Het Grote World of Warcraft topic - Deel 108 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Snuffel

Vroem!

ST=Sunken Temple, Swamp of Sorrow

En het is Mr. Smite :) Mr Smith is van die film ;)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

Kaap schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:51:
[...]

ST: Sunken Temple

En binnenkort kun je naar Gnomeregan, have fun :+

* Anoniem: 208852 remembers Gnomeregan, oh the horror
Gnomeregan, dat kan ik me nog wel herinneren van vroeger, maar was het niet slim om daar pas rond de lvl 30-35 naar toe tegaan? :) Overigens, is BFD niet dat je eerst in zo'n tempel naar beneden moet gaan en dan onderwater onder zo'n muurtje om uiteindelijk de instance binnen te komen? Dropt er overigens nog ergens een ander leuk 2h mace'je? Speel nu met een greenie met 5str/5sta maar de dmg is zeer beperkt in vergelijking met die blauwe 2h mace van DM. :(
Snuffel schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:51:
ST=Sunken Temple, Swamp of Sorrow

En het is Mr. Smite :) Mr Smith is van die film ;)
Naja bijna goed toch! :P

Ohja nou we het toch weer hebben over DM, had eerst dus een groep met een warrior en die warrior wist totaal niet wat ie deed.. het was een wonder dat we nog niet gelijk wipte op die shredder.. in het begin, we kwamen net door de portal dus iedereen die buff had begon te geven. Rent die warrior oppeens zomaar verder en pulled een stuk of 7 mobs. Nou waren er 4 non-elites maar toch.. dus ik snel cat form en stuk voor stuk neerhalen. Is het net neer loopt ie gelijk door, ik heb me dood geërgert aan hem! Afijn, we kwamen dus tot bij dat stuk dat je in een ronde kamer komt en dan naar beneden moet. De afdaling ging prima, netjes groepje voor groepje gepulled, maar vervolgens.. priest OOM (Duidelijk gecalled) gaat die warrior oppeens vrolijk doorlopen, heeft alleen maar oog voor de boss en charged er op in (Oh ja had ik al gezegd dat hij zonder def stance en met een 2h axe dit allemaal deed? ^^)! Nou heel fijn stuk of 8 elite's achter ons aan. Dan begin een stel van die goblins opeens van die mini-shredders te summonnen en toen was het feest compleet. Nou dikke wipe dus, warrior gekicked, pala genomen en ik tanken in bear form dan maar.. Uiteindelijk daarna alles simpel gedaan met 2 priests, 1 hunter, 1 pala en ik (feral druid) als tanker. Weer thiefs blade van mr. smit, weer corsair's vest (cloth chestpiece), wel nog gewonnen een cookies wand maja dat was ook maar 30 silver waard ofzo :P. Al met al, laatste keer dat ik daar ben heen gegaan met men druid voorlopig!

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 19-03-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:51:
[...]

ST: Sunken Temple

En binnenkort kun je naar Gnomeregan, have fun :+

* Viggen remembers Gnomeregan, oh the horror
gnomeregan weiger ik nog te doen, idioot lange instance en iets te vaak gewhiped op die laatste gang naar beneden als er weer iemand te dicht bij de rand staat en alles beneden pulled :( :P
Anoniem: 208852 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:55:
[...]

Gnomeregan, dat kan ik me nog wel herinneren van vroeger, maar was het niet slim om daar pas rond de lvl 30-35 naar toe tegaan? :) Overigens, is BFD niet dat je eerst in zo'n tempel naar beneden moet gaan en dan onderwater onder zo'n muurtje om uiteindelijk de instance binnen te komen? Dropt er overigens nog ergens een ander leuk 2h mace'je? Speel nu met een greenie met 5str/5sta maar de dmg is zeer beperkt in vergelijking met die blauwe 2h mace van DM. :(
Feral druid heeft nix aan dmg van de mace (in catform / bearform)... 't gaat alleen om de stats die erop zitten

[ Voor 44% gewijzigd door Viggen op 19-03-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Anoniem: 130680 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:15:
Voor de rest zit ik nog steeds op schema. 1 lvl per dag :)
Mjah had ik het begin ook (ik ben @ start tBC rerolled van me mage naar dranei Shaman).

op de hogere lvls (40+) 1 lvl per dag te doen en dat heb ik tot 54/55 vol gehouden.
Daarna kwam ik in een enorme quest/geen zin in dip (vind de oude content saai saai saai) en ging het met moeite naar de volgende lvls toe.

toen ik 58dingde heb ik gelijk alle quests die ik nog had gedelete en ben naar outlands gegaan waar ik door wat guildies werd opgewacht om daar te beginnen.
Vervolgense lekker op me gemak naar 70 geleveld, hoop dingen gedaan en lekker van de game genoten terwijl de rest al aan raiden begon te denken (dan zat ik daar als GM in Nagrand terwijl die knuppels al in karazhan rondliepen).

Nu ben ik al een tijdje 70, ben me gear op orde aan het brengen (als enhancment shaman ben je erg gear dependant) en wacht nu op het afleveren van mijn 2 1h axes :)
heb ook een set healing gear, en met eeen 44/17 build merk ik dat ik best de main healer kan zijn in sommige instances als het moet (botanica/mech/SH).

Ook run ik de laatse tijd instances met 1 van onze casual members, een prot pala.
Echt je lacht je de blubber zo easy tankt die gast alles wat los en vast zit
Als we pugs of andere non believers meenemen dan hoor je achteraf altijd van "wow, didn't knew pala's could do that".

Leukste run tot nu toe, tank pala, resto druid, retri pala, rogue zonder imp sap en melee shaman in Shattred Halls, 50min clear.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 208852 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:46:
eerste keer dropte er de 2h mace van die grote tauren(even de naam kwijt, Mister smith kan dat?)
Mr. Smite that is.
En nu lekker questen in (Podver weer de naam kwijt - Helemaal naar rechts vanuit Goldshire). En heb nu al zin in vanavond! ;)
Redridge Mountains :)
Trouwens met ST bedoelen jullie daar Stockade mee?
ST = Sunken Temple

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:14
Paladin eindelijk lvl 60 \o/ en gelijk de questline gedaan voor m'n epic mount. Het moeilijkste gedeelte was nog om aan dark runes te komen, had geen zin om scholo in te gaan voor die dingen dus ben tradechannel maar gaan spammen om die dingen te kopen en na een uur had ik er 5 :).

Vanaf lvl 58 ook maar weer is begonnen aan ramparts/blood furnace farm (alle dps boven de lvl 65 en ik liep er te healen op lvl 58 zonder problemen :)) Toch wel lekker zo'n 100k xp per uur terwijl je er maar 200k nodig hebt om een level omhoog te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
waarschijnelijk een stomme vraag in die warlock set, 2 set bonus grands your pet 45 mana every 5 sec geldt dit ook voor mij mage pet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:23
Zo, volgend deeltje maar weer.

Al weet ik niet of het de bedoeling is dat ik em nu al kaap. :Y)
Ik zal niets aan de ubb code veranderen(plaatjes), alleen het oude topic erbij gezet, en misschien wat mage linkjes, ben al een aantal interessante tegengekomen.

Rakkerzero / Silk_dude, als je dit liever niet hebt, dan laat ik em zo, kunnen jullie mooi verder prutsen. :P Doe anders effe DM'en wat wel en wat niet.

Next: Het Grote World of Warcraft topic - Deel 109

@ remcio... Het is een WARLOCK set....

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 19-03-2007 10:04 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

quote:
DemO1337 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:55:
[...]

Gnomeregan, dat kan ik me nog wel herinneren van vroeger, maar was het niet slim om daar pas rond de lvl 30-35 naar toe tegaan? Overigens, is BFD niet dat je eerst in zo'n tempel naar beneden moet gaan en dan onderwater onder zo'n muurtje om uiteindelijk de instance binnen te komen? Dropt er overigens nog ergens een ander leuk 2h mace'je? Speel nu met een greenie met 5str/5sta maar de dmg is zeer beperkt in vergelijking met die blauwe 2h mace van DM.
Feral druid heeft nix aan dmg van de mace (in catform / bearform)... 't gaat alleen om de stats die erop zitten
Ik vat het niet.. de dmg blijft ook het zelfde? Maakt niet uit met welk wapen?! Ik dacht dat het alleen was dat de snelheid met elk wapen hetzelfde was dus daarom ging ik al voor een 2h, zodat ik meer dmg deed en toch lekker snel mepte :P . Dus stel voor, als ik een 1h draag met stats en + xx attack power, dan doet die minder dmg als een 2h (met meer base dmg) met zelfde stats maar zonder die + xx attack power?

EDIT: (Ook gepost in het volgende deel) Gaan we daar gezellig verder? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 19-03-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
welke warlock set :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
remcio schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:01:
waarschijnelijk een stomme vraag in die warlock set, 2 set bonus grands your pet 45 mana every 5 sec geldt dit ook voor mij mage pet ?
\
Dat heft niet zo veel zin denk ik, of is jou mage pet steeds OOM? Die van mij niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 208852 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:03:
[...]

Ik vat het niet.. de dmg blijft ook het zelfde? Maakt niet uit met welk wapen?! Ik dacht dat het alleen was dat de snelheid met elk wapen hetzelfde was dus daarom ging ik al voor een 2h, zodat ik meer dmg deed en toch lekker snel mepte :P . Dus stel voor, als ik een 1h draag met stats en + xx attack power, dan doet die minder dmg als een 2h (met meer base dmg) met zelfde stats maar zonder die + xx attack power?

EDIT: (Ook gepost in het volgende deel) Gaan we daar gezellig verder? :)
Snap geen hout van wat je zegt. :P Je damage verschilt natuurlijk, is afhankelijk van de DPS van je wapen. (en afhankelijk van de class nog andere dingen zoals instants etc, retri paladin wil graag een traag wapen met een hoge max damage ivm SoC bijvoorbeeld) Weaponspeed verschilt ook, staat allemaal in de tooltip. De meeste 2handers hebben een swingspeed van 3sec of meer. Stats spelen dan ook weer een rol natuurlijk, heb liever een wapen met 30 str/sta/int en 90 dps dan een wapen zonder stats met 95 dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:16:
[...]

Snap geen hout van wat je zegt. :P Je damage verschilt natuurlijk, is afhankelijk van de DPS van je wapen. (en afhankelijk van de class nog andere dingen zoals instants etc, retri paladin wil graag een traag wapen met een hoge max damage ivm SoC bijvoorbeeld) Weaponspeed verschilt ook, staat allemaal in de tooltip. De meeste 2handers hebben een swingspeed van 3sec of meer. Stats spelen dan ook weer een rol natuurlijk, heb liever een wapen met 30 str/sta/int en 90 dps dan een wapen zonder stats met 95 dps.
is al in het volgende topic beantwoord ;) :P
('t ging hier btw om feral druid dps in forms :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

DemO1337: Voor je feral druid tellen alleen de stats ja. Dus je kan in het begin het best met een lekker lompe 2-handed mace rondlopen met veel strength en in kitty modus alles doodmaken. Voor ferals maakt de DPS van het wapen niks uit aangezien je met claws vecht. Weapon is er echt alleen maar voor de stats.

[ Voor 13% gewijzigd door Yellow|A op 19-03-2007 10:23 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

eth0 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:04:
[...]

\
Dat heft niet zo veel zin denk ik, of is jou mage pet steeds OOM? Die van mij niet iig.
dark pact + imp mijn vriend ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.