Ik heb nu net een Bold 9000 met instant email van T-Mobile. Toen ik dit instant email aanvroeg had ik een nogal zenuwachtig meisje aan de lijn die mij waarschuwde de goede instellingen in te voeren in mijn toestel omdat ik anders enorme rekeningen zou krijgen. Ik schrijven, zij dicteren. Ik opgehangen, kijk in mijn toestel, komen de velden en parameters die zij me opgaf totaal niet overeen. Maar goed, ik nog een keer bellen, kreeg ik een meid aan de lijn die niet eens wist wat instant email was. Verschrikkelijke service daar.
Ik heb begrepen dat ik nu via web n walk gratis kan surfen, mijn vragen zijn nu:
welke instellingen mogen absoluut niet fout staan?
kan ik gewoon een andere browser installeren, of moet ik dan betalen?
en hoe zit het met apps, moet ik het dataverkeer daarbij ook betalen?
Een kennis van mij had ook instant email, alles ingesteld via instantemail op t-mobile website, krijgt ie na een paar maanden een rekening met daarop gespecificeerdf blackberry solutions, terwijl dit eerst instant email was. Hoe kan dat nou?
Ik heb begrepen dat ik nu via web n walk gratis kan surfen, mijn vragen zijn nu:
welke instellingen mogen absoluut niet fout staan?
kan ik gewoon een andere browser installeren, of moet ik dan betalen?
en hoe zit het met apps, moet ik het dataverkeer daarbij ook betalen?
Een kennis van mij had ook instant email, alles ingesteld via instantemail op t-mobile website, krijgt ie na een paar maanden een rekening met daarop gespecificeerdf blackberry solutions, terwijl dit eerst instant email was. Hoe kan dat nou?