Het Grote World of Warcraft topic - Deel 109 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Hoe zit het het precies met de moeilijkheidsgraad van de heroic instances?
Loopt die in dezelfde volgorde als de non-heroic? Dus eerst Ramparts, dan Blood Furnace, dan Slave Pens, etc.?

En is Heroic Ramparts (of welke dan ook de makkelijkste heroic is) moeilijker dan non-heroic Arcartraz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Hij is veel moeilijker ;)

Nou ja, de mobs slaan gewoon DIK hard en de bazen ook.. Qua abilities en duur is het natuurlijk niet te vergelijken.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Jeeeeezus, ik heb nu een Naxx raid maar ik DC elke 10 secondein Naxx.
In andere gebieden in dezelfde raid geen probleem, wat kan het echt zijn?
Heb al me mods al verwijderd en herinstald, folder enzo ook WDB en WTF.
Kan iemand me helpen?

Heb ook alle video settings al op laagste gezet terwijl die normaal op alles hoogste draait.

Edit: Iemand, help me snel voor ik de raid uit wordt gekicked!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 147287 op 24-03-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

panic2k lol,

kan van alles zijn, hoe moeten wij nou ruiken wat het is?
en ja, jammer voor je dat je dan de raid uitgekickt wordt:x net alsof je leven nu voorbij is 0_o..
ik zou zeggen chill out, en kijk t rustig ff na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41
Anoniem: 188327 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:09:
panic2k lol,

kan van alles zijn, hoe moeten wij nou ruiken wat het is?
Ben ik blij dat er niet zo gereageerd wordt op de rest van GoT. Stel je voor dat er op Gathering of Tweakers hulp c.q. tips gegegeven worden. Moet niet gekker worden hoor.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:59
Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:29:
Jeeeeezus, ik heb nu een Naxx raid maar ik DC elke 10 secondein Naxx.
In andere gebieden in dezelfde raid geen probleem, wat kan het echt zijn?
Heb al me mods al verwijderd en herinstald, folder enzo ook WDB en WTF.
Kan iemand me helpen?

Heb ook alle video settings al op laagste gezet terwijl die normaal op alles hoogste draait.

Edit: Iemand, help me snel voor ik de raid uit wordt gekicked!
In tegenstelling tot Phoogw ( :z ) wil ik wel wat hulp bieden.

Kun je eens een tracert naar de server van waar de naxx van jouw realm op draait uitvoeren. Misschien dat die verbinding gewoon wat targer is ofzo.
Is je internet ook traag als je in naxx zit??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Voor technische ondersteuning kan er een topic in Spielerij - Problemen & Vragen geopend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:39

Wimo.

Shake and Bake!

Jep, werkt :) Ik heb ooit de oude versie gebruikt alleen je loopt altijd een risico he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:06
Ik zit weer een nieuwe UI te zoeken. Momenteel een bij elkaar geraapt zooitje, en wil toch wel eens wat anders nu. Ik ben een mage, iemand goede suggesties voor enkele UI's ? Of iemand die z'n eigen ui eens wilt posten zodat ik daar wat vanaf kan lijden.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46
Dennism schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:03:
[...]

Deze build schijnt ook zeer goede DPS af te leveren. Echter ik ben geen echte fan van builds die compleet afhankelijk zijn van lifetap. Het lijkt me eem leuke build met zoals gezegt zeer goede dps, echter ik ben en blijft een dark pact junkie :P
Prima build met goeie DPS. Als je alleen maar raid en nooit iets anders doet (want voor solo/pvp zuigt het) en je moeite met meer dan 1 knopje hebt (SB SB SB SB SB etc :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Bosmonster schreef op zondag 25 maart 2007 @ 01:46:
[...]

Prima build met goeie DPS. Als je alleen maar raid en nooit iets anders doet (want voor solo/pvp zuigt het) en je moeite met meer dan 1 knopje hebt (SB SB SB SB SB etc :P)
een target voldotten vereist skill dan? En het valt we mee met de zuigheid voor oa pvp: soullink? Ik zou btw denken aan een 5-35-21 build als je toch geen felguard kiest, heb je wel de imp corruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53
Anoniem: 108648 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 04:22:
[...]

een target voldotten vereist skill dan? En het valt we mee met de zuigheid voor oa pvp: soullink? Ik zou btw denken aan een 5-35-21 build als je toch geen felguard kiest, heb je wel de imp corruption
Ehhh nee???

Jij verkiest een corruption die 1 seconde sneller is (met global cooldown meegenomen) boven 5% crit? Terwijl je ook uit de destruction tree devastation (nog 5% crit) en ruin (+100% crit dmg bonus) neemt? Sorry hoor maar dat is wel erg dom dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op zondag 25 maart 2007 @ 04:31:
[...]

Ehhh nee???

Jij verkiest een corruption die 1 seconde sneller is (met global cooldown meegenomen) boven 5% crit? Terwijl je ook uit de destruction tree devastation (nog 5% crit) en ruin (+100% crit dmg bonus) neemt? Sorry hoor maar dat is wel erg dom dan :P
2 sec sneller bedoel je? cooldown heb je ook normaal, sorry hoor beetje dom dan... Crit kan je met gear halen, kortere casttijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 108648 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 06:51:
[...]

2 sec sneller bedoel je? cooldown heb je ook normaal, sorry hoor beetje dom dan... Crit kan je met gear halen, kortere casttijd niet.
Maar 5% meer crit haal je niet ;)

En over die cooldown - (beetje dom jij dan :X ), als hij instant is, je drukt op de knop, spell cast, globalcooldown start. Dan moet je dus nog 1s (of 1,5?) wachten totdat je volgende spell kan doen. Is hij niet instant, jij drukt op de knop, globalcooldown start, casten spell start, na 1s globalcooldown over, en 1s verder spel cast, waarna je gelijk weer een nieuwe spell kan doen :>

[ Voor 39% gewijzigd door Muthas op 25-03-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ok, mijn fout: Corruption is 2 seconde. Nog beter zelfs:

Iemand zonder imp corruption duurt er dus 2 seconde over, en iemand met imp corruption cast hem wel instant maar moet alsnog 1.5 seconde wachten voor global cooldown. Oftewel je wint er een halve seconde mee. Geloof mij nou maar dat 5% crit veel beter dan dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 108648 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 04:22:
[...]

DoT/drain build bijvoorbeeld vereist wel heel wat meer knoppen dan 1 ja :P

Voor een domme nuke build is 0/40/21 prima, maar daarbuiten is er gewoon veel beters te bouwen. En 5/35/21 gaat al helemaal nergens over natuurlijk :P Je gaat naar 40 in demo voor die +5% crit, zodat je samen met destro een whopping +10% crit hebt. Anders kun je beter voor DP/Ruin gaan ofzo..

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-03-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Leuk, heb zojuist een bug in een quest :/

In Raene's Cleansing quest in Noord Ashenvale (bij ingang naar Felwood) moet ik een wooden key opzoeken welke dropt van wat treants die daar rondlopen en dan de kist die eveneens daar staat openen om zo met de inhoud de quest te completen
Nu heb ik idd na wat kills die wooden key gekregen. Dus ik ga naar de chest om hem te openen. Krijg ik een melding dat ik de kist op dat moment niet kan looten. Vervolgens is de wooden key weg uit mn inventory :/

Niet dat het een boeiende quest is, maar ik wil hem wel graag afmaken. Ik heb al een ticket opgestuurd naar GM. Eens kijken wat ze voor me kunnen doen.

EDIT:
Schijnbaar hoort dit zo en moet ik een nieuwe key opzoeken :/

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 25-03-2007 16:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:20:
[...]

DoT/drain build bijvoorbeeld vereist wel heel wat meer knoppen dan 1 ja :P

Voor een domme nuke build is 0/40/21 prima, maar daarbuiten is er gewoon veel beters te bouwen. En 5/35/21 gaat al helemaal nergens over natuurlijk :P Je gaat naar 40 in demo voor die +5% crit, zodat je samen met destro een whopping +10% crit hebt. Anders kun je beter voor DP/Ruin gaan ofzo..
die 5% crittalent in demo was eerst +dmg, en met instant corruption heb je in sommige situaties meer voordeel als crit (grouppvp). Instant corruption ga je gewoon missen als je het altijd hebt gehad, drm gaf ik het als alternatief, want zijn genoeg mensen met rare builds, als het maar voor hun werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Als je niet voor die 5% crit uit Demo gaat, kun je beter full Affliction of full Destro gaan tbh voor raids.

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 25-03-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59
exsalted duurde ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:13

vhal

ಠ_ಠ

OK, vandaag is mijn 6600GT videokaart (no comments..) helaas overleden. De laatste weken had hij al kuren tijdens instances (spontaan rebooten etc), maar vandaag had hij zoiets van "Doe het lekker zelf maar!1!!1!".
Hoe het nou komt, geen idee. Maar als ik de doemverhalen mag geloven op wow.eu forums zie ik toch wel enige verbanden tussen verrotte videokaarten en WoWTBC. Maargoed, 2D werkt ie nog wel, zij het met enige artifacten, 3D werkt dus niet meer.

Dus helaas heb ik mijn lv46shaman target niet gehaald :+ Bovendien staat ze nog ergens midden in Ferelas geparkeerd. Daar gaat dus mijn rested exp ;)

Morgen maar even een nieuwe videokaart halen |:(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Laatst online: 07-06 19:28

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

DR161 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:38:
Ik heb een vraagje,waar kan ik prepaid kaartjes voor €20 per 2 maanden kopen?
Mijn moeder wil namenlijk niet dat ik een vast abbonement neem,en mag maar €10 per maand besteden .Zit op sunstrider btw
EDIT:volgens mij is dit de langste reeks topics ooit :P
Met een creditcard per 6 maanden ben ik voor 65.94 euro klaar, dat is net onder de 11 euro per maand. Maar goed, lager dan dat heb ik nog nergens gehoord. Je kunt het abonnement meteen weer stopzetten, dan kun je gewoon 6 maanden spelen, bij mij was het zelfs standaard non-recurring. Als dat niet kan moet je met iemand samen spelen op een computer/account, maar de laatste keer dat ik dat checkte mocht dat nog altijd niet officieel. Wat dat betreft zijn mijn WoW uurtjes tegenwoordig erg aan de prijs, dankzij mijn baan en wat sociale activiteiten speel ik bijna helemaal niet meer tegenwoordig, zeg een paar uur per maand gemiddeld. Een abonnement van 1 euro per uur zou goedkoper zijn :(
(Last login: 2 March 07 20:27 CET :'()

[ Voor 16% gewijzigd door OruBLMsFrl op 25-03-2007 19:41 . Reden: meer details ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 108648 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:48:
[...]

die 5% crittalent in demo was eerst +dmg, en met instant corruption heb je in sommige situaties meer voordeel als crit (grouppvp). Instant corruption ga je gewoon missen als je het altijd hebt gehad, drm gaf ik het als alternatief, want zijn genoeg mensen met rare builds, als het maar voor hun werkt.
Of je leest even dat boven ook wordt aangegeven dat dit een raid build is, waarna je begint, nee, dit is ook een aardige pvp build, alleen dit moet er nog bij, waarmee je de build echt verpest. Dynamic pvp/pve build moet je meer denken aan 41/0/20 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59809

Yes, ik heb zojuist mijn account geregistreerd. Installatie duurde laaang en daarna mislukte de account creation omdat die site vaag deed, had ik alles ingevuld, bleef hij eeuwig staan op "creating account.... please wait". Ik was al helemaal bang dat het mis ging en dat ik als ik het nog een keertje zou proberen mijn prepaid card niet meer ingevuld kon worden.

Maar gelukkig, een tweede keer kreeg ik na 1sec "succesfull". Nu alleen nog even de patch installeren zodat ik UB heb op mijn appeltje. Hooray let the adventure begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Rakkerzero schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:48:
[...]

Hoe is dat nu een 1-man guild? :+
dat Armory niet altijd (kuch) werkt betekend niet dat 'ie alleen in een guild zit. Zie: http://armory.wow-europe....ml?r=Mazrigos&n=SeVeN&p=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
My bad |:(

Ik vraag me al een tijdje iets af.
Kan een non-Burning crusade speler nu in de steden als Exodar en Silvermoon komen?
Vast niet, maar hoe wordt tegengehouden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Instance-portals.

Vorige week Nightbane voor het eerst neer, dag voordat 'ie generfed werd. Vanaaf eer weer heen (hadden wo/vr de rest al gecleared) met een paar man die er nog nooit geweest zijn. Drie pala's en een resto voor healing (resto ging al tijdens eerste airphase neer), wilden eigenlijk een priest ipv een pala maar er was geen priest online behalve de shadow die we mee hadden. Eerst dus maar een try zonder pots/flasks om de nieuwe mensen te laten zien hoe het is, oneshot je 'm gewoon. :/

Dinsdag Gruul ook maar neer dan om 't feest compleet te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rakkerzero schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:25:
My bad |:(

Ik vraag me al een tijdje iets af.
Kan een non-Burning crusade speler nu in de steden als Exodar en Silvermoon komen?
Vast niet, maar hoe wordt tegengehouden??
je komt er gewoon niet zonder tbc geinstalleerd te hebben.. simpel

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
eendje schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:45:
[...]

je komt er gewoon niet zonder tbc geinstalleerd te hebben.. simpel
dat geeft 'ie zelf al aan. Hij vraagt juist hoe dat gebeurd :)

Het is zo dat er inderdaad instance portals zitten. Daar kun je gewoon niet door. Net zoals je sommige instances niet in kunt zonder in een raid te zitten en/of attuned te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik ben trouwens benieuwd wanneer Cloak of Shadows weer generfed wordt, want dit kan echt niet.
Met gemak versla ik 2 rogues van level 70 als CoS op cooldown is. Maar met Cloak of shadows (en soms undead fear immunity + PvP trinket) is het gewoon onmogelijk voor een warlock om een rogue te verslaan. En het werkt alleen tegen casters, als CoS mag bestaan, waarom is er dan niets dat de dodge chance voor 90% verhoogt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127721

MysticSnake schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:35:
Ik ben trouwens benieuwd wanneer Cloak of Shadows weer generfed wordt, want dit kan echt niet.
Met gemak versla ik 2 rogues van level 70 als CoS op cooldown is. Maar met Cloak of shadows (en soms undead fear immunity + PvP trinket) is het gewoon onmogelijk voor een warlock om een rogue te verslaan. En het werkt alleen tegen casters, als CoS mag bestaan, waarom is er dan niets dat de dodge chance voor 90% verhoogt ofzo?
Evasion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
addictive schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:55:
[...]

Het is zo dat er inderdaad instance portals zitten. Daar kun je gewoon niet door. Net zoals je sommige instances niet in kunt zonder in een raid te zitten en/of attuned te zijn
Dus in Undercity zit dan een instance portal in de deuropening naar de orb of teleportation.
En bij Exodar dan? Ziet de non TBC user dan gewoon geen boot komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Jawel, maar als je daar op gaat en wegvaart wordt je geport naar Auberdine GY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Exitium schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:48:
Jawel, maar als je daar op gaat en wegvaart wordt je geport naar Auberdine GY.
Zou leuker zijn als je gewoon verzoop >:) Maar ja, dan krijg je 'nerf Auberdine boats' topics op wow-europe ..

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zo zie je maar weer, kinderen gaan voor Horde :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Kzou toch zweren dat dat komt doordat we nu ook elfjes hebben bij de Horde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Kan iemand mij vertellen waar ik de pvp rewards kan krijgen ?

Ik wil zon staf van level 10-19 can wsg :)

Heb genoeg honor en cons daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
Anoniem: 200262 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 02:00:
Kan iemand mij vertellen waar ik de pvp rewards kan krijgen ?

Ik wil zon staf van level 10-19 can wsg :)

Heb genoeg honor en cons daarvoor
bij de ingang van de battleground zit een NPC (daar kun je ook battleground potions, food en bandages kopen).
WSG voor de horde zit helemaal in het noorden van the barrens, links van de weg naar ashenville
alliance weet ik niet.. kom daar nooit ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
langs de onderste rand van ashenvale in het midden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

Ok ik zit met een heel apart iets.. ik ben gisteren een BE hunter begonnen en kon eigenlijk niet wachten totdat ik lvl 10 was, nou eindelijk aangekomen bij lvl 10.. ik naar men hunter trainer, maar geen quest! Dus ik denk: ok dat zal wel perse in Silvermoon city moeten worden aangenomen dan :/
Ik guard gevraagd naar hunter trainer, weer geen quest. Dus ik na vragen in /1 Zei 1 iemand dat het persé bij het begin stadje moest, dus ik daar heen.. WEER NIKS O_O ! Toen kreeg ik oppeens een whisper van, "Wich hunter trainer did you talk to in silvermoon" nadat ik vroeg of er meerdere waren bleek dus dat er 3 waren.. Tegen die tijd moest ik al uitloggen, iemand die hier het fijne van weet? Ik ga namelijk geen hunter nemen als ik geen eens een pet kan nemen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 208852 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:33:
Ok ik zit met een heel apart iets.. ik ben gisteren een BE hunter begonnen en kon eigenlijk niet wachten totdat ik lvl 10 was, nou eindelijk aangekomen bij lvl 10.. ik naar men hunter trainer, maar geen quest! Dus ik denk: ok dat zal wel perse in Silvermoon city moeten worden aangenomen dan :/
Ik guard gevraagd naar hunter trainer, weer geen quest. Dus ik na vragen in /1 Zei 1 iemand dat het persé bij het begin stadje moest, dus ik daar heen.. WEER NIKS O_O ! Toen kreeg ik oppeens een whisper van, "Wich hunter trainer did you talk to in silvermoon" nadat ik vroeg of er meerdere waren bleek dus dat er 3 waren.. Tegen die tijd moest ik al uitloggen, iemand die hier het fijne van weet? Ik ga namelijk geen hunter nemen als ik geen eens een pet kan nemen :'(
l2kite :9

hihi.. bij dwarfs moet je boven IF zijn om te leren.. dat kleine dorpje.. voor jou zal het dus vlakbij je begingebied zijn geweest gok ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 208852 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:33:
Zie:
http://www.thottbot.com/?cq=Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie ook heel fijn geen quest die start in silvermoon city/falconwing square/beginstadje BE.. Betekend dus dat ik naar Ogrimmar moet? :/ Geen enkele blood elf hunter hier?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 208852 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:42:
[...]

Ik zie ook heel fijn geen quest die start in silvermoon city/falconwing square/beginstadje BE.. Betekend dus dat ik naar Ogrimmar moet? :/ Geen enkele blood elf hunter hier?!
Zie:
http://www.thottbot.com/q9617

Lieutenant Dawnrunner
<Farstriders>
Eversong Woods

This quest is part of a series:
Step 1: Seek the Farstriders
[Level 10]
Step 2: Taming the Beast
[Level 10]
Step 3: Taming the Beast
[Level 10]
Step 4: Taming the Beast
[Level 10]
Step 5: Beast Training
[Level 10]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:47:
[...]

Zie:
http://www.thottbot.com/q9617

Lieutenant Dawnrunner
<Farstriders>
Eversong Woods

This quest is part of a series:
Step 1: Seek the Farstriders
[Level 10]
Step 2: Taming the Beast
[Level 10]
Step 3: Taming the Beast
[Level 10]
Step 4: Taming the Beast
[Level 10]
Step 5: Beast Training
[Level 10]
Och wat slecht van me, zo overheen gekeken :X Naja heel erg bedankt iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een oude mage van mij verplaatst naar een andere server. Ze is level 61. Ze was mijn eerste char in WoW (Opening WoW europa)
Ze heeft in het verleden een flink aantal (leuke) quest gedaan voor Darnassus.
Je begrijpt het al, het gaat om rep. voor Darnassus.
Ik wil een tijger mount voor haar hebben. Met nieuwe chars is dat geen probleem. Lvl up naar 40. doe alle quests in Darkshore en je hebt 'em.
Echter, omdat deze mage veel quests heeft gedaan met het oude systeem, en daarvoor nog de oude rep. heeft gekregen, is het bijna onmogelijk om dat mount te krijgen.
Ze zit nu op 88% Revered. Runecloth inleveren heb ik gedaan, maar 100 runecloth geeft ongeveer 1% rep.
Dat wordt een dure zaak en dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Ze is nu al 2 dagen bezig om rep te kirijgen. (Was 2% honored).
Weet iemand een oplossing hiervoor, want ik vind dit eigenlijk niet eerlijk.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
n/m, cls > me :P

[ Voor 133% gewijzigd door Exitium op 26-03-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Rochette schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:49:
Dat wordt een dure zaak en dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Ze is nu al 2 dagen bezig om rep te kirijgen. (Was 2% honored).
Op level 61 kan die mage toch lekker wat low level mobs gaan grinden voor die runecloth? Dan hoef je het niet eens te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een oude mage van mij verplaatst naar een andere server. Ze is level 61. Ze was mijn eerste char in WoW (Opening WoW europa)
Ze heeft in het verleden een flink aantal (leuke) quest gedaan voor Darnassus.
Je begrijpt het al, het gaat om rep. voor Darnassus.
Ik wil een tijger mount voor haar hebben. Met nieuwe chars is dat geen probleem. Lvl up naar 40. doe alle quests in Darkshore en je hebt 'em.
Echter, omdat deze mage veel quests heeft gedaan met het oude systeem, en daarvoor nog de oude rep. heeft gekregen, is het bijna onmogelijk om dat mount te krijgen.
Ze zit nu op 88% Revered. Runecloth inleveren heb ik gedaan, maar 100 runecloth geeft ongeveer 1% rep.
tjah dat heb je zo af en toe als er dingen worden aangepast.. denk je dat mensen blij waren toen de prijzen voor mounts aangepast werden... leer er maar mee leven

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 01:43
Anoniem: 208852 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:42:
[...]

farstrider retreat dus :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08

Volgens mij gaat het wel sneller hoor. Ik ben van Honored naar exalted met UC gegaan met 290 stacks of runecloth ( 2.50 g per stack ). Wilde graag dat mooie paarse paardje :P

Overigens, die 290 runecloth had ik binnen 4 dagen bij elkaar. Sommige mensen verzamelen werkelijk alles. Had op een gegeven moment een knul die 100 stacks op zijn alt had verzameld... gewoon, omdat hij verzamelen leuk vind.

Mja, ieder zijn ding zeg maar. Ondertussen was ik er blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Qoriox schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:57:
[...]

Volgens mij gaat het wel sneller hoor. Ik ben van Honored naar exalted met UC gegaan met 290 stacks of runecloth. Wilde graag dat mooie paarse paardje :P

Overigens, die 290 runecloth had ik binnen 4 dagen bij elkaar. Sommige mensen verzamelen werkelijk alles. Had op een gegeven moment een knul die 100 stacks op zijn alt had verzameld... gewoon, omdat hij verzamelen leuk vind.

100 runecloth is wat anders dan 290 STACKS runecloth :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok nu raak ik in de war.. volgens dit start het in Silvermoon city, en jij zegt farstrider retreat.. Even uitzoeken dan maar.. :/ (Je hebt niet toevallig een BE hunter? Anders zal het wel zijn wat jij zegt ^^)

Als ik kijk op thottbot, geeft hij met "MAP" aan waar ik het al eerder heb geprobeerd en daar kreeg ik dus geen quest, maar iemand die mij duidelijkheid kan geven over dat "3 hunter trainers in SilverMoon City" ?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 26-03-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
cls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:58:
[...]

100 runecloth is wat anders dan 290 STACKS runecloth :+
En terwijl ik mijn mooie verhaaltje nalees, zie ik het ook :-) Feit blijft dat het wel meevalt in iedergeval, was "maar" 800 g kwijt in totaal ( aan runelcoth dan, met het paard +skill erbij 1430g ).

[ Voor 21% gewijzigd door M617573 op 26-03-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
afgelopen weekend voor 't eerst in Outlands geweest(lvl58 nu). Meesterlijk!
Mooie omgevingen. Eindelijk weer aan een stuk door questen zonder dat je van hot naar her hoeft te vliegen/lopen.
En de questrewards _O_ mega vooruitgang voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Qoriox schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:57:
[...]

Volgens mij gaat het wel sneller hoor. Ik ben van Honored naar exalted met UC gegaan met 290 stacks of runecloth ( 2.50 g per stack ). Wilde graag dat mooie paarse paardje :P

En wat kost zo'n UD Horse nu vandaag de dag, nog steeds 1000 G
Want ik wil ook een UD Horse voor mijn Mage Bloodelfje, Blijven in mijn optiek toch de mooiste EPIC mounts in de game. :P Ik vind die struisvogels maar niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Anoniem: 130680 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:14:
[...]

En wat kost zo'n UD Horse nu vandaag de dag, nog steeds 1000 G
Want ik wil ook een UD Horse voor mijn Mage Bloodelfje, Blijven in mijn optiek toch de mooiste EPIC mounts in de game. :P Ik vind die struisvogels maar niks ;)
neuh,90g, en die struisvogel is inderdaad precies de reden waarom ik zoveel geld aan een andere mount uitgeef :P

Heb die vogel wel nog gehaald overigens, 90g is geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Anoniem: 208852 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:58:
[...]

Ok nu raak ik in de war.. volgens dit start het in Silvermoon city, en jij zegt farstrider retreat.. Even uitzoeken dan maar.. :/ (Je hebt niet toevallig een BE hunter? Anders zal het wel zijn wat jij zegt ^^)

Als ik kijk op thottbot, geeft hij met "MAP" aan waar ik het al eerder heb geprobeerd en daar kreeg ik dus geen quest, maar iemand die mij duidelijkheid kan geven over dat "3 hunter trainers in SilverMoon City" ?
toevallig wel ja :) lvl 22 met pet ^^
quote uit mn leveling guide:
42) You should be level 10 now, it's time to do your class's level 10 quests. This is what I do as a hunter:

43) Go to Farstrider Retreat and accept "Taming The Beast"

44) Stop at the Food & Drink vendor and buy the "Springpaw Appetizers" item for the quest "The Party Never Ends"

45) Go complete ALL three parts to "Taming The Beast" Which has you tame a Crazed Dragonhawk, Elder Springpaw ...

46) and a Mistbat (while on your way to the Ghostlands to tame a Mistbat, make sure you turn in the quest "Missing in the Ghostlands" ... accept "The Fallen Courier")

47) Then go tame a Mistbat, use that pet to do "The Fallen Courier" while you are there. (You are going to need to use this mistbat pet for the following 2 quests, so move quickly because your pet only lasts 15 minutes)

48) Go back up and turn in "The Fallen Courier" ... accept "Delivery To Tranquillien"

49) Go west (completing "Defending Fairbreeze Village" on your way) at the big Runestone and accept "Powering our Defenses"

50) Then go to the runestone in the east and do "Powering our Defenses"

51) Go back up to Farstrider Retreat and turn in "Taming The Beast" ... accept "Beast Training"

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:17:
[...]

toevallig wel ja :) lvl 22 met pet ^^
quote uit mn leveling guide:
42) You should be level 10 now, it's time to do your class's level 10 quests. This is what I do as a hunter:

43) Go to Farstrider Retreat and accept "Taming The Beast"

44) Stop at the Food & Drink vendor and buy the "Springpaw Appetizers" item for the quest "The Party Never Ends"

45) Go complete ALL three parts to "Taming The Beast" Which has you tame a Crazed Dragonhawk, Elder Springpaw ...

46) and a Mistbat (while on your way to the Ghostlands to tame a Mistbat, make sure you turn in the quest "Missing in the Ghostlands" ... accept "The Fallen Courier")

47) Then go tame a Mistbat, use that pet to do "The Fallen Courier" while you are there. (You are going to need to use this mistbat pet for the following 2 quests, so move quickly because your pet only lasts 15 minutes)

48) Go back up and turn in "The Fallen Courier" ... accept "Delivery To Tranquillien"

49) Go west (completing "Defending Fairbreeze Village" on your way) at the big Runestone and accept "Powering our Defenses"

50) Then go to the runestone in the east and do "Powering our Defenses"

51) Go back up to Farstrider Retreat and turn in "Taming The Beast" ... accept "Beast Training"
Heel erg bedankt!!!!! Kan niet wachten tot ik naar huis kan en men huntard trainen :) Had al wat gold gegrind met men hogere level dus op lvl 40 gelijk kunne struisvogel rijden ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-06 14:15
NiaX schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:59:
afgelopen weekend voor 't eerst in Outlands geweest(lvl58 nu). Meesterlijk!
Mooie omgevingen. Eindelijk weer aan een stuk door questen zonder dat je van hot naar her hoeft te vliegen/lopen.
En de questrewards _O_ mega vooruitgang voor mij.
Zeg, dat wil ik nu ook doen met men 57 hunter (nog 1 lvl). Maar is het wel verstandig om @ 58 al naar outland te gaan? Raken de quests dan niet op? Ik bedoel, je moet ongeveer 62 zijn van Zangramarsh (sp?). Als je in Hellfire bent gelijk al waneer je lvl 58 bent....raken je quest dan niet op? Dus moet je grinden om naar je volgende level te gaan.

persoonlijk geen idee, ik heb hellfire zo veel mogelijk overgeschlagen want men rogue was daar niet *happy*. Mja, nu dat ik geen zin heb om met de rogue te spelen wil ik mijn hunter levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Szaby schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:27:
[...]

Zeg, dat wil ik nu ook doen met men 57 hunter (nog 1 lvl). Maar is het wel verstandig om @ 58 al naar outland te gaan? Raken de quests dan niet op? Ik bedoel, je moet ongeveer 62 zijn van Zangramarsh (sp?). Als je in Hellfire bent gelijk al waneer je lvl 58 bent....raken je quest dan niet op? Dus moet je grinden om naar je volgende level te gaan.

persoonlijk geen idee, ik heb hellfire zo veel mogelijk overgeschlagen want men rogue was daar niet *happy*. Mja, nu dat ik geen zin heb om met de rogue te spelen wil ik mijn hunter levelen.
neuh dat valt wel mee :P ik was level 70 toen ik net begon in netherstorm, aan shadowmoon valley was ik toen nog niet eens begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:30:
[...]

neuh dat valt wel mee :P ik was level 70 toen ik net begon in netherstorm, aan shadowmoon valley was ik toen nog niet eens begonnen :P
Je kan ook nog gewoon die mobs daar rond het eerste kamp grinden, droppen soms erg leuke greenies (Heel soms zelfs blue's) en je krijgt aardige xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Anoniem: 208852 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:34:
[...]

Je kan ook nog gewoon die mobs daar rond het eerste kamp grinden, droppen soms erg leuke greenies (Heel soms zelfs blue's) en je krijgt aardige xp.
yup dat kan ook :) maar questen is leuker, vooral in de outlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 208852 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:34:
[...]

zijn er in outlands nog een beetje goed grindbare undead mobs voor mn loladin? lvl 58 that is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
BootVluchteling schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:36:
[...]

zijn er in outlands nog een beetje goed grindbare undead mobs voor mn loladin? lvl 58 that is
niet in de hellfire peninsula iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja in hellfire zelf. Daar is zo'n kasteel/kamp vol met dode die nog niet door hebben dat ze onder de zoden horen te liggen.

expedition armory

http://www.worldofwar.net...ade/hellfirepeninsula.php

[ Voor 29% gewijzigd door Bezulba op 26-03-2007 09:42 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:36:
[...]

Zover ik weet heb je in het begin geen undead mobs maar dat kan ik je niet met zekerheid vertellen want ik heb met de rogue van een maat van me van lvl 58 tot 60 gegrind op van alles wat daar rond loopt :P Ik dacht dat het voornamelijk humanoids en beasts waren die in het begin rondliepen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gister mn 2e epic flying mount gekocht... al over 12k goud aan flying mounts uitgegeven :x
;)

maarja, nu is mn lock altje ook lekker snel :p

Questen @ lvl 70 levert zo enorm veel cash op, niet normaal.. gister even 2 uur zitten questen en ruim 300g in the pocket.

[ Voor 32% gewijzigd door Cyberia404 op 26-03-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:40:
ja in hellfire zelf. Daar is zo'n kasteel/kamp vol met dode die nog niet door hebben dat ze onder de zoden horen te liggen.

expedition armory

ja klopt, en in het zuid oosten heb je nog zo een plek.. zijn die mobs alleen niet een beetje lastig? met mn warlock had ik redelijk grote moeite om die krengen onder de zoden te krijgen..

zou dat zijn omdat ik warlock was (geen fear tegen undead) of zijn ze gewoon "hard to get"? :+

op 58 kan ik natuurlijk minder permitteren.. niet zoveel hp/mana..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Volgens mij begin je pas in terrokar forrest een beetje undead tegen te komen (64-65). Hellfire is voornamelijk orcs en demons alhoewel er ook wel een kamp met undead zit ten zuiden van honour hold. Volgens mij zijn die mobs wel redelijk rond de zestig.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
MysticSnake schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:35:
Zie mijn signature.
Vaneras : "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:40:

expedition armory

Klopt, en niet ver van de Dark Portal (gewoon weg volgen) zijn ook wat portals met demons eromheen die een goeie respawnrate hebben. Perfect voor pala's. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18

MeNTaL_TO

The future is not set

addictive schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:55:
[...]

Je krijgt een popup net zoals je bij de Dark Portal krijg zonder lvl 58 te zijn, dat je er gewoon niet in kan (vermoed ik, van de DP weet ik zeker).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb dus een enhancement shammy :)

Ik ben nu alles strength maar ik hoor van iemand anders dat agility voor een enhancement shaman the way to go is :S

En zo schijnt dat een rogue juist meer attack pwr krijgt als deze zo veel mogelijk agility heeft en een warrior zou juist veel attack pwr krijg bij veel strength? Klopt het wat die wat hij zei?
Hoe werkt dat nu precies? En hoe werkt dit bij een shaman? Waar moet ik voor gaan als primaire item stats?

+Stamina & +Strength ??

of

+Stamina & +Agility ??

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
is het bij een shaman niet 1 str = 2 AP?

Ik ken aardig wat shamans maar die willen juist altijd strength enchants :P

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Attack Power
- Attack power increases your base melee DPS by 1 for every 14 attack power.
- Strength increases your melee attack power by 2, except for rogues and Hunters. Rogues and Hunters gain 1 attack power per point of Strength, and 1 per point of Agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RocketKoen schreef op maandag 26 maart 2007 @ 06:41:
[...]

bij de ingang van de battleground zit een NPC (daar kun je ook battleground potions, food en bandages kopen).
WSG voor de horde zit helemaal in het noorden van the barrens, links van de weg naar ashenville
alliance weet ik niet.. kom daar nooit ;)
Voor alliance aan de andere kant van die berg in Ashenvale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuw deel:

> Het Grote World of Warcraft topic - Deel 110

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 26-03-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Ligt er ook een beetje aan of je two hander bent of dual wield.
Als je dual wield bent dan wil je namelijk +hit gear.

Verder is het natuurlijk maar net de vraag waar je van houdt:

zekerheid = strength hogere sustained damage, minder crits
luckbased = agility meer crits, minder sustained damage

Zelf ben ik dual wield enhancement met +hit agi en een beetje strength en attackpower ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185485

Hunters gain 1 attack power per point of Strength, and 1 per point of Agility.
Hunters krijgen 1 melee AP per strength en 1 RAP per agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 13:17
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.