Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.671 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik kreeg een hattrick mail "Do you like my sexy logo" Als je dit logo wilt bekijken en je gaat naar de pagina van dit team worden al je stadion plaatsen weggehaald. In het logo zit een virus met dit gevolg.

Bezig met werkzaamheden

Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 09-04-2007.

Staanplaatsen: -XXXXX
Gewone zitplaatsen: -XXXX
Overdekte zitplaatsen: -XXXX
Zitplaatsen in de VIP-boxen: -XXX
Bedenk goed wat je met je HT-mail doet..... en dat is dus de reden dat alle logo's offline zijn.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Spuit 11 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ooh dus dat is er gebeurd, ik las al zoiets met logo's enzo. Maar het is best kut als je stadion wordt afgebroken en je coach wordt vervangen. Hopelijk kunnen ze dat weer ff fixen dan :p.

Ik ga op jacht naar goedkope 18-jarige middenvelders ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:07:
Ooh dus dat is er gebeurd, ik las al zoiets met logo's enzo. Maar het is best kut als je stadion wordt afgebroken en je coach wordt vervangen. Hopelijk kunnen ze dat weer ff fixen dan :p.

Ik ga op jacht naar goedkope 18-jarige middenvelders ;)
Waarom 18-jarige en niet 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:20:
[...]

Waarom 18-jarige en niet 17?
misschien omdat 17 jarig niet te betalen is..... goed PM matig passen gaat al over de 5 ton..... redelijk PM met zwak of lager passen gaat al richting over een ton.....

[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 31-03-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja ik had eerst ook 17-jarige spelertjes op het oog maar die zijn echt zo duur. Met redelijk PM en redelijk passen zijn ze al 3-4 ton, en dat kan ik gewoon niet betalen. Met 18 jarige zit je al een stuk lager tot een ton gaan die volgens mij ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn spanjaarden toch vermakelijk als je niks te doen hebt :)

een of vage geit die naar mij ht-mailtjes stuurt. En kan geen engels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, de jeugdcompetitie waar ik aan deel neem is begonnen, en nu valt me 1 ding op: de thuisspelende teams staan vooralsnog op een redelijk makkelijke winst. Is dit in de GoT leagues ook zo geweest of zijn er ook teams die uitspeelden die gewonnen hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:04:
Hmmm, de jeugdcompetitie waar ik aan deel neem is begonnen, en nu valt me 1 ding op: de thuisspelende teams staan vooralsnog op een redelijk makkelijke winst. Is dit in de GoT leagues ook zo of zijn er ook teams die uitspeelden die gewonnen hebben ??
Ik heb met 0-5 gewonnen :9 (incl PIC :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hoe staat het met de jeugdcompetitie GotII.2? Zitten nu 5 in zie ik maar zijn er verder nog aanmeldingen binnen gekomen zodat we volgende week van start kunnen? :d

/edit: Got II.3 bedoel ik inderdaad. 2 zit idd al vol, maar 3 heeft dus nog niet genoeg aanmeldingen?

[ Voor 33% gewijzigd door Vincitore op 31-03-2007 21:41 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GotII.3 neem ik aan. 2 zat toch al vol of vergis ik me nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:17:
GotII.3 neem ik aan. 2 zat toch al vol of vergis ik me nu
GoT II.2 zit vol, begint 12 april

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Infinitytron schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:48:
Hoe staat het met de jeugdcompetitie GotII.2? Zitten nu 5 in zie ik maar zijn er verder nog aanmeldingen binnen gekomen zodat we volgende week van start kunnen? :d

/edit: Got II.3 bedoel ik inderdaad. 2 zit idd al vol, maar 3 heeft dus nog niet genoeg aanmeldingen?
Volgensmij zijn er genoeg aanmeldingen, maar wordt er te weinig geaccepteerd. Dus ik zou zeggen: nodig gewoon iedereen uit die erin wil, ookal zou je dan meer dan 12 man uitnodigen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, zodat de league deze onderdag gewoon kan beginnen.

Aanmelden voor GoT Jeugdcompetitie
Wil je meedoen met de leukste jeugdcompetitie van Nederland? Wil je je op termijn bewijzen tegenover 35 andere teams? Stuur dan een HTmailtje naar teamid:770680!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
lameeuw schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:04:
Hmmm, de jeugdcompetitie waar ik aan deel neem is begonnen, en nu valt me 1 ding op: de thuisspelende teams staan vooralsnog op een redelijk makkelijke winst. Is dit in de GoT leagues ook zo geweest of zijn er ook teams die uitspeelden die gewonnen hebben ??
Ik zit er tussen in, thuis spelend.. Maar wel 2-2 :/

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

iemand al een jeugdspeler op de nieuwe manier gepulled? Zoja, wat kreeg je te zien?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
_AzN_GhOsT schreef op zondag 01 april 2007 @ 02:29:
iemand al een jeugdspeler op de nieuwe manier gepulled? Zoja, wat kreeg je te zien?
Ik dacht dat je meerdere spelers te zien zou krijgen. Mijn scout had het in ieder geval over een veelbelovend talent, temeer omdat zijn vleugelspel 'hopeloos' zou zijn. Niet een contract aangeboden, maar nu krijg ik verder niet meer spelers te zien. Ik moet dat nieuwe jeugdsysteem toch nog maar wat beter doorlezen 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

Laatste oproep voor de GoT Toto die weer van start gaat!!!!

Vul hem voor Zondag 20:00 uur in http://gottrick.bitxs.com/

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op zondag 01 april 2007 @ 02:46:
[...]

Ik dacht dat je meerdere spelers te zien zou krijgen. Mijn scout had het in ieder geval over een veelbelovend talent, temeer omdat zijn vleugelspel 'hopeloos' zou zijn. Niet een contract aangeboden, maar nu krijg ik verder niet meer spelers te zien. Ik moet dat nieuwe jeugdsysteem toch nog maar wat beter doorlezen 8)7
Elke scout brengt (maximaal) één speler per week aan. Dus als je keuze wilt hebben, zul je twee (15k) of drie scouts (20k) moeten inhuren. Dan krijg je dus eerste afwijzen -> tweede keus / afwijzen -> derde keus.

Vanavond gaan we weer van start. Beloofd niet veel goeds, mijn tegenstander heeft een paniek aankoop gedaan:
30-03-2007 (1/32) fc czechsimpsons SUPER NRG 650 000 € 154 530
20-03-2007 (16/31) Os Fura Redes Fu fc czechsimpsons 237 500 € 156 750
17-03-2007 (16/31) Durex Sensitive Os Fura Redes Fu 351 000 € 155 050

Hij heeft dus een mythisch speler ofzo gekocht voor 650k, die eerder 2 maal voor de helft werd verkocht. Betaald hem 100k loon in de week, dus die zal na de bekerwedstrijd wel weer op de transferlijst staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Hallo baas, goed je weer te spreken.

Hoor eens, Arjan Reinen is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer redelijk zijn. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Damien2004 schreef op zondag 01 april 2007 @ 09:45:
Hallo baas, goed je weer te spreken.

Hoor eens, Arjan Reinen is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer redelijk zijn. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!

Het blijven maar vage omschrijvingen..... kan er nog niet zo heel veel mee moet ik zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lameeuw schreef op zondag 01 april 2007 @ 09:48:
[...]

Het blijven maar vage omschrijvingen..... kan er nog niet zo heel veel mee moet ik zeggen.....
Ja idd Ik dacht een super pull te hebben :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op zondag 01 april 2007 @ 09:52:
[...]

Ja idd Ik dacht een super pull te hebben :p
Dat heb je ook, grapjas :9 . Als je hem goed traint ;) wordt hij goed scoren - redelijk vleugelspel. Das niet verkeerd toch?
Edit: ik kan pas dinsdag ofzo een speler scouten, had een nieuwe scout aangenomen...

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 01-04-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik heb die waardeloze knakker 2 keer gebeld, en 2 keer wast alleen maar waardeloos dit en rampzalig dat..... laat maar lopen dus.

Gister meteen een jeugdspelert een kruisje voor 3 weken achter zijn naam... lijkt het hoofd elftal wel, meteen pleisters en kruisjes :p En ze moeten nog veel leren:
De spelers van MR renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar matig.

[ Voor 23% gewijzigd door lameeuw op 01-04-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:26:
Ik heb die waardeloze knakker 2 keer gebeld, en 2 keer wast alleen maar waardeloos dit en rampzalig dat..... laat maar lopen dus.

Gister meteen een jeugdspelert een kruisje voor 3 weken achter zijn naam... lijkt het hoofd elftal wel, meteen pleisters en kruisjes :p En ze moeten nog veel leren:
[...]
Ik denk dat de manager nog veel over ze moet leren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:20:
[...]

Dat heb je ook, grapjas :9 . Als je hem goed traint ;) wordt hij goed scoren - redelijk vleugelspel. Das niet verkeerd toch?
Edit: ik kan pas dinsdag ofzo een speler scouten, had een nieuwe scout aangenomen...
Ik kan er 1 door mijn eerste scout laten scouten, maar die andere twee kunnen nog niet :? Fijn dat de wekelijkse update dat niet meeneemt. Moet je dan wachten tot ze precies een week in dienst zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Titus Weersing.

Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer rampzalig zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij.

Dat is dus niet echt een goede, volgende keer beter:(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Gegroet RoYZzZ! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Geerten Zoon en hij is 15 jaar.

Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Volgens mij heb ik hier ook niks aan dus :/

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:30:
[...]

Ik denk dat de manager nog veel over ze moet leren :9
Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker :p Ik denk dat ik 2 spelers al bij toeval op de juiste linie heb geplaatst, maar dat is nog even uitvogelen. Wel zijn al die jongetjes omhoog gegaan in vorm dus dat heb ik dan al wel goed gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

1 speler haalde bij mij drie sterren dus die lijkt wel goed te staan :) De rest is allemaal niks.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, lees net dat je maar 16 spelers kunt hebben in je jeugdteam..... dat wordt ontslag volgende week voor een knakker om nieuw talent binnen te halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Huh? En ik had ergens gelezen dat je jeugdteam opgevuld wordt met kinderen van de buren en zo, die vervangen worden van zodra je een pull doet?... mja...ik ben begonnen met 15 spelerkes dus zou na 1 pull al wat moeten buitensjotten?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Blackminister schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:19:
Huh? En ik had ergens gelezen dat je jeugdteam opgevuld wordt met kinderen van de buren en zo, die vervangen worden van zodra je een pull doet?... mja...ik ben begonnen met 15 spelerkes dus zou na 1 pull al wat moeten buitensjotten?
Klopt ja. Maakt toch niet uit of het spel het voor je doet, of dat je het zelf doet? Het is beetje moeilijk inschatten wie je er uit gaat donderen, maar je kan er van uit gaan dat 90% van je pleinvoetballertjes niet boven zwak uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:38:
[...]

Ik kan er 1 door mijn eerste scout laten scouten, maar die andere twee kunnen nog niet :? Fijn dat de wekelijkse update dat niet meeneemt. Moet je dan wachten tot ze precies een week in dienst zijn?
same here 8)7 eerste scout kwam met een speler aan met zwak scoren, dacht laat ik maar lopen, ik heb er nog een,kan ik van die andere scout geen speler nemen :X

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 01 april 2007 @ 13:22:
[...]

same here 8)7 eerste scout kwam met een speler aan met zwak scoren, dacht laat ik maar lopen, ik heb er nog een,kan ik van die andere scout geen speler nemen :X
Dat kan als het goed is wel 7 dagen nadat je die tweede scout had ingehuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Infinitytron schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:48:

Zitten er ondertussen 6 in, en er staan nu nog 3 invites open. Mochten er dus nog geinteresseerden zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Invites accepteren kan zoals al eerder is gemeld bij jeugd/uitdagingen.

Gewoon hier posten als je een invite wilt, of ingame een berichtje naar 770680.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Is er ook al wat bedacht voor het probleem dat bepaalde GoT jeugdcompetitie's later klaar zijn dan de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
In eerste instantie wilden we PD's gaan doen, maar volgensmij valt uit de regels op te maken dat je in een competitie moet spelen, wil je friendlies kunnen regelen.

Dat maakt het wel een stuk lastiger, dan zijn die PDs niet mogelijk en zullen de speler van GoT II.1 twee weken geen training krijgen, GoT II.2/II.3 één week, waar de Eredivisie meteen door kan. Ik als GoT II.1 team zie dat niet zo zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:31:
In eerste instantie wilden we PD's gaan doen, maar volgensmij valt uit de regels op te maken dat je in een competitie moet spelen, wil je friendlies kunnen regelen.

Dat maakt het wel een stuk lastiger, dan zijn die PDs niet mogelijk en zullen de speler van GoT II.1 twee weken geen training krijgen, GoT II.2/II.3 één week, waar de Eredivisie meteen door kan. Ik als GoT II.1 team zie dat niet zo zitten :9
Op zich niet een heel groot probleem, aangezien we ook volgend seizoen kunnen bepalen wanneer we met de competities beginnen. Dus die PD-duels zullen dan nog wel te plannen zijn. Daarnaast is het volgens mij niet echt waar dat we training verliezen, omdat we toch sowieso wel friendlies kunnen regelen als we geen pd/duels hebben?

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
TheInsomniac schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:37:
[...]

Op zich niet een heel groot probleem, aangezien we ook volgend seizoen kunnen bepalen wanneer we met de competities beginnen. Dus die PD-duels zullen dan nog wel te plannen zijn. Daarnaast is het volgens mij niet echt waar dat we training verliezen, omdat we toch sowieso wel friendlies kunnen regelen als we geen pd/duels hebben?
Je kan geen friendlies spelen als je niet in competitie bent. Als je wel in competitie bent kun je maar één friendly per 3 weken spelen. Dus GoT II.1-ers zullen dan, als we alles gelijk laten starten (wat wel moet, anders kun je niet aan pro/deg doen), toch twee weken geen training hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:31:

Ik als GoT II.2 zie dat ook niet zo zitten, aangezien wij nu al twee weken geen training hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:49:
[...]

Ik als GoT II.2 zie dat ook niet zo zitten, aangezien wij nu al twee weken geen training hebben :(
Tegen die tijd (over 24 weken) heeft iedereen potentiele spelers. Nu training missen maakt zeg maar niks uit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 01-04-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
eerste YP gehad voor nieuwe systeem..

getalenteerd en algemeen zwakke skills...

..welke opmerkingen hebben jullie van jullie scouts gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:07:
eerste YP gehad voor nieuwe systeem..

getalenteerd en algemeen zwakke skills...

..welke opmerkingen hebben jullie van jullie scouts gehad?
Geen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:06:
[...]

Tegen die tijd (over 24 weken) heeft iedereen potentiele spelers. Nu training missen maakt zeg maar niks uit ;)
Wat een onzin weer. Waarom maakt het niks uit? Wij kunnen de komende 2 weken niks van onze huidige selectie bekijken d.m.v het wedstrijdverslag. Wel moeten we er 1 ontslaan omdat er anders geen jeugdpull aan toegevoegd kan worden. Dus om nou te zeggen dat training missen nu niks uit maakt vind ik ietwat kort door de bocht. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Gaat de goede kant op met de jeugdcompetitie van GoT II.3. Zitten nu al 8 mensen in en dus nog 4 plaatsen open!

Aanmelden voor GoT Jeugdcompetitie
Wil je meedoen met de leukste jeugdcompetitie van Nederland? Wil je je op termijn bewijzen tegenover 35 andere teams? Stuur dan een HTmailtje naar teamid:770680!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:30:
[...]

Wat een onzin weer. Waarom maakt het niks uit? Wij kunnen de komende 2 weken niks van onze huidige selectie bekijken d.m.v het wedstrijdverslag. Wel moeten we er 1 ontslaan omdat er anders geen jeugdpull aan toegevoegd kan worden. Dus om nou te zeggen dat training missen nu niks uit maakt vind ik ietwat kort door de bocht. :X
Weer onzin. Damn, dat is al de eerste keer vandaag. Waarom het niks uitmaakt? Omdat je huidige selectie alleen maar slechte speler zou moeten bevatten (volgens de HT'tjes). Ik heb net ook een speler moeten ontslaan, denk jij dat ik al wist hoe goed hij was? Dat weet iedereen pas over een week of 6.

*** GoT TOTO - LAATSTE KANS ***
Heren, laat je eens zien op http://gottrick.bitxs.com . Jullie wilden de TOTO terug, dus doe er dan ook wat mee. Mijn part vul je hem compleet random in deze week, maar doe wel mee. Het is zo'n kleine moeite
*** GoT TOTO - LAATSTE KANS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb de Toto al ingevuld dus mij kan je hem niet meer aansmeren :p. Ben benieuwd voor hoeveel ik een 18-jarige met redelijk PM en Passen kan kopen ;) :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ben ik te laat voor toto??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kan nog tot 20.00 precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Vraagje: ik ben geen supporter, maar heb nu wel een jeugdopleiding. Is er plaats voor mijn jeugdteam (dus van AC Quattro in de IXe divisie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nXXt schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:05:
Vraagje: ik ben geen supporter, maar heb nu wel een jeugdopleiding. Is er plaats voor mijn jeugdteam (dus van AC Quattro in de IXe divisie)?
Zeker, we staan open voor iedereen en bij de invulling van GoT II.3 geldt: wie het eerst accepteert, wie het eerst maalt :P Ik heb je teamid doorgegeven aan de beheerder van GoT II.3. Zijn wedstrijd begint een stuk later, dus het kan ff duren voordat je je uitdaging binnen hebt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 01-04-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen veel succes in het nieuwe seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zelfde. Dat Hattrick maar snel en gezond moge zijn, want dat is het nu dus weer niet :? Net een paar keer 'Service Unavaiable' :/

Edit: En we gaan maar weer standupdaten:
19e minuut: 1-0 achter :/
19e minuut: 1-1 :D
29e minuut: 2-1 :|
39e minuut: 2-2 :D

[ Voor 33% gewijzigd door Joss op 01-04-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goed begin is het halve werk zeggen. Na een half uur spelen sta ik met 4-0 voor tegen een team waar ik vorig seizoen maar 1 punt tegen pakte. Nou eens kijken waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
19e minuut: 1-0 achter :/
19e minuut: 1-1 :D
29e minuut: 2-1 :|
39e minuut: 2-2 :D

ik zie een trend :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de Maand : Majoh

Hij is begonnen op 4 juni 2005, heeft in zijn hattrick carriere nog weinig geluk gehad in de beker, en is de afgelopen seizoenen hard aan het vechten geweest om te promoveren uit de achtste divisie. Nu dit eindelijk is gelukt ligt het vizier op de zesde divisie, die binnen een paar seizoenen haalbaar moet zijn. Spam vooral zijn gastenboek vol, want Majoh is de user van de maand.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Toen ik begon met Hattrick ging ik nog regelmatig naar Top Oss wedstrijden kijken, waar de fans altijd Forza Top Oss schreeuwen (wat bij andere clubs niet veel anders is eigenlijk...). Dus ja Top weggelaten en mn teamnaam was geboren.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

In m’n eerste weken Hattrick heb ik weinig blunders gemaakt, toen ik wilde beginnen was er namelijk een wachtlijst van twee maanden, dus had wel even de tijd om me in te lezen. Echter wat ik wel deed was op bijvoorbeeld vijf verdedigers bieden, als ik er twee nodig had. En het gebeurde dus een paar keer dat ik dus er weer drie van kon verkopen omdat ik alle biedingen gewonnen had :S

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Afgelopen seizoen toen ik kampioen werd. De nieuwe indeling van drie seizoenen terug was namelijk niet echt gunstig voor me. Ineen ging alleen nog de kampioen van de VIII naar de VII. En ik werd dus twee keer tweede, maar vorig seizoen in de laatste wedstrijd het kampioenschap gepakt!

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Ik zou het hele design wat verder willen aanpakken, dus wat minder statische pagina’s en wat meer dynamische, door gebruik te maken van technieken zoals AJAX of Flex. Zodat het visueel toch allemaal wat aantrekkelijker wordt.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Te laat komen op een date omdat het zo’n spannende wedstrijd was...

6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?

Met onbeperkt budget kun je makkelijk een geweldig team kopen... Maar als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik wat minder flut spelers kopen die ik na twee weken weer ontsla.

7. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?

Op de trainer van The Magnificient Eleven, het team met de hoogste ratings van GoT federatie… Denk niet dat ik dat ooit ga halen.

8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum?

De toto hoop ik ;) Nee ik vind deze federatie eigenlijk heel leuk. Je wordt lekker vrij gelaten, leuk forum. Zolang niets moet en alles mag vind ik het best.

De wisselvraag van de vorige week

Wat trekt jou in HT? Oftewel ben je een echte ratio HT-er die altijd en immer zijn team beter wil maken of vind je de sfeer om HT eigenlijk vele malen belangrijker en zie je zelf dus meer als emo HT-er?

Vind de sfeer in de federatie leuk, al ben ik niet zo’n super actieve poster op ’t forum. Maar uiteindelijk hoop ik gewoon erg goed te zijn. Ben best wel een prestatie gericht kereltje.

De nieuwe wisselvraag

Een nogal voor de handliggende vraag, wat vind je van de nieuwe jeugdopleiding? Doe je mee, wat verwacht je ervan, vind je het beter dan het oude systeem?

Volgende keer is de user die deze vraag gaat beantwoorden: H2opoloer
Wil jij net als Majoh de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ohja, het is weer donderzondag :P De fed wordt weer actief zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
GoT II.3 begint ook al vol te stromen zo te zien ;). Nu nog maar 3 plekken nog te vergeven, gaat de goede kant op dus.

Sta met mijn teampje nu 1-0 voor na de 1e helft te hebben gespeeld. 3 weken terug heb ik 10-1 van hem gewonnen maar mss heeft hij zijn nieuwe aanwinsten erin gezet zodat zijn team beter is geworden. De eerste gele kaart is ook weer een feit :p
45 minuten: De ruststand was 1-0. Geblesseerde had met 86 procent balbezit een veldoverwicht.Moet dus wel wat meer kansen krijgen en afmaken, mist die een penalty xD

[ Voor 18% gewijzigd door Vincitore op 01-04-2007 21:01 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En de eerste blessure van het seizoen is alweer binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m2

maar ik sta wel 1-3 voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het lijkt me sterk dat ik nog 8e kan worden :P Zit een team in mn div die met 8-0 aan het verliezen is van een medepromovendus. Of hij moet perongeluk B-team hebben opgesteld ofzo :9

Sta overigens 2-4 5! :P voor, hopelijk houd ik het zo (toch jammer dan, dat ik mn eigen toto in een gelijkspel heb verandert :( :P )

Damn, 2-6. Dit had ik echt niet verwacht. Ik had me voorbereid op een afslachting, gezien die gast met zn 2 >mythische middenvelders :9 4 van mijn goals zijn trouwens veroorzaakt door fouten in zijn verdediging, lol :P

[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 01-04-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:47:
Ohja, het is weer donderzondag :P De fed wordt weer actief zeg
Zondag is de enige dag die mogelijkheden geeft tot actief klussen op dit moment :). Morgen zet ik de boel op Gottrick.
Nog 2 weken en dan ben ik klaar met mijn studie, daarna heb ik tijd voor andere zaken :D Dan hoef ik alleen nog af te studeren ;)

Crap, kom 1-2 achter. Ben benieuwd, volgens mij zijn mijn ratings een stuk hoger de die van mijn tegenstander. Hmm, 1-3.

Damn, die ratings. En dan te bedenken dat mijn reservekeeper op doel stond door een blessure

Pewwy United (230)
Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)

f c de hochel (226)
Middenveld: matig (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)

[ Voor 51% gewijzigd door Pewwy op 01-04-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:09:
[...]

Zeker, we staan open voor iedereen en bij de invulling van GoT II.3 geldt: wie het eerst accepteert, wie het eerst maalt :P Ik heb je teamid doorgegeven aan de beheerder van GoT II.3. Zijn wedstrijd begint een stuk later, dus het kan ff duren voordat je je uitdaging binnen hebt :)
* nXXt is lid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de toto een verlies van mijn team ingecalculeerd maar sta voorlopig op een 2-2 gelijkspel. 59% balbezit dus een winst zit er nog wel in...

@Pewwy, wat heb jij een slechte aanval (in vergelijking met de rest van je team)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nette ratings, maar daar win je zo weinig mee he.

Ik schrik van de competitie bij mij, hatstatsrangschikking:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Dreamteam C      236
FC Strijen       230
Windsmear Utd    230
Schoolboys Utd   228
Sloboza Utd      217
Super NRG        213
Koeien Utd       210
Dzikechester Utd 195

Zit toch weer zo dicht bij elkaar, dat ik weer geen uitspraak durf te doen over waar ik ga eindigen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:52:
Ik heb op de toto een verlies van mijn team ingecalculeerd maar sta voorlopig op een 2-2 gelijkspel. 59% balbezit dus een winst zit er nog wel in...

@Pewwy, wat heb jij een slechte aanval (in vergelijking met de rest van je team)
Aanval is inderdaad niet best, mede omdat mijn links en rechtshalf op het middenveld of naar het midden gepostioneerd staan. Ik moet nog een vleugelspelert kopen als mijn def op reusachtig verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:54:
Nette ratings, maar daar win je zo weinig mee he.

Ik schrik van de competitie bij mij, hatstatsrangschikking:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Dreamteam C      236
FC Strijen       230
Windsmear Utd    230
Schoolboys Utd   228
Sloboza Utd      217
Super NRG        213
Koeien Utd       210
Dzikechester Utd 195

Zit toch weer zo dicht bij elkaar, dat ik weer geen uitspraak durf te doen over waar ik ga eindigen ;(
Uit of thuis heeft ook nog een grote invloed op de hatstats. Als je daar geen rekening mee houdt, kun je het niet vergelijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 01-04-2007 21:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij jullie het sponsorgeld ook zo gestegen deze week? (nooit op gelet eigenlijk is dat altijd de eerste week van de competitie?)

van 58k naar 68k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:56:
[...]

Uit of thuis heeft ook nog een grote invloed op de hatstats. Als je daar geen rekening mee houdt, kun je het niet vergelijken.
Écht waar? :9
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:57:
Is bij jullie het sponsorgeld ook zo gestegen deze week? (nooit op gelet eigenlijk is dat altijd de eerste week van de competitie?)

van 58k naar 68k...
Écht waar? :9 J/k. Is altijd zo ja, hij is toch ook enorm gezakt 2 weken terug? :) Je sponsoren willen gewoon niet veel betalen voor 2 luie weken.

[ Voor 44% gewijzigd door Joss op 01-04-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:00:
[...]

Écht waar? :9

[...]

Écht waar? :9 J/k. Is altijd zo ja, hij is toch ook enorm gezakt 2 weken terug? :) Je sponsoren willen gewoon niet veel betalen voor 2 luie weken.
Gotcha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Aiaiai...

Kon niet op tijd goede orders doorgeven... Was net op vakantie geweest en kwam rond acht uur terug... 8-0 verlies =/

Supporters woedend... Lekker begin van het seizoen. Ik hoop dat ik geen spelers hoef aan te kopen (sta nu licht negatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste oproep van Joss voor de Toto heeft trouwens nog flink geholpen!! 7 mensen die met poep in de broeken uit angst voor represailles toch nog maar even snel naar gottrick.bitxs zijn gesurfed om de Toto in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de eerste wedstrijd van dit seizoen met 2-0 gewonnen.Heb m'n hatstatsrecord ook weer verbroken,haal nu 214 hatstats en 50,5 ster. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Wanneer zijn de uitslagen van de GoT Toto !!

Hier 2-2 gespeeld, met 4 gemiste kansen.
Flink ruk dus.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:13:
Wanneer zijn de uitslagen van de GoT Toto !!

Hier 2-2 gespeeld, met 4 gemiste kansen.
Flink ruk dus.
Max. 30 minuten nadat de laatste betrokken wedstrijd is afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:07:
Laatste oproep van Joss voor de Toto heeft trouwens nog flink geholpen!! 7 mensen die met poep in de broeken uit angst voor represailles toch nog maar even snel naar gottrick.bitxs zijn gesurfed om de Toto in te vullen.
whaha :9 maakt het alleen maar leuker voor mij, zie morgen de stand wel voorbij komen... nu studio voetbal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nou, heb al een aantal flaters opgelopen in de Toto. Heb wel de bonuswedstrijd exact goed.
Dus die 10 bonuspunten heffen dat dan weer op

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Eerste partij gewonnen :)

Hein heb jij enig advies voor mij hoe ik een counter team of een verdedigend team aan kan pakken? Heb er 2 in mijn divisie zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:16:
Nou, heb al een aantal flaters opgelopen in de Toto. Heb wel de bonuswedstrijd exact goed.
Dus die 10 bonuspunten heffen dat dan weer op
Doe je goed... Ik had 0-2 ingevuld..

Nog 20 minuten om de winst te pakken... voorlopig 2-2

Edit: 2-3 achter :@ zulke dingen moet je ook niet zeggen!!! (zonder af te kloppen)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-4 gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier gelukkig ook een mooi 0-2 overwinning hier. 63 sterren (omdat 1 goede middenvelder eruit getrapt is en mijn coach is ingevallen) met 247 hatstats, PIC. Ben er toch wel tevreden over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het pressievoetbal van Weert belemmerde de aanvallende bedoelingen van de tegenstander in grote mate.

Ik ben dus "De Tegenstander"

Wat is dan het nadeel van pressievoetbal? heb je daar een hele hoge conditie voor nodig in je team ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 29-08 23:29
Yep. Uit de regels:
De tactiek "Pressievoetbal" betekent dat al je spelers proberen hun tegenstanders onder druk te zetten en het iets belangrijker vinden om te voorkomen dat de tegenstander een aanval kan opzetten, dan om zelf iets op te bouwen. Het resultaat is dat het totaal aantal mogelijke kansen in de wedstrijd wordt gereduceerd. Dit zal uiteraard ook zijn invloed hebben op jouw mogelijkheden om kansen te creëren.

Het nadeel aan deze tactiek is dat je spelers hun conditie sneller dan normaal verbruiken.

Daarnaast wordt de conditie meegerekend als het gaat om de "pressievaardigheid" van een speler. Hoe vermoeider een speler is, des te minder hij in staat is om pressie uit te oefenen op zijn tegenstanders.
Ik geloof dat het alleen nuttig is als je denkt dat je toch geen kans hebt om te winnen en er een gelijkspel uit probeert te slepen. :)

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagacitus schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:43:
Yep. Uit de regels:

[...]

Ik geloof dat het alleen nuttig is als je denkt dat je toch geen kans hebt om te winnen en er een gelijkspel uit probeert te slepen. :)
Nou mijn tegenstander sleept er dus mooi 3 punten mee uit het vuur :@ AAAAH dit is zo zuur ... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

2-0 gewonnen, en drie gele kaarten alweer :S

Toto niet ingevuld, kreeg geen radiobuttons ookal was ik ingelogd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 29-08 23:29
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:46:
[...]

Nou mijn tegenstander sleept er dus mooi 3 punten mee uit het vuur :@ AAAAH dit is zo zuur ... :S
Enorme pech, want je had ook de betere stats, vooral je middenveld had het verschil moeten maken. :/

Bij mij was het precies omgedraaid. Mijn tegenstander was beter, maar ik had wel verwacht dat ie ging counteren, dus lekker PIC gespeeld. Had hij nog meer balbezit ook >:)

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch niet te geloven... Ik doe alvast een gooi naar de Award voor de meest onterechte verliespunten... 3,5 sterren meer en 145 Hatstats tegenover 130... en gewoon met 2-3 de boot ingaan omdat die kerel Pressievoetbal speelt...

Edit: Iets wat er voor hoort te zorgen dat je zelf bijna geen kansen creëerd...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind 15 hatstats niet echt een groot verschil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:02:
vind 15 hatstats niet echt een groot verschil.....
Nouja op een niveau van 250 hatstats niet nee. maar als je onder de 150 hatstats zit vind ik het toch een aardig verschil al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

De score na de eerste ronde van de GoT-Toto is bekend. Hier volgt de top 5.

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Kilverdo
6
1
2
Fresh_T
6
1
3
Hoedjevanpapier
4
1
4
Railrunner
4
1
5
stuifie
3
1

Voor de volledige uitslag moet ik jullie doorverwijzen naar http://gottrick.bitxs.com/

Announcement!!
Er is besloten om een prijs te verbinden aan de Toto. Na enig overleg en getob is er besloten dat de winnaar van de GoT-Toto 3 maanden supporter toegestuurd krijgt. Dus doe allemaal mee en test je voorspel-skills en misschien ben jij wel die gelukkige die er met 3 maanden supporterschap vandoor gaat!!

Met vriendelijke groet,
De Toto-man

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:42:

Volgende maand is de user die deze vraag gaat beantwoorden: …..
Quintus schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:52:
[...]

8-Bits wachtlijst:

River1974
majoh
H2opoloër
Kilverdo
:9

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:42:
Volgende maand is de user die deze vraag gaat beantwoorden: …..
Volgende maand? het is toch elke 2 weken?

Edit... Dit verlies zal wel HT-compensatie zijn met mijn bekerwinst... waar ik met 11 hatstats en 3 sterren minder met 3-0 won... had het liever andersom gehad...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zoals verwacht onderuit, maar 4-2 verlies valt me nog mee om eerlijk te zijn :) Volgende week weer een kans om van de voorlaatste plaats taf e komen :p

@ toto: toch niet eens zo heel slecht gedaan, alle GoT-spelers op winst gezet behalve mezelf :p

[ Voor 25% gewijzigd door lameeuw op 01-04-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
2-1 gewonnen met PIC zoals verwacht, helaas wel mijn topspeler met 2x geel van het veld...

En GoT toto met random invullingen toch nog 7e :p

Overigens had ik verwacht dat er meer mensen in het stadion zouden zitten, maar ipv 11k man maar 5.5k... dat word nog 2 weken rood staan =(

[ Voor 33% gewijzigd door Puc van S. op 01-04-2007 23:44 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:05:
[...]

Nouja op een niveau van 250 hatstats niet nee. maar als je onder de 150 hatstats zit vind ik het toch een aardig verschil al
Nee hoor, ook onder de 150 hatstats in totaal is een verschil van 15 hatstats echt niet aan te merken als een onterecht verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:41:
[...]

Nee hoor, ook onder de 150 hatstats in totaal is een verschil van 15 hatstats echt niet aan te merken als een onterecht verlies...
De definitie van onterecht verliezen is toch dat je beter bent dan je tegenstander en toch verlies? Wat duidt de kwaliteit van je team aan? Hatstats... Als ik dus meer Hatstats haal dan een andere partij en toch verlies... dan is dat toch onterecht? (even puur theoretisch gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:16:
[...]

De definitie van onterecht verliezen is toch dat je beter bent dan je tegenstander en toch verlies? Wat duidt de kwaliteit van je team aan? Hatstats... Als ik dus meer Hatstats haal dan een andere partij en toch verlies... dan is dat toch onterecht? (even puur theoretisch gezien)
Dus als je 1 hatstat meer hebt dan je tegenstander, en je verliest toch, is het onterecht? Wederom te kort door de bocht. Vroegah, bestonden er helemaal geen hatstats. Was het ook meer natte vinger werk om te kijken of je onterecht of terecht verloren had.

Dan bekeek ik mijn middenveld, zijn middenveld, mijn aanval, zijn verdediging, zijn verdediging, mijn aanval, en beredeneerde dan, tsja, het had twee kanten opgekunt, en het voordeel is nou net zijn kant opgevallen. Zo moet je ook meer naar je wedstrijden kijken (naar mijn idee).

Maar als jij het onterecht vind, dan kunnen wij daar niet zoveel tegen doen. Ik vind het in ieder geval nog lang niet onterecht... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey
kan iemand mij vertellen waar ik scouts kan toevoegen ??
8)7

en waar kan ikmijn hatstats zien?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dank u, dat lijstje miste ik nog ;)

En volgende maande is inderdaad volgende keer :D Knip/plak werk is soms best lastig :+
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.