Het Grote World of Warcraft topic - Deel 109 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:16:
Wat een avond in karazhan gisteren, khad helaas al een week of 3/4 nix kunnen looten uit kara (of verkeerde drops of verloor de rolls) maar gisteravond was het wel ff raak:

Rittsyn's Lost Pendant
Ruby Slippers
Shadow-Cloak of Dalaran

happy happy :D zondag maar even Prince, Netherspite en Nightbane doen, oeh en natuurlijk void crystals van chess event :P
Die +shadow neck hadden we gisteravond 2 keer binnen n uur. :+ Deze reset is m'n geluk echt niet meer normaal in Kara, als enige pala in raid dropten sinds woensdag;

Gauntlets of Renewed Hope
Bracers of Justice

Daarnaast ook nog de T4 glove token van Curator met verder geen shaman in de raid en n rogue die T4 all had. :D Helaas ging Aran daarna compleet &*^#*@ dus die gaan we vanavond nog maar ns proberen. |:(

Iemand trouwens enig idee hoe die Flame Wreath debuff precies werkt? Ik heb nu al meerdere keren gehoord dat in combat logs komt te staan "Player X explosion Player Y 4000" terwijl die speler echt 1000% zeker is dat ie niet bewoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Flame Wreath kijkt (voor zover ik weet) naar je positie als hij begint met casten.
Als je dan ergens anders gaat staan, en weer stil staat voor dat hij klaar is met casten zul je zien dat ie de ring met fire op de positie spawnt waar je in eerste instantie stond.
oftewel, je bent de cirkel uit en boem.
en natuurlijk ook niet door iemand anders zn cirkel heen lopen (want dan doet degene die de debuf heeft de dmg terwijl iemand anders niet stil kan staan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Ik snap echt niet wat mensen zo moeilijk vinden aan NIET BEWEGEN als hij Flame wreath begint te casten.. Onze guild heeft tot nu toe pas 1x die explosie gekregen en dat was in onze eerste tries toen we er nog aan moesten wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:15:
[...]

Die +shadow neck hadden we gisteravond 2 keer binnen n uur. :+ Deze reset is m'n geluk echt niet meer normaal in Kara, als enige pala in raid dropten sinds woensdag;
me want!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is er toch elke 20 pagina's een discussie over warlock talent en welke nu het beste is voor welke situatie.... :)

Gisteren staff van Curator geloot :D was echt een mooie kill en gewoon 1 shot :), daarna paar wipes op Aran maar doordat iemand dcde en niet meer terugkwam maar Chess event gedaan. Hopelijk gaat zondag Aran down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:30:
Waarom is er toch elke 20 pagina's een discussie over warlock talent en welke nu het beste is voor welke situatie.... :)
Omdat warlock gewoon een heerlijk gevarieerde en uitgebalanceerde boom heeft, waar je veel over kunt discussieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberia404 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:21:en natuurlijk ook niet door iemand anders zn cirkel heen lopen (want dan doet degene die de debuf heeft de dmg terwijl iemand anders niet stil kan staan ;))
Ja, dat vermoeden had ik dus ook al. Gisteren n pala in de 2e Kara groep die de dmg op zijn naam kreeg terwijl hij zijn toetsenbord/muis nieteens aanraakte. 8)7 Dacht al dat t zo werkte, iemand heeft de debuff en als de flame "afgaat" door iemand anders die door de flame heenloopt krijgt degene met de debuff de dmg op z'n naam. Tijd voor n nieuwe macro vanavond bij Flame Wreath dan maar. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:24
Flamewreath wordt gecast op 3 personen als _iemand anders_ of _hijzelf_ erdoorheen loopt dan triggered het, wij laten de complete raid stil staan als hij gaat casten en iedereen in de buurt van de ringen blijft ook gewoon stil staan (ja soms best wel fubar als het tegelijkertijd is met de blizzard).

Gister Shade en Curator in 1 try en 1x gewiped op Maiden lol, kwas geloofik de enige in de raid die Prince al had gedaan maar nog nooit Moroes/Attumen/Maiden had gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:34:
[...]
Tijd voor n nieuwe macro vanavond bij Flame Wreath dan maar. ^^
gebruik Deadly Boss Mods, krijg je levensgroot in beeld 'DO NOT MOVE', kan je niet echt missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:37:
[...]
gebruik Deadly Boss Mods, krijg je levensgroot in beeld 'DO NOT MOVE', kan je niet echt missen :)
Sunfury flamekeepers casten soms dezelfde spell. Een ring van vlammen met 'do not move'. Best vervelend maar die doet maar 1300 damage oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Trouwens wat ik mij afvraag is het volgende. Ik heb die scrolling tekst wel aan staan enzo maar zie in veel van die ingame filmpjes ook andere dingen boven hun hoofd staan. Voorbeeld als ze een cri doen op een beest/player dan zien ze critical strike ofzo. Is dat te bereiken met een addon zo ja welke?
barfieldmv schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:56:
[...]

Scrolling Combat Text SCT helpt met het maken van wat leuke info.
Ok ty. Lijkt erop alsof Scrolling Combat Text wel wat meer opties heeft dan die standaard dingen. Zal der vanaaf is mee gaan expirimenteren :P.
RaseriaN schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:24:
[...]
Is een uitbreiding op de SCT mod, dus je hebt SCT nodig om dit te gebruiken.
Dus nodig:
sct
+ sctd
En eventueel EavesDrop voor als je links en recht damage outgoing en damage incoming wilt hebben?

[ Voor 55% gewijzigd door William/Ax3 op 23-03-2007 14:36 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:37:
[...]

Gebruik ik en staat zelfs op announce.... Teveel "oops, sry" begint vrij irri te worden eigenlijk, denk dat ik vanavond maar ns "ontplof" als t weer slecht gaat. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
William/Ax3 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:48:
Trouwens wat ik mij afvraag is het volgende. Ik heb die scrolling tekst wel aan staan enzo maar zie in veel van die ingame filmpjes ook andere dingen boven hun hoofd staan. Voorbeeld als ze een cri doen op een beest/player dan zien ze critical strike ofzo. Is dat te bereiken met een addon zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

barfieldmv schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:56:
[...]

Scrolling Combat Text DAMAGE mod.
Die geeft een extra message, die te verplaatsen is, die alle damage die je doet weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:32:
Een vraagje over loot in endgame instance, wordt de MT eerst upgegeared? Dus als er bv een tier4 token dropt, krijgt de mt em dan als eerst?
Dat zijn puur guild regels. Zoals al gezegd, het is een risico, als je tank quit dan heb je pech als je hem alles als eerste hebt gegeven. En het is slecht voor de motivatie als de rest weet dat ze toch voor jan lul meegaan omdat de MT, master looter en de officers zichzelf als eerste de loot geven voordat de rest aan de beurt is.
Bovendien, als je dat loot dan heb je dus de boss verslagen, als de MT de volgende week dezelfde gear aan heeft dan lukt dat vast nog een keer. Dus heeft hij het niet dringend nodig, niet meer dringend dan de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:16:Ja ik weet het, jullie hebben niks aan dit soort mededelingen, maar ik ben er helemaal blij van en mijn guild is een beetje doods :') (tijd om weer een andere en vooral actievere guild te zoeken)
Gelukkig besef je het zelf, maar dat is toch 50% van dit forum ? Een beetje zinloos over jezelf brallen waarbij iedereen denkt "dat interesseert me toch geen flikker". De andere helft zijn de kneuzen die proberen anderen te beledigen, ook een zinloze onderneming op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:17:
[...]

Gelukkig besef je het zelf, maar dat is toch 50% van dit forum ? Een beetje zinloos over jezelf brallen waarbij iedereen denkt "dat interesseert me toch geen flikker". De andere helft zijn de kneuzen die proberen anderen te beledigen, ook een zinloze onderneming op internet.
Beetje jezelf belachelijk maken, vind je ook niet? :( Je bent nu zelf een (zoals jij dat noemt) "kneus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
RaseriaN schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:09:
[...]

Scrolling Combat Text DAMAGE mod.
Die geeft een extra message, die te verplaatsen is, die alle damage die je doet weergeeft.
Is dat een losse addon of heb je daarvoor eerst Scrolling combat text voor nodig?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:38:
[...]

Die discussie gaat al maanden op het warlock forum. Testen/berekeningen wijzen uit dat Ruin minder DPS biedt dan UA. 20 in destro zonder ruin boeit uiteraard niet. Je krijgt nog steeds je imp SB procs voor +20% shadow, en dat werkt ook door op die 4 DoT's die je weg hebt tikken :)

41/0/20 > 40/0/21 is de algehele conclusie
Ik heb net op het wow-europe warlockforum gekeken, maar kon dit niet terug vinden. Heb je hier toevallig een linkje van? Ik vind het namelijk wel interessant.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
waarom heb ik het idee dat 25% van dit forum bestaat uit posts over warlock talents >.< zijn er alleen maar warlock fanaten die hier posten ofzo? ;p
Twilight's Hammer : Rhayin : 68 Human Warrior
Auchindoun : Aeromas : 26 Bloodelf Priest
Frostmane : Raserian : 66 Human Rogue
RaseriaN waarom alliance man? ;p was horde gaan spelen dan had je bij mij in de guild gekunt. Elysium ftw ;p

[ Voor 46% gewijzigd door Proqzor op 23-03-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:21:
[...]

Is dat een losse addon of heb je daarvoor eerst Scrolling combat text voor nodig?
Is een uitbreiding op de SCT mod, dus je hebt SCT nodig om dit te gebruiken.

@DrProctor
Ja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:22:
waarom heb ik het idee dat 25% van dit forum bestaat uit posts over warlock talents >.< zijn er alleen maar warlock fanaten die hier posten ofzo? ;p
Misschien moet je wat meer komen lezen/posten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:24:
[...]

Misschien moet je wat meer komen lezen/posten? :)
mwa klopt idd ;p misschien puur toeval dat ik elke keer dat ik hier kijk er posts over warlock talents tussen zitten :P

En over het posten, met 2 dagen in de week vrije tijd heb ik helaas weinig tijd om nog endgame dingen te doen en dus veel mee te praten hier :)

oja nog wel even vraagje. Ik heb genoeg van die 5 mans omdat er nooit een item dropt dat ik wil hebben dus ik ga maar dat aldor zwaardje halen. Nu vroeg ik me af of iemand een indicatie kan geven over hoelang het duurt om van halverwege revered naar exalted te grinden in legion hold. Iemand ervaring?

[ Voor 25% gewijzigd door Proqzor op 23-03-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Iemand deze al gezien?

http://armory.mmo-champion.com/

Briljante tool als je het mij vraagt :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:21:
[...]
Beetje jezelf belachelijk maken, vind je ook niet? :( Je bent nu zelf een (zoals jij dat noemt) "kneus"
Precies, maar dat is zo erg nog niet. Het is beter dan als reactie "l2p" te schrijven en dan te denken dat je er wat mee bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:12:
[...]

Dat zijn puur guild regels. Zoals al gezegd, het is een risico, als je tank quit dan heb je pech als je hem alles als eerste hebt gegeven. En het is slecht voor de motivatie als de rest weet dat ze toch voor jan lul meegaan omdat de MT, master looter en de officers zichzelf als eerste de loot geven voordat de rest aan de beurt is.
Bovendien, als je dat loot dan heb je dus de boss verslagen, als de MT de volgende week dezelfde gear aan heeft dan lukt dat vast nog een keer. Dus heeft hij het niet dringend nodig, niet meer dringend dan de anderen.
voor de boss erna kan het lekker zijn als je je mt eerst equipt. Maar ook al ben ik wel vaker mt geweest zou ik niet extra recht willen claimen op loot en motiveert het veel meer als iedereen gewoon gelijk is en gelijke regels gelden. Als je mt echt puur en alleen altijd rolt op resistance gear / tank gear zou je hem daar wel voorrang op kunnen geven ipv dps tanks bijvoorbeeld.
Daarbij kan een andere class met betere gear ook doorslag gevend zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
DrProctor schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:22:
Tegenwoordig ik in elk geval niet meer. (Al praat ik er wel gewoon over mee natuurlijk.) Persoonlijk is de uitdaging er voor mij met een warlock gewoon uit. Zo ongeveer alles kun je solo aan (zeker als demo lock). Aangezien mijn vriendin ook warlock is achtte ik de kans dat we samen konde raiden niet zo heel hoog, dus ben ik maar verder gegaan met mijn warrior.
Op mijn warrior heb ik het een stuk lastiger, elite's hoef ik niet aan te beginnen en 3-4 mobs tegelijk kan ik maar beter alvast gaan rennen. Maar dit maakt het spelletje wel wat uitdagender vind ik persoonlijk. Het vechten tegen casters gaat ook altijd heerlijk snel, die zijn lekker gevoelig voor crits en hun spells zijn interruptable.
Voordeel die ik heb en ook zeker merk is dat een warrior erg gezocht is voor instances. (nog meer dan healers op onze server geloof ik). Als ik lvl 70 ben dan respec ik ook gewoon naar protection, dat is ook het uiteindelijke doel.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:30:
Precies, maar dat is zo erg nog niet. Het is beter dan als reactie "l2p" te schrijven en dan te denken dat je er wat mee bereikt.
Vrede op aarde vrinden...vrede op aarde... :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
ImdaMned schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:12:
[...]

Is dat niet afhankelijk van je crit%?

Hoe meer crit% hoe meer ruin tot z'n recht komt?
Inderdaad, bij een heel hoog percentage spellcrit wordt Ruin beter dan UA voor PVE DPS

Voorbeeld: Mijn UA doet 2244 damage over 18 seconden. Mijn shadowbolt hit voor ongeveer 1400-1500. Bij deze bolts zal ruin tussen de 700 en 750 extra damage toevoegen aan een crit.

Mijn cast sequence is alsvolgt: UA, CoA, Corr, Siphon life, Darkpact/lifetap (een van beide) daarna bolten tot dots vernieuwd moeten worden.

Dit betekend uitgaande van openen met UA dat er binnen 18 seconden gecast can worden:
CoA (1.5 sec GC), Corr (1.5 sec GC),Siphon life (1.5 sec GC), DP/LT (1.5 sec GC) totaal 6 seconden. Blijft er 12 sec over om te bolten. Daar kun je 4 bolts in kwijt, 5 als je 0.5 seconden speling neemt. Dit alles als je optimaal cast, en dus geen tijd verspeeld met niets doen/lag etc. Dit betekend dat iedere castsequence er van de 4-5 bolts die je kan casten tussen het verversen van de dots er 3 moeten critten om een gelijke damage te krijgen met Ruin dan dat UA je zou opleveren. deze cast sequence kan vast nog wel iets geoptimaliseerd worden zodat je misschien 5-6 bolts kwijt kan in een sequence maar dan nog moet je een 50% spellcrit hebben om UA te evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gelukkig is Hydra op vrijdag middag lekker mellow en lang niet zo fanatiek als in het begin van de week ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik bedacht me net iets. Zou het niet handig zijn een apart WoW Raid topic te maken hier op GoT?
Dan kunnen alle raid discussies, want daar gaat het best vaak over, allemaal in 1 topic. En de rest in dit topic.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Yellow|A schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:02:
Gelukkig is Hydra op vrijdag middag lekker mellow en lang niet zo fanatiek als in het begin van de week ;)
Je bedoelt dat die al aan het bier zit op zijn werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Yellow|A schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:02:
Weekend! \o/
Kaap schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:10:
Je bedoelt dat die al aan het bier zit op zijn werk :+
I wish! Zit bij een klant helaas! :(

Maar vanavond BIER. Hah!

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 23-03-2007 15:10 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:59:
[...]

Inderdaad, bij een heel hoog percentage spellcrit wordt Ruin beter dan UA voor PVE DPS

Voorbeeld: Mijn UA doet 2244 damage over 18 seconden. Mijn shadowbolt hit voor ongeveer 1400-1500. Bij deze bolts zal ruin tussen de 700 en 750 extra damage toevoegen aan een crit.

Mijn cast sequence is alsvolgt: UA, CoA, Corr, Siphon life, Darkpact/lifetap (een van beide) daarna bolten tot dots vernieuwd moeten worden.

Dit betekend uitgaande van openen met UA dat er binnen 18 seconden gecast can worden:
CoA (1.5 sec GC), Corr (1.5 sec GC),Siphon life (1.5 sec GC), DP/LT (1.5 sec GC) totaal 6 seconden. Blijft er 12 sec over om te bolten. Daar kun je 4 bolts in kwijt, 5 als je 0.5 seconden speling neemt. Dit alles als je optimaal cast, en dus geen tijd verspeeld met niets doen/lag etc. Dit betekend dat iedere castsequence er van de 4-5 bolts die je kan casten tussen het verversen van de dots er 3 moeten critten om een gelijke damage te krijgen met Ruin dan dat UA je zou opleveren. deze cast sequence kan vast nog wel iets geoptimaliseerd worden zodat je misschien 5-6 bolts kwijt kan in een sequence maar dan nog moet je een 50% spellcrit hebben om UA te evenaren.
Dank je, scheelt me een hoop werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Rakkerzero schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:09:
Ik bedacht me net iets. Zou het niet handig zijn een apart WoW Raid topic te maken hier op GoT?
Dan kunnen alle raid discussies, want daar gaat het best vaak over, allemaal in 1 topic. En de rest in dit topic.
Dan zou deze topic doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ferreur schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:10:
[...]

Dan zou deze topic doodgaan.
Er zijn ook nog genoeg discussies als builds en questen in outlands enzo, dus dat valt wel mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:30:
[...]

Volgens mij slaat dit op mijn persoontje :+

Ik had verderop ook aangegeven waarom ik l2p schreef in zijn geval

Op het moment dat iemand loopt te klagen dat de shaman class overpowered (al 2 jaar overpowered. right) is dan kan je hem niet echt serieus meer nemen. Met goed spel kan je in een duel in de meeste gevallen winnen van een andere class winnen. Daarnaast heb je in raids te maken met een aantal classes die de top aan zullen voeren, afhankelijk van hoeveel ze willen investeren (pots / flasks etc) en fanatisme. Imo zijn dat in willekeurige volgorde: Rogue / Warlock / Mage / Warrior / Hunter. Een hybryd / heal class zit daar imo niet bij.

Met mijn opmerking probeerde ik dan ook aan te geven dat als je met een lock met 900 shadowdmg (dan ben je redelijk gegeared) een net lvl 70 gedingde elemental shaman eruit kan dps-en er een aantal mogelijkheden zijn.

a) hij beheerst z'n class niet
b) hij heet een ongelooflijke slechte spec
c) combinatie van a & b.

Aangezien er bij mij in de guild mensen zijn die dezelfde gear hebben, dezelfde spec maar totaal andere dmg doen is het een kwestie van l2play (afgezien van een eventuele andere rol in een raid)

Nu heb ik wall of text getyped wat weinig mensen interesseert en die samengevat kan worden met: l2play of l2spec.

Acht, tis vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:12:
[...]

Er zijn ook nog genoeg discussies als builds en questen in outlands enzo, dus dat valt wel mee denk ik.
mjah, dan komt de volgende met de vraag of alles over PVP niet in een los topic kan, want die pvp'd nooit. Of alles van shamans in een los topic, want hij heeft geen shaman :P

Zo kunnen we nog wel even doorgaan :P

Dat jij niet raid wil niet zeggen dat daar dan maar gelijk een apart topic voor gemaakt moet worden.

Bovendien is 'raids' niet echt los te trekken natuurlijk.. wat als het over raidgear of raidbuilds gaat? Nogal onzinnig dus :P

De kracht van dit topic is juist de lekker grote vergaarbak van discussies.. het ene uur gaat het over warlock builds, het volgende over pvpen je rogue en dan over wipen in gruuls lair.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
[...]
Volgens mij doet Ruin 100% bonus voor een crit, maw 1400-1500 extra damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Katala schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:15:
[...]

Yep correct.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

100% extra, dus 200% ipv 150%, das geen 1400-1500 extra, maar slechts 700-750 dus

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:29:
Iemand deze al gezien?

Best leuk, duurt even voordat het laadt, maar erg grappig :).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sallin schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Je genereert de overviews he, daarna blijven ze gewoon staan in gecachde vorm :) Het is razendsnel dus nadat je het een keer gegenereerd hebt!

Ideaal voor een overzicht van je guild wie waar toegang toe heeft, zonder dat mensen dat handmatig in moeten zitten vullen, wat dan maar weer alleen de helft doet :)

Zoals: http://armory.mmo-champio...etotem-odins-fury-70.html

echt ideaal imho!

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
U gaat niet door voor de koelkast! Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

dat doet het ook, als je ruin hebt doet een crit 100% extra damage t.o.v een hit dus 2800-3000k crits. Echter een normale crit doet al 50% van een hit erboven op, dus 2100-2250 zonder dat je ruin hebt, dus zal Ruin t.o.v van een normale crit maar 700 tot 750 toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:22:
[...]

U gaat niet door voor de koelkast! Helaas!
Bah, en ik heb er juist 1 nodig voor naast mijn PC. :'(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Duidelijke berekening van de heer dennism : )

en ik zat daar maar met m'n gedachten dat als je UA cast je gedurende die tijd geen bolts gooit.. |:(

Ach, mage kwaaltje moet je dan maar denken : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sallin schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Best grappig:

Afbeeldingslocatie: http://armory.mmo-champion.com.nyud.net:8080//sig.php?r=Boulderfist&loc=EU&c=Yepa&c1=&c2=&tc1=&tc2=&s1=Intellect&s2=Stamina&s3=Spirit&s4=&s5=&v=2

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:17:
[...]

100% extra, dus 200% ipv 150%, das geen 1400-1500 extra, maar slechts 700-750 dus
Nu snap ik 'm , even beter lezen volgende keer |:(
Die grote nummertjes blijven natuurlijk leuk om te zien :) Vooral op een boss als the curator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Katala schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:30:
[...]

Nu snap ik 'm , even beter lezen volgende keer |:(
Die grote nummertjes blijven natuurlijk leuk om te zien :) Vooral op een boss als the curator :P
Mijn 36k Curse of Doom gister was inderdaad wel even lachen :D, gister ook voor het eerst de curator omgelegd in 2 evocates ipv de normale 3 die we meestal hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:29:
Iemand deze al gezien?

Tof!

Heeft alleen dezelfde nadelen als de armory (aangezien hij z'n data daarvandaan haalt): telt buffs bij je stats en is niet altijd compleet. Maar wel erg cool! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
Gebruikt CoD de evocation dmg bonus als hij afgaat of op het moment dat hij gecast word (tijdens de evo dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
On_E schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:26:
[...]

Bah, en ik heb er juist 1 nodig voor naast mijn PC. :'(
ik heb er 1 in de vorm van een ei.. supercool ding.. slikt iets van 16 blikjes Red bull of 2 1,5L flessen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Cyberia404 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:43:
Gebruikt CoD de evocation dmg bonus als hij afgaat of op het moment dat hij gecast word (tijdens de evo dan)
Wanneer hij afgaat, dus daarom krijg je van die mooie getallen als 36k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Cyberia404 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:43:
Als hij afgaat inderdaad, altijd lastig te timen om te casten 59 seconden voordat hij gaat evocaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

CoA (1.5 sec GC), Corr (1.5 sec GC),Siphon life (1.5 sec GC), DP/LT (1.5 sec GC) totaal 6 seconden. Blijft er 12 sec over om te bolten. Daar kun je 4 bolts in kwijt, 5 als je 0.5 seconden speling neemt.
Oooh, ik heb net een flaw in je berekening gevonden

Tijdens het casten van UA kan je anders al 1.5 seconden van je 2.5 seconden durende shadowbolt te hebben gecast. Dit verlaagd het crit% wat je moet hebben aanzienlijk.

Dan kan je ook stellen dat of UA of ruin afhangelijk is van crit% EN spelldmg omdat 3/5e van een shadowbolt meer profiteert van shadowdmg dan 1.5e deel van 18 seconden.

owja, tis vrijdag he, had ik dat al gezegd : )

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 23-03-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:13:
[...]

De kracht van dit topic is juist de lekker grote vergaarbak van discussies.. het ene uur gaat het over warlock builds, het volgende over pvpen je rogue en dan over wipen in gruuls lair.
Gruul is trouwens vrij hard generfed in de afgelopen hotfix, best jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:11:
[...]

Iemand al enig idee hoe erg Romulo en Julianainana (?) generfed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
ImdaMned schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:13:
[...]

Volgens mij slaat dit op mijn persoontje :+

Ik had verderop ook aangegeven waarom ik l2p schreef in zijn geval

Op het moment dat iemand loopt te klagen dat de shaman class overpowered (al 2 jaar overpowered. right) is dan kan je hem niet echt serieus meer nemen. Met goed spel kan je in een duel in de meeste gevallen winnen van een andere class winnen. Daarnaast heb je in raids te maken met een aantal classes die de top aan zullen voeren, afhankelijk van hoeveel ze willen investeren (pots / flasks etc) en fanatisme. Imo zijn dat in willekeurige volgorde: Rogue / Warlock / Mage / Warrior / Hunter. Een hybryd / heal class zit daar imo niet bij.

Met mijn opmerking probeerde ik dan ook aan te geven dat als je met een lock met 900 shadowdmg (dan ben je redelijk gegeared) een net lvl 70 gedingde elemental shaman eruit kan dps-en er een aantal mogelijkheden zijn.

a) hij beheerst z'n class niet
b) hij heet een ongelooflijke slechte spec
c) combinatie van a & b.

Aangezien er bij mij in de guild mensen zijn die dezelfde gear hebben, dezelfde spec maar totaal andere dmg doen is het een kwestie van l2play (afgezien van een eventuele andere rol in een raid)

Nu heb ik wall of text getyped wat weinig mensen interesseert en die samengevat kan worden met: l2play of l2spec.

Acht, tis vrijdag...
Zoals ik al aan heb gegeven. Die shaman out-dps-ed ook die mage en hunter. Misschien kun je aan de hand daarvan concluderen dat het niet direct aan mij ligt. Een warlock die meer damage doet dan een mage/hunter gebeurt ook niet vaak bij ons. Dan kun je wel zeggen het ligt aan gear, maar mijn gear is relatief beter dan die van die shaman. Volgens verscheidene forums heb ik de beste build als het gaat om dps/mana/aggro efficiëntie.

Of ik mijn class beheers of niet laat ik in het midden maar wederom wijs ik erop dat die shaman ook boven die mage en hunter eindigde. Beetje raar dat wij (warlock, hunter, mage) met BWL/AQ40 ervaring onze class niet kunnen spelen en een shaman die net level 70 is geworden en voor het eerst meedoet op het hoogste niveau het ploteseling wel kan. Denk eens na voordat je iets schrijft.
Misschien kun je ook gewoon toegeven (net als alle shamans in onze guild) dat shamans wel erg veel damage kunnen doen voor een hybrid-class. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
SouLmaN schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:11:
[...]

Hoe erg is Gruul generfed? Kunnen de meeste low-geared guilds ze nu ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MysticSnake schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:22:
[...]

Hoe erg is Gruul generfed? Kunnen de meeste low-geared guilds ze nu ook aan?
Nee, das ook niet de bedoeling :P Het blijft een heel stuk moeilijker dan karazhan, dus daar maar mee beginnen :)

Vergelijk het een beetje met de oude instances (uitgaande dat je net met het spel begint, niet vlak voor TBC natuurlijk :)):

Karazhan = MC
Gruul's Lair = BWL
Magtheridon = Onyxia

Tempest Keep/Serpentshrine Cavern = Naxxramas
Hyjal = god knows

Das zoals ik het een beetje zie.. Gruul en Karazhan staan volgens Blizzard wel beiden onder het kopje 'raid 1', maar er zit toch een erg duidelijk niveau verschil in.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MysticSnake schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:21:
[...]

Misschien kun je ook gewoon toegeven (net als alle shamans in onze guild) dat shamans wel erg veel damage kunnen doen voor een hybrid-class. :)
Zoals een niet nader te noemen rogue (hoi raserian) al eerder heeft gezegd:

damage doen, ok
dps doen, no wai

Een mage / lock profiteerd nu eenmaal veel meer van dmg gear dmv talents dan een elemental shaman. Logisch gevolg is dus ook dat deze 2 classes meer dmg doen dan de shaman mits gelijk gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Dennism schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:36:
[...]

Mijn 36k Curse of Doom gister was inderdaad wel even lachen :D, gister ook voor het eerst de curator omgelegd in 2 evocates ipv de normale 3 die we meestal hadden.
lachen ja, behalve als mn shadowword: Death crit voor 7k en ik daar sta met 500 hp :P
Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:13:
[...]

... en dan over wipen in gruuls lair.
nu we toch ontopic zijn over gruul ;) Heeft iemand em al gedaan na de nerf? Afgelopen woensdag van 22 tot 24 lopen wipen op Gruul en nu lees je dat er gemiddelt 6 guilds per server em gewoon omleggen 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:20:
[...]

geen idee, hadden Wizard of Oz in onze raid :)

[ Voor 14% gewijzigd door Helox-in-a-box op 23-03-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar dat wij (warlock, hunter, mage) met BWL/AQ40 ervaring onze class niet kunnen spelen en een shaman die net level 70 is geworden en voor het eerst meedoet op het hoogste niveau het ploteseling wel kan.
Ervaring in 40-mans instances zegt imo niet zoveel over hoe goed je je class beheerst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
[...]
Een warlock die meer damage doet dan een mage/hunter gebeurt ook niet vaak bij ons.
Toch een kwestie van L2P lijkt mij hoor.. Warlocks zijn sinds TBC dé nummer 1 kwa raid DPS. Bij ons staan er in ieder geval ALTIJD 2 warlocks op 1 en 2 met een nogal grote voorsprong op de 3e plek.

Wil je betrouwbaardere resultaten, kijk dan maar eens naar Nihilum en D&T damagemeters die al eerder op Mageforums geplaatst zijn om te whinen hoe hoog warlock en shadowpriest DPS eigenlijk wel niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:29:
[...]

lachen ja, behalve als mn shadowword: Death crit voor 7k en ik daar sta met 500 hp :P

[...]

nu we toch ontopic zijn over gruul ;) Heeft iemand em al gedaan na de nerf? Afgelopen woensdag van 22 tot 24 lopen wipen op Gruul en nu lees je dat er gemiddelt 6 guilds per server em gewoon omleggen 8)7

[...]

geen idee, hadden Wizard of Oz in onze raid :)
Wij hadden Gruul pre-nerf down. Een leuk gevecht waarbij iedereen wakker moet blijven met een hoge raid dps.

Gisteren hebben we hem post-nerf gedaan. Met als resultaat veel mensen volledig geflasked (serieus niet meer nodig) voor de magtheridon adds :P. Je moet nu wel heel erg klungelig (of op low-hp) zijn wil je sterven aan shatter. Gratis t4 Leggings af te halen bij je lokale Gruuls lair.

----------

Zelf ben ik een raid elemental specced shaman. Doe redelijk veel damage, maar spendeer zeker ook tijd aan raid healing. Als elemental shaman kan ik redelijk healen zonder eerst uit een vorm te hoeven gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door HitmanWVU op 23-03-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
cls schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:33:
[...]

hoe hoog warlock en shadowpriest DPS eigenlijk wel niet was.
Komt ook natuurlijk omdat er een lekkere synergie is tussen deze 2 shadow damage based classes, gisteren stond ook een lock bovenaan in kara, terwijl het normaal gesproken altijd de mage is.
Maarja lock gebruikte gisteren ook CoS ipv CoE omdat ik er bij was. En shadowweaving tikt ook lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:43:
[...]

Komt ook natuurlijk omdat er een lekkere synergie is tussen deze 2 shadow damage based classes, gisteren stond ook een lock bovenaan in kara, terwijl het normaal gesproken altijd de mage is.
Maarja lock gebruikte gisteren ook CoS ipv CoE omdat ik er bij was. En shadowweaving tikt ook lekker aan.
Eigenlijk verwachtte ik zo'n reply wel, en zal ik toch maar even zeggen dat die locks bij ons die altijd eerste staan géén shadowpriest in de raid hebben om de damage nog eens te buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ImdaMned schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:59:
[...]

Oooh, ik heb net een flaw in je berekening gevonden

Tijdens het casten van UA kan je anders al 1.5 seconden van je 2.5 seconden durende shadowbolt te hebben gecast. Dit verlaagd het crit% wat je moet hebben aanzienlijk.

Dan kan je ook stellen dat of UA of ruin afhangelijk is van crit% EN spelldmg omdat 3/5e van een shadowbolt meer profiteert van shadowdmg dan 1.5e deel van 18 seconden.

owja, tis vrijdag he, had ik dat al gezegd : )
Eens kijken.

Cast sequence met UA

CoA (1.5 sec GC), Corr (1.5 sec GC),Siphon life (1.5 sec GC), DP/LT (1.5 sec GC) totaal 6 seconden. Blijft er 12 sec over om te bolten. Daar kun je 4 bolts in kwijt, 5 als je 0.5 seconden speling neemt.

Cast sequence zonder UA, UA cast je voordat je sequence damage gaat doen, dus deze 1.5 seconden vallen buiten de 18 seconden dat UA damage doet, echter na de eerste sequence zal je 1,5 seconden extra hebben omdat je UA niet cast. Dit zal je dus maximaal 1 bolt opleveren voordat je de andere dots ook weer moet gaan verversen.

CoA (1.5 sec GC), Corr (1.5 sec GC),Siphon life (1.5 sec GC), DP/LT (1.5 sec GC) totaal 6 seconden. Blijft er 12/13.5 sec over om te bolten. Daar kun je 4 tot 5 bolts in kwijt, het effect van de 1.5 seconden speling heeft dus geen al te grote invloed op de sequence aangezien je de andere dots ook moet gaan verversen. Ook zal er altijd wat tijd verloren gaat tussen het casten aangezien je nooit 100% perfect aan het casten zal zijn.

wat je wel zou kunnen doen is de sequence aan te passen naar een iets meer efficiente echter lastiger uit te voeren sequence van: UA (nu beginnen de 18 sec) Corr, CoA , Syphon life, LT, SB, SB, SB, SB, UA, Corr, SB, CoA, SB, SB, Syphon life, LT, SB, UA. met deze sequence ververs je alle dots ong op het moment dat ze aflopen zeer efficient dus, zoals je ziet telkens 4SB's tussen de verschillende UA's in bij een verperfecte timing zal je iedere 5 sequences 1 extra SB hebben. Totale casttijd inc de eerste UA 36.5 sec, totaal aantal SB's: 8, totaal UA damage 4488.

Nu zonder UA: Corr, CoA, Siphon life,LT, SB, SB, SB, SB, SB, Corr, SB, SB, CoA, SB, SB,Siphon life, LT, SB, SB, Corr. iets langere cast time, echter wel 11 SB's, 3 meer dan met UA. Echter er moet 4488 damage goed worden gemaakt door ruin. Wat voor mijn warlock betekend uitgaande van gemiddeld 725DMG meer per Ruin crit moeten er van de 11 bolts ~6 critten. Nog steeds 50+ % spellcrit nodig dus.

De perfecte cast sequence is echter niet te maken waardoor dit soort berekeningen natuurlijk altijd situationeel blijven, en zeer lastig in de praktijk uit te voeren zijn.

Qua spelldamage weet ik het niet precies dit zal inderdaad wel een invloed zijn, echter niet zo heel groot vrees is doordat UA 120% van je +dmg meekrijgt, terwijl een SB maar 87% krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:20:
[...]

Wij hadden ze gister voor het eerst, de 6 weken (dacht ik) ervoor altijd Oz of Big bad wolf gehad. Ik vrees dat ze vrij hard generfed zijn want we hadden ze de 2de try down, had eerste try ooit moeten zijn echter de eerste try kreeg julianne net toen romulo dood ging er heel gecast van 1% naar 18% waardoor precies op het moment dat julianne doodging romulo weer lekker tot leven kwam. was echt een kwestie van ik denk 1 of 2 seconden anders hadden we ze de eerste dus gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
cls schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:33:
[...]

Toch een kwestie van L2P lijkt mij hoor.. Warlocks zijn sinds TBC dé nummer 1 kwa raid DPS. Bij ons staan er in ieder geval ALTIJD 2 warlocks op 1 en 2 met een nogal grote voorsprong op de 3e plek.

Wil je betrouwbaardere resultaten, kijk dan maar eens naar Nihilum en D&T damagemeters die al eerder op Mageforums geplaatst zijn om te whinen hoe hoog warlock en shadowpriest DPS eigenlijk wel niet was.
Ja hèhè, als een shadowpriest en warlock samen dps dan profiteren ze flink van elkaars shadowdamage. Imp Shadowbolt+CoS en dan die 20% shadow vulnerability van die priest. Kijk dan laten we die shaman wel een eind achter ons natuurlijk, maar toch jammer dat je dát ervoor nodig moet hebben om een hybrid class eruit te dps-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
MysticSnake schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:00:
[...]

Ja hèhè, als een shadowpriest en warlock samen dps dan profiteren ze flink van elkaars shadowdamage. Imp Shadowbolt+CoS en dan die 20% shadow vulnerability van die priest. Kijk dan laten we die shaman wel een eind achter ons natuurlijk, maar toch jammer dat je dát ervoor nodig moet hebben om een hybrid class eruit te dps-en.
Anders lees je mijn tweede bericht ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
MysticSnake schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:00:
[...]

De meeste locks zullen in karazhan geen shadowpriest hebben om hun DPS te boosten. Ik moet zeggen dat ik trouwens nagenoeg iedere Karaz run ook bovenaan sta in de meters. Locks doen ook zonders shadowpriests zeer respectabele damage op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Best geinig die armory query site inderdaad. Vanavond weer genieten van het Hillsbrad gankfest :')

[ Voor 51% gewijzigd door Ebayzo op 23-03-2007 17:41 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:07:
[...]

De meeste locks zullen in karazhan geen shadowpriest hebben om hun DPS te boosten. Ik moet zeggen dat ik trouwens nagenoeg iedere Karaz run ook bovenaan sta in de meters. Locks doen ook zonders shadowpriests zeer respectabele damage op het moment :)
Waarom niet? Je wilt toch niet zeggen dat je nog met holy priests werkt toch? :P

Beetje zonde van de DPS, laat lekker de Pallies healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:53:
[...]

Waarom niet? Je wilt toch niet zeggen dat je nog met holy priests werkt toch? :P
Oi! Watch it, mister. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Even iets eruit pakken, als ik daarma je formules verneuk of iets over het hoofd ziet, bij voorbaat excuses
Dennism schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:52:
[...]

sequences
nog meer sequences

Nu zonder UA: Corr, CoA, Siphon life,LT, SB, SB, SB, SB, SB, Corr, SB, SB, CoA, SB, SB,Siphon life, LT, SB, SB, Corr. iets langere cast time, echter wel 11 SB's, 3 meer dan met UA. Echter er moet 4488 damage goed worden gemaakt door ruin. Wat voor mijn warlock betekend uitgaande van gemiddeld 725DMG meer per Ruin crit moeten er van de 11 bolts ~6 critten. Nog steeds 50+ % spellcrit nodig dus.
er moet 4488 dmg goed gemaakt worden door ruin, maar je hebt wel 3 meer SB's

Maar met die 3 shadowbolts heb je dan toch 3 x 1400/1500 = 4200/4500 dmg waardoor je dan toch gelijk staat aan je verloren UA dmg ? Elke crit is dan toch winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

Damn, moet ik mijn account weer upgraden, ligt die $% server te klootviolen....

Meer mensen daar last van momenteel?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ImdaMned schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:18:
Even iets eruit pakken, als ik daarma je formules verneuk of iets over het hoofd ziet, bij voorbaat excuses

[...]

er moet 4488 dmg goed gemaakt worden door ruin, maar je hebt wel 3 meer SB's

Maar met die 3 shadowbolts heb je dan toch 3 x 1400/1500 = 4200/4500 dmg waardoor je dan toch gelijk staat aan je verloren UA dmg ? Elke crit is dan toch winst?
klopt bijna, echter de 2de cast sequence is ong 5 seconden langer dan de sequence met UA wat dus alweer 2 van de bolts scheeld. Het is lastig 2 gelijke squences te maken qua casttime voor een echt perfecte vergelijking.

Geloof dat uit een nog veel langere berekening op het warlock forum er uit kwam dat bij een gelijke spec 40/0/21 of 41/0/20 een lock minimaal 40% crit moest hebben om Ruin te verkiezen boven UA puur voor PVE damage. Kan jammer genoeg die berekening niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mijn beredenering is helaas puur gevoelsmatig, heb het bij ons op het forum gegooid bij de feitjes en weetjes lock ;)

Een kijken wat ons orakel ervan zegt :D\

Feitjes en weetjes lock geeft je gelijk !

[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 24-03-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

oke we hebben het nu op de TS over oostenrijkse softporn vs bangbus.. en ik lul tegen 2 zweden.. 1 man en 1 vrouw.. leuke discussies tijdens het wowen :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ImdaMned schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:21:
Mijn beredenering is helaas puur gevoelsmatig, heb het bij ons op het forum gegooid bij de feitjes en weetjes lock ;)

Een kijken wat ons orakel ervan zegt :D\

Feitjes en weetjes lock geeft je gelijk !
dat is mooi :D

toch blijft het jammer dat je niet UA en Ruin kan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Dennism schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:07:
[...]

Wij hebben ik karazhan bijna altijd een shadowpriest bij, gewoon =group heal. Mana voor healers, en lock dps boost. Op maiden in de tank group voor een extra heal over time(als we geen paladin bij hebben). En nee zo slecht zijn we niet, hebben prince gewoon down, en mauler ook(weet niet of ze die gehotfixed hebben, maar onze tweede keer ging hij erg makelijk, bij pull healer+tank dood, toch nog gewoon gehaald.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kevinp schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:38:
[...]

Wij hebben ik karazhan bijna altijd een shadowpriest bij, gewoon =group heal. Mana voor healers, en lock dps boost. Op maiden in de tank group voor een extra heal over time(als we geen paladin bij hebben). En nee zo slecht zijn we niet, hebben prince gewoon down, en mauler ook(weet niet of ze die gehotfixed hebben, maar onze tweede keer ging hij erg makelijk, bij pull healer+tank dood, toch nog gewoon gehaald.
Wij hebben heel vaag ik weet het, priests die healer willen zijn :o wij hebbwn geloof ik maar 2 shadowpriests op het moment, en zo nu en dan gaan die ook wel mee jah. maar lang niet iedere raid. Denk ook niet dat een shadowpriest meenemen iets te maken heeft met een slecht of goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Ik heb een vraagje,waar kan ik prepaid kaartjes voor €20 per 2 maanden kopen?
Mijn moeder wil namenlijk niet dat ik een vast abbonement neem,en mag maar €10 per maand besteden .Zit op sunstrider btw
EDIT:volgens mij is dit de langste reeks topics ooit :P

[ Voor 17% gewijzigd door DR161 op 24-03-2007 12:45 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middag,
Ben een high lv SRO speler..maar de server kom ik niet meer op! Te druk. Denk erover WOW te gaan spelen. Welke server (realm heet dat geloof ik) heeft veel NL spelers en is nog niet overbevolkt. ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
trollbane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venun
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-08-2017
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:43:
Middag,
Ben een high lv SRO speler..maar de server kom ik niet meer op! Te druk. Denk erover WOW te gaan spelen. Welke server (realm heet dat geloof ik) heeft veel NL spelers en is nog niet overbevolkt. ???
Auchindoun is daar goed voor te proberen :) iig op horde-side zijn er veel NLers

Venun - 70 Tauren Warrior [prot] Auchindoun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt ...ik ga een account aanmaken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
DR161 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:38:
Mijn moeder wil namenlijk niet dat ik een vast abbonement neem,en mag maar €10 per maand besteden .Zit op sunstrider btw
Volgens mij kan dat niet. laagste prijs die ik gezien heb is 26 euro per 2 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

alliance of horde op sunstrider? :P
Paprika hier, horde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Even verder over de warlock talent builds ( :) ):
Ik hoor niemand over 0/40/21. Lijkt mij ook wel een vette build, ga ik ook zeker proberen op 70 (64 atm, 11/43/0). 10% extra crit kans op destruction spells is wel vet. Alleen geen imp. corruption, weet niet ik of ik daarmee kan leven... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Muthas schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:54:
Even verder over de warlock talent builds ( :) ):
Ik hoor niemand over 0/40/21. Lijkt mij ook wel een vette build, ga ik ook zeker proberen op 70 (64 atm, 11/43/0). 10% extra crit kans op destruction spells is wel vet. Alleen geen imp. corruption, weet niet ik of ik daarmee kan leven... :P
Deze build schijnt ook zeer goede DPS af te leveren. Echter ik ben geen echte fan van builds die compleet afhankelijk zijn van lifetap. Het lijkt me eem leuke build met zoals gezegt zeer goede dps, echter ik ben en blijft een dark pact junkie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphandor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:06
Mijn moeder wil namenlijk niet dat ik een vast abbonement neem,en mag maar €10 per maand besteden
Als je een kaartje van 26 euro voor 60 dagen neemt en daarna 18 dagen WoW-vrij neemt, dan is het gemiddeld weer 10 euro in de week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
Sphandor schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:05:
[...]

Als je een kaartje van 26 euro voor 60 dagen neemt en daarna 18 dagen WoW-vrij neemt, dan is het gemiddeld weer 10 euro in de week maand :P
Toch? ;)

Gewoon je moeder lief aankijken en zeggen dat die 3,- toch niet zoveel verschil maakt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Glider nou een beetje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Capa schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:19:
[...]

Toch? ;)

Gewoon je moeder lief aankijken en zeggen dat die 3,- toch niet zoveel verschil maakt? O-)
Nou je kan gewoon zeggen dat je in 1 keer 36 euro via bank laat afschrijven zodat 3 maanden kan spelen. Is veeel goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Rakkerzero schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:22:
[...]

Nou je kan gewoon zeggen dat je in 1 keer 36 euro via bank laat afschrijven zodat 3 maanden kan spelen. Is veeel goedkoper :)
Nouja, 26/2 = 13 en 36/3 = 12... 1 euro per maand goedkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een half jaar ineens koopt komt het maar op 11 euro per maand :p
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.