[Plasma] Panasonic TH42PV62EH voor 999€

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 14.653 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

death valley schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:05:
ben sinds vrijdag ook in het bezit van de pana 42pv62 en moet zeggen dat het tv-beeld van digitale bron (CAIW) toch iets tegenvalt vergeleken met m'n oude 32 inch Loewe Xelos; moet nog wel wat rommelen met instellingen, maar ja kan er mee leven;

Echter belangrijkste reden voor de aanschaf is het bekijken van dvd's en gisteren the Matrix triology maar weer eens bekeken (nog gewoon met scart middels Marantz DV7600) en zag er prima uit, alleen bij de Matrix Revolutions kwam ik 'm tegen, de beruchte "Purple Snake" en wel direct bij de opening van hoofdstuk 2; als Neo op de grond ligt in het metrostation zie je links de "snake" langs z'n lichaam, vooral goed zichtbaar bij z'n hoofd (witte/beige achtergrond)

Behoorlijk klote; ga na FA cup even Panic Room bekijken (berucht om z'n snakes); vroeg me af ik bij MM (waar ik 'm heb gekocht) of bij Panasonic direct moet zijn voor een oplossing (had iets gelezen over software upgrade en D-board)

Iemand zelfde problemen en zo ja wat heb je gedaan ?
Ben benieuwd of je ook Purple Snakes hebt bij de HD DVD van The Matrix Revolutions, ik denk het niet. Waarschijnlijk ook niet bij de 8GB .mkv file want die heeft een hogere bitrate dan de DVD. Dus overstappen op volledig High Definition is de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de tv nu een aantal maanden, maar hebben er meer mensen last van dat hij heel erg bromt?
Vooral bij lichte beelden is het echt veel te hard.

Op een normaal volume hoor je het er zelfs een klein beetje door heen en als ik 's nachts nog ff TV kijk en de TV wat zachter staat heb ik echt de neiging om hem gelijk over te zappen als ik een zender tref die iets helders uitzendt.

Als niemand dit heeft dan ga ik es ff stappen ondernemen voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:03:
Ik heb de tv nu een aantal maanden, maar hebben er meer mensen last van dat hij heel erg bromt?
Vooral bij lichte beelden is het echt veel te hard.

Op een normaal volume hoor je het er zelfs een klein beetje door heen en als ik 's nachts nog ff TV kijk en de TV wat zachter staat heb ik echt de neiging om hem gelijk over te zappen als ik een zender tref die iets helders uitzendt.

Als niemand dit heeft dan ga ik es ff stappen ondernemen voor garantie.
Ik heb de 42pv60 nu een maand of 4-5 en bij mij nog geen brom en/of paarse slang waargenomen. Ben er nog steeds zeer gelukkig mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan de 37PV45, maar dat moet opzich niet uitmaken.

davidgilmour, die TV heb jij toch ook? Ongeveer tegelijk gekocht met mij? Heb jij er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:41:
Ik heb dan de 37PV45, maar dat moet opzich niet uitmaken.

davidgilmour, die TV heb jij toch ook? Ongeveer tegelijk gekocht met mij? Heb jij er last van?
ik heb een 37 inch PW7, maar een vriendin heeftde37PV45 en totaal geen lastvan brommen en/of paarse slangen. Perfecte plasma dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is er een monteur van e-care langsgeweest bij mij om te kijken naar die harde brom die uit m'n 37PV45 komt. (Zeer snelle en goede service trouwens _/-\o_ )

Voelde me een beetje dom, want na een aantal testjes bleek dat m'n SCART-kabel gewoon heel slecht is. En dat ik een nieuwe moet kopen. Hmm, had ik misschien zelf ook wel achter kunnen komen.
(Heb KPN digitaal dus kijk ALTIJD met een SCART-kabel)

De brom werd harder als er lichte beelden op TV verschenen, maar de brom zelf hoorde je zo erg omdat ik standaard de TV harder heb staan en het volume regel met mijn digitale receiver van KPN.
Dus mensen die ook last hebben van een brom: check je SCART :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:11:
Voelde me een beetje dom, want na een aantal testjes bleek dat m'n SCART-kabel gewoon heel slecht is. En dat ik een nieuwe moet kopen.
tip: bij allekabels.nl hebben ze goede goedkope prof. scartkabels.

PS. waar heb jij je 37PV45 gekocht? ben namelijk benieuwd of je ook zo snelle service krijgt op plasmas gekocht via het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em bij de MM gekocht.
Je krijgt altijd garantie, want gaat niet vanuit de winkel. Ik moest ook zelf bellen naar hun via Panasonic.

Zo lang je een serie nummer hebt en een factuur dan is het ok.

En er moet veel gebeld worden want die TV's zijn zo goed dat ze haast geen garantiezaken hebben vertelde die monteur haha.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste