Het Grote World of Warcraft topic - Deel 103 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.478 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:44
mdmeijer schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:55:
[...]

Whirlwind axe is een prima wapen om tot ver in level 40 mee rond te lopen als warrior. Zeker in de eerste helft van level 30 is die axe goed, en als je niet actief op zoek bent naar iets anders gaat ie lang mee (ik geloof dat ik toendertjid m heb ingeruild voor een Alexanders Battleaxe op level 48 of zo)De meeste warriors die van het bestaat afweten proberen die quest met wat hulp meteen op level 30 te halen. De eindbaas (Cyclonian doodmaken) is level 40 elite. Verder moet je wel all over the world quest items halen, maar ik denk wel dat het de moeite is.
Dat valt nog mee, als ik mij niet vergis moet je voor die axe alleen een aantal 'crests' halen uit Arathi Highlands. Die dingen zijn ook te koop op AH af en toe, en anders zijn ze gefarmed in een half uurtje. Ik heb inderdaad ook vrij lang rondgelopen met die axe (ik had 'm al op level 30 of 31 geloof ik :) ).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 07:41
Die Axe was zeker uber voor die levels. Ik heb toen op level 43 Executioners Cleaver gehaald en daarmee t/m level 51 gebleven totdat ik mijn IBS kon krijgen.

En nu, nu wield ik die Crystal Forged Axe op level 70. Oerlelijk maar wel 180 attack power. Savagery enchant erop en 250 AP van alleen mijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ik zie regelmatig dat mensen zijn gehacked.
Kan je ook gehacked worden als je standaard je user name laat staan in wow. Dan kan ik iig niet op een andere pc met die username inloggen...

Begin dit topic had ik een bericht gepost over speccen van fire naar frost. Ik heb dit nu gedaan. Let wel op dat je naast het luttele bedrag van 1g (als je voor het eerst re-specced) ook de nieuwe spells moet kopen voor frost.
Maar: ik ben erg tevreden over frost. Je damage per bolt (frost) is minder dan een firebolt maar:
casttijd 2.5 sec ipv 3
slows target down dus schiet min 5 bolts waar je met fire er 3 doet
chance to freeze target: dus op afstand target freeze = + 2 extra bolts voor hij bij jou is
chance to crit 50% als target frozen is. Heb nu crits voor +1500 terwijl pyro voor 1200 critte (excl ignite dan) Maarja dat zie je niet en dat is ook minder leuk :P
kan nu ongeveer 5 a 6 mobs killen voordat ik oom ben, met fire was dit 2 max 3
Gister bijna een l63 elite (die grote monsters in hellfire) gesoloed als l60

huidige built is:
http://www.wow-europe.com...0000535323311235013251031

Ik heb wel wat problemen met het water elemental. Soms als ik hem summon kan ikniets met hem doen (geen extra spellbalkje). Heeft iemand nog wat tips voor deze want heb er tot nu toe nog niet echt tevreden over, maar heb het idee dat dat is omdat ik het niet gewend ben om met een "pet" te spelen.
een ander kritiek puntje van frost tov fire is dat ik toch wel dragonbreath en blastwave als instant casts mis. zeker wanneer je meer dan 2 mobs tegelijk pakt. Hier tegenover staat weer dat je frost nove 4 sec minder cooldown heeft en je targets ook geslowed worden. Waardoor jij kan blinken, ice barrier en casten maar weer.

Ik kan iedere mage aanraden om een keer frost te speccen om te kijken wat je ervan vindt. Was zelf eerst ook nogal wat huiverig maar het is echt 300% meegevallen.

Misschien ook een keer voor arcane proberen. Vind de missles wel lache :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
@thewizzard2006,
Ik ben zelf momenteel bezig om een frost mage te bouwen :P
Ik ga jouw build eens ff onder de loep nemen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:31:
[...]

Ik heb wel wat problemen met het water elemental. Soms als ik hem summon kan ikniets met hem doen (geen extra spellbalkje). Heeft iemand nog wat tips voor deze want heb er tot nu toe nog niet echt tevreden over, maar heb het idee dat dat is omdat ik het niet gewend ben om met een "pet" te spelen.
een ander kritiek puntje van frost tov fire is dat ik toch wel dragonbreath en blastwave als instant casts mis. zeker wanneer je meer dan 2 mobs tegelijk pakt. Hier tegenover staat weer dat je frost nove 4 sec minder cooldown heeft en je targets ook geslowed worden. Waardoor jij kan blinken, ice barrier en casten maar weer.

Ik kan iedere mage aanraden om een keer frost te speccen om te kijken wat je ervan vindt. Was zelf eerst ook nogal wat huiverig maar het is echt 300% meegevallen.

Misschien ook een keer voor arcane proberen. Vind de missles wel lache :)
Is een bekend probleem. Middels hotkeys is hij dan wel te besturen, zorg dus dat je die kent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Rakkerzero schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:37:
@thewizzard2006,
Ik ben zelf momenteel bezig om een frost mage te bouwen :P
Ik ga jouw build eens ff onder de loep nemen :)
Valt weinig aan onder de loep te nemen, aan een full frost build :P

Heb ik zelf ook trouwens, vind het geweldig.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Hmmm, wellicht dat iemand er hier ervaring mee heeft. Ik heb sinds ik in de nieuwe gebieden rond loop behoorlijk wat glitches in mijn beeld. Het is helemaal erg als ik in het noorden van Hellfire Peninsula bij dat chemisch toilet rond moet lopen, weet ff niet meer precies hoe het daar heet. Er lopen in ieder geval van die Terrorfiends rond en van die slijm dingen.

Moet heel eerlijk bekennen dat ik de drivers van mijn videokaart nog niet ge-update, dus dat zou het zo maar kunnen zijn, maar is er ook nog iets van een bepaalde map leeg gooien.

Het is voornamelijk in dat gebied wat ik hierboven noem, in de andere gebieden is het veel minder of helemaal niet aanwezig.

Maar zal vanavond ff die drivers regelen, maar als er mensen zijn die nog andere ideeen hebben dan zijn die natuurlijk ook welkom.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:38:
Ook al is het een stacked raid (heeel veul shadow dee-pee-ess :p), toch wel een beetje olie op het vuur voor de 'hunters zijn zwaar generfed in PvE!'-crowd.
Shadowpriest ftw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attiks
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:40:
[...]

Is een bekend probleem. Middels hotkeys is hij dan wel te besturen, zorg dus dat je die kent!
hunters hebben gelijkaardige problemen, voor mij werkt /console reloadUI meestal, alleen niet echt handig in combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
hoor ook een aantal verhalen van arcane frost build. Wat dus inhoud dat je een gigantische manapool zou hebben en de voordelen van frost. Kwam zelf tot deze build maar lijkt me niet echt super tov van full frost
http://www.wow-europe.com...0000505323310035010001000

en presence of mind is alleen echt leuk met pyroblast vind/denk ik. Verder heb je betere resistance maar dat is alleen tegen casters (meestal) en die kan je toch wel of counterspell of frost/fire ward / mana shield doen. Hierbij mis je dan toch ook een aantal handige frost spells zoals artic reach, ICOC, winterchill etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus even als korte conclusie is het nog wel nuttig om op level 36 die quest te doen om de Whirlwind te halen? Want dan ga ik vanmiddag/vanavond even die items farmen in Arathi. Het schijnt dat je die 40 elite rond level 35 wel kan solo'en als je een grote potion meeneemt, maar ik denk dat ik even wat hulp zoek. :-D En dan gaat de Gutrender maar naar de AH. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Full arcane mages zijn er eigenlijk niet of te weinig? Is daar een reden voor?
Geen idee of een full arcane mage sterk kunnen zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:21:
Dus even als korte conclusie is het nog wel nuttig om op level 36 die quest te doen om de Whirlwind te halen? Want dan ga ik vanmiddag/vanavond even die items farmen in Arathi. Het schijnt dat je die 40 elite rond level 35 wel kan solo'en als je een grote potion meeneemt, maar ik denk dat ik even wat hulp zoek. :-D En dan gaat de Gutrender maar naar de AH. :-P
Die axe is zeker de moeite voor jouw level. Helaas ga je als warrior die level 40 elite niet kunnen solo-en (zelfs met een potion). Als je deze mob per se zelf wilt killen zou ik een healer meenemen en in het andere geval iemand die een pak hoger is in level.

Veel succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

Wat gaat het hard vanaf lvl 64 zeg, ben in de afgelopen 4 dagen 3 levels omhoog gegaan, Terokkar & Nagrand ftw.

Nog 3 levels te gaan en dan kan ik me weer gaan concentreren op loot-upgrades, wil sowieso +800 shadow damage halen, en dat moet zeker mogelijk zijn.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Rakkerzero schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:23:
Full arcane mages zijn er eigenlijk niet of te weinig? Is daar een reden voor?
Geen idee of een full arcane mage sterk kunnen zijn.
ik heb ook geen idee. Wat je dan volgens mij krijgt (weet ik niet zeker) is dat je bijna continu arcane missles aan het casten ben gevolgd door arcane blast maybe (zeker wanneer er meerdere mobs zijn) en dat de critkansen wat hoger liggen. Hoor ook veel mana efficienty maar who know. Mages aanwezig met arcane ervaring en hun bevindingen hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
rethxoth schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:21:
Heb even World of Warcraft helemaal opnieuw geïnstalleerd en geupdate naar 1.12 -> 2.0.1 -> 2.03 -> 2.0.6 en het duurde totaal iets van 3 uur :| Maarja, het was het wel waard! :D

Nu even Burning Crusade downloaden en als ik thuis ben installeren en dan lekker spelen ^^
ROFL, had dan gelijk BC geinstalleerd.. was die direct geupdate naar 2.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
thewizard2006 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:28:
ik heb ook geen idee. Wat je dan volgens mij krijgt (weet ik niet zeker) is dat je bijna continu arcane missles aan het casten ben gevolgd door arcane blast maybe (zeker wanneer er meerdere mobs zijn) en dat de critkansen wat hoger liggen. Hoor ook veel mana efficienty maar who know. Mages aanwezig met arcane ervaring en hun bevindingen hierop?
Tijdens tbc beta heb ik m'n mage 40 arcane rest in frost gespecced om dan frostbolts te spammen. Ik moet zeggen dat ik m'n frostbolt crits niet slecht vond. :P Ik miste wel een aantal dingen in frost en natuurlijk was m'n survivability ook 0. Ice Barrier kan best handig zijn soms :x

Nu live ben ik ook weer frost specced (met 20 arcane voor meditation en iCS), en da's toch wel een build die me bevalt, hoewel ik nog een aantal dingen moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
Hydra schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:59:
[...]

Valt weinig aan onder de loep te nemen, aan een full frost build :P

Heb ik zelf ook trouwens, vind het geweldig.
Frost Mage meldt zich :)

Al vanaf het begin ben ik altijd frost specced geweest (ondanks de vele verhalen dat fire beter zou zijn om te levellen, waar ik het overigens niet mee eens ben). Frost past gewoon prima bij mijn speelstijl.
Mijn huidige build is deze:
http://www.wow-europe.com...0000535323311235012051051

Ben er zeer tevreden over, maar heb al eens zitten denken: Is Clearcasting (10% chance) nou die 10 punten in Arcance wel waard? Voor mobs die immune zijn voor frost damage is het misschien handiger om die 10 punten in Improved Fireball en Ignite te stoppen ?

Aan de andere kant geeft Clearcasting je toch een paar extra frostbolts voor je OOM bent in een wat langere boss-fight.

Wat is de mening van de andere Frosties hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:07
Ben zelf geen arcane mage, maar kan er wel een oordeel over doen, denk ik. :P

http://wiki.shadowpriest....aft/Caster_DPS_Comparison
Daar staan *alle* builds mogelijk voor een mage, met de dps ervoor. Hierin kan je zien dat fire nog best wel owned, maar redelijk mana inefficient is. Als je gewoon je rubies, je evocation, mana pots en mageblood gebruikt, dan pas kan je van zo'n build profiteren. Ik kan ook wel 2 min vol nuken op een boss, om daarna OOM te zijn, maar dan kan je net zo goed niet mee gaan.
Punt met mages is wel dat we (zover ik weet)nu uit combat kunnen komen, invisibility ftw :), dit betekent dus als je OOM gaat EERST uit combat gaat ,en daarna je evo pas gebruikt, = meer spirit = meer regen.

Op die pagina hierboven staat ook dat je dergelijke buffs dient te gebruiken voor dat die build echt goed is.. Arcane mages kunnen pro zijn, maar het support voornamelijk frost..
Ik moet nu de eerste mage nog zien, die in karazhan met zijn AM aan de haal gaat, OOM within 10 secs kknp! :)

edit: Als je de 2de en voornamelijk de 3de tabel ziet, zie ik nu toch dat arcane blast spammen het meest dpseffecient is, toch maar een keertje uit proberen als het echt niet langer gaat met fire. :)

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 05-02-2007 10:54 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Sleepie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:40:
Is Clearcasting (10% chance) nou die 10 punten in Arcance wel waard? Voor mobs die immune zijn voor frost damage is het misschien handiger om die 10 punten in Improved Fireball en Ignite te stoppen ?

Aan de andere kant geeft Clearcasting je toch een paar extra frostbolts voor je OOM bent in een wat langere boss-fight.

In tegenstelling tot velen verkies ik nog steeds Mage Armor boven Molten Armor. Daarnaast heb ik in de Arcane tree Clearcasting en Arcane Meditation en heb ik nog wat mp5, waardoor ik misschien wat minder pew pew heb, maar ik kan wel erg lang doorgaan zonder te moeten drinken. Denk dat ik momenteel aan 100 regen tijdens casten unbuffed zit en da's zonder enchants. :)

In short: houden die Clearcasting. Je 'gebruikt' het vaker dan dat je Fireball en ignite zou gebruiken. Voor die ignites heb je dan ook nog de nodige +crit rating nodig, terwijl je als frostmage waarschijnlijk vooral +dmg hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
jarnotjuh schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:49:
Punt met mages is wel dat we (zover ik weet)nu uit combat kunnen komen, invisibility ftw :), dit betekent dus als je OOM gaat EERST uit combat gaat ,en daarna je evo pas gebruikt, = meer spirit = meer regen.
Err ... evocation heeft niks te maken met of je in combat zit of niet. Tenzij je eerst ff wil gaan zitten om food te eten dat je een spirit buff geeft en vervolgens evocation gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Sleepie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:40:
[...]

Frost Mage meldt zich :)

Al vanaf het begin ben ik altijd frost specced geweest (ondanks de vele verhalen dat fire beter zou zijn om te levellen, waar ik het overigens niet mee eens ben). Frost past gewoon prima bij mijn speelstijl.
Mijn huidige build is deze:
http://www.wow-europe.com...0000535323311235012051051

Ben er zeer tevreden over, maar heb al eens zitten denken: Is Clearcasting (10% chance) nou die 10 punten in Arcance wel waard? Voor mobs die immune zijn voor frost damage is het misschien handiger om die 10 punten in Improved Fireball en Ignite te stoppen ?

Voor mobs die frost immune zijn(1e baas de adds in steamvaults bijvoorbeeld) gebruik ik meestal scorch of arcane blast, meestal arcane blast. Het drained je mana wel maar de adds zijn zo snel plat >:) 2.3k crits ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10:07
Nephilim schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:53:
[...]

Err ... evocation heeft niks te maken met of je in combat zit of niet. Tenzij je eerst ff wil gaan zitten om food te eten dat je een spirit buff geeft en vervolgens evocation gaat doen.
Je weet dat je spirit niet werkt(of nauwelijks dan) in combat, aka 5 seconde regel? Het is niet helemaal hetzelfde, maar komt wel op het zelfde neer. Als jij met 300 spirit(ik noem maar wat) in combat evo'ed, en ik out combat, zal ik toch meer regennen. Daar ben ik zeker van overtuigd.

Volgens mij doet spirit in combat amper zijn werk(voor een mage, that is), maar goed. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Nephilim schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:52:
[...]

In tegenstelling tot velen verkies ik nog steeds Mage Armor boven Molten Armor.

In short: houden die Clearcasting. Je 'gebruikt' het vaker dan dat je Fireball en ignite zou gebruiken. Voor die ignites heb je dan ook nog de nodige +crit rating nodig, terwijl je als frostmage waarschijnlijk vooral +dmg hebt.
Ik gebruik zelf ook nog steeds Mage Armor, ik zie niet in waarom Molten Armor 'beter' zou zijn ?

Clearcasting houden is dus toch de beste optie. Dan is mijn vermoeden bevestigd. Inderdaad heb ik als frost voornamelijk +dmg (en +hit) gear verzameld en geen +crit gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

prutser001 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:34:
[...]

Gewoon (indien horde) portal gebruiken in Undercity, als je door eerste poort komt gelijk rechts. staat een soort "sphere" ding met wat zooi eromheen.
Ik ben dus Ally, en ik stond daar voor die sphere. :P Alleen kan je 'm als Ally dus niet gebruiken... hehe. Heb daar btw nog best een tijdje achter een muurtje gestaan, kijken naar de Hordes die kwamen.

Denk dat ik toch maar via EPL ga proberen. Heb vast wel een aardige Lock in mijn guild die me wil summonen daar de portal. :) En anders wordt het corpserun ftw! \o/

--

Was gister trouwens met mijn level 52 Druid mee naar BRD. We waren met 1x Hunter, 1x Warlock, 1x Shaman, 1x Druid (ik) en 1x Mage. Oef, viel zwaar tegen. De rest van 55+ waardoor ik aardig snel aggro kreeg door o.a. al mijn healing. Daarnaast nog 2x wat mobs gepulled omdat ik te dichtbij kwam. Al met al t/m de MC portal gekomen. Toen maar terug gegaan naar IF. Was leuk, wel 2x compleet rode gear (tussendoor even op-en-neer naar IF geweest), koste me 3g totaal. Maar wel veel fun gehad. :) Maar ik wacht nog even 2 a 3 levels voor ik er weer heen ga..

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
jarnotjuh schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:00:
Je weet dat je spirit niet werkt(of nauwelijks dan) in combat, aka 5 seconde regel? Het is niet helemaal hetzelfde, maar komt wel op het zelfde neer. Als jij met 300 spirit(ik noem maar wat) in combat evo'ed, en ik out combat, zal ik toch meer regennen. Daar ben ik zeker van overtuigd.

Volgens mij doet spirit in combat amper zijn werk, maar goed. :)
Je weet dat in combat en 5 second rule niets met elkaar te zien hebben? Als ik bij een boss oom ben en ik ga wat wanden, dan regent m'n mana toch echt goed hoor. Daar ben ik zeker van overtuigd. :)

Spirit doet tijdens casten zelfs helemaal niks. Uitzondering: mage armor, arcane meditation, en talents van andere classes (priest / druid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Sleepie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:00:
[...]

Ik gebruik zelf ook nog steeds Mage Armor, ik zie niet in waarom Molten Armor 'beter' zou zijn ?

Clearcasting houden is dus toch de beste optie. Dan is mijn vermoeden bevestigd. Inderdaad heb ik als frost voornamelijk +dmg (en +hit) gear verzameld en geen +crit gear.
Ik gebruik ook clearcasting met mijn 'icecube mage' en mage armor om te kunnen blijven nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Gister eindelijk level 70 geworden... laat het rep/gold grind feest beginnen :z Ik moet nog 2500g voor de epic flying mount riding skill + mount. Sowieso heb ik nog heel veel quests open staan, dus dat is een mooie manier om aan geld te komen :)

Ben ook begonnen met een cursus cooking, skill is nu 225, dus tijd voor de cooking quest. Nu moet ik alleen nog Alterac Swiss en dacht ik daarvoor wel even (solo:P) Stratholme in te gaan, denken julllie dat dit te doen is voor een warlock lvl 70 (demo spec)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alterac Swiss kan je ook in de inn in Southshore kopen hoor (en vermoedelijk bij meer kaasmerchants), dus om daar nu voor naar Stratholme te gaan :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:49:
Is een alliance lock echt zo een veel mindere keus tov een horde lock. Lijkt me echt niet leuk, proberen te fearen en shadow te gebruiken op iets dat immune is.:s
Wat bedoel je precies met die fear en shadow immune?
Zoals het er staat lijkt het alsof je - wanneer je alliance warlock zou kiezen - de hele tijd tegenstanders tegenkomt die immune kunnen zijn voor fear en/of shadow. Misschien mis ik iets, maar volgens mij valt dat wel mee. Undead (dus niet alle horde) heeft WotF racial tegen o.a. fear, maar ik kan zo snel geen horde race bedenken met een anti shadow racial (+10 shadow resistance van ook weer alleen Undead boeit nou ook niet bepaald)... :S

Zal je eerlijk zeggen dat ik bij elke niet-Undead die ik aanmaak WotF wel mis. Sterker nog, als ik een keer gefeared wordt ram ik vaak uit gewoonte op de knop die normaalgesproken aan WotF vastzit! :D
thewizard2006 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:31:
ik zie regelmatig dat mensen zijn gehacked.
Kan je ook gehacked worden als je standaard je user name laat staan in wow. Dan kan ik iig niet op een andere pc met die username inloggen...
Als ik m'n username laat staan kan ik nog steeds op een andere pc met mijn account inloggen hoor.

Heb zelf ook altijd m'n username aanstaan en ben wel een keer gehacked een tijd terug. Gelukkig snel genoeg bij account management kunnen komen om m'n wachtwoord weer te veranderen. Enige keer dat ik blij was met een queue op de server! :) Wat ik sindsdien doe is m'n wachtwoord bewaren in een los bestandje en daarvandaan kopiëren en plakken in WoW. Zodoende zou een keylogger niet meer dan een CTRL+C en CTRL+V moeten opvangen als ik inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:03
jarnotjuh schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:00:
[...]

Volgens mij doet spirit in combat amper zijn werk(voor een mage, that is), maar goed. :)
Jij bent echt in denial he : )

Als jij na een scorch direct op evo ramt (dus binnen de 5 sec rule) dan regen je net zoveel als dat je al 30 minuten niets hebt lopen casten en OOC bent.

On a side note:

Zondagochtend 06.30 ben ik lvl 70 gedinged en gelijk ff epic mount gekocht \o/

Vliegen = pro. Nu alleen nog die 10% snellere trinket regelen

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 05-02-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
ImdaMned schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:27:
[...]

Jij bent echt in denial he : )

Als jij na een scorch direct op evo ramt (dus binnen de 5 sec rule) dan regen je net zoveel als dat je al 30 minuten niets hebt lopen casten en OOC bent.
HIj zal wel door de war zijn met hp-regen, dat regent namelijk alleen out of combat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:24:
Alterac Swiss kan je ook in de inn in Southshore kopen hoor (en vermoedelijk bij meer kaasmerchants), dus om daar nu voor naar Stratholme te gaan :p.
Flauw >.< Dat binnekort maar even doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Thijs schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:28:
[...]

HIj zal wel door de war zijn met hp-regen, dat regent namelijk alleen out of combat. :P
Nah, ik ben troll, ik regen ook in combat 2 hp per tick ftw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:25:
[...]
Zal je eerlijk zeggen dat ik bij elke niet-Undead die ik aanmaak WotF wel mis. Sterker nog, als ik een keer gefeared wordt ram ik vaak uit gewoonte op de knop die normaalgesproken aan WotF vastzit! :D
[...]
Het is eigenlijk raar hoe snel je gewoon raakt aan je racials, terwijl die officieel toch niet echt zo'n groot verschil maken. Een paar maanden geleden startte ik mijn eerste niet-undead char (een orc hunter) en het viel mij vrij snel op hoezeer ik die water breathing racial van mijn undeads mistte.
WotF is inderdaad ook zoiets waar je heel graag gebruik van maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
ImdaMned schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:32:
Nah, ik ben troll, ik regen ook in combat 2 hp per tick ftw !
Omg! Stel je voor, een Troll BM huntard!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Laatst online: 16-09 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:18:
Iedereen die met WoW begonnen is tussen 6 maanden geleden en nu!

Zouden jullie even naar deze post kunnen kijken en je ervaringen delen, zodat we de juiste informatie in de startpost kunnen zetten?

Verwijderd in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."
Ik heb niet de thread gelezen dus het kan zijn dat ik dubbele informatie geef.

Ik heb 10 dagen geleden een trail account aangevraagd en heb tot gisteren middag gespeeld. 's Avonds wilde ik weer verder spelen en toen was mijn trail account verlopen. Balen dus...ik had nog geen tijd gehad om naar de stad te gaan om het spel te halen en ik heb geen creditcard.

Ik ben dus gaan kijken op de registratie pagina van Wow en heb toen gezien dat je via automatische incasso (€19,99) en full account kan kopen. Dit heb ik gedaan, je moet je rekeningnummer en NAW gegevens invullen, een druk op de verzenden knop en ik had een instant full account :). Geen creditcard geen gamecard, ik had niks nodig. Ik kan dus weer 30 dagen vooruit. Alle maandelijkse kosten kunnen ook gewoon via automatische incasso betaald worden.

Het enige nadeel is dus dat je geen DVD, boekje, doosje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Tetsuo schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:04:
Het enige nadeel is dus dat je geen DVD, boekje, doosje krijgt.
Wat je weer 20 euro voor WoW scheelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Nephilim schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:48:
[...]

Omg! Stel je voor, een Troll BM huntard!!!
I R NUB MAGE met warlock trekjes. heb bijna 7k hp unbuffed, nu nog die enchant op pants regelen : )

**edit**

oh, je bedoeld imba hp regen met die bm skill : )

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 05-02-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die horde spelen op Jaedenar hier? Heb vorige week één van m'n warlocks gemigreerd naar Jaedenar. Lijkt me wel leuk om daar in een leuke casual guild terecht te komen. Of anders misschien samen te levelen met "bekenden" van hier...

Zal niet altijd met die lock online zijn trouwens, heb er ook nog één op Grim Batol. Beiden zijn lvl 62 nu, beetje afwisselen en zodoende zo veel mogelijk rested proberen te doen met allebei...

De lock die ik op Grim Batol heb is trouwens wel m'n "echte" main. Epic mount, deels epic (pvp) gear e.d. Heb geloof ik pas twee items vervangen door items uit Hellfire Peninsula. De andere lock was nog lvl 58 toen ik haar verhuisde naar Jaedenar en die hangt inmiddels wel van nieuwe gear aan elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
ImdaMned schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:07:
I R NUB MAGE met warlock trekjes. heb bijna 7k hp unbuffed, nu nog die enchant op pants regelen : )
Je bedoelt dat je draintankt?
**edit**

oh, je bedoeld imba hp regen met die bm skill : )
Die ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:25:
[...]

[...]

Als ik m'n username laat staan kan ik nog steeds op een andere pc met mijn account inloggen hoor.

Heb zelf ook altijd m'n username aanstaan en ben wel een keer gehacked een tijd terug. Gelukkig snel genoeg bij account management kunnen komen om m'n wachtwoord weer te veranderen. Enige keer dat ik blij was met een queue op de server! :) Wat ik sindsdien doe is m'n wachtwoord bewaren in een los bestandje en daarvandaan kopiëren en plakken in WoW. Zodoende zou een keylogger niet meer dan een CTRL+C en CTRL+V moeten opvangen als ik inlog.
helaasch maat.. not true.. (sommige) keyloggers lezen ook ALLES wat naar je notepad geschreven wordt.. stond een stukje van in pcm december 2k6 afaik.. dit is dus ook NIET 100% veilig..

de enige echte goede manier is om een pc te hebben zonder i-explorer, elke avond een soort ghostimage terug erop.. óf elke avond iets als hitman pro draaien (of 1x p week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Wat ook schijnt te helpen is wow te runnen vanuit de Launcher. Ik had gehoord dat daar wat beveiligingen in zaten. Het is natuurlijk nooit 100% waterdicht. Beste oplossing is, geen addons gebruiken, kun je moeilijk aan een keylogger komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
ImdaMned schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:27:
[...]

Vliegen = pro. Nu alleen nog die 10% snellere trinket regelen
Als je hem nog nodig heb ik kan hem maken :)
Mats kan je wel op thotbott vinden ;)
nickname: deia

[Edit]
Ik zie nu dat je horde ben, laat maar ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Ikke_Niels op 05-02-2007 13:01 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:53:
[...]
helaasch maat.. not true.. (sommige) keyloggers lezen ook ALLES wat naar je notepad geschreven wordt.. stond een stukje van in pcm december 2k6 afaik.. dit is dus ook NIET 100% veilig..

de enige echte goede manier is om een pc te hebben zonder i-explorer, elke avond een soort ghostimage terug erop.. óf elke avond iets als hitman pro draaien (of 1x p week)
Okee, zeg ook niet dat het de ideale manier is maar ik hoop op die manier wel het risico wat te verkleinen. Maar wat betreft notepad, bedoel je dat een keylogger kan lezen wat er al in een bestand staat en alleen maar wordt gekopieerd? M.a.w. de logger "leest" wat er in het geheugen wordt gezet door mijn CTRL+C actie? Het is namelijk niet zo dat ik elke keer m'n wachtwoord eerst intik in notepad en dan kopieer naar WoW, dat bestandje staat gewoon ergens opgeslagen op m'n schijf. Had zelf het idee dat een keylogger uitsluitend toetsaanslagen registreert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:37:
[...]

Okee, zeg ook niet dat het de ideale manier is maar ik hoop op die manier wel het risico wat te verkleinen. Maar wat betreft notepad, bedoel je dat een keylogger kan lezen wat er al in een bestand staat en alleen maar wordt gekopieerd? M.a.w. de logger "leest" wat er in het geheugen wordt gezet door mijn CTRL+C actie? Het is namelijk niet zo dat ik elke keer m'n wachtwoord eerst intik in notepad en dan kopieer naar WoW, dat bestandje staat gewoon ergens opgeslagen op m'n schijf. Had zelf het idee dat een keylogger uitsluitend toetsaanslagen registreert...
vroegâh alleen wat je typte.. nu leest hij je werkgeheugen uit ed. ik zoek wel ff info..

volgens een website beveiligt dit proggie linkje je pc tegen keyloggers..

kan iemand ff confirmen of ik nou niet uit mn nek loop te lullen betreft dingen zien uit je notepad..

owja, sommige KL's maken ook regelmatig screenshots.. zo ben je ook de klos..

[ Voor 16% gewijzigd door BootVluchteling op 05-02-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:38:
vroegâh alleen wat je typte.. nu leest hij je werkgeheugen uit ed. ik zoek wel ff info..

volgens een website beveiligt dit proggie linkje je pc tegen keyloggers..
Okee, bedankt voor je info. Weer een illusie armer... :D

Enne, no offense hoor, Als ik "volgens een website" lees dan komt bij mij de paranoia een beetje naar boven. Wat nu als die website een progje aanprijst dat zélf een keylogger blijkt te zijn...? :P

En maar weer over WoW zelf, ben momenteel erg gecharmeerd van de warlock Demonology tree om te levelen. Felguard is echt de enige pet die lang genoeg aggro weet te houden om een mob te killen zonder dat je als lock zelf veel klappen krijgt.

Heb 't eens getest, met allebei m'n locks dezelfde mobs aanpakken. Ene lock (lvl 62, zegmaar full Demo) met Felguard en andere lock (ook lvl 62, toen nog SM/Ruin, wel wat beter gegeared) met Voidwalker. Beiden beetje zelfde strategie: DoTs en Drain Life, basically.

Had met Felguard nauwelijks aggro problemen, en als ik al aggro kreeg dan was de mob al zo goed als dood. Voidy verloor de aggro al voor de mob halfdood was met als gevolg dat ik zelf meer klappen ving.

Nu weet ik niet of een Felguard echt langer aggro houdt, of dat de mobs gewoon sneller droppen omdat -ie meer dmg doet dan Voidy, maar het werkt echt een stuk beter met Felguard.

Zou ook nog 's moeten kijken naar een Affliction spec, maar ben voorlopig erg tevreden met m'n Felguard - afgezien van de achterlijke namen die ze hebben dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik ben van het weekend eindelijk 66 geworden en ik heb mijn shadowfiend pet. Maakt party healen met alleen shadow talents een stuk simpler zonder backup healer. Kwam soms nogal zonder mana te zitten (door mijn eigen nuke fetish tussen healen door), maar dankij onze donkere vriend is alles goed. Solo play scheelt het de helft van mijn water consumptie.

Soms heeft hij alleen een kleine bug, eerst naar de mob te rennen, terug naar mij en dan weer terug naar de mob. Enige oplossing die ik kan vinden is Fred alleen naast mob casten en niet van een afstandje.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:08:
[...]

Heb 't eens getest, met allebei m'n locks dezelfde mobs aanpakken. Ene lock (lvl 62, zegmaar full Demo) met Felguard en andere lock (ook lvl 62, toen nog SM/Ruin, wel wat beter gegeared) met Voidwalker. Beiden beetje zelfde strategie: DoTs en Drain Life, basically.
Nu effe allebei full demo speccen, nu vergelijk je wat mij betreft appels met peren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, ik moet zeggen dat dit spel me bevalt. :o Ik hou normaal niet echt van RPG's (een beetje te langdradig) en action-RPG's zoals Diablo 2 wisten me ook al nooit te bekoren. WoW lijkt daar echter een beetje tussenin te zitten, en is gewoon erg leuk om te doen. Ik denk dat ik een nieuwe potentiële verslaving erbij heb. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:08:
[...]

Okee, bedankt voor je info. Weer een illusie armer... :D

Enne, no offense hoor, Als ik "volgens een website" lees dan komt bij mij de paranoia een beetje naar boven. Wat nu als die website een progje aanprijst dat zélf een keylogger blijkt te zijn...? :P

En maar weer over WoW zelf, ben momenteel erg gecharmeerd van de warlock Demonology tree om te levelen. Felguard is echt de enige pet die lang genoeg aggro weet te houden om een mob te killen zonder dat je als lock zelf veel klappen krijgt.

Had met Felguard nauwelijks aggro problemen, en als ik al aggro kreeg dan was de mob al zo goed als dood. Voidy verloor de aggro al voor de mob halfdood was met als gevolg dat ik zelf meer klappen ving.

Nu weet ik niet of een Felguard echt langer aggro houdt, of dat de mobs gewoon sneller droppen omdat -ie meer dmg doet dan Voidy, maar het werkt echt een stuk beter met Felguard.

Zou ook nog 's moeten kijken naar een Affliction spec, maar ben voorlopig erg tevreden met m'n Felguard - afgezien van de achterlijke namen die ze hebben dan! :P
ik ben nu 68, en ik doe gewoon een 1.5 sec dot (immolate) dan fear, UA, CoA, siphon life, corruption, life tap naar 80% hp, drain life.... als fear breekt (heel soms) dan imp HoT en weer verder drainen.. kat in het bakkie. geen felguard nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ach als je van de loggers af wilt zijn zet je dan toch je mousepointer telkens op de eerste plek en vul je op die manier je wachtwoord achterstevoren in ofzo :P (of telkens op een andere plek als je het nog moeilijker wilt maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

solomo schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:19:
ach als je van de loggers af wilt zijn zet je dan toch je mousepointer telkens op de eerste plek en vul je op die manier je wachtwoord achterstevoren in ofzo :P (of telkens op een andere plek als je het nog moeilijker wilt maken)
Om je ondertitel te quoten: "...huh?"

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Of anders hou je gewoon je PC schoon als je bang bent voor keyloggers:

- als beperkte user draaien
- uptodate anti-virus + firewall + anti-adware draaien
- vooral niet op foute websites programma's downloaden en draaien (dus pr0n, 0day, cracks etc)

Kat in 't bakkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben tegenwoordig Dark Pact/Ruin specced met mijn lock, blijf het toch de meest comfortabele spec vinden om te spelen, uiteraard omdat ik ‘vroeger’ lang SM/Ruin specced was, en de speelstijl praktisch hetzelfde is.

4k+ Shadowbolt crits ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
BootVluchteling schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:19:
[...]

ik ben nu 68, en ik doe gewoon een 1.5 sec dot (immolate) dan fear, UA, CoA, siphon life, corruption, life tap naar 80% hp, drain life.... als fear breekt (heel soms) dan imp HoT en weer verder drainen.. kat in het bakkie. geen felguard nodig
Ik dot doorgaans mob A en laat m'n felguard 'm tanken. Vervolgens ga ik zelf mob B aanvallen en draintanken, 2 voor de prijs van 1. (Zonder mana/health te verliezen aangezien ik drain life doe op mob B + dots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Rakkerzero schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:06:
[...]

Wat je weer 20 euro voor WoW scheelt :)
Bij het kopen van het spel krijg je ook 1 maand gamen, wat dus niet uit maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Katala schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:24:
[...]

Ik dot doorgaans mob A en laat m'n felguard 'm tanken. Vervolgens ga ik zelf mob B aanvallen en draintanken, 2 voor de prijs van 1. (Zonder mana/health te verliezen aangezien ik drain life doe op mob B + dots)
felguard heeft geen mana om te drainen.. dit maakt het wel prettig.. de enige tijd wanneer ik drink, is als ik gegankt ben, of na een onwijs lange bossfight ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hmmm. Zou je fel armor van een lock kunnen spellstealen?

nog steeds geen idee wat het precies doet en heb het nog niet kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:45:

Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
ImdaMned schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:45:

Ik heb ook nog geen idee wat je met die spellsteal aanmoet ?
Wel heb ik gezien/gelezen dat het belangrijk schijnt te zijn in het gevecht met High King Maulgar in Gruul's Lair, waar je als mage die Ogre Mage moet 'tanken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
QuarK schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:22:
Of anders hou je gewoon je PC schoon als je bang bent voor keyloggers:

- als beperkte user draaien
- uptodate anti-virus + firewall + anti-adware draaien
- vooral niet op foute websites programma's downloaden en draaien (dus pr0n, 0day, cracks etc)

Kat in 't bakkie.
De best beveiliging is denk ik geen internet verbinding...
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Rochette schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:59:
[...]

Ja, dan draait WoW ook zo lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
DizzyWeb schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:01:
[...]

Ja, dan draait WoW ook zo lekker ;)
Rofl

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ach het grootste gevaar voor virussen/keyloggers ben je zelf, een beetje logisch nadenken en gewoon afentie hitman pro oid. draaien is genoeg, als ze je moeten hebben lukt het ze toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

QuarK schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:22:
Volgens mij stond er een tijdje geleden een Keylogger op o.a. een server van Curse-Gaming.. Of nouja, geloof niet op hun server, maar via hun website kon je wel besmet raken. Ik noem CG toch niet echt een hele foute website. :)

Denk dat het net als met alle andere ad- en spyware is; zorgen dat je een goede browser gebruikt, met een goede beveiliging, en verder logisch nadenken. Ook het aanpassen van je wachtwoord 1x in de week kan natuurlijk geen kwaad.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

het grootste gevaar zit tussen beeldscherm en stoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

[...]
Neee!!! Dat is nog steeds veel te weinig beveiliging!

Computer niet uit de doos halen! Werkt wel zo veilig.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:54
Speel nu al een tijdje een Human Mage, en ben nu level 15. Heb Tailoring en Enchanting als professions genomen. Slim? Ook gebruik ik die punten die je kan geven aan bijv Frost en Fire en Arcane afwisselend, dus paar bji Fire en paar bij Frost enz. Is dit slim?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:17:
Nu effe allebei full demo speccen, nu vergelijk je wat mij betreft appels met peren. ;)
Tja, snap wat je bedoelt - is ook wel appels en peren. Laat ik dan zeggen dat ik niet denk dat de aggro zó veel makkelijker van een mob kan worden gepakt door een appel-lock dan door een peer-lock (zonder echt te proberen aggro te krijgen uiteraard) wanneer ze beiden slechts wat DoTs en drain gebruiken.

Een peer-Felguard verliest nauwelijks aggro wanneer ik Immolate, Curse of Agony én Corruption op een mob gooi en direct begin met drainen.
En een appel-Voidy raakt de aggro al vrij snel kwijt wanneer ik bijv. alleen maar Corruption en Siphon Life op de mob gooi en alleen nog maar dénk aan drainen...

Okee, een SM/Ruin Corruption zal wat harder ticken, maar weegt samen met een Siphon Life volgens mij écht niet op tegen de drie eerder genoemde "Demo DoTs" dus dan zoek het toch wat meer in de pet hoek.

Naja, ik zal er ook geen slaap aan verliezen. Iedereen speelt tenslotte toch het lekkerst op zijn of haar eigen manier en op dit moment is Demo mijn way to go. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Achterop de pc zit zo'n dikke kabel met een grote stekker eraan. Als je die eruit haal dan kan er niks met je PC gebeuren. Softwarematig dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Capa schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:34:
[...]

Bij het kopen van het spel krijg je ook 1 maand gamen, wat dus niet uit maakt :)
Heb het spel gekocht, maar waar zie je dat je een maand gratis kan gamen? Heb er namelijk oko meteen een kaart van 60 dagen bij gekocht en die geactiveerd. Heb ik iets fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:18:
Hmm, ik moet zeggen dat dit spel me bevalt. :o Ik hou normaal niet echt van RPG's (een beetje te langdradig) en action-RPG's zoals Diablo 2 wisten me ook al nooit te bekoren. WoW lijkt daar echter een beetje tussenin te zitten, en is gewoon erg leuk om te doen. Ik denk dat ik een nieuwe potentiële verslaving erbij heb. :+
Niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben, als mensen in je omgeving gaan vragen wie je bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:21:
[...]
Okee, een SM/Ruin Corruption zal wat harder ticken, maar weegt samen met een Siphon Life volgens mij écht niet op tegen de drie eerder genoemde "Demo DoTs" dus dan zoek het toch wat meer in de pet hoek.

Naja, ik zal er ook geen slaap aan verliezen. Iedereen speelt tenslotte toch het lekkerst op zijn of haar eigen manier en op dit moment is Demo mijn way to go. :)
Siphon Life is ondergewaardeerd, prop het op meerdere mobs en je hebt zo 600 HP per tick retour van alleen Siphon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Omgeving? Teldrassil bedoel je? :+

...oh, je hebt het over het echte leven...pfft, bah, da's ook maar second rate. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Timocos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:20:
Speel nu al een tijdje een Human Mage, en ben nu level 15. Heb Tailoring en Enchanting als professions genomen. Slim? Ook gebruik ik die punten die je kan geven aan bijv Frost en Fire en Arcane afwisselend, dus paar bji Fire en paar bij Frost enz. Is dit slim?
Tailoring + Enchanting slim?
Ik zou 't niet doen bij je eerste. Ze kosten alle twee veel geld voor je er iets aan hebt, geld dat je beter anders kunt besteden. Ik heb zelf de fout ook gemaakt, en ben toen overgestapt op Skinning + Herbalism.

Talentpoints verdelen slim?
Nee. Juist onderin de "talent-tree", dus als je veel punten in 1 stopt, krijg je de echt handige dingen. Beste is om er dus 1 te kiezen, en daar al je punten in te stoppen. Welke je dat dan moet nemen, dat is een persoonlijke keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, die professions vind ik maar lastig. Heb me er nog niet in verdiept, maar ik heb maar de twee gekozen die ik het meest bij mijn character vond passen, herbalism en alchemy. Ik heb een night elf druid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Timocos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:20:
ik zou lekker ff respeccen en frost kiezen (of fire) en niet over 1 puntje in zetten. Kijken eens op www.wow-europe.com naar een talent calculator. Daar kan je zien wat handig is:
http://www.wow-europe.com...talents/mage/talents.html
level 15 frost is bijv
http://www.wow-europe.com...0000501000000000000000000
level 15 fire is bijv
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000
level 15 arcane is bijv

zelf heb ik herbalisme en alchemy gekozen wat erg handig is voor mage
als je tailoring neemt kan je denk ik beter skinning erbij nemen omdat je dan jezelf kan voorzien
enchanting is goed met juwelcrafting
mining is goed met blacksmith
lees anders ff http://www.wow-europe.com/en/info/professions/intro.html

Gewoon zoizo www.wow-europe.com ff doorlezen kan geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
OkkE schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:32:
[...]

Tailoring + Enchanting slim?
Ik zou 't niet doen bij je eerste. Ze kosten alle twee veel geld voor je er iets aan hebt, geld dat je beter anders kunt besteden. Ik heb zelf de fout ook gemaakt, en ben toen overgestapt op Skinning + Herbalism.

Talentpoints verdelen slim?
Nee. Juist onderin de "talent-tree", dus als je veel punten in 1 stopt, krijg je de echt handige dingen. Beste is om er dus 1 te kiezen, en daar al je punten in te stoppen. Welke je dat dan moet nemen, dat is een persoonlijke keuze...
Welke proffessions zou ik dan moeten kiezen en kan ik deze 2 dan nog unlearnen ?? :)
thewizard2006 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:35:
[...]

ik zou lekker ff respeccen en frost kiezen (of fire) en niet over 1 puntje in zetten. Kijken eens op www.wow-europe.com naar een talent calculator. Daar kan je zien wat handig is:
http://www.wow-europe.com...talents/mage/talents.html
level 15 frost is bijv
http://www.wow-europe.com...0000501000000000000000000
level 15 fire is bijv
level 15 arcane is bijv

zelf heb ik herbalisme en alchemy gekozen wat erg handig is voor mage
als je tailoring neemt kan je denk ik beter skinning erbij nemen omdat je dan jezelf kan voorzien
enchanting is goed met juwelcrafting
mining is goed met blacksmith
lees anders ff http://www.wow-europe.com/en/info/professions/intro.html

Gewoon zoizo www.wow-europe.com ff doorlezen kan geen kwaad :)
Thx voor de uitleg :) Zal eens kijken of ik Herbalisme neem en dan nog Enchanting ofzo ...

[ Voor 48% gewijzigd door Ikkuh84 op 05-02-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Timocos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:36:
[...]

Welke proffessions zou ik dan moeten kiezen en kan ik deze 2 dan nog unlearnen ?? :)

[...]

Thx voor de uitleg :) Zal eens kijken of ik Herbalisme neem en dan nog Enchanting ofzo ...
weet ff niet of je ze kan unlearnen. Ik dacht het wel, gewoon bij die trainers die de skill gegeven hebben d8 ik.
Als mage zijnde is denk ik herbalsme + alchemy een goede optie (heb ik zelf en ben op wat hogere skill zeker tevreden) in het begin wat crappy potions, maar ik ben dan ook pas later gaan trainen. Als je het meetraint met je level kan je bijv mana potions en health potions maken. En als cloth drager is zoiezo health super belangrijk, en als je zonder mana komt te zitten ben je ook flink de sjaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
enchanting en jewelcrafting als combo op iemands eerste char :X hoe grote money sink wil je hebben
jewelcrafting is waardeloos zonder mining

en leatherworking voor tailoring? die paar leather die je nodig hebt bij sommige recipes, tailoring maakt gebruik van cloth welke door alle humanoid mobs wordt gedropt, enige nadeel is dat je het ook voor first aid gebruikt tijdens levellen, en cloth over het algemeen redelijk wat kan opleveren op ah

enchanting met tailoring is handig omdat je de greens die je maakt dan beter kan dissen dan vendoren voor mats om weer op te levellen met enchanting

prof unlearnen kan je doen door op "K" te drukken, in de lijst op de betreffende prof te klikken dan zie je daar een klein knopje met unlearn staan daarop klikken, en klaar

[ Voor 69% gewijzigd door Bokkie op 05-02-2007 15:43 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 19-09 08:16
Bokkie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:40:
enchanting en jewelcrafting als combo op iemands eerste char :X hoe grote money sink wil je hebben
jewelcrafting is waardeloos zonder mining
Amen, heb beide op mijn eerste char, en hoewel het gaaf is, heeft het me bakken vol met geld gekost.
Bovendien zijn mining/jewelcrafting en enchanting/tailoring beide betere combos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Timocos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:36:
[...]
Ik zou kiezen uit een van de 3 gathering profs: Skinning, Herbalism, Mining. Zelf zou ik sowieso Skinning nemen, aangezien je dan alle beesten die je zelf killed ook gelijk kunt skinnen. Erg makkelijk. Mining heb ik geen ervaring mee, maar Herbalism levert lekker geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat ikzelf doe als ik net start op een server is tailoring nemen. No matter what class. Dit lvl je tot je linen bag kan maken. Je maakt er dan 4 bags. Daarna unlearn je tailoring voor een andere profession. scheelt je weer geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:21:
[...]

Tja, snap wat je bedoelt - is ook wel appels en peren. Laat ik dan zeggen dat ik niet denk dat de aggro zó veel makkelijker van een mob kan worden gepakt door een appel-lock dan door een peer-lock (zonder echt te proberen aggro te krijgen uiteraard) wanneer ze beiden slechts wat DoTs en drain gebruiken.

Een peer-Felguard verliest nauwelijks aggro wanneer ik Immolate, Curse of Agony én Corruption op een mob gooi en direct begin met drainen.
En een appel-Voidy raakt de aggro al vrij snel kwijt wanneer ik bijv. alleen maar Corruption en Siphon Life op de mob gooi en alleen nog maar dénk aan drainen...

Dat er mensen zijn die denken dat een Voidwalker goed solo'd snap ik echt niks van :P Volgens mij heb je dan werkelijk nog nooit iets anders geprobeerd. Ik irriteerde me altijd al aan de voidwalker wat dat betreft. Hij kan gewoon zelfs met DoT's alleen al geen aggro houden. Daarbij doet ie ook nog eens geen damage (wat juist voor de felguard voor een aardige bak extra threat zorgt). Voidwalker is echt zooooo traag als je felguard/drain tank gewend bent.

Ik kan me geen build indenken waar je voidwalker zou willen gebruiken.

Affliction -> imp / dark pact
Demo -> Fel guard
Destro -> alles behalve voidwalker (1 incinerate en je VW is aggro kwijt :P)

Zelf ben ik voor grinden ook even felguard specced, om later naar affliction terug te gaan waarschijnlijk.

Stuur felguard op mob af, gooi er CoA/Corr/Immo op en ga door naar de volgende. Laat iedere keer de felguard wel als eerste aanvallen om de aggro op te pikken en bovendien gebruik te maken van z'n aoe-cleave. Zo doe ik 2 tot 4 targets tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Ja ik zie het idd dat ik opnieuw moet updaten, damn!

Tot welk versie gaat ie? Bestand is nu 250 mb o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:49:
[...]

Dat er mensen zijn die denken dat een Voidwalker goed solo'd snap ik echt niks van :P Volgens mij heb je dan werkelijk nog nooit iets anders geprobeerd. Ik irriteerde me altijd al aan de voidwalker wat dat betreft. Hij kan gewoon zelfs met DoT's alleen al geen aggro houden. Daarbij doet ie ook nog eens geen damage (wat juist voor de felguard voor een aardige bak extra threat zorgt).

Ik kan me geen build indenken waar je voidwalker zou willen gebruiken.

Affliction -> imp / dark pact
Demo -> Fel guard
Destro -> alles behalve voidwalker (1 incinerate en je VW is aggro kwijt :P)

Zelf ben ik voor grinden ook even felguard specced, om later naar affliction terug te gaan waarschijnlijk.

Stuur felguard op mob af, gooi er CoA/Corr/Immo op en ga door naar de volgende. Laat iedere keer de felguard wel als eerste aanvallen om de aggro op te pikken en bovendien gebruik te maken van z'n aoe-cleave. Zo doe ik 2 tot 4 targets tegelijkertijd.
inderaad, lock bij mij in de guild houd echter vast aan voidie voor levellen >_< kan niet wachten tot ik 20 ben (2 levels) en dan me succy

echt ik heb een schurfthekel aan me void :X, enige reden waarom ik hem gebruik ipv me imp is omdat ik hem kan saccen bij een bad pull

srtaks is het:
* succy go
* al me dots
* lifetap
* drain life

rinse and repeat

voor professions iemand met beginnende char zou ik zeggen 2x gathering, dus
mining + skinning
herbalism + skinning

mogelijk inderdaad met eerst tailoring voor je eerste paar extra bags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:43
Woot mijn nieuwe talent build voor mijn raiding DOOMKIN FTW btw ;) ....

http://www.wow-europe.com...0000050500300000000000000

Ik ben trouwens aan het nadenken om uit mijn huidige guild te stappen, en zelf 1tje op te starten voor casual raiding en leuk instance grinding etc....

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:54:
[...]

inderaad, lock bij mij in de guild houd echter vast aan voidie voor levellen >_< kan niet wachten tot ik 20 ben (2 levels) en dan me succy

echt ik heb een schurfthekel aan me void :X, enige reden waarom ik hem gebruik ipv me imp is omdat ik hem kan saccen bij een bad pull

srtaks is het:
* succy go
* al me dots
* lifetap
* drain life

rinse and repeat

voor professions iemand met beginnende char zou ik zeggen 2x gathering, dus
mining + skinning
herbalism + skinning

mogelijk inderdaad met eerst tailoring voor je eerste paar extra bags
Zodra je succubus hebt (30) is draintanken echt lekker (en klein beetje succ-tanken in het begin terwijl je je DoT's erop mikt). En zodra je Dark Pact hebt (41) wordt imp wel erg lekker als mana battery. Vervolgens 8 punten in demo voor imp imp en DE voor bak extra HP. Daarna ben je op lvl 49 al onverwoestbaar als draintank met mega-HP en oneindige mana :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
rethxoth schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:49:
[...]

Ja ik zie het idd dat ik opnieuw moet updaten, damn!

Tot welk versie gaat ie? Bestand is nu 250 mb o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:59:
[...]

Zodra je succubus hebt (30) is draintanken echt lekker (en klein beetje succ-tanken in het begin terwijl je je DoT's erop mikt). En zodra je Dark Pact hebt (41) wordt imp wel erg lekker als mana battery. Vervolgens 8 punten in demo voor imp imp en DE voor bak extra HP. Daarna ben je op lvl 49 al onverwoestbaar als draintank met mega-HP en oneindige mana :P
Je succy krijg je al op lvl 20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dit is 11 minuten later.. been beetje geduld mag wel

Daarnaast mag je de starttopic lezen voor wat mirrors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
succy is @20 ^^

klopt eerst affliction naar dark pact, de rest in demonoly voor hardere succy dmg en op 70 zie ik dan wel verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:04:
[...]

Je succy krijg je al op lvl 20 ;)
ah zo snel al :) tijd geleden, dan was het felhunter op 30 :P

dan moet ik mn levels even aanpassen, eens kijken:

Draintanken wordt interessant op level 24 met succubus (met fel concentration maxed)

Dark Pact krijg je op z'n vroegst op 40, dus dan wordt de imp de shizzle. :) Extra damage van Succubus is dan niet zo boeiend meer, want dan DoT je gewoon alles wat je ziet en Dark Pact mana. Met Siphon Life zou ook HP geen probleem moeten zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
versie 2.0.6
geloof ik inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Timocos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:24:
Heb het spel gekocht, maar waar zie je dat je een maand gratis kan gamen? Heb er namelijk oko meteen een kaart van 60 dagen bij gekocht en die geactiveerd. Heb ik iets fout gedaan?
Heb je voor het nummer van de kaart eerst het nummer van het spel ingevoerd bij je account? Dan is er niks aan de hand. Als je bij je account gegevens kijkt dat zou je in jou geval zoiets moeten zien als:

Date: Amount: Billing Plan: Status:
<datum> N/A Free Month Active
<datum> .... EUR Gamecard Pending

Zie je de regel met Free Month niet, dan kun je proberen als nog je serienummer van het spel in te voeren. Geen idee of die dan nog geaccepteerd wordt ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:04:
succy is @20 ^^

klopt eerst affliction naar dark pact, de rest in demonoly voor hardere succy dmg en op 70 zie ik dan wel verder :P
Hardere succ damage uit demo? :P Waar? Toch niet imp succubus he? Want die baseert zich op lash of pain en na ongeveer 3 targets zit je succ zonder mana en doet ze die niet meer. En om helemaal demo te speccen voor die 10 dps extra uit je succubus is echt niet de moeite waard.

Ik zou eerder naar dit toewerken op 70: http://www.wowhead.com/?talent=IAMriRfkVtbofxc0c (add coex voor de liefhebber)

(of felguard speccen op level 60 voor grinden naar 70, das echt uber relaxed).

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Na alle Icelance verhalen heb ik besloten dat ik toch maar eens wat ga respeccen, al was het maar voor de leut en om leuke nieuwe dingen te proberen.

Deze build is gebaseerd op veel +crit en veel +crit (frost-)damage icm de fijne arcane zaken als clearcasting en POM.

Mijn build

Aanwijzingen/verwijzingen en zelfs terechtwijzingen zijn zeer welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lvl 39 wannabe-twink Lock is nu SM/Ruin specced, is het voor PvP verstandiger om voor full affliction te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:10:
[...]

Hardere succ damage uit demo? :P Waar? Toch niet imp succubus he? Want die baseert zich op lash of pain en na ongeveer 3 targets zit je succ zonder mana en doet ze die niet meer. En om helemaal demo te speccen voor die 10 dps extra uit je succubus is echt niet de moeite waard.

Ik zou eerder naar dit toewerken op 70: http://www.wowhead.com/?talent=IAMriRfkVtbofxc0c (add coex voor de liefhebber)

(of felguard speccen op level 60 voor grinden naar 70, das echt uber relaxed).
dmg is dmg :P

en felguard, mja ben nooit echt fan geweest van de demonoly builds, neig meer naar destro en affliction maar destro is mana intensief dus dan maar dotten :)

zonder imp succ ga ik denk dan voor http://www.wowhead.com/?talent=NAMriRbzqtbo0xc

eerst affliction tot aan dark pact (zonder suppression eerst), dan demonolgy voor fel intelect
dan verder afflction aanvullen iig tot aan 60

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 05-02-2007 16:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!