Sssst! Niet verklappen joh! Straks hebben de mensen die het vaak overkomt ook nog door, dat zij ook afgezeken worden. Dan is de lol er helemaal af!MeMoRy schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:18:
voor al die mensen hier die wel eens bumperkleven (want ik heb er nu al een paar gezien): jullie begrijpen het niet hè? Dit is een topic waarin jullie juist afgezeken worden.
Wat dan vaak helpt is even goed rechtop gaan zitten, in je linker spiegel kijken, even wachten, in je rechter spiegel kijken, arm op je been, hoofd omdraaien en even je arm een paar keer strekken met een open hand in de richting van de bumperklever. Als ze dan afzakken, even je duim omhoog, en weer gewoon verder rijden. Als de weg dan weer vrij is, draai ik een beetje aan mijn hand en ben ik weg van zo een eikel. Meestal zie ik ze dan niet meer terug, dus waarom ze dan toch altijd eerst gaan bumperkleven is mij echt een volledig raadsel.Verder als ik die beschrijvingen hoor van bumperkleven bij motorrijders krijg ik echt rillingen over mijn rug... dat is echt belachelijk, zo'n motorrijder is echt heel kwetsbaar...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!