Het Grote World of Warcraft topic - Deel 109 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.101 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ImdaMned schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:08:
Voor fire/water/earth/air moet je naar het elemental plateau in nagrand gaan.
Mja, beetje afhankelijk van de drukte daar. Toen ik net 70 was, was het daar lekker rustig. Nu worden elementals daar gewoon kapotgecampt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:19:
[...]

Mja, beetje afhankelijk van de drukte daar. Toen ik net 70 was, was het daar lekker rustig. Nu worden elementals daar gewoon kapotgecampt.
Dit doet me een beetje denken aan de tijd dat ik op level 60 redelijk eenzaam in Silithus zoveel mogelijk Essence of Air liep te farmen. Goed dat de geschiedenis zich herhaalt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

SMulTiE schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:22:
[...]

Dat weten Raserian en ik wel waar het bij jou aan ontbreekt ^^
Heh >:)
Echt jammer dat ik die post nu pas lees en de hele discussie gemist heb ;)

Gisteren zat hij weer te pochen met DPS meters en welke stand hij stond, maar hij liet de Death Counter meter maar achterwege :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Wat een onzin

Heb daar ooit een keer op een dag 50 primal fires gefarmed. Speciaal frost gespecced ervoor, maar het was het waard : )

@ linkje: primal earth farmen moeilijk... tsss gewoon op de AH kopen voor 5g per stuk.

Is vast gemaakt door 1 of ander retardje die geen flying mount heeft en denkt alle farm spots in outlands te kennen.
Je hebt de guide niet gelezen denk ik...
The guide also assumes you don't have a flying mount to grind these motes.
Onderaan staat ook nog eens een kopje voor spelers met een flying mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:11:
[...]

Neem een hunter mee. Die gebruikt normaal een freezing trap om een enemy in een iceblock te vangen, maar bij die pull waarbij je pullt als ze 25% health hebben gebruikt hij een frost trap, die enemies heel langzaam laat lopen. Dan kan hij desnoods solo van afstand 2-3 van die 25% mobs neerleggen voordat ze bij de groep kunnen komen.
Jah allemaal 'tactics' maarja het blijft een pug, dus luisteren ho maar. :P
Volgende keer maar wat meer moanen over coordinatie dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet helemaal mee eens, die elementals daar worden nogal vaak gegrind en het zal daar dus niet echt snel gaan.

Motes of Water grind ik altijd in dat meertje vlak naast Shatt in Terrokar, die fishies daar droppen ze en zijn een stuk makkelijker te killen als de 70 elementals op het plateau, oneshot ftw :P

Mana grind ik altijd in netherstorm, die mana leechers droppen ze en als bonus zijn ze ook nog skinnable dus ideal voor skinners :)

Fire is een hekel punt, zelf vind ik het het best gaan in Blade's Edge, alleen erg goed oppassen want je aggro'd er snel meerdere daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:00:
[...]

Bekijk de echte wereld eens.Of bedrijven concurreren op de vrije markt en bieden bijv. pc's steeds iets goedkoper aan dan de concurrentie, zodat de consument goedkope producten krijgt. Of ze maken samen afspraken om alles voor dezelfde prijs te verkopen, zodat iedereen megawinsten maakt en de consument met tegenzin veel te veel betaalt omdat hij niet anders kan.

Jij bent blijkbaar voorstander van monopoly's, kartelafspraken en oplichting ?
Nee de markt verkoopt hun producten voor wat ze waard zijn/gebaseerd op de gewenste marge, zelden of nooit voor een euro goedkoper dan de concurrent. Er wordt gekeken naar marktconformiteit.

Sowieso is het niet vergelijkbaar natuurlijk. De AH is maar 1 markt feitelijk, aangezien alles op 1 hoop ligt en alle producten exact identiek zijn, wat in het 'echt' natuurlijk nooit het geval is. De prijs/kwaliteit issue is weg in AH.

Iedereen heeft uiteindelijk veel meer baat bij het aanhouden van fatsoenlijke prijzen. Maar goed, daarom gaat mijn voorkeur ook uit naar enchanting materiaal, das tenminste gratis op AH te plaatsen. Dan kan ik het gewoon voor fatsoenlijke prijzen erop blijven zetten (en het verkoop nog steeds) en hoef ik me niet druk te maken over de markt-verziekers die zo dom zijn om in een keer hun hele voorraad voor bodemprijzen op de AH te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Kreeg net dit in de mailbox van blizzard:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/bcattunement/

Erg handig om te zien in welke volgorde je de instances moet doen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

De economie in warcraft is waarschijnlijk de meest kapitalistische economie die er op deze aardkloot bestaat, and I like it :)
*kuch* Second Life *kuch*

Moet zeggen dat ik maar bar weinig merk van een echte economie in Warcraft. Ik kan natuurlijk niet alle prijzen overzien, maar voor de spulletjes waar ik veel mee te maken hebben zie ik ze niet bijster veel fluctueren en een AH staat voor mij niet gelijk aan een economie.

Sterker nog: die beperkt juist een echte economie naar mijn mening. Je hebt alleen maar een blik op het aanbod. Of de vraag groot of klein is, daar heb je geen inzicht in (of zie ik iets over het hoofd?) en dat lijkt me toch wel een essentieel onderdeel van een economie.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

als de vraag groot is zal er weinig van op de AH staan.. Vraag naar BOE epics is heel hoog, daarom kan je er ook 2-3k voor vragen, je ziet ze ook heel weinig op de AH staan. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld netherweave cloth daar staan er elke dag zo'n 200 stacks van op de AH. Vraag is nog wel hoog, maar het aanbod is ook hoog, vandaar dat de prijs daarvan ook flink gekeldert is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie de AH als een minigame in WoW, door de weeks opkopen, weekends verkopen met 200% winst, corner the market, etc, etc. Mensen voor de gek houden is fantastisch :D
Titanic plans kopen voor 400g, en een uur later verkopen voor 800g, wool cloth door de weeks voor 20s per stack, in het weekend 1g per stack, altijd leuk.

[ Voor 31% gewijzigd door Tranzity op 22-03-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:55:
als de vraag groot is zal er weinig van op de AH staan.. Vraag naar BOE epics is heel hoog, daarom kan je er ook 2-3k voor vragen, je ziet ze ook heel weinig op de AH staan. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld netherweave cloth daar staan er elke dag zo'n 200 stacks van op de AH. Vraag is nog wel hoog, maar het aanbod is ook hoog, vandaar dat de prijs daarvan ook flink gekeldert is.
De vraag naar BOE epics is niet hoog, het aanbod is extreem klein :)

En er zijn genoeg dingen op AH te vinden waar het er helemaal vol mee staat, maar de vraag ook nog steeds heel hoog is. Enchanting materiaal bijvoorbeeld. Er staat altijd een paar honderd arcane dust op AH, maar toch verkoop ik altijd mn dust voor top prijzen. Veel aanbod en veel vraag dus.

Aanbod is goed af te lezen op AH, vraag echter niet of nauwelijks.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mwah als je je zut erop zet voor redelijke prijzen en het verkoopt niet is er blijkbaar geen vraag :+

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
eendje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:06:
mwah als je je zut erop zet voor redelijke prijzen en het verkoopt niet is er blijkbaar geen vraag :+
De vraag is ook gigantisch variabel in de loop van een paar dagen. Alles dat op vrijdag in de middag verkocht word gaat een stuk sneller dan maandag avond, het weekend is duidelijk prime time voor de meeste gamers en dan kan er dus ook veel meer gekocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Jaded schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:32:
[...]

Je hebt de guide niet gelezen denk ik...

[...]

Onderaan staat ook nog eens een kopje voor spelers met een flying mount.
Mijn fout : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]
@ linkje: primal earth farmen moeilijk... tsss gewoon op de AH kopen voor 5g per stuk.
Een uurtje of 2 minen, savonds terwijl er nog anderen aan het minen zijn, in Nagrand en ik heb 120 Adamantite Ore, 60 Fel Iron Ore en ongeveer 100-150 Motes of Earth. En dan nog de gems die erbij droppen, meestal 2-3 van elke kleur groen en 1-10 verschillende blauwe. En dan moet ik ook nog alle ores prospecten :)

Mining en Jewelcrafting ..... golden combination :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heh. Er was wat realm drama omdat een Hunter uit m'n alliance guild een groep mensen gegriefed had bij de Ring of Trials quest, een van de mensen aldaar was de GM van m'n horde guild. Leuk! Nu is die Hunter uit de alliance guild geschopt, en zit 'ie op verschillende boards een hoop heibel te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:21:
Heh. Er was wat realm drama omdat een Hunter uit m'n alliance guild een groep mensen gegriefed had bij de Ring of Trials quest, een van de mensen aldaar was de GM van m'n horde guild. Leuk! Nu is die Hunter uit de alliance guild geschopt, en zit 'ie op verschillende boards een hoop heibel te maken :)
jij zat toch op een rp pve server? hoe kan je dan griefen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ImdaMned schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:25:
[...]

jij zat toch op een rp pve servers? hoe kan je dan griefen?
what the neuk is griefen? :$

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
o.a. corpse + graveyard campen : )

en vrôgger raids laten whipen bij azuregos / kazzak e.d.

Of ook een leuke: huntertjes pesten bij de hunter epic bow quests door in de buurt van een demon te komen of ze te healen : )

goede shit

[ Voor 22% gewijzigd door ImdaMned op 22-03-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:25:
jij zat toch op een rp pve server? hoe kan je dan griefen?
Groep was PvP enabled (door 't buffen enzo). Hunter valt de groep aan, vermoord een lock, wordt omzeep geholpen en wacht tot PvP na 5 minuten weer gedisabled wordt zodat 'ie niet aangevallen wordt.

Die Hunter was dus weer ''blue', wachtte tot de tank (feral druid, onze GM) de mob aanviel, en begint dan te schieten.

Dat 'blueboying' is typisch iets wat je verwacht van guildless nelf hunters zegmaar, wordt beschouwd als compleet not done. Nu loopt de desbetreffende hunter te beweren dat 'ie dergelijke dingen nooit doet, waarna een guildie van ons vertelde dat 'ie door de desbetreffende Hunter gecorpsecamped werd op z'n lowbie (level 30 ofzo) alt. Die Hunter heeft altijd van die praatjes dat 'ie altijd enabled is en altijd voor 'fair fights' gaat, wat gewoon dikke bullshit is.
ImdaMned schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:30:
Of ook een leuke: huntertjes pesten bij de hunter epic bow quests door in de buurt van een demon te komen of ze te healen : )

goede shit
Als je dat doet ben je wel een hele grote kneus zeg :/ Je zit iemand z'n tijd echt compleet te verspillen.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 22-03-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:42:
[...]

Groep was PvP enabled (door 't buffen enzo). Hunter valt de groep aan, vermoord een lock, wordt omzeep geholpen en wacht tot PvP na 5 minuten weer gedisabled wordt zodat 'ie niet aangevallen wordt.

Die Hunter was dus weer ''blue', wachtte tot de tank (feral druid, onze GM) de mob aanviel, en begint dan te schieten.

Dat 'blueboying' is typisch iets wat je verwacht van guildless nelf hunters zegmaar, wordt beschouwd als compleet not done. Nu loopt de desbetreffende hunter te beweren dat 'ie dergelijke dingen nooit doet, waarna een guildie van ons vertelde dat 'ie door de desbetreffende Hunter gecorpsecamped werd op z'n lowbie (level 30 ofzo) alt. Die Hunter heeft altijd van die praatjes dat 'ie altijd enabled is en altijd voor 'fair fights' gaat, wat gewoon dikke bullshit is.

[...]

Als je dat doet ben je wel een hele grote kneus zeg :/ Je zit iemand z'n tijd echt compleet te verspillen.
Pas op, hij heeft zelf een hunter :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Yup, bij ons is het nu ook weer constant Doom Lord Kazzak griefing. Best wel grappig om al die flames op irc/realm forums te lezen :P

Edit:

Paladin lvl 62 nu. <3 Crusader aura, 120 % speed ftw :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verxx op 22-03-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De 'zinloos geweld' van het gamen zeg maar :P

Spelertje pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
UltraR-pc schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:19:
Ik vind het altijd zo moeilijk om een goede verkoopprijs voor boe blauwe en epic items vast te stellen. Laatst verkocht ik dat lvl 69 blauwe pala shield voor 140g, was ik blij mee. Zie ik hem de volgende dag op de AH staan voor 245g met al een bid erop. Voel ik me toch een beetje lullig.

Dus nu pakken we het anders aan :)
Ik heb Plans: Bracers of the Green Fortress te koop. Allakhazam geeft aan gemiddeld bijna 1k g, maar dat lijkt mij een beetje idioot veel, of niet?
Wat zouden jullie mij aanraden ervoor te vragen? Of zal ik hem gewoon voor 900g bid, 1000g BO op de ah zetten en kijken of een of andere gek dat ervoor betaald? (ik wil liever niet dat mensen over mij gaan zitten praten in de chat van "kijk wat die idioot daarvoor durft te vragen).
Voor de mensen die geinteresseerd zijn. Gisteren om 18.00 uur op de ah gezet voor 790g bid, 945g BO. Toen ik vanochtend om 11.15 inlogde waren en nog geen boden op gedaan, maar om 13.00 opeens in m'n chatscreen "your auction: Plans: Bracers of the Green Fortress has sold". :D
Sweet, ruim 900g erbij (dan is de 5% AH cut nog veel zeg) nog 1k te gaan voor m'n epic flying mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:46:
Pas op, hij heeft zelf een hunter :P
Heb ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Die van mij is al 1 1/2 jaar lvl 54 op een pve realm : P

Ik heb daar zelfs nog de oude AV quests (korrak killen ofzo)

Ondanks dat ik vind dat iedereen z'n smoel moet houden als hij op een pvp realm geganked word ben ik zelf best wel een carebear : )

/cuddle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over loot in endgame instance, wordt de MT eerst upgegeared? Dus als er bv een tier4 token dropt, krijgt de mt em dan als eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:32:
Een vraagje over loot in endgame instance, wordt de MT eerst upgegeared? Dus als er bv een tier4 token dropt, krijgt de mt em dan als eerst?
Ligt puur aan de afspraken die je maakt. Wij doen het gelukkig niet. Er zijn dus een aantal naxx guilds geweest met 4 a 5 tanks in 4+ tier 3 en de rogues hadden niet omdat de tanks belangrijker waren.

Dan hou je de dus weinig rogues meer over, want die gaan toch niet meer mee omdat ze geen fuck krijgen.

Daarnaast werkt MT > all denk ik alleen bij de meest gevorderde guild op de server. Pre TBC was er een redelijke kans dat als je MT full tier 1 had en de guild liep nog te whipen op ragnaros dat de MT (eventueel met TF) zei: k boys, tnx for ze epix, gief betere guild want ik wil BWL in, bai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

licht het aan mij of zijn mage's gewoon zwak in het begin met BG ?

Want zie veel movie's van frost mage's en die ownen best hard , 3 -5k Damage doen ze
op level 70

Dus is het zo dat je in het begin nogal zwak ben tegen over de anderen ? anders ga ik mijn tijd niet verspillen aan BG en levelen

Het valt me ook op dat rogue echt overpopulted zijn :S
60% van de gasten waren Rogue's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Vandaag weer Karazhan gedaan. Voor het eerst met een shaman, elemental specced. Ze zijn echt belachelijk overpowered, nogsteeds. Ik was met mijn warlock die gebuffed ongeveer +900 shadow damage heeft en ik ben affliction specced met Unstable Aflliction dus. Nou ik werd volledig outdps-ed.

Op een of andere manier kon ik die shaman (pas gedinged, dus nog een aantal groene items) totaal niet bijhouden. De damage die hij deed was enorm, ik was tweede op de damagemeter, na die shaman dus. De mage en hunter in onze raid bleven ver achter ons, dat wel. Maar een shaman mag NOOIT zoveel damage doen, het is een hybrid class dat mail kan dragen, een shield heeft én ook nog eens kan healen. Totale misberekening van Blizzard volgens mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

MysticSnake schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 03:54:
Vandaag weer Karazhan gedaan. Voor het eerst met een shaman, elemental specced. Ze zijn echt belachelijk overpowered, nogsteeds. Ik was met mijn warlock die gebuffed ongeveer +900 shadow damage heeft en ik ben affliction specced met Unstable Aflliction dus. Nou ik werd volledig outdps-ed.

Op een of andere manier kon ik die shaman (pas gedinged, dus nog een aantal groene items) totaal niet bijhouden. De damage die hij deed was enorm, ik was tweede op de damagemeter, na die shaman dus. De mage en hunter in onze raid bleven ver achter ons, dat wel. Maar een shaman mag NOOIT zoveel damage doen, het is een hybrid class dat mail kan dragen, een shield heeft én ook nog eens kan healen. Totale misberekening van Blizzard volgens mij :/
Ik heb nu een level 25 shammy, voornamelijk enhancement maar begin nu met elemental tree. Als ik ga nuken ga ik in notime oom. Zelfs met een hele lading aan int op mijn gear. Nu mis ik natuurlijk nog mp5 spul en andere talenten van de elemental tree, maar het lijkt me niet dat een shammy oneindig kan nuken. Want dat vreet namelijk mana.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Voor curator heb ik nu 2 verscillende technieken gezien

1) spreiden, 1 krijgt de agro, rest nuked het neer

2) iedereen behalve hunter close range en dan nuken.

Voordeel van laatste tactic is dat je niet zoveel hoeft te lopen, zelfs wanneer je een add heb met evocuation can je AoE doen en doe je damage.
Nadeel is echter de chained lighning damage

Welke is nu beter ?

Voor welke boss zouden jullie gaan na de curator.
Questline volgen --> richting prinze of toch Ardan, wat toch een 2de streukelblok is na moroes als eerste ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:45:
licht het aan mij of zijn mage's gewoon zwak in het begin met BG ?

Want zie veel movie's van frost mage's en die ownen best hard , 3 -5k Damage doen ze
op level 70

Dus is het zo dat je in het begin nogal zwak ben tegen over de anderen ? anders ga ik mijn tijd niet verspillen aan BG en levelen

Het valt me ook op dat rogue echt overpopulted zijn :S
60% van de gasten waren Rogue's
Mages zijn zonder goede pvp uitrusting redelijk underpowered. Mijn low equip mage doet in de bg redelijk schade maar het weg bursten van 10K health is een lang gevecht. Mijn schamele 7k health en 500 armor helpen niet echt tegen het snel doodgaan. Door die combinatie lig ik meer dood op de grond dan dat ik echt veel kills krijg. Mages kunnen wel met invisibility mooi achter de vijandelijke linie komen en dan snel beginnen met AOE en, je bent zelf wel snel dood maar kan flink wat chaos creeeren. (frost nova zodat ze niet weg lopen, firebreath zodat ze 3s rondjes lopen en dan maar even kijken wat er kan. (mana shield/blink en wegrennen lukt meestal niet, beetje AE spammen totdat iedereen dood is)

ps op een battle ground zijn heel andere skill specs belangrijk het aanpassen daarvan kan veel schelen.

[ Voor 4% gewijzigd door barfieldmv op 23-03-2007 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:32:
Bij ons is de mt ook guildleader. Bij ons is alles dkp bidding. Dus wil je het hebben bid maar niemand krijg voorrang. Wat dan wel weer leuk is om de mt te horen dat het beter is voor guildproces enzo dat hij de t4 head krijgt zodat we beter guild progress hebben enzo :P

Gaat hem wel al zijn dkp kosten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15-09 05:34
Woei, loladin dan toch op 40. Was eigenlijk woensdag al de planning maar vanwege inet problemen moest het uitgesteld worden.

Gister wel effe griefing to the extreme meegemaakt. Was net buiten Booty Bay Bloodsails aan het killen. Stonden nog 3 hordies in de buurt. Komen er 2 level 70 nelf hunters en beginnen te campen. Keke normaal spirit rez doen maar daar stond 1 van de 2 op wacht dus rezzen zat er voor niemand in. Duurde zon half uurtje totdat 1 van de lowbies zijn guild's Karazhan raid even langswipte.

Ganken vind ik geen probleem, maar als je zelfs niet eens bij de spiritrezzer kan rezzen is het toch wel heel erg klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ahhh wat schattig een lock die zeurt om een nerf :')

de pot.....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
sabriel schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 07:53:
Voor curator heb ik nu 2 verscillende technieken gezien

1) spreiden, 1 krijgt de agro, rest nuked het neer

2) iedereen behalve hunter close range en dan nuken.

Voordeel van laatste tactic is dat je niet zoveel hoeft te lopen, zelfs wanneer je een add heb met evocuation can je AoE doen en doe je damage.
Nadeel is echter de chained lighning damage

Welke is nu beter ?

Voor welke boss zouden jullie gaan na de curator.
Questline volgen --> richting prinze of toch Ardan, wat toch een 2de streukelblok is na moroes als eerste ?
Wij spreiden en laten alle DPS de adds nuken op een shadowpriest, mits aanwezig, na. Je hoeft niet zo belachelijk ver uit elkaar te staan om chain lighting the voorkomen, dus rennen valt wel mee. Na Curator hebben wij Illhoof > Aran > Prince gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 23-03-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
eendje schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:47:
[...]

ahhh wat schattig een lock die zeurt om een nerf :')

de pot.....
hij heeft wel een puntje..

warlock heeft geen shield, kan niet healen (anderen iig), draagt geen mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:43:
[...]

Die van mij is al 1 1/2 jaar lvl 54 op een pve realm : P

Ik heb daar zelfs nog de oude AV quests (korrak killen ofzo)

Ondanks dat ik vind dat iedereen z'n smoel moet houden als hij op een pvp realm geganked word ben ik zelf best wel een carebear : )

/cuddle
Gisteren nog leuk. Had met mn 64 druid nog geen kans gehad colosal menace en de ander group quests in helfire te doen. Na een settekh hall run van mn priest gewisseld en met de groep ff die quests gedaan.

We waren er net en ik liep wat vooruit. Loopt er daar een groep met priest, warlock en iets dat te snel dood ging om te zien. Die zien mij alleen en draaien zich om. 1x level 68, 1x level 68 en een level 70. Oeps.

Dus ik op ventrilo: Mensen ik kom eraan en ik breng vrienden mee. Moest nog een paar keer shapeshiften (travel form in en uit door wat movement impairing effects) die lui denken dat ik vlucht :)

Die warlock kon geloof ik nog net 1 shadowbolt casten toen was hij al dood.

Later bij het inleveren van de quests bij CE komemn we aanlopen. Staat hij daar met de quest giver te lullen. Hij zag ons nog niet of hij zette het op een rennen :P

Foutje bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:56:
[...]

hij heeft wel een puntje..

warlock heeft geen shield, kan niet healen (anderen iig), draagt geen mail
Die shaman dps't je eruit op trash ja waar je na elke pull kan drinken. Op bossfights houden ze dat echt niet vol omdat ze op mana pots na niet echt een goeie abilty hebben om hun mana te regennen zoals mages(Evocation, mana gems), warlocks(lifetap) en shadowpriests(shadowfiend) waardoor ze na een minuut of 3/4 eigenlijk nogal nutteloos zijn terwijl mages/locks gewoon vrolijk doornuken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

met 900 shadowdmg een elemental nub niet outdamagen... l2play of l2spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:10:
[...]

Niet bepaald, het hangt geheel af in wat voor soort gevecht :) Als je afliction bent en je DoT net trash, en de rest dpsed et binnen enkele seconde neer.. heb je niet veel +Dmg op de dmg meter. i.v.m. een boss fight zal je wel veel meer dps hebben dan de shammy :) (zoals hierboven ook al vermeld dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

ben ik de enige die deze opmerking nogal triest vind?
gast vraagt zich gewoon af hoe dat komt, daar is zon opmerking helemaal niet voor nodig.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dat zeg ik, l2spec als je zo graag 1 wil staan op de dps lijsten

neem de CLS build : D
Nhaixatael schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:25:
[...]

ben ik de enige die deze opmerking nogal triest vind?
gast vraagt zich gewoon af hoe dat komt, daar is zon opmerking helemaal niet voor nodig.
Niet triest als je de voorgeschiedenis weet, meneer loopt al 2 jaar te janken dat shammies overpowered zijn.

Dit is dezelfde gast die in elkaar gehakt word door een shammie met windfury crits van 1500 terwijl hij geshocked word voor 3k en die de rest eruit healed.

[ Voor 75% gewijzigd door ImdaMned op 23-03-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
[...]

jij heb blijkbaar of niet gelezen of geen idee waar hij het over heeft.
Hij zegt dat hij affliction is (de spec voor locks op het moment, ik doe 600dps sustained met crap gear (ong 650 shadow dmg).
Dus als dan een ele-shammy hem eruit dps't.. tja, kan ik me voorstellen dat je daar ff over post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Damagemeters zeggen niet alles hoor. Die shaman zal lekker (en lekker snel) veel damage op trash doen, maar of dat ook vol te houden is in de langere bossfights? Trashmob damage zegt natuurlijk niet echt veel over het nuttig bijdragen aan de raid. Trash lijkt me ook de grote frustratie van de warlock. Je zet twee dots en de mob is dood. Weg damage done. :+

Dat mages niet meer zouden kunnen dps-en waag ik te betwijfelen overigens. Het is een kwestie van de juiste talents+gear. Vanavond ga ik voor het eerst naar Karazhan, ben redelijk gegeared +750 ofzo frost damage, benieuwd hoe ik het doe t.o.v. locks/shamans/rogues en andere onvermoede dps-ers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46

Ik zou zeggen probeer eens een demo/ruin spec te kiezen. Ik heb zelf niet eens Ruin, maar er is echt geen shaman die meer damage doet dan ik. (of je moet net bij die mobs in Kara zijn aangekomen die immune zijn to magic, de shaman heeft tenslotte nog aardige melee damage )

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Cyberia404 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:27:
[...]

jij heb blijkbaar of niet gelezen of geen idee waar hij het over heeft.
Hij zegt dat hij affliction is (de spec voor locks op het moment, ik doe 600dps sustained met crap gear (ong 650 shadow dmg).
Dus als dan een ele-shammy hem eruit dps't.. tja, kan ik me voorstellen dat je daar ff over post.
en ik vind dat locks niet moeten zeuren... bloody imba dps machines die never ever nooit niet oom raken.. itt shammies

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
eendje schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:29:
[...]

en ik vind dat locks niet moeten zeuren... bloody imba dps machines die never ever nooit niet oom raken.. itt shammies
mij hoor je ook niet zeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Katala schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:28:
[...]

Ik zou zeggen probeer eens een demo/ruin spec te kiezen. Ik heb zelf niet eens Ruin, maar er is echt geen shaman die meer damage doet dan ik. (of je moet net bij die mobs in Kara zijn aangekomen die immune zijn to magic, de shaman heeft tenslotte nog aardige melee damage )
ik zelf ben sm/ruin - het beste van affliction met super shadow bolt crits van 4k, werkt perfect :) oom ben ik nooit.

overigens snap ik niet waarom mensen zo dmg geil zijn, wat maakt het nou uit als iemand meer dmg doet, als de bazen maar down gaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Nhaixatael schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:39:
[...]

ik zelf ben sm/ruin - het beste van affliction met super shadow bolt crits van 4k, werkt perfect :) oom ben ik nooit.

overigens snap ik niet waarom mensen zo dmg geil zijn, wat maakt het nou uit als iemand meer dmg doet, als de bazen maar down gaan toch?
Tuurlijk, bosses down > all

maar als je daarnaast het maximale uit je char hebt gehaald zonder de raid te beschadigen (onnodige deaths) dan geeft dat wel een voldaan gevoel.

En als je 2 curses op een trash gooit die binnen een paar secs dood zijn dan heb je wel een cursus l2play nodig. Scorch debuffs zie je me ook niet opbouwen op trash. gewoon fireball spam. Ik neem aan dat zelfs affliction locks dat ook doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

l2play en dat soort dingen vind ik een discussie dood doener in een "klein" topic zoals deze. Zeg dan iets nuttigs of in ieder geval iets wat "vriendelijker" overkomt.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yellow|A schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:57:
l2play en dat soort dingen vind ik een discussie dood doener in een "klein" topic zoals deze. Zeg dan iets nuttigs of in ieder geval iets wat "vriendelijker" overkomt.
Welke 'discussie'?
Het feit dat een Lock met 900 Shadow Damage een Elemental Shaman niet kan bijhouden?
Shamans zijn echt binnen 3 seconden oom en zijn derhalve geen goede echt sustained DPS'ers, wat Locks dan weer wel zijn (aangezien DoT's nogal erg over time is en geen burst ;))

Trash : Burst > Sustained en bij Bosses : Sustained > Burst :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Ik ben nu een tijdje wat geld aan het grinden en ik zie dat een vriend van me vooral instances aan het doen is geweest voor equip. Omdat ik weinig tijd heb om wow te spelen en bijna nooit meer dan een uurtje zijn instances voor mij lastig om te doen.

Momenteel is dit mijn equip
http://armory.wow-europe....wisting+Nether&n=Deramagi

Heeft iemand nog wat tips voor makkelijk te halen upgrades. Ik ben nu bezig met het volgen van
http://www.wowhead.com/?quest=10745 voor nog meer crit kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ImdaMned schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:46:
[...]

Tuurlijk, bosses down > all

maar als je daarnaast het maximale uit je char hebt gehaald zonder de raid te beschadigen (onnodige deaths) dan geeft dat wel een voldaan gevoel.

En als je 2 curses op een trash gooit die binnen een paar secs dood zijn dan heb je wel een cursus l2play nodig. Scorch debuffs zie je me ook niet opbouwen op trash. gewoon fireball spam. Ik neem aan dat zelfs affliction locks dat ook doen
gewoon shadow bolts spammen ;)

overigens hoef je als je alle dmg uit je char haalt echt niet boven aan de dmg lijst te zijn. das beetje mijn punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

MST_Morpheus schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 05:02:
[...]

Ik heb nu een level 25 shammy, voornamelijk enhancement maar begin nu met elemental tree. Als ik ga nuken ga ik in notime oom. Zelfs met een hele lading aan int op mijn gear. Nu mis ik natuurlijk nog mp5 spul en andere talenten van de elemental tree, maar het lijkt me niet dat een shammy oneindig kan nuken. Want dat vreet namelijk mana.
Nou, elemental is imho meer een 6 sec nuke pvpbuild waar je met 'big numbers' bijna iedereen omver kan blazen. Totdat je mana op is, want dan ben je de sjaak.
Enhancement is wat mij betreft fijner, gezien het feit dat je op lv40 met dual wield aan de slag kan. In combinatie met 5/5 Flurry, windfury enchant, grace of air, elemental weapons, stormstrike én snelle weapons, is het imho een fijne levelling build. Af en toe een earthshock ertussen om casters te interrupten en je kan best lang door gaan. Het enige nadeel is dat je veel +hitrating / ap gear moet hebben om effectief te kunnen dualwielden.

Van endgame raiden met een shaman heb ik nog geen kaas van gegeten. Ze is immers pas lv 43 :+

Tot nu toe heb ik deze build, http://www.wowhead.com/?talent=uZxVfzV0sVdo

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 23-03-2007 10:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Zo he, geld verdienen kan soms best hard gaan ...

Was al weken bezig met grinden voor mijn simpel 60% mountje. Schoot niet hard op. Maar een paar gold per dag. Besloten al mijn Mithril bars, Steel bars, Jade etc op AH te gooien (ik had ze bewaard voor mijn blacksmithing) en schoot ik in een uurtje tijd van 30g naar dik 90g en heb ik eindelijk riding skill en hobbelpaard kunnen kopen *O*

Ja ik weet het, jullie hebben niks aan dit soort mededelingen, maar ik ben er helemaal blij van en mijn guild is een beetje doods :') (tijd om weer een andere en vooral actievere guild te zoeken)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Katala schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:28:
[...]

Hij zegt al dat ie ver boven alle anderen staat (mages etc). Hij staat alleen achter een DPS shammy, wat best kan, want die hebben extreme burst DPS.

Hij is Affliction (ik ga even uit van 41/0/20) wat ongeveer de beste raid-build is die je kunt hebben als het op DPS aan komt.

Misschien kom je eroverheen met een DT/Ruin build, maar ik betwijfel het.

Zelf ben ik volledig affliction met een beetje demo (45/16/0) en gebruik DoT's/drain in raids met NF procs. Daarmee sta ik nog steeds zo goed als altijd bovenaan de damage meters, maar ben ik wat minder gimped in solo/PvP.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Nhaixatael schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:08:
[...]

gewoon shadow bolts spammen ;)

overigens hoef je als je alle dmg uit je char haalt echt niet boven aan de dmg lijst te zijn. das beetje mijn punt :)
shadowpriest in de raid and Drain ticks van 1k. Beats shadowbolts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Weakling schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:16:
Zo he, geld verdienen kan soms best hard gaan ...

Was al weken bezig met grinden voor mijn simpel 60% mountje. Schoot niet hard op. Maar een paar gold per dag. Besloten al mijn Mithril bars, Steel bars, Jade etc op AH te gooien (ik had ze bewaard voor mijn blacksmithing) en schoot ik in een uurtje tijd van 30g naar dik 90g en heb ik eindelijk riding skill en hobbelpaard kunnen kopen *O*

Ja ik weet het, jullie hebben niks aan dit soort mededelingen, maar ik ben er helemaal blij van en mijn guild is een beetje doods :') (tijd om weer een andere en vooral actievere guild te zoeken)
grats :)

Ik heb eergister eindelijk mn epic flyer kunnen kopen :)

En heb er geen spijt van, hoe duur dat ding ook is... wat een straaljager! Het geeft je zo'n enorme vrijheid in Outlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:16:
Nou, ben persoonlijk bij elke alt weer blij als ik eindelijk een mount kan kopen. Scheelt natuurlijk wel dat ik er niet meer voor hoef te sparen, maar kan me goed voorstellen dat je er erg blij mee bent. :) Heb zelf bij m'n allereerste char tamelijk lang (tot lvl 43) zonder mount gezeten, ben niet zo'n spaarder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
barfieldmv schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:07:
Ik ben nu een tijdje wat geld aan het grinden en ik zie dat een vriend van me vooral instances aan het doen is geweest voor equip. Omdat ik weinig tijd heb om wow te spelen en bijna nooit meer dan een uurtje zijn instances voor mij lastig om te doen.

Momenteel is dit mijn equip
http://armory.wow-europe....wisting+Nether&n=Deramagi

Heeft iemand nog wat tips voor makkelijk te halen upgrades. Ik ben nu bezig met het volgen van
http://www.wowhead.com/?quest=10745 voor nog meer crit kans.
Check deze page http://www.wow-loot.com/mage.htm, hier staan ook upgrades welke je dmv questen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Hom3r schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:19:
[...]

shadowpriest in de raid and Drain ticks van 1k. Beats shadowbolts :D
instant imp corruption+siphon+ 4k shadow bolt crits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Zodra je L2Play tikt zijn de volgende tien posts weer reactie op L2Play niet op het daadwerkelijke punt ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben blij dat ik alleen mijn riding skill nog maar hoef te kopen. Mijn mount (Brown Elekk :> ) heb ik al gekocht en staat te wachten op de bank tot ik lvl 40 ben :)
Het geld voor de riding skill heb ik ook al bij elkaar. En dat terwijl ik nog geen hogere character op mijn realm heb waar ik geld vanaf zou kunnen trekken of geld van mijn guild gekregen heb :P

Nog 10 levels te gaan *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 23-03-2007 10:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:17:
[...]

Hij zegt al dat ie ver boven alle anderen staat (mages etc). Hij staat alleen achter een DPS shammy, wat best kan, want die hebben extreme burst DPS.

Hij is Affliction (ik ga even uit van 41/0/20) wat ongeveer de beste raid-build is die je kunt hebben als het op DPS aan komt.

Misschien kom je eroverheen met een DT/Ruin build, maar ik betwijfel het.

Zelf ben ik volledig affliction met een beetje demo (45/16/0) en gebruik DoT's/drain in raids met NF procs. Daarmee sta ik nog steeds zo goed als altijd bovenaan de damage meters, maar ben ik wat minder gimped in solo/PvP.
41/0/20 heb je nog steeds geen ruin, dus beetje zonde van de 20 punten daar imho.
http://www.wowhead.com/?talent=IEMriRfkqtbofx00c is de build die ik gebruik. kan lekker pvp'en, solo alle elites en sta bijna altijd wel bovenaan de dmg lijsten in instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yellow|A schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:26:
[...]

Zodra je L2Play tikt zijn de volgende tien posts weer reactie op L2Play niet op het daadwerkelijke punt ;)
Maar... het is ook een vorm van L2P :P
Althans, als ik zo het verschil zie tussen zijn build en de shaman build..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Nhaixatael schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:24:
[...]

instant imp corruption+siphon+ 4k shadow bolt crits :P
Drain toch liever als er een shadowpriest in de raid zit. Kan ik naar de tv blijven kijken :D
Normaal spam ik ook gewoon bolts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:28:
Ik ben blij dat ik alleen mijn riding skill nog maar hoef te kopen. Mijn mount (Brown Elekk :> ) heb ik al gekocht en staat te wachten op de bank tot ik lvl 40 ben :)
Het geld voor de riding skill heb ik ook al bij elkaar. En dat terwijl ik nog geen hogere character op mijn realm heb waar ik geld vanaf zou kunnen trekken of geld van mijn guild gekregen heb :P

Nog 10 levels te gaan *O*
Sjow! Dat doe je goed! Tien levels voor je 40ste al het geld bijelkaar hebben. Dan moet je wel erg zuinig geleefd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weakling schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:35:
[...]

Sjow! Dat doe je goed! Tien levels voor je 40ste al het geld bijelkaar hebben. Dan moet je wel erg zuinig geleefd hebben.
Valt wel mee. Als je herbalism en bijv. skinning neemt red je dat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Of 2 gathering professions hebben en het goed verkopen op de AH ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Cyberia404 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:29:
[...]

41/0/20 heb je nog steeds geen ruin, dus beetje zonde van de 20 punten daar imho.
http://www.wowhead.com/?talent=IEMriRfkqtbofx00c is de build die ik gebruik. kan lekker pvp'en, solo alle elites en sta bijna altijd wel bovenaan de dmg lijsten in instances.
Haha ik kan met die build nog geen elite slopen :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Die discussie gaat al maanden op het warlock forum. Testen/berekeningen wijzen uit dat Ruin minder DPS biedt dan UA. 20 in destro zonder ruin boeit uiteraard niet. Je krijgt nog steeds je imp SB procs voor +20% shadow, en dat werkt ook door op die 4 DoT's die je weg hebt tikken :)

41/0/20 > 40/0/21 is de algehele conclusie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Atlas schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:37:
[...]

Haha ik kan met die build nog geen elite slopen :P
Dat is ook (bijna) mijn build en elites zijn echt geen probleem :P Ik draintank zelfs 3-man bosses.

Als ze niet fear-immune zijn is het helemaal kaasie en doe ik 2 elites tegelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:38:
[...]

Die discussie gaat al maanden op het warlock forum. Testen/berekeningen wijzen uit dat Ruin minder DPS biedt dan UA. 20 in destro zonder ruin boeit uiteraard niet. Je krijgt nog steeds je imp SB procs voor +20% shadow, en dat werkt ook door op die 4 DoT's die je weg hebt tikken :)

37/3/21 > de rest, das mijn mening ;)

5.2k bolts ftw.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

De ene gaat het makkelijker af als de ander. Ik moest op lvl 40 wel wat lenen maar mn vrouwtje heeft op lvl 35 al 200G (zonder hulp, wel tips).
Gelukkig op 68 had ik wel mn geld al klaar voor mn flying mount !
Bars verkopen ipv voor bs te gebruiken in het begin was een goeie keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:41:
[...]

37/3/21 > de rest, das mijn mening ;)

5.2k bolts ftw.
Maar wat is je sustained DPS na een gevecht van 10 minuten? :P

Ook wel grappig trouwens:

http://ferox-horde.de/downloads/4/warlockdps.php

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

ik gebruik deze:
http://www.wowhead.com/?talent=AqMrVMfzVZfxZxx0tr0z
sm+ruin dus, zonder dark pact etc ben nooit oom dus dark pact is niet echt nodig, daarnaast moest iemand bij ons in de guild imp imp hebben, en dat heb ik maar op me genomen :P (ook stone vendor machine geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:38:
[...]

ja leuk, maar ua is nog steeds een dot en sb is burst. heb voor zover ik gemerkt in raids toch een stuk meer aan sb dan aan ua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Wat een avond in karazhan gisteren, khad helaas al een week of 3/4 nix kunnen looten uit kara (of verkeerde drops of verloor de rolls) maar gisteravond was het wel ff raak:

Rittsyn's Lost Pendant
Ruby Slippers
Shadow-Cloak of Dalaran

happy happy :D zondag maar even Prince, Netherspite en Nightbane doen, oeh en natuurlijk void crystals van chess event :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Nhaixatael schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:13:
[...]
(ook stone vendor machine geworden)
Telt imp. Healthstone ook voor dat healthstone-ritual geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:16:
Wat een avond in karazhan gisteren, khad helaas al een week of 3/4 nix kunnen looten uit kara (of verkeerde drops of verloor de rolls) maar gisteravond was het wel ff raak:

Rittsyn's Lost Pendant
Ruby Slippers
Shadow-Cloak of Dalaran

happy happy :D zondag maar even Prince, Netherspite en Nightbane doen, oeh en natuurlijk void crystals van chess event :P
de drops van het chess event zijn niet zo slecht toch, wat ik tot nu toe gezien heb: een paladin shield, kings defender en een rogue/druid belt als ik het goed had.. deze 3 waren heel erg gewild, en lijkt me echt niet dat je die disenchant...
Het is altijd wel goed voor iemand toch? Omdat het free epics zijn wil niet zeggen dat ze gedissed moeten worden..
Welke warrior wilt nu niet kings defender? Als je TF hebt ofzo misschien, maar dan nog :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ferreur schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:19:
[...]

Telt imp. Healthstone ook voor dat healthstone-ritual geval?
voor zover ik weet wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:42:
[...]

Maar wat is je sustained DPS na een gevecht van 10 minuten? :P

Ook wel grappig trouwens:

http://ferox-horde.de/downloads/4/warlockdps.php
Geen idee aangezien ik geen raids gedaan heb nog.

Maar met Improved Howl, Shadow Mastery, Dark Pact, en Ruin kan ik iig in alle aspecten van het spel goed meekomen. (solo-grinden, pvp, 5-man instances, en raids ook vast wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
jarnotjuh schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:21:
[...]

de drops van het chess event zijn niet zo slecht toch, wat ik tot nu toe gezien heb: een paladin shield, kings defender en een rogue/druid belt als ik het goed had.. deze 3 waren heel erg gewild, en lijkt me echt niet dat je die disenchant...
Het is altijd wel goed voor iemand toch? Omdat het free epics zijn wil niet zeggen dat ze gedissed moeten worden..
Welke warrior wilt nu niet kings defender? Als je TF hebt ofzo misschien, maar dan nog :P
True, maar in de regel worden dr altijd wel 1 epic gedist uit de chessbox, bv geen paladins mee en dropt er plate met dmg/heal. Gister moest bijna de staff van Illhoof worden gedist (die met 160 spelldmg en 20 hitrating ofzo), toen heeft een druid het maar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
On_E schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:24:
[...]

Maar met Improved Howl, Shadow Mastery, Dark Pact, en Ruin kan ik iig in alle aspecten van het spel goed meekomen. (solo-grinden, pvp, 5-man instances, en raids ook vast wel)
Ik heb zelf ook 37/3/21 en kom prima mee in raids :)

Armory link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Welke helmet vinden jullie beter?
Evoker Helmet of the Second Sight vs Mana Etched Crown

Mana etched heeft 4 meer dmg maar Evoker heeft weer een extra slot voor gems, daarentegen heeft Mana etched een sloot meer sta/int. Heb zelf nu de Mana etched crown en zit ff te kijken of het de moeite waard is om Evoker te halen. Heb dr nu zelf een rode 8 spell dmg en een 12 dmg metagem erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Nou ja, enchanting. Spullen zijn vrij overprized op mn realm (volgens mij). 20x Strange dust is bijvoorbeeld al 4g 50s waard. En Greater Astral Essence is per 5 stuks ook al 10 gold waard.
En als daar best een aardig aantal van hebt dan gaat het best snel :P

Toen ik zo'n 30/40 gold bij elkaar had, heb ik de AH leeggekocht met veel (lees: bijna alle) low groene zooi om te disenchanten en zo dus de strange dust etc.. ervan verkocht :)

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 23-03-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:02:

Mana etched heeft 4 meer dmg maar Evoker heeft weer een extra slot voor gems, daarentegen heeft Mana etched een sloot meer sta/int. Heb zelf nu de Mana etched crown en zit ff te kijken of het de moeite waard is om Evoker te halen. Heb dr nu zelf een rode 8 spell dmg en een 12 dmg metagem erin zitten.
Nou weet ik niet wat de set bonus is van mana etched setje, maar ik zou voor mana etched crown gaan :)
Rakkerzero schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:06:
[...]

Nou ja, enchanting. Spullen zijn vrij overprized op mn realm (volgens mij). 20x Strange dust is bijvoorbeeld al 4g 50s waard. En Greater Astral Essence is per 5 stuks ook al 10 gold waard.
Wtf.. ik had gister 69 x strange dust nadat ik allerlei low lvl greenies had gekregen om men enchant te lvlen :p, 10 keer greater astral essence, 20 smaller astral essence en 5 x glowering small shard ofzo (iig een blauwe naam) Heb daarna men strange dust gebruikt om weer heel wat te enchante voor nog meer lvls ^^ Gister van 0 tot 120 enchanting gekregne Oo

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:02:

evoker helm is natuurlijk een questreward die je nodig hebt om de quest te krijgen om 3 instances op heroic te doen zodat je weer een stapje dichterbij die hoge raid instance bent. (ben even vergeten welke of het nou die COT Mount is of die serpentine cavern oid)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:24:
[...]

Blijft een kwestie van "big crits" natuurlijk.

Zowel voor DPS is UA beter, voor PvP zijn Contagion en UA bijna onmisbaar, zeker voor arena.

Big crits boeien mijzelf dus absoluut niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:15:
[...]

ja leuk, maar ua is nog steeds een dot en sb is burst. heb voor zover ik gemerkt in raids toch een stuk meer aan sb dan aan ua.
Het gaat ook niet om het ontbreken van SB, je hebt nog steeds 20 in destro. Je mist alleen de big crits. Ipv big crits krijg je extra DoT, die uiteindelijk meer DPS levert dan de verbetering die Ruin geeft op je crits, zelfs met casttime meegerekend.

(berekeningen zijn al ettelijke keren uitgekauwd op warlock fora)

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:06:
[...]

Toen ik zo'n 30/40 gold bij elkaar had, heb ik de AH leeggekocht met veel (lees: bijna alle) low groene zooi om te disenchanten en zo dus de strange dust etc.. ervan verkocht :)
Hehe mijn tacktiek was farm lekker veel cloths->tailoring greens maken (tailoring+enchating ftw :P)->Discenchant Op die manier heb ik idd me mount enzo gespaard + me enchating naar 300 gebracht + nog wat extra over ^^.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:24:
[...]

Blijft een kwestie van "big crits" natuurlijk.

Zowel voor DPS is UA beter, voor PvP zijn Contagion en UA bijna onmisbaar, zeker voor arena.

Big crits boeien mijzelf dus absoluut niet.
Tsja, Demo is voor mij uitgesloten, dus kan ik kiezen tussen Super-Burst en Slechte DOTs (Destruction), Super DOTs en geen Burst (Affliction), of goeie DOTs en goeie Burst (wat ik nu heb).

Ben nou eenmaal een SM/Ruin addict, vind het de meest comfortabele speelstijl, waarschijnlijk omdat ik het zolang gebruikt heb @ lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:37:
[...]

Tsja, Demo is voor mij uitgesloten, dus kan ik kiezen tussen Super-Burst en Slechte DOTs (Destruction), Super DOTs en geen Burst (Affliction), of goeie DOTs en goeie Burst (wat ik nu heb).

Ben nou eenmaal een SM/Ruin addict, vind het de meest comfortabele speelstijl, waarschijnlijk omdat ik het zolang gebruikt heb @ lvl 60.
Ik heb het over een 41/0/20 build voor het geval dat je het niet door had :P

Dat is alle mogelijke dots + hele goeie burst... alleen geen big crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons is het in kara altijd

Warlock op #1 kwa damage
met een kleine achterstand de rogue op twee (voornamelijk door de AoE packs)
Shammy/mage op 3 of 4

De rest daaronder

Rogues ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:39:
[...]

Ik heb het over een 41/0/20 build voor het geval dat je het niet door had :P

Dat is alle mogelijke dots + hele goeie burst... alleen geen big crits.
Had ik niet door ^^

Maar big crits vind ik dus wel leuk, vooral als je weereens in een BG zo'n Warrior in Berserker Stance tegenkomt met je Succubus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:27:
[...]

Het gaat ook niet om het ontbreken van SB, je hebt nog steeds 20 in destro. Je mist alleen de big crits. Ipv big crits krijg je extra DoT, die uiteindelijk meer DPS levert dan de verbetering die Ruin geeft op je crits, zelfs met casttime meegerekend.

(berekeningen zijn al ettelijke keren uitgekauwd op warlock fora)
Is dat niet afhankelijk van je crit%?

Hoe meer crit% hoe meer ruin tot z'n recht komt?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.