Ds?
ik weet dat het een probleem spel is, omdat ze dat zeiden bij de Cyclo DS (maar die is altijd uitverkocht, snapje :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De r4ds kan het (okee, geen garantie dat het werkt, maar ik ben nog nooit problemen tegengekomen), mits je de roms met een goed programma trimt (of niet trimt).

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die al getest, en de R4DS loopt vast bij de Mario Kart DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dan heb je geen goede dump want ik heb het getest en het werkte toen prima :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:29:
ik heb die al getest, en de R4DS loopt vast bij de Mario Kart DS
Nee hoor, niet als jij a) een goede rom hebt, en b) de nieuwste firmware-versie.

Ik speel het regelmatig met veel plezier zonder problemen via download play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:44:
[...]

Nee hoor, niet als jij a) een goede rom hebt, en b) de nieuwste firmware-versie.

Ik speel het regelmatig met veel plezier zonder problemen via download play
Precies, zojuist getest met 2 personen en werkt helemaal toppie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:05
Ik ga voor een paar weken naar Florida(USA) op vakantie. Kan ik mijn DS met R4DS met een gerust hart meenemen, of krijg ik problemen bij de douane? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Lijkt me niet dat je daar problemen mee krijgt hoor, als je ze gewoon zegt dat t een spel is geloven ze je sowieso vast... als ze er al naar vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Is de DSTT de officiele opvolger van de r4ds? Hij is goedkoper en beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
jelbo schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:15:
Als het goed is gaat TWeaKLeGeND aan de slag met een nieuwe TS. Enorm bedankt alvast voor het op je nemen van deze taak! :) Mocht iemand een bijdrage willen leveren, bespreek dit dan even met TWeaKLeGeND via DM.
Dan moet TweakLegend wel zijn PM/DM aan hebben staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
bartju schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:55:
Is de DSTT de officiele opvolger van de r4ds? Hij is goedkoper en beter :D
Officieel niet ieder geval. Of ie beter is hoop ik deze week te kunnen testen. T ziet er leuk uit ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Hierzo vergelijking van de r4ds en de ttds :P ttds is goedkoper en beter volgens sidder :D

http://www.sidderwebshop....ew=product&product_id=878

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
bartju schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:26:
Hierzo vergelijking van de r4ds en de ttds :P ttds is goedkoper en beter volgens sidder :D

http://www.sidderwebshop....ew=product&product_id=878
Beetje onzinnige vergelijkingstabel.. 'Organizer Software' bijvoorbeeld, tja, DSOrganize en andere tools erop zetten en je bent wat dat betreft klaar op elke DLDI compatible kaart.. Brakken's review van de TTDS lijkt me dan een stuk beter om je mening op te baseren.

Wat quotes uit de R4 kolom van die Sidder tabel:
Game Saves Compatibility: R4 only
Onzin, het .sav formaat van de R4 DS is hetzelfde als die van de M3 Simply. Verder is het formaat hetzelfde als 'normale' 256KiB .sav's, maar zijn ze gepad naar 512KiB. Met Shuny's online Savegames Converter kun je trouwens vrijwel iedere DS savegame conversie doen.
Spring loaded MicoSD slot: No
Klopt idd voor de nieuwere R4's, maar de meerderheid is wel spring loaded. Velen zien dit trouwens als nadeel omdat dat bij uitstek het onderdeel is dat kapot raakt. Wat dat betreft heeft de huidige R4 versie een voordeel t.o.v. de TTDS.
Supports Skin DIY: No
Niet waar, de R4 was de eerste DS kaart die een beetje fatsoenlijke skin support heeft. Ze lopen nu wel wat achter op de rest qua uitgebreide GUI, maar custom skins zijn gwewoon mogelijk.
Special Game features during gameplay (e.g. Slow Motion mode): No
Niet helemaal waar, R4 heeft net als de meeste andere kaarten AR cheat support die ook on the fly te dis-/enablen is. Wanneer je de cheat database gebruikt die op GBAtemp regelmatig wordt geupdate (door Rayder, met cheats van verschillende anderen) heb je een 'cheat' van chishm waarmee je on the fly je brightness kuns aanpassen.

Begrijp me niet verkeerd, de DSTT lijkt me ook een stuk beter dan de R4 DS, maar het 'team' erachter moet zich nog wel bewijzen met updates en support. De voordelen t.o.v. de R4 liggen wel in zaken die niet voor iedereen erg boeiend zijn, SDHC support bijvoorbeeld vind ik wel gaaf, maar om nou te zeggen dat ik meer dan 2GB nodig heb, nee :P

Sidder is een betrouwbare zaak, maar als je een stuk goedkoper uit wilt zijn en je het ding niet per sé binnen een paar dagen wilt hebben is DealExtreme nog steeds de beste optie.

[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 18-12-2007 10:18 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:53:
[...][...]maar als je een stuk goedkoper uit wilt zijn en je het ding niet per sé binnen een paar dagen wilt hebben is DealExtreme nog steeds de beste optie.
....via DEalExtreme,
TopToy DSTT Card with Rumble Pack for NDS Lite + Kingston Japan 1GB TF $38.38
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10400 ! Lijkt mij wel errug aantrekkelijk :P

Hier een beschrijving, forum en filmpjes http://gbatemp.net/index....t=0&p=895073&#entry895073

Er zijn trouwens 2 leveranciers:
- NeoFlash TTDS (Top Toy DS)
- MiniOnlineStore.com DSTT (Top Toy DS)
... in het bovengenoemde forum wordt daar althans over gesproken...

...ik heb m maar besteld, 28 euro.... alles der -op-en-der-an.... (usb kabeltje, 1 GB, rumble pack)...

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Laatst online: 12-09 09:43
De TopToy DS is momenteel goed bezig, maar wie zegt dat het gaat blijven?
Ik zou blijven bij de R4DS, die zijn nog altijd goed bezig, hebben ontzettend veel skins en ze brengen regelmatig updates uit voor hun kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb al een tijdje de R4 en nooit problemen gehad.

Er komen vele kaarten uit die zich allemaal nog moeten bewijzen en tot nu toe heeft naar mijn inziens niemand de R4 geevenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Dat is wel erg aantrekkelijk inderdaad. Post je je ervaringen als je hem binnen hebt? Mochten ze positief zijn zie ik mezelf deze ook wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ben wel benieuwd of we die ook in het zwart gaan zien... Een zwarte DS met witte kaartjes ziet er natuurlijk niet uit.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
idd :P ik heb nog de oude ds variant alleen dan in het blauw. daar kan wit toch wel in :P? Ik ga ook bijna de ttds bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22
l0c4lh0st schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:53:
Ben wel benieuwd of we die ook in het zwart gaan zien... Een zwarte DS met witte kaartjes ziet er natuurlijk niet uit.
Effe met een zwarte Edding erover en niemand die 't ziet.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

l0c4lh0st schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:53:
Toch lullig voor al die mensen die in de winkel een witte DS hebben gekocht en die voor originele spellen alleen de keus hebben uit grijs, grijs en nog meer grijs. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

SandaX schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:19:
[...]Dat is wel erg aantrekkelijk inderdaad. Post je je ervaringen als je hem binnen hebt? Mochten ze positief zijn zie ik mezelf deze ook wel halen.
...uiteraard. Het product moet nog ingescheept worden en er staat nu nog een totale levertijd van een dag of 10... Duurt het altijd zo'n tijd bij DealExtreme ?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:06:
[...]
...uiteraard. Het product moet nog ingescheept worden en er staat nu nog een totale levertijd van een dag of 10... Duurt het altijd zo'n tijd bij DealExtreme ?
Ik had mijn R4 binnen 2 weken op de deurmat liggen.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:11
Ik had laatst een R4 besteld bij Ombouwlimburg. Kennelijk konden ze die niet leveren en de order omgezet naar een supercard. Het ding netjes geleverd, alleen DOA (code 0001).

Jammer genoeg reageert ombouwlimburg niet op mail en telefoon. Ik ben benieuwd of ik dit jaar nog een nieuwe versie heb.

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
[...]
Ik heb dinsdag ook een bestelling geplaatst. Als je bij je order-tracking kijkt zie je gewoon een linkje staan: linkje
Welk onderdeel is daarvan onduidelijk?

Houd er ook rekening mee dat hun werktijden anders zijn ;)
(hun werkdag begint pas over 2,5 uur)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
[...]
1,5 tot 2 weken naar mijn ervaring.

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:22:
[...]Welk onderdeel is daarvan onduidelijk?
...dank voor het meedenken maar geen onduidelijkheid hoor. Gewoon even wennen aan het feit dat het schijnbaar een kleine 2 weken duurt dat het geleverd is. Inmiddels verwend door korte levering (...uiteraard binnen Nederland) ;)

Verwijderd

*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 16:36 ]

• bartju
Maar ook niet slechter :) dus gewoon minder duur maar even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartju schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:17:
[...]

Maar ook niet slechter :) dus gewoon minder duur maar even goed.
Echt slechter is hij niet nee, ik keek in dit geval alleen naar het cijfer. Toch is het zo dat de goede ondersteuning van R4 DS zich al heeft bewezen als een feit, maar dit is bij de DSTT nog niet het geval. Voor dit kleine prijsverschil zou ik gewoon kiezen voor de flashkaart die de meeste mensen op dit moment hebben, de R4 DS. Op fora zoals NDSS.NL en deze kennen de meeste mensen deze kaart door en door en kunnen elk probleem verhelpen. Dit moet je met de DSTT nog maar zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb gisterenavond even met mn Neoflash TTDS gespeeld en vond het zeker niet beter dan de R4 tot nu toe. R4 is imo meer een af product met goede navigatie en afgewerkte opties. De TTDS zoekt je kaartje naar alle .nds files en pleurt die allemaal onder elkaar dus de structuur die ik heb voor homebrew en backups was naar de maan. Tot zover ben ik niet echt enthousiast. Overigens krijg ik over een paar dagen ook de TTDS van de MiniOnlineStore binnen. Zelfde kaart, ander label... Ik raad mensen dus nog steeds Cyclo DS Evo aan of R4 DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
.. of EZFlash V. Veel opties, geen gezeik met waar spul moet staan etc.

[ Voor 63% gewijzigd door EfBe op 21-12-2007 12:44 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Inderdaad, de EZ-Flash V bevalt mij ook erg goed. Mijn vriend heeft de R4 en ze voldoen allebei prima!

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:21
Ik heb ook een EZV en in het begin dacht ik spijt te hebben, Later is dat goed meegevallen en nu heb ik helemaal geen spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Ik ga voor de DSTT want ik draai maar weinig homebrew denk ik en 15 spellen zijn voor mij genoeg ;) 10 euro verschil vind ik dan niet de moeite waard.

ojah de dstt is beter verkrijgbaar dan de r4ds en zou het fijn vinden om hem voor de kerst nog binnen te hebben. :)
en de EZflashV is voor mij niks omdat ik geen lite heb...

[ Voor 37% gewijzigd door bartju op 21-12-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

De EZ-Flash V is gewoon een slot 1 oplossing net als de TTDS en de R4DS, heeft toch niks te maken met of je een DS Lite of een Phat hebt?

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
maar er zit een 3 in 1 bij die alleen in de lite past dat bedoelde ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Je hebt de 3 in 1 ook voor de gewone DS, als je er eentje wilt stuur me maar een DM :) Werkt ook samen met andere slot 1 kaarten.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
ok, naja eerst maar even de dstt binnehalen of r4ds nog niet helemaal zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
bartju schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:08:
maar er zit een 3 in 1 bij die alleen in de lite past dat bedoelde ik..
3-in-1 is optioneel, enkel de Ez-flash V werkt ook.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
okee, maar ik ga die niet kopen als ik het niet nodig heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Wie is er eigenlijk op het idee gekomen om de TTDS de opvolger van de R4DS te noemen?

Het zijn 2 totaal verschillende producten... En de TTDS is niet eens beter dan de R4DS.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
l0c4lh0st schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:11:
Wie is er eigenlijk op het idee gekomen om de TTDS de opvolger van de R4DS te noemen?

Het zijn 2 totaal verschillende producten... En de TTDS is niet eens beter dan de R4DS.
Sidder.nl, maar wat ze over de TTDS schrijven in vergelijking met de R4 DS is bogus :P

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
10 euro verschil dus vind ik de moeite waard om m te proberen ;) en volgens sidder beter. Volgens mij is het enige verschil dat de dstt groter geheugen ondersteund en auto DLDI patcher :P verder doet het allemaal hetzelfde. Je kan nu denk ik nog niet zeggen welke betere support heeft, aangezien er nog geen spellen zijn die niet werken (hebben ze ook al updates voor). Dat de r4 bekender is hoeft niet te betekenen dat het ook beter is, wel meer skins enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

bartju schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 21:22:
10 euro verschil dus vind ik de moeite waard om m te proberen ;) en volgens sidder beter. Volgens mij is het enige verschil dat de dstt groter geheugen ondersteund en auto DLDI patcher :P
Auto DLDI-patching doet de R4 ook allang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 19:11
Misschien omdat de R4 momenteel wat lastig leverbaar is heeft een shopie een ander product aangewezen als "opvolger" om zo de verkoop dat TTDS een impuls te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Laatst online: 18-07-2021
Misschien makkelijker en sneller te leveren voor minder geld = €€€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Gmaild naar Sidder met de vraag of ze die tekst "Beter dan de R4DS!" er af willen halen.

"Wij beantwoorden geen mail die opgesteld"

Ze proberen mensen dus gewoon een andere backup tool aan te smeren door te zeggen dat het ding beter is dan de R4DS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
ik heb hem besteld. Kan toch dat het gewoon even goed is voor minder geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
jelbo schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:15:
Als het goed is gaat TWeaKLeGeND aan de slag met een nieuwe TS. Enorm bedankt alvast voor het op je nemen van deze taak! :) Mocht iemand een bijdrage willen leveren, bespreek dit dan even met TWeaKLeGeND via DM.
Dan moet TweakLegend wel zijn PM/DM aan hebben staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Djerique schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:35:
[...]
Dan moet TweakLegend wel zijn PM/DM aan hebben staan...
Djerique schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:32:
[...]
Dan moet TweakLegend wel zijn PM/DM aan hebben staan.....
Ik zal je zijn MSN adres geven, hij had mij een paar weken terug toegevoegd ivm de TS, maar zoals gezegd heb ik helaas nog niets gezien. Als ik hem mag geloven is de nieuwe TS wel al bijna af :S

Waarom wil je trouwens zo enorm graag een nieuwe TS? Ik ben het zeker met je eens dat hij verouderd is en dat een hele hoop weggehaald of naar de achtergrond geschoven kan worden, maar zoals ook al door enkele andere mensen is gezegd ben je zelf vrij om een nieuwe TS te maken of de huidige te vernieuwen.
Djerique schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:37:
Naast Jelbo, heb ik in deze TS een groot aandeel gehad
Djerique schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:12:
Ik heb ook een actieve bijdrage geleverd aan dit topic en de TS
Lijkt me dus een eitje voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Goed te horen dat TweakLegend de nieuwe TS al vrijwel af heeft! :*)
Ik hoop nog dat hij hem nog dit jaar kan plaatsen ;)

@ Jelbo: jij vraagt steeds aan me waarom ik een nieuwe TS wil. Ik heb al meerdere malen gezegd dat de TS extreem outdated is. Zo erg zelfs dat om de 2 pagina's weer dezelfde vraag over CycloDS wordt gesteld. Dit is maar een voorbeeld, maar er zijn talloze andere onderwerpen die om de x aantal pagina's weer worden gesteld en weer precies hetzelfde worden beantwoord. Dit ligt niet aan die mensen die niet alles willen doorlezen, maar gewoonweg aan een OUTDATED TS.

Een TS hoort gewoon up2date te zijn! Dit om misverstanden te voorkomen, maar ook gewoon om mensen goed in te lichten over de nieuwste ontwikkelingen wat betreft het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Ik heb net de M3 real binnen gekregen, maar heb hem nog niet werkend gekregen. Ik heb al drie verschillende firmwares geprobeerd (SYSTEM map), waaronder die van m3adapter.com. Maar bij het opstarten van de DS zie ik enkel staan "There is no DS card inserted". Ik heb o.a. al geprobeerd om eventueel vuil eruit te blazen en om door middel van een papiertje, tussen het micro SD kaartje en de M3 Real, de micro SD beter contact te laten maken. Iemand enig idee wat het verder nog zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...voorlopig nog even geduld hebben met de DSTT bij DealExtreme:
Apologies for the delay -- we are still trying to fulfill your recent order placed with us. Delayed orders are typically shipped within three days from the date of this notice.
If you prefer, you may cancel your order by following the instructions provided below. Otherwise, we will continue working on your order while keeping you updated every three days.

Why is my shipment delayed?

Although this situation do not occur normally, shipment could be delayed by reasons such as products not passing quality control, and market supply shortage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Zijn er ergens nog flashtools te vinden voor de Gameboy Color? Of weet iemand of de huidige generatie cartridges (met de juiste rom) ook in een GBC werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:17:

[...]
Eergisteren heb ik ze gevraagd waar mijn G6 DS Real blijft, antwoord heb ik nog niet. Ik heb hem nu bijna een maand in bestelling staan. Zijn dat normale levertijden?

@ hieronder: ok, dan wacht ik nog een week of wat af. (Had me niet echt gerealiseerd dat de levertijd zo lang is; maar goed: ik heb geen haast. :))

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 24-12-2007 15:37 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

pven schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:45:
[...]

Eergisteren heb ik ze gevraagd waar mijn G6 DS Real blijft, antwoord heb ik nog niet. Ik heb hem nu bijna een maand in bestelling staan. Zijn dat normale levertijden?
Dat zijn normale leveringstijden bij DealExtreme. Ik heb ook 6 weken moeten wachten op mijn bestelling. Zeker rond de feestdagen zal het extra lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Is er ook al iets bekend over dosbox voor de NDS?

Ik bedoel daar dan niet ScummVM mee(tot nu toe de beste DOS emu), want helaas ondersteunt die niet alle oude dos games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Kan ik via mijn DS Lite eigenlijk op internet. Ik heb draadloos internet thuis en een R4DS kaart besteld. Kan ik erop of heb ik nog iets anders nodig. Laatst had ik gehoord van een Lite Browser, maar de rom om het te testen kan ik nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Mudi schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:57:
Kan ik via mijn DS Lite eigenlijk op internet. Ik heb draadloos internet thuis en een R4DS kaart besteld. Kan ik erop of heb ik nog iets anders nodig. Laatst had ik gehoord van een Lite Browser, maar de rom om het te testen kan ik nergens vinden
De expansion pack zit bij de browser.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Karlok[JY-616] schreef op maandag 24 december 2007 @ 21:39:
[...]

De expansion pack zit bij de browser.
Hoe bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Je hebt een uitbreidng nodig in je slot 2 en die zit erbij als je de browser koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Koop de EZ Flash 3-in-1 en je kunt de browser gebruiken.
Een handige tool voor de EZ Flash 3-in-1 en de R4DS is die van Rudolph.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Dus kan ik niet de browser niet gebruiken met een R4DS kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Mudi schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:35:
Dus kan ik niet de browser niet gebruiken met een R4DS kaart
Dat kan wel, maar je moet de slot-2 RAM Expansion Pak die je bij de browser krijgt gebruiken. Ipv de officiële kun je ook een andere slot-2 kaart gebruiken die RAM heeft, maar dan moet je de ROM dump van de browser patchen om hem de specifieke slot-2 kaart te laten 'zien' als officiële RAM Expansion Pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
jelbo schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:15:
[...]

Dat kan wel, maar je moet de slot-2 RAM Expansion Pak die je bij de browser krijgt gebruiken. Ipv de officiële kun je ook een andere slot-2 kaart gebruiken die RAM heeft, maar dan moet je de ROM dump van de browser patchen om hem de specifieke slot-2 kaart te laten 'zien' als officiële RAM Expansion Pak.
Zoveel werk :) Denk niet dat k dat kan doen
Dan maar onmiddelijk halen, jammer wou eerst even testen. Anders zal het via de EZ Flash 3-in-1 moeten gebeuren. Raden jullie het eigenlijk aan om het te gaan halen of is het zijn geld niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Nu heb ik nog een vraag, heb bijna 3 uur lang dit topic gelezen. Ik had mijn R4DS kaart besteld met een Sandisk 2gb voor 65 euro. Nu heb ik gelezen dat bijna iedereen een Kingston (Japan) besteld omdat deze sneller is. Is er eigenlijk een groot verschil?
Verder kwam ik dit tegen R4DS met Kingston 2gb van DX voor 40 euro en ben van plan om de mijne te anuleren als dit waar is want ik heb gelezen dat DX niet meer R4DS kaarten verzond maar deze kun je wel gewoon bestellen. Is dit dan veilig en moet je nog extra kosten betalen om ze in België te laten importeren.

Verder ben ik van plan om me een EZFlash 3-in-1 aan te schaffen om zo de Browser te testen. Maar hierover kan ik geen tutorial vinden of hoe het eigenlijk allemaal in elkaar zit.

Iemand die mijn vragen kan beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 12-09 11:16
3 Januari 2008 dien ik de nieuwe TS in ter goedkeuring :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Mudi schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 03:30:
Nu heb ik nog een vraag, heb bijna 3 uur lang dit topic gelezen. Ik had mijn R4DS kaart besteld met een Sandisk 2gb voor 65 euro. Nu heb ik gelezen dat bijna iedereen een Kingston (Japan) besteld omdat deze sneller is. Is er eigenlijk een groot verschil?
Verder kwam ik dit tegen R4DS met Kingston 2gb van DX voor 40 euro en ben van plan om de mijne te anuleren als dit waar is want ik heb gelezen dat DX niet meer R4DS kaarten verzond maar deze kun je wel gewoon bestellen. Is dit dan veilig en moet je nog extra kosten betalen om ze in België te laten importeren.

Verder ben ik van plan om me een EZFlash 3-in-1 aan te schaffen om zo de Browser te testen. Maar hierover kan ik geen tutorial vinden of hoe het eigenlijk allemaal in elkaar zit.

Iemand die mijn vragen kan beantwoorden?
Of je besteld de combo EZflashV + 3-1 EZFlash + 2Gb bij DX. Had ik ook gedaan, lekker goedkoop, 2-3 weken wachten en dan klaar.

3-1 in je slot 2, browser opstarten, klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:17:
[...]
...inmiddels is het product 'packed', dus er zit beweging in het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 09:33:
[...]
...inmiddels is het product 'packed', dus er zit beweging in het geval :)
Inderdaad, die van mij staat ook op packed (dezelfde dsag besteld)

Had jij alleen een dstt? ik had namelijk nog andere artikelen erbij zitten en het kan ook betekenen dat de overige artikelen deze kant op komen en dat de dstt later komt... (tenzij jij alleen een dstt had besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....ja, meer niet. Eigenlijk ook niet aan gedacht om misschien nog wat anders mee te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Maestro.mosjuh schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 11:22:
[...]

Inderdaad, die van mij staat ook op packed (dezelfde dsag besteld)

Had jij alleen een dstt? ik had namelijk nog andere artikelen erbij zitten en het kan ook betekenen dat de overige artikelen deze kant op komen en dat de dstt later komt... (tenzij jij alleen een dstt had besteld)
Ik bestel juist altijd alles los bij DX, anders komt het mogelijk boven de waarde uit die mag, houdt de douane het weer tegen en mag je 19% tax gaan betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
maartend schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:28:
[...]

Ik bestel juist altijd alles los bij DX, anders komt het mogelijk boven de waarde uit die mag, houdt de douane het weer tegen en mag je 19% tax gaan betalen
Ik heb er rekening mee gehouden: je mag tot 45 euro vrij importeren. Daar ben ik dan ook onder gebleven (+- 38 euro)
In mijn achterhoofd houdend dat DX per verzending toch moet betalen heb ik het toch in 1 keer besteld. ik bestel tot omgerekend +- 40 euro, dan heb ik nog een ruime marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Maestro.mosjuh schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:46:
[...]

Ik heb er rekening mee gehouden: je mag tot 45 euro vrij importeren. Daar ben ik dan ook onder gebleven (+- 38 euro)
In mijn achterhoofd houdend dat DX per verzending toch moet betalen heb ik het toch in 1 keer besteld. ik bestel tot omgerekend +- 40 euro, dan heb ik nog een ruime marge.
Dus als ik deze zou bestellen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2397 , komt ongeveer 40 euro. Geldt dit ook in België dat als we een voorwerp minder dan 45 euro kopen geen belasting moeten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Belgie is het 22 euro naar ik meen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
pffffff wa is me da voor zever. Dan moet ik extra 8 euro betalen en jullie fijn niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Belgische douane is ook een stuk strenger.... Maar je kan er wel vanuit gaan dat als je alleen 1 losse kaart besteld het er gewoon doorheen komt hoor. 99,5% zeker.

MicroSD kan je hier ook wel krijgen. (heb ik eventueel ook wel voor je als je wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:33:
Belgische douane is ook een stuk strenger.... Maar je kan er wel vanuit gaan dat als je alleen 1 losse kaart besteld het er gewoon doorheen komt hoor. 99,5% zeker.

MicroSD kan je hier ook wel krijgen. (heb ik eventueel ook wel voor je als je wilt)
Ik heb eens berekend om ze apart te bestellen. komt ongeveer zelfde uit. Alleen kost de R4DS kaart dan 22.50 euro en je weet. Ze doen het altijd moeilijk in België. Is er niemand die in Maastricht woont ofzo.Dat hij/zij voor mij besteld en ik het gewoon bij hem/haar kan komen ophalen, woon niet ver ervandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
R4 bij DX gaat LANG duren voor je die krijgt hoor. Ze nemen ook geen nieuwe bestellingen meer aan...

De lokale dealers hier die voorraad hebben vragen helaas ook 65,- (wel incl post naar belgie) anders had ik je wel kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 13:39
Mudi schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:55:
[...]
Dus als ik deze zou bestellen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2397 , komt ongeveer 40 euro. Geldt dit ook in België dat als we een voorwerp minder dan 45 euro kopen geen belasting moeten betalen
(Ben ook Belg) Ik heb een paar maand geleden 2 R4 setjes (R4 + 1GB SD Micro + DS hoesje, stylus,...) besteld voor 2 collega's die geen Paypal account hebben. Dus de 2 kitjes in 1 bestelling.

Ik was ongerust toen het pak langer wegbleef dan andere bestellingen die ik vroeger bij DealExtreme had geplaatst. Wat bleek? Het pak is gecontroleerd bij de douane. De envelop was aan de zijkant helemaal opengesneden en daarna opnieuw dichtgeplakt met plakband "Douane controle".

Niks moeten bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 12:59
Maestro.mosjuh schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:46:
[...]

3 weken terug een r4ds + 2gb besteld bij DX. de vrachtbrief zei:
sample memory products, value 10 USD.

>:) >:) >:) >:) >:)

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Is het voor Nederlanders mogelijk om bij Deal Extreme te bestellen?

Ik zag dat ze geen verzendkosten hebben en wel heel goedkoop zijn... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 19:00:
Is het voor Nederlanders mogelijk om bij Deal Extreme te bestellen?

Ik zag dat ze geen verzendkosten hebben en wel heel goedkoop zijn... :7
....via Paypal (via Nederlandse site aanmelden) en je Creditcard kom je er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 21:33:
[...]
....via Paypal (via Nederlandse site aanmelden) en je Creditcard kom je er wel ;)
even een alom aanwezig misverstand uit de weg helpen: je hebt geen creditcard nodig om van PayPal gebruik te kunnen maken. Ik gebruik al jaren PayPal icm mijn girorekening, zonder extra kosten (idem voor creditcard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
jelbo schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 22:02:
[...]

even een alom aanwezig misverstand uit de weg helpen: je hebt geen creditcard nodig om van PayPal gebruik te kunnen maken. Ik gebruik al jaren PayPal icm mijn girorekening, zonder extra kosten (idem voor creditcard).
In België gaat het ook niet via een gewone rekening. Je moet een creditcard hebben, anders lukt het je niet. Alles zit tegen hier in België: Slechte weer, veel meer belasting, geen dell kortingen, PayPal alleen mogelijk door creditcard, strengere controles, ... :(
Ik denk da ik naar Nederland ga verhuizen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 21:33:
[...]
Nice. :) Volgende bestelling dus maar bij Deal Extreme doen.

Creditcard heb ik idd niet nodig, gewoon bankrekening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 04:04:
3 Januari 2008 dien ik de nieuwe TS in ter goedkeuring :D
_/-\o_ Eindelijk is er een held opgestaan, die dit uit-2000-berichten-bestaande-topic, die inmiddels alweer bijna 1 jaar bestaat, wil verzien van een deel6 ;)

Thanks mate!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi jongens

ik ben nu op vakantie in hong kong en zag daar dat een ds best wel goedkoop was. Als een echte modder heb ik dan natuurlijk ook een kaartje nodig waardoor ik ds roms kan spelen dus nu ik hier toch ben wil ik die ook gelijk halen. Maar welke kan ik dan op dit moment het beste halen? En moet ik mijn ds ook nog flashen ofzo of kan ik gewoon een kaartje erin pluggen, roms erop zetten en spelen? Ik ben geen complete noob met het 'ombouwen' van consoles maar ik zie dat er zo verschrikkelijk veel opties zijn voor de ds dat ik hier toch maar even om raad vraag! En als iemand nog weet waar ik het precies kan halen in Hong Kong zou dat helemaal top zijn :D

alvast bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:07
Ben zelf goed te spreken over de R4DS.

Het enige wat je hoeft te doen is de `kernel te downloaden, die op de microSD kaart zetten en dan kunnen de roms erop. Makkelijker kan bijna niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

ik vraag me nu één ding af... Als je nou bv Pokémon D/P, op zo'n kaartje zet kan je dan nog online :?? Want iedere cart krijgt tocch een eigen friendcode ingebrand of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Pat-Skim schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:27:
ik vraag me nu één ding af... Als je nou bv Pokémon D/P, op zo'n kaartje zet kan je dan nog online :?? Want iedere cart krijgt tocch een eigen friendcode ingebrand of niet?
Ja dat kan. De friendcode krijg je van de masterserver. Iedere nieuwe game instance heeft een nieuwe friendcode. Als je je savegame zou wissen en een nieuwe aanmaakt krijg je ook een nieuwe code.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Weet er hier iemand hoe je de tijd van je R4DS kunt veranderen? Het is voor een spel dat een dag-nachtcyclus volgt, maar ik speel altijd 's avonds... en kan dus nooit stuff verkopen!
Alvast bedankt!

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.