Canon EOS 400D |
![]() ![]() |
QuickSpecs |
Canon introduceert de Canon EOS 400D. De Canon 400D D-SLR camera is uitgevoerd met een 10,1 Megapixel CMOS sensor, het nieuwe EOS Integrated Cleaning System en een groter en duidelijker 2,5-inch LCD scherm en 9-punts AF. Men verwacht dat de Canon EOS 400D de meest gebruikte camera ter wereld gaat worden. De camera is gepositioneerd boven de EOS 350D, op dit moment de best verkochte spiegelreflexcamera aller tijden. Met de introductie van de Canons EOS 300D in 2003, de eerste digitale spiegelreflex camera voor consumenten ter wereld, werd een digitale revolutie ontketend. “We zijn nu getuige van een massale trend in de richting van D SLR,” zei Mogens Jensen, Head of Canon Consumer Imaging Europe.
|
Prijzen |
Links |
|
Goede tutorials om mee te beginnen |
Mini FAQ |
• Oké ik wil een Eos 400D. Welke lens moet ik erbij nemen? Daarvoor is het Canonmount lenzen topic . De kitlens is voor het geld wat je ervoor betaald een prima lens om te beginnen. help me @ masiek aapje gmail.com om dit verder in te vullen |
Vorige delen & credits |
Canon EOS 400D - Deel 1 Credits & kusjes gaan uit naar de topistarters van het 350D topic, van wie ik de lay-out klakkeloos heb overgenomen Als er nog nuttige dingen zijn om toe te voegen aan het topic, laat het me dan weten. |
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 16-05-2007 20:25 ]
I served in a company of heroes.