Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.670 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
02-04-2007 Behaalde een 968e plaats op de nationale Ranglijst 35 48575
top 1000, woohoo :9

Nog één plek vrij bij de GoT Jeugdcompetitie
Er staat nog een aantal invites open, maar we hanteren wie het eerst accepteert, wie het eerst maalt. Stuur snel een HTmailtje naar Quachan (teamid: 770680) en meld je nog snel aan, wie weet pak jij dat laatste felbegeerde plekje :9

[ Voor 59% gewijzigd door Joss op 02-04-2007 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 02:58:
hey
kan iemand mij vertellen waar ik scouts kan toevoegen ??
8)7

en waar kan ikmijn hatstats zien?
Scouts ? simpel: Jeugdopleiding --> onder je huidige scouts staat dan huur nog een scout..... maar dat had je zelf natuurlijk niet kunnen bedenken.....

Voor de hatstats moet je firefox gebruiken en de foxtrick plugin installeren. ff googelen op foxtrick dus.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:15:
[...]

Scouts ? simpel: Jeugdopleiding --> onder je huidige scouts staat dan huur nog een scout..... maar dat had je zelf natuurlijk niet kunnen bedenken.....

Voor de hatstats moet je firefox gebruiken en de foxtrick plugin installeren. ff googelen op foxtrick dus.
Of gewoon op Alltid kijken ;)

@Sandy... Ik sprak even puur theoretisch. want puur theoretisch gezien is het onterecht om te verliezen van iemand die slechter is dan jijzelf. ongeacht hoeveel slechter dat is. In de praktijk gebeurd dit natuurlijk zo vaak dat we zulke kleine verschillen nog amper als onterecht. Bovendien wordt de factor geluk niet opgenomen in een theoretische verklaring. In de praktijk telt deze wel degelijk mee.

Dat is waarom je theoretisch niet kan verliezen van een slechte ploeg maar het uiteindelijk wel kan gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Wtf..
Scouts
Je belde 2 minuten geleden met Martinus.
Ik log net voor in! :s

Naja..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Scouts
Ian Heutz, 47 jaar
Zoekt naar 'spelers op alle posities' in Nederland (in Amsterdam)
Je belde 40 minuten geleden met Ian.
Verander Ontsla!

Christian Kahn, 34 jaar
Zoekt naar 'spelers op alle posities' in Nederland (in Noord-Holland)
Je belde 39 minuten geleden met Christian.
Verander Ontsla!

Thom Reekers, 55 jaar
Zoekt naar 'spelers op alle posities' in Nederland (in Zuid-Holland)
Je belde 39 minuten geleden met Thom.
Verander Ontsla!
Er heeft hier helemaal niemand gebeld :(
Ben niet de enige zo te zien.

Ben wel het seizoen goed begonnen. 6-0 overwinning thuis.
Ik wist helemaal niet dat je met counter 6 keer kon scoren.
Ik dacht dat je 3 counterkansen kreeg en dat was het dan. Ik had nog wel minder balbezit dan mijn tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Toon is al weer gezet voor dit seizoen. 3-1 verloren en mijn keeper eruit. Toch maar besloten om mijn stadion uit te breiden. Ik had er eigenlijk geen geld voor uitgetrokken, maar ik merk dat er gewoon structureel te weinig geld binnen komt.. Nou ja, dan maar weer een seizoen groeien en volgend seizoen proberen mee te doen om de knikkers :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:36:
[...]

Of gewoon op Alltid kijken ;)
Dan moet je wachten tot het helemaal geupdate is enzo. Foxtrick kan je het tenminste gelijk zien :9

Uiteindelijk met 5-0 gewonnen gisteren en sta nu 2e achter het team wat tegen het botje mocht openen. Er waren nog 89 plaatsen vrij in het stadion :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Waar zie je dat dan van die Hatstats met Foxtrick? Ik zie wel allemaal andere dingen tevoorschijn komen bij hattrick maar kan nergens iets vinden van die hatstats, ligt dit aan mij? :S

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is zouden die zichtbaar moeten worden bij je wedstrijdverslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNS schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:23:
[...]
Er heeft hier helemaal niemand gebeld :(
Ben niet de enige zo te zien.

Ben wel het seizoen goed begonnen. 6-0 overwinning thuis.
Ik wist helemaal niet dat je met counter 6 keer kon scoren.
Ik dacht dat je 3 counterkansen kreeg en dat was het dan. Ik had nog wel minder balbezit dan mijn tegenstander.
Jeugdopleiding is down dus ze zullen er wel mee bezig zijn...

Je krijgt inderdaad 3 counteraanvallen maar naast die counteraanvallen kan je team wel gewoon nog normale kansen creëeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Infinitytron schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:38:
Waar zie je dat dan van die Hatstats met Foxtrick? Ik zie wel allemaal andere dingen tevoorschijn komen bij hattrick maar kan nergens iets vinden van die hatstats, ligt dit aan mij? :S
Dat is iets grappigs waar ik echt maanden naar heb gezocht. Maar je moet je foxtrick land en taal dus op Nederland zetetn. Zodra er geen match is van je HT taal en je foxtrick taal blijven je stats achterwege :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Royz schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:56:
[...]

Dat is iets grappigs waar ik echt maanden naar heb gezocht. Maar je moet je foxtrick land en taal dus op Nederland zetetn. Zodra er geen match is van je HT taal en je foxtrick taal blijven je stats achterwege :)
Haha dat is inderdaad grappig, nu doet ie het gewoon meteen :D. Lijstje:
HatStats 94
LoddarStats 4.52
PStats 10.97
GardierStats 107

Ik zit zelf in de 9e divisie, dus wel redelijk toch? Ik ga ff uitvogelen wat die PStats en Gardierstats zijn :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff....die jeugdopleiding ligt er nogal een x uit joh...ma gister wel 5-0 gewonnen WO btj jammer dat ik hem niet op PIC had gezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:56:
[...]

Waar verander je dit dan?

Edit: Laat maar, heb het al gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
nou jeugdopleiding is weer "up".

Zoekt naar 'spelers op alle posities' in Nederland (in Overijssel)
Je belde 1 dag(en), 13 uur en 47 minuten geleden voor het laatst met Pim.
Verander Ontsla!

Je belde -12 minuten geleden met Pavel.
Bel Verander Ontsla!

Je belde -12 minuten geleden met Tieme.
Bel Verander Ontsla!

3 scouts nu, heb nog nooit jeugdspeler gepromoveerd. Eerste scout kan ik niet bellen omdat ik dat gisteren eens had gedaan, kreeg toen geen aanbod van een speler omdat ik nog een speler uit de oude opleiding had gehaald. Als ik nu scout 2 en 3 bel en beide afwijs, krijg ik dan later in de week nog kans om bij scout 1 een speler te promoveren?

edit: scout 2 en 3 aanbod afgewezen hopelijk kan ik scout 1 nog bellen en heeft die wat.

[ Voor 5% gewijzigd door sarinsarin op 02-04-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

Ja hoor daar is 'ie al weer. De toto van week 2 staat er op en is klaar om door jullie geanaliseerd te worden. Kijk goed naar beiden teams en voorspel wie er gaat winnen zondag. Ook is er natuurlijk de bonuswedstrijd waar je nog wat extra punten mee kan verdienen als je hem goed weet te voorspellen.

Succes allemaal en denk eraan, ook als je in week 1 niet mee hebt gedaan kun je alsnog bijsluiten. We hebben nog 13 weken resterend voordat de hoofdprijs van 3 maanden supporterschap wordt uitgereikt aan de winnaar dus er kan nog van alles gebeuren.

Waar wachten jullie nog op. Surf nu snel naar http://gottrick.bitxs.com/ en vul die toto vandaag nog in.

Gegroet,
De toto-man

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
heb toto ook maar ingevuld, maar beetje vaag dat je de uitslag moet voorspellen voor een wedstrijd met een botteam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Jeugdopleiding is weer in de lucht, maar de fout met de scouts is nog niet opgelost helaas

[ Voor 7% gewijzigd door CNS op 02-04-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
CNS schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:31:
Jeugdopleiding is weer in de lucht, maar de fout met de scouts is nog niet opgelost helaas
Hoezo? ik kon ze gewoon bellen, degene die ik de laatste dagen nog niet gebeld had.
Er stond nog wel de melding dat ik ze pas geleden gebeld zou hebben ( -12 minuten), maar er stond ook "Bel" bij en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Maar als ik het goed begrjip, hoe meer scouts hoe minder de kans dat je er een goede pull uit haalt :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
sarinsarin schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:37:
[...]

Hoezo? ik kon ze gewoon bellen, degene die ik de laatste dagen nog niet gebeld had.
Er stond nog wel de melding dat ik ze pas geleden gebeld zou hebben ( -12 minuten), maar er stond ook "Bel" bij en dat ging prima.
Bij mij werkt het ook nog niet. Is dus nog niet bij iedereen opgelost.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
het was bij -2minuten dat ik een van de scouts gebeld heb, maar dat is nu in een keer -58 minuten geworden.

Rara hoe kan dit en krijg ik de kans om hem te bellen of niet?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Ok werkt toch nog niet voor iedereen schijnbaar, volgens Tjecken zijn ze er mee bezig.

Van: HT-Tjecken
Aan: Helker 8501124.689 als antwoord op 8501124.673
02-04-2007 om 15:15

"Mine are now counting up from 0. I did not call any of them.

Mark Warrior, 39 years
Looking for 'Keeper' in Oceania (in Papua New Guinea)
You called Mark 25 minutes ago
Change Fire him!

Leonardo Luck, 36 years
Looking for 'Any type of player' in Oceania (in Victoria)
You called Leonardo 22 minutes ago
Change Fire him!

Adam Such, 35 years
Looking for 'Any type of player' in Oceania (in Cook Islands)
You called Adam 20 minutes ago
Change Fire him!
--------------------------------------------------------------------------------

² I wasn't even online when I was supposed to have called them :(

Yesterday I could not call them because they had the negative minutes countdoun; now they say that I already called them, which I never did...
--------------------------------------------------------------------------------
We're on it.

/Tjecken
Tjecko-85 (1713)
III.30 (51)

[ Voor 7% gewijzigd door sarinsarin op 02-04-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:25:
heb toto ook maar ingevuld, maar beetje vaag dat je de uitslag moet voorspellen voor een wedstrijd met een botteam?
Het is idd wel vaag, maar BOT-team is niet automatisch 5-0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor jouw wel joss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Buiten dat het "voor jou" is, snap ik niet wat je ermee wilt zeggen boertje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Nu online

lameeuw

Ik heb gisteren 8 keer gebeld met me scouts :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

druk dagje dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Kan ook steeds wel bellen met de scouts alleen geen speler toevoegen omdat ik er 16 heb. Daarom eerst maar es zien wat de eerste jeugdmatch gaat brengen voor ik er wat ontsla

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:00:
Ik heb gisteren 8 keer gebeld met me scouts :?
Hoeveel beltegoed heb je nog over?

@GoT-Toto... I'm on it... heb er overheen gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:31:
[...]

Hoeveel beltegoed heb je nog over?

@GoT-Toto... I'm on it... heb er overheen gekeken...
Je hoeft er niet op te zitten. Het is een bot-team. Dus is leuk voorspellen, 0-8, 0-10? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:36:
[...]

Je hoeft er niet op te zitten. Het is een bot-team. Dus is leuk voorspellen, 0-8, 0-10? :9
Toch gedaan nieuwe wedstrijd staat er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

Bij het vinden van een kleine fout in de nieuwe Toto (namelijk een Bot-team in de bonuswedstrijd) heb ik besloten deze te vervangen door de wedstrijd van SC Amsreiw. Iedereen die de toto reeds ingevuld had moet deze wedstrijd dus even aanpassen.

M.v.g
De toto-man

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Aaah ik zie dat de GoT II.3 jeugdcompetitie vol zit :d. Maar we beginnen nu donderdag om 19.45 uur toch? Nu maar broeden op een opstelling... zal lastig worden en maar wat gokken :p

[ Voor 27% gewijzigd door Vincitore op 02-04-2007 19:10 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Infinitytron schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:09:
Aaah ik zie dat de GoT II.3 jeugdcompetitie vol zit :d. Maar we beginnen nu donderdag om 19.45 uur toch? Nu maar broeden op een opstelling... zal lastig worden en maar wat gokken :p
05-04-2007 20:30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Oh ja, dom van me zeg xD. Dat staat ook wel bij de wedstrijden haha :p. Ik moet tegen the potentials van Quachan, ook gezellig ;).

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Waarom begint GoT II.2 dan pas op 12-4, terwijl GoT II.3 later is aangemaakt? :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja dat is wel een goede vraag Sandyman538. Ik zou het zo ook niet weten maar misschien doordat er een instelling verkeerd is gedaan, ik zou het ook niet weten :s

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Infinitytron schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:06:
Ja dat is wel een goede vraag Sandyman538. Ik zou het zo ook niet weten maar misschien doordat er een instelling verkeerd is gedaan, ik zou het ook niet weten :s
Dat kan volgens mij niet. Je kan nooit 2 weken vooruit boeken. Dat kan je met friendlies ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:52:
[...]

Waarom begint GoT II.2 dan pas op 12-4, terwijl GoT II.3 later is aangemaakt? :X
Kwam omdat hij gepland was om op 29 maart te starten, hij was echter ook pas op 29 maart gevuld. Toen heeft de game engine (want zelfs die is rond! :9 ) maar besloten om jullie 2 weken uitstel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:55:
.

... heb ik besloten deze te vervangen door de wedstrijd van SC Amsreiw. .
.
Hehe lol. Zal mij benieuwen wat jullie voorspellen, want ik heb zelf nog geen idee hoe ik ga spelen. :P

Ben zelf vergeten de toto van afgelopen week in te vullen, vanaf deze week doe ik ook mee. :*)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Quintus schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:41:
[...]

Hehe lol. Zal mij benieuwen wat jullie voorspellen, want ik heb zelf nog geen idee hoe ik ga spelen. :P

Ben zelf vergeten de toto van afgelopen week in te vullen, vanaf deze week doe ik ook mee. :*)
Same here, net mijn presentatie afgerond, nog een week en dan ben ik klaar met school :D

Begin trouwens mijn vaste divisie spuugzat te worden, en promoveren zit er waarschijnlijk weer niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Mijn wedstrijd zit ook in de toto. Ben ook wel benieuwd wat jullie invullen. Hoop tegen die tijd wel een nieuwe keeper te hebben :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik hoop dat ik mijn nieuwe scout nog kan bellen, inmiddels 28 uur geleden dat de bug gereport is :(
Edit: om de tijd te doden maar weer een potentieel Ned U20tje gekocht. 330k voor hoog-goed def met matig vleugelspel, liet me een beetje meeslepen (290 was genoeg) maargoed, voor dezelfde speler betaalde ik vorig seizoen ook 297k en nu zijn er een stuk minder van :P

[ Voor 57% gewijzigd door Joss op 03-04-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 00:07:
[...]

Same here, net mijn presentatie afgerond, nog een week en dan ben ik klaar met school :D

Begin trouwens mijn vaste divisie spuugzat te worden, en promoveren zit er waarschijnlijk weer niet in :(
Dus dit gaat niet meer lukken dan :P Pewwy in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dus Damien én jij hebben het gebookmarked, flauw hoor, om die jongen daar mee lastig te vallen in deze zware tijden :9 maar wel leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:29:
[...]

Dus Damien én jij hebben het gebookmarked, flauw hoor, om die jongen daar mee lastig te vallen in deze zware tijden :9 maar wel leuk :*)
Het staat zelfs in de OP gebookmarkt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Hebben jullie ook het probleem dat je geen jeugdspeler kunt scouten? Bij mij staat er dat ik 11 uur geleden heb gebeld ofzo...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:39:
Hebben jullie ook het probleem dat je geen jeugdspeler kunt scouten? Bij mij staat er dat ik 11 uur geleden heb gebeld ofzo...
Iedereen die nieuwe scout(s) heeft aangevraagd kan die nog steeds niet gebruiken. Is al sinds gisterochtend bij de HT's bekend maar blijkbaar kunnen ze het (weer) niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:45:
[...]

Iedereen die nieuwe scout(s) heeft aangevraagd kan die nog steeds niet gebruiken. Is al sinds gisterochtend bij de HT's bekend maar blijkbaar kunnen ze het (weer) niet vinden.
Stelletje amateurs :P

Edit: "Offtopic"

Kom je je bed uit met het idee nog even een mondeling tentamen door te nemen... kijk je op je telefoon, 3 smsjes van vrienden die zeggen dat dat weifie ziek is en het verschoven wordt naar een andere datum... Chill... dagje vrij :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

HvP postte in het forum op Hattrick het volgende:
after some serious investigating, i´ve cracked the new youth system.

if you tell your scout to search for something specific he won´t tell you anything about the main skill of the player. like search for playmaker, you won´t get playmaking data. he will tell you something about a randomly chosen skill. which is misleading. you can sack a player that you know has wretched defence, but he can have passable scoring and solid passing. if you´re unlucky, there´s no data at all.
if you don´t go specific, there´s random all the way, you could get data on any skill.

you do always get data on the new denominations:
the new denominations (prodigious, hopeful, hopeless, etc) represent training speed, which we know varies in the youth system.

this being said, having more than one scout does not help much, because the scout comment is rather irrelevant, it´s not reliable information. it will only make you hurt when you decline an offer and see that the one you accepted because you had no choice, is in fact a very crappy player.

so enjoy the new youth!
Weet iemand hier iets van? Het zou dus betekenen dat:
a) meer dan 1 scout overbodig is
b) wanneer je specifiek zoekt je vrijwel geen info krijgt over de skill waar je op zoekt

Laat de discussies maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:57:
HvP postte in het forum op Hattrick het volgende:

[...]

Weet iemand hier iets van? Het zou dus betekenen dat:
a) meer dan 1 scout overbodig is
b) wanneer je specifiek zoekt je vrijwel geen info krijgt over de skill waar je op zoekt

Laat de discussies maar komen :)
Mja er staat dat het rapport van de scout eigenlijk maar weinig zegt aangezien hij niet eens noodzakelijk de main-skill opnoemt van die speler...(beetje raar wel...) en dus zou 1 scout genoeg zijn want het is toch altijd gokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:54:
[...]

Stelletje amateurs :P

Edit: "Offtopic"

Kom je je bed uit met het idee nog even een mondeling tentamen door te nemen... kijk je op je telefoon, 3 smsjes van vrienden die zeggen dat dat weifie ziek is en het verschoven wordt naar een andere datum... Chill... dagje vrij :D
offtopic:
Kom je je nest uit, zie je op NU.nl dat al het treinverkeer tussen breda-tilburg-eindhoven plat ligt in de ochtend.... Chill!.. dagje vrij :D

En wat betreft scouts, ik had dit idee al voordat de opleiding was gestart. Omdat het zo'n grote gok is, is het nutteloos om meerdere scouts te hebben naar mijn mening. Twee kan ik nog inkomen, maar drie is a waste of money. Ik hou het lekker bij 1tje :) zoekt op alle talenten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 03-04-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:16:
[...]

offtopic:
Kom je je nest uit, zie je op NU.nl dat al het treinverkeer tussen breda-tilburg-eindhoven plat ligt in de ochtend.... Chill!.. dagje vrij :D

En wat betreft scouts, ik had dit idee al voordat de opleiding was gestart. Omdat het zo'n grote gok is, is het nutteloos om meerdere scouts te hebben naar mijn mening. Twee kan ik nog inkomen, maar drie is a waste of money. Ik hou het lekker bij 1tje :) zoekt op alle talenten :)
Maar ik zie geen wekelijkse kosten voor de scouts of de hele jeugdopleiding...Enkel die 5k voor een extra scout in het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:22:
[...]

Maar ik zie geen wekelijkse kosten voor de scouts of de hele jeugdopleiding...Enkel die 5k voor een extra scout in het begin...
En das maar goed ook, want ik heb nog geen fatsoenlijke scout gehad.
Mijn eerste scout dumpte een speler in mijn elftal zonder er iets over te zeggen, mijn nieuwe scout wil de telefoon al meer dan een dag niet opnemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:22:
[...]

Die heb ik ook niet kunnen vinden inderdaad... sterker nog... Ik had er 3 en gister 2 ontslagen omdat het toch onzin is... geen extra kosten voor het ontslaan...

@Joss... Misschien was zn beltegoed op

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik denk een goede zaak gedaan te hebben door deze keeper aan te schaffen.. En wat denken jullie? Goede prijs of teveel geboden? :X

19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
TSI : 3 620
Keepen : Goed

Prijs 79.000

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik denk dat je wel een goede transfer gedaan hebt ;). Kzie ze ook wel voor duurder staan met ongeveer dezelfde waardes nu ;).

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:48:
Ik denk een goede zaak gedaan te hebben door deze keeper aan te schaffen.. En wat denken jullie? Goede prijs of teveel geboden? :X

19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
TSI : 3 620
Keepen : Goed

Prijs 79.000
Slechte aanschaf als ik eerlijk ben. Te oud voor een beginnend trainee en te jong met te weinig ervaring voor een gewone keeper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tegenstander in de beker morgen heeft gisteren bijna 3,5 miljoen uitgegeven aan 2 nieuwe spelers. Dus de kans op de volgende ronde is ineens weer een stukje kleiner geworden. Zal er dadelijk even een analyze oplos laten en kijken we hem tactisch af kunnen troeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:10:
[...]

Slechte aanschaf als ik eerlijk ben. Te oud voor een beginnend trainee en te jong met te weinig ervaring voor een gewone keeper...
hm, ik ga deze niet trainen. Bedoeling dat ik deze toch enkele jaren kan houden, vandaar de keuze. Maar zoals bij de meeste transfers weet ik niet altijd waar op te letten (en zeker niet prijs). Maar bij deze aankoop gezien dat prijsvergelijk veeeeel lager dan andere was (+-130K)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:52:
[...]

hm, ik ga deze niet trainen. Bedoeling dat ik deze toch enkele jaren kan houden, vandaar de keuze. Maar zoals bij de meeste transfers weet ik niet altijd waar op te letten (en zeker niet prijs). Maar bij deze aankoop gezien dat prijsvergelijk veeeeel lager dan andere was (+-130K)
Waarschijnlijk waren die +130K ook een aantal jaar ouder en hadden ze meer ervaring waardoor ze betere ratings halen.

De manier waarop ik het (even heel kort door de bocht) zie heb je twee soorten aankopen. Aankopen om je club levend te houden... (trainees) en aankopen om je team te versterken (dit kan je dus doen met het geld dat je verdient aan je trainees).

- Als je een trainee koop zorg dan dat deze zo jong mogelijk is zodat je em zo ver mogelijk door kan trainen en dus voor een zo hoog mogelijk bedrag kunt verkopen. je hoeft nu niet op ervaring van een speler te letten. Zorg wel dat je trainee naast zijn hoofdstat ook een bijstat heeft. Zoals redelijk passen wanneer je PM traint. Een Briljant PM van 21 met redelijk passen gaat voor ongeveer 1M weg. Een Briljant PM van 21 zonder passing skills gaat voor slechts 6 of 7 ton weg...

- Koop je een speler die je niet gaat trainen en die dus gewoon een vaste waarde in je team moet zijn dan moet je kijken naar zijn skills maar ook naar zijn ervaring. Een uitstekend PM speler met redelijk ervaring haalt betere ratings dan een speler met formidabel PM met waardeloos ervaring...
Ook is het tegenwoordig erg verstandig om op te letten of de speler die je koopt niet een te hoog salaris heeft... **Dit is overigens niet van toepassing op het kopen van trainees want die hebben bij voorbaat een laag salaris**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nounou, het is fantastisch, een update over de situatie:

List of bugs:
* Can't call scouts (says you've already called them) - Being worked on

Daar hebben ze dan een dag over gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zondag 1-1 gespeeld met pic dus ik ben tevreden. ik ambieer geen kampioenschap dus een beetje bekeren heeft prioriteit. 200 hatstats met een 2* trainee, brakke vorm en pic dus ik denk dat ik niet bang hoef te zijn voor degradatie.

anyway geen internet thuis, want het wireless netwerkje is er niet meer dus jullie moeten het grotendeels zonder mij doen.

morgen in de beker verwacht ik geen problemen, maarja je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is best ingewikkeld hoor zo'n buglist maken :Y :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeerZ United (509110) VI.175 ???

Ben je er eindelijk uit, laat je hem in je Sig staan of mis je ze zo erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VI.175 for life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:11:
zondag 1-1 gespeeld met pic dus ik ben tevreden. ik ambieer geen kampioenschap dus een beetje bekeren heeft prioriteit. 200 hatstats met een 2* trainee, brakke vorm en pic dus ik denk dat ik niet bang hoef te zijn voor degradatie.

anyway geen internet thuis, want het wireless netwerkje is er niet meer dus jullie moeten het grotendeels zonder mij doen.

morgen in de beker verwacht ik geen problemen, maarja je weet het nooit.
jij zit dan ook een mickeymouse V!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:56:
[...]

jij zit dan ook een mickeymouse V!!! O-)
hahaha ow god nu gaan we op de man spelen nu wordt het link :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:32:
[...]

hahaha ow god nu gaan we op de man spelen nu wordt het link :p
Nee hoor, H3!N weet het zelf ook wel dat zn competitie niks voorstelt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje van mijn kant.
Het is voor het eerst (na een jaar spelen) dat ik me eindelijk eens serieuzer met transvers bezig ga houden.
Zo kocht ik een paar weken terug een 17jarige speler voor 85k. Hij had goed positiespel en goed scoren. Ik train scoren en deze speler werd gelijk in de eerste week uitstekent scoren. Dacht ik nu, nu hij net 18jaar is, laat ik hem eens gaan verkopen. En verkocht hem voor 240k waar ikzelf 212k aan overhield.
Is dit nou puur geluk van mijn kant of is dit goed opletten geweest wat ik kocht en verkocht? Toch leuk om meer dan 100% winst te halen zonder echt wat te hoeven doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:01:
Even een vraagje van mijn kant.
Het is voor het eerst (na een jaar spelen) dat ik me eindelijk eens serieuzer met transvers bezig ga houden.
Zo kocht ik een paar weken terug een 17jarige speler voor 85k. Hij had goed positiespel en goed scoren. Ik train scoren en deze speler werd gelijk in de eerste week uitstekent scoren. Dacht ik nu, nu hij net 18jaar is, laat ik hem eens gaan verkopen. En verkocht hem voor 240k waar ikzelf 212k aan overhield.
Is dit nou puur geluk van mijn kant of is dit goed opletten geweest wat ik kocht en verkocht? Toch leuk om meer dan 100% winst te halen zonder echt wat te hoeven doen :)
Gezien je vraagstelling is het puur geluk geweest ;) Maar het is een leuke manier om (snel) geld te verdienen, skilltraden noemen ze dat. Je zult echter, wil je het kunstje vaker flikken, inzicht moeten hebben in de vraag of de speler hoog is in de skill waarop je traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Joss schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:11:
[...]

Gezien je vraagstelling is het puur geluk geweest ;) Maar het is een leuke manier om (snel) geld te verdienen, skilltraden noemen ze dat. Je zult echter, wil je het kunstje vaker flikken, inzicht moeten hebben in de vraag of de speler hoog is in de skill waarop je traint.
Inderdaad. Als het leven zo makkelijk was geweest, dan deed iedereen dit wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pfff me toch weer laten meeslepen in een kleine bid war...Ben gister en vandaag al de hele dag bezig om een nieuwe trainee aan te schaffen voor een schappelijke prijs...Maar dan betaal je alsnog 500k :S
Philipp Heiß
TSI = 1 620, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
als reactie op enkele posts hier..

natuurlijk is het wel nuttig om meerdere scouts te hebben..
hij geeft namelijk aan of een speler getalenteerd is of niet.. iedere scout die je hebt geeft de kans op een getalenteerde speler of niet.. heb je er maar één heb je maar één kans ... dus hoe meer scouts deste vaker de kans op een getalenteerde speler (want dat is namelijk geen gok...)

2 lijkt me een goede optie.. maar 3 geeft natuurlijk grote kans op een getalenteerde speler
logisch is dus dat teams met 3 scouts veel vaker een talent zullen pullen ..

/edit
deze posts o.a.
Joss schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:16:
[...]

offtopic:

[ Voor 50% gewijzigd door Loona35 op 03-04-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:05:
logisch is dus dat teams met 3 scouts veel vaker een talent zullen pullen ..
[...]
Je doet net of het zo is. :P Het is jouw theorie. Mijn theorie is dat mensen vaker talenten zullen laten lopen, of juist safe spelen en de eerste meteen aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb dan EINDELIJK mijn eerste pull...
Ja? Oh, hallo kilverdo!

Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Nicholas Wezelaar en hij is 15 jaar.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens hopeloos kunnen zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Tsjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mijn eerste pull:
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Wienand Heerkes en hij is 15 jaar.

Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' matig op het gebied van Scoren wordt!

Geven we hem een contract, baas?
Heb hem maar meteen aangenomen...binnen een no-time op matig scoring klinkt iig al heel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Yes, ook hier kan er eindelijk gepulled worden. Scout 2 en 3 hadden niets bijzonders, scout 1 kon ik dagen niet bellen maar komt dan met dit:

Commentaar van de scout
15 jaar en 104 dagen, matig vorm
Sander Colen heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Hurray!! redelijk allround dus vast wel ergens iets goed dan (als ik het zo mag interpreteren) en iets extra's lijkt me een special ability.... Al wel bijna 16 geloof ik.

Ik heb dus wel 3 scouts en ben er op dit moment in ieder geval blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ow, ik dacht dat zwak allround wel aardig was :9

Gegroet JossNL! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Rieks Schilham.
Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Geven we hem een contract, baas?

Bij allround neem ik aan dat zn gemiddelde van scoren/positie/verdedigen/(vleugel/conditie/passen) zwak is. Dan moet er toch iets hoogs bij zitten :9 Hij is helaas al wel 2 dagen van 16 af.

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 04-04-2007 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Eerste scout was niks

Tweede scout:
Ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Volgens mij is deze speler getalenteerd op het gebied van Positiespel

Dus deze maar aangenomen en we zien wel wat het is donderdag. Deze staat dus op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:36:
[...]

Nee hoor, H3!N weet het zelf ook wel dat zn competitie niks voorstelt :9
het valt inderdaad erg mee. 2 goeie teams. maar mag ik ook een keertje? heb het wel gehad met lastige compo's.... bovendien is dit wel prima dan kan ik het eeste jaar even rustig inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:58:
[...]

het valt inderdaad erg mee. 2 goeie teams. maar mag ik ook een keertje? heb het wel gehad met lastige compo's.... bovendien is dit wel prima dan kan ik het eeste jaar even rustig inkomen.
Ik heb er geen probleem mee hoor heintje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Nou mijn competitie is weer goed bezig hoor :p. Zitten nu al op 4 bot-teams en sommige al vanaf 20-12-2005 en 13-06-2006, dat vind ik aardig lang. Nog even en ik win sowieso alles, saai dus :p Maar wel eindelijk naar de VIII ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:04:
[...]

Ik heb er geen probleem mee hoor heintje :)
ik ontloop graag degradatie door in laffe compo's te spelen. totaal geen moeite mee.
het is inderdaad best droevig qua niveau. ik speelde pic en met trainees en slechte vorm en stond nog op plek 4 qua hatstats. volgens mij was mijn VI nog sterker. achja zo goed is mijn team ook weer niet dus prima zo! :)

nou is het verschil tussen de V en de VI sowieso een beetje weg in mijn optiek de laatste seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Nu online

lameeuw

Ja hoor, heb je je scouts ingesteld dat ze aanvallers moeten zoeken komen ze met verdedigers aan..... stelletje prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een scout naar de Antillen en Aruba wilt sturen kost je dat een extra 1500 voor het vliegticket :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joss schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:39:
[...]

Je doet net of het zo is. :P Het is jouw theorie. Mijn theorie is dat mensen vaker talenten zullen laten lopen, of juist safe spelen en de eerste meteen aannemen.
...je hebt het nu over gedrag van mensen.. dat kun je inderdaad niet bepalen.
maar als je maximaal safe wil spelen zet je natuurlijk 3 scouts in. mochten de eerste 2 scouts geen talenten scouten heb je altijd nog een 3e kans.. bij 1 scout heb je maar 1 kans.

het is toch een simpel rekensommetje verder.
stel de kans op een toptalent is 50%...

heb je 1 scout.. dan heb je 50% kans
heb je er 2 dan heb je 2x de kans op die 50%

dus als je er 3 hebt heb je een grotere kans als je dat allemaal netjes door gaat rekenen
(geen zin om dat netjes uit te rekenen)

.. en informatie omtrent TALENT .. is niet gelogen door je scout of random o.i.d. dus daar kun je wel degelijk een speler op beoordelen. .. hier ga ik maar even vanuit, want als ook de TALENT info random is of nietszeggend, dan heeft het inderdaad allemaal geen nut. Maar dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Even wachten dus totdat die hele lijst van bottom naar top bekend is.

dus wie zegt dat het hebben van 3 scouts zinloos is heeft er duidelijk niet voldoende over nagedacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Loona35 op 04-04-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
Loona35 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:41:
.. en informatie omtrent TALENT .. is niet gelogen door je scout of random o.i.d. dus daar kun je wel degelijk een speler op beoordelen. .. hier ga ik maar even vanuit, want als ook de TALENT info random is of nietszeggend, dan heeft het inderdaad allemaal geen nut. Maar dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Even wachten dus totdat die hele lijst van bottom naar top bekend is.

dus wie zegt dat het hebben van 3 scouts zinloos is heeft er duidelijk niet voldoende over nagedacht.
ik denk wel dat scouts ook nog eens fouten kunnen maken en vaak zijn de tekstjes zo dat je het op meerdere manieren kan interpreteren. ben blij dat ik nog ff bij mn oude jeugd blijft, tot dat alles wat duidelijker is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:54:
[...]

ik denk wel dat scouts ook nog eens fouten kunnen maken en vaak zijn de tekstjes zo dat je het op meerdere manieren kan interpreteren. ben blij dat ik nog ff bij mn oude jeugd blijft, tot dat alles wat duidelijker is.
Ja zeg laat ons het vuile werk maar weer opknappen :P en al wat fatsoenlijks gepulled dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De vraag is wat wordt betiteld als TALENT. Ik denk niet dat dat per se iemand is die op uitstekend uit kan komen, maar dat het slaat op iemand de de potentie heeft om meerdere niveau's te stijgen. Dat zou ook van waardeloos naar matig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Waarom zeurt toch iedereen over die bot-teams? Heb je er al tegen gespeeld?

Zondag met mijn B-trainees en rest A-spelers tegen een bot gespeeld. Meteen +3 en +4 opgelopen voor mijn topwinger en spits. Weg kleine kans in de beker vandaag. Aangezien mijn SP-specialist al 2 kaarten gepakt heeft, zal hij zondag waarschijnlijk ook niet mee doen, nog minder kans op een fatsoenlijk kampioenschap.

Daarnaast alleen maar prutsers aan het werk gezien bij mij jeugd, hoogste was 1,5* en na de wedstrijd krijg je het commentaar van de trainer dat er 1 speler de verdedigingtraining goed oppakte... hij stond er als enige spits in!! :?
I hope everything is good with you, my friend.

It's been a quiet week here. The players have been working well, but I can't give you any details on their progress.

Theodorus Kruit has responded well to the Defending sessions we have organized this week. It's good to know our work has had an effect.

Thanks for listening. Now I'm sure you have other things to attend to.
Of zou dit een skill-pop zijn?

Edit:
We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Harry Veldhorst and is 15 years old.

Zeroing in on his Passing skills, this boy could very well be a hopeful talent. I would say as an allrounder, he's inadequate.

What do you say? Should we give him a chance?
Maar aangenomen, kan misschien nog een leuk spelertje worden aangezien ik through passing en def positions train.

[ Voor 40% gewijzigd door TheKeeper op 04-04-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Gisternacht weer wat geleerd, geen scouts bellen als je thuis komt van het bierdrinken :+

Iedereen die nog in de beker zit, succes! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Sandyman538 op 04-04-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:10:

Daarnaast alleen maar prutsers aan het werk gezien bij mij jeugd, hoogste was 1,5* en na de wedstrijd krijg je het commentaar van de trainer dat er 1 speler de verdedigingtraining goed oppakte... hij stond er als enige spits in!! :?
Dat zal hij waarschijnlijk wel een verdediger zijn en stond hij gewoon op de verkeerde plaats opgesteld. Stel volgende wedstrijd gewoon op als verdediger en kijk wat hij dan voor een score haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:09:
De vraag is wat wordt betiteld als TALENT. Ik denk niet dat dat per se iemand is die op uitstekend uit kan komen, maar dat het slaat op iemand de de potentie heeft om meerdere niveau's te stijgen. Dat zou ook van waardeloos naar matig kunnen zijn.
het talent kan volgens mij 2 dingen beteken:

1) het talent om te leren, dus hoe snel zijn skill stijgt
2) of de hoogte van zijn "start" skills

alle spelers kunnen immers hun skills tot maximaal uitstekend krijgen, daarin verschillen ze niet van elkaar. het lijkt mij dat talent staat voor hoe snel ze leren maar het doet er niet zo toe eigenlijk.

het gaat erom dat een getalenteerde speler altijd beter is dan een niet-getalenteerde speler. of hij leert sneller, of hij heeft hogere start skils.

dus je wil altijd liever een getalenteerde speler dan een niet-getalenteerde speler. de kans dat je een getalenteerde speler scout neemt natuurlijk toe naarmate je meer scouts neemt. vergelijk het met balletje-balletje.. normaal heb je één kans om het juiste bekertje aan te wijzen .. nu heb je één kans om een getalenteerde speler te scouten. met 3 scouts heb je 3x de kans.

met als enige verschil dat er niet persé een getalenteerde speler tussen die 3x hoeft te zitten, dus de kans bestaat dat er uberhaupt geen balletje is.

niemand die tijd teveel heeft en ff zijn wiskunde A of B2 skills er op los wil laten? :P .. misschien dat dat verhelderent werkt voor sommige
ph4ge schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:54:
[...]

volgens mij is dat niet mogelijk...bepaalde dingen zijn namelijk met groen aangegeven en die vallen binnen de bekende tree van HT.. zoals je bij skills van goed naar goddelijk kunt gaan.. heeft o.a. het talent ook zo'n eigen tree.. de scout zegt dus altijd wel degelijk iets over hoe goed een speler is.. je moet het alleen nog ff leren lezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Loona35 op 04-04-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:40:
[...]

volgens mij is dat niet mogelijk...bepaalde dingen zijn namelijk met groen aangegeven en die vallen binnen de bekende tree van HT.. zoals je bij skills van goed naar goddelijk kunt gaan.. heeft o.a. het talent ook zo'n eigen tree.. de scout zegt dus altijd wel degelijk iets over hoe goed een speler is.. je moet het alleen nog ff leren lezen.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens hopeloos kunnen zijn.

Gaat dus niet helemaal op... want hopeloos zit niet in de talent tree...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik denk niet dat ik het met mn Wiskunde B1,2 simpel kan gaan uitleggen :9 Tuurlijk is de kans groter dat je scout een goede speler vind als je drie kansen hebt. Ik weet echter van mezelf dat ik dan zelden die 3e scout zou bellen.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd of spelers nou wel of niet een cap hebben waar je niet overheen kan. Dus dat de ene speler maar goed kan worden in verdedigen en dus niet doorgetraind kan worden tot uitstekend.
Maargoed, dat is allemaal zorg voor later. Ik heb deze week iig al een specialiteit gevonden (snel) :9 Nu nog een week of 3 en ik weet zo'n beetje waar iedereen moet staan, maar dan zitten we natuurlijk weer met gescoutte spelers waar we bijna niks van af weten. HT heeft dus wel waargemaakt wat ze zeiden: je kan er een hoop tijd in steken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:10:
[...]

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens hopeloos kunnen zijn.

Gaat dus niet helemaal op... want hopeloos zit niet in de talent tree...
1. hopeless = disastrous
2. doubtful = wretched
3. hopeful = poor
4. talented = weak
5. hot prospect = inadequate
6. prodigious = passable

of bedoel je wat anders met talent tree?
en dat vertalen naar "echte" HTvaardigheden zoals disastrous wretched etc is natuurlijk natte vingerwek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:20:
[...]

1. hopeless = disastrous
2. doubtful = wretched
3. hopeful = poor
4. talented = weak
5. hot prospect = inadequate
6. prodigious = passable

of bedoel je wat anders met talent tree?
en dat vertalen naar "echte" HTvaardigheden zoals disastrous wretched etc is natuurlijk natte vingerwek.
Waar staat dat? Dan kan ik het even in het nederlands opzoeken (vind k een stuk handiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
NATTE VINGER WERK ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 04-04-2007 12:31 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.