grumble.. uit / aan zetten..Dan doet 'ie het nog niet
Wat doe ik hier..? ik moet aan mijn scriptie werken.. -zucht-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
grumble.. uit / aan zetten..Dan doet 'ie het nog niet
Zorg dat in je XBMC\Userdata folder een bestand AdvancedSettings.xml aanwezig met daarin tenmiste het volgende:q2no schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:32:
Hoe krijg ik mijn debug script van mijn box naar de auteur?
1
2
3
| <advancedsettings> <loglevel>1</loglevel> </advancedsettings> |
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Neeguillaume schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:18:
SyphOn: kun je alsjeblieft in Uitzending Gemist en XBMCScripts ook voor 'n vergroting (font) van 't actieve item in de lijst zorgen, net als in lijsten van video/music etc.?
Voor zover als ik weet, gebruik ik de XBMC Listview (xbmc.ControlList) voor mijn lists. Dus dat zou geen probleem moeten zijn! Maareh....ik zet volgens mij wel heel hard een fontsizeSyphOn schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:19:
[...]
NeeDat zit in de scripts. Je zou GroteBozewolf dan moeten vragen of hij de XBMC List view wil gebruiken in plaats van een eigen list view.
Tevens vraag ik bij deze skin support aan hem
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Oke, ik heb er naar gekeken. Twee dingen:q2no schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:35:
de log staat in de mail..
Zijn er meer mensen waar het bij kanalenkiezer > entertainment > HBO vastloopt?
niet echt, maar als de drempel wat lager is misschienq2no schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:11:
<offtopic>
(okay.. ik ben verrast, er kijken dus toch werkelijk mensen naar dergelijke voetbalclub tv kanalen)
</offtopic>
Anoniem: 197658
Ik zet de thumbs altijd handmatig in de folders.Anoniem: 197658 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:38:
Ik installeer regelmatig de laatse T3CH-versie en iedere keer ben ik aan het prutsen want ik ben mijn album-info kwijt (iconen etc). Ik kopieer de UserData er weer in en dacht dat die alles wel onthield maar nee. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om deze info te behouden want ik wordt een beetje gek om alles iedere keer opnieuw langs te 'lopen'
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
[ Voor 18% gewijzigd door q2no op 25-04-2007 13:05 ]
Zie link -> Album Cover Art DownloaderSchweino schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:57:
en de naam van dat progsel is?
[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 25-04-2007 15:06 ]
Waar kan ik die vinden dan?Surineeslander schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:02:
Heeft er hier iemand al de XBMC versie met Linksbox integratie gechecked?
[ Voor 59% gewijzigd door Bigfoot87 op 25-04-2007 15:23 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 25-04-2007 15:58 ]
Anoniem: 181995
Vergeet de volgende skins ook niet (sommige zijn nog betas)Bigfoot87 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:49:
En we hebben weer een nieuwe skin...
[afbeelding]
SVN download (bijvoorbeeld met Tortoise:)
https://svn.sourceforge.n...xmediacenter/Containment/
Hij heeft over nieuwAnoniem: 181995 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:42:
[...]
Vergeet de volgende skins ook niet (sommige zijn nog betas)
Ey bedankt!Anoniem: 181995 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:42:
[...]
Slate![]()
X-Cite
Clearity-beta-remix![]()
Front-Row
The Orbs 2007
Xstation 3
The Room
mmm.. nu weet ik t niet voor de muziek bieb, maar de video bieb kan je bij instellingen gewoon backuppen en importeren.Anoniem: 197658 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:38:
Ik installeer regelmatig de laatse T3CH-versie en iedere keer ben ik aan het prutsen want ik ben mijn album-info kwijt (iconen etc). Ik kopieer de UserData er weer in en dacht dat die alles wel onthield maar nee. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om deze info te behouden want ik wordt een beetje gek om alles iedere keer opnieuw langs te 'lopen'
ChrisIsm
Anoniem: 209522
Iemand enig idee waar je die Slate skin kan downloaden? Of ben ik gewoon zo blind dat ik het niet zo op die link die jij geeft?Anoniem: 181995 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:42:
[...]
Slate![]()
X-Cite
Clearity-beta-remix![]()
Front-Row
The Orbs 2007
Xstation 3
The Room
Je bent een beetje blindAnoniem: 209522 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:27:
[...]
Iemand enig idee waar je die Slate skin kan downloaden? Of ben ik gewoon zo blind dat ik het niet zo op die link die jij geeft?
[ Voor 5% gewijzigd door SyphOn op 25-04-2007 21:43 ]
Anoniem: 181995
OepsMaar 4815162342 gaf ook het verkeerde topic:
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=587778
Waarom vind je dat niet goed werken? Ik draai de CCXGui en werkt als een tierelier.CodeIT schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:04:
Grappig. Ik had bijna exact hetzelfde idee. Ik gebruik nu ccxstream (Vista en SMB shares is nog steeds niet helemaal ok), maar ik vind het niet echt een top programma. Ik ga dus zelf een XBMSP Server bouwen, welke dus gelijk ook alle files naar de Xbox kan streamen. En dan ook links op webpagina's naar media-content.
Tot die tijd ga ik dus jouw programma gebruiken! Top!
Ik gebruik ook de CCXGui, maar ik moet deze vaak herstarten omdat 'ie crashed. Ook vind ik het gewoon leuk om zoiets te makenBart_NL schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:10:
[...]
Waarom vind je dat niet goed werken? Ik draai de CCXGui en werkt als een tierelier.
Ok.... en wat heeft dat te maken met XBMC dan?Anoniem: 197658 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:38:
Heb Damn Small Linux op m'n xbox en wil een USB tv tuner erbij kopen. Dit alles wil ik als digitale recordergaan gebruiken . Heeft iemand hier al ervaring mee of bepaalde tips voor me. Alle info is welkom.
Helaas is me onmogelijk gebleken om deze fout netjes af te vangen: AutoIt (kennen jullie vast wel, een hardstikke leuk en simpel VB-achtige scripttaal, ik ben nu eenmaal geen programmeurFire69 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:02:
Ik probeerde het hier op't werk even (zonder xbox natuurlijk), na een tijdje krijg ik een error:
AutoIt Error
Line 0 (File <pathnaarsend2xbmc.exe
$oHTTP.Send()
$oHTTP.Send()^ ERROR
Error: The requested action with this object has failed.
Ligt dit aan het feit dat hij de xbox niet kan vinden?
Of omdat ik geen ini-file heb?
[ Voor 5% gewijzigd door guillaume op 26-04-2007 17:00 ]
Anoniem: 215039
Naar mijn weten is ook het modden van je xbox in nederland nog niet illegaal, vandaar dat je er ook nog steeds advertenties van ziet.Bigfoot87 schreef op zondag 15 april 2007 @ 14:45:
[...]
Xbox Media Center zelf is 100% legaal.
Het modden van je Xbox niet.
Vandaar
Anoniem: 215039
hahaha oke deze had ik nog niet gelezen, mijn excuses voor het laatste berichtpasta schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:18:
[modbreak]Kunnen we nu kappen met het modden, het wel of niet legaal zijn van modden, softmodden etc etc?Dit is een topic over de XMBC, niet over allerlei andere onderwerpen.[/]
Moeilijk: http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=De ventilator van mijn XBOX maakt zo'n lawaai, hoe kan ik deze zachter zetten?
Je kan bij de instellingen van XBMC de doeltemperatuur van de CPU aangeven. Deze kan maximaal op 68 graden celcius worden gezet. Aangeraden wordt om deze op maximaal 60 graden in te stellen, zodat je nog wel enige veiligheid over hebt. Afhankelijk van je kamertemperatuur zal de fan dan voor het overgrote deel op 2% draaien.
Je kan ook bijvoorbeeld een 80mm Papst Fan kopen en deze vervangen voor de huidige ventilator. Je zal het apparaatje nog wel even moeten aanpassen qua maat, maar dan heb je wel een veel stillere ventilator.
Hier zie ik diverse types staan, is het nu zo dat het niet uitmaakt welke? Ik zie nl ook 2p of 3p staan en dan zijn we weer bij mijn beginvraag. Welke type precies? Welke maakt in de praktijk het minste lawaai etcSyphOn schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:19:
[...]
Dat heb ik allemaal al gedaan en nog is die te lawaaiig vandaar mijn vraag
Moeilijk: http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 197658 op 29-04-2007 13:39 ]
Heb je de automatic fan control wel aan staan van XBMC? Dat scheelt echt een hele hoop.Anoniem: 197658 schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:30:
Ben m'n lawaaiige xbox nu zat en wil nu een 80 mm fan gaan kopen. Wat raden jullie aan (ik hoor veel goeds over papst en zelman). Graag typenr etc erbij
Bvd !!
"Net als elke gebuiker" heb ook ik last van dat )(*$)(@* gezoem. Ik heb verschillende Fan contol standjes uitgetest, alleen die ventilator blijft irritant. Is er ergens een duidelijke handleiding hoe je de ventilator kunt vervangen, plus suggesties voor de vervangende ventilator?guillaume schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:27:
[...]
Heb je de automatic fan control wel aan staan van XBMC? Dat scheelt echt een hele hoop.
xbox-scene tutorialsq2no schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:57:
[...]
"Net als elke gebuiker" heb ook ik last van dat )(*$)(@* gezoem. Ik heb verschillende Fan contol standjes uitgetest, alleen die ventilator blijft irritant. Is er ergens een duidelijke handleiding hoe je de ventilator kunt vervangen, plus suggesties voor de vervangende ventilator?
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
en nu in NL...Fire69 schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:37:
Ik las net op Xbox-scene dat linksboks vanaf nu in SVN zit! Nog niet in de main-trunk, maar dan zal het hopelijk toch niet te lang meer duren!
Ook het submenu-dialog is veranderd naar een Favorites-list. Ziet er allemaal veel beter uit zo
EindelijkFire69 schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:37:
Ik las net op Xbox-scene dat linksboks vanaf nu in SVN zit! Nog niet in de main-trunk, maar dan zal het hopelijk toch niet te lang meer duren!
Ook het submenu-dialog is veranderd naar een Favorites-list. Ziet er allemaal veel beter uit zo
Linksboks is een webbrowser voor de Xbox, en is nu dus bijna geintegreerd in XBMC.
[ Voor 23% gewijzigd door Bigfoot87 op 30-04-2007 11:37 . Reden: Bijna geintegreerd ;) ]
[ Voor 12% gewijzigd door Fire69 op 30-04-2007 10:55 ]
http://specs.tweak.to/6635
Dat ziet er heel erg strak uit! Netjes....SyphOn schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:43:
Ok ik ben nog weer even aan het spelen geweest, en heb 2 een paar nieuwe views gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Via de settings van Music kan je je library cleanen.Maverick schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:08:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de music library leeg maak? Ik heb er namelijk een aantal dubbele albums in staan waar ik niet vanaf kom.
kan volgens mij ook als je naar de web-interface van je xbox brouwst..Maverick schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:08:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de music library leeg maak? Ik heb er namelijk een aantal dubbele albums in staan waar ik niet vanaf kom.
Mja, maar dat is dus iets anders als leegmaken... hij comprest hem onder andere, en nog iets, maar dubbele vermeldingen laat ie staan. (de betreffende albums staan ook op 2 locaties, waarsch dat ie ze daardoor laat staan.)Surineeslander schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:10:
[...]
Via de settings van Music kan je je library cleanen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ah, dankjeFire69 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:45:
Onder Userdata\Library staat een music<nummertje>.db. Die gooi je weg en tadaa, lege library
De meeste icons zijn hier te vinden.ShadowBumble schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:09:
Heeft iemand toevallig van die mooie Wide Screen Icons voor de vision skins ( je weet wel in episode dir ) of waar je die kunt halen of word het creatief hobbiën ?
Thx zal ik zeker even bookmarken maar zit momenteel met een ander probleem namelijk dat ik geen enkele .xbe kan launchen van wat er op me hdd staat. Dan ipv de applicatie op te starten gaat ie terug naar de XBMC main page. ( Gebruik de build van 20-04-2007 )
Ik neem aan in gebruik van een softmod? En heb je al geprobeerd om een andere build te gebruiken?ShadowBumble schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:47:
[...]
Thx zal ik zeker even bookmarken maar zit momenteel met een ander probleem namelijk dat ik geen enkele .xbe kan launchen van wat er op me hdd staat. Dan ipv de applicatie op te starten gaat ie terug naar de XBMC main page. ( Gebruik de build van 20-04-2007 )
Nope hard modded , heb wel al uitgevonden dat het zich alleen voor doet bij games want me emu's doen het wel.warcow schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:09:
[...]
Ik neem aan in gebruik van een softmod? En heb je al geprobeerd om een andere build te gebruiken?
[ Voor 15% gewijzigd door ShadowBumble op 02-05-2007 00:56 ]
Heb geen flauw idee welke chip derin zit aangezien ik hem zo gekocht heb. weet iemand hoe je daar achter kan komen ?Fire69 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:12:
X2-chip? Dat zou moeten opgelost zijn. Anders even melden in het xbmc-forum.
Xecuter2 4974–4975 & Evox D6 & M7 | 1. evoxdash.xbe 2. xboxdash.xbe | Xecuter2 4976–4978 | 1. evoxdash.xbe 2. nexgen.xbe 3. xboxdash.xbe | Xecuter2 4979–4980.xy | 1. evoxdash.xbe 2. avadash.xbe 3. mxmdash.xbe 4. xboxdash.xbe |
Xecuter2 4981.xy-4983.xy | 1. avalaunch.xbe 2. evoxdash.xbe 3. mxmdash.xbe 4. nexgen.xbe 5. xboxdash.xbe | Evox M8 | 1. evoxdash.xbe 2. avadash.xbe 3. nexgen.xbe 4. xboxdash.xbe |
[ Voor 57% gewijzigd door ShadowBumble op 02-05-2007 10:11 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 02-05-2007 10:28 ]
System Info laat inderdaad niks zien maar als ik hem openhaal hoe herken ik dan welke chip van welk type is ? Want als ik dat weet kan ik ook normaal met bios van me chip eventueel updaten.Fire69 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:27:
In de System Info van xbmc probeert hij je chip te herkennen, maar dat werkt niet altijd, hangt er van af of hij de hash-string van je bios herkent.
Open doen en kijken is de enige zekere manier
ChrisIsm
Geen Idee als ik hem draai krijg ik alleen ipv groen xbox logo hem in het blauw te zien voor de rest niks, maar het vreemde is dat als ik de slayer cd installeer dat alles het wel doetKaspers schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:38:
En daar wordt je niet vrolijk van..
Dat zijn serieus baggerchips.. reflashen is best wel risicovol..
Wat voor bios draait hij trouwens ? EvoX of Xecuter ?
Technisch gezien praten we nog steeds over het probleem dat alles werkt echter dat games terug naar de dash van XBMC crashen. Logisch gevolt en troubleshoot informatie word gegeven ik zie dan ook niet in dat een modje daarvoor zou ingrijpen, mocht modje hier anders over denken gaarne contact dan.Maverick schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:22:
jongens, kan het iets minder op het randjestraks gaan de modjes weer huishouden.
En ik vraag me dus af hoe ik dat kan uitlezenFire69 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:23:
Tja, als hij een X2-bios op die alladin heeft, zit er toch nog iets niet 100% in xbmc dan
En dat houd inKaspers schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:53:
Dan heb je waarschijnlijk een xecuter bios..
Wat is dat roze logo eigenlijk?Kaspers schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:53:
Dan heb je waarschijnlijk een xecuter bios..
Drie hoeking Logo met de tekst Evo X derin
Weet ik, maar 'k vind het wel cool staan.Kaspers schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:04:
En die kun je vervangen(even dat je het weet).
Die X2-live bios'en zijn wel leuk, die ini's kun je trouwens laten maken door config programma's (X2 Config Maker). Wel handig om dan het intro filmpje van het booten van je xbox uit te zetten, en alleen het X logo te laten zien.
[...]
Nu maar weer eens ontopic, want dit gaat totaal niet meer over XBMC.
[ Voor 26% gewijzigd door Dynamix op 04-05-2007 13:40 . Reden: toevoeging favorietenmenu ]
Anoniem: 212927
Anoniem: 212927
Het XBMC-logo is het enige wat ik WEL wil laten zien! Zo lijkt het een dedicated XBMC-settop-box ipv zo'n domme xbox.Surineeslander schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:26:
Het XBMC logo kun je wel uitschakelen: in de map XBMC\media staat het bestand splash.png. Dit is het logo dat bij het opstarten van XBMC getoond wordt. (In deze map staan ook andere splashlogo's. Deze kun je gebruiken door de bestandsnaam te veranderen in splash.png.)
Maar wat dus ook een optie is: verander de naam splash.png in bijvoorbeeld splash_old.png. Nu kan XBMC het splashlogo niet meer vinden en zal het tonen ervan overslaan
Wat betreft het favorietenmenu: verdomd handig! je kan er echt vanalles aan toevoegen. Zelfs een muziekalbum of een film.Nu nog Linksbox in XBMC en dan is het toch aardig volmaakt, vind ik.
Zoek nu eigenlijk nog een script of andere mogelijkheid om Sopcast te streamen via XBMC... iemand een idee?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq