ik heb al sinds een jaar of 4 een kingwin w1 waterkoelings set, presteert wat mij betreft prima, nu was het graka koelblok lekgeraakt (gelukkig hing hij onderaan in de pc). deze heb ik vervolgens onderzocht en het bleek dat de soldeerrandjes lekten en heb het blok toen proberen te maken, uiteindelijk heb ik hem effe uit elkaar gehaald, best nog aardig blokje, zit een flinke slingerdeslang route in voor het water, van de week ga ik hem proberen te fixxen in het IPO lab op school, ff met gasbrandert erop los gaan.
Ik hoorde van veel mensen dat het pompje niet al te best is en dat deze vaak stuk gaan maar moet zeggen dat dit het eerste probleem is waar ik tegenaan ben gelopen
Ik hoorde van veel mensen dat het pompje niet al te best is en dat deze vaak stuk gaan maar moet zeggen dat dit het eerste probleem is waar ik tegenaan ben gelopen
Adjust non olet, plerumque...
^^ Psst, wij zijn inmiddels hier aangeland: [Ervaringen] Waterkoeling en onderdelen/setjes
Ehm.. dit si wel een oude koe hoor... Op slot dus
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.