“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ga er maar vanuit dat het gewoon goed gegaan is. Misschien kreeg je toevallig dat lvl geen stamina en intellect erbij maar bijv. alleen spirit (geen invloed op je hoeveelheid health en mana).Reconhell schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:06:
Ik heb een Nigthelf lv 13 priest die gister naar lv 14 up is gegaan, nu heeft hij geen stat points gekregen....![]()
![]()
Ik heb er geen hp of mana erbij zien gaan als ik mij niet vergis. Maar ik heb wel een talentpoint gekregen.
Hoeveel hp/mana stats krijg je per lvl?
Ben vandaag weer omhoog gegaan nu zie ik wel verschil....
Hoeveel stats zo je totaal moeten hebben als je lv 15 ben?
Dat is van belang wanneer je in een groep speelt. Hoe minder threat je spells veroorzaken hoe kleiner de kans dat de mob jou aanvalt.(btw what is threat reduced skill by een %?)
Je kunt toch gewoon door de portal in de plaguelands?OkkE schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:36:
Waarom niet? Ik kan toch ook naar andere Horde gebieden? Als Horde kan je toch ook Stormwind in lopen? Oke, je gaat dood, maar dat maakt niet uit. Vind het raar dat ik niet naar de Bloodelfs kan, als ik dat zou willen.
Warlock summon?OkkE schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:11:
Ah oke. Helaas is EPL niet haalbaar voor een level 11..
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 02-02-2007 20:17 ]
https://niels.nu
Dus je krijgt niet een vast aanta stats per level?UltraR-pc schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:12:
[...]
Ga er maar vanuit dat het gewoon goed gegaan is. Misschien kreeg je toevallig dat lvl geen stamina en intellect erbij maar bijv. alleen spirit (geen invloed op je hoeveelheid health en mana).
[...]
Dat is van belang wanneer je in een groep speelt. Hoe minder threat je spells veroorzaken hoe kleiner de kans dat de mob jou aanvalt.

[ Voor 8% gewijzigd door Viggen op 02-02-2007 21:58 ]
Verwijderd
Hulde aan blizzard, pff, maak eens een goed product thnx!
Ligt dus echt aan jou, geen problemen hierVerwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:07:
altijd leuk de world server down. Loop ik de Hall of legends in in orgrimmar, hoppa loading screen 2min+, ik alt-f4, probeer in te loggen, zie geen plaats aanduiding staan bij men betreffende char, en hoppa denk even in te loggen. World Server Down..
Hulde aan blizzard, pff, maak eens een goed product thnx!
Edit: Bij de status page [Up]Aggramar Normal Full
[ Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 02-02-2007 22:31 ]
Verwijderd
Ik vind die mount gelijkenissen tonen met de epic UD skeletal horse, alleen het is dus hier een geit met super hoornsViggen schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:56:
woei, heb ook m'n Kurenai-mount binnenmeteen ff moment om m'n (tijdelijke) UI te laten zien, wacht nog steeds op nieuwe Discord mod... 'k houd wel van een beetje een minimalistische UI, less is more!
[afbeelding]
Verwijderd
Hunters bijv. zijn wel leuk, maar er zijn er zo verschrikkelijk veel dat een guild vinden en ermee raiden me moeilijk lijkt.
Ik lees veel op WoW forums enzo over verschillende classes maar wil graag van mensen die ook ervaring met warriors hebben weten wat hun erg goed is bevallen. Ik heb bijv. wel voorkeur aan gevechten met wat feedback..dus niet hersenloos een beetje attacks spammen, maar tegelijk ook nog gewild zijn voor guilds.
Meningen?
Gaebril lvl65 human War - Jaedenar
Hier nog iemand van turalyon^^Tielenaar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:28:
[...]
hee verrek, jij zit op mijn server
Nog meer mensen van Turalyon hier?
--Tiel
Heb zelf een warlock genaamt meastrol en een warrior genaamt dankojones
ja ik stond naast UD mount, zaten idd best gelijkenissen tussen... behalve dat die van mij een stuk groter wasVerwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:33:
[...]
Ik vind die mount gelijkenissen tonen met de epic UD skeletal horse, alleen het is dus hier een geit met super hoorns
mount is echt groot als je 't vergelijkt met de 'oude' epic mounts
Weet iemand een goede plek vor een lvl 30 hunter om ergens een mooie boog te bemachtigen?

Verwijderd
Aangezien ik ook rogue gespeeld heb en daar een apart nieuwe bar komt als je stealth gaat vroeg ik me af of er ook een addon was zodat je dat ook bij druid hebt.
Dus een andere spellbar als je stealth bent, en een aparte spellbar als je niet stealth bent
http://www.alienware.co.uk/microsite_pages/wow/main.aspx
Dat is echt zieke shit
Misschien moest ik maar eens meedoen met een wallpaper in elkaar zetten
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 02-02-2007 23:53 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Sommige vendor hebben items die maar een paar keer per dag respawnen (meestal 1x per 8 uur). Dus ik ben bang dat dat is gebeurd.Kaasje123 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:13:
Ik zag gister een bow die ik niet kopen kon dus ik dacht vandaag ff goud verzamelen en dan kopen die hap. Eindelijk het geld bij mekaar wat denk je? Die shop verkoopt hem niet meer. Hoe kan dit? Ik dat dat winkels oneindeige vooraad van spullen had maar blijkbaar dus niet. Is dit random ofzo want dit is echt zwaar #$^#*&![]()
Weet iemand een goede plek vor een lvl 30 hunter om ergens een mooie boog te bemachtigen?
Ik vermoed dus dat je deze bow wilde; http://www.thottbot.com/?i=2643 of deze http://www.thottbot.com/?i=4962. Hier staan gelijk meer vendors op, waarschijnlijk is er vast wel eentje die een van beide verkoopt.
Je kan ook als je niet vies van guns bent, een engineer vragen een gun voor je te maken, die hebben er vast wel eentje voor rond level 30.
Overigens maakt het op op level 30 nog niet echt veel uit welk wapen je gebruikt, ook een green van de Auction House van level 27-30 kan je wel een poosje gebruiken. Later krijg je overigens een hoop quests die redelijke bows geven.
Verwijderd
Equip in je bags en rennen maar?OkkE schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:11:
[...]
Dan had je eens moeten proberen te zwemmen helemaal aan de linker kantAtlas schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:20:
[...]
Ik heb het geprobeerd van duswood naar STV op lvl 19. Na 20 keer dood gegaan te zijn door mobs die ik van 1000 yard pullde ben ik er maar mee gekapt
Geen mob te vinden naast de fatigue lijn.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 00:24 ]
Ik heb het geprobeerd van duswood naar STV op lvl 19. Na 20 keer dood gegaan te zijn door mobs die ik van 1000 yard pullde ben ik er maar mee gekapt
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
heb ik een keer gereboot, en de sound options staat verder op default... maar krijg geen geluid meer in het spel
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Moet je even naar de geluidsinstellingen in het spel gaan en de sound aanzetten.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 01:12:
kheb net de photekui installed, maar kheb nu opeens geen geluid meer in het spel![]()
heb ik een keer gereboot, en de sound options staat verder op default... maar krijg geen geluid meer in het spel
Esc , sound dacht ik.
Niet vergeten om ook het master volume omhoog te zetten.
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Hoe zijn je ervaringen van de Draenei regio's? Zijn ze een beetje leuk? Ikzelf ben vrijwel altijd alleen naar de dwarf areas geweest en een paar elven (Darkshore en Ashenvale vond ik wel leuk, Teldrassil niet)... de human areas konden mij nooit boeien (behalve redridge).
Ik heb niet echt zin om een heel character weer te levelen, maar misschien een Draenei twink voor BG's ofzo...
Standaard heeft Photekui na het installeren geluid uitstaanVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 01:12:
kheb net de photekui installed, maar kheb nu opeens geen geluid meer in het spel![]()
Ik had voor de TBC MassMail. Voordeel: slechts 1 x een naam intypen om iets naar te verzenden en je kon heel veel items dan automatisch 1 voor 1 laten verzenden.
Nu kan ik echter niets vinden als alternatief. Iemand een tip?
Gebruik G-mailTao schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 08:52:
Wat gebruiken jullie nu als mail addon?
Ik had voor de TBC MassMail. Voordeel: slechts 1 x een naam intypen om iets naar te verzenden en je kon heel veel items dan automatisch 1 voor 1 laten verzenden.
En waar kan je die downloaden? Ik kan hem nooit vinden?
en ct-mail doet volgens mij het zelfde
Die lichtblauwe straal is idd mijn XP balkVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 02:46:
Afgezien van de xp balk (ik neem aan dat dat die lichtblauwe straal is onder je bovenste panel) en dat je geen health/mana percentages op de health- en manabars hebt, ziet het er verder erg gelikt uit hoor.
Hoe zijn je ervaringen van de Draenei regio's? Zijn ze een beetje leuk? Ikzelf ben vrijwel altijd alleen naar de dwarf areas geweest en een paar elven (Darkshore en Ashenvale vond ik wel leuk, Teldrassil niet)... de human areas konden mij nooit boeien (behalve redridge).
Ik heb niet echt zin om een heel character weer te levelen, maar misschien een Draenei twink voor BG's ofzo...
[ Voor 61% gewijzigd door eth0 op 03-02-2007 10:02 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
KEK !
Ik gebruikte trouwens CT-mail, die deed hetzelfde. weet alleen niet of ie al ge-update is
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
CT_MassMail is al geupdate (godzijdank)Tao schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 08:52:
Wat gebruiken jullie nu als mail addon?
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Mijn eerste char was ook een warrior en die heb ik echt heel graag gespeeld. Toen BC live ging heb ik 'm echter op pensioen gestuurd ongeveer vanwege de redenen die jij noemde + burnout vanwege teveel raiden er mee.Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:40:
Beste WoWers, ik speel sinds 1,5 jaar ofzo een warrior..en bijna niks anders. Nou ben ik redelijk zat van mn warrior aan het worden aangezien de survivability van die class echt K met peren is.. waardoor PvE solo en PvPen zeer frustrerend voor me is. Nu heb ik wel een beetje wat geprobeerd met hunter en mage Alts tot max lvl20, maar heb niet echt tijd om ze door te zetten tot 40 ofzo om de class echt te leren kennen.
Hunters bijv. zijn wel leuk, maar er zijn er zo verschrikkelijk veel dat een guild vinden en ermee raiden me moeilijk lijkt.
Ik lees veel op WoW forums enzo over verschillende classes maar wil graag van mensen die ook ervaring met warriors hebben weten wat hun erg goed is bevallen. Ik heb bijv. wel voorkeur aan gevechten met wat feedback..dus niet hersenloos een beetje attacks spammen, maar tegelijk ook nog gewild zijn voor guilds.
Meningen?
Gaebril lvl65 human War - Jaedenar
Mijn eerste alt die ik rolde tot 60 was een shadowpriest en die bevalt me nu meer en meer (omwille van het feit dat er nu genoeg items te krijgen zijn). Helaas weet ik niet of shadowpriests nu echt bruikbaar gaan zijn in raids aangezien ik nog niet zo ver ben. T.o.v. een warrior is het heel anders spelen uiteraard, maar imho zijn allesinds je overlevingskansen een pak groter
Het eerste char dat ik nu aan het levelen ben naar 70 is een mage vanwege de 'pew pew' factor die ik wel miste bij mijn warrior. Het is ook heel leuk om te zien dat een nieuw item direct een verbetering meebrengt. Verder kan een mage ook heel raar gespecced worden en toch nog bruikbaar zijn. Als warrior weet je dat je sowieso 41 punten (t.e.m. laatste tier) in 1 tree moet steken om bruikbaar te zijn, dit is niet het geval voor een mage. Het 'grote' nadeel aan een mage zijn de tradeboxen die ineens open gaan, de rare wispers: 'gief watre!', ook als je druk bezig bent met questen.
Mijn laatste nieuwe alt is een hunter, maar die is ook ff gepauzeerd omdat mijn mage en priest voorrang krijgen, dus veel kan ik je er niet over vertellen.
Uiteindelijk moet je eigenlijk zelf kiezen wat jij het leukste vindt, als je graag melee blijft dan is een rogue misschien wat voor jou. Wil je half-en-half kan je natuurlijk een van de hybrids kiezen, maar dan loop je het 'risico' om alleen te mogen/moeten healen in toekomstige raids (imho als je gewoon bent om te tanken/dps-en dan is het staren naar health bars niet zo leuk). En de laatste optie is pure caster/dps, dus mage/lock of priest (weer met healbot risico).
Veel succes met je keuze
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
staat allemaal goed, maar nog steeds geen geluidMystic_X schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 02:00:
[...]
Moet je even naar de geluidsinstellingen in het spel gaan en de sound aanzetten.
Esc , sound dacht ik.
Niet vergeten om ook het master volume omhoog te zetten.
Toevallig geen conflict met een ander geluidsapparaat in PC??Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 11:56:
[...]
staat allemaal goed, maar nog steeds geen geluid![]()
Daar had ik namelijk ook last van toen ik geen geluid had in WoW.
Verwijderd
waar kan ik die eventueel checken?Rakkerzero schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:05:
[...]
Toevallig geen conflict met een ander geluidsapparaat in PC??
Daar had ik namelijk ook last van toen ik geen geluid had in WoW.
kheb wel last van na iedere reboot dat hij bij "eigenschappen voor geluid en audioapparaten" naar 5.1 set verspringt terwijl ik een headset gebruik... maar als ik hem daar op zet, nog steeds geen geluid..
Zet je sound channel op low en master volume op high, als het goed is heb je dan weer geluid had het zelfde gister toen in photeks installeerdeVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:18:
[...]
waar kan ik die eventueel checken?
kheb wel last van na iedere reboot dat hij bij "eigenschappen voor geluid en audioapparaten" naar 5.1 set verspringt terwijl ik een headset gebruik... maar als ik hem daar op zet, nog steeds geen geluid..
Ik kan me idd wel minder leuke prijzen voorstellen. Ook tof dat Nederlanders eindelijk eens mee mogen doen aan een contest. Maar toch ga ik niet meedoen. Simpelweg omdat ik echt volkomen kansloos ben. Als je die fan art ziet die in eerdere contests binnenkomen dan zullen ze mijn werkstukje waarschijnlijk niet eens laten deelnemen omdat ze nooit geloven dat ik ouder dan 18 ben (eerder 12 ofzoRakkerzero schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:53:
Je kan wel een superdik systeem winnen met de wedstrijd die nu loopt wegens het 2 jarige bestaan van WoW
http://www.alienware.co.uk/microsite_pages/wow/main.aspx
Dat is echt zieke shit
Misschien moest ik maar eens meedoen met een wallpaper in elkaar zetten
Verwijderd
tis gefixedRaz- schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:25:
[...]
Zet je sound channel op low en master volume op high, als het goed is heb je dan weer geluid had het zelfde gister toen in photeks installeerde
Conflict dusVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:47:
[...]
tis gefixedhad ff mn onboard audio disabled in bios en heb nu weer geluid
Had hier precies hetzelfde probleem.
Wat gebruik jij voor je action bars? Ziet er erg mooi uiteth0 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 02:26:
Ben vandaag flink bezig geweest om mijn eigen ui te maken, en dit is het geworden:
Layout voor mijn lvl 63 mage
[afbeelding]
En voor mijn lvl 7 shaman
[afbeelding]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Bartender3 met cyCircled verder zie je Autobar en TrinketMenu.Imodium schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:35:
[...]
Wat gebruik jij voor je action bars? Ziet er erg mooi uit
http://www.wowace.com/wiki/GMaileth0 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:01:
[...]
En waar kan je die downloaden? Ik kan hem nooit vinden?
en ct-mail doet volgens mij het zelfde
[...]
Die lichtblauwe straal is idd mijn XP balk
haha
[ Voor 28% gewijzigd door Thermometer op 03-02-2007 15:15 ]
Verwijderd
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Niet helemaal, we mogen nog altijd niet mee doen aan de lore contest, welke het makkelijkst is. Uiteraard is de kans om daar iets te winnen ook het kleinst.UltraR-pc schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:26:
[...]
Ik kan me idd wel minder leuke prijzen voorstellen. Ook tof dat Nederlanders eindelijk eens mee mogen doen aan een contest. Maar toch ga ik niet meedoen. Simpelweg omdat ik echt volkomen kansloos ben. Als je die fan art ziet die in eerdere contests binnenkomen dan zullen ze mijn werkstukje waarschijnlijk niet eens laten deelnemen omdat ze nooit geloven dat ik ouder dan 18 ben (eerder 12 ofzo)
[...]
http://www.wowace.com/wiki/GMail
[...]
daar krijg je een 404 - Not Found als je hem wilt downloaden, en bij http://files.wowace.com/ staat hij ook niet.
Gewoon (indien horde) portal gebruiken in Undercity, als je door eerste poort komt gelijk rechts. staat een soort "sphere" ding met wat zooi eromheen.OkkE schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:11:
[...]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Maar ik ben er weer op, en ik wil nu de email veranderen naar een totaal nieuwe, waar de hacker niks van af kan weten.
Is dit mogelijk?
Zo ja , hoe?
(Ik zie het niet bij Acount Managment)
Verwijderd
De enige oplossing daarvoor is om Blizzard te bellen, dit is volgens mij ook om het verkopen van accounts tegen te gaan, als je belt moet je wel je cd-key en al die prut hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:44:
Ok ik ben dus flink gehacked, en het is een lang verhaal.
Maar ik ben er weer op, en ik wil nu de email veranderen naar een totaal nieuwe, waar de hacker niks van af kan weten.
Is dit mogelijk?
Zo ja , hoe?
(Ik zie het niet bij Acount Managment)
Nothing Is Everything
Ik gebruik bongos op het moment; heb hiervoor altijd flexbar gebruikt (cry giev new version), en daarmee kun je je bars gewoon switchen. Kan met je warrior stances, maar ook voor je druid kun je gewoon switchen tussen forms, en ook prowl heeft een switch mogelijkheid. linkjeVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:23:
Ik zoek nog steeds addon voor andere bar in stealth voor druid. Prowler leek geod te zijn, maar is niet meer geupdate? Iemand die alternatief weet...
Verwijderd
Bonges heb ik al is geprobeerd voor andere dingen, en me bevalt me echt niet. Ik heb meer chars dan alleen me druid en dat gaat met elkaar in de knoop. Is kijken of flexbars wat isHolyCorn schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:43:
[...]
Ik gebruik bongos op het moment; heb hiervoor altijd flexbar gebruikt (cry giev new version), en daarmee kun je je bars gewoon switchen. Kan met je warrior stances, maar ook voor je druid kun je gewoon switchen tussen forms, en ook prowl heeft een switch mogelijkheid. linkje
Verwijderd
Morgenavond haal ik mss nog lvl 67, en dan doe ik het weer wat rustiger aan zodat ik weer wat rested xp kan krijgen en weer wat slaap heb de komende week
Wisper mij en dan kom ik vooral niet helpenNephilim schreef op zondag 04 februari 2007 @ 02:03:
Ding!
Dan mag ik me nu gaan bezig houden met questlijnen voor toegangen tot instances, levelen van tailoring en whatnot
En grats
Verwijderd
Moderaters aka admins zijn altijd goed in dingen opzoekenAikeleer schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:21:
Eigenlijk ben ik daar ook nog naar op zoek. Ik heb voorheen Prowler altijd gebruikt en dat werkte super. Omdat ik nauwelijks meer m'n druid speel zit ik er niet zo actief achteraan, een alternatief kan ik je dus niet geven.
Maar goed, volgens mij is hij niet meer geupdate na een of andere patch. Weet iemand daar meer van?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 10:11 ]
Local Host schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:27:
WoW draait hier geweldig onder Vista . Specs zie hieronder
Edit:
Waar kan je uitzetten dat die hp-bar die die boven het hoofd hangt van de enemy verdwijnt? Hij schiet regelmatig weer aan en dan issie weer weg. Ik snap er geen kont van.
Net als dat "always show actionbars" optie vanzelf uitgaat
[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 04-02-2007 13:08 ]
met V moet t lukkenRakkerzero schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:11:
[...]
Jij hebt je ook vuil gemaakt aan WoW. Welkom bij de groep
Edit:
Waar kan je uitzetten dat die hp-bar die die boven het hoofd hangt van de enemy verdwijnt? Hij schiet regelmatig weer aan en dan issie weer weg. Ik snap er geen kont van.
Net als dat "always show actionbars" optie vanzelf uitgaat
ty, en dat probleem met die actionbars dan?
een buff als bloodpact die eruit ziet als sunder armor etc. er werd toen hier een linkje gepost, maar die was niet van waarde op mij, omdat ik niet die soort netwerkkaart had.. iemand andere suggesties..?
pc:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz (2 CPUs)
Memory: 2048MB RAM
Hard Drive: 640 GB Total
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GTX
Monitor: Iiyama A901HT VisionMaster Pro 450
Sound Card: SoundMAX HD Audio
Speakers/Headphones:
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Verwijderd
Ik zit met het volgende:
Ben nu een lvl 65 mage, en ik geniet echt van instance runs die enigszins smooth gaan. Questen kan ik van genieten, zolang er niet 20 man op 1 mob zitten te wachten etc. End game enzo heb ik ook wel van genoten, maar dan krijge je weer guild gezeik als je niet handel als verwacht wordt. En dan nu nog eens het "geniale" plan van Blizzard om nog meer nadruk te leggen op reputatie, sleutels en ook nog eens al die verschillende plekkem om ze in te leveren.
Ik zou zeggen: Smooth instance runs, grinden, en als toetje PvPen to ik er bij neer val, thats me.
In het kort:
De vrijheid die PvP (BG/aankomende Arena) heet trekt me weer meer en meer, het hele feit van gamen zolang en wanneer jij wil is het gewoon voor mij. Ik heb nu dus een gnome (fire)mage en ik wil deze ook naar 70 brengen (op mijn) tempo, en dan volledig voor pvp (aankomende) guild gaan.
Wat is nu de ultieme PvP class keuze, al wil ik wel heel graag bij alliance blijven. Is er een veel betere keuze dan mijn mage in BGs en Arena's denken julie? Dat ik moeilijk partys vindt voor instance zit ik dan steeds minder mee.
Warlock trekt mij, maar de alliance met fear en shaddow damage tegenover Horde, vindt t een beetje lullig. Druid trekt mij ook erg, maar ofdat die nu echt top zijn voor PvP betwijfel ik.
Hunters kom ik maar niet in, en ben ik snel beu door het vlees/pijl verhaal. Rogues zelfde verhaal, wordt oo ksaai voor mij eigenlijk..
Maar goed, ik wil dus de ultieme (alliance als het kan) PvP class hebben. Die in combinatie met een typische PvP build, gewoon eng is.
Tips graag.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 14:27 ]
Verwijderd
Het blijft een glass cannon, de damage is leuk maar 1 rogue in je rug en je ben er geweest.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:33:
(fire)mage is erg eng in pvp, 1500 fireball + 3k pom pyroblast en zo'n dingen
De beste pvp-classes zijn imo toch Warlock en Hunter.
En dat vlees en die pijlen zijn maar een klein gedeelte van de hunter-class hoor, ik zou het iig eerst uitproberen voor je de beslissing neemt, en dan nog, iedere class heeft zo z'n reagents.
als een warlock gestunlocked wordt, doe je ook niets meer.. goed, je heb maar een fractie van een seconde nodig voor HoT, maar dan nog.. undead rogue met cloak of shadows is gewoon niet te doen..Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:43:
[...]
Het blijft een glass cannon, de damage is leuk maar 1 rogue in je rug en je ben er geweest.
En dat vlees en die pijlen zijn maar een klein gedeelte van de hunter-class hoor, ik zou het iig eerst uitproberen voor je de beslissing neemt, en dan nog, iedere class heeft zo z'n reagents.
Verwijderd
Lock is ook maar een clothie, toch zou ik nog steeds een lock willen beginnen. Is een alliance lock echt zo een veel mindere keus tov een horde lock. Lijkt me echt niet leuk, proberen te fearen en shadow te gebruiken op iets dat immune is.:sVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:43:
[...]
Het blijft een glass cannon, de damage is leuk maar 1 rogue in je rug en je ben er geweest.
Gnome lock zou wel de beste keus zijn voor alliance iig. Lastig aan te klikken.
Verwijderd
*Warrior; geen CC, damage die andere classen ook kunnen, en in TBC hebben veel andere classes ook heel veel hp. Dus niet echt een goede keuze
*Paladins; goede healer, vooral in combinatie met een nuker in 2vs2, je kan je maatje redelijk goed healen. Paladin lijkt wel veel op een druid, en dan heb ik toch liever een druid (meer damage in feral, en ook nog stealth mogelijkheden)
*Shaman; Is niet meer zo sterk als het die ooit was. Ik zou hem alleen meenemen in 5vs5, omdat daar je totems nog een beetje wat doen. Op 2vs2 en 3vs3 een pally of druid
*Druid; Zijn nu erg sterk in feral, en zijn ook goede healers. Samen met een CC class zal het goed werken.
*Rogues; veel CC, maar iedereen heeft wel veel hp in BC, dus niet zo fantastisch meer als voorheen, wel redelijk goed.
*Hunters; redelijk wat CC en afhankelijk van spec of veel damage, of immune to fear of silence, allemaal goed. Werkt eigenlijk goed met bijna iedereen (of het nou een warlock is met wat fears of een healer die je in leven houdt)
*Mages; Zijn net als hunters, warlocks en shadow priest ranged dps, maar ik heb toch liever een van de andere classes. Polymorph is leuk, maar fear is beter, hebben ook de minste hp van alle classes (gebruikelijk)
*Warlocks; Veel CC met fear en charm, ook goede pets afhankelijk van situatie en sterke dots. Een van de beste pvp classes
*Priests; Net als warlocks, maar ruilen wat CC en wat dps in voor wat heals, spelen wel redelijk hetzelfde in PvP en zijn ook sterk.
Ik zou ze dus zo raten voor 2vs2 en 3vs3 arena matches (het is natuurlijk wel beter om een beetje te mixen, dus 2 warlocks zou ik bijvoorbeeld niet echt aanraden...);
1. Warlocks
2-3. Priests+Druids
4. Hunters
5. Paladins
6-7. Mages+Rogues
8. Shamans
9. Warriors
Da's natuurlijk maar mijn mening. Hoop dat je er wat aan hebt.
Edit; overigens zijn sommige classes wel moeilijker te spelen. Zo is een goede PvP druid spelen erg lastig (ik kreeg het niet echt onder de knie de laatste keer dat ik het probeerde op de testrealm) en zijn warlocks en hunters makkelijk te spelen en ook om te levelen. Dat zijn dus wel 2 'safe choices' (zodat je niet ineens tot 70 levelt en merkt dat Druids toch wat lastig te spelen zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 15:04 ]
Verwijderd
Leuk ander mans mening.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:58:
Dit is mijn mening, gebaseerd op wat ikzelf heb meegemaakt en wat verhalen van anderen.
*Warrior; geen CC, damage die andere classen ook kunnen, en in TBC hebben veel andere classes ook heel veel hp. Dus niet echt een goede keuze
*Paladins; goede healer, vooral in combinatie met een nuker in 2vs2, je kan je maatje redelijk goed healen. Paladin lijkt wel veel op een druid, en dan heb ik toch liever een druid (meer damage in feral, en ook nog stealth mogelijkheden)
*Shaman; Is niet meer zo sterk als het die ooit was. Ik zou hem alleen meenemen in 5vs5, omdat daar je totems nog een beetje wat doen. Op 2vs2 en 3vs3 een pally of druid
*Druid; Zijn nu erg sterk in feral, en zijn ook goede healers. Samen met een CC class zal het goed werken.
*Rogues; veel CC, maar iedereen heeft wel veel hp in BC, dus niet zo fantastisch meer als voorheen, wel redelijk goed.
*Hunters; redelijk wat CC en afhankelijk van spec of veel damage, of immune to fear of silence, allemaal goed. Werkt eigenlijk goed met bijna iedereen (of het nou een warlock is met wat fears of een healer die je in leven houdt)
*Mages; Zijn net als hunters, warlocks en shadow priest ranged dps, maar ik heb toch liever een van de andere classes. Polymorph is leuk, maar fear is beter, hebben ook de minste hp van alle classes (gebruikelijk)
*Warlocks; Veel CC met fear en charm, ook goede pets afhankelijk van situatie en sterke dots. Een van de beste pvp classes
*Priests; Net als warlocks, maar ruilen wat CC en wat dps in voor wat heals, spelen wel redelijk hetzelfde in PvP en zijn ook sterk.
Ik zou ze dus zo raten voor 2vs2 en 3vs3 arena matches (het is natuurlijk wel beter om een beetje te mixen, dus 2 warlocks zou ik bijvoorbeeld niet echt aanraden...);
1. Warlocks
2-3. Priests+Druids
4. Hunters
5. Paladins
6-7. Mages+Rogues
8. Shamans
9. Warriors
Da's natuurlijk maar mijn mening. Hoop dat je er wat aan hebt.
Edit; overigens zijn sommige classes wel moeilijker te spelen. Zo is een goede PvP druid spelen erg lastig (ik kreeg het niet echt onder de knie de laatste keer dat ik het probeerde op de testrealm) en zijn warlocks en hunters makkelijk te spelen en ook om te levelen. Dat zijn dus wel 2 'safe choices' (zodat je niet ineens tot 70 levelt en merkt dat Druids toch wat lastig te spelen zijn).
Zou jij persoonlijk een human of een gnome aanraden als pvp lock? Mijn voorkeur gaat uit naar Gnome, klein, escape artist etc.
Verwijderd
Dat geldt overigens voor alle classes, ik zou gewoon als je je class gekozen hebt, even in de character creation proberen te kijken welk ras je het mooist/grappigst/leuk vindt.
human is meer rep.. misschien handig in TBC..Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:13:
Ik denk dat je voor ras moet kiezen wat je zelf het leukst lijkt. De racials zijn nou niet echt fantastisch voor pvp (stealth detection of escape artist, beide wel aardig), dus belangrijker is dat je je avatar mooi/grappig/leuk vind. Dat je niet later denkt 'ik vind gnomes maar kleine, leipe mannetjes' of 'humans zijn zo generiek' e.d.
Dat geldt overigens voor alle classes, ik zou gewoon als je je class gekozen hebt, even in de character creation proberen te kijken welk ras je het mooist/grappigst/leuk vindt.
Mwah, als je puur voor PvP gaat dan kan een racial best wel lekker zijn. Ik heb daarom voor m'n huntertje een orc genomen omdat hun pets 5% meer dmg doen en ik een BM build neem. Daarnaast kan je nog een tikkeltje bursten met hun racial die meer AP geeft.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:13:
Ik denk dat je voor ras moet kiezen wat je zelf het leukst lijkt. De racials zijn nou niet echt fantastisch voor pvp (stealth detection of escape artist, beide wel aardig), dus belangrijker is dat je je avatar mooi/grappig/leuk vind. Dat je niet later denkt 'ik vind gnomes maar kleine, leipe mannetjes' of 'humans zijn zo generiek' e.d.
Verwijderd
Ach iedere class heeft zo z'n zwakke punt, want om nou te zeggen: "laat ik rogue nemen omdat ik die niet kan verslaan als warlock". Dan heb je ineens weer allemaal classes die je in bepaalde situatie's niet aankan. Warlock is gewoon gemiddeld genomen de beste, tuurlijk verliezen ze wel eensBootVluchteling schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:48:
[...]
als een warlock gestunlocked wordt, doe je ook niets meer.. goed, je heb maar een fractie van een seconde nodig voor HoT, maar dan nog.. undead rogue met cloak of shadows is gewoon niet te doen..
Race moet je helemaal zelf weten natuurlijk, racials zijn imo een stuk minder belangrijk dan looks.
(Lees: Neem een gnome
Niks klikken. [TAB] toets FTW!Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:49:
[...]
Lock is ook maar een clothie, toch zou ik nog steeds een lock willen beginnen. Is een alliance lock echt zo een veel mindere keus tov een horde lock. Lijkt me echt niet leuk, proberen te fearen en shadow te gebruiken op iets dat immune is.:s
Gnome lock zou wel de beste keus zijn voor alliance iig. Lastig aan te klikken.
Selecteert de dichtsijzijnde enemy.
Verwijderd
Maar dat maakt niet meer zoveel uit voor PvP, toch? Je hebt nu niet meer rep met Battlegrounds, maar tokens en honor (en gladiator punten). Voor PvE is het goed, en je kan dan wat sneller een leuk wapen krijgen dat je in PvP kan gebruiken, maar dat is toch nog redelijk wat grinden, en ik weet niet of hij daar zin in heeft.
Edit;
Voor Horde maakt het wel uit ja, daar heb je wel veel goede racials voor PvP. Warstomp of stunresist, zijn allebei goed, maar wel erg verschillend. Voor Alliance maakt het wat minder uit vind ik, die hebben meer PvE racials en eigenlijk allemaal maar 1 PvP racial (stoneform, perception, escape artist, draenei heal en uhhh shadowmeld?)Mwah, als je puur voor PvP gaat dan kan een racial best wel lekker zijn. Ik heb daarom voor m'n huntertje een orc genomen omdat hun pets 5% meer dmg doen en ik een BM build neem. Daarnaast kan je nog een tikkeltje bursten met hun racial die meer AP geeft.
Overigens is het misschien weer eens leuk om wat talent builds te vergelijken.
Hier de 2 standaardbuilds die ik vaak zie bij hunters en ook goed werken.
BM spec + 20marks; http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000
Marksmanship; http://www.worldofwarcraf...5103320000000000000000000
Maar wat vinden jullie van deze build?
Survival + Marksmanship;
http://www.worldofwarcraf...0003320400510300310501000
Ik heb eigenlijk gewoon het laatste deel van marksmanship (wat behalve silencing shot, eigenlijk alleen maar gewoon damage is, geen utility of crit) in survival gepropt. Hierdoor heb je Deterrance, Counterattack, Wyvern Sting en Scatter Shot. Ook meer crit (door agi en killer instinct) en door Surefooted hit en wat anti CC.
Het ziet er wat raar uit, maar ik denk dat het best goed werkt voor PvP en zelfs voor PvE zal alleen een beetje damage missen, maar wel zoveel CC...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 15:45 ]
Verwijderd
http://members.lycos.nl/fdsafdsa/WoW/wow.jpg
ik kan alleen de fontsize niet veranderen van mijn chats? hij staat standaard op 11 maar als ik hem op 12 dan verspringt ie na een poosje weer terug naar 11? iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Verwijderd
Ik ga iig eerst een goede lvl build zoeken, en op hoger lvl ga ik voor puur PvP build.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 16:39 ]
Verwijderd
Laat me toch even..Rakkerzero schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:33:
[...]
Niks klikken. [TAB] toets FTW!
Selecteert de dichtsijzijnde enemy.
Edit:
was als edit van vorige post bedoeld.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 16:36 ]
Levelen gaat imho het snelst met een affliction build. Voor PVP kan je kiezen uit affliction, demo of destro build naar gelang wat je graag wil (sterke dots: affliction, sterke pet:felguard demo, veel burst damage maar snel oom: destro)Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:34:
Zo kheb maar weer eens een gnome warlock kaangemaakt op een verse server.Ik heb Tailoring genomen, en nu nog even twijfelen tussen een snel geld beroep..
Ik ga iig eerst een goede lvl build zoeken, en op hoger lvl ga ik voor puur PvP build.
in je deucecommander naar chat settings en daar verborgen staat ergens fontsize, als je hem daar verhoogt blijft ie op 12Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:14:
dit is mn ui atm
http://members.lycos.nl/fdsafdsa/WoW/wow.jpg
ik kan alleen de fontsize niet veranderen van mijn chats? hij staat standaard op 11 maar als ik hem op 12 dan verspringt ie na een poosje weer terug naar 11? iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Is het mogelijk om vanaf de allereerste versie (als je hem net hebt geïnstalleerd) te updaten naar 2.0.1? (Op wowwiki staat Full 2.0.1 Update, die heb ik gedownload maar ik wou het zeker weten
Ik heb ff een probleempje met 2 dingen: Geld verdienen en mijn Talent tree.
Ik ben een lvl 40 NE Hunter en ik heb tot nu toe bijna alles in mijn Marksmanship tree staan, ik zou graag wat feadback willen over de opties die ik het best kan gebruiken binnen die tree en daarnaast wil ik weten hoe ik snel aan geld kan komen (via grinden of via mijn profession(s)... Ik heb 2 professions namelijk skinning & leatherworking en zou graag willen weten hoe of wat en ik wil graag enkele goede grindingspots willen weten voor een lvl 40 NE Hunter
reroll BM.. dat is dé tree voor grinding/lvling.. als je een talentbuild wil, hoor ik het van je..dteunissen schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:22:
Hay,
Ik heb ff een probleempje met 2 dingen: Geld verdienen en mijn Talent tree.
Ik ben een lvl 40 NE Hunter en ik heb tot nu toe bijna alles in mijn Marksmanship tree staan, ik zou graag wat feadback willen over de opties die ik het best kan gebruiken binnen die tree en daarnaast wil ik weten hoe ik snel aan geld kan komen (via grinden of via mijn profession(s)... Ik heb 2 professions namelijk skinning & leatherworking en zou graag willen weten hoe of wat en ik wil graag enkele goede grindingspots willen weten voor een lvl 40 NE Hunter...
Beetje laat maar ben toch benieuwd naar de add-ons waarvan je allemaal gebruik maakt...Muppet schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:35:
Als we toch met UI's aan het smijten zijn
Ik speel zelf al een tijdje zo
[afbeelding]
al tijden helemaal verliefd op Ace en zijn updater. Grid voor healing!!
Klopt. Maar dat ligt sowieso alleen aan die Cloak of Shadows. Het wordt hoog tijd dat die generfed wordt. Slaat helemaal nergens op zo een skill.BootVluchteling schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:48:
[...]
als een warlock gestunlocked wordt, doe je ook niets meer.. goed, je heb maar een fractie van een seconde nodig voor HoT, maar dan nog.. undead rogue met cloak of shadows is gewoon niet te doen..
Moet je voorstellen als casters ineens een Cloak of Physical krijgen: Removes all bleed effects and movement impairing effects and increase dodge chance to 90% for 5 seconds.
Btw, ik weet niet hoe jullie je guild zaken regelen, ik zie veel mooie forums voorbij komen, maar deze ziet er toch wel het fraaist uit: http://www.pbunderground.net
Verwijderd
Ik twijfel omdat ik er dan in principe 711, 14 block en 7 strength op achteruit ga, plus die shadow damage.
Verwijderd
Neem snel die 2-hander
One-hander en shield is enkel nodig als je tanked in instances.
Zoek eens op thottbot naar Whirlwind Axe (kan er niet aan vanop mijn werk), dat is een 2hander die je kan verdienen met een quest. Verder zou ik als warrior nooit spelen met wapens waarop alleen een proc staat (die shadow dmg dus) en geen andere nuttige stats (stamina, agility en strength).Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 07:41:
Is van een The Black Knight + Shield of Thorsen naar een Gutrender gaan een goede vooruitgang voor een level 36 warrior?
Ik twijfel omdat ik er dan in principe 711, 14 block en 7 strength op achteruit ga, plus die shadow damage.
Procs zijn onbetrouwbaar en als warrior kan je de vaste stats veel beter gebruiken.
Verder ga ik ook akkoord met de vorige poster, als warrior kan je beter spelen met een 2hander om te levelen (eventueel dual wield, maar dat is iets moeilijker omdat je betere gear moet hebben). 1h + shield kan, maar is veel te traag. Ga voor comfort en speel met een 2hander
Verwijderd
Bedankt voor de tips!
Edit: Die Whirlwind Axe ziet er inderdaad ook fijn uit, alleen heeft Thottbot geen info over hoe je eraan komt en ook geen comments.

Nog een edit: gevonden, waarschijnlijk via de quest chain Cyclonian en de eerste heb ik al. Ik lees op allakhazam dat op mijn level (36 dus) die al niet meer goed is... loop ik zover achter?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 08:29 ]
Nu even Burning Crusade downloaden en als ik thuis ben installeren en dan lekker spelen ^^
Gief`!!11!!MysticSnake schreef op maandag 05 februari 2007 @ 03:24:
Moet je voorstellen als casters ineens een Cloak of Physical krijgen: Removes all bleed effects and movement impairing effects and increase dodge chance to 90% for 5 seconds.
Beetje een combo van IceBlock en Manashield, maar zonder de manacost
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
overigens heeft Nihilum als worldfirst Gruul gekilled, in die raid (http://www.nihilum.co.uk/image/436/);
3 Warrior
4 Priests (waaronder iig 1 volledig shadow)
4 Warlocks
3 Mages
3 Shamans
3 Rogues
3 Druids
2 Paladins (hij was ze in het ss vergeten aan te klikken, hier kan je ze zien http://www.nihilum.co.uk/image/440/)
en ... 1 hunter (die naar eigen zeggen ook nog eens op 50% van Gruul doodging aan een warlock pet ofzo
Ook al is het een stacked raid (heeel veul shadow dee-pee-ess
Opnieuw updatenrethxoth schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:21:
Heb even World of Warcraft helemaal opnieuw geïnstalleerd en geupdate naar 1.12 -> 2.0.1 -> 2.03 -> 2.0.6 en het duurde totaal iets van 3 uurMaarja, het was het wel waard!
Nu even Burning Crusade downloaden en als ik thuis ben installeren en dan lekker spelen ^^
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
nogal achterhaald, tegenwoordig is een MM build voor levelling/grinding evengoed als een BM build. (imho) Ik heb ze beide geprobeerd, maar ik geniet toch de voorkeur van een MM build. Heb geen geen problemen met aggro, kan een castermob neermaaien binnen 3 shots en zelfs de meeste groupquests kan ik alleen af.BootVluchteling schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:37:
[...]
reroll BM.. dat is dé tree voor grinding/lvling.. als je een talentbuild wil, hoor ik het van je..
Whirlwind axe is een prima wapen om tot ver in level 40 mee rond te lopen als warrior. Zeker in de eerste helft van level 30 is die axe goed, en als je niet actief op zoek bent naar iets anders gaat ie lang mee (ik geloof dat ik toendertjid m heb ingeruild voor een Alexanders Battleaxe op level 48 of zo)De meeste warriors die van het bestaat afweten proberen die quest met wat hulp meteen op level 30 te halen. De eindbaas (Cyclonian doodmaken) is level 40 elite. Verder moet je wel all over the world quest items halen, maar ik denk wel dat het de moeite is.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:15:
Noobalert. Ik speel al tijden (zo ongeveer sinds level 16) met 1h + shield, hehe. De laatste paar levels een beetje dual wield en 1h+ shield afgewisseld. Ik zal kijken naar die axe, Kapoen, maar dan moet ik die gutrender misschien even in de AH plaatsen. :-P
Bedankt voor de tips!
Edit: Die Whirlwind Axe ziet er inderdaad ook fijn uit, alleen heeft Thottbot geen info over hoe je eraan komt en ook geen comments.Maar wel een stuk of 15 screenshots.
Nog een edit: gevonden, waarschijnlijk via de quest chain Cyclonian en de eerste heb ik al. Ik lees op allakhazam dat op mijn level (36 dus) die al niet meer goed is... loop ik zover achter?
Paling Terran & Shaman
Dit topic is gesloten.
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!