HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topic) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.808 views sinds 30-01-2008

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Was ik gisteren toevalligerwijs in de Belcompany voor iets anders. Toch nog maar even naar de Kaiser en de Polaris gevraagd. Ze krijgen de HTC TyTN II zoals 'ie in Nederland gaat heten niet in NL. Wellicht dat Belcompany ze gaat in importeren vanuit Engeland. Wil je een Nederlands talige dan moet je eeen Vario nemen.

En oja: volgens hun is de Polaris een P3350 :?

[ Voor 7% gewijzigd door Mini Poeper op 23-08-2007 15:27 ]

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Mini Poeper schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:26:
Was ik gisteren toevalligerwijs in de Belcompany voor iets anders. Toch nog maar even naar de Kaiser en de Polaris gevraagd. Ze krijgen de HTC TyTN II zoals 'ie in Nederland gaat heten niet in NL. Wellicht dat Belcompany ze gaat in importeren vanuit Engeland. Wil je een Nederlands talige dan moet je eeen Vario nemen.

En oja: volgens hun is de Polaris een P3350 :?
Vreemd...van de PDAshop zet op hun site de NL versie :?

• Mini Poeper
AleSyS schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:35:
[...]
Vreemd...van de PDAshop zet op hun site de NL versie :?
Ja, vond het ook al vreemd.

En dan over die Polaris:
-link- is toch wel iets anders dan de P3350

• limboroger
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 06:21
Zoals al iemand eerder heeft vermeld in dit topic staat de Kaiser als "verwacht op 10 september" op de dynabyte site. Deze datum blijkt na navraag in een locale vestiging de datum te zijn dat deze op het hoofdkantoor aanwezig is. In die week zal dan het toestel naar alle vestigingen verspreid worden. Het schijnt dat als dynabyte dit eenmaal op de site heeft staan hier meestal niet veel vanaf geweken wordt. Hopelijk is het dus echt zo.. Het jammere is dat ze daar alleen KPN abbo's verkopen.
Dit geeft dan wel een goede richtdatum voor andere winkels.

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Troxel schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:18:
[off topic] gooi die 710 maar weg, de kaiser heeft alles in één :) En koop dan gewoon een goede carkit, bijvoorbeeld geïntegreerd in je radio (wat ik dus heb)... :P [/off topic]

Uhm ik verwacht dat de kaiser net als ieder ander WM6 toestel zal werken... ff uitproberen dus! Maar ik verwacht (eigenlijk wel haast helemaal) van wel hoor :)
Hehe, nee zo oud is die TomTom niet :p, dus die ga ik niet weggooien.
Maar goed, ik hoop inderdaad dat het wel allemaal werkt.. Denk toch dat ik die HTC gewoon neem, lijkt me echt geweldig ding.

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Mini Poeper schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

Ja, vond het ook al vreemd.

En dan over die Polaris:
-link- is toch wel iets anders dan de P3350
Klopt ;)

De P3350 is de HTC Love.
De HTC Polaris heeft alleen nog een code-naam, de naam voor in de winkels is zover ik weet nog niet bekend gemaakt.

Ik heb maar besloten de Kaiser niet te nemen. Vind het bedrag te hoog voor de extra's bovenop mijn P3600.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
adewidt schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:24:
[...]
Klopt ;)

De P3350 is de HTC Love.
De HTC Polaris heeft alleen nog een code-naam, de naam voor in de winkels is zover ik weet nog niet bekend gemaakt.

Ik heb maar besloten de Kaiser niet te nemen. Vind het bedrag te hoog voor de extra's bovenop mijn P3600.
Verkoop je je P3600 toch?

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Heb ik aan lopen denk, maar stel ik verkoop mijn toestel voor 400 euro, moet ik nog steeds 300 bijbetalen voor een iets sneller apparaat, toetsenbord en betere camera die ik niet ga gebruiken.

Ik wacht tot de Polaris er is om een overwogen keus te maken.

• Mini Poeper
adewidt schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:27:
Ik wacht tot de Polaris er is om een overwogen keus te maken.
Ik ook! Ik heb 't idee dat deze ook iets goedkoper zal worden. BTW; de camera op de Polaris zal beter zijn dan op de Kaiser. Maar ach, zoals ik al eens eerder schreef kan ik zo in de bui zijn dat ik 'm op een middag bestel.

• limboroger
Mini Poeper schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:13:

BTW; de camera op de Polaris zal beter zijn dan op de Kaiser.
Zowel de Kaiser als de Polaris zullen beschikken over een 3MP camera met autofocus.

Het lijkt mij inderdaad wel zo dat de Polaris goedkoper zal zijn door het ontbreken van een fysiek toetsenbord. Daarentegen heeft deze wel een fm-radio.

• Mini Poeper
limboroger schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:00:
[...]

Zowel de Kaiser als de Polaris zullen beschikken over een 3MP camera met autofocus.

Het lijkt mij inderdaad wel zo dat de Polaris goedkoper zal zijn door het ontbreken van een fysiek toetsenbord. Daarentegen heeft deze wel een fm-radio.
Wat ik begrepen had (kan 't ook mis hebben: 2,8 voor de Kaiser en 3,1 voor de Polaris
Mij lijkt het echter ook niet voor de hand liggend, als er al een goede camera op de schap ligt is dit goedkoper om deze nogmaals toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
Mini Poeper schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:55:

Wat ik begrepen had (kan 't ook mis hebben: 2,8 voor de Kaiser en 3,1 voor de Polaris
Mij lijkt het echter ook niet voor de hand liggend, als er al een goede camera op de schap ligt is dit goedkoper om deze nogmaals toe te passen.
Dat zou inderdaad niet logisch zijn. HTC komt nu eindelijk met een betere camera dan de lang en veelgebruikte 2MP zonder autofocus en dan zou t raar zijn 2 verschillende resoluties te gebruiken.
Ik moest ff zoeken voor een foto van de camera van de Kaiser, maar in deze review van de Kaiser staat er 1:

Afbeeldingslocatie: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/5169-IMG7740s.jpg

De verwarring is wellicht ontstaan door de waarde van de beelddiagonaal van 2,8" van het scherm te verwisselen met de waarde van de resolutie van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
limboroger schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:32:
[...]
De verwarring is wellicht ontstaan door de waarde van de beelddiagonaal van 2,8" van het scherm te verwisselen met de waarde van de resolutie van de camera.
De verwarring ontstaat door de specs lijst op PDADB.net: specs vd Kaiser specs vd Polaris

Main Camera: CMOS sensor, 2.8MP vs Main Camera: CMOS sensor, 3.1MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
Officiele specs iemand? (tenminste het ziet er vrij echt en officieel uit)

bron: www.htcclub.net

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Huntor schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:57:

Ik heb een andere spec sheet, maar deze ziet er idd echt uit en veel komt er overeen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
DaannO schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:08:
[...]

Ik heb een andere spec sheet, maar deze ziet er idd echt uit en veel komt er overeen. :)
Aha, ik vroeg me al af of dit dezelfde spec sheet was. Kan je aangeven of er belangrijke verschillen zijn tussen de specs? Zonder in details te treden natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Huntor schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:34:
[...]

Aha, ik vroeg me al af of dit dezelfde spec sheet was. Kan je aangeven of er belangrijke verschillen zijn tussen de specs? Zonder in details te treden natuurlijk ;)
Die van mij is minder gedetailleerd vrees ik. Maar deze is weer te gedetailleerd als ik HTC ken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Ik zie ook geen USB 2 staan zal wel niet dan. Was ook met mijn oude c600 deze heeft echt geen usb 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 23:33
Spec sheet lijkt me redelijk betrouwbaar, ik ben al een tijdje lid van dat forum en ze zijn redelijk geinformeerd. Hun eigen nieuws artikelen klopten in het verleden wel eens niet op details, maar deze sheet is denk ik wel de real deal. Ziet er toch mooi uit hoor, zowel design als specs spreken me redelijk (design) tot zeer (specs) aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Ik kan niet wachten tot dat deze uitkomt...hopelijk met een engelse rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Chutney schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:45:
[...]

De verwarring ontstaat door de specs lijst op PDADB.net: specs vd Kaiser specs vd Polaris

Main Camera: CMOS sensor, 2.8MP vs Main Camera: CMOS sensor, 3.1MP
Inderdaad, op deze site keek die medewerker (desk employee _O- ).
Ik kon thuis deze site niet meer zo snel terugvinden, naast mijn andere werkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Huntor schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:57:

Wat ziet mijn linkeroog (mijn rechter trouwens ook) op foto van tweede pagina: Acrobat Reaeder!!!
Zijn we eindelijk van dat trage Clearvue verlost!!!

Nu hopen dat dat HTC Home ook te verwijderen is en ik ben zo blij als een jonge hond.
Nu nog de keuze maken tussen de Kaiser en de te verwachten Polaris.

[ Voor 15% gewijzigd door Mini Poeper op 24-08-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:36

Crusader

Arc Nature

Wat moet ik me voorstellen bij een visitekaartjesscanner op de Kaiser?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Crusader schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:34:
Wat moet ik me voorstellen bij een visitekaartjesscanner op de Kaiser?
Je maakt met de camera op je toestel een foto van een visitekaartje, en een speciaal progsel verwerkt dan de gegevens op die visitekaart in text en vult het in in de daarvoor bestemde velden (naam, job title, phone number etc).

Lijkt een beetje op OCR-scannen, alleen wordt de text dan meteen in de velden ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 16:30
heb de officiele spec sheet te pakken, als er iemand interesse heeft pm me gerust

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Pimmetje651 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:00:
heb de officiele spec sheet te pakken, als er iemand interesse heeft pm me gerust
Ik wil de specs wel graag hebben. Maar zet je Direct Messages even aan of set een mailadres in je profile. Thnx!

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

DaSaN schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:51:
[...]

Je maakt met de camera op je toestel een foto van een visitekaartje, en een speciaal progsel verwerkt dan de gegevens op die visitekaart in text en vult het in in de daarvoor bestemde velden (naam, job title, phone number etc).

Lijkt een beetje op OCR-scannen, alleen wordt de text dan meteen in de velden ingevuld.
Cewl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Productsheet (2 MB PDF file):

http://www.htcclub.net/st...TNII-productsheet_2MB.pdf

EDIT: Oops, repost. Sorry niet gezien, maar kan de post niet verwijderen :'(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Nergens iets over het gewicht van de Kaiser, ben toch benieuwd of deze 2 ons weegt of 1,5 ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Pimmetje651 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:00:
Ik wil hem ook hebben, maar zoals gezegd, kunnen we je niet bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Weet iemand of de Kaiser ook oplaad via USB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rob-Pol schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:38:
Weet iemand of de Kaiser ook oplaad via USB ?
de meeste gsmladers geven 5v (geloof ik), dus een usb laadkabeltje is dan zo gemaakt als je 'm via usb wil opladen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 24-08-2007 21:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

offtopic:
Ik kan die specsheet wel uploaden ergens voor openbare bezichtiging indien gewenst :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
graag :)

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 24-08-2007 21:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer erkentelijk, alvast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit snap ik dan niet, uit de Product Sheet:
Get updated in an instant with HTC HomeTM
showing you your email, messages, voicemails
and more in an easy to use homescreen.
Voicemails op je Homescreen? Soort van Visual Voicemail à la iPhone? Lijkt me toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwacht dat ze gewoon een tellertje bedoelen met het aantal voicemails dat je hebt ontvangen. Natuurlijk geen "OCR" van de voicemail naar tekstbericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:01:
Verwacht dat ze gewoon een tellertje bedoelen met het aantal voicemails dat je hebt ontvangen.
Nee nee, je telefoon kan niet weten hoeveel voicemailberichten je hebt. De iPhone kan dat wel, maar daar heeft AT&T dan ook z'n netwerk speciaal voor aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hmmm, nu ik er zo over doordenk klopt het inderdaad niet helemaal.Voor voicemailtjes krijg je altijd een sms-je die aangeeft hoeveel je er hebt. Bedoelen ze misschien een tellertje voor het aantal missed-calls? Hoewel je dan alsnog niets weet over het aantal voicemails.
Of wellicht een feature bij buitenlandse gsm providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
bartgrefte schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:40:
[...]

de meeste gsmladers geven 5v (geloof ik), dus een usb laadkabeltje is dan zo gemaakt als je 'm via usb wil opladen ;)
Ik bedoelde eigenlijk het volgende :
Als de Kaiser aan de PC hangt om via je datakabel met Microsoft activesync te synchroniseren wordt hij dan gelijktijdig opgeladen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

offtopic:
Ja eh, ik bedoel: zodra die pimmetje mij die toestuurt :p Wilde geen valse hoop creeëren dat ik hem al had ofzo

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rob-Pol schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:28:
[...]

Als de Kaiser aan de PC hangt om via je datakabel met Microsoft activesync te synchroniseren wordt hij dan gelijktijdig opgeladen ?
ahh ok ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob-Pol schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:28:
Ik ken geen enkele HTC-telefoon waarbij dat niet het geval is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de kleur van de Kaiser/ TyTN II nou verandert of is het de lichtval? :? (Of mis ik iets en zijn het 2 verschillende toestellen/versies?)

Afbeeldingslocatie: http://www.htcclub.net/pictures/devices/kaiser_small.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.htcclub.net/pictures/frontpictures/tytnIIs.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:04:
Is de kleur van de Kaiser/ TyTN II nou verandert of is het de lichtval? :? (Of mis ik iets en zijn het 2 verschillende toestellen/versies?)

[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet idd op de verschillende sites (lees PDAshop / dynabyte e.d.) ook verschillende foto's :( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
Bij de mensen die de Kaiser hebben gereviewed en deze dus ook daadwerkelijk vast hebben gehad, staan steeds afbeeldingen van de meer donkere variant. Op http://www.coolsmartphone.com/article727.html spreken ze ook over de branded versie zoals deze als HTC variant aangeboden zal worden. Ik gok dus erop dat het de donkere zal zijn. De meer lichtere variant zal wel weer als Vario III door T-mobile gevoerd gaan worden.

Wat betreft het gewicht zie ik steeds 160 gram in de reviews. Sporadisch kom ik 190 gram tegen, maar dit is zover ik me kan herinneren steeds in aankondigingen geweest die helemaal niet recent zijn.

De sheet van pimmetje zou dus ook erg welkom zijn :)

Ik hoop dat ik een mogelijkheid kan vinden als het zover is om de secundaire camera als een webcam te laten fungeren icm een messenger. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Question, misschien weet 1 van jullie dit wel.

Ik kan mijn abonnement van T-mobile op dit moment al verlengen. Zou je in theorie naar b.v. een dynabyte/andere shop waar de HTC Kaiser verkocht wordt kunnen gaan en deze telefoon kunnen aanschaffen in combi met het verlengen van mijn T-mobile abonnement? Dan heb verleng ik mijn abonnement samen met de HTC Kaiser, en hoop ik dus een flinke korting te kunnen krijgen. (en dus niet de MDA Vario lll krijgen, die er naar mijn mening idd lelijker uitziet)

Weet iemand van jullie of dat kan? Of kan zit ik echt aan de T-mobile toestellen vast en moet ik dus voor de T-mobile variant gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:48:
Question, misschien weet 1 van jullie dit wel.

Ik kan mijn abonnement van T-mobile op dit moment al verlengen. Zou je in theorie naar b.v. een dynabyte/andere shop waar de HTC Kaiser verkocht wordt kunnen gaan en deze telefoon kunnen aanschaffen in combi met het verlengen van mijn T-mobile abonnement? Dan heb verleng ik mijn abonnement samen met de HTC Kaiser, en hoop ik dus een flinke korting te kunnen krijgen. (en dus niet de MDA Vario lll krijgen, die er naar mijn mening idd lelijker uitziet)

Weet iemand van jullie of dat kan? Of kan zit ik echt aan de T-mobile toestellen vast en moet ik dus voor de T-mobile variant gaan?
Nee, je zit niet persé aan een MDA Vario III vast.
Neem dit voorbeeld, kun je elk toestel nemen dat je wilt. Je moet de aanschaf van een (telefoon)toestel en het afsluiten van je abonnement apart van elkaar zien. Je krijgt alleen een subsidie van je provider van ze als je een abonnement afsluit. Sommige mensen besteden deze subsidie aan een laptop of tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:55:
[...]

Nee, je zit niet persé aan een MDA Vario III vast.
Neem dit voorbeeld, kun je elk toestel nemen dat je wilt. Je moet de aanschaf van een (telefoon)toestel en het afsluiten van je abonnement apart van elkaar zien. Je krijgt alleen een subsidie van je provider van ze als je een abonnement afsluit. Sommige mensen besteden deze subsidie aan een laptop of tv.
Wow, snelle respons :)

Ja, oké, dus als ik het goed begrijp.

Ik ga naar de b.v. dynabyte en zeg dat ik de Kaiser wil i.c.m. het verlengen van mijn abonnement. Zij zeggen oké, prima en ik betaal dan niet de volle mep (700/800 euro) maar een lager bedrag voor de Kaiser omdat ik mijn abonn. verleng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Vervolg op vorige antwoord, was link vergeten: -link-
Heb ervaring met deze webshop.

[ Voor 16% gewijzigd door Mini Poeper op 25-08-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:58:
[...]

Wow, snelle respons :)

Ja, oké, dus als ik het goed begrijp.

Ik ga naar de b.v. dynabyte en zeg dat ik de Kaiser wil i.c.m. het verlengen van mijn abonnement. Zij zeggen oké, prima en ik betaal dan niet de volle mep (700/800 euro) maar een lager bedrag voor de Kaiser omdat ik mijn abonn. verleng?
Goed begrepen. ;)

Dus die uitspraken zoals : 'Je krijgt een telefoon bij je abb. gratis.' Klopt niet want dit zijn de toestellen die evenveel of minder waard zijn dan de subsidie. Je betaalt deze subsidie uiteindelijk ook zelf door het hoge abb./tarief prijs.

Wat ik vorig jaar begrepen had is dat de providers die subsidies eraf gingen halen en dat de abb./tarieven zouden verlagen. Wel zijn de subsidies vorig jaar dacht ik iets verlaagd.

Kan iemand dit beamen? }:|

Het voordeel is wel dat pubers dan niet met een hipper toestel lopen dan jij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:58:

Correct alleen zal dit niet bij Dynabyte gaan aangezien deze electronicazaak (in tegenstelling tot telecomzaken) alleen contracten heeft bij KPN en niet met andere providers als T-mobile. Wil je een goede deal (lees: veel subsidie op je toestel en/of kortingen op je abonnement) dan zul je naar een telecomzaak moeten (of een webshop, verlengen gaat hier ook).
Aangezien jij de branded versie zoekt (die jij mooier vindt) zul je een telecomwinkel moeten zoeken die deze gaat verkopen. (Belcompany zal dit bv. volgens hun site gaan doen) Het merk HTC is zeer sterk in opkomst, maar niet iedere zaak zal deze in hun assortiment opnemen.
Mini Poeper schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:13:

Wat ik vorig jaar begrepen had is dat de providers die subsidies eraf gingen halen en dat de abb./tarieven zouden verlagen. Wel zijn de subsidies vorig jaar dacht ik iets verlaagd.

Kan iemand dit beamen? }:|
Dit is de zogenaamde koppelverkoop. Je krijgt dan een subsidie op je toestel bij aankoop van een abonnement. Bij ons in NL zeer gangbaar, maar bijvoorbeeld niet in België. De EU wil dit gelijk stellen in alle landen. Dat er ooit iets zal gebeuren weet ik, maar op welke termijn is me even niet bekend.

Maar dit alles is een beetje offtopic. Dus hopelijk ben je genoeg geïnformeerd. :)
Ontopic nu:
Mini Poeper schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:02:
Bij 2call zou de Kaiser 529,- kosten en de "oude" TyTN 612,- :+
Dit is toch een beetje raar, aangezien de Kaiser de TyTN II zou moeten worden, maar misschien veranderen de prijzen bij de officiële introductie nog. (hoop van niet :P )

[ Voor 13% gewijzigd door limboroger op 25-08-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Mini Poeper schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:02:
Ik heb op dit moment een hi EUR 15 abbo die eind december afloopt.
Als ik deze bij 2call zou verlengen met een 2 jarig abonnement, dan betaal ik 499 voor het toestel. Ik wil er dan een internet bundel bij. Per maand betaal ik dan EUR 25.
Over een periode van twee jaar betaal ik dan 600 aan abonnenment en 500 voor het toestel. Totaal dus 1100.

Neem ik een sim-only abonnement met evenveel belminuten (75), dan ben ik, inclusief internet bundel, 17,50 per maand kwijt. Het toestel kost dan 700.
Totaal kom ik dan op 420 voor het abonnement. Totaal dus 1120.

Volgens deze logica levert het verlengen van het abonnement wel een erg mager voordeel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

limboroger schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:15:
[...]

Correct alleen zal dit niet bij Dynabyte gaan aangezien deze electronicazaak (in tegenstelling tot telecomzaken) alleen contracten heeft bij KPN en niet met andere providers als T-mobile. Wil je een goede deal (lees: veel subsidie op je toestel en/of kortingen op je abonnement) dan zul je naar een telecomzaak moeten (of een webshop, verlengen gaat hier ook).
Aangezien jij de branded versie zoekt (die jij mooier vindt) zul je een telecomwinkel moeten zoeken die deze gaat verkopen. (Belcompany zal dit bv. volgens hun site gaan doen) Het merk HTC is zeer sterk in opkomst, maar niet iedere zaak zal deze in hun assortiment opnemen.

[...]

Dit is de zogenaamde koppelverkoop. Je krijgt dan een subsidie op je toestel bij aankoop van een abonnement. Bij ons in NL zeer gangbaar, maar bijvoorbeeld niet in België. De EU wil dit gelijk stellen in alle landen. Dat er ooit iets zal gebeuren weet ik, maar op welke termijn is me even niet bekend.

Maar dit alles is een beetje offtopic. Dus hopelijk ben je genoeg geïnformeerd. :)
Ontopic nu:

[...]

Dit is toch een beetje raar, aangezien de Kaiser de TyTN II zou moeten worden, maar misschien veranderen de prijzen bij de officiële introductie nog. (hoop van niet :P )
Die 529 scheelt al een hele hoop meer dan de 699 wat ie bij Pdashop.nl zou moeten kosten. Zit toch serieus te denken over dit toestel, als vervanger voor mijn Qtek S200. Vind ingebouwde gps, toetsenbord, 2x zo snelle cpu en 2x zoveel meer intern geheugen toch wel hele sterke punten.

Heb nu het toestel los gekocht, en heb een Vodafone sim only abbo. Icm met Mobiel Internet Blox zou dit toch wel een ideaal toestel zijn. Moeilijk :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

<knip>
Wat me ook opvalt, is dat 2call de engelse versie ook aanbied. Bij de pdashop en andere shops waar ik heb gekeken, wordt enkel nog de NL versie aangeboden.
Daarbij die prijs, haalt mij toch over. Stiekem hoopte ik hierop, want 699,= voor een telefoon vind ik toch veel. Deze prijs van 529,= komt mij (en anderen denk ik ook) beter uit.

Ergens vroeg iemand, wat het gewicht zal worden. Hier ben ik ook benieuwd naar. Maar al met al staat er meer 190 dan 160 gram (van wat ik heb gelezen). Op de specificatie pdf was hier niets over te lezen.

Waarom zal HTC zolang wachten met de aankonding? Sommige telefoon werden een ruime maand van te voren al aangekondigd, maar bij de Kaiser blijft het nog steeds uit. Zal het iets met de patenten kwestie van de processor te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
Was gisteren bij een TforTelecom winkel in Rotterdam, de verkoper had de Kaiser zelf besteld en werd geleverd in week 37.
Ik heb hem ook besteld onder de voorwaarde DAT ik hem die week zou krijgen en er niet weer een vertraging optreed.
Hij kost 719,-- minus 480,-- provider korting = 239,--

groeten Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Rob-Pol schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 09:46:
Was gisteren bij een TforTelecom winkel in Rotterdam, de verkoper had de Kaiser zelf besteld en werd geleverd in week 37.
Ik heb hem ook besteld onder de voorwaarde DAT ik hem die week zou krijgen en er niet weer een vertraging optreed.
Hij kost 719,-- minus 480,-- provider korting = 239,--

groeten Rob
Watr voor abo (kosten, provider, 1 of 2 jaar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik beel echt zo van die resolutie... :(
Hoe kan je nou een apparaat met zulke vette specs een QVGA resolutie meegeven... 8)7

Anders had ik hem vandaag nog besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe het nou precies zit met de usb aansluiting die erop zit?
Ik lees op veel plaatsen iets van HTC ExtUSB? En op sommige sites weer miniusb.
Op het plaatje ziet het er niet uit als een normale miniusb, maar is het wel mogelijk om hem met een standaard miniusb kabel op te laden? Dit kan bij mijn mda vario 1 wel en dit gebruik ik dus ook heel vaak(als ik weg van huis ben, bij bijna iedereen is wel zo'n kabeltje te vinden).

Owja is dit die product sheet:
http://www.expansys.com/i/mktg/tytnii_flyer.pdf

[ Voor 8% gewijzigd door Def_P op 26-08-2007 12:00 ]

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
DaSaN schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 10:12:
[...]

Watr voor abo (kosten, provider, 1 of 2 jaar)?
ik heb een T-mobile 750 voor 1 jaar verlenging met de hoogste klanten status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

En dat bij een TforTelecom??? Sinds wanneer kan TforTelecom WEER meer dan 6 modellen verkopen (nieuw of verlengen) icm met andere abbo's dan de Relax 150, 200 en de Flex 25 en 40?

De afgelopen paar maanden was er maar een beperkte selectie toestellen en abbo's mogelijk bij TforTelecom met T-Mobile. Ik kan het weten namelijk.

Daarnaast zag ik de HTC Kaiser / Tytn 2 nog nergens vermeld staan tot op vorige week zondag in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door FongWan op 26-08-2007 13:11 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Smartphonestunts.nl heeft hem nu ook online staan. Binnenkort beschikbaar voor 649 als los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
[...]
Aangezien jij de branded versie zoekt (die jij mooier vindt) zul je een telecomwinkel moeten zoeken die deze gaat verkopen.
Branded is de versie van de telecom aanbieder. Hij zoekt juist de un-branded versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
doctormetal schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:48:
[...]

Ik heb op dit moment een hi EUR 15 abbo die eind december afloopt.
Als ik deze bij 2call zou verlengen met een 2 jarig abonnement, dan betaal ik 499 voor het toestel. Ik wil er dan een internet bundel bij. Per maand betaal ik dan EUR 25.
Over een periode van twee jaar betaal ik dan 600 aan abonnenment en 500 voor het toestel. Totaal dus 1100.

Neem ik een sim-only abonnement met evenveel belminuten (75), dan ben ik, inclusief internet bundel, 17,50 per maand kwijt. Het toestel kost dan 700.
Totaal kom ik dan op 420 voor het abonnement. Totaal dus 1120.

Volgens deze logica levert het verlengen van het abonnement wel een erg mager voordeel op.
Als ik op die manier ga tellen wordt ik zo ongelukkig... ;)
Ik kijk op de volgende manier:
  • Welk abb. past het best bij mij? Ik kijk naar aantal minuten, smsjes en neem (waarschijnlijk) een onbeperkt internet acces erbij. Dit alles voor één jaar, ik wil geen tweejarig abb.
  • Welk toestel wil ik en wat moet ik ervoor betalen en hoeveel is de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
FongWan schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:09:
En dat bij een TforTelecom??? Sinds wanneer kan TforTelecom WEER meer dan 6 modellen verkopen (nieuw of verlengen) icm met andere abbo's dan de Relax 150, 200 en de Flex 25 en 40?

De afgelopen paar maanden was er maar een beperkte selectie toestellen en abbo's mogelijk bij TforTelecom met T-Mobile. Ik kan het weten namelijk.

Daarnaast zag ik de HTC Kaiser / Tytn 2 nog nergens vermeld staan tot op vorige week zondag in ieder geval.
Daarom was ik ook al zo verbaasd want ik heb mijn vorige toestel juist bij Smartphonestunts gekocht door het geneuzel bij TforTelecom.
Bij Smartphonestunts lijken mij nu echter de prijzen voor een T-mobile verlenging niet kloppen, deze zijn nl. net zo hoog als voor een nieuw abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

limboroger schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:48:
Bij de mensen die de Kaiser hebben gereviewed en deze dus ook daadwerkelijk vast hebben gehad, staan steeds afbeeldingen van de meer donkere variant. Op http://www.coolsmartphone.com/article727.html spreken ze ook over de branded versie zoals deze als HTC variant aangeboden zal worden. Ik gok dus erop dat het de donkere zal zijn. De meer lichtere variant zal wel weer als Vario III door T-mobile gevoerd gaan worden.
Ik kom die donkere variant steeds minder tegen. Op veel websites en in de spec sheet zie ik alleen deze met groen of zwarte gui:

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/smartphone/htc/tytnii_nl/tid25/images/htctytn2.jpg

Ik vind die donkere versie echt super mooi, deze lichtere versie vind ik al minder. :'(
En die Vario III daar heb ik het niet eens over want die is gewoon lelijk. (My opinion :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op expansys.be is het terug aftellen

"Beschikbaarheid: Op voorraad bij onze leverancier - 10 Dagen
Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 12 dagen geleverd worden. Vul je email adres in voor voorraad"

zou dus de 5 september zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Wat is het verschil tussen KPN Mobiel en Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Mini Poeper schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:38:
Wat is het verschil tussen KPN Mobiel en Hi?
Kwa simkaart in iedergeval niets. Ik heb een kpn simonly abo, maar een hi simkaart geleverd. Veel KPN HI gemeuk, maar ik het kpn mobiel.
Daar over gecontact met de leverancier en wat blijkt: de kpn simkaarten waren op, dus doen we maar een hi simkaart.

Gekeken welke voor mij het goedkoopst was en dat bleek KPN te zijn.

Zoek eens op dit forum, dan kom je onderandere het volgend topic tegen Verschil HI vs. KPN Mobiel

@Def_P: Op mijn mp3speler (Cowon D2) zit ook z'n aansluiting die ze anders noemen. Voorzover lijkt het een mini usb poort met 2 functies. Welke functie er aan geroepen wordt, hangt wat het aan te sluiten stekker/apparaat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Harmsen schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:24:
Smartphonestunts.nl heeft hem nu ook online staan. Binnenkort beschikbaar voor 649 als los toestel.
Hmmm...gelukkig gaan zij ook de UK versie leveren. Heb destijds mijn huidige HTC TyTN daar ook gekocht.

Hopelijk wordt ie ook met de black gui geleverd...vele male mooier dan de green gui.

Trouwens op de spec sheets staat touch flow....is dat hetzelfde als de HTC touch qua software of alleen de looks qua software :?

[ Voor 25% gewijzigd door AleSyS op 26-08-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
Ik snap het gedoe over de GUI niet, groen, zwart? Een GUI is toch een Graphical User Interface? EN je kon altijd alles al aanpassen met themes en andere meuk dus daar zou ik me echt niet druk over maken. En over de buitenkant... tja daar kan je niet aan klussen (tenzij je je garantie kwijt wilt natuurlijk ;) )
Djerique schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:24:
Ik beel echt zo van die resolutie... :(
Hoe kan je nou een apparaat met zulke vette specs een QVGA resolutie meegeven... 8)7

Anders had ik hem vandaag nog besteld.
Helemaal mee eens, ik baalde ook al flink.

Maar een ander, wat ik nog niemand heb horen aansnijden is dat de chipset Linux ondersteunt, dat vind ik toch ook wel een mooie, stel je de mogelijkheden eens voor als echte tweaker. >:) Ja dit wordt een mooi dingetje, ben alleen aan het twijfelen tussen dit en een heel simpel laptopje (met een grote resolutie :P ) het is toch echt dezelfde prijsklasse helaas.

edit:

vergeten te zeggen: zo is het een rare vergelijking maar ik zoek gewoon een nieuwe gadget om meet te spelen en te frutselen. :9~

[ Voor 6% gewijzigd door ikkuhqhp op 26-08-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Waarom is die QVGA resolutie nou echt zo'n groot probleem?
Ik heb zelf nog een PDA, Pocket Loox 720 van Fujitsu-Siemens en die heeft wel een VGA scherm.
Retestrak en makkelijker internetten inderdaad.
Heb nu een T-Mobile MDA te leen van iemand en die heeft dus een QVGA scherm. Het display is kleiner, waardoor de pixels ook wat kleiner zijn. Ik moet zeggen dat ik er geen enkele moeite mee heb, behalve internetten, maar dat is ook nog prima te doen.
Wat zijn voor jullie nou de grootste struikelblokken wat QVGA betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
Op mijn huidig PDA (HP h2200) kijk ik ook wel films en dergelijke, dat gaat prima, ziet er strak uit en dan hoef ik geen laptop mee te zeulen. Maar op het moment dat je er ondertitels bij wilt ziet het er slecht uit. En als je zit te internetten is het een peen in the ass :( Ik wil normaal kunnen internetten, een beetje overzicht hebben enzo. Ik vind het gewoon wat minder overzichtelijk. Het scheelt natuurlijk wel veel in batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Rob-Pol schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:51:
[...]
Daarom was ik ook al zo verbaasd want ik heb mijn vorige toestel juist bij Smartphonestunts gekocht door het geneuzel bij TforTelecom.
Bij Smartphonestunts lijken mij nu echter de prijzen voor een T-mobile verlenging niet kloppen, deze zijn nl. net zo hoog als voor een nieuw abbo.
Tja, geneuzel ik weet wel ongeveer wat er speelt achter de schermen de laatste maanden. Of ik moet zeggen, heeft gespeeld als TforTelecom weer alle abbo's van T-mobile icm met alle toestellen aanbied.

Anyway, ben echt benieuwd of ze hem echt in week 37 gaan krijgen. Weet dat het met HTC toestellen wel eens langer kan duren. Net zoals dat met Nokia toestellen het geval is. Zal wel navraag doen de komende week.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
Zoals ik het nu kan zien is dit voor mij persoonlijk het toestel dat het meeste met mijn wensen overeenkomt (zoals zovelen in dit topic). VGA resolutie zou idd welkom zijn, maar de rest van mijn wensen zijn allemaal ingewilligd. VGA zou mooi zijn, maar hierom laat ik het toestel niet liggen bij introductie (komt wel bij een volgende aankoop om dan de Kaiser te vervangen). Naast de voordelen van VGA (beter over normale sites surfen, ondertitels) zijn er ook nadelen (mindere accuduur, stuk trager). Zo beredenerend zit ik er nog minder mee dat er geen VGA op zit, aangezien dit juist punten zijn die mij gaan irriteren en nu juist ok waren door de komst van de snellere processor en volgens de review langere accuduur.

@doctormetal: Ik ga de Kaiser aanschaffen icm een vodafone abo met internet. Over een periode van 2 jaar maakt het denk ik niet zoveel uit of ik deze aanschaf los + sim only of icm abo. Tegenwoordig krijg je ook voordeel door naast je spraakbundel je internet bundel vast te leggen (de vraag is of je dit wil).

@BlizzarD: Ik kan dus ook niet geloven dat de prijs die bij 2call wordt vermeld de juiste prijs zal zijn waaronder dit toestel verkocht zal worden. Iedere shop zal onder een net andere prijs zitten, maar zo groot zal het verschil niet zijn. Reken maar om en nabij 700,-. Die eerder vermelde 649,- lijkt me ook nog kunnen, zeker bij een webshop.

@Hyena2: Die afbeelding die jij laat zien is de donkere variant waar ik het over had. (donkerzilvere voorkant en zwarte zij- achterkant.) De T-mobile versie (al aangekondigd in Duitsland) zal helemaal zilverkleurig zijn. Wellicht had je het zelf over de GUI. Die valt, zoals al op te merken was, zelf aan te passen.

@_Rayman_: Ik meen juist meer 160gram tegen te zijn gekomen. Een officiële datasheet zou dus erg welkom zijn anders blijft het gissen. In sommige video reviews zeggen ze 160gram, maar ik betwijfel of ze 't ding ook echt op de weegschaal gelegd hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
limboroger schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:40:

@BlizzarD: Ik kan dus ook niet geloven dat de prijs die bij 2call wordt vermeld de juiste prijs zal zijn waaronder dit toestel verkocht zal worden. Iedere shop zal onder een net andere prijs zitten, maar zo groot zal het verschil niet zijn. Reken maar om en nabij 700,-. Die eerder vermelde 649,- lijkt me ook nog kunnen, zeker bij een webshop.
Volgens de nederlandse wet is het zo dat een koop is gesloten voor de prijs die de verkopende partij naar buiten brengt. Op dit moment is dat dus die lage prijs, dus als je hem nu pre-ordert, MOETEN ze hem voor die prijs leveren!

Het is dat ik even wacht op de t-mobile versie, anders had ik hem reeds besteld daar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
limboroger schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:40:

@doctormetal: Ik ga de Kaiser aanschaffen icm een vodafone abo met internet. Over een periode van 2 jaar maakt het denk ik niet zoveel uit of ik deze aanschaf los + sim only of icm abo. Tegenwoordig krijg je ook voordeel door naast je spraakbundel je internet bundel vast te leggen (de vraag is of je dit wil).
Hoe wel even in de gaten dat bij Vodaphone het internet BEPERKT is tot 50 Mb per maand !

Ik wilde eerst overstappen van T-mobile naar Vodaphone i.v.m. de snelheid , maar die beperking is niet belachelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
@Rob-Pol: Idd, hier ben ik me bewust van, maar ik zal niet zo'n poweruser van het internet zijn. Daarentegen heb ik wel de discussie hier op GOT gevolgd in het "data abonnementen topic" omtrent de 50mb limiet bij Vodafone. Deze blox bestaat al sinds mei en enkele tweakers hebben hier reeds al gebruik van gemaakt. De 50mb limiet blijkt erg rekbaar te zijn (+500mb) en dat dan over meerdere maanden achter elkaar zonder enkele waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

DaSaN schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:46:
[...]

Volgens de nederlandse wet is het zo dat een koop is gesloten voor de prijs die de verkopende partij naar buiten brengt. Op dit moment is dat dus die lage prijs, dus als je hem nu pre-ordert, MOETEN ze hem voor die prijs leveren!
* Crusader mompelt iets over Otto klanten die nog steeds geen TV geleverd hebben gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Crusader schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:30:
[...]

* Crusader mompelt iets over Otto klanten die nog steeds geen TV geleverd hebben gekregen
Moet het dan niet om een overduidelijke fout in de prijs gaan? M.a.w. een prijs die volstrekt niet geloofwaardig is (een lcd tv voor 2 euro oid)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Werkbouwtuig schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:48:
[...]

Moet het dan niet om een overduidelijke fout in de prijs gaan? M.a.w. een prijs die volstrekt niet geloofwaardig is (een lcd tv voor 2 euro oid)??
Klopt, wanneer jij een Kaiser nu besteld voor 500 euro en ze verhogen de prijs naar 600 zijn ze in principe verplicht te leveren voor 500. Als er echter 5 euro staat dan mogen ze de koop ontbinden.

Probleem is alleen dat ze de bestelling altijd nog kunnen annuleren met een of andere vage reden en probeer dan maar eens ze zover te krijgen dat ze toch leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Werkbouwtuig schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:48:
[...]

Ja, klopt ook wel, maar dingen roepen als "dan moeten ze het leveren" is één ding, het ook daadwerkelijk geleverd krijgen voor die prijs is een tweede. Je betaalt die 500 euro en over drie weken zeggen ze dat de prijs een fout is en dat ze niet leveren. Nou, dan wil ik nog wel eens zien of je het voor elkaar krijgt om voor de oude prijs de Kaiser te krijgen.
Volgens mij is het niet meer dan een lokkertje of er zit een addertje onder het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Het verschil in gewicht (160 vs 190 gram) wordt veroorzaakt door de batterij, sommigen noemen gewicht zonder accu (160g), anderen met (190 g). Een eigenaar van het apparaat heeft hem op de keukenweegschaal gelegd en kwam met accu en Sim kaart erin op een gewicht van 192 gram. Ik hoop dat deze info helpt. De link is te vinden op: http://www.howardforums.c...eight+battery#post9437035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

LordLynx schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:16:
[...]

Klopt, wanneer jij een Kaiser nu besteld voor 500 euro en ze verhogen de prijs naar 600 zijn ze in principe verplicht te leveren voor 500. Als er echter 5 euro staat dan mogen ze de koop ontbinden.

Probleem is alleen dat ze de bestelling altijd nog kunnen annuleren met een of andere vage reden en probeer dan maar eens ze zover te krijgen dat ze toch leveren....
Zeggen dat hij niet leverbaar is voor hun, en week later hem alsnog weer te koop aanbieden. Ze zullen er vast mooie trucs voor hebben ;)

Als hij toch wel zo goedkoop blijkt te zijn en hij is leverbaar, dan word dat hem denk ik wel 8)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uitleggen wat de voordelen zijn van een Engelse versie boven een Nederlandse versie? Of omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:07:
Kan iemand me uitleggen wat de voordelen zijn van een Engelse versie boven een Nederlandse versie? Of omgekeerd.
Voor mij is het argument de brakke vertaling. Veel termen die je zelf in het nederlands nooit gebruikt kom je tegen, en er worden dingen op een rare manier afgekort.

In het engels komt het even wat meer "af" op mij over.

Voor de rest geen verschil volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:44

aerofreak

Steve Jobs

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:07:
geen verschil alleen de taal :+

en het nederlands is af en toe wat anders vertaald (verkeerde woordkeus)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Hoe zit het dan met t9? Of zit dat niet op zo'n device omdat ie een qwerty keyboard heeft?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
roma0803 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:55:
Hoe zit het dan met t9? Of zit dat niet op zo'n device omdat ie een qwerty keyboard heeft?
Zit er gewoon op. Wel op een iets andere manier, het voorspelt wat je wilt zeggen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 26-08-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

limboroger schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:40
@Hyena2: Die afbeelding die jij laat zien is de donkere variant waar ik het over had. (donkerzilvere voorkant en zwarte zij- achterkant.) De T-mobile versie (al aangekondigd in Duitsland) zal helemaal zilverkleurig zijn. Wellicht had je het zelf over de GUI. Die valt, zoals al op te merken was, zelf aan te passen.
Nou het gaat mij eigenlijk helemaal niet om de gui. Dat is wel aan te passen. Het ging mij meer om de buitenkant en om het feit dat de kleur dan toch nog is verandert. Ik zie steeds vaker de variant met de lichtere kleur opduiken. Dit terwijl ik zo gecharmeerd ben van die donkere versie.

Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.htcclub.net/pictures/devices/kaiser_small.JPG

Mooi donker. 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.htcclub.net/pictures/frontpictures/tytnIIs.JPG

Minder mooi. :'(

Afbeeldingslocatie: http://pdadb.net/img/mda_vario3.jpg

:'( :'(

Of is het nou lichtval? Of verschillende versies? (Dus de bovenste 2 niet de Vario III) Heb het uit de reply's nog niet kunnen opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
@Hyena2: Ik denk (en hoop net als jij :) ) dat het de bovenste zal worden. Het zal wel met lichtinval te maken hebben. Op sites met meerdere foto's die 'm reviewed hebben, is 't altijd de donkere. Als ik die lichte zag was t meestal, maar 1 fotootje (bv. de aankondiging bij Belcompany).

Ok, 192gram inc. batterij dus. Tja, da's 't lot van een extern tb willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de HTC P4550 besteld en betaald bij 2call :)
Mijn abonnement bij T-Mobile (relax 150) verlengd met 2 jaar en ik moest 254 euro bijbetalen _/-\o_
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat 2call dit toestel niet voor deze prijs gaat leveren,zou een hoop negatieve publiciteit opleveren,zeker weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Volgens mij hebben ze inmiddels de prijs al verhoogd bij 2call.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan me zo snel mogelijk de Kaiser aan te schaffen.

Momenteel ben ik in het bezit van een Tytn, kan iemand me vertellen
of hij de zijne al kwijtgeraakt is en aan welke prijs?

Ik zou hem graag nog verkopen boven de 500€ hij is 1jaar oud, in perfecte staat.
Doe ik er ook best aan hem nu te verkopen, voor de Kaiser uit is?
Of zal dit geen effect hebben op de prijs?

Heeft ook iemand een tip, waar ik hem kan kwijtraken?
want op gewone 2dehands sites is dit niet zo makkelijk.
Forums waar dit soort dingen aanslaan ofzo?

Volgende vraag:

Is het nu zo dat de Kaiser in 3 modellen gaat uitkomen? (voor Belgie?)
En gaan deze tergelijkertijd beschikbaar zijn?

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ook al issie nog in 'perfecte' staat; een 1 jaar oude gebruikte telefoon raak je never niet kwijt voor ruwweg 85% van de nieuwwaarde. :/

Voor verkoop kun je Vraag & Aanbod op T.net gebruiken, however daar krijg je d'r nooit die 500 voor terug omdat men daar weet wat zo'n telefoon kost... ;)

En ie komt in als gewone HTC versie uit, en verder dan waarschijnlijk nog in versies die de telecomaanbieders in Belgie aanbieden...

[ Voor 22% gewijzigd door Rowdy.nl op 27-08-2007 13:46 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
Bahbah, het was erop wachten... 623,- nu als losse prijs bij 2call.nl
Bij zo'n lage prijs weet je dat ze 'm omhoog gaan gooien. Waarom heb ik niet zo snel beslist. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
500 euro kun je echt wel vergeten voor een 2e hands TyTN, denk eerder aan 350e ofzo.

De Kaiser komt in 3 verschillende versies uit, tenminste, er zijn voor drie versies FCC vergunningen aangevraagd. 1 versie heeft twee camera's (achterop en voorop), 1 alleen achterop ( de AT&T versie) en de andere dacht ik een ander design maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval zijn dit hardwarematige verschillen. Verder zijn er natuurlijk de operator branding verschillen, die in software en eventueel kleurtje van de behuizing afwijken van het HTC toestel. Hardware-technisch gezien zijn deze toestellen identiek. De TyTN II en Vario III zijn qua hardware (op het kleurtje en logo na) identiek, gelukkig voor ons is dit de meest volledige versie.

@ Crusader: prijs staat via jouw link nu op 623e, wel degelijk verhoogd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik wil hem gewoon zonder abbo kopen. Dus gewoon los, het HTC model?

Deze komt maar uit in 1 variant? met de 2 camera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Sorry, ik had ff verkeerd gekeken.

Over een drietal dagen verloopt mijn T-mobile Flex25 abo.
Mijn vraag is dan ook: Wat is het voordeligst voor mij gezien de actie van 2call? T-mobile verlening schijnt net zo duur te zijn als een nieuwe abo... (Dat terwijl een aantal topicgenoten met kop en schouders beweerden dat verlenging goedkoper was)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.