Het Grote World of Warcraft topic - Deel 103 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Ik ben nu lvl39 aflliction Lock en ik moet zeggen dat ik toch wel veel de voidwalker gebruik. Ik merk dat ik met de zowel de succy als felhunter meer downtime heb, terwijl ik met de voidwalker vrijwel onbeperkt door kan gaan (heel af en toe een keer first aid gebruiken). Misschien doe ik wel iets fout }:O

De meeste gevechten gaan zo: stuur void naar enemy; CoA;Corruption;SL;LT;LT;Immolition en dan of wanden of Life drian tot dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
Grindtegel schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:23:
Ik ben nu lvl39 aflliction Lock en ik moet zeggen dat ik toch wel veel de voidwalker gebruik. Ik merk dat ik met de zowel de succy als felhunter meer downtime heb, terwijl ik met de voidwalker vrijwel onbeperkt door kan gaan (heel af en toe een keer first aid gebruiken). Misschien doe ik wel iets fout }:O

De meeste gevechten gaan zo: stuur void naar enemy; CoA;Corruption;SL;LT;LT;Immolition en dan of wanden of Life drian tot dood.
Je hebt misschien iets minder downtime, maar je kills duren 1,5 keer zo lang.

Als je goed draintanked heb je in principe overigens ook geen downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ik lees nu al een tijdje dit topic door en zie veel builds voorbij komen.
Maar wat ik nog niet heb gezien is voor een mage de combinatie van pyroblast en presence of mind.

Hierdoor kan je instant een pyroblast versturen, lijkt me handig voor PvP of zit ik er nu flink naast?

hier is mijn build (ben lvl 48)
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:36
Weakling schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:09:
[...]

Heb je voor het nummer van de kaart eerst het nummer van het spel ingevoerd bij je account? Dan is er niks aan de hand. Als je bij je account gegevens kijkt dat zou je in jou geval zoiets moeten zien als:

Date: Amount: Billing Plan: Status:
<datum> N/A Free Month Active
<datum> .... EUR Gamecard Pending

Zie je de regel met Free Month niet, dan kun je proberen als nog je serienummer van het spel in te voeren. Geen idee of die dan nog geaccepteerd wordt ...
Mja kwam er net zelf ook achter idd bij account information, en daar stond netjes bij eerste maand gratis en pas gaat mijn kaart in :) iig thx voor uitleg

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Echt belachelijk dit, mages worden dik genaaid nu de nieuwe tomes heel weinig droppen. (voornamelijk nieuwe water tome dropt echt nooit) Nu gaan ze weg voor 700+G weg op de AH en men verwacht nu nog gratis water!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MysterX schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:25:
Maar wat ik nog niet heb gezien is voor een mage de combinatie van pyroblast en presence of mind.

Hierdoor kan je instant een pyroblast versturen, lijkt me handig voor PvP of zit ik er nu flink naast?

arcane fire: oftewel de 3 minute wonder, leuk voor pvp, maar in pve ben je te snel oom in vergelijking tot je dmg output

mijn mage is nog steeds lvl 60, zal ook geen lvl 70 halen voorlopig
huidige build http://www.wowhead.com/?talent=oi0Vc0fzxIziZxG0z

leuk icm toep/zhc dik harde crits elke 3 minuten :P maar ik regen te weinig mana om het lang vol te houden en dat is gewoon een minpunt

OMG 700g voor water tome :D hmmz heb er 1 in de bank liggen :P denk dat ik hem maar verkoop ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 05-02-2007 16:30 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54

Probleem met POM + PYRO (en arcane power) is dat je een 3 minute wonder bent. Je gooit dikke dmg spell uit en daarna speel je 3 minuten lang niets meer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:31:
Siphon Life is ondergewaardeerd, prop het op meerdere mobs en je hebt zo 600 HP per tick retour van alleen Siphon. :)
Inderdaad en ik doe ook niet mee aan onderwaarderen, was meer even om aan te geven dat die Siphon Life in combinatie met een Corruption op één target m.i. niet zo snel de aggro af zou moeten trekken van een pet t.o.v. drie DoTs met een Demo spec :)
Bosmonster schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:49:
Dat er mensen zijn die denken dat een Voidwalker goed solo'd snap ik echt niks van :P Volgens mij heb je dan werkelijk nog nooit iets anders geprobeerd. Ik irriteerde me altijd al aan de voidwalker wat dat betreft. Hij kan gewoon zelfs met DoT's alleen al geen aggro houden. Daarbij doet ie ook nog eens geen damage (wat juist voor de felguard voor een aardige bak extra threat zorgt). Voidwalker is echt zooooo traag als je felguard/drain tank gewend bent.

Ik kan me geen build indenken waar je voidwalker zou willen gebruiken.
Mwah, gebruikte vroegah m'n Voidy ook alleen maar in een SM/DS spec om 'm te saccen voor imba health regen :D

EDIT: Nog maar een quootje dan:
Ik ben nu lvl39 aflliction Lock en ik moet zeggen dat ik toch wel veel de voidwalker gebruik.
Moet ook zeggen dat Voidy op lagere levels aanmerkelijk beter aggro wist te houden. Even los van de vraag of je met een andere pet wel of niet sneller kan killen...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Bosmonster schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:24:
[...]

Je hebt misschien iets minder downtime, maar je kills duren 1,5 keer zo lang.

Als je goed draintanked heb je in principe overigens ook geen downtime.
Hoe gaan jouw gevechten dan (indien je lvl39 zou zijn). Dan ga ik dat straks eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49

You hit the nail on the head! voor pvp!
Paar dingen over je build, als je nu al over PVP begint, pom pyro, oke.. Waarom dan 2 puntjes in ignite pakken, als je ook imp fireblast NIET vol hebt? Haal er 1 punt weg en gooi die bij imp fireblast, omdat je dat toch voor pvp wilt..
Andersom kan het ook, en is in mijn opzicht beter. Waarom ingodsnaam maar 2 puntjes in ignite?
Ignite > imp fireblast in pvp. IMHO :P

Met een beetje geluk doe je 1 fireball, en gaat ie dood door je ignite.. Al is dat nu op lvl 70 niet meer haalbaar..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Grindtegel schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:33:
[...]

Hoe gaan jouw gevechten dan (indien je lvl39 zou zijn). Dan ga ik dat straks eens proberen.
Succ in de aanval, CoA/Corruption/Immolate (nu komt de target wel naar jou toe, maar tegen de tijd dat ie bij je is istie ook al half dood). Life Tap (full mana) en vervolgens Drain Life tot ie dood is en eindigen met full health.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Grindtegel schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:33:
[...]

puur pvp = destro

gevechten zijn kort en hard, burst dps = win
ik zou dan denk ik voor http://www.wowhead.com/?talent=AVZZEx0td0z
gaan misschien dan nog geen isntant corruption nemen maar imp immolate

in pvp wil je gewoon in korte tijd zoveel mogelijk dmg doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

jarnotjuh schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:33:
[...]

You hit the nail on the head! voor pvp!
Paar dingen over je build, als je nu al over PVP begint, pom pyro, oke.. Waarom dan 2 puntjes in ignite pakken, als je ook imp fireblast NIET vol hebt? Haal er 1 punt weg en gooi die bij imp fireblast, omdat je dat toch voor pvp wilt..
Andersom kan het ook, en is in mijn opzicht beter. Waarom ingodsnaam maar 2 puntjes in ignite?
Ignite > imp fireblast in pvp. IMHO :P

Met een beetje geluk doe je 1 fireball, en gaat ie dood door je ignite.. Al is dat nu op lvl 70 niet meer haalbaar..
_/-\o_
Ik zie het al ik moet me echt meer in gaan verdiepen :o, maar volgens mij wordt PvP eigenlijk pas echt interessant als je lvl 70 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hidde schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:27:
Echt belachelijk dit, mages worden dik genaaid nu de nieuwe tomes heel weinig droppen. (voornamelijk nieuwe water tome dropt echt nooit) Nu gaan ze weg voor 700+G weg op de AH en men verwacht nu nog gratis water!
Heb al 2 tomes gevonden en weggegeven aan guildies... food en arcane brill 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:43:
[...]

puur pvp = destro

gevechten zijn kort en hard, burst dps = win
ik zou dan denk ik voor http://www.wowhead.com/?talent=AVZZEx0td0z
gaan misschien dan nog geen isntant corruption nemen maar imp immolate

in pvp wil je gewoon in korte tijd zoveel mogelijk dmg doen
PvP = burst? Misschien als je duel'ed, maar meestal zal het gaan om grotere groepen.

Anders is (group)-PvP voor lock juist eerder sustainable damage (DoT's) en uithoudingsvermogen (HP/regen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:46:
[...]

PvP = burst? Misschien als je duel'ed, maar meestal zal het gaan om grotere groepen.

Anders is (group)-PvP voor lock juist eerder sustainable damage (DoT's) en uithoudingsvermogen (HP/regen).
in de bg's kan je inderdaad nog wel meekomen door midfield lekker te dotten, maar met oog op de arena teams is het burst wat de klok slaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:52:
[...]

in de bg's kan je inderdaad nog wel meekomen door midfield lekker te dotten, maar met oog op de arena teams is het burst wat de klok slaat
Mjah... burst met destro is gedeeltelijk afhankelijk van Shadowburn.. en die kun je niet gebruiken (tenzij je weer 2 jaar terug in de tijd wilt wat betreft soulshard-farmen).

Zolang ze dat niet fixen ben ik als warlock niet te vinden in de arena's, of in ieder geval niet als iets anders dan een affliction build (met shard-gratis imp :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Bokkie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:52:
[...]

Unstable affliction + groeppvp == pijn

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Sinterklaas spelen als mage heb ik ondertussen al goed afgeleerd moet ik zeggen.
Gisteren was het weer raak: stond ik in Nagrand ogres te killen en jawel ik zie weer
dat geel lijntje een aantal keren voorbij schieten waarin gemeld wordt dat persoon X
wilt traden met mij (ik heb trade dus opzettelijk geblokkeerd om deze toestanden te vermijden).

Aangezien hij na een 10tal keer spammen eindelijk door had dat mijn trade afstond
wispered hij mij: 'water' . Daardoor heeft hij waarschijnlijk mijn /dnd boodschap gezien:
'water & food - 5g/stack' en dan droop ie maar af. Problem solved >:)

Eigenlijk jammer, ik help graag mensen, maar na al 'gief watre!' gespam en die ongevraagde
trade boxen kan het mij in feite geen bal meer schelen :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 05-02-2007 17:06 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik al een mage vraag om water (wat dus zowat enkel in instances is, zoveel kost dat water bij de vendor nu ook weer niet) dan vraag ik het altijd heel erg netjes en beleefd, weinig mages die dan nog van nee zeggen :)

Ik kan me wel voorstellen dat het niet leuk is als mensen constant gewoon een trade venster openen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Timocos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:24:
[...]

Heb het spel gekocht, maar waar zie je dat je een maand gratis kan gamen? Heb er namelijk oko meteen een kaart van 60 dagen bij gekocht en die geactiveerd. Heb ik iets fout gedaan?
Ik kreeg een guest key van iemand (10 dagen) meteen volgende dag volledige versie gehaald :+
En ik zag dat mijn account direct was omgezet en ik een maand + 9 dagen kon gamen voordat mijn creditcard gebilled werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:33:
Als ik al een mage vraag om water (wat dus zowat enkel in instances is, zoveel kost dat water bij de vendor nu ook weer niet) dan vraag ik het altijd heel erg netjes en beleefd, weinig mages die dan nog van nee zeggen :)

Ik kan me wel voorstellen dat het niet leuk is als mensen constant gewoon een trade venster openen oid.
In een instance is het gewoon een kwestie van een trade venster in de mage z'n smoel te gooien met de bijbehorende tekst: gief water nub

Schijnt goed te werken. Ik geef dan altijd water aan m'n officers : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37
ImdaMned schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:19:
[...]

In een instance is het gewoon een kwestie van een trade venster in de mage z'n smoel te gooien met de bijbehorende tekst: gief water nub

doek wel standaard in instances, daar moet iedereen gewoon zn werk doen zonder te veel poespas: trade window open gooien bij een mage zonder wat te zeggen (moeje es voorstellen als iedereen me moest vragen te healen of buffen :P).

maar alsik normaal in een bg zit (zonder guildies) of ergens zit te grinden dan vraagik altijd netjes "hey, could u make me some water please", bijna niemand die nee zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Helox-in-a-box schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:39:
[...]

doek wel standaard in instances, daar moet iedereen gewoon zn werk doen zonder te veel poespas: trade window open gooien bij een mage zonder wat te zeggen (moeje es voorstellen als iedereen me moest vragen te healen of buffen :P).

maar alsik normaal in een bg zit (zonder guildies) of ergens zit te grinden dan vraagik altijd netjes "hey, could u make me some water please", bijna niemand die nee zegt.
Nou als je samen met guildies vindt ik het wel vervelend, meestal zit ik dan over skype en dan weet ik het. Maar in een random groep in een instance vindt ik het behoorlijk onbeschoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MysterX schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:49:
[...]

Nou als je samen met guildies vindt ik het wel vervelend, meestal zit ik dan over skype en dan weet ik het. Maar in een random groep in een instance vindt ik het behoorlijk onbeschoft.
mja instance run is gewoon deel van voorbereiding

ik trade een mage ik krijge water
er wordt mij getrade, ik geef water/food
same op me rogue, ik krijg een trade, ik open een lockbox

guildie of niet, je grouped voor een instance samen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14

Boekster

Naimoholic

Ik begin eigenlijk standaard met Suc naar binnen sturen, dan SL, CoA, Corruption, LT, LT, dan direct drainen. Na 1 drain is de mob naar me toe en vaak kan ik de boel dan afmaken met een Searing pain oid, tenzij ik een NF-proc heb, dan is de mob meestal al dood :) . Als ik onverhoopt meer leven kwijt ben dan ik zou willen, dan knal ik op de eerstvolgende mob alleen een SL en drain ik mezefl weer vol :)
Bokkie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:55:
[...]

mja instance run is gewoon deel van voorbereiding

ik trade een mage ik krijge water
er wordt mij getrade, ik geef water/food
same op me rogue, ik krijg een trade, ik open een lockbox

guildie of niet, je grouped voor een instance samen of niet
Eens, je wil toch samen de instance door? Dat gaat zo het gemakkelijkst :)

[ Voor 18% gewijzigd door Boekster op 05-02-2007 18:57 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
ik, als warlock, moet mensen achter hun gat aanlopen om mn healthstones te dumpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
lvl 68,. soulwell (1 shard, 2 extra summoners), een automaat voor master healthstones (2080 hp non-improved)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

^^ Misschien nog wel de beste nieuwe functie van TBC die Soulwell. Normaal deden we de tanks ook alleen maar een healthstone. Meestal omdat ik en de meesten even geen shards meer hadden, en dan was er 1 iemand de lul. Nu kan iedereen er mooi van pakken, en geen gezeik meer.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:33:
Als een mage in zo'n situatie weigert (wat echt zelden gebeurt) vertik ik het ook om van m'n eigen water te drinken. Dan maar twee minuten wachten voor m'n mana weer vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ dat healthstones verhaal:

Ik ben wel es meegegaan naar een bwl raid waar alle andere locks vergeten waren om shards te grinden. Toevallig had ik net voor de raid samen met een warrior shards gegrind, wat dus super snel ging. Toen had ik 64 shards mee.

Nou, daar wordt je dus ook niet blij van :p Wel vriendelijk dat ik een innervate kreeg toen ik oom was tijdens het conjuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
nofi hoor.. maaruh, een warlock zonder shards is L2P!!! ik sta ZELDEN onder de 10 shards met een 24 slot shardbag.. als je met 3/4 andere warlocks ben, moet je het MAKKELIJK aankunnen.. tenzij je loopt te whipen op een boss.. dan kan het anders zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Heb ik weer hoor! :(
The Burning Crusade gekocht en dan mist de key, blijkbaar er gewoon uit gejat want ik zie het plaksel nog zitten!

Is het trouwens wel mogelijk om een Bloodelf of Dranei (?) te maken zonder TBC?
Anders activeer ik mijn account pas weer als ik een goede versie van TBC heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Nee dat kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Waarom loopt mijn character niet meer :?

Hij beweegt wel vooruit, maar doet dat in een constante houding, ook springen en zitten werkt niet meer :/

ziet er redelijk dom uit.....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:30:
Waarom loopt mijn character niet meer :?

Hij beweegt wel vooruit, maar doet dat in een constante houding, ook springen en zitten werkt niet meer :/

ziet er redelijk dom uit.....
Even opnieuw inloggen dan is het weer goed, ik vind het altijd wel grappig om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Ik had het geluk dat een vriend van me toen we allebei lvl 62 waren de Water tome geloot had, meteen doorgeschoven naar mij. Nu nog de andere 2 tomes...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:58:
[...]

Ik had het geluk dat een vriend van me toen we allebei lvl 62 waren de Water tome geloot had, meteen doorgeschoven naar mij. Nu nog de andere 2 tomes...
Mijn mage had hem met de eerste run. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
Bosmonster schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:10:
[...]

Hardere succ damage uit demo? :P Waar? Toch niet imp succubus he? Want die baseert zich op lash of pain en na ongeveer 3 targets zit je succ zonder mana en doet ze die niet meer. En om helemaal demo te speccen voor die 10 dps extra uit je succubus is echt niet de moeite waard.

Ik zou eerder naar dit toewerken op 70: http://www.wowhead.com/?talent=IAMriRfkVtbofxc0c (add coex voor de liefhebber)

(of felguard speccen op level 60 voor grinden naar 70, das echt uber relaxed).
Dat is bijna de build die ik nu gebruik @ lvl 70 http://www.wowhead.com/?talent=IAMriRfkVtbofxc0c heb ipv imp hs, gekozen voor een extra punt in supression en coex
Pet of choice uiteraard mijn geliefde imp.

Deze build werkt aardig goed in de 5 mans instances qua survivabilty en veelzijdigheid. DPS kan iets minder uitvallen afhankelijk van de gebruikte crowdcontrol, en dus het aantal targets dat je tegelijk kan dotten. Nadelen zijn langzame shadowbolt en eigenlijk totaal geen burst damage op nightfall shadowbolts na. Voordelen zijn uitstekende drains om eventueel een mob te tanken in een instance tijdens solo play tank je constant zelf, zeer efficient mana gebruik en uitstekende zelf healing waardoor je healers mana kunnen sparen voor party members die het meer nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 01:17:
[...]

Dat is bijna de build die ik nu gebruik @ lvl 70 http://www.wowhead.com/?talent=IAMriRfkVtbofxc0c heb ipv imp hs, gekozen voor een extra punt in supression en coex
Pet of choice uiteraard mijn geliefde imp.

Deze build werkt aardig goed in de 5 mans instances qua survivabilty en veelzijdigheid. DPS kan iets minder uitvallen afhankelijk van de gebruikte crowdcontrol, en dus het aantal targets dat je tegelijk kan dotten. Nadelen zijn langzame shadowbolt en eigenlijk totaal geen burst damage op nightfall shadowbolts na. Voordelen zijn uitstekende drains om eventueel een mob te tanken in een instance tijdens solo play tank je constant zelf, zeer efficient mana gebruik en uitstekende zelf healing waardoor je healers mana kunnen sparen voor party members die het meer nodig hebben.
hmmn deze build vind ik toch fijner:

http://www.wow-europe.com...0000505000512200010000000

en goeie dots en goede bolts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Heeft er eigenlijk iemand een manier om een beetje fatsoenlijk Blacksmithing (sword spec) voorbij lvl 355 te krijgen is? Alle plans zijn nu groen. De enige die nog overblijven zijn de epics met veel te dure mats die je zowiezo niet verkocht krijgt als je het geld al hebt om de plans te kopen.

Honor hold heeft geen plans meer, Shartrah city die vendor in lower city ook niet. Cenarian Expedition heeft ook niks meer onder lvl 375. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 02:14:
[...]

hmmn deze build vind ik toch fijner:

http://www.wow-europe.com...0000505000512200010000000

en goeie dots en goede bolts
Dat is imho meer een raidbuild, voor solo grinden zonder downtime is darkpact toch echt een must. Waarschijnlijk ga ik wanneer het echte raiden ook weer kijken naar een affliction build met ruin Echter zou ik altijd zowel grim reach als destructive reach nemen in zo'n build. Ik vind het nu zo irritant dat ik op dit moment niet kan dotten en bolten vanaf dezelfde max range. Mijn raid build zal waarschijnlijk 41/0/20 of 40/0/21 worden, afwachtend van wat de betere DPS opleverd, UA of Ruin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 02:57:
[...]

Dat is imho meer een raidbuild, voor solo grinden zonder downtime is darkpact toch echt een must. Waarschijnlijk ga ik wanneer het echte raiden ook weer kijken naar een affliction build met ruin Echter zou ik altijd zowel grim reach als destructive reach nemen in zo'n build. Ik vind het nu zo irritant dat ik op dit moment niet kan dotten en bolten vanaf dezelfde max range. Mijn raid build zal waarschijnlijk 41/0/20 of 40/0/21 worden, afwachtend van wat de betere DPS opleverd, UA of Ruin
aah sorry het ging over grind build. Nou .. dark pact ? nooit van gehoord en ik grind zonder 1 sec downtime. ik heb nou demo (felguard) en affliction (life drain bonus etc). Mijn typisch gevecht is felguard, 3 dots (CoA, Immolate, corruption) tap (soms x2) en drainen. eind van gevecht: mob dood health en mana vol.

en erg veel downtime heb je ook niet want aan het einde van het drainen is de mob bijna altijd dood.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zo heb WoW er maar eens afgegooid. En ben nu de boel aan herinstalleren, terwijl TBC aan het downloaden is. :)

Ik heb zelf mining/enchanting als proffs met mijn Mage, en dat gaat best goed. Heb iets van 10-15g moeten uitgeven aan wat spul. Ze zijn nog niet hoog maar dat zal wel veranderen als ik zo de verhalen hoor van TBC en gold inkomsten.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Perox schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:12:
Na alle Icelance verhalen heb ik besloten dat ik toch maar eens wat ga respeccen, al was het maar voor de leut en om leuke nieuwe dingen te proberen.

Deze build is gebaseerd op veel +crit en veel +crit (frost-)damage icm de fijne arcane zaken als clearcasting en POM.

Mijn build

Aanwijzingen/verwijzingen en zelfs terechtwijzingen zijn zeer welkom. :)
let me know of deze meer % critkansen opwegen tegen alle voordelen van full frost, zoals icebarrier etc

zou dan eerder voor dit gaan

[ Voor 33% gewijzigd door thewizard2006 op 06-02-2007 08:04 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 03:07:
[...]

aah sorry het ging over grind build. Nou .. dark pact ? nooit van gehoord en ik grind zonder 1 sec downtime. ik heb nou demo (felguard) en affliction (life drain bonus etc). Mijn typisch gevecht is felguard, 3 dots (CoA, Immolate, corruption) tap (soms x2) en drainen. eind van gevecht: mob dood health en mana vol.

en erg veel downtime heb je ook niet want aan het einde van het drainen is de mob bijna altijd dood.
Ik heb op dit moment een demo/dest build. Een gevecht loop bij mij als volgt: felguard in, curse of shadows (10% of 5% extra shadow damage, dacht 10%), corruption, (afhankelijk van level mob, immolate), shadowbolt (soms 2), life tap, drain. Ik krijg van mijn felguard meer dan 100 +spell damage (demonic knowledge), en daarbij nog eens +5% spell damage soullink, +5% master demonology, +5% demonic tactics.

Mijn build op 70. Op dit moment heb ik in destruction alleen shadowburn niet en heb ik in demonology niet alle punten in mana feed en ben ik bezig improved corruption op te vullen.

Ik heb voor de destruction tak gekozen om tijdens instances controleerbaar veel dmg te doen. DoTs zorgen ervoor dat als je eenmaal agro hebt je er niet meer vanaf komt. Met shadowbolts is het gewoon ophouden met casten totdat de mob weer weg loopt.

Alleen vraag ik me af hoe nuttig 3 punten in mana feed is. Ik denk dat 2 punten optimaal is en dat het andere puntje beter in improved healthstone kan of zo.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleinv vraagje tussendoor...

Eigenlijk zit ik WoW nu wel bij iedere speler af te zeiken, maar toch wil ik het zelf nog wel eens proberen met de 10-day-trial. :) Helaas moet je die 3,nogwat gb downloaden via een langzame downloadmanager van WoW zelf.

Weet iemand nog een snellere link om die trial te downloaden?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:38:
Weet iemand nog een snellere link om die trial te downloaden?
Koop bij een speelgoedwinkel/gameshop de 14 dagen trial van WoW op DVD. Via een van de patch mirrors (zie openingspost) kan je snel de updates binnenhalen (ftp, http).

edit:
De dvd (trial) is 2 euro.

[ Voor 19% gewijzigd door purge op 06-02-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Kan je niet simpelweg de cd's van iemand lenen ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Sallin schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:22:
[...]
Mijn build op 70. Op dit moment heb ik in destruction alleen shadowburn niet en heb ik in demonology niet alle punten in mana feed en ben ik bezig improved corruption op te vullen.
Dat lijkt erg op wat ik wil gaan doen op 70:

http://www.wowhead.com/?talent=AV0oZMxczIizzestVx0z

Al moet ik zeggen dat de punten in jouw pet healing ook wel handig zijn.
Mijn doel is dat ik in raids en solo goed uit de voeten kan. En in raids kan je eigenlijk niet zonder de +dmg bonussen uit de demo tree (imho ^^), solo is de felguard uber.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
ImdaMned schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:19:
[...]

GIEF H2O nub!

Gisteren voor het eerst Murmur neergelegd, ondermeer met onze waterkraan Trollimmie. Ik heb me in elk geval erg vermaakt. Ik snap nu ook steeds beter waarom er zoveel stamina op die gear zit. Was ik een lange tijd geleden nog onder de indruk van de 800 hits van Lava giants en 3k crits van Onyxia, nu word ik in die instance gehit voor 1200 en gecrit voor 2300 door mage-trashmobs (in Tier 2, ook wel weer grappig). Enhancement shaman valt helemaal niet tegen (17/44/0 build met clearcasting). Qua damage merk ik dat ik regelmatig bovenaan sta in een 5 mans groep, alleen aggro management voor een shaman is nogal tricky. Zelfs met white windfury damage trek ik regelmatig de aggro van de MT af, en de enige manier om de aggro te dumpen is een questie van de mob slopen of zelf doodgaan. Lekker simpel dus.

Verder is mijn ervaring dat de mogelijkheden om jezelf te buffen werkelijk eindeloos zijn. 40 AP op food, 60 AP potion, 35 Str pot, Winterfall firewater, Elixir of Agi, crit/agi pot erin en raggen met die zooi. Dan kom ik op 1250 AP op dit moment en met maximale WF crits van 1550.

Plezier zat in TBC. Mailrogues ftw!

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 03:07:
[...]

Nooit van Dark Pact gehoord ? ;(

Dit wordt mijn lvl 70 build : http://www.wowhead.com/?talent=IA0riRfzqzbZ0hZxx0tr0z

En als ik ga raiden dan haal ik 2/2 imp CoA en 2/2 Imp Howl of Terror weg, en neem ik Imp Drain Soul en 5/5 Demonic Embrace.

Gisteren met 2 shadowpriests, een druid en een shaman Sethekk Halls gecleared, man o man wat zijn shadowpriests heerlijk _/-\o_

Nieuw shadowbolt crit record is nu 4596, en hits van 2.3k zijn ook vrij normaal in zo'n party.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

mdmeijer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:10:
Qua damage merk ik dat ik regelmatig bovenaan sta in een 5 mans groep, alleen aggro management voor een shaman is nogal tricky. Zelfs met white windfury damage trek ik regelmatig de aggro van de MT af, en de enige manier om de aggro te dumpen is een questie van de mob slopen of zelf doodgaan. Lekker simpel dus.

Verder is mijn ervaring dat de mogelijkheden om jezelf te buffen werkelijk eindeloos zijn. 40 AP op food, 60 AP potion, 35 Str pot, Winterfall firewater, Elixir of Agi, crit/agi pot erin en raggen met die zooi. Dan kom ik op 1250 AP op dit moment en met maximale WF crits van 1550.

Nouja, als jij je zo tot de tanden buffed in een 5 man party en de MT bijvoorbeeld niet, dan kun je nog weleens aggro trekken ja ;)

Zelf durf ik mezelf niet meer echt te buffen in een 5 man party (PuG's) omdat het nogal vaak gebeurd dat ik dan de mob/boss tank ipv. de MT :/

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/7711/rasdpsapxm0.jpg
Deze screen is gemaakt met Battleshout , Crusader proc en Slice en Dice aan, wat niet echt rare buffs zijn als je bezig bent in een instance ;)

Beetje pochen mag toch wel ;)
Btw, pas LvL65 met 95% van mn orginele gear nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

mdmeijer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:10:
[...]

GIEF H2O nub!

Gisteren voor het eerst Murmur neergelegd, ondermeer met onze waterkraan Trollimmie. Ik heb me in elk geval erg vermaakt. Ik snap nu ook steeds beter waarom er zoveel stamina op die gear zit. Was ik een lange tijd geleden nog onder de indruk van de 800 hits van Lava giants en 3k crits van Onyxia, nu word ik in die instance gehit voor 1200 en gecrit voor 2300 door mage-trashmobs (in Tier 2, ook wel weer grappig). Enhancement shaman valt helemaal niet tegen (17/44/0 build met clearcasting). Qua damage merk ik dat ik regelmatig bovenaan sta in een 5 mans groep, alleen aggro management voor een shaman is nogal tricky. Zelfs met white windfury damage trek ik regelmatig de aggro van de MT af, en de enige manier om de aggro te dumpen is een questie van de mob slopen of zelf doodgaan. Lekker simpel dus.

Shit hey, Trol is nuttig geweest dus! :P
Shamans zijn idd flinke dmg dealers geworden, kijk weleens mee met Sky, damn die slaat ook echt hard! En toch gaat die nub op 70 resto speccen... :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Kan een vriendelijk mage mij vertellen waar ik de spell / mogelijkheid kan krijgen om naast een schaap, ook een big te " sheepen " ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Qoriox schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:36:
Kan een vriendelijk mage mij vertellen waar ik de spell / mogelijkheid kan krijgen om naast een schaap, ook een big te " sheepen " ?
Dat is een mage class quest in Ashzara oid. Check thott oid.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
wat vinden jullie van deze lock build op lvl70? linkje

ik zit er te dubben namelijk. aan de ene kant vind ik mijn affliction build met dark pact (linkje) en al mn dots erg lekker maar ik mis mijn felguard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
On_E schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:23:
[...]

Nooit van Dark Pact gehoord ? ;(

Dit wordt mijn lvl 70 build : http://www.wowhead.com/?talent=IA0riRfzqzbZ0hZxx0tr0z

En als ik ga raiden dan haal ik 2/2 imp CoA en 2/2 Imp Howl of Terror weg, en neem ik Imp Drain Soul en 5/5 Demonic Embrace.

Gisteren met 2 shadowpriests, een druid en een shaman Sethekk Halls gecleared, man o man wat zijn shadowpriests heerlijk _/-\o_

Nieuw shadowbolt crit record is nu 4596, en hits van 2.3k zijn ook vrij normaal in zo'n party.
Ikzelf ben Warlock class leader in de guild waar ik in zit,
wat denken jullie dat de echte raid builds zullen worden? ik zelf denk dat het grotendeels aflli builds zullen worden.

heb in het begin van tbc nog als destro gedaan maar later op aanraden van een guildy toch maar terug gegaan naar aflli en dat bevalt me echt stukken beter, ben nu lvl 65 en op weg naar
http://www.wowhead.com/?talent=IAMrVRftVt0o0xZxx0z

destro's doen wel veel damage maar ze zijn gewoon zo super snel OOM.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
m0nk schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:33:
[...]

Shamans zijn idd flinke dmg dealers geworden, kijk weleens mee met Sky, damn die slaat ook echt hard! En toch gaat die nub op 70 resto speccen... :P
Nu ga ik vast een post hierop terugkrijgen, maargoed, ik doe me ding effe..
Shamans zijn GEEN damage dealers, ze zijn healbots, net als die paladins van de alliance. Je maakt er een damage dealer van. Met al die extra buffs kan je een prot tank of holy priest nog wel dmgdealer maken...
Ik ga toch ook niet zeggen dat paladins perfecte dmg dealers zijn? Ze kunnen het ja, maar ze zijn er niet voor bedoeld.
Wie de *piep* gaat er 4 paladins/shamans in de raid meenemen omdat ze zo fuckingproimbawtfownende dps doen? :/ Juist...
Omfg, mages zijn echt pro healers, ik kan elke minuut 1 target bandagen, hierdoor heal ik wel een X aantal k!
Komop zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nhaixatael schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:41:
[...]

Ikzelf ben Warlock class leader in de guild waar ik in zit,
wat denken jullie dat de echte raid builds zullen worden? ik zelf denk dat het grotendeels aflli builds zullen worden.

heb in het begin van tbc nog als destro gedaan maar later op aanraden van een guildy toch maar terug gegaan naar aflli en dat bevalt me echt stukken beter, ben nu lvl 65 en op weg naar
http://www.wowhead.com/?talent=IAMrVRftVt0o0xZxx0z

destro's doen wel veel damage maar ze zijn gewoon zo super snel OOM.
Degene die ik zei te nemen voor raiden word mijn raid-build iig, gewoon de ouderwetse SM/Ruin stijl, met betere DOTs, Dark Pact, Aggro redux, Reach etc. ;)

Probleem met full Affliction is korte gevechten, trashmobs enzo, dan sta je daar je DOTs te casten en is de mob al dood voor je eerste ticks.

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 06-02-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Qoriox schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:36:
http://www.thotbott.com/?sp=28272 for pig

http://www.thotbott.com/?sp=28271 for turtle

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Yokidrink schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:40:
wat vinden jullie van deze lock build op lvl70? linkje

ik zit er te dubben namelijk. aan de ene kant vind ik mijn affliction build met dark pact (linkje) en al mn dots erg lekker maar ik mis mijn felguard
ik neem iig geen demo build locks mee naar raids, leuk zon felgaurd maar hebben niks toe te voegen imho, enigste lock pets die ik toe sta zijn tot nu toe imps geweest voor hun blood pact.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
On_E schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:43:
[...]

Degene die ik zei te nemen voor raiden word mijn raid-build iig, gewoon de ouderwetse SM/Ruin stijl, met betere DOTs, Dark Pact, Aggro redux, Reach etc. ;)

Probleem met full Affliction is korte gevechten, trashmobs enzo, dan sta je daar je DOTs te casten en is de mob al dood voor je eerste ticks.
is wel zo maar trash mobs heb je over het algemeen toch zo down,
daarnaast gaat het in een raid er niet om hoeveel dps je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nhaixatael schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:46:
[...]

is wel zo maar trash mobs heb je over het algemeen toch zo down,
daarnaast gaat het in een raid er niet om hoeveel dps je doet.
Nee ?

Waar gaat het dan om, hoeveel healthstones je uitdeelt ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:42:
Welkom bij "Het Grote World of Warlock , rate my build topic"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
On_E schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:47:
[...]

Nee ?

Waar gaat het dan om, hoeveel healthstones je uitdeelt ? :+
sorry, bedoel dat het niet uit maakt wie de meeste dps doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:44:
[...]

ik neem iig geen demo build locks mee naar raids, leuk zon felgaurd maar hebben niks toe te voegen imho, enigste lock pets die ik toe sta zijn tot nu toe imps geweest voor hun blood pact.
Je snapt wel dat demo-locks ook andere pets kunnen gebruiken dan felguards? ;) De generalisatie is dus niet echt nodig.

7/43/11 build ofzo met imp voor threat reduction is denk ik een van de lekkerdere combinaties voor raid/solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:43
Nouja gisteren maar even goed doorgegrind....
Met name een paar goede leuke quest rewards en nog maar 50k left voor 69.

Mijn imba rewards zijn: http://www.thottbot.com/?i=58742
En ofc: http://www.thottbot.com/?i=58965 - Beetje look a like stormrage zeer gaaf alleen dan in een blauwe kleur.

En als laatste deze quest is btw helemaal solo to doen, http://www.thottbot.com/?i=57973

Ik zit nu alweer op de 556 spelldamage gewoon ziek hoe dit gaat, 8k mana 6.5k hp.
Maar het verbaast me nog steeds balance gear is en blijft moeilijk te vinden, met name shoulders en een paar goede bracers.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Shamans zijn GEEN damage dealers, ze zijn healbots, net als die paladins van de alliance. Je maakt er een damage dealer van. Met al die extra buffs kan je een prot tank of holy priest nog wel dmgdealer maken...
Ik ga toch ook niet zeggen dat paladins perfecte dmg dealers zijn? Ze kunnen het ja, maar ze zijn er niet voor bedoeld.
Wie de *piep* gaat er 4 paladins/shamans in de raid meenemen omdat ze zo fuckingproimbawtfownende dps doen? :/ Juist...
Omfg, mages zijn echt pro healers, ik kan elke minuut 1 target bandagen, hierdoor heal ik wel een X aantal k!
Komop zeg..
Laten we het dan nuanceren door te zeggen: Shamans zijn dmg dealers geworden in 5 mans instances. In een 25 mans raids zullen de mages / locks etc een shaman er nog steeds uit dps-en. Doe eens iets minder gefrustreerd. Relax, go with the flow etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

[...]

Komop zeg..
Gast punt 1 chill out. Punt 2 wie de *piep* (om in jouw woorden te spreken) heeft het over raiden? Die kerel is leuk bezig in een instance. Punt 3 kan mij niet herineren dat jij bepaalde hoe iedereen moest speccen overal ter wereld. Als wij pewpew willen speccen doen we dat. :Y)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:52:
[...]

Je snapt wel dat demo-locks ook andere pets kunnen gebruiken dan felguards? ;) De generalisatie is dus niet echt nodig.

7/43/11 build ofzo met imp voor threat reduction is denk ik een van de lekkerdere combinaties voor raid/solo.
het is dan ook IMHO ;)

Ik zelf denk dat demo builds niet zoveel nut hebben, als je daar andere meningen over hebt, then by all means, convince me otherwise ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Hoppa van het weekend ben ik eindelijk 70 geworden heeft wat langer geduurt dan mn planning was maar ach, vanacht nog even Mote of mana gegrind en hoppa ik ha d alle mats bij elkaar voor mn Fireguard echt super nice wapen om te tanken. Nu verder met rep grinde voor de heroic mode keys zodat ik hem weer kan upgarden

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Crowmeister schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:55:
Als wij pewpew willen speccen doen we dat. :Y)
My kingdom for a screenshot with a banana!
(Nee dit is geen vraag voor een plaatje met die banaan ;))

Daar kom je weer op hetzelfde punt als dat ik vorige keer aanhaalde maar gewoonweg werdt weggeflamed omdat ik afschilderd werd als een debiel.
Shamans KUNNEN damage doen maar hebben problemen met aggro wat hun dus een mindere damage dealer maakt dan andere classes, maargoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nhaixatael schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:44:
[...]

lol een felguard in raids, lekker nuttig ja. Natuurlijk gebruik je dan imps. Buiten dat hebben demo locks dus vrij veel dmg, en kunnen beter tegen een stootje. Zie mijn post hierboven. Ik was eerst affliction, maar ben dus naar demo gegaan vanwege betere aggro management. Bovendien doe ik meer schade dan als affliction lock, ook bijvoorbeeld met drain life.

Ik ben dus benieuwd naar je andere argumenten om geen demo lock mee te nemen. Zoals je het nu brengt is het vergelijkbaar met geen frost mages meenemen naar raids vanwege de water elemental :+.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ImdaMned schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:54:
[...]

Laten we het dan nuanceren door te zeggen: Shamans zijn dmg dealers geworden in 5 mans instances. In een 25 mans raids zullen de mages / locks etc een shaman er nog steeds uit dps-en. Door eens iets minder gefrustreerd. Relax, go with the flow etc etc.
Ik ben blij dat je dat nu zelf ook inziet, dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft(behalve dat windfury proc ding totem)
Crowmeister schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:55:
Gast punt 1 chill out. Punt 2 wie de *piep* (om in jouw woorden te spreken) heeft het over raiden? Die kerel is leuk bezig in een instance. Punt 3 kan mij niet herineren dat jij bepaalde hoe iedereen moest speccen overal ter wereld. Als wij pewpew willen speccen doen we dat. :Y)
1, nee, ik ga niet chillen. Je speelt een *healing* class(hybrid dan wel), maar dps doen kan je zeker niet(damage daarintegen wel, soms). Als jij in 5man parties gaat zeggen dat je imbah pewpew dps wil gaan doen, dan ga ik voortaan ook bandagen als ik ik dat wil, we hebben heel die priest niet meer nodig dan! Als je zo nodig dmg wil gaan doen, roll en dmgclass en ga niet doen alsof je kan..

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:30:
[...]

Nouja, als jij je zo tot de tanden buffed in een 5 man party en de MT bijvoorbeeld niet, dan kun je nog weleens aggro trekken ja ;)

Zelf durf ik mezelf niet meer echt te buffen in een 5 man party (PuG's) omdat het nogal vaak gebeurd dat ik dan de mob/boss tank ipv. de MT :/

[afbeelding]
Deze screen is gemaakt met Battleshout , Crusader proc en Slice en Dice aan, wat niet echt rare buffs zijn als je bezig bent in een instance ;)

Beetje pochen mag toch wel ;)
Btw, pas LvL65 met 95% van mn orginele gear nog
vroeger hoefde ik zelden tot nooit te vanishen in een 5 man, tegenwoordig ram ik af en toe zelfs feint in op een 5 man run :X

Shiv is heerlijk trouwens, moet alleen snellere offhand hebben zodat ie wat goedkoper wordt, hoewel 38 energy voor een gegarandeerde deadly proc goedkoper is dan een ss en envenom is ook wat aantrekkelijker nu

ben wel blij met Anesthetic Poison, maarja die agro krijg ik tegenwoordig gewoon terug met me shiv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Imho worden de nieuwe lock raid builds zoiets:

- SM/ruin ++ (DP/imp)
http://www.wowhead.com/?talent=Nq0rVRfkVzZsxZxx0tr0z

- Affliction (variaties mogelijk)
http://www.wowhead.com/?talent=NAMriRfkVtfocxM0c

- DT/Ruin (gebruik succubus voor mega demo dmg increase talents + ruin)
http://www.wowhead.com/?talent=NZbxcuciz0tsxxx0tr0z

- DS/SF (sacc imp voor +15% fire of felhunter voor mana in langere gevechten)
http://www.wowhead.com/?talent=NZfxzzIbzZVx0tr0tVuV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sallin schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:22:
Alleen vraag ik me af hoe nuttig 3 punten in mana feed is. Ik denk dat 2 punten optimaal is en dat het andere puntje beter in improved healthstone kan of zo.
Vroeg me pas hetzelfde af. Had zelf het idee dat het pre-70 wel nuttig is om 3 punten te nemen. Als je een beetje stevig doorgrind en niet te veel hoeft te lifetappen dan gaat de pet mana erg hard omlaag (in ieder geval met z'n abilities op auto). Dan heb je met 2 punten op een gegeven moment toch wat meer downtime om je pet weer van mana te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wowhead.com/?talent=NVMrZcxZxx0trhtV0A

Mijn talent build op lvl 70

Erg veel in destro. Waarom? 'k Vind nuken erg leuk :p
Geen conflagrate en shadowfury omdat dat imo pvp talents zijn die weinig tot niks toevoegen in pve.
Imp imp omdat mensen die improved blood pact wel leuk vinden in raids, Demonic embrace, tja, iedere warlock zou het moeten hebben?
Improved corruption -> instacast dots 4tw
Life tap, life drain -> spreekt voor zich
Soul drain -> leuk die extra mana bij het afmaken van een mob :)

Deze build heeft alles wat ik wil en gebruik, en is daarmee niet meteen een conventionele build, maar is er wel een waarmee ik als lvl 66 (zonder de imp imp en imp life drain 2/3) een lvl 70 mage er uit dpste eergisteren.

Deze build lijkt me dan ook een van de beste raid builds. Oom gaan doe ik bijna niet, met 7k mana unbuffed en 6k hp unbuffed is er geen enkel probleem. Mana op? Lifetap à 1000 mana/tap en bandage met een bandage die 510/tick doet dankzij Fel Armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Komop zeg..
Mjah, ik dacht er eerst ook zo over. Maar met TBC zijn er dingen compleet omgegooid. Druids zijn atm verreweg de beste aggrohouders, ver boven warriors, en matchen tegelijkertijd de damage van een rogue. En dan heb ik het over pro rogues en pro warriors.

Shamans zijn dikke damage / damagesupport class atm, learn to live with it. Beste melee damage groep in een raid is atm warrior + druid + enhancement shaman + rogue + hunter, vanwege de synergie tussen die classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jarnotjuh schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:00:
1, nee, ik ga niet chillen. Je speelt een *healing* class(hybrid dan wel), maar dps doen kan je zeker niet(damage daarintegen wel, soms). Als jij in 5man parties gaat zeggen dat je imbah pewpew dps wil gaan doen, dan ga ik voortaan ook bandagen als ik ik dat wil, we hebben heel die priest niet meer nodig dan! Als je zo nodig dmg wil gaan doen, roll en dmgclass en ga niet doen alsof je kan..

Druids + shamans kunnen atm echt WEL damage doen... of je het nou leuk vind of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:55:
[...]

het is dan ook IMHO ;)

Ik zelf denk dat demo builds niet zoveel nut hebben, als je daar andere meningen over hebt, then by all means, convince me otherwise ;)
Alle damage increasing talents al eens gezien? Kweenie hoor, MD/Ruin was voorheen DE raiding build ;)

+Demonic Aegis (+30 spellpower)
+Demonic Knowledge (+100 - 150 spellpower @ 70)
+SL (+5% dmg)
+MD (+10% dmg / -20% threat)
+Demonic Tactics (+5% dmg)

Gecombineerd met Bane heb je denk ik een van de betere nuke builds die ook nog eens kan kiezen voor wat variatie. Als classleader zou je toch minder biased moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Ik wordt echt een beetje moe van Jewelcrafting. Ik zit nu op 372 en kan leuke dingen maken hoor. Ik heb ook mining om zelf gems te minen. Punt is, de simpele groene gems verkopen amper. De rare gems wel. Maar ja, die mine je dus zelden. Optie is dus de AH. Maar ja, men denkt dus dat een rare gem wel 50 tot 100G mag kosten.

Over designs maar niet te spreken, prijzen van 300 tot 600G zijn geen luxe hoor.

En dan vinden mensen het gek als ik een rare gem voor ze craft, met de mats, en dan 75G vraag. Nee, zo verkoopt die zooi niet nee. Mensen willen wel de mats voor veel verkopen maar de crafts niet voor zoveel kopen.

Vanmorgen nog, gastje wou 2 rare gems, een 16AP gem en een 4STR/4 crit gem. Ik had mats. De gems kosten op de AH resp. 50G en 80G. dus ik vraag alleen de mats kosten ala 130G. Begint ie me daar een partij te schelden, scammer dit en scammer dat.

*zucht* 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Aangezien dit topic over warlock builds gaat :P pvp build
Zoveel mogelijk burst damage, kun je gemakkelijk 2-3 targets mee wegvagen (kon ik althans op level 60). Met drain life ticks van +- 400 kun je gemakkelijk je health weer opkrikken op players die jou niet aanvallen, of op NPC's (in AV), dus echt veel down time / mana issues heb je nou ook weer niet.

Ik ben er gisteravond achter gekomen hoe lekker Seed of Corruption wel niet is! Ik was mij GF aan het helpen in ST. Gewoon een SoC casten op diverse mobs, en binnen 3-5 seconden vallen ze allemaal dood neer. Echt een prachtige spell. Het crit met m'n huidige build (felguard) voor 2.5k, hits van 1700 (en dat dus AoE) Enige nadeel is in high end instances, met crowd control dat zo'n AoE spell de boel natuurlijk verziekt.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:05:
http://www.wowhead.com/?talent=NVMrZcxZxx0trhtV0A

Mijn talent build op lvl 70

Erg veel in destro. Waarom? 'k Vind nuken erg leuk :p
Geen conflagrate en shadowfury omdat dat imo pvp talents zijn die weinig tot niks toevoegen in pve.
Imp imp omdat mensen die improved blood pact wel leuk vinden in raids, Demonic embrace, tja, iedere warlock zou het moeten hebben?
Improved corruption -> instacast dots 4tw
Life tap, life drain -> spreekt voor zich
Soul drain -> leuk die extra mana bij het afmaken van een mob :)

Deze build heeft alles wat ik wil en gebruik, en is daarmee niet meteen een conventionele build, maar is er wel een waarmee ik als lvl 66 (zonder de imp imp en imp life drain 2/3) een lvl 70 mage er uit dpste eergisteren.

Deze build lijkt me dan ook een van de beste raid builds. Oom gaan doe ik bijna niet, met 7k mana unbuffed en 6k hp unbuffed is er geen enkel probleem. Mana op? Lifetap à 1000 mana/tap en bandage met een bandage die 510/tick doet dankzij Fel Armor.
Geen conflag nemen voor die ene punt is gewoon zonde, ook voor PvE. Het is een insta cast goeie damage die je gewoon laat liggen. En dat voel je in je DPS. Improved drain soul is het in deze build ook niet waard (-threat heb je niet nodig en mana effect ga je in raids niet krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Ik ben blij dat je dat nu zelf ook inziet, dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft(behalve dat windfury proc ding totem)

[...]

How about a big STFU. Leer accepteren dat mensen WoW anders spelen dan de voorgekauwde specs en party/raidrollen . Het is zo enorm irritant dat andere mensen bepalen wat je klasse wel en watje klasse niet kan. Als hij zo succesvol door die instances heen komt is er toch geen hol aan de hand? Dan heeft hij toch lol met z'n build en heeft de party geen probleem? Met dit soort reacties maak je jezelf voor mij echt het prototype WoW speler wat ik veracht :X

Dat je enorm kortzichtig bent snap je hopelijk zelf wel

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 06-02-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Heb jij uberhaubt al wel een raidboss neergelegt in de TBC?

Mages tanken, locks tanken, paladins tanken/dps/healen, priests in shadowform, hunters kiten mobs samen met shamans. Dat is nog maar de eerste boss in gruul's lair.
Ik ben veel liever een hybrid class, ik heb al damage in 5 mans gedaan, terwijl ik daar aan het offtanken was, ik heb al instances gemaintanked, en vaak zat als enige healer mee geweest. Volgens mij ben jij gewoon jaloers dat jij alleen maar 'sheep', 'frostnova' en 'frostbolt' gebind hoeft te hebben om een volledige instance te kunnen runnen.

Zoals laatst in shadow labs, ik was de enige healer, wegens een ongelukkige samenloop van omstandigheden (ik kreeg knockback de ene kant op, warrior tank de andere kant op, warrior gaat dood, boss duikt op de rogue af, ik taunt, en heal mezelf voor de laatste 25% van de boss terwijl hij op mij in staat te hakken ipv op een leather/cloth user.

Dus als ik in een 5 man aangeef dat ik niet wil healen, dan doe ik dat niet, dan zoeken ze maar een ander. Nu zal dat niet snel voorkomen, het zal eerder zijn dat je twee healers hebt en dat de een dps kan gaan terwijl de ander healed. Als vervolgens eoa random daar commentaar op gaat leveren dan zoekt hij maar een nieuwe party, ik heb gear genoeg om te kunnen dpsen (vergelijkbaar met hunter dps ~350-400 sustained) en te kunnen healen als dat echt nodig is, en uiteraard om te kunnen (off) tanken.

ik denk dat je gewoon jaloers bent :+

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:14

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb een kleine vraag... Ik heb onlangs WoW weer eens opgepakt en begin echt helemaal weer opnieuw. Hierbij gebruikte ik ook altijd addons. Ik mis 1 essentiele addon, voor mijn doen (ik ben een minimalist in die dingen, ik doe zoveel mogelijk zelf) en dat is dat ik vroeger met de een of andere addon al mijn actionbars in een hoekje kon stoppen, volledig configureerbaar in grootte, type groepering enzovoorts. Nurfed/Bongo is het niet :S

Afbeeldingslocatie: http://www.wow-havoc.nl/scn.jpg

Ik wil alles bijna wat betreft actionbars linksonderin (let nu niet teveel op hoe het er nu uitziet :P want het ziet er niet uit :D)

Weet iemand voor mij dè addon die dit kan? Ik heb hem gehad, maar de naam is me na 8 maanden toch echt ontschoten :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ondanks dat Jarnotjuh het misschien een beetje overdrijft, heeft ie wel een punt wat betreft de rollen van classes op het moment.

Warriors en Mages hebben een hele duidelijke rol bv. terwijl een Shaman, Druid, of Paladin bv. 3 totaal verschillende rollen op zich kunnen nemen.

Dus ik kan me best voorstellen dat je dan als Mage een beetje zeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SkyStreaker schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:18:
Ik heb een kleine vraag... Ik heb onlangs WoW weer eens opgepakt en begin echt helemaal weer opnieuw. Hierbij gebruikte ik ook altijd addons. Ik mis 1 essentiele addon, voor mijn doen (ik ben een minimalist in die dingen, gebruik zoveel mogelijk zelf) en dat is dat ik vroeger met de een of andere addon al mijn actionbars in een hoekje kon stoppen, volledig configureerbaar in grootte, type groepering enzovoorts. Nurfed/Bongo is het niet :S

[afbeelding]

Ik wil alles bijna wat betreft actionbars linksonderin (let nu niet teveel op hoe het er nu uitziet :P want het ziet er niet uit :D)

Weet iemand voor mij dè addon die dit kan? Ik heb hem gehad, maar de naam is me na 8 maanden toch echt ontschoten :)
Discord action bars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

rodie83 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:15:
How about a big STFU. Leer accepteren dat mensen WoW anders spelen dan de voorgekauwde specs en party/raidrollen . Het is zo enorm irritant dat andere mensen bepalen wat je klasse wel en watje klasse niet kan. Als hij zo succesvol door die instances heen komt is er toch geen hol aan de hand? Dan heeft hij toch lol met z'n build en heeft de party geen probleem? Met dit soort reacties maak je jezelf voor mij echt het prototype WoW speler wat ik veracht :X
Nounou, ik proef een gefrustreerde druid hier ;)
Het type dat dus niet gesnapt wordt dat ook hij goed kan tanken en goed kan DPSen!

Over succesvol, ik heb mijn twijfels... hij klaagt over aggro management en over dat hij met alleen white damage en WF crits aggro krijgt. Maar wel dan 1001 pots en buffs nemen ;)
Dat is dan ook de goden verzoeken :Y) tbfh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Denk dat het ook komt omdat in de begin-tijd van WoW raiden, alles nog gebaseerd was op de ‘holy trinity’ Warrior, Mage, Priest, en Hybrids een onduidelijke rol hadden, terwijl nu Druids tanken, Shamans ranged DPSen, Pallies tanken en DPSen etc.

Dat zal misschien wennen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:14

SkyStreaker

Move on up!

Nope, ik wil ze helemaal ZELF kunnen verplaatsen, Discord is het ook nie :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kaap schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:10:
Ik wordt echt een beetje moe van Jewelcrafting. Ik zit nu op 372 en kan leuke dingen maken hoor. Ik heb ook mining om zelf gems te minen. Punt is, de simpele groene gems verkopen amper. De rare gems wel. Maar ja, die mine je dus zelden. Optie is dus de AH. Maar ja, men denkt dus dat een rare gem wel 50 tot 100G mag kosten.

Over designs maar niet te spreken, prijzen van 300 tot 600G zijn geen luxe hoor.

En dan vinden mensen het gek als ik een rare gem voor ze craft, met de mats, en dan 75G vraag. Nee, zo verkoopt die zooi niet nee. Mensen willen wel de mats voor veel verkopen maar de crafts niet voor zoveel kopen.

Vanmorgen nog, gastje wou 2 rare gems, een 16AP gem en een 4STR/4 crit gem. Ik had mats. De gems kosten op de AH resp. 50G en 80G. dus ik vraag alleen de mats kosten ala 130G. Begint ie me daar een partij te schelden, scammer dit en scammer dat.

*zucht* 8)7
Ik ben zelf al enige tijd 375 JC, en heb op 1 of 2 na elke rare world drop. Wat ik irritant vind is:
- rare gems zijn 40-50g op de AH, ik vraag 20g voor het craften met mats, 70g totaal, mensen snappen dat neit en zeggen dat ik overpirced ben
- designs gaan op mijn server voor 50-200g maar die heb ik niet meer nodig
- greens verkoop ik voor 10g per stuk, krijg er genoeg van binnen, en verkoop zo 5-10 per dag, is weer een 50-100g

Verder baal ik van conversaties alla:
- druid: 'ik heb een gem nodig'
- ik: shift click om de class te zien, laten we zeggen druid
- ik: 'welke kleur, welke stats?'
- druid: 'ja, gewoon een goede, met melee stats'
- ik: 'normal of rare? rood, blauw, geel? wat voor stats?'
- druid: 'rare natuurlijk!'
- ik: 'welke kleur sockets?'
- druid: 'rood en blauw'
- ik: 'hit, crit, agi, str, stamina, defense, dodge, parry, wat voor stats?'

en uiteindelijk komen we er wel uit, met meer dan 50 verschillende designs kan het tot 10 minuten duren voordat iemand een keuze maakt, waarop ik vervolgens aangeef dat voor de rare gems ze zelf voor de mats moeten zorgen omdat ik die niet heb meestal, of niet uit wil geven omdat ze voor guildies zijn. Vervolgens noem ik nogmaals mijn prijzen en verkoop ze een aantal normal gems ipv de rare ;)

En ik noem de kwaliteit nooit meer 'blue gems' of 'green gems' want dan krijg ik standaard de reply 'but i need red gems?' oid, dus altijd rare en normal of epic...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
OMG, Jarno is onze guildnaam weer eens aan het verpesten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SMulTiE schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:25:
OMG, Jarno is onze guildnaam weer eens aan het verpesten ^^
En ik op MSN allemaal maar roepen dat hij minder moet flamen enzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Even over dat shaman verhaal:
Ik heb zelf lange tijd fulltime geraid met m`n 60 shaman (T1,T2,T2.5, 3.5k gold, epic kodo - allemaal 2.5 maanden geleden gedelete).
Nu ben ik weer begonnen op een pvp server als belf mage (had ook een 40 UD mage - ook gedelete).
Shamans zijn echt een mega class, dat waren ze al en met de nieuwe talents zijn ze het al helemaal.
In 5-mans (en zelfs 10 mans) is er -imho- geen leukere class: heal, nuke, melee, tank en allemaal tegelijk. Ik deed altijd veel meer dmg dan "echte" dmg classes. Omdat ik in m`n mail geen zorgen hoef te maken over agro en niet veel castingtime had. pullen met lightening bold, shocks, melee en dan ff drinken en volgende groep. Mages moeten (meer) uitkijken met agro (en als ze agro hebben > blink/iceblock != casten/dps).
Feit blijft dat shamans (met goede spec/gear) heel veel dps kunnen doen en dan kunnen ze nog healen, hebben ze een 3k shield en mail armor.
Op langere gevechten en met veel sterkere mobs (BWL, AQ40, NAXX < mijn raidtijd/ervaring) gaan mages (en andere dmgclasses) shamans voorbij en kunnen ze veel beter healen. Ik merk dat een mage heel duidelijk sterke en zwakke punten heeft (zwak tegen shamans, hunters / sterk tegen rogues, warrior). Shamans hebben minder zwakke punten in gevechten <5min en/of met minder sterke elites (dat is dus meteen hun zwakte: 25/40-man raids / elites solo). Shamans doen veel dps (kort), kunnen veel hebben (redelijk-goed hp/armor), en goede healing.

Ik zou zo weer een shaman maken (speel nu samen met een vriend die mage was, rollen zijn nu dus andersom en moet zeggen dat ik soms het shammy zijn wel mis), maar ik wil even een mage spelen. CC en AoE zijn ook heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:08:
[...]

Alle damage increasing talents al eens gezien? Kweenie hoor, MD/Ruin was voorheen DE raiding build ;)
Weet ik, dat was ik eerst ook :P
+Demonic Aegis (+30 spellpower)
+Demonic Knowledge (+100 - 150 spellpower @ 70)
+SL (+5% dmg)
+MD (+10% dmg / -20% threat)
+Demonic Tactics (+5% dmg)

Gecombineerd met Bane heb je denk ik een van de betere nuke builds die ook nog eens kan kiezen voor wat variatie. Als classleader zou je toch minder biased moeten zijn.
heb helaas nog niet veel tijd gehad om me te verdiepen in andere builds, en dmg/threat etc.
wat ik dus weet is wat het voor tbc was en toen was het in mijn guild iig grotendeels allemaal sm/ruin en full destro builds.

Verder keur ik nog geen enkele build af :)

waarom zou ik volgens jou demo builds moeten mee nemen in raids ipv affli/sm/ruin/destro?
niet om demo's te generaliseren maar meer omdat ik nieuwschierig ben waarom jij die zou kiezen aangezien ze in mijn ogen niet handig zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja mensen zijn echt lui en willen alles gratis

en inderdaad met die gems en prijzen, zelfde met het verhaal van de conjure watertome zelf er dik aan willen verdienen maar wel gratis/zo goedkoope mogelijk de vruchten ervan willen plukken

en lui is gewoon irritnant, 10 minuten werk en je weet de rest van je wow carriere (tot er nieuwe recipes, patterns komen) welke dingen je wil vragen

ik zoek wat ik nodig hebt, kijk wat er in moet en regel die zut en ga dan op zoek naar een crafter, of het nou om enchants, gems of bags gaat

Guildie van me heeft nu een of andere addon die triggered door middel van whispers, laat zien wat ie kan maken etc

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!