Jaja, gisteren gekocht bij de MM in Utrecht.
Ik kreeg van de verkoper alleen een matige indruk. Verkoper (Deriksse oid) was vrij kortaf naar mijn idee, en ook had hij mij niet meedegedeeld dat je een plasma tv rechtop dient te vervoeren. In mijn ogen een simpele dienst richting de klant maar goed.
Al met al plasma betaald en blij met de bon naar de parkeergarage. Auto gepakt, garage uit en 3 keer rechtsaf.
Leuk naar binnen bij het afhaalcentrum.
Daar werd netjes verteld dat ik de plasma echt rechtop moest houden.
Ik zei dat ik een Ford Fiesta had, hij keek op de bon wat ik moest hebben.
...
Dat gaat niet passen
Om een lang verhaal kort te maken, 3 magazijn medewerkers hadden de grootste lol (figuurlijk dan).
Ze waren wel zo behulpzaam om hem even buiten bij de auto te zetten, maar daar bleek toch dat die hoogst waarschijnlijk niet ging passen.
Ik had me vriendin mee (ja niet slim ik weet het) en die is enorm eigenwijs en was van mening dat het wel zou gaan.
Ze heeft namelijk een jaar eerder haar 42 inch Jewel plasma in haar Hyundai excel weten te proppen.
Maar goed die 3 medewerkers hielden vol dat het niet ging werken. Helaas zat me vader met z'n station op de A1 vast en een vriend van me nog in amsterdam.
Toen maar besloten om de tv te laten staan en hem de volgende dag op te halen met een iets grotere auto.
Voor de grap zou ik vandaag eigenlijk met een Smart langs moeten gaan, maar goed.
Me pa haalt hem vanmiddag dus op en dan kan ik er vanavond van genieten

Nu alleen nog even snel die code voor de branduren opzoeken.
Ik ben erg benieuwd.
Trouwens, ik heb gister Foto klein gebeld over hun aanbiedingen. Die LG van 850 euro is praktisch uitverkocht, er staat hoogstens ergens nog een demo model. Die Samsung van 999,- is een Plasma en geen LCD zoals in de folder staat. Het is dezelfde plasma die de MM nu in de aanbieding heeft.
Verschillen, wat mij verteld is:
- Panasonic is zuiniger dan de Samsung (260watt vs 320/360)
- Panasonic heeft aan huis service
- Panasonic is gekoeld dmv fans oid
Al met al, zeker met alle goeie reacties hier was de keuze snel gemaakt.
bedankt voor de info, ik zal nog wat pics posten later.