De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de Maand : Majoh
Hij is begonnen op 4 juni 2005, heeft in zijn hattrick carriere nog weinig geluk gehad in de beker, en is de afgelopen seizoenen hard aan het vechten geweest om te promoveren uit de achtste divisie. Nu dit eindelijk is gelukt ligt het vizier op de zesde divisie, die binnen een paar seizoenen haalbaar moet zijn. Spam vooral zijn gastenboek vol, want Majoh is de user van de maand.
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Toen ik begon met Hattrick ging ik nog regelmatig naar Top Oss wedstrijden kijken, waar de fans altijd Forza Top Oss schreeuwen (wat bij andere clubs niet veel anders is eigenlijk...). Dus ja Top weggelaten en mn teamnaam was geboren.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
In m’n eerste weken Hattrick heb ik weinig blunders gemaakt, toen ik wilde beginnen was er namelijk een wachtlijst van twee maanden, dus had wel even de tijd om me in te lezen. Echter wat ik wel deed was op bijvoorbeeld vijf verdedigers bieden, als ik er twee nodig had. En het gebeurde dus een paar keer dat ik dus er weer drie van kon verkopen omdat ik alle biedingen gewonnen had
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Afgelopen seizoen toen ik kampioen werd. De nieuwe indeling van drie seizoenen terug was namelijk niet echt gunstig voor me. Ineen ging alleen nog de kampioen van de VIII naar de VII. En ik werd dus twee keer tweede, maar vorig seizoen in de laatste wedstrijd het kampioenschap gepakt!
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zou het hele design wat verder willen aanpakken, dus wat minder statische pagina’s en wat meer dynamische, door gebruik te maken van technieken zoals AJAX of Flex. Zodat het visueel toch allemaal wat aantrekkelijker wordt.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Te laat komen op een date omdat het zo’n spannende wedstrijd was...
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Met onbeperkt budget kun je makkelijk een geweldig team kopen... Maar als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik wat minder flut spelers kopen die ik na twee weken weer ontsla.
7. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?
Op de trainer van The Magnificient Eleven, het team met de hoogste ratings van GoT federatie… Denk niet dat ik dat ooit ga halen.
8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum?
De toto hoop ik

Nee ik vind deze federatie eigenlijk heel leuk. Je wordt lekker vrij gelaten, leuk forum. Zolang niets moet en alles mag vind ik het best.
De wisselvraag van de vorige week
Wat trekt jou in HT? Oftewel ben je een echte ratio HT-er die altijd en immer zijn team beter wil maken of vind je de sfeer om HT eigenlijk vele malen belangrijker en zie je zelf dus meer als emo HT-er?
Vind de sfeer in de federatie leuk, al ben ik niet zo’n super actieve poster op ’t forum. Maar uiteindelijk hoop ik gewoon erg goed te zijn. Ben best wel een prestatie gericht kereltje.
De nieuwe wisselvraag
Een nogal voor de handliggende vraag, wat vind je van de nieuwe jeugdopleiding? Doe je mee, wat verwacht je ervan, vind je het beter dan het oude systeem?
Volgende keer is de user die deze vraag gaat beantwoorden:
H2opoloer
Wil jij net als Majoh de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819