Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Jammer dat wij pas op 12 april beginnen... :'(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Joss schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:11:
[...]

Was het je gescoutte speler? Zoja, bitch :9 Zonee, dan zuigen onze spelers nog meer! :9

Edit: Het was dus een speler die al bij je zat. Dat is erg vaag, gezien Tjecken duidelijk zei dat je alleen maar HELE SLECHTE spelers zou krijgen. Als 4.5 ster gelijk staat aan heel slecht... :?
Er zijn al spelers gezien met 6,5 ster... een WB als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
@ TheInsomniac: Kan ik de competitie van Got II.2 ook joinen? Ik heb morgen echt heel wat bij te lezen na een paar uur weg te zijn geweest :p.

/edit: Nickys Youth Squad (161737)
Jeugdteam van VVV De Geblesseerde

Dat is mijn teampje ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Vincitore op 29-03-2007 23:49 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:15:Vanaf een onmogelijke afstand mikte Jory Quasten heel secuur in de lege hoek van de goal. Dat joch is goud waard voor SCD Jr.: 2-2!
Ik hoop dat ie goud waard is, kan wel een geld injectie gebruiken :P

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Sandyman538 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:25:
Jammer dat wij pas op 12 april beginnen... :'(
Idd, maar dat kan je neit veranderen :/ wel in een tussenstop van het seizoen stond er trouwens

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Vreemde vraag misschien, maar ik stel hem lekker toch :p Aangezien ik met een excel sheetje bezig ben om de jonge gastjes bij te houden, zou iemand een screendump willen posten met de info van 1 speler zodat ik weet wat ik in het sheetje moet inbouwen ?? ik heb nu naam, leeftijd, vorm, laatste waardering en laatste positie staan..... wat komt er nou bij laatste wedstrijd te staan bijvoorbeeld, is dat de laatste tegenstander of wat anders ?? De waarschuwingen en de blessures laat ik vooralsnog maar even weg want dat is altijd een verrassing :p

Een van de redenen dat ik deze vraag neerzet is dat de jeugdcompetitie waar ik aan deelneem (en zelf heb opgezet :p) pas op de zaterdag gespeeld wordt zodat men iig nog wat tijd heeft een gokje te wagen met de opstelling.....

[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 30-03-2007 00:10 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hoe ga je in godsnaam je keeper vinden voor de jeugdocompetitie :) Wat een bende dit :)

[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 30-03-2007 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Keeper wordt inderdaad het moeilijkste.

Ik ben maar aan een excel sheet begonnen om een en ander bij te houden en hopenlijk trends te kunnen ontdekken. Per speler per wedstrijd de vorm, positie en rating bijhouden.
Tevens het wedstrijdverslag goed lezen. Zo heb ik al 1 technische speler kunnen ontdekken.

Hopenlijk wordt er een functie in HO of HAM ingebouwd die dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Royz schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 00:00:
[...]

Idd, maar dat kan je neit veranderen :/ wel in een tussenstop van het seizoen stond er trouwens
Maar wat dan ook weer raar is, is dat de Eredivisie 5 april begint 8)7 , terwijl op het moment dat GoT II.2 compleet was, de Eredivisie nog maar 12 van de 16 team had en dus incompleet leek. Later bleken die 12 teams de hele competitie te zijn, maar toch.

Als de Eredivisie nu ook 12 april was begonnen had ik het begrepen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagacitus op 30-03-2007 08:35 ]

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik heb zojuist ook een team gekregen in hattrick :)

En nu nog uitvogelen hoe het allemaal werkt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
dynosu schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:53:

Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:53:

sterkte de komende jaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:34:
[...]

hahaha lees even een paar posts terug... die waar ik vertel dat ik 2 ton in de min sta :P
ach 3 ton is ook goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha ja dan koop ik em voor 3 ton en ben ik daarna gelijk mn hele team kwijt aan faillisement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

ik voel een warme liefde voor elkaar hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:16:
ik voel een warme liefde voor elkaar hier :D
Heel goed want die is er ook ;) Behalve als je Hein tegenkomt... dan moet je oppassen :P
Egbert Bens kopte een corner perfect door op de vrijgelaten Jurjan Born
Moet ik hier nou uit opmaken dat die speler specialiteit koppen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:19:
[...]

Heel goed want die is er ook ;) Behalve als je Hein tegenkomt... dan moet je oppassen :P

[...]

of dat de andere een goede corner kan nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:20:
[...]

of dat de andere een goede corner kan nemen
Nee want er staat niet bij wie de corner nam. Wel had ik 2 penalty's mee. Allebei op verzilverd door 1 speler

- Vanaf de penaltystip vergrootte Gino Paulides de voorsprong van FCMk tot 2-0, door de benen van de keeper!

- In de 42e minuut scoorde FCMk-speler Gino Paulides fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 3-0

Wat zegt dat... dat ie slecht scoort of slecht is in spelhervattingen?

Edit:
16 staanplaatsen en 3 zitplaatsen Opa's en Oma's mochtne dus ook komen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:48:
[...]

Nee want er staat niet bij wie de corner nam. Wel had ik 2 penalty's mee. Allebei op verzilverd door 1 speler

- Vanaf de penaltystip vergrootte Gino Paulides de voorsprong van FCMk tot 2-0, door de benen van de keeper!

- In de 42e minuut scoorde FCMk-speler Gino Paulides fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 3-0

Edit:
16 staanplaatsen en 3 zitplaatsen Opa's en Oma's mochtne dus ook komen
dat is moeilijk te beoordelen, want de tegenstander had waarschijnlijk een speler als keeper op goal staan. verder is het leuk als een speler 2.5 sterren haald, maar die zijn waarschijlijk matig of zelfs redelijk in vorm. vaak zijn het bij koppen toch wel de spelers met specialiteit koppen die scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

ik geef ook liefde, maar een ander sóórt liefde. ja en dat moet je maar net weten te waarderen hé? :)

TU + conditie....
Zit hier lekker op een zwak signaaltje van de buren dus ik kan ig een beetje internetten tot mijn 20mbit lijntje er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
[...]

[...]

Nee. Ook spelers zonder koppen kunnen deze zin in het verslag aan hun toegedicht krijgen.

TU:
Vorm: -7
Conditie: +18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Een vraagje of meer een meedenker :)

Ik denk graag altijd over andere trainingsvormen en de voordelen daarvan.
Zowiezo denk ik dat er ook nog een andere manier moet zijn dan de standaard manier om beter te worden of een goedkopere manier om beter te worden.

Het volgende heb ik geprobeerd in Plan© 1:

Trainings vorm 3 seizoenen positiespel, 3 seizoenen scoren en nu weer 3 seizoenen positiespel.
Er was genoeg winst om weer terug te gaan naar de 3 seizoenen positiespel waar ik met de opbrengsten 3 nieuwe mid trainees kocht en 3 vleugelspelers.

Als ik het financiël bekijk heb ik geen nadelen ondervonden.
Wat betekend dat mocht je van trainingsvorm wisselen het financiël geen nadeel is.

Sterkte van het elftal.
Belangrijkste is natuurlijk ook om na te gaan of je team sterker is geworden nu je 2 posities traint of juist niet.
Wat ik heb ondervonden is dat mijn voorhoede nu uiteraard sterker is dan voorheen.

Wat is dan een nadeel?
Nadeel is dat ik 3 spelers op het middenveld behouden heb die nu 22/23 zijn en dus maar 1 skill per seizoen stijgen.
Je team blijft wel sterk maar je verliest toch wel wat denk ik.
Aan de andere kant zijn de prijs verschillen zo laag tussen niveau's dat het financiël niet echt uitmaakt.

Wat nu dan?
Ik blijf er bij dat 3-5-2 de sterkste opstelling blijft. Rede hiervoor lijkt mij het belang van de posities in volgorde van hoog naar laag.
Een ieder weet met een sterk middenveld heb je meer balbezit dus meer kans om te scoren. Echter is de verdediging ook erg belangrijk geworden en met 3 spelers in de verdediging is dit dus de 2de belangrijkste positie.
Als laast is het scoren. Ik heb 2 zeer goede spitsen maar merk dat mijn middenvelders en zelfs verdedigers meer scoren dan mijn spitsen. En met 2 spelers daar is het de minst belangrijke positie naar mijn idee.

Ik dacht altijd dat scoren voor verdedigen kwam maar ik merk uit een aantal wedstrijden dat een hoge verdediging raiting meer zegt dan een hoge scoren raiting.

Plan© 2?
Ik denk het wel. Voor het geld hoef ik het niet te doen. Wat ik ook train het zal het zelfde blijven.
Ongeacht wat je zegt ik ben hier heilig van overtuigd dus echt met goede vergelijkingen komen als je dit anders ziet :)

Ik denk over het volgende na:

- wisselen tussen mid en def omdat ik dan 6 posities versterkt en 2 vleugel min of meer (3-5-2)
- ik kan dan 6 en 10 trainees hebben dus het meeste.
- Met de verkoop van 6 of 7 trainees in def vang ik het economische verschil tussen def en mid trainen wel op gok ik.
- Allemaal een special voor defs (koppen) voor mids (3 techniek, 3 koppen)
- Allemaal Nederlanders (100% pure dutch)

Dit plan is niet in termijnen te zetten maar zal zich moeten ontplooien in de komende seizoenen. Resultaat is denk ik pas echt zichtbaar over een 10 seizoenen misschien minder maar dan word deze uitspraak gebookmarkt :p

Waarom def?

1. 5-3-2 counter is vruchtbaar (niet tegen iedereen maar een hoop wel)
2. 10 trainees

Waarom mid?

1. 3-5-2 beste opstelling imo.
2. Balbezit :)
3. Meeste opbrengst uit 3 spelers verkopen.

Wat vinden jullie er van? Brainstorm maar eens lekker mee :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er interessant uit, maar dat scoren minder belangrijk is ben ik niet helemaal met je eens (ik train zelf scoren,hahaha). ik heb al een aantal keer gehad dat mijn middenveld minder was als een tegenstander, dat de tegenstander iets van 57 procent balbezit had,maar ik gewoon meer uit mijn kansen haalde. ik zelf heb nu geen geld om mijn mid te versterken wat wel zou moeten, daarom train ik mijn mids 1 niveau omhoog, tot ik er 2 op formidabel heb. dus iets anders gaan trainen kan best wel, maar op de langere termijn is dat minder rendabel denk ik, omdat de spelers die je gaat trainen geen trainee leeftijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over gebookmarkte uitspraken gesproken. Pewwy je moet de komende drie seizoenen twee keer promoveren :P

Even terug naar plan 2. Ik zie nergens je jeugdopleiding terugkomen. Pas je daar de training ook elke keer aan of blijf je daar op 1 positie trainen. Lopen ze synchroon met het eerste of zit er een paar seizoenen tussen, zodat je trainees al min of meer beschikbaar hebt als je switched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:15:
maar op de langere termijn is dat minder rendabel denk ik, omdat de spelers die je gaat trainen geen trainee leeftijd hebben.
De leeftijd is idd een nadeel voordeel is dan ook wel weer ervaring.

Spitsen is idd ook belangrijk ik ben van meening dat een team dat op 3 vlakken beter is altijd wint maar het zijn maar 2 posities dus relatief gezien goedkoper dan 3 verdedigers.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:15:
Over gebookmarkte uitspraken gesproken. Pewwy je moet de komende drie seizoenen twee keer promoveren :P

Even terug naar plan 2. Ik zie nergens je jeugdopleiding terugkomen. Pas je daar de training ook elke keer aan of blijf je daar op 1 positie trainen. Lopen ze synchroon met het eerste of zit er een paar seizoenen tussen, zodat je trainees al min of meer beschikbaar hebt als je switched.
Zowiezo denk ik dat het wijsheid is om de komende 2 á 3 seizoenen niet te wisselen omdat de markt met de nieuwe trainingsvorm dadelijk zal gaan stijgen (vraag/aanbod).

Voor mijn trainees weet ik het niet. Ik denk dat het afhankelijk is van wat je pulled. Heb nu een slecht verdediger met hopeloos vleugelspel maar als ik volgende week een redelijk positiespel trainee pull dan ga ik mid trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:52:
Een vraagje of meer een meedenker :)

Ik denk graag altijd over andere trainingsvormen en de voordelen daarvan.
Zowiezo denk ik dat er ook nog een andere manier moet zijn dan de standaard manier om beter te worden of een goedkopere manier om beter te worden.

Het volgende heb ik geprobeerd in Plan© 1:

Trainings vorm 3 seizoenen positiespel, 3 seizoenen scoren en nu weer 3 seizoenen positiespel.
Er was genoeg winst om weer terug te gaan naar de 3 seizoenen positiespel waar ik met de opbrengsten 3 nieuwe mid trainees kocht en 3 vleugelspelers.

Als ik het financiël bekijk heb ik geen nadelen ondervonden.
Wat betekend dat mocht je van trainingsvorm wisselen het financiël geen nadeel is.

Sterkte van het elftal.
Belangrijkste is natuurlijk ook om na te gaan of je team sterker is geworden nu je 2 posities traint of juist niet.
Wat ik heb ondervonden is dat mijn voorhoede nu uiteraard sterker is dan voorheen.
with all due respect, en ik vind het verzinnen van nieuwe dingen uiterst interessant, maar als ik kijk naar je teamratings en leg deze naast teams die ongeveer tegelijk zijn begonnen (h2poloer, pewwy en ik) dan kan ik maar een conclusie trekken: van al dat switchen wordt je niet echt veel beter. laten we eerlijk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:29:
[...]

with all due respect, en ik vind het verzinnen van nieuwe dingen uiterst interessant, maar als ik kijk naar je teamratings en leg deze naast teams die ongeveer tegelijk zijn begonnen (h2poloer, pewwy en ik) dan kan ik maar een conclusie trekken: van al dat switchen wordt je niet echt veel beter. laten we eerlijk zijn....
Hmmm tja dat kan dan misschien wel maar komt ook meer door slecht inkoopbeleid van mij. Maar het is een goed punt idd. Ben ik echt opgeschoten door mijn mid>scoren>mid switch. Dat niet echt idd. Mijn voorhoede is wel sterker geworden maar met de aankoop van 2 goede spitsen was het resultaat het zelfde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:51:
[...]

Hmmm tja dat kan dan misschien wel maar komt ook meer door slecht inkoopbeleid van mij. Maar het is een goed punt idd. Ben ik echt opgeschoten door mijn mid>scoren>mid switch. Dat niet echt idd. Mijn voorhoede is wel sterker geworden maar met de aankoop van 2 goede spitsen was het resultaat het zelfde geweest.
Ik vind het persoonlijk ook wat ver gezocht... Door Mid>Aanv>Mid te trainen heb je 2 linies jonge spelers nodig om een rendabel aantal pops te realiseren. Hierdoor heb je 2 linies met weinig ervaring en dan denk ik dat je inderdaad beter voor 2 goede spitsen met ervaring kan gaan door gewoon te kopen. Ga je echter voor ervaring en doe je alsnog deze trainingsvorm dan is het aantal pops niet rendabel denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:10:
[...]

Ik vind het persoonlijk ook wat ver gezocht... Door Mid>Aanv>Mid te trainen heb je 2 linies jonge spelers nodig om een rendabel aantal pops te realiseren. Hierdoor heb je 2 linies met weinig ervaring en dan denk ik dat je inderdaad beter voor 2 goede spitsen met ervaring kan gaan door gewoon te kopen. Ga je echter voor ervaring en doe je alsnog deze trainingsvorm dan is het aantal pops niet rendabel denk ik...
Hmm ok zit idd ook wat in :)

Wat vinden jullie van een trainingsvorm dan met bijvoorbeeld 1 seizoen passen? Op de transfermarkt merk ik trouwens wel dat er weinig prijs verschil in zit tussen een speler met hoger passen maar ik zie ze af en toe ook voor veel geld weg gaan. Is dat meer rendabel? Of is dat zonde van het ene seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan bv 2 om 1 doen. 2 weken pm/def/scoren/wing 1 week passen. zo worden ze zeker wel meer waard. dan kan je 15 weken normaal trainen en 1 weekje conditie. als je het nodig vind kan je een weeje passen inruilen voor extra conditie. 15/3=5 dus je spelers poppen 1 niveau passen per seizoen grofweg en dus 10 weken pm/def/scoren/wing. 1,5 pop per seizoen ipv 2.

dit lijkt me geen slechte training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:54:
je kan bv 2 om 1 doen. 2 weken pm/def/scoren/wing 1 week passen. zo worden ze zeker wel meer waard. dan kan je 15 weken normaal trainen en 1 weekje conditie. als je het nodig vind kan je een weeje passen inruilen voor extra conditie. 15/3=5 dus je spelers poppen 1 niveau passen per seizoen grofweg en dus 10 weken pm/def/scoren/wing. 1,5 pop per seizoen ipv 2.

dit lijkt me geen slechte training.
hein brengt zichzelf zo nog op ideeën...
je moet wat om je training rendabel te maken he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, sinds loonupdate redelijke gekloot, had ik ma gewacht met conditie te trainen.
Alleen hierdoor loon van 233 naar 314 gestegen, zou ik dat kunnen houden als een IV middenmoter?

Nieuw jeugdsysteem vergt blijkbaar ook veel tijd om er iets uit te halen op lange termijn, denk dat het oude nog niet zooo slecht was....

Maja das mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik breng jullie op ideeen ;) mijn training gaat prima hoor. trainees presteren stukken beter dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:35:
ik breng jullie op ideeen ;) mijn training gaat prima hoor. trainees presteren stukken beter dan verwacht
Neem aan dat jij het dan op die manier doet zoals je aangaf? :p Volgens mij ben jij iemand van de oude stempel en doe jij het gewoon the old fashion way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteraard. ik zei alleen dat het een mogeijkheid is. en ook imo geen slechte. ik heb zelf nu trainees met def en passing dus vor mij is het niet boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:56:
uiteraard. ik zei alleen dat het een mogeijkheid is. en ook imo geen slechte. ik heb zelf nu trainees met def en passing dus vor mij is het niet boeiend.
dat wou ik zeggen, als je nou gewoon trainees koopt met minimaal redelijk passen, kan je gewoon op hoofdstat trainen. hoef je echt niet om de 2 weken een pasen training er tussen te gooien. wat ik me zelf afvroeg, ik train dus scoren, speel 3-4-3, maar ik zie er maar heel weinig in de 5e of 6e ook 3-4-3 spelen,maar veel het 3-5-2 systeem. betekend dat dat 3-4-3 op hogere niveaus geen juiste tactiek is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:35:
Pfff, sinds loonupdate redelijke gekloot, had ik ma gewacht met conditie te trainen.
Alleen hierdoor loon van 233 naar 314 gestegen, zou ik dat kunnen houden als een IV middenmoter?

Nieuw jeugdsysteem vergt blijkbaar ook veel tijd om er iets uit te halen op lange termijn, denk dat het oude nog niet zooo slecht was....

Maja das mijn mening ;)
Ik zit op 420k en speel in de V, dus dat moet in de IV wel kunnen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:27:
[...]

dat wou ik zeggen, als je nou gewoon trainees koopt met minimaal redelijk passen, kan je gewoon op hoofdstat trainen. hoef je echt niet om de 2 weken een pasen training er tussen te gooien. wat ik me zelf afvroeg, ik train dus scoren, speel 3-4-3, maar ik zie er maar heel weinig in de 5e of 6e ook 3-4-3 spelen,maar veel het 3-5-2 systeem. betekend dat dat 3-4-3 op hogere niveaus geen juiste tactiek is? ;)
ja dus wel omdat hoge passing dus meer opleverd icm pm/scoren dan hele hoge skills zonder of met weinig (redelijk passen bv) bijstats !

zucht niemand begrijpt me ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
De meest briljante geesten uit een tijdperk worden meestal nooit begrepen in hun eigen tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies. over briljant gesproken:

heb ik mijn nieuwe huis geen netwerk, maar mijn laptop vangt wel een signaal op (5mbit connectie) die heb ik nu gebridged met mijn lan3 en die weer geconnect met mijn pc.

lol draai nu thuis netwerk op de wireless van de buren. geweldig die techniek! haal nog 500 kbs ook.

tot ik mijn eigen internet heb is dit wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

minimum niveau van passen ligt hier op goed bij de trainees en redelijk bij de rest. Passing is wel belangrijk Hein. Ik ben het met je eens (voor het eerst?).

Daarom bij de jeugd ook aan het denken aan thorough passes en defensive positions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:59:
precies. over briljant gesproken:

heb ik mijn nieuwe huis geen netwerk, maar mijn laptop vangt wel een signaal op (5mbit connectie) die heb ik nu gebridged met mijn lan3 en die weer geconnect met mijn pc.

lol draai nu thuis netwerk op de wireless van de buren. geweldig die techniek! haal nog 500 kbs ook.

tot ik mijn eigen internet heb is dit wel prima :)
het is alleen strafbaar ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conditietraining is voorlopig voor de meeste van mijn spelers niet meer nodig. Heb nu 13 van 22 spelers op formidabel conditie staan. Dus ga komend seizoen ook een aantal eer passen tussen door trainen denk ik, want conditie is nou toch zonde om te trainen.

We zullen wel zien of het meer oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:12:
[...]
aleen als je gepakt word toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:12:
[...]

Bewust inbreken wel, maar je hebt gewoon perongeluk die router aangeklikt hadden ze maar moeten beveiligen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:16:
[...]
Bewust inbreken wel, maar je hebt gewoon perongeluk die router aangeklikt hadden ze maar moeten beveiligen
Inderdaad maar ga maar eens bewijzen dat je het niet wist als je eigen internetlijn er nog niet ligt ;)

Maar het gebruik van een niet afgeschermde verbinding is pas sinds vorig jaar september strafbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:45:
[...]

ja dus wel omdat hoge passing dus meer opleverd icm pm/scoren dan hele hoge skills zonder of met weinig (redelijk passen bv) bijstats !

zucht niemand begrijpt me ook :(
wat je hier nu zegt klopt denk ik niet, ik denk dat de hoofdstat altijd meer op blijft leveren. maar goed ik begrijp je toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:36:
[...]

wat je hier nu zegt klopt denk ik niet, ik denk dat de hoofdstat altijd meer op blijft leveren. maar goed ik begrijp je toch niet ;)
dat is over duidelijk. de hoofdstat levert namelijk niet meer op bij hoge niveau's. dan kan je beter lagere hoofdstats hebben en hoge bijstats. die zijn veel meer waard.

strafbaar? dom zijn dat moeten ze pas strafbaar maken. als je je netwerk niet secured tsja... het is maar tijdelijk tot ik mijn eigen 20mb lijntje weer heb :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:41:
[...]

dat is over duidelijk. de hoofdstat levert namelijk niet meer op bij hoge niveau's. dan kan je beter lagere hoofdstats hebben en hoge bijstats. die zijn veel meer waard.

strafbaar? dom zijn dat moeten ze pas strafbaar maken. als je je netwerk niet secured tsja... het is maar tijdelijk tot ik mijn eigen 20mb lijntje weer heb :)
Niet zo makkelijk denken h31n, jij zet je auto ook niet altijd op slot :9
In Thailand mag je er 9 maanden de bak voor in, als ze je pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:14:
[...]

Hmm ok zit idd ook wat in :)

Wat vinden jullie van een trainingsvorm dan met bijvoorbeeld 1 seizoen passen? Op de transfermarkt merk ik trouwens wel dat er weinig prijs verschil in zit tussen een speler met hoger passen maar ik zie ze af en toe ook voor veel geld weg gaan. Is dat meer rendabel? Of is dat zonde van het ene seizoen?
Heb net een tentamen moeten maken op school dus daarom reageer ik beetje laat op deze oude post maar wil toch nog even mijn zegje doen wat dit betreft...

Als je je trainees nou op Wonderbaarlijk of Wereldklasse PM hebt en je kan em nog een seizoen trainen kan je natuurlijk net zo goed nog een seizoentje passen trainen aangezien (zoals Hein inderdaad zei) bijstats van hoge waarde zijn. Aangezien het prijsverschil tussen Wereldklasse en Bovennatuurlijk nihil, en soms gaat wereldklasse zelfs voor meer weg... (**Kijkt naar hein met zijn 1.25M Bovennatuurlijk transfer**) omdat dat verschil zo nihil is kan je beter een bijstat hoog krijgen zoals passen. Dat heeft naar mijn mening meer effect op de waarde en kwaliteit van de speler dan dat je PM doortraint (hetzelfde geld natuurlijk wanneer je voor PM Verdedigen invult)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:57:
[...]

Heb net een tentamen moeten maken op school dus daarom reageer ik beetje laat op deze oude post maar wil toch nog even mijn zegje doen wat dit betreft...

Als je je trainees nou op Wonderbaarlijk of Wereldklasse PM hebt en je kan em nog een seizoen trainen kan je natuurlijk net zo goed nog een seizoentje passen trainen aangezien (zoals Hein inderdaad zei) bijstats van hoge waarde zijn. Aangezien het prijsverschil tussen Wereldklasse en Bovennatuurlijk nihil, en soms gaat wereldklasse zelfs voor meer weg... (**Kijkt naar hein met zijn 1.25M Bovennatuurlijk transfer**) omdat dat verschil zo nihil is kan je beter een bijstat hoog krijgen zoals passen. Dat heeft naar mijn mening meer effect op de waarde en kwaliteit van de speler dan dat je PM doortraint (hetzelfde geld natuurlijk wanneer je voor PM Verdedigen invult)
Het is maar waar je voor kiest. De meeste mensen hebben 5 lichtingen aan trainees (17-18-19-20-21 jaar). Als je besluit om een seizoen passen te trainen, gooi je een seizoen lang (snelle) ontwikkeling van de 17/18 jarige spelers weg. Tenzij je dit vantevoren al incalculeert en alleen 19/20/21 jarigen hebt. Passen op dit moment is zéér rendabel, je krijgt zomaar 200k derbij als een speler niet matig maar redelijk passen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:00:
[...]

Het is maar waar je voor kiest. De meeste mensen hebben 5 lichtingen aan trainees (17-18-19-20-21 jaar). Als je besluit om een seizoen passen te trainen, gooi je een seizoen lang (snelle) ontwikkeling van de 17/18 jarige spelers weg. Tenzij je dit vantevoren al incalculeert en alleen 19/20/21 jarigen hebt. Passen op dit moment is zéér rendabel, je krijgt zomaar 200k derbij als een speler niet matig maar redelijk passen heeft.
Dat is natuurlijk helemaal waar. Je moet wel hoge leeftijd-trainees hebben wil je het zo doen inderdaad. 17/18 jarige passen trainen is puur zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het gaat vandaag de dag veel meer om salarissen dan om skills.
Dus wil je geld verdienen, maak dan een zo goed mogelijke speler tegen zo laag mogelijk salaris.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:06:
Het gaat vandaag de dag veel meer om salarissen dan om skills.
Dus wil je geld verdienen, maak dan een zo goed mogelijke speler tegen zo laag mogelijk salaris.
Als def-trainer heb ik daar geen moeite mee. Die lonen vallen heel erg mee. Maarja, als je dan een mid of aanvaller van gelijke klasse wil kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
Joss schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:47:
[...]

Vandaag heeft iemand in Thailand 10 jaar bak gekregen voor het bekladden van posters van de koning... Hij kon 75 jaar krijgen :D

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:10:
[...]

Vandaag heeft iemand in Thailand 10 jaar bak gekregen voor het bekladden van posters van de koning... Hij kon 75 jaar krijgen :D
Dat zijn de mooiere verhalen/sprookjes.

TU:
TSI: +900 (+2730/-1830)
Vorm: -11 (+2/-13)
Conditie: + 12 (+12/-0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Het salaris is op dit moment inderdaad het issue binnen hattrick. Je haalt geweldige spelers voor 1 miljoen, maar daar moet je daarna wekelijks behoorlijk voor in de buidel tasten. De reden voor mij om mijn hele a-team uit Nederlanders te laten bestaan (op dit moment nog op 2 na). Scheelt heel wat in de kosten, en toch zijn die nog steeds heel erg hoog.

Dus wat hierboven ook al gezegd wordt. Op dit moment moet je een zo goed mogelijke speler tegen een zo laag mogelijk loon proberen te maken. En als ik inderdaad soms zie wat er voor 2 levels passen wordt betaald, dan is het inderdaad misschien wel interessant om dat te trainen (misschien zelfs wel full time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:47:
[...]

lieverd ik woon in amsterdam. ik zet alles op slot ook voor 10 seconden. de 'ik ga even een pakje peuken binnen halen: fiets weg' acties ken ik al te goed. dus daar leer je dan weer van. hier zit trouwens zo'n beetje iedereen op elkaar netwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:22:
[...]

lieverd ik woon in amsterdam. ik zet alles op slot ook voor 10 seconden. de 'ik ga even een pakje peuken binnen halen: fiets weg' acties ken ik al te goed. dus daar leer je dan weer van. hier zit trouwens zo'n beetje iedereen op elkaar netwerk :)
Behalve natuurlijk je buren, want die hebben hun eigen netwerk :P . Maar goed vind het ook eigenlijk een beetje onzinnig dat het strafbaar is. Als je die mensen nou hierdoor met extra kosten op zou scheppen dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar ja meeste hebben inmiddels wel breedband enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals het is tijdelijk. bovendien kunnen zo toch niet achterhalen dat ik het ben. mijn laptop is zwaar beveiligd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Kortom, iedereen stapt dus over op passen :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:41:
[...]

kijk nu ben je specifiek en zeg je op hoge niveau's dat ben ik met je eens, op lagere niveau's gaat die vlieger nog niet op (of moet een trainee zijn) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom spelen veel mensen op het hogere niveau nou 3-5-2? ja voor het middenveld, maar zijn andere speelstylen dan niet goed op het hogere niveau zeg maar vanaf de 6e klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:49:
waarom spelen veel mensen op het hogere niveau nou 3-5-2? ja voor het middenveld, maar zijn andere speelstylen dan niet goed op het hogere niveau zeg maar vanaf de 6e klasse
Niet alleen daar is dat de meest gebruikte opstelling, eigenlijk in heel Hattrick. Een goed middenveld is echt superbelangrijk en daarmee creëer je balbezit, zonder balbezit geen kansen

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
GoT II.3 heb ik aangepast naar internationaal. De mensen die gevraagd hebben om een invite, hebben er een ontvangen. HE!N laat het heftig afweten door gewoon de invite niet te accepteren:P.

Er zijn nog 5 plekken over op dit moment, dus mocht je interesse hebben, je kunt me nog een invite aanvraag sturen.
Joss schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:43:
***** GoT JEUGDCOMPETITIE *****

Gezien het grote aantal aanmeldingen en de verschoven wedstrijddata van een aantal competities hebben 'we' besloten er een derde tweede divisie bij te maken. Hier zijn nog genoeg plaatsen vrij!

Stuur een HTmailtje naar Quachan(teamid=770680) met jouw jeugdteamid, hij zal er dan voor zorgen dat je uitgenodigd wordt. Die uitdaging zal dan verschijnen op de Uitdagingen pagina onder Jeugdopleiding in het menu.

***** GoT JEUGDCOMPETITIE *****

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:48:
[...]

[\quote]

nee dat ik een verkeerde man op doen gezet heb.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo weer gelezen en ben up-to-date :)

Passen helpt dus wel en hoe je de training maakt is afhankelijk van de spelers die je heb. Duidelijk :p

Dan is het alleen even alles aanpassen :) Zal eens een goed overzicht maken met wat ik dan wil gaan doen en het formuleren als Plan © v2 met dank aan Hein, Joss, ect, ect :)

Denk dat het zowiezo voor beginners wel eens leuk is om een goed uitgewerkt trainings plan te zien (niet te verwarren met Plan © v1 wat minder goed uitgewerkt was ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheInsomniac schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:51:
GoT II.3 heb ik aangepast naar internationaal. De mensen die gevraagd hebben om een invite, hebben er een ontvangen. HE!N laat het heftig afweten door gewoon de invite niet te accepteren:P.

Er zijn nog 5 plekken over op dit moment, dus mocht je interesse hebben, je kunt me nog een invite aanvraag sturen.

[...]
ik zie nergens een invite ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:37:
[...]

Normaliter bij Jeugdopleiding --> Uitdagingen, maar dat gedeelte is (weer eens) down.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:37:
[...]

zo te zien heb je de knop gevonden,...ennuh welkom :)

overigens zijn er, als iedereen de invites accepteerd(en het knopje vindt) nog 3 invites/plekken over...

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Voor de mensen die al een jeugdwedstrijd hebben gespeeld gister...Hebben jullie al talenten ontdekt? En hoe zit het met de sterren en ratings?

Ik zag dat iemand een 7 ster keeper had of een 6.5 ster winger! Ik dacht dat het alleen maar straatvoetballertjes waren met geen talent...Blijkbaar dus toch uitzonderingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:01:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:48:
[...]

[\quote]

nee dat ik een verkeerde man op doen gezet heb.
Ja en dus dat hij slecht kan scoren... aangezien hij zelfs op een slechte keeper moeite heeft...

Edit:
Overigens vind ik het ook irritant dat er geen maximum aantal tekens gegeven wordt bij de berichten voor het prikbord. Zoals bij de persberichten wel is. Dan zie je tenminste nog wat je wel kan typen en hoef je niet steeds dingen weg te halen en weer toe te voegen... tis gewoon vervelend...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:06:
[...]

Ja en dus dat hij slecht kan scoren... aangezien hij zelfs op een slechte keeper moeite heeft...

Edit:
Overigens vind ik het ook irritant dat er geen maximum aantal tekens gegeven wordt bij de berichten voor het prikbord. Zoals bij de persberichten wel is. Dan zie je tenminste nog wat je wel kan typen en hoef je niet steeds dingen weg te halen en weer toe te voegen... tis gewoon vervelend...
Dat is een bug en wordt verholpen...ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmmzzzz, uitgeschakeld in de beker, dus maar weer op vlaggetjesjacht. Nu heb ik een zooi uitdagingen uit staan en heb ik van 1 iemand een reactie gekregen. Hij wil wel tegen me spelen, maar alleen als ik hem ten minste 3 maanden supporter sponser......

En toen begon ik jeuk te krijgen zeg maar. Het is een zeer moeilijk te verkrijgen vlaggetje, maar om daar nou iets van 7 of 8 euro voor neer te leggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:30:
Hmmmzzzz, uitgeschakeld in de beker, dus maar weer op vlaggetjesjacht. Nu heb ik een zooi uitdagingen uit staan en heb ik van 1 iemand een reactie gekregen. Hij wil wel tegen me spelen, maar alleen als ik hem ten minste 3 maanden supporter sponser......

En toen begon ik jeuk te krijgen zeg maar. Het is een zeer moeilijk te verkrijgen vlaggetje, maar om daar nou iets van 7 of 8 euro voor neer te leggen.....
Aangeven bij de GM's aub. Ookal jeukt het zo, dit is gewoon verboden, omkoping, chantage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:45:
[...]

Aangeven bij de GM's aub. Ookal jeukt het zo, dit is gewoon verboden, omkoping, chantage!
Mjah, ik bedoelde dus ook jeuk in de vorm van: sodeflikker een eind op met je vlaggetje :p Ik heb al een heleboel trucs gezien om iemand centen ofzow af te troggelen voor een vlaggetje (sponseren met supporter, als jij die speler koopt mag je bij mij komen spelen, als jij die speler van mijn holmaatje koopt mag je in mijn holletje.....) en ik krijg de neiging om zo iemand compleet verrot te schelden..... maar dat doe ik dan maar niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:00:
[...]

Mjah, ik bedoelde dus ook jeuk in de vorm van: sodeflikker een eind op met je vlaggetje :p Ik heb al een heleboel trucs gezien om iemand centen ofzow af te troggelen voor een vlaggetje (sponseren met supporter, als jij die speler koopt mag je bij mij komen spelen, als jij die speler van mijn holmaatje koopt mag je in mijn holletje.....) en ik krijg de neiging om zo iemand compleet verrot te schelden..... maar dat doe ik dan maar niet.....
Gewoon aangeven... Dit soort zielig gedrag moet gewoon bestraft worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het trainingsrapport.

Hoi!

Sorry boss, but nothing of interest has happened this week, as far as I can tell.

Isaac Botzen: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.

Rainier Borg: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.

Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:12:
[...]

Gewoon aangeven... Dit soort zielig gedrag moet gewoon bestraft worden
Er is een mailtje onderweg inmiddels.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, lachen die update:
Met mij is alles prima. Ik hoop met jou ook.
It's been a quiet week here. The players have been working well, but I can't give you any details on their progress.
Dirck Elshout: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.

Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
Ik begrijp er alleen geen hol van. Die speler stond op doel :?

[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 30-03-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Pewwy schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:41:
Lol, lachen die update:

[...]

Ik begrijp er alleen geen hol van. Die speler stond op doel :?
Nee wat denk je van dit:
Wedstrijd verslag:
Arno Weber zal echter bij de volgende training een aantal strafrondjes moeten lopen.

Trainings Rapport:
Arno Weber: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.

(oftwel die stond gewoon op de verkeerde plaats ;))

Hele rapport:
Arno Weber: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.

Johnny van Diest: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.

Anne Bolt: Dit is een goede soldaat. Hij loopt nooit uit de pas en doet wat hem gezegd wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door Puc van S. op 30-03-2007 23:01 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Mate Jadrić   [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 920, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie:   zwak        Keepen:     rampzalig
Positiespel:    redelijk        Passen:     goed
Vleugelspel:    waardeloos      Verdedigen:     waardeloos
Scoren:     slecht      Spelhervatting:     matig

me toch weer in een bidwar laten meeslepen. hoewel... met redelijk passen gingen ze er voor 400-500 uit dus dan maar die skill extra. wilde gaan versterken, maar dat kost me alleen maar loon en ik ga toch geen kampioen worden. salaris is nu lekker 197k en dat vind ik prima zo! deze is met een beetje mazzel wel formidabel voor eind seizoen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaak kijk ik naar een team als ik zie dat ie mee biedt om een speler. om in te schatten of ie a)geld heeft b)slim is c)mij eruit kan bieden. soms doe ik dan een hostile take over als ik weet dat ie weinig heeft dat soort trukjes.

ook kijk ik altijd naar transfers.inschatten wat voor spelers ie koopt. hoeveel ie totaal getransferred heeft en dat soort dingen. je kan dan toch wel aardig inschatten hoe zo'n team in elkaar zit. is het een daytrader of een opportunist enz enz enz...de meeste info uit een team komt uit zijn transferbeleid.

waar ik altijd op let is bij de transfers het positieve saldo. Als een team een hoog positief transfer saldo heeft weet je dat het een slim team is die goed verkoopt/inkoopt. bij teams die daar in de min staan weet ik dat het kneuzen zijn. dat kan niet anders. je doet het dan structureel fout en dus een lew-ser :)

mijn vraag is wat staan jullie positief qua trade?

code:
1
2
3
4
5
6
Transfers voor BeerZ United

Totaal gekochte spelers:    53 156 270 €
Totaal verkochte spelers:   62 371 708 €
[b]Verschil:    9 215 438 €[/b]
Aantal transfers:   256

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:30:
mijn vraag is wat staan jullie positief qua trade?

code:
1
2
3
4
5
6
Transfers voor BeerZ United

Totaal gekochte spelers:    53 156 270 €
Totaal verkochte spelers:   62 371 708 €
[b]Verschil:    9 215 438 €[/b]
Aantal transfers:   256
Jep:

Totaal gekochte spelers: 58 352 290 €
Totaal verkochte spelers: 64 015 197 €
Verschil: 5 662 907 €
Aantal transfers: 222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik uit deze informatie haal is dat je je winst uit de aan/verkopen gebruikt ter versterking van je team op duurzame manier. dus stadion, coach enz. dit gaat niet van je transfers af. teams die in de min staan hier kopen meer dan dat ze verkopen en investeren dus slecht. hieruit maak je op dat een team of net nieuw is of er geen hout van snapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word gek hier... Klote jeugdopleiding!! :@
Hoi!

Sorry baas, ik geloof niet dat er deze week iets interessants is gebeurd.

Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
En ik heb ook al geen jeugdspeler kunnen pullen wegens bugs :@

edit:
Totaal gekochte spelers: 8 517 701 €
Totaal verkochte spelers: 10 727 250 €
Verschil: 2 209 549 €
Aantal transfers: 146

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, verschilt weinig Hein ;)

Totaal gekochte spelers: 59 397 600 €
Totaal verkochte spelers: 67 904 078 €
Verschil: 8 506 478 €
Aantal transfers: 252

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
code:
1
2
3
4
Totaal gekochte spelers:    61 501 €
Totaal verkochte spelers:   0.0 €
Verschil:   -61 501 €
Aantal transfers:   7

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vroegere team.... :)
Total Purchases: 66 096 189 €
Total Sales: 94 420 333 €
Difference: 28 324 144 €
Number of transfers: 170

En mijn huidige team dat net nieuw is... :(
Total Purchases: 463 500 €
Total Sales: 240 000 €
Difference: -223 500 €
Number of transfers: 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:07:
Mijn vroegere team.... :)
Total Purchases: 66 096 189 €
Total Sales: 94 420 333 €
Difference: 28 324 144 €
Number of transfers: 170

En mijn huidige team dat net nieuw is... :(
Total Purchases: 463 500 €
Total Sales: 240 000 €
Difference: -223 500 €
Number of transfers: 17
Ach ja in het begin heeft iedereen denk ik wel negatief gestaan wat dat aangaat. Aangezien je eerst trainees moet kopen en een paar seizoenen later pas kan verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gelukkig hoor ik dan niet in de groep lew-ser, zoals Hein het noemt :)

Totaal gekochte spelers: 65 685 074 €
Totaal verkochte spelers: 74 542 617 €
Verschil: 8 857 543 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Als ik het zo bekijk had ik het beter moeten kunnen doen, zeker gezien het aantal transfers dat ik al heb gedaan.....

Totaal gekochte spelers: 9 265 604 €
Totaal verkochte spelers: 10 618 268 €
Verschil: 1 352 664 €
Aantal transfers: 225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Hmm :/
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!

We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.

Gerardus Valkenberg: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.

Jory Quasten: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.
Vanaf een onmogelijke afstand mikte Jory Quasten heel secuur in de lege hoek van de goal. Dat joch is goud waard
:)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Totaal gekochte spelers: 105 236 912 €
Totaal verkochte spelers: 114 340 152 €
Verschil: 9 103 240 €
Aantal transfers: 332

Tadaa

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
Hattrick ligt toch weer verdomd veel plat vandaag..... :(

The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity.

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
@Blackminister: Hier doet ie het gewoon hoor ;). Misschien net even een druk momentje? :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:45:
Als ik het zo bekijk had ik het beter moeten kunnen doen, zeker gezien het aantal transfers dat ik al heb gedaan.....

Totaal gekochte spelers: 9 265 604 €
Totaal verkochte spelers: 10 618 268 €
Verschil: 1 352 664 €
Aantal transfers: 225
Ik doe het niet veel beter hoor...
Totaal gekochte spelers: 41 867 659 €
Totaal verkochte spelers: 44 751 881 €
Verschil: 2 884 222 €
Aantal transfers: 235

Ik schrijf het toe aan het feit dat ik veel middenvelder met veel verlies heb moeten verkopen door die instortende markt. Koop je een speler voor 2.8 miljoen, verkoop je hem een seizoen later voor 1.2 mil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Totaal gekochte spelers: 758 500 €
Totaal verkochte spelers: 1 158 006 €
Verschil: 399 506 €
Aantal transfers: 51

Ik merk er nu weinig van dat ik zoveel verschil had met de transfers :p. Nieuwe coach tijdje terug gehaald en andere dingen enzo. Moet nu maar wat spelers proberen te verkopen en18 jarige halen :o

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Trouwens echt vaag wat er op HT gebeurd vandaag. Is een of andere hacker die zijn team in Hong Kong heeft geopend. Vervolgens heeft hij sup aangevraagd en zijn logo naar een PHP bestand laten verwijzen. Als je naar zijn teampagina ging werd je stadion afgebroken en/of je coach vervangen.

Het kutte is, iedereen denkt/dacht dat het een 1 april grap was/is, dus een paar mensen bleven ondanks waarschuwingen toch klikken :? Overigens ook de reden waarom je nu geen logo hebt op je teampagina, alle logo's zijn uitgeschakeld.

Lekkel dan :9
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.