De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de Maand : Kilverdo
Begonnen op 7 december 2004, en momenteel uitkomend in divisie VII. Kilverdo is onder veel van ons een bekend en geliefd fedlid. Altijd al alles over hem willen weten

Lees dan vooral deze 8-bits aandachtig door.
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Ik heb veel 8-bits doorgelezen in het verleden en zag dat veel managers een speciale manier hadden waaraan zij hun naam ontleenden. Zoals Majoh die supporter was van Top Oss of Hoedjevanpapier die in een dronken bui zijn hotmail-account bedacht en zodoende ook zijn Hattrick-team zou bestempelen met de naam Hoedjevanpapier's XI-tal. Wat te denken van DSanka met zijn 'movie quotes.' Nee, bij mij lag het allemaal heel simpel. FC Kalverda is puur ontstaan doordat mijn achternaam Kalverda luidt.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Ik heb eigenlijk niet zulke hele shocking blunders gemaakt voor zover ik weet. Toen ik net begon met hattrick heb ik wel een uitstekend scoren van 33 jaar oud gekocht met laag TSI voor 2 ton. Maar dat zijn beginners fouten. Ook heb ik eens nog 2 of 3 weken na het tussenseizoen doorgetrained op conditie, zonder dat ik het in de gaten had. Ik had wel een dijk van een conditie dat seizoen, moet ik er wel bij zeggen.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Toen ik dit seizoen geheel onverwacht voor het eerst een zege in de beker behaalde. Met 3-0 was ik mijn tegenstander te slim af.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik ben totaal niet technisch met computers en dergelijke, maar mocht ik dat wel zijn en die kans krijgen zou ik de eerste week van de jeugdopleiding heel anders aangepakt hebben. Dus niet zo zeer dat ik iets in het dagelijkse HT-leven zou veranderen want ik vind het opzich prima lopen. Wellicht de middenveld maar in realiteit liggen die verhoudingen (in mijn ogen) even (niet heel veel) anders.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik werk in een pannenkoekenrestaurant en werk altijd op zondag van 12:00 uur tot 21:00 uur waarop we met z'n allen onder het genot van 'een nat broodje' nog wat napraten enzo. Om de wedstrijd te volgen waarin ik mijn kampioenschap veilig kon stellen in de IXe divisie (tegen de #2), ben ik naar mijn baas gegaan en geclaimed me niet lekker te voelen en graag naar huis wou. Na een hoop gedoe ('t was druk in het restaurant) mocht ik weg en kon ik lekker mijn wedstrijd bekijken.
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Heel simpel. Ik zou alle spelers van het HT-NL-elftal kopen en flink vaak kampioen worden tot ik eenmaal in de Eredivise zit. Mits ik het dan nog niet beu ben, want laten we eerlijk zijn. Als het spelletje zo simpel wordt is er ook niets meer aan.
7. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?
Xanathorn. Hij heeft de Beker gewonnen toen hij in de IIIe klasse speelde en heeft ook een landstitel op zijn naam weten te zetten. Ook is hij voormalig bondscoach van ons nationale elftal. Dat lijkt me toch genoeg om jaloers op te zijn als miezerig VIIe klassertje.
8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum?
Zonder dat ik mezelf al te veel credit wil geven vind ik dat een toto wel bij een actieve federatie hoort en ik ben ook blij om de enthousiaste reacties te hebben mogen ontvangen toen ik voorstelde de toto weer op te pakken. Verder loopt de federatie prima al zou van mij de YGM wel nieuw leven ingeblazen mogen worden. Maar daar hebben we laatste een vote over gehad en daar sta ik niet al te sterk in gesteund.
De wisselvraag van de vorige week
Wat trekt jou in HT? Oftewel ben je een echte ratio HT-er die altijd en immer zijn team beter wil maken of vind je de sfeer om HT eigenlijk vele malen belangrijker en zie je zelf dus meer als emo HT-er?
Ik denk dat het voor geroutineerde HT-ers een erg aantrekkelijke feature is. Als ik even naar Pielewiepers mag verwijzen. Het team met de meeste landstitels op haar naam. Frankie (de managere van Pielewiepers) deed al zo lang mee dat hij verveeld raakte. De feature van de vernieuwde, en in mijn ogen verbeterde, jeugdopleiding kan deze groep ook aansporen om zich weer wat actiever met het spelletje bezig te gaan houden. Voor de nieuwelingen binnen hattrick wordt het misschien allemaal wat veel om nu 2 soorten hattrick (Normaal en jeugdopleiding) tegelijk te moeten uitvinden. Verder wat ik het oude pullsysteem wel een beetje beu. Er zat voor mij geen spanning meer in en ik merk nu wel dat ik weer uitkijk naar het verslag van de hoofdtrainer en het scouten van een jongeling. In mijn ogen dus een hele goede feature van HT.
De nieuwe wisselvraag
Wat is momenteel je grootste drijfveer binnen HT? Wat vind je het leukste aan het spel en in welk seizoen verwacht je er de brei aan te geven?
Volgende keer is de user die deze vraag gaat beantwoorden:
H2opoloer
Wil jij net als Kilverdo de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819