Ikke_Niels schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:55:
Tja met 30% dodge kom je ook niet echt vooruit...
Ik praat over druid tanks met zo’n 42% dodge en je wilt echt liever die attacks dodgen dan opvangen in je plate (lawl).
Magoed iedere guild zijn eigen aanpak op bosses blijkt alweer
Ow en een druid heeft geen 490 def nodig door de talents krijg een druid sowiso al 3% extra crit reductie dus 415 is genoeg
Stack up the dodge baby!

Tja,
die 75 defense rating van een warrior doet echt niet alleen crits reducen he?
Defense increased ook nog eens, je parry, je dogde en block in het geval van een pala/warrior. Dit is alweer extra mitigation voor een warrior waar de druid nog steeds alleen maar dogde heeft..
Als OT kan een druid heel goed mee, zelfde als een paladin. Zoals ik zei, ik heb zelf een prot paladin die echt fantastisch goed werken in Karazhan, ik OT alle bazen waar nodig, en zo niet dat trek ik mijn healing gear aan en heb ik alsnog 9k mana en "goed" genoeg heals om druk van de priest/druid af te halen.
Maar als MT na karazhan zijn paladins en druids niet echt opties in mijn ogen. Bijv bij Hydross, je MOET gewoon -spelldamage reducement hebben en dikke NR gear anders wordt de fight gewoon stukken moeilijker, en dit is zoveel makkelijker te halen met een dikke MT warrior dat met een beer druid..
redfoxert schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:21:
[...]
Dus Vael heeft dan ook geen chain cleave meer als ik dat zo begrijp ...
Dat was altijd een leuke rogue killer
Blijft toch mijn favoriet om als laatste tank te blijven staan met Burning Adrenaline en dan midden tussen de caster gaan staan

Volgens mij had Vael een 110 graden cleave naar voren toe? Als je naast hem ging staan een beetje in het midden kreeg ik nooit cleaves in ieder geval
[
Voor 15% gewijzigd door
Wiebbe op 05-04-2007 10:32
]
Oh noes.. No more TreinTijden :(