HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topic) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Spammen is niet de bedoeling van Gathering of Tweakers.net, je kan het tenslotte net zo goed, zo niet beter hier bespreken..

[ Voor 74% gewijzigd door moto-moi op 16-08-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:32:
Modbreak:Spammen is niet de bedoeling van Gathering of Tweakers.net, je kan het tenslotte net zo goed, zo niet beter hier bespreken..
Njah.. dit lijkt me meer spam, gezien de tips and tricks ook hier gedeeld kunnen worden op GoT.
quote het dan ook niet.. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door moto-moi op 16-08-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:54

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Rowdy.nl schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:06:
[...]

[...]

De 120 is de meest uitgebreide en de enigste die dus dat kaartje kan lezen. Gewoon SD kan tot 2GB, alles daarboven is SDHC.

De T-Mobile branded versie is ook de 120 uitvoering...

Edit:
Hmz, volgens de vergelijking blijkt dat alle modellen SDHC ondersteunen. Werkt dus in alle uitvoeringen v/d Kaiser... :)

Dus of PenguinPower heeft verkeerd gelezen, of ze hebben 't stiekum bij PdaDB aangepast... ;) :P
en
Troxel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:21:
[...]

Yep, Paul van Modaco heeft een 4gb kaartje (SDHC) gebruikt en werkte perfect! Daarom kun je aannemen dat de toekomstige SDHC kaartjes allemaal zullen werken met de Kaiser... ik dacht dat er verwacht wordt up to 32GB.... smullen :P
Tnx mates! :) 32GB wordt zeker smullen! ik ben ook nog even verder gaan kijken, en het blijkt dat Samsung binnenkort komt met een 8GB microSDHC-kaartje :D iets om naar vooruit te kijken dus!
hyves ja.................. (k heb mezelf toch even aangemeld :+ )

[ Voor 6% gewijzigd door moto-moi op 16-08-2007 23:15 ]

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Chutney schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:51:
[...]

Njah.. dit lijkt me meer spam, gezien de tips and tricks ook hier gedeeld kunnen worden op GoT.
Mee eens, zie het nut er totaal niet van

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Ooh jaa, dat über gebruiksvriendelijke en altijd overzichtelijke Hyves...

[ Voor 33% gewijzigd door moto-moi op 16-08-2007 23:15 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hmz... Op Modaco staat te lezen dat iemand in duitsland aan TMobile had gevraagd wanneer de Vario III uitkwam; dat zou week 41 (2e week october) zijn... :/

En 't schijnt dat Expansys op diverse sites (iig frankrijk en een paar ongedefinieerde) de verwachte datum verplaatst heeft naar maandag 17 september... :/

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Verwijderd

Kreeg gisteren een mailtje van Superetrader;

Dear Customer,

The HIGHLY ANTICIPATED ‘HTC Kaiser’ or ‘HTC P4550’ as it is also known, has now a confirmed delivery date of the 12th September.

http://www.superetrader.co.uk/s_4550

We have a number of preorders already. These orders will be the 1st orders to be shipped when stock arrives. We are still taking preorders for this unit, but anticipate stock will sell out very quickly and advise all customers interested in this item to place their orders as soon as possible. We do not envisage any outstanding stock being made available to the website.

We will send all customers who asked to be informed when the item is ‘back in stock’ another email when stock has arrived.

Regards,

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Heej dat is goed nieuws!
Ook ik ben al een tijdje aan het wachten op deze te gekke "phone".

Zijn de releases van de eng versie ongeveer gelijkertijd met de nl versie? Ik zou graag de verschillen zien (keyboardje etc). Maar ik verwacht dat er pas na de releases van eng en nl zo'n prachtig mooi tabelletje langs zal komen...of??? :X :)

edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door ajpohv op 16-08-2007 15:22 ]

It's a beautiful day!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:28:
[...]

Weet ik wel, maar die 710 heeft geen scroll knop en een trage processor (200 Mhz).

Accu's van de 710 en 730 zijn hetzelfde 1050 mAh
Dat klopt een Pentium D 3.4Ghz is ook sneller dan een E6750 op 2.6Ghz
Als je nu verstand van had (niet dus) zou je weeten dat de Omap van TI niet aleen een CPU is maar ook andere functies heeft zoals WiFi USB en EDGE.
Dat laatste is een beetje een probleem omdat wij hier EDGE niet meer gebruiken.
Vandaar dat ook een andere CPU is gekozen en de 730 nu dus ook 3g ondersteund voor Europa.

Oh en ik gebruik een S710 en ik zou er niet graag me willen g3'en :P
(of ik moet een 2e accu meenemen)

Geloof trouwens dat de samsung ook meer stroom gebruikt dan de Omap.
Leukste is Samsungs nieuwste SmartPhone de I620 (wm6) gebruikt de zelfde CPU als de 710.
En heeft nagenoeg de zelfde specs aleen die heeft (zeggen ze) wel 3g voor hier in Europa.
(waarschijnlijk door een extra ic'tje)

In de Nokia N95 zit ook een Omap maar dan op 330Mhz.
Mijn S710 draaid overgens op 260MHz.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 16:52 ]

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Nieuwe review online. Leuk wel. Overigens weegt ie hier weer 160 gram. Beetje verwarrend.... :/

TrustedReviews

Leuke foto, geeft wel weer hoe "groot" ie is.

Afbeeldingslocatie: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/5169-IMG7729s.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door roma0803 op 16-08-2007 18:50 ]

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Inmiddels staat ie ook aangekondigd bij pdashop. Helaas alleen de NL versie :(

http://www.pdashop.nl/product/44702/htc-tytn-ii-nl.html

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zoals gezegd kunnen we hem in de eerste week van September verwachten in de winkels. Vandaag nog met iemand van HTC gesproken. :)

• Chutney
DaannO schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:12:
Zoals gezegd kunnen we hem in de eerste week van September verwachten in de winkels. Vandaag nog met iemand van HTC gesproken. :)
Heeft jou HTC contact inmiddels al meer nieuws over de Polaris? Zag hem nl. nog niet terug op de verwachting @ jou site.

• DaannO
Chutney schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:44:
[...]

Heeft jou HTC contact inmiddels al meer nieuws over de Polaris? Zag hem nl. nog niet terug op de verwachting @ jou site.
Jammer genoeg nog niet, ik heb hem wel staan als vraag voor over 2 weken weer. Maar hij wist dus nog weinig erover. :)

• AleSyS
Is er eigenlijk al bekend of er ook een engels (UK) versie gaat komen hier in nederland?

• DaannO
Ja, die gaat er komen. Wel wat later overigens officieel, dan heb ik het dus niet over import. :)

• Chutney
DaannO schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:50:
[...]

Jammer genoeg nog niet, ik heb hem wel staan als vraag voor over 2 weken weer. Maar hij wist dus nog weinig erover. :)
Ik ben benieuwd.. en wacht dus met smart af op meer informatie omtrend de release date.

• AleSyS
DaannO schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:14:
Ja, die gaat er komen. Wel wat later overigens officieel, dan heb ik het dus niet over import. :)
Hmmm....dan maar wat langer wachten Heb deze het liefst engels...net zoals mij huidige tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Wat is overigens (behalve de software) het verschil tussen de nl en de uk versie? Alleen tobo layout?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Rowdy.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:50:
Wat is overigens (behalve de software) het verschil tussen de nl en de uk versie? Alleen tobo layout?
Volgens mij alleen de taal. Tobo layout is volgens mij hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Rowdy.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:50:
Zie hier mijn opsomming een paar berichten terug:
adewidt in "HTC Wings (S730) en de HTC Kaiser (HTC P..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Thnx adewidt, da's een hele mooie post met alleen software verschillen/problemen... :P

Schermtobo gebruik ik zelden, heb niet voor niks een hardwarematig tobo, dus die ene keer dat ik een ? nodig heb is dat geen punt. ;)

Ik doelde ook specifiek of andere verschillen dan softwarematig, want als je een Nederlandse rom hebt download je gewoon de Engelse rom en knal je die d'r overheen. Al die software puntjes opgelost... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Rowdy.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:19:
Thnx adewidt, da's een hele mooie post met alleen software verschillen/problemen... :P

Schermtobo gebruik ik zelden, heb niet voor niks een hardwarematig tobo, dus die ene keer dat ik een ? nodig heb is dat geen punt. ;)

Ik doelde ook specifiek of andere verschillen dan softwarematig, want als je een Nederlandse rom hebt download je gewoon de Engelse rom en knal je die d'r overheen. Al die software puntjes opgelost... :)
Je kunt over een Nederlandse ROM geen WWE installeren.
De apparaten hebben een CID-lock (Country InDentification). Dit betekend dat je alleen Nederlandstalige ROMS mag installeren op het apparaat.

Voordat je een WWE ROM kan installeren op een Nederlands toestel moet je eerst een SuperCID toestel hebben. Dit betekend dat er geen blokkering meer is. Echter is het SuperCID maken van je toestel niet legaal. Het kan problemen geven met de garantie, al heb ik er nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ah kiek, da's handige info... :)
Nja, dan maar leven met een paar spelvouten en een missend vraagteken, kan d'r niet wakker van liggen... ;)

Voor de rest is het ding hardwarematig gelijk aan de engelse versie toch? anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Rowdy.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:58:
Ah kiek, da's handige info... :)
Nja, dan maar leven met een paar spelvouten en een missend vraagteken, kan d'r niet wakker van liggen... ;)

Voor de rest is het ding hardwarematig gelijk aan de engelse versie toch? anyone?
Ja, de hardware is hetzelfde.

Het zou HTC teveel kosten voor ieder land andere hardware te maken. Alleen de software is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
roma0803 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:47:
Nieuwe review online. Leuk wel. Overigens weegt ie hier weer 160 gram. Beetje verwarrend.... :/

TrustedReviews
Mooi apparaat! Hoop alleen dat de HTC Home gedoe eraf te halen is (hardreset, net voor installatie van Extended Rom softreset en dan deze verwijderen en dan weer hardreset)
Toch wacht ik ook even de Polaris af. Nagenoeg hetzelfde maar dan kleiner.

[ Voor 6% gewijzigd door Mini Poeper op 17-08-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

HTC Home gedoe? Daarmee voorkom je denk ik ook dat de TouchFlo software word geïnstalleerd. Juist daarover verschijnen toch zeer lovende reviews online ondertussen en lijkt zeker toegevoegde waarde voor je device te hebben. Het Homescreen is misschien discutabel, maar de additionele vingerfunctionaliteit (...ehh...?) is mooi meegenomen.

Ik ben het met je eens dat de Polaris een erg mooi apparaat is. Op zich is een toetsenbord voor mij ook niet noodzakelijk. Maar nóg langer wachten.... en wat voor nieuw toestel komt in de media vlak voor de release van de Polaris... nog een mooiere met meer functionaliteit? Het blijven keuzes, maar ik denk dat ik voor verkocht ben voor de Kaiser/TyTn II. Ik lees er nauwelijks iets negatiefs over en hij lijkt binnen afzienbare tijd in mijn bezit te kunnen zijn. Mijn hebberigheid neemt te veel toe... ;)

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
roma0803 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:38:
HTC Home gedoe? Daarmee voorkom je denk ik ook dat de TouchFlo software word geïnstalleerd. Juist daarover verschijnen toch zeer lovende reviews online ondertussen en lijkt zeker toegevoegde waarde voor je device te hebben. Het Homescreen is misschien discutabel, maar de additionele vingerfunctionaliteit (...ehh...?) is mooi meegenomen.
Daarom hoop ik dat die twee gescheiden zijn. ;)
roma0803 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:38:
Ik ben het met je eens dat de Polaris een erg mooi apparaat is. Op zich is een toetsenbord voor mij ook niet noodzakelijk. Maar nóg langer wachten.... en wat voor nieuw toestel komt in de media vlak voor de release van de Polaris... nog een mooiere met meer functionaliteit? Het blijven keuzes, maar ik denk dat ik voor verkocht ben voor de Kaiser/TyTn II. Ik lees er nauwelijks iets negatiefs over en hij lijkt binnen afzienbare tijd in mijn bezit te kunnen zijn. Mijn hebberigheid neemt te veel toe... ;)
Snap snap snap.... bedoelde het ook alleen als de Polaris niet te lang erna gerealesed wordt. Komt daarbij dat ik niet van plan ben om een andere te kopen. Ik mag rond oktober m'n abbonement verlengen en heb dan ook de gelegenheid om een toestel met korting aan te schaffen (voor mij wel een WWE versie overigens). Echter verwacht ik pas rond december/januari te gaan swichen van toestel.

7(8)7 Maar ach ik ken mijzelf: ik ben heel impulsief en 't kan dan zo zijn dat ik op een dag besluit om 'm die middag te kopen/bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 17-08-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:39:
Ik weet niet of deze review al gepost is. Er staan geloof ik wat foutjes in, maar dan zijn we weer op de hoogte:

http://www.trustedreviews...4550-Kaiser-Smartphone/p1
Yup, had review 4 pagina's geleden gepost, maar blijft een goede review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik had niet gedacht dat ik nog van Sony Ericsson af zou stappen, maar als ik in november goedkoop een nieuw toestel uit mag zoeken, dan denk ik dat het toch de TyTN II wordt en niet de SE P1i. Ik ben erg tevreden met de P910i die ik nu heb, maar ik mis gewoon bepaalde dingen zoals een goeie camera en ingebouwde GPS, en beide features zijn vertegenwoordigd in de TyTN. Een beetje jammer dat hij voor een telefoon wat groter is dan de P1i, maar daar kan ik wel mee leven. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinkemink
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:28
AleSyS schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:11:
Inmiddels staat ie ook aangekondigd bij pdashop. Helaas alleen de NL versie :(

op deze link staat dat hij een fm radio heeft, kan iemand dit bevestigen... _/-\o_

http://specs.tweak.to/12729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Erwinkemink schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:57:
[...]

op deze link staat dat hij een fm radio heeft, kan iemand dit bevestigen... _/-\o_
Ben daar niet zeker van. Er zijn naar mijn idee ook wat specs verkeerd gezet bij de pdashop. B.v. het niet kunnen navigeren (door je telefoon) met een stylus, batterij levensduur van 11 uur, etc.

Kortom, ik vertrouw die informatie niet.

Trouwens, bij de dynabyte is deze ook te bestellen. Verwachte datum: 10-09-2007 met als prijs 699,= ( :') )

[ Voor 2% gewijzigd door _Rayman_ op 18-08-2007 21:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
adewidt schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:31:
[...]
Je kunt over een Nederlandse ROM geen WWE installeren.
De apparaten hebben een CID-lock (Country InDentification). Dit betekend dat je alleen Nederlandstalige ROMS mag installeren op het apparaat.

Voordat je een WWE ROM kan installeren op een Nederlands toestel moet je eerst een SuperCID toestel hebben. Dit betekend dat er geen blokkering meer is. Echter is het SuperCID maken van je toestel niet legaal. Het kan problemen geven met de garantie, al heb ik er nog nooit problemen mee gehad.
is het niet zo als je deze los koopt bij bijvoorbeeld PDAshop of dynabyte dat ie al SuperCID is. Liefst heb ik um met WWE er standaard op. Maar als alleen maar NL versie te koop is upgrade ik dan wel met WWE rom.

Damn...als je die plaatjes van PDAshop kijkt heb je dat vieze windows groen...hopelijk komt er ook een black edition zoals bij de flow versie

[ Voor 8% gewijzigd door AleSyS op 19-08-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
AleSyS schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:40:
[...]

is het niet zo als je deze los koopt bij bijvoorbeeld PDAshop of dynabyte dat ie al SuperCID is. Liefst heb ik um met WWE er standaard op. Maar als alleen maar NL versie te koop is upgrade ik dan wel met WWE rom.

Damn...als je die plaatjes van PDAshop kijkt heb je dat vieze windows groen...hopelijk komt er ookk een nlach edition zoals bij de flow versie
Nee, de enige toestellen met superCID zijn developers toestellen en enkele demo exemplaren. Alle retail exemplaren hebben een CID-lock. Bij T-Mobile, Vodafone, KPN krijg je er ook een gratis SIM-lock bij.

De HTC toestellen bij PDAShop en Dynabyte hebben geen SIM-lock, maar dus wel CID-lock (ongeacht of je een WWE of NL versie neemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
adewidt schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:02:
[...]
Nee, de enige toestellen met superCID zijn developers toestellen en enkele demo exemplaren. Alle retail exemplaren hebben een CID-lock. Bij T-Mobile, Vodafone, KPN krijg je er ook een gratis SIM-lock bij.

De HTC toestellen bij PDAShop en Dynabyte hebben geen SIM-lock, maar dus wel CID-lock (ongeacht of je een WWE of NL versie neemt).
Bedankt voor deze extra info...dan moet ik toch maar ff wachten tot dat de P4550 met engelse rom in nederland uitkomtnet zoals met de tytn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nja, zolang dat geneuzel om die patenten doorgaat in de VS zal iig die verwachte introductiedatum niet meer heel erg verschuiven... En zullen d'r iig waarschijnlijk meer als genoeg in de schappen liggen. Kunnen ze de complete VS voorraad dees kant op sturen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 16:30
wel potverdrie.van het weekend vodafone aan de telefoon gehad.
Eigenlijk was de eerste binnenkomst datum van de kaiser bij hun 20 aug , dus vandaag :(
Maar helaas is die datum iets verschoven naar november ......
dus we zullen nog even moeten wachten .
Heb via andere partij vernomen dat er half sept toch ook al echt wel een levering aan moet komen ....geduld is bijna op zeg maar :P

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38

robertwebbe

Robert Webbe

Pimmetje651 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:22:
wel potverdrie.van het weekend vodafone aan de telefoon gehad.
Eigenlijk was de eerste binnenkomst datum van de kaiser bij hun 20 aug , dus vandaag :(
Maar helaas is die datum iets verschoven naar november ......
dus we zullen nog even moeten wachten .
Heb via andere partij vernomen dat er half sept toch ook al echt wel een levering aan moet komen ....geduld is bijna op zeg maar :P
Je mag raden wie de Nederlandse primeur voor de TyTN II (open markt versies) krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Bah, krijg een beetje genoeg van HTC om ons zolang aan het lijntje te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
robertwebbe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:44:
[...]

Je mag raden wie de Nederlandse primeur voor de TyTN II (open markt versies) krijgt....
hokje: KPN

Wat betreft het aan het lijntje houden van ons. Wij zijn er gewoon vroeg bij. De "phone" staat pas 2 weken bij winkels als belcompany en pdashop op de site. Dus opzich is er nog weinig aan het handje. Maar natuurlijk...hij had er allang moeten/mogen/kunnen zijn >:)

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hmz... Via Modaco specs gevonden van de Duitse TMobile Vario III...

190 gram en leverdatum september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een qwertZ toetsenbord......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Jeps, maar 't verteld iets over het daadwerkelkijke gewicht (verschilt nogal in sommige reviews) en een eventuele release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Rowdy.nl schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:13:
[...]

Jeps, maar 't verteld iets over het daadwerkelkijke gewicht (verschilt nogal in sommige reviews) en een eventuele release...
Hier een leuk artikel met de eerste echte foto van de TyTN 2 en de release datum erin: Klik

Gewicht staat niet in mn specs pdfje, afmeting wel: 112mm*59mm*19mm. Als er meer vragen zijn dan hoor ik het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:09
DaannO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:19:
[...]

Hier een leuk artikel met de eerste echte foto van de TyTN 2 en de release datum erin: Klik

Gewicht staat niet in mn specs pdfje, afmeting wel: 112mm*59mm*19mm. Als er meer vragen zijn dan hoor ik het wel. :)
Deze foto heb ik aan het begin van de maand reeds bij expansys gezien, maar desalniettemin een mooie foto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze foto was toch al geruime tijd op Internet te vinden dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jwschors schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:10:
[...]

Deze foto heb ik aan het begin van de maand reeds bij expansys gezien, maar desalniettemin een mooie foto!
Dat was de US versie en met PS3 gemaakt gaan de geruchten dit is de officiele. Overigens kan ik de PDF nog niet vrijgeven jammer genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Wat zijn dat voor nepperts? Die foto circuleert al dagen, zo niet, weken al op het internet en nu gooien ze hun naam erop en claimen ze dat die van hen is?
DaannO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:19:
Dat was de US versie en met PS3 gemaakt gaan de geruchten dit is de officiele.
* DUX gaat proberen verschillen te zoeken tussen de twee :P

[ Voor 44% gewijzigd door DUX op 21-08-2007 13:23 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DUX schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:21:
Wat zijn dat voor nepperts? Die foto circuleert al dagen, zo niet, weken al op het internet en nu gooien ze hun naam erop en claimen ze dat die van hen is?
Claimen niet, het is ons geleverd onder een embargo vriend. :)

Staat volgens mij ook duidelijk erin. Heb het even wat genuanceerder gebracht.
DUX schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:21:

[...]

* DUX gaat proberen verschillen te zoeken tussen de twee :P
Idd, op het eerste gezicht niks maar ik las het ook maar op MSmobile. :P

[ Voor 45% gewijzigd door DaannO op 21-08-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ah, jij hebt je persoonlijke medewerking verleent aan die site danwel bericht :) Begrijp me niet verkeerd: ik ben blij met elk nieuws over de TYTN2 maar zoals het daarnet stond moest alles maar terugkomen op de regel die daar stond over "eerste site in Nederland", en voor de rest kon je nergens zien dat het onder embargo was aangeleverd :>

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DUX schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:26:
Ah, jij hebt je persoonlijke medewerking verleent aan die site danwel bericht :) Begrijp me niet verkeerd: ik ben blij met elk nieuws over de TYTN2 maar zoals het daarnet stond moest alles maar terugkomen op de regel die daar stond over "eerste site in Nederland", en voor de rest kon je nergens zien dat het onder embargo was aangeleverd :>
Treu, vandaar dat het even net genuanceerd is. Overdadigheid enz :z

Majah, over 2 weken de PDF met de flyer erin en de specs

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 21-08-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FYI: Ik zie toevallig op de site van Dynabyte dat de Tytn II al te koop wordt aangeboden met een release date van 10 september.

Prijs: € 699,00
Artikelnummer: 22904
Verwacht: 10-09-2007

https://www.dynabyte.nl/article.php?xi=22904&tc=cbsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 21:26
aangezien mijn telefoon het gisteren compleet begeven heeft kan het me niet vroeg genoeg zijn dat de Vario 3 gaat komen... ben alleen benieuwd of het interessant genoeg is om een vario 3 te nemen of om een non-branded versie te nemen... zal dan vooral over de prijs gaan..

durft iemand iets te gillen over de prijs van een t-mobile vario?

ow en 3 a 4 weken duren lang... t-mobile zegt dat het in september gaat zijn.... wanneer weten ze dus nog niet...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Laatst online: 28-08 13:55
Hey DaanO... idd beetje niet zo heel duidelijk (zoals deze zin :P ) dat de pic van jullie afkwam, maar het is nu duidelijk! Hou er niet zo van wanneer mensen meteen zo op de kast gaan zitten als er iets niet helemaal 100% gezegd wordt.... O-)

Over je spec sheetje: kun je al wel wat tipjes van de sluier oplichten... zoals: wordt er iets gezegd over de GPS chipset? Ook vind ik het vreemd dat belcompany de exclusiviteit krijgt tot de hele maand september... waarom hebben andere stores dan ook al pre-order mogelijkheden met leverdata rond 5 september? Gaat het hier overigens over de EU EN of EU NL of T-mobile variant :?

Igg... toch thnx dat je dit met ons wil sharen! En mocht je nog wat willen vertellen wat op je toegezonden flyer of pdf staat... ik hou je niet tegen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Net de T-Mobile klantenservice/relatiebeheer aan de lijn gehad. Voor verlengende klanten is de MDA Vario 3 beschikbaar in de 3e week van september!!!

YIHAAA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
DaSaN schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:20:
Net de T-Mobile klantenservice/relatiebeheer aan de lijn gehad. Voor verlengende klanten is de MDA Vario 3 beschikbaar in de 3e week van september!!!

YIHAAA!
Vet! Maar verlengen is toch altijd duurder dan nieuw abonnement nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:20:

YIHAAA!
Kan je je abonnement dan ook nu al verlengen en dan wachten tot de 3e week september tot de telefoon uitgeleverd zal worden? Zou mooi zijn, dan verleng ik alvast en dan ben ik 1 van de eerste die de telefoon geleverd krijgt :*)

En heeft T-mobile ook een prijs genoemd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:25:
[...]

Kan je je abonnement dan ook nu al verlengen en dan wachten tot de 3e week september tot de telefoon uitgeleverd zal worden? Zou mooi zijn, dan verleng ik alvast en dan ben ik 1 van de eerste die de telefoon geleverd krijgt :*)

En heeft T-mobile ook een prijs genoemd?
Nee, dat kon nog niet, want dat had ik ook meteen gevraagd. En een prijs kon ze ook nog niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel jammer dat die t-mobile achtergrond zo lelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:47:
wel jammer dat die t-mobile achtergrond zo lelijk is.
Download je toch een lading today themes die jij wel mooi vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Niet alleen de achtergrond is lelijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Popularelect (http://www.popularelect.com/product_info.php?products_id=437) kun je op 31 aug (+ wachten versturen uit VS) al een trotse bezitter zijn, met engelse besturingsysteem. Heeft iemand ervaring met popularelect? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:07:
Zo hard mee eens. Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar dat lelijke T-Mobile-design zou eigenlijk een reden zijn om maar niet over te stappen...

Iemand schreef dat KPN de Kaiser gaat aanbieden? Is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Troxel schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:49:
Hey DaanO... idd beetje niet zo heel duidelijk (zoals deze zin :P ) dat de pic van jullie afkwam, maar het is nu duidelijk! Hou er niet zo van wanneer mensen meteen zo op de kast gaan zitten als er iets niet helemaal 100% gezegd wordt.... O-)

Over je spec sheetje: kun je al wel wat tipjes van de sluier oplichten... zoals: wordt er iets gezegd over de GPS chipset? Ook vind ik het vreemd dat belcompany de exclusiviteit krijgt tot de hele maand september... waarom hebben andere stores dan ook al pre-order mogelijkheden met leverdata rond 5 september? Gaat het hier overigens over de EU EN of EU NL of T-mobile variant :?

Igg... toch thnx dat je dit met ons wil sharen! En mocht je nog wat willen vertellen wat op je toegezonden flyer of pdf staat... ik hou je niet tegen :*)
De GPS chip die erin zit is er eentje van Qualcomm net zoals in de P3600. Staat overigens niet in de sheet maar heb ik van horen zeggen. De proc is een Qualcomm MSM 7200 400 MHZ (dit stond er wel in ;) )

Even een leuke nieuwe feature die htc meegeleverd heeft: een nieuwe backup tool van HTC zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Rowdy.nl schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:42:
Paul zegt 't d'r onder al; Helaas kan bijna niks gedeïnstalleerd worden. Rom Chefs anyone?
The D schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:14:
Dat is het eerste wat ik doe Telefoon aan eve laden en dan resetten voordat alle troep er op komt.
Dit is toch alleen bij de AT&T versie?
Ik hoop ook een en ander uit de ROM te kunnen houden, zoals de HTC Today plugin.
Mooi zou dan zijn als er dan iemand zou zijn die de huidige MSN Messenger erin kan plaatsen en de Live versie eruit te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mini Poeper op 21-08-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
DaannO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:03:
[...]

De GPS chip die erin zit is er eentje van Qualcomm net zoals in de P3600. Staat overigens niet in de sheet maar heb ik van horen zeggen. De proc is een Qualcomm MSM 7200 400 MHZ (dit stond er wel in ;) )

Even een leuke nieuwe feature die htc meegeleverd heeft: een nieuwe backup tool van HTC zelf. :)
Is dit niet Sprite Backup?

Bij de WM6 versie van mijn P3600 zat een gratis kopie van Sprite backup met HTC licentie.
Ik ben blij dat HTC zich meer en meer op software gaat richten, onder andere met hun media manager en home plugin.

Zover ik weet is de GPS inderdaad afkomstig van de Qualcomm chip (GPSOne). Hier is overigens niks mee. Klein voordeel ten opzichte van de P3600 is dat er een QuickGPS bij zit. Dit was in ieder geval zo in de test-ROMS. Ik heb nog geprobeerd dit programma om te zetten naar de P3600, maar is helaas niet gelukt :'( .

GPSOne presteert misschien iets minder dan SirfIII, maar met de afwijkingen in de TeleAtlas kaarten is hier tijdens navigatie niks van merkbaar. http://maps.google.nl/?ie...75,0.009592&t=h&z=17&om=1 Hier een link naar een googlemaps luchtfoto met daaroverheen de teleatlas kaarten van 2007. Je ziet duidelijk dat de wegen niet netjes overeenkomen met de luchtfoto's. Nauwkeurigheid van de GPS ontvangers zijn lang niet zo belangrijk als vele denken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Mini Poeper schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:07:
Op het logotje op de body van het toestel na kun je alles vrij makkelijk "on-t-mobiliseren". Ook de dialer etc zijn uit te schakelen via een simpel registerwijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 23:33
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:25:
[...]

Het kan, maar in mijn ervaring werkt dit helaas niet zo. Tot twee keer toe heb ik op deze manier mijn HTC toestel verkregen via T-Mobile. Voordat het toestel uitgeleverd kon worden alvast verlengd met als toezegging dat ik dan, zodra het toestel binnen is en klaar is voor uitlevering, als een van de eersten het toestel opgestuurd zou krijgen. Beide keren lag het toestel 2 dagen eerder in de winkel dan dat ik het binnen had. Bovendien: in de shop krijg ik met mijn PIT hopelijk 50e extra korting.

Bij mijn Vario II heb ik daarom besloten deze weg niet te volgen en gewoon de shop binnen te wandelen. Ik heb de Vario II niet op de eerste dag gehaald dat hij beschikbaar was (geldgebrek ;) ) maar hij was toen in mijn T-mobile shop sneller beschikbaar dan de mensen die hem dus via vooraf verlengen opgestuurd zouden krijgen. Ik ga deze keer gelijk de Vario III halen, zodra hij er is en ben dan denk ik net zo snel als degenen die nu alvast verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 15:38
Erwinkemink schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:57:
[...]

Ik kan dit ontkrachten, ik heb de Kaizer nu toch al een tijdje om mee te spelen en ik heb nog geen radio functies gevonden... Misschien dat ze streaming internet radio gehoord hebben gevolgd door klok-klepel probleempje ;)

[ Voor 6% gewijzigd door flapstaart op 22-08-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
flapstaart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:01:
[...]

Ik kan dit ontkrachten, ik heb de Kaizer nu toch al een tijdje om mee te spelen en ik heb nog geen radio functies gevonden... Misschien dat ze streaming internet radio gehoord hebben gevolgd door klok-klepel probleempje ;)
Geweldig jou mededeling, maar waar blijft jou review/ervaringen met de Kaiser? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

't erge is dat T-Mobile toestemming heeft om Orange over te nemen... Hopelijk wachten ze daarmee tot na spetember, voel d'r niks voor om met zo'n verwijfde telefoon (nofi, maar dat roze en die buitenkant... :'() rond te moeten lopen...

En ach, als ik 'm van tevoren heb, en ze switchen naar T-Mobile kan ik hopelijk me contract beeindigen (ivm wijzigingen) en een goedkoper sim only abbo nemen... >:)
Djerique schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:23:
[...]

Vet! Maar verlengen is toch altijd duurder dan nieuw abonnement nemen?
Ja en nee. Niet bij alle providers. Bij Orange is het zo dat de prijzen voor een telefoon plus korting bundel en/of additional gadget bij hetzelfde abbo nieuw of verlengen gelijk zijn. Dus dan is 't antwoord nee.

Indien je een nieuwe telefoon koopt krijg je echter meestal je aansluitkosten gratis. Dus in principe krijg je als nieuwe klant extra korting, dus is je antwoord ja. Maar in de praktijk merk je daar dus weinig van... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Bij T-mobile is verlengen in mijn ervaring altijd goedkoper dan een nieuw abo afsluiten. bestaande abonnees krijgen meer korting dan nieuwe klanten. Ik heb ook bij een verlenging nog nooit aansluitkosten betaald en altijd een significant hogere toestelkorting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
koksie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:13:
Bij T-mobile is verlengen in mijn ervaring altijd goedkoper dan een nieuw abo afsluiten. bestaande abonnees krijgen meer korting dan nieuwe klanten. Ik heb ook bij een verlenging nog nooit aansluitkosten betaald en altijd een significant hogere toestelkorting gekregen.
Voor mij geldt hetzelfde, echter heb ik voor het laatst verlengd VOORDAT ze zo radicaal hun toestelkortingbeleid hebben aangepast. Ik ben dus erg benieuwd of ik nu nog steeds een redelijke korting kan bedingen met mijn 5 jaar dat ik reeds t-mobile klant ben.

Mijn ervaring is overigens wel dat er in de shops meer korting wordt gegeven bij verlengende klanten. Toen ik laatst was wezen informeren naar de toestelkorting op een Vario 2 bij verlenging van mijn contract (ik heb overigens dat toestel al een jaar, maar was gewoon even benieuwd), kreeg ik bij de t-mobileshop bij een 1-jarige verlenging 80 (!) euro meer korting dan dat de dame aan de telefoon mij voorstelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ff vraagje. zit er aan te denken m'n n93 te vervangen voor de kaiser. Alleen me orange 25 abo (waar de n93 bij zat) loopt nog ma bijna 1 jaar. Zou ik de n93 dan om kunnen ruilen voor de kaiser tegen een leuk prijsje?

Orange hierover al gemaild maar geen antw....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

@Koksie, bij een verlenging betaal je nooit aansluitkosten; je bent reeds aangesloten... :P

@bartgrefte, als Orange overgenomen wordt kun je waarschijnlijk onder je contract uit. Kan dit niet zul je nog 9 maanden geduld moeten hebben, je kunt pas 3 maanden voor afloop contract verlengen. (Nee, voor een zacht prijsje kopen doen ze niet; je hebt die n93 al gratis gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Klopt natuurlijk rowdy.nl, het was een reactie op jouw eerdere post. Daarin schrijf je dat je bij een nieuw abo geen aansluitkosten betaald, waardoor je extra korting krijgt. J
e zegt daar namelijk : "Indien je een nieuwe telefoon koopt krijg je echter meestal je aansluitkosten gratis. Dus in principe krijg je als nieuwe klant extra korting, dus is je antwoord ja. Maar in de praktijk merk je daar dus weinig van...". Bij een verlenging betaal je ook geen aansluitkosten, dus wordt een verlenging niet duurder dan een nieuw abo.

We praten een beetje langs elkaar heen denk ik, maar we bedoelen denk ik wel hetzelfde. In ieder geval is bij T-Mobile verlengen altijd goedkoper dan een nieuw abo nemen in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rowdy.nl schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:27:
@Koksie, bij een verlenging betaal je nooit aansluitkosten; je bent reeds aangesloten... :P

@bartgrefte, als Orange overgenomen wordt kun je waarschijnlijk onder je contract uit. Kan dit niet zul je nog 9 maanden geduld moeten hebben, je kunt pas 3 maanden voor afloop contract verlengen. (Nee, voor een zacht prijsje kopen doen ze niet; je hebt die n93 al gratis gekregen)
n93 was niet gratis, heb d'r 230 bij moeten leggen
maar toestel omruilen voor ander kan niet tijdens abonnement?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 22-08-2007 14:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

@Koksie, klopt. Alleen snap ik je post dan denk ik gwoon niet... (kan ook aan me koppijn liggen dat ik scheel kijk ofsow)

Nieuw; telefoon 300,-, aansluitkosten 80,-
Verlenging; telefoon 300,-

Bij beide heb je bijvoorbeeld een 1 jarig abbonement van 25 euro en daarbij hoef je verder niks bij te betalen. In beide gevallen loop je vrolijk de winkel uit met je nieuwe telefoon...

Dus een nieuwe klant krijgt 380 euro cadeau, en een bestaande 300. Echter merkt diegene die verlengt er geen drol van, omdat ie al een aansluiting heeft en geen aansluitkosten hoeft te betalen... :)

Klopt dit dan met jouw post? ;)
bartgrefte schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:02:
[...]

n93 was niet gratis, heb d'r 230 bij moeten leggen
maar toestel omruilen voor ander kan niet tijdens abonnement?
Helaas voor jou van je provider in ieder geval niet... Ze berekenen de korting die je krijgt op de kale toestelprijs basis van je maandbedrag plus contractduur. Dus waarom zouden ze dan een tweede telefoon aan gaan bieden voor 't zelfde contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

2e toestel? ik wou em omruilen voor een ander, niet een 2e d'rbij, maar als 't niet kan....
En m'n abo nu alvast verlengen en dan de kaiser d'rbij zal ook wel niet kunnen ofwel?

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 22-08-2007 14:29 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
bartgrefte schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:27:
2e toestel? ik wou em omruilen voor een ander, niet een 2e d'rbij, maar als 't niet kan....
En m'n abo nu alvast verlengen en dan de kaiser d'rbij zal ook wel niet kunnen ofwel?
Dat zou je kunnen proberen door te vertellen dat je telefoon gestolen/defect is en da tje nu geen gebruik kan maken van je abonnement.

Bij t-mobile doen ze hier niet zo moeilijk over in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
koksie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:13:
Over wat voor soort korting heb je het dan? toestelkorting?
Lijkt me sterk, of T-mobile is de enige dan?

Ik zelf zit nog 1,5 week aan T-mobile vast, daarna is mijn abo afgelopen, Wat raden jullie me aan, als ik de Kaiser wil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 15:33
Djerique schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Ik zelf zit nog 1,5 week aan T-mobile vast, daarna is mijn abo afgelopen, Wat raden jullie me aan, als ik de Kaiser wil? :)
Gokje: Een Orange abonnement waarbij de Kaiser het goedkoopste is en dan hopen dat T-Mobile z.s.m. de bende overneemt en daardoor je contract zonder boete kan ontbinden. Daarna een Sim-Only scoren ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Huntor schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:01:
[...]
Gokje: Een Orange abonnement waarbij de Kaiser het goedkoopste is en dan hopen dat T-Mobile z.s.m. de bende overneemt en daardoor je contract zonder boete kan ontbinden. Daarna een Sim-Only scoren ;)
Hoe groot acht je de kans dat alle Orange abonnees hun contract kunnen afzeggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Djerique schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:05:
[...]
Hoe groot acht je de kans dat alle Orange abonnees hun contract kunnen afzeggen? ;)
Zodra T-Mobile niet in staat is om (of wilt) de huidige diensten aan te bieden voor hetzelfde tarief onder dezelfde voorwaarden... Toch? ;)
bartgrefte schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:27:
Hmz... Effe iets duidelijker dan; jij eet altijd je [insert smaak] ijsje half op en loopt dan terug naar de ijsboer om te vragen of je met korting een [insert andere smaak] ijsje mag als je je eerste ijsje netjes aan 'm terug geeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Djerique schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Toestelkorting ja. Toen ik voor de MDA Vario II ging kreeg ik als bestaande klant bij T-Mobile meer korting dan wanneer ik een nieuw abo zou afsluiten. Ter vergelijking: Als ik nu weer verleng en een MDA Vario II zou nemen betaal ik bij een bepaalde abo combi 279.96 euro bij (Relax web 100 1 jaar). Zelfde combi als nieuwe abonnee kost me 499.95. Dit is wel de combinatie met het grootste prijsverschil, bij relax web 300 1 jaar zijn de prijzen respectievelijk 279.96 en 349.95. Toch nog 70 euro. Dus zo zie je: Bij een verlenging krijg je bij T-mobile aardig wat meer toestelkorting.

@ Rowdy.nl: ha ha, we zaten inderdaad langs elkaar heen te praten. Ik had je post verkeerd geinterpreteerd. Ik dacht dus dat je bedoelde dat je als nieuwe klant korting op de aansluitkosten krijgt, terwijl je die als verlenger wel betaald. Ik snapte het al niet, als verlenger heb ik natuurlijk nog nooit aansluitkosten betaald. Toch gaat jouw vergelijking maar deels op. Ook voor een nieuw abonnement heb ik nooit aansluitkosten betaald, er zijn altijd acties waarbij je die "korting" krijgt, volgens mij zijn de aansluitkosten een wassen neus en worden ze tegenwoordig alleen maar gebruikt om korting te kunnen geven zonder dat het iets kost. De klant denkt 50e voordeel te hebben, de provider geeft vrij goedkoop 50e korting omdat er eigenlijk niet eens op gerekend wordt dat iemand die aansluitkosten ooit echt moet betalen.

maar puur theoretisch gezien heb je gelijk. Als je echter gewoon kijkt naar wat een klant werkelijk moet betalen voor een toestel+abo ( een interessantere vergelijking denk ik, ik ben namelijk vooral geinteresseerd in mijn werkelijke kosten en geen theoretische kortingen) dan is bij T-mobile de verlenger altijd goedkoper uit dan een nieuwe klant. Logisch ook. Een vrij algemene marketing aanname zegt dat bestaande klanten behouden slechts 10% kost van het bedrag dat nodig is (aan reclame enz enz) om een nieuwe klant te werven. Oftwel: 1 nieuwe klant kost evenveel inspanning als het behouden van 10 bestaande klanten. In deze verzadigde markt is behoud erg belangrijk. Het is dus belangrijk en goedkoper om bestaande klanten te behouden en dus kan er meer korting gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Rowdy.nl schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:14:

Hmz... Effe iets duidelijker dan; jij eet altijd je [insert smaak] ijsje half op en loopt dan terug naar de ijsboer om te vragen of je met korting een [insert andere smaak] ijsje mag als je je eerste ijsje netjes aan 'm terug geeft? ;)
Ha ha, briljante vergelijking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Zodra T-Mobile niet in staat is om (of wilt) de huidige diensten aan te bieden voor hetzelfde tarief onder dezelfde voorwaarden... Toch? ;)

[...]

wat een vergelijking :P
Maar 't komt er wel zo ongeveer op neer ja, alleen lijkt het me met een telefoon die niet meer bevalt wat makkelijker om te ruilen itt ijsjes ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Dat denk ik niet helemaal, een tweedehands telefoon, hoe onbeschadigd ook, kan een provider niet meer verkopen. Ze hebben geen tweedehandsshops op hun website, een gebruikt toestel is eigenlijk onbruikbaar voor ze want niet meer uit te delen aan iemand die een nieuw toestel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
korting een [insert andere smaak] ijsje mag als je je eerste ijsje netjes aan 'm terug geeft? ;)
Ja, maar voor een paar maanden terug heeft KPN Telfort overgenomen en daar kon niemand onder het contract uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Zou het voor T-Mobile interessant zijn dat een groot deel van de Orange gebruikers na de overname vertrekt? Daar houden ze echt wel rekening mee hoor, vergeet het maar dat je onder het contract uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Crusader schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:30:
Zou het voor T-Mobile interessant zijn dat een groot deel van de Orange gebruikers na de overname vertrekt? Daar houden ze echt wel rekening mee hoor, vergeet het maar dat je onder het contract uitkomt.
Ja, dat dacht ik dus ook al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:13
Crusader schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:30:
Ik vermoed dat er voor de huidige abonnees niets zal veranderen gedurende de rest van hun termijn. Echter zullen ze pas na afloop van hun contract overstappen op de nieuwe voorwaarden. Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Dat is inderdaad goed mogelijk BramBo, gaat meestal zo op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 16:42
Mijn tel abo loopt via de zaak (o.a. gsm verkoop ;) ) en ik hoop dat ik hem mooi voor inkoopprijs - btw kan regelen :) en dan natuurlijk ook ff een data abo erbij :)
offtopic:
De ene week gaat dit topic maar 30 replys, de andere dag 40 per dag. :o

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
De HTC 4550 lijkt me een geweldig toestel, alleen ik moet nog tot april wachten tot mijn abo afloopt :(

Wat ik mij wel afvraag:
Ik heb een TomTom 710. Werkt de 4550 volledig met de carkitfuncties van TT710? (lees: kan je dus je telefoonboek uitladen naar je TomTom en smsjes typen enz.).
Ik hoop dat iemand daar duidelijkheid over kan geven. Ik zag dat sommige al met de 4550 hebben mogen spelen, dus wie weet, weet iemand hier het antwoord op.

• Troxel
  • Laatst online: 28-08 13:55
[off topic] gooi die 710 maar weg, de kaiser heeft alles in één :) En koop dan gewoon een goede carkit, bijvoorbeeld geïntegreerd in je radio (wat ik dus heb)... :P [/off topic]

Uhm ik verwacht dat de kaiser net als ieder ander WM6 toestel zal werken... ff uitproberen dus! Maar ik verwacht (eigenlijk wel haast helemaal) van wel hoor :)

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-08 08:20
Troxel schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:18
[off topic] gooi die 710 maar weg, de kaiser heeft alles in één :) En koop dan gewoon een goede carkit, bijvoorbeeld geïntegreerd in je radio (wat ik dus heb)... [/off topic]
Ik ben van baan gewisseld en moet auto (plus panasonic BT radio) en phone inleveren. Voor mij een goed moment om idd een smartphone te kopen en een goeie radio :):)
Ik heb nog een hx4700 te koop voor rond de 250 voor de mensjes die geen smartphone willen? :P

• Mini Poeper
Angelus1753 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:22:Ik heb nog een hx4700 te koop voor rond de 250 voor de mensjes die geen smartphone willen? :P
Een smartphone is iets anders dan een Pocket PC Phone :O
  • smartphone
  • Pocket PC
  • Pocket PC Phone

Verwijderd

flapstaart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:01:
[...]

Kun je delen hoe snel GPS opstart? Is dit kwestie van 1 min of minder (zoals HTC 3300) of minuten (>5) zoals MIO A701 en oude TomTom muis

• jurma
  • Laatst online: 23:19

jurma

simply connecting...

Ik ben ook wel benieuwd naar die GPS, mijn huidige tomtom BT muis werkt perfect en zou het zonde vinden als ik daarop achteruit ga. Ik krijg iig al wel via het werk 300 euro korting op de unbranded toestel :D

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.