Heh leuk Paling de MailRoguemdmeijer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:10:
[...]
GIEF H2O nub!
Gisteren voor het eerst Murmur neergelegd, ondermeer met onze waterkraan Trollimmie. Ik heb me in elk geval erg vermaakt. Ik snap nu ook steeds beter waarom er zoveel stamina op die gear zit. Was ik een lange tijd geleden nog onder de indruk van de 800 hits van Lava giants en 3k crits van Onyxia, nu word ik in die instance gehit voor 1200 en gecrit voor 2300 door mage-trashmobs (in Tier 2, ook wel weer grappig). Enhancement shaman valt helemaal niet tegen (17/44/0 build met clearcasting). Qua damage merk ik dat ik regelmatig bovenaan sta in een 5 mans groep, alleen aggro management voor een shaman is nogal tricky. Zelfs met white windfury damage trek ik regelmatig de aggro van de MT af, en de enige manier om de aggro te dumpen is een questie van de mob slopen of zelf doodgaan. Lekker simpel dus.
Verder is mijn ervaring dat de mogelijkheden om jezelf te buffen werkelijk eindeloos zijn. 40 AP op food, 60 AP potion, 35 Str pot, Winterfall firewater, Elixir of Agi, crit/agi pot erin en raggen met die zooi. Dan kom ik op 1250 AP op dit moment en met maximale WF crits van 1550.
Plezier zat in TBC. Mailrogues ftw!
Jij zit dan zeker ook net als ik rond de 9K hp als je gaat instancen tegenwoordig - behoorlijk verschil met voor tbc , dan kan je die klappen net wat makkelijker hebben he...
Leuke instance vind ik dat btw Shadow Labyrinth - de eerste keer dat ik er was hebben we 'm pug gecleard - met 2 hunters , warrior , warlock en resto sham (geweldig die LFG tool
Wel mooi ff http://www.wowhead.com/?item=27903 meegenomen - > Savagery enchant erop laten zetten nu kom ik rond de 2000 RAP
Gisteravond nog even teruggeweest daaro - need Lower City rep + key fragment voor Karazhan , nu alleen die van Arcatraz nog...
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .