HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topic) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:10

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Rob-Pol schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:41:
[...]

Een belangrijk ander verschil is, dat je de Kaiser de andere kant op moet schuiven om het toetsenboard te openen.

De Kaiser schuift naar rechts open de Qtek links.

Rob
Die andere kant uitschuiven lijkt me ook weer gewoon gewenning. De Kaiser is idd ook weer de eerste die de andere kant uitschuift. Vraag me af waarom ze dat gedaan hebben?

* Rowdy.nl heeft ook veel zitten vloeken bij de overstap van de SPV M1000 naar de SPV M3000 omdattie telkens aan de verkeerde kant van het toestel zat te zoeken naar de stylus. Nu weet ik niet meer beter... ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Rowdy.nl op 20-07-2007 09:58 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
idd. de Kaiser is gewoon mooier, maar ik wou dat ik hem alvast had om eraan te wennen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Een paar posts hierboven staat een mooie fotocollage. Kun je alvast al als achtergrond instellen, kun je er iig al naar kijken... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:06

aerofreak

Steve Jobs

Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/21134/2002851574073234193_th.jpg

zoiets :9 :+

[ Voor 10% gewijzigd door aerofreak op 20-07-2007 10:30 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo046
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 00:01
Weet iemand of bij de Kaiser de SIP/VoIP client in ROM aanwezig is? Deze zit nl. standaard in WM6 maar kan door de OEM (in dit geval dus HTC) eruit worden gelaten.
In de reviews op internet ben ik er nergens iets over tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, mooi, eigen creatie?
Of ergens gevonden? en mogen we weten waar? :9~ :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik blijf het jammer vinden v/d beeldschermresolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:04:
[...]

Staat ook op de site van Expansys, de link die hier eerder voorbijkwam.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:04:
[...]

Zie vorige pagina, de post van Troxel: http://i.expansys.com/i/b/b151713.jpg

Edit: @Crusader: same thought? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rowdy.nl op 20-07-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:06

aerofreak

Steve Jobs

eigen creatie O-)

nee dit was een reactie op Rowdy.nl in "HTC Wings (S730) en de HTC Kaiser (HTC P..." ;)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nope, jij denkt verder, voordat er vragen komen geef jij de link alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Oef gelukkig, ik dacht al dat ik de eer van die post niet meer had haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, blijkbaar heb ik een kort geheugen... 8)7

Nog ff een vraagje.
Zijn er nog tweakers die erover denken naar een Eten X500+ of X800 te gaan als HTC nog lang blijft wachten met de Kaiser?

Begin het wachten een beetje beu te worden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 21:10
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:18:
Hmmm, blijkbaar heb ik een kort geheugen... 8)7

Nog ff een vraagje.
Zijn er nog tweakers die erover denken naar een Eten X500+ of X800 te gaan als HTC nog lang blijft wachten met de Kaiser?

Begin het wachten een beetje beu te worden... :(
Ik ben ook al aan het kijken naar de x800 als opvolger van m'n huidige telefoon omdat het wel heel lang gaat duren zo. Jammer dat ze niet gewoon wat duidelijkheid scheppen, want dan zal je zien dat ze em een week nadat ik een andere telefoon heb gehaald uitbrengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Jacub86 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:02:
[...]
Ik ben ook al aan het kijken naar de x800 als opvolger van m'n huidige telefoon omdat het wel heel lang gaat duren zo. Jammer dat ze niet gewoon wat duidelijkheid scheppen, want dan zal je zien dat ze em een week nadat ik een andere telefoon heb gehaald uitbrengen :(
Let wel op dat de x880 maar 64 sd-ram heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jacub86 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:02:
[...]

Ik zie wel wat in de x800 ja (behalve dat er dan idd 64mb ram in zit) maar daar is qua release datum ook nog weinig over bekend.. Schiet lekker op zo he? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Djerique schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:32:
[...]
Let wel op dat de x880 maar 64 sd-ram heeft...
Ik heb de X800 en de Kaiser even tegenover lekaar gezet, maar qua hardware verslaat de kaiser de x 800 op de meeste punten hoor. Ik werd in ieder geval niet erg enthousiast over de E-Ten.

See for yourself => HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36
DaSaN schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:05:
[...]

Ik heb de X800 en de Kaiser even tegenover lekaar gezet, maar qua hardware verslaat de kaiser de x 800 op de meeste punten hoor. Ik werd in ieder geval niet erg enthousiast over de E-Ten.

See for yourself => HIER
Er zijn minstens zo veel dingen die de X800 mist t.o.v. de Kaiser als andersom.

Wat de Kaiser bijvoorbeeld niet heeft maar de X800 wel is een scherm met VGA resolutie, FM Radio (TMC is ook mogelijk), een LED-flitser voor de camera, een betere accu en een SirfStar 3 GPS ontvanger.

De Kaiser heeft daarentegen meer geheugen, een camera met meer megapixels, USB2 i.p.v. USB1.1 en een toetsenbord. Ik persoonlijk wil liever geen toetsenbord en dan een dunnere telefoon, maar over een mening valt niet te twisten.

Dus om nou te roepen dat de Kaiser technisch gezien superieur is aan de X800 vind ik nogal kort door de bocht. Tis maar net wat je het belangrijkste vindt.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog eens naar de Belgiche HTC invoerder gemailt over de Kaiser, en heb enkel slecht nieuws terug gehad :

"Hallo,

Dit toestel heeft vertraging en zal pas eind augustus begin September bij ons
binnenkomen."

Hopelijk is het beter in Nederland, ..., maar ik vrees dat we in het zelfde bootje zitten ....

Ugh !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was daarnet in de stad bij een winkel van Belcompany. De voorkoper wist me te melden dat ze hem in september binnen zouden krijgen. Exacte datum was nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
haha, was je zeker in de Belcompany bij de Munt (Amsterdam) zeker :)

Ik was er net ook en zag idd dat in sept verwacht wordt... prijzen helaas onbekend :(

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
Nog een maandje wachten dus ... dit word mijn eerste pocketpc :)

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
  • Nu online
Een onofficiele bron heeft bevestigd dat de releasedate van de MDA vario III in de UK op 8 september zal plaatsvinden, hopelijk geld voor Nederland dezelfde datum

bron http://www.trustedreviews...le-Announces-Vario-III/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Is inderdaad te hopen... waarbij ook nog te hopen is dat de unbranded versie dan nog nèt wat eerder komt.... :P

Nog ff afwachten! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
In de UK zijn ze vaak al gauw 2 tot 4 weken eerder met de release dan in Nederland. Je kunt misschien wel t.z.t. een HTC versie uit de UK laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
FlowDesign schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:18:
In de UK zijn ze vaak al gauw 2 tot 4 weken eerder met de release dan in Nederland. Je kunt misschien wel t.z.t. een HTC versie uit de UK laten komen.
Is dat goedkoper en watvoor nadelen heeft een import toestel? (garantie enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Djerique schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:06:
[...]
Is dat goedkoper en watvoor nadelen heeft een import toestel? (garantie enz.)
De losse toestel prijs zal nagenoeg gelijk zijn als in Nederland en garantie kan via een Nederlandse HTC importeur neem ik aan aangezien het gewoon fabrieksgarantie is van HTC (van minimaal 1 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

FlowDesign schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:30:
[...]

De losse toestel prijs zal nagenoeg gelijk zijn als in Nederland en garantie kan via een Nederlandse HTC importeur neem ik aan aangezien het gewoon fabrieksgarantie is van HTC (van minimaal 1 jaar).
Ik zou dat niet zonder meer aannemen, er zijn fabrikanten die erg moeilijk doen over garantie bij apparaten die in het buitenland zijn gekocht (Canon bijvoorbeeld).
Eerst even informeren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Crusader schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:41:
[...]

Ik zou dat niet zonder meer aannemen, er zijn fabrikanten die erg moeilijk doen over garantie bij apparaten die in het buitenland zijn gekocht (Canon bijvoorbeeld).
Kijk dit soort info is wel belangrijk.

Ik denk dat ik een early adopter word, aangezien de prijs van HTC toestelen maar weinig veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Djerique schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:03:
[...]

Kijk dit soort info is wel belangrijk.

Ik denk dat ik een early adopter word, aangezien de prijs van HTC toestelen maar weinig veranderd.
Of ik een early adopter wordt hangt toch nog wel af van die prijs. rond de 700 vindt ik toch wel redelijk veel.
Maar zolang er officieel helemaal nog niets bekend is valt er nog weinig over de daadwerkelijke prijs te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
Crusader schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:41:
[...]

Zelf wil ik een nederlandstalige versie. Dat wordt dan redelijk lastig kopen in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.easydevices.co.uk/pp/PDA/HTC/HTC_P4550.html

684,06 euro.

Ik denk dat dit de vervanger van m'n N95 wordt. Derde N95 is bij mij alweer kapot. Zit vol met productie fouten. Hopelijk zijn de HTC sterker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje; kan windows mobile al goed overweg met divx mobile? En dan doel ik op het feit dat de N95 symbian niet snel genoeg geheugen kan uitlezen en dus af en toe happert. Maar bovenal dat geluid/beeld na een tijdje niet meer synchroon loopt. Hopelijk is dit beter met de "snelle" cpu en lagere resolutie scherm. Heb geen idee of het veel van de beleving weg gaat nemen...

Color transflective TFT , 65536 scales Vs TFT, 16.000.000 kleuren, Resolutie: 320 x 240 pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Hier een review:

Link

Ziet er hier wel lekker klein uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Bij toeval stuit ik op de Toshiba Portege G900. Ding heeft óók een uitschuifbaar toetsenbord, WM6, 3G en een MP3 player. Pic: http://i.expansys.com/i/b/b150648.jpg
Resolutie van het beeldscherm is 800x480 :P
Is dat misschien een mooi alternatief voor de Kaiser voor de mensen die écht niet meer kunnen wachten?
Ik zal vast wel iets over het hoofd zien...

[edit] inderdaad, minder geheugen en geen gps ontvanger.

[ Voor 21% gewijzigd door Crusader op 27-07-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
kenniani schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:27:
Hier een review:
Link
Ziet er hier wel lekker klein uit.
Sorry, maar die hadden we 2 pagina's terug al gevonden (zie hieronder).... 8)

[ Voor 46% gewijzigd door Troxel op 27-07-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Crusader schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:59:
Bij toeval stuit ik op de Toshiba Portege G900. Ding heeft óók een uitschuifbaar toetsenbord, WM6, 3G en een MP3 player. Pic: http://i.expansys.com/i/b/b150648.jpg
Is dat misschien een mooi alternatief voor de Kaiser voor de mensen die écht niet meer kunnen wachten?
Op zich leuk, maar zoek maar eens op modaco/hofo/enz wat voor PROBLEMEN met dat ding is... niet te filmen. Zo onstabiel als een ... weet ik veel :+

En ook geen GPS enzzooo. Toch thnx voor de suggestie!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 13:31
HTC Kaiser heeft de FCC controle doorstaan in Amerika
HTC heeft daarbij gevraagd aan de FCC om tot 8~10 september geen details van het toestel zelf te publiceren, dus ik verwacht ergens ook een mid september release van de unbranded versie.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Huntor schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:38:
HTC Kaiser heeft de FCC controle doorstaan in Amerika
HTC heeft daarbij gevraagd aan de FCC om tot 8~10 september geen details van het toestel zelf te publiceren, dus ik verwacht ergens ook een mid september release van de unbranded versie.
nog tot september wachten :(
Was er al maar een beter alternatief uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Laatst online: 10-09 00:01
Een alternatief (alhoewel nog niet te koop):

Asus P750

http://www.theunwired.net...phone-shows-its-real-face

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:42
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:37:
http://www.easydevices.co.uk/pp/PDA/HTC/HTC_P4550.html

684,06 euro.

Ik denk dat dit de vervanger van m'n N95 wordt. Derde N95 is bij mij alweer kapot. Zit vol met productie fouten. Hopelijk zijn de HTC sterker...
Collega van me welke het toestel ook heeft, herkend het.
Alleen het verschil is dat hij het zelf kan repareren en anders kan het een software probleem zijn.
Toestel blijk ook niet echt optimaal met nokia car-kits te werken 8)7
Maar ja voor mij al een hele lange tijd geen nokia's :X
Helaas ben ik vandaag vergeten te vragen aan iemand van het kantoor of zij al weten wanneer hij uitkomt

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:07
Troxel schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:03:
[...]

Op zich leuk, maar zoek maar eens op modaco/hofo/enz wat voor PROBLEMEN met dat ding is... niet te filmen. Zo onstabiel als een ... weet ik veel :+

En ook geen GPS enzzooo. Toch thnx voor de suggestie!

:)
Dat is nog niet het ergste, het scherm is buiten niet te zien en dat vind ik toch wel een heel zwaar minpunt anders had ik het wel aangedurfd.

Ik denk dat ik maar voor een Tytn ga, ik heb nu SPV-C550 (HTC naam vergeten) en wil voor me vakantie over twee weken eigenlijk iets beters.

UMTS/Wifi + Qwerty + 400 Mhz is toch wel lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
nl2dav schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:04:
[...]

Dat is nog niet het ergste, het scherm is buiten niet te zien en dat vind ik toch wel een heel zwaar minpunt anders had ik het wel aangedurfd.

Ik denk dat ik maar voor een Tytn ga, ik heb nu SPV-C550 (HTC naam vergeten) en wil voor me vakantie over twee weken eigenlijk iets beters.

UMTS/Wifi + Qwerty + 400 Mhz is toch wel lastig te vinden.
Toch zijn ze er redelijk lovend over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

@Djerique: via die link die je gaf is in de review te lezen:
but if the sun directly reflects in it you won’t see anything
nl2dav heeft wat dat betreft wel gelijk ;)

Trouwens, in die aankondiging staat dat de G900 in oktober naar Europa komt, maar op bijvoorbeeld expansys.nl is ie gewoon leverbaar.

@Troxel...
Troxel schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:03:
[...]

Heb je toevallig ergens rechtstreekse links naar die problemen? Ben toch wel nieuwsgierig geworden naar de G900 namelijk.

[ Voor 102% gewijzigd door Crusader op 29-07-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:07
Mjeh en je denkt dat valt wel mee met die zon.. Nou ik heb diverse laptops in bezit of gehad en als je buiten bent zie je geen klap meer, ook al is het een flauw zonnetje. Daar ga ik me mateloos aan irriteren.

Van de telefoon die ik nu heb komt een partij licht af, werkt perfect. En ik heb het vertrouwen erin dat HTC dit gewoon doorzet.

Ongelooflijk trouwens dat Toshiba zo'n fout maakt, ze zouden toch beter moeten weten..

Naar mijn idee is de Kaiser gewoon expres vertraagd, moeten wsl. eerst van hun oude voorraden af ofzo. Hoe dan ook, eerst maar even Tytn en dan begin volgend jaar Kaiser ofzo. Tytn weer wegzetten op Marktplaats, in de tussentijd hoop ik dat er dan wat van de prijs van de Kaiser is afgeroomd en dan over...

Die grafische prestaties, het omklappen en de interne GPS staat me wel aan namelijk. Het is jammer dat het geen hi-res schermpje is maar verder kan ik echt geen minpunt ontdekken.

*Btw niet alleen mn vakantie speelt mee maar over twee weken zit ik op KPN met flatfee UMTS(/GPRS) en daar wil ik wel optimaal gebruik van kunnen maken natuurlijk 8)

+wardriven op vakantie. Who needs Internet cafe's.

Ik heb best 600-650 Euro over voor het geheel maar dan moet alles wel goed zijn. E-ten ook wel naar gekeken maar of geen UMTS of weer geen Qwerty bordje.. Zucht.. En ik heb dus geen zin om door twee closet rolletjes heen te kijken bij die G900 :X >:)

De afgeragde resetknop daar dan nog buiten gelaten |:(

[ Voor 21% gewijzigd door nl2dav op 30-07-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
nl2dav schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:26:
in de tussentijd hoop ik dat er dan wat van de prijs van de Kaiser is afgeroomd en dan over...
Volgens mij dalen de HTC prijzen vrijwel niet.
Die grafische prestaties, het omklappen en de interne GPS staat me wel aan namelijk. Het is jammer dat het geen hi-res schermpje is maar verder kan ik echt geen minpunt ontdekken.
Dit vinden de meesten van ons het grootste nadeel. Ik zit te denken om voor de omni te gaan, gezien de Kaiser toch echt een k*t resolutie heeft wat betreft surfen en andere apps waar minimaal een VGA resolutie gewenst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Djerique schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:37:
Dit vinden de meesten van ons het grootste nadeel. Ik zit te denken om voor de omni te gaan, gezien de Kaiser toch echt een k*t resolutie heeft wat betreft surfen en andere apps waar minimaal een VGA resolutie gewenst is.
Andere apps zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
emulators die lekker op VGA draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Djerique schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:15:
[...]
emulators die lekker op VGA draaien
bwah dat vind ik nu nie zo belangrijk precies.
Dus dat standaard scherm zal wel voldoen voor me:) die gps is belangrijker dan die vga resolutie voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Jongens (en meisjes),

Hier weer 'n leuke review, met waarschijnlijk de final ROM (in het Italiaans, waar vertalen vaak de laatste stap is, dus vandaar dat ik denk dat deze ROM 100% is!!!)

http://www.pocketpcitalia...iser--la-preview-di-pock/

Nog even mensen... nog even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ze hebben tot november.. dan verloopt mijn abbo.. :P

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:55:

Hier weer 'n leuke review, met waarschijnlijk de final ROM (in het Italiaans, waar vertalen vaak de laatste stap is, dus vandaar dat ik denk dat deze ROM 100% is!!!)

http://www.pocketpcitalia...iser--la-preview-di-pock/
In de eerste alinea staat dat ze lang hebben moeten wachten en dat ze hopen dat het apparaat snel in september in Italie gelanceerd gaat worden...

Vervelend bericht want nu moet ik waarschijnlijk zonder die Kaiser op vakantie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Crusader schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:54:@Troxel...
[...]
Heb je toevallig ergens rechtstreekse links naar die Toshiba G900 problemen? Ben toch wel nieuwsgierig geworden naar de G900 namelijk.
Ik ben ook zeer benieuwd naar die link, aangezien ik waarschijnlijk voor de Toshiba G900 ga.

(Dit i.v.m. dat ik nu een nieuw toestel nodig heb en de Kaiser pas ergens in november uitkomt. Bovendien is de enige minpunt v/d Kaiser(de resolutie) mij net een TE groot minpunt, gezien ik graag op een acceptale resolutie wil surfen i.p.v. de extreem lage 320x240.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Djerique schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:47:
[...]
Ik ben ook zeer benieuwd naar die link, aangezien ik waarschijnlijk voor de Toshiba G90o g.

(Dit i.v.m. dat ik nu een nieuw toestel nodig heb en de Kaiser pas ergens in november uitkomt. Bovendien is de enige minpunt v/d Kaiser(de resolutie) mij net een TE groot minpunt, gezien ik graag op een acceptale resolutie wil surfen i.p.v. de extreem lage 320x240.)
Waarom bold? 't is zo ook wel te lezen hoor...? :/

Je zegt 't trouwens verkeerd, je wilt op een hogere resolutie surfen dan op dit moment mainstream is... :>

* Rowdy.nl wordt moe al al die mensen die zeuren over dat ze een andere phone willen met een hogere resolutie...

Ga dan ff in het topic van de desetreffende phone mauwen posten over de brakke specs en de geweldige resolutie? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Phoe phoe... ik heb de hele thread gelezen. Ik heb niet alles onthouden maar wel de kern ;)

Mijn Telfort abonnement loopt in januari af, dus mag in november verlengen en met korting een nieuw toestel aanschaffen. Ik weet nog niet wat ik doe; verlengen of opzeggen. Na alle gedoe van afglopen jaar met Telfort/KPN... :/

Ik heb geen databundel, maar ik gebruikte wel EDGE. Nu zit ik dus weer op het langzame GPRS.
Eens kijken wat Telfort tegen die tijd op telecommunicatie gebied te bieden heeft.

Zowiezo neem ik een un-brandend toestel, voor mij nóóit meer een branded toestel! Ooit eens een K750i branded toestel gekregen van verzekering (terwijl mijn eigen dat niet was) en ik vond het niks.

Nu na het lezen van dit topic begin zie ik HTC Kaiser wel als een volwaardige opvolger van mijn Qtek S200. :9 Hoewel de Omni er ook errûg goed uitziet, maar waarschijnlijk te lomp zal zijn.

Morgen maar eens kijken of ik meer informatie kan vinden over de i-mate Ultimate 7150
Maar hoe zal de kwaliteit nu van i-mate zijn, aangezien zij niet meer devices van HTC betrekken...

[ Voor 12% gewijzigd door Mini Poeper op 01-08-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels is de 4550 ook toegevoegd bij de verwachte toestellen van belcompany
http://www.belcompany.nl/.../verwachte_toestellen.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Laatst online: 12:41
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:20:
inmiddels is de 4550 ook toegevoegd bij de verwachte toestellen van belcompany
http://www.belcompany.nl/.../verwachte_toestellen.htm
Ik snap niet dat ze niet overal dezelfde foto gebruiken, dit is weer een hele oude, op die pagina van yahoo staat weer een andere met de blauwe toetsen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij expansys.be staat er voor de kaiser
Op voorraad bij onze leverancier - 5dagen

http://www.expansys.be/p.aspx?i=154149

zou wel leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:51:
bij expansys.be staat er voor de kaiser
Op voorraad bij onze leverancier - 5dagen

http://www.expansys.be/p.aspx?i=154149

zou wel leuk zijn!
Wederom het expansys verhaal. Weinig goeds vanuit die store. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
DaannO schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:53:
Ik denk niet dat ze zo slecht zijn als bij Central Point ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
DaannO schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:53:
[...]

Jij nog een update van de toestelverwachtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bobo89 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:23:
[...]

Jij nog een update van de toestelverwachtingen?
Check mn sig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

:/

Beide week 36 dus. (Shift/Kaiser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
Auw, zo ineens vijf weken erbij ;( :'(

waarom staat de Elf nog niet op Released (week 26)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op expansys.be staat er nu "Op voorraad bij onze leverancier - 4 Dagen
Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 6 dagen geleverd worden. Vul je email adres in voor voorraad"

het zakt dus elke dag.....zou het kunnen......betwijfel het eigenlijk...maar ja, je weet nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
Bij expansys.nl staan nu twee versies: EU en DE. EU inderdaad 4 dagen, de DE versie vanaf 5 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bobo89 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:19:
[...]

Auw, zo ineens vijf weken erbij ;( :'(

waarom staat de Elf nog niet op Released (week 26)?
Typo, moet released zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Bobo89 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:16:
Bij expansys.nl staan nu twee versies: EU en DE. EU inderdaad 4 dagen, de DE versie vanaf 5 september.
De eu nu ook 5 september
Beschikbaarheid: Verwachte datum Woensdag 5 September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:31:
Ik heb geen databundel, maar ik gebruikte wel EDGE. Nu zit ik dus weer op het langzame GPRS.
Eens kijken wat Telfort tegen die tijd op telecommunicatie gebied te bieden heeft.
Bij Telfort heb je voor 9,95 een databundel van 1100 MB. Dat is al sinds vorig jaar, toen je gebruik kon maken van EDGE. Sinds de overname van KPN, en daarmee de verdwijning van EDGE, mag je echter UMTS gebruiken binnen je bundel. :) (snelheid is geloof ik wel geknepen maar nog altijd sneller dan EDGE).

Mijn abonnement verloopt begin januari, wat betekent dat ik per oktober kan verlengen. Ik hoop dus dat Telfort de Kaiser gaat verkopen, want dan verleng ik en blijf ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:16:
[...]

Bij Telfort heb je voor 9,95 een databundel van 1100 MB. Dat is al sinds vorig jaar, toen je gebruik kon maken van EDGE. Sinds de overname van KPN, en daarmee de verdwijning van EDGE, mag je echter UMTS gebruiken binnen je bundel. :) (snelheid is geloof ik wel geknepen maar nog altijd sneller dan EDGE).

Mijn abonnement verloopt begin januari, wat betekent dat ik per oktober kan verlengen. Ik hoop dus dat Telfort de Kaiser gaat verkopen, want dan verleng ik en blijf ik. ;)
Mijn Abo verloopt ook 2 Januari en ik had vorig jaar begin september een nieuwe via T-Mobile Klanten service was toen wel 2 jaar klant dus hoop het dit jaar ook te regelen. _/-\o_ . als hij in September uit komt mooi verjaardags kado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het hier stil! ;) Om de stilte te doorbreken heb ik maar even een rondje langs de Nijmeegse velden gedaan om te kijken wie wat weet over de Kaiser (P4550).

Telfort Shop
De fysieke winkels van Telfort verkopen geen HTC-telefoons; alleen de webshop doet dat. De dame bij de Telfort-winkel kon me dan ook niet vertellen of de webshop de Kaiser gaat verkopen. Mailtje naar de webshop is onderweg.

Vodafone CityPoint
Vodafone verkoopt al een aantal HTC-telefoons, en de verkoper verwachtte de P4550 in oktober. Maar hij gaf me niet het gevoel dat ie wist waar ie het over had. So discard this one. ;) Wel wist ie dat volgende maand de Touch eraan komt bij Vodafone. Who cares! :)

T-Mobile
Chick achter de balie bevestigt dat er een T-Mobile MDA Vario III onderweg is, maar wanneer weet ze niet, en ze weet ook niet welke telefoon het oorspronkelijk is, ook al weten wij wel beter met plaatjes van die lelijke gerebrande Vario. Ze was heel erg defensief; blijkbaar is dat normaal als je als vrouw in een mannenwereld achter de balie staat en je lastige vragen krijgt. Ook al was de Telfort-chick een stuk relaxter.

Hi
De leukste mensen vind je toch bij de Hi-shops, vind ik. Deze verkoper gaf aan dat Hi steeds meer HTC-telefoons in het assortiment opneemt, en verwacht bovendien eind augustus/begin september een hele zwik nieuwe HTC's, waaronder de Touch. Ik moest volgende maand maar 'ns terugkomen, dus dat zal ik doen. :)

BelCompany
Wat een aanfluiting. Niemand kende het toestel en dus gingen ze gauw even spieken op www.pdadb.net. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze het toestel momenteel niet in de verkoop hebben. Verwachtingen zijn er ook niet.

The Phone House
De verkoper zei het toestel te kennen en zelfs te verkopen. Toen had ik al het idee dat ie de P4550 verwarde met de P4350. En dat klopte dan ook. De P4550 verkocht ie niet, want hij stond niet in het kassa-systeem. Yeah, go figure!

T for Telecom
De verkoper was in z'n eentje, maar dat maakte niet uit in een lege winkel. Deze verkoper wist me met zekerheid te vertellen dat de Kaiser uitkomt in Q3. Maar dat wisten wij ook.

Conclusie: het moet haast wel dat T-Mobile 'm gaat verkopen, en ook (de verkoper van) Vodafone zegt 'm te krijgen. Hi verwacht later deze maand nieuwe HTC-telefoons, maar welke weten ze niet. Telfort blijft het vaagst in deze kwestie, en de non-operatorwinkels als BelCompany, The Phone House en T for Telecom zijn ronduit waardeloos qua informatie.

Tot zover! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
BelCompany krijgt hem begin Sepember. Maandag staat hij in mn verwachtingen en dat is zo goed als zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:37:
Conclusie: het moet haast wel dat T-Mobile 'm gaat verkopen, en ook (de verkoper van) Vodafone zegt 'm te krijgen. Hi verwacht later deze maand nieuwe HTC-telefoons, maar welke weten ze niet. Telfort blijft het vaagst in deze kwestie, en de non-operatorwinkels als BelCompany, The Phone House en T for Telecom zijn ronduit waardeloos qua informatie.

Tot zover! :Y)
Zoals ik al eerder zei, T-Mobile krijgt 'm in september. Dus dat punt is een zekerheid en geen "moet haast wel" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddagtoevallig nog geïnformeerd bij Vodafone City Point Nijmegen over de nieuwe P4350, de verkoper adviseerde me nog een maandje te wachten omdat ze dan de P4550 en de Touch zouden krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FC_
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

FC_

Ik had al een paar dagen terug een mailtje gestuurt naar smartphoneshop.nl (Hetzelfde als pdashop.nl), hier het resultaat:
Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'HTC P4550'.

Helaas hebben wij nog geen informatie over de HTC 4550 wat betreft levertijd en eventuele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ontving eergisteren een vergelijkbare mail terug.

Stel trouwens dat BelCompany hem inderdaad krijgt en ik verleng bij hen mijn abonnement, krijg ik dan korting op het toestel? Of doen ze dat alleen als mijn operator een deal heeft met HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
He jongens,

Nog eventjes (max een maandje of zo) wachten en dan maar kopen kopen kopen !! :P

Kort vraagje, op de website van expansys wordt ie in de "EU" versie verkocht (als pre-order al 'n tijdje) met de sub titel "english".... wat betekent dat? Dat ie niet op de Nederlandse taal ingesteld kan worden? Dat zal toch wel?! Of betekent 't alleen dat je gebruiksaanwijzing e.d. in het engels is? Voor de info:

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=154149

Thnx alvast voor de verheldering!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Bij Windows Mobile kun je de taal niet veranderen.
Als het een Engelse ROM is, is je PDA engelstalig.

Je kunt wel de 'locale' veranderen waardoor je bijvoorbeeld nederlandse tijd-, datum- en valutanotatie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Wees blij met een engelstalig OS, de vertalingen zullen weer overheerlijk verkracht worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
uhh, in windows mobile 6 (heb ik op mijn s710) kan ik gewoon de taal veranderen hoor !?!?!

stond standaard op engels, nu op nederlands... gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hmm.... dus beetje verschillende meningen...? Want mijn oude smartphone (motorola mpx220) kon ik ook de taal veranderen van EN naar bijvoorbeeld NL of DE of wat je ook wilde... is dat echt niet mogelijk met die expansys aanbiedt? Want ik zie van heel veel telefoons op die website alleen maar de "EU english" versie verkocht worden....

Wie weet raad?!

edit: Ik heb ff mailtje naar expansys gestuurd, kijken wat ze zeggen...

[ Voor 11% gewijzigd door Troxel op 05-08-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is taal wijzigen blijkbaar een feature vanaf Windows Mobile 6, want 5 kon het in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:28:
Dan is taal wijzigen blijkbaar een feature vanaf Windows Mobile 6, want 5 kon het in ieder geval niet...
Het is in ieder geval geen standaard feature van WM6. De standaard rom images van MS, ook die voor de device emulator (mobile emulator voor developers) zijn voor een specifieke taal.
Wat een andere fabrikant er eventueel bijgehackt heeft zou ik niet weten, maar standaard kan het dus niet. Het rom image zou ook veel te groot worden als de teksten voor meerdere talen erin zou moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
die expansys ... heeft die goeie prijzen? Ik zou al wel willen pre orderen want ik heb geen zin om nog een 2 weken te wachten als ik uit verlof kom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

De taal kan alleen veranderd worden bij WM6 Standard. Dus de "voormalige" Smartphone versie. Deze is standaard in verschillende talen op je toestel aanwezig. De voormalige Pocket PC versie van WM, dus nu de WM6 Professional versie, deze versie voor touch screen devices wordt in één taal op het toestel gezet. De EU versie is dus eigenlijke een UK-Engelse versie (dus niet US-Engels). Hierop zit geen Nederlands en je kunt ook t9 niet op Nederlands zetten. Alleen inderdaad de lokalizatie zoals tijd/datum aanduiding en hoe getallen en valuta moeten worden weergegeven kun je naar Nederlands zetten.

WM6 biedt overigens wel de mogelijkheid om bij een hard reset (dus niet een soft boot) een andere taal te kiezen. Voorwaarde is dat er meerdere talen op het toestel aanwezig zijn. Het is dus niet mogelijk om ergens in het menu via een instelling de taal te wijzigen. Alleen bij een hard reset krijg je de vraag in welke taal je je toestel wilt hebben.

Ow... Expansys? Ik vindt het grote oplichters. Los van een veels te hoge prijs die ze vragen is hun voorraad systeem ook (bewust) waardeloos. Ze geven je de mogelijkheid om te pre-orderen met de toezegging dat het toestel er over x-dagen is. 1 Of 2 dagen voordat dag-x er is wordt ineens de datum weer met een aantal weken verschoven. Jij hebt ondertussen al enkele honderden Euro's aan hen betaald (denk es aan de rente die ze vangen van al die potentiële kopers aan wie ze nog niet leveren), maar wordt gedwongen te wachten tot ze het toestel eindelijk hebben. Ondertussen loopt half Nederland al met het toestel, want daar is het ondertussen gewoon bijna overal te verkrijgen. Jij gaat niet nog eens eerst een paar honderd Euro betalen elders.
Wat ronduit hufterig is van Expansys? Ze claimen slechts ééns in de 14 dagen retourboekingen te doen. Natuurlijk net geweest als jij ze laat weten dat ze jouw geld terug moeten storten omdat ze toch niet leveren. Dus nog eens 14 dagen naar iedereen met jouw toestel kijken dat jij nog steeds niet hebt. Overigens is dit verhaal uit eigen ervaring. 2 Keer hebben ze me zo genaaid, mij gebeurt het niet nog eens. Vergelijkbare ervaringen kun je meer vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door roma0803 op 05-08-2007 22:53 ]

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

roma0803 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:46:
Ow... Expansys? Ik vindt het grote oplichters. Los van een veels te hoge prijs die ze vragen is hun voorraad systeem ook (bewust) waardeloos. Ze geven je de mogelijkheid om te pre-orderen met de toezegging dat het toestel er over x-dagen is. 1 Of 2 dagen voordat dag-x er is wordt ineens de datum weer met een aantal weken verschoven. Jij hebt ondertussen al enkele honderden Euro's aan hen betaald (denk es aan de rente die ze vangen van al die potentiële kopers aan wie ze nog niet leveren), maar wordt gedwongen te wachten tot ze het toestel eindelijk hebben. Ondertussen loopt half Nederland al met het toestel, want daar is het ondertussen gewoon bijna overal te verkrijgen. Jij gaat niet nog eens eerst een paar honderd Euro betalen elders.
Wat een flauwekul en onnodige zwartmakerij.

Quote van de Expansys site:
Pre-orderen:

Als u nu een bestelling plaats voor een product dat tijdelijk niet op voorraad is, halen we niets van uw credit card en sturen we niets op. Pas met een bevestiging van u dat het product nog steeds gewenst is wanneer het product wel weer voorradig is, onder ...
En wil je tóch een pre-order plaatsen, dan kun je simpelweg niet eens betalen, want je krijgt deze mededeling bij de "kassa":
Deze bestelling bevat pre-order producten. Er wordt contact met u opgenomen wanneer deze producten worden vrijgegeven
.

[ Voor 9% gewijzigd door Crusader op 06-08-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Dat geldt alleen indien je met credit card betaalt en daarmee wil/kan niet iedereen betalen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

roma0803 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 07:24:
Dat geldt alleen indien je met credit card betaalt en daarmee wil/kan niet iedereen betalen.
De melding "Deze bestelling bevat pre-order producten. Er wordt contact met u opgenomen wanneer deze producten worden vrijgegeven" komt anders ook indien je op een andere manier wilt betalen.
Kortom, het ging mij er om dat je een beetje ongefundeerd overkwam. Mensen hebben een keuze. Als ze niet willen of kunnen betalen met creditcard dan is dat hun probleem, niet die van Expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel

WM6 biedt overigens wel de mogelijkheid om bij een hard reset (dus niet een soft boot) een andere taal te kiezen. Voorwaarde is dat er meerdere talen op het toestel aanwezig zijn. Het is dus niet mogelijk om ergens in het menu via een instelling de taal te wijzigen. Alleen bij een hard reset krijg je de vraag in welke taal je je toestel wilt hebben.
Maar dan blijft het nog de vraag dus of de EU english versie de NL taal laat zien bij een hard reset.... Want wil echt 't liefste de NL taal erop. Maar dan toch maar ff wachten op de echte NL versie... hoelang zal die na de eerste release beschikbaar zijn?!

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die wel een Sirfstar 3 chip willen en geen toetsenbordje is de Asus p750 echt ideaal! Hij heeft ook een snellere processor (Intel 520 MHz) Komt volgende maand uit volgens pdadb! Maar er valt weinig te vinden over ASUS telefoons, heeft iemand hier ervaring mee?

http://pdadb.net/index.ph...acomparer&id1=733&id2=804

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Heb jij aandelen Asus ofzo? * DUX duwt klaze terug naar het Asus-topic :p

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Om nog even terug te komen op het EU / NL verhaal... ik kreeg dit terug (ja van Expansys, laten we daar niet over beginnen!):
Goedemiddag,

De P4550 is niet omteschakelen naar nederlands. De eerste versies zijn verwacht voor eind augustus, rond begin september zullen alle versies verkrijgbar zijn.

met vriendelijke groet,

eXpansys-Nomatica Nederland
Dus voor de NL gasten (waaronder ikke) wordt het toch nog even ietsjes langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
Hmm.. zie dit topic op Bengalboy.com, heet de HTC Kaiser/HTC P4550 nu de HTC Tytn II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:32:
Dus voor de NL gasten (waaronder ikke) wordt het toch nog even ietsjes langer wachten.
Ben benieuwd of de Nederlandse versie van Windows Mobile 6 wél voldoende getest is op taal. WM5 was echt om te huilen. Eigenlijk verwacht ik dezelfde problemen voor WM6, vandaar dat ik liever de Engelse versie neem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobo89 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:01:
Hmm.. zie dit topic op Bengalboy.com, heet de HTC Kaiser/HTC P4550 nu de HTC Tytn II?
Interessant; de tekst die in dat topic staat is op meerdere sites te vinden, zoals hier:
http://smartmobilegadgets...ltimate-mobile-companion/

Maar ik kan er geen officiële HTC-bron bij vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Ow... Expansys? Ik vindt het grote oplichters. Los van een veels te hoge prijs die ze vragen is hun voorraad systeem ook (bewust) waardeloos.
Is er een andere shop dat jullie aanraden die goeie prijzen heeft?

Ik wil de engelse phone. Al vind ik het dan wel spijtig dat je geen nederlands woordenboek hebt ... ook geen spellingscontrole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
HTC Kaiser 120 en 110. enige verschil is dat de HTC Kaiser 120 microSDHC en een tweede camera ondersteund. De Vario 3 wordt een Kaiser 120. Dat komt goed uit.

http://www.pdadb.net/inde...r&id1=808&id2=791&id3=733

[ Voor 4% gewijzigd door The D op 06-08-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUX schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:43:
Heb jij aandelen Asus ofzo? * DUX duwt klaze terug naar het Asus-topic :p
De p4550 is ook bijster interessant, maar ik kan geen asus topic vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
Heb van die TyTN II eens aan Paul van Modaco gevraagd en die wist nog van niks.. het lijkt er ook op alsof de Vodafone versie bekend is, zie: http://www.modaco.com/index.php?act=findpost&pid=835208

Zie hier het nieuws: http://www.modaco.com/long-HTC-P4550-great-t257912.html

[ Voor 16% gewijzigd door Bobo89 op 06-08-2007 17:21 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.