[xbox] Xbox media center - Deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.685 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Dan doet 'ie het nog niet :)
grumble.. uit / aan zetten..

Wat doe ik hier..? ik moet aan mijn scriptie werken.. -zucht-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-04 15:16
q2no schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:32:
Hoe krijg ik mijn debug script van mijn box naar de auteur?
Zorg dat in je XBMC\Userdata folder een bestand AdvancedSettings.xml aanwezig met daarin tenmiste het volgende:
code:
1
2
3
<advancedsettings>
  <loglevel>1</loglevel>
</advancedsettings>

Dan restart je XBMC en start je het scripts. Doet wat er voor nodig is om de boel in de soep te laten lopen. Restart je XBMC en download je xbmc.old.log van je XBMC.
Deze kan je dan mailen (zie mijn website voor een adres) of via www.pastebin.com online zetten.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 09:13
guillaume schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:18:
SyphOn: kun je alsjeblieft in Uitzending Gemist en XBMCScripts ook voor 'n vergroting (font) van 't actieve item in de lijst zorgen, net als in lijsten van video/music etc.?
Nee :( Dat zit in de scripts. Je zou GroteBozewolf dan moeten vragen of hij de XBMC List view wil gebruiken in plaats van een eigen list view.

Tevens vraag ik bij deze skin support aan hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
de log staat in de mail..
Zijn er meer mensen waar het bij kanalenkiezer > entertainment > HBO vastloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
SyphOn schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:19:
[...]
Nee :( Dat zit in de scripts. Je zou GroteBozewolf dan moeten vragen of hij de XBMC List view wil gebruiken in plaats van een eigen list view.

Tevens vraag ik bij deze skin support aan hem ;)
Voor zover als ik weet, gebruik ik de XBMC Listview (xbmc.ControlList) voor mijn lists. Dus dat zou geen probleem moeten zijn! Maareh....ik zet volgens mij wel heel hard een fontsize :(. Dus dat zal het zijn.

Maar goed. Zodra ik de bugs uit de v2.4.1b versie heb, zal ik gaan werken aan skin-support. Wanneer die versie uitkomt? Dat durf ik nog niet te zeggen. Ik moet me dan eerst eens verdiepen in skin-support, en het dan gaan invoeren. De nieuwe indeling van het script (code-gewijs in verschillende files) was al een stap in de richting om in de toekomst zaken makkelijker te kunnen implementeren. Nog even geduld dus.....

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
q2no schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:35:
de log staat in de mail..
Zijn er meer mensen waar het bij kanalenkiezer > entertainment > HBO vastloopt?
Oke, ik heb er naar gekeken. Twee dingen:

1) het is heel moeilijk om een alle streams van www.kanalenkiezer.nl aan de praat te krijgen. Om de eenvoudige reden dat veel links naar gewone html pagina's gaan waarop dan weer een link staat naar een stream of een embed file in zit. Of erger: je komt weer in een andere selectie-pagina uit (zoals bij Discovery). Dit is nagenoeg niet te doen om te scripten. Wat ik nu dus doe is: kijk of mplayer van xbmc de stream pakt (dus gewoon erin stoppen) en zo niet, dan ga ik kijken of het HTML is (dan stopt het) of dat het een ASX is met daarin streams, dan ga ik nog een keer parsen en stop de onderliggende stream in de mplayer. Als het geen ASX, HTML of 'door mplayer af te spelen bestand is' dan stopt het voor die stream en kan ie niet worden bekeken.

2) Maar waarom hangt XBMC zich dan soms op? Nou, het lijkt erop dat de mplayer in xbmc op dit moment gewoon html files kan lezen (dat kon voorheen volgens mij niet en ging mijn afhandel-loopje aan het werk). Hij vindt dan geen embedded files in de html bestanden en stopt dan. Niks aan het handje zou je zeggen......Totdat je daarna weer een file gaat afspelen. Deze zorgt er dan voor dat xbmc crashed! Het script opent wel de juiste stream. Maar de mplayer hangt zich zelf dan op.

Voor probleem 2 heb ik inmiddels een oplossing gevonden, al moet ik zeggen dat ie redelijk lomp is (kijk gewoon of de stream http:// heeft en lees dan de header uit. Als die text/html geeft dan stopt het gewoon).

Voor probleem 1 heb ik wel een idee: Als ik weet welke streams van www.kanalenkiezer.nl naar HTML pagina's wijzen en daarnaast naar welke echte streams ze zouden moeten wijzen, dan programmeer ik het gewoon zo dat de html-streams voor die kanalen worden vervangen door de echte-streams. Dus als iemand zo'n paar weet, dan hoor ik het graag.

Edit: check de post-tijd even! En ik moet morgen weer vroeg op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik ben redelijk nieuw in dit script werk.. en vroeg me af (voordat ik er mezelf in ging verdiepen) of het mogelijk zou zijn een "uitzending gemist" achtig iets te maken voor www.psv.tv? Of wellicht is die er al.. zo niet, wie helpt me in de goede richting (white papers) om eens uit te zoeken hoe ik daar een script voor kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
<offtopic>
(okay.. ik ben verrast, er kijken dus toch werkelijk mensen naar dergelijke voetbalclub tv kanalen)
</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

q2no schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:11:
<offtopic>
(okay.. ik ben verrast, er kijken dus toch werkelijk mensen naar dergelijke voetbalclub tv kanalen)
</offtopic>
niet echt, maar als de drempel wat lager is misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197658

Ik installeer regelmatig de laatse T3CH-versie en iedere keer ben ik aan het prutsen want ik ben mijn album-info kwijt (iconen etc). Ik kopieer de UserData er weer in en dacht dat die alles wel onthield maar nee. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om deze info te behouden want ik wordt een beetje gek om alles iedere keer opnieuw langs te 'lopen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:47
Anoniem: 197658 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:38:
Ik installeer regelmatig de laatse T3CH-versie en iedere keer ben ik aan het prutsen want ik ben mijn album-info kwijt (iconen etc). Ik kopieer de UserData er weer in en dacht dat die alles wel onthield maar nee. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om deze info te behouden want ik wordt een beetje gek om alles iedere keer opnieuw langs te 'lopen'
Ik zet de thumbs altijd handmatig in de folders.
Dan heb je nergens last van bij een nieuwe installatie.

-Radio
--Skyradio.strm
--Skyradio.tbn
--Qmusic.strm
--Qmusic.tbn

- Mp3
---folder.jpg
--Album1
---mp3tje1.mp3
---mp3tje2.mp3
---folder.jpg
--Album2
---mp3tje1.mp3
---folder.jpg

Op die manier dus.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
als je goed zoekt op internet dan kun je een progje vinden die het album-art van diverse websites kan downloaden. Vervolgens biedt het progsel de mogelijk om de thumbs tussen je mp3's te zetten (in de betreffende folder dus) en op de tumbs in de MP3 weg te schrijven.
Wanneer je dan vervolgens een nieuwe library aanmaakt onder XMBC dan zie je gelijk ook je album art :)

Het naampje van het progsel is te vinden op de volgende website:
http://louhi.kempele.fi/~skyostil/projects/albumart/

(of even googlen op mp3 album art download)

[ Voor 18% gewijzigd door q2no op 25-04-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 10:08
en de naam van dat progsel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Zie link -> Album Cover Art Downloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
En we hebben weer een nieuwe skin...

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/4/xbmc-containment/Containment-1.gif

SVN download (bijvoorbeeld met Tortoise:)

https://svn.sourceforge.n...xmediacenter/Containment/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06 18:48
Het streamen van images gaat nu dus wel! :) De reden is me nog niet geheel duidelijk moet ik zeggen... ik vermoed dat het te maken heeft met het niet goed afsluiten van een eerdere stream... Maar goed, het werkt! Thanks voor het meedenken.

Wat betreft het bewaren van album iconen en dergelijke: de laatste versie van T3CH (20-4-07) maakt gebruik van een andere structuur voor het opslaan van deze gegevens. Vandaar dat het terug kopieëren van je iconen naar je userdata map niet meer werkt. (voor mij de reden om niet naar deze versie over te gaan)
De adviezen om de thumbs tussen je mp3's te zetten, ga ik ook maar eens opvolgen! :D

Heeft er hier iemand al de XBMC versie met Linksbox integratie gechecked?

[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 25-04-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Surineeslander schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:02:
Heeft er hier iemand al de XBMC versie met Linksbox integratie gechecked?
Waar kan ik die vinden dan?

[ Voor 59% gewijzigd door Bigfoot87 op 25-04-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Deze moet met bijv. Tortoise SVN opgehaald worden van de locatie https://svn.sourceforge.n...ranches/linksbrowser/XBMC
(zie officiele forum van xboxmediacenter, topic: Started LinksBoks)

Ik heb niet de benodigde programma's om een 'eigen build' te maken. Ik zal dus moeten wachten, totdat deze officieel toegevoegd wordt aan de XBMC trunk... Dan pas neem bijv T3CH em ook mee in zijn releases.

Die nieuwe skin ziet er vet uit trouwens!

[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 25-04-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181995

Vergeet de volgende skins ook niet (sommige zijn nog betas)

Slate _/-\o_
X-Cite
Clearity-beta-remix _/-\o_
Front-Row
The Orbs 2007
Xstation 3
The Room :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Anoniem: 181995 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:42:
[...]

Vergeet de volgende skins ook niet (sommige zijn nog betas)
Hij heeft over nieuw |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Ey bedankt! :D The room lijkt me echt droog :P
The Orbs heb ik heel lang gebruikt, eens kijken hoe hij er nu uit ziet.

Verder kun je hier: https://svn.sourceforge.net/svnroot/xboxmediacenter/
De meest bekende skins downloaden (en daarna automatisch laten updaten) waaronder PDM van Smokehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisism
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01 23:41
Anoniem: 197658 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:38:
mmm.. nu weet ik t niet voor de muziek bieb, maar de video bieb kan je bij instellingen gewoon backuppen en importeren.
(heeft mij heel wat gevloek bespaard).

ChrisIsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209522

Iemand enig idee waar je die Slate skin kan downloaden? Of ben ik gewoon zo blind dat ik het niet zo op die link die jij geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Anoniem: 209522 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:27:
[...]

Iemand enig idee waar je die Slate skin kan downloaden? Of ben ik gewoon zo blind dat ik het niet zo op die link die jij geeft?
Je bent een beetje blind ;) het staat er wel:

http://teamaf.fluidboxmedia.de/

Maar 4815162342 gaf ook het verkeerde topic:

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=587778

[ Voor 5% gewijzigd door SyphOn op 25-04-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209522

Oke, dan spijt het me voor mijn blindheid, zal voortaan beter kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181995

Maar 4815162342 gaf ook het verkeerde topic:

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=587778
Oeps |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41
Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan, en dat leverde het volgende programmaatje op. Ik weet niet of 't er al is, maar het werkt i.i.g. precies zoals ik 't wil, en dat telt natuurlijk. Doel is heel simpel om vanaf je PC/laptop snel een filmpje/muziekje aan te zetten, vanuit elk gewenst programma.

Programma normaal openen: File Dialog met alle audio- en videocontainerformaten die XBMC ondersteunt als filters.
Via commandline: gewoon de eerste parameter kan ofwel een URL zijn, ofwel een SMB shared file, ofwel een lokaal bestand.
Indien een URL, wordt deze direct doorgestuurd. In geval van SMB share, mits het bestand ook werkelijk bestaat/kan worden benaderd. In geval van een lokaal bestand wordt er een bijpassende share gezocht en het pad aangepast aan de SMB share. Vervolgens wordt het pad naar je Xbox gestuurd.

Optioneel een .INI-file, waarin je handmatig het ip-adres van je Xbox kunt instellen en waarin je een Initial Folder kunt aangeven, waarin het File Open Dialog dan telkens opent (je download-folder).

Ideaal om vanuit je browser / SendTo context-menu (plaats gewoon een snelkoppeling in %userprofile%\SendTo) / Total Commander (parameters: %P%N), noem maar op even een media-file te starten.

Hier kun je 'm ff binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 16:53
Ik probeerde het hier op't werk even (zonder xbox natuurlijk :P ), na een tijdje krijg ik een error:
AutoIt Error
Line 0 (File <pathnaarsend2xbmc.exe
$oHTTP.Send()
$oHTTP.Send()^ ERROR

Error: The requested action with this object has failed.

Ligt dit aan het feit dat hij de xbox niet kan vinden?
Of omdat ik geen ini-file heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 14:27

CodeIT

Code IT

Grappig. Ik had bijna exact hetzelfde idee. Ik gebruik nu ccxstream (Vista en SMB shares is nog steeds niet helemaal ok), maar ik vind het niet echt een top programma. Ik ga dus zelf een XBMSP Server bouwen, welke dus gelijk ook alle files naar de Xbox kan streamen. En dan ook links op webpagina's naar media-content.
Tot die tijd ga ik dus jouw programma gebruiken! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
CodeIT schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:04:
Grappig. Ik had bijna exact hetzelfde idee. Ik gebruik nu ccxstream (Vista en SMB shares is nog steeds niet helemaal ok), maar ik vind het niet echt een top programma. Ik ga dus zelf een XBMSP Server bouwen, welke dus gelijk ook alle files naar de Xbox kan streamen. En dan ook links op webpagina's naar media-content.
Tot die tijd ga ik dus jouw programma gebruiken! Top!
Waarom vind je dat niet goed werken? Ik draai de CCXGui en werkt als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 14:27

CodeIT

Code IT

Bart_NL schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:10:
[...]

Waarom vind je dat niet goed werken? Ik draai de CCXGui en werkt als een tierelier.
Ik gebruik ook de CCXGui, maar ik moet deze vaak herstarten omdat 'ie crashed. Ook vind ik het gewoon leuk om zoiets te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb Damn Small Linux op m'n xbox en wil een USB tv tuner erbij kopen. Dit alles wil ik als digitale recorder :9~ gaan gebruiken . Heeft iemand hier al ervaring mee of bepaalde tips voor me. Alle info is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 197658 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:38:
Heb Damn Small Linux op m'n xbox en wil een USB tv tuner erbij kopen. Dit alles wil ik als digitale recorder :9~ gaan gebruiken . Heeft iemand hier al ervaring mee of bepaalde tips voor me. Alle info is welkom.
Ok.... en wat heeft dat te maken met XBMC dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Fire69 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:02:
Ik probeerde het hier op't werk even (zonder xbox natuurlijk :P ), na een tijdje krijg ik een error:
AutoIt Error
Line 0 (File <pathnaarsend2xbmc.exe
$oHTTP.Send()
$oHTTP.Send()^ ERROR

Error: The requested action with this object has failed.

Ligt dit aan het feit dat hij de xbox niet kan vinden?
Of omdat ik geen ini-file heb?
Helaas is me onmogelijk gebleken om deze fout netjes af te vangen: AutoIt (kennen jullie vast wel, een hardstikke leuk en simpel VB-achtige scripttaal, ik ben nu eenmaal geen programmeur :P) geeft de foutmelding en klapt er ook meteen uit, is niet op te lossen. Maar dit komt inderdaad doordat hij geen Xbox heeft gevonden. Een check van tevoren ga ik niet implementeren, dat kost alleen maar extra tijd en 't moet zo snel mogelijk zijn (plus je dient je zaakjes maar op orde te hebben.;)) Je hebt géén INI-file nodig, althans, in de meeste gevallen niet (zie de .txt: hij zoekt gewoon standaard naar http://xbox, dit voldoet in de meeste gevallen). De INI-file is dus alleen nodig indien je Xbox op deze manier niet wordt gevonden en/of als je een eigen default werkmap wilt instellen, zoals F:\Movies (standaard pakt hij de werkmap, dus waar je in zit in Explorer/Total Commander op 't moment dat je send2XBMC opstart.

'k Heb eventueel nog 3 toekomstplannetjes met 't programma, voor de rest blijft 'ie zo lekker compact:
- Zeer korte termijn: Even de ranzige foutmelding afvangen voor als er helemáál geen shares aanwezig zijn op de PC waarop 't gestart wordt.

- Langere termijn: De mogelijkheid om meerdere bestanden in de vorm van 'n playlist aan te bieden aan XBMC (met enqueue): uiterst handig voor 't snel maken van een audio-playlist: gewoon met TC door je mappen browsen, snelkoppelingetje erop en je hebt zóveel sneller 'n playlist in elkaar. :)

- Lage prioriteit: De mogelijkheid om JPG/BMP/PNG/GIF/ICO/MNG weer te geven

[ Voor 5% gewijzigd door guillaume op 26-04-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215039

Bigfoot87 schreef op zondag 15 april 2007 @ 14:45:
[...]

Xbox Media Center zelf is 100% legaal.
Het modden van je Xbox niet.
Vandaar :)
Naar mijn weten is ook het modden van je xbox in nederland nog niet illegaal, vandaar dat je er ook nog steeds advertenties van ziet.
Als ik een stuk electronica koop, of ik het nou gewoon gebruik, ophang, kapot gooi, aanpas of wat dan ook. Dat mag ik doen want het is mijn eigendom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215039

pasta schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:18:
[modbreak]Kunnen we nu kappen met het modden, het wel of niet legaal zijn van modden, softmodden etc etc? :/ Dit is een topic over de XMBC, niet over allerlei andere onderwerpen.[/]
hahaha oke deze had ik nog niet gelezen, mijn excuses voor het laatste bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Nieuwe versie v2.0.0427 van send2XBMC:

- Code compleet geherstructureerd
- Wat extra checks
- Mogelijkheid om bestanden in de playlist van XBMC te proppen door als eerste parameter "/add" mee te geven.

Download

[ Voor 3% gewijzigd door guillaume op 27-04-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb al een lange tijd niet meer naar de scripts gekeken en was weer geinteresseerd om het uitzendinggemist script te proberen. Kreeg ik toen ik de XBMCScripts optie koos de melding dat het ge-update moest worden. Dit ging niet en heb toen de scripts directory verwijderd, gevolgd door het installerenn zoals op xbmcscripts.com beschreven staat. Wanneer ik echter de "default.py" start zie ik heel even running staan en verder niets, daarna kan ik XBMCScripts (vanuit hoofdmenu) niet meer opstarten. Er is iets wat ik fout doe, maar omdat ik er lang niet meer naar heb gekeken geen idee wat. Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-06 14:44
Plopsie.
Antwoord is simpel, gewoon even op xbmcscripts . com (ofzo) de xbmcscripts script downloaden. (:P)
Als je die even ftp'ed naar je xdoos in de goede map dan werkt alles weer gewoon. (updaten via het script zelf lukt idd niet echt, had ik ook al last van.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben m'n lawaaiige xbox nu zat en wil nu een 80 mm fan gaan kopen. Wat raden jullie aan (ik hoor veel goeds over papst en zelman). Graag typenr etc erbij

Bvd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
:? De ventilator van mijn XBOX maakt zo'n lawaai, hoe kan ik deze zachter zetten?
Je kan bij de instellingen van XBMC de doeltemperatuur van de CPU aangeven. Deze kan maximaal op 68 graden celcius worden gezet. Aangeraden wordt om deze op maximaal 60 graden in te stellen, zodat je nog wel enige veiligheid over hebt. Afhankelijk van je kamertemperatuur zal de fan dan voor het overgrote deel op 2% draaien.

Je kan ook bijvoorbeeld een 80mm Papst Fan kopen en deze vervangen voor de huidige ventilator. Je zal het apparaatje nog wel even moeten aanpassen qua maat, maar dan heb je wel een veel stillere ventilator.
Moeilijk: http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SyphOn schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:19:
[...]
Dat heb ik allemaal al gedaan en nog is die te lawaaiig vandaar mijn vraag

Moeilijk: http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=
Hier zie ik diverse types staan, is het nu zo dat het niet uitmaakt welke? Ik zie nl ook 2p of 3p staan en dan zijn we weer bij mijn beginvraag. Welke type precies? Welke maakt in de praktijk het minste lawaai etc

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 197658 op 29-04-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Papst 8412 NGLV (80mm, 12dB, 2p)
Die misschien? Duurste, en waarschijnlijk ook nog vrij stil. :D (12 db ga je vast niet dood aan lijkt me)
En zowiezo zijn veel fans tegenwoordig wel stil hoor als je ze toch maar op 40 % of minder laat draaien. (en dat doet de xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Anoniem: 197658 schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:30:
Ben m'n lawaaiige xbox nu zat en wil nu een 80 mm fan gaan kopen. Wat raden jullie aan (ik hoor veel goeds over papst en zelman). Graag typenr etc erbij

Bvd !!
Heb je de automatic fan control wel aan staan van XBMC? Dat scheelt echt een hele hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
guillaume schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:27:
[...]

Heb je de automatic fan control wel aan staan van XBMC? Dat scheelt echt een hele hoop. :)
"Net als elke gebuiker" heb ook ik last van dat )(*$)(@* gezoem. Ik heb verschillende Fan contol standjes uitgetest, alleen die ventilator blijft irritant. Is er ergens een duidelijke handleiding hoe je de ventilator kunt vervangen, plus suggesties voor de vervangende ventilator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:36
q2no schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:57:
[...]

"Net als elke gebuiker" heb ook ik last van dat )(*$)(@* gezoem. Ik heb verschillende Fan contol standjes uitgetest, alleen die ventilator blijft irritant. Is er ergens een duidelijke handleiding hoe je de ventilator kunt vervangen, plus suggesties voor de vervangende ventilator?
xbox-scene tutorials ;)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Ok ik ben nog weer even aan het spelen geweest, en heb 2 een paar nieuwe views gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/shots/wrapv_thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/shots/wrapm_thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Alletwee erg bruikbaar. Al zou het denk ik nog mooier zijn als je de eerste wat minder compact zou maken en de tweede iets compacter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Nieuwe versie v2.1.0429 van send2XBMC:

Changes since v2.0.0428:
========================
+ Added a routine to automatically choose the right (audio or video)
playlist, instead of just using the currently active, which didn't
work that well
+ INI-file entries AudioExt and VideoExt to manually configure which
extensions are to be handled as audio/video files in order to add
them correctly to the corresponding XBMC playlists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik las net op Xbox-scene dat linksboks vanaf nu in SVN zit! Nog niet in de main-trunk, maar dan zal het hopelijk toch niet te lang meer duren! _o_

Ook het submenu-dialog is veranderd naar een Favorites-list. Ziet er allemaal veel beter uit zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Fire69 schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:37:
Ik las net op Xbox-scene dat linksboks vanaf nu in SVN zit! Nog niet in de main-trunk, maar dan zal het hopelijk toch niet te lang meer duren! _o_

Ook het submenu-dialog is veranderd naar een Favorites-list. Ziet er allemaal veel beter uit zo :)
en nu in NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Fire69 schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:37:

Eindelijk _/-\o_
Linksboks is een webbrowser voor de Xbox, en is nu dus bijna geintegreerd in XBMC.

[ Voor 23% gewijzigd door Bigfoot87 op 30-04-2007 11:37 . Reden: Bijna geintegreerd ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als je zelf je builds wil maken, kan je vanaf nu ook de code afhalen om de ingebouwde web-browser te gebruiken. Hij zit nog niet in de officiele code, maar ik veronderstel dat het niet zo lang meer zal duren. Dan gaat hij dus ook in de versie's van T3ch ingebouwd worden. Beter zo? :)

En de submenu-dialog is het venstertje dat opent met je scriptjes erin. Dat is nu dus vervangen door een Favorites-venstertje waar je makkelijk dingen kan aan toevoegen zonder in de xml-files te moeten duiken. En estetisch is het er ook op vooruit gegaan. :P

edit:

Bigfoot87 was me voor :)

@Bigfoot87: bijna geintegreerd.

Misschien heeft Schweino zin om nog eens een build te maken, waar hij inzit? :*

[ Voor 12% gewijzigd door Fire69 op 30-04-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 13:49
Zijn er meer mensen met het probleem dat sinds 2 builds ongeveer wel de film info van imdb wordt opgehaald maar niet de thumb?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
SyphOn schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:43:
Ok ik ben nog weer even aan het spelen geweest, en heb 2 een paar nieuwe views gemaakt.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er heel erg strak uit! Netjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53
Kan iemand mij vertellen hoe ik de music library leeg maak? Ik heb er namelijk een aantal dubbele albums in staan waar ik niet vanaf kom.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Maverick schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:08:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de music library leeg maak? Ik heb er namelijk een aantal dubbele albums in staan waar ik niet vanaf kom.
Via de settings van Music kan je je library cleanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Maverick schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:08:
kan volgens mij ook als je naar de web-interface van je xbox brouwst..

http:\\<ip van de xbox>

Mocht er naar gevraagd worden
inloggen met xbox
wachtwoord xbox

Natuurlijk moet je die wel geactiveerd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Surineeslander schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:10:
[...]

Via de settings van Music kan je je library cleanen.
Mja, maar dat is dus iets anders als leegmaken... hij comprest hem onder andere, en nog iets, maar dubbele vermeldingen laat ie staan. (de betreffende albums staan ook op 2 locaties, waarsch dat ie ze daardoor laat staan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Onder Userdata\Library staat een music<nummertje>.db. Die gooi je weg en tadaa, lege library :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 16:47

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heeft iemand toevallig van die mooie Wide Screen Icons voor de vision skins ( je weet wel in episode dir ) of waar je die kunt halen of word het creatief hobbiën ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Fire69 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:45:
Onder Userdata\Library staat een music<nummertje>.db. Die gooi je weg en tadaa, lege library :)
Ah, dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 15:23
ShadowBumble schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:09:
Heeft iemand toevallig van die mooie Wide Screen Icons voor de vision skins ( je weet wel in episode dir ) of waar je die kunt halen of word het creatief hobbiën ?
De meeste icons zijn hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Exyge schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:34:
[...]

De meeste icons zijn hier te vinden.
Thx zal ik zeker even bookmarken maar zit momenteel met een ander probleem namelijk dat ik geen enkele .xbe kan launchen van wat er op me hdd staat. Dan ipv de applicatie op te starten gaat ie terug naar de XBMC main page. ( Gebruik de build van 20-04-2007 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
ShadowBumble schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:47:
[...]

Thx zal ik zeker even bookmarken maar zit momenteel met een ander probleem namelijk dat ik geen enkele .xbe kan launchen van wat er op me hdd staat. Dan ipv de applicatie op te starten gaat ie terug naar de XBMC main page. ( Gebruik de build van 20-04-2007 )
Ik neem aan in gebruik van een softmod? En heb je al geprobeerd om een andere build te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

warcow schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:09:
[...]

Ik neem aan in gebruik van een softmod? En heb je al geprobeerd om een andere build te gebruiken?
Nope hard modded , heb wel al uitgevonden dat het zich alleen voor doet bij games want me emu's doen het wel.

Downgraden naar de : 2006-11-12 build heeft hetzelfde effect.
Upgraden naar de: 2007-04-29 build heeft ook hetzelfde probleem.

[ Voor 15% gewijzigd door ShadowBumble op 02-05-2007 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
X2-chip? Dat zou moeten opgelost zijn. Anders even melden in het xbmc-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Fire69 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:12:
X2-chip? Dat zou moeten opgelost zijn. Anders even melden in het xbmc-forum.
Heb geen flauw idee welke chip derin zit aangezien ik hem zo gekocht heb. weet iemand hoe je daar achter kan komen ?

Xecuter2
4974–4975
&
Evox D6 & M7
1. evoxdash.xbe
2. xboxdash.xbe
Xecuter2
4976–4978
1. evoxdash.xbe
2. nexgen.xbe
3. xboxdash.xbe
Xecuter2
4979–4980.xy
1. evoxdash.xbe
2. avadash.xbe
3. mxmdash.xbe
4. xboxdash.xbe
Xecuter2
4981.xy-4983.xy
1. avalaunch.xbe
2. evoxdash.xbe
3. mxmdash.xbe
4. nexgen.xbe
5. xboxdash.xbe
Evox M81. evoxdash.xbe
2. avadash.xbe
3. nexgen.xbe
4. xboxdash.xbe

Als ik bovenstaande tabel aan zou houden vind ik het vreemd aangezien ik mijn dashbord op direct xbmc te krijg moet noemen xboxddash.xbe want evoxdash.xbe werkte niet.

[ Voor 57% gewijzigd door ShadowBumble op 02-05-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 09:55
Mja dat is maar net hoe het bios geconfigureerd is he..
Heeft een Xecuter2 niet config live ? Een ini file waar hij z'n settings uit leest ? Die staat volgens mij in E:\.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die tabel ben je niks mee. Met de laatste bios van de X2 kan je gelijk welke xbe booten.
De mijne start gewoon direct e:\apps\xbmc\default.xbe :)

edit:

Zoals Kaspers zegt dus.

In de System Info van xbmc probeert hij je chip te herkennen, maar dat werkt niet altijd, hangt er van af of hij de hash-string van je bios herkent.
Open doen en kijken is de enige zekere manier :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 02-05-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Fire69 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:27:
In de System Info van xbmc probeert hij je chip te herkennen, maar dat werkt niet altijd, hangt er van af of hij de hash-string van je bios herkent.
Open doen en kijken is de enige zekere manier :)
System Info laat inderdaad niks zien maar als ik hem openhaal hoe herken ik dan welke chip van welk type is ? Want als ik dat weet kan ik ook normaal met bios van me chip eventueel updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisism
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01 23:41
Ejj..
Heeft iemand nog een leuke keymap voor de UPC ab met de xbox.
Heb m nu eindelijk gekoppeld en gebruik nog de standaard keymapping.
Meeste dingen werken wel, alleen krijg t dialoogvenstertje met bijv. film informatie enzo niet tevoorschijn in de video view.
Nog niet echt uitgebreid uitgezocht hoe de keymap in elkaar zit ( ja, lui :z ) maar als iemand er eentje al heeft hoef ik niet zoveel rond te klooien.

ChrisIsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ModChip gevonden het is een Aladdin XT Chip

[url=ttp://www.saveware.com/images/AladdinAdvance/aladdin_xt_lgWhite.jpg]Foto[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En daar wordt je niet vrolijk van..
Dat zijn serieus baggerchips.. reflashen is best wel risicovol..

Wat voor bios draait hij trouwens ? EvoX of Xecuter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kaspers schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:38:
En daar wordt je niet vrolijk van..
Dat zijn serieus baggerchips.. reflashen is best wel risicovol..

Wat voor bios draait hij trouwens ? EvoX of Xecuter ?
Geen Idee als ik hem draai krijg ik alleen ipv groen xbox logo hem in het blauw te zien voor de rest niks, maar het vreemde is dat als ik de slayer cd installeer dat alles het wel doet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
jongens, kan het iets minder op het randje ;) straks gaan de modjes weer huishouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Maverick schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:22:
jongens, kan het iets minder op het randje ;) straks gaan de modjes weer huishouden.
Technisch gezien praten we nog steeds over het probleem dat alles werkt echter dat games terug naar de dash van XBMC crashen. Logisch gevolt en troubleshoot informatie word gegeven ik zie dan ook niet in dat een modje daarvoor zou ingrijpen, mocht modje hier anders over denken gaarne contact dan.

Heb het net ook op het XBMC forum gepost. Denk echter dat het weinig te maken heeft met mijn Chip namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Via een andere dash booten je games wel netjes ?
Ja dan ligt het 100% zeker aan XBMC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tja, als hij een X2-bios op die alladin heeft, zit er toch nog iets niet 100% in xbmc dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Fire69 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:23:
Tja, als hij een X2-bios op die alladin heeft, zit er toch nog iets niet 100% in xbmc dan :)
En ik vraag me dus af hoe ik dat kan uitlezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ow dat is makkelijk te zien.. zie je een roze logo in 1 van de hoeken tijdens het opstarten van je xbox ?
Welke xbox versie heb je trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xbox V1.1 als ik me niet vergis en nee ik zie geen roze logootje ergens in de opstart schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Dan heb je waarschijnlijk een xecuter bios..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kaspers schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:53:
En dat houd in ;) Vraag blijft hoe het mogelijk is en dit te fixen op de XBMC Support forums reageerd namelijk totaal niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Kaspers schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:53:
Wat is dat roze logo eigenlijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Fire69 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:08:
[...]

Wat is dat roze logo eigenlijk? :?
Dat is een roze logo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En wat wordt er afgebeeld in dat roze logo? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Fire69 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 08:23:
En wat wordt er afgebeeld in dat roze logo? :z
Drie hoeking Logo met de tekst Evo X derin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ow, OK. :)
Mijn X2-bios geeft onder het grote groene XBOX logo ipv Microsoft(c) "Xecuter Rocks My Box" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En die kun je vervangen :P (even dat je het weet).
Die X2-live bios'en zijn wel leuk, die ini's kun je trouwens laten maken door config programma's (X2 Config Maker). Wel handig om dan het intro filmpje van het booten van je xbox uit te zetten, en alleen het X logo te laten zien.

X3 bios is nog leuker :P. Maar daarvoor heb je logischerwijs een X3 chip voor nodig. Zoals ik heb :P

Nu maar weer eens ontopic, want dit gaat totaal niet meer over XBMC :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Kaspers schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:04:
En die kun je vervangen :P (even dat je het weet).
Die X2-live bios'en zijn wel leuk, die ini's kun je trouwens laten maken door config programma's (X2 Config Maker). Wel handig om dan het intro filmpje van het booten van je xbox uit te zetten, en alleen het X logo te laten zien.
[...]

Nu maar weer eens ontopic, want dit gaat totaal niet meer over XBMC :/.

Weet ik, maar 'k vind het wel cool staan. :P
Filmpje staat natuurlijk ook uit. Het duurt zo al lang genoeg.
- X2 Config Live Loading
- Xbox Logo (zonder filmpje dus)
- XBMC Logo

Jammer dat je stap 1 en 2 niet kan volledig weghalen...
Alleen het XBMC-logo staat veel professioneler natuurlijk Dit gaat wel over XBMC hoor:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Je zou de kleuren allemaal op zwart kunnen zetten...
En het Config live logo ook zwart maken, duurt het natuurlijk wel even voordat het XBMC logo komt.. maar het gaat wel werken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Handige tip, ga ik eens proberen!

Iemand die ondertussen al gebruik maakt van het Favorites-menu?
Ik vind het wel handig, je kan zo supersnel al je veel gebruikte sources en scripts openen! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Het XBMC logo kun je wel uitschakelen: in de map XBMC\media staat het bestand splash.png. Dit is het logo dat bij het opstarten van XBMC getoond wordt. (In deze map staan ook andere splashlogo's. Deze kun je gebruiken door de bestandsnaam te veranderen in splash.png.)
Maar wat dus ook een optie is: verander de naam splash.png in bijvoorbeeld splash_old.png. Nu kan XBMC het splashlogo niet meer vinden en zal het tonen ervan overslaan ;)

Wat betreft het favorietenmenu: verdomd handig! je kan er echt vanalles aan toevoegen. Zelfs een muziekalbum of een film. :*) Nu nog Linksbox in XBMC en dan is het toch aardig volmaakt, vind ik.

Zoek nu eigenlijk nog een script of andere mogelijkheid om Sopcast te streamen via XBMC... iemand een idee?

[ Voor 26% gewijzigd door Dynamix op 04-05-2007 13:40 . Reden: toevoeging favorietenmenu ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212927

Hallo mensen! Ik heb alle topics doorgespit hier op tweakers wat betreft mijn probleem, maar heb echt helemaal NIKS kunnen vinden. Ik heb namelijk een heel raar probleem. Van de ene op de andere dag doet geen enkele software het meer op mijn xbox, denk aan xbmc, avalaunch dashboard etc. Ik heb de hardeschijf opnieuw eringezet, zonder resultaat. Gister heb ik hem een hele tijd werkend gehad, ook filmpjes gekeken etc. Maar toen ik een script van de gouden kooi probeerde, die het overigens die dag ervoor wel deed, kreeg ik een vastloper. Ik doe linker trigger, rechter trigger, start+back, en dat heeft geen effect. Ik reboot de xbox, en verrek, alle software doet het niet meer... Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Gr jorin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Eigenlijk mag dat hier niet maar je kan mij wel pm-en, wat voor foutcodes etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212927

Als deze vraag niet gesteld mocht worden, dan bied ik daar mijn excuses voor aan. Maar wat mag dan precies niet? Aangezien het gewoon over xbox media centre gaat? Ik krijg btw geen foutcodes, alleen alles doet het gewoon niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Surineeslander schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:26:
Het XBMC logo kun je wel uitschakelen: in de map XBMC\media staat het bestand splash.png. Dit is het logo dat bij het opstarten van XBMC getoond wordt. (In deze map staan ook andere splashlogo's. Deze kun je gebruiken door de bestandsnaam te veranderen in splash.png.)
Maar wat dus ook een optie is: verander de naam splash.png in bijvoorbeeld splash_old.png. Nu kan XBMC het splashlogo niet meer vinden en zal het tonen ervan overslaan ;)

Wat betreft het favorietenmenu: verdomd handig! je kan er echt vanalles aan toevoegen. Zelfs een muziekalbum of een film. :*) Nu nog Linksbox in XBMC en dan is het toch aardig volmaakt, vind ik.

Zoek nu eigenlijk nog een script of andere mogelijkheid om Sopcast te streamen via XBMC... iemand een idee?
Het XBMC-logo is het enige wat ik WEL wil laten zien! Zo lijkt het een dedicated XBMC-settop-box ipv zo'n domme xbox. :P

Die linksboks zou ik ook wel eens willen testen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Is het nog mogelijk om in library mode op IMDB naar films te zoeken?
Hij zoekt nu alleen in mijn lokale db.

Ik ken de set content optie, maar ik wil dus willekeurige films op kunnen zoeken die NIET op
de xbox staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Witte knop -> imdb :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten die niet over XBMC gaan horen hier niet thuis en worden dan ook verwijderd