Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.668 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:16:
Ik heb deze week iig al een specialiteit gevonden (snel) :9
Had er ook al 1 (2 quick events in 1 wedstrijd) en vroeg mezelf af of dit:
Gee, YoungESK's Carel Groenenberg may look small, but his shots pack a punch! That shot came in from 35 yards, so fast the keeper didn't have a chance to get there in time!
misschien onvoorspelbaar is of gewoon een SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij moet dat lijstje toch ergens vandaan hebben? hoe kan hij nu al weten wat voor soorten er allemaal zijn?

@thekeeper, of krachtig

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. Fraai is dat. Heeft mijn werkgever smartfilter geinstalleerd en kan ik niet meer bij hattrick. Nou weet ik dat er een alternatieve link is naar hattrick om dit te omzeilen, maar de url heb ik niet.

Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Was dat niet www.hattrick.ws?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:47:
Hallo allemaal. Fraai is dat. Heeft mijn werkgever smartfilter geinstalleerd en kan ik niet meer bij hattrick. Nou weet ik dat er een alternatieve link is naar hattrick om dit te omzeilen, maar de url heb ik niet.

Kan iemand mij helpen?

Ik probeer nu overigens om vanaf mijn werkplek www.hattrick.org te pingen om zo achter het ip-adres van hattrick te komen. Misschien kan ik het zo omzeilen, maar zelfs pingen van een website lukt niet.

Iemand die hier een ip-adres van HT kan posten? Bvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:43:
[...]

Hij moet dat lijstje toch ergens vandaan hebben? hoe kan hij nu al weten wat voor soorten er allemaal zijn?
lijstje komt uit forum: Hattrick » Global (English) » How to interpret scout comments

Probeer 193.34.189.76 eens?

edit: damn te laat

[ Voor 27% gewijzigd door sarinsarin op 04-04-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:10:
[...]

Ik probeer nu overigens om vanaf mijn werkplek www.hattrick.org te pingen om zo achter het ip-adres van hattrick te komen. Misschien kan ik het zo omzeilen, maar zelfs pingen van een website lukt niet.

Iemand die hier een ip-adres van HT kan posten? Bvd...
http://193.34.189.76

@hierboven: lol :9 daar is niks DAMN aan toch? we proberen enkel elkaar te helpen

[ Voor 54% gewijzigd door Joss op 04-04-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:15:
[...]

http://193.34.189.76

@hierboven: lol :9 daar is niks DAMN aan toch? we proberen enkel elkaar te helpen
Dat brengt me 1 stapje verder. Dank. Ik kom nu op de HT site, maar als ik in probeer te loggen dan komt smartfilter weer roet in het eten gooien. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:21:
[...]

Dat brengt me 1 stapje verder. Dank. Ik kom nu op de HT site, maar als ik in probeer te loggen dan komt smartfilter weer roet in het eten gooien. Iemand suggesties?
Ik heb er dan nog maar één: neem ontslag! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:23:
[...]

Een hele serieuze optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:23:
[...]

Of een ander alternatief maar minder prettig, kick af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:21:
[...]

http://www.peacefire.org/bypass/smartfilter.shtml misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik checken als ik thuis ben, want die wordt ook geblockt door die fokking smartfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:36:
[...]

Zal ik checken als ik thuis ben, want die wordt ook geblockt door die fokking smartfilter.
LOL

nou ja dit staat er op:

How to disable SmartFilter
First try to access
http://www.StupidCensorship.com/
If your admin hasn't updated their SmartFilter blocked-site list yet, you can use that site to get around SmartFilter.

If that site is blocked, then follow the instructions on Peacefire's page, setting up a circumventor. You can set up the "circumventor" program on your computer, and it will give you a URL that you can use to bypass SmartFilter wherever you go.

edit: dit mag ik toch wel posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Kan iemand mij helpen?

Je kan anonymouse.org proberen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:36:
[...]

Hoe raar is dat nou :P

Ben benieuwd of mijn tegenstander zijn nieuwe aankopen opstelt vanavond. Hij beweert namelijk dat hij ze nodig heeft voor behoud in de VI. Hij betaalt die twee gasten wel meer salaris dan ik mijn hele selectie, maar goed we gaan het vanavond wel beleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Ik kijk net op het forum Hattrick » Global (English) » Best youth pulls en zie daar spelers met 5-6-7 sterren :9 Ik ben wel zeer benieuwd wat de stats zijn als ze gepromoveerd worden.

Kom ik met maximaal 2,5 sterren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
CNS schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:57:
Ik kijk net op het forum Hattrick » Global (English) » Best youth pulls en zie daar spelers met 5-6-7 sterren :9 Ik ben wel zeer benieuwd wat de stats zijn als ze gepromoveerd worden.

Kom ik met maximaal 2,5 sterren.....
3* 7 ster keeper, 2* 6.5 ster keeper. en 1* 6.5 ster vleugel. Valt wel op dat de keepers voorlopig het hoogste halen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bang dat ik weer de dupe ga worden van dat jeugdsysteem. totaal geen zin in om me ermee bezig te houden waardoor ik waarschijnlijk wel weer een hoop geld misloop :)

achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje is 450 k teveel voor een trainee van 18 uitstekend pm redelijk conditie en matig passen???? want volgens die vergelijking van de hattrick site is het veel te veel, maar kan eigenlijk weinig goedkopere vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:09:
ff een vraagje is 450 k teveel voor een trainee van 18 uitstekend pm redelijk conditie en matig passen???? want volgens die vergelijking van de hattrick site is het veel te veel, maar kan eigenlijk weinig goedkopere vinden....
Als bij die vergelijking uitkomt dat het veel te veel is, betekend dat dat je beter moet zoeken omdat er dus spelers verkocht zijn met ongeveer dezelfde skills maar voor een lager bedrag...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dan wel even kijken welke datum die vergelijkbare transfers hebben plaats gevonden. Het kan zo maar kunnen dat hij het vergelijkt met transfers die allemaal einde vorig seizoen plaats hebben gevonden. Dan zit er natuurlijk wel een prijsverschil met het begin van een nieuw seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HvP postte dit in het interne forum. Wel handig om te weten lijkt me zo
Van: Hoedjevanpapier
Aan: Hoedjevanpapier 8574407.12 als antwoord op 8574407.11
04-04-2007 om 14:45
Van een Belgische GM:

Verhoogt de kans op een talentje als je je scout vb. 5 weken lang niet belt, omdat hij dan zogezegd de beste van die 5 weken zal aanbieden? (of juist niet, zoals bij de vroegere youthpull: elke week dezelde kans ongeacht hoelang het geleden is?)

-Kost het geld om in andere regio's in België te gaan scouten? En waarom zou je dat gaan doen? (maw what's the f***ing point met die regio's?)

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Die kans blijft gelijk, ..., de pool wordt dagelijks aangevuld, en je kiest gewoon een speler uit de pool (waarschijnlijk de eerstvolgende in de rij) Je kan sowieso maar 1 keer in de week bellen, en er is geen meerwaarde om langer te wachten ... (althans geen HT quote die daar op wijst, misschien iets om expliciet te vragen) Als je meerdere scouts hebt zou je kunnen beginnen met deze die je het langst niet hebt gebeld, ..., just in case ;o)

Het doel van de regio's :
Oorspronkelijk was het de bedoeling om ook in het buitenland te kunnen scouten... Dit stuitte op verzet van de kleine landen

Een pool wordt dagelijks aangevuld ... Het aantal spelers in de pool is ongeveer gelijk als het aantal users in die regio... maw. als er meer scouts aktief zijn dan er users aktief zijn in die regio, dan zal je a) een lege pool kunnen aantreffen b) slechtere pulls kunnen hebben, want afgewezen pulls komen terug in de pool tot iemand ze aanneemt (verdwijnen pas na x afwijzingen)

Users die massaal naar de Nederlandse Antillen getrokken zijn zullen dat wss aan den lijve ondervonden hebben

Manager van Hoedjevanpapier's XI tal (143980) dat speelt in de zwakke VI.169 (17644)
--------------------------------------------------------------------------------
Trotse eigenaar van Caspar van de Riet (55521721)

Handtekening Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je scout rijdt momenteel in z'n luxe auto van de club op weg naar Nederland (Noord-Brabant). Hij moet even zijn aandacht bij de weg houden, dus probeer het over 1 uur nog eens.
Potverdorie, daar gaan mijn centjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken je hem beter voor 1500 euro naar Aruba laten vliegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:36:
[...]

Potverdorie, daar gaan mijn centjes :9
Geef je hem een luxe auto, doe je er niet eens een carkit bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Mag ook niets meer kosten tegenwoordig.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Iedereen succes in de beker straks.

Ik moet tegen een team uit de V dus dat zal wel een pak slaag worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad iedereen succes en hou de eer van GoT hoog. Dus als je kansloos word geacht in ieder geval strijdend ten onder. Als ik weet te winnen dan is de eerste doelstelling van het seizoen behaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ik ga met mijn A team aantreden, dus ik doe me best! :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Succes ja, vooral hein :P Alhoewel ik er zelf ook wel eens voortijdig uit wil vliegen, omdat ik nu eenmaal 5-3-2/5-4-1 moet spelen.

Toch nog even snel wat advies in winnen
Ik speel 5-3-2 met 3 centrale mids, waarvan 2 aanvallend en 1 gerepositioneerd. Ik PIC natuurlijk ook nog. De kans is echter ongeveer 80% dat ik nogsteeds een even goed/beter middenveld heb. Is het dan verstandig om:
a) Te counteren
b) Één centrale mid op de vleugel zetten/vervangen door een vleugelspeler
c) Normaal te spelen, met 5-3-2

Tegenstander is trouwens heel onvoorspelbaar. Vorige week speelde hij in de beker 3-5-2 counter 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 04-04-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Had er ook al 1 (2 quick events in 1 wedstrijd) en vroeg mezelf af of dit:
[...]
misschien onvoorspelbaar is of gewoon een SE.
Dit is een speler met scoren en sh: Afstandschot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we zijn begonnen. Eens kijken hoelang we vandaag doorspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:37:

Tegenstander is trouwens heel onvoorspelbaar. Vorige week speelde hij in de beker 3-5-2 counter 8)7
Oops heb per ongeluk ook counter geselecteerd in plaats van centrumaanval :P, nou kijken of we met 3-5-2 counter kunnen winnen. :P

Edit:

0-1 voor

1-1

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het pressievoetbal van Kalverda belemmerde de aanvallende bedoelingen van de tegenstander in grote mate.
Voor alsnog werkt het :D Speel tegen een team uit de V. dus acht mezelf kansloos

Zit van heel veel GoT-ers ff de wedstrijd te bekijken en zie dat Joss alweer een hattrick heeft na 13 minuten... geen slechte start :P

Edit: Daar ga ik.... 0-1 achter

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou daar is de 2-1, maar we hebben nog 60 minuten om de boel recht te trekken. Anders missen we dus eerste doelstelling al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig staat meneer easy-peasy 0-3 voor

Edit:
20 minuten: In de 20e minuut moest Kalverda-speler Berno Stellwagen de wedstrijd verlaten omdat hij een tweede gele kaart ontving.
Kan er ook nog wel bij

Edit2: 0-2 achter

0-3

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
0-2 achter dus dat was het weer voor dit seizoen :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-1 en een spits er gestrekt af. Word een hopeloze zaak in de tweede helft. Zie de uitslag dadelijk wel als ik thuis kom.

4-1 :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:29:
[...]

Voor alsnog werkt het :D Speel tegen een team uit de V. dus acht mezelf kansloos

Zit van heel veel GoT-ers ff de wedstrijd te bekijken en zie dat Joss alweer een hattrick heeft na 13 minuten... geen slechte start :P

Edit: Daar ga ik.... 0-1 achter
Het pressievoetbal van Sagas belemmerde de aanvallende bedoelingen van de tegenstander in grote mate.
Bij mij lijkt het vooralsnog te werken, nu nog 0-0 8)

Edit: Deze zin heb ik nog nooit gezien:
Door de geslaagd uitgevoerde pressietactiek van Sagas kwam er niet veel terecht van wat de tegenstander aanvallend voor ogen stond.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagacitus op 04-04-2007 17:47 ]

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach nu zie ik waarom het zo slecht gaat... de laffaard speelt met zijn A-team... jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:51:
Ach nu zie ik waarom het zo slecht gaat... de laffaard speelt met zijn A-team... jammer hoor
Je had toch al weinig hoop, toch? :)
Ik ben blij dat die gozert waar ik tegen speel op z'n zachtst gezegd aardig dom is. Wie countert er nu met 3-5-2?
Nouja, voorlopig gaat het bij mij lekker 1-4 voor :) Zometeen eens kijken hoe het counter-counter balbezit zich verhoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-3 achter maar wel uitverkocht stadion dus das weer mooi dan hehe....was toch kansloos tegen die gozer....maybe met mn A-team niet maar zo wel denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:54:
[...]

Je had toch al weinig hoop, toch? :)
Ik ben blij dat die gozert waar ik tegen speel op z'n zachtst gezegd aardig dom is. Wie countert er nu met 3-5-2?
Nouja, voorlopig gaat het bij mij lekker 1-4 voor :) Zometeen eens kijken hoe het counter-counter balbezit zich verhoud :P
Ja maar toch... ;)

DSanka speelt o.a. nu 3-5-2 :p maar dat wat een vergissing (zegt ie ;))

Edit

0-4 en rust... de mannen maar eens goed aanspreken :@

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:59:
[...]

Ja maar toch... ;)

DSanka speelt o.a. nu 3-5-2 :p maar dat wat een vergissing (zegt ie ;))

Edit

0-4 en rust... de mannen maar eens goed aanspreken :@
Zegtie ja... Hij dacht gewoon dat het goed zou zijn voor zn teampje :9

Woohoo, 48% balbezit! :) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:51:
Waarom is dat laf? Dat is toch gewoon een keuze, ik speel ook met mijn A-team.

(0-3 voor)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:09:
[...]

Waarom is dat laf? Dat is toch gewoon een keuze, ik speel ook met mijn A-team.

(0-3 voor)
Was wat over-done ;) Als hij ervoor kiest om een week training te missen moet hij weten idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:11:
[...]

Was wat over-done ;) Als hij ervoor kiest om een week training te missen moet hij weten idd
En ik mis dus geen training, omdat ik sh train. Alleen loop ik wel het risico op blessures, maar aan de andere kant krijgen de spelers wel weer meer ervaring. Het is een afweging. Ik heb trouwens (toen ik nog gewoon scoren trainde) eigenlijk altijd met mijn trainee's de beker gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

heb een speler met populair, goed ervaring en goed leiderschap. Kan je hier een speciale prijs voor vragen net als een clown (79.500) ?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Flipm0de schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:33:
heb een speler met populair, goed ervaring en goed leiderschap. Kan je hier een speciale prijs voor vragen net als een clown (79.500) ?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dat ook een clown 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37

Kan iemand mij helpen?

hahaha Wij hebben ook Smartfilter. Zeer moeilijk, maar plots kan ik nu vanaf m'n werk op HAttrick (via Firefox niet, maar wel via Explorer. Internet explorer / Options / Content en daar bij content advisor effe www.hattrick.org aangeduid als safe... Bewaart... et voila, ik zit op hattrick.. Best raar, want als ik dan weer ga kijken bij options, zie ik hattrick niet staan :D

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
woei, in een onmogelijk gedachte wedstrijd met zelfs een reservetrainee (die ongeveer 3 wedstrijden per seizoen pakt bij blessures) is dit de 2e helft:

Paesens had met 72 procent balbezit een veldoverwicht.

De gelijke stand na 90 minuten maakte een verlenging noodzakelijk.

Voor het eerst bij mij dat er niets gebeurt in een helft, hopen dat de verlenging zo ook voorbij gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Persoonlijk zou ik het trouwens doodzonde vinden om een perfecte aanstaande coach te gaan verkopen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Volgensmij is het nog steeds golden goal in hattrick he? Dus ik zou maar hopen dat je scoort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:49:
Volgensmij is het nog steeds golden goal in hattrick he? Dus ik zou maar hopen dat je scoort :9
oei niet aan gedacht. Maakt niet zoveel uit eigenlijk want scoren zal ik waarschijnlijk toch niet. We gaan met knikkende knieën verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
TSI = 640, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Ik vond dit weleen goede aankoop voor 75k. Deze kerel kan met 21 wel briljant PM hebben toch als je hem elke week opstelt en geen lange blessures hebt?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier uiteindelijk 0-7 gewonnen. Gelukkig speelde niet mijn eerste keeper, want die werd nog net even met +4 van het veld afgetrapt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
2-4 gewonnen, nééxt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

0-5 gewonnen, neext !!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
nog 2 minuten voor de penaltys.....

Wat een onterechte 0-0 is dit zeg verheug me nu al op de stats :)

edit: het zenuwenspel kan beginnen

eerste misser van mij hij beide raak, 1-2, oei oei oei
en weer mis, jammer helaas finito
hij mis, ik raak, 2-2 met 1 strafschop achter, zou het dan toch nog kunnen?
hij mis ik mis, hij nog 1 te gaan, mn hart....

2-3 tis gebeurd. dat was weer 2,5 uur van mn leven

[ Voor 66% gewijzigd door sarinsarin op 04-04-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:14:
nog 2 minuten voor de penaltys.....

edit: het zenuwenspel kan beginnen
succes, ik volg je :9
edit: wat gaan die penaltys langzaam zeg :X

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 04-04-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 29-08 23:29
sarinsarin schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:14:

Ik denk dat je tegenstander minder enthousiast zal zijn :P

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Joss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:19:
[...]

succes, ik volg je :9
edit: wat gaan die penaltys langzaam zeg :X
nog nooit gehad? begin zo langzamerhand al expert worden meer dan de helft van mijn bekerwedstrijden (zijn er dan ook nog niet zoveel) zijn penaltys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:25:
[...]

nog nooit gehad? begin zo langzamerhand al expert worden meer dan de helft van mijn bekerwedstrijden (zijn er dan ook nog niet zoveel) zijn penaltys
2-2... 1 penalty per 3 minuten ofzo? Heb nog nooit live penaltys gekeken, zal ooit zelf wel eens gehad hebben hoor, dat wel :9

Edit: helaas jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
141 tegen 173 hatstats dat valt ook nog hard mee achteraf. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Zo, dat was het bekeravontuur weer voor dit seizoen. :'(

Kansloos 1-7 verloren -O-
Natuurlijk wel pic gespeeld, omdat ik totaal geen kans had.
Mijn zelfvertrouwen stond op extreem overdreven en dat is nu sterk, dus dat is al een plus.
En mij teamgeest was bedaard is nu content, dus ook weer goed
En natuurlijk een uitverkocht huis dus nog wat euries overgehouden vanavond

Dus van deze afstraffing toch nog maar het beste gemaakt.
Iemand zin in een oefenwedstrijd woensdag :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
CNS schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:47:
Zo, dat was het bekeravontuur weer voor dit seizoen. :'(

Kansloos 1-7 verloren -O-
Natuurlijk wel pic gespeeld, omdat ik totaal geen kans had.
Mijn zelfvertrouwen stond op extreem overdreven en dat is nu sterk, dus dat is al een plus.
En mij teamgeest was bedaard is nu content, dus ook weer goed
En natuurlijk een uitverkocht huis dus nog wat euries overgehouden vanavond

Dus van deze afstraffing toch nog maar het beste gemaakt.
Iemand zin in een oefenwedstrijd woensdag :Y
Één minpuntje van een afstraffing is natuurlijk wel dat je supporters zondag wegblijven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Minder middenveld en toch met 1-4 piccend winnen. Heerlijk.

Ik zit er ook over te denken terug te gaan naar 1 scout. In ieder geval voor zolang het systeem niet naar behoren werkt.

EDIT: Direct maar één scout ontslagen

In de beker tegen een no3 uit de VI die wel te doen is. Een erg sterke def en voor de rest weinig bijzonders.

[ Voor 29% gewijzigd door Quintus op 04-04-2007 20:11 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mag tegen een team uit de VII dat met haar Ateam speelt. Wordt een lastig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
De wedstrijd is begonnen, maar op dit moment krijg je geen contact met de dame die beloofd had om je het resultaat door te geven. Haar mobiele telefoon heeft geen bereik.

zucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het is wel te merken dat de prijzen op de transferlijst voor jonge spelers aantrekken. Spelers die vorig seizoen er voor +/- 100k uitgingen gaan er nu uit voor +/-150-200k. Gaat hier om spelers met wing/passen/conditie op uitstekend/redelijk/zwak en spelers met pos/pas/con op goed/goed/zwak. Dit zijn spelers van 19 tot 22 jaar

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 04-04-2007 20:41 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Mijn spelers (en die van m'n tegenstander) hebben echt een WERELD conditie!
Ze zijn inmiddels al 236 minuten bezig, maar we wachten nog op contact met het stadion :s

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Stinger_ schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:21:
Mijn spelers (en die van m'n tegenstander) hebben echt een WERELD conditie!
Ze zijn inmiddels al 236 minuten bezig, maar we wachten nog op contact met het stadion :s
Volgensmij ben je één van de weinigen. Ik heb vandaag geen klacht gezien over een wedstrijd die niet/te laat begonnen is. Ik zou even contact opnemen met een GMetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
jeugdwedstrijd zekers?
die uit mijn competitie zijn beide nu 85 minuten bezig (zonder rust) en ook nog geen verslag.

edit: en zoals te lezen op het forum van hattrick zijn wij niet de enigen: "Mine finished about 2 hours ago, and...nothing"

[ Voor 35% gewijzigd door sarinsarin op 04-04-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik van meerdere mensen gehoord die er weer last van hadden. Dat waren wel vriendschappelijke wedstrijden.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Shit man, hoeveel kansen kan je missen in een wedstrijd :( Spitsen hebben dik lopen falen. Wel gewonnen, maar het had een afslachting moeten zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
@ Sarinsarin: Geen jeugd, gewoon een friendly..

ik heb alle tijd, ik wacht wel fftjes :p

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Blijkbaar kreeg de beker prioriteit van de verslaggegers :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekeravontuur is weer afgelopen... Voor het eerste door de eerste ronde heen en in ronde nummero 2 gelijk met 0-7 de kleedkamers ingestuurd... Speelde dan ook wel tegen een A-team van een V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-0 overwinning :)

volgende ronde moet weer lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:44:
Bekeravontuur is weer afgelopen... Voor het eerste door de eerste ronde heen en in ronde nummero 2 gelijk met 0-7 de kleedkamers ingestuurd... Speelde dan ook wel tegen een A-team van een V.
Blijft lastig. Ik heb ook 1 trainee niet opgesteld om een goed resultaat te halen. Misschien speel ik zondag wel met mijn b-trainees om ronde 4 te halen. Tegenstander van zondag moet toch makkelijk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik blij dat ik die tweede helft niet live gevolgd heb zeg. Een counter van mijn kant die door een redding van zijn keeper eruit werd gehaald en dat was alles. Is dus uiteindelijk 4-1 gebleven en we kunnen de wereld weer over gaan reizen. Mijn spits ligt er gelijk wel voor 5 weken uit :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
de volgens mijn scout allround redelijke jeugdspeler 2,5 ster op het middenveld, en technisch denk ik.

"In de 41e minuut kwamen de bezoekers op 0-4 via Sander Colen, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette"

volgende week is in de spits proberen.

hoe zit dat nou met die vorm van die jeugdspelers, vandaag na de wedstrijd lijkt er een vormupdate te zijn geweest, of tijdens. Hebben ze nou deze wedstrijd gespeeld met hun oude vorm of nieuwe vorm? Lekker vaag weer.

[ Voor 25% gewijzigd door sarinsarin op 04-04-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Ik heb gewoon verloren gisteren, en nu heb ik wel zin om gewoon een Hein-like rant op te hangen. Maar dat doe ik gewoon lekker niet ;)
Toch, het blijft irritant. Iets van 140 tegen 210 hatstats, 75% balbezit. Hij 1 winger SE en een CA (zonder counter te spelen!), ik 1 (!) kans. Zijn verdediging was sterk, mijn centrale aanval sterker. Misschien had ik een betere spits op kunnen stellen, of FTW/winger offensive kunnen spelen. Maar dan nog, met 75% balbezit had ik wel iets meer kansen verwacht. En die goddelijk spelhervatter heeft zijn waarde ook nog niet echt bewezen.

In ander nieuws, wat is tegenwoordig een goede prijs voor een redelijk LS/goed ervaring (met verder eigenlijk niets)? Ik zie prijzen tussen de 100k en 200k, maar mijn vorige coach kostte maar 60k ofzo.
Ik vraag het me ook een beetje af of het het geld nog wel waard is, met de transfermarkt tegenwoordig. Misschien heb ik wel meer aan een goed LS/matig ervaring...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
deze: Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.

mag je voor 50k hebben :)

Geen idee wat die opbrenegen eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar.
Heb nog een goed ervaring redelijk LS die ik zelf maar coach maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willen sommige nog een spannende wedstrijd volgen?

124267882

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:06:
willen sommige nog een spannende wedstrijd volgen?

124267882

:D
Nog 5 minuten en dan zit hij op de 1000 :P

1000 *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Blijkbaar hebben ze een groot probleem met friendlys. Er zijn meer teams die nog steeds niet zijn uitgespeeld. Wat een conditie moeten die teams hebben :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OetZitterd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07-2011

OetZitterd

Out of the picture...

De jeugdcompetitie wil niet echt vlotten. Ik heb even een nieuwe aangemaakt. Voor het geval iemand wil joinen: 92850
Het is een competitie voor 8 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OetZitterd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07-2011

OetZitterd

Out of the picture...

Quintus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:39:
Blijkbaar hebben ze een groot probleem met friendlys. Er zijn meer teams die nog steeds niet zijn uitgespeeld. Wat een conditie moeten die teams hebben :D
Gaat lekker... performance issue dankzij de youth-leagua?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:39:
zoals mijn team :( sinds die nieuwe jeugdopleiding gaat er een hoop mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Beker avontuur/drama* is weer voorbij. Een geweldige 0-0 na 120 minuten (blij dat mijn keeper er eens geen om de oren kreeg). Aangezien mijn goddelijk SP-mannetje er al afgeschopt was (3e blessure in 2 wedstrijden), had ik nog maar weinig hoop om door te gaan. Dat Mr. ESK zijn penal scoort is niet verwonderlijk, maar dat de rest dan wel heel jammerlijk mist is toch een aandachtspunt. Tegenstander had gewoon iets meer geluk, ondanks mijn SN-keeper. Qua ratings niet helemaal onterecht dat ik eruit vlieg hoor, maar de cash was aardig geweest als ik nog een rondje mee had gekund. :7

Volgend seizoen zwaardere loting, maar ook een nog betere verdediging. Kijken of we dan die reusachtige CA-rating kunnen verbeteren. :9

(* doorhalen wat niet van toepassing is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Bij mij is de beker ook weer teneinde. Stond tot de 85e minuut ofzo nog voor met 1-0, maar uiteindelijk in de verlenging verloren(1-2). Deels mij eigen fout, had per ongeluk een 3-4-3 systeem... en de verwarring sloeg daarom toe... (dankzij mijn captain(bijna excellent exp en solid leader) pas in de 84e minuut, maar toch...)

Maar voor mij begint vanavond de jeugdcompetitie... ik ben benieuwd... Na de wedstrijd krijg je van een trainingsreport over je jeugd?

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
TheInsomniac schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:52:
Bij mij is de beker ook weer teneinde. Stond tot de 85e minuut ofzo nog voor met 1-0, maar uiteindelijk in de verlenging verloren(1-2). Deels mij eigen fout, had per ongeluk een 3-4-3 systeem... en de verwarring sloeg daarom toe... (dankzij mijn captain(bijna excellent exp en solid leader) pas in de 84e minuut, maar toch...)

Maar voor mij begint vanavond de jeugdcompetitie... ik ben benieuwd... Na de wedstrijd krijg je van een trainingsreport over je jeugd?
Een dag na de wedstrijd.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En sommige mensen begrijpen zélfs dat niet, dus ik zeg t er maar even bij:
een dag is 24 uur :9

Vanavond GoT Eredivisie en II.1 wedstrijden, maar het zal waarschijnlijk uren wachten op verbinding zijn, buiten dat ik waarschijnlijk AZ zit te kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn wedstrijd verliep gewoon normaal vandaag, dus verwacht maar geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik sta al 2-0 achter na 10 minuten...haha

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
De wedstrijd is begonnen, maar op dit moment krijg je geen contact met de dame die beloofd had om je het resultaat door te geven. Haar mobiele telefoon heeft geen bereik.

Nooit geweten dat hier zon slecht berijk was :P

w00t 1-0 voor na 2 minuten :p

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 05-04-2007 19:37 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.