[Plasma] Panasonic TH42PV62EH voor 999€

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 14.605 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 07:56
Ey mensen!

Ik was vanmiddag even bij de Mediamarkt in Leeuwarden. Daar is tm maandag een aanbieding op de Panasonic TH42PV62EH voor 999€. Dit lijkt mij iig niet veel geld is voor een 42 viera.

Wat zijn jullie bevindingen van deze televisie?
(zoals eerder vermeld, geldt de actie nog tm maandag, dus enige haast is geboden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Lijkt mij een buitenlands type, maareh als hij dezelfde of zelfs betere specs heeft dan de 60 meteen doen.

Heb zelf net de th42px60 besteld en die koste een stukje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
TRAXION schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:57:
Lijkt mij een buitenlands type, maareh als hij dezelfde of zelfs betere specs heeft dan de 60 meteen doen.

Heb zelf net de th42px60 besteld en die koste een stukje meer.
Ehm volgens mij gewoon het viera scherm wat je bijna in de hele reeks tegenkomt.
10.000:1 cr
1080i/720p etc

Zou het misschien komen omdat de 2k7 modellen binnenkort uitkomen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211994

In Den Haag geldt deze actie ook, het is de 42PV60E. Heb deze direct gekocht want op Internet is de goedkoopste 1219 euro. De tv staat inmiddels al in de kamer. Hier zit een diamant voet bij zodat je de tv ook kunt draaien. Prachtig beeld zoals al in de diverse reviews naar voren komt. Nog geen paarse slangen ontdekt. Er zit gewoon een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij. De nieuwe modellen komen binnenkort op de markt dus ik denk dat de oude modellen nu op de markt gedumpt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik ben ook heel benieuwd naar een aantal reviews van dit scherm.

Vanmiddag bij de MM zag het beeld er wel heel strak uit, en dat voor 999 euro :P
Ben blij dat deze aktie maandag ook nog is, zodat ik nog even 2 dagen research tijd heb voor dit scherm.

Als deze goed ontvangen wordt, dan staat het scherm maandag ook bij mij thuis te pronken ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9
  • Laatst online: 09:02

Asteroid9

General Failure

Dit scherm had ik al geselecteerd, ik sta morgenmiddag bij de Media Markt den Haag! :)

Natuurlijk zitten de nieuwe modellen er aan te komen, maar 200 Euro onder de goedkoopste webshop is niet verkeerd!

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asteroid9 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 22:10:
Dit scherm had ik al geselecteerd, ik sta morgenmiddag bij de Media Markt den Haag! :)

Natuurlijk zitten de nieuwe modellen er aan te komen, maar 200 Euro onder de goedkoopste webshop is niet verkeerd!
Als je tv zeker wilt hebben, moet je wel snel zijn. Er stonden er maar 5 vanmorgen, waarvan ik er 1 van gekocht heb en in het magazijn aan de Binckhorst hadden ze geen voorraad meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9

Asteroid9

General Failure

Daar was ik al bang voor, maar ik zorg wel dat ik er morgenmiddag om 12:00 stipt ben.
Fingers crossed! :)

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

999 euro voor een prima 42" plasma scherm. Vrij netjes geprijsd dus. Zouden het misschien gerepareerde modellen kunnen zijn? Blijkt dat de MediaMarkt dit ook bij de Samsung LCD tv's doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:46
gerepareerde TV's voor nieuw verkopen mag niet en ik zie een organisatie als Media Markt dat ook niet doen. De eventuele opbrengsten wegen niet op tegen de negatieve publiciteit die een dergelijke aktie, vroeg of laat, altijd met zich mee brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TLer schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:17:
gerepareerde TV's voor nieuw verkopen mag niet en ik zie een organisatie als Media Markt dat ook niet doen. De eventuele opbrengsten wegen niet op tegen de negatieve publiciteit die een dergelijke aktie, vroeg of laat, altijd met zich mee brengt.
Je ziet het niet doen maar er zijn wel tv's in de omloop die aangeschaft bij de MM die al meerdere branduren hebben gehad. Er zijn tweakers die dat hebben geconstateerd. Het zijn denk ik tv's die aangeschaft zijn en een miskoop waren en daarna weer zijn retourgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:46:
[...]

Je ziet het niet doen maar er zijn wel tv's in de omloop die aangeschaft bij de MM die al meerdere branduren hebben gehad. Er zijn tweakers die dat hebben geconstateerd. Het zijn denk ik tv's die aangeschaft zijn en een miskoop waren en daarna weer zijn retourgebracht.
Gel@l, de tv's zijn gloedje nieuw, heb er zelf gisteren een gekocht. De nieuwe modellen komen eraan dus de oude worden tegen zeer aantrekkelijke prijzen gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:00
Als ik op google zoek naar dit typenummer kom ik voornamelijk Scandinavische sites tegen. Het lijkt mij dat dit model specifiek voor de Noorse en Finse markt is gemaakt. Misschien had Panasonic daar overvoorraad en heeft die toen voor een prikkie aan de MM aangeboden?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Anoniem: 181923 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:46:
[...]

Ja, het risico dat je een tv krijgt die al een paar uurtjes weg heeft loop je nu eenmaal bij een zaak
waar mensen zonder opgaaf van reden aankopen binnen zoveel dagen kunnen retourneren. De Mediamarkt kan moeilijk die teruggebrachte goederen in de vuilnisbak gooien. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 11-03-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06 18:46
Volgens mij is de 42pv62 gewoon de opvolger van de succesvolle 42pv60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

nee dat is de 42pv70

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212091

Volgens Panasonic Nederland is de 42PV62 100% hetzelfde als de 42PV60 maar wordt dit typenummer speciaal voor Mediamarkt in Nederland gebruikt/verkocht.

Model heeft vorige week enkele dagen op de Panasonic -site gestaan als 42PV60/62 maar is er ondertussen weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
mediamarkt maakt er nu ook reclame voor op de tv , neem aan dat er ze er dan genoeg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9

Asteroid9

General Failure

Ik heb er eentje gekocht! :)

In Den Haag stonden er nog een aantal, ze zijn alleen vergeten de voet mee te geven (aparte doos)
Moet ik morgen nog even voor terug...

Het is dus gewoon de TH42PV60E die ik gekregen heb, geen Scandinavisch model dus, met gewoon een Nederlandse handleiding.
Als ik de voet heb ga ik proefdraaien, maar het is echt een superkoopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asteroid9 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:46:
Ik heb er eentje gekocht! :)

In Den Haag stonden er nog een aantal, ze zijn alleen vergeten de voet mee te geven (aparte doos)
Moet ik morgen nog even voor terug...

Het is dus gewoon de TH42PV60E die ik gekregen heb, geen Scandinavisch model dus, met gewoon een Nederlandse handleiding.
Als ik de voet heb ga ik proefdraaien, maar het is echt een superkoopje!
Hoe is het mogelijk dat er op dit moment 3 verschillende types voor 999 euro verkocht worden? :/
- th42px60
- TH42PV60E
- TH42PV62

Wat zijn de onderlinge verschillen en waar heb jij jouw serienummer gekocht. Is wel zo handig denk ik wanneer de nieuwe eigenaren dit vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9

Asteroid9

General Failure

Daar snap ik ook niks van, maar de Mediamarkt werkt met min of meer zelfstandige franchisers, en zelfs dit soort 'landelijke' acties zijn niet echt strak gecoordineerd.
Kennelijk verkopen ze een stuk magazijnvoorraad met zo'n actie, vreemd is het wel.

Ik heb dus een TH42PV60E in Den Haag gekocht, dat staat op de bon, de doos en op de TV, dus dat zal wel kloppen.

De mijne heb ik even aangeslingerd en in het service menu gekeken: 00000 branduren!
Hele knappe prijs, en ik had echt bijna een dag eerder dit scherm al besteld bij een webshop voor 250 Euro meer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 14:10

sanook

_/-\o_

Anoniem: 181923 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:59:
[...]

Hoe is het mogelijk dat er op dit moment 3 verschillende types voor 999 euro verkocht worden? :/
- th42px60
- TH42PV60E
- TH42PV62

Wat zijn de onderlinge verschillen en waar heb jij jouw serienummer gekocht. Is wel zo handig denk ik wanneer de nieuwe eigenaren dit vermelden.
De 42PX60 heeft een DVB-T tuner ingebouwd, zodat je daar digitenne (en niks meer) mee kunt kijken. Verschil tussen de PV60 en PV62 is mij onbekend, maar neem aan dat het geen groot verschil is. 999 euro is echt een superprijs voor dit toestel, ik heb er nog 1360 euro voor betaald en ben voor die prijs al héél tevreden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Asteroid9 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:36:

De mijne heb ik even aangeslingerd en in het service menu gekeken: 00000 branduren!
Hele knappe prijs, en ik had echt bijna een dag eerder dit scherm al besteld bij een webshop voor 250 Euro meer... :)
hoe kom je in het service menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-06 06:54

FaceDown

Storende factor.

Netjes.. lijkt me niet dat er 42" schermen zijn met een betere prijs-kwaliteit verhouding.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

Ik heb vorige week de 37PH45 gekocht voor 50 euro minder. Ik wist dat deze in de aanbieding zou komen deze week echter is dit wel een oud model.
Dit model is gevoeliger voor paarse slangen en inbranden in de eerste 200 uur.

Dat terzijde had ik liever een 37" met ook een fantastisch beeld! Zijn erg mooie TV's..!

Hoe kun je zien hoeveel branduren de TV heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapgvk
  • Laatst online: 15-06-2024

jaapgvk

dus...

Was al een tijdje aan het twijfelen tussen de pv60/70 en de tatung maar toen ik deze aanbieding zag was de keuze snel gemaakt...

Heb hem trouwens gehaald in Eindhoven, stonden er nog 7 vanmorgen.

Op zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaapgvk schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:32:
Was al een tijdje aan het twijfelen tussen de pv60/70 en de tatung maar toen ik deze aanbieding zag was de keuze snel gemaakt...

Heb hem trouwens gehaald in Eindhoven, stonden er nog 7 vanmorgen.
Hoeveel branduren heeft de jouwe? Wat is je exacte serienummer voor de vergelijkingen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:59

Alfisti

So macht Reisen Spaß

hvangent schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:20:
[...]
Verschil tussen de PV60 en PV62 is mij onbekend, maar neem aan dat het geen groot verschil is.
PV62 is voor de Scandinavische markt, is ook geen Nederlands model.
PV60 en PV62 zijn verder 100% identiek.

Aldus de vertegenwoordiger van Panasonic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:34:
[...]
Hoeveel branduren heeft de jouwe? Wat is je exacte serienummer voor de vergelijkingen hier.
Hoe kun je dat controleren?

EDIT:
Vin69: Ik heb wat leuks voor de bezitters van deze televisie ... zo kun je ook gelijk zien of je bv belazerd bent (men geeft je een showroommodel bv)!

(LET OP WAARSCHUWING) Verander niets in de menu's die dadelijk verschijnen na mijn uitleg, hier kun je de tv mee beschadigen (LET OP WAARSCHUWING)

Service Menu 1+ 2:
01. Ga naar kanaal 99.
02: Zet in het gewone geluidsmenu de lage tonen (bass) helemaal omhoog en de hoge tonen (treble) helemaal uit.
03: Houd op je afstandsbediening de knop ''INDEX'' vast en druk op het paneel van de tv (eerst klepje open doen, duh) de knop 'beneden' in.
04: Nu verschijnt service menu 1 ... met de knoppen ''Rood'' en ''Groen'' beweeg je door het menu heen. (met de knoppen ''Geel'' en ''Blauw'' kun je dingen veranderen, maar doe dit dus NIET).
05: Druk nu zo vaak op de knop ''Groen'' totdat je niet meer verder kunt.
06: Druk nu op de knop ''HOLD'' en je komt in het tweede service menu.
07: Druk weer herhaaldelijk op de knop ''Groen'' totdat je de optie ziet van het aantal uren dat de tv heeft aangestaan.

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 91579 op 12-03-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alfisti schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:39:
[...]

PV62 is voor de Scandinavische markt, is ook geen Nederlands model.
PV60 en PV62 zijn verder 100% identiek.

Aldus de vertegenwoordiger van Panasonic :)
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapgvk
  • Laatst online: 15-06-2024

jaapgvk

dus...

Anoniem: 181923 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:34:
[...]

Ik heb ff gekeken...

0 branduren en model is:
TH-42PV62EH

Op zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Ik hoop dat dit de eerste is van een serie prijsdalingen. Het zou zo langzamerhand wel eens kunnen beginnen nu de 2k7 modellen van verschillende merken aankomende maanden in europa, hun entree maken.

Let op dat het 2k7 model van deze tv weer netjes op ~1500€geintroduceerd wordt, en dat het scherm prolly niet 400~500€ beter is. Er komt ook een 1080p uitvoering van dit model, waarvoor je respectievelijk 2k voor mag gaan neerleggen. (meer info is op de belgische site van panasonic wel te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Anoniem: 91579 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:05:
Ik heb vorige week de 37PH45 gekocht voor 50 euro minder. Ik wist dat deze in de aanbieding zou komen deze week echter is dit wel een oud model.
Dit model is gevoeliger voor paarse slangen en inbranden in de eerste 200 uur.

Dat terzijde had ik liever een 37" met ook een fantastisch beeld! Zijn erg mooie TV's..!

Hoe kun je zien hoeveel branduren de TV heeft?
37PH45 ?? Klopt dat wel ? Of bedoel je de 37PV45 ? En de 45 was al op de markt vóórdat er een oplossing was voor het paarse slang probleem, dus lijkt me sterk dat het in de 45 níet voor zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb vanmiddag deze TV ook opgehaald bij de MM in Zwolle, waar ze er overigens nog genoeg hadden staan.

Thuis aangesloten, en wat een mooi beeld zeg, zelfs met analoge TV!
Tuurlijk gelijk maar even de XBOX360 aangesloten via component, en Dead Rising opgezet.
In 1 woord! GE-WEL-DIG!!!!!

Wat een strak beeld zeg.

Vond het jammer dat ik nu weer aan het werk moest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hvangent schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:35:
[...]

37PH45 ?? Klopt dat wel ? Of bedoel je de 37PV45 ? En de 45 was al op de markt vóórdat er een oplossing was voor het paarse slang probleem, dus lijkt me sterk dat het in de 45 níet voor zou komen.
Las in een (volgens mij legitiem) persbericht van Panasonic dat er bij de 37PV45 geen problemen zijn gemeld met purple snakes maar alleen bij de 42 inch versies.

My mistake, inderdaad de PV en niet de PH..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Ik haal hem zelf nog niet, omdat ik nog geen hdtv nodig ben atm, maar ga wel even met m'n vader mee om voor hem een te halen. Heeft iemand info over hoeveel van deze jongens er nog @ de MM in Groningen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach..nodig nodig..
eten en drinken is nodig..
een tv niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-02 18:30
G-ZeS schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:27:
Ik haal hem zelf nog niet, omdat ik nog geen hdtv nodig ben atm, maar ga wel even met m'n vader mee om voor hem een te halen. Heeft iemand info over hoeveel van deze jongens er nog @ de MM in Groningen staan?
Vanmiddag stonden er nog "een aantal". Dat is er zojuist eentje minder geworden :9 Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Electra schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:41:
Ik heb vanmiddag deze TV ook opgehaald bij de MM in Zwolle, waar ze er overigens nog genoeg hadden staan.

Thuis aangesloten, en wat een mooi beeld zeg, zelfs met analoge TV!
Tuurlijk gelijk maar even de XBOX360 aangesloten via component, en Dead Rising opgezet.
In 1 woord! GE-WEL-DIG!!!!!

Wat een strak beeld zeg.

Vond het jammer dat ik nu weer aan het werk moest 8)7
Hahaha die Electra :D goed bezig! Ik wil ook DR komen spelen bij jou op je 42" _/-\o_
Ik moet het nog doen met een 70cm CRT.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Anoniem: 181923 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:22:
[...]

Hahaha die Electra :D goed bezig! Ik wil ook DR komen spelen bij jou op je 42" _/-\o_
Ik moet het nog doen met een 70cm CRT.. :(
Ja dat kan ik me goed voorstellen ;)
Ik zie nu voor het eerst echt die zombiekoppen in full detail :P
Wat een verschil met m'n vorige 37cm beeldbuisje.
Kan niet wachten totdat ik zometeen thuis ben, en echt even kan kijken waar de TV toe in staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9

Asteroid9

General Failure

Wat voor voet hebben jullie er bij gekregen?
Ik heb vandaag de voet die erbij hoorde opgehaald en heb die grote draaibare voet gekregen.
Die is mooier en duurder dan de niet-draaibare standaardvoet die je er bij de webshops normaal bij ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08-2021
Vandaag bij MM Eindhoven eentje aangeschaft. Woensdag wordt het geleverd. Wat moet dat wennen worden: van een 21inch CRT naar een 42inch plasma. Whoa!

Ik weet alleen niet met wat voor een voet het wordt afgeleverd?

Kan ik het best de SCART kabel of de componenten kabel gebruiken om mijn satelietontvanger (skybox digital) aan te sluiten? Wat is dus beter in het algemeen als ik kan kiezen tussen scart en componenten?

Bij voorbaat dank gebroeders!

Gomo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Asteroid9 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:13:
Wat voor voet hebben jullie er bij gekregen?
Ik heb vandaag de voet die erbij hoorde opgehaald en heb die grote draaibare voet gekregen.
Die is mooier en duurder dan de niet-draaibare standaardvoet die je er bij de webshops normaal bij ziet. :)
Ik weet iig dat je in Leeuwarden en Groningen de standaard voet krijgt
]----[ (<< ziet er ongeveer zo uit)

Meer MM's richting randstad lijken de diamant voet te leveren.

edit:
De MM in groningen had vanmiddag, nog rond de 75 (met brede voet) in het magazijn staan. Dusch mensen die elders achter het net vissen...

[ Voor 12% gewijzigd door G-ZeS op 12-03-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9

Asteroid9

General Failure

Blijft bijzonder met die verschillende vestigingen, dezelfde aanbieding maar je krijgt per vestiging andere modellen en een andere voet geleverd... :?
Als losse verkoop kost de ]----[ voet 100 Euro en de diamant 200 Euro, nogal een verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:43
Vandaag ook even 3!!! panasonic plasma's opgehaald bij de mediamarkt in Heerlen.
Ze hadden er nog zeker +30 in het magazijn staan, paste allemaal maar net in de vw caddy.
Had eigenlijk al via een webshop de LG-PC1R besteld maar acheraf gezien was die gelukkig niet op voorraad _/-\o_ maar effe snel afbesteld..
Ik heb het PV62 type met de breede voet, heb hem net aangesloten, geen slang te bekennen en super strak beeld, xbox360 ziet er super geil uit :P
Wist ik natuurlijk al aangezien mijn vader vorig jaar een PV60 gekocht heeft bij introductie voor een slordige 2000 euro ;( .
Is b.t.w. precies dezelfde tv, en dus niet die uitgeklede PV45.

Ook effe mijn digitale ontvanger aangesloten(samsung)en laat die nou net precies tussen de voet en de tv passen :).
Morgen nog bij familie langs om de andere twee aan te sluiten, I'm a happy camper. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35175

De TH42PV60 is precies hetzelfde als de TH42PV45, op kleurverschil na. Laatstgenoemde is helemaal zilverkleurig, en eerstgenoemde heeft zwart randje om het paneel heen.
Vergelijk hier beide plasma's.
Jerronimo schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:05:
Wist ik natuurlijk al aangezien mijn vader vorig jaar een PV60 gekocht heeft bij introductie voor een slordige 2000 euro ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb de standaard voet erbij, en niet de diamanten voet.
Moet eerlijk zeggen dat mij dat niks uitmaakt.

Gisteren even echt met de XBOX zitten gamen op dit scherm, man o man, wat scherp, helder, enz.

Maar nu even een andere vraag.
Wat zijn nou de beste instellingen voor een nieuw plasmascherm om in te draaien?
Ik het het contrast nu op 50% gezet, maar moet ik nog op meerdere zaken letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon alle beeldinstellingen een beetje laag zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:19
Jerronimo schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:05:
Vandaag ook even 3!!! panasonic plasma's opgehaald bij de mediamarkt in Heerlen.
Ze hadden er nog zeker +30 in het magazijn staan, paste allemaal maar net in de vw caddy.
Had eigenlijk al via een webshop de LG-PC1R besteld maar acheraf gezien was die gelukkig niet op voorraad _/-\o_ maar effe snel afbesteld..
Ik heb het PV62 type met de breede voet, heb hem net aangesloten, geen slang te bekennen en super strak beeld, xbox360 ziet er super geil uit :P

Ook effe mijn digitale ontvanger aangesloten(samsung)en laat die nou net precies tussen de voet en de tv passen :).
Morgen nog bij familie langs om de andere twee aan te sluiten, I'm a happy camper. _/-\o_
Dus in Heerlen hebben ze er nog genoeg ?
Dan ga ik vanavond hun ook eens een bezoekje brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Laatst online: 16-06 18:46
in maastricht ook btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Is deze TV gelijkwaardig (qua beeld en mogelijkheden dan) aan de LG 42PC1RR?

Die heeft weliswaar een 80GB PVR erin zitten, maar die mist 1 HDMI aansluiting. Welke heeft echter het beste beeld?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japius
Japius schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:07:
[...]

Vanmiddag stonden er nog "een aantal". Dat is er zojuist eentje minder geworden :9 Ben benieuwd!
Ja, hij staat er dus. Zeer tevreden. Gelijk de Wii aangesloten natuurlijk, met de component kabel. En ja, hij is echt heel groot.

Maarreuhm... ik las ergens iets over niet te veel contrast aan het begin omdat de tv de eerste uren nog even moet 'warmlopen'. Kan het niet meer vinden. Kan iemand me zeggen hoe ik het best met de TV om kan gaan? Kan ik gelijk fullpull kleur en contrast aan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je even had gezocht had je dat vrij snel gevonden.

Aangeraden wordt om de eerste 200 uur voornamelijk het contrast onder de 50% te zetten. But to be sure, zou je het best alle beeldinstellingen gewoon laag kunnen zetten de eerste periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Anoniem: 91579 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:31:

Aangeraden wordt om de eerste 200 uur voornamelijk het contrast onder de 50% te zetten. But to be sure, zou je het best alle beeldinstellingen gewoon laag kunnen zetten de eerste periode.
Blijkbaar verdiept niet iedere tweaker zich in de materie voordat hij een aankoop doet, maar in dit geval (Panasonic Plasma) is dat geen probleem want je koopt gegarandeerd geen kat in de zak, zeker niet voor die 999 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
TLer schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:17:
Ha, iedereen doet dat, zeker Mediamarkt. Neem eens een kijkje op de fora van Radar en Kassa ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Captain Pervert schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:09:
[...]

Ha, iedereen doet dat, zeker Mediamarkt. Neem eens een kijkje op de fora van Radar en Kassa ;)
Geloof ook wel dat dat met 1 TV gebeurd, maar zo'n landelijke aktie lijkt me behoorlijk stug.
Als da namelijk zo was, dan was de TH42PV62 wel een heel slecht scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japius
Anoniem: 91579 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:31:
... vandaag even niet, want ik heb de halve nacht zitten gamen... :O

Thnx voor de cijfers, daar ging het me om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Had gisteren ook een gehaald voor mijn ouders, en direct maar even ingesteld. Ik blijf me erover verbazen hoe goed deze televisies overweg kunnen met normale analoge signalen. Sommige zenders zijn echt een genot om naar te kijken.

Ideale kijkafstand van deze tv ligt volgens mij wel boven de 5-6 meter. Mijn broer heeft een tijdje terug de 37" inch variant gehaald, en die is toch echt een stuk geschikter voor de wat kleinere (normale) huiskamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9

Asteroid9

General Failure

5-6 meter voor een 42" :?
Het is maar wat je gewend bent, ik vind 4 meter al prima voor zo'n scherm.

Op die afstand zit ik nu en ik ben heel blij dat ik geen 37" genomen heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weumel
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-11-2022
Moet ook zeggen dat ik 5-6 meter een beetje overdreven vind... }:O

Mijn pv60 staat hier al een maandje nou op een 3-tal meter naar me te glimlachen, en moet zeggen, het went snel zo'n beeldoppervlak! Helemaal niet te groot :+
En niet eens digitale televisie.. helemaal niet nodig als je een sterk analoog signaal over de kabel binnekrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

gister heeft m'n pa er ook eentje gehaald. ze hadden er hier in almere nog 37. (dat was al in de avond) gelijk maar een beugel erbij gekocht zodat hij mooi aan de muur kan hangen. moet zeggen, wat een geweldig beest! echt groot :> heb eventjes de dvd van symphonica in rosso aangezet en wat een scherp beeld zeg. bank staat er ong 3 a 4 meter vanaf en zelf het analoge kabelnet ziet er prima uit. wat mij overigens erg meeviel, want ik heb wel eens beelden gezien die om te huilen waren. mediamarkt heeft een deal gesloten met panasonic, want het is een rest partij ui scandinavie. maar dat was hier al bekend. en ja die prijs :X in juli 2006 was deze nog 2300 euro bij de mediamarkt. is het trouwens veel betere kwaliteit dat rgb. de hd recorder is nu aangesloten via scart (dure kabel, gold plated) en het ziet er al goed uit. is het beeld met een rgb kabel veel beter of is er bijna geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weumel
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-11-2022
Kensei schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:07:
Is deze TV gelijkwaardig (qua beeld en mogelijkheden dan) aan de LG 42PC1RR?

Die heeft weliswaar een 80GB PVR erin zitten, maar die mist 1 HDMI aansluiting. Welke heeft echter het beste beeld?
volgens mij ( :o subjectief :o ) gaat t maar tussen 2 merken als je over beeldkwaliteit spreekt... panasonic en pioneer.
En hoewel pioneer hierin nog een tikje beter is dan panasonic, moet je het er echt wel overhebben om er het bijna het dubbele voor te betalen (ik niet dus :+ )

Maar dat is dus subjectief (al zijn de meeste mensen het er eigenlijk wel over eens :p), dus ga eens kijken in een winkel (en vergeet niet te vragen of ze er dezelfde bron op aansluiten... ) en je zal volgens mij redelijk snel zien dat de beeldkwaliteit gewoon inferieur is aan een panasonic (of pioneer).

Tot een jaar geleden hadden samsungs, lg's en dergelijke hun plaats in de plasma markt... want ze waren heel wat goedkoper dan pio of pana. Dit is veranderd sinds je nou al een pana kan hebben in hun prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Is de aanbieding inmiddels al voorbij of geldt een op=op principe?
Ik vraag mij ook af of een bcc mee zal gaan aangezien zij ook een laagste prijs garantie hebben (in utrecht liggen ze niet al te ver van elkaar af, kan leuk uitkomen dus ;) (en volgens mij is er bij de BCC ook nog een -10% visa actie als je daar een visa afsluit (zal wel weer een addertje onder het gras zitten)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Bij bcc zullen ze denk ik niet dit model hebben pv62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 09:20
Interessante aanbieding, iemand die weet hoeveel de bezorgkosten zijn bij MM ongeveer over een afstand van 150km voor deze tv?

Iemand misschien een foto'tje ?

Op mediamarkt.nl staat namelijk deze Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/1/producten_trends/bruingoed/images/products/1049777_detail.jpg

Die lijkt de zilvere rand onderaan die de pv60 wel heeft te missen.

[ Voor 51% gewijzigd door Magnolia op 13-03-2007 18:53 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.be/me/internet/images/products/KIT-TH-50PV60E_prod.jpg

Deze staat iig @ Leeuwarden en Groningen.

Misschien niet het formaat, maar wel het design.

[ Voor 16% gewijzigd door G-ZeS op 13-03-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:43
Anoniem: 35175 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:44:
De TH42PV60 is precies hetzelfde als de TH42PV45, op kleurverschil na. Laatstgenoemde is helemaal zilverkleurig, en eerstgenoemde heeft zwart randje om het paneel heen.
Vergelijk hier beide plasma's.
[...]
Ik was in de veronderstelling dat de PV45 een lager contrast van 8000:1 heeft,minder teletextpagina's geheugen en minder grayscale gradaties , zoals ik op diverse forums,de noorse panasonic site en vergelijkingssites heb kunnen lezen, maar als het op de nederlandse panasonic site staat dat hij een contrast van 10000:1 heeft zal dat ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

DinoPK schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:24:
Is de aanbieding inmiddels al voorbij of geldt een op=op principe?
Ik vraag mij ook af of een bcc mee zal gaan aangezien zij ook een laagste prijs garantie hebben (in utrecht liggen ze niet al te ver van elkaar af, kan leuk uitkomen dus ;) (en volgens mij is er bij de BCC ook nog een -10% visa actie als je daar een visa afsluit (zal wel weer een addertje onder het gras zitten)).
helaas hebben ze deze niet bij de bcc.. had ik zelf ook al even na gekeken.. verschil + 10 he.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212354

Ik heb 'm gisteren gehaald in Zoetermeer, stonden nog pallets vol.
Nota bene de TH37PV60 was even duur als de 42"versie.

Vraagje aan de andere bezitters:

1. Is het normaal dat de standby-schakelaar zo langzaam reageert? Ik moet de knop op de afstandbediening een seconde of 3 vasthouden, en dan hoor ik de schakelaar meerdere keren klikken alvorens hij aanfloept.

2. Welke versie HDMI zit er op dit model (TH42PV62), ik vrees 1.2, terwijl 1.3 volgens sommigen alweer een must is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:00
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:36:
gister heeft m'n pa er ook eentje gehaald. ze hadden er hier in almere nog 37, 22 21 na morgen. 8) (dat was al in de avond) gelijk maar een beugel erbij gekocht zodat hij mooi aan de muur kan hangen. moet zeggen, wat een geweldig beest! echt groot :> heb eventjes de dvd van symphonica in rosso aangezet en wat een scherp beeld zeg. bank staat er ong 3 a 4 meter vanaf en zelf het analoge kabelnet ziet er prima uit. wat mij overigens erg meeviel, want ik heb wel eens beelden gezien die om te huilen waren. mediamarkt heeft een deal gesloten met panasonic, want het is een rest partij ui scandinavie. maar dat was hier al bekend. en ja die prijs :X in juli 2006 was deze nog 2300 euro bij de mediamarkt. is het trouwens veel betere kwaliteit dat rgb. de hd recorder is nu aangesloten via scart (dure kabel, gold plated) en het ziet er al goed uit. is het beeld met een rgb kabel veel beter of is er bijna geen verschil?
Ik heb er 1 gereserveerd, ik kan hem morgen oppikken. Ze hebben dus in 1 dag 15 van die dingen verkocht. Afgelopen zondag was ik er ook en toen gingen ze ook als warme broodjes. Ik zet hem eerst op de steun, als het geldboompje weer in de rui is gaat het tv meubel eruit en hang ik hem aan een Vögels steun. Dan kan de center speaker en de receiver ook mooi onder elkaar hangen.

Dan is het van het najaar een sub uitkiezen en het thuisbioscoopje is compleet!

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212354 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:55:
Ik heb 'm gisteren gehaald in Zoetermeer, stonden nog pallets vol.
Nota bene de TH37PV60 was even duur als de 42"versie.

Vraagje aan de andere bezitters:

1. Is het normaal dat de standby-schakelaar zo langzaam reageert? Ik moet de knop op de afstandbediening een seconde of 3 vasthouden, en dan hoor ik de schakelaar meerdere keren klikken alvorens hij aanfloept.

2. Welke versie HDMI zit er op dit model (TH42PV62), ik vrees 1.2, terwijl 1.3 volgens sommigen alweer een must is
Het is HDMI 1.2; 1.3 moet nog uitkomen (bij de nieuwe generatie is het pas aanwezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Ben gister gaan kijken in Heerlen , daar hadden ze er nog genoeg.
En toch twijfel ik nog steeds het is de beste plasma die je kunt krijgen voor dit geld maar qua design vind ik m toch erg lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

alki schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 07:55:
En toch twijfel ik nog steeds het is de beste plasma die je kunt krijgen voor dit geld maar qua design vind ik m toch erg lelijk.
Tsja het is een keuze die je maakt.
Of €999 en een iets minder design (wat ik overigens helemaal niet vind) of +>€1600 voor design en dezelfde specs.

Ik ben blij dat ik na maandenlangen research eindelijk eens een knoop heb doorgehakt!
Als ik het beeld zie met m'n Xbox dan weet ik dat ik geen miskoop heb gedaan.

En is er over 4 a 5 jaar een mooiere TV, dan gaat deze naar de slaapkamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
is kut dat de actie tot maandag geld heb maar de helft en 23e pas salaris ^^ dus tja ff wachten op nieuwe acties dan heb ik nog even om te researchen enzo

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

fingerhead schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:14:
is kut dat de actie tot maandag geld heb maar de helft en 23e pas salaris ^^ dus tja ff wachten op nieuwe acties dan heb ik nog even om te researchen enzo
Volgens mij is het gewoon een op=op aktie.
Je zou kunnen proberen er een te reserveren, zodat je hem de 23e op kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212354 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:55:
Dit is normaal. En dat is niet de schakelaar, want die gaat gewoon in één keer aan. Je bedoelt waarschijnlijk de knop op je afstandsbediening die je een aantal seconde (lees: 2 á 3) ingedrukt moet houden voordat het beeld aanspringt. Best handige beveiliging vind ik eerlijk gezegd.

Vergeet niet je branduren te controleren op de manier die ik eerder in dit topic heb gepost. Een vriend van me had er al 12 opzitten (Niet veel, maar niet nieuw!)
edit: Anoniem: 91579 in "[Plasma] Panasonic TH42PV62EH voor 999€"

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91579 op 14-03-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

alki schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 07:55:
Ik vond het design ook niet echt je van het, maar nu ie bij me thuis staat vind ik het allemaal reuze mee vallen, en als je het beeld ziet vergeet je die iets mindere looks echt meteen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Zon vermoeden heb ik ook al en als ik m eenmaal aan de muur hang en die lelijke voet eraf is dan zal het beter uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Electra schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:42:
[...]

Volgens mij is het gewoon een op=op aktie.
Je zou kunnen proberen er een te reserveren, zodat je hem de 23e op kunt halen?
hmmz miss een idee zal ff kijken of dat kan lukken zal wel fijn zijn ^^

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08-2021
Bij MM Eindhoven afgelopen maandag gekocht. Het zou vandaag (woensdag) geleverd worden. Maar op de website waar je de bezorging kan checken kom ik niet voor op de lijst. Dan maar MM bellen: al 55 minuten in de wacht. Maar goed dat ik gratis bel, want dit is echt belachelijk. Geweldige aanbieding, maar wat een slechte service to nu toe!

Weet iemand trouwens welk digitale decoder ik het best kan kopen voor gebruik van @Home digitaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe ziet de diamenten voet eruit waar jullie eerder hier over hebben gehad? Ik hoor dat het 2x zo duur kost als de standaard ]----[ voet. Waar kun je zo'n diamanten voet halen en kun je een foto hiervan plaatsen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Dit is echt een belachelijk lage prijs. 999 euro voor een plasma van 1 meter 07. En wat voor een, de Panasonic PV45/60/62 die in elke test als testwinnaar uit de bus komt. Een 42 inch Pioneer kost 1799 euro als goedkoopste op het internet en die is wel mooier maar echt niet veel beter. Zet ze naast elkaar en je moet gaan zoeken naar de verschillen qua beeld. Ik snap dat deze als warme broodjes weggaan. Zal nog wel een half jaar duren voordat de 10e generatie (serie 2007) voor 1.000 euro te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Anoniem: 181923 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:05:
Hoe ziet de diamenten voet eruit waar jullie eerder hier over hebben gehad? Ik hoor dat het 2x zo duur kost als de standaard ]----[ voet. Waar kun je zo'n diamanten voet halen en kun je een foto hiervan plaatsen aub?
dit is de 'diamanten' voet:

Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.sk/pics/obr/TY-ST42P600W_1m.jpg

Ik heb er hier nog 1 staan want kreeg bij Mediamarkt eerst niet de beloofde diamanten voet maar de 'goedkope' voet. Paar dagen later met de manager geregeld dat ik de diamanten voet kon ophalen die van een toestel uit de winkel gehaald was. Maar ik heb de diamanten voet nog niet geplaatst, ben er nog niet over uit welke ik nu eigenlijk wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Echt erg je vind echt niets over die tafel poot zelfs niet op de panasonic site zelf laatst nog op redcoon gekeken en daar stond die wel op als set* en nu ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:04
En voor de volledigheid ook nog even de niet draaibare voet:

Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.be/me/internet/images/products/TY-ST50P60W_zoom.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

BigSurf schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:12:
En voor de volledigheid ook nog even de niet draaibare voet:

[afbeelding]
En voor de volledigheid ook nog even de typenummers van de 37 en 42inch voeten:

Niet draaibare voet: TY-ST42P60W
Draaibare (diamanten) voet: TY-ST42P600W

37 en 42 inch model gebruiken dus hetzelfde type voet !

Voor het 50inch model moet je dan 42 vervangen door 50 :o

Op Marktplaats/Speurders staat altijd wel 1 of meerdere advertenties hierover.

[ Voor 6% gewijzigd door sanook op 14-03-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:16

Nitai

Live the life you love.

Heeft iemand nog foto's van dit ding in huiselijke omgeving :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Nitai schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:01:
Pakt foto toestel.... gimme a sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crappy foonpic:

Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/7793/image023pc8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Nitai schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:01:
Met m'n brakke phone
/edit crappy Picserver.tk, klikken werkt wel
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/B27VIIPG78N8/730w

[ Voor 8% gewijzigd door Semper Fight op 14-03-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Damn denk dat ik hiervoor zelfs een nieuwe tv tafel nodig moet hebbe voor op me slaapkamer >< :P ga vast wel ff zoeken hehe ik denk dat die voet iets van + - 80 cm breed is en die diamanten poot ongeveer hetzelfde en me tafeltje is maar 60 breed ofzo ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Electra schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:36:
[...]

Met m'n brakke phone
/edit crappy Picserver.tk, klikken werkt wel
[afbeelding]
Nietus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/6056/viera01op9.jpg

Boxen, kabels moeten nog wel even weg gewerkt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.tom-e.nl/images/zoom/appartement/viewsize/DSC04570.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.tom-e.nl/images/zoom/appartement/viewsize/DSC04572.JPG

Tis dan wel de TH42PV45EH versie, maar geen onaardig gezicht aan de muur vind ik zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
WA WA WIE WA very nice

BTW welke beugel kan ik het beste gebruiken om de 42pv60 op te hangen ?

[ Voor 63% gewijzigd door alki op 14-03-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

darkshadow83 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:46:
[afbeelding]

[afbeelding]

Tis dan wel de TH42PV45EH versie, maar geen onaardig gezicht aan de muur vind ik zelf ;)
2 Xbox 360's een Wii en een plasma :> :9~

Zal binnenkort even een foto maken!

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-03-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Nu online
Dj-sannieboy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:51:
[...]

En nog een PS3 op komst ;)

Ff wat anders.. Dat verhaal over contrast op 50% enzo, is dat nog steeds van toepassing op de huidige generaties plasma schermen? Want ik heb het zelf niet gedaan en hij heeft al 400 uur gedraaid. Heb geen last van inbranden en het contrast zelf is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
heb bij mijn 37pv45 ook het contrast niet omlaag gedaan zit nu op 340 branduren en nog geen last van inbranden. je moet gewoon zorgen da hij niet te lang op stilstaande beelden blijft staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Dj-sannieboy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:51:
[...]

Altijd handig. 30% van de 360's gaat binnen 2 jaar stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:43:
[...]
Altijd handig. 30% van de 360's gaat binnen 2 jaar stuk :)
En minimaal 2 op de 5 games zijn na een tijdje niet meer speelbaar door de krassen :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste