Het Grote World of Warcraft topic - Deel 103 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.260 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:19
Helox-in-a-box schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:22:
[...]

1. kanniet meer in 2.0
2. theorycraft 2.0
3. Chronometer
5. Chronometer
6. Bartender3
7. Atlas + AtlasLoot Enhanced
8. Cartographer
10. L2P

deze zijn te downloaden vanaf http://www.wowace.com/files behalve theorycraft, ff googlen ofzo.
voor 10: nieuws: Professionele gamebureaus helpen wannabe's een handje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 16:05
ImdaMned schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:28:
[...]

spelldmg staat tegenwoordig standaard in je character door blizz

voor bank spul neem je one-bag (wowace.com)
onebag kreeg ik niet zuiver werkend dat ik alles in 1 venster kreeg.. weet niet welke addon ik nu draai precies.. zal vanavond een pickie maken.. iig gebruik ik perl.. alleen kan ik nou weer nergens extra dingen vinden voor mn perl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
BootVluchteling schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:36:
[...]

onebag kreeg ik niet zuiver werkend dat ik alles in 1 venster kreeg.. weet niet welke addon ik nu draai precies.. zal vanavond een pickie maken.. iig gebruik ik perl.. alleen kan ik nou weer nergens extra dingen vinden voor mn perl...
volgens mij heeft blizzard zelf die optie nu ook ergens zitten.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

Bosmonster schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:09:
[...]

Was jij geen warlock? Die hebben een felhunter toch? ;)
BootVluchteling schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:21:
[...]

weet niet precies hoe of wat.. feral druid was geloof ik net te laat, en de mage zat blijkbaar te slacken ofzo.. weet het tbh ff niet..
Dus toch Silencers ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Hmm ik zit met een probleem, ik ben mijn main een beetje zat... dus dacht ik om een andere class te rollen... Ik heb normaal altijd een rogue als main gehad, dit omdat ik de hoge crits altijd geweldig vond om te zien.. maar dacht op een gegeven moment om te rerollen naar een priest die ik tot 62 gespeeld heb, alleen vond ik het healen saai worden..

Ik twijfel nu tussen een Warlock en een Mage....
Voor de lock zou ik gaan omdat ik dan sterk ben in PvP, maar een mage kan lekker hoog critten...
Het kom dus op het volgende neer, WHAT TO ROLL?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
[...]

1. kanniet meer in 2.0
2. theorycraft 2.0
3. Chronometer
5. Chronometer
6. Bartender3
8. Cartographer
10. L2P

deze zijn te downloaden vanaf http://www.wowace.com/files behalve theorycraft, ff googlen ofzo.
moet ik bij Cartographer ook al die andere add ons installeren zoals fishing, herbalisme enzovoorts.
Atlas staat ook niet op wowace maar vast wel op curse or worldofwar.net

maar super bedankt
en punt 10, ja ach :P we kunnen niet allemaal even goed zijn he :)
mijn eerste char (en enigste) is mage en die heb ik in iets meer dan 10 DAGEN naar l60 gespeeld. Maar mis dus idd nog een hoop end dungeons experience :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 51543 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:42:
Hmm ik zit met een probleem, ik ben mijn main een beetje zat... dus dacht ik om een andere class te rollen... Ik heb normaal altijd een rogue als main gehad, dit omdat ik de hoge crits altijd geweldig vond om te zien.. maar dacht op een gegeven moment om te rerollen naar een priest die ik tot 62 gespeeld heb, alleen vond ik het healen saai worden..

Voor de lock zou ik gaan omdat ik dan sterk ben in PvP, maar een mage kan lekker hoog critten...
precies wat je zegt.. mage=dps, warlock ook, maar de extreme crits krijg je bij de mage, en de warlock heeft meer sustained dmg..

persoonlijk heb ik mage gespeeld tot 38 ofzo, en vond ik het fucking saai. mn mana was zo een beetje elke 1-2 mobs op.. warlock is sterker in solo shizzle.

PvP=warlock 100%, PvE is twijfelachtig.. je mag evt. wel een keertje met mn warlock spelen als je wil zien hoe het is..?
maar super bedankt
mijn eerste char (en enigste) is mage en die heb ik in iets meer dan 10 uur naar l60 gespeeld.
Maar mis dus idd nog een hoop end dungeons experience :)
respect hoor :+ _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 07-02-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 06:37
Anoniem: 51543 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:42:
Als het je enkel om de crits te doen is, dan roll je toch een hunter? Hoef je niet eens moeite te doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Nephilim schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:44:
[...]

Als het je enkel om de crits te doen is, dan roll je toch een hunter? Hoef je niet eens moeite te doen dan.
Neh, geen zin om weer achter agility en AP aan te moeten rennen :P en mijn broer speelt een hunter, dus ik speel soms op die van hem.

Denk dat ik toch voor de lock ga, heb er toch nog een van lvl 28 staan :) gewoon full affliction gaan? want ik twijfel om ruin ff te pakken nu voor zeh crits :P

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 07-02-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13
thewizard2006 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:43:
[...]

......
mijn eerste char (en enigste) is mage en die heb ik in iets meer dan 10 uur naar l60 gespeeld. Maar mis dus idd nog een hoop end dungeons experience :)
WooT.....Kan ik je in huren? In 10 uur naar 60 vind ik echt indrukwekkend.

En about Cartographer. Je moet zelf weten wat je daarbij download. Ik heb ook de fishing/herbalism/mining. Enige wat die doet is een ïcoontje van de herb/fish/mine op je kaart plaatsen als je het gefarmed hebt.
Je hebt geen Atlas nodig voor instance maps, deze zitten ook in Cartographer.

[ Voor 28% gewijzigd door Bulligan op 07-02-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 22:29
Ben laatst ook wat timers tegen gekomen die onder andere je polymorph aftellen. Ikzelf vind het totale onzin, want een beetje mage voelt aan wanneer zijn polymorph breekt, ik zit er dan ook altijd wel vrij dicht in de buurt. Vaak is het zo dat halverwege 't casten van een nieuwe polymorph, de sheep breekt.

Beetje ervaring/skills komen ook om de hoek kijken mensen, niet allemaal klakkeloos addons erin stampen...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

[...]

moet ik bij Cartographer ook al die andere add ons installeren zoals fishing, herbalisme enzovoorts.
Atlas staat ook niet op wowace maar vast wel op curse or worldofwar.net

maar super bedankt
mijn eerste char (en enigste) is mage en die heb ik in iets meer dan 10 uur naar l60 gespeeld. Maar mis dus idd nog een hoop end dungeons experience :)
Eerste char en in tien uur naar 60? Sure O-)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Kazu schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:50:
Ben laatst ook wat timers tegen gekomen die onder andere je polymorph aftellen. Ikzelf vind het totale onzin, want een beetje mage voelt aan wanneer zijn polymorph breekt, ik zit er dan ook altijd wel vrij dicht in de buurt. Vaak is het zo dat halverwege 't casten van een nieuwe polymorph, de sheep breekt.

Beetje ervaring/skills komen ook om de hoek kijken mensen, niet allemaal klakkeloos addons erin stampen...
Niet akkoord. Een beetje mage resheept niet nadat er alwéér iemand die f* sheep gebroken heeft en vindt dat die dan maar moet gaan tanken. Doen ze dat niet en krijgt de healer aggro? Tja, /cast Invisibility he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 21:12
[...]

maar super bedankt
moest gewoon ff iets invullen aangezien ik niks wist op punt 4 & 9 :P

en ja, je kan die herbalism addons voor Cartographer installeren als het nodig is
[...]

mja, heb ook een hunter, voordeel is dat je gewoon tijdens het grinden een jointje kan draaien terwijl je autoshoot maar verder vind ik het supersaai. Mage zou denk ik erg leuk zijn en ben nu zelf ook van plan een mage te levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 22:29
Nephilim schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:53:
[...]

Niet akkoord. Een beetje mage resheept niet nadat er alwéér iemand die f* sheep gebroken heeft en vindt dat die dan maar moet gaan tanken. Doen ze dat niet en krijgt de healer aggro? Tja, /cast Invisibility he. :P
Dat bedoel ik ook niet, als mijn sheep 4x onderbroken wordt, heb ik ook zoiets van 'zoek het maar uit hoe je die 3e mob erbij tankt'. :P

Ik heb het over als jouw sheep gewoon breekt na de 50 seconden, als je bijvoorbeeld met een boss of grote groep bezig bent (ik denk nu ook in grootte van instances/raids)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
[...]

Fubar + BonusScanner/ItemBonus

[...]

Fubar + OneView

[...]

1. kanniet meer in 2.0
2. theorycraft 2.0
3. Chronometer
5. Chronometer
6. Bartender3
8. Cartographer
10. L2P

Of DrDamage ipv theorycraft, die staat wel bij wowacwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ebayzo schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:52:
[...]
10 uur ebay misschien? :+

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

[...]

Op mijn (overigens nog maar lvl 24) mage heb ik een sheep macro:

/Cast Polymorph Rank bla
/p Sheeping %t, you break it, you tank it!

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Helox-in-a-box schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:55:
mja, heb ook een hunter, voordeel is dat je gewoon tijdens het grinden een jointje kan draaien terwijl je autoshoot maar verder vind ik het supersaai. Mage zou denk ik erg leuk zijn en ben nu zelf ook van plan een mage te levelen
Ik level m'n hunter samen met iemand anders die ook een hunter heeft. Toen we 'Strat en andere lvl 60 instances' dezen, trapten we gewoon alles wat er te trappen viel. Best leuk als de warrior besluit alles te tanken en wij volop distracting shot spammen om die adds toch maar te kunnen trappen. :P

Questen / grinden we, dan maken we het onszelf sowieso wel moeilijk door iets te veel mobs tegelijk te verzamelen etc. Maakt het allemaal wat minder saai, toch? :P

Nee, mage is leuk joh. Frostbolt spammen :P (En ja, dat kan je ook anders doen dus.)
Kazu schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:55:
Dat bedoel ik ook niet, als mijn sheep 4x onderbroken wordt, heb ik ook zoiets van 'zoek het maar uit hoe je die 3e mob erbij tankt'. :P

Ik heb het over als jouw sheep gewoon breekt na de 50 seconden, als je bijvoorbeeld met een boss of grote groep bezig bent (ik denk nu ook in grootte van instances/raids)
Ach, dat merk je toch wel vlug, als de healer plots health gaat verliezen? Je hoeft nooit op je scheep te letten, enkel op de healer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18
Ik heb op mijn lvl 19 mage sheep nog niet gebruikt :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

[...]

zucht, weer een hunterbasher.. Ga ergens anders zielig zitten doen plzkthnxbye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204282

Ebayzo schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:52:
[...]
Van 59 naar 60 maybe? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 188327 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:06:
[...]

Wat jij zegt is eerder zielig dan wat hij zegt hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Lees je Nephilim in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..." ook even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ja ok
na 12 reacties van wow in 10 uur van 1 naar 60 weet ik het wel :P
uiteraard bedoelde ik dagen en heb het netjes aangepast :)
bedankt voor jullie oplettendheid :)

@kishan
ben zelf nu l62 mage en ik vind het nog steeds leuk. Pas gererolled naar frost en dat is super vind ik persoonlijk, maar zoals je aangeeft wil je critten. Nu zie je met frost wel je gehele crit maar met fire heb je dan nog ignite enzo, de dots dus die zie je niet critten dan :)
Wat ik wel heel erg minder vind is dat (voornamelijk k*t rogues) je een makkelijk target bent door lage HP en cloth. Wel merk ik dat ik met frost spec wat laster ben dood te krijgen, icebarrier, frost nova, blink ftw en anders iceblock en icebarrier, maybe CoC
laatst 2 horde (firemage en rogue) te slim af. Maarja wegrennen is dat het enigste wat je kan doen (als noobmage :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

thewizard2006 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:23:
ja ok
na 12 reacties van wow in 10 uur van 1 naar 60 weet ik het wel :P
uiteraard bedoelde ik dagen en heb het netjes aangepast :)
bedankt voor jullie oplettendheid :)
:>

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

[...]

Basht hij de hunter dan? Volgens mij geeft hij alleen maar aan dat 'jullie' (ik ga er maar vanuit dat je een hunter bent) gewoon de easy-mode in de game hebben :) Dan kun je zeggen wat je wil, maar zo is het wel. Kiten is ook al niet echt moeilijk (wel leuk soms trouwens).

Oh, bijna vergeten: plxkthnxbye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 41820 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:57:
Op mijn (overigens nog maar lvl 24) mage heb ik een sheep macro:

/Cast Polymorph Rank bla
/p Sheeping %t, you break it, you tank it!

:p
Het is "Sheeping T%, if you spank it, you tank it!" ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:37:
[...]

Het is "Sheeping T%, if you spank it, you tank it!" ;)
hunter macro }>

/cast multishot
/y Multishot fired, mages, check your sheeps!

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39
[...]

Ah nu weet ik ook ineens van wie ik dat geleerd heb, nephie teh evil >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Bokkie schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:41:
[...]

hunter macro }>

/cast multishot
lol, da's een goeie ;). Ik heb altijd een macro voor hunters mark, zijn toch nog een aantal mensen in pug's die het anders niet snappen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 114186 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:45:
[...]

lol, da's een goeie ;). Ik heb altijd een macro voor hunters mark, zijn toch nog een aantal mensen in pug's die het anders niet snappen :p.
Ach, sinds je mobs een teken kan geven boven hun poppetje heb ik daar geen last meer van. Vraag vriendelijk de lead, en zeg vervolgens Cross = Sheep, Skull = first kill, meeste n00bs snappen dat wel :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
thewizard2006 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:17:
ik zoek nog de volgende mods en maybe kunnen jullie mij hieraan helpen:
ben een mage dus:
1. een teller met de afstand tussen jou en een mob
2. de dmg die een spell doet op de spell knop
3. bijhouden van polymorph

4. een uitgebreide questlog (geen monkeyquest) waarbij ik alle quest netjes op een rijtje heb en wanneer je op een quest klikt je deze beschrijving er naast krijgt.
5. teller voor slow effect, winterchill, frozen etc zodat ik weet hoelang ik nog heb hiervoor
6. verplaatsen van buttons, andere indeling maken, vergroten/verkleinen
7. alle instance mappen + loot en bosses en mobs
8. beter kaartje (als dat er is)
9. add on die mijn bags sorteert op herbs, potions, AH stuff, quest items etc (Arkinventory)
10 meer handige doch simpele add ons die het spelen prettiger en makkelijker maken (ik hou van lekker simpel)
nu zoek ik nog:
1. die afstandteller, maar hoorde dat die niet meer mogelijk was helaas.
4.Een goede questlog: Had voorheen Extended questlog 3.6.6 maar die doet het niet meer :( en die was echt uber EDIT----> heb net versie 3.7.1 gedownload, vanavond kijken of hij werkt
6.verplaatsen buttons, Had bartender maar dat was teveel uitzoeken :P maybe dat ik het nog een xprobeer als ik er meer zin in heb :P
8: heb nu de overal kaart (als je op m drukt van map) maar nog niet een aangepaste kleine kaart (in de rechterbovenhoek) hier zoek ik nog wat voor.

Verder ga ik nog maar is wat sites afspeuren. Bedankt voor de reacties iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bongos is w.m.b. een goede bar-mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ja die heb ik ook net gevonden en gedownload
bedankt, vanavond ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

thewizard2006 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 07:39:
[...]

nu zoek ik nog:
4.Een goede questlog: Had voorheen Extended questlog 3.6.6 maar die doet het niet meer :( en die was echt uber EDIT----> heb net versie 3.7.1 gedownload, vanavond kijken of hij werkt
6.verplaatsen buttons, Had bartender maar dat was teveel uitzoeken :P maybe dat ik het nog een xprobeer als ik er meer zin in heb :P
8: heb nu de overal kaart (als je op m drukt van map) maar nog niet een aangepaste kleine kaart (in de rechterbovenhoek) hier zoek ik nog wat voor.

6. probeer eens trinity bars -> http://www.wowinterface.c...info6391-TrinityBars.html

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 22:42

Whuzz

Dodgeball!

hunter macro }>

/cast multishot
/y Sorry, just went water-spec, can't sheep no more!

Multishottende hunters worden na 1 waarschuwing de raid uitgetieft. /wave
Spaar je mana maar voor aimed shot of wat traps enzo.
En om degenen vast voor te zijn die gaan roepen: "Maar ik heb pet, ik red me wel, dus ik mag multishotten!", alvast veel plezier in higher lvl instances met meerdere mages. Als je 3 sheeps tegelijk breaked (seen it happen >< ) veel succes met je pet :)
Snappie88 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 01:04:
Ach, sinds je mobs een teken kan geven boven hun poppetje heb ik daar geen last meer van. Vraag vriendelijk de lead, en zeg vervolgens Cross = Sheep, Skull = first kill, meeste n00bs snappen dat wel :)
Precies. En met meerdere mages of rogues: Moon = Sheep, Disc = SAP, Skull = kill.

[ Voor 46% gewijzigd door Whuzz op 08-02-2007 08:19 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:07
Haai mensen, wederom graag weer even uw mening. Heb nu mijn Warrior lvl 53 fully gespecced in Fury. Nu ook dual wield en dit in combinatie met 2 x een Assasination Blade. Het critt wel als een gek nu trouwens ! Maar goed vraag me toch of het meer een blade voor een rogue ? Vind het zo wel oké, alleen kan ik zo wel doorgaan tot pak em beet lvl 58 voor dat ik naar Outlands ga ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15
thewizard2006 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 07:39:
[...]

nu zoek ik nog:

1. metahud heeft nog steeds een afstand teller(range check)
4. uberquest werkt perfect :)
6. gebruik ik niet heb alleen scale in de Wow options op klein staan scheelt weer zoeken naar een geupdated mod als er een nieuwe patch uitkomt die het breekt.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:16
Wat is Black Morras een klote instance trouwens, het idee is erg leuk maar buggy as helll.

Gister heen geweest voor karazhan attunement. Eerste try: alles ging goed, totdat we bij 1 van de laatste portals de add killer verloren, geen probleem. Whipe > reset. Tweede try: T/m Temporus ging alles goed, echter gingen een paar adds die we hadden laten lopen om temporus te snel te killen zonder reden Evaden terwijl ze medivh's shield aan het drainen waren > Medivh dood :S
3de try: 4de portal spawned nooit, duurt paar minuten tot 5de portal daarna gelukkig geen bugs meer en uiteindelijk makkelijk gehaald.

2 onverklaarbare bugs in 3 instances, waarvan 1 bug gelukkig niet het einde van de run betekende vind ik toch jammer na zolang beta testen. Zeker als het ook nog eens onverklaarbare bugs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18
Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 08:16:
En om degenen vast voor te zijn die gaan roepen: "Maar ik heb pet, ik red me wel, dus ik mag multishotten!", alvast veel plezier in higher lvl instances met meerdere mages. Als je 3 sheeps tegelijk breaked (seen it happen >< ) veel succes met je pet :)
Ach, zolang je gewoon oplet welke mob je gaat aanvallen is er niets aan het handje. Maar volgens mij is dat juist het grootste probleem. Door de chaos die grote raids met zich meebrengt, is moeilijk overzicht te vinden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Anoniem: 23522 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:32:
Basht hij de hunter dan? Volgens mij geeft hij alleen maar aan dat 'jullie' (ik ga er maar vanuit dat je een hunter bent) gewoon de easy-mode in de game hebben :) Dan kun je zeggen wat je wil, maar zo is het wel. Kiten is ook al niet echt moeilijk (wel leuk soms trouwens).

Oh, bijna vergeten: plxkthnxbye
Tuurlijk deed ik dat wel. Mag ik ook wel aangezien ik zelf (onder andere) een hunter speel, niet? :P
Hunters zijn gewoon easy to play, hard to master. Ik denk makkelijker te spelen dan andere klassen, maar even moeilijk om écht onder te knie te krijgen.
Kapoen schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:42:
Ah nu weet ik ook ineens van wie ik dat geleerd heb, nephie teh evil >:)
Lies :(

[ Voor 12% gewijzigd door Nephilim op 08-02-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:36
Dennism schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:06:
Wat is Black Morras een klote instance trouwens, het idee is erg leuk maar buggy as helll.

Gister heen geweest voor karazhan attunement. Eerste try: alles ging goed, totdat we bij 1 van de laatste portals de add killer verloren, geen probleem. Whipe > reset. Tweede try: T/m Temporus ging alles goed, echter gingen een paar adds die we hadden laten lopen om temporus te snel te killen zonder reden Evaden terwijl ze medivh's shield aan het drainen waren > Medivh dood :S
3de try: 4de portal spawned nooit, duurt paar minuten tot 5de portal daarna gelukkig geen bugs meer en uiteindelijk makkelijk gehaald.

2 onverklaarbare bugs in 3 instances, waarvan 1 bug gelukkig niet het einde van de run betekende vind ik toch jammer na zolang beta testen. Zeker als het ook nog eens onverklaarbare bugs zijn.
Had laatst ook een bug in Old Hillsbrad, na een wipe hing Epoch Hunter (of hoe heet ie ook weer?) op z'n oude plekkie in de lucht en konden we hem niet resetten. 't Was alweer redelijk laat dus daar maar weer bij gelaten, maar toch jammer...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 08:16:
[...]

/y Sorry, just went water-spec, can't sheep no more!

Regel dan een tank die weet wat ie doet zodat de mobs uit de buurt van de sheeps worden getankt. Zeker niet over nagedacht? Of denk jij dat goed tanken alleen aggro houden is?

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 08-02-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik was gister voor het eerst in Shadow Labyrinth. Echt een leuke instance vind ik dit! Vooral de boss fights erg leuk en origineel. We waren met een guild groep, dus het ging allemaal lekker soepeltjes. Alleen een wipe op de 3e boss omdat we die probeerde te nuken en de voidwalker adds te negeren. De 2e poging hadden we de mage en paladin op de adds gezet, en ik als warlock gewoon op de boss.

Ik merkte tijdens de 1e poging ook het nadeel van te veel health (ik had 11k). Het is nu zo goed als onmogelijk om mijzelf dood te maken (life tap, life tap, etc. en dan hellfire op het eind om zo geen durability penalty te krijgen) :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

ImdaMned schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:23:
Regel dan een tank die weet wat ie doet zodat de mobs uit de buurt van de sheeps worden getankt. Zeker niet over nagedacht? Of denk jij dat goed tanken alleen aggro houden is?
Dus omdat een hunter zijn multishot niet gewoon weg kan laten, mag de tank het oplossen?
Die goede tank denkt er namelijk net zo over als die goede mage. Hunter moet de sheeps met rust laten, en doet ie dat niet, dan lost ie het maar fijn zelf op.
Ik snap uberhaupt niet waarom je over tanks begint en nogal denigrerend doet alsof ik nog nooit over een goede tank heb nagedacht, dat was het hele onderwerp namelijk niet. Het ging er om dat hunters er vaak een handje van hebben alleen aan zichzelf te denken en dan lekker te gaan multishotten, waarna anderen voor hun gedrag op moeten draaien. De mage moet resheepen, of de tank moet ineens een extra target er bij pakken, of de healer moet een hunter (of de mage, soms pakt de multishot niet genoeg aggro en komt de mob op de mage af) ineens gaan healen.

Als de hunter weet wat ie doet, dan is het prima mogelijk om te multishotten en de sheeps ongemoeid te laten. Alleen de ervaring leert dat veel hunters hun eigen kunnen nogal wat te hoog inschatten...
Ik heb het uiteraard over PuG's. In guild-raids nooit problemen, daar kunnen de hunters het prima of ze doen het niet, ook prima. Gaat puur over hunters in PuG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:23:
[...]

of pull em eerst naar je toe met een fireblast/rank 1 bolt
op die manier kan ik er ook weer meer dps uitpompen met me bf ^^
Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:32:
[...]

Gaat puur over hunters in PuG's.
Instance runs met PuG's is hetzelfde als autorijden, vertrouw op jezelf anticipeer op anderen, en vooral ga er van uit dat anderen fouten maken die jij zult moeten corrigeren :P

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 08-02-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
10 dagen van 1 tot 60?? dat is niet mogelijk.... zelfs niet als je 24/7 speelt...
ben nu 2 weken bezig en ben lv 23, enz it constant te grinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

Dus omdat een hunter zijn multishot niet gewoon weg kan laten, mag de tank het oplossen?
Die goede tank denkt er namelijk net zo over als die goede mage. Hunter moet de sheeps met rust laten, en doet ie dat niet, dan lost ie het maar fijn zelf op.
Ik snap uberhaupt niet waarom je over tanks begint en nogal denigrerend doet alsof ik nog nooit over een goede tank heb nagedacht, dat was het hele onderwerp namelijk niet. Het ging er om dat hunters er vaak een handje van hebben alleen aan zichzelf te denken en dan lekker te gaan multishotten, waarna anderen voor hun gedrag op moeten draaien. De mage moet resheepen, of de tank moet ineens een extra target er bij pakken, of de healer moet een hunter (of de mage, soms pakt de multishot niet genoeg aggro en komt de mob op de mage af) ineens gaan healen.

Als de hunter weet wat ie doet, dan is het prima mogelijk om te multishotten en de sheeps ongemoeid te laten. Alleen de ervaring leert dat veel hunters hun eigen kunnen nogal wat te hoog inschatten...
Ik heb het uiteraard over PuG's. In guild-raids nooit problemen, daar kunnen de hunters het prima of ze doen het niet, ook prima. Gaat puur over hunters in PuG's.
uhm, wat je zegt klopt wel, maar besef ook dat multishot een heerlijke dmg output is voor een hunter.. als ik een mob kill, is het arcane shot, een -hit sting (of poison) multishot... als je geen multishot heb, zit je elke x te auto-shotten, totdat je cooldown op AS weer weg is..
Reconhell schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:33:
[...]

10 dagen van 1 tot 60?? dat is niet mogelijk.... zelfs niet als je 24/7 speelt...
bull.. record staat op dik 5 dagen afaik (5 dagen x 24 uur dus)

[ Voor 9% gewijzigd door BootVluchteling op 08-02-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

1-60 10 days played haal je makkelijk, dan doe je het zelfs nog rustig aan :P

7 dagen is makkelijk te halen, 4 dagen played moet je al wat meer bikkelen maar is wel mogeljk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

[...]

10 dagen naar lvl60 is wel te doen. Gaat wel ten koste van wat nachtrust denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154555

10 dagen van 1naar 60 kan echt wel, ik heb op me priest nu 9 dagen played en ben lvl 55 en ik ben niet zo'n grinder en hard lvler dus had ik allang lvl 60 kunnen zijn.

het is natuurlijk wel een alt, dus ik ken de meeste quests al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05:53

vhal

ಠ_ಠ

Mensen die zeggen dat hunters niet mogen multishotten zijn imho nogal kortzichtig, hebben geen benul van de damage output en zouden elke vorm van multitargetting casts moeten verbannen. Onzin. Een goede hunter weet wanneer hij multishot kan gebruiken en wanneer hij het niet kan gebruiken. Denk je nou echt dat een goede hunter gaat multishotten als er 4 sheeps rondlopen. Dacht het niet. Liever een /leave group/raid dan verder spelen met dit soort kortzichtige gedachten. Ik word echt moe van dit soort huntergebash. Hetzelfde zijn die achtelijke classes die doodleuk mobs in freezetraps gaan aanvallen.

[/frustratie]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-06 17:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

[...]

Doe eens /played als je in het spel zit, je zit vast bij lange na nog niet op de 10 dagen played ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201553

[...]

lol constant 2 weken lang grinden en dan lvl 23, dan hebben we hier toch een winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

10 played dagen kunnen net zo goed 365 echte dagen zijn mensen...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:12
Ooooh wat hou ik toch van balance specced zijn :*) ...

Gisten even een run gedaan in sethekk halls.
Als main healer ging dit uiteraard weer prima, nagenoeg 1 whipe en dat was op de eerste baas alhoewel ik ging dood en de huntard :P .

Hierna dropte ook nog eens http://www.thottbot.com/?i=58595

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 03-06 10:52
BootVluchteling schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:35:
[...]

record staat op 4 dagen/ 20 uur played zelfs :P Wel horde hunter natuurlijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 08-02-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Bokkie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:36:
[...]

7 dagen is makkelijk te halen, 4 dagen played moet je al wat meer bikkelen maar is wel mogeljk
maar dat is dan zeker niet als je begint en dan kan je je char lekker spekken met goede items die je op je main koopt + eventueel doe je het samen met iemand anders. En 4 dagen played en dan l60 is denk ik dan een nieuw record??

edit: record blijkbaar dus hierboven

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 08-02-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11369

lol constant 2 weken lang grinden en dan lvl 23, dan hebben we hier toch een winnaar.
Denigreren ftw! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

deadsy33 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:43:
Mensen die zeggen dat hunters niet mogen multishotten zijn imho nogal kortzichtig, hebben geen benul van de damage output en zouden elke vorm van multitargetting casts moeten verbannen.
Lees dat statement nog eens rustig door en vraag jezelf af wie er ook weer kortzichtig was ;)
Onzin. Een goede hunter weet wanneer hij multishot kan gebruiken en wanneer hij het niet kan gebruiken.
Helemaal waar. En zo ongeveer 1% van de hunters (naja, da's overdreven, maar iig minder dan bij andere classes, vanwege het grote aantal n00bs onder de hunters. Het is niet voor niets dat men het altijd over alle legolasses enzo heeft...), valt onder "een goede hunter".
Zoals ik al zei, in mijn guild runs is het nooit een probleem. In PuG's daarentegen :X
Denk je nou echt dat een goede hunter gaat multishotten als er 4 sheeps rondlopen. Dacht het niet.
Seen it happen. En ik ben vast niet de enige. En het type hunter dat dat doet, is hetzelfde type dat vervolgens de tank uitscheld, omdat die geen aggro zou kunnen houden, de mages uitcheld omdat die 'vergeten' te re-sheepen en de healer omdat die hem niet healde.
Liever een /leave group/raid dan verder spelen met dit soort kortzichtige gedachten. Ik word echt moe van dit soort huntergebash. Hetzelfde zijn die achtelijke classes die doodleuk mobs in freezetraps gaan aanvallen.

[/frustratie]
Het feit dát er zoveel huntergebash is, zou wel eens kunnen komen omdat er een kern van waarheid in zit? Er zijn nu eenmaal heel veel noob-hunters en die geven de rest een slechte naam.
Ik heb zelf ook een hunter hoor, omdat ik het hele pet-gebeuren super leuk vind, dus ik heb echt geen hekel aan hunters. Wel aan noobs die wipes veroorzaken, omdat ze hun (en andere) class niet begrijpen, of dat nou een hunter, een lock, of class xyz is. Feit is gewoon dat er in verhouding meer noob-hunters zijn, het is immers ook de makkelijkste class. ('t is niet voor nix dat 99% van alle bots hunters zijn he)
thewizard2006 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:11:
maar dat is dan zeker niet als je begint en dan kan je je char lekker spekken met goede items die je op je main koopt + eventueel doe je het samen met iemand anders. En 4 dagen played en dan l60 is denk ik dan een nieuw record??
Valt nogal mee hoor. Ik ben ge-rerolled op een nieuwe server (dus geen twinking, helemaal beginnen vanaf lvl 1 met 0 gold en geen bags enzo). Heb nu een /played van 4 dagen en 8 uur en ik zit op lvl 47 (bijna 48). Dus de lvl 60 halen binnen 7-10 dagen /played is echt goed te doen, zelfs zonder speccen.

[ Voor 13% gewijzigd door Whuzz op 08-02-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

-edit- lama, moet de edit knop gebruiken ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Whuzz op 08-02-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

heerlijk dat zoveel mensen elkaar weeer verkeerde begrijpen.
Er is een verschil tussen 10 gewone dagen en 10 dagen speeltijd.
Als ik tegen een vriend zeg ik zit nu al op 100 dagen speeltijd hebben ze zoiets van ja intressant.
Tot je uitlegt dat dat dus werkelijke speel tijd is en niet dat je dat spel al 100 dagen in de kast heb liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Gister bijna 75g uitgegeven aan nieuwe gear voor mijn lvl52 Druid. :) Ik liep nog in wat lvl30 spul, en ook wat Cloth.. Vond 't wel is tijd allemaa Leather te kopen. :) En aangezien ik toch 550g had. Gelijk twee setjes; een feral (vooral agi & sta) en een healing (int & spi). Hopelijk vanavond eens testen hoe dat bevalt.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 03-06 10:52
thewizard2006 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:11:
[...]

4 dagen/20 uur is op een nieuwe server.

Geen gespek dus :) Maakt volgens mij ook niet zo heel veel uit. Gaat er puur om dat je weet welke quests je wel en niet moet doen en weet hoe ze snel en efficient op te lossen.

Joana (recordhouder) gebruikt altijd een hunter (duh) en doet 80% quests en 20% grind ofzo.

Tis zo'n speed-freak, die ook records heeft op speed-runs in andere games zoals Quake enzo.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 08-02-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
BootVluchteling schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:44:
persoonlijk heb ik mage gespeeld tot 38 ofzo, en vond ik het fucking saai. mn mana was zo een beetje elke 1-2 mobs op.. warlock is sterker in solo shizzle.
Doe je toch iets verkeerd. Zelfs in TBC waar mobs flink wat health hebben kan ik tijden doorgaan. Een frostspec helpt daar een hoop bij, frost is een stuk meer mana efficient, en met genoeg +frost spul doe je flink wat damage.
thewizard2006 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:23:
@kishan
ben zelf nu l62 mage en ik vind het nog steeds leuk. Pas gererolled naar frost en dat is super vind ik persoonlijk, maar zoals je aangeeft wil je critten. Nu zie je met frost wel je gehele crit maar met fire heb je dan nog ignite enzo, de dots dus die zie je niet critten dan :)
Een mage uit m'n horde guild (die is opgestapt overigens) was ook alleen maar bezig met hoe hoog 'ie wel niet kon critten. Dat was z'n enige doel in 't leven, hoog en vaak critten. Hij pullde steeds aggro, maargoed, dat lang natuurlijk aan de tank. L2P als je 't mij vraagt, hoe hoog je crit is echt ZO onbelangrijk in dit spel...
/cast multishot
Het is sheep prutser :P
Nephilim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:15:
Tuurlijk deed ik dat wel. Mag ik ook wel aangezien ik zelf (onder andere) een hunter speel, niet? :P
Hunters zijn gewoon easy to play, hard to master. Ik denk makkelijker te spelen dan andere klassen, maar even moeilijk om écht onder te knie te krijgen.
Er is niks hard to master aan een Hunter, sorry. Het meest complexe wat een Hunter kan doen is tranqen in een raid, en dat stelt ook weinig voor. Als je een fuckup maakt heb je altijd je pet en feign death, en die laatste is ook nog eens een gratis aggrodump, dus daar hoeven Hunters zich ook geen zorgen over te maken. M'n hunter was m'n eerste 60, en in verhouding tot m'n priest en mage is deze gewoon boring.
MantaMania schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:21:
heerlijk dat zoveel mensen elkaar weeer verkeerde begrijpen.
Er is een verschil tussen 10 gewone dagen en 10 dagen speeltijd.
Verbaast me dat daar zoveel verwarring over is, volgens mij heb je het altijd over /played tijd namelijk, daar gaat het om. Iemand die niet elke dag speelt heeft daar bovendien een voordeel vanwege rested XP.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 08-02-2007 10:29 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

uhm, wat je zegt klopt wel, maar besef ook dat multishot een heerlijke dmg output is voor een hunter.. als ik een mob kill, is het arcane shot, een -hit sting (of poison) multishot... als je geen multishot heb, zit je elke x te auto-shotten, totdat je cooldown op AS weer weg is..
Ehm, steady shot? Nog mana-effective ook, erg handig als je de puller bent en dus eigenlijk nooit tijd hebt om te drinken. Aspect of the viper en steady shot r ur friends then.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
M'n warlock zat op 60 in 11 dagen /played. Alles zonder rested (wel met 2 personen geleveled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Hydra schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:26:
Er is niks hard to master aan een Hunter, sorry. Het meest complexe wat een Hunter kan doen is tranqen in een raid, en dat stelt ook weinig voor. Als je een fuckup maakt heb je altijd je pet en feign death, en die laatste is ook nog eens een gratis aggrodump, dus daar hoeven Hunters zich ook geen zorgen over te maken. M'n hunter was m'n eerste 60, en in verhouding tot m'n priest en mage is deze gewoon boring.
In raids (wat ik amper heb gedaan, daar heb k m'n mage voor), vond ik een hunter idd niet zo geweldig interessant. In 5 mans of minder wordt het dan weer een stuk minder saai, vond ik dan. Zo lang ik maar kan trappen althans. M'n pet en traps, de enige redenen waarom ik hunter speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Kleine vier afaik.

We gaan vanavond voor 't eerst Gruul's Lair in met de guild, benieuwd of we nog wat kunnen doen daar. Morgen staan er twee raids naar Karazhan gepland dus het lijkt erop dat het raiden weer gaat starten bij ons. ^^ Heb wat dat betreft geen idee wat ik in de resterende tijd wil doen. Pala gearen, lock lvlen, low lvl druidje lvlen, etc. Te veel keuzes. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:26:
Nou, dan zou ik dus weleens een verklaring voor het enorme verschil in dmg tussen hunters (ook andere classes trouwens) willen zien, en ook het enorme verschil in aantal deaths.

Wat een hunter doet in raids is vaak niet duidelijk zichtbaar, zoals healing. Ik noemn even een paar dingen:
- Inschatten wanneer je misdirect moet gebruiken
- Opletten wie er daadwerkelijk tranqed, en of het hit (chrommagus), gaat in hunterchat, ook niet zichtbaar.
- pullen/trappen (trappen is niet targetted). Re-trap als ie eruit komt (met de 30 sec CD moet je de eerste trap dus ~15 sec laten liggen voor je er iemand inzet). Ook niet erg zichtbaar.
- Opletten op healers/casters en ingrijpen als er wat mee is.
- Silence shot niet dom gebruiken, maar heals/dmg spells mee disrupten (ook niet erg zichtbaar). Zelfde voor scatter.
- Niet klakkeloos FD gebruiken, liever op mij rammen (deterrence/aspect of the monkey), dan op een healer. Kat terugroepen, growl aan, wachten op 2 keer growl-cast en dan FD.

etc etc

Players zien niet wat je doet, alleen dat er een hele hoop om onverklaarbare reden veel makkelijker gaat dan anders.

En trouwens, alsof healen zo moeilijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 27-05 12:50
Ik ga vanavond ook maar weer eens beginnen met WoW.
Alleen wil ik dit wel graag doen op nieuwe servers, heeft iemand misschien namen van nieuwe servers? PvP of PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:26:
[...]

Ehm, steady shot? Nog mana-effective ook, erg handig als je de puller bent en dus eigenlijk nooit tijd hebt om te drinken. Aspect of the viper en steady shot r ur friends then.
BM hunters zijn niet zo steady ;) is een MM talent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Laatst online: 21-10-2018
Bokkie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:36:
[...]

dat kan gewoon niet, je kan niet gepowerlevelled worden, en als je nagaat hoeveel xp je per uur max kan killen, lukt het zelfs met bot niet. Doe ik iets verkeerd ofzo? :O

[ Voor 3% gewijzigd door Reconhell op 08-02-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Jij zegt dat het een fout van de hunter only is, ik zeg dat ook warriors / druids (nog geen ervaring met pally tanks) hier zeker ook een rol in hebben. Als een mob in de buurt van een sheep word getankt dan kan een hunter inderdaad niet multishotten (of een druid maulen, een rogue bladefury).

Je verliest als party zijnde dan redelijk wat dmg. De tank doet z'n werk dan niet goed, kick jij de tank er dan uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Anoniem: 27963 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:39:
[...]
En trouwens, alsof healen zo moeilijk is...
De "mijn class is moeilijker/jouw class is een eitje"-discussie is echt zo nutteloos, over welke class het ook gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Reconhell schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:43:
[...]

dat kan gewoon niet, je kan niet gepowerlevelled worden, en als je nagaat hoeveel xp je per uur max kan killen, lukt het zelfs met bot niet. Doe ik iets verkeerd ofzo? :O
fout nee, wel anders of minder efficient :)

en boosten hoeft ook niet, het gaat puur om de juiste quests pakken, en de juiste mobs grinden, geen tijd verspillen aan andere dingen ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:13:

Helemaal waar. En zo ongeveer 1% van de hunters (naja, da's overdreven, maar iig minder dan bij andere classes, vanwege het grote aantal n00bs onder de hunters. Het is niet voor niets dat men het altijd over alle legolasses enzo heeft...), valt onder "een goede hunter".
Zoals ik al zei, in mijn guild runs is het nooit een probleem. In PuG's daarentegen :X
Seen it happen. En ik ben vast niet de enige. En het type hunter dat dat doet, is hetzelfde type dat vervolgens de tank uitscheld, omdat die geen aggro zou kunnen houden, de mages uitcheld omdat die 'vergeten' te re-sheepen en de healer omdat die hem niet healde.
Het feit dát er zoveel huntergebash is, zou wel eens kunnen komen omdat er een kern van waarheid in zit? Er zijn nu eenmaal heel veel noob-hunters en die geven de rest een slechte naam.
Ik heb zelf ook een hunter hoor, omdat ik het hele pet-gebeuren super leuk vind, dus ik heb echt geen hekel aan hunters. Wel aan noobs die wipes veroorzaken, omdat ze hun (en andere) class niet begrijpen, of dat nou een hunter, een lock, of class xyz is. Feit is gewoon dat er in verhouding meer noob-hunters zijn, het is immers ook de makkelijkste class. ('t is niet voor nix dat 99% van alle bots hunters zijn he)
De vergelijking " bots - easy - hunters " die je maakt slaat helaas de plank mis. De reden waarom de bots-users hunters kiezen boven alle andere classes is vanwege het feit dat hun survivability hoger ligt t.o.v. andere classes. Waarom vraag je? Ze dragen mail, hebben een pet die fungeert als 2e persoon (BM specced) en zijn eigenlijk onafhankelijk van mana aangezien bots zelden multishotten, SS'en en andere abilities gebruiken die mana kosten. Meestal blijft het toch bij autoshot en een pet die het werk doet. Mochten ze aggro krijgen, dan gebruiken de meeste bots feign death wat ik bv een warlock (ook een class met een pet) niet zo snel ziet doen. Voor de bot-gasten geldt maar 1 ding; "Time is money friend". Hunter heeft de minste downtime. Dus het gaat mij te ver om geautomatiseerde players (bots dus) te vergelijken met echte spelers en vanuit daar een conclusie te trekken.
Maar ik deel je mening dat er een hoog aantal hunter-retards rondlopen die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn. Maar zo zijn ze wel in elke class te vinden. In iedergeval zal ik nooit iemand uitschelden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, verkeerde post ge-nvm

again: ^^
BootVluchteling schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:41:

Is een skill, geen talent.

[ Voor 196% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 08-02-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 31-05 15:52
Ik heb via 'n vriend van mij WoW plus expension geinstalleerd gekregen plus 10 dagen trial.
Had al vrij snel de smaak te pakken en zit nu na 3 dagen al op lvl20 en kan dus vrij weinig meer doen.
Nu wil ik dus zo naar de winkel gaan maar heb eigenlijk geen idee wat ik moet kopen.
Wat heb ik nodig om verder te gaan? (Undead mage)

WoW voor 20 euro (gratis maand spelen?)
WoW + BC (gratis maand spelen?)
WoW + BC + game card.

Is me niet helemaal duidelijk of je verplicht bent BC te kopen, ik neem aan dat er toch wat verschillen zijn. Ik hoop eigenlijk dat ik BC pas hoef te kopen als ik de gewone WoW doorlopen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
BootVluchteling schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:41:
Dan bewijs ik maar eens te meer hoe ongelofelijk imba ik wel niet ben, want mijn BM-hunter heeft wel steady shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
deadsy33 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:49:
[...]

Maar ik deel je mening dat er een hoog aantal hunter-retards rondlopen die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn. Maar zo zijn ze wel in elke class te vinden. In iedergeval zal ik nooit iemand uitschelden.
fixed :P

op de een of andere manier trekt een hunter mij totaal niet om te spelen, zelfde geld voor een warrior
komend weekend hopelijk tijd om Karazhan eindelijk in te gaan

heb er wel zin in wordt weer tijd om te raiden, krijg al ontwenningsverschijnselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:48
toch even een vraagje / idee over dat multishotten niet bedoeld als flame , ik zeg het mar vast vantevoren

Als je als hunter binnen de shooting range of met je rug naar sheeps staat, wat is dan het grote probleem van een multishot,
ik ben pas net met een hunter bezig en weet er mischien niks vanaf maar lijkt me redelijk logisch als je met je mages, en tank afspreekt de mobs te tanken uit de range van de sheeps, er niks aan de hand is.
of zie ik dit nou helemaal verkeerd?

Ik snap ook niet waarom mensen gaan zeiken als er iets fout gaat, het is maar een spelletje en je doet het voor je lol, als ik met mn priest in een party (pug dus) en mensen zitten constant tegen elkaar te bakkeleien dan ga ik dus gewoon, Ik heb in zulke dingen gewoon geen zin, en ze zoeken maar een andere priest op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 26-05 22:59
multi shotten in een instance blijft stom, maar ik als hunters dat bij mij doen. heb ik de mob net gereturtled terwijl die nog 1 yard voor mij staat meestal heb ik daar gelijk mee. of ik laat eerst mijn water elemtal de mob tanken tijd zat om turtlen het target :). puur omdat de mob meestal gedot wordt door het zij warlock of andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

deadsy33 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:49:
De vergelijking " bots - easy - hunters " die je maakt slaat helaas de plank mis. De reden waarom de bots-users hunters kiezen boven alle andere classes is vanwege het feit dat hun survivability hoger ligt t.o.v. andere classes.
Hogere survivability = easier.
Waarom vraag je? Ze dragen mail, hebben een pet die fungeert als 2e persoon (BM specced) en zijn eigenlijk onafhankelijk van mana aangezien bots zelden multishotten, SS'en en andere abilities gebruiken die mana kosten.
Pet als 2e persoon voor dmg of tank = easier.
Mana onafhankelijk, maar het wel kúnnen gebruik = easier.
Meestal blijft het toch bij autoshot en een pet die het werk doet.
2 buttons nodig om een mob te killen zonder zelf dmg op te lopen = easy.
Mochten ze aggro krijgen, dan gebruiken de meeste bots feign death wat ik bv een warlock (ook een class met een pet) niet zo snel ziet doen.
Snelle en effictieve aggro-release = easy.
Voor de bot-gasten geldt maar 1 ding; "Time is money friend". Hunter heeft de minste downtime.
Minste downtime = easy.
Dus het gaat mij te ver om geautomatiseerde players (bots dus) te vergelijken met echte spelers en vanuit daar een conclusie te trekken.
Huh? Wat kunnen de echte spelers dan níet wat een bot wél kan? Het feit dat alle bots hunters zijn is omdat bij een hunter in de basis zo weinig denkwerk en aanpassingsvermogen is, dat het makkelijk in een stukje software is te vatten.
Natuurlijk doet een échte speler veel meer met zijn hunter dan een bot en ik weet prima dat het veel meer is dan die paar knoppen die die bot gebruikt, ik heb immers zelf ook een (lvl 53) hunter. Maar al die feiten die jij hierboven opsomden maken de hunter simpelweg tot een EZ_mode class in vergelijking met anderen.
Precies, elke class heeft zijn noobs. Ik zie ook wel eens mages hun eigen sheep breaken met AoE.
Maar er zijn nou eenmaal meer noob-hunters en die geven de hele class een beetje een slechte naam.
We hebben flink wat hunters in ons guild, en die zitten (niet toevallig, want het lvlt gewoon snel met een hunter) allemaal in de hogere regionen en met hen is het heerlijk grinden en instances doen. Niets mis mee dus. :)
De Gesnaakte schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:57:
toch even een vraagje / idee over dat multishotten niet bedoeld als flame , ik zeg het mar vast vantevoren

Als je als hunter binnen de shooting range of met je rug naar sheeps staat, wat is dan het grote probleem van een multishot,
ik ben pas net met een hunter bezig en weet er mischien niks vanaf maar lijkt me redelijk logisch als je met je mages, en tank afspreekt de mobs te tanken uit de range van de sheeps, er niks aan de hand is.
Als je een hele goede hunter hebt, dan gaat dat wel ja. Alleen overschatten veel hunters zichzelf. De omgeving is nu eenmaal zo dynamisch dat het soms (om maar een voorbeeld te noemen, er zijn wel 100 situaties te bedenken) nodig/handig is om een ander target te sheepen. Dit target staat dan toevallig wél ineens in shooting range van de hunter, hunter heeft niets door, multishot, sheep broken.
Als een hunter wil multishotten, dan moet ie daarbij verdomd goed opletten. En er zijn een boel hunter die dat wel beweren te doen, maar waarbij het toch mis blijkt te gaan. Doe het dan gewoon niet. Je verliest er écht niet zoveel dmg door als party.
En áls er dan geAoE-ed moet worden, laat dat dan lekker aan de mages over, daarbij verbleekt je multishot toch echt.

[ Voor 20% gewijzigd door Whuzz op 08-02-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Gesnaakte schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:57:

Dat kan ook prima maar is meestal teveel werk/geregel. Vaak wordt er ook gesheeped bij adds etc. Een goede hunter weet wanneer die kan multishotten en wanneer niet. En steady shot kan het qua dps leuk vervangen nu (single-target that is)
Ik snap ook niet waarom mensen gaan zeiken als er iets fout gaat, het is maar een spelletje en je doet het voor je lol, als ik met mn priest in een party (pug dus) en mensen zitten constant tegen elkaar te bakkeleien dan ga ik dus gewoon, Ik heb in zulke dingen gewoon geen zin, en ze zoeken maar een andere priest op dat moment.
Het is natuurlijk irritant als je steeds doodgaat omdat er iemand gewoon zuigt. Tuurlijk kan het gebeuren dat je een fout maakt, ik schiet/sla ook weleens een schaap/trap aan puin (nerf auto-attack meestal). Maar als iemand herhaaldelijk bijvoorbeeld de healers bij Majordomo uit sheep schiet met multi... (en die mensen zijn er...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

BM hunters hebben steady shot...zeker weten

Verder word de hunter steeds meer een crowd control class (vooral na lvl 65). De dps is leuk maar crowd control word denk ik de main functie van hunters. Dat blijkt ook wel uit die lvl 70 skill waarbij je aggro naar je main tank kan overbrengen 0_o

En hunters die multishotten op sheeps etc...ja dat is gewoon stom, en als ze het dan toch doen dan moet je het zelf ook oplossen d.m.v. pet tank/ice trap :)

Gisteren 4 man ubrs gedaan, erg leuk en dan blijkt dat je echt veel moet CC's anders gaat het niet goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, het meeste reageer ik maar niet op, want zo kunnen we wel beginnen over alle classes natuurlijk.
En áls er dan geAoE-ed moet worden, laat dat dan lekker aan de mages over, daarbij verbleekt je multishot toch echt.
Oh ja, ga het daarmee vergelijken. Multishot is handig op 3-5-mob groepjes, en dat zijn er _veel_. Stuk mana-effectiever dan ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

remcio schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:59:
multi shotten in een instance blijft stom, maar ik als hunters dat bij mij doen. heb ik de mob net gereturtled terwijl die nog 1 yard voor mij staat meestal heb ik daar gelijk mee. of ik laat eerst mijn water elemtal de mob tanken tijd zat om turtlen het target :). puur omdat de mob meestal gedot wordt door het zij warlock of andere class.
offtopic:
lees je ooit je eigen post wel 's na btw? l2interpunctie imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Nephilim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:51:
[...]

Dan bewijs ik maar eens te meer hoe ongelofelijk imba ik wel niet ben, want mijn BM-hunter heeft wel steady shot.
is dit na TBC gekomen..? heb mn hunter hierna namelijk niet meer aangeraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:17:
[...]

is dit na TBC gekomen..? heb mn hunter hierna namelijk niet meer aangeraakt...
lvl68 skill ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 27963 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:13:
Nou, het meeste reageer ik maar niet op, want zo kunnen we wel beginnen over alle classes natuurlijk.
Hoezo? Zijn er nog meer classes die gebruikt worden als bot dan :?
Oh ja, ga het daarmee vergelijken. Multishot is handig op 3-5-mob groepjes, en dat zijn er _veel_. Stuk mana-effectiever dan ook ;-)
En laten dat nou juist de groepjes zijn waarbij mages zelf niet AoE-en, omdat sheeps en sap daar mooi van pas komen.
Als er 3 mobs zijn, 1 gesheept, 1 gesapt (of ook gesheeped), wat ga je dan multishotten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Dan bewijs ik maar eens te meer hoe ongelofelijk imba ik wel niet ben, want mijn level 63 BM-hunter heeft wel steady shot.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Laatst online: 03:04
Flint schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:51:
Ik heb via 'n vriend van mij WoW plus expension geinstalleerd gekregen plus 10 dagen trial.
Had al vrij snel de smaak te pakken en zit nu na 3 dagen al op lvl20 en kan dus vrij weinig meer doen.
Nu wil ik dus zo naar de winkel gaan maar heb eigenlijk geen idee wat ik moet kopen.
Wat heb ik nodig om verder te gaan? (Undead mage)

WoW voor 20 euro (gratis maand spelen?)
WoW + BC (gratis maand spelen?)
WoW + BC + game card.

Is me niet helemaal duidelijk of je verplicht bent BC te kopen, ik neem aan dat er toch wat verschillen zijn. Ik hoop eigenlijk dat ik BC pas hoef te kopen als ik de gewone WoW doorlopen heb.
WoW + game card of
WoW + BC + game card

zolang je geen lvl 58+ of bloodelf / dreanei speelt heb je TBC nog niet nodig

wel moet je weten als je nu al level 20 bent met je trial en dat je je WoW account activeert je eerst die andere 7 dagen van je trial niet lvl up kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Nephilim schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Dan bewijs ik maar eens te meer hoe ongelofelijk imba ik wel niet ben, want mijn level 63 BM-hunter heeft wel steady shot.

:P
CAN I HAEV YUOR BABIEZ?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:19:
[...]

indeed...
/golfclap Whuzz

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Whuzz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Ja hoor, mages / warlocks / rogues / warriors / druids / shammies / pallies / priests

Ik heb ze allemaal al wel gezien, je punt is?

[...]
En laten dat nou juist de groepjes zijn waarbij mages zelf niet AoE-en, omdat sheeps en sap daar mooi van pas komen.
Als er 3 mobs zijn, 1 gesheept, 1 gesapt (of ook gesheeped), wat ga je dan multishotten :?
Die ene mob die niet gesleept en gesapped is? Lees eens wat multi shot doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

ImdaMned schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:31:
Ja hoor, mages / warlocks / rogues / warriors / druids / shammies / pallies / priests

|:(
Je weet net zo goed als ieder ander hier dat het overgrote deel (ik gok zelfs 95% of meer) van de bots hunters zijn en dat daar een reden voor is. We hebben allemaal wel ééns een ander type bot gezien ja. Verandert verder niets aan de stelling.
Ah ja, om die ene mob neer te krijgen hebben we met zijn 5-en ook echt die hunter's multishot nodig. Overduidelijk dat dat het risico dat ie de sheep breakt meer dan waard is! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Nee! Niet een vieze rogue! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
ImdaMned schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:31:
[...]

[...]

[...]

ik heb nog nooit een warrior bot gezien (lijkt me ook stom want die hebben erg veel downtime), meeste zie je toch hunters

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!