Het Grote World of Warcraft topic - Deel 103 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.190 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 13:36
Kevinp schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:35:
ik heb nog nooit een warrior bot gezien (lijkt me ook stom want die hebben erg veel downtime), meeste zie je toch hunters
Een warrior bot met een priest bot naast om hem te healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 14:17

Whuzz

Dodgeball!

Nephilim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:36:
Een warrior bot met een priest bot naast om hem te healen?
2 bots nodig om hetzelfde resultaat te behalen? Dat doen ze nooit. Ze willen een zo simpel mogelijk bot, waar zo weinig mogelijk bij mis kan gaan, zodat ze er zo min mogelijk omkijken naar hebben. Hunter dus. Dat is tank en ranged DPS in 1. En met 2 knoppen kun je hem al als bot gebruiken, elke uitbreiding daarop maakt hem alleen maar effectiever.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Kevinp schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:35:
[...]

ik heb nog nooit een warrior bot gezien (lijkt me ook stom want die hebben erg veel downtime), meeste zie je toch hunters
Die doen gewoon hun ding hoor, vooral met de vernieuwde pve fury tree gaan ze als een trein. Wel ff instellen dat die dingen als rampage, deathwish ect gebruikt voor maximale lvling. Geloof mij, een goed getunde bot verslaat een chinese farmer die 24/7 met je char bezig is kwa xp/hour.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:41
Reconhell schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:33:
[...]

10 dagen van 1 tot 60?? dat is niet mogelijk.... zelfs niet als je 24/7 speelt...
ben nu 2 weken bezig en ben lv 23, enz it constant te grinden...
Makkelijk haalbaar. Zeker als het 10 dagen "playtime" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Nephilim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Dan bewijs ik maar eens te meer hoe ongelofelijk imba ik wel niet ben, want mijn level 63 BM-hunter heeft wel steady shot.

:P
Doh! lvl62 skill ^^

Edit: Ik zie niet in wat botting met playerskills voor raid/instances te maken heeft eigenlijk. Denk je dat je eigenlijk gewoon wel een bot mee kunt nemen op raids ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 08-02-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik wilde toch nog een oudere post van me even ophalen omdat ik heel graag een oplossing zou vinden en er toch genoeg raiders hier op het forum zitten:
Wij zijn nu bezig alles op te zetten voor het serieus starten met raiden maar nu willen we dus een soort systeem hebben waarbij we bv attendance punten kunnen geven.
Dat je dus bv voor inschrijven / backup staan punten krijgt waardoor je de volgende keer om mee te gaan hoger op de lijst staat en dus eerder geconfirmed word.
Zijn er andere guilds die zoiets hebben / gebruiken zo nee hoe doen jullie het met confirmen van de mensen voor de raids. En dus het eerlijk houden voor de raids als er meerdere van 1 class mee willen maar niet allemaal kunnen.
Weet iemand al of er nog leuke head enchants komen want die clefthoof is alleen voor leggs en rep enchants is allemaal schoulder. Voor een tank dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:39:
Nou, dan zou ik dus weleens een verklaring voor het enorme verschil in dmg tussen hunters (ook andere classes trouwens) willen zien, en ook het enorme verschil in aantal deaths.
Sommige Hunters doen niks meer dan autoshot, anderen gebruiken mana. Ik heb me zelf dood zitten ergeren toen ik nog een Hunter was aan Hunters die geen mana gebruiken.
Players zien niet wat je doet, alleen dat er een hele hoop om onverklaarbare reden veel makkelijker gaat dan anders.
Je hoeft mij niet te vertellen wat Hunters doen in raids, dat weet ik prima.
En trouwens, alsof healen zo moeilijk is...
Moeilijk misschien niet, maar je moet tijdens een gevecht veel meer gefocussed zijn dan met een DPSer. Als je ff wat minder DPS doet, tja, boeiend. Als er 1 DPSer doodgaat, boeiend. Maar als een healer niet oplet, of doodgaat, valt snel het hele kaartenhuis in mekaar.
De Gesnaakte schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:57:
Als je als hunter binnen de shooting range of met je rug naar sheeps staat, wat is dan het grote probleem van een multishot,
Helemaal niks, zo deed ik dat ook altijd. Ik ging een beetje aan de zeikant staan zodat ik mezelf zo kon positioneren dat ik A) een mob in de group in m'n trap kon pullen en B) kon zorgen dat m'n multishot de sheep niet raakten. Het zijn alleen de n00b "lolz dpz!" Huntards die daar niet op letten, en daar zijn er helaas best veel van. Hunters is een class die gespeeld kan worden door mensen die niet hun character min-maxen en gewoon een beetje autoshotten. Je hoeft je in de meeste gevallen niet druk te maken over wat je doet omdat je als Hunter gewoon niet snel dood zal gaan. Omdat het in deze zin een makkelijke class is, trekt het gewoon veel mensen die het wat minder goed doen in groups.
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:13:
Oh ja, ga het daarmee vergelijken. Multishot is handig op 3-5-mob groepjes, en dat zijn er _veel_. Stuk mana-effectiever dan ook ;-)
Tuurlijk, maar de damage verbleekt een beetje bij Blizzard.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 08-02-2007 12:08 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
zelfde met de aldor en scyer schouder enchant. de zg enchant is nog steeds beter +18 spelldamage ipv scyer +12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 12:52
remcio schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:01:
zelfde met de aldor en scyer schouder enchant. de zg enchant is nog steeds beter +18 spelldamage ipv scyer +12
Aldor:

Greater Inscription of Discipline
Binds when picked up
Requires Level 70
Requires The Aldor - Exalted
Use: Permanently adds up to 18 spell damage and healing and 10 spell critical strike rating to a shoulder slot item. Does not stack with other enchantments for the selected equipment slot.

Lijkt mij toch een mooi enchant :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:34:
Ah ja, om die ene mob neer te krijgen hebben we met zijn 5-en ook echt die hunter's multishot nodig. Overduidelijk dat dat het risico dat ie de sheep breakt meer dan waard is! 8)7
Een goeie Hunter positioneert zich zo dat z'n multishot niet de geCCde mobs bevrijdt. Als de Hunter dat niet kan is 't een n00b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
remcio schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:01:
Onzin. Had je maar Aldor moeten kiezen als je het daar voor deed. http://www.wowwiki.com/Co..._Aldor_and_Scryer_rewards

En dat hele "Hunter" en andere class geneuzel....bah. Wat een bullshit allemaal man. Dat er veel n00b hunters zijn is alleen maar omdat het de meest gespeelde class is. Waarom is het de meest gespeelde class? Niet omdat het een makkelijke class is, dat weten de meeste niet eens als ze met WoW beginnen. Gewoon omdat het de meerderheid aanspreekt.
Waarom zijn er veel hunter bots? Alleen maar omdat ze achter elkaar kunnen doorgrinden en door pet lijkt het alsof je met 2 spelers bent.
Alle classes zijn end-game net zo makkelijk/moeilijk. Vindt er geen 1 verschil tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hooli-gan schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:12:
Alle classes zijn end-game net zo makkelijk/moeilijk. Vindt er geen 1 verschil tussen zitten.
Je hebt ze allemaal gespeeld? :)

Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen over dat sommige classes makkelijker te spelen zijn dan anderen. Zelf heb ik dus een Hunter, Mage en Priest die end-game bezig zijn (geweest), en een Hunter is gewoon 't makkelijkst te spelen. Heck, ik ben in MC wel een keer ff boterhammen gaan maken tijdens een gevecht, Hunter op autoshot, niemand die 't ziet :)

Dat je een makkelijke class speelt doet niks af aan je skills als Hunter ofzo, ik ben zelf ook een goeie Hunter, gebruik al m'n abilities, trap, bevrijd geen sheep, doe veel damage, etc. Maar er is een reden dat bots vaak Hunters zijn, en dat veel 'minder goede' spelers Hunters spelen, en dat is gewoon dat 't een makkelijke class is. M'n beide broertjes zijn ook WoW gaan spelen, 1 is meteen met een Hunter begonnen, de ander een mage. Die 2e is overgestapt naar Hunter omdat 'ie zag dat dat makkelijker te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:17:
[...]

Je hebt ze allemaal gespeeld? :)
Nee, niet allemaal. Sommige classes spreken mij gewoon niet aan, zoals Pala en Warrior. Verder heb ik een rogue/warlock/shaman/2xpriest/hunter/mage & druid. Lijkt me genoeg.

Trouwens op dps kan je ook boterhammen gaan smeren hoor. Wand ftw, niemand die dat beetje extra dps mist en kwa healing, overhealing genoeg dus dat je ff niet healed merkt ook geen hond.

[ Voor 23% gewijzigd door Bulligan op 08-02-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Hooli-gan schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:12:
[...]

[...]

Ik ben vast niet de enige die het hier niet mee eens is. Natuurlijk vindt een speler die graag mage speelt, zijn mage niet zo moeilijk en vind ie een rogue moeilijker, omdat ie dat niet gewend is. Zelfde voor een speler die graag rogue speelt en mage maar niks vindt.
En ik denk dat er best wel een kern van waarheid in zit, dat het overgrote deel van de spelers hunters bestempeld als een van de makkelijkere classes en een warlock, om maar wat te noemen, als een moeilijkere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 03-05 03:02
Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:34:
[...]

|:(
Je weet net zo goed als ieder ander hier dat het overgrote deel (ik gok zelfs 95% of meer) van de bots hunters zijn en dat daar een reden voor is. We hebben allemaal wel ééns een ander type bot gezien ja. Verandert verder niets aan de stelling.

[...]

Ah ja, om die ene mob neer te krijgen hebben we met zijn 5-en ook echt die hunter's multishot nodig. Overduidelijk dat dat het risico dat ie de sheep breakt meer dan waard is! 8)7
Nee, dat noemen we het maximale uit een party halen. Daar hoort iedereen aan mee te werken, tank / dps / healer. Dat jij zo narrowminded bent dat je het algehele plaatje (jij was toch RL?) niet ziet, kan ik niet helpen. Daarnaast onbreekt bij jouw posts elke nuancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

Als ik in een pug ben, neem ik liever een onbekende mage dan een onbekende hunter mee. Het lijkt idd alsof hunters de meeste 'noobs' (al had ik deze benaming) hebben. Vooral toen ik nog arms spec was, was een hunter soms mijn ergste nachtmerrie als warrior zijnde: multishot net na de pull, constant aggro trekken, etc, etc. Nu ik prot ben, valt het wel mee.

Maar een goede hunter daarentegen is een echt genot om mee te spelen.

ps

ja, htt-thalan leeft nog :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 08-02-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 26351 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:21:
[...]

Ik ben vast niet de enige die het hier niet mee eens is. Natuurlijk vindt een speler die graag mage speelt, zijn mage niet zo moeilijk en vind ie een rogue moeilijker, omdat ie dat niet gewend is. Zelfde voor een speler die graag rogue speelt en mage maar niks vindt.
En ik denk dat er best wel een kern van waarheid in zit, dat het overgrote deel van de spelers hunters bestempeld als een van de makkelijkere classes en een warlock, om maar wat te noemen, als een moeilijkere class.
Mjah, hangt ook nogal van de situatie af (solo, raid, pvp, etc).. Een hunter is solo gewoon simpel, maar vereist in raids nog best een hoop inzicht. Warlock is in raids juist weer simpel over het algemeen, gewoon beetje nuken/DoT'en en op je threatmeter letten.

En dat hunter solo vrij eenvoudig is is dan ook de reden dat die class gebruikt wordt voor bots.. maar dat zegt natuurlijk bar weinig over bijvoorbeeld groups, raids of PvP.

Simpelheid is ook niet de enige factor die speelt bij het keizen van een bot-class natuurlijk. Ook veiligheid, downtime, kill-snelheid, etc zijn van belang en het gaat om een goede combi van die factoren. Hunter is daar gewoon de beste in, iedereen weet dat dat een van de beste grind classes is.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 08-02-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ben jij een:
  • Shoarma etende imba tank?
  • Backstabbende leather drager met een grote bek?
  • Priest met gear om 40 man te healen?
Meld je dan nu aan bij Denial..

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-04 11:44
Jammer dat ik geen grote bek heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:36:
Ben jij een:

4 weken, dan is Ayana terug :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Holycorn :'(

(voor de mensen die 't niet volgen, de GL en de twee meest bepalende officers van Denia (Trollbane) hebben alle drie besloten te stoppen met WoW :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:43:
[...]

4 weken, dan is Ayana terug :P
who R U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Ben jij een:

Ik ben een shoarma etende tank maar heb ook een grote bek, voldoe ik dan toch zeker wel 200%? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:45:
[...]

Ik ben een shoarma etende tank maar heb ook een grote bek, voldoe ik dan toch zeker wel 200%? :+
Nope, de specificaties zijn erg strikt, helaas.
doh dubbel post... /wrist

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 08-02-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
not R, was
Djengis - Shaman van Blackraven (nu Drama) maar ik speel niet meer op trollbane op dit moment :)

hij kan natuurlijk ook alsnog een 'Caesarson' doen en jullie straks backstabben met een bloodelf rogue :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 08-02-2007 12:48 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Zijn er nog mensen die WoW beginnen? Ik heb WoW hier namelijk al een maand liggen. Heb toendertijd een trial van 10 dagen gespeeld en was een rogue lvl 17. Nu wil ik wel weer opnieuw beginnen maar zijn er nog low lvl people waarmee ik kan spelen.

In me eentje waren sommige quests nogal irritant om te halen. En heeft een Rogue wel een meerwaarde in een party (raid) anders moet ik iets anders kiezen. Jammer dat er zoveel is, kan nauwelijks kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Er zijn genoeg mensen die steeds beginnen met een nieuwe char.
De eerste 40 levels heb ik nooit problemen gehad met het vinden van een party.

Daarna werd het wat lastiger.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 12-04 15:16

Local Host

Het forum is om te leren.

psiego ik ben ook 17 ;) nachtelf op Ghostnogwatserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 146357 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:30:
Als ik in een pug ben, neem ik liever een onbekende mage dan een onbekende hunter mee. Het lijkt idd alsof hunters de meeste 'noobs' (al had ik deze benaming) hebben. Vooral toen ik nog arms spec was, was een hunter soms mijn ergste nachtmerrie als warrior zijnde: multishot net na de pull, constant aggro trekken, etc, etc. Nu ik prot ben, valt het wel mee.

Maar een goede hunter daarentegen is een echt genot om mee te spelen.
Eens, zeker ook het laatste deel. Als je een hunter hebt die weet wat 'ie doet, kan 'ie zeer waardevol zijn. Perfecte class om bijvoorbeeld de healer te beschermen. Healer krijgt een mob op zich, trap eronder. Healer krijgt mob op zich, distracting shot. Healer krijgt mob op zich, pet erop. Probleem is dat inderdaad het aantal goeie hunters vaak tegenvalt. Niet dat andere classes geen n00bs hebben, ("please put SS on a resser instead of yourself" "i can no use stone on other") maar over het algemeen wel iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Ben jij een:
Meld! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Maak ff een apply dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Kun je mooi jarno in de gaten houden ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:02
HolyCorn schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:13:
[...]

Kun je mooi jarno in de gaten houden ;p
Is dat nodig? :P Ik kan makkelijk op mezelf passen. ;)
Edit, sorry voor de oneliner, maar weet niet wat ik anders er bij moet typen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door enira op 08-02-2007 13:18 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:18:
[...]

Eergisteren was je onze guild naam zwart aan het maken met je DPS/class/pew pew verhaal en nu stopt in een keer de GL en 2 officers, toeval ????

[sorry voor de 1liner!]

P.s. al wat meer info bekend over epic flight form quest?

[ Voor 11% gewijzigd door Smultie op 08-02-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:18:
[...]

Edit, sorry voor de oneliner, maar weet niet wat ik anders er bij moet typen ;)
Wie moet anders zorgen dat je geen domme opmerkingen maakt over Spirit en Out Of Combat ;)
Of blijven vertellen dat Ice Block voor jou meer dan geschikt is omdat je anders te vaak dood gaat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-05 15:22

Tao

DPC DE_KOMETEN

Exitium schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:58:
[...]
Eens, zeker ook het laatste deel. Als je een hunter hebt die weet wat 'ie doet, kan 'ie zeer waardevol zijn. Perfecte class om bijvoorbeeld de healer te beschermen. Healer krijgt een mob op zich, trap eronder. Healer krijgt mob op zich, distracting shot. Healer krijgt mob op zich, pet erop. Probleem is dat inderdaad het aantal goeie hunters vaak tegenvalt. Niet dat andere classes geen n00bs hebben, ("please put SS on a resser instead of yourself" "i can no use stone on other") maar over het algemeen wel iets minder.
Ehhm.. ik kan het mis hebben (speel ook o.a. een hunter lvl 57 naast main rogue lvl 61), maar is het niet zo dat je traps voor combat moet leggen? (Ik werk nooit met traps, dus op dit gebied een pure NOOB :) ).
Over dat multishot: tja, als je een beetje alert bent is het vermijden van gesheepte, geturtlede, gepigde mobs simpel. Ik sta vaak als BM hunter naast de priest / mage / lock en houd ze in de gaten ivm aggro. Zoals met alles is werken in een groep teamplay, en dat moet je niet uit het oog verliezen.
Maar in het heetst van de strijd maken we allemaal wel eens een foutje. Beetje tolerantie is goed voor je bloeddruk :)

Ik wil nog wel even klagen (hehe) over spullekes voor m'n rogue. Kom redelijk wat groen gear tegen (wat beter zou moeten zijn dan voormalig blue) met veel +AP en agi. Maar erg weinig +crit / hit.
Ik heb daarom nog steeds mn assassination blade en een wazige dagger (44 dps) met wat agi erop.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 25-04 20:02
Arto schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:25:
wel moet je weten als je nu al level 20 bent met je trial en dat je je WoW account activeert je eerst die andere 7 dagen van je trial niet lvl up kan.....
Daar ben ik inmiddels achter ja :( :(

Heb 2x naar Blizzard gebelt. Eerste persoon ging de trial voor me opheffen, maar ik zat nog in de game (vergeten uit te loggen...) dus ik denk bel nog een 2de keer. Krijg ik iemand anders aan de lijn en die zegt dat ik gewoon 'n week moet wachten :'(

Ik denk dat ik nog maar ff een mailtje stuur ofzo, misschien dat ze nog iets kunnen doen.
Kan me haast niet voorstellen dat zoiets niet kan :/ Ik zal vast niet de enige zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
SMulTiE schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:19:
[...]
.....

P.s. al wat meer info bekend over epic flight form quest?
Niets meer dan dit http://forums.wow-europe....l?topicId=123452465&sid=1 afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

ImdaMned schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:23:
Nee, dat noemen we het maximale uit een party halen. Daar hoort iedereen aan mee te werken, tank / dps / healer. Dat jij zo narrowminded bent dat je het algehele plaatje (jij was toch RL?) niet ziet, kan ik niet helpen. Daarnaast onbreekt bij jouw posts elke nuancering.
Nice personal flame! Gz! /wave
Psychoot schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:49:
Zijn er nog mensen die WoW beginnen? Ik heb WoW hier namelijk al een maand liggen. Heb toendertijd een trial van 10 dagen gespeeld en was een rogue lvl 17. Nu wil ik wel weer opnieuw beginnen maar zijn er nog low lvl people waarmee ik kan spelen.

In me eentje waren sommige quests nogal irritant om te halen. En heeft een Rogue wel een meerwaarde in een party (raid) anders moet ik iets anders kiezen. Jammer dat er zoveel is, kan nauwelijks kiezen :)
Iedereen zit in outland op de oudere servers. De server waar ik op speel (en nog een aantal anderen) zijn nieuwe servers, geopend bij de TBC release. Daar zijn nu net pas de eerste lvl 70's, een boel 40-50,s, maar het gros zit daar nog onder en er zijn een hele boel nieuwelingen, dus daar zou je meer dan genoeg mensen vinden om mee te questen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

HolyCorn schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:46:
[...]

Nope, de specificaties zijn erg strikt, helaas.
doh dubbel post... /wrist
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik ben een shoarma etende tank maar ik wil bij mijn eigen guild blijven ik hoop dat dat ook goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jeej! Level 70 bereikt! Ik ben erg te spreken over flightform en ik kan me eerlijk gezegd niet aan de indruk ontrekken dat flighform in combinatie met 225 ridingskill een goedmakertje was van Blizzard omdat ze druids 2 jaar lang de kutklasse hebben gehouden Chapeau dat het nu eindelijk een klasse is die voor vol wordt aangezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 23:43
\o/ Weer een hunterbash topic....

Tsja hunter is niet moeilijk, ik zelf vond warlock nog 10x simpeler om te levellen eigenlijk. Van 1 - 60 kon ik met een lock achter elkaar blijven gaan, tot 5 mobs van hetzelfde level tegelijk. DOT + Fear, pet, drain noem het maar op. Simpeler dan mijn hunter en ik geef grif toe, die was ook niet moeilijk... Warrior tot 40 gedaan voor TBC, ook niet heel lastig alleen even wennen aan de andere speelstijl.

Kortom: WOW is een spel waarin iedere rtard wel een char naar level 60 of 70 kan brengen. Soms kost het wat meer moeite, soms wat minder. Ik vond het eigenlijk belangrijker dat ik er lol van had. Heb ik van zowel mijn hunter, lock, warrior (en stukje mage) eigenlijk allemaal wel gehad. Dus ja bash lekker verder, ik heb plezier met alle chars die ik speel en krijg weinig commentaar over mijn speelstijl dus mij zal het een worst wezen.

P.S. Nog even over de bots: ja het zijn meestal hunters omdat het heel makkelijk is gebruik te maken van het mooie stukje AI dat door Blizz geleverd wordt (heet vaak Bear, Boar, Cat of Owl). Overigens zijn er om dezelfde reden ook Lock bots, maar hunters werkt het gewoon net wat makkelijker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rodie83 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:54:
Jeej! Level 70 bereikt! Ik ben erg te spreken over flightform en ik kan me eerlijk gezegd niet aan de indruk ontrekken dat flighform in combinatie met 225 ridingskill een goedmakertje was van Blizzard omdat ze druids 2 jaar lang de kutklasse hebben gehouden Chapeau dat het nu eindelijk een klasse is die voor overvol wordt aangezien :)
Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 23:43
Na een "love-patch" ben je altijd even imba... daarna is het weer nerf => nerf => nerf... en wachten op de volgende "love-patch" :+

Niks mis mee, en ik gun het de druids wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Topic: Crossrealm - RaseriaN - Rogue
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Tao schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:22:
[...]

Ehhm.. ik kan het mis hebben (speel ook o.a. een hunter lvl 57 naast main rogue lvl 61), maar is het niet zo dat je traps voor combat moet leggen? (Ik werk nooit met traps, dus op dit gebied een pure NOOB :) ).
Over dat multishot: tja, als je een beetje alert bent is het vermijden van gesheepte, geturtlede, gepigde mobs simpel. Ik sta vaak als BM hunter naast de priest / mage / lock en houd ze in de gaten ivm aggro. Zoals met alles is werken in een groep teamplay, en dat moet je niet uit het oog verliezen.
Maar in het heetst van de strijd maken we allemaal wel eens een foutje. Beetje tolerantie is goed voor je bloeddruk :)
Hunters kunnen sinds december (geloof met die patch iig) ook in combat trappen, heeft wel castingtime though. Daarnaast werkte FD trap ook altijd goed. Hunters waar ik het over heb staan vaak nog iets achter mij als healer, of naast me. Zo kunnen ze mij ook in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:20:
[...]

Hunters kunnen sinds december (geloof met die patch iig) ook in combat trappen, heeft wel castingtime though. Daarnaast werkte FD trap ook altijd goed. Hunters waar ik het over heb staan vaak nog iets achter mij als healer, of naast me. Zo kunnen ze mij ook in de gaten houden.
Geen castingtime, maar arming time. Trap neerleggen is instant en kan in combat nu, hij werkt echter pas 2 seconden nadat ie is neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:12
Het begint me wel op te vallen dat het er op lijkt dat er toch enkele aggro scaling issue's in TBC geslopen zijn waar ik vroeger in instances redelijk kon gaan nuken na de 2de sunder zonder aggro reduce talents en toch eigenlijk nooit aggro pakken, eigenlijk hoefde ik enkel op te passen bij bosses/mobs met vreemde vunerabilities/damage buffs en/of een aggro ceiling.

Nu echter in TBC merk ik dat ik toch echt vaak al snel op het randje zit bij bosses, en bij trash er zelfs makkelijk overheen ga. In 5 mans instances bij trash is dat niet zo'n probleem, die kan ik wel even draintanken. Maar het lijkt me toch dat dit in de raid instances een iets groter probleem kan gaan worden.

Bijvoorbeeld gister in black morass, moet zeggen dat we ons goed gebuffed hadden om zeker te weten dat het zou gaan lukken. Ik liep bijv met ong 950-975 spell power rond. Dat deed aardig pijn op mobs (UA tickte voor ~465, corruption voor ~470, CoA weet ik even niet aangezien deze geen constante damage heeft. Shadowbolt hits voor 1700-1800. Vanwege deze getallen maar iets langer gewacht voor dat ik opende maar zelfs met 5 sunders op een riftwalker kwam het nog zeer regelmatig voor dat ik gewoon zomaar aggro pakte, dus niet wanneer de tank even gefeared was oid. Vaak moest ik zelfs maar stoppen met bolten en overgaan op lifedrain als main nuke om te voorkomen dat ik weer aggro zou pakken. Maar ook in situaties zonder extreme buffs (ong 730 spellpower) raak ik vrij snel aan de max qua aggro. Wat ik mij dus afvraag is er ergens iets fout gegaan met het schalen van de aggro generation van warriors t.o.v het schalen van bijv +spellcrit en/of +dmg voor casters. Of is het de bedoeling dat het aggro plafond zo snel bereikt wordt en er dus iets ingehouden moet gaan worden zelfs op bosses zonder aggro reducing abilities. De tank in kweste was onze guild MT en dus full prot gespecced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Het gebruik van bots is toch niet toegestaan?
Of zijn dit geen bots zoals die bedoeld worden met gebruik van programma's als wowglider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Morrar schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:07:
\o/ Weer een hunterbash topic....

Tsja hunter is niet moeilijk, ik zelf vond warlock nog 10x simpeler om te levellen eigenlijk. Van 1 - 60 kon ik met een lock achter elkaar blijven gaan, tot 5 mobs van hetzelfde level tegelijk. DOT + Fear, pet, drain noem het maar op. Simpeler dan mijn hunter en ik geef grif toe, die was ook niet moeilijk... Warrior tot 40 gedaan voor TBC, ook niet heel lastig alleen even wennen aan de andere speelstijl.

Kortom: WOW is een spel waarin iedere rtard wel een char naar level 60 of 70 kan brengen. Soms kost het wat meer moeite, soms wat minder. Ik vond het eigenlijk belangrijker dat ik er lol van had. Heb ik van zowel mijn hunter, lock, warrior (en stukje mage) eigenlijk allemaal wel gehad. Dus ja bash lekker verder, ik heb plezier met alle chars die ik speel en krijg weinig commentaar over mijn speelstijl dus mij zal het een worst wezen.

P.S. Nog even over de bots: ja het zijn meestal hunters omdat het heel makkelijk is gebruik te maken van het mooie stukje AI dat door Blizz geleverd wordt (heet vaak Bear, Boar, Cat of Owl). Overigens zijn er om dezelfde reden ook Lock bots, maar hunters werkt het gewoon net wat makkelijker mee.
QFT
metalant schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:24:
Of zijn dit geen bots zoals die bedoeld worden met gebruik van programma's als wowglider?
Dat is idd niet toegestaan, maar gebeurd wel. Onder andere door gold farmers, die daarna het vergaarde gold te koop aan bieden op websites tegen echt geld. Veelal worden hunter toons hiervoor gebruikt, omdat die makkelijk met pet eindeloos kunnen doorgrinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Bulligan op 08-02-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

metalant schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:24:
Uiteraard is dat niet toegestaan. Maar het niet toestaan en het onmogelijk maken zijn twee heel verschillende dingen helaas :(
Die pet is echt niet de enige reden. Autoshot, feighn death, enz zijn ook allemaal redenen. Zoals ik al eerder zei, als hunter kun je met twee knoppen (pet attack en autoshoot) een target killen zonder daarbij zelf enige damage op te doen. Ideaal voor bots dus.

[ Voor 43% gewijzigd door Whuzz op 08-02-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dennism schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:22:
Het begint me wel op te vallen dat het er op lijkt dat er toch enkele aggro scaling issue's in TBC geslopen zijn waar ik vroeger in instances redelijk kon gaan nuken na de 2de sunder zonder aggro reduce talents en toch eigenlijk nooit aggro pakken, eigenlijk hoefde ik enkel op te passen bij bosses/mobs met vreemde vunerabilities/damage buffs en/of een aggro ceiling.
Dat komt omdat warrior threat generation van skills niet (of niet goed)meegeschaalt is ivm DPS groei van andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Dennism schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:22:
Soulshatter ftw. Heb je de Improved drain soul als Affliction?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Furio schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:31:
[...]

Soul Shatter lijkt me niet iets voor trashmobs.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 01-05 10:16
wat voor een nut hebben straks shammy's in allie raids, ik weet zelf niets van shammy's af dus wat kunnen ze wat we eerder niet hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
BootVluchteling schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:59:

ik zoek nu nog iets wat de inhoud van mn banken bijhoud (op meerdere chars) want mn huidige mod (bankitems) werkt k-u-t...
Ik gebruik al een hele tijd CharactersViewer, deze addon toont van alle characters je bank en tevens de gewone bags, maar ook de gear die die character aan heeft, de laatste versie werkt perfect:
Afbeeldingslocatie: http://media5.curse-gaming.com/images/previews/6182/charactersviewer-charactersviewer-overview.jpg

Speelt er hier iemand trouwens op Thunderhorn/Alliance side?

Ï€ MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

remcio schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:39:
wat voor een nut hebben straks shammy's in allie raids, ik weet zelf niets van shammy's af dus wat kunnen ze wat we eerder niet hadden.
Totems! Gief Totems!

Shammy heeft verschillende totems die de hele raid kunnen helpen. Afhankelijk van zijn spec kan een shammy mee DPS-en of als off-healer dienen. Ik vind shammies (alhoewel uiteraard behoorlijk verschillend) wat nu betreft vergelijkbaar met een pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MaTr1x schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:40:
[...]

Ik gebruik al een hele tijd CharactersViewer, deze addon toont van alle characters je bank en tevens de gewone bags, maar ook de gear die die character aan heeft, de laatste versie werkt perfect:
[afbeelding]

Het laat tevens ook zien hoeveel levels je andere characters aan Rested Experience bonus opgebouwd hebben en het totaal aantal Gold op je characters voor de Server waar je op bent ingelogd.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
[...]

[afbeelding]

Hmm, die addon ziet er nice uit, eens proberen,

Winthrow (67lock) / Sebasgrif (61 paladin) hier trouwens, ook Thunderhorn - Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ben jij een:

Zitten jullie op karazan? Zoja dan wil ik (prot tank atm) en mijn shaman vriend jullie wel joinen.
Hebben jullie meteen een imba pvp duo erbij :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04 14:18
evilpin0 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:50:
[...]

Zitten jullie op karazan? Zoja dan wil ik (prot tank atm) en mijn shaman vriend jullie wel joinen.
Hebben jullie meteen een imba pvp duo erbij :)
1 kijk op de website, 2 ze zitten op trollbane ;)

Evil hordes! :P

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 03-05 03:02
remcio schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:39:
10% extra ap
101 spelldmg totem

en owja, ze kunnen opeens insane dps-en in 5 mans parties (LEZEN: 5 MANS PARTIES, GEEN RAIDS !!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:58:
[...]

10% extra ap
101 spelldmg totem

en owja, ze kunnen opeens insane dps-en in 5 mans parties (LEZEN: 5 MANS PARTIES, GEEN RAIDS !!!)
Als ze in 5 man parties kunnen dps-en, waarom dan niet in raids ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 02-05 00:19
Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:44:
[...]

Totems! Gief Totems!

Shammy heeft verschillende totems die de hele raid kunnen helpen. Afhankelijk van zijn spec kan een shammy mee DPS-en of als off-healer dienen. Ik vind shammies (alhoewel uiteraard behoorlijk verschillend) wat nu betreft vergelijkbaar met een pally.
das dus niet waar he, een shammie totem geldt alleen voor zn eigen party en niet de complete raids 8)7
jeez was dat maar waar, dan had je genoeg mana bij de Twins met 4 shammies.

Ben ik nou de enige die ze juist niet vergelijkbaar vindt? Totems zijn statisch, blessings niet en dan hebben we het nog niet gehad over al die imba Seals. Kan niet wachten tot onze paladins de 70 bereiken :D eentje was al 64 gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04 14:18
Totems kunnen gezien worden als de aura van een paladin.

Beschikbaar alleen voor je groep en in een bepaald gebied.

De blessings ja dat is weer een ander verhaal, klopt die helpen flink ;) echter een shammy heeft ook zijn nuttigheden (denk aan earthbind in meerdere situaties) :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Helox-in-a-box schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:00:
das dus niet waar he, een shammie totem geldt alleen voor zn eigen party en niet de complete raids 8)7
jeez was dat maar waar, dan had je genoeg mana bij de Twins met 4 shammies.

Ben ik nou de enige die ze juist niet vergelijkbaar vindt? Totems zijn statisch, blessings niet en dan hebben we het nog niet gehad over al die imba Seals. Kan niet wachten tot onze paladins de 70 bereiken :D eentje was al 64 gisteren.
Mjah, bedoelde ook party, maar ik noem alles altijd een raid :P ;)
Kwa nut in een party zijn ze vergelijkbaar, vind ik. Tuurlijk zijn er verschillen. Maar shammies doen sinds de patch wel veel dmg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:12
Furio schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:31:
[...]

imp drainsoul heb ik ja, soulshatter is leuk, maar niet echt superbruikbaar door de 5 min CD, deze gebruik ik meer als laatste redmiddel tijdens bijv een bossfight als ik iets overnuke. verder vind ik het tot op heden niet zo erg aggro te krijgen van trashmobs, hier viel me alleen op dat het veel makkelijker gebeurt dan pre tbc.Wordt alleen iets meer oppassen tijdens heroic instances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 12:52
Dennism schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:07:
[...]

imp drainsoul heb ik ja, soulshatter is leuk, maar niet echt superbruikbaar door de 5 min CD, deze gebruik ik meer als laatste redmiddel tijdens bijv een bossfight als ik iets overnuke. verder vind ik het tot op heden niet zo erg aggro te krijgen van trashmobs, hier viel me alleen op dat het veel makkelijker gebeurt dan pre tbc.Wordt alleen iets meer oppassen tijdens heroic instances :)
Ik heb juist minder moeite met aggro krijgen dan pre-tbc. Moet er wel bijzeggen dat ik toen destruction specced was, en over het algemeen warriors als tank hebben. Nu ben ik demo specced en hebben we druids als tank. (We hebben nauwelijks warriors in t guild)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Dennism schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:07:
[...]

Las trouwens over locks die Soulshatter gebruiken in bossfights, dat die een ‘immune’ message krijgen.

Dat zou lekker zijn, krijgen we na 2 jaar eens een echte aggro-redux ability, kunnen bosses immune ervoor zijn. |:(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 30-04 16:27
[...]

[afbeelding]

kan je hierbij ook instellen om 1 groot venster te zien van je bank.? soort allinoneinventory op je bankbags..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
BootVluchteling schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:24:
[...]

kan je hierbij ook instellen om 1 groot venster te zien van je bank.? soort allinoneinventory op je bankbags..
Kan iig bij OneBank, ik gebruik OneView, OneBag en OneBank van www.wowace.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
ff een oproepje :)

Zouden jullie gewoon in dit topic willen blijven posten tot Silk_dude of ik een nieuw deel gepost hebben. Wij zijn samen namelijk bezig met een nieuwe startpost die in het volgende deel waarschijnlijk wel af zal zijn :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
wanneer komt er een nieuw topic deze zit vol :+ }:O

vanavond maar is ff al mijn nieuwe add ons installeren. Kijken of het wat mooier, flexibeler en leuker uit komt te zien :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Morrar schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:13:
[...]

Na een "love-patch" ben je altijd even imba... daarna is het weer nerf => nerf => nerf... en wachten op de volgende "love-patch" :+

Niks mis mee, en ik gun het de druids wel.
Ik gun het ze ook wel, maar ik ben tot zover weinig goede druids tegen gekomen, de meesten waren ontzettende r'tards. :( En druids een overvolle classe? Niet op Aszune iig. Misschien nog wel de minst gespeelde class imho.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Ik ben op zoek naar een addon waarmee ik de lvls van players in de chatwindows kan zien. Ik heb het een tijdje gebruikt maat kan nu niet meer de naam vinden..

/tbc

TBC is lekker joh..gaat als een speer. Alleen nog geen geluk met een rampart pug. Hehe wipen steeds na de 3 brug... Straks maar met wat 65+ guildies doen...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 01-05 17:42
ImdaMned schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:58:
[...]

10% extra ap
101 spelldmg totem

Was dat sarcastisch bedoeld of meende je dat? Ik ben (gelukkig tot mijn blijdschap) nog geen shaman tegengekomen die mij eruit dps-te, of zelfs in de buurt kwam. Beste wat ik (rogue) heb gezien is eentje die op 75% van mijn damage stond... grootste concurrentie is momenteel mage of druid, afhankelijk van de situatie.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bleet schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:28:
[...]

Ik gun het ze ook wel, maar ik ben tot zover weinig goede druids tegen gekomen, de meesten waren ontzettende r'tards. :( En druids een overvolle classe? Niet op Aszune iig. Misschien nog wel de minst gespeelde class imho.
Warrior begint in de buurt te komen ;)

Snap het ergens ook wel, je gaat een paar keer met een feral druid en merkt dan pas hoe ineffecient het tanken van multiple mobs voor een warrior is tov een beertje...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

junglebeast schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:53:
Ik ben op zoek naar een addon waarmee ik de lvls van players in de chatwindows kan zien. Ik heb het een tijdje gebruikt maat kan nu niet meer de naam vinden..

/tbc

TBC is lekker joh..gaat als een speer. Alleen nog geen geluk met een rampart pug. Hehe wipen steeds na de 3 brug... Straks maar met wat 65+ guildies doen...
Fubar Prat :). Te vinden op: http://files.wowace.com/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

een goeie druid dps't een rogue er makkelijk uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 102844 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:16:
Ben ze tot nu toe nog niet tegengekomen, maar heb ook nog geen druids in de party gehad voor de dps (alleen als tank of healer). Als ze ons eruit DPSsen op gelijk lvl, gelijke gear, in vergelijkbare omstandigheden dan graag nerf plx!

Ik vind het jammer dat mijn favo class toch al niets toevoegt behalve rauwe DPS, dan moet ie daar ook wel de allerbeste in zijn anders neem je als groep toch liever een mage, lock of druid mee, die tenminste nog iets toevoegt behalve DPS allen.

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 08-02-2007 18:26 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 102844 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:16:
Ik zie het niet snel gebeuren, en als het wel gebeurd dan gaan er een hoop om een nerf roepen.
Rogue is de Class die alleen maar DPS naar een Raid brengt. Verder compleet niks.

Als ze dan niet eens meer het beste in hun soort zijn, wie heeft dan een Rogue nodig?
Rogue is gewoon top van de sustained damage en zal dat hopelijk ook altijd blijven.

Sowieso, ik moet de Druid die mij eruit DPS'd / Damage'd ook nog vinden hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:53:
[...]

Ik zie het niet snel gebeuren, en als het wel gebeurd dan gaan er een hoop om een nerf roepen.
Rogue is de Class die alleen maar DPS naar een Raid brengt. Verder compleet niks.

Als ze dan niet eens meer het beste in hun soort zijn, wie heeft dan een Rogue nodig?
Rogue is gewoon top van de sustained damage en zal dat hopelijk ook altijd blijven.

Sowieso, ik moet de Druid die mij eruit DPS'd / Damage'd ook nog vinden hoor...
/trade RaseriaN, lockpick plz :+

/edit typvoutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Inloggen blijft bij mij hangen op "Authenticating" :(
Iemand anders ook?

Is niet de eerste keer dat dit gebeurd de afgelopen maand :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:27:
Inloggen blijft bij mij hangen op "Authenticating" :(
Iemand anders ook?

Is niet de eerste keer dat dit gebeurd de afgelopen maand :|
* BootVluchteling logde 2 minuten geleden in zonder probs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Ja dat is ie helemaal.

En nog iets. Is het handig om zeg maar de quests in Outland te duo-en? Ik heb het ff gedaan met een lock gister en ging best snel van 70% naar 100%. Voor mijn gevoel dan, ik weet niet precies hoeveel quests ik nog te gaan heb in Hellfire. Wat is jullie ervaring?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DING! 70!

Damn, wat is zo'n flying mount relaxed zeg! Het spel wordt gewoon ineens echt 3D. Vooral met questen is het super lekker dat je gewoon direct naar de quest target kunt vliegen zonder je een weg te moeten banen door 20 mobs, en ook in PvP is het erg tof. Om weg te komen 1v1 is het gewoon sheep -> vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Ring of Blood Quests _/-\o_

Was leuk, later, bij de 5e boss echter wel hoop nodig gehad van wat (offgroup) guildies. Erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 169084 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:50:
Ring of Blood Quests _/-\o_

Was leuk, later, bij de 5e boss echter wel hoop nodig gehad van wat (offgroup) guildies. Erg leuk!
ik had geluk en een sterke groep.. alle mobs in 1x down zonder extra hulp.. soms 1 mage ofzo erbij die net ff langs liep.. daarvoor hadden we een horde party geholpen.. die vlogen er zo doorheen met ons erbij :P

/edit hmz, klap er nu 3x uit in 15 minuten..

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 08-02-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!