[rant off topic]Wat een flauwekul en onnodige zwartmakerij
Deze opmerking is ongefundeerd. Mijn verhaal is wellicht ongenuanceerd maar zeker gebaseerd op eigen ervaringen. Tot 2x toe hebben ze mijn geld geaccepteerd zonder te leveren. Wellicht dat ze hun leveringssysteem nu hebben aangepast. Feit blijft dat mijn verhaal gefundeerd is op eigen ervaringen.
Ik blijf ook bij mijn mening over het verschuiven van de leveringsdatum. Ik ben er ook van overtuigd dat dat voor de Kaiser ook weer zo zal gaan.
Prima dat je het niet met mij eens bent. Maar er werd een vraag gesteld over Expansys en die heb ik beantwoord door te beginnen met "Ik vind". Ik heb mij mening en gebaseerd op mijn ervaringen weergegeven en ik vind het prima dat je het er niet mee eens bent. Waarop baseer jij jouw opmerkingen??
[/rant]
On topic:
Een bron die voor mij tot nu toe betrouwbaar is gebleken binnen KPN durfde uit te spreken dat het toestel ca. week 2 van augustus op de markt kan komen. HTC wil een evt. i-phone hype hier voor zijn maar wachten tot na de vakantieperiode voordat ze 'm releasen. Het zou mooi zijn als hij hierin gelijk heeft. Ik heb nog geen toestel gevonden wat deze specs evenaart. Ik blijf alleen m'n reservering houden bij het gewicht. Ik vind bijna 200 gram wel overkomen als een baksteen. Maar misschien valt het mee.
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.