Het Grote World of Warcraft topic - Deel 103 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.340 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:43
Whuzz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:41:
[...]

Zeker op een PVE server is dat goed te doen. Op een PVP server zal het wat lastiger zijn. Sta je op de GY met res-sickness wordt je alsnog ge 1-shot door elke speler die langsrent :P
Je rent gewoon naar een hoek van de map of het water toe. Daar komen vrijwel geen spelers dus kan je rustig ff jezelf recoveren voordat je op jacht gaat :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 20:25
Welke mod is dat ronde ding in het midden met Soulstone e.d. eromheen? Ik ben het laatst tegengekomen op een priest-UI, maar toen bleek het een priest-only mod te zijn (SacredBuff). Is toevallig de warlock versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik heb mijn account eind oktober 2006 aangemaakt en was verplicht cc of gamecard in te voeren voordat ik geaccepteerd werd.
Direct debt heb ik niet geprobeerd, maar zit ook op de amerikaanse servers en het is me daar niet opgevallen dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Bedankt voor de uitleg allen. :) Opzich best erg, ik speel al iets van 1,5 jaar en heb TBC ook. Maar eigenlijk heb ik nog zo ontzettend weinig kennis van heel WoW.... hehe.

Ik speel op een PvE server, dus dat moet geen probleem geven, met de GY. En ach, zoals ik zei; het gaat om een alt waar ik voor de fun een "bijzondere" pet voor wil hebben. :) Net als iemand anders (ff naam kwijt) uit het vorige topic, maar die doet 't andersom: van Horde naar Ally.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 22:09
Thijs schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:44:
[...]

Welke mod is dat ronde ding in het midden met Soulstone e.d. eromheen? Ik ben het laatst tegengekomen op een priest-UI, maar toen bleek het een priest-only mod te zijn (SacredBuff). Is toevallig de warlock versie?
volgens mij is dat Necrosis(sp?) ofzo

mja hier rogue speaking dus weet het niet zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:48

Whuzz

Dodgeball!

Rakkerzero schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:44:
[...]

Je rent gewoon naar een hoek van de map of het water toe. Daar komen vrijwel geen spelers dus kan je rustig ff jezelf recoveren voordat je op jacht gaat :)
Ik speel tegenwoordig PVE, dus dat scheelt. Heb het verhaal al wel eens verteld geloof ik...
Ik wilde met mijn female troll huntertje graag een uil hebben. Als lvl 12 ofzo kun je maar 1 uil temmen en dat zijn de grijze uilen uit Tendrassil. Er zijn ook nog witte uilen (ashenvale? felwood? weet niet meer precies) maar die zijn lvl 40+ meen ik.
Dus ik als lvl 12 trolletje helemaal door Ashenvale en Felwood gelopen, naakt uiteraard, had geen geld voor repair bills enzo :P
Dan kom je bij de pier voor de boot naar Darnassus, waar je uiteraard meteen wordt neergehakt door de eerste guard die je tegenkomt. 3 corpsruns later ben je dan op de boot. Toen ik van de boot sprong bij de portal naar darnassus stond er een heel groepje allies verbaast te kijken. Kek bur! :P
Op weg naar de portal weer een paar keer neergehakt door guards, in darnassus zelf uiteraard ook, toen geressed in GY en mijn uiltje getemd O+

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Thijs schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:44:
[...]

necrosis, en necrosis is tevens de one and only original, alle andere sphere mods voor mages priests etc allemaal afgeleid van necrosis

maar ik vind necrosis nogal buggy tegenwoordig, kan niet alles instellen zoals ik wil met buttons die uitklappen naar de verkeerde kant enzo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Nu online
Iemand hier trouwens bekend met een goede UI-addon om een verzameling knoppen bijelkaar te zetten rondom je stance-switch-knoppen, maar dat deze knoppen van spell wisselen als je van stance-switched (of misschien zelfs afhankelijk van shield) (zodat je dus alleen maar beschikbare acties ziet en niet zomaar alle acties.

Of hoe lossen andere warriors dit stance-dancen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:09

junglebeast

hier staat iets

Zo Darkshore is niet echt mijn zone. Ben maar naar Westfall gegaan, gelijk hulp gekregen bij wat questjes, en zelfs al een DM invite..maarja op lvl 15 beetje laag. Ik weet niet of ik nog naar drkshore/ashenvale moet voor wat class quests maar dat zie ik dan wel weer.
Het levelen en volhouden tegen 3-4 mobs gaat me beter af dan met me Mage. Druid bevalt me zekers te weten.

En over die trial enzo: Ik was al vrij snel lvl 20 na 4/5 dagen spelen op mijn Mage. Maar de omgeving rond SW is gewoon erg vriendelijk en veel players die helpen. Dus de overige 5 dagen niks met mijn trial kunnen doen dan wat andere chars maken en heel wat DM runs maken..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-06 11:42
Bokkie schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:53:
[...]

necrosis, en necrosis is tevens de one and only original, alle andere sphere mods voor mages priests etc allemaal afgeleid van necrosis

maar ik vind necrosis nogal buggy tegenwoordig, kan niet alles instellen zoals ik wil met buttons die uitklappen naar de verkeerde kant enzo
Snap het concept ook niet helemaal, want veel van de spells die in necrosis zitten in kleine knopjes die je ook nog eens moet uitklappen eerst zijn spells die je soms direct nodig hebt in PvP en zelfs PvE.

Bijvoorbeeld als ik SNEL mn pet wil recasten of mn buffs nadat die gestolen zijn in PvP, etc... en dan zit ik altijd heel snel in de knoop met Necrosis :P Maak ik liever een permanent balkje aan met bartender ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:56:
Iemand hier trouwens bekend met een goede UI-addon om een verzameling knoppen bijelkaar te zetten rondom je stance-switch-knoppen, maar dat deze knoppen van spell wisselen als je van stance-switched (of misschien zelfs afhankelijk van shield) (zodat je dus alleen maar beschikbare acties ziet en niet zomaar alle acties.

Of hoe lossen andere warriors dit stance-dancen op?
Dat kan niet meer tegenwoordig. In combat kunnen er geen interface wijzigingen meer plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Nu online
De buttonsbars (links onder iig) veranderen toch ook nog steeds als je van stance wisselt?
Is hier door een mod (flexbar deed zo iets) niet op in te haken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:02:
[...]

Snap het concept ook niet helemaal, want veel van de spells die in necrosis zitten in kleine knopjes die je ook nog eens moet uitklappen eerst zijn spells die je soms direct nodig hebt in PvP en zelfs PvE.

Bijvoorbeeld als ik SNEL mn pet wil recasten of mn buffs nadat die gestolen zijn in PvP, etc... en dan zit ik altijd heel snel in de knoop met Necrosis :P Maak ik liever een permanent balkje aan met bartender ofzo.
ik vind het opzich juist wel handig, veel dingen, net als op me mage ben je ook vaak met utilities voor jezelf bezig

voor incombat heb je natuurlijk de belangrijkste dingen op je bar staan, maar als je veel van pet wisseld dan heb je meteen een zut buttons nodig

met necrosis is de button meteen default de laatst gebruikte (rechtermuisknop uitlsaan, linkermuisknop default actie zelfde met mages en portals
cannibal schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:11:
De buttonsbars (links onder iig) veranderen toch ook nog steeds als je van stance wisselt?
Is hier door een mod (flexbar deed zo iets) niet op in te haken?
dat wisselt wel en is een ingame function/action van bliz zelf

je kan geen eigengemaakt acties meer doen ook nie tin flexbar omdat die lock erop zit, stance switches/form sitches/stealth triggeren nog steeds die bars, dmv ingame mechanics, zelf een eigen functie maken op basis van wapen oid werkt niet meer

ik had vroeger met flexbar mijn sinister strike knop die indien de vijand parried, veranderde in een riposte knop, en dat kan dus nu niet meer omdat dat een blizzard ui exlcusive function is geworden

[ Voor 29% gewijzigd door Bokkie op 02-02-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat die functie blizzard ui exclusive is geworden zal we te maken om gebruik van bots te verminderen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:15
Whuzz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:28:
[...]

Totaal oneerlijke vergelijking natuurlijk, omdat juist de voor mages zo belangrijke +dmg gear pas in de end-instances echt gaat droppen.
Akkoord, vandaar dat ik de kwaliteit van de items heb vermeld. Ik zal straks nog eens een rondje doen met mijn 66 mage die nu ongeveer in BWL spul steekt. Feit blijft dat een warrior gewoon heel goed massa's groene en grijze mobs kan grinden, vaak veel sneller dan mages vanwege de heel kleine (tot geen) downtime.
thewizard2006 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:28:
[...]

ik zie dat je bijv niet voor de improved blizzard hebt gekozen. Is dat omdat je niet grote groepen tegelijk grind (wat mij toch wel een voordeel van frost mage lijkt) of omdat de 10% kans op clearcasting zo ontzettend veel beter is.
Hmja goeie opmerking, ik veronderstel dat het door gewoonte komt. Clearcasting procced vrij
vaak en ik kan punten maar 1 keer spenderen helaas ;) Verder grind ik idd meer enkele mobs dan groepen.

[ Voor 32% gewijzigd door Kapoen op 02-02-2007 11:22 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bokkie schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:12:

ik had vroeger met flexbar mijn sinister strike knop die indien de vijand parried, veranderde in een riposte knop, en dat kan dus nu niet meer omdat dat een blizzard ui exlcusive function is geworden
Tuurlijk kan dat wel, je moet alleen even een macro maken die eerst (altijd) riposte doet, en daarna sinister strike.
Als riposte niet beschikbaar is skipt ie em gewoon en doet ie een ss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59
Kapoen schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:20:
[...]

Akkoord, vandaar dat ik de kwaliteit van de items heb vermeld. Ik zal straks nog eens een rondje doen met mijn 66 mage die nu ongeveer in BWL spul steekt. Feit blijft dat een warrior gewoon heel goed massa's groene en grijze mobs kan grinden, vaak veel sneller dan mages vanwege de heel kleine (tot geen) downtime.
als casters beter gear willen moeten ze of een goeie quest reward ward of een lucky drop. maar pre instance 25 man moeten het vooral van tailers hebben voor beter gear?(tenminste die al in redelijk gear liepen bijv tier 2)

[ Voor 4% gewijzigd door remcio op 02-02-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Cyberia404 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:21:
[...]

Tuurlijk kan dat wel, je moet alleen even een macro maken die eerst (altijd) riposte doet, en daarna sinister strike.
Als riposte niet beschikbaar is skipt ie em gewoon en doet ie een ss.
nee dat doet die dus niet, andere variaties die wel werken zijn kut, want die zorgen of voor een global cooldown delay of voor een ss lockup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

William/Ax3 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:57:
[...]

Ermm ik heb Wow ook verleden week pas gekocht en iemand anders met een cc de trial laten invullen voor me + die auth key. Heb gewoon eerst 10 dagen trial op me account staan en die 30 dagen free. En ik heb totaal geen last van die beperkingen die je noemt. Kan gewoon auction huis gebruiken en al die andere zaken.

[...]

nee hoor :*)
[afbeelding]
Ah, dat wist ik niet :). Dan heb ik dus 2 dagen zitten spelen zonder dat ik doorhad dat ik al kon traden :X.
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:10:
[...]

duidelijk geval van L2P ;) het is niet meer mogelijk om macros's te laten targetten en dan een spellrank voor je te kiezen, ze hebben het nu zo gemaakt dat iedere spell een buttonpress/keypress nodig heeft.

screenie van mn 2.0 UI: plaatje 1 plaatje 2
Op plaatje2 heb je je bags in 1 venster. Welke addon is dat?

Misschien is het handig voor iedereen als een ieder die zijn GUI post, zijn addons er even bijzet ;).
Gisteren ook even een uurtje bezig geweest met een leuke GUI:
GUI
Linksonder is chat, rechtonder is combat. Ik ben pas level 20 dus er staan nog niet veel icoontjes ;).
En ik zit er aan te denken om de minimap ook vierkant te maken.

Addons gebruikt:
- ag_UnitFrames
- Bartender3
- Fubar (core)
- Fubar MoneyFu
- Fubar ClockFu
- Fubar HonorFu
- Fubar TopScoreFu
- Fubar NetstatsFu
- Fubar MiniPerfsFu
- Fubar DPS
- Prat (chat instellingen)

Allemaal te downloaden op: http://files.wowace.com/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Jerry schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:53:
Ah, dat wist ik niet :). Dan heb ik dus 2 dagen zitten spelen zonder dat ik doorhad dat ik al kon traden :X.
Apart ... mij lukte dat niet voordat de trail periode was afgelopen ... weird. Oeh, oei, dit herinnert mij er ineens aan dat ik eens ff een paar maandjes speeltijd moet gaan kopen, want de trail maand loopt overmorgen af :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Jerry schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:53:

Op plaatje2 heb je je bags in 1 venster. Welke addon is dat?
Onebag, ook van de wowace stal. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 02-02-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 14:43
Exitium schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:43:
Mijn huidige UI, ook Photek. (gebruik Photek al een jaar ofzo ^^ )

[afbeelding]
hee verrek, jij zit op mijn server :)
Nog meer mensen van Turalyon hier?

--Tiel

[ Voor 5% gewijzigd door Tielenaar op 02-02-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:10:
[...]

Onebag, ook van de wowace stal. :)
Onebag heb ik ook welgeteld 10 minuten gebruikt :P

Snap niet wat er handig aan is om alles op 1 hoop te flikkeren... heb mn goodies netjes gesorteerd in mijn bags namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Bosmonster schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:30:
[...]

Snap niet wat er handig aan is om alles op 1 hoop te flikkeren... heb mn goodies netjes gesorteerd in mijn bags namelijk.
Andere mensen vinden het wellicht wel handig.. Ieder zijn ding, gelukkig ben je niet verplicht om het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:30:
[...]

Ik gebruik momenteel Baggins. :)

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07034/baggin.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 02-02-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Oeh, Baggins ziet er wel erg handig uit! Ik ben het met Bosmonster eens, ik vind het ook niet handig dat alles in 1 scherm zit. Sorteer het ook liefst allemaal. Maar de indeling van die Baggins is wel ongeveer zoals ik het nu doe. Maar eens proberen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Dat is wat ik zoek! vBagnon deed hetzelfde (sorteren op basis van consumable, weapon, armor, questitem, trash, etc), maar die werkt niet meer sinds ik TBC geinstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Ik vind onebag juist wel handig. Zeker omdat je ook op de bank van je alt kan kijken en zijn bags :) Hierdoor hoef ik niet zo vaak te switchen

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:10
Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:37:
En het gedeelte over de trial periode klopt ook FireAge en/of anderen? Heb jij dit recent gedaan of al een tijd geleden?
Ik ben 2/3 maanden geleden begonnen. Toen werkte het precies zoals ik zei.
Disclaimer: Geen garantie dat het bij jou ook zo werkt en je straks dus 10 dagen mijn naam loopt te vervloeken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 09:48

Whuzz

Dodgeball!

Kapoen schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:20:
Probleem is dat die warrior voor het overgrote deel van target naar target moet, terwijl een mage ze allemaal kan verzamelen en dan in 1 klap afslachten. Waarna je idd wel 20-40 secs moet zitten om bij te drinken.

Ach, het zal elkaar allemaal niet zo heel veel ontlopen. Het is al lang niet meer zo dat mages heel veel dmg doen maar wel super snel doodgaan. En andersom is het ook niet meer zo dat warriors weinig dmg doen maar bijna nooit dood gaan. We zijn eigenlijk allemaal ongeveer hybrides geworden, een gevolg van blizzards kijk op het spel.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tielenaar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:28:
[...]

--Tiel
Er zitten er in totaal iets van 5 van turalyon hier. ERWIN (snok de priest), Kroket ? ? ?, tranzity, noig een mage waar ik zijn naam van ben vergeten en ik zei de gek crulon.

Ik gebruik nu btw arkinventory en die vind ik toch wel heel erg mooi beetje zoals bovenstaande afgebeelde baggins je kan ook alles indelen, grote en rijen aanpassen. Alleen dan in 1 gehele maar wel opgedeelt.

[ Voor 3% gewijzigd door MantaMania op 02-02-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Whuzz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:05:
[...]

Probleem is dat die warrior voor het overgrote deel van target naar target moet, terwijl een mage ze allemaal kan verzamelen en dan in 1 klap afslachten. Waarna je idd wel 20-40 secs moet zitten om bij te drinken.

Ach, het zal elkaar allemaal niet zo heel veel ontlopen. Het is al lang niet meer zo dat mages heel veel dmg doen maar wel super snel doodgaan. En andersom is het ook niet meer zo dat warriors weinig dmg doen maar bijna nooit dood gaan. We zijn eigenlijk allemaal ongeveer hybrides geworden, een gevolg van blizzards kijk op het spel.
mja warrirors gaan juist vaker dood dan mages imho >_< reden gebrek aan ontsnappings mogelijkheden

en AOE grinden is al lang niet meer sneller dan single target grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Nu online
Op wow-europe gekeken:

http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=917

"Once upgraded", dus zou meteen moeten zijn.
Al staat het 1 pagina daarvoor iets anders, "can be converted into full accounts at the end of the trial period", maar lijkt me dat na "upgrade" je trialperiode gewoon over is, rest van de trial dagen krijg je (ik iig wel) als bonus bij je account (als ook de maand free play).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

jarnotjuh schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:31:
[...]

Holy shit! :o Hoe kan jij ingodsnaam met zo'n UI raiden? je halve beeld zit bedekt.. Lijkt me echt te onoverzichtelijk met sommige encounters..
Achja, ieder zijn UI he...
Deze was alweer oud ff een update
Afbeeldingslocatie: http://www.dc-halosta.nl/dchimages/intf1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
MantaMania schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:10:
[...]

Er zitten er in totaal iets van 5 van turalyon hier. ERWIN (snok de priest), Kroket ? ? ?, tranzity, noig een mage waar ik zijn naam van ben vergeten en ik zei de gek crulon.
oh cool, Snok ken ik zeker en jou ook :) Rest heb ik ook wel es zien lopen.

To the point; weet iemand hoe het zit met Atlasloot Enhanced? Hij heeft tegenwoordig een dependancy nodig genaamd Fubar, maar daardoor krijg ik een irritante balk zoals Titan Panel bovenaan het scherm die ik helemaal niet wil, en ik krijg hem niet weg. Ook lijken deze addons stampvol bugs te zitten.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?362531 <- me btw

[ Voor 4% gewijzigd door Tielenaar op 02-02-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tielenaar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:29:
[...]

oh cool, Snok ken ik zeker en jou ook :) Rest heb ik ook wel es zien lopen.

To the point; weet iemand hoe het zit met Atlasloot Enhanced? Hij heeft tegenwoordig een dependancy nodig genaamd Fubar, maar daardoor krijg ik een irritante balk zoals Titan Panel bovenaan het scherm die ik helemaal niet wil, en ik krijg hem niet weg. Ook lijken deze addons stampvol bugs te zitten.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?362531 <- me btw
De panel krijg je weg door de transparency op 0 te zetten ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Bokkie schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:11:
[...]

mja warrirors gaan juist vaker dood dan mages imho >_< reden gebrek aan ontsnappings mogelijkheden

en AOE grinden is al lang niet meer sneller dan single target grinden.
hehe bij warrior is het gewoon doorraggen en niet tevaak naar je hp bar kijken want daar heb je toch weinig invloed op :) tegen melee kan je bijna altijd wel weg komen, tenzij het een andere warrior is.

Een mob intercepten is ook erg handig voor warrior om te ontsnappen, soort blink zeg maar :) ALs je traged dan hamstringed is ben je altijd wel gemounth voordat ze bij je zijn.

@ferreur
Doe mij maar de orc radical: blood fury, die heal heeft cast time :) Maar nietemin erg handig als je bandage doet en snel zon heal erachter aan. Warrior tegen warrior heb je echter niet veel aan

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 02-02-2007 13:45 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
evilpin0 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:39:
[...]

hehe bij warrior is het gewoon doorraggen en niet tevaak naar je hp bar kijken want daar heb je toch weinig invloed op :)
Behalve als je Draenei bent. Heerlijk, die racial heal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik weet niet of het al is ter spraken is gekomen, maar ik werd er aan herinnerd door die opmerking over atlasloot enhanced. Ik gebruik Atlas, maar ik krijg niet alle Outland instance maps te zien. Ik heb nog is een andere mod gebruikt waarvan ik de naam alweer vergeten ben, maar die toonde ze ook niet allemaal. Ik krijg alleen Hellfire Citadel en die instance in Zangermarsh te zien, de rest ontbreekt.

Ik heb de laatste versie van de mod. Weet iemand hier een oplossing voor ? Of zijn de mods nog niet bijgewerkt?

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Weet iemand trouwens ook hoe dat zit met die alchamy quest. hoe het precies moet doen. je moet iets inleveren en potions maken dat is begrijpelijk. maar dit : WARNING!* You can only select one alchemy specialization. kan iemand dit uileggen die hem al gedaan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik gebruik nu btw arkinventory en die vind ik toch wel heel erg mooi beetje zoals bovenstaande afgebeelde baggins je kan ook alles indelen, grote en rijen aanpassen. Alleen dan in 1 gehele maar wel opgedeelt.
Thanx, zoiets zocht ik al een tijdje.
Ik heb nu Baudbag draaien, maar die voldoet niet echt aan mijn wensen. Die arkinventory echter wel.
Vanavond ff installen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
remcio schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:47:
Weet iemand trouwens ook hoe dat zit met die alchamy quest. hoe het precies moet doen. je moet iets inleveren en potions maken dat is begrijpelijk. maar dit : WARNING!* You can only select one alchemy specialization. kan iemand dit uileggen die hem al gedaan heeft
Je kan je specializeren in elixirs, potions of transmutes, het komt er simpelweg op neer dat als je bijvoorbeeld elixir spec hebt en je maakt een flask, dan is het mogelijk om een 2e flask gratis er bij te krijgen zonder dubbele mats te gebruiken. (waar die vial vandaan komt is me een raadsel :))
Zelfge geld for potions en transmutes, je kan 2 Primal Mights krijgen door er 1 te maken, vrij winstgevend dus. Proct niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23-06 22:19
remcio schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:47:
Alchemy heeft nu ook een specialisatie, zelfde als tailoring,leatherworking, blacksmithing en engineering eerst hadden.

Je moet een weg inslaan van wat jou nuttig lijkt, en dit kan je maar 1x doen, of je mag je skill weer vanaf 1 naar 3** brengen...
Niemand die mij kan helpen met me luxe probleem @ 2 pagina's terug? ;(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vinden jullie het nou niet jammer dat je iedere keer opnieuw moet kloten met je UI omdat er weer 1 of andere patch is geweest of dat er een nwe versie is uitgebracht?
Als ik soms lees dat mensen een hele avond spenderen aan hun UI dan speel ik liever "clean".

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:06

Snuffel

Vroem!

Zo, ik ook weer eens een berichtje.
heb sinds het uitkomen van TBC mij gericht op de Dranei en ben helemaal opnieuw begonnen.
Ben niet een 24/7 gamer, dus het levellen gaat zeker niet senl, maar wel gestaag.

Op de server waar ik al tijden speel (Frostwhisper) zijn we met een groepje van 5 man helemaal opnieuw begonnen, en we hebben onze characters daar ook geheel op afgestemd. We hebben nu een paladin 9himan), Shaman (Dranei), Mage (Human), Warrior (Elf) en Priest (Dranei).
Grappige is dat dit mijn 2e priest is op deze server (heb al een lvl 60 human priest) en om eerlijk te zijn vind ik de Dranei priest fijner spelen dan de Human priest.
We zijn intussen allemaal rond lvl 25, en gaan (als we online zijn) werkelijk als een speer.
We hebben totaal geen probleem met instances, DM en BFD waren bijzonder snel en zonder whipes gecleared. Aan geld geen gebrek, alle niet gerbuikte items worden in de group gedisenchant en verwerkt, we hebben mining, blacksmithing, tailioring, herbalism, alchemy, jewelcrafting, enchanting, skinning en leatherworking (en nog iets..) in de groep zitten.

Ben nog totaal niet in Outland geweest met mijn lvl 60 priest, en denk ook niet dat ik dat ga doen. Gebruik mijn nieuwe priest wel om dat te ontdekken, en dat zal wel een tijdje op zich laten wachten.

Ik ga in ieder geval vanavond weer een stukje levellen, denk dat ik binnen no-time de 30 zal halen.
heb er in ieder geval weer helemaal zin in na uitkomst van TBC :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaDKiLL schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:53:
Vinden jullie het nou niet jammer dat je iedere keer opnieuw moet kloten met je UI omdat er weer 1 of andere patch is geweest of dat er een nwe versie is uitgebracht?
Als ik soms lees dat mensen een hele avond spenderen aan hun UI dan speel ik liever "clean".
Ach, een keertje de Wow Ace Updater draaien helpt best goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dus je kan alleen de productie professions laten doorgroeien naar een advanced profession?
Herbalism of skinning niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Tielenaar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:51:
[...]

Je kan je specializeren in elixirs, potions of transmutes, het komt er simpelweg op neer dat als je bijvoorbeeld elixir spec hebt en je maakt een flask, dan is het mogelijk om een 2e flask gratis er bij te krijgen zonder dubbele mats te gebruiken. (waar die vial vandaan komt is me een raadsel :))
Zelfge geld for potions en transmutes, je kan 2 Primal Mights krijgen door er 1 te maken, vrij winstgevend dus. Proct niet vaak.
ik denk dat ik dan richting de elixers ga, dat lijkt mij het meest nuttig. want die gebruik je ook het meeste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tielenaar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:51:
[...]

2? procced niet vaak?

http://www.xs4all.nl/~kverwrdt/wow/ElixirMastery.jpg

komt van oude guildforum :P

edit: oude guild is dus niet nihium maar op mijn oude guild forum is deze image gepost even voor de duidelijkheid ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 02-02-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:33
Jerry schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:38:
[...]

De panel krijg je weg door de transparency op 0 te zetten ;).
Je kunt ook gewoon de AtlasFu mod uitzetten, dan heb je Fubar helemaal niet nodig..

Gebruik zowel Fubar als AtlasLoot, maar AtlasFu vond ik toch iets te stompzinnig :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:09

junglebeast

hier staat iets

[...]

--Tiel
Yep, heb er nog 3 andere GoTers in mijn friendlist staan. 4de zit in dezelfde guild.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Bokkie schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:00:
[...]

2? procced niet vaak?

http://www.xs4all.nl/~kverwrdt/wow/ElixirMastery.jpg

komt van oude guildforum :P

edit: oude guild is dus niet nihium maar op mijn oude guild forum is deze image gepost even voor de duidelijkheid ^^
howis, niet slecht :) Ik heb zelf nog geen richting gekozen maar ik ben wel een pot freak en daar ga ik maar mee verder. Heb bovendien geen geld nodig whatsoever. Flasks zullen toch vast nie zo veel proccen als dit? Lijkt me vet, 5 flasks door er 1 te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Tielenaar op 02-02-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Baggins ook een tijdje gebruikt, maar kreeg het niet gekoppeld aan buttons.. en mn inventory vanuit een klein dropdown-menuutje regelen vond ik ook niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 08:47
Hoe krijg je dat donkere, half transparante vlak onderin?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn* schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:21:
[...]

portview
Tielenaar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:20:
[...]

howis, niet slecht :) Ik heb zelf nog geen richting gekozen maar ik ben wel een pot freak en daar ga ik maar mee verder. Heb bovendien geen geld nodig whatsoever. Flasks zullen toch vast nie zo veel proccen als dit? Lijkt me vet, 5 flasks door er 1 te maken.
check de text in de chat :) kans op 1-5 pots/flasks/elixers hoe groot de kans is geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Rakkerzero schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:49:
[...]

Thanx, zoiets zocht ik al een tijdje.
Ik heb nu Baudbag draaien, maar die voldoet niet echt aan mijn wensen. Die arkinventory echter wel.
Vanavond ff installen :P
geef het wel even de tijd gewoon een beetje rommelen, ik moest erg wennen maar nu ik hem heb geinstalleerd zoals ik wil draait ie perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:49:
[...]
Die arkinventory echter wel.
Die ziet er ook netjes uit, ga ik vanavond ook 'es proefdraaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
MantaMania schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:28:
[...]

geef het wel even de tijd gewoon een beetje rommelen, ik moest erg wennen maar nu ik hem heb geinstalleerd zoals ik wil draait ie perfect.
Dat komt wel goed.
Kan je ook instellen daarmee dat bijv. questitems in vlak A moeten komen, loot in Vak B, etc...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 23-06 08:57
Die Mage ben ik :)
Ingame naam Brabonian, vanavond lvl70 (15% te doen nog). Zie mijn sig voor mijn andere toons op Turalyon.

[ Voor 12% gewijzigd door Sleepie op 02-02-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
mijn lock ui

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/1810/wowscrnshot020207143955iq9.th.jpg

hmmm krijg geen thumbnail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:21:
[...]

Ace addon Skinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

imageshack werk nie met thumbnail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Argh, heb ik mijn gamecard binnen, word ik niet geroepen met de melding dat er post is. Zit ik voor niks te wachten. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
-NMe- schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:59:
Argh, heb ik mijn gamecard binnen, word ik niet geroepen met de melding dat er post is. Zit ik voor niks te wachten. 8)7
ach paar uur meer of minder spelen kun je toch ook wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

-NMe- schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:59:
Prtutser, nu wel een overigens op Stormrage Alliance side rollen overigens. :P Eventueel kan je dan Pastapappie, Wolfshade, Angelizer of Finisterra whisperen om met mij te lullen. :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:23
Sleepie schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:44:
[...]

Die Mage ben ik :)
Ingame naam Brabonian, vanavond lvl70 (15% te doen nog). Zie mijn sig voor mijn andere toons op Turalyon.
/wave mede Turalyon-ers
Ik zit in Knights of Luthien met mijn warlock (Buckwhead)
Gisteren 66 gedingd, dus nog wel een paar avonden te gaan voor ik 70 ben.

Ik weet niet of er mages zijn die Spellcloth tailor als specialisatie hebben en elke 4 dagen een spellcloth voor een shadowcloth willen ruilen :P
Met 2 shadowcloth per keer duurt het anders alsnog zo lang voor je genoeg hebt om de Shadoweave items te maken (en zal hoogstens zelf 1x een spellcloth enchanter bag maken, rest van cloths blijven 'over')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02
Tielenaar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:20:
Flask zijn geen elixers of potions, en je kunt je daar ook niet in specialiseren. Als je elixers specced krijg je dus GEEN extra flasks.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Hydra schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:32:
[...]

Flask zijn geen elixers of potions, en je kunt je daar ook niet in specialiseren. Als je elixers specced krijg je dus GEEN extra flasks.
Wat zijn het dan wel? Geen transmutes iig. Want ik ken genoeg mensen die gratis flasks kunnen maken door de specializatie proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Zat vanochtend weer eens mijn favo. WoW movie te kijken, Tales of the Past.
Dus ging maar eens op zoek naar info. over de komende TotP 3.
www.talesofthepast.com

Dat gaat dus nog wel een tijdje duren helaas. Het script is nu bijna af. Maar wat me wel heel tof lijkt is dat er zeker flinke delen zich The Outland zullen afspelen. Ik zie er echt naar uit. Zit er zelfs over te denken om een alt op Dune maul aan te maken zodat ik een beetje het filmen kan volgen :)

Voor de onwetenden onder ons (shame on you):

Tales of the Past -Niet meer dan een inleiding tot deel 2. Wel aangeraden om eerst even te kijken, is ook gewoon een sterk filmpje. Duur: een kwartier.

Tales of the Past II -Allervetste WoW film ooit gemaakt. Lees alleen de kritieken op warcraft movies maar eens, en geloof me, die zijn niet overdreven. :) Duur: 3 kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:21

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat ik tegenwoordig ook erg handig vind is de auto-loot functie van Blizzard in de interface opties. Dit draait de functionaliteit van shift/click om. M.a.w. een gewone loot click loot alles en shift click loot juist niets, maar opent de lootbox. Echt superhandig omdat je nooit meer de shifttoets ingedrukt te houden tenzij je alleen de inhoud wil checken en dat doe ik zelden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137673

uit welke addon komt die exp bar? die ziet er wel strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
UltraR-pc schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:44:
Zat vanochtend weer eens mijn favo. WoW movie te kijken, Tales of the Past.
Dus ging maar eens op zoek naar info. over de komende TotP 3.
www.talesofthepast.com

Dat gaat dus nog wel een tijdje duren helaas. Het script is nu bijna af. Maar wat me wel heel tof lijkt is dat er zeker flinke delen zich The Outland zullen afspelen. Ik zie er echt naar uit. Zit er zelfs over te denken om een alt op Dune maul aan te maken zodat ik een beetje het filmen kan volgen :)

Voor de onwetenden onder ons (shame on you):

Tales of the Past -Niet meer dan een inleiding tot deel 2. Wel aangeraden om eerst even te kijken, is ook gewoon een sterk filmpje. Duur: een kwartier.

Tales of the Past II -Allervetste WoW film ooit gemaakt. Lees alleen de kritieken op warcraft movies maar eens, en geloof me, die zijn niet overdreven. :) Duur: 3 kwartier.
Filmed @ Dunemaul 8)
(alhoevel die gast nu gemigreerd is, dus deel 3 zal wss niet op Dunemaul opgenomen worden)

Ik ren ook nog ergens in deeltje 2 rond.

We hebben als guild al wel de invite gehad om weer mee te spelen in de deel 3, alleen hij zal flink wat stukken op een private server doen.
Iets met special effects etc.;)
Maar aangezien ik mn account niet wil riskeren heb ik gezegd dat ik alleen wil helpen met het spul wat hij op Dunemaul gaat filmen.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyberia404 op 02-02-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Topicstarter
Iedereen die met WoW begonnen is tussen 6 maanden geleden en nu!

Zouden jullie even naar deze post kunnen kijken en je ervaringen delen, zodat we de juiste informatie in de startpost kunnen zetten?

Anoniem: 28168 in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Ik las hier ergens dat er voor tailors/alchemists/etc ook nieuwe "richtingen" zijn. Heeft iemand voor mij een link waar ik hier wat meer informatie over kan vinden? En dan met name voor tailoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02
Tielenaar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:36:
Wat zijn het dan wel? Geen transmutes iig. Want ik ken genoeg mensen die gratis flasks kunnen maken door de specializatie proc.
Hmm, nouja, ik ga voor Elixers dus ik laat 't wel weten :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
Ferreur schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:19:
Ik las hier ergens dat er voor tailors/alchemists/etc ook nieuwe "richtingen" zijn. Heeft iemand voor mij een link waar ik hier wat meer informatie over kan vinden? En dan met name voor tailoring.
http://www.mortalken.com/professions/ hier staat wel een leuk overzichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Rakkerzero schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:43:
[...]

Dat komt wel goed.
Kan je ook instellen daarmee dat bijv. questitems in vlak A moeten komen, loot in Vak B, etc...??
ja helemaal bijna alles heeft al een eigen categorie en die kan je overal plaatsen. Je kan ook dingen aan een eigen gemaakte categorie plaatsen.
Ook kan je bv soulbound gear en niet soulbound gear apart laten plaatsen, of je eigen gear een categorie geven waardoor quest rewards apart komen enzo.
Ik vind het ideaal om vendor loot en non soulbound ah spul apart te hebben. Maar ook dingen in een eigen vakje als ammo, healthpotions, ores etc etc.
Not niet alle nieuwe items hebben btw een categorie maar die is met 2 klikjes toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ferreur schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:19:
http://www.wowwiki.com/Tailoring vond ik erg handig :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

remcio schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:03:
[...]

ach paar uur meer of minder spelen kun je toch ook wel hebben :)
Nee, want vanmiddag was mijn laatste beetje vrij tijd tot ergens begin volgende week. :+
pasta schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:05:
[...]

Prtutser, nu wel een overigens op Stormrage Alliance side rollen overigens. :P Eventueel kan je dan Pastapappie, Wolfshade, Angelizer of Finisterra whisperen om met mij te lullen. :+
Ik heb net met mijn nieuwe night elf druid Olumril gespeeld op Ghostlands, geen idee of ik daarmee ook naar andere servers kan. Zoek ik later wel uit, na het weekend dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat ik wil weten is of deze informatie klopt:
[..]
Klopt volgens mij helemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:18:
Iedereen die met WoW begonnen is tussen 6 maanden geleden en nu!

Zouden jullie even naar deze post kunnen kijken en je ervaringen delen, zodat we de juiste informatie in de startpost kunnen zetten?

Anoniem: 28168 in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."
Ik heb toen ik begon (afgelopen kerst) voor 2,50 zo'n uitprobeer ding gekocht. Had toen dus zo'n trail account. Daarna het orginele spel gekocht. Kon toen gewoon de code invoeren die daarbij geleverd zat zonder dat ik een CC of wat dan ook hoefde te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:18

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Na aanschaf van WoW moet je je account aanmaken. Om je account te activeren moet je kiezen uit één van deze twee opties:
• Invoeren van een aangekochte pre-paid kaart voor 60 dagen spelen
• Credit card informatie invoeren voor eventuele verdere "billing"

Het is dus niet mogelijk om bij aanschaf zonder één van bovenstaande opties
• Gebruik te maken van je eerste "free month" (die krijg je dus pas op het moment dat je je eerste betalings-informatie opgeeft)
• "Direct Debt" (automatische incasso) aan te geven als betalingsmiddel

Nadat je je account geactiveerd hebt middels credit card of pre-paid kaart ontvang je je free month en kun je kiezen om te switchen naar "Direct Debt" (automatische incasso).
Ik ben ergens voor de kerst begonnen met WoW en kan het volgende vertellen:

Ik heb voor 2 (?) euro een trial op dvd gekocht (14 dagen meen ik?) en die geinstalleerd. Pas na het verlopen van de trial tijd heb ik de betaalde versie gekocht dus of je bij eerder upgraden al gebruik kunt maken van AH en mail enzo weet ik niet uit ervaring; ik heb wel verhalen gehoord dat dat NIET zo zou zijn.

Bij het upgraden van mijn account werd NIET gevraagd om een credit card nummer, ik kon dus meteen kiezen voor automatische incasso (en dat heb ik gedaan). Mijn free month ging in op het moment dat ik mijn account dus upgrade (verleden tijd) met het registratienummer van de volledige versie.

Dit komt dus niet overeen met de gang van zaken die je beschrijft. Wellicht hangt dit samen met de trial versie die je gebruikt (2 euro dvd of guest pass van een mede-wowwer)?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

das idd handig :D

alleen die download doet het niet op ace site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attiks
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-12-2021
hier een werkende link

Baggins

en ineens de link naar alle addons: wowace

[ Voor 30% gewijzigd door attiks op 02-02-2007 17:22 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ja godver... sta ik als Nightelf in UnderCity voor die rode bol (portal), kan ik er niets mee... Betekend dat, dat ik niet naar het Bloodelf startgebied kan? :{

-- edit --

@Screen hier onder: Vet! Zier er echt heel cool uit. :-)

[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 02-02-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23-06 22:19
Afbeeldingslocatie: http://img393.imageshack.us/img393/7241/whitezo1.jpg

WEWT!
O+

Echt, dat ding is fucking huge. En meteen 20 whispers op je scherm waar je em gehaald hebt..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
OkkE schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:47:
Ja godver... sta ik als Nightelf in UnderCity voor die rode bol (portal), kan ik er niets mee... Betekend dat, dat ik niet naar het Bloodelf startgebied kan? :{
Ja, wat dacht je dan?
Undead 1: "oh kijk, een Night Elf."
Undead 2: "zijn dat niet onze vijanden?"
Undead 1: "ach, wat maakt dat nou uit? Laat die jongen ook dat prachtige Blood Elf start gebied bezoeken joh. Maakt niks uit dat er dan in 1 keer een vijand midden in het gebied van onze vrienden verschijnt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Als we toch met UI's aan het smijten zijn :D

Ik speel zelf al een tijdje zo

Afbeeldingslocatie: http://www.guild-sanitarium.com/forum/priest_ui2s.jpg

al tijden helemaal verliefd op Ace en zijn updater. Grid voor healing!! :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Waarom niet? Ik kan toch ook naar andere Horde gebieden? Als Horde kan je toch ook Stormwind in lopen? Oke, je gaat dood, maar dat maakt niet uit. Vind het raar dat ik niet naar de Bloodelfs kan, als ik dat zou willen.

[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 02-02-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
OkkE schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:36:
Waarom niet? Ik kan toch ook naar andere Horde gebieden? Als Horde kan je toch ook Stormwind in lopen? Oke, je gaat dood, maar dat maakt niet uit. Vind het raar dat ik niet naar de Bloodelfs kan, als ik dat zou willen.
Voordeel van een onbereikbaar met magie beschermd gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Maak gewoon ergens een BE aan ... doe wat questjes ... loop wat rond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
UltraR-pc schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:33:
[...]

Ja, wat dacht je dan?
Undead 1: "oh kijk, een Night Elf."
Undead 2: "zijn dat niet onze vijanden?"
Undead 1: "ach, wat maakt dat nou uit? Laat die jongen ook dat prachtige Blood Elf start gebied bezoeken joh. Maakt niks uit dat er dan in 1 keer een vijand midden in het gebied van onze vrienden verschijnt."
_/-\o_ :') !!!
Omdat we nu toch allemaal een UI Show-off doen, hier is die van mij
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/6154/wowuiso2.th.jpg
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Muppet schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:41:
Maak gewoon ergens een BE aan ... doe wat questjes ... loop wat rond :D
Ging er om dat ik met mijn Nightelf Hunter een pet uit het Bloodelf gebied wilde.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

B1gk1ller schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:44:
[...]

_/-\o_ :') !!!
Omdat we nu toch allemaal een UI Show-off doen, hier is die van mij
[afbeelding]
:Y)
Ik hou dus echt niet van die balken onderin ... snap niet waarom iedereen dat doet ... Ik wil zoveel moeilijk zien .. anders koop ik wel een breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Muppet schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:48:
[...]

Ik hou dus echt niet van die balken onderin ... snap niet waarom iedereen dat doet ... Ik wil zoveel moeilijk zien .. anders koop ik wel een breedbeeld.
Ik vind juist dat ik een redelijk kleine UI heb vergeleken met sommige, dit is nauwelijks meer dan standaard UI met 1 extra rij buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja maar daar doelde ik ook niet op ... bedoel die zwarte balken onderin met die tekst altijd zichtbaar. Doen heel veel mensen ... Ik probeer juist zoveel mogelijk van het scherm af te halen. Alleen zichtbaar wanneer nodig :P

smaken verschillen tho :D

vage keybindings heb je btw :D Waarom zet je niks op muisknoppen? shift rechtsklik, mouse 4, mouse 3 etc.

Ik gebruik zelf ook E, Q, shift E, shift Q etc etc gewend van kwak3 maar werkt wel prettig vind ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Muppet op 02-02-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Muppet schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:51:
Ja maar daar doelde ik ook niet op ... bedoel die zwarte balken onderin met die tekst altijd zichtbaar. Doen heel veel mensen ... Ik probeer juist zoveel mogelijk van het scherm af te halen. Alleen zichtbaar wanneer nodig :P

smaken verschillen tho :D

vage keybindings heb je btw :D Waarom zet je niks op muisknoppen? shift rechtsklik, mouse 4, mouse 3 etc.

Ik gebruik zelf ook E, Q, shift E, shift Q etc etc gewend van kwak3 maar werkt wel prettig vind ik.
Ah de titan bar bedoel je?
Sowieso zijn die binds op de buttons allemaal voor de sier ;) ik heb zowat alles gebind zitten onder mijn g-keys.

Anyhow ik heb nu een weekje op een blood elf paladin gespeeld ,pfff wat gaat dat levelen langzaam.

[ Voor 7% gewijzigd door -Mike- op 02-02-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:15
OkkE schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:47:

-- edit --

@Screen hier onder: Vet! Zier er echt heel cool uit. :-)
Tuurlijk wel, gewoon door de portal lopen in het noorden van EPL. Dan kom je uit in Ghostlands en als je nog verder doorloopt kom je vanzelf in het belf startgebied.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
[...]

--Tiel
Hey Utrecht! ;) Heb geloof ik nog wel 'ns een Strat SS run gedaan met jou op je priest (gedoe met die warrior met die /healme macro) en we hebben nog wel 'ns in IF staan ouwehoeren met Eileen erbij in ieder geval. :)
[...]

Curufin van Blood Pact komt ook af en toe langs.
Buckwhead schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:08:
[...]

/wave mede Turalyon-ers
Ik zit in Knights of Luthien met mijn warlock (Buckwhead)
Gisteren 66 gedingd, dus nog wel een paar avonden te gaan voor ik 70 ben.
Ouwe guild van me, heb je geloof ik gisteren nog op TS gehoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb een Nigthelf lv 13 priest die gister naar lv 14 up is gegaan, nu heeft hij geen stat points gekregen.... 8)7 :'(
Ik heb er geen hp of mana erbij zien gaan als ik mij niet vergis. Maar ik heb wel een talentpoint gekregen.

Hoeveel hp/mana stats krijg je per lvl?

Ben vandaag weer omhoog gegaan nu zie ik wel verschil....

Hoeveel stats zo je totaal moeten hebben als je lv 15 ben?

(btw what is threat reduced skill by een %?)

[ Voor 6% gewijzigd door Reconhell op 02-02-2007 20:09 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!