Geloof ik niet zo in, denk niet dat ze eerst een "nieuwe" TyTN gaan introduceren met WM6. Als ze hem al standaard met WM6 gaan uitbrengen denk ik niet dat de Kaiser daar veel vertraging van gaat ondervinden. Een Wm6 upgrade zal niet al te veel mensen nu nog een TyTN laten kopen als ze weten dat de kaiser al klaar staat in de coulissen. Op de productsheets van T-Mobile Germany was al september te zien, denk dat ze zich daar gewoon aan houden.
Ook Q1 2008 doe ik als onzin af, KS dame weet niet waar ze het over heeft. Ik werd nl afgelopen week gebeld met het verzoek te verlengen, ik gaf aan nog even op de Vario III te wachten. De dame wist van het bestaan af maar kon nog geen termijn geven. gezien het normale (lage) kennis niveau van standaard KS mensen hebben ze echt geen inzicht in dit soort zaken en zouden ze, als de Vario III pas in 2008 komt, totaal niet weten waar ik het over had.
Ik houd me liever aan de voorspellingen van Daanno, weet niet waar ie nu op staat en week 31 lijkt me erg snel (nl volgende week al), maar hij is denk ik beter op de hoogte dan KS dames. edit: ik realiseer me net dat Vario III en kaiser natuurlijk niet hetzelfde zijn, Daanno verwacht de Kaiser in week 31, niet de Vario III, maar goed.
PS Daanno, nog een update van je voorspelling omtrent de ETA van de Vario III?
[
Voor 50% gewijzigd door
koksie op 18-07-2007 10:23
]