Het Grote World of Warcraft topic - Deel 109 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:20:

Wat voor mij de bottomline eigenlijk is, is dat er enorm veel tijd gestoken wordt in name & fame in een wereld die er in feite niet enorm toe doet. Zoveel tijd vaak dat er weinig tijd overblijft voor concrete andere dingen (ik spreek even generaliserend, voor de gemakkelijkheid, dus voor de mensen die het lezen, voel je alsjeblieft niet meteen aangesproken wat ik wil geen rant beginnen ;) ). Zouden diezelfde mensen nou niet de neiging hebben om in de echte wereld die name & fame te behalen? Zou dat verband met elkaar hebben in de zin dat het een het ander vervangt op een gegeven moment?
Ik vind 't zelf toch vrij moeilijk om niet te generaliseren, maar het is iig. niet als aanval bedoelt als ik zeg dat in zo'n spel de drempel een stuk lager ligt, waardoor je toch een soort wereldkampioen bent, maar dan in je eigen wereld... in alle eerlijkheid net als bij iedere sport, want zo zie ik het hardcore raiden ook wel een beetje. Als een club wereldkampioen wordt met voetbal zal dat mij werkelijk aan m'n zitvlak oxideren, want ik heb heel weinig met real-life teamsporten; het is (voor mij) teveel op het winnen gericht, wat een van de redenen was dat ik met raiden gestopt ben. :)

Want hoe leuk een spel ook is, je (klein)kinderen zullen in de meeste gevallen niet onder de indruk zijn als de guild waar opa of oma vroeger in zat de world first had met Illidan, een week nadat de Black Temple open ging. :P

Zelf gaat het mij iig. om het besef; als ik heel kort door de bocht ga, zou ik zeggen dat het allemaal mensen zijn die bang zijn om qua ontwikkeling, risico's in het 'echte leven' te nemen en zich daarom 'verschuilen' achter een spelletje, omdat daar de kans om 'iemand' te worden groter is en dichterbij ligt; je betaald tenslotte een schamele 11 euro per maand, waarvoor je grootse avonturen kan beleven en je verhalen kunt delen met gelijkgestemden. Het enige punt is dan wel dat ze buiten het spel geen enkele waarde hebben, maar dat betekent nog niet dat je geen lol kunt hebben natuurlijk. :)

En nogmaals, vooral de alinea hierboven is gewoon mijn keiharde mening (en hoe ik in het leven stond toen ik nog raidde, nadat ik er later op terugkeek), stevig aangedikt, want ik heb zelf ook vijf dagen in de week geraid in Molten Core (voordat BWL bestond) van een uur of zeven tot middernacht doordeweeks en de hele dag tot 's ochtends half zes in het weekend en dat een maand of drie/vier lang. Het was ook onder meer door lichamelijke gezondheidsproblemen dat ik er direct mee ben gestopt. :)

Maar, na anderhalf jaar ben ik toch weer lekker enthousiast opnieuw begonnen, want ik vind het gewoon heerlijk tijdsverdrijf, maar raiden zit er voor mij niet meer in. Roleplaying des te meer, omdat ik gewoon helemaal gek ben van fantasy en dat op die manier een leuke invulling kan geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:01:
Och ik woon samen en werk 40 uur per week. Daarnaast is er het huishouden natuurlijk. Om de week ga ik in het weekend op stap met mijn vriendin en soms 2 avonden ook. Vanwege mijn gezondheid is lichamelijke sport geen optie.

Gelukkig begrijpt mijn vriendin na enkele jaren heel goed hoe ik in elkaar zit en geeft ze me die vrijheid. Ik game, zij kijkt TV of doet der eigen ding. Uiteraard roken we tussendoor een cigaretje of kletsen we wat of spelen we met de huisdieren.
Vanwege je gezondheid kun je niet sporten, maar je gaat wel roken EN wowen? Niet echt logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:20:
[...]

Vanwege je gezondheid kun je niet sporten, maar je gaat wel roken EN wowen? Niet echt logisch
Altijd oppassen met dit soort opmerkingen. Je hebt geen idee wat hij voor gezondheidsproblemen heeft. En WoW'en is qua lichamelijke inspanning natuurlijk absoluut niet te vergelijken met sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Weet iemand nog die mirror waar je TBC kon downloaden zonder dat je de cd's had ? Enkel dus de installatie bestanden ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:49
GeforceDDQ schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:54:
Weet iemand nog die mirror waar je TBC kon downloaden zonder dat je de cd's had ? Enkel dus de installatie bestanden ?
http://www.wow-europe.com...-Installer-downloader.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft zijn eigen argument waarom hij Wow Speelt
Ik zelf doet het voor de fun , en ook omdat een paar vrienden het van mij spelen af en toe leuk met elkaar spelen , ma ik weet ook wel na wat een hogere level moet je wat meer tijd in besteden en daar heb ik totaal geen probleem mee .
De andere doet het om geld te verdienen
En de andere doet het weer omdat hij niets meer te doen heeft

Ma als je niet kunt sporten begrijp ik goed dat je meestal wel binnen zit , en tjah als je een spel als wow hebt en snapt er iets van
Waarom niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:21:
Iedereen heeft zijn eigen argument waarom hij Wow Speelt
Ik zelf doet het voor de fun , en ook omdat een paar vrienden het van mij spelen af en toe leuk met elkaar spelen , ma ik weet ook wel na wat een hogere level moet je wat meer tijd in besteden en daar heb ik totaal geen probleem mee .
De andere doet het om geld te verdienen
En de andere doet het weer omdat hij niets meer te doen heeft

Ma als je niet kunt sporten begrijp ik goed dat je meestal wel binnen zit , en tjah als je een spel als wow hebt en snapt er iets van
Waarom niet ?
Idd, het is mijn werk, ik farm gold <3

OT: Moet nu weer wowen, anders geen brood op de plank :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:46
Bosmonster schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:03:
[...]

Heerlijk dat hufterige AH gedrag :P Wacht dan even een paar uur ipv die ander te naaien door 1G goedkoper te gaan zitten.. die betaalt ook z'n inleg hoor..

Magoed.. misschien ben ik als AH-groot-handel al te vaak genaaid door dat soort acties :P Sommige mensen hebben de onbeheersbare neiging altijd goedkoper te moeten zitten dan anderen.
Dat hij z'n inleg betaald is niet mijn probleem. Ik wil m'n shit kwijt op de AH (met winst uiteraard). Op het moment dat ik onder de kostprijs werk zeg maar dan hou ik het een tijdje in m'n bags totdat de markt aantrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:34:
[...]

Idd, het is mijn werk, ik farm gold <3

OT: Moet nu weer wowen, anders geen brood op de plank :(

:+
Meen je dat of bedoel je het sarcastish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:18:
[...]

Meen je dat of bedoel je het sarcastish
Meen je deze quote? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'
Yep
Hallo ik ken niemand hier hoor :o
Dus alles kan , jullie kennen elkaar mieschien ma ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:23:
[...]

'
Yep
Hallo ik ken niemand hier hoor :o
Dus alles kan , jullie kennen elkaar mieschien ma ik niet ;)
Ik ken de persoon in kwestie ook niet :P

Leek me nogal duidelijk sarcasme, ook vooral met die smiley.. Niet de eerste keer trouwens hier dat mensen geen sarcasme snappen, was laatst ook al het geval toen ik zei dat ik Vael had getankt voor de helft van z'n leven (als warlock :+)

Maargoed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
cls schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:21:
[...]

Ik ken de persoon in kwestie ook niet :P

Leek me nogal duidelijk sarcasme, ook vooral met die smiley.. Niet de eerste keer trouwens hier dat mensen geen sarcasme snappen, was laatst ook al het geval toen ik zei dat ik Vael had getankt voor de helft van z'n leven (als warlock :+)

Maargoed. :+
Mwah, alle locks hebben een godcomplexje, dus het zou heel goed kunnen dat jij dat dacht : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wel leuke avond in Kara gehad, shade down :) in 1 try, helaas wipe op maiden en wipe op Big Bad Wolf.

Maiden vondt mij (priest) niet lief, holy fire + repentence op het zelfde moment. En tja als de nummer 1 healing dood gaat, dan is het wel over natuurlijk.

Jk ofc.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-10 19:36

Snappie88

Mr. Hollywood

MrVegeta schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:33:
Maiden vondt mij (priest) niet lief, holy fire + repentence op het zelfde moment. En tja als de nummer 1 healing dood gaat, dan is het wel over natuurlijk.
Als de nummer twee doodgaat ook trouwens. We hadden vandaag Crithage aka Nubcakes mee naar Karazhan. HoTje op de Tank vlak voor het engagen, zichzelf niet healen, etcetera. Kutmaiden niet down :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
MrVegeta schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:33:
Wel leuke avond in Kara gehad, shade down :) in 1 try, helaas wipe op maiden en wipe op Big Bad Wolf.

Jk ofc.
Wij altijd ruzie met Aran. :( Vandaag weer drie tries, weer niet down. Wel alles tot Curator neer in nog geen twee uur, gaan nu nog even schaken en dan vrijdag verder. Waarschijnlijk dan de rest clearen zodat we zondag Nightbane kunnen doen. (of dinsdag, weet niet of we zondag naar Gruul gaan)

Edit: Whiej, na Belt of Gale Force ook nog Legplates of the Innocent gewonnen. <3

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 22-03-2007 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:38
ImdaMned schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:20:
[...]

Shadowcloth is o.a. nodig voor girdle of ruination, erg gewild bij onze cloth casters die de spellfire set niet maken (die set heeft al een belt)

Spellcloth is nodig voor o.a. de spellstrike set. En zo heb je nog wel meer items.
Iemand een idee waarom Blizzard een 4 dagen cooldown forceert op het maken van die speciale
cloths? Ik heb uitgerekend dat als ik géén shadowcloth koop op AH ik 52 dagen nodig heb om de 3 shadoweave items te maken voor mijn frostmage 8)7 2x shadowcloth/4 dagen, 26 stuks nodig in totaal dus 13 x 4 = 52. Dit ruikt meer naar een goedkope manier van Blizz om mensen nog wat langer bezig te houden dan nodig. Je moet sowieso een overdosis aan andere mats farmen (of er gold voor grinden) om die items al überhaupt te kunnen maken, waarom dan nog eens deze belachelijke limiet er bij lappen?

Overigens ben ik ook niet echt geneigd om het chestpiece van deze set al te gaan craften.
De looks van een vest passen niet echt op mijn undead char en er is het risico dat er een robe komt, dan heb ik al die mats voor niets gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 22-03-2007 05:43 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 12:36
Kapoen schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 05:28:
[...]

Iemand een idee waarom Blizzard een 4 dagen cooldown forceert op het maken van die speciale
cloths? Ik heb uitgerekend dat als ik géén shadowcloth koop op AH ik 52 dagen nodig heb om de 3 shadoweave items te maken voor mijn frostmage 8)7 2x shadowcloth/4 dagen, 26 stuks nodig in totaal dus 13 x 4 = 52. Dit ruikt meer naar een goedkope manier van Blizz om mensen nog wat langer bezig te houden dan nodig. Je moet sowieso een overdosis aan andere mats farmen (of er gold voor grinden) om die items al überhaupt te kunnen maken, waarom dan nog eens deze belachelijke limiet er bij lappen?

Overigens ben ik ook niet echt geneigd om het chestpiece van deze set al te gaan craften.
De looks van een vest passen niet echt op mijn undead char en er is het risico dat er een robe komt, dan heb ik al die mats voor niets gebruikt.
Het is idd een goedkope manier van Blizzard om je heel lang bezig te houden met wat gear/items. Maar in wow komt alles in de prijs van inzet, tijd (zoveel play time als real time) en geluk. Om je leuke items te krijgen met je je inzetten voor de items en tijd nemen om alles te krijgen, net als raiders/questers en andere grinders voor goede items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
barfieldmv schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 06:31:
[...]

Het is idd een goedkope manier van Blizzard om je heel lang bezig te houden met wat gear/items. Maar in wow komt alles in de prijs van inzet, tijd (zoveel play time als real time) en geluk. Om je leuke items te krijgen met je je inzetten voor de items en tijd nemen om alles te krijgen, net als raiders/questers en andere grinders voor goede items.
naast dat is het ook een manier om de markt kunstmatig in stand te houden, als je alles zelf zou kunnen maken, zou je geen handel nodig hebben.

Daarom heeft elke proff ook items nodig die met een andere proff gemaakt kunnen worden. Op deze manier willen ze een markt creeren

wat je kan doen is de spellcloth en mooncloth die je ook elke 4 dagen maakt ruilen voor shadowcloth
scheelt je weer 2 elke 4 dagen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:20:
[...]

Zoals je replier zei: men kan iets mankeren waardoor sport niet mogelijk is. Dat betekent niet dat iemand dan ook daadwerkelijk ziek is. Lijkt me toch niet moeilijk te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-10 14:31
Kaap schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 07:55:
[...]

Zoals je replier zei: men kan iets mankeren waardoor sport niet mogelijk is. Dat betekent niet dat iemand dan ook daadwerkelijk ziek is. Lijkt me toch niet moeilijk te begrijpen.
toch maak je me nieuwsgierig wat je dan heb kaap.. deel je het met ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kapoen schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 05:28:
[...]

Dit was met mooncloth ook het geval. Daarnaast mag het toch wel enige moeite, tijd en gold kosten om 1 van de beste sets ingame op dit moment te kunnen craften. Het spul is zelfs beter dan tier 4/5.

Indien je dit te lang vind duren dan ga je het of kopen, of je maakt de andere 2 om ze te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 01:31:
[...]

Wij altijd ruzie met Aran. :( Vandaag weer drie tries, weer niet down. Wel alles tot Curator neer in nog geen twee uur, gaan nu nog even schaken en dan vrijdag verder. Waarschijnlijk dan de rest clearen zodat we zondag Nightbane kunnen doen. (of dinsdag, weet niet of we zondag naar Gruul gaan)

Edit: Whiej, na Belt of Gale Force ook nog Legplates of the Innocent gewonnen. <3
Shade is ook verschrikkelijk klote, 2 weken geleden bugde die bij ons nadat ie down was na 7 triest konden we hem de volgende dat weer 6 x doen. Zoveel dingen tegelijk kan je krijgen en die elementals die de healers afschieten door healing agro zijn nog het ergst.

40% Elementals Inc, je healt iemand, 3 elementals die nog niet getaund of what ever zijn zien je healen, poof dood.

De vorige keer ging het dus wel goed, ik had iedereen full hp op 45% elementals inc, 1tje missdirection op de tank, 1tje banish en 1tje nuken + feare, wel klote dat dat tegelijk met Flame Wreath kwam waardoor je bijna niet kan bewegen.

Laatste 20% gaat ie drinken en pyroblasten, knalt ie de 2 priests af :p en op 1% deed ie nog een flame wreath waar in bewogen werd en de helft van de raid gekilled werd, we hadden nog 1 tank over die hem dood kreeg :p.

//edit. Over die Cloth discussie, ik vindt het wel aardig werken, die primal mooncloth set is gewoon geweldig ik heb um nu ook helemaal met sockets en enchants dat waren vrij veel mooncloth en nu heb ik ook nog de mats voor de Whitemend Hood (de pants heb ik al), ben ik erg lang mee bezig geweest maar dat mag ook wel, het moet niet te makkelijk worden.

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 22-03-2007 08:30 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

MrVegeta schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:28:
[...]

Shade is ook verschrikkelijk klote, 2 weken geleden bugde die bij ons nadat ie down was na 7 triest konden we hem de volgende dat weer 6 x doen. Zoveel dingen tegelijk kan je krijgen en die elementals die de healers afschieten door healing agro zijn nog het ergst.

40% Elementals Inc, je healt iemand, 3 elementals die nog niet getaund of what ever zijn zien je healen, poof dood.

De vorige keer ging het dus wel goed, ik had iedereen full hp op 45% elementals inc, 1tje missdirection op de tank, 1tje banish en 1tje nuken + feare, wel klote dat dat tegelijk met Flame Wreath kwam waardoor je bijna niet kan bewegen.
Zorg dat als ie bijna op 40% zit je *alle* dps stopt, wacht tot ie Flame Wreath doet, en zodra dat weg is, nuken.
Laatste 20% gaat ie drinken en pyroblasten, knalt ie de 2 priests af :p en op 1% deed ie nog een flame wreath waar in bewogen werd en de helft van de raid gekilled werd, we hadden nog 1 tank over die hem dood kreeg :p.
Daarom moet *iedereen* meer dan ~7500 health hebben. Dan maar iets minder stats, je bent nutteloos als je door die pyro dood gaat. Na de pyro meteen healthstone & healing potion en je kunt weer verder. Prayer of healing en Tranquility zijn ook erg goed voor direct na de pyro.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eerste 3 bosses in kara weer plat gelegd. Was geen mage mee, 1 lock en 1 priest (ik). Alleen maar damage cloth gedropt en de lock had het al. Grinden is nu dus een stuk makkelijker voor deze healbot.

En gelukkig hebben we aparte dkp voor main roll en off-roll items. Sta dus nog steeds 1 als er healing cloth dropt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MrVegeta schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:28:
[...]

Kreeg gisteren op één try drie elementals op me en de try erop kreeg ik na een AE twee fireballs op rij. Kreeg de eerste, begon met Holy Light cast en voor die klaar was had ik de tweede al te pakken. Stond niet helemaal op full health door een blizzard dus die 9.5k dmg in een paar sec was genoeg om me te killen. Wij hebben nog teveel last van mensen die niet stilstaan met Flame Wreath, gisteren twee priests op hetzelfde moment. Eén voor 3k en één crit voor bijna 4.8k.

Ah well, hebben Illhoof, Aran, Netherspite, Prince en Nightbane nog over voor deze week, niet slecht om t/m Curator in nog geen twee uur te doen. :)
Nvidiot schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:41:
Daarom moet *iedereen* meer dan ~7500 health hebben. Dan maar iets minder stats, je bent nutteloos als je door die pyro dood gaat. Na de pyro meteen healthstone & healing potion en je kunt weer verder. Prayer of healing en Tranquility zijn ook erg goed voor direct na de pyro.
Als je 't goed doet krijg je niet eens een pyro. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Exitium op 22-03-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
Alu! :P

Gister bij jullie op ventrilo gehoord ja... Was echt vet mazzel toen jullie em neerkregen.. :D
Wat ik er uit begreep is dat jullie 1 elemental killen? :| Het kan zeker helpen, en is makkelijker overleven. 40k(toch?) is best veel voor effe eraf te nuken, vooral omdat ie na 90 sec despawned...

Ik zal het bij ons eens voorstellen, shade is echt de meest rottige baas ooit, maar wel superleuk om te doen. Zelf dingen doen, ipv buttonbash *insertrandomdpsattackhere*
Ik snap echt nogsteeds niet hoe je in die flamewreath kan gaan lopen. Bij de bossmods die ik gebruik staat er in het midden van het beeld "DON'T MOVE". Goh... Laten we eens gaan lopen, eens zien wat dat doet! >:)
Heb je niet de aandacht van 10 mensen, = whipe. :)

Naar mijn mening moeten er VEEL MEER van deze encounters komen, dat kan je echt zien wie een cursus opletten nodig hebben. Nofi hoor, maar je raid whipen op die wreath is zo kansloos. Zelfde als Thaddius, 40 mensen die opletten, else whipe... Heigan kan enigszins nog, onze eerste kill was met 13 man levend op het eind..
Dus meer movement fights, minder dps fights, should be cool.

Ben het zeker eens over het feit dat je met 5 man betere dungeons hebt, mechanar heroic, mini thaddius @ eerste boss. W00t :P
Go go ingewikkelde tactics, dat maakt het raiden super. En dan kan je tenminste eens zien wie minder gefocussed spelen. Overleven IS niet moeilijk, je moet er alleen zelf wat wat moeite voor doen.. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
ImdaMned schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:45:
Dat hij z'n inleg betaald is niet mijn probleem. Ik wil m'n shit kwijt op de AH (met winst uiteraard). Op het moment dat ik onder de kostprijs werk zeg maar dan hou ik het een tijdje in m'n bags totdat de markt aantrekt.
Precies. Ik denk dat het grootste deel van de spelers altijd net iets onder de laagste prijs gaat zitten. Tenzij dat natuurlijk een belachelijk lage prijs is. In dat laatste geval kun je het item beter zelf kopen en weer op de AH zetten.

Ik denk dat ik vanavond eens ga proberen om wat shadowcloth bijvoorbeeld in te kopen voor 80-90g en dan op de AH voor 100g. Inleg van die cloth is 8s, dus je kunt er best een mooie winst op maken lijkt me.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:42
Nadat er gisteren hier een flinke discussie is geweest over de moeilijkheidgraad in Gnomeregan ben ik gisteren samen met een lvl 62 mage, lvl 66 druid, en een lvl 70 priest maar eens gaan kijken in Gnomer. Wel geweldig dat ik alle quests in 1 avond heb kunnen doen. Heb gisteren dan ook Gnomeregan 3 keer gedaan. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:05

vhal

ಠ_ಠ

Rakkerzero schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:59:
Nadat er gisteren hier een flinke discussie is geweest over de moeilijkheidgraad in Gnomeregan ben ik gisteren samen met een lvl 62 mage, lvl 66 druid, en een lvl 70 priest maar eens gaan kijken in Gnomer. Wel geweldig dat ik alle quests in 1 avond heb kunnen doen. Heb gisteren dan ook Gnomeregan 3 keer gedaan. :)
lol, met mijn lv60 hunterkon je gnomeregan (..or whatever) al soloën. Had toendertijd de intentie om Hydrocane te krijgen totdat ik erachter kwam dat je deze daadwerkelijk moest equippen voor de underwaterbreathing buff (vroeger was deze nl. passive) .. :+
Maargoed, Gnomeregan blijft wel een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende instance...

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 22-03-2007 09:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ONGEËVENAARDE PESTATIE !
PURE KLASSE !!!

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Flasks up zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met world buffs

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

denk het wel, denk ook dat hij worldbuffs heeft gehaalt en eventjes ony neer heeft gemept om die buff te kunnen krijgen. Anders word het wel heel lastig!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nou, het zat zo.
Ik vroeg in mijn guildchat of er mensen zin hadden om een instance te doen. Het maakte mij niet uit welke instance voor mijn level.
De guildleader, de druid, vroeg toen aan mij of ik soms Gnomeregan wilde doen. Daar ging ik mee akkoord. Vervolgens zei de 62 mage die ook in mijn guild zit, dat ook wel mee wilde. Omdat de druid geen zin had om constant te gaan healen, vroeg ie nog een priest, maatje van hem, mee.

Ik vond het wel prima zo :P

NOTE: Ik vroeg dus NIET of er 3 high levels mee wilden voor gnomer, maar alleen of iemand zin had om een instance te doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 22-03-2007 09:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

constant te healen? kom op zeg :D ik doe als druid dire maul solo'en... met mischien 1x mezelf healen tijdens bossfights... dus gnomeregan is echt wel makkelijk te doen zonder healer met 60+ mensen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:48:
[...]
Overleven IS niet moeilijk, je moet er alleen zelf wat wat moeite voor doen.. :)
Dat weten Raserian en ik wel waar het bij jou aan ontbreekt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:19:
Nou, het zat zo.
Ik vroeg in mijn guildchat of er mensen zin hadden om een instance te doen. Het maakte mij niet uit welke instance voor mijn level.
De guildleader, de druid, vroeg toen aan mij of ik soms Gnomeregan wilde doen. Daar ging ik mee akkoord. Vervolgens zei de 62 mage die ook in mijn guild zit, dat ook wel mee wilde. Omdat de druid geen zin had om constant te gaan healen, vroeg ie nog een priest, maatje van hem, mee.

Ik vond het wel prima zo :P

NOTE: Ik vroeg dus NIET of er 3 high levels mee wilden voor gnomer, maar alleen of iemand zin had om een instance te doen.
Constant healen .... druid > bear form of cat form en dps, mage > dps, priest > shadowform en dps en healed de group. waarvoor ging jij ook weer mee ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Rakkerzero schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:19:
Omdat de druid geen zin had om constant te gaan healen.
Als lvl 66 in Gnomeregan? LOL! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
redfoxert schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:22:
[...]

Constant healen .... druid > bear form of cat form en dps, mage > dps, priest > shadowform en dps en healed de group. waarvoor ging jij ook weer mee ? :P
voor de loot, duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch apart... Gnomeregan is doable met een groepje 30ers. Aan de andere kant, die Troggs hebben wel de ?? Gnome Boss weten te verjagen die prima in staat is om in zijn eentje raids te wipen... vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
eendje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:22:
constant te healen? kom op zeg :D ik doe als druid dire maul solo'en... met mischien 1x mezelf healen tijdens bossfights... dus gnomeregan is echt wel makkelijk te doen zonder healer met 60+ mensen
Ze waren bang op spellreflect + alarmering door mobs. Dit resulteerde overigens 1 keer tot een whipe. Mobs werden op een of andere manier toch gealarmeerd, toen kwamen er een stuk of 30/40 mobs in 1 keer. De priest was ondertussen al weg (die was alleen de eerste 2 rondes mee geweest). Door een spellreflect critte de mage zichzelf dood. Terwijl ik een poging tot wegrennen, probeerde de druid ons hagje te redden wat helaas mislukte door de hoeveelheid mobs die op hem zaten.

Ik ging mee voor wat loot idd en om quests daar af te ronden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 22-03-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Als je je cloth set wilt maken gaat het wel redelijk "snel" vind ik. Specialisme cloth zijn er twee elke vier dagen en dan ook nog eens een de twee andere type's waar je er eentje van kunt maken die je kan verkopen/ruilen. Je hebt kan dus vier kan jou type cloth krijgen per vier dagen. Gaat best snel voor items die zo goed zijn. Je kan ook altijd iemand die een stash van het spul heeft lief aankijken en het stelen uit zijn bank ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:30:
[...]

Ze waren bang op spellreflect + alarmering door mobs. Dit resulteerde overigens 1 keer tot een whipe. Mobs werden op een of andere manier toch gealarmeerd, toen kwamen er een stuk of 30/40 mobs in 1 keer. De priest was ondertussen al weg (die was alleen de eerste 2 rondes mee geweest). Door een spellreflect critte de mage zichzelf dood. Terwijl ik een poging tot wegrennen, probeerde de druid ons hagje te redden wat helaas mislukte door de hoeveelheid mobs die op hem zaten.

Ik ging mee voor wat loot idd en om quests daar af te ronden :)
Zoiets heb ik ook een keer gehad en dat kwam niet door aggro door een alarm maar door aggro van mobs van bovenaf in die "geul". De rogue die meeging was in stealth en zodra ze dr uit kwam kregen we aggro van de boven verdieping. Mobs steken mekaar aan en zo krijg je een domino effect en heb je inderdaad ineens 30-40 mobs op je dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Shadows Embrace done! Fijn die healing helpt best aardig bij het grinden. Alleen die overhealing, he? :+

Heb trouwens het idee dat ik eerder 3% healing krijg dan 2%, misschien is ie wel geupgrade, later maar eens precies narekenen. Moet vast nuttig zijn in dungeons dat je ook jezelf nog een ietsiepietsie healt zo af en toe.

Vrijdag gaan we dan eindelijk Karazhan voor het eerst doen. Nog iemand tips over hoe het NIET moet? Oftewel, waar kan het allemaal mis op lopen. Dan vooral encounter 1, Attumen, of moet ik al verder denken ook? Zijn er guilds die de eerste avond verder komen dan de eerste boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Perox schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:36:
Shadows Embrace done! Fijn die healing helpt best aardig bij het grinden. Alleen die overhealing, he? :+

Heb trouwens het idee dat ik eerder 3% healing krijg dan 2%, misschien is ie wel geupgrade, later maar eens precies narekenen. Moet vast nuttig zijn in dungeons dat je ook jezelf nog een ietsiepietsie healt zo af en toe.

Vrijdag gaan we dan eindelijk Karazhan voor het eerst doen. Nog iemand tips over hoe het NIET moet? Oftewel, waar kan het allemaal mis op lopen. Dan vooral encounter 1, Attumen, of moet ik al verder denken ook? Zijn er guilds die de eerste avond verder komen dan de eerste boss?
Teveel dps op Attumen wanneer de tank toch een debuff heeft gehad die 50% minder hit kans doet, waardoor hij minder sundered, minder taunt en over het algemeen minder threat genereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh genoeg, je moet snel de trash clearen want die zitten op een 25min respawn. Niet gaan nuken voordat tank beetje agro heeft. Curses gelijk decursen. Niet je grootste heal doen op het moment dat Attumen spawned >< . Niet vergeten te disarmen. etc etc

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

jarnotjuh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:48:
[...]

Alu! :P

Gister bij jullie op ventrilo gehoord ja... Was echt vet mazzel toen jullie em neerkregen.. :D
Wat ik er uit begreep is dat jullie 1 elemental killen? :| Het kan zeker helpen, en is makkelijker overleven. 40k(toch?) is best veel voor effe eraf te nuken, vooral omdat ie na 90 sec despawned...

Ik zal het bij ons eens voorstellen, shade is echt de meest rottige baas ooit, maar wel superleuk om te doen. Zelf dingen doen, ipv buttonbash *insertrandomdpsattackhere*
Ik snap echt nogsteeds niet hoe je in die flamewreath kan gaan lopen. Bij de bossmods die ik gebruik staat er in het midden van het beeld "DON'T MOVE". Goh... Laten we eens gaan lopen, eens zien wat dat doet! >:)
Heb je niet de aandacht van 10 mensen, = whipe. :)

Naar mijn mening moeten er VEEL MEER van deze encounters komen, dat kan je echt zien wie een cursus opletten nodig hebben. Nofi hoor, maar je raid whipen op die wreath is zo kansloos. Zelfde als Thaddius, 40 mensen die opletten, else whipe... Heigan kan enigszins nog, onze eerste kill was met 13 man levend op het eind..
Dus meer movement fights, minder dps fights, should be cool.

Ben het zeker eens over het feit dat je met 5 man betere dungeons hebt, mechanar heroic, mini thaddius @ eerste boss. W00t :P
Go go ingewikkelde tactics, dat maakt het raiden super. En dan kan je tenminste eens zien wie minder gefocussed spelen. Overleven IS niet moeilijk, je moet er alleen zelf wat wat moeite voor doen.. :)
Hey Jarno, het makkelijkste is wel 1tje killen want die andere 2 worden gecontrolled als het goed gaat. Door Fear + Banish/tank, als je 1tje laat leven is de kans erg groot dat die iemand frostbold en dat shade het dan afmaakt, door 1tje te killen wordt het gevecht makkelijker.

En tbh, het was niet super veel mazzel, shade had mazzel dat ie 2 priests afmaakte waardoor we alleen nog een Shaman hadden te healen, ik vindt het zeer knap dat ze ~15% hebben gedaan zonder healing.

Die flame wreath op het eind was een beetje dom :p.
Een officer, "jezus who walked in the flame wreath! it allmost killed us!"
Member "Ehm.. you did."
"oh..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvidiot schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:41:
[...]

Zorg dat als ie bijna op 40% zit je *alle* dps stopt, wacht tot ie Flame Wreath doet, en zodra dat weg is, nuken.

[...]

wij hebben van de week voor het eerst shade neer gekregen. Veel op lopen wipen.
Het drinken en pyroblasten van shade kun je voorkomen door er voor te zorgen datie altijd meer mp heeft dan hp.
Dus kick / counterspell op zijn frost en fire attacks. arcane missles minder belangrijk want daar istie zijn mana al van kwijt aan begin van spell.
Gister hebben we alles t/m curator gekilled. vnaaf weer shade. hopelijk gaat het ent zo goed als vorige week.

Zijn er trouwes meer mensen op bloodhoof alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op dat de mobs voor Attumen zeer snel respawnen. Dus zorg dat je fully buffed en eventueel potted up ben. Pots zijn niet echt noodzakelijk tot en met iig maiden als je goed in de level 70 gear zit, maar helpen natuurlijk wel. Brand zo snel mogelijk door de trash en je hebt twee pogingen op attumen voor de respawns beginnen. Niets overslaan of ze komen hem helpen!

Attumen zelf valt wel mee, lees anders wat strategie op wowwiki, maar het mag geen problemen opleveren in level 70 instance gear!

Je kan makkelijk de eerste drie bosses doen op eerste bezoek als iedereen de strategiën weet. Dus op naar Moroes. Daar staan 4 adds bij, die uit meerdere (6?) gekozen zijn. Met twee priests kan je er twee geshackled houden tot nadat moroes dood is. Ik adviseerd die MS warior te shacklen, die is funest voor je healing en hij doet wirlwind. En daarnaast staat er nog een tank tussen met een berg HP. Bewaar die ook voor na moeroes. De andere twee afmaken terwijl twee tanks agro opbouwen op moroes.

De garotte van moroes kan door sommige races/classes zelf verwijderd worden (stoneform oa) dus niet de paladin daarvoor gebruiken. Gebruik paladin als een healer de garotte krijgt, de healing heb je nodig! (reset hem indien er 1 van de twee tanks dood gaat of de healing, gewoon de kamer uit rennen. scheelt terug rennnen en geeft je zeker 3 pogingen voor de adds respawnen.

Verder even op het net zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Niet de shackles breaken, dotten (minimaal vijf verschillende) en dan zeggen dat hij op nieuw geschakled moet worden ;)

Attumen heeft iedere guild volgens mij in een of twee tries wel dood. Hij is erg simpel. Eerst tegen een paardje vechten, dan paardje en ridder (twee tanks) en dan ridder op de paard. Je moet vooral bij de laatste fase een beetje voorzichtig zijn dus ophouden met nuken.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Bedankt voor de replies. :)
Had natuurlijk wel al zelf netjes gelezen. Maar in de meeste tactics staat altijd wat je vooral wel moet doen. Ik was op zoek naar een "what made us wipe" verhaal zodat we gewaarschuwd beginnen. Bedankt voor de nuttige tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:55:
De garotte van moroes kan door sommige races/classes zelf verwijderd worden (stoneform oa) dus niet de paladin daarvoor gebruiken. Gebruik paladin als een healer de garotte krijgt, de healing heb je nodig! (reset hem indien er 1 van de twee tanks dood gaat of de healing, gewoon de kamer uit rennen. scheelt terug rennnen en geeft je zeker 3 pogingen voor de adds respawnen.
Leuk als je NE priests 3x op rij Garrote krijgt en je twee pala's bij je hebt. :( Wel gehaald though, hebben gisteren eerst allevier de adds gekilled voor we Moroes zelf deden. Hadden Holy priest, twee pala's en MS warrior. Warrior geshackled, pala op één van de pala's, OT op de twee andere adds. Eerst priest dood, toen twee pala's, toen toch eerst die warrior maar gedaan.

Wat je kan doen wipen daar is Turn Undead trouwens, probeer het te voorkomen. Hebben het al enkele keren gehad dat de add de complete zaal doorstruint om bij de koks te gaan kijken in de kamer ernaast.

Bij Maiden, ook zeker doable op de eerste avond, probeer minstens een pala mee te krijgen. Wij lopen met twee pala's en een priest rond. Maiden doet Consecration, gebied rondom haar krijgt dus een DoT, en Repentance. (ranged stun, iedereen die uit range staat) Paladin 1 gooit BoSacrifice op de tank, paladin 2 gooit BoSac op paladin 1. Zo heb je altijd twee healers vrij van Repentance.Verder de DoT cleansen en 't is een makkelijk gevecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:11:
[...]

Leuk als je NE priests 3x op rij Garrote krijgt en je twee pala's bij je hebt. :( Wel gehaald though, hebben gisteren eerst allevier de adds gekilled voor we Moroes zelf deden. Hadden Holy priest, twee pala's en MS warrior. Warrior geshackled, pala op één van de pala's, OT op de twee andere adds. Eerst priest dood, toen twee pala's, toen toch eerst die warrior maar gedaan.

Wat je kan doen wipen daar is Turn Undead trouwens, probeer het te voorkomen. Hebben het al enkele keren gehad dat de add de complete zaal doorstruint om bij de koks te gaan kijken in de kamer ernaast.

Bij Maiden, ook zeker doable op de eerste avond, probeer minstens een pala mee te krijgen. Wij lopen met twee pala's en een priest rond. Maiden doet Consecration, gebied rondom haar krijgt dus een DoT, en Repentance. (ranged stun, iedereen die uit range staat) Paladin 1 gooit BoSacrifice op de tank, paladin 2 gooit BoSac op paladin 1. Zo heb je altijd twee healers vrij van Repentance.Verder de DoT cleansen en 't is een makkelijk gevecht. :)
Deze NE priest kan daar over mee praten en wij hebben 1 paladin mee. Was dus: 1 heal op de tank, 1 heal op mezelf, 1 heal op de tank, ...

Overigens met 1 paladin, 1 resto shaman en 1 priest is maiden ook goed te doen.

Als er maar altijd een earthshield, renew en prayer of mending op zit kom je de repentance zonder problemen door. Paladin healt de ergste damage een beetje bij.

Oh en had ik al gezegd dat de combinatie mana spring totem en blessing of Wisdom erg fijn is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:19:
Oh en had ik al gezegd dat de combinatie mana spring totem en blessing of Wisdom erg fijn is :*)
Gief grp with 2 holy pala's, 1 elemental shaman, 1 shadowpriest, 1 oomkin plx!

VE/VT, 5% spellcrit van oomkin, 3% spellcrit + 101 dmg/healing + mana spring van shaman, BoW + BoK van pala's met wat mazzel. Pala's gaan nooit OOM in dat geval, zelfs niet tijden HL spam. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 22-03-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wat doet die garotte??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
DoT voor 5 min (of tot Moroes doodgaat), 1k dmg elke 3 sec, non dispellable. Doet 'ie na vanish voor 'ie naar de tank teruggaat.

Edit: Non dispellable op iceblock/bubble/BoP/stoneform na dan natuurlijk. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Exitium op 22-03-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
cloak of shadows :P

hmmz nu paar keer ramparts en BF gedaan, maar geen drops :( naja vanavond naar zangarmarsh, en dan weekendje weg

voor me gevoel gaat 60-70 nu langzamer dan dat het met me rogue ging btw

[ Voor 83% gewijzigd door Bokkie op 22-03-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:26:
[...]

Gief grp with 2 holy pala's, 1 elemental shaman, 1 shadowpriest, 1 oomkin plx!

VE/VT, 5% spellcrit van oomkin, 3% spellcrit + 101 dmg/healing + mana spring van shaman, BoW + BoK van pala's met wat mazzel. Pala's gaan nooit OOM in dat geval, zelfs niet tijden HL spam. :9~
En dan ook nog zo'n weapon enchant die mana geeft op het wapen van de HL spammende paladine en het is eindeloos healen zonder oom voor iedereen.

Ik heb trouwens nu die trinket van warsplinter (chance on spellcast op 15% manaregen extra tijdens casten, stacked met priest talents voor 30%) en dat ding procced echt rete vaak. Zo vaak dat hij nu mijn ZHC heeft vervangen, dacht dat ik nooit iets zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Als je een paladin hebt kan die wel het ergste van de garotte's weghalen van je healers, bubble bubble. Bij maiden laten we altijd een paladin en priest binnen rennen op de stun, zo kun je nog vrolijk doorhealen. Een van de twee haalt het altijd wel zelfs met slechte timing. Maiden is nu makkelijker aangezien je niet meer stun+holyfire kunt krijgen, alleen nog maar holyfire+stun. Scheelt wel redelijk wat.

Gisteren trouwens voor het eerst Wizzard of Oz gehad. Wel een flauw gevechtje. Alle opera gevechten zijn erg simpel als je het vergelijkt met het Romeo gevecht. Vind de wolf eigenlijk tot nu toe het leukst om te hebben. Rondrennen als roodkapje met wolf achter je aan, erg leuk :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Romulo en Julianne hebben wij tot nu toe bij al onze bezoeken gehad :( Daar komen we dus niet voorbij.

Halverwege het gevecht alle pots en innervates op cooldown en beste try 20%. We zitten dan ook nog deels in level 66 gear :(

Langzaam wordt het wel beter, de gear van de eerste drie bosses en af en toe een level 70 instance wordt langzaam merkbaar. Maar toch, ik wil wel eens een ander event zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yellow|A schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:46:
Bij maiden laten we altijd een paladin en priest binnen rennen op de stun, zo kun je nog vrolijk doorhealen. Een van de twee haalt het altijd wel zelfs met slechte timing.
Blessing of Sacrifice (xx dmg on the target, tank in dit geval, will be transfered to the paladin) is handiger, is 100% zekerheid dat je minstens één healer vrij hebt tijdens Repentance. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 22-03-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:51:
Romulo en Julianne hebben wij tot nu toe bij al onze bezoeken gehad :( Daar komen we dus niet voorbij.

Halverwege het gevecht alle pots en innervates op cooldown en beste try 20%. We zitten dan ook nog deels in level 66 gear :(

Langzaam wordt het wel beter, de gear van de eerste drie bosses en af en toe een level 70 instance wordt langzaam merkbaar. Maar toch, ik wil wel eens een ander event zien :(
kara is niet echt de plaats om in te gaan om je lvl 66 greens in te gaan vervangen, dan kan je beter nog een stel botanica/mechenar etc runs doen voor betere gear.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Hebben jullie een paladin met judgement of wisdom? Phase 1 nuken we vrij snel door en we gebruiken phase twee om mana te regenen met de judgement, eventjes rekken want hij doet minder damage dan je kan regenen. Zo hebben we tijdens phase 3 min of meer volle mana en innervate potions en shadowfiends klaar en dan is het een corehound pack.

Anyhoo, Romulo en Julianne is verreweg de meest lastige. Zo lastig dat het echt oneerlijk is voor de Wolf en de Wiz.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

romulo is idd erg lastig wij zijn daar ook nog niet voorbij als ze beide komen gaat het gewoon zo hard.
Die romulo slaat gewoon vreselijk hard en je hebt te weinig rogues / warriors voor disarm en interupts op haar.
Snake trap op haar werkt wel perfect ze kilt/stunned altijd wel een paar slangen. Misschien dat alle extras als bv een yeti enzo ook wel helpen das dan tenminste iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:11:
romulo is idd erg lastig wij zijn daar ook nog niet voorbij als ze beide komen gaat het gewoon zo hard.
Die romulo slaat gewoon vreselijk hard en je hebt te weinig rogues / warriors voor disarm en interupts op haar.
Snake trap op haar werkt wel perfect ze kilt/stunned altijd wel een paar slangen. Misschien dat alle extras als bv een yeti enzo ook wel helpen das dan tenminste iets.
lock felhound op haar is ook handig.
wij hadden gister ok R&J 2e try gingen ze wel neer. Wel fully potted en flasked.
Maar met mages en rogues die kicken en counterspellen krijgt ze geen 1 heal. De mod deadly boss mods is in dit geval wel handig zodat je kan zien wat ze cast.

Over de mana. flask of mighty restauration (70mp5) 2/3 superman pots / shadowfend / innervate heb ik alle mana die ik nodig heb :)
(vast healing time bestaande uit priest / druid / pala)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:57:

Anyhoo, Romulo en Julianne is verreweg de meest lastige. Zo lastig dat het echt oneerlijk is voor de Wolf en de Wiz.
Een greep uit de hotfixes voor deze (?) week

-- The Romulo and Julianne encounter has been retuned to be less difficult.

:)

http://www.worldofraids.com/#2964 de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:56:
[...]
kara is niet echt de plaats om in te gaan om je lvl 66 greens in te gaan vervangen, dan kan je beter nog een stel botanica/mechenar etc runs doen voor betere gear.
Gelukkig zijn het level 66 blues en geen greens, dan waren we echt kansloos. Ons idee van de kara runs is zoveel mogelijk al uit de bosses te trekken die we wel dood krijgen. 8-)

En eerlijk gezegd, met deze gear zijn Attumen, Moroes en Maiden gewoon te doen. (overigens zitten beide tanks (prot warrior en Druid) wel goed in de gear!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Warlock
Malefic Raiment
2 pieces: Each time one of your Corruption, Curse of Agony, Immolate, or Unstable Affliction spells deals periodic damage, you heal XXXXs1 health.
4 pieces: Increases the damage dealt by your Shadowbolt and Incinerate abilities by 6%.
lol. check die 2 setpiece bonus. als je dan siphon life er nog op heb, hoef je niet meer gehealed te worden tijdens het life tappen.. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Ik vind Kara zelf niet echt een gearcheck tot nu toe. Het is voornamelijk de tactics goed op een rijtje hebben en geen fouten maken. Je zit er maar met tien mensen in dus je moet allemaal redelijk goed je werk doen. Het is niet een 40-man raid waar de helft AFK kan zijn of kan autoshooten.

Okay de Curator en verder is misschien wel een beetje een gearcheck, maar alles daarvoor kun je redelijk doen als je BM bent doorgekomen. Curator is niet eens een gearcheck het is een check om te zien hoeveel geld je healers bereid zijn uit te geven aan pots. Curator is een pot check ;)

Jullie hebben gewoon het "geluk" dat jullie de meest lastige van de drie hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Yellow|A op 22-03-2007 11:36 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:35:
Jullie hebben gewoon het "geluk" dat jullie de meest lastige van de drie hebben.
Yay, geluk, iedere keer als die announcer begint huilt de raid :'(
Gezien hoe de rest gaat is dit een teleurstelling. Maar zelfs met pots en flasks is mana toch een probleem. En dat terwijl we fase 3 ingaan met 95%+ mana op iedereen. laatste keer had ik zelfs 99% mana en nog geen manapot gebruikt!

Anyway, ik heb nu minder spirit op mijn gear en mana regen dan ik op level 60 had en dat is voor een priest met een spirit build toch wel enigzins funest. Leuk dat ik meer hp en mp heb, maar ze vullen niet snel genoeg meer aan. In botanica etc.. kan ik nog wel verbeteringen halen. Op de eerste drie bosses ook wel, maar dan moeten ze wel droppen. Heb wel een compleet nieuwe damage gear al geloot als healbot zijnde. Hoezo eenzijdige drops :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:20:
[...]

Een greep uit de hotfixes voor deze (?) week

-- The Romulo and Julianne encounter has been retuned to be less difficult.

:)

http://www.worldofraids.com/#2964 de rest :)
Blij dat wij ze gisteravond (voor het eerst) nog op de pre-nerf moeilijkheid gedaan hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:34:
[...]

lol. check die 2 setpiece bonus. als je dan siphon life er nog op heb, hoef je niet meer gehealed te worden tijdens het life tappen.. LOL
Bloody hell. :9~

Maar, ik wil plaatjes. Je kan natuurlijk de meest geweldige set bonus hebben uit de geschiedenis van het spel, maar het moet er wel mooi uitzien. Ik herinner me Netherwind nog wel, voordat het opgeleukt werd door de ontwerpers (lelijke band met een steentje, afzichtelijke vodden als robes, etc). En daar liepen er dan een paar stoer mee te zijn, terwijl ze eruit zagen als zwervers. :P

Voorlopig ben ik nog steeds heel erg onder de indruk van de Corruptor Rainment. En die Tirisfal Regalia; eindelijk een set voor mages waardoor ze er niet uitzien als een zuurstok. :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yellow|A schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:35:
Okay de Curator en verder is misschien wel een beetje een gearcheck, maar alles daarvoor kun je redelijk doen als je BM bent doorgekomen. Curator is niet eens een gearcheck het is een check om te zien hoeveel geld je healers bereid zijn uit te geven aan pots. Curator is een pot check ;)
Curator een pot check? Had gisteren na z'n eerste evo (63%) nog dik 8k mana als MT healer. ;) Enige echt lastige gevechten zijn Aran en Nightbane. Prince is kwestie van geluk met de infernal spots, maar verder niet zo erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Blij dat wij ze gisteravond (voor het eerst) nog op de pre-nerf moeilijkheid gedaan hebben. :)
Netjes had nog een beetje hoop dat wij dat ook zouden halen maar dat word erg krap. En dan moeten ze wel spawnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Laatst online: 09-10 15:19

Akropolis

Still stupid...

Meer healers die moeite hebben met het up houden van de tank in shattered halls bij die MS mobs na de eerste boss? 100% GH spam lukt gewoon regelmatig niet door MS... echt irri, of is hier CC de key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Akropolis schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:35:
Meer healers die moeite hebben met het up houden van de tank in shattered halls bij die MS mobs na de eerste boss? 100% GH spam lukt gewoon regelmatig niet door MS... echt irri, of is hier CC de key?
cc all the way
ongeacht welke class je hebt, gewoon zoveel mogelijk cc'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Akropolis schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:35:
Zijn dat die gasten die aan de zijkant staan te vechten? Als dat zo is moet je je pull perfect timen je kan ze pullen als ze rond de 25% zitten dan zijn ze echt zo weg. Daarbij ver naar achter pullen kan je altijd een keertje fearen (of je tank).

[ Voor 24% gewijzigd door MantaMania op 22-03-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis

Akropolis

Still stupid...

Bokkie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:43:
[...]

cc all the way
ongeacht welke class je hebt, gewoon zoveel mogelijk cc'en
Ja uiteraard, maar als je die mogelijkheid niet hebt... :P wat dan?
Heb twee keer party gehad met wat magere CC, en toen ging de tank regelmatig dood. Vervolgens hebben ze geen zin mer en stoppen dan.. echt 2x op PRECIES het zelfde punt. :P Dus ben even benieuwd of dit nou aan mij ligt dat ik de tank niet up kan houden met 5 van die mobs op zich...

i r priest btw
MantaMania schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:45:
[...]

Zijn dat die gasten die aan de zijkant staan te vechten? Als dat zo is moet je je pull perfect timen je kan ze pullen als ze rond de 25% zitten dan zijn ze echt zo weg. Daarbij ver naar achter pullen kan je altijd een keertje fearen (of je tank).
Jah idd die, en jah die 2x hebben we gewachte tot ze 20~40% waren.. maar dan nog... ik outheal de dmg gewoon niet van 5 van die mobs :P

[ Voor 31% gewijzigd door Akropolis op 22-03-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Akropolis schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:48:
[...]

Heb twee keer party gehad met wat magere CC, en toen ging de tank regelmatig dood. Vervolgens hebben ze geen zin mer en stoppen dan.. echt 2x op PRECIES het zelfde punt. :P Dus ben even benieuwd of dit nou aan mij ligt dat ik de tank niet up kan houden met 5 van die mobs op zich...

i r priest btw

[...]

Jah idd die, en jah die 2x hebben we gewachte tot ze 20~40% waren.. maar dan nog... ik outheal de dmg gewoon niet van 5 van die mobs :P
Welke classes had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Akropolis schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:48:
[...]

i r priest btw

[...]

oke dan heb je te maken met

A) r-tards die allemaal een ander target nuken
B) pruts dps die er niet genoeg damage uit perst
C) je bent inderdaad een succy healer :+ :P
D) all of the above }>

beste wat je denk ik gewoon kan dien daar is flink naar achtere halen en fearen en intussen focus dps as usual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:55:
[...]

Curator een pot check? Had gisteren na z'n eerste evo (63%) nog dik 8k mana als MT healer. ;) Enige echt lastige gevechten zijn Aran en Nightbane. Prince is kwestie van geluk met de infernal spots, maar verder niet zo erg lastig.
Curator valt wel mee hoor, wij hadden em gister ge oneshot zonder pots ofzo... Belangrijk is dat die lightning adds zsm omgebracht worden, die doen meer damage dan de curator... Zorgen dat je in evocate mode veel damage doet, ook priest DoT plakken/shadowfiend enzo, ZELFS dat helpt :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:55:
[...]

Sneaky paladins met hun eeuwige mana ;)
Potcheck is groot woord, maar ik neem daar nog wel een mana potion in. Eerste Evo kun je lekker mana fienden, tweede evo is een mana pot anders kom ik net nog niet safe uit. Doe ook DPS healen niet MT healen. Hebben druid+paladin op de tank en ik als priest dan op de DPS. Maybe moet ik mezelf voortaan de mana rustige taken geven... hmmm :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yellow|A schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:13:
[...]

Sneaky paladins met hun eeuwige mana ;)
Potcheck is groot woord, maar ik neem daar nog wel een mana potion in. Eerste Evo kun je lekker mana fienden, tweede evo is een mana pot anders kom ik net nog niet safe uit. Doe ook DPS healen niet MT healen. Hebben druid+paladin op de tank en ik als priest dan op de DPS. Maybe moet ik mezelf voortaan de mana rustige taken geven... hmmm :)
Twee pala's op de MT en de priest op DPS. Met 103 manaregen unbuffed kan ik wel even doorspammen though, zeker omdat ik mezelf niet heal als ik damage pak. Ander healt me en 10% daarvan is mana voor me. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

103 is toch niet veel of hoe heb ik het =s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis

Akropolis

Still stupid...

2x warlock 1x pally tank 1x warrior @ dps... en nee ze gebruikten geen sucu :P
Bokkie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:02:
[...]

oke dan heb je te maken met

A) r-tards die allemaal een ander target nuken
B) pruts dps die er niet genoeg damage uit perst
C) je bent inderdaad een succy healer :+ :P Nou... ;(
D) all of the above }>

beste wat je denk ik gewoon kan dien daar is flink naar achtere halen en fearen en intussen focus dps as usual :)
4k gh (+1000 healing) spam is niet genoeg met 5 mobs op 1 target :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 0din: je hebt geen paladin begrijp ik? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-10 21:51
Akropolis schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:10:
[...]

[...]

4k gh (+1000 healing) spam is niet genoeg met 5 mobs op 1 target :P
met 2 locks heb je zowiezo 2x chainfear en eventueel ook nog 2x seduce als crowdcontrol, locks schoppen dus :) (al vind ik zelf als lock seduce veel te onbetrouwbaar, chainfear daarintegen werkt prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-10 15:52
sebasgrif schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:15:
[...]

met 2 locks heb je zowiezo 2x chainfear en eventueel ook nog 2x seduce als crowdcontrol, locks schoppen dus :) (al vind ik zelf als lock seduce veel te onbetrouwbaar, chainfear daarintegen werkt prima)
seduce sucks in PvE imho.. inderdaad erg onbetrouwbaar en ook kort, met als gevolg dat je teveel tijd kwijt bent om 1 target seduced te houden. Dan gebruik ik liever Fear/insta HoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:59:
103 is toch niet veel of hoe heb ik het =s
Mijn flash heal (1.5 sec cast, healt voor 1400+ met BoL op een tank en gebruik ik 70% van de tijd schat ik) kost 180 mana... ;) En elke critheal is gratis. Op lvl 60 zat ik rond de 40 unbuffed en gebruikte ik al zelden pots, nu drink ik zelfs nauwelijks.
Akropolis schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:10:
Vijf mobs, pull een heel stuk terug. Chainfear er twee, succy (het is inderdaad lastig, maar wel doable) pakt de derde, heb je er nog twee over die je zo neernuked. Succy is niet eens echt nodig maar maakt het wat makkelijker, IMO is seduce underrated als CC. Je had ook nog kunnen verdelen, warrior tankt er twee en pala drie ofzo. Minder DPS, maar veel makkelijker aan te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:24:
[...]

Mijn flash heal (1.5 sec cast, healt voor 1400+ met BoL op een tank en gebruik ik 70% van de tijd schat ik) kost 180 mana... ;) En elke critheal is gratis. Op lvl 60 zat ik rond de 40 unbuffed en gebruikte ik al zelden pots, nu drink ik zelfs nauwelijks.

[...]

Vijf mobs, pull een heel stuk terug. Chainfear er twee, succy (het is inderdaad lastig, maar wel doable) pakt de derde, heb je er nog twee over die je zo neernuked. Succy is niet eens echt nodig maar maakt het wat makkelijker, IMO is seduce underrated als CC. Je had ook nog kunnen verdelen, warrior tankt er twee en pala drie ofzo. Minder DPS, maar veel makkelijker aan te healen.
Gewoon AoE-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:11:
@ 0din: je hebt geen paladin begrijp ik? :)
neen, shammy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:22

On_E

Housemusic

Seduce als CC kan wel in instances, maar dan moet de lock wel weten wat ie doet, en Seduce kan pas als laatste CC gebruikt worden (dus als de tank al aggro heeft van de hele mob-pack, of de andere mobs al gesheeped/sapped zijn), anders wordt die Succy ge-1-shot.

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 22-03-2007 14:46 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou graag je ranged (Hunters in dit geval) DPS over de zeik wil hebben, sloop dan Doomwalker en geef de gun die hij dropped (als hij dropped) aan de MT omdat hij er 2 +13 stamina gems in kan doen ;)

hahaha wat een zure gezichten gisteren, echter, werd het wel begrepen door onze vriendelijke hunters.

ZOMG WTF! op vent >:) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-10 15:52
On_E schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:38:
Seduce als CC kan wel in instances, maar dan moet de lock wel weten wat ie doet, en Seduce kan pas als laatste CC gebruikt worden (dus als de tank al aggro heeft van de hele mob-pack), anders wordt die Succy ge-1-shot.
Ik weet prima wat ik doe, maar dat maakt seduce in instances er nog niet beter op :P

Het is gewoon te kort en onvoorspelbaar. Als het breekt is waarschijnlijk je succy geone-hit, tenzij je er continu op gaat zitten letten. En dat kost te veel DPS.

Pull de groepen liever wat verder terug en fear ze.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:03:
Heerlijk dat hufterige AH gedrag :P Wacht dan even een paar uur ipv die ander te naaien door 1G goedkoper te gaan zitten.. die betaalt ook z'n inleg hoor..

Magoed.. misschien ben ik als AH-groot-handel al te vaak genaaid door dat soort acties :P Sommige mensen hebben de onbeheersbare neiging altijd goedkoper te moeten zitten dan anderen.
Bekijk de echte wereld eens.Of bedrijven concurreren op de vrije markt en bieden bijv. pc's steeds iets goedkoper aan dan de concurrentie, zodat de consument goedkope producten krijgt. Of ze maken samen afspraken om alles voor dezelfde prijs te verkopen, zodat iedereen megawinsten maakt en de consument met tegenzin veel te veel betaalt omdat hij niet anders kan.

Jij bent blijkbaar voorstander van monopoly's, kartelafspraken en oplichting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:00:
[...]

Bekijk de echte wereld eens.Of bedrijven concurreren op de vrije markt en bieden bijv. pc's steeds iets goedkoper aan dan de concurrentie, zodat de consument goedkope producten krijgt. Of ze maken samen afspraken om alles voor dezelfde prijs te verkopen, zodat iedereen megawinsten maakt en de consument met tegenzin veel te veel betaalt omdat hij niet anders kan.

Ja, in dit spelletje ben ik daar zeer zeker voorstander van, als dit niet het geval zou zijn ligt binnen no-time de hele wow economie op z'n gat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:00:
[...]

Tuurlijk, in een wereld zonder waakhonden waarom niet. Het is een spelletje dus maak het leuk voor jezelf :d al die stomme andere spelers kunnen door de grond zakken :D ik moet mijn Flying mount nog betalen nog 3000 gold to go.

Voor iedereen op zoek naar primals is dit trouwens wel een leuke guide.
http://forums.wow-europe....l?topicId=206470721&sid=1

[ Voor 11% gewijzigd door barfieldmv op 22-03-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:03:
[...]

Ja, in dit spelletje ben ik daar zeer zeker voorstander van, als dit niet het geval zou zijn ligt binnen no-time de hele wow economie op z'n gat
De economie zal helemaal niet op z'n gat gaan, tis nog steeds een markt met vraag en aanbod.

Als een groep spelers afspreken om hun stack adepts elixirs voor standaard 25g op de markt te gooien dan gooi ik je zer voor 20 starting 23 buyout op. Als ze het er niet mee eens zijn wat dan. Rerollen en mij gaank ganken?

De economie in warcraft is waarschijnlijk de meest kapitalistische economie die er op deze aardkloot bestaat, and I like it :)
barfieldmv schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:03:
[...]

Tuurlijk, in een wereld zonder waakhonden waarom niet. Het is een spelletje dus maak het leuk voor jezelf :d al die stomme andere spelers kunnen door de grond zakken :D ik moet mijn Flying mount nog betalen nog 3000 gold to go.

Voor iedereen op zoek naar primals is dit trouwens wel een leuke guide.
http://forums.wow-europe....l?topicId=206470721&sid=1
Wat een onzin

Voor fire/water/earth/air moet je naar het elemental plateau in nagrand gaan.

Heb daar ooit een keer op een dag 50 primal fires gefarmed. Speciaal frost gespecced ervoor, maar het was het waard : )

@ linkje: primal earth farmen moeilijk... tsss gewoon op de AH kopen voor 5g per stuk.

Is vast gemaakt door 1 of ander retardje die geen flying mount heeft en denkt alle farm spots in outlands te kennen.

[ Voor 39% gewijzigd door ImdaMned op 22-03-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akropolis schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:48:Jah idd die, en jah die 2x hebben we gewachte tot ze 20~40% waren.. maar dan nog... ik outheal de dmg gewoon niet van 5 van die mobs :P
Neem een hunter mee. Die gebruikt normaal een freezing trap om een enemy in een iceblock te vangen, maar bij die pull waarbij je pullt als ze 25% health hebben gebruikt hij een frost trap, die enemies heel langzaam laat lopen. Dan kan hij desnoods solo van afstand 2-3 van die 25% mobs neerleggen voordat ze bij de groep kunnen komen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.