HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topic) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Wat een flauwekul en onnodige zwartmakerij
[rant off topic]
Deze opmerking is ongefundeerd. Mijn verhaal is wellicht ongenuanceerd maar zeker gebaseerd op eigen ervaringen. Tot 2x toe hebben ze mijn geld geaccepteerd zonder te leveren. Wellicht dat ze hun leveringssysteem nu hebben aangepast. Feit blijft dat mijn verhaal gefundeerd is op eigen ervaringen.

Ik blijf ook bij mijn mening over het verschuiven van de leveringsdatum. Ik ben er ook van overtuigd dat dat voor de Kaiser ook weer zo zal gaan.

Prima dat je het niet met mij eens bent. Maar er werd een vraag gesteld over Expansys en die heb ik beantwoord door te beginnen met "Ik vind". Ik heb mij mening en gebaseerd op mijn ervaringen weergegeven en ik vind het prima dat je het er niet mee eens bent. Waarop baseer jij jouw opmerkingen??
[/rant]

On topic:
Een bron die voor mij tot nu toe betrouwbaar is gebleken binnen KPN durfde uit te spreken dat het toestel ca. week 2 van augustus op de markt kan komen. HTC wil een evt. i-phone hype hier voor zijn maar wachten tot na de vakantieperiode voordat ze 'm releasen. Het zou mooi zijn als hij hierin gelijk heeft. Ik heb nog geen toestel gevonden wat deze specs evenaart. Ik blijf alleen m'n reservering houden bij het gewicht. Ik vind bijna 200 gram wel overkomen als een baksteen. Maar misschien valt het mee.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Dat is weer 'n leuke suggestie! Daarbij heeft Paul van Modaco ook weer leuke info:
OK, so after a bit more digging, I think the device will be announced in Europe at least before the week is out...
_/-\o_

Nu nog even gaan beslissen of we voor de EN of voor de NL versie gaan.... ben nog niet echt bekend met de PPC's met WM6, vandaar dat ik hier nog over twijfel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik neem een engelse versie en hoef 'm niet meteen te hebben. Ik kan wel een maand langer wachten, aangezien mijn S200 het nog prima doet! :9

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:33:Nu nog even gaan beslissen of we voor de EN of voor de NL versie gaan....
Ik denk dat je die keuze alleen hebt als je een simlock-vrij toestel koopt, en dus echt de volle pond betaalt. Vorig jaar wilde ik mijn Qtek 9100 in het Engels, maar die kon Telfort niet leveren. Als je de Kaiser dus van je operator koopt, is er een aardige kans dat je een Nederlandse krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:07:
[...]

Ik denk dat je die keuze alleen hebt als je een simlock-vrij toestel koopt, en dus echt de volle pond betaalt. Vorig jaar wilde ik mijn Qtek 9100 in het Engels, maar die kon Telfort niet leveren. Als je de Kaiser dus van je operator koopt, is er een aardige kans dat je een Nederlandse krijgt.
Daarom koop ik 'm wederom simlock-vrij! :+
Ik koop 'm gewoon bij een web-shop waar ik al vaker met volle tevredenheid telefoons en device heb gekocht.

BTW: Die mensen van de Telfort shop in Nijmegen weten echt niet waar ze het over hebben wat betreft een Windows toestel (maakt niet uit of 't een smartphone is of een PDAphone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Simlock vrij is helemaal uit de tijd vooral nu je in heel europa goed koper kan bellen. En engels of Nederlands wacht je een maand en dan hebben ze bij xda developers alle talen van de wereld. Vraag je zelf ook eens af hoe vaak je een andere sim kaart in je telefoon plaatst. Het argument ik wil bijvoor beeld echt een HTC en geen Vario dat is wat anders maar sim lock vrij.

:) Dit is mijn mening niet dat ik wordt aangevallen. Hahahahah :). Uiteindelijk hebben we hem allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Mini Poeper schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:33:
Daarom koop ik 'm wederom simlock-vrij! :+

Ik koop 'm gewoon bij een web-shop waar ik al vaker met volle tevredenheid telefoons en device heb gekocht.
Dus je bedoelt dat je per sé de EN versie wilt door de gebrekkige NL versie? Aangezien ik geen probs met EN heb... moet ik dat dus ook maar doen om geen rare trekjes te krijgen van de Kaiser?

"Bij de web-shop waar ik al vaker met volle trevredenheid"... welke is dat dan??
The D schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:46:
En engels of Nederlands wacht je een maand en dan hebben ze bij xda developers alle talen van de wereld.
Ik wilde daarom eigenlijk de NL versie bestellen, omdat bij XDA vaak vooral de EN versies worden aangeboden... en dan is het device tenminste ook in NL besteld en zo. Of maakt dat niet zo veel uit?

[ Voor 27% gewijzigd door Troxel op 07-08-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Troxel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:00:
Ik wilde daarom eigenlijk de NL versie bestellen, omdat bij XDA vaak vooral de EN versies worden aangeboden... en dan is het device tenminste ook in NL besteld en zo. Of maakt dat niet zo veel uit?
Houd er wel rekening mee dat je aan het spelen bent met je fabrieksgarantie, als je " onofficiele", dus niet door de provider/fabrikant uitgebrachte ROM's erop zet, en daarvoor je bootloader moet flashen om hem SuperCID te krijgen.

De fabrieksgarantie bij HTC/MDA toestellen is 2 jaar, en mijn ervaring is met de 3 MDA-toestellen die ik reeds heb gehad dat hoe geavanceerder het toestel wordt hoe gevoeliger voor fouten/schade... Alledrie heb ik ze wel eens terug moeten brengen omdat er iets kapot was. Erg blij dat ik in alle gevallen gewoon op mn garantie kon terugvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Je kan in Nederland de versie kopen die als eerst uit is. Want HTC bied vaak via zijn eigen site firware updates aan met talen van verschillende landen. Dus als je hem in Nederland koopt zit je altijd goed. Maar de Nederlandse versie is al snel verouderd. Vaak halen ze bij XDA developers binnen een paar maanden veel bugs uit de firmware. Dit gebeurt mestal een half jaar later door HTC zelf. Vandaar dat ik een Engelstalige rom gebruik met een Nederlandse T9. De T9 is het enige wat voor mij in het Nederlands belangrijk is, de rest maakt niet zo veel uit. Let wel op je garantie als je firmware van XDA gebruikt. Je telefoon moet altijd terug kunnen naar de fabrieksinstellingen dan zit je altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
The D schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:46:
Simlock vrij is helemaal uit de tijd vooral nu je in heel europa goed koper kan bellen. En engels of Nederlands wacht je een maand en dan hebben ze bij xda developers alle talen van de wereld. Vraag je zelf ook eens af hoe vaak je een andere sim kaart in je telefoon plaatst. Het argument ik wil bijvoor beeld echt een HTC en geen Vario dat is wat anders maar sim lock vrij.

:) Dit is mijn mening niet dat ik wordt aangevallen. Hahahahah :). Uiteindelijk hebben we hem allemaal.
Maar met simlock toestellen kan je niet altijd legaal de nieuwste updates van HTC op je mobiel zetten, maar ben je afhankelijk van je provider, en dat kan wel eens een paar weken later zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
DaSaN schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:11:
[...]

Houd er wel rekening mee dat je aan het spelen bent met je fabrieksgarantie, als je " onofficiele", dus niet door de provider/fabrikant uitgebrachte ROM's erop zet, en daarvoor je bootloader moet flashen om hem SuperCID te krijgen.

De fabrieksgarantie bij HTC/MDA toestellen is 2 jaar, en mijn ervaring is met de 3 MDA-toestellen die ik reeds heb gehad dat hoe geavanceerder het toestel wordt hoe gevoeliger voor fouten/schade... Alledrie heb ik ze wel eens terug moeten brengen omdat er iets kapot was. Erg blij dat ik in alle gevallen gewoon op mn garantie kon terugvallen...
Je was me net voor. Mijn Wizard is niet simunlocked en ook niet Cid unlocked Dus ik kan altijd terug naar de standaard T-Mobile rom. In het ergste geval kan mijn toestel in het water vallen en dan krijg ik een nieuwe van de verzekering. Dus ik ben dubbel gedekt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
kenniani schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:13:
[...]

Maar met simlock toestellen kan je niet altijd legaal de nieuwste updates van HTC op je mobiel zetten, maar ben je afhankelijk van je provider, en dat kan wel eens een paar weken later zijn.
Niet direct maar ik heb zoals je denk ik kan lezen een MDA Vario en daar kunnen alle andere roms op. Zonder deze te unlocken in welke form dan ook.

Maar ja dat is een ander verhaal. We wachten nu met zijn alle op de Kaizer. Ben blij dat ik in September jarig ben dus je weet al wat ik voor mijn verjaardag krijg van mijn vriendin :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
The D schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:19:
[...]

Niet direct maar ik heb zoals je denk ik kan lezen een MDA Vario en daar kunnen alle andere roms op. Zonder deze te unlocken in welke form dan ook.

Maar ja dat is een ander verhaal. We wachten nu met zijn alle op de Kaizer. Ben blij dat ik in September jarig ben dus je weet al wat ik voor mijn verjaardag krijg van mijn vriendin :) .
Het is inderdaad een ander verhaal, maar ik wil toch even iets weten:

ik heb de mda vario 2, en ik ben in het bezit van de officiele ROM-update naar WM6 die HTC voor de tytn heeft uitgebracht, de NL versie dus. Kan ik deze naar mijn vario 2 flashen zonder mijn cid te unlocken, en uiteraard zonder het risico te lopen op een bricked toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
DaSaN schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

Het is inderdaad een ander verhaal, maar ik wil toch even iets weten:

ik heb de mda vario 2, en ik ben in het bezit van de officiele ROM-update naar WM6 die HTC voor de tytn heeft uitgebracht, de NL versie dus. Kan ik deze naar mijn vario 2 flashen zonder mijn cid te unlocken, en uiteraard zonder het risico te lopen op een bricked toestel?
Dat weet ik niet zeker moet jij kijken op de site xda-developers.com. Hier is alles te lezen over alle toestelen van HTC. Ik heb een Vario 1 dus heb mij niet bezig gehouden met de VArio 2.
Denk wel goed na voordat je begint want als het mis gaat krijg je geen nieuwe.Als je goed leest en je doet precies wat er staat dan kan er weinig mis gaan.

Dit heb ik voor je gevonden er is dus een tool.

Q: Will this void my warranty?
A: If you select the option to "CID unlock" most probably yes. Don't select it if you just want to remove the SIM-Lock, it will be CID unlocked anyway by HardSPL but will keep your original CID if you flash any other SPL on it.

Dus je behoud je garantie als je doet wat er staat. Maar moet je eve zelf zoeken. Want ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen.

[ Voor 21% gewijzigd door The D op 07-08-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
The D schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:12:
Je kan in Nederland de versie kopen die als eerst uit is. Want HTC bied vaak via zijn eigen site firware updates aan met talen van verschillende landen. Dus als je hem in Nederland koopt zit je altijd goed. Maar de Nederlandse versie is al snel verouderd.
Ah oke, dus als ik het goed begrijp zijn dadelijk de EU EN en de EU NL versies beiden te koop in Nederland met volle garantie. Dan kan ik wachten op firmware updates van HTC zelf (die ik beide talen worden uitgebracht) en die legaal erop zetten zodat ik kan wisselen van taal...

Maar als ik het goed begrijp kan ik zowiezo het beste voor de EN versie gaan aangezien daar het minste fouten in staan en vaak het meeste up-to-date is? Die T9 overzetten is dat lastig? Eigenlijk hebben we die toch ook niet nodig met de Kaiser met QWERTY toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met PDA's, en dus ook niet met Quick Word, maar als je dus een EN versie neemt, kan je dan wel een NL taalcontrole erop zetten oid? Dat zou eigenlijk de enige reden voor mij zijn om de NL versie te nemen namelijk.. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Als ik het goed heb, heb je voor alles wat je hier in nederland koopt nederlandse garantie. Tenzij er duidelijk word vermeld dat het een import product is, maar dan heb je als nog garantie bij de winkel waar je het hebt gekocht.

De T9 is denk ik bij deze telefoon ook eenvoudig overgezet. Is bij wijze van spreken een kwestie van knippen uit een Nederlandse kaiser en plakken in een engelse met wat registry aan passingen. Meestal maken de leden van xda-developers hier cab files van. Een van de gerespecteerde leden op het forum daar is een Nederlander met als forum naam Molski. Als het goed is heeft hij hier op tweakers dezelfde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
The D schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:25:
De T9 is denk ik bij deze telefoon ook eenvoudig overgezet. Is bij wijze van spreken een kwestie van knippen uit een Nederlandse kaiser en plakken in een engelse met wat registry aan passingen. Meestal maken de leden van xda-developers hier cab files van. Een van de gerespecteerde leden op het forum daar is een Nederlander met als forum naam Molski. Als het goed is heeft hij hier op tweakers dezelfde naam.
Ah oké, dat scheelt idd wel als er ook nederlanders mee bezig zijn... _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:18:
Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met PDA's, en dus ook niet met Quick Word, maar als je dus een EN versie neemt, kan je dan wel een NL taalcontrole erop zetten oid? Dat zou eigenlijk de enige reden voor mij zijn om de NL versie te nemen namelijk.. Iemand enig idee?
Dat is een goeie... is dat ook over te zetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lees ik nu???

Touchflo en visitekaartjesscanner op de Kaiser... :o

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:04:
Wat lees ik nu???

Touchflo en visitekaartjesscanner op de Kaiser... :o

Bron
Dat er een aantal TouchFlo elementen in zouden zitten, en de Worldcard Mobile software was hier ook al te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Modaco:
The P4550 includes Opera out of the box.
Dat was nieuwe info voor mij! :) Ben er superblij om! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Het lijkt erop alsof de MDA Vario 3 niet gebaseerd is op de HTC Kaiser, maar op de HTC Titan (geen TyTN, maar Titan).

Ik kwam dat toevallig tegen op xda-developers, een in mijn ogen behoorlijk betrouwbare bron.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=382

edit:

Blijkt toch een fout te zijn van XDA-Dev:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321443

[ Voor 17% gewijzigd door DaSaN op 07-08-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik neem inderdaad een Engelse (WWE) versie en dan van HTC zelf.
- Wil geen simlock.
- Wil geen aangepast menu van een provider, waarbij je op alle knoppen op hun internet komt.
- Roze is niet mijn ding (wel heb ik 't menu van de smartphone van m'n vriendin roze gemaakt, maar is van HTC)
- Zowiezo doe ik eerste tijd geen ROM's (wel RadioROM's) van xda-developers erop vanwege garantie...

... garantie:wat is garantie? De S200 die ik nu heb, deed na 3 mnd erg raar. Opgestuurd om te repareren. Moest er een nieuwe moederbord in à € 300,- vanwege vochtschade. :S
Heb toen gezegd dat ik toestel terug wil zonder te repareren. Zou mij dan even € 30,- kosten voor verzenden en bekijk kosten. Toen mijn webshop ingeschakeld en die heeft heel veel voor me gedaan. Bijkomstigheid: mijn autodealer zit naast de importeur van Qtek en moest daar toch zijn: hoop stennis gemaakt. Kreeg toestel ongeprepareerd en kosteloos teruggestuurd.
Ik heb toen het toestel laten maken bij een éénmans-zaakje: camera was niet meer te herstellen (gebruikte ik toch niet)... € 25,- Het toestel heeft daarna nooit meer mankementen vertoont.

- Wil een basic toestel en niet allerlei allerlei applicaties van een provider erop.
- Het opstartlogo van HTC is een mooi en verfrissend logo. :+
- Kost ietsje meer... who cares? 8)7
- Zo zijn er nog wel meer redenen te bedenken waarop ik zo snel even niet kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ok duidelijk waarom je een unbranded wil. Maar kun je voorbeelden noemen waarom de NL versie (ook gewoon van HTC zelf) zo slecht is?

En wat bedoel je met (wel RadioROMS's) van xda? Wat zijn dit en wat is het verschil dan?

Thnx...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

In de NL versies zijn vaak dingen eruit gesloopt, zoals transcriber en dergelijke. Dat is als je met je stylus wilt schrijven. In de NL versies (in ieder geval bij WM5) is dat er dus uitgesloopt. Weet niet hoe het met WM6 zit.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Troxel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:44:
Ok duidelijk waarom je een unbranded wil. Maar kun je voorbeelden noemen waarom de NL versie (ook gewoon van HTC zelf) zo slecht is?

En wat bedoel je met (wel RadioROMS's) van xda? Wat zijn dit en wat is het verschil dan?

Thnx...!
Hier zijn mijn redenen voor WWE:

-Het ergste van de Nederlandse versie vind ik zelf dat het ?-teken mist op het schermtoestenbord indien je kiest voor grote toetsen.

-Ook zijn sommige vertalingen zeer slecht.

-Het aantal updates dat uitkomt voor NL versies is lager. Voor WWE-versies lekken veel meer ROMs uit.

-Transcriber en schermtoetsenborden zijn wel te activeren in de Nederlandse taal, maar standaard uitgezet. Dit is ook in WM6.

@Mini Poeper
Mijn ervaringen met HTC garantie zijn ook niet zo best...
Garantie bij HTC is je toestel kapotter terug krijgen dan dat je hem ooit opgestuurd hebt. Had lakschade aan mijn P3600 opgestuurd en na maarliefst 6 weken (door geklooi van rampenwinkel PDAShop) kreeg ik het toestel terug. De laklaag was gemaakt, maar geen enkele knop deed het meer op de powerknop na.

Lees trouwens dat TouchFLO ook zit op de HTC Wings. Klinkt allemaal erg goed tot nu toe 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:31

itarix

404 soul not found

bij de NL windows mobile vind ik ook het nederlandse toetsenbord belachelijk,

wie gebruikt er nou dagelijks zown u met een lang streepje zoals bij utorrent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ok...! Dat wordt voor mij dus ook de EN versie!! Als ik het zo hoor is de T9 ook over te zetten... mooi zo... Echter is het geen probleem met bijvoorbeeld de spellingscontrole in QuickWord o.i.d.? Is daar dan wel de taal in te stellen? Alvast thnx voor 't antwoord!

_/-\o_

ps. Paul van Modaco heeft inside info gekregen dat HTC de "Kaiser" ofwel TyTn II aankomende donderdag zal gaan aankondigen...!! We zullen zien...

:P

[ Voor 30% gewijzigd door Troxel op 07-08-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FC_
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

FC_

(door geklooi van rampenwinkel PDAShop)
Eerst expansys, en nu pdashop. Zijn er nog andere goeie winkels waar je hem kan kopen als hij eenmaal uit is? Of hebben alleen roma0803 en adewidt slechte ervaringen met deze twee en bestelt iedereen hem gewoon bij deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
adewidt schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:50:
[...]
Lees trouwens dat TouchFLO ook zit op de HTC Wings. Klinkt allemaal erg goed tot nu toe 8) .
WOW! TouchFLO op een GSM die niet eens een touchscreen heeft! _/-\o_

Of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met betrekking tot TouchFlo gaan er verschillende verhalen in de rondte (zie laatste bullet):

http://www.tracyandmatt.c..._ii_p4550_kaiser_rebrands

Op zich is hier niet zoveel nieuws aan, want dan betekent het gewoon dat het met een skin die TouchFlo ondersteund wordt geleverd, maar niet echt een TouchFlo screen, zoals bij de HTC Touch. Dit zou ook wel erg vreemd zijn, aangezien alle preproductie modellen zonder een dergelijk scherm geleverd worden.

Overigens is hier de één na laatste bullet ook wel interessant: 160 g. Dat is 30 g lichter dan tot nu toe gecommuniceerd. Maar het kan natuurlijk net zo goed een typo zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:06:

_/-\o_

ps. Paul van Modaco heeft inside info gekregen dat HTC de "Kaiser" ofwel TyTn II aankomende donderdag zal gaan aankondigen...!! We zullen zien...

Nop, hij heeft inmiddels nieuws gehad dat dit niet zo is. Waarschijnlijk door een vertraagde ROM update of vanwege legal issues met Qualcom (al is dat laatste niet waarschijnlijk (betreft alleen US en niet de rest van de wereld) en niet te hopen (een fundamenteel issue, dat zou langer uitstel betekenen))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
...

[ Voor 97% gewijzigd door DaSaN op 08-08-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Troxel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:06:
Ok...! Dat wordt voor mij dus ook de EN versie!! Als ik het zo hoor is de T9 ook over te zetten... mooi zo... Echter is het geen probleem met bijvoorbeeld de spellingscontrole in QuickWord o.i.d.? Is daar dan wel de taal in te stellen? Alvast thnx voor 't antwoord!

_/-\o_

Of de taal in word omgezet kan worden moet ik voor je uitzoeken.

Zelf heb ik heel veel bij de PDAshop gekocht en heb nooit problemen gehad. Als iets niet werkt wordt het zonder probleem omgeruild. Dat de fabrikant iets niet goed repareerd kunnen zij ook niks aan doen. Maar dat is mijn ervaring.

Wat betreft touch flow
Ik vind het maar een verkoop truuk. Want mijn Vario heeft geen touch flow maar de functies heb ik wel. Zie deze topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Qualcomm 400MHz CPU (Link)

was toch 384 MHZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The D schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:44:

was toch 384 MHZ
Hmm, goed punt. Misschien wordt ie toch iets te aantrekkelijk voorgesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The D schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:44:

was toch 384 MHZ
Nee, 400 MHz. Zie de specs van Qualcomm zelf: http://www.cdmatech.com/d...y/pdf/msm7200_chipset.pdf

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
The D schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:40:
[...]

Of de taal in word omgezet kan worden moet ik voor je uitzoeken.

Zelf heb ik heel veel bij de PDAshop gekocht en heb nooit problemen gehad. Als iets niet werkt wordt het zonder probleem omgeruild. Dat de fabrikant iets niet goed repareerd kunnen zij ook niks aan doen. Maar dat is mijn ervaring.

Wat betreft touch flow
Ik vind het maar een verkoop truuk. Want mijn Vario heeft geen touch flow maar de functies heb ik wel. Zie deze topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311225
HTC is zich meer gaan richten op de software kant. Dit vind ik een positief punt. De functionaliteiten die zitten in TouchFLO, HTC Homeplug, HTC Audiomanager zijn allemaal niet nieuw. Er zijn zat programma's die hetzelfde kunnen. Het grote voordeel vind ik echter de gebruiksgemak van de HTC software. Hun software is zo gemaakt dat het toestel eenvoudig met een duim te bedienen is. Het heeft vooral extra waarde voor mensen die nog nooit een eerder Windows Mobile hebben gehad.

#offtopic
Dat de reperatie aan de fabrikant (eurotwice in dit geval) ligt snap ik ook wel.
Alleen heeft PDAShop nadat ik mijn toestel daar gebracht had, het toestel twee weken bij hun laten liggen voordat ze het opgestuurd hebben naar HTC. Dat noemen ze "achterstallig onderhoud"! Een vervangend toestel konden ze me ook niet leveren. Ook hun communicatie richting mij als klant was zeer slecht. Ik werd totaal niet op de hoogte gehouden van de voorgang.
Sorry hoor, maar als ze zo omgaan met garantiegevallen kom ik er niet meer. Heb er door de loop van de tijd veel gekocht. Verkopen kunnen ze, maar aftersales doen ze niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
adewidt schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:50:
[...]
Hier zijn mijn redenen voor WWE:

-Het ergste van de Nederlandse versie vind ik zelf dat het ?-teken mist op het schermtoestenbord indien je kiest voor grote toetsen.

-Ook zijn sommige vertalingen zeer slecht.

-Het aantal updates dat uitkomt voor NL versies is lager. Voor WWE-versies lekken veel meer ROMs uit.

-Transcriber en schermtoetsenborden zijn wel te activeren in de Nederlandse taal, maar standaard uitgezet. Dit is ook in WM6.
Copy that! Dit zijn de reden die nog meer bedacht konden worden. ;)
Transcriber gebruik ik zoveel!

Wat betreft T9: ik heb hier op m'n laptop een bestandje staan dat de T9 bevat. Deze komt uit een Nederlandse versie. Deze vervang ik dan met het Engels bestandje op mijn PDAphone.
Het grappige is nu dat ik dat ook gedaan heb bij de (gewone) PDA van mijn vriendin; zij heeft nu zowel Engels als Nederlands op haar PDA. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Mini Poeper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

Copy that! Dit zijn de reden die nog meer bedacht konden worden. ;)
Transcriber gebruik ik zoveel!

Wat betreft T9: ik heb hier op m'n laptop een bestandje staan dat de T9 bevat. Deze komt uit een Nederlandse versie. Deze vervang ik dan met het Engels bestandje op mijn PDAphone.
Het grappige is nu dat ik dat ook gedaan heb bij de (gewone) PDA van mijn vriendin; zij heeft nu zowel Engels als Nederlands op haar PDA. :7
Maar nu met een toesenbord heb je die transcriber toch niet nodig. Ok mischien s'avonds want de achtergrond verlichting van de toetsen gaan inderdaad snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
The D schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:58:
[...]

Maar nu met een toesenbord heb je die transcriber toch niet nodig. Ok mischien s'avonds want de achtergrond verlichting van de toetsen gaan inderdaad snel uit.
Zet je die toch permament aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Klopt inderdaad, maar is altijd handig.
Het overtuigt mij nog steeds niet om voor een NL of branded versie te gaan. ;)

Wel maak ik mij een beetje zorgen om 't volgende:
Een hele tijd terug kon je al een nieuwere versie downloaden van MSN Messenger. Deze was afgeleid van 't Live gebeuren. Echter had deze als grote nadeel dat de contactpersonen in je MSN-lijst ook in je normale contactenlijst van je device/Outlook terecht kwamen met ook nog eens de rare namen die men weleens gebruikt. :/ Ik heb daarom nooit die versie gedownload en geïnstalleerd.

Hoe zit dat nu met de huidige WM6 toestellen?

Ik heb de zoekfunctie eens gebruikt in de S710 topic. Weleens waar een smartphone, maar deze draait al op WM6. Volgens mij wordt dat een jammer-puntje van de Kaiser. :')

- search: 'messenger' in S710 topic -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:40:
Ik heb de zoekfunctie eens gebruikt in de S710 topic. Weleens waar een smartphone, maar deze draait al op WM6. Volgens mij wordt dat een jammer-puntje van de Kaiser. :')
Wat precies? Snapnie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Mini Poeper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:40:
Klopt inderdaad, maar is altijd handig.
Het overtuigt mij nog steeds niet om voor een NL of branded versie te gaan. ;)

Wel maak ik mij een beetje zorgen om 't volgende:
Een hele tijd terug kon je al een nieuwere versie downloaden van MSN Messenger. Deze was afgeleid van 't Live gebeuren. Echter had deze als grote nadeel dat de contactpersonen in je MSN-lijst ook in je normale contactenlijst van je device/Outlook terecht kwamen met ook nog eens de rare namen die men weleens gebruikt. :/ Ik heb daarom nooit die versie gedownload en geïnstalleerd.

Hoe zit dat nu met de huidige WM6 toestellen?

- search: 'messenger' in S710 topic -
Mijn P3600 met WM6 en Windows Live wilt nog steeds de contactpersonen van MSN synchroniseren. Dat grapje hebben ze er helaas niet uitgehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 16:30
heren heb net Vodafone aan de telefoon gehad en vanaf 20 aug is de kaiser/tytn2 door en bij hun te leveren.
(er is nog hoop voor me :D)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Ik wacht zelf op de vario 3 bij tmobile.

Voor wat betreft msn gebruik dan gewoon agile Messenger. Kan je ook conecten met yahoo ICQ enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Dat zodra je op MSN komt, alle leden in je MSN Messenger lijst ook in je normale contactpersonen lijst terechtkomen (ook in Outlook). Dus ook met van die rare namen.

Ik heb mijn database van namen errûg goed in orde en zou niet willen dat dit nu verklooid wordt.

Agile is inderdaad een optie, maar het was mooier geweest dat het gewoon netjes in orde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:45:
[...]

Dat zodra je op MSN komt, alle leden in je MSN Messenger lijst ook in je normale contactpersonen lijst terechtkomen (ook in Outlook). Dus ook met van die rare namen.

Ik heb mijn database van namen errûg goed in orde en zou niet willen dat dit nu verklooid wordt.

Agile is inderdaad een optie, maar het was mooier geweest dat het gewoon netjes in orde was.
Overigens moet je die rare emaill adressen die bij de contactpersonen komen niet verwijderen, want ze worden daardoor ook uit je normale msn lijst verwijdert :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Inderdaad! }:|
Je hebt de link dus gelezen... ik ben daar ook niet echt blij mee.

Dus moet ik zodra ik de Kaiser aanschaf ook Agile Messenger gaan aanshaffen à € 35,-. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Mini Poeper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:23:
Inderdaad! }:|
Je hebt de link dus gelezen... ik ben daar ook niet echt blij mee.

Dus moet ik zodra ik de Kaiser aanschaf ook Agile Messenger gaan aanshaffen à € 35,-. :N
Dat is minder ja. Af en toe niuws lezen staan ook aanbiedingen ;) ;) in voor de pocket pc

[ Voor 11% gewijzigd door The D op 09-08-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nu zo dom of lijkt het alsof dit bericht spreekt over 2 versies van de TyTN II? De 'normale' Kaiser, en de TyTN II die als verschil TouchFLO technologie zou hebben. Ik meende dat het toch echt gewoon een naamsverandering was?

http://blogs.zdnet.com/mobile-gadgeteer/index.php?cat=16
The TyTN II looks just like the rumored HTC Kaiser, but with the TouchFLO technology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Nee, die gast weet gewoon niet waarover die praat. De Kaiser lang op internet is besproken zonder de TochFLO software. Echter heeft HTC als een van de laatste stappen deze software toegevoegd. Maar gewoon op de zelfde device... ofwel de:

HTC Kaiser = HTC P4550 = HTC TyTN II

Pfff hoelangggg gaat 't wachten nog duren....!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
En nog steeds niets bekend omtrend de polaris, had je er nog wat over kunnen vinden mbt. de release dates DaanO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:08:
Idd, vond het al zo raar. Als die technologie zo fijn werkt als hij er uit lijkt te zien, waar is mijn tijdmachine! Was het maar 5 september.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:20:
Idd, vond het al zo raar. Als die technologie zo fijn werkt als hij er uit lijkt te zien, waar is mijn tijdmachine! Was het maar 5 september.. :(
Doet me denken aan die Southpark episode over de Nintendo Wii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Wat heeft iedereen toch een haast... zijn jullie huidige pda en/of telefoon soms kapot?
Wat mij betreft wacht ik tot oktober of november, als er dan meer bekend is over de device , wellicht de eerste bugs ontdekt zijn en er een mogelijk een update is.

Ik heb van de week nog een nieuwe screenprotector binnengekregen voor m'n S200, ik heb nu weer zo'n mooi en helder beeld. B)

Trouwens over bugs gesproken:
In WM5 zit een hele bekende bug wat betreft gebruik van alarm. Zodra je deze een keer instelt om bijv. 06:30 dan zal 'ie vervolgens elke morgen om 06:30 de wekker laten gaan ook al heb je deze de eerste keer uitgezet. Volgens mij is dit naderhand wel op te lossen met Check Notifications. Om deze reden gebruiken m'n vriendin en ik op alle drie de devices nóóit de alarmfunctie.
Hoe zit dat met WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Mini Poeper schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:35:
Wat heeft iedereen toch een haast... zijn jullie huidige pda en/of telefoon soms kapot?
Wat mij betreft wacht ik tot oktober of november, als er dan meer bekend is over de device , wellicht de eerste bugs ontdekt zijn en er een mogelijk een update is.

Ik heb van de week nog een nieuwe screenprotector binnengekregen voor m'n S200, ik heb nu weer zo'n mooi en helder beeld. B)

Trouwens over bugs gesproken:
In WM5 zit een hele bekende bug wat betreft gebruik van alarm. Zodra je deze een keer instelt om bijv. 06:30 dan zal 'ie vervolgens elke morgen om 06:30 de wekker laten gaan ook al heb je deze de eerste keer uitgezet. Volgens mij is dit naderhand wel op te lossen met Check Notifications. Om deze reden gebruiken m'n vriendin en ik op alle drie de devices nóóit de alarmfunctie.
Hoe zit dat met WM6?
Nooit een probleem mee gehad in wm5 en Wm6. Ik gebruik standard mijn alarm.

En hier kan niemand wachten we zijn niet voor niets Innovators.
Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Troxel schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:08:
Nee, die gast weet gewoon niet waarover die praat. De Kaiser lang op internet is besproken zonder de TochFLO software. Echter heeft HTC als een van de laatste stappen deze software toegevoegd. Maar gewoon op de zelfde device... ofwel de:

Pfff hoelangggg gaat 't wachten nog duren....!!!!
En dan komt er nog wel een versie zonder 2e camera de P4540 volgens mij.

zie www.pdadb.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:12:
[...]
Doet me denken aan die Southpark episode over de Nintendo Wii ;)
Haha idd, volgens mij zit ik in zo'n zelfde staat van verwarring ja ;)

Overigens, 'Early Adaptors'? Ik dacht dat het 'Early Addicted' was.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hm? Ik heb die bug niet in WM5, vind die wekker ideaal; 5 dagen in de wek om 6.45 afgaan, en ik vergeet em niet met mijn zatte kop uit te zetten in het weekend. (of van zondag op maandag weer aan)

Misschien een kachele ROM?

Maar over bugs, maak ik me niet zo druk om. Software bugs komen updates voor uit, en constructiefouten heb je garantie voor. Je kunt wel blijven wachten, maar dan kondigen ze strakes in dec weer een nieuwe aan, wil je daar weer op wachten, enz enz...
DaSaN schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:06:
[...]

En dan komt er nog wel een versie zonder 2e camera de P4540 volgens mij.

zie www.pdadb.net
Dat was al eerder bekend, sommige versies droppen die extra cam. Op een van de vorige pagina's was ook iemand die dt opmerkte en een directe link naar een vergelijking op pdadb plaatste... (Ging tussen twee versies van de kaiser en de TMobile branded versie)

[ Voor 33% gewijzigd door Rowdy.nl op 10-08-2007 09:17 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Inderdaad er zijn zelf 3 versies.

Kaiser 100, 110 en 120 T-Mobile is de Kaiser 120

zonder camera 100
Met 1 camera 110
Camera voor en achter 120

[ Voor 16% gewijzigd door The D op 10-08-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze review al gepost is. Er staan geloof ik wat foutjes in, maar dan zijn we weer op de hoogte:

http://www.trustedreviews...4550-Kaiser-Smartphone/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:58

PenguinPower

May the SOURCE be with you

The D schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:24:
Inderdaad er zijn zelf 3 versies.

Kaiser 100, 110 en 120 T-Mobile is de Kaiser 120

zonder camera 100
Met 1 camera 110
Camera voor en achter 120
En alleen de 120 heeft microSDHC ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horen we nog wel eens wat van de S730?

gr. Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:53:
Horen we nog wel eens wat van de S730?

gr. Rob
Is het zelfde apparaat eigenlijk aleen met een kleiner scherm Maar de resolutie is wel het zelfde dus je ziet even veel als je een internet pagina bekijkt.

Kaiser vs. S730

[ Voor 4% gewijzigd door The D op 10-08-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn inderdaad in de basis identiek. De afmetingen van de s730 maken hem voor mij ideaal, ook icm scroll knop, toetsenbord en wifi.
Maar ik had onderhand wel een review verwacht van een pre-production model.... we wachten geduldig af, zullen we maar zeggen.

gr. Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:29:
Zijn inderdaad in de basis identiek. De afmetingen van de s730 maken hem voor mij ideaal, ook icm scroll knop, toetsenbord en wifi.
Maar ik had onderhand wel een review verwacht van een pre-production model.... we wachten geduldig af, zullen we maar zeggen.

gr. Rob
De S730 is uitgesteld, en wordt misschien afgesteld (zie voor bronnen eerder in dit topic).

Daarbij lijkt de S730 in de verste verte niet op de Kaiser. In de basis is het een compleet andere telefoon door het ontbreken van een touchscreen (en dus ook een andere versie van WM6). Over het algemeen is er softwarematig minder functionaliteit beschikbaar voor een non-touchscreen toestel.

Even wat beter vergelijken dus;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal mij verder een worst wezen.

Ik zit al een tijdje te wachten op een compacte telefoon met toetsenbord, scroll knop, wifi en redelijk snelle processor. De s730 voldoet daar perfect aan en heeft daarbij ook nog gps en andere fratsen.

Als ie komt natuurlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:32:
Zal mij verder een worst wezen.

Ik zit al een tijdje te wachten op een compacte telefoon met toetsenbord, scroll knop, wifi en redelijk snelle processor. De s730 voldoet daar perfect aan en heeft daarbij ook nog gps en andere fratsen.

Als ie komt natuurlijk.....
Hoe belangrijk is ingebouwde GPS voor jou? Want anders voldoet de S710 ook ruimschoots, en die is de laatste tijd erg leuk in aanbiedingen te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:24:
[...]

Hoe belangrijk is ingebouwde GPS voor jou? Want anders voldoet de S710 ook ruimschoots, en die is de laatste tijd erg leuk in aanbiedingen te verkrijgen.
Ik weet niet hoe het is met die 710, maar die 730 heeft wel een kleine batterij voor al die leuke features!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, er wordt gezegd dat Vodafone UK de Kaiser op 24 aug in voorraad krijgt:

http://www.4winmobile.com...tc-v1615-24th-august.html

En nog een performace benchmark, waar ik eerlijk gezegd niet veel van snap, behalve dat de Kaiser snel is en dus goed performed:

http://www.mymobile911.co...6/EntryId/58/Default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
[b][message=28535523,noline]
En hier kan niemand wachten we zijn niet voor niets Innovators.
Info
Ik ken de Product Levens Cyclus wel hoor! Ik plaagde maar een beetje met m'n opmerking. ;)
Ik behoor ook tot die groep, anders zat ik nu niet in dit topic. Toch hang ik denk ik altijd tussen de Innovators en Early Adaptors in. Alleen om de eerste ervaringen te nog even te peilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Chutney schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:11:
[...]

En nog steeds niets bekend omtrend de polaris, had je er nog wat over kunnen vinden mbt. de release dates DaanO?
Misschien volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:24:
[...]

Weet ik wel, maar die 710 heeft geen scroll knop en een trage processor (200 Mhz).

Accu's van de 710 en 730 zijn hetzelfde 1050 mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nja, was afgelopen vrijdag in de Orange shop samen met de vriendin om voor haar een nieuwe telefoon plus abbo uit te zoeken en heb gelijk de verkoper eens uitgehoord. ;)

Hij kende het toestel (zat zelfs zelf te twijfelen of ie privé de Touch ging nemen of zou wachten op de Kaiser) en vertelde dattie bij Orange de laatste week van augustus of de eerste week van september bionnen moest komen...

Hopen dattie gelijk heeft; dan ga ik d'r heel rap ene halen... :)
(Vooral omdat Orange ze niet meer gaat branden 8) )

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
En nam je vriendin ook een Windows based toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Da's volgens haar voor "nerdjes", haha... 8)

Ze is voor een Sony Ericsson W580i gegaan. Ansich ook best een leuk speeltje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Rowdy.nl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:40:
Da's volgens haar voor "nerdjes", haha... 8)

Ze is voor een Sony Ericsson W580i gegaan. Ansich ook best een leuk speeltje... ;)
8)
Heb je in mijn signature gezien waar mijn vriendin mee rond loopt? De PDA heeft ze in haar doktersjas zitten en voor tijdens colleges. Ze had toch al Active Sync op haar PC staan en zodoende heeft ze een smartphone genomen. :/
Komt wellicht door mij, maar m'n vriendin en ik zijn alleszins geen nerds.

*offtopic
In eerste instantie vond zij hetzelfde als je vriendin, maar toen ze de voordelen zag dat ze in feite dan haar halve PDA bij zich heeft (afmeting, contactpersonen, agenda, emails e.d.). Vond ze het wel een goed idee. Ik heb het groene HTC menu roze gemaakt, dat wilde ze graag. Een ladyphone wilde ze niet omdat telefoons voor puberende meisjes zijn. 8)7

Wel vervelend dat ik de Ipaq niet via de S310 op het internet krijg. Zoals dat mij eerst wel lukte met de Samsung D500. Ik krijg 'm er gewoon niet erop. De S310 ansich komt er wel op en kan wel (PDA-)webpagina's openen, maar het kijkt veel fijner met een PDA. Ook is er een pop-account aangemaakt op de PDA om eventueel mails binnen te halen.

[ Voor 40% gewijzigd door Mini Poeper op 13-08-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Me neither, mja.. She likes to tease... Is beetje koppig, vraag me ooit af of ik 't d'r ook ooit aan d'r verstand gebracht krijg dat die devices gewoon enorm handig zijn...

Ontopic; de 'verwacht' datum voor alle Kaiser modellen is op pdadb veranderd van augustus naar september... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Is dit een reden tot twijfelen? De Toshiba Portégé G900
-link-
-link-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Mini Poeper schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 02:48:
Is dit een reden tot twijfelen? De Toshiba Portégé G900
-link-
-link-
Is iets eerder ook al langs gekomen, voor mij in elk geval geen reden meer om te twijfelen, ik blijf bij de Kaiser. Het scherm van de G900 schijnt in zonlicht vrijwel onleesbaar te zijn. En nog zo een paar kleine dingetjes. Scroll terug om de argumenten te lezen, was iets van anderhalve week geleden dacht ik.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb PDAshop een mailt gestuurd wanneer zijn de P4550 verwachten en dit was hun reactie:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'HTC P4550'.

De introductie van het toestel staat inmiddels gepland voor september, tegen die tijd zal het toestel ook op onze website verschijnen. Als het toestel op onze website staat kunt u uw emailadres achterlaten zodat u een email ontvangt zo gauw wij het toestel op voorraad hebben.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 2170277. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

PDAshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Hierbij de vergelijking
PDADB

Voor mij is het belangrijk dat mijn volgende telefoon UMTS heeft en een USB 2 Aansluiting. Dus de G900 Valt echt af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
The D schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:55:
Hierbij de vergelijking
PDADB

Voor mij is het belangrijk dat mijn volgende telefoon UMTS heeft en een USB 2 Aansluiting. Dus de G900 Valt echt af
De G900 heeft ook UMTS, jammer genoeg geen USB 2.0
Ik heb de benchmark van de Kaiser en de G900 vergeleken, ondanks de sterke chip presteert de laatste niet zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Op dit moment heb ik een Qtek S200. Van de week heb ik de HTC Home plugin hierop geïnstalleerd, eerst de drie tabs versie later de zes tabs. Ik moet zeggen dat het er erg mooi uitziet. Echter ben ik er niet zo heel erg over te spreken.
Even een quote van mijzelf:
Mini Poeper schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:33:
Ik denk dat ik HTC Home er weer af ga kukelen. Het vreet alleen maar geheugen (scheelt bij mij 6 Mb!, alleen opstarten en standby) en dat ik 't echt handig vind kan ik niet zeggen. Alles is nu dubbel te bereiken; via START en via de plugin.
  • Plugin vreet geheugen.
  • Sound-tab; deze is op een cm ook bovenin te bereiken.
  • Favorite Contacts-tab; deze legt alleen een link naar het eerst telefoonnr. van de geselecteerde contactpersoon. Terwijl je bij speeddial zelf kunt kieen welk telefoonnr.
  • Music-tab; dit is een snelkoppeling naar Media Player, vreet dan ook geheugen.
    Ik gebruik Spb music plugin. Deze start WMP niet op, maar gebruikt alleen de muziek lijst en instellingen.
Hieronder zien jullie screenshots van mijn device.
Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/4016/screenshot1on7.png Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/4976/screenshot2ti4.png

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/5544/screenshot3un0.png Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/3169/screenshot4ag4.png

Nu wordt deze plugin naar alle waarschijnlijkheid standaard op de Kaiser geleverd. Zal deze makkelijk te deïnstalleren zijn? Dus niet gewoon wegvinken bij de Today Screen opties, maar echt deïnstalleren.

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 14-08-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:43:
Op dit moment heb ik een Qtek S200. Van de week heb ik de HTC Home plugin hierop geïnstalleerd, eerst de drie tabs versie later de zes tabs. Ik moet zeggen dat het er erg mooi uitziet. Echter ben ik er niet zo heel erg over te spreken.
Wat kan je eigenlijk allemaal instellen? Is het alleen aan- of uitzetten? Of kan je bijvoorbeeld ook de klok uitschakelen?

Ik vind het idee van HTC Home best interessant, maar ik ga ook Agenda One en PocketBreeze installeren. Met name die laatste geeft een prachtig overzicht van je aanstaande afspraken en daar wil ik graag veel ruimte voor gebruiken op m'n home screen. Ook Egress komt erop, een RSS Reader met Today Screen Plugin; krijg je automatisc de laatste headlines op je today screen. van door jou geselecteerde RSS-feeds.

HTC Home vereist wat ik er nu van zie steeds teveel 'screen real estate'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hij zal vast wel te verwijderen zijn, en anders komt er vast wel een gestripte rom. Bij WM5 kun je iig voorkomen dat sommige programma's uit de rom worden geïnstalleerd. (zie bv hier, 3e of 4e tutorial)

Kijk anders eens naar SPB Mobile Shell. Vreet nauwelijks resources, en heeft dezelfde functionaliteit. (en meer ;)) Draai 't nu al een aantal maanden en ben d'r zeer tevreden over. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat... Kunt een trial uitproberen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
Was ik dus even bij de T-mobile shop (om voor mijn vriendin een Touch te bestellen ;) ) zag ik daar meneer manager lopen (die ik helaas maar al te goed ken ivm SA problemen van mijn Vario II) dacht ik meteen maar ff vragen: Volgens hem kwam de Vario III rond 17 september (is een maandag dat ik toevallig vrij ben!) En hij had gehoord dat de HTC Polaris in Oktober als MDA Compact IV op de markt zou komen...
Kan natuurlijk allemaal BS zijn aangezien hij ook ooit stellig beweerde dat het SA probleem een softwarefout was maartoch... wellicht weer iets om naar uit te kijken. Ik ben die dikke telefoons met toetsenbord een beetje zat in de borstzak van mijn artsenjas... de Compact serie heeft wat dat betreft een veel betere form-factor (kan natuurlijk de touch niet meer kopen aangezien mijn vriendin die nu al heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Ik kan echt niet wachten. maar ja moet maar even. Als die polaris USB 2 zou hebben had ik die genomen. Want om eerlijk te zijn gebruik ik mijn toetsen bord niet zo vaak. Met mijn pen ben ik bijna net zo snel heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
The D schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:59:
Ik kan echt niet wachten. maar ja moet maar even. Als die polaris USB 2 zou hebben had ik die genomen. Want om eerlijk te zijn gebruik ik mijn toetsen bord niet zo vaak. Met mijn pen ben ik bijna net zo snel heb ik gemerkt.
Is die USB 2.0 nu echt zo belangrijk...? Ik vind de Polaris ook een grote kanshebber. Wat mij betreft had die GPS chip dan plaats mogen maken voor een USB 2.0 aansluiting.

Iets wat velen hier als een pré zien, heb ik GPS niet nodig. Ik gebruik het haast nooit. De enige keren dat ik het gebruik, beschik ik over een TomTom One of zoals in de auto van m'n ouders dat 't ingebouwd is.

Mini Poeper wilt geen zuignapvlek op z'n ruit.

[ Voor 28% gewijzigd door Mini Poeper op 14-08-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Mini Poeper schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:13:
[...]

Is die USB 2.0 nu echt zo belangrijk...? Ik vind de Polaris ook een grote kanshebber. Wat mij betreft had die GPS chip dan plaats mogen maken voor een USB 2.0 aansluiting.

Iets wat velen hier als een pré zien, heb ik GPS niet nodig. Ik gebruik het haast nooit. De enige keren dat ik het gebruik, beschik ik over een TomTom One of zoals in de auto van m'n ouders dat 't ingebouwd is.

Mini Poeper wilt geen zuignapvlek op z'n ruit.
Als je films en mp3s wil synchroniseren met media player is dit echt wel handig. Elke keer gehuegen kaart er in en er uit vind ik best vervelend. Ik ben gewoon lui. Maar in combinatie met mijn media center pc is het ook makelijk om tv programma's over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hmz, kabeltje pakken, in de pc steken, in de pda steken. Of geheugenkaart uit pda en in de pc steken?
Blijven evenveel handelingen? ;)

't zal mij overigens worst wezen of d'r USB 2 op zit; tis natuurlijk erg handig, maar tis niet iets wat ik dagelijks ga gebruiken. Ik ben persoonlijk eerder te lui om die kabel ed aan te sluiten, dus zal lekker langzamer via bluetooth werken. En mocht ik er dan echt snel een keer wat opgezet willen hebben pak ik die geheugenkaart er wel uit... ;)

Mja, iedereen moet zelf zien wattie belangrijk vind. En voor de een is dat GPS, de ander USB 2.0... En ach, als ze iets missen starten ze toch een leuk "ander ideaal merk telefoon" topic...? :+

-
Overigens, lol @ Paul van Modaco;
Hi Paul,
I know you're busy chasing the Kaiser news, but just wondering if we could get that G900 review soon or a comparison between the 2 devices (or both).

I'm currently playing with the G900 (which I don't actually like much) prior to doing a comparison

[ Voor 19% gewijzigd door Rowdy.nl op 15-08-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45
Mini Poeper schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:43:
Even een quote van mijzelf:

[...]

Hieronder zien jullie screenshots van mijn device.
[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Nu wordt deze plugin naar alle waarschijnlijkheid standaard op de Kaiser geleverd. Zal deze makkelijk te deïnstalleren zijn? Dus niet gewoon wegvinken bij de Today Screen opties, maar echt deïnstalleren.
Wat een chaos!! :')

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hmz... niet echt relevant voor ons, maar grappig om te zien wat de americanen doen met die extra ruimte in de rom v/d Kaiser. Oftewel, hoe krijg je een enorm bloated device? Pics:
http://www.modaco.com/ATandT-89xx-Tilt-screensh-t258197.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:46
Rowdy.nl schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:23:
Hmz... niet echt relevant voor ons, maar grappig om te zien wat de americanen doen met die extra ruimte in de rom v/d Kaiser. Oftewel, hoe krijg je een enorm bloated device? Pics:
http://www.modaco.com/ATandT-89xx-Tilt-screensh-t258197.html
Idd, wat een demo's van meuk software krijg je erbij zeg...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Paul zegt 't d'r onder al; Helaas kan bijna niks gedeïnstalleerd worden. Rom Chefs anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Dat is het eerste wat ik doe Telefoon aan eve laden en dan resetten voordat alle troep er op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:54

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

wilt Sdio, micro SD, TransFlash << dat zeggen dat je DIT kaartje van 6GB erin kunt stoppen, en dat die dan ook gelezen, en beschreven kan worden??

ik kom er maar niet uit ;(

bvd

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

InjecTioN schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:24:
wilt Sdio, micro SD, TransFlash << dat zeggen dat je DIT kaartje van 6GB erin kunt stoppen, en dat die dan ook gelezen, en beschreven kan worden??

ik kom er maar niet uit ;(

bvd
PenguinPower schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:44:
[...]

En alleen de 120 heeft microSDHC ondersteuning
De 120 is de meest uitgebreide en de enigste die dus dat kaartje kan lezen. Gewoon SD kan tot 2GB, alles daarboven is SDHC.

De T-Mobile branded versie is ook de 120 uitvoering...

Edit:
Hmz, volgens de vergelijking blijkt dat alle modellen SDHC ondersteunen. Werkt dus in alle uitvoeringen v/d Kaiser... :)

Dus of PenguinPower heeft verkeerd gelezen, of ze hebben 't stiekum bij PdaDB aangepast... ;) :P

[ Voor 17% gewijzigd door Rowdy.nl op 15-08-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
InjecTioN schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:24:
Yep, Paul van Modaco heeft een 4gb kaartje (SDHC) gebruikt en werkte perfect! Daarom kun je aannemen dat de toekomstige SDHC kaartjes allemaal zullen werken met de Kaiser... ik dacht dat er verwacht wordt up to 32GB.... smullen :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.