Dus "Jericho - 1x01 - Home.avi" is niet goed? "24s01e01.avi" vind ik er ECHT kut uitzien...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 218682
24 Seizoen 7?Anoniem: 218682 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:02:
Ik ben inmiddels al 24 uur bezig met het correct renamen en heb uiteindelijk zelf alle wide images maar in de mappen geplaatst.
geloof me dat zou een saaie serie worden
Ik heb er zelf nog niet aan gesleuteld, maar in het bestand advancedsettings.xml staat het formaat van de bestanden beschreven (regexp). Dat ziet er ongeveer zo uit:Fire69 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:03:
[...]
Dus "Jericho - 1x01 - Home.avi" is niet goed? "24s01e01.avi" vind ik er ECHT kut uitzien...
24s01e01.avi ziet er wellicht niet uit.. maar eh.. in de bieb modus zie je toch gewoon de episode titels dan.. en helemaal niet de bestandsnaam? Dus wat maakt t uit dan.Fire69 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:03:
[...]
[Voor 53% gewijzigd door chrisism op 10-05-2007 12:56. Reden: te snelle conclussie over modbreak]
ChrisIsm
nee, moet er toch op reageren.Spider.007 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:27:
Wederom een aantal posts verwijderd. Ik snap niet dat het zo moeilijk blijkt om niet offtopic te gaan. Hoe groot je nieuwe HDD in je Xbox moet zijn; en welke dan wel niet stil zijn hoort gewoon niet in dit topic thuis; net als vragen en antwoorden over softmods
ChrisIsm
Meeste kijk ik op de laptop in de trein, dus wil ik wel duidelijke bestandsnamen, 't is enkel wanneer ik 's avonds niks anders te doen heb dat ik via xbmc kijkchrisism schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:55:
[...]
24s01e01.avi ziet er wellicht niet uit.. maar eh.. in de bieb modus zie je toch gewoon de episode titels dan.. en helemaal niet de bestandsnaam? Dus wat maakt t uit dan.
Of gebruik je bieb modus niet?
ja, okee. . dan is dat zo inderdaad. Ik kijk t inderdaad alleen via mn xbox, en heb alles in de bieb modus. Kick er nogal op dat je gelijk alle informatie en hoesjes etc. kan zien, dat is voor dan weer belangrijker.Fire69 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:17:
[...]
Meeste kijk ik op de laptop in de trein, dus wil ik wel duidelijke bestandsnamen, 't is enkel wanneer ik 's avonds niks anders te doen heb dat ik via xbmc kijk
En aangezien ik alle divx'en op dvd's heb staan, weet ik zelfs niet of die library-mode goed werkt zo.
ChrisIsm
ja is vaak genoeg besproken. sources.xml aanpassen.Anoniem: 211793 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:42:
Weet iemand of het mogelijk is om via XBMC een domein (WS 2003) share te benaderen ?
Er staat in je sources.xml een voorbeeld van hoe het er moet uitzien.Anoniem: 211793 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:42:
Weet iemand of het mogelijk is om via XBMC een domein (WS 2003) share te benaderen ?
Anoniem: 211793
jeps, ik heb zelf een w2003 staan.. Met een aantal smb shares.Anoniem: 211793 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:42:
ChrisIsm
Volgens mij kan je enkel een locatie opgeven als source, geen bestand zelf.Anoniem: 211793 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:07:
bedankt voor de info, ik heb het nu inderdaad werkend met een domein.
Nog even een ander vraagje, is het niet mogelijk om direct te linken naar een video_ts.ifo file ?
Wanneer ik namelijk de map opgeef waarin het bestand zich bevindt, opent deze de map, wanneer ik de share opgeef inclusief video_ts.ifo, geeft ie aan dat deze niet kan connecten.
Juist, maar het gaat wel 10x sneller als je het gewoon even in je xml typt.chrisism schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:10:
[...]
jeps, ik heb zelf een w2003 staan.. Met een aantal smb shares.
Je hoeft tegenwoordig niet meer in sources.xml zelf te kutten he.
Je kan gewoon locatie toevoegen kiezen in de video/muziek sectie (als je niet in bieb modus staat).
Als je geen verstand hebt van smb of xml kan je beter t gewoon via xbmc zelf doen.
Vinnu#2173 | Thats all folks!
Digital Media Junkie
[Voor 82% gewijzigd door Kaspers op 11-05-2007 14:36]
Je moet er een stukje vanaf knippen:Fire69 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:54:
Is het echt veel aanpassingswerk? Mijn fan begint ook nogal hard te brommen, maar zie het niet zitten om gans die HD-cage aan te passen...
Nee.Fire69 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:57:
Zelfde aansluiting, maar de zwarte draad dan aan de kast bevestigd?
[Voor 72% gewijzigd door Kaspers op 11-05-2007 16:24]
Anoniem: 218907
Ik gebruik Ajax en Xbmccontrol waarmee je ook tekst kunt verzenden naar de Xbox, heel handig bij het aanpassen van je sources of bijvoorbeeld favorieten menu.CRiSiS schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:07:
Weet iemand wat goede software om XBMC remote te besturen? Die webinterface is ook niet alles.
(mijn TV is even broken, dus kan even niets zien)
thx! ik kan xbmxcontrol zo snel niet vinden, maar die Ajax is meer dan voldoende. Werkt perfect.Bigfoot87 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:42:
[...]
Ik gebruik Ajax en Xbmccontrol waarmee je ook tekst kunt verzenden naar de Xbox, heel handig bij het aanpassen van je sources of bijvoorbeeld favorieten menu.
Hij is inderdaad heel erg moeilijk te vinden, heb hem eindelijk hier gevonden, officieel is hij voor PDA's maar op de pc werkt het ook perfect.CRiSiS schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:13:
[...]
thx! ik kan xbmxcontrol zo snel niet vinden, maar die Ajax is meer dan voldoende. Werkt perfect.
Een 80mm fan uit een rotzooi bak.Anoniem: 218907 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:15:
@Kaspers,
Wat voor merk fan heb je gebruikt?
Mijn ervaringen zijn nl. niet zo geweldig.
De eerste fan, een Swif 801 was erg stil, maar de Xbox werd tre warm, de fan kon het niet bijbenen.
De tweede een snelle Papst maakte net zoveel herrie als de orginele (erg luide) fan (Sunon).
[Voor 12% gewijzigd door Kaspers op 12-05-2007 10:11]
Anoniem: 111556
de 'Q' partitie is een virtuele partitie naar de XBMC folder. als je een andere XBMC opstart vormt dat geen probleem.Anoniem: 111556 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:03:
Hallo,
Klopt het dat Mediacenter partitie Q aanmaakt en gebruikt ?? Kan ik dan een 2e mediacenter erlangs installeren, ik heb net pimped gezien en wil gasgiver proberen..
ik draai mediacenter als applicatie, voorziet iemand problemen ??
Dat ik dit nog niet eerder tegen ben gekomen, ideaal. Alleen jammer dat de playlist niet gevuld wordt, maar dat zal wel gefixt worden zodra er een normale release uitkomt.Bigfoot87 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:42:
[...]
Ik gebruik Ajax en Xbmccontrol waarmee je ook tekst kunt verzenden naar de Xbox, heel handig bij het aanpassen van je sources of bijvoorbeeld favorieten menu.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Anoniem: 197658
Gewoon links op de op het blaadje + PLUS klikken en voila een playlist, waarin je ook gewoon kan skippen etcPeedjeeh schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:30:
[...] Alleen jammer dat de playlist niet gevuld wordt, maar dat zal wel gefixt worden zodra er een normale release uitkomt.
Hij laadt dan die witte flash loading zien en dan is de playlist weer leeg..Anoniem: 197658 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:45:
[...]
Gewoon links op de op het blaadje + PLUS klikken en voila een playlist, waarin je ook gewoon kan skippen etc
[Voor 6% gewijzigd door Zandhaas op 12-05-2007 17:43]
Anoniem: 111556
[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 111556 op 12-05-2007 18:06]
I know. Binnenkort komt versie v2.5 uit met skin-support.
[Voor 3% gewijzigd door GroteBozewolf op 13-05-2007 18:49]
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Hm, die beta 3 is van april 2006... Wordt hier nog actief aan gewerkt?Bigfoot87 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:42:
[...]
Waarmee heb je dit precies? (je probleem mag wel iets duidelijker omschreven worden.)smeerbartje schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:50:
Ik heb het probleem dat geluid en beeld niet synchroom lopen. Is dit een codec-probleem?
Ja dat kan, maar dan moet je wel wat aanpassingen doen. Als je kijkt op de wiki van xbmc dan vind je daar hoe het moet.Hoodlum77 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:35:
Wat is de maximale HDD grote die wordt ondersteund door XBMC?
Ik heb nu een 160GB erin, maar die loopt wel heel snel vol met films voor de kids, ik kan me eigen films en series niet eens meer kwijt.
Kan ik een 500GB plaatsen?
Betreft een xbox v1.0 met een Xecuter 3 chip.
http://specs.tweak.to/6635
Ik kwam in de XBMC forums de volgende link tegen: klikFire69 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:26:
[...]
Hm, die beta 3 is van april 2006... Wordt hier nog actief aan gewerkt?
Ziet er allemaal schitterend uit, vooral met die "remote desktop", maar het werkt nog niet heel vloeiend vind ik.
Ja zeker raar, wel leuk dat hij de album thumbs ophaalt...Fire69 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:59:
Die zag ik al een paar weekjes terug. Die is veel minder uitgebreid en doet het niet heel goed in IE.
Raar trouwens, want het is van dezelfde maker.
XBMC heeft niets te maken met maximale grootte van een HDD.Hoodlum77 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:35:
Wat is de maximale HDD grote die wordt ondersteund door XBMC?
Ik heb nu een 160GB erin, maar die loopt wel heel snel vol met films voor de kids, ik kan me eigen films en series niet eens meer kwijt.
Kan ik een 500GB plaatsen?
Betreft een xbox v1.0 met een Xecuter 3 chip.
Ik weet over welke case je het hebt, heb hem ooit gezien. Volgens mij was het een casemod. Maar helaas heeft het niets met XBMC te maken, dus ik kan je er in dit topic niet mee helpen.0Burner0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:55:
Aangezien ik me xbox nu alleen nog maar als mediacenter (aanschaf 360) gebruik wil ik graag een mooie case voor me xb.
Ik heb er ooit 1 gezien die leek op een DVD speler of HIFI set.
In iedergeval slank en silver.
Ik heb me wezeloos gegoogeld maar kan hem niet meer vinden.
Iemand die weet waar ik zo'n hifi case kan bestellen?
Of een andere mooie case
DANKU
er was idd een 42cm case voor de xbox. Ik kan hem ook wel herinneren. Was iig goed duur (rond de 130euro) maar het zag er wel goed uit. Misschien zijn ze nog wel te vinden op eBay. Zo'n case lijkt me ook wel wat eigenlijk.Bigfoot87 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:26:
[...]
Ik weet over welke case je het hebt, heb hem ooit gezien. Volgens mij was het een casemod. Maar helaas heeft het niets met XBMC te maken, dus ik kan je er in dit topic niet mee helpen.
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
|cramwinckel schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:16:
[...]
er was idd een 42cm case voor de xbox. Ik kan hem ook wel herinneren. Was iig goed duur (rond de 130euro) maar het zag er wel goed uit. Misschien zijn ze nog wel te vinden op eBay. Zo'n case lijkt me ook wel wat eigenlijk.
[Voor 17% gewijzigd door 0Burner0 op 14-05-2007 22:24]
[Voor 5% gewijzigd door GroteBozewolf op 14-05-2007 23:22]
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
[Voor 31% gewijzigd door Bigfoot87 op 15-05-2007 00:18]
Wat jij bedoeld is een XBcase, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/10522700Burner0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:55:
Aangezien ik me xbox nu alleen nog maar als mediacenter (aanschaf 360) gebruik wil ik graag een mooie case voor me xb.
Ik heb er ooit 1 gezien die leek op een DVD speler of HIFI set.
In iedergeval slank en silver.
Ik heb me wezeloos gegoogeld maar kan hem niet meer vinden.
Iemand die weet waar ik zo'n hifi case kan bestellen?
Of een andere mooie case
DANKU
Jammer genoeg worden ze niet meer gemaakt en waren ze toendertijd vrij duur (120 euro)seninha schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:35:
[...]
Wat jij bedoeld is een XBcase, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1052270
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Anoniem: 210739
Hier kun je in detail zien wat ze lezen en niet, en hoe je je thomson drive kunt modden zodat hij alles leest ( wel voor echte profi's ) : [url="http://www.xbox-linux.org...Boot_CD/DVD_Burning_HOWTO"]http://www.xbox-linux.org/Talk:Xbox_Linux_Boot_CD/DVD_Burning_HOWTO[/url]
En wat staat er in de TS. Een DM sturen als er iets aangepast moet worden. Al gedaan?Djerique schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:09:
Jammer dat de TS altijd klakkeloos wordt gekopierd. Als sinds het begin werkt deze link niet...
[...]
[Voor 9% gewijzigd door DeOS op 15-05-2007 20:55]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Heb hem vandaag toevallig geinstalleerd bij een vriend van me, maar geen bijzondere vernieuwingen gezien vanmiddag, tot ik net even de changelog bekeek en zag dat er gesleuteld is aan het XBE launching probleem waar ik nog altijd veel last van heb. Dus ik ga bij mezelf ook zo snel mogelijk de nieuwste build installeren. Zou geweldig zijn als ik eindelijk van dat probleem af ben. Morgenavond weet ik meer.SyphOn schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:36:
We zitten al bijna aan een nieuwe TS
Iemand T3CH Versie van gisteren al draaien?
[Voor 25% gewijzigd door Bigfoot87 op 16-05-2007 10:24]
Deze XBMC is samengesteld door 'Deff". (Zie Xbox Media Center Forums) Dit zijn geen "officiele releases" vandaar ook alleen via Torrent te downloaden. Deze release bevat de geintegreerde LinksBoks, de xbox webbrowser.Anoniem: 210739 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:06:
Ik ben nu een release aan het downloaden die vandaag is uitgebracht "XBMC-SVN_2007-05-15_rev8922-links-deff". Heeft iemand deze al? Bevalt deze?
[Voor 13% gewijzigd door Dynamix op 16-05-2007 13:39]
Een aantal mensen kunnen helemaal geen XBE bestanden meer opstarten vanuit XBMC.Anoniem: 197658 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:33:
Ik maak al een tijdje gebruik van XBMC en ben er goed tevreden over. Er zijn (nog) wel wat probleempjes, bugs etc maar per keer worden die wel weer gefixt. Ook ik heb een X2-chip en ben benieuwd wat het XBE-probleem is. Kan iemand dat omschrijven (mag ook via pm) want wie weet is het dan voor mij ook beter om over te gaan.
Anoniem: 210739
Dat gaat niet want deze release start niet eens:S Fatal Error. Kan een bestand niet vinden. Ik weet niet of dit aan mij ligt, maar hier bespaar je dus frustatie mee.Surineeslander schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:36:
[...]
Deze XBMC is samengesteld door 'Deff". (Zie Xbox Media Center Forums) Dit zijn geen "officiele releases" vandaar ook alleen via Torrent te downloaden. Deze release bevat de geintegreerde LinksBoks, de xbox webbrowser.
Ik ben zeer benieuwd hoe deze release is... Wil je wat screenshot posten misschien?
Wat betreft de nieuwe T3CH release van 14-05: draait hier prima... de 'busy indicator' is vernieuwd en ziet er goed uit!
Ontspan.
Ik zal er vanavond eens naar kijken. Heb me vooral heel erg geconcentreerd op NOS en de Skins. Zou iemand met deze problemen een debug log kunnen mailen naar mij? uitzendinggemist.vx [@t] gmail [d0t] com.breeeem schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:12:
Hoe kan het dat met de versie 2.4.1 en 2.5.0 van uitzendinggemist (www.rieter.net) en de laatse 2 versies van xbmc T3CH er geen streams van van RTL 4,5 en 7 worden weergegeven.
Nederland 1,2 en 3 doen het wel
[Voor 11% gewijzigd door GroteBozewolf op 16-05-2007 18:59]
Met de final versie van T3CH werkte de versie 2.4.1 wel goed. Heb een nieuwe installatie gedaan naar versie T3ch 2007-05-07 omdat het XBE probleem opgelost is en toen werkte 2.4.1 niet meer. Vervolgens naar 2.5.0 geupdate en werkte wederom niet. Vandaag T3ch versie 2007-05-14 er overheen geschreven en nog steeds niet goed.GroteBozewolf schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:58:
[...]
Ik zal er vanavond eens naar kijken. Heb me vooral heel erg geconcentreerd op NOS en de Skins. Zou iemand met deze problemen een debug log kunnen mailen naar mij? uitzendinggemist.vx [@t] gmail [d0t] com.
Nog interesse in een debug log ?? Ik kan hem hem mailenGroteBozewolf schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:32:
Oke, ik heb het probleem gevonden. Er wordt nu bij RTL gechecked op Referrer lijkt me. Dus die doen het even niet, totdat ik het gefixed heb.
Als je hem hebt, dan zou ik dat fijn vinden.breeeem schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:43:
[...]
Nog interesse in een debug log ?? Ik kan hem hem mailen
[Voor 15% gewijzigd door GroteBozewolf op 16-05-2007 22:31]
Ik heb zojuist Uitzendinggemist.v2.5.1 geïnstalleerd.GroteBozewolf schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:07:
Voor de geinteresseerden. Op mijn website (http://www.rieter.net/uitzendinggemist/) (en straks ook op www.xbmcscripts.com) treffen jullie versie 2.5.1 aan van Uitzendinggemist.v2.
Deze versie is een bugfix voor v2.5.0 waar de RTL 4,5 & 7 Streams niet meer werkten. Als het goed is zouden ze nu weer moeten werken.
Bugs/Opmerking/Suggesties graag via het XBMC forum (http://www.xboxmediacenter.com/forum/showthread.php?p=130060) of via de e-mail (ook nieuw): uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com.
Veel plezier ermee.
GroteBozewolf wijzigde dit
[Voor 61% gewijzigd door ultralover op 17-05-2007 01:35]
Ik gok dat het probleem is dat je de skins mappen hebt hernoemd. Met welke reden heb je dat gedaan?ultralover schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 00:49:
Ik heb zojuist Uitzendinggemist.v2.5.1 geïnstalleerd.
Maar ik krijg alleen een zwart beeld als ik het programma run.
Als ik vervolgens rechts druk en enter op mijn remote dan zie ik wel heel licht wat programma's staan.
Ik heb in de skins map van (Uitzendinggemist.v2.5.1) de map MC360 hernoemd naar Project Mayhem III
Want dat is ook de skin die ik gebruik in XBMC-2007-05-06-PIMPED-linksboks
Bij mij komt er alleen eventjes running te staan, om vervolgens terug naar het menu te gaan.GroteBozewolf schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:07:
Voor de geinteresseerden. Op mijn website (http://www.rieter.net/uitzendinggemist/) (en straks ook op www.xbmcscripts.com) treffen jullie versie 2.5.1 aan van Uitzendinggemist.v2.
Deze versie is een bugfix voor v2.5.0 waar de RTL 4,5 & 7 Streams niet meer werkten. Als het goed is zouden ze nu weer moeten werken.
Bugs/Opmerking/Suggesties graag via het XBMC forum (http://www.xboxmediacenter.com/forum/showthread.php?p=130060) of via de e-mail (ook nieuw): uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com.
Veel plezier ermee.
GroteBozewolf wijzigde dit
1
2
| classProgwindow(xbmcgui.WindowXML): AtributeError: 'module' object has no attribute 'windowXML' |
GroteBozewolf schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:49:
[...]
Als je hem hebt, dan zou ik dat fijn vinden.
EDIT: Probleem gevonden. De URL's zijn wat veranderd....Fix is onderweg.
Geen commentaar
Ik heb de map MC360 hernoemd naar Project Mayhem III omdat ik dacht dat je in de skins map van uitzendinggemist dezelfde map voor skins moest hebben dat je gebruikt in XBMC.GroteBozewolf schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:22:
[...]
Ik gok dat het probleem is dat je de skins mappen hebt hernoemd. Met welke reden heb je dat gedaan?
Het kan ook nog zo zijn dat de linksboks SVN-Branch niet up-to-date is met de WindowXML objecten. Er is eind april een bugfix geweest die dit probleem heeft opgelosd.
Maar met een debug log kom ik een stuk verder. Zou je mij die kunnen mailen?
[Voor 4% gewijzigd door ultralover op 17-05-2007 14:15]
Ontspan.
Ik snap al wat er gebeurd. Maar laat ik eerst nog een keer uitleggen wat UZG doet bij het laden van skins:ultralover schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:11:
[...]
Ik heb de map MC360 hernoemd naar Project Mayhem III omdat ik dacht dat je in de skins map van uitzendinggemist dezelfde map voor skins moest hebben dat je gebruikt in XBMC.
Uitzendinggemist uses the same folder-name to lookup the skin as the foldername XBMC is using. So the skinfolder for Uitzendinggemist.v2 should have the same name as the folder in which the XBMC-skin is present. E.g. for MC360: the XBMC skin-folder for MC360 is called 'MC360'. So the folder that holds the skin for Uitzendinggemist.v2 should also be called 'MC360' and should be located in the '<scriptfolder of uitzendinggemist>\skins\' folder (which is usually scripts\uitzendinggemist\skins\'.
If no identically named folder is found. The skin located in the 'Skins\Default' folder is used.
Het XBMC logbestand is hier: xbmc.old.log - 0.04MB
[Voor 6% gewijzigd door GroteBozewolf op 17-05-2007 16:05]
[Voor 7% gewijzigd door DeFeCt op 17-05-2007 16:09]
[Voor 17% gewijzigd door GoT op 17-05-2007 17:00]
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Zojuist v2.5.2 geinstalleerd.GroteBozewolf schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:54:
[...]
Ik snap al wat er gebeurd. Maar laat ik eerst nog een keer uitleggen wat UZG doet bij het laden van skins:
1) UZG kijkt welke skin XBMC gebruikt. In jouw geval is dat "Project Mayhem III"
2) UZG gaat in zijn eigen skinfolder zoeken naar de folder "Project Mayhem III"
3) Vindt ie die, dan gebruikt hij die. Vindt ie hem niet, dan default hij naar de "Default" skin.
En daar gaat het mis! De default skin gebruikt files uit de "Project Mayhem III" skin, maar als je een andere skin gebruikt, dan kan ie die files niet vinden en dus geeft ie ze niet weer! Dus dat moet ik nog ff gaan fixen.
Maar in jouw geval, als je niets renamed, zal ie dus geen "Project Mayhem III" vinden en terugvallen naar de Default folder. Alles moet dan werken.
EDIT: v2.5.2 (het gaat snel) staat al weer online. Deze heeft een Default skin (die dus wordt gekozen als er geen juiste wordt gevonden) met eigen background images. Verder heeft ie nu ook PMIII skin, die de images van de originele skin gebruikt.
Heb je wel de oude folders van Uitzendinggemist.v2 gedelete alvorens de nieuwe versie te installeren?ultralover schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:18:
[...]
Zojuist v2.5.2 geinstalleerd.
Hij geeft bij mij nou wel de "Project Mayhem III" skin weer, ik zie nou alleen geen tekst meer.
Hmm, blijkbaar hebben anderen dit probleem niet, en moet ik misschien mijn xbmc eens updaten met een nieuwere build...Harrie schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:01:
[...]
Bij mij komt er alleen eventjes running te staan, om vervolgens terug naar het menu te gaan.
Als ik dan in de python output bekijkt staat er:
code:
1 2 classProgwindow(xbmcgui.WindowXML): AtributeError: 'module' object has no attribute 'windowXML'
Precies. Je moet een recente (van mei-2007) hebben om WindowXML te ondersteunen.Harrie schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:03:
[...]
Hmm, blijkbaar hebben anderen dit probleem niet, en moet ik misschien mijn xbmc eens updaten met een nieuwere build...
Ja ik heb de oude folder /E/Apps/XBMC/scripts/Uitzending Gemist v2.5.1 compleet gewist.GroteBozewolf schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:44:
[...]
Heb je wel de oude folders van Uitzendinggemist.v2 gedelete alvorens de nieuwe versie te installeren?
Ergens gaat er iets goed mis:ultralover schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:37:
[...]
Ja ik heb de oude folder /E/Apps/XBMC/scripts/Uitzending Gemist v2.5.1 compleet gewist.
En vervolgens Uitzending Gemist v2.5.2 geïnstalleerd.
Het XBMC logbestand is hier: xbmc.old.log - 0.04MB
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\1on.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\1off.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\2on.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\2off.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\3on.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\3off.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\searchon.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\searchoff.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\rtlon.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\rtloff.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\kkon.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\kkoff.png |
[Voor 6% gewijzigd door GroteBozewolf op 17-05-2007 23:57]
Ik gebruik XBMC-2007-05-06-PIMPED-linksboksGroteBozewolf schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:07:
[...]
Ergens gaat er iets goed mis:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\1on.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\1off.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\2on.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\2off.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\3on.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\3off.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\searchon.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\searchoff.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\rtlon.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\rtloff.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\kkon.png 21:29:26 M: 36941824 ERROR: Texture manager unable to load file: Q:\skin\Project Mayhem III\media\kkoff.png
hij kijkt op de verkeerde plaats naar de files. Weet niet waardoor het komt. Ik weet wel dat ze veel aan het fixen zijn met die WindowXML en dat er recentelijk een bug is oplost mbt lookup van files. Bij mij op zowel mijn xbox als mijn PC versie werkt het prima.
Welke SVN versie gebruik je?
EDIT: ik ga eens wat posten op het XBMC om wat meer duidelijkheid te krijgen over de zoek-volgorden van de paden.
EDIT2: Nu bedenk ik me nog iets: je hebt toch niet toevallig XML bestanden (progwindow.xml) van UZG in je skinfolder van XBMC gekopieerd of wel? Dat zou de problemen verklaren. Kan je dat nog eens checken?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details