Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:58:
Ik ga naar de b.v. dynabyte en zeg dat ik de Kaiser wil i.c.m. het verlengen van mijn abonnement. Zij zeggen oké, prima en ik betaal dan niet de volle mep (700/800 euro) maar een lager bedrag voor de Kaiser omdat ik mijn abonn. verleng?
Correct alleen zal dit niet bij Dynabyte gaan aangezien deze electronicazaak (in tegenstelling tot telecomzaken) alleen contracten heeft bij KPN en niet met andere providers als T-mobile. Wil je een goede deal (lees: veel subsidie op je toestel en/of kortingen op je abonnement) dan zul je naar een telecomzaak moeten (of een webshop, verlengen gaat hier ook).
Aangezien jij de branded versie zoekt (die jij mooier vindt) zul je een telecomwinkel moeten zoeken die deze gaat verkopen. (Belcompany zal dit bv. volgens hun site gaan doen) Het merk HTC is zeer sterk in opkomst, maar niet iedere zaak zal deze in hun assortiment opnemen.
Dit is de zogenaamde koppelverkoop. Je krijgt dan een subsidie op je toestel bij aankoop van een abonnement. Bij ons in NL zeer gangbaar, maar bijvoorbeeld niet in België. De EU wil dit gelijk stellen in alle landen. Dat er ooit iets zal gebeuren weet ik, maar op welke termijn is me even niet bekend.
Maar dit alles is een beetje offtopic. Dus hopelijk ben je genoeg geïnformeerd.
Ontopic nu:
Bij 2call zou de Kaiser 529,- kosten en de "oude" TyTN 612,-
Dit is toch een beetje raar, aangezien de Kaiser de TyTN II zou moeten worden, maar misschien veranderen de prijzen bij de officiële introductie nog. (hoop van niet

)
[
Voor 13% gewijzigd door
limboroger op 25-08-2007 20:30
]