Het Grote World of Warcraft topic - Deel 108 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.919 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

werkt hetzelfde als feign death maar dan met een cast time eigenlijk. Inclusief resists lijkt het wel.

Ik zie echt veel hunters klagen over dat er geen 'ruimte' is voor hunters in endgame parties/raids. Wat een onzin zeg. Ik merk nu al in heroics dat het kiten van sterke mobs af en toe onmisbaar is. Je moet het gebrek aan mogelijkheden voor CC toch op de een of andere manier opvangen. Ook in Kara zie je eigenlijk dat traps af en toe zeer welkom zijn. Bovendien zijn ze nu meer betrouwbaar dan ze voor TBC ooit waren.

Oftewel iets teveel geQQ :D

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-03-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59
jarnotjuh schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:43:
[...]

Je spreekt jezelf tegen... Eerst zeg je dat het niet werkt, en daarna wel.

Punt is, het werkt alleen(mijn ervaring) als iedereen doodgaat in die tijd dat jij in je invisibility zit.. Als jij eruit komt en er zijn nog mensen levend, dan ga jij er net zo goed aan. Keertje geprobeerd @ maulgar, maar meneer komt mooi achter je aangelopen. :P
Ook is het niet echt aan te raden met bosses die een aoe attack doen, je gaat er te snel weer uit. :P
klopt op bazen werkt het niet altijd, maar sommige wel en bij trash bijna altijd. dus ligt er net aan hoe je ermee omgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
jarnotjuh schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:39:
[...]
Naar mijn weten zit cold snap op een 10 min cooldown, ipv 8 ;)
[...]
Rogues kunnen niet een aggro dump doen wil je zeggen(vanish!), maar het werkt niet zo lekker als iceblock. Rogues kunnen ook zeker een soort van CS doen, namelijk kick.. Pummel is van een warrior afaik. :P En.. Een rogue die kan shacklen? Doe mij die skill ook eens. :D
[...]
Je mag dan nog wel zo pro zijn om te zorgen dat er minder whipes komen, maar als jij zelf niet over de skills beschikt om fatsoenlijk te kiten, dan heb je nog grotere problemen. Een mage met aggro is een squishie, dat is een feit. 2 mobs voor 3 sec op je en je bent kei dood. Of je nou fire of frostspecced bent..
mmm hoe kom ik dan aan 8? zal wel van mijn evocation zijn dan, vanavond maar is ff beter kijken :P
EDIT--> tis idd ice floes, een skill :)
maar goed iceblock > vanish. CS = kick, pummel kan dus niet, shackle ook niet (wie kan dat wel dan).
Ik zeg ook niet dat ik pro ben :) en kiten dat lukt mij wel. icelance ftw. Als ik aggro heb van meerdere mobs dan is het ice barrier, CoC, en dan kom ik gewoon weg. Mocht dit niet lukken dan is er altijd nog frost nova en als uiterste redmiddel iceblock. Als ze mij slaan ben ik idd dood (ongeveer 6 klappen van 1000+ dmg) dus dat komt niet vaak voor (waarom zie hierboven).

@remcio. Ik ontrek mij dan dus ook aan het gevecht, blink weg en doe invis. maar toch komen ze achter mij aanrennen

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Hier stond poep

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 13-03-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:50:
[...]

Hij moet altijd feinten in 5 mans instances. Bij de pull natuurlijk! Als je een hunter hebt en je laat hem niet pullen moet je jezelf eens goed na laten kijken. Beste bescherming tegen een slechte pull die er is.
mage pull ftw: pet pull of rank 1 frostbolt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:49:
[...]

mmm hoe kom ik dan aan 8? zal wel van mijn evocation zijn dan, vanavond maar is ff beter kijken :P
EDIT--> tis idd ice floes, een skill :)
maar goed iceblock > vanish. CS = kick, pummel kan dus niet, shackle ook niet (wie kan dat wel dan).
Ik zeg ook niet dat ik pro ben :) en kiten dat lukt mij wel. icelance ftw. Als ik aggro heb van meerdere mobs dan is het ice barrier, CoC, en dan kom ik gewoon weg. Mocht dit niet lukken dan is er altijd nog frost nova en als uiterste redmiddel iceblock. Als ze mij slaan ben ik idd dood (ongeveer 6 klappen van 1000+ dmg) dus dat komt niet vaak voor (waarom zie hierboven).

@remcio. Ik ontrek mij dan dus ook aan het gevecht, blink weg en doe invis. maar toch komen ze achter mij aanrennen
iceblock is geen full dump maar je wordt alleen tijdelijk van de hatelist gehaald, zodra je uit iceblock komt sta je er weer in, met dezelfde hoeveelheid hate als ervoor, dus Vanish > Iceblock

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 13-03-2007 09:00 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcio schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:55:
[...]
mage pull ftw: pet pull of rank 1 frostbolt :)
Een pull met een level 1 frost bolt is idd lekker, als er geen gevaar is dat je te veel pulled.

Voordeel van een hunter die pulled is dat er bij een bad pull niemand dood gaat (tenzij feign death wordt geresist, dan gaat alleen de hunter dood) Ik praate overigens poep want het ging over een rogue en feint en niet hunters en feign 8)7

Overigens heb ik met mijn rogue ook vaak genoeg gepulled richting jandice bijvoorbeeld. Teveel mobs ineens-> vanish. De rest wacht op een afstandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
als ik uit iceblock kom wordt ik echt nooit aangevallen. Maar goed, iedereen vind zijn class beter en er is overal wel wat op te zeggen. Het komt erop neer dat je gewoon een tank en een healer nodig hebt en afhankelijk van verschillende instances kunnen daar randoms aan worden toegevoegd. Dit soort discussies zijn al te vaak gevoerd en leiden elke keer weer toch flames :)
Ik heb helaas jou niet kunnen overtuigen waarom een mage wel altijd meegaat (over het algemeen) en een rogue minder). In de pugs die ik doe gaat er meestal wel een rogue mee en is het meestal Sap + Sheep dus dat is gewoon een goede combo. Maarja locks kunnen seduce doen, hunter trap. kon iemand nu ook banish doen?. Naja iemand anders die een poging wil wagen :P

ow vraagje over pulls. Hoe werkt die aggro nu precies. Als ik bijv een rank 1 bolt schiet is dan de aggro range uhm 1 yard en een rank 6, 3 yard ofzow??. Hoe wordt dit bepaald.

[ Voor 10% gewijzigd door thewizard2006 op 13-03-2007 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:04:
als ik uit iceblock kom wordt ik echt nooit aangevallen. Maar goed, iedereen vind zijn class beter en er is overal wel wat op te zeggen. Het komt erop neer dat je gewoon een tank en een healer nodig hebt en afhankelijk van verschillende instances kunnen daar randoms aan worden toegevoegd. Dit soort discussies zijn al te vaak gevoerd en leiden elke keer weer toch flames :)
Ik heb helaas jou niet kunnen overtuigen waarom een mage wel altijd meegaat (over het algemeen) en een rogue minder). In de pugs die ik doe gaat er meestal wel een rogue mee en is het meestal Sap + Sheep dus dat is gewoon een goede combo. Maarja locks kunnen seduce doen, hunter trap. kon iemand nu ook banish doen?. Naja iemand anders die een poging wil wagen :P

ow vraagje over pulls. Hoe werkt die aggro nu precies. Als ik bijv een rank 1 bolt schiet is dan de aggro range uhm 1 yard en een rank 6, 3 yard ofzow??. Hoe wordt dit bepaald.
nofi, maar alleen een demon specced warlock, of eentje die iig enigszins diep in de demon tree zit, zal zn succu pakken.. de enige pet die ik gebruik, is mn imp. de rest heb ik al in geen tijden aangeraakt.. alleen mn VW bij garr in MC..
dmg=aggro.. tis niet in yards, maar in hate :P

hoe de verhouding exact is weet ik niet, maar voor warrior is het iig makkelijker om aggro te trekken na een R1 frostbolt, dan na een rank X2 bolt..

[ Voor 13% gewijzigd door BootVluchteling op 13-03-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio

zie het van damage wat je doet, een rank 1 doet vele malen minder damage dan je rank 12, dus de tank kan 10 x makkelijker aggro pakken. terwijl jij ondertussen de sheep maakt
(goeie ouwe tijd) mage drakie kiten :) ubrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
als ik uit iceblock kom wordt ik echt nooit aangevallen.
dat komt omdat als jij lang genoeg in ib zit de tank/dps als het goed is, weer meer hate opbouwt dan jij dus tegen de tijd dat je uit ib komt zit de mob weer op de tank, echter als ze dus tijdens jouw ib gewoon om je heen gaan staan en uit hun neus gaan boren krijg je zodra je uit ib komt weer harde klappen was altijd erg leuk bij Broodlord Lashlayer, bam mage aggro, nog ff blastwave voor ie naar de mage rent, tank lopen dus lekker langzaam en hebben dus nooit genoeg tijd om weer aggro te pakken, resultaat, wipeywipey en weer opnieuw de suppression room ^^ the good old days :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46
BootVluchteling schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:09:
[...]

nofi, maar alleen een demon specced warlock, of eentje die iig enigszins diep in de demon tree zit, zal zn succu pakken.. de enige pet die ik gebruik, is mn imp. de rest heb ik al in geen tijden aangeraakt.. alleen mn VW bij garr in MC..
Zelfs een demon specced lock wil geen succubus gebruiken :P Gaat te snel dood en seduce is niet echt een goeie CC (je moet hem goed in de gaten houden wat teveel moeite kost). Dan zet ik er liever een felguard op als offtank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:09:
[...]
[...]
Hmm, laatst in SL met een affliction/destro lock en die succubus is daar toch wel lekker voor de CC hoor.

En je moet die felguard wel hebben natuurlijk! Maar dan nog, die lock hield de seduce echt goed in de gaten en een felguard heeft healing nodig, een seduced target doet geen damage.

Groep was Priest, warrior, hunter, lock en mage. Dat is gegarandeerd geen wipe op die groepen van 5.
1x Sheep, 1x seduce, 1x Icetrap, 1x chain fear en de target. 1 voor 1 snel afbranden en je bent er zo doorheen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 13-03-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Iceblock een aggro dump??????? :s
De mob kan je niet aanvallan, en gaat (dus) maar weer op de tank slaan (of de 2e op z'n aggro-lijst iig) maar je bent al je aggro echt niet kwijt hoor. Meteen uit iceblock vol gaan nuken zal je snel weer aggro opleveren. (misschien was dit de info die Jarno nodig had om niet elke avond 12398103891 keer dood te gaan ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Ja gaf in je eerdere posts aan te kennen te geven dat je nog niet zo lang speelt.
Dus hoe kun je nou een mening baseren over een 3 a 4 maanden speeltijd terwijl andere hier al minstens 1,5 jaar van hun leven aan dit spel verknallen ;)

Mages hebben het voordeel over Rogue's puur op hun Buffs en hun Sheeps (die in combat gecast kunnen worden). Mages zijn squishes en kunnen niet (tijdelijk) als Offtank fungeren zoals een Rogue dat kan door zijn hoge Dodge%. Tevens hebben ze niet de hoge sustained damage van een Rogue waardoor hun DPS waarde ook lager is voor de party.

En Locks kunnen banish doen en de Succubus, de pet van een Lock, kan Seduce doen.
Aggro is niet gelijk aan threat.
En, het staat uitgebreid op WoWWiki ;)
SMulTiE schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:25:
(misschien was dit de info die Jarno nodig had om niet elke avond 12398103891 keer dood te gaan ^^)
Jarno leert het nooit, dus je kan het hem 100x vertellen maar dat dringt nooit door ;)
Paar weken terug op lan geweest met hem en een guildy, en hebben ons kostelijk vermaakt over de vele deaths die hij kreeg door lekker mee fullout te gaan AoE'en maar wel te vergeten dat een paar andere Mages een 'Fetish of the Sandreaver' hadden :Y)

- Pots : 10g
- Repairing after whipes : 20g
- Seeying Jarno die 12 times per raid : Priceless

[ Voor 18% gewijzigd door RaseriaN op 13-03-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 11:32
Wat ook wel handig is aan rogue's zijn de stuns, die verminderen de damage op de tank aanzienlijk zeker bij boss gevechten (Moroes in Karazhan) is dat wel handig :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
( Mages hebben het voordeel over Rogue's puur op hun Buffs en hun Sheeps (die in combat gecast kunnen worden). Mages zijn squishes en kunnen niet (tijdelijk) als Offtank fungeren zoals een Rogue dat kan door zijn hoge Dodge%. Tevens hebben ze niet de hoge sustained damage van een Rogue waardoor hun DPS waarde ook lager is voor de party. )

ik was in shatterd halls nog trash aan het tanken al aoend tank was afk we wouden het ff proberen :P, wel had ik agility pot armor pot en meer buff en pots :P. maar het is mogelijk met een imba healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:34

Mojo

The Power Within

Ja tuurlijk is het mogelijk, maar efficient is iets anders... :P Enige fight waar een mage tankt is Maulgar. Heb ik laatst gedaan, echt ongelofelijk gaaf om te doen.. lekker buffed 13k HP 8) hebben (zonder titans).

Over invisibility. Als je het op tijd cast, dan kom je over het algemeen wel out of combat terecht. Het duurt 20 seconden en dat is vrij lang. Probleem bij mij vaak is dat ik aggro trek als ik invisibility wil casten, omdat de tank dus dood is gegaan :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210042

Mojo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:41:

Over invisibility. Als je het op tijd cast, dan kom je over het algemeen wel out of combat terecht. Het duurt 20 seconden en dat is vrij lang. Probleem bij mij vaak is dat ik aggro trek als ik invisibility wil casten, omdat de tank dus dood is gegaan :P
Als tank dood is en je krijgt aggro, iceblock voor 5 seconden, blink en cast dan invisibility. Werkt vaak wel.. :), heb je alleen wel iceblock nodig :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 210042 op 13-03-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

Ikke_Niels schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:32:
Wat ook wel handig is aan rogue's zijn de stuns, die verminderen de damage op de tank aanzienlijk zeker bij boss gevechten (Moroes in Karazhan) is dat wel handig :)
Het kan aan mij liggen maar.. het klopt toch dat je een boss niet kan stunnen?^^ Ik speelde nog niet lang voor dat ik stopte en begin pas weer sinds vandaag maar, ik heb een keer op de rogue van men maat gespeeld. Toen gingen we hellfire citadel ofzo doen (Kan dat?) en toen waren we bij zo'n boss die van z'n draak afstapt en dan is uiteindelijk die draak de boss die fatsoenlijk dropt (heb ik mij laten vertellen). iig.. ze vroegen zich af waarom ik probeerde te stunnen ^^. Vanaf toen alleen maar backstab etc etc feint, (die aanval dat je x dmg krijgt en je 5 combo punten dan dumpt) en dan weer backstab etc.. Ik heb zin in vanavond, even TBC opnieuw installeren, patchen en dan rollen naar dr00d.

Misschien niet geheel toepasselijk in deze discussie maar, beste volgorde was toch:
Wow installeren
TBC installeren
Patchen
??????

Aangezien je anders dubbel aan het patchen was dacht ik.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 208852 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:59:
[...]

Het kan aan mij liggen maar.. het klopt toch dat je een boss niet kan stunnen?^^ Ik speelde nog niet lang voor dat ik stopte en begin pas weer sinds vandaag maar, ik heb een keer op de rogue van men maat gespeeld. Toen gingen we hellfire citadel ofzo doen (Kan dat?) en toen waren we bij zo'n boss die van z'n draak afstapt en dan is uiteindelijk die draak de boss die fatsoenlijk dropt (heb ik mij laten vertellen). iig.. ze vroegen zich af waarom ik probeerde te stunnen ^^. Vanaf toen alleen maar backstab etc etc feint, (die aanval dat je x dmg krijgt en je 5 combo punten dan dumpt) en dan weer backstab etc.. Ik heb zin in vanavond, even TBC opnieuw installeren, patchen en dan rollen naar dr00d.

Misschien niet geheel toepasselijk in deze discussie maar, beste volgorde was toch:
Wow installeren
TBC installeren
Patchen
??????

das de goede volgorde.. als het downloaden traag gaat, zie startpost voor links naar web-downlods..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:37
Wow installeren
TBC installeren
Patchen
??????

Klopt. Anders patched ie onnodig van 1.12 naar 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik ken maar 1 boss die te stunnen is, en dat is uit de goede oude AQ40 tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155768

Heroic dungoens moet je rep halen bij verschillende factions.

Auchindeon key -> shadow Labyrinth veel doen voor rep :) (ik ben al bijna exalted) of Lower City quests doen
Flamewrought key -> Shattered Halls spelen totdat je revered bent of quests doen voro Honor Hold Rep
Key of Time -> Old Hillsbrad of Black Morass doen in Caverns of Time voor Keepers of time rep tot Revered
Coilfang key -> Underbog tot Honored daarna Steamvault of quests om rep te krijgen bij Cenarion Expedition
Tempest Keep key -> Alle tempkest keep instance of quests om rep te krijgen voor The Sha'tar

Alle keys zijn op te halen bij de quartermasters van de verschilllende factions, IEDEREEN in de party moet de key hebben om een heroic dungeon te kunnen doen.. Voor elke faction moet je Revered zijn om de key te kunnen halen. Ze hebben allemaal veel mooie loot, helemaal als je exalted bent :)

Wat moroes betreft

Twee holy priests, je shackled twee adds van hem (priest ability), je laat een warlock of Paladin een add kiten, en je kilt eentje snel (een priest add, want die warriors sterven moeilijk). Als de eerste add dood is gaat alle dps over naar Moroes, rustig door de garrotes heen healen en zorgen dat je TWEE tanks op Moroes hebt omdat hij de tank met de hoogste aggro af en toe gouged of blind en dan moet je een andere tank hebben die het over neemt..

Paladin kan de Garroto wel cleansen (wel 3 minuut cooldown dus alleen doen als een van je healers gegarrote word), Dwarf kan stone formen, mage kan ice blocken om van garrote af te komen.

Mur Mur Tips

Het is belangerijk dat er iemand in Melee range is als hij zijn AoE sonic Boom cast, anders worden de ranged dps'ers geblast met iets.. Rogues kunnen makkelijk uit die Sonic boom rennen, mocht je het niet halen gebruik Cloak of Shadows, voor Mur Mur's Touch kan je ook Cloak of Shadows gebruiken..

Als IEMAND in je party de debuff heeft (mur murs touch), is het belangerijk dat hij NIET in de buurt van de rest van de party members staat want dan doe je damage aan de rest van je party, mocht je een ervaren warrior hebben dan kan hij ook wel uit de sonic boom rennen en snel terug intercepten (of chargen, wat je maar wil)

IK zie een mage nog niet aoe en in Shattered Halls, dat vind de healer denk ik niet leuk als je dat doet. En als een healer ergens een hekel aan heeft is het wel een aan rennende mage die gaat klagen dat hij geen heals krijgt omdat hij druk aan het rennen en aan het blinken is.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 13-03-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikjuuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 210042 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:44:
[...]

Als tank dood is en je krijgt aggro, iceblock voor 5 seconden, blink en cast dan invisibility. Werkt vaak wel.. :), heb je alleen wel iceblock nodig :)
ja dat was me laatst ook gelukt, erg vet.. dacht dat het nooit ging lukken haha

[ Voor 7% gewijzigd door Erikjuuh op 13-03-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211804

remcio schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:42:
en mages doen bijna geen damage meer omdat we totaaal generft zijn :P
Err yeah right :p Misschien 1x een Shadow priest boven me gehad qua damage, maar dan was het ook wel een extreem goede gegearde priest, waarbij locks constant CoS lopen te spammen ipv mij te helpen en dan nog scheelde het niet zo veel.

Wellicht ook gedeeltelijk te maken met dat ik als mage ook nog wel eens andere taken heb dan alleen maar DPS te doen, zoals counterspell of spellsteal op bosses.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 211804 op 13-03-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:01:
[...]

das de goede volgorde.. als het downloaden traag gaat, zie startpost voor links naar web-downlods..
Ok bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Anoniem: 155768 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:07:
Tempest Keep key -> Alle tempkest keep instance of quests om rep te krijgen voor The Sha'tar
Alleen arcatraz geeft nog rep na honored ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dynosu schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:23:
[...]

Alleen arcatraz geeft nog rep na honored ...
Niet bij mij hoor, moet nog 500 rep voor revered en ben nog vrolijk Botanica aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 155768 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:07:

Als IEMAND in je party de debuff heeft (mur murs touch), is het belangerijk dat hij NIET in de buurt van de rest van de party members staat want dan doe je damage aan de rest van je party, mocht je een ervaren warrior hebben dan kan hij ook wel uit de sonic boom rennen en snel terug intercepten (of chargen, wat je maar wil)
charge is alleen OoC afaik :)

[ Voor 0% gewijzigd door BootVluchteling op 13-03-2007 10:26 . Reden: tag fixxed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
http://www.wowwiki.com/Doomwalker heeft iemand deze gast ook al een keer afgemaakt, zo hoe moeilijk is die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcio schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:26:
http://www.wowwiki.com/Doomwalker heeft iemand deze gast ook al een keer afgemaakt, zo hoe moeilijk is die ?
Guild op mijn server heeft hem geprobeert killen met 34 man, hij heeft 1.7 mil hitpoints (tenminste wat ik kon zien op metertje. Volgens mij is hij best wel moeilijk, het is guild niet gelukt om hem down te krijgen. Wipe bij 34%
Intercepten dus :/

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 13-03-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211804

thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:21:
En nu verder met de kara chain (geen idee waar ik nu heen moet).

Daarnaast nog een vraag over invisible in dungeons. Deze mooie nieuwe optie voor mages. Ik heb zo'n vermoeden dat dit hier niet werkt want als we whipen en ik ga invisible en ik word weer zichtbaar dan krijg ik alles achter me aan.
Mbt Kara chain, je zult in ieder geval nog de volgende instances moeten bezoeken :p :

- Steam Vaults, key fragment in het water voor de 1e baas
- Arcatraz (iemand moet dus al key hebben hiervoor om binnen te komen of Rogue met picklock), key fragment tussen de 1e en 2e baas in

- Black Morass (iedereen moet Old Hillsbrad al afgerond hebben), hele event doorlopen pas aan t einde krijg je van Medievh wat je nodig hebt, dan terug naar Shattrah voor The Masters Key :)

Mbt Invisibility, ik gebruik het zelf op het moment dat het op een wipe aankomt, lukt helaas niet altijd, wil nog wel eens gehealed worden op t moment dat ik invi. ga en dan raak je weer in combat, zelfde bij een debuff. Tevens op een boss encounter in bijvoorbeeld Karazhan lukt het amper, gisteren wel een keer gelukt op Romolus & Juliet, dat was wel lachen. Overigens is invisibility ook een goede spell om wat aggro kwijt te raken..sta je hoog op de aggro list, even invisibility casten en je staat zo onderaan en dan weer verder dps'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
http://files.filefront.co.../;6877991;;/fileinfo.html killing movie van doomwalker voor de ginterseerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:49:
[...]
shackle ook niet (wie kan dat wel dan).
shackle = shackle undead, werkt dus alleen bij undeads, en het is een priest spell.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

On_E

Housemusic

Anoniem: 211804 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:29:
[...]
- Arcatraz (iemand moet dus al key hebben hiervoor om binnen te komen of Rogue met picklock), key fragment tussen de 1e en 2e baas in
Of een Warlock met zelfmoord-neigingen. (Die kan achter de deur ressen en ‘m open doen voor de rest)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 20:45
Als je niet weet wat een shackle is dan heb je waarschijnlijk nooit scholo / strat gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hou het nuttig.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-03-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

On_E schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:41:
[...]

Of een Warlock met zelfmoord-neigingen. (Die kan achter de deur ressen en ‘m open doen voor de rest)
nee dat kan dus niet want er zit geen hendel om em open te maken in arcatraz ... ik heb em nog niet gezien tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
kom je bij alcatraz dan niet binnen als je geen rogue hebt of iemand die de key al heeft (die dus al eens eerder met een rogue naar binnen is gegaan)

heb idd nog nooit scholo of strat gedaan. Dec begonnen en gelijk doorgestroomd naar outland. Nu bezig met onyxia chain.

waarom zou je niet als andere class dood kunnen gaan en ressen achter de deur???

[ Voor 40% gewijzigd door thewizard2006 op 13-03-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Anoniem: 155768 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:47:
Maar zelfs na de patch heb ik liever een goeie druid tank dan een nub prot warrior ( er zijn gewoon maar weinig mensen die als warrior goed kunnen tanken ). Thunderclap word veel te weinig gebruikt
Daar moet je ook mee uitkijken vind ik, omdat je zo ongevraagd een zooitje adds erbij kunt trekken en het daardoor meer kwaad dan goed doet. Dus altijd eerst verzekerd ervan zijn dat er geen baddies in de buurt staan.
warriors gebruiken battle shout te weinig, en ook word er veel weinig gesundert. Ik zou bijna zelf een warrior gaan levellen puur uit ergernis.
Als ze die twee dingen niet gebruiken, dan lijkt het idd nergens op. Ik gebruik ze standaard in ieder geval wel. Nu heb ik nog steeds veel te leren hoor, want tussen enemies switchen om iedereen in de groep te sunderen vind ik nog steeds lastig.
Er word mij ook erg vaak gewhispered onder instances door de healer "This warrior is ebayed"
best grappig :p
Dat ze mij er dan rechtstreeks op aanspreken als warrior en vertellen hoe ze vinden dat het wel moet. Zoiets vind ik meer zeggen over die andere speler dan over de warrior in kwestie. Nah ja, veel tanken zal ik voorlopig toch niet doen, want ik heb alle punten uit prot getrokken om me meer slagkracht te geven en wat eenvoudiger te levellen en grinden etc. Ik wil nou onderhand wel eens een simpele mount hebben, nog 75g te gaan :')

Vind ik warrior de beste class? Nee, iedere class heeft zo zijn voordelen en ik vind warriors op alle punten eigenlijk maar gemiddeld, maar samen met de healers zijn het wel de eersten die op hun flikker krijgen als een raid of instance in de soep loopt, terwijl het bij mijn weten toch altijd van het complete team afhangt ... tenzij je een supernub erbij hebt zitten ... maar dan nog is dat vaak wel door de rest van het team redelijk op te vangen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
On_E schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:41:
[...]
Dan ben je de eerste warlock die in spirit-resvorm kan vliegen 8)7

Waarom denk je dat tempest keep alleen bereikbaar is voor lvl70 characters (druids uitgezonderd).
Je moet vliegen om bij tempest keep instances te komen, als je steft in de instance sta je weer bij de graveyard met full health. Dus sterven betend weer bij graveyard starten, hoe kom je dan achter de deur ?. Tevens heb ik daar geen lever gezien om hem te openen. (achter de deur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
De tank is nou eenmaal de belangrijkste speler in een party, als jij je werk niet doet dan kan de rest nog zo goed zijn, maar dan werkt het gewoon niet. Goed pullen, goed agro houden en evt goed marken zodat noobs weten wat ze moeten nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
bij major domo zijn de mages de klos als we wipen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

sabriel schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:48:
[...]

Dan ben je de eerste warlock die in spirit-resvorm kan vliegen 8)7

Waarom denk je dat tempest keep alleen bereikbaar is voor lvl70 characters (druids uitgezonderd).
Je moet vliegen om bij tempest keep instances te komen, als je steft in de instance sta je weer bij de graveyard met full health. Dus sterven betend weer bij graveyard starten, hoe kom je dan achter de deur ?. Tevens heb ik daar geen lever gezien om hem te openen. (achter de deur)
Dan vergis ik me met een andere deur. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weakling schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:46:
[...]

Daar moet je ook mee uitkijken vind ik, omdat je zo ongevraagd een zooitje adds erbij kunt trekken en het daardoor meer kwaad dan goed doet. Dus altijd eerst verzekerd ervan zijn dat er geen baddies in de buurt staan.

[...]

Als ze die twee dingen niet gebruiken, dan lijkt het idd nergens op. Ik gebruik ze standaard in ieder geval wel. Nu heb ik nog steeds veel te leren hoor, want tussen enemies switchen om iedereen in de groep te sunderen vind ik nog steeds lastig.

[...]

Dat ze mij er dan rechtstreeks op aanspreken als warrior en vertellen hoe ze vinden dat het wel moet. Zoiets vind ik meer zeggen over die andere speler dan over de warrior in kwestie. Nah ja, veel tanken zal ik voorlopig toch niet doen, want ik heb alle punten uit prot getrokken om me meer slagkracht te geven en wat eenvoudiger te levellen en grinden etc. Ik wil nou onderhand wel eens een simpele mount hebben, nog 75g te gaan :')

Vind ik warrior de beste class? Nee, iedere class heeft zo zijn voordelen en ik vind warriors op alle punten eigenlijk maar gemiddeld, maar samen met de healers zijn het wel de eersten die op hun flikker krijgen als een raid of instance in de soep loopt, terwijl het bij mijn weten toch altijd van het complete team afhangt ... tenzij je een supernub erbij hebt zitten ... maar dan nog is dat vaak wel door de rest van het team redelijk op te vangen.
Nouja, de tank gaat maar weinig de mist in hoor, als hij maar aggro van het grootste gedeelte van de thrash pack krijgt, ik heb nog geen warrior gezien die aggro van 3/4 gasten kan houden.. het gaat er veel om dat alle dps op dezelfde mob zit en dat je er geen helden tussen hebt zitten. Communicatie is een van de belangerijkste dingen om een party goed te laten werken, helemaal in shattered halls, afspreken wie pult en op welke volgorde je de mobs gaat killen bespaart je zoveel ellende en gezeur, en targets marken kan ook nog wel eens helpen voor als mensen in de war raken maar volgens mij is de standaard volgorde, Healers eerst killen, dan casters en dan de rest (met uitzondering van de legionarres in Shattered Hals natuurlijk >:) )

Ook zal ik als Rogue nooit iets negatief zeggen over een warrior omdat hij gewoon veel meer verantwoordelijkheid in een party heeft dan een simpele dps'er zoals ik :z,. warriors op mijn server houden niet zo van commentaar. En ik ben niet goed positieve kritiek of verbeter punten geven. Als ik aggro pak is het ALTIJD mijn schuld om een of andere reden :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 13-03-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:50:
[...]

DiM that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:24

junglebeast

hier staat iets

[...]

Wow installeren
TBC installeren
Patchen
??????

Ik moest wel eerst mij wow installatie naar 2.0 zetten anders ging TBC er niet op. Ik heb dan wel de gedownloade versie. Dus waarschijnlijk zonder die patches..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
On_E schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:50:
[...]
Ik denk dat je shattered halls bedoeld. Die moet ook geopend worden met een sleutel.
Dan nog is het handig om een rogue daar te hebben, om de vervelende horrors te ontwijken.
(deur voor eerste boss can geopend worden door een rogue)

[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 13-03-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201730

remcio schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:26:
Guild op men server ( Decimation - Talnivarr) heeft em als ik het goed heb gekilled hadden die gun wat ie dropt als loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 10:52
thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:45:
kom je bij alcatraz dan niet binnen als je geen rogue hebt of iemand die de key al heeft (die dus al eens eerder met een rogue naar binnen is gegaan)

heb idd nog nooit scholo of strat gedaan. Dec begonnen en gelijk doorgestroomd naar outland. Nu bezig met onyxia chain.

waarom zou je niet als andere class dood kunnen gaan en ressen achter de deur???
Arcatraz is een soort vliegend eiland. Als je daar dood gaat moet je terug vliegen.(als je whiped in arcatraz en de rest van shattered halls en je released je spirit kom je weer levend terecht op de graveyard). Dus rezzen achter de deur gaat een beetje moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
De Arcatraz kun je op 2 manieren open maken: 350 lockpicking skill of de questline gedaan hebben (2 key delen: 1 in botanica en 1 in mechanar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
QuarK schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:01:
De Arcatraz kun je op 2 manieren open maken: 350 lockpicking skill of de questline gedaan hebben (2 key delen: 1 in botanica en 1 in mechanar).
Of wachten tot een andere party de deur opent en dan snel naar binnenrennen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
junglebeast schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:54:
[...]

Ik moest wel eerst mij wow installatie naar 2.0 zetten anders ging TBC er niet op. Ik heb dan wel de gedownloade versie. Dus waarschijnlijk zonder die patches..
TBC = 2.0 update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:37
Anoniem: 155768 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:50:
ik heb nog geen warrior gezien die aggro van 3/4 gasten kan houden..
Evilpin0 die doet dat makkelijk hoor, 3 tot 4 mobs op zich houden en DPS totaal los.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

3-4 mobs bij je houden met DPS voluit is niet eens zo moeilijk.. tis toch vaak focused dps op 1 target en dan gaat het wel. Tis de healer die vaak agro trekt in zulke gevallen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:07:
[...]
Evilpin0 die doet dat makkelijk hoor, 3 tot 4 mobs op zich houden en DPS totaal los.

>:)
Paid transfer naar Bronze DragonFlight plz, ik betaal wel, join onze guild (WMC) en laat ze ff zien hoe tanken moet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
of als je in de instance dood gaat, word geressed en dan voor een gesloten deur staat?

Edit
spuit 11 ressurect verhaal :)
krijg je als je niet om de 3min refreshed :P

[ Voor 103% gewijzigd door thewizard2006 op 13-03-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gister Steamvault gedaan met een Feral druid tank... En damn.. wat is dat goed..

Naast het feit dat die aggro vast hield van een hele groep, deed ie ook nog eens goed mee qua damage op de damage meters.. Dat heb ik een warrior tank nog nooit zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:10:
hoe kan je dan daar weer komen als je bijv door horde dood gemaakt word voor de deur? aangezien je moet vliegen, of wordt je dan resurected op de graveyard>?
Das nu ongeveer 5x gezegd geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 02-06 20:52

Phobos

je bent een soepkip

Magtheridon eindelijk down :D Zondagavond een 10% wipe, daarna trashrespawns en het was al laat. Gisteravond eindelijk! Derde try van de avond. Drops: Afbeeldingslocatie: http://www.fearworks.net/wow/magdown_loot_thumb.jpg

Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, ze wouden dezelfde raid als zondagavond en toen kon ik niet, dus helaas. Wel jammer als je er 5 trainingavonden bij bent maar niet op de kill :(

Nouja, vanavond wel mee naar SSC voor wat nieuwe bossjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
[...]
Het kan aan mij liggen maar.. het klopt toch dat je een boss niet kan stunnen?^^
Klopt, maar het voorbeeld wat ik aanhaal heeft 4 :) adds die eerst gekilled (iig 2 als je andere kan CC'en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:16:
Het is een discussies topic, mijn eerste indruk is gewoonweg niet echt bijzonder veel. Het posten hiervan is meer in de hoop dat iemand een doorslaggevende reden geeft om door te gaan. Nu ken ik nog wat oud-WoW spelers, diverse met 2x chars, mischien daar eentje van lenen om te kijken hoe het dan is. Maar zelf doorlvl'en tot 20 zit er niet in :P
Nouja ik moet zeggen dat in mijn geval het nu pas echt leuk begint te worden. Mischien komt het doordat ik mage ben ofzo maar na de 40 gedinged te hebben krijg ik beetje het gevoel van ja het begint lekker te spelen. Kan nu eindelijk fatsoenlijk aantal mobs achter elkaar rammen voordat me mana pool leeg is. En kan nu tenminste ook is wat elites fatsoenlijk neer krijgen.

En dat PVP gedoe ach je blijft altijd rotte appels houden. Hou je er niet van wat houd je tegen om pve/rp server te rollen? Daar heb je er immers geen last van dus, das beetje zwak excuus om niet voor WOW te gaan. Het houd de spanning er ook beetje in vind ik tuurlijk is het soms frusterend maar het leverd ook zoveel plezier je maakt de vaagste situaties mee echt waar je komt soms gewoon niet meer bij van het lachen.

De echte diepgang van WOW kan je pas bevatten na 20-30. Tis niet alleen questen professions maken het bijvoorbeeld voor mij persoonlijk harstikke leuk.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:28:
[...]

Nouja ik moet zeggen dat in mijn geval het nu pas echt leuk begint te worden. Mischien komt het doordat ik mage ben ofzo maar na de 40 gedinged te hebben krijg ik beetje het gevoel van ja het begint lekker te spelen. Kan nu eindelijk fatsoenlijk aantal mobs achter elkaar rammen voordat me mana pool leeg is. En kan nu tenminste ook is wat elites fatsoenlijk neer krijgen.

En dat PVP gedoe ach je blijft altijd rotte appels houden. Hou je er niet van wat houd je tegen om pve/rp server te rollen? Daar heb je er immers geen last van dus, das beetje zwak excuus om niet voor WOW te gaan. Het houd de spanning er ook beetje in vind ik tuurlijk is het soms frusterend maar het leverd ook zoveel plezier je maakt de vaagste situaties mee echt waar je komt soms gewoon niet meer bij van het lachen.

De echte diepgang van WOW kan je pas bevatten na 20-30. Tis niet alleen questen professions maken het bijvoorbeeld voor mij persoonlijk harstikke leuk.
Ik vind het gewoon leuk om lage levels te helpen als je op je tijger door westfall ofzo heen rijdt. Al die level 10/11 gastje. WOOOW your 70 already?, en dan even duellen enzo :p vet grappig

Ook vind ik het gespam in de trade channels van de grote steden echt om me te begieren soms. Teksten zoals WTB +int buff for ... enzo als iemand een BoP item probeert te verkopen :p

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 13-03-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Anoniem: 155768 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:34:
[...]

Ik vind het gewoon leuk om lage levels te helpen als je op je tijger door westfall ofzo heen rijdt. Al die level 10/11 gastje. WOOOW your 70 already?, en dan even duellen enzo :p vet grappig
Die misschien allemaal al 2 level 70 chars hebben. Alts ftw! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Anoniem: 155768 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:34:
[...]

Ook vind ik het gespam in de trade channels van de grote steden echt om me te begieren soms. Teksten zoals WTB +int buff for ... enzo als iemand een BoP item probeert te verkopen :p
low lvls om geld beggen, westfall sja kom er heel af toe light feather farmen als mage moet je ze wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
als ik in een goeie bui ben en iemand vraag aan mij ofitej 10silver mag geef ik hem wel is een paar goud :P en blij dat ze zijn

ow en waar kan ik het beste low level horde ganken PAYBACK TIME O-)
of gewoon door een horde capital lopen (aka stormwind alliance zeg maar)

[ Voor 36% gewijzigd door thewizard2006 op 13-03-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Phobos schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:17:
Magtheridon eindelijk down :D Zondagavond een 10% wipe, daarna trashrespawns en het was al laat. Gisteravond eindelijk! Derde try van de avond. Drops: [afbeelding]

Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, ze wouden dezelfde raid als zondagavond en toen kon ik niet, dus helaas. Wel jammer als je er 5 trainingavonden bij bent maar niet op de kill :(

Nouja, vanavond wel mee naar SSC voor wat nieuwe bossjes :Y)
Gz, kan niet wachten totdat ik met mn guild erheen ga, al lijkt me het wel lastig dat iedereen op tijd op de kubusjes moet klikken :)

Maar nogmaals mijn vraag, iemand hier een antwoord op, gisteren hebben we prince Malchezaar
down gekregen voor de eerste keer down, alleen netherspite en nightbane zijn er nog, welke kan je het beste doen van deze 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:48:
als ik in een goeie bui ben en iemand vraag aan mij ofitej 10silver mag geef ik hem wel is een paar goud :P en blij dat ze zijn

zo beloon je die kutbeggers dus... ik negeer ze gewoon.. ze mogen blij wezen dat ik geen smerige streek uithaal met ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:05
Stonetalon Mountains is erg leuk om te ganken. Vooral omdat de graveyard zo ver weg zit van de gebieden waar meestal gevochten wordt. Moet je maar eens opletten hoe snel die Horde daar wegrennen. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 20:45
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:52:
[...]

Stonetalon Mountains is erg leuk om te ganken. Vooral omdat de graveyard zo ver weg zit van de gebieden waar meestal gevochten wordt. Moet je maar eens opletten hoe snel die Horde daar wegrennen. :+
Ach, als horde kan je alliance 't best ganken in de cave in het noord-westen van blade edge mountains, 10 min corpse run ftw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Lowlevels ganken is hoe dan ook sneu, en de guards in Ogrimmar zijn level 65. Succes.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203480

Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Gz, kan niet wachten totdat ik met mn guild erheen ga, al lijkt me het wel lastig dat iedereen op tijd op de kubusjes moet klikken :)

Maar nogmaals mijn vraag, iemand hier een antwoord op, gisteren hebben we prince Malchezaar
down gekregen voor de eerste keer down, alleen netherspite en nightbane zijn er nog, welke kan je het beste doen van deze 2 ?
Nightbane als je de ssc quest wil afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Hydra schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:56:
[...]

Lowlevels ganken is hoe dan ook sneu, en de guards in Ogrimmar zijn level 65. Succes.
dood kiten ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zo, Orc Warlock gerolled. Mijn 56 mage even een rustpauze gegeven van een weekje zodat we hem volgende week even snel naar 60 kunnen tikken. Daarna mag hij weer even in de koelkast :D (Behalve een paar rondjes AV)

Wat is voor een lock de beste talent tree in een 2 mans party met een (shadow)priest? Ik dacht zelf gewoon Affliction.(Zoiets: http://www.wowhead.com/?talent=NAMriRfzVtbocxc0I)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Hydra schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:56:
[...]

65 elite neem ik aan? als ze maar geen 50k health hebben moet het lukken
lowlevels ganken is idd sneu, daarom wil ik voor mijzelf mijn gank vs gegankt meter een btje gelijk trekken :) misschien dat ze (zowel alliance als horde) dan zien hoe irri het is
ps laat de roll pve maar zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 02-06 20:52

Phobos

je bent een soepkip

Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:50:
[...]

ik zou zeggen dat netherspite makkelijker is dan nightbane, maar dat zou persoonlijk zijn. Kies er gewoon een en ga die proberen zou ik zeggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

remcio schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:38:
[...]

low lvls om geld beggen, westfall sja kom er heel af toe light feather farmen als mage moet je ze wel hebben
O, ja waar heb je die voor nodig dan :?, ik speel zelf ook een Mage en tot op heden heb ik alleen een gebrek aan Silk. kost nogal veel Silk om een bolt of Silk te fabriceren. Ben nog maar L34, vanavond stijg ik alweer 35 :P. Het geld voor een mount heb ik al, dus daar hoef ik mij niet zo veel zorgen om te maken.

En met beggers maak ik korte metten, doe net als of ik ze 10 G bijvoorbeeld geef en dan snel veranderen in 1 copper. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212257

ik gooi bij die gasten altijd 2k g in de trade en daarna afk, ff wat eten en drinken halen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 15:32
Die Blade Edge corpsrun (for alliance) is inderdaad brutal, als je ooit sjaggie wordt van corpse runnen dan is het daar wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:18:
[...]

En met beggers maak ik korte metten, doe net als of ik ze 10 G bijvoorbeeld geef en dan snel veranderen in 1 copper. >:)
Dan geef je ze wel 1 copper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ik geef die beggers altijd gewoon alle crap uit mn bags om te verkopen, ben ik daar ook mooi weer af.. Je krijgt toch een hoop troep binnen van leer grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
puyol waar heb jij dan silk voor nodig met een mage???
ikzelf gebruik altijd blink danwel iceblock als ik ergens van afspring/vall. Nog NOOIT slowfall gebruikt, moeti k maar is gaan doen :D.

@biggydeen
lol die houden we erin :P
dan maar hopen dat je niet perongeluk verkeerd klikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:41:
ikzelf gebruik altijd blink danwel iceblock als ik ergens van afspring/vall. Nog NOOIT slowfall gebruikt, moeti k maar is gaan doen :D.

@biggydeen
Misschien om tailoring te levellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

cannibal schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:24:
Die Blade Edge corpsrun (for alliance) is inderdaad brutal, als je ooit sjaggie wordt van corpse runnen dan is het daar wel :(
horde corpsrun is niet veel beter :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
eendje schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:51:
[...]

horde corpsrun is niet veel beter :|
go spirit ress, al wil je dat niet te vaak doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

thewizard2006 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:41:

@biggydeen
Nou, dat slowfall is reuze handig, op die manier heb ik al wat high LvL aliance ontlopen dat ze met hun mount bijvoorbeeld mij probeerden te achterhalen in 1K needles ik sprong gewoon van een berg af en zij sprongen zich morsdood. Ik heb in ieder geval genoeg light feathers in voorraad :P

En ja Silk heb ik idd nodig om tailoring te levellen, althans totdat ik magewave cloth nodig heb om items te creeren. Daarnaast gebruik ik het voor First aid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Ebayzo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:07:
Zo, Orc Warlock gerolled. Mijn 56 mage even een rustpauze gegeven van een weekje zodat we hem volgende week even snel naar 60 kunnen tikken. Daarna mag hij weer even in de koelkast :D (Behalve een paar rondjes AV)

Wat is voor een lock de beste talent tree in een 2 mans party met een (shadow)priest? Ik dacht zelf gewoon Affliction.(Zoiets: http://www.wowhead.com/?talent=NAMriRfzVtbocxc0I)
waarom demon gaan voor iets als een betere demon armor? mijns inziens niet waard. gooi het dan in destro tree richting shadowburn.. die is HEERLIJK als killer crit 2+K dmg..

wij warlocks hebben gewoon geen finishing move als je affliction ben.. die extra stamina is wel ok, maar neem minimaal shadowburn.. ennuh is de +3% shadowdmg bonus niet lekker op je CoS om te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 07:51:
Weer even wat over druids. Voor TBC keek ik eens een filmpje op internet van een druid en die kon er wel wat van. Hij bashte bijvoorbeeld de tegenstander > ging cat > spamde shred. Maar als ik in bearform iemand bash en ik ga dan shapeshiften naar cat (dus uit bear) dan is de bash niet meer actief.

Waarom is dit? Het is toch juist de bedoeling het zo te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:57:
[...]

waarom demon gaan voor iets als een betere demon armor? mijns inziens niet waard. gooi het dan in destro tree richting shadowburn.. die is HEERLIJK als killer crit 2+K dmg..

wij warlocks hebben gewoon geen finishing move als je affliction ben.. die extra stamina is wel ok, maar neem minimaal shadowburn.. ennuh is de +3% shadowdmg bonus niet lekker op je CoS om te nemen?
3% voor 3 punten ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was waarschijnlijk uit de tijd dat ze nog imba waren dan, dit hebben ze zo gemaakt omdat ze anders veel te sterk zijn is mijn vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ebayzo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:07:

Fel stamina is nogal nutteloos zonder demonic knowledge. En Fel Intellect eigenlijk ook voor de 3 punten.

Die kun je beter stoppen in 1/5 shadow embrace (voor extra drain effect), CoEx en improved HS. 20% op je HS gecombineerd met 26% van fel armor is een erg lekkere instant - mana/casttime- loze heal :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 13-03-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Demonic Aegis is een van de beste talents uit de demo tree en is makkelijk te krijgen. +30 spellpower en +6% healing voor 3 puntjes is imba natuurlijk voor een affliction build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als jij in bear basht en je shift daarna blijft bash nog gewoon actief hoor. Waarschijnlijk loop je op lager lvl tegen het probleem aan dat bash nog niet zo lang duurt als je op dat filmpje van een lvl 60 player hebt gezien. Op lvl 14, wanneer je 'm leert duurt bash nog maar 2 seconden, op lvl 70 duurtie 4 seconden, en 5 seconden als je erin gespecced bent. In 2 seconden doe je idd nog niet zoveel, maar 5 seconden is meer dan genoeg om even op je gemak te gaan staan healen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:34
[...]

Zoals al gezegt lijkt mij affliction + demo de beste combinatie voor tijdens het lvlen als je affliction wil gaan. Demonic Aegis is zeer goed voor draintanken, beter dan shadowburn imho. De extra sta en intellect zijn ook handig.Shadowburn is eigenlijk gewoon een PVP tool, en leuk voor wat extra DPS misschien tijdens raid/instance encounters als je shards genoeg hebt. Maar tijdens het lvlen heb ik er nooit veel aan gehad en ben dus ook vrij snel voor 46/15/0 gegaan tijdens het lvlen geloof ik. Echter op lvl 70 ben ik ook voor affliction/destro gegaan omdat het gewoon net iets meer DPS is. 41/0/20 of 43/0/18 zijn leuke builds.

+3% dmg bonus op CoS is eigenlijk gewoon waardeloos voor de 3 punten. Het helpt puur en alleen tijdens raids. Tijdens solo play en de meeste instances, ook karazhan is Imp CoA gewoon beter aangezien CoA voor meer DPS zorgt dat Malediction doet icm met CoS. Mijn CoA doet atm 121 DPS over 24 seconden, dat haal je nooit in bij het gebruik van CoS over CoA. Ook heb ik iedere 3 minuten nog een Amped CoA welke 181.5 DPS doet over 24 seconden.

Gemiddeld gezien zal mijn CoA over 5 minuten 126DPS doen, stel dat ik bijv in een karazhan run de enige ben die shadowdamage doet (wat vaak voorkomt) en ik wil CoS gebruiken boven CoA zal CoS mij dus 126 dps moeten opleveren om het gebruik te rechtvaardigen. Als je ziet dat CoS + malediction maximaal 13% aan shadowdamage toevoegd zal je waarschijnlijk wel inzien wat voor nummers je aan sustainded DPS nodig hebt om dit te behalen en dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit ook daadwerkelijkt lukt :)

Voor 25 mans blijft het natuurlijk wel een leuk talent, alleen lijkt het me lastig om een groot gedeelte van de locks te verplichten malediction te speccen aangezien niet iedere lock 3 waardevolle punten zal willen spenderen aan iets dat je alleen in 25 man gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door Dennism op 13-03-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nulkelvin
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

Heeft er iemand een idee waarom zoveel spelers niet durven te vertrouwen op een Restoshaman?
Een vriend van mij, warrior dier moest een group-quest doen en ze hadden nog een healer nodig. Hij heeft hemel en aarde moeten bewegen om z'n group er van te overtuigen mij als healer te nemen. Uiteraard hebben we die dikke elite doodgekregen.

Ik meteen erachteraan gevraagd: waarom hadden jullie twijfels bij een restoshaman? Bleek het dus dat bij dat baasje geadviseerd werd om twee healers te gebruiken.

Ik wordt er steeds maar weer moe van om te bewijzen dat shamans best goede healers zijn. Earth-shield is gewoon imba namelijk.

Alhoewel ik nou wel vaker als sneer aan de warrior vraag of ie wel prot-specced is want dat maakt het voor een healer ook een stuk makkelijker.

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57555

Ik heb een hele korte vraag voor dit topic.
Kan ik mijn guildnaam veranderen? En zo ja, hoe?

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:05
Volgens mij kan dit niet. Je zult een nieuwe guild moeten maken en dan al je members opnieuw inviten.

Maar misschien dat een GM je wel wilt helpen. Het valt iig te proberen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57555 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:57:

THNX!
Nee, je guild naam staat vast nadat je het hebt aan gemaakt :) Mits je zoals hierboven al staat aangegeven een GM kan overhalen het te doen, hij/zij kan dit wel als het goed is.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 13-03-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 57555 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:57:

THNX!
Ik zou het aan een GameMaster vragen ;) Das je enige kans (mits je zelf de Guildmaster bent).
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.