[Speedlinq] Ervaringen - Deel 5

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 19.712 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle mail problemen zijn volgens mij opgelost. (was zeker een 1 april grap)
Kreeg net nog diverse mailtjes binnen die gisteren verstuurd waren, dus niks is verloren gegaan, alleen een beetje te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Wanneer ik adsl+bellen+tv kies opde website, dan kan ik later bij digitenne alleen kiezen voor de singletuner. Weet iemand hoe ik die Personal Recorder kan bestellen?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het kijken voor een adsl abo met bellen.
Nu zie ik de aanbiedingen van speedlinq:

BELLEN
ADSL Comfort 6016
(6016/ 768 Kbit/s) 1e 12 maanden voor

14,95
daarna 24,95 p/mnd
incl. Speedlinq Bellen

BELLEN
ADSL Comfort 8064
(8064/1024 Kbit/s) 1e 12 maanden voor

19,95
daarna 27,90 p/mnd GEEN 20,00

bij de 1 zit incl. Speedlinq Bellen bij de andere niet, nu is mijn vraag wat houd dit precies in?

want ik ben geïnteresseerd in ADSL Comfort 8064. en ik weet niet wat het verschil van incl. Speedlinq Bellen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-10 09:27
klopt, is mij gister ook overkomen,
Maar als ik nu iets stuur komt het weer niet aan.
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:58:
Alle mail problemen zijn volgens mij opgelost. (was zeker een 1 april grap)
Kreeg net nog diverse mailtjes binnen die gisteren verstuurd waren, dus niks is verloren gegaan, alleen een beetje te laat.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mail loopt inderdaad nog niet goed.
Net een paar mailtjes verstuurd via mijn Speedlinq account naar twee hotmail adressen van mij.
Na 15 minuten nog niet binnen.
Even opletten als je mail moet versturen die dringend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik krijg net om 11:30 een mailtje binnen dat 02april om 02:56 is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 09:19
Ik probeerde net een speedlinq abbo aan te vragen, krijg ik in het overzicht aan het eind te zien:

Modem € 69,00 (eenmalig)
ADSL Aansluitkosten € 89,00 (eenmalig)

Ik stond even te kijken :/
Op http://www.speedlinq.nl/php/leesmeer.php?a=1 staat duidelijk 'GRATIS'.
(KPN comfort 8mbit)

Begrijp ik het nu niet? 8)7

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildpad
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:18
starwave schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:41:
Ik probeerde net een speedlinq abbo aan te vragen, krijg ik in het overzicht aan het eind te zien:

Modem € 69,00 (eenmalig)
ADSL Aansluitkosten € 89,00 (eenmalig)

Ik stond even te kijken :/
Op http://www.speedlinq.nl/php/leesmeer.php?a=1 staat duidelijk 'GRATIS'.
(KPN comfort 8mbit)

Begrijp ik het nu niet? 8)7
Lees op de pagina die jij noemt ook even de aanvullende informatie. Je moet de aansluitkosten en de modem eerst betalen, je krijgt je geld na enkele maanden terug als je een actievoucher instuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Schildpad schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:46:
[...]

Lees op de pagina die jij noemt ook even de aanvullende informatie. Je moet de aansluitkosten en de modem eerst betalen, je krijgt je geld na enkele maanden terug als je een actievoucher instuurt.
Dankje. Ik had niet door dat je op de onderstreepte tekst ( :o ) onderaan moest klikken om de kortingen te bekijken. Er staat alleen als je wat verder navigeert "De actie loopt van 01-03-2007 t/m 31-03-2007." (http://www.speedlinq.nl/php/privacy.php#actie14)

Ben ik nu de sigaar?

[ Voor 15% gewijzigd door Ahrnuld op 02-04-2007 13:51 ]

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
knip* :'(

Dan staat hieronder ook nog de speedlinq advertentie, gratis modem en geen opstartkosten :X

[ Voor 210% gewijzigd door Ahrnuld op 02-04-2007 14:30 ]

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag heeft KPN het analoge telefoon signaal van onze isdn lijn gehaald, dus als we nu gebeld worden dan krijg je de speedlinq voicemail

ik neem aan dat dit slechts een kwestie van kabels anders aansluiten is (webvox ertussen uit?) om weer te kunnen bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-10-2024
Hey, wij hebben speedlinq op ons werk en sinds vandaag doet onze mail het niet meer, hebben meer mensen hier last van ? (regio ommen)

Ook een vraag met betrekking tot de helpdesk, iedere keer als ik hun probeer te bellen krijg ik te horen dat de wachttijd langer is dan 15min en dat ik zo snel mogelijk word terug gebeld. Nu heb ik al wel 100x dat bandje ingesproken maar terug gebeld worden ho maar, mischien heeft iemand een mail adres wat wel werkt ?

In ieder geval bedankt !

Edit- Oops had nog niet alles gelezen, ok iedereen heeft hier dus last van. Hopen dat het snel verholpen is

[ Voor 10% gewijzigd door jeNno op 02-04-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starwave schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:48:
[...]
Dankje. Ik had niet door dat je op de onderstreepte tekst ( :o ) onderaan moest klikken om de kortingen te bekijken. Er staat alleen als je wat verder navigeert "De actie loopt van 01-03-2007 t/m 31-03-2007." (http://www.speedlinq.nl/php/privacy.php#actie14)
Ben ik nu de sigaar?
Vrees van wel. Die fout kost je ca. 200-250 Euro omdat je niet aan de actievoorwaarden voldaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:59:
[...]

Vrees van wel. Die fout kost je ca. 200-250 Euro omdat je niet aan de actievoorwaarden voldaan hebt.
Kost het afbellen (met de 70cpm) lijn dan zoveel? |:(

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
gisteren hadden we hier hetzelfde probleem, geen mail kunnen verzenden en kregen een 452 error. Vandaag komen de mails weer wel binnen, alleen de uitgaande komen nooit aan.

Denk toch dat de mail server wat van slag is, maar hoop wel dat het snel opgelost is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier in noord groningen ligt de mail op de kont, kan dit lang duren??
hier kan ik dus ok niks verzenden en ontvangen, dacht dat het aan de pc lag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Deze storing duurt inmiddels al aardig lang.
Je merkt er ook niets aan..... Je gaat niet vragen aan de ontvanger : hebbie mijn mail ontvangen ?

Volgens mij is het al vanaf zaterdag ochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Wat is de gemiddelde wachttijd voor speedlinq?
Ik wacht momenteel al meer als 2 week en het enige wat ze hebben gedaan is het modemgeld afgeschreven... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekje of 6 met wat 'geluk'... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
WTF???!!!!
Dit meen je niet???. Ze moeten op z'n minst toch wel weten dat internet tegenwoordig onmisbaar is. Alles is afhankelijk geworden van het internet. Je kan het wel een beetje vergelijken met de chaos die er ontstaat als stroom uitvalt. :?

Is 6 week echt gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-10 08:40

gex

De gekste

anoko schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:26:
Goed dat Speedlinq een 'support' site heeft opgericht ( http://www.speedlinqsupport.nl/ ), maar wel een beetje jammer dat ze inmiddels wel op de hoogte zouden moeten zijn van het vastlopen van de 2602H-D1A (wat niet opgelost is in de nieuwe firmware), maar doodleuk op hun site melden:
[...]
Is er nog iemand die iets meer weet te vertellen over dit probleem, ik wordt er langzamerhand niet vrolijk van, kan niet normaal msn gebruiken, hotmail lezen en elke 6 uur m'n modem restarten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:29
starwave schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:03:
[...]

Kost het afbellen (met de 70cpm) lijn dan zoveel? |:(
Nee, maar in theorie heb je niet voldaan aan de actievoorwaarden DUS krijg je die kosten niet terug: Modem, aansluitkosten enz zijn dus voor je eigen rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
anoko schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:26:
Goed dat Speedlinq een 'support' site heeft opgericht ( http://www.speedlinqsupport.nl/ ), maar wel een beetje jammer dat ze inmiddels wel op de hoogte zouden moeten zijn van het vastlopen van de 2602H-D1A (wat niet opgelost is in de nieuwe firmware), maar doodleuk op hun site melden:
[...]
Erg veel nieuwe info, maar het staat vrijwel niet in de TS.

Misschien tijd voor een deel 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
DJSmiley schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:59:
[...]

Nee, maar in theorie heb je niet voldaan aan de actievoorwaarden DUS krijg je die kosten niet terug: Modem, aansluitkosten enz zijn dus voor je eigen rekening.
Heb het al geannuleerd via hun site. Wat een stom gedoe :'(

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:22:
Wat is de gemiddelde wachttijd voor speedlinq?
Ik wacht momenteel al meer als 2 week en het enige wat ze hebben gedaan is het modemgeld afgeschreven... :s
12-3 aangemeld
14-3 incasso modem
23-3 brief met gebruikersnaam etc.
3-4 oplevering gepland

Heb wel een ongemakkelijk gevoel als ik alles hier zo lees.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 20:30

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:39:
[...]

Heb wel een ongemakkelijk gevoel als ik alles hier zo lees.....
Ach, deze topics geven altijd een vertekend beeld. Alleen de negatieve ervaringen komen hier terecht. Ik heb mijn aanvraag bij Speedlinq ook lopen en ik zie het wel. Elke provider is toch weer een gok.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat goed met de mail: kan de laatste 12 uur geen mail verzenden :(
Hoop dat het goed gaat komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:24

DaWaN

'r you wicked ??

Mijn problemen zijn gefixt en wel door een firmware update van de modem

Ik dacht fijn, nu blijkt deze firmware 2x per dag ongeveer te crashen, handig :X

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:25:
[...]
Erg veel nieuwe info, maar het staat vrijwel niet in de TS.

Misschien tijd voor een deel 6?
Maak de mensen hier toch niet gek met je deel 6 ! Deel 6 komt wel als Deel 5 vol is ! Done

Voor de rest Ik heb geen problemen met speedlinq ! Oplevering was binnen de maand gedaan en alles werkte goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Bij onze overstap hadden we een dag geen internet, maar dit was ook wel een beetje te wijten aan Orange. Het is alleen zonde dat we nu het probleem met de mail hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaak Asimov
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05-2024
In mijn geval volgde een maand na de aanvraag de oplevering, misschien twee uur off-line geweest, terwijl ik sliep.. :O

[ Voor 37% gewijzigd door Isaak Asimov op 03-04-2007 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Kan iemand mij vertellen hoe je in contact kan komen met die helpdesk.... heb al zo vaak dat bandje ingesproken maar word maar niet terug gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
jeNno schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:11:
Kan iemand mij vertellen hoe je in contact kan komen met die helpdesk.... heb al zo vaak dat bandje ingesproken maar word maar niet terug gebeld.
misschien zo...

http://www.speedlinq-faq.nl/email.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Okej dan bedankt !

Wat ik me dan afvraag worden jullie wel terug gebeld, of krijg je iig iemand van de helpdesk aan de lijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Nog niet gebeld.....
Beetje duur en je krijgt toch geen antwoord.
Maar ja, het is voor jullie zakelijk, dat is toch een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chezzer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:30:
Gaat goed met de mail: kan de laatste 12 uur geen mail verzenden :(
Hoop dat het goed gaat komen..
Geldt ook voor mijn abo. SMTP ligt eruit.
Via de supportsite dacht ik dat er misschien nieuwe firmware was (had zoiets gelezen dat dit probleem ermee verholpen kon worden), bleek ik al lang en breed deze firmware geinstalleerd te hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Chezzer op 03-04-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 13:55

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een positief verhaal te vertellen over Speedlinq.
Gisteren moest ik bij een vriend Speedlinq installeren. Hij had deze 21 december al afgesloten, had zelfs een week later al zijn modem in huis, maar omdat hij nog tot 2 april bij een andere provider een kontrakt had lopen, werd de aansluitdatum op 2 april gezet, gisteren dus.
Ik had afgesproken om in de middag de aansluiting te doen. Hij belde mij om 12:30 om te zeggen dat hij nog steeds op internet kon via zijn oude provider. De vele slechte verhalen van dit forum begonnen alweer door mijn hoofd te spoken. Want als het signaal van de oude provider er nog op zit, kan Speedlinq dus niet aansluiten. Maar om 16:30 belde hij dat internet plotseling was verbroken, en zijn oude provider dus de knop had omgedraaid, en dat het DSL lampje van zijn modem een andere kleur had gekregen. Ik ben toen om 18:00 naar hem toegegaan, heb de modems omgewisseld, het configuratietooltje gedraaid, en om 18:30 was alles weer on-line.
Toen het bellen aangevraagd via de website van Speedlinq. Op de aanvraag stond al dat het om een geporteerd nummer ging, en dit was ook in een paar minuten klaar. Nu nog 2 of 3 dagen wachten op de brief met de gegevens om te activeren. En mijn ervaring met mijn eigen aansluiting verwacht ik daar ook geen problemen mee.
Zo kan het blijkbaar dus ook. :)

Ik heb toch nog een paar tips voor nieuwe Speedlinq gebruikers.

1) Als je zelf niet zo bedreven bent met hardware, laat de installatie dan uitvoeren, dit kost je 85,- Euro. Maar als je het zelf doet en het lukt niet, ben je vaak veel meer kwijt. (0,70 voor Speedlinq en als je mobiel belt ook nog eens 0,15 voor je mobiel p/min.)

2) Bij het overstappen van je oude provider naar Speedlinq, neem 1 maand speling, dus dubbel abonnement, hierdoor kom je nooit helemaal zonder internet te zitten.
Hierdoor kan je ook wat meer tijd nemen om je klachten per brief te sturen, in plaats van dat dure 0900 nummer te bellen 8)7 , want een brief kost je maar 0,44 cent.

3) Lees je goed in, b.v. op dit forum. Er staat heel veel informatie waar je de meeste problemen mee oplost. Het kost je wel wat tijd, maar dat betaald zich ook weer terug als je de oplossing heb gevonden.

4) Verander niks meer aan je aanmelding bij Speedlinq als die eenmaal gedaan is, dit vertraagd het proces.

5) Als eenmaal alles lijkt te werken, maar je bepaalde sites niet kan bereiken, zoals de Speedlinq site, moet je je DNS gegevens wijzigen. Ik gebruik hier de open DNS servers voor, die werkt heel goed. Open DNS adres: http://www.opendns.com/start/at_home.php
Invullen bij TCP/IP properties (maak gebruik van de volgende DNS servers)
DNS1: 208.67.222.222
DNS2: 208.67.220.220

6) Download het DMT tooltje, http://dmt.mhilfe.de/ kan je veel plezier van hebben.
Kijk goed dat je de DMT kies voor jouw modem, hij is er voor veel modems.

7) Blijf positief, en wees geduldig, ga niet voor elk wissewasje naar de helpdesk bellen, dit kost je klouwen met geld, maar kijk eerst of je het probleem niet kan oplossen door op de diverse forums te zoeken.

Mijn ervaring, in ieder geval van na de storing, en even het mail probleem wat er nu speelt niet meegenomen. Als het goed draaid, blijft het ook goed draaien. Ik ben nu 12 dagen onafgebroken on-line met het modem (Speedtouch 780 WL) en over de snelheid heb ik niet te klagen.
Modem trained in op 19254 downstream en 1029 upstream. Met Speedtest van BBned haal ik 17500. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Punt 2 hadden we dus ook, alleen dan geen maand maar een week. Punt was alleen dat toen Orange nog op de lijn stond speedlinq niks kon doen en toen Orange van de lijn was gegaan kon Speedlinq pas op de lijn komen. KPN heeft mij toen ook verteld dat het niet mogelijk was om de 2 providers in 1 keer op de lijn te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Uhm heb ze net aan de lijn gehad en ze konden me (hoe kon het ook anders) geen status geven over de werkzaamheden. Vrouwtje van de helpdesk (die overgens heel aardig was) wist er zelf niks van en doorverbinden had niet echt veel nut aangezien ze van de technische dienst niks te horen hebben gekregen.

Best vervelend als bedrijf dat je niet een "profesionele" provider kan krijgen, of deze is niet te betalen. We hebben wel 2 adsl lijnen 1 analoog en 1 digitaal komt bijna niet voor dat ze alle 2 tegelijk uitvallen.

Hopen maar dat het mail probleem snel opgelost is, als het bij jullie weer allemaal werkt zouden jullie mij op de hoogte kunnen houden ?

Bedankt iig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er ook maar aan.. Hier was alles perfect binnen de 4 weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
jeNno schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:48:
Vrouwtje van de helpdesk (die overgens heel aardig was) wist er zelf niks van
Dit is wel erg.....
Het is al vanaf zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 13:56
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:18:

6) Download het DMT tooltje, http://dmt.mhilfe.de/ kan je veel plezier van hebben.
Kijk goed dat je de DMT kies voor jouw modem, hij is er voor veel modems.
Mijn speedlinq is gisteren ook opgeleverd.(new line service.)
in 3 weken opgeleverd !

Alleen wil ik graag weten hoe ik het DMT tool precies moet gebruiken om evt. nog hogere snelheid te halen. (zit relatief ver van de centrale , ca. 4 km).
en haal nu max. 640 kb/s (is al veel geloof ik voor 6Mbit lijn).
maar evengoed.

Is er een soort van howto over hoe het DMT tooltje werkt?
Welke stappen moet ik doen? waar moet ik op letten etc.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net een mailtje binnen op outlook, op hotmail eerste mailtje ook binnen die ik mezelf via outlook heb gestuurd, die ik mezelf hb gestuurd vanaf outlook zijn er nog niet,

er is weer een begin denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 13-10 22:57
Maf gebeuren dat DMT tooltje, ik heb een 6/1 BBned lijn en na het opnieuw laten intrainen van de modem heb ik 8 Mbit downstream :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik krijg er nu ook 1 binnen..
Maar het is wel diegene die ik het laatst heb verstuurd.
Ben benieuwd of we mails kwijt zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:40:
heb net een mailtje binnen op outlook, op hotmail eerste mailtje ook binnen die ik mezelf via outlook heb gestuurd, die ik mezelf hb gestuurd vanaf outlook zijn er nog niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ny-hardcore schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:39:
[...]

Mijn speedlinq is gisteren ook opgeleverd.(new line service.)
in 3 weken opgeleverd !

Alleen wil ik graag weten hoe ik het DMT tool precies moet gebruiken om evt. nog hogere snelheid te halen. (zit relatief ver van de centrale , ca. 4 km).
en haal nu max. 640 kb/s (is al veel geloof ik voor 6Mbit lijn).
maar evengoed.

Is er een soort van howto over hoe het DMT tooltje werkt?
Welke stappen moet ik doen? waar moet ik op letten etc.
Als je DMT opstart, moet je eerst Connecten.
Wat vooral van belang is, de "Downstream SNRM" die mag niet onder de 5 a 6 komen,
het liefst niet onder de 6, maar ik heb hem nu al een paar dagen probleemloos op 5 draaien.
Het modem kan instabiel worden, als je onder die waarden zakt, en kan hij gaan klapperen. (steeds verbinding verbreken)
Nu kan je het Special menu openen, en daar een vinkje zetten bij "Unlock experimentel area"
Je heb er nu twee tabs bij.
Pak de vierde tab van links, haal het vinkje weg bij "default SNRM"
Nu kan je de slider van "Noisemargin" 2 of 3 streepjes naar beneden zetten,
en apply/resync knop indrukken.
Het modem wordt nu opnieuw geinitialiseerd.
De snelheid zal nu hoger zijn.
Zit je nog steeds boven de 6, kan je nog een paar streepjes proberen en weer apply/resyncen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik heb al een half jaar een 8Mbit verbinding terwijl ik voor 6Mbit betaal.
Doen ze volgens mij standaard.

Dat trainen van het modem heeft alleen nut als je een 20 Mbit lijn hebt en
niet de volle snelheid haalt.
Schweino schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:58:
Maf gebeuren dat DMT tooltje, ik heb een 6/1 BBned lijn en na het opnieuw laten intrainen van de modem heb ik 8 Mbit downstream :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:13:

[...]
Nee hoor, het heeft ook zin voor iemand die een 6Mb aansluiting heeft en maar 640kb haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ok,
Ik heb altijd precies de volle snelheid. Dacht dat je met een 6Mbit
verbinding altijd wel de volle snelheid haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polleke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 08:49
polleke schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:06:
De omzetting van 8mb naar 20mb is aangevraagd. Ben benieuwd en laat jullie weten hoe het afloopt......
Nou mijn 20 mbit lijn is sinds vandaag werkend. Sinds vorige week maandag geen verbinding meer gehad. Ach... er zijn ergere dingen in het leven dan een weekje geen internet. Het is alleen jammer dat de helpdesk aangeeft dat het normaal gesproken naadloos moet gaan de omschakeling (of maximaal een dag) in werkelijkheid is het dus ruim een week. Als ik dat had geweten had ik niet zoveel geld hoeven te verspillen aan de telefonische helpdesk.
Misschien dat ik toch maar even een klachtenbrief die kant op ga sturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenvr
  • Laatst online: 11-10 19:13
polleke schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:56:
[...]

Nou mijn 20 mbit lijn is sinds vandaag werkend. Sinds vorige week maandag geen verbinding meer gehad. Ach... er zijn ergere dingen in het leven dan een weekje geen internet. Het is alleen jammer dat de helpdesk aangeeft dat het normaal gesproken naadloos moet gaan de omschakeling (of maximaal een dag) in werkelijkheid is het dus ruim een week. Als ik dat had geweten had ik niet zoveel geld hoeven te verspillen aan de telefonische helpdesk.
Misschien dat ik toch maar even een klachtenbrief die kant op ga sturen....
Prijs jezelf maar gelukkig, ik heb sinds 7 maart al geen internet.. en nog steeds geen line-sync...
Ik heb van 28feb tot 7 maart kunnen internetten en toen ging de kpn telefoonlijn en het adsl signaal plat, sindsdien geen internet en dus ook geen VOIP. Iemand een idee hoe lang dit nog kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:59:
[...]

Pfff...de site is bijgewerkt met de actievoorwaarden voor april. Maar weer opnieuw aangevraagd. _/-\o_

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
driel24 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:13:

[...]
Voor het trainen met DMT stond 'ie altijd op 7 mbit downstream, en nu op 8 mbit. Dus het heeft wel iets geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan sinds een paar dagen geen mail ontvangen wel versturen maar dan verdwijnt deze.
Nog meer mensen hiervan last ?
Omgeving Noord -Oost Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:12:
[...]

Als je DMT opstart, moet je eerst Connecten.
Wat vooral van belang is, de "Downstream SNRM" die mag niet onder de 5 a 6 komen,
het liefst niet onder de 6, maar ik heb hem nu al een paar dagen probleemloos op 5 draaien.
Het modem kan instabiel worden, als je onder die waarden zakt, en kan hij gaan klapperen. (steeds verbinding verbreken)
Zit je nog steeds boven de 6, kan je nog een paar streepjes proberen en weer apply/resyncen enz.
maak eens een screendump van jou dmt tool. Ik wil wel die waardes zien ... Er zijn 4 veldjes naast elkaar. Welke mag niet onder de 6 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:52:
Kan sinds een paar dagen geen mail ontvangen wel versturen maar dan verdwijnt deze.
Nog meer mensen hiervan last ?
Omgeving Noord -Oost Brabant
Ja blijkbaar storing bij speedlinq, ze waren er mee bezig, is al vanaf zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:17:
[...]
maak eens een screendump van jou dmt tool. Ik wil wel die waardes zien ... Er zijn 4 veldjes naast elkaar. Welke mag niet onder de 6 komen?
Er is maar een vakje wat de Downstream SNRM aangeeft, en deze moet boven de 6 blijven.
Dus de bovenste rij derde vakje.
Eerder in dit topic is hier al veel over gepost, incl. screenshots, even een stukje terug bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn screenshot.

[img=http://img516.imageshack.us/img516/7125/image3mt0.th.jpg]

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Ik probeer zojuist een abo aan te vragen(4096/1024 K/bits), maar bij de"echte" bestelpagina staat die optie er niet meer tussen. Daar kan ik alleen nog kiezen uit de 8192/20000 variant.

Ik had een speedlinq 6192 abo van € 25,- en wilde eigenlijk gewoon iets goedkopers. Die 6 Mbit was leuk, maar met een 4 Mbit lijn red ik mij ook wel. Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:40:

Ik heb tranen in mijn ogen.
Ben best wel veel aan het solliciteren via internet en ik vraag mij af wanneer ik weer mail kan versturen en beter nog of deze wel aankomen :(
kan wel bellen maar we weten wat voor antwoorden we krijgen als we al antwoord krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook mail problemen 5301 Zaltbommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
starwave schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:37:
[...]
Pfff...de site is bijgewerkt met de actievoorwaarden voor april. Maar weer opnieuw aangevraagd. _/-\o_
En na deze nieuwe aanvraag krijg ik nog eens een bevestiging van de annulering van m'n aanvraag (de vorige, die ik dus gisteren had geannuleerd. Of hebben ze nu allebei geannuleerd?). 8)7

Okee...ik ben wel een beetje dom bezig...maar toch..... :o

[ Voor 6% gewijzigd door Ahrnuld op 03-04-2007 19:23 ]

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:51:
Hier ook mail problemen 5301 Zaltbommel
Ehm...postcode doesn't enter into it... 8)
SL is een verkoopkantoor en het netwerk en de servers worden geleverd door XB. (http://www.xb.nl/xb/partners/visp)
Dus het 'probleem' zit òf in Almere òf in 1 van de datacenters in A'dam.
Massaal XB bellen en mailen, daar zitten de capaciteitsproblemen....toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Doane op 03-04-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:39

JF_

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:48:
[...]
Ik heb tranen in mijn ogen.<..>kan wel bellen maar we weten wat voor antwoorden we krijgen als we al antwoord krijgen.
't Is echt om te janken, hoe moeilijk kan 't zijn om een mailserver in de lucht te houden?! Dat 'ie niet werkt, okee, kan gebeuren. Maar dit duurt nu al een paar dagen, en er is nog nul komma nul zicht op enige verbetering. Werd vanmiddag wel gebeld, nav een eerdere melding, dat alles nu weer zou moeten werken. Nou nee dus.
Gelukkig staat SMTP uitgaand nog open zodat ik m'n eigen mailserver kan draaien zonder relayhost, maar dat schijnt normaal gesproken ook geblokkeerd te zijn.... Tijd voor een andere provider dus.
Doane schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:28:
[...]
SL is een verkoopkantoor en het netwerk en de servers worden geleverd door XB. (http://www.xb.nl/xb/partners/visp)
Dus het 'probleem' zit òf in Almere òf in 1 van de datacenters in A'dam.
Massaal XB bellen en mailen, daar zitten de capaciteitsproblemen....toch?
Ga 't morgenochtend gelijk proberen, maar ik denk dat ze weinig doen - we zijn geen klant bij XB maar bij SL, die afschuiftactiek heb ik al vaker gezien.

[ Voor 26% gewijzigd door JF_ op 03-04-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die DMT-tool voor alle modems? Ook voor met een draadje??
Ik heb de 706, is ie ook daar zonder problemen voor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JF_ schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:42:
[...]

't Is echt om te janken, hoe moeilijk kan 't zijn om een mailserver in de lucht te houden?! Dat 'ie niet werkt, okee, kan gebeuren. Maar dit duurt nu al een paar dagen, en er is nog nul komma nul zicht op enige verbetering. Werd vanmiddag wel gebeld, nav een eerdere melding, dat alles nu weer zou moeten werken. Nou nee dus.
Gelukkig staat SMTP uitgaand nog open zodat ik m'n eigen mailserver kan draaien zonder relayhost, maar dat schijnt normaal gesproken ook geblokkeerd te zijn.... Tijd voor een andere provider dus.
Tja... wat kunnen ze daar bij SL nu wel :?

En overal zijn er wel een excuses voor....

O ja, heel rap geld van je rekening afschrijven... dat gaat nog sneller dan het geluid en is het enige wat bij hun snel gaat.

Maar ja, je mag schijnbaar volgens diversen hier op het forum niet meer verwachten...dit aangezien de prijs daar naar is..... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Zit nu al 3 weken zonder internet, zonder ook maar 1x zijn terug gebeld. Wachttijden zijn weer van 8:30 tot 21:00 meer dan 15 minuten. Klote service, eeuwig spijt van deze provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is mooi. Ik heb een lagereSNRM waarde, maar ik zie dat dat komt omdat ik 'm op ADSL2 heb gezet ipv ADSL2+. terwijl ik wel de 20 Mb variant heb. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ik dan toch ADSL2 moest instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:56:
Is die DMT-tool voor alle modems? Ook voor met een draadje??
Ik heb de 706, is ie ook daar zonder problemen voor te gebruiken?
Die tool is er voor een heleboel modems, moet je even op de site kijken, de 706 staat er in ieder geval bij.
http://dmt.mhilfe.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basduijn
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 10:42
Als ik nu mail wil verzenden krijg ik de melding : 452 Insufficient system storage.

Het lijkt erop dat we nu dus ook echt niks meer kunnen versturen omdat hun server vol zit ?!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejdb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04-2023
Ook ik heb email problemen. Ik kan ineens geen mail meer uitsturen.

Begrijp ik het nou goed dat er server(s) uitliggen bij Speeldinq of heeft het met veranderde instellingen te maken?

Met andere woorden: kan ik het zelf oplossen door instellingen aan te passen, of is het gewoon een kwestie van geduld hebben to Speedlinq de boel gefixed heeft?

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
mail server heeft even gewerkt, aangezien ik nu mijn eigen mailtjes binnen heb, alleen nu doet hij weer helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenvr
  • Laatst online: 11-10 19:13
http://www.speedlinqsuppo...task=view&id=69&Itemid=38

Hier staat wat informatie over de storing van de mailserver.

Maar kan iemand misschien antwoord geven op mijn vraag... hoe lang kan mijn oplevering duren..
Speedlinq werkte eerst, nummerportering aangevraagd op 7 maart = geen line-sync meer...
Hoe lang kan dit duren voordat het signaal weer beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
JF_ schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:42:
Volgens mij heeft die nooit dichtgestaan. Waar stond dat smtp geblokkeerd was?

[ Voor 13% gewijzigd door Doane op 03-04-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Momenteel ondervinden wij een probleem met één van onze e-mailservers waardoor er enige vertraging kan ontstaan bij inkomend en uitgaande e-mail.

Uiteraard doen we ons uiterste best om deze problemen zo spoedig mogelijk op te lossen.

* Update 17.00 uur: Bovengenoemde storing is inmiddels opgelost, de verwerking van de e-mail is nog steeds vertraagd en zal nog maximaal 12 uur duren.

Laatst geupdate op ( dinsdag 03 april 2007 )
Bijzonder dat wanneer de storing is opgelost, je er toch nog 12 uur last van hebt :z.

Ik hoop toch een beetje dat dit de laatste storing is, anders ga ik ook nog een keer spijt van speedlinq krijgen. Op de storingen na is eigenlijk niets verkeerd gegaan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpiceWorm schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:39:
[...]

Bijzonder dat wanneer de storing is opgelost, je er toch nog 12 uur last van hebt :z.

Ik hoop toch een beetje dat dit de laatste storing is, anders ga ik ook nog een keer spijt van speedlinq krijgen. Op de storingen na is eigenlijk niets verkeerd gegaan hier.
Betekend dit dat je nu weer uitgaande emails kan verzenden? Hier namelijk nog steeds niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Hier ook niet, maar dat klopt wel, aangezien we er nog 12 uur last van kunnen hebben. :+

Edit: ik verstuur m'n mail via mail.ru (smtp). Ik weet niet of dat nog kan, maar jaren terug een accountje (via bablefish) aangevraagd en daar heb ik een hoop plezier van, waaronder nu dus ook.

http://win.mail.ru/cgi-bin/signup

[ Voor 59% gewijzigd door SpiceWorm op 03-04-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
@maartenvr : bedankt voor die link !!

Het is nog steeds niet opgelost.
En ik vraag me af of je al je mails wel terug krijgt....
Ik een flink aantal testmail verstuurd vanaf zondag morgen.
Ik heb er pas 1 binnen (verstuurd 03/16:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier nog steeds geen mail kunnen verzenden hoor
ook de testmails komen niet aan die ik via ander email naar eigen account verstuurd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locatie N-O Brabant
Hier ook nog steeds mails kwijt vanaf zaterdag maandag en dinsdag.
Heb wel vanochtend 3 mails kunnen ontvangen .
Maar verzenden ho maar.
Wat een club .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

West-Brabant. Ook hier kan ik geen mail versturen. Heb wel mijn test mailtjes van gisteren net binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:13
Ik gebruik voor bepaalde email-domeinen de smtp van Speedlinq. Al een aantal dagen problemen daarmee.
Eerst kreeg ik een foutmelding in de trant van "Server did not respond"
Nu is het "An Smtp protocol error occured"

Misschien zijn ze er inderdaad mee bezig?

Dit soort dingen moet geen regelmaat gaan worden, dan ga ik proberen mijn contract te laten ontbinden omdat ze gewoon niet leveren wat ze zouden moeten. Ik betaal toch voor een werkende lijn en email? Als ik die niet heb, voldoen ze in mijn ogen niet aan het contract.
Kan altijd een keer mis gaan, maar dit begint wel erg lang te duren...

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Heb inderdaad weer een aantal mailtjes binnen gekregen, jammer dat ik er HEEEL veel mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Ik ben nu ook bezig met het installeren van een Speedlinq pakket, omdat mijn vader dit nogal goedkoper vond dan de huidige @Home verbinding. Vandaag is de opleverdatum maar ik vind het nu al geen beste indruk maken.
Installatiesoftware wat niet lekker loopt, gebrekkige documentatie en een waardeloze helpdesk. Nu hopen dat het binnenkort wat leuk draait, want ik moet voor mijn eigen huis straks ook een internetlijn hebben, en speedlinq geniet nu niet echt mijn voorkeur.

Mijn voorbeeld van hoe het wel moet: Tiscali....

Tis net even iets duurder, maar deze mannen zitten als het moet op de kont bij KPN.

[ Voor 13% gewijzigd door merauder op 04-04-2007 10:16 . Reden: aanvulling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Renkum nog steeds mailproblemen... :(

Die twaalf uur zijn nu toch wel voorbij?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chezzer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Even voor degenen, die gebruik hebben gemaakt van het online vragenformulier:
Ik kwam er dus achter dat SL eerst een automatisch mailtje stuurt met een "mogelijke" oplossing (in het geval van de mail geen oplossing...), maar dat de vraag dan nog niet is doorgestuurd naar een medewerker. Je zult dan een link in die automatische mail moeten aanklikken om nog eens je vraag te versturen naar SL; pas dan nemen ze de vraag in behandeling (althans, als ik hun bericht moet geloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe naam Speedlinq....heet voortaan SpeedStress!!

mijn mail werkte gisteren heeeeeeel eventjes....en nu alweer niet.
Ze willen gewoon dat we lekker veel bellen en hun rijk maken.
25 Febr '07 SpeedStress gekegen....20 Maart '07 opgezegt dmv aangetekende brief.
Ik raad iedereen hetzelfde aan.
SpeedStress vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Ik kom met downloaden van usenet weer eens niet boven de 40 KBps uit, dat is met:
-Eweka (2 draadjes)
-News.speedlinq.nl
-newszilla6.xs4all.nl

En dat terwijl de problemen eerst opgelost waren :S

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:07
merauder schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:15:
Mijn voorbeeld van hoe het wel moet: Tiscali....

Tis net even iets duurder, maar deze mannen zitten als het moet op de kont bij KPN.
Helemaal mee eens. Ik ben zelf ook een jaar Tiscali klant geweest. Afgezien van VOIP werkte alles gewoon altijd, en voor klachten of technische vragen kan je gewoon E-mail gebruiken. De support is daar gewoon zoals het hoort.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41
Mijn vriendin heeft ook speedling, met internet bijna geen problemen behalve dat de @home webmail niet beschikbaar is de dns, wat gelukkig simpel op te lossen is.
Is er een groter probleem met viop, ze is regelmatig ingesprek terwijl ze niet aan het bellen is.
Dan bellen mensen op gsm en vrage waarom ze al een uur aan het bellen is..
Heb meer mensen die ervaringen of een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Tip mensen: gebruik gmail. Daar kan je ook mee poppen en je hebt nooit gezeik meer met mail, aangezien ze daar een hele batterij aan mailservers hebben staan. Ik heb sinds dag 1 mijn speedlinq mailaccount links laten liggen, omdat ik problemen bemerkte mbt traagheid/foutmeldingen etc. Overgestapt op gmail en geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeeCH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ben zelf enkele weken gelden overgestapt van Xs4all (20/1) naar een Speedlinq 20/1 (via kpn netwerk)
Heb tot nu toe absoluut geen klachten; overstap is vlekkeloos gegaan, modem traint in op 19645/1029kb/s en heb via ftp en usenet (xsnews) nog steeds een super-stabiele download van 1550-1600KB/s, upload stabiel op 100-105KB/s. Ik gebruik hun mailserver niet dus daar heb ik geen ervaring mee. En de helpdesk heb ik ook nog niet hoeven bellen.

Voor mij dus een perfecte ervaring dat Speedinq (en van 90€ maandelijks naar 25€ voor exact dezelfde lijn natuurlijk). Tussen alle negatieve berichten hier wilde ik dit toch ff vermelden :P

Speedlinq _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ CHeeCH ... geef nu maar gewoon toe dat je voor SpeedStress werkt want waarom zou je anders op zoek gaan naar een forum zonder een klacht te hebben.
Als niet..sorrie he!......maar.....probeer ze dan maar eens te bellen, dan horen we je graag terug!

groetjes....nog maar 10,5 maandjes wachten...jehaa!...dan weer echt internet plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 16:24
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:02:
@ CHeeCH ... geef nu maar gewoon toe dat je voor SpeedStress werkt want waarom zou je anders op zoek gaan naar een forum zonder een klacht te hebben.
Als niet..sorrie he!......maar.....probeer ze dan maar eens te bellen, dan horen we je graag terug!

groetjes....nog maar 10,5 maandjes wachten...jehaa!...dan weer echt internet plezier
Ik ben naadloos overgestapt van ADSL naar ADSL2+, van KPN Direct ADSL naar Speedlinq 12mbit/1mbit over het KPN Netwerk. Ook ik heb bijna geen gezeik gehad (alleen dat pagina's af en toe langzaam aan het laden waren). Dit is sinds maart ongeveer open en ook m'n telefonie werkt nu prima.

Tuurlijk, ik heb de helpdesk wel eens moeten bellen. Maar dat was eigenlijk alleen om dingen na te vragen (ik had dit topic nog niet gevonden).

Edit:
En ik werk dus niet bij de Speedlinq, maar ben er gewoon wél tevreden over! En dat mag ook wel eens gezegd worden (bovendien is het en ervaringen topic, en ik heb positieve ervaringen :))

[ Voor 9% gewijzigd door _Brake_ op 04-04-2007 13:18 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 21:35
SL werkt hiero (maastricht) ook gewoon prima (behalve de storing van paar wk terug). Stabiele snelheid. Dat ik hier kom wil niet zeggen dat ik een prob heb, maar ik hou het, vanwege de verhalen, wel gewoon in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik toch niet kan mailen :( ben ik aan de slag gegaan met het DMT tooltje.
Ik heb een speedtouch 706 met software 6.1.9.6
Ik weet alleen niet welke port ik in moet voeren en kan dit ook niet vinden.
Weet iemand dit en weet iemand of er een topic is over het DMT tooltje op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@_Brake_
mijn ervaring liggen helaas niet zo positief...
eerst 70 euro met hun verbeld om er dan achter te komen dat het resette van mijn modem hun dhcp server toch echt niet de goede instellingen geeft...maw huisvrouwen inplaats van helpdesk medewerkers.
Dan nog eens 40 euro verbeld om erachter te komen dat ze mij de verkeerde VOIP setting gegeven hadden.
Dit was alles in de eerste 10 dagen.
En nu werkt mijn mail zo shit dat ik het iedereen afraad om te gebruiken.
Om het uur krijg ik een mail binnen van 3 dagen geleden en zelf een mail versturen lukt dus echt weer niet.
ik weiger nu dan ook SpeedStress te bellen, daar ik hun zo min mogelijk gun na deze acties.

Maar super dat het bij jullie wel goed werkt...het zal wel aan mijn 15 jaar computer ervaring liggen.
m vr gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:39

JF_

Doane schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:23:
[...]
Volgens mij heeft die nooit dichtgestaan. Waar stond dat smtp geblokkeerd was?
Knakker van helpdesk wist dat te vertellen... Volgens mij heeft 't ook nooit dichtgestaan, maar hij wist zeker van wel. Niet dat 't veel uitmaakt, de dynamische ip-adressen van speedlinq staan toch op de blacklist bij spamhaus, dus bij veel bedrijven klap ik vol in het spamfilter.
't Wordt echt tijd dat ze die mailserver weer in de lucht krijgen, want dit begint een beetje belachelijk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Han schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:50:
Ik heb de aanvraag in week 8 gedaan.
Volgens Speedlinq zal het maximaal vier weken duren, week 12 dus.
Ik heb zelf aangegeven dat het in week 14 mag worden aangesloten, twee weken extra.
Planet loopt door tot in week 17, dus ook drie weken extra speling.
Et voila :)

Speedlinq zou vandaag moeten werken, 04-04-07, en het doet het prima :)

Zes weken geleden kreeg ik de Speedtouch 706WLi thuis gestuurd en een week later de welkomsbrief met inloggegevens. Een half uur geleden alles geinstalleerd en geen problemen. De snelheid is 100%, 6 Mbit, mijn telefoon wordt over drie tot vijf dagen geactiveerd...

* Han happy :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.