Het Grote World of Warcraft topic - Deel 108 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.898 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 121555 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:35:
Dilemma.

Ik ben nu, in m'n vrije tijd :P, bezig met het levellen van een hunter.

Momenteel heb ik 3 pets:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Om betere ranks abilities te halen, heb ik één free slot nodig, kortom: welke pet ditch ik? :)

De boar gebruik ik nu om te levellen, Humar en de ghost saber zijn nog vrij low level. Eén van deze moet echter foetsie, maar welke? :)

(sorry voor de grote pics, heb de link naar de kleintjes niet meer)
1e: Agathelos the Raging
2e: Humar the Pridelord
3e: Ghostsabre

:Y) ofniet?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:40
osxy schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:30:
[...]

Komt bekent voor dit :) Mijn moeder speelt het ook heeft nu al 2 chars bijna 60 en 1 64 (pally) en me pa die heeft een zooi low-lvls maar hij is nu ook wel lekker bezig met een pally :) Erg leuk dus nooit gezeur als ik nog ff langer doormoet voor raid oid.
Geweldig :+

Kom je thuis
Ma: We eten vandaag gewoon frietjes hoor
Pa: Yup, om 19:30 start de raid, 19:15 aanwezig zijn
Ma: Ik wil daarvoor nog op de AH wat pots inslaan
Kind: Doe mij nog een paar healing pots dan
Pa: Slacker, grind zelf je consumables!

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dilemma.

Momenteel heb ik 3 pets:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Om betere ranks abilities te halen, heb ik één free slot nodig, kortom: welke pet ditch ik? :)

De boar gebruik ik nu om te levellen, Humar en de ghost saber zijn nog vrij low level. Eén van deze moet echter foetsie, maar welke? :)

dan post je ze toch even als links :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-06 21:38

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 135339 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:16:
Speel sinds dit weekend als shadowpriest in raid _/-\o_
Lekker Mind Flay , SW:P en VT spammen, hele group contant vol met mana ( BE pally erbij ) en mn dps is geeneens zo slecht ( gelijk met een mage die met die spellfire set rondloopt )

Zo wil ik wel even blijven spelen met deze spec in raids :)
Nog meer Shadowpriests hier die lekker PvE spelen ?
Ikke :D Shadow priests in raids zijn zo relax :) Geeft echt een voordeel.
Kaap schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:40:
[...]

Kom je thuis

Haha nee zo hardcore zijn ze niet, doen amper instances ook beide meer tijd verdrijf voor de verloren uurtjes..

Bovenstaande tavereel heb ik wel met me broertje die 1 van de 2 MT's is van mijn guild ... Altijd leuk mana pots bij broertje bedelen omdat je ff blut bent xD Ach nu weer ff wat goud grinden voor kara van dinsdag.

[ Voor 39% gewijzigd door Osxy op 12-03-2007 14:44 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Cyberia404 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:14:
Wij hebben gister 4 uur lopen wipen op Prince omdat die #$%# infernals niet mee wilden werken.
Gevecht is te veel luck/random based. Gewoon irritant als je alles goed doet en toch wipe je omdat je gecornered word door Infernals en een Enfeeble op je dak krijgt.
En naar de andere kant to rennen tussen Enfeebles in als hij in phase 2 zit is ook niet alles.
1 keer een attack burst geen dode/parry/block en je krijgt een crushing blow is einde oefening.
4%, 2% etc etc... gewoonweg frustrerend...
True het is erg random. De eerste paar tries die we hadden kwamen de infernals niet eens in de buurt van ons plekje, maar naarmate de avond voorderde steeds enger en enger, constant insluiten. Is gelukkig wel weer een simpel heal gevecht, target de MT en heb geduld. Z'n burst is inderdaad soms te eng voor woorden, tik tik SMACK MT dood.

Wisten het met een SS, combatres en DI 2 1/2 uur vol te houden in dat gangetje vlak voor de pull.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:24
Kaap schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:40:
[...]

Kom je thuis

zou het wel cool vinden..

zie de reclame al voor me...

mijn papa is piloot ...
mijn papa werkt bij de McDonalds.. wow..
mijn papa en mama raiden met mij Gruuls Layer .. AMAGAWD wtfbbq pwnd!!!oneoneoneleven :*)

ennuh, dat 5-6 mobs met siphon life is idd wel te doen. zolang het geen 70's zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

osxy schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:41:
[...]

Ikke :D Shadow priests in raids zijn zo relax :) Geeft echt een voordeel.
Wij hebben 2 vaste shadowpriests nu, ownt op een paar encounters waar healers oom gaan, dat gaan ze met een shadowpriest dus niet (Nightbane bijvoorbeeld). Met class-setup in raids kun je wel een aantal leuke dingen doen door de grotere vrijheid die je hebt door het grotere aantal spelers.

Wanneer een shadowpriest mee is heb ik graag ook 2 locks in de raid (Karazhan) bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-06 21:38

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 27963 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:46:
[...]

Wij hebben 2 vaste shadowpriests nu, ownt op een paar encounters waar healers oom gaan, dat gaan ze met een shadowpriest dus niet (Nightbane bijvoorbeeld). Met class-setup in raids kun je wel een aantal leuke dingen doen door de grotere vrijheid die je hebt door het grotere aantal spelers.

Wanneer een shadowpriest mee is heb ik graag ook 2 locks in de raid (Karazhan) bijvoorbeeld.
Ja bij ons is de group waar ik in zit:
Holy pally
Ik - shadow priest
Lock -constant curse of shadow
Mage
Holy priest

En dan in de MT group nog een lock en een tree druid. + 1x dps en de 2 MT's

Dit geeft ons alle handige buffs in de groupen en een lock die onbeperkt dan lifetappen :P De mage word soms door shammy vervangen welliswaar voor totems.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

@ E.r.w.i.n

je moet degene ditchen die het minste eindpotentieel heeft. En ja er zit verschil in alle pets.

Kijk ook naar wat je wil ... zoals bijvoorbeeld hoge attack speed maar lagerere crits .. of precies omgekeerd. Dus kijk naar attack speed ... damage enz en trek daar je conclusies uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dilemma.

Momenteel heb ik 3 pets:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wel, bewaren is meer voor de skins geloof ik.
Hier staat alle info over pets zo een beetje: http://petopia.brashendeavors.net/

Volgens mij komt die witte skin op hogere levels nier meer voor, van die zwarte is nog een lvl 50 versie.
dynosu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:53:
@ E.r.w.i.n

je moet degene ditchen die het minste eindpotentieel heeft. En ja er zit verschil in alle pets.

Kijk ook naar wat je wil ... zoals bijvoorbeeld hoge attack speed maar lagerere crits .. of precies omgekeerd. Dus kijk naar attack speed ... damage enz en trek daar je conclusies uit :)
Volgens mij is dit niet waar, beide zijn cats daarmee identiek sinds tbc

[ Voor 87% gewijzigd door itsme op 12-03-2007 15:01 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:40
Zijn er mensen hier die op de server Outland spelen?

Vriend van me begint weer met WoW en we willen graag op Outland starten. Horde zal het zijn.

Ik vroeg me namelijk af hoe het zit met de guildtypes. Dat wil zeggen, heeft Outland voornamelijk internationale guilds of zijn het bakken met zweedse, noorse, deense, franse, portugese, russische en whatever je-mag-alleen-joinen-als-je-uit-hetzelfde-land-komt-guilds.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-03-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

dynosu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:53:
@ E.r.w.i.n

Zijn die stats niet gelijk getrokken bij één of andere patch?
itsme schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:56:
Volgens mij komt die witte skin op hogere levels nier meer voor, van die zwarte is nog een lvl 50 versie.
Daar geloof ik niks van, volgens mij is Humar de enige zwarte tiger in het spel. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 12-03-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
@Osxy. wat je dan dus wel krijgt zijn een heleboel cloth dragers, geeft dat geen problemen (zeker priest) omdat die over algemeen ook nog is weinig health hebben. Als frost mage kan ik mij vaak nog redden icm icebarrier, iceblock, CoC en nova, weet niet of dat voor een priest bijv ook makkelijkgaat? 1x melee mob die ff 5x kan slaan en je bent dood
ennuh je moet altijd een mage meenemen (ga mensen nu niet op gekke ideeen brengen anders kan ik dalijk nergens meer spelen :P)

@dynosu
attackspeed is 2.0 voor alle pets

[ Voor 20% gewijzigd door thewizard2006 op 12-03-2007 15:00 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 121555 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:57:
[...]

Zijn die stats niet gelijk getrokken bij één of andere patch?

[...]

Daar geloof ik niks van, volgens mij is Humar de enige zwarte tiger in het spel. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben. :)
Je hebt gelijk ik pakte de panter skin, niet cat :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

thewizard2006 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:58:
@dynosu
attackspeed is 2.0 voor alle pets
Jep, een nerf voor pet en hunter. Veel hunters gebruikte zo'n cat achtige pet met een attack speed van 1.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
iemand enig idee waarom niemand arcatraz botanica black morass of dat soort instances doet? Ik kan nooit een instance groep vinden. Is dit gewoon omdat ik een rogue ben of omdat deze instances nutteloos zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

meska, want die boar is goed in tanken en rup is lekker stealthed :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 208852 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:12:
[...]

Jep, een nerf voor pet en hunter. Veel hunters gebruikte zo'n cat achtige pet met een attack speed van 1.0 :)
ik heb best moeite gedaan voor broken tooth en nu heb ik een standaard skin pet die extra moeilijk was te vinden.. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
DrProctor schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:12:
iemand enig idee waarom niemand arcatraz botanica black morass of dat soort instances doet? Ik kan nooit een instance groep vinden. Is dit gewoon omdat ik een rogue ben of omdat deze instances nutteloos zijn?
gister toevallig voor het eerste botanica gedaan. We kwamen niet verder bij de tweede boss (die elke keer die plantjes summoned) en dan gaat healen. Wat zijn de tactics hiervoor?.
Moet je voor alcatraz niet attuned zijn ofzo?? of kan je die gewoon doen op l70 (zelfde voor black morass). Ik wil ze iig nog doen geen idee of ze vaak gespeeld worden of wat de drops zijn.

Over drops gesproken. Ik gebrui k atlas loot maar daar staan volgens mij niet alles instances van outland in. klopt dat??? Heb er pas wel 1 gedownload maar kan zijn dat dit alleen de enhanced was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:15:
[...]

ik heb best moeite gedaan voor broken tooth en nu heb ik een standaard skin pet die extra moeilijk was te vinden.. *zucht*
Ach, we hebben er lang lol van gehad hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21
Het zijn instances die best moeilijk zijn, en met een crappy PuG meestal vooral tot een hoop frustraties lijdt.

Heb een paar keer BM gedaan, 2 keer met guild groep en 1 keer met een pug. Guild group was pittig. Pug was een ramp.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

arcatraz en black moras zijn echt niet nutteloos.. botanica is een beetje een soort van low70 instance, maar die andere 2 zijn zeer belangrijk voor oa de Karazahn (oid :P) keyquest.. en black moras geeft nog goede loot ook.

tis wel zo dat BM gewoon lastig is met een random PUG, maar voor arcatraz zou je toch wle redelijk wat groups voorbij moeten zien komen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

eendje schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:15:
meska, want die boar is goed in tanken en rup is lekker stealthed :P
Ja, dat was mijn idee ook. :) De boar heb ik sowieso nog nodig tijdens levellen. Wordt daarna natuurlijk wel een hel om die saber te levellen, maar ja. Dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
Kaap schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:57:

Vriend van me begint weer met WoW en we willen graag op Outland starten. Horde zal het zijn.

Ik vroeg me namelijk af hoe het zit met de guildtypes. Dat wil zeggen, heeft Outland voornamelijk internationale guilds of zijn het bakken met zweedse, noorse, deense, franse, portugese, russische en whatever je-mag-alleen-joinen-als-je-uit-hetzelfde-land-komt-guilds.
Speel zelf op Outland, maar dan Alliance. Veel internationale guilds, van alles wat. Bij alliance overheerst iig geen bepaald land. Als ik het een beetje kan inschatten is het bij horde ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

thewizard2006 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:16:
[...]

gister toevallig voor het eerste botanica gedaan. We kwamen niet verder bij de tweede boss (die elke keer die plantjes summoned) en dan gaat healen. Wat zijn de tactics hiervoor?.
Als ie plantjes gaat summonen even om de hoek van de brug staan zodat die plantjes achter je aan komen en niet in de tranquility staan dan zsm killen. Terug en verder met de boss. Flinke dps op de boss houden omdat het anders te langzaam gaat want iedere keer health ie zichzelf een beetje vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLmaN schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:26:
[...]

Speel zelf op Outland, maar dan Alliance. Veel internationale guilds, van alles wat. Bij alliance overheerst iig geen bepaald land. Als ik het een beetje kan inschatten is het bij horde ook zo.
Is er bij de alliance kant ook nog genoeg man te vinden voor de wat lagere instances? Zoals bijvoorbeeld DM / SM etc, of lopen er alleen maar lvl 60+ ? Ik zat zelf te twijfelen of ik op outland zou gaan spelen of gewoon een server zien te vinden waar de meerderheid low lvl is.. Het enigste waar ik mee zit is als die mensen low lvl zijn is het dat het misschien alts zijn die niet zo vaak worden bespeelt en dat je dan alsnog niet binnen een korte tijd een instance goep kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:16
Anoniem: 63072 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:16:
[...]

Maar bah wat zijn die Romulus & Julianne moeilijk zeg. Zonder al te veel problemen Attumen, Moroes en Maiden plat gelegd bij het eerste bezoek. Drie dagen lopen wipen op R&J zelfs flasked up staan de casters (dps en healing) zonder mana voor ze dood zijn. Beste poging hadden we ze allebij op 20% toen waren alle healers OOM, allemaal potions op CD enzelfs shadowfiend gebruikt.

Ik heb nu dus besloten dat ik daar geen 200g per avond aan ga besteden. eerst even wat betere gear in de level 70 instances halen. Dungeon set 3 is al een hele verbetering op wat ik nu aan heb.
ben zelf shadow priest (als enige in de guild nu die raid) en iedereen wilt met me raiden nu ze de voordelen van VT doorhebben voor de healers :P
JSchut schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:31:
[...]

Mijn ervaring is dat net onder de MT met agro blijven je uiteindelijk meer dmg oplevert dan overnuking.... wat overigens nog behoorlijk irritant is ook natuurlijk.
mijn ervaring is dat het healen van de MT uiteindelijk meer oplevert dan em niet te healen |:( *stating the obvious!*
Anoniem: 135339 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:16:
Zo wil ik wel even blijven spelen met deze spec in raids :)
Nog meer Shadowpriests hier die lekker PvE spelen ?
ikke ;) heerlijk nu met 650 shadow dmg, raidbuffed net over de 800 :P
Als je VT, SWP, MF, MF, MF doet dan hou het toch lang uit zeg, stukken beter kwa raiding dan pre TBC toen shadowpriests nog bekend stonden dat hun manapool zo snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ DemO133,

Met de introductie van TBC zijn er een aantal nieuwe realms bij gekomen.
Uit mn hoofd is Karazhan(PVP) er daar een van.
Daar zullen hoogstwaarschijnlijk nog veel low levels rondlopen.

Probeer het daar eens zou ik zeggen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
Anoniem: 208852 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:29:
[...]

Is er bij de alliance kant ook nog genoeg man te vinden voor de wat lagere instances? Zoals bijvoorbeeld DM / SM etc, of lopen er alleen maar lvl 60+ ? Ik zat zelf te twijfelen of ik op outland zou gaan spelen of gewoon een server zien te vinden waar de meerderheid low lvl is.. Het enigste waar ik mee zit is als die mensen low lvl zijn is het dat het misschien alts zijn die niet zo vaak worden bespeelt en dat je dan alsnog niet binnen een korte tijd een instance goep kan vinden..
Me broertje is bezig met het levelen van een dreanei shaman, heb hem nog geen 1 keer horen klagen dat ie geen groep voor instances kon vinden. Al zal het aantal groepen naar die instances wel lager zijn dan op Low servers, omdat Outland toch al een tijdje meegaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Wat kan ik zeggen. Je hebt de groep die met het uitkomen van TBC een nieuwe character is begonnen. Die kunnen prima groepen vinden (heb ik gehoord).

Degene die naar 70 zijn gegaan kunne ook prima groepen vinden (mijn ervaring telt niet echt. Ik heb met healing spec geleveld, probeer maar eens in een stad: Holy priest LFG to .... (healing specced). En je komt om in de whispers :P

De lul zijn degene die op level 30 of wat zaten toen TBC uitkwam die lopen overal net achteraan, of op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59
( ikke heerlijk nu met 650 shadow dmg, raidbuffed net over de 800
Als je VT, SWP, MF, MF, MF doet dan hou het toch lang uit zeg, stukken beter kwa raiding dan pre TBC toen shadowpriests nog bekend stonden dat hun manapool zo snel leeg is. )

en mages doen bijna geen damage meer omdat we totaaal generft zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:39

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 27963 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:34:
[...]
... ... meest lame 2-piece setbonus van alle tier3.5 sets imo.
mja, niet geheel met je eens. Ideaal voor gevechten zoals Moroes (Karazhan), zodat je tenminste een mob kan blijven trappen zonder dat ie uit zijn freezetrap breekt. Alleen de resistfactor is wat minder :(
Wat betreft de manual, mijn excuses :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Omega Supreme: Romulus & Julianne gebruiken wij tijdens phase 2 een judgement of wisdom op hem. Vanaf 20% rustig aan met damage en niks anders dan wanden, vrijwel alle casters zitten dan op 100% mana voor phase drie. Als je horde bent zonder paladin, tja... oldschool MC healing rotation en tijd voor regennen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deadsy33 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:45:
[...]

mja, niet geheel met je eens. Ideaal voor gevechten zoals Moroes (Karazhan), zodat je tenminste een mob kan blijven trappen zonder dat ie uit zijn freezetrap breekt. Alleen de resistfactor is wat minder :(
Wat betreft de manual, mijn excuses :)
Die adds chaintrappen? No offense maar dat lijkt me sterk tenzij je trap-specced bent ofzo, en dan moet je je raidbuild toch even nakijken imo =)

Ik raad toch aan om daar shackle te gebruiken, liefst keer 2, en hooguit 1 keer te trappen tijdens de pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:36:
Wat kan ik zeggen. Je hebt de groep die met het uitkomen van TBC een nieuwe character is begonnen. Die kunnen prima groepen vinden (heb ik gehoord).

Degene die naar 70 zijn gegaan kunne ook prima groepen vinden (mijn ervaring telt niet echt. Ik heb met healing spec geleveld, probeer maar eens in een stad: Holy priest LFG to .... (healing specced). En je komt om in de whispers :P

De lul zijn degene die op level 30 of wat zaten toen TBC uitkwam die lopen overal net achteraan, of op vooruit.
Hier heb ik dus last van. Ik was op een server gestart waar een stel maten van me al op speelde sinds het uit was.. sinds dat ze nu gestopt zijn met gamen zit ik met gebakken peren en krijg ik amper nog een instances groep gevonden voor RFD etc :/ Maandje gestopt geweest en heb besloten dat ik WoW toch leuker vind dan hardcore te CSSen met men clan. Niet dat ik dat niet leuk vond, maar WoW houd je toch in zijn macht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hoe werkt die chess-event eigenlijk..? zit beetje filmpjes op youtube te kijken, maar snap er geen flikker van.. ben atm niet raidend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SouLmaN schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:26:
[...]

*zwaai*

Ook Alliance @ Outland... :P veel internationale guilds idd (al zit ik tegenwoordig in NL-guild omdat ik toch niet actief meer raid... zit nu weer in de guild waar ik ooit ben begonnen, samen met wat andere ex-raiders van verschillende guilds :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venun
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-08-2017
horde zonder paladin komt niet al te vaak meer voor hoor :P

Speel zelf op Auchindoon, server die met TBC uitkwam. Zit nu in een guild met 37 level 70's, waarvan ik atm 64 (bijna 65) ben. Kan niet wachten om te beginnen met het echte raidwerk :) Prot spec dalijk klinkt me als muziek in de oren XD

Venun - 70 Tauren Warrior [prot] Auchindoun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 63072 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:36:

Hmmm, ik heb daar weinig last van, speel nu een Belf mage op Trollbane. Is inmiddels al L34 en ik heb toch behoorlijk wat Wispers gehad voor RFK, BFM en SM om een paar midlevel instances te noemen. Dus het valt wel mee en Trollbane is toch een server waar al heel L70 figuren rondlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

ikke ;) heerlijk nu met 650 shadow dmg, raidbuffed net over de 800 :P
Als je VT, SWP, MF, MF, MF doet dan hou het toch lang uit zeg, stukken beter kwa raiding dan pre TBC toen shadowpriests nog bekend stonden dat hun manapool zo snel leeg is.
Ja dat merkt ik dus gisteren ook, heb nu 720 shadow dmg ;) ( met spelldmg totem, en alle pots kwam ik zelfs op de 999 dmg uit ;)

Gisteren dus Tessian Illhoof , Shade of Aran gedaan , lekker snel down en geen mana problemen voor de healers, daarna Prince gedaan, met 3 healers, maar toch een wipe in de laatste phase

Maar een pve shadowpriest hoort dus geen mind blast te doen :) ? deed ik gisteren dus wel, en echt oom raakte ik niet wat ik ook deed.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zoals al vermeld, wanwege de frustratiegraad.
Ik als priest bedank voor elke PUG voor botonica and Black Morash vanwege het grote gehalte aan mensen die niet eens de grondbeginselen kent van hun class wat het dus tot een hell maakt.
En heb nog nooit een pug gezien die er voor zorgd dat ze manapots ed hebben voor een priest, dus als ik even zo 10 fel manapots and 10 supermanapots verspeel door samen te gaan met een mage die bijv niet eens weet hoe je moet spellstealen is voor mij de lol er gauw af. Trash is goed te doen maar als niemand na 3 keer nog de beginselen van het gevecht niet kent, dan houdt het dus echt op.

Arcatraz is nog goed te doen, maar voor BM en botonica zou ik maar een paar vrienden zoeken om het mee te doen, of je moet 4 uur over hebben om het in een pug te doen. Heb run 4 keer gedaan, 1 keer eindbaas neer (met Paladin als MT-healer ipv mij als priest) dus voor geen botonica meer. Kan mijn geld en pots beter gebruiken voor rep-grinding en heroics.

[ Voor 4% gewijzigd door sabriel op 12-03-2007 16:07 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hmm. Ik wou dat Blizzard je de optie gaf om characters van faction te wisselen. Ik wil m'n alliance characters naar horde kan overhalen, vooral m'n priest. Ik wil met m'n priest de outland quests doen / gear upgrades halen, maar ik heb geen zin om m'n alliance priest te spelen, ben een beetje klaar met alliance spelers. Enige optie is nu dus rerollen; m'n belfje is level 20, maar ik zie een beetje tegen 20-40 op. Geen mount, grote gebieden en relatief saaie quests die ik al veel te vaak heb gedaan.

Muh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:39

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 27963 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:51:
[...]

Die adds chaintrappen? No offense maar dat lijkt me sterk tenzij je trap-specced bent ofzo, en dan moet je je raidbuild toch even nakijken imo =)
Ik raad toch aan om daar shackle te gebruiken, liefst keer 2, en hooguit 1 keer te trappen tijdens de pull.
inderdaad, ik heb imp trap en trap mastery. Deze build is voor mij het handigste omdat ik dan ook in 5 men dungeon prima uit de voeten kan als crowdcontroller. Ik raid dus niet 4 dagen in de week. En damage, achja...alsof die imp serpentsting (voorbeeld) zoveel uitmaakt t.o.v. die imba warlockdots ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 27963 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:51:
[...]

Moroes doen wij tegenwoordig met 1 priest shackle, 1 hunter die chaintrapped (set bonus, geen talents in improved trap), 1 pala die de een add feart, 1 add getankt en doodgemaakt. Tenzij we 2 priests hebben, dan hoeft de pala niet op de add te zitten en kan ie op de hunter trap letten als ie breakt.

De set bonus is dus situationeel vrij goed, je kan hem nl in de ene hoek van de kamer trappen, naar de andere hoek rennen, hij moet om het platform waar moroes op begint heen rennen en dat geeft je genoeg tijd voor je trap cooldown. Mocht ie eerder breken pakt een druid hem op totdat ie hem de trap in kan laten lopen. Vrij goed mogelijk dus, zo niet: vervang je hunters voor mensen die wel kunnen cc'en.

Alles beter dan de 2 piece bold set bonus voor warriors, -2 rage op al mn shouts.... whooptiedoe, 8 rage shouts die ik ongeveer iedere 2 minuten refresh in een gemiddelde instance. Als battleshout/demoshout aoe tanken nog werkte......

[ Voor 17% gewijzigd door Hmzaniac op 12-03-2007 16:27 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 20:25

GG85

.......

Iemand nog wat leuke lvl70 aoe grindspots voor m'n frostmage? ik heb pre TBC van 50-60 alleen maar ge-aoe grind en ben toen weer naar single target frost gestapt voor 60-70.

Maar nu ik eenmaal 70 ben wil ik toch wel weer wat gaan aoe grind ivm de casflow maar tot nu heb ik nog niet echt leuke spots kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venun
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-08-2017
mjah, wil ook m'n alliance priest wel overhalen naar horde side (for the horde!), maar zal toch geen optie zijn :) jammer genoeg.

Vind bloodelfs redelijk slecht eruitzien btw, van die verwaande manwijven met die rare huppelsprong :( en die bloodelf quests vallen me ook vies tegen zeg, had even een bloodelf priest gemaakt tot level7 ofzo, maar van dat gebied wordt ik echt zo gek, heb direct m'n alt nu een druid gemaakt :P stuk beter. /moo > bloodelf alleen al :D

Draenai, of hoe je het ook spelt, zijn overigens wel supervet :) zou er graag een zijn, ware het niet dat ik nu horde ben :P

Venun - 70 Tauren Warrior [prot] Auchindoun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Draenei is wel geinig enzo ... maar uit pure gewoonte had ik mijn draenei paladin wel naar human gebieden gehaald omdat ik die quest van voor naar achter ken ... Meh gewoonte dieren he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 13:28
BootVluchteling schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:54:
hoe werkt die chess-event eigenlijk..? zit beetje filmpjes op youtube te kijken, maar snap er geen flikker van.. ben atm niet raidend..
Zerg de king

sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

dynosu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:25:
Draenei is wel geinig enzo ... maar uit pure gewoonte had ik mijn draenei paladin wel naar human gebieden gehaald omdat ik die quest van voor naar achter ken ... Meh gewoonte dieren he :/
De tijd dat je er over doet om daar naar toe te lopen was je al level 10 ofzo. Had ik echt de moeite niet voor gedaan

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Kaap schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:57:

Ik zit wel op Outland....met een undead priest :P

Zit ook nog wel op andere serversi..maar jah :D

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Heb ik ook gedaan, maar pas op lvl 20. :) Imba questrewards op die Draenei eilandjes. (ring met hit/crit, chest met agi/AP, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:39:
Heb ik ook gedaan, maar pas op lvl 20. :) Imba questrewards op die Draenei eilandjes. (ring met hit/crit, chest met agi/AP, etc)
De quest rewards van b-elfs waren ook niet mis als rogue zijnde! Veel stuff met agi/stamina, een ring met hit/crit en je kreeg van een bepaalde group quest een nice sword en van de andere een vet imba daggertje (voor dat level dan ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Crowmeister schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:29:
[...]

De tijd dat je er over doet om daar naar toe te lopen was je al level 10 ofzo. Had ik echt de moeite niet voor gedaan
mischien wel als je zou lopen, maar waar heb je nou mages en warlocks voor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Zijn er soms gebieden waar je spelers van de andere faction niet kunt aanvallen? Ik snap het namelijk niet helemaal. Zat eergister in Badlands en was al uren bezig om mithril te vinden. Tot vier keer toe kaapte een *@&# undead een node voor mijn neus weg terwijl ik naast de node een beestje stond te slopen. Daar werd ik behoorlijk giftig van, maar ik kon 'm niet aanvallen en kreeg steeds een melding in de trant van (weet niet precies) "invalid target". Had 'm makkelijk kunnen hebben, maar dat wilde maar niet lukken :/

Kan dat alleen maar als ie PvP aan heeft staan of zo? Zou raar zijn, want ik meen toch dat ik al eens in de pan gehakt ben terwijl ik nooit PvP aan heb staan ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:25
Ben nu met me pala 54 en holy gespecced :) Is toch ook wel lachen om een keer healertje te spelen(voorheen alleen maar dps classes :P)

Party bestand uit Paly(ik) 2 locks een warrior en een hunter die later vervangen werd door een druid.
Hebben na de 1e boss maar een felgaurd van 1 van de locks als tank gebruikt omdat die constant de agro van de warrior stal |:( en het ging nog goed ook 8)7

Maar was die warrior echt gewoon slecht dat die felgaurd constant won qua agro of is die felgaurd zo damn overpowered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Venun schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:23:

Vind bloodelfs redelijk slecht eruitzien btw, van die verwaande manwijven met die rare huppelsprong :( en die bloodelf quests vallen me ook vies tegen zeg, had even een bloodelf priest gemaakt tot level7 ofzo, maar van dat gebied wordt ik echt zo gek, heb direct m'n alt nu een druid gemaakt :P stuk beter. /moo > bloodelf alleen al :D

Draenai, of hoe je het ook spelt, zijn overigens wel supervet :) zou er graag een zijn, ware het niet dat ik nu horde ben :P
Nou, ik speel nu met een Belf female Mage, en ik vind het toch wel een aantrekkelijke char, als je het zo zou mogen zeggen :P , ziet er tenminste beter uit dan die lelijke Night Elf females. Ben zowiezo geen Aliance fan. Al mijn chars zijn Horde, een druide koe, een ondode Rogue en een Blood Elf Mage. Dit komt ook omdat ik in Warcraft III Undead of Horde heb gespeeld, simpelweg omdat daarin gewoon de coolste figuurtjes in zaten. Vooral die Abominations vond ik altijd cool. :)

En wat betreft het start gebied van de Bloodelfs, ik vond het best wel te doen, de Ghostlands heeft iets weg van Duskwood en Deathholme zou je kunnen vergelijken met de Eastern Plaguelands en vooral dat stuk bij rondom Stratholm ziet er een beetje het zelfde uit als Deathholm.

Maar inmiddels zit ik al lang weer op Azeroth pre-TBC en gaat het wel weer, ik heb inmiddels weer veel plezier om het voor de 3e keer weer over te doen. En toch ben ik nu al quest's tegengekomen die ik nog niet eerder had gedaan. Ik zag in het begin ook eerst af om de 1e 10 a 20 LvL's opnieuw te doen, maar ben alweer hard onderweg naar 40 voor een mount en daarna de epic versie daarvan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verxx schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:01:
Ben nu met me pala 54 en holy gespecced :) Is toch ook wel lachen om een keer healertje te spelen(voorheen alleen maar dps classes :P)

Party bestand uit Paly(ik) 2 locks een warrior en een hunter die later vervangen werd door een druid.
Hebben na de 1e boss maar een felgaurd van 1 van de locks als tank gebruikt omdat die constant de agro van de warrior stal |:( en het ging nog goed ook 8)7

Maar was die warrior echt gewoon slecht dat die felgaurd constant won qua agro of is die felgaurd zo damn overpowered?
Nou, mits ze hetzelfde lvl waren natuurlijk zou die warrior dat toch wel moeten winnen hoor. Tenzij er meerdere mobs tegelijk werden getankt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb zelf een warrior en ik zal nooit overagged worden door een pet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verxx schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:01:

mja een combinatie gok ik... Felguard heeft een ability die hoop threat genereerd (Anguish: Taunts the creature, increasing the chance that it will attack the Felguard.) dus als felguard meteen die skill doet krijgt ie ws aggro waardoor warrior niet veel rage op kan bouwen (omdat ie geen klappen krijgt) waardoor ie z'n skills niet kan gebruiken...

maar 't lijkt me sterk dat je als warrior aggro blijft verliezen zodra je die hebt... dus misschien een beetje een noob-warrior ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:50
Viggen schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:09:
[...]

mja een combinatie gok ik... Felguard heeft een ability die hoop threat genereerd (Anguish: Taunts the creature, increasing the chance that it will attack the Felguard.) dus als felguard meteen die skill doet krijgt ie ws aggro waardoor warrior niet veel rage op kan bouwen (omdat ie geen klappen krijgt) waardoor ie z'n skills niet kan gebruiken...

maar 't lijkt me sterk dat je als warrior aggro blijft verliezen zodra je die hebt... dus misschien een beetje een noob-warrior ;) :P
Een beetje het type "ik gebruik geen sunders die doen geen damage" (en ja die warriors bestaan :P)
Of "kan ik niet gewoon tanken met mijn 2-hander?" :P

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Ikke_Niels schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:13:
[...]

Een beetje het type "ik gebruik geen sunders die doen geen damage" (en ja die warriors bestaan :P)
Of "kan ik niet gewoon tanken met mijn 2-hander?" :P
kom ze gelukkig nooit tegen :P komt ook omdat ik meestal zelf tank ;) :P

/roar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Viggen schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:17:
kom ze gelukkig nooit tegen :P komt ook omdat ik meestal zelf tank ;) :P
We hadden een keer een maraudon group (semi-pug) toen m'n priest nog een klein priestje was. Hadden een LFM: tank gedaan, kregen een warrior, die leuk 2 zwaarden tevoorschijn haalde en GEEN aggro kon houden en uberhaupt alles behalve z'n huidige target compleet negeerde. Nja, er is ook maar zoveel dat fade kan doen, en bovendien dump je aggro dan fijn op iemand die daar ook niet op zit te wachten.

Heben 'em dus voor de keuze gesteld: shield dragen en serieus tanken, of opzouten, want op een DPS warrior zaten w niet te wachten. Nouja, toen kregen we dus een hele "je betaalt niet voor mijn speeltijd" tirade |:( Nee lul, jij ook niet voor de mijne, welke je nu aan 't verspillen bent. Gelukkig kwam toen een guildy warrior online, dus /kick en toen lekker die enorm schattige princess gaan killen.

Zulke types kom je niet erg veel tegen, maar ze zijn er wel. We hebben in onze guild gelukkig een paar goeie tanks zitten, en 1 ervan is prot specced en het is voor mij echt onmogelijk van hem aggro te pullen als 'ie 3 mobs of minder op zich heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170235

Nou ik heb het WoW'en ook weer opgepikt :)
Ik was een tijd gestopt omdat het me niet meer kon boeien maar ik zit er nu weer kompleet in :9
Ik speel Alliance op Trollbane, Night Elf Hunter - Rytze lvl 47 en een lvl 26 Draenei Paladin - Draanin (wat een fantasie heb ik :+ )
dus even zwaaien naar iedereen O-)

edit : om deze post wat meer nut te geven: Zijn er hier ook mensen die levelen totaal niet leuk vinden :/ Op een of andere manier ben ik dit steeds vervelender gaan vinden. Ik zie het niet echt als een doel maar het lijkt mij vele malen leuker om op 70 vol voor de pvp of raiding te gaan :*) Maarja dat duurd nog wel een tijdje (heb niet zoveel tijd) O-)

owja dit kwam net voorbij in onze GC :9

<51> : Where is Darnassus
<42> : lol
<48> YOUR 51 AND DONT KNOW THAT?
<51> Nope i dont
<47> That's worth a ROFL
<70> LOL
En zo ging het een tijdje door :P

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 170235 op 12-03-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Weakling schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:55:
Zijn er soms gebieden waar je spelers van de andere faction niet kunt aanvallen? Ik snap het namelijk niet helemaal. Zat eergister in Badlands en was al uren bezig om mithril te vinden. Tot vier keer toe kaapte een *@&# undead een node voor mijn neus weg terwijl ik naast de node een beestje stond te slopen. Daar werd ik behoorlijk giftig van, maar ik kon 'm niet aanvallen en kreeg steeds een melding in de trant van (weet niet precies) "invalid target". Had 'm makkelijk kunnen hebben, maar dat wilde maar niet lukken :/

Kan dat alleen maar als ie PvP aan heeft staan of zo? Zou raar zijn, want ik meen toch dat ik al eens in de pan gehakt ben terwijl ik nooit PvP aan heb staan ...
Als je op een pve server zit kan je de andere niet aanvallen zonder dat je tegenstander pvp enabled is. Als jij hebt gepvpd in de battlegrounds en je vergeet het uit te zetten dan kan het idd zomaar lijken alsof jij altijd word gekilled terwijl je pvp nooit denkt te hebben aanstaan ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155768

Hmm, iets waar ik tegen aan loop als Rogue.

Elke party wil altijd persee een mage hebben in zijn groep en ik kan er maar niet achter komen waarom.. Een redelijke rogue doet zoveel meer damage dan een mage, er is nog geen mage die mij bij kan houden kwa damage in een instance of raid, en voor het sheepen hoef je het ook niet meer te doen..

Shattered Halls bijvoorbeeld, is ZOVEEL makkelijker met twee rogues. Ik vind dat het snel down krijgen van een grote groep elites (zoals die groepen met legionaires erin) zoveel belangerijker is dan het goed crowd controllen van een groep en alles gecontroleerd killen..

Wat ik gewoon doe is, evasion aan, blade fury aan en evasion tanken, legionaire snel down en dan de rest zoveel mogelijke slice en dicen en stunlocken. Mages zijn allemaal maar goed in aggro van e tank afpakken en doodgaan als je het mij vraagt..

Zoek mij maar eens op op de Armory

Nickname: Nymphomania
Server: Bronze Dragonblight

Combat fist :D

Heb trouwens net mijn Artasian Flying mount gehaald :) echt SUPER :D

Hoe vraag je? Mining power levellen naar 375 in 3 daagjes werk met een power level guide online voor ore locations en een deal maken met een Jewel Crafter en het geld stroomt binnen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 12-03-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Elke party wil altijd persee een mage hebben in zijn groep en ik kan er maar niet achter komen waarom..
Hehe water/food?

Ja qua dmg doet een rogue toch wel meer. Laatst nog in shadowlabs met een rogue. Hij zat op 40% en ik rond de 28%. Al ging ie wel 4 keer keer dood tegen 1 keer van mij. En ook een lock die zelfs minder dmg dan me deed. Zal wel geen risco willen nemen..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159374

Zozo ik ben ook weer semi terug :)

Vorig jaar/seizoen heel erg veel gespeeld, 50 days /played in 6 maanden,
Paladin lekkere gear en alles, account verkocht aan een vriend tegen vriendenprijs
Vriend heeft me nu gratis een account gegeven met lvl 54 draenai shaman en 65 NE warrior
Was weer van een vriend van hem die stopte, staat nog ruim een maand speeltijd op :)
Ik ga nu weer rustig beginnen, beetje in de weekenden spelen enzo, doordeweeks speelt een
vriend van me op het account, doet een beetje farmen lvlen enzo, ik doe de leuke dingen:P

Heb nu alleen een vraagje: Wat is de beste shaman spec om te lvlen? heb totaal geen ervaring met shaman's, ik ben nu resto, heb een glowing brightwood staff en über +healing gear, zal ik zo doorgaan tot lvl 70 of raden jullie mij een andere spec aan? Ik kan wel lekker veel damage doen, damn shaman is zo anders dan pally, veel sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had vandaag ook iets in Actatrez. Een paladin die weigerde om mij Blessing of Might te geven in plaats van Blessing of Salvation omdat hij bang was dat ik te snel doodging..

Ik kan er gewoon niet meer aan feinten tegenwoordig, hoeveel ik ook feint ik krijg altijd na verloop wel tijd wel aggro. Ik moet me toch niet in gaan houden?

@ izziewizzie, je moet gewoon levellen in de spec die jou het best bevalt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 12-03-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:52
Een vraagje voor de warriors (tanks): is het mogelijk om goed te tanken met een
41/5/15 build? Dus een zogenaamde Defiance build met Last Stand.

Vroeger tankte ik met een gelijkaardige build (nuja, 31/5/15 natuurlijk ;) ) ongeveer
alles qua raid content waar ik aan kon geraken, maar ik vroeg mij af of het nu
ook nog een goeie build is om te tanken.

De Arms tree lijkt mij op eerste zicht toch een paar leuke en/of nuttige zaken
te hebben die ook voor het tanken goed van pas komen: weapon mastery, endless rage,
second wind,...

Dusja, pro tanks teach me! :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-04 13:58
Hallo,
Ja deze vraag komt misschien als een noob over en ja dat ben ik eigenlijk ook wel in WoW (ook al heb ikeen lvl 52 maar goed dat is makkelijk) de termen daar ben ik absoluut niet goed in. Natuurlijk heb ik mijn vraag al gegoogled (sorry google maar het blijft een leuk werkwoord). Het de GoT search ook al uitgevoerd. Maar het wordt er voor mij niet duidelijker op.
Mijn vraag is wat betekend nerfed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nerfed betekent als er een patch uitkomt waarin een bepaalde klasse een stuk naar beneden word gehaald bijvoorbeeld door verandering van schade die de klasse doet of iets degelijk, dit gebeurt vaak wanneer een klasse teveel in iets uitblinkt zoals bijvoorbeeld de Druid nerf patch van laatst waarin hun tank eigenschap een heel stuk slechter is gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159374

Te Laat :)

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 159374 op 12-03-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Kampioen

ik zou full prot gaan als ik jou was, maar ik ben geen tank O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 12-03-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Dank voor je reactie...
Na het lezen van de vorige pagina had ik al zo'n vermoeden. (Mijn crits waren opeens uitermate hoog, en ja ik lees de patchnotes meestal niet, heel soms wel eens). En nu weer iets lager.
Maar mijn feral druid met de juiste pots (agi+ str) nog steeds goed critten hoor en mijn guild vind ze ook vet goed voor een lvl 52. Ben trouwens opzoek naar een leuke armor set voor mijn druid en dacht aan deze Shadowcraft Armor Set (http://www.thottbot.com/?set=184). Ik lees hier en daar dat deze voor rogues zijn maar een druid zou deze set toch ook kunnen gebruiken. Of heeft iemand een betere set voor een druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shadowcraft is idd wel goed voor een druid tank hoor, maar ik zou er geen moeite voor doen en gewoon rustig door levellen totdat je 70 bent en dan voor de wastewalker set gaan :), uber veel dodge en lekker veel gem slots (met weer meer ap en +dodge rating bonus ^^) :)

Ik word regelmatige geflamed door druids omdat ze denken dat die patch gedaan is omdat Rogues teveel klaagden over de damage die droods deden in instances.. Maar zelfs na de patcheb heb ik liever een goeie druid tank dan een nub prot warrior ( er zijn gewoon maar weinig mensen die als warrior goed kunnen tanken ). Thunderclap word veel te weinig gebruikt, warriors gebruiken battle shout te weinig, en ook word er veel weinig gesundert. Ik zou bijna zelf een warrior gaan levellen puur uit ergernis.

Er word mij ook erg vaak gewhispered onder instances door de healer "This warrior is ebayed"

best grappig :p

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 12-03-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:52
Anoniem: 155768 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:33:
@ Kampioen

ik zou full prot gaan als ik jou was, maar ik ben geen tank O-)
Bedankt voor het compliment, maar mijn nickname is Kapoen ;)

Full prot zie ik niet echt zitten, ik ben dan wel een carebear maar een
char kompleet nutteloos maken buiten raids wil ik niet.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, ik bedoel je moet dan een beetje een afweging maken, het is net als een priest die neit graag holy wil zijn maar liever shadow wil zijn omdat het gewoon veel cooler is. Om de dag respeccen is ook een duur geintje maar ja, je doet het voor je team he.

Damn wat ben ik blij dat ik Rogue ben :D

Sorry voor typo ^^, vind jij vast niet zo erg :p

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 12-03-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-05 22:46

we_are_borg

You will Comply

Weet iemand wanneer de nieuwe instances van outland toegevoegd gaan worden aangezien er maar een aantal nieuwe nu zijn.

Ik vind trouwens ook dat Blizzard Kara mag herzien een 10 man instance en dan ook nog 7 dagen is gewoon te weinig. Er zijn guilds die momenteel stuk lopen erop.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je al heroics gedaan? Weet je waarom guilds vastlopen op Kara? Omdat ze te slecht gegeared zijn, die rennen zodra ze 70 zijn gelijk kara in.. Je moet eens kijken hoeveel goeie spullen er droppen in de Heroic Instances :), en die zijn echt wel een uitdaging hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
thx voor de tip ff kijken voor wastewalker set op thottbot.
Ziet er wel goed uit.
Het probleem alleen met mij is is dat ik maar 1 keer in de week WoW voor ongeveer 6 tot 8 uur speel (dus duurt nog wel ff voordat ik lvl 70 ben).. En ik wil nu gewoon een goede set hebben en mijn guild helpt ook mee met zoeken, als ie toevallig dropt en als ze in de buurt zijn.
Ik vindt het alleen wel jammer van Blizz dat ze geen druid feral set hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qwaurck schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:19:
thx voor de tip ff kijken voor wastewalker set op thottbot.
Ziet er wel goed uit.
Het probleem alleen met mij is is dat ik maar 1 keer in de week WoW voor ongeveer 6 tot 8 uur speel (dus duurt nog wel ff voordat ik lvl 70 ben).. En ik wil nu gewoon een goede set hebben en mijn guild helpt ook mee met zoeken, als ie toevallig dropt en als ze in de buurt zijn.
Ik vindt het alleen wel jammer van Blizz dat ze geen druid feral set hebben.
Misschien word het tijd dat je je school en werk links laat liggen en een full time addict word net zoals de rest van ons hahahaha >:)

*ik post vanaf mijn werk hier LOL*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
[/quote]Misschien word het tijd dat je je school en werk links laat liggen en een full time addict word net zoals de rest van ons hahahaha

*ik post vanaf mijn werk hier LOL*
[quote]
hehe nee ben niet addicted (alhoewel ik een half jaar zonder baan heb gezeten en toen ben begonnen op fun servers en na 2 maanden fun servers toch maar WoW gekocht te hebben want fun servers zijn dermate saai).
Alhoewel ik droom wel vaak over WoW vooral als ik nieuwe gebieden heb ontdekt. Dus misschien toch wel addicted
Hebben andere dat ook?
Ja ik heb een baan, woon op mezelf en heb een vriendin (die gamen niet leuk vindt) en heb met mezelf afgesproken speel het niet te vaak anders ben ik bang dat ik het niet leuk meer ga vinden.
*posten van je werk zal je baas leuk vinden :P

[ Voor 0% gewijzigd door qwaurck op 12-03-2007 21:53 . Reden: ja ff quote's erin verwerkt maar ging niet zo goed :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik droom alleen maar over mooie blonde female night elf priests O-)
Ik heb nog nooit over nieuwe gebieden gedroomt :).

En bij mij was het juist andersom, ik heb nu ook 40 dagen played in 6 maandjes tijd.. En ik vind het nog steeds leuk, steeds weer nieuwe gear enzo krijgen. Maar soms kan het ook wel behoorlijk frustererend zijn, laatst zijn de Leggings of Assasisation voor mij weg geninja'd door een Feral Druid
:(

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 12-03-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Anoniem: 155768 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:53:
Ik droom alleen maar over mooie blonde female night elf priests O-)
Ik heb nog nooit over nieuwe gebieden gedroomt :).

En bij mij was het juist andersom, ik heb nu ook 40 dagen played in 6 maandjes tijd.. En ik vind het nog steeds leuk, steeds weer nieuwe gear enzo krijgen. Maar soms kan het ook wel behoorlijk frustererend zijn, laatst zijn de Leggings of Assasisation voor mij weg geninja'd door een Feral Druid
:(
hehe female night elf priests.
Ja heel leuk voorbeeld van een droom ging door Shimmering Flats or whatever its called (je weet wel bij die race baan), heb dus gedroomd dat ik en me guild gingen racen :)
Ow WoW is erg frustrerend vooral sommige groups, heb iets van 20x ZF moeten doen voordat ik eindelijk een groep had gevonden die voor alles ging. Ja ben je bezig in ZF boss killed en gaan ze weg... zucht. Of een resto druid die [Jinxed Hoodoo Skin] wilt hebben, terwijl ik feral ben en zo boos wordt dat ze als een gek rond gaat rennen.... zucht

[ Voor 0% gewijzigd door qwaurck op 12-03-2007 22:29 . Reden: ff zinnen aanpassen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Vanavond voor de 2e keer Shadow Lab gedaan.

Vorige week al een keertje, toen met een Warrior, Mage, Shaman en lvl 67 Priest, nu met een Druid, Shaman, Shadowpriest en een Hunter.

Ging dus onverwachts even veel beter zeg, geen enkel problemen gehad met die packs voor de 2e boss, die Freezing traps zijn echt minstens zo goed als Sheep bleek, en de bosses gingen allemaal snel en gemakkelijk neer.

Ook nog Greatsword of Horrid Dreams aan overgehouden, 2e drop in 2 runs.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:33

RMB

Nee, geen right mouse button!

Hoi, ik heb WoW gespeeld op deze computer. Nu heb ik de computer opnieuw geïnstalleerd en WoW erop gezet.
Dat gaat de patch automatisch downloaden. Dit heb ik gedaan, met succes... de patch wordt geïnstalleerd. met succes volgens het schermpje.

Nu start ik het spel op, en begint hij weer hetzelfde te downloaden.
Ik heb het spel op de pc van een vriend geprobeert en daar precies hetzelfde probleem.

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20380

Bah ik haat die snelle respawn tijden in Kara. Na 2-3 tries op een boss kan je weer opnieuw gaan clearen :(

Mja 1ste baas nu al voor de 3de keer down, alleen lopen we nu al de derde dag te whipen op Moroes :(
Dus als iemand tips heeft graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

RMB schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:03:
Hoi, ik heb WoW gespeeld op deze computer. Nu heb ik de computer opnieuw geïnstalleerd en WoW erop gezet.
Dat gaat de patch automatisch downloaden. Dit heb ik gedaan, met succes... de patch wordt geïnstalleerd. met succes volgens het schermpje.

Nu start ik het spel op, en begint hij weer hetzelfde te downloaden.
Ik heb het spel op de pc van een vriend geprobeert en daar precies hetzelfde probleem.

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is??
Hij moet meerdere patches downloaden en installeren he, stuk of 3 geloof ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

allemaal van meer dan 600 mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
als je pech hebt en je hebt geen outlands, dan kan het erg lang duren
Heb je de "burning Crusade" ook, dan die installeren, dan hoef je niet zo veel meer te patchen

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

oke dankje! dan installeer ik die even, vandaag toevallig gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Weer even wat over druids. Voor TBC keek ik eens een filmpje op internet van een druid en die kon er wel wat van. Hij bashte bijvoorbeeld de tegenstander > ging cat > spamde shred. Maar als ik in bearform iemand bash en ik ga dan shapeshiften naar cat (dus uit bear) dan is de bash niet meer actief.

Waarom is dit? Het is toch juist de bedoeling het zo te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 13:28
Anoniem: 20380 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:08:
Bah ik haat die snelle respawn tijden in Kara. Na 2-3 tries op een boss kan je weer opnieuw gaan clearen :(

Mja 1ste baas nu al voor de 3de keer down, alleen lopen we nu al de derde dag te whipen op Moroes :(
Dus als iemand tips heeft graag.
Neem een shadowpriest + bubbleboy mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 155768 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:09:
Ik had vandaag ook iets in Actatrez. Een paladin die weigerde om mij Blessing of Might te geven in plaats van Blessing of Salvation omdat hij bang was dat ik te snel doodging..

Ik kan er gewoon niet meer aan feinten tegenwoordig, hoeveel ik ook feint ik krijg altijd na verloop wel tijd wel aggro. Ik moet me toch niet in gaan houden?

@ izziewizzie, je moet gewoon levellen in de spec die jou het best bevalt :)
als jij moet feinten in een 5 man instance dan moet je een andere tank zoeken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
gister eindelijk shadow labyrinth gecleared. Met vorige groepen gaven mensen het bij de 2e boss al op (dat MC is behoorlijk irritant, zeker als mana gebruiker, blizzards spammen, alle armours gebruiken (mage, ice etc), arcane blast, coldsnap (8min cooldown). Als hij nu gewoon gelijk is een keer iceblock doet :D). Gister was het een eitje maar 8x gewhiped en 3 uur spelen was murmur al down (redelijk sarcastisch). De warlock was bijna elke keer gelijk dood, zucht, de warrior kon vaak geen aggro houden (duurde best lang voor hij sunders erop kreeg). holy pala was echt super. Rogue die continu disco had. Helaas geen drops van murmur (heeft een mooi zwaard en wat andere cloth). En nu verder met de kara chain (geen idee waar ik nu heen moet).

waarom mage > rogue? als frostmage zijnde lijkt mij dat de control (frost nova, CoC voor slowen) eventueel langzaam pullen met frostbolts, AOE wanneer er meer dan 4mobs bij elkaar staan. sheep > sap uiteraard (resheep). Daarnaast kan ik altijd aggro dumpen door iceblock en weer opnieuw aanvallen. blink om uit vervelende situaties te vluchten. Moet er wel bijzeggen dat ik nog nooit een rogue heb gespeeld (kan die niet shackle doen en soort van counterspell?? pummle?)
kwa dmg sta ik niet bovenaan, maar ik kan er zeker voor zorgen dat er minder whipes komen door de healer ff net meer tijd te geven om te healen etc.

Daarnaast nog een vraag over invisible in dungeons. Deze mooie nieuwe optie voor mages. Ik heb zo'n vermoeden dat dit hier niet werkt want als we whipen en ik ga invisible en ik word weer zichtbaar dan krijg ik alles achter me aan.

Sockets: wanneer heeft het zin om sockets te gaan vullen. Zo heb ik nu 1 item waar een blue en meta socket inzitten. Kwa stats is hij iets beter dan wat ik nu heb alleen niet kwa spelldmg. Nu kan ik er dus een blauwe gem (of paars of ....) inzetten maar die zijn stervens duur ( 50 - 200 gold). Daarnaast is er voor die meta iets van 5 red en 5 yellow gems nodig. Kan ik deze dan beter gewoon verkopen en wachten op een betere. Ik heb nu deze http://www.wowhead.com/?item=30515 en het socket item is http://www.wowhead.com/?item=28183

Heeft iemand toevallig een guide met alle chains die gedaan moeten worden en wat nodig is om dungeons op heroic mode te spelen etc.

Iemand al ervaring met herioc?? Zijn het gewoon dezelfde instances waar alleen de mobs een hoger level hebben (meer resistance) of gewoon meer health en slaan ze harder?

[ Voor 6% gewijzigd door thewizard2006 op 13-03-2007 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Gisteren hebben we Prince Malchezaar down gekregen 8) , na een paar tries en wat gekloot met die infernals ging hij er toch aan.

Maar kan je nu beter voor Netherspite gaan of meteen naar Nightbane?

Netherspite lijkt me makkelijker als je het gevecht snapt, of zie ik het verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Naar mijn weten zit cold snap op een 10 min cooldown, ipv 8 ;)
Daarnaast kan ik altijd aggro dumpen door iceblock en weer opnieuw aanvallen. blink om uit vervelende situaties te vluchten. Moet er wel bijzeggen dat ik nog nooit een rogue heb gespeeld (kan die niet shackle doen en soort van counterspell?? pummle?)
Rogues kunnen niet een aggro dump doen wil je zeggen(vanish!), maar het werkt niet zo lekker als iceblock. Rogues kunnen ook zeker een soort van CS doen, namelijk kick.. Pummel is van een warrior afaik. :P En.. Een rogue die kan shacklen? Doe mij die skill ook eens. :D
kwa dmg sta ik niet bovenaan, maar ik kan er zeker voor zorgen dat er minder whipes komen door de healer ff net meer tijd te geven om te healen etc.
Je mag dan nog wel zo pro zijn om te zorgen dat er minder whipes komen, maar als jij zelf niet over de skills beschikt om fatsoenlijk te kiten, dan heb je nog grotere problemen. Een mage met aggro is een squishie, dat is een feit. 2 mobs voor 3 sec op je en je bent kei dood. Of je nou fire of frostspecced bent..

Over de sockets.. Ga ze pas vullen met duurdere gems als de items epics zijn (of gelijk aan), dan kan je wel van die duurdere gems gebruiken... Ik heb nu voor mijn spellfire + spellstrike set over al Living rubies inzitten, aka 70g per stuk...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
( Daarnaast nog een vraag over invisible in dungeons. Deze mooie nieuwe optie voor mages. Ik heb zo'n vermoeden dat dit hier niet werkt want als we whipen en ik ga invisible en ik word weer zichtbaar dan krijg ik alles achter me aan. )

ditheeft mijn leven al wel 50 x gered nu blink weg doe invisility. je krijgt ze puur op je af omdat de rest van je party op je afkomt, als ik het doe blink ik naar een lege hoek en gebruik het dan. laatste tijd ben ik als enigste nog levend bij een wipe samen met een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
[quote]jarnotjuh schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:39:
[...]

Naar mijn weten zit cold snap op een 10 min cooldown, ipv 8 ;)

je kunt dit met ice floes minder maken, net dat ice block dan 4 min cooldown heeft en 8 sec cone of cold

(soz dubbelpost)

[ Voor 3% gewijzigd door remcio op 13-03-2007 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
remcio schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:40:
( Daarnaast nog een vraag over invisible in dungeons. Deze mooie nieuwe optie voor mages. Ik heb zo'n vermoeden dat dit hier niet werkt want als we whipen en ik ga invisible en ik word weer zichtbaar dan krijg ik alles achter me aan. )

ditheeft mijn leven al wel 50 x gered nu blink weg doe invisility. je krijgt ze puur op je af omdat de rest van je party op je afkomt, als ik het doe blink ik naar een lege hoek en gebruik het dan. laatste tijd ben ik als enigste nog levend bij een wipe samen met een hunter.
Je spreekt jezelf tegen... Eerst zeg je dat het niet werkt, en daarna wel.

Punt is, het werkt alleen(mijn ervaring) als iedereen doodgaat in die tijd dat jij in je invisibility zit.. Als jij eruit komt en er zijn nog mensen levend, dan ga jij er net zo goed aan. Keertje geprobeerd @ maulgar, maar meneer komt mooi achter je aangelopen. :P
Ook is het niet echt aan te raden met bosses die een aoe attack doen, je gaat er te snel weer uit. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.