Was bij ons ook een soort spelletje op een gegeven moment.. Alle healers "BANISH BANISH BANISH"... wij vervolgens "HEAL HEAL HEAL"... etceendje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:25:
[...]
tsss uitmaken voor rotte vis is onderdeel van het raiden.. moet je maar tegen kunnenzo zeggen we constant tegen onze lock 'did you banish? come on did you banish yet! is it banished?!" enz enz
Ugh, ben nu ff m'n bear quest aan het doen op m'n tauren. Moonglade > Thunderbluff flightpath = *PUKE*
10 minuten!!!!
10 minuten!!!!
https://niels.nu
Anoniem: 27963
Flamebait -4mdmeijer schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:14:
raidleaders zijn zoiezo arrogante balletjes
Je weet pas hoe lastig het is om raids te leaden als je het zelf hebt gedaan, en dan voornamelijk 40-man raids. Lach weleens om spelers die raidleading de schuld geven en zelf de chat volflamen met stuff. Die zou ik weleens een guild/raid willen zien leiden.
Zoals altijd, de beste stuurlui staan aan wal.
Als er een vorm van humor inzit, absoluut !eendje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:25:
[...]
tsss uitmaken voor rotte vis is onderdeel van het raiden.. moet je maar tegen kunnenzo zeggen we constant tegen onze lock 'did you banish? come on did you banish yet! is it banished?!" enz enz
Als iemand mij oprecht begint uit te schelden omdat ik een fout maakte (of iemand anders), dan leave ik de guild direct.
Maar gelukkig heb ik de juiste guild al in Augustus 2005 gevonden
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zelf opgericht en enig lid zeker?On_E schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:44:
Maar gelukkig heb ik de juiste guild al in Augustus 2005 gevonden
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Anoniem: 61797
Eeehm vertel die heb ik gemist geloof ikKaap schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:40:
[...]
Gewoon, legendary topic gemaakt, zodoende famous geworden.
Is net zoiets als Conundram op Trollbane/Horde, die wordt ook altijd genoemd
volgens mij is md zelf raidleiderAnoniem: 26351 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:51:
[...]
Ok, ik hap wel...die bij ons zijn dat dus absoluut niet. Zijn juist toffe lui die ook inspraak van de rest van raid toestaan, want 'we're a team and we are doing this together etc etc'.
Anoniem: 14383
Ik word anders doodziek van onze RL's.Anoniem: 27963 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:40:
[...]
Flamebait -4
Je weet pas hoe lastig het is om raids te leaden als je het zelf hebt gedaan, en dan voornamelijk 40-man raids. Lach weleens om spelers die raidleading de schuld geven en zelf de chat volflamen met stuff. Die zou ik weleens een guild/raid willen zien leiden.
Zoals altijd, de beste stuurlui staan aan wal.
Anoniem: 108648
krijg je ervan als je 4 rasistische, seksistische applies maakt bij de 4 grote horde guilds als je je verveeltKaap schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:40:
[...]
Gewoon, legendary topic gemaakt, zodoende famous geworden.
Is net zoiets als Conundram op Trollbane/Horde, die wordt ook altijd genoemd
Ik ga vanaf vanavond maar eens aan de lvl 70, 5 man instances beginnen.
In welke volgorde, oplopend in moelijkheidsgraad, kan ik ze het beste doen? En iemand die ongeveer zou kunnen aangeven hoe lang de verschillende instances ongeveer duren (in pugs, maar die zijn op mijn server over het algemeen best aardig). bvd
In welke volgorde, oplopend in moelijkheidsgraad, kan ik ze het beste doen? En iemand die ongeveer zou kunnen aangeven hoe lang de verschillende instances ongeveer duren (in pugs, maar die zijn op mijn server over het algemeen best aardig). bvd
Beginnen met de verschillende Auchindons wil prima. Steam Vaults is ook niet zo heel lastig. Daarna de instances in Tempest Keep. Ook Caverns of Time is dan wel makkelijk te doen, Escape from Durnholde welteverstaan. Opening of the Dark Portal is wat lastiger.UltraR-pc schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:51:
Ik ga vanaf vanavond maar eens aan de lvl 70, 5 man instances beginnen.
Durnholde is eigenlijk helemaal geen lvl 70 instance. Een beetje normale party (tank, healer, CC, DPS, hybrid) komt daar op lvl 68 ook wel zonder problemen doorheen hoor.rodie83 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:09:
[...]
Beginnen met de verschillende Auchindons wil prima. Steam Vaults is ook niet zo heel lastig. Daarna de instances in Tempest Keep. Ook Caverns of Time is dan wel makkelijk te doen, Escape from Durnholde welteverstaan. Opening of the Dark Portal is wat lastiger.
Wil overigens niet zeggen dat iedere lvl 70 party er doorheen komt.. Sinds ik lvl 70 gedinged ben, ben ik gerespecced naar een meer healingfocussed build, met 31 punten in Resto. De eerste de beste groupinvite was toevallig een Durnholderun, voor een priest uit mn guild die nog ff Thrall moest redden voor hij zijn laatste stap voor z'n Kara-key in BM kon doen. Aangezien hij holyspecced was vroeg hij me in eerste instantie als DPS mee, want we hadden ook al een warrior in de group zitten.
Na de eerste paar packs waarop ik iedere keer aggro pakte, ondaks max cower vroeg ik of ik misschien maar moest tanken, waarop de warrior antwoorde dat dat prima was, aangezien hij furyspecced was. Geen probleem dus, ware het niet dat ik dan van een furywarrior verwacht dat hij weet hoe hij moet DPSen...
Nu weet iedereen dat Thrall het fijn vindt om schaapjes te meppen... maar sheesh, hij kon er ook wat van. En als hij nou nog een beetje hard door die schaapjes heen zou rossen.. maar aan het eind van de run had ik ruim twee keer zoveel damage gedaan als hij, terwijl ik niet eens vol feralspecced ben en dus aan het tanken was dus ook van target naar target aan het switchen was...
Het volstaat waarschijnlijk om te zeggen dat we niet eens Durnholde Keep uitgekomen zijn. Toen vonden de priest en ik 't mooi geweest. Eerstvolgende poging daarop zonder ook maar 1 probleemmoment die instance gecleared. Op zich blijft 't grappig dat er maar 1 persoon in je party hoeft te zitten die niet weet wattie doet om het een dramatische ervaring te laten worden...
Overigens lijkt het mij dat je voor Black Morass toch een vrij DPS-heavy group moet hebben. Een party met mij als tank, priest als healer, en warlock, mage en shaman als DPS kwam er niet doorheen. Bij de eerste boss kwamen we gewoon echt DPS tekort, en dan helpt zo'n beacon toch echt niet :<
Anyway, druids blijven ook non-feralspecced geweldig
thx.rodie83 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:09:
[...]
Beginnen met de verschillende Auchindons wil prima. Steam Vaults is ook niet zo heel lastig. Daarna de instances in Tempest Keep. Ook Caverns of Time is dan wel makkelijk te doen, Escape from Durnholde welteverstaan. Opening of the Dark Portal is wat lastiger.
Durnholde heb ik al gedaan, idd niet echt een lvl 70 instance.
Dus dan zal ik maar een party zoeken voor shadow labs of steamvault om te beginnen.
Hoe moeilijk is Shattered halls tov. the tempest keep instances?
Ik zit met een nogal raar probleem, en misschien dit iemand het kent. Hier komt ie:
Ik wou vanochtend inloggen op WoW. Ik kreeg de boodschap dat mijn time verlopen was en dat ik nieuwe moest kopen. Dit vond ik nogal raar, want ik betaal met CC, en heb niet mijn abonnement opgezegd. Ik ging naar mijn Account Management Page, en daar stond dat mijn account frozen was, en al mijn payment details waren weg. Alleen de payment history stond er nog.
Ik heb blizz nu een mail gestuurd, omdat webform en forums niet werken (forums omdat ik nu geen active account heb). Kent iemand dit? Ligt het aan Blizzard? Ik kan me niet voorstellen dat het een keylogger o.i.d. is geweest aangezien mijn pass niet is veranderd, en ik echt de enige ben die mijn password kent....
Ik wou vanochtend inloggen op WoW. Ik kreeg de boodschap dat mijn time verlopen was en dat ik nieuwe moest kopen. Dit vond ik nogal raar, want ik betaal met CC, en heb niet mijn abonnement opgezegd. Ik ging naar mijn Account Management Page, en daar stond dat mijn account frozen was, en al mijn payment details waren weg. Alleen de payment history stond er nog.
Ik heb blizz nu een mail gestuurd, omdat webform en forums niet werken (forums omdat ik nu geen active account heb). Kent iemand dit? Ligt het aan Blizzard? Ik kan me niet voorstellen dat het een keylogger o.i.d. is geweest aangezien mijn pass niet is veranderd, en ik echt de enige ben die mijn password kent....
Tesla Model 3 RWD (2023)
Imo de moeilijkheidsgraad van de instances (van makkelijk naar moeilijk):UltraR-pc schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:45:
[...]
thx.
Durnholde heb ik al gedaan, idd niet echt een lvl 70 instance.
Dus dan zal ik maar een party zoeken voor shadow labs of steamvault om te beginnen.
Hoe moeilijk is Shattered halls tov. the tempest keep instances?
- Sethekk Halls (kan evt ook op 68-69)
- Steamvault
- Mechanar
- Botanica
- Shadow Labyrinth
- Shattered Halls
- Arcatraz
Botanica en Arcatraz duren behoorlijk lang, Mechanar, Steamvault en SH zijn wat korter.
- Mechanar
- Shadow Labyrinth
- Steamvault
- Botanica
- Shattered Halls
- Black Morass
- Arcatraz
Zou ik zeggen.
- Shadow Labyrinth
- Steamvault
- Botanica
- Shattered Halls
- Black Morass
- Arcatraz
Zou ik zeggen.
Is dat echt zo? Aangezien het mij lijkt dat je met mangle zo ongeloofelijk veel mist. Zal helaas ook wel terug moeten naar resto op 70, maar vooralsnog even genieten van feralBlistimo schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:31:
[...]
lang verhaal...
Anyway, druids blijven ook non-feralspecced geweldig
Anoniem: 62614
Ik heb de laatste tijd redelijk wat discussies in de guild en PUG's gehad betreffende de + healing bonusses op de equipment.
Mensen lopen vaak te spammen hoeveel + healing ze wel niet hebben. Mijn mening is dat dit + healing gebeuren allemaal een beetje overrated is, zeker gezien de nerf sinds patch 2.0
(max. + healing krijg je alleen door de hoogste rank spell te gebruiken, hoe lager de rank spell hoe minder + healing er "toegekend" word)
Ik heb zelf een 70 Pala met +700 Healing en 10k mana unbuffed en krijg vaak te horen dat +700 healing veel te weing is en dat je minimaal +1k moet hebben.
Hier ben ik het niet mee eens omdat met name de bossfights in BC veel langer zullen gaan duren dan pre-tbc. (stond ergens op een wow-forum)
Naar mijn mening heb je als healer dus veel meer aan een grote mana pool en veel spirit/mana regen dan een relatief kleine mana pool en veel +healing.
Graag zou ik jullie gedachtengang willen weten
Mensen lopen vaak te spammen hoeveel + healing ze wel niet hebben. Mijn mening is dat dit + healing gebeuren allemaal een beetje overrated is, zeker gezien de nerf sinds patch 2.0
(max. + healing krijg je alleen door de hoogste rank spell te gebruiken, hoe lager de rank spell hoe minder + healing er "toegekend" word)
Ik heb zelf een 70 Pala met +700 Healing en 10k mana unbuffed en krijg vaak te horen dat +700 healing veel te weing is en dat je minimaal +1k moet hebben.
Hier ben ik het niet mee eens omdat met name de bossfights in BC veel langer zullen gaan duren dan pre-tbc. (stond ergens op een wow-forum)
Naar mijn mening heb je als healer dus veel meer aan een grote mana pool en veel spirit/mana regen dan een relatief kleine mana pool en veel +healing.
Heh FN, Blink, Sheep, Iceblock..ook wat manieren om te escapen, maar ik ga binnenkort uitvinden hoe lekker dat FD wel niet is. Van Mage naar Hunter gegaan...RocketKoen schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:57:
[...]
ik ben deze week gaan rerollen van hunter naar mage (waren teveel hunters). en ik moet zeggen, mage is een erg leuke class, maar oh wat mis ik feign death
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Hearthstone?Hydra schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:37:
Ugh, ben nu ff m'n bear quest aan het doen op m'n tauren. Moonglade > Thunderbluff flightpath = *PUKE*
10 minuten!!!!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 158967
Ik heb nu al 2x geprobeerd atlas loot te installeren. Gewoon addon downlaoden, daar komen 2 maps uit: AtlasLoot en AtlasLootFu. Ik gooi het in me addons map, maar als ik dan wow start krijg ik error van die addon.
Komt dit omdat ik atlas addon heb? Ik snap er nix van wat ik fout doe.
Komt dit omdat ik atlas addon heb? Ik snap er nix van wat ik fout doe.
srry hoor, maar ze hebben gelijk, +700 healing? Als ik 1 klap krijg van een trash mob moet jij bv 3x flash heals gooien om die weg te healen? (ja sommige trash slaat hard) Palas hebben toch juist hele zuinige heals en zijn zeer mana efficient, wtf focus je dan op een grote manapool? En daarnaast lijkt mij dat je juist door de nerf op lagere rank heals meer +healing moet hebben om nog steeds efficient te healen zonder dat de heals aanvoelen als een druppel op een gloeiende plaat.Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 02:06:
Ik heb de laatste tijd redelijk wat discussies in de guild en PUG's gehad betreffende de + healing bonusses op de equipment.
Voorbeeld van een nubshammie die iig wel goed kan healen: http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Paling
Ben de afgelopen tijd ook bezig geweest met 2v2 arena, ik als feral druid met een sword rogue.
Maar we hebben gigantisch veel moeite met het een fight tegen shaman + warrior combo.
Het lukt niet om een shaman neer te nuken, en nee onze dps is niet crap en ook stunnen we wel, maar met die imba 0.0001 sec heals van die shaman kunnen we hem niet snel genoeg neer krijgen.
Iemand nog tips of iets dergelijks ?
Maar we hebben gigantisch veel moeite met het een fight tegen shaman + warrior combo.
Het lukt niet om een shaman neer te nuken, en nee onze dps is niet crap en ook stunnen we wel, maar met die imba 0.0001 sec heals van die shaman kunnen we hem niet snel genoeg neer krijgen.
Sap/Blind de Shaman en nuke de Warrior plat.Rayden schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:34:
Ben de afgelopen tijd ook bezig geweest met 2v2 arena, ik als feral druid met een sword rogue.
Daarna focus op de Shaman, winst!
meestal komt die shaman te snel vrij of duurt het te lang om die warrior neer te krijgen.RaseriaN schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:43:
[...]
Sap/Blind de Shaman en nuke de Warrior plat.
Daarna focus op de Shaman, winst!
Anoniem: 208852
Dan is je dps dus wel crapRayden schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:47:
[...]
meestal komt die shaman te snel vrij of duurt het te lang om die warrior neer te krijgen.
ey.. nee, andere classes zoals hunters rogues en mages en warlocks hebben we in een paar tellen dood.
In kitty form zit ik atm op 1750 ap - 27,7% crit chance.
En in een instance zit ik op hetzelfde aantal damage als een goed gegeared hunter.
nogal logisch... clothies zijn erg makkelijk neer te krijgen... ik doe geen pvp en alleen maar pve healing en ik zit al op 1900ap in cat.. doe je toch iets fout
blup
nou speel ik al ff tbc, en word echt !%&!%*&)*% van de mensen die me in de lucht neer halen met een of andere cloak. nou weet ik dat er een parachute cloak is.. maar was er niet ook een quest reward cloak ergens??
iemand?
iemand?
ik zeg ook dat hunters en rogues snel neergaan, cloth ?eendje schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:08:
nogal logisch... clothies zijn erg makkelijk neer te krijgen... ik doe geen pvp en alleen maar pve healing en ik zit al op 1900ap in cat.. doe je toch iets fout
en ja 1900 ap kan ik ook wel krijgen met de huidige gear, maar dan lever ik crit chance + stam en dergelijke in.
Bij ons in de guild zijn er enkele pala's die ook aan downranking doen, enige keer dat ik dat gedaan heb was bij de Twin Emps. Verder nooit nodig gehad.Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 02:06:
Het grote probleem is dat je met 700 healing (had ik op lvl 60 al) voor te weinig healt. Dat ga je merken in gevechten waar wat meer burst damage (Shade of Aran is een goed voorbeeld) voorkomt. Zelf heb ik nu pakweg 1300 healing, 102 manaregen, 16% spellcrit (20% op HL) en 8.2k mana unbufed, waarvan de mana nog omhoog moet. Met die stats kan ik raidbuffed maar zonder flasks/worldbuffs/pots de mage tank op Krosh solohealen. Mage add gaat als laatste neer bij ons, vlak voor Maulgar. BoL heals van 1.4-1.5k met crits tot 2.3k zijn erg lekker. Dit ga jij ondanks dat je wat meer regen hebt waarschijnlijk niet redden, puur omdat je de dmg die de mage krijgt (3k in 3 sec ofzo, met eens in de 30 sec een uitschieter als het schild down is, 8-9k) niet aangehealed krijgt. Je zou dan vaker HL moeten gebruiken wat veel meer mana verbruikt, verschil krijg je nooit geregenned en je kan ook niet te lang wachten met HL omdat je anders het risico loopt dat je mage een full fireball krijgt en neergaat. Heb tot nu toe nog geen gevecht meegemaakt dat langer duurde dan de Twin Emps ook moet ik zeggen.
Voor een pala zou ik in de volgende volgorde kijken voor stats. (wel een goeie mix halen natuurlijk, 2000 healing met 10 manaregen is ook weer bagger)
- healing
- manaregen
- spellcrit
- intellect
- stamina
Mages hoeven natuurlijk ook niet naar Moonglade om hun Bear Form vrij te spelen.
Kijk hier heb ik wat aan.Exitium schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:17:toon volledige bericht
[...]
Bij ons in de guild zijn er enkele pala's die ook aan downranking doen, enige keer dat ik dat gedaan heb was bij de Twin Emps. Verder nooit nodig gehad.
Het grote probleem is dat je met 700 healing (had ik op lvl 60 al) voor te weinig healt. Dat ga je merken in gevechten waar wat meer burst damage (Shade of Aran is een goed voorbeeld) voorkomt. Zelf heb ik nu pakweg 1300 healing, 102 manaregen, 16% spellcrit (20% op HL) en 8.2k mana unbufed, waarvan de mana nog omhoog moet. Met die stats kan ik raidbuffed maar zonder flasks/worldbuffs/pots de mage tank op Krosh solohealen. Mage add gaat als laatste neer bij ons, vlak voor Maulgar. BoL heals van 1.4-1.5k met crits tot 2.3k zijn erg lekker. Dit ga jij ondanks dat je wat meer regen hebt waarschijnlijk niet redden, puur omdat je de dmg die de mage krijgt (3k in 3 sec ofzo, met eens in de 30 sec een uitschieter als het schild down is, 8-9k) niet aangehealed krijgt. Je zou dan vaker HL moeten gebruiken wat veel meer mana verbruikt, verschil krijg je nooit geregenned en je kan ook niet te lang wachten met HL omdat je anders het risico loopt dat je mage een full fireball krijgt en neergaat. Heb tot nu toe nog geen gevecht meegemaakt dat langer duurde dan de Twin Emps ook moet ik zeggen.
Voor een pala zou ik in de volgende volgorde kijken voor stats. (wel een goeie mix halen natuurlijk, 2000 healing met 10 manaregen is ook weer bagger)
- healing
- manaregen
- spellcrit
- intellect
- stamina
Wat ik in de blauwe posts op de blizz forums heb gelezen is dat de + Healing geranked word adhv de lvl waarop je de spell gekregen hebt en de base healing die een spell doet. Met de hoogste rank FoL heb je dus nooit +1200 healing, alleen met de hoogste rank healing spell met de hoogste base healing.
Maar idd. de damage die je op moet lossen als healer is vaak veel meer dan 3k per player in een boss fight. Dan heb ik het niet eens over de heroic instances en raid trash en bosses. (Mijn guild begint volgende week eindelijk met Kharazan)
Ga nu de tempest keep instances maar eens grinden om betere + healing gear te krijgen. In Steamvault dropt ook nog leuke headgear zag ik.
Maar WTF, 1300 + healing word volgens mij lastig om bij elkaar te sprokkelen zeg.

Die +1300, is dat met trinkets of zonder?
elke zichzelf respecterende healer heeft gewoon zulke stats, en dat is niet eens zo moeilijk:Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:03:toon volledige bericht
[...]
Kijk hier heb ik wat aan.![]()
Wat ik in de blauwe posts op de blizz forums heb gelezen is dat de + Healing geranked word adhv de lvl waarop je de spell gekregen hebt en de base healing die een spell doet. Met de hoogste rank FoL heb je dus nooit +1200 healing, alleen met de hoogste rank healing spell met de hoogste base healing.
Maar idd. de damage die je op moet lossen als healer is vaak veel meer dan 3k per player in een boss fight. Dan heb ik het niet eens over de heroic instances en raid trash en bosses. (Mijn guild begint volgende week eindelijk met Kharazan)
Ga nu de tempest keep instances maar eens grinden om betere + healing gear te krijgen. In Steamvault dropt ook nog leuke headgear zag ik.
Maar WTF, 1300 + healing word volgens mij lastig om bij elkaar te sprokkelen zeg.
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Eleamar
Anoniem: 117852
Zonder trinkets, maar wel met enchants natuurlijk. Ik zit op ~1220 unbuffed nu met alleen m'n wapen nog wat flink verbeterd kan worden, heb ook nog geen 81healing erop, dat bewaar ik voor n beter wapen. Sommige enchants klappen lekker omhoog hoor, leg en head enchant schelen n hoop.Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:03:
Iemand....zal het gewoon een fout van blizzard zijn?VeeGee schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:59:
Ik zit met een nogal raar probleem, en misschien dit iemand het kent. Hier komt ie:
Tesla Model 3 RWD (2023)
Als je niks fout gedaan hebt zal het wel een foutje van hun zijn ja. Ik denk dat je hun mail gewoon maar even af moet wachten.
Wel tijdens het lunar event om daar de mooie jurk + dik vuurwerk op te halen-NMe- schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:33:
[...]
Mages hoeven natuurlijk ook niet naar Moonglade om hun Bear Form vrij te spelen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Daar vond ik dan weer weinig aan.Rakkerzero schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:42:
[...]
Wel tijdens het lunar event om daar de mooie jurk + dik vuurwerk op te halen

Het schijnt wel dat het monster dat in het meer zit tijdens het Lunar Festival leuke gear dropt, daarvoor zou ik de trip eerder maken dan voor wat vuurwerk.
mjah, als ik jou was zou ik ff bellen met blizzard, die schapen aan de telefoon werken wel in het weekend en je hebt direct antwoord.VeeGee schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:44:
[...]
Iemand....zal het gewoon een fout van blizzard zijn?
moet wel int engels trouwens, want ze werken in parijs (of frans, maar net waar je beter in bent
Ik heb ze 2 keer gebeld toen ik men wachtwoord vergeten was (veranderen in zoiets goeds dat je het zelf niet eens meer weet...) (ohja, secret questions doe ik niet aan...)
houd iig je code van je doosje/boekje er bij,d ie willen ze er bij hebben.
zie ook: http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html
nummer dat je der over kan bellen : Netherlands: 0800 0203479 (free)
oi, lees net dat ze niets met suspended accounts doen, maar toch zou ik bellen, kijken of je meer info kan krijgen of dat je account toch kunnen fixxen, want tis niet echt suspended natuurlijk...
[ Voor 20% gewijzigd door TepelStreeltje op 17-03-2007 20:12 ]
Battle.net Spud#2543
Je moet de technische dienst hebben voor dat soort vragen, en die hebben ook gewoon een nummer, zij het niet gratis.TepelStreeltje schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:10:
oi, lees net dat ze niets met suspended accounts doen, maar toch zou ik bellen, kijken of je meer info kan krijgen of dat je account toch kunnen fixxen, want tis niet echt suspended natuurlijk...
Netherlands: 0909 2658769 (€0.20 per min.)
Twee trinkets met 70 healing erop, één uit BM en één rep reward van Lower City. Mis bijvoorbeeld nog wel 81 healing op weapon enchant, wil nog een beter shield uit Shadow Labs, betere helm uit Steamvaults, etc.Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:03:toon volledige bericht
[...]
Kijk hier heb ik wat aan.![]()
Ja precies, heb nu een trinket met +220 healing en mace met +227 healing. Vooral in tempest keep droppen leuke plate items met + healing en goede stats. Kan ook voor mail of cloth gaan natuurlijk maar heb liever plate natuurlijk.Exitium schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:35:
[...]
Twee trinkets met 70 healing erop, één uit BM en één rep reward van Lower City. Mis bijvoorbeeld nog wel 81 healing op weapon enchant, wil nog een beter shield uit Shadow Labs, betere helm uit Steamvaults, etc.
Morgen laat ik de mace enchanten en als ik betere gear heb met sockets etc. zal ik deze ook enchanten.
Heb 1x cloth, 3x mail en 4x plate nu. Heck, liep zelfs in Naxx nog met leather rond.
Wacht zelf op de mace van Maiden voor ik m'n weapon ga enchanten. Qua trinkets heb ik het over equip-bonussen, niet over een use-trinky zoals jij met je 220.
Ik ben nu warlock (lvl33), en vind het nog steeds niet lekker spelen als het gaat om de key bindings.
1,2,3 zijn aanvallen, wand etc
Control + 1,2,3 zijn corr, cure etc
Alt +1,2,3 is me Demon
Nu vind ik dit gewoon niet lekker spelen zeker niet alt+1,2,3, heeft iemand misschien een tip voor me om zo goed mogelijk gebruik te maken van key bindigns,
Alt +1,2,3 is me Demon
Nu vind ik dit gewoon niet lekker spelen zeker niet alt+1,2,3, heeft iemand misschien een tip voor me om zo goed mogelijk gebruik te maken van key bindigns,
Tja hoe ik het nu heb:
1 = mount
2 = shadowbolt
3 = Fel Armor (/ demon armor)
4 = CoA
5 = Immolate
6 = Corruption
7 = Fear
8 = life tap
9 = wand
10 = health tunnel
- = Drain life
= = Health tunnel
En de control voor de pets.
Heb zelden een spel op mijn andere balken nodig
1 = mount
2 = shadowbolt
3 = Fel Armor (/ demon armor)
4 = CoA
5 = Immolate
6 = Corruption
7 = Fear
8 = life tap
9 = wand
10 = health tunnel
- = Drain life
= = Health tunnel
En de control voor de pets.
Heb zelden een spel op mijn andere balken nodig
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Coa, Corruption, Immolate, Drain Life, Life Tap op 1,2,3,4,5
Pet laat je gewoon allemaal op autocast staan en stuur ze naar een mob dmv shift + t.
Verder heb je niks nodig.. Ga nou niet wanden, dat is gewoon niet mana efficient, 3 dots, lifetap, drain life.
Pet laat je gewoon allemaal op autocast staan en stuur ze naar een mob dmv shift + t.
Verder heb je niks nodig.. Ga nou niet wanden, dat is gewoon niet mana efficient, 3 dots, lifetap, drain life.
FYI... Wanden is de mana efficientste actie die er is...cls schreef op zondag 18 maart 2007 @ 02:17:
Praat je over damage per mana, dan nog. Het kost immers niets. Praat je over DPS dan is het idd belabberd vergeleken met andere abilities...
Maar mana efficient is het zeker...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ok een 7 man ZG run is best grappig 
Venoxis is down iig, panther boss werd een beetje teveel chaos

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
moet toch vrij simpel zijn op lvl70. Zo moeilijk is panther niet, zeker niet nu al die beestjes alleen maar kriebelen.Atlas schreef op zondag 18 maart 2007 @ 04:55:
Ok een 7 man ZG run is best grappig
Niet als je naar het gehele plaatje kijkt, je krijgt namelijk geen enkel beetje mana terug die je gebruikt voor je DoTs. En als je dan zou lifetappen krijg je ook geen life terug dmv wanden.jarnotjuh schreef op zondag 18 maart 2007 @ 03:48:
[...]
FYI... Wanden is de mana efficientste actie die er is...
Praat je over damage per mana, dan nog. Het kost immers niets. Praat je over DPS dan is het idd belabberd vergeleken met andere abilities...
Voor mijn paladin focus ik altijd op:Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 02:06:
+healing
Intelect en spellcrit
Manaregen
Stamina
Ik zit nu raidbuffed op 11k hp en 10.5k mana, met 20% crit en 26% crit op HL, en 1500 +healing, dat betekend dat als ik nonstop FoL spam dat deze voor 1600-1700 hit, en crit 1.5x daarvan, vervolgens zal dus 1 uit de 5 FoL critten, dat betekend dat als ik elke 2 secs een FoL cast (wat ik op maulgor makkelijk haal als ik de magetank heal) elke 5de heal crit, dus dat kun je ook zien als 180 mana regen in 10 seconden, oftewel 90 mana/5 secs. Er zijn weinig healers die daar aan kunnen tippen
Daarom focus ik ook meer op Intelect en spellcrit dan op manaregen. Niet dat ik het niet heb,maar het is gewoon minder belangrijk.
Alleen mijn gear sucked nogal, de gear die ik wil hebben il maar niet droppen in karazhan, en we krijgen echt alleen maar hunter, mage en lock tokens, en daar heb ik mijn gal al over uitgespuwd op de blizzard forums (in mijn opinie zouden de tokens moeten droppen naar hoeveel sets je ervan kunt krijgen, van de hunter, lock en mage set krijg je totaal 3 sets, van de andere tokens 7 sets, dus de droprate voor dat token zou op 3/7 moeten liggen van de rest)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik zit met een probleempje. Ik heb mijn eerste character terug gekregen, een level 60 warrior. Toen ik hem delete had ik alles wat ik aan had gevendord, epic mount gedelete etc. Er zat dus niets meer op. Ik heb ook geen friends daar, of een ander character op die realm (Silvermoon EU). Nu is het probleem, hoe start ik alles weer op? Hoe krijg ik weer wat gold zodat ik wat gear kan halen van de AH? Met andere woorden, hoe krijg ik alles weer lopend?
[ Voor 10% gewijzigd door Dekay op 18-03-2007 14:19 ]
Beg wat food van een mage en probeer wat quests te doen in outlands, moet kunnen. Desnoods kill je 1 monster en ga je weer etenDekay schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:17:
Ik zit met een probleempje. Ik heb mijn eerste character terug gekregen, een level 60 warrior. Toen ik hem delete had ik alles wat ik aan had gevendord, epic mount gedelete etc. Er zat dus niets meer op. Ik heb ook geen friends daar, of een ander character op die realm (Silvermoon EU). Nu is het probleem, hoe start ik alles weer op? Hoe krijg ik weer wat gold zodat ik wat gear kan halen van de AH? Met andere woorden, hoe krijg ik alles weer lopend?
Ja, alles, maar dan ook alles is weg. Ik heb alleen voor elkaar weten te krijgen dat iemand me wat gold heeft gegeven. Ik heb een head, een chest, 2 wapens, hands, waist en legs nu. Kijken hoe ik nu verder ga.
Anoniem: 106700
Level 1 grey rotzwaardje zal net genoeg zijn om een level 60 mob naakt dood te krijgen, over de repairs hoef je in elk geval niet in te zittencls schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:32:
[...]
Beg wat food van een mage en probeer wat quests te doen in outlands, moet kunnen. Desnoods kill je 1 monster en ga je weer etenHeb je ook je wapens verkocht? lol
Als je in outlands zit en je hebt wat gear stroomt het geld toch binnen, dus dat is niet echt een probleem.
Waarom zou je überhaupt al je gear willen verkopen en zelfs je mount te deleten als je er voor de rest niks mee doet. (De meeste mensen geven 't geld aan vrienden/guildies)
Was je bang voor een terugval?
Was je bang voor een terugval?
PS5 PSN: UnrealKazu
Naar mijn mening zou iedere token eenzelfde droprate moeten hebben. Het klopt wel dat hybrids 2 of 3 sets kunnen krijgen, echter het lijkt mij dat deze deze ook kiezen voor de set waar zij als eerste voor gaan en hun "offspec" sets bij elkaar sparen wanneer iedereen 1 token gehad heeft. Dus dan moet het geen probleem zijn dat de ene token meer sets vertegenwoordigd dan een andere aangezien iedereen eerst zijn primaire set spaart en pas als niemand meer "need" heeft op de tokens de alternatieve sets gaan sparen welke ws grotendeels op de bank verdwijnen.Kees schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:04:
[...]
Alleen mijn gear sucked nogal, de gear die ik wil hebben il maar niet droppen in karazhan, en we krijgen echt alleen maar hunter, mage en lock tokens, en daar heb ik mijn gal al over uitgespuwd op de blizzard forums (in mijn opinie zouden de tokens moeten droppen naar hoeveel sets je ervan kunt krijgen, van de hunter, lock en mage set krijg je totaal 3 sets, van de andere tokens 7 sets, dus de droprate voor dat token zou op 3/7 moeten liggen van de rest)
op de mannier zoals jij het wil zal de mage/hunter/lock veel zeldzamer worden dan de andere 2 wat natuurlijk ook niet wenselijk is.
wij hebben trouwens wel een redelijk spread in de tokens, curator is de enige T4 boss die we down hebben op het moment, zijn bezig met prince tries. uit 5 curator kills hebben we geloof ik 1x defender, 2x champion en 2x het hero token gehad.
[ Voor 14% gewijzigd door Dennism op 18-03-2007 15:42 ]
ik heb geloof ik een probleempje.
Ik heb net WoW weer geinstalleerd maar ik weet mijn acc info niet meer. De account naam en ww die ik voor elk spel gebruik kent de site niet en als ik een nieuw acc wil aanmaken dan zegt ie dat ie de Authentication Key al in gebruik is. En de antwoordt op de geheime vraag kent ie ook niet.
Wie weet wat ik nog kan doen?
Nevermind
Ander vraagje dat Direct Debit is dat 1 malig of gaat dat bijv elke maand automatisch en kun je dat zo stopzetten? En krijg van Blizzard spul thuis gestuurt als je dit doet aangezien je ook je adres enzo moet invullen, heb namelijk niet echt zin om spul thuisgestuurt te krijgen.
Ik heb net WoW weer geinstalleerd maar ik weet mijn acc info niet meer. De account naam en ww die ik voor elk spel gebruik kent de site niet en als ik een nieuw acc wil aanmaken dan zegt ie dat ie de Authentication Key al in gebruik is. En de antwoordt op de geheime vraag kent ie ook niet.
Wie weet wat ik nog kan doen?
Nevermind
Ander vraagje dat Direct Debit is dat 1 malig of gaat dat bijv elke maand automatisch en kun je dat zo stopzetten? En krijg van Blizzard spul thuis gestuurt als je dit doet aangezien je ook je adres enzo moet invullen, heb namelijk niet echt zin om spul thuisgestuurt te krijgen.
[ Voor 30% gewijzigd door Idifix op 18-03-2007 16:36 ]
Altijd leuk als je tijdens het questen, in mijn geval wetlands, een blue drop krijgt ineens.
[Thorbia's Gauntlets] dropte terwijl ik wat crocolisks aan het grinden was voor mn quest.
Het is ook nog een leuk twink item, dus die gaan een hoop centjes opleveren.
[Thorbia's Gauntlets] dropte terwijl ik wat crocolisks aan het grinden was voor mn quest.
denk niet dat er nog veel twinks zijn maar goed..Rakkerzero schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:38:
Altijd leuk als je tijdens het questen, in mijn geval wetlands, een blue drop krijgt ineens.
Valt je tegen, Feet of the Lynx paar weken terug ook nog verkocht voor 80g. =)
Achja, ik heb toch de gloves voor 19 gold weten te verkopenBootVluchteling schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:51:
[...]
denk niet dat er nog veel twinks zijn maar goed..
Een wanhopige speler was er al een hele tijd naar opzoek.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 18-03-2007 20:54 ]
damn! en @ lynx feet.. die dingen zijn wel aardig goed..Rakkerzero schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:52:
[...]
Achja, ik heb toch de gloves voor 19 gold weten te verkopen
Een wanhopige speler was er al een hele tijd naar opzoek.
IMO, macros zijn de manier om je keybindings effectiever te maken.NightForce schreef op zondag 18 maart 2007 @ 02:09:
Ik ben nu warlock (lvl33), en vind het nog steeds niet lekker spelen als het gaat om de key bindings.
Alt +1,2,3 is me Demon
Bijvoorbeeld als lock:
code:
1
2
| /petattack /castsequence reset=combat/target/ctrl Immolate, Curse of Agony, Corruption, Siphon Life, Drain Life, Drain Life, Drain Life |
En vervolgens zet je die macro op 1. Voila, al je (standaard) casts op 1 button. Nu hoef je alleen maar 1 te spammen.
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
vandaag eindelijk de shade neer gekregen vorige week nog op 2%.
Het is gewoon niet een gevecht, waar onze guild goed in is is gewoon NUKE!!!111Oneoeneoe. Dus waar we eerst deden wachten bij de 45% voor de poly gingen we gewoon door met nuken, op zo'n 15% kregen we de poly, maar dat was 90 sec na de 40%
dus geen elementals meer
Het is gewoon niet een gevecht, waar onze guild goed in is is gewoon NUKE!!!111Oneoeneoe. Dus waar we eerst deden wachten bij de 45% voor de poly gingen we gewoon door met nuken, op zo'n 15% kregen we de poly, maar dat was 90 sec na de 40%
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Gz =) Wij hebben hem gister neergekregen.. Vandaag prince nog nét niet in 3rd phase helaas (32%).. We pakken hem morgen welKevinp schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:17:
vandaag eindelijk de shade neer gekregen vorige week nog op 2%.
Het is gewoon niet een gevecht, waar onze guild goed in is is gewoon NUKE!!!111Oneoeneoe. Dus waar we eerst deden wachten bij de 45% voor de poly gingen we gewoon door met nuken, op zo'n 15% kregen we de poly, maar dat was 90 sec na de 40%dus geen elementals meer
FYI, drain life/life tap is de meest efficient DPS die er is. Het levert je mana op EN doet prima DPS.jarnotjuh schreef op zondag 18 maart 2007 @ 03:48:
[...]
FYI... Wanden is de mana efficientste actie die er is...
Wanden als warlock is gewoon nergens voor nodig, tenzij het misschien voor de laatste paar hp is ofzo.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2007 01:02 ]
Daar word ik niet efficienter van, maar inflexibeler en luier.Mandor schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:41:
[...]
IMO, macros zijn de manier om je keybindings effectiever te maken.
Bijvoorbeeld als lock:
code:
1 2 /petattack /castsequence reset=combat/target/ctrl Immolate, Curse of Agony, Corruption, Siphon Life, Drain Life, Drain Life, Drain Life
En vervolgens zet je die macro op 1. Voila, al je (standaard) casts op 1 button. Nu hoef je alleen maar 1 te spammen.
Ik heb bovendien 4 verschillende buffs (trinkets/talents/racials) die ik continu gebruik afhankelijk van de situatie. Ook de volgorde van casts verschilt per situatie.
Beginnen met immolate is sowieso niet zo handig als je eerst je pet stuurt (begin dan met CoA/Corr). Daarnaast heb je echt 3x drain life nodig om iets dood te krijgen?
Een lifetap in het midden is ook geen slecht idee.. scheelt je een hoop zinloos over-gedrain.
Je gebruikt ook siphon life, wat betekent dat je een affliction lock bent.. waarom dan die immolate uberhaupt? Mana verspilling..
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2007 01:09 ]
ik word anders helemaal doodgespamd de laatste tijd voor twink enchants..BootVluchteling schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:51:
[...]
denk niet dat er nog veel twinks zijn maar goed..
Anoniem: 200262
[Kom ik weer met me vragen ]
Licht het aan mij of is de levelen in Wow erg sloom
?
Ik ben nu level 15 mage en heb nu ong 1.5 uur nodig om te levelen ,
Trouwens ik grind alleen ma want snap nieks van qeust enzo
Licht het aan mij of is de levelen in Wow erg sloom
op hoamarush wordt de twink gear erg duur verkocht, feet of the lynx voor 100g bijvoorbeeld. De twisted chanter's staff die ik vorige week lootte leverde gewoon 25 gold op. Sowieso heb ik het idee dat de prijzen ietwat uit de hand lopen, vorige week kostte een stack mageweave cloth 1gold, nu kost het 2, 5 gold...Bosmonster schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:05:
[...]
ik word anders helemaal doodgespamd de laatste tijd voor twink enchants..
Anoniem: 200262
Alles
Dan zeggen ze je moet dit en dit doen allemaal namen die ik niet eens ken enzo
En meestal zijn ze erg ver van me weg dus duurt het weer heel lang voordat na die plaats ben ga zo maa door
Dan zeggen ze je moet dit en dit doen allemaal namen die ik niet eens ken enzo
En meestal zijn ze erg ver van me weg dus duurt het weer heel lang voordat na die plaats ben ga zo maa door
Sorry hoor maar bij de meeste quests staat gewoon waar je precies moet wezen.. Als je er écht niet uitkomt (dat moet in de meeste gevallen toch echt kunnen hoor) dan kun je op websites als wowhead.com of thottbot.com kijken.
Meerdere q's tegelijk doen? Meestal kan je in 1 plaats wel meerdere quests tegelijk doen en/of inleveren.Anoniem: 200262 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:31:
Alles
Dan zeggen ze je moet dit en dit doen allemaal namen die ik niet eens ken enzo![]()
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
sorry hoor.. maar wanneer heb jij voor het laatst Nederlands gekregen?Anoniem: 200262 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:08:
[Kom ik weer met me vragen ]
Licht het aan mij of is de levelen in Wow erg sloom?
wil je best helpen, maar bespaar mij de koppijn van je spelfouten even. ik zeg niet dat ik ze zelf niet maak, maar dit is te lomp..
als je de quests leest, moet je er makkelijk uitkomen. anders thottbot.com
*resist immolate* *resist* siphon life*Mandor schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:41:
[...]
Bijvoorbeeld als lock:
code:
1 2 /petattack /castsequence reset=combat/target/ctrl Immolate, Curse of Agony, Corruption, Siphon Life, Drain Life, Drain Life, Drain Life
daar gaat je sequence
gewoon je dots op 1 castsequence gooien, maar ook je dots los op je balk, , verder voor me demons en selfbuffs pak necrosis of een andere lock addon daarvoor
van het weekend eindelijk 60 gedinged, meteen Dreadsteed quest gedaan, erg leuk event ^^
zelf maar de 3 mats gekocht, rest van de items had ik al gefarmed op me alts
Duidelijk te merken dat het inmiddels in outlands ook weer back to usual is met de gankers enzo.
Snap alleen niet dat rogues niet beseffen dat je zonder clos kansloos bent tegen locks >_< tijdens het questen 3x aangevallen door een 63 rogue en elke keer delfde hij het onderspit
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Installeer eens een UK versie. Frans/Spaans leest zo kut als je 12 bentAnoniem: 200262 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:31:
Alles
Dan zeggen ze je moet dit en dit doen allemaal namen die ik niet eens ken enzo![]()
auwtch....ImdaMned schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:49:
[...]
Installeer eens een UK versie. Frans/Spaans leest zo kut als je 12 bent
maar idd quests zijn behoorlijk makkelijk (zeker in het begin).
anders kan je kijken op www.allakazham.com, www.thottbot.com, www.wowhead.com, www.goblinworkshop.com
En anders de quest naam in google intypen en TADA.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Woei dit weekend van 33 naar 37gekomen met me Paladin. Bevalt me echt wel goed deze class. Veel SM runs gedaan met gewone groups maar ook totaal 7 keer invite gehad door hoge levels die hun guildie gingen boosten. Lekker hoor.
Ik ben sinds level 35 prot spec en lach me echt suf om dat aoe grinden. Humanoid camp met vet veel mobs inrennen, alles slopen, alhoewel, ze killen zichzelf meer, de runners halen nieuwe voorraad en als het campje leeg is sta ik daar met 90-95%HP en ben ik paar minuten bezig alle corpses te looten. Die spam in je SCT vind ik hilarisch
Ik ben sinds level 35 prot spec en lach me echt suf om dat aoe grinden. Humanoid camp met vet veel mobs inrennen, alles slopen, alhoewel, ze killen zichzelf meer, de runners halen nieuwe voorraad en als het campje leeg is sta ik daar met 90-95%HP en ben ik paar minuten bezig alle corpses te looten. Die spam in je SCT vind ik hilarisch
Wij praten over trinkets die de stats "on equip" hebben en niet "on use".Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 23:51:
[...]
Ja precies, heb nu een trinket met +220 healing en mace met +227 healing. Vooral in tempest keep droppen leuke plate items met + healing en goede stats. Kan ook voor mail of cloth gaan natuurlijk maar heb liever plate natuurlijk.
Morgen laat ik de mace enchanten en als ik betere gear heb met sockets etc. zal ik deze ook enchanten.
Het nadeel van "on use" is dat hij daarna een 3min cooldown heeft.
Ik als priest had gisteren in karazhan volledig gebuffed +1304 healing, 11k mana en 170mana/5s (geweldig om 2 paladins in de group te hebben
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Nou begrijp ik ook waarom ik altijd binnen 2s 4 verschillende dots op me heb zitten in een arena.Mandor schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:41:
[...]
Bijvoorbeeld als lock:
code:
ja want global cooldowns verdwijnen als je ze in een macro stoptsabriel schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:36:
[...]
Nou begrijp ik ook waarom ik altijd binnen 2s 4 verschillende dots op me heb zitten in een arena.

enige wat cast sequence doet is de volgende actie onder dezelfde knop houden
dwz je moet voor elke actie een keer op de knop drukken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
nou, je blijft de global cooldown hebben, dus je speelt tegen óf 2 locks, of je kan niet tellensabriel schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:36:
[...]
Nou begrijp ik ook waarom ik altijd binnen 2s 4 verschillende dots op me heb zitten in een arena.
Van het weekend heb ik mijn shaman van 37 naar 41 gelevelled. Eindelijk een mount, zij het een lelijke, maar Ghost Wolf is toch wel erg fijn als je even snel weg wil rennen. Verder dual wield, wat erg fijn is met Flurry en 2 x Windfury enchants. Toevallig had ik net mijn Totem of Air quest ingeleverd waarvoor je een 30% atkspeed buff kreeg. Werkt toch wel fijn tijdens het grinden 
Tot op heden ben ik (bewust) guildless, maar het is hilarisch en soms ook wel irritant om elke keer geinvite te worden voor guild 'X'. Verder valt het mij op dat ik voor SW, Darn, IF en Exodar al lang en breed revered ben, terwijl mijn hunter nog in het honored stadium zit
Tot op heden ben ik (bewust) guildless, maar het is hilarisch en soms ook wel irritant om elke keer geinvite te worden voor guild 'X'. Verder valt het mij op dat ik voor SW, Darn, IF en Exodar al lang en breed revered ben, terwijl mijn hunter nog in het honored stadium zit
Anoniem: 143011
Al die spookverhalen over de saaiheid van paladins om te levelen zijn schromelijk overdrevenKaap schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:07:
Woei dit weekend van 33 naar 37gekomen met me Paladin. Bevalt me echt wel goed deze class. Veel SM runs gedaan met gewone groups maar ook totaal 7 keer invite gehad door hoge levels die hun guildie gingen boosten. Lekker hoor.
Ik ben sinds 2 weken Draenei Shaman gererolled. Level 60 enhancement spec nu en bevalt me prima.
Anoniem: 130680
Ik ben ook van L36 naar L39 geleveld afgelopen weekend met mijn Mage, alhoewel ik het idee had dat er meer in had kunnen zitten. Maar ja het vervelende is dat je nu veel Quest's in STV moet doen, en ik baal een beetje van dat gebied als je op een PvP server speelt
(ja ik weet het dan had je maar op een PvE server moeten gaan spelen
) In dat gebied is het nog een hoog gank gehalte, vooral als je net een mob aan het killen bent. En waar ik mij ook steeds mateloos aan erger is dat High LvL's zo nodig stoer moeten doen om Lowlevels te killen. Maar ja we geven de moet niet op.
Voor de rest zit ik nog steeds op schema. 1 lvl per dag
Voor de rest zit ik nog steeds op schema. 1 lvl per dag
Ik zeg ook niet dat het 4 verschillende spells zijn, ik weet dat je als shadowpriest een player dot, hij ook automatisch een paar andere (oa shadowweave) erbij krijgt. Ik zie als priest dat ik in extreem korte tijd 4 verschillende debuffs op me heb, hoeven niet per definitie Do'T's te zijn. Heb geen enkel benul over hoe een warlock werkt dus op dat gebied kan je me alles wijsmaken.BootVluchteling schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:47:
[...]
nou, je blijft de global cooldown hebben, dus je speelt tegen óf 2 locks, of je kan niet tellen
Tevens heb ik er geen last meer van omdat ik me heb teruggetrokken uit de PvP-scene, als holy priest heb je daar echt niets te zoeken in een 2vs2 of 3vs3.
Zo, gisteren een wel heel erg leuke WoW dag gehad 
Als unieke mijlpaal is onze Guild nu +100 unieke characters (alts niet meegerekend dus).
Het is bere gezellig geworden, en we hebben u een groot en stabiel management.
Gemiddeld level ligt niet schrikbarend hoog, zo rond de 30.
In ieder geval een reden tot een feestje
Verder gisteravond toch maar een PUG gezocht voor ST. Eerder de dag ging het compleet mis: hordes die corpsecampte bij de meetingstone, ben je eindelijk in, laat de MT het afweten. Snel afgedropen dus. Maar goed, PUG samengesteld, binnen 5 minuten waren we in. Quests geshared, en waarempel, iedereen deed het fantastisch. Snel de trolls gedaan, hup naar beneden, alle bosses gepakt. Tweede ring trolls gedaan, water in gesprongen en de laatste boss gedowned. Geen enkele keer een wipe, wel een aantal keer dat de warlock teveel aggro kreeg en hup, die lag zo onderuit.
Kon er als healer ook niets meer aan doen. Wel geprobeerd met shield en aantal flasheals, maar de damage die hij kreeg was vele malen groter. Jammer.
Ondanks dat veel mensen een hekel aan ST hebben, was dit toch weer een voorbeeld van hoe het moet met een PUG: snel, betrouwbaar, geen gelul onderling, goed luisterend naar de leader, helemaal perfect. Zo zou het altijd overal moeten zijn…..
Binnenkort nog een keer, want ik moet en zal die pants van Jammal hebben
Als unieke mijlpaal is onze Guild nu +100 unieke characters (alts niet meegerekend dus).
Het is bere gezellig geworden, en we hebben u een groot en stabiel management.
Gemiddeld level ligt niet schrikbarend hoog, zo rond de 30.
In ieder geval een reden tot een feestje
Verder gisteravond toch maar een PUG gezocht voor ST. Eerder de dag ging het compleet mis: hordes die corpsecampte bij de meetingstone, ben je eindelijk in, laat de MT het afweten. Snel afgedropen dus. Maar goed, PUG samengesteld, binnen 5 minuten waren we in. Quests geshared, en waarempel, iedereen deed het fantastisch. Snel de trolls gedaan, hup naar beneden, alle bosses gepakt. Tweede ring trolls gedaan, water in gesprongen en de laatste boss gedowned. Geen enkele keer een wipe, wel een aantal keer dat de warlock teveel aggro kreeg en hup, die lag zo onderuit.
Kon er als healer ook niets meer aan doen. Wel geprobeerd met shield en aantal flasheals, maar de damage die hij kreeg was vele malen groter. Jammer.
Ondanks dat veel mensen een hekel aan ST hebben, was dit toch weer een voorbeeld van hoe het moet met een PUG: snel, betrouwbaar, geen gelul onderling, goed luisterend naar de leader, helemaal perfect. Zo zou het altijd overal moeten zijn…..
Binnenkort nog een keer, want ik moet en zal die pants van Jammal hebben
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Gisteren een groepje BM gedaan, maar na de tweede baas viel onze tank ineens door de grond. Duurde drie minuten, maar toen raakte ze grond onder de instance en was ze dood (mag wel na drie minuten vallen). Helaas de waves houden natuurlijk niet op en daar sta je dan met een priest, warlock, mage en rogue, maar zonder je bescherming. Uhm warlock kunnen toch de twins tanken, doemaar, warlock wist toch nog wel twee waves te tanken terwijl de warrior terug aan het rennen was. Uiteindelijk krap aan gehaald want ons portal whack tempo ging toch wel omlaag met maar vier mensen.
Ik vond/vind ST eentje van de leuke instances. Voornamelijk omdat Jammal inderdaad leuk cloth spul heeft, ze vest, pants en gloves, jammer dat het geen set bonus heeft.
Ik vond/vind ST eentje van de leuke instances. Voornamelijk omdat Jammal inderdaad leuk cloth spul heeft, ze vest, pants en gloves, jammer dat het geen set bonus heeft.
|{ brrr }] |
Yep, ST heeft inderdaad goede drops voor clothies.
Smane met BRD is ST voor mij persoonlijk een van de leukste instances.
Zodra ik ook maar een kans krijg om te gaan naar een van deze twee, dan neem ik ze altijd aan
Smane met BRD is ST voor mij persoonlijk een van de leukste instances.
Zodra ik ook maar een kans krijg om te gaan naar een van deze twee, dan neem ik ze altijd aan
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 208852
Dit weekend toch maar weer eens de draad opgepakt in WoW en een druid gestart. Besloten de feral weg in te slaan en ik moet zeggen dat het me aardig bevalt! Ik ben tot lvl 22 gekomen (Samen geleveled met een maat van me) wat ik persoonlijk nog erg snel vind. Dit weekend gelijk ook maar DM paar keer gedaan, eerste keer dropte er de 2h mace van die grote tauren(even de naam kwijt, Mister smith kan dat?) alleen een pala needde er op en rollde net iets meer als mij :<. Later bleek hij erop geneed te hebben i.v.m. nice disenchant.. -.-'. iig.. daarna nog een paar keer gedaan maar geen enkele keer dropte die meer. Toen maar even naar stormwind gevlogen een een 2h mace gekocht van de AH. En nu lekker questen in (Podver weer de naam kwijt - Helemaal naar rechts vanuit Goldshire). En heb nu al zin in vanavond! 
Trouwens met ST bedoelen jullie daar Stockade mee? Denk dat ik deze week nog wel Stockade kan doen namelijk, want het is lvl 25+ ofzo toch?
Nog wel even een ander vraagje m.b.t. mijn druid, is er nog een instance die ik binnenkort kan doen (Ben nu dus lvl 22, uitgaand van 1 - 1.5 lvl per avond) waar iets leuks dropt voor mij?
Trouwens met ST bedoelen jullie daar Stockade mee? Denk dat ik deze week nog wel Stockade kan doen namelijk, want het is lvl 25+ ofzo toch?
Nog wel even een ander vraagje m.b.t. mijn druid, is er nog een instance die ik binnenkort kan doen (Ben nu dus lvl 22, uitgaand van 1 - 1.5 lvl per avond) waar iets leuks dropt voor mij?
ST is Sunken Temple en is rond level 50-52. Stockades is erg kort, maar wel grappig. Je kan er een boel quests voor krijgen in Stormwind, Redridge, Darkshire en zelfs in de Wetlands. Zou eerlijk gezegd wachten tot je zoveel mogelijk quests hebt, want qua drops zul je niks vinden in de stockades.
Leuke instance op level 22 vind ik zelf Blackfantom Deep, dat zit in Asshenvale.
Leuke instance op level 22 vind ik zelf Blackfantom Deep, dat zit in Asshenvale.
|{ brrr }] |
ST: Sunken TempleAnoniem: 208852 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:46:
Dit weekend toch maar weer eens de draad opgepakt in WoW en een druid gestart. Besloten de feral weg in te slaan en ik moet zeggen dat het me aardig bevalt! Ik ben tot lvl 22 gekomen (Samen geleveled met een maat van me) wat ik persoonlijk nog erg snel vind. Dit weekend gelijk ook maar DM paar keer gedaan, eerste keer dropte er de 2h mace van die grote tauren(even de naam kwijt, Mister smith kan dat?) alleen een pala needde er op en rollde net iets meer als mij :<. Later bleek hij erop geneed te hebben i.v.m. nice disenchant.. -.-'. iig.. daarna nog een paar keer gedaan maar geen enkele keer dropte die meer. Toen maar even naar stormwind gevlogen een een 2h mace gekocht van de AH. En nu lekker questen in (Podver weer de naam kwijt - Helemaal naar rechts vanuit Goldshire). En heb nu al zin in vanavond!
En binnenkort kun je naar Gnomeregan, have fun
* JeroenNietDoen remembers Gnomeregan, oh the horror
Dit topic is gesloten.