half uurtje geleden nog niet:koksie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:52:
@ Crusader: prijs staat via jouw link nu op 623e, wel degelijk verhoogd dus.
Maar het zal mij niets verbazen als ze alsnog de prijzen omhoog gooien
@koksie: had je berichtje niet gezien... toevallig.
@DenkHenk: prettige wedstrijd, ik hoop echt dat je 'm gaat krijgen voor die prijs. Schakel maar vast je rechtsbijstandverzekering in
[ Voor 30% gewijzigd door Crusader op 27-08-2007 14:13 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Toch even T-Mobile gebeld wat blijk je mag je abbonement via de t-mobiole winkel en via de telefoon 4 maanden vooraf verlengen en via andere shops 3 maanden. Ze hadden daar zelf nog geen informatie over de mda vario 3. Maar ik werd doorverwezen naar de pda shop voor de specs. Terwijl de pda shop geen t-mobile abbos verkoopt.
Klopt, had 't idd ook net gezien... Had even zitten spieken toen, bij verleningen van huidge abbo zou ik 180 kwijt zijn. Nu 270...Djerique schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:00:
[...]
half uurtje geleden nog niet:
[afbeelding]
Wat ik me nu afvraag of diegenen die em net al besteld hadden bij 2call (Zoals bv denkhenk) 'm nu wel tegen de goedkope prijs krijgen of ze bij moeten betalen?
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
GVD! Ik zat er ook over te denken. Dan toch maar gsmbox.
Toch raar. De toestelprijs is nog lager dan bij gsmbox/algebeld, maar toch zijn de totale kosten hoger. Ik denk dat die anderen meer toestelkorting geven.
Bij welke provider zal dit nog mogelijk zijn???nmgn231 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:03:
Je sluit een 2jarig flex20 abo af (kreeg daar bijvoorbeeld een vario bij)
Openingsaanbieding: 50% korting op abo kosten.
Je krijgt verspreid over 2 jaar €480 beltegoed en betaald daarvoor €240.
Dan bel je alle belminuten op naar bijvoorbeeld mollie.
gesprek kost €1,30 uitbetaling is €0,84
(480/1,30)*0,84= €310,-
310-240= €70,- cadeau en de telefoon natuurlijk
Ja, de HTC variant is de meest complete met twee camera's, 1x 3 MP aan de achterkant en 1x VGA aan de voorkant voor videobellen.Anoniem: 212686 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:57:
Ja, maar ik wil hem gewoon zonder abbo kopen. Dus gewoon los, het HTC model?
Deze komt maar uit in 1 variant? met de 2 camera's?
@Djerique: verlengingskortingen hangen ook af van de categorie waarin je valt ( hoe meer je betaalt, hoe aardiger ze je natuurlijk vinden). Ik heb gewoon ingelogd ( kan mijn abo inmiddels verlengen) en gekeken wat de prijzen waren bij verlenging. Vervolgens vergeleken met de prijzen bij een nieuw abonnement en kwam echt veel goedkoper uit bij verlenging.
al je belminuten opsparen bij orange en dan kan je over 2jr cashenBij welke provider zal dit nog mogelijk zijn???
Maar het lijkt me niet echt een serieuze optie tegenwoordig.
Kan je me url geven waar het staat? Ik heb tientallen websites bekeken en verlenging was of gelijk of duurder dan een nieuw abonnement.koksie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:20:
@Djerique: verlengingskortingen hangen ook af van de categorie waarin je valt ( hoe meer je betaalt, hoe aardiger ze je natuurlijk vinden). Ik heb gewoon ingelogd ( kan mijn abo inmiddels verlengen) en gekeken wat de prijzen waren bij verlenging. Vervolgens vergeleken met de prijzen bij een nieuw abonnement en kwam echt veel goedkoper uit bij verlenging.
Gewoon bij de T-Mobile webshop zelf. Ik kan mijn abo inmiddels verlengen, dus als ik inlog by My T-Mobile en kies voor contractsverlenging kan ik kiezen uit toestel/abo combi's. Natuurlijk is de Vario III er nog niet, maar als ik kies voor de Vario II zie ik dat het, afhankelijk van het abo, tussen de 70 (Relax web 100 1 jr) en 220 (Relax web 300 1 jr) euro scheelt. Ik ga ervanuit dat dezelfde verschillen ook voor de vario III gaan gelden, tenzij opeens precies voor die telefoon het hele systeem op de schop gaat, maar dat lijkt me sterk.
Vaak is verlengen bij T-mobile zelf goedkoper dan via een andere webshop in mijn ervaring. Zeker bij goedkopere abo's ( 100-150 min), T-Mobile hanteert daarbij namelijk dezelfde toestelkorting voor verlengers als bij een 300 min abo. Webshops kunnen dat niet, dus zeker als je een 100 of 150 min abo wilt verlengen krijg je de meeste korting bij onze roze broeders van T-Mobile zelf. Voor hogere belbundels wordt het gat kleiner, maar blijft T-Mobile over het algemeen goedkoper.
Voorbeeld: 1 jaar relax 100 verlengen met Vario II: T-Mobile: 280e, smartphonestunts 355 e. Bij hogere abo's zijn webshops soms goedkoper, maar het loont zeker de moeite T-mobile eens te bekijken. Ook bieden de T-mobile shops soms nog meer voordeel dan de T-Mobile website of Klantenservice, doordat ze 50 e extra korting geven als je PIT neemt.
Vaak is verlengen bij T-mobile zelf goedkoper dan via een andere webshop in mijn ervaring. Zeker bij goedkopere abo's ( 100-150 min), T-Mobile hanteert daarbij namelijk dezelfde toestelkorting voor verlengers als bij een 300 min abo. Webshops kunnen dat niet, dus zeker als je een 100 of 150 min abo wilt verlengen krijg je de meeste korting bij onze roze broeders van T-Mobile zelf. Voor hogere belbundels wordt het gat kleiner, maar blijft T-Mobile over het algemeen goedkoper.
Voorbeeld: 1 jaar relax 100 verlengen met Vario II: T-Mobile: 280e, smartphonestunts 355 e. Bij hogere abo's zijn webshops soms goedkoper, maar het loont zeker de moeite T-mobile eens te bekijken. Ook bieden de T-mobile shops soms nog meer voordeel dan de T-Mobile website of Klantenservice, doordat ze 50 e extra korting geven als je PIT neemt.
Dat klopt helemaal maar, dan zit je dus wel met een Vario en T-mobile meuk, bij een webshop kun je je T-mobile abbo verlengen en een HTC nemen.koksie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:24:
Vaak is verlengen bij T-mobile zelf goedkoper dan via een andere webshop in mijn ervaring.
Ik begin toch wel te twijfelen tussen de Kaiser en de G900 (dát scherm!), ik doe namelijk toch niks gps.
Tja, ieder heeft zijn eigen voorkeuren. Dat scherm is idd erg mooi (niet klapbaar), maar het gebrek aan interne gps doet mij niet overstag gaan. De snellere processor zal nodig zijn om dat scherm draaiende te houden en tevens zal de accu sneller leeg getrokken worden. Bovendien is de camera 2mp zonder autofocus.
Klopt ook. Ik heb altijd T-mobile versies gehad, de software is eenvoudig te de-customizen en als de eerste ROMs beschikbaar zijn is er zo een non-T-mobile Rom opgeflasht. Voor mij is de Vario III dus gewoon een goedkopere mogelijkheid om een kaiser te gebruiken, het uiterlijk vind ik meestal even mooi of mooier (Vario II!). Maar goed, dat is een heel persoonlijk en smaakgebonden iets. Ik kan me voorstellen dat anderen liever een HTC heeft, Mijn verhaal gaat dus waarschijnlijk alleen op voor T-mobile branded toestellen, tenminste, voor zover ik heb nagekeken. Excuses voor deze onduidelijkheid van mijn kant.Rob-Pol schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:05:
[...]
Dat klopt helemaal maar, dan zit je dus wel met een Vario en T-mobile meuk, bij een webshop kun je je T-mobile abbo verlengen en een HTC nemen.
Wat betreft die processor geef ik je helemaal gelijk. GPS gebruik ik toch niet...limboroger schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:36:
Tja, ieder heeft zijn eigen voorkeuren. Dat scherm is idd erg mooi (niet klapbaar), maar het gebrek aan interne gps doet mij niet overstag gaan. De snellere processor zal nodig zijn om dat scherm draaiende te houden en tevens zal de accu sneller leeg getrokken worden. Bovendien is de camera 2mp zonder autofocus.
In mijn huidige S200 is de camera al twee maanden na aanschaf al kapot gegaan. Ik heb deze maar heel af en toe gemist.
Yep hier ben ik het met je eens en als je belt naar de klanten service krijg je soms een betere korting. Ik had mijn abo verlengd met toen de nieuwe Sony cybershotphone. Deze was 100 euro met een 400 minuten abo en ik kreeg hem gratis. Dus ik bel tegenwoordig altijd naar T-Mobile voor mijn verlenging en ga nu al het 4de jaar in als T-Mobile klant.koksie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:26:
[...]
Klopt ook. Ik heb altijd T-mobile versies gehad, de software is eenvoudig te de-customizen en als de eerste ROMs beschikbaar zijn is er zo een non-T-mobile Rom opgeflasht. Voor mij is de Vario III dus gewoon een goedkopere mogelijkheid om een kaiser te gebruiken, het uiterlijk vind ik meestal even mooi of mooier (Vario II!). Maar goed, dat is een heel persoonlijk en smaakgebonden iets. Ik kan me voorstellen dat anderen liever een HTC heeft, Mijn verhaal gaat dus waarschijnlijk alleen op voor T-mobile branded toestellen, tenminste, voor zover ik heb nagekeken. Excuses voor deze onduidelijkheid van mijn kant.
Heeft iemand nog iets gehoord van de release datum van de TyTN II ? Expansys (http://www.expansys.be/p.aspx?i=154149) blijft aftellen : Beschikbaarheid: Op voorraad bij onze leverancier - 8 Dagen
Ik heb een kameraad die in een computerwinkel werkt waar ze HTC kunnen bestellen, hij ging ook nog eens horen bij zijn leverancier. Mocht ik meer vernemen dan post ik het zeker hier.
Ik hoop dat ik hem heb voor 22 september, dan vertrek ik op vakantie
Ik heb een kameraad die in een computerwinkel werkt waar ze HTC kunnen bestellen, hij ging ook nog eens horen bij zijn leverancier. Mocht ik meer vernemen dan post ik het zeker hier.
Ik hoop dat ik hem heb voor 22 september, dan vertrek ik op vakantie
Finally?: http://www.connexie.nl/ac..._presenteert_tytn_ii.html
Staat mooi dat ie gereleased is, maar op de site van HTC is nog niks te bekennen...?
Staat mooi dat ie gereleased is, maar op de site van HTC is nog niks te bekennen...?
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Optimisten, dat zijn het :):)Rowdy.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:26:
Finally?: http://www.connexie.nl/ac..._presenteert_tytn_ii.html
Anoniem: 231273
Op smartphonestunts.nl is die inmiddels ook ter bestellen zowel de NL als de UK versie!
Mja "Binnenkort leverbaar"Anoniem: 231273 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:01:
Op smartphonestunts.nl is die inmiddels ook ter bestellen zowel de NL als de UK versie!
Zondag was die al te pre-orderen daarAnoniem: 231273 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:01:
Lees net de spits hier op kantoor, staat er een klein iets over digitale communicatie in, en wat voor plaatje staat erbij?
[ Voor 12% gewijzigd door Harmsen op 28-08-2007 10:15 ]
What a fine day for Science! | Specs
Deze mailwisseling heb ik gehad met die EIKELS van 2call
Van: 2Call.nl [mailto:info@2call.nl]
Verzonden: dinsdag 28 augustus 2007 11:12
Aan: Djerique
Onderwerp: RE: Prijswijziging HTC P4550 EN GPS-PDA
Goedemorgen,
Dat is ons probleem inderdaad.
Daar wordt momenteel een oplossing voor gezocht.
Met vriendelijke groeten,
Daniel de Boer
Sent: Monday, August 27, 2007 21:27
To: info@2call.nl
Subject: RE: Prijswijziging HTC P4550 EN GPS-PDA
Dan heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Hoe zit het met de andere mensen die hem wel voor €529,- hebben besteld?
Verzonden: maandag 27 augustus 2007 20:10
Goedendag,
Helaas is dat niet mogelijk. Die prijs was foutief en is dus ook verbeterd op de site.
Daniel de Boer
2Call B.V.
Sent: Monday, August 27, 2007 15:28
Subject: RE: Prijswijziging HTC P4550 EN GPS-PDA
Goedemiddag 2Call,
Er zijn al meerdere bestellingen gedaan voor de €529,- prijs. Ik neem aan dat deze mensen ook niet ineens een hogere prijs krijgen toegewezen.
Dat er een foutieve prijsmelding stond is jullie probleem, ik wou er een bestellen in die €529,- periode, maar het zou me niks verbazen dat die internet explorer error komt, door jullie prijswijziging.
Om deze redenen, dien ik hierbij alsnog het verzoek in om hem te bestellen voor €529,-
Met Vriendelijke Groeten,
Djerique
Verzonden: maandag 27 augustus 2007 15:07
Goedemiddag,
Helaas bleek er toch een foutieve prijs op de site te staan.
De momenteel vermelde prijs is de juiste.
Excuses voor de verwarring.
Daniel de Boer
2Call B.V.
Sent: Monday, August 27, 2007 14:09
Subject: Prijswijziging HTC P4550 EN GPS-PDA
Hallo 2Call,
Ik wou vandaag de “HTC P4550 EN GPS-PDA / simlock vrij” bestellen. Dit toestel werd aangeboden voor een prijs van €529,- en heb deze toen(nog geen uur geleden) in het winkelmandje toegevoegd(ik heb hiervan een screenshot toegevoegd).
Helaas gaf mijn internet explorer een error en na het opnieuw starten van internet explorer was de prijs ineens verhoogd naar €623,-
Hierbij wil ik alsnog de “HTC P4550 EN GPS-PDA / simlock vrij” bestellen, maar dan voor de eerst genoemde prijs van €529,-.
Met Vriendelijke Groeten,
Djerique
Dat is niet fijn (zachtjes uitgedrukt) voor je

[ Voor 4% gewijzigd door aerofreak op 28-08-2007 11:35 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Wel goedkoop bij smartphonestunts:
Zoals ik al eerder zei, wetgeving en praktijk zijn twee verschillende dingen. Zonder goede rechtsbijstand kom je hier niet uit. Vraag is of je al die rompslomp en maandenlange welles-nietes discussies wel aan wilt gaan. Ik had al lang eieren voor m'n geld gekozen.
De losse prijs van de HTC TyTN II (P4550) NL bedraagt € 649.00 inclusief BTW en verzendkosten.
Lees: daar lullen we ons wel uit.Van: 2Call.nl [mailto:info@2call.nl]
Verzonden: dinsdag 28 augustus 2007 11:12
Goedemorgen,
Dat is ons probleem inderdaad.
Daar wordt momenteel een oplossing voor gezocht.
Zoals ik al eerder zei, wetgeving en praktijk zijn twee verschillende dingen. Zonder goede rechtsbijstand kom je hier niet uit. Vraag is of je al die rompslomp en maandenlange welles-nietes discussies wel aan wilt gaan. Ik had al lang eieren voor m'n geld gekozen.
[ Voor 66% gewijzigd door Crusader op 28-08-2007 11:42 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Normaal voorzie je je als (web)winkel voor zo'n gevallen door te melden dat alle prijzen onder voorbehoud zijn van (druk)fouten.
Goedkoper (zelfs met verhoging) bij 2call... (€26,- goedkoper)
Zieliger vind ik het om te wijzen naar anderen met de boodschap: 'En zij dan?!'Crusader schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:38:
Lees: daar lullen we ons wel uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Mini Poeper op 28-08-2007 12:06 ]
Anoniem: 220300
Even update over mijn bestelling bij 2call.
De volgende mail werd mij net bezorgd;
Goedendag,
Voor uw order is momenteel de HTC P4550 NL GPS-PDA niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 3 à 5 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
2Call B.V.
Dit was het 2e mailtje van ze,het 1e ging over dat de aanvraag in behandeling was.
Nog geen woord gelezen over dat de prijs verkeerd op de site stond
De volgende mail werd mij net bezorgd;
Goedendag,
Voor uw order is momenteel de HTC P4550 NL GPS-PDA niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 3 à 5 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
2Call B.V.
Dit was het 2e mailtje van ze,het 1e ging over dat de aanvraag in behandeling was.
Nog geen woord gelezen over dat de prijs verkeerd op de site stond
Maar DJerique, naast het feit dat ze je leuke verhaaltje niet slikken, was het ook alleen nog maar het losse toestel dat zo geodkoop was. Ik ben zelf ook zoals gezegd naar een abbo aan het shoppen, en bij mijn berekening had ik de zelfde maandprijs bij 2call met een vodafoon basis 22,50 (150) als bij de GSMbox met een HI-20 (125). het enige voordeel was het hogere aantal belminuten bij 2call.
Dus A, je wil een los toestel > accoord, kut, dat scheelt je nu (wat was het?) 70 euro
maar B in combinatie met een abbo, is 2call lang niet de goedkoopste...
(verlengingen heb ik niet naar gekeken)
Mijn sheet:
Small werkt helaas niet op een tabel
Laatste regel van 2Call bevat dus de vorige toestelprijs. Door de prijsverhoging is deze dus niet meer interessant.
Een soortgelijk abbonement bij Algebeld is maar 1.40 duurder per maand tov de 'foute' 2call prijs (algebeld geeft ook toestelkorting bij aanschaf van een databundel)
Misschien helpt dit ook anderen
Dus A, je wil een los toestel > accoord, kut, dat scheelt je nu (wat was het?) 70 euro
maar B in combinatie met een abbo, is 2call lang niet de goedkoopste...
(verlengingen heb ik niet naar gekeken)
Mijn sheet:
Shop | Provider | Belminuten | Kosten | SMS | Databundel | Maandprijs | Duur Contract | Totaa | Korting | Contr.duur | Toestel prijs | Gem.Maand |
GSMBox | KPN HI 20 | 125 | 15 | 9.95 | 24.95 | 24 | 598.8 | 59.7 | 539.1 | 399 | 39.0875 | |
Algebeld | KPN HI 20 | 125 | 20 | 9.95 | 29.95 | 24 | 718.8 | 59.7 | 659.1 | 308 | 40.29583333 | |
Vodafoon Basis 150 | 150 | 18.95 | 2 | 9.5 | 30.45 | 24 | 730.8 | 4 | 726.8 | 249 | 40.65833333 | |
2Call | Vodafoon Basis 150 | 150 | 18.95 | 2 | 9.5 | 30.45 | 24 | 730.8 | 4 | 726.8 | 325 | 43.825 |
Vodafoon Basis 150 | 150 | 18.95 | 2 | 9.5 | 30.45 | 24 | 730.8 | 4 | 726.8 | 216 | 39.28333333 |
Laatste regel van 2Call bevat dus de vorige toestelprijs. Door de prijsverhoging is deze dus niet meer interessant.
Een soortgelijk abbonement bij Algebeld is maar 1.40 duurder per maand tov de 'foute' 2call prijs (algebeld geeft ook toestelkorting bij aanschaf van een databundel)
Misschien helpt dit ook anderen
[ Voor 62% gewijzigd door Angelus1753 op 28-08-2007 14:07 ]
Anoniem: 228038
Helaas Djerique, onder punt 5.2 van de Algemene Voorwaarden staat (zoals codemann al zei) dat prijswijzigingen/drukfouten niet aan hun te wijten zijn..5.2 Alhoewel 2Call steeds de nodige zorgvuldigheid betracht bij het communiceren en formuleren van haar aanbiedingen en prijzen, kan Opdrachtgever
hieraan nimmer enig gerechtvaardigd vertrouwen met betrekking tot de juistheid van de gegevens ontlenen, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is
overeengekomen.
Algemene Voorwaarden 2Call.nl
Dat kan wel maar als er iets ander in de Wet staat hebben ze dus dikke pech met hun algemene voorwaarden.Anoniem: 228038 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:56:
[...]
Helaas Djerique, onder punt 5.2 van de Algemene Voorwaarden staat (zoals codemann al zei) dat prijswijzigingen/drukfouten niet aan hun te wijten zijn..
Algemene Voorwaarden 2Call.nl
Maar dat is weer een andere verhaal eve terug naar de Kaiser. Ik ben het wachten zat. Wat is het grote verschil tussen de Vario2 en Vario 3. op geheugen en tilt na.
[ Voor 15% gewijzigd door The D op 28-08-2007 14:13 ]
Naast de semi-officiële aankondiging op Connexie, staat hij nu ook op gsmarena aangekondigd als TyTN II:
http://www.gsmarena.com/h...of_pocketpcs-news-300.php
@The D: Verschillen zijn TyTN II(Vario III) tov TyTN(Vario II):
Betere camera, nu 3mp met autofocus ipv 2mp zonder autofocus
Verdubbeling geheugen (zowel RAM als ROM), nu 128/256 ipv 64/128
Andere processor (eerst samsung 400mHz)
Windows mobile 6 ipv 5
Interne GPS
Snellere HSDPA nu 3,6 ipv 1,8
Kantelbaar scherm
Nieuwe gui (home screen)
Touchflo onderdeel
Er zullen zeker nog meer verschillen zijn, maar dit zal het in hoofdlijnen bevatten.
@Angelus1753: Ik heb ook een dergelijke sheet gemaakt. Geloof het of niet, maar ik denk dat ik 'm bij Belcompany ga kopen. Ik heb dan wel een specifieke wens: Vodafone 27,50 + internet. Ik ben al enige tijd voor een pocket phone pc aan het kijken en zij geven icm met een vodafone abo 27,50 2jaar veel korting: -420euro en als je internet pakt nog een 120 ervanaf. Bovendien is er bij navraag in de winkel meer korting op je maandelijkse uitgaven te bedingen dan op de site staat. Mocht je interesse hebben dan probeer ik het hier ook eens uit te werken.
http://www.gsmarena.com/h...of_pocketpcs-news-300.php
@The D: Verschillen zijn TyTN II(Vario III) tov TyTN(Vario II):
Betere camera, nu 3mp met autofocus ipv 2mp zonder autofocus
Verdubbeling geheugen (zowel RAM als ROM), nu 128/256 ipv 64/128
Andere processor (eerst samsung 400mHz)
Windows mobile 6 ipv 5
Interne GPS
Snellere HSDPA nu 3,6 ipv 1,8
Kantelbaar scherm
Nieuwe gui (home screen)
Touchflo onderdeel
Er zullen zeker nog meer verschillen zijn, maar dit zal het in hoofdlijnen bevatten.
@Angelus1753: Ik heb ook een dergelijke sheet gemaakt. Geloof het of niet, maar ik denk dat ik 'm bij Belcompany ga kopen. Ik heb dan wel een specifieke wens: Vodafone 27,50 + internet. Ik ben al enige tijd voor een pocket phone pc aan het kijken en zij geven icm met een vodafone abo 27,50 2jaar veel korting: -420euro en als je internet pakt nog een 120 ervanaf. Bovendien is er bij navraag in de winkel meer korting op je maandelijkse uitgaven te bedingen dan op de site staat. Mocht je interesse hebben dan probeer ik het hier ook eens uit te werken.
HTC to announce 4 new Smartphones and launch the HTC Shift at GITEX
(starting 8. September in Dubai, UAE)
It's not yet said which the four brand new Windows Mobile devices are but we might guess that it is the official announcement of the HTC TyTN II (HTC Kaiser), HTC Nike, maybe the HTC Polaris and hopefully the HTC Omni?
Bron: http://www.theunwired.net...ch-the-htc-shift-at-gitex
(starting 8. September in Dubai, UAE)
It's not yet said which the four brand new Windows Mobile devices are but we might guess that it is the official announcement of the HTC TyTN II (HTC Kaiser), HTC Nike, maybe the HTC Polaris and hopefully the HTC Omni?
Bron: http://www.theunwired.net...ch-the-htc-shift-at-gitex
[ Voor 4% gewijzigd door wiljums op 28-08-2007 15:17 ]
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Ik kom bij Algebeld ook het goedkoopste uit met mijn wensen:
Verlengen, 12 maanden, Telfort 280, databundel, 30 smsjes bundel = € 380,- betalen voor toestel
Verlengen, 12 maanden, Telfort 280, databundel, 30 smsjes bundel = € 380,- betalen voor toestel
[ Voor 7% gewijzigd door Mini Poeper op 28-08-2007 15:33 ]
En op de gewone site... http://www.europe.htc.com/en/products/htctytn2.html 
Voor mij maakt t niet uit (Orange 50), Afgebeld en 2Call beide 290 en Smartphonestunters 315... We wachten eens een paar weekjes, kijken wat Orange zelf aan de prijs doet...
Voor mij maakt t niet uit (Orange 50), Afgebeld en 2Call beide 290 en Smartphonestunters 315... We wachten eens een paar weekjes, kijken wat Orange zelf aan de prijs doet...
Woohoo dat klinkt goed! Nu nog een shop die hem op voorraad heeft
Ik hoop zo dat die HTC Home plugin in de extendedRom is geïnstalleerd, dan is deze ook niet te installeren.

Nee dat kan niet 'wel zijn' helaas.. Als jij een bestelling bij ze doet, ga je expliciet (zo niet impliciet) akkoord met de algemene voorwaarden van 2Call.nl. En dus ook met deze voorwaarde! In Nederland heerst namelijk het zogenaamde beginsel van contractsvrijheid. Dat betekent dat de wet niet voorschrijft hoe een contract dient te worden afgesloten, maar dat dit geheel aan de contractspartijen wordt overgelaten.The D schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:10:
[...]
Dat kan wel maar als er iets ander in de Wet staat hebben ze dus dikke pech met hun algemene voorwaarden.
Wat stoort je zo dan aan de home plugin?Mini Poeper schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:40:
Ik hoop zo dat die HTC Home plugin in de extendedRom is geïnstalleerd, dan is deze ook niet te installeren.
Over dat hele gedoe met 2Call.nl. Geef toe, niemand geloofde die eerste prijs. Als het je gelukt was dan was het mooi geweest, maar waarom wil je die mannen nu zo hard pushen om toch aan die prijs te verkopen?
Ik werk zelf ook aan de andere kant dan de consument en ik weet dat van die fouten kunnen gebeuren, alleen jammer dat er niet op de sympathie van een klant kan gerekend worden. Wordt er dan alles gedaan om die laatste € er af te persen?
Als ik trouwens iets koop, dan kijk ik niet alleen naar de prijs, maar bijvoorbeeld ook naar de service na verkoop.
Just my .02
Ik werk zelf ook aan de andere kant dan de consument en ik weet dat van die fouten kunnen gebeuren, alleen jammer dat er niet op de sympathie van een klant kan gerekend worden. Wordt er dan alles gedaan om die laatste € er af te persen?
Als ik trouwens iets koop, dan kijk ik niet alleen naar de prijs, maar bijvoorbeeld ook naar de service na verkoop.
Just my .02
[ Voor 12% gewijzigd door codemann op 28-08-2007 15:58 ]
Bij pdashop.nl wordt de TyTN II verwacht over twee weken.
Ik heb 'm een paar dagen op m'n huidige S200 gehad.limboroger schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:54:
[...]
Wat stoort je zo dan aan de home plugin?
- De plugin is groot, bijna geen plek meer voor andere plugins, zoals TodayAgenda, Spb ToPlay
- De plugin gebruikt veel geheugen en recourses
- Alles wat er te vinden is, is ook te vinden in START, wil je snelkoppelingen op je Todayscreen kun je ze ook in traylaunch plaatsen.
- Leuk foto bellen, maar je kunt niet kiezen welk nr van contactpersoon
- Echt gaaf die profiel manager, ahum. Een tik op het luidsprekertje bovenaan en je kunt hetzelfde kiezen.
- Er zit een muziekspeler in, niets is minder waar; deze schakelt WMP in en is niet zoals Spb ToPlay een standalone player. Spb ToPlay verbruikt namelijk veel minder stroom dan WMP, maar neemt wél de muzieklijst over van WMP.
Hieronder mijn huidige todayscreen met TodayAgenda. Deze heeft als voordeel dat het vast te zetten is hoeveel ruimte deze inneemt op je todayscreen. Zijn er dan meer agendapunten dan heeft deze een eigen scrollbar.
[ Voor 62% gewijzigd door Mini Poeper op 28-08-2007 17:01 . Reden: Links naar screenshots deden het niet. ]
Anoniem: 230308
Wordt de capaciteit van de microSD kaart beperkt door windows of door HTC??
Anders koop ik de microSD van 6 GB (bij informatique voor slechts 68 euries
)
Anders koop ik de microSD van 6 GB (bij informatique voor slechts 68 euries
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 230308 op 28-08-2007 16:23 ]
De officiële pics en specs van de HTC TyTN II (P4550) van het HTC PR Buro.
Klikbaar voor High Res Pic

Pricewatch: HTC TyTN II
HTC presenteert TyTN II: ideale mobiele zakenpartner
Uitgebreide functionaliteit met laptopmodus en GPS
Utrecht, 28 augustus 2007 – HTC, wereldwijd de grootste leverancier van op Windows Mobile-gebaseerde smartphones, introduceert de HTC TyTN II. Het tweede toestel in de TyTN-serie biedt de zakelijke gebruiker nog meer mobiele functionaliteit. Zo bevat het toestel een laptopmodus waardoor het beeldscherm ten opzichte van het toetsenbord naar boven kan worden gekanteld. Ook is het toestel voorzien van een touchscreen, HSDPA-connectiviteit en ingebouwde GPS.
De HTC TyTN II heeft een interactief startscherm met onder andere tijdweergave en de weersverwachting voor vier dagen in honderden steden. Het startscherm biedt ook toegang tot e-mail, sms, kalender, afspraken, contacten en verschillende multimedia-toepassingen. Naast het touchscreen heeft het toestel een QWERTY-toetsenbord en een scroll-wheel.
De TyTN II bevat geïntegreerde GPS waardoor gebruikers hun smartphone ook kunnen gebruiken voor navigatie en location based services. Het toestel beschikt verder over een 3 megapixel camera met autofocus, een 2,8-inch LCD-kleurenscherm, een MicroSD card slot en een business card scanner waardoor gebruikers eenvoudig contacten kunnen toevoegen.
Qualcomm chipset
De TyTN II is het eerste toestel van HTC met de MS7200 chipset van Qualcomm. Hiermee zorgt HTC voor een nog betere performance.
Door de uitgebreide functionaliteit van Windows Mobile 6 Professional, bevat de HTC TyTN II standaard Outlook Mobile, Office Mobile en Windows Live en is er de mogelijkheid om duizenden applicaties van andere partijen toe te passen. Gebruikers kunnen op het web surfen met Internet Explorer, e-mail verzenden en ontvangen, chatten met MSN Messenger en bestanden versturen naar Windows Live.
Beschikbaarheid en prijs
De HTC TyTN II is vanaf begin september landelijk verkrijgbaar via mobiele operators en retailers. De consumentenadviesprijs is 729 euro inclusief BTW (zonder abonnement).
Belangrijkste kenmerken HTC TyTN II:
· Afmetingen: 112 mm (L) x 59 (19 mm (H)
· Gewicht: 190g inclusief batterij
· 128MB RAM, 256MB ROM
· Processor/Chipset : Qualcomm MSM7200, 400 MHz
· Oplaadbare Li-Ion batterij met een capaciteit van 1350mAh
· 2,8’’ LCD touchscreen met blacklight, 240 x 320 resolutie
· Glijdend QWERTY-toetsenbord
· Geintegreerde GPS, TomTom Navigator 6 Taster Edition
· Business card scanner
· Tot 350 uur standby tijd voor UMTS, 365 uur voor GSM
· Spreektijd: 264 minuten voor UMTS, 420 minuten voor GSM, 120 minuten voor video call
· 3.0 mega-pixel kleurencamera met autofocus
· Windows Mobile 6 Professional met Direct Push Email voor Exchange
· Draadloze connectiviteit: GSM/GPRS/EDGE (quadband 850/900/1800/1900 MHz), UMTS (triband 850/1900/2100 MHz), HSDPA 3.6 mbps
Tri-band: 850, 1900, 2100 MHz, Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g en Bluetooth 2.0

Pricewatch: HTC TyTN II
[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 28-08-2007 16:49 ]
Hij staat nu ook op de HTC site: http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm
We hebben bijna de 1000 berichten bereikt in dit topic, ik neem aan dat er dan een Groot TyTN II (deel 2) topic komt, dus alleen voor de TyTN II, met een mooie TS enzo
Ik bedoel meer wat is voor mij de toegevoegde waarde. Al het software is ook op de Tytn te installeren. Ik wil gewoon een benchmark zien en iemand die Youtube films aan het kijken is.Crusader schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:17:
offtopic:
tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen
Is de bevestiging die DenkHenk ontving misschien een schriftelijke overeenkomst?
@The D:
Klik
Ik moet hem gewoon in het echt zien. Want de HTC touch ziet er in het echt een stuk kleiner uit dan op de foto's op internet.
Ik ben bang dat hier het eea niet klopt. de wet staat in beginsel ten alle tijden boven contracten.Anoniem: 228038 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:53:
[...]
Nee dat kan niet 'wel zijn' helaas.. Als jij een bestelling bij ze doet, ga je expliciet (zo niet impliciet) akkoord met de algemene voorwaarden van 2Call.nl. En dus ook met deze voorwaarde! In Nederland heerst namelijk het zogenaamde beginsel van contractsvrijheid. Dat betekent dat de wet niet voorschrijft hoe een contract dient te worden afgesloten, maar dat dit geheel aan de contractspartijen wordt overgelaten.
als bijvoorbeeld in de wet staat dat de minimale garantieperiode 6 maanden is (ik verzin maar iets). En jij sluit vervolgens een contract af waarin 3 maanden genoemd staat. Dan gaat de wet ten alle tijden boven het contract en is er nog steeds sprake van een garantietermijn van 6 maanden.
Dit is een van de meest gemaakte fouten bij het opstellen van de algemene voorwaarden.
Zie ook dit artikel
Eventuele punten genoemd in de algemene voorwaarden van 2Cal welke (eventueel, ik zou het niet weten) in strijd zijn met de wet zullen daardoor zeker niet als bindend verklaard kunnen worden.
[ Voor 7% gewijzigd door BramBo op 28-08-2007 17:12 ]
Nu de officiële specs er zijn zou er idd een HTC TyTN II deel 2 topic kunnen komen
Wie voelt zich geroepen in een TS?
Ik ben benieuwd hoeveel de home today plugin dan zal slurpen. De plugin is vooral eye candy, maar wel lekkere candy imo. Ieder zijn voorkeur alweer. Ik moet er eerst eens mee werken. Wellicht dat dan ook mijn mening omslaat. Ik moet dat ding eens vasthouden
Ik ben benieuwd hoeveel de home today plugin dan zal slurpen. De plugin is vooral eye candy, maar wel lekkere candy imo. Ieder zijn voorkeur alweer. Ik moet er eerst eens mee werken. Wellicht dat dan ook mijn mening omslaat. Ik moet dat ding eens vasthouden
Ik stel voor wanneer de eerste verkocht is...limboroger schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:33:
Nu de officiële specs er zijn zou er idd een HTC TyTN II deel 2 topic kunnen komen![]()
Dat zul je niet merken, omdat je geen vergelijk hebt. Het apparaat is namelijk (waarschijnlijk) snel genoeg. Ik heb echter een vergelijk met en zonder. Ik kan niet zeggen dat 'ie irritant langzamer was, je merkte het een beetje. Maar je merkt wel dat er geheugen weggekaapt wordt. Ook al heeft de Kaiser er genoeg; ik vind het zonde.limboroger schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:33:
Ik ben benieuwd hoeveel de home today plugin dan zal slurpen.
En dat het gewoon dubbel op is en de muziekspeler is gewoon een snelkoppeling.
Het toestel is dus uiteindelijk toch grijs / zilveractig met zwart geworden.
Niet helemaal zwart als op eerder foto's.
Anoniem: 162671
Dat is toch heel erg jammer. Die donkere was toch heel erg mooi.doctormetal schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:00:
doctormetal schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:00:
Ik vind het juist wél mooi, heeft iets chics.Anoniem: 162671 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:22:
Dat is toch heel erg jammer. Die donkere was toch heel erg mooi.
[ Voor 82% gewijzigd door Mini Poeper op 28-08-2007 19:34 ]
-deel 2-
Ik heb m'n best gedaan tussen de werkzaamheden door.
Op- of aanmerkingen hoor ik graag, eventueel per pm.
Dat is het hele probleem. Contractsvrijheid is een van de (ongeschreven!) beginselen van de rechtsidee zoals die in Nederland heerst, en dit is niet in de wet vastgelegd. Zaken over garantie zijn (deels) in de wet geregeld inderdaad, maar onder die Algemene Voorwaarden kom je vrij lastig uit als je ze accepteer d.m.v. koop.BramBo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:11:
[...]
Ik ben bang dat hier het eea niet klopt. de wet staat in beginsel ten alle tijden boven contracten.
Eventuele punten genoemd in de algemene voorwaarden van 2Cal welke (eventueel, ik zou het niet weten) in strijd zijn met de wet zullen daardoor zeker niet als bindend verklaard kunnen worden.
Ik zou zeker weten jouw aanpassingen verkiezen boven het standaard HTC scherm als ik het zo zie. Wat heb je eraan gedaan, gewoon de plugin van HTC verwijderd en een andere geïnstalleerd?Mini Poeper schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:11:
[...]
Ik heb 'm een paar dagen op m'n huidige S200 gehad.Hieronder screenshots die ik toen heb gemaakt van de drie en zes tab versie.
- De plugin is groot, bijna geen plek meer voor andere plugins, zoals TodayAgenda, Spb ToPlay
- De plugin gebruikt veel geheugen en recourses
- Alles wat er te vinden is, is ook te vinden in START, wil je snelkoppelingen op je Todayscreen kun je ze ook in traylaunch plaatsen.
- Leuk foto bellen, maar je kunt niet kiezen welk nr van contactpersoon
- Echt gaaf die profiel manager, ahum. Een tik op het luidsprekertje bovenaan en je kunt hetzelfde kiezen.
- Er zit een muziekspeler in, niets is minder waar; deze schakelt WMP in en is niet zoals Spb ToPlay een standalone player. Spb ToPlay verbruikt namelijk veel minder stroom dan WMP, maar neemt wél de muzieklijst over van WMP.
[afbeelding]
Hieronder mijn huidige todayscreen met TodayAgenda. Deze heeft als voordeel dat het vast te zetten is hoeveel ruimte deze inneemt op je todayscreen. Zijn er dan meer agendapunten dan heeft deze een eigen scrollbar.
[afbeelding]
Goed werk, alleen zou ik helemaal bovenaan graag TyTN II zien staan ipv TyTN Series, anders lijkt het net of het ook over de TyTN I mag gaanMini Poeper schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:35:
-deel 2-
Misschien een transparant HTC logootje, zoals deze: http://www.theunwired.net/media/news/new_htc_logo_small.jpg en wat linkjes naar tytnseries.com, de 3d pagina, die interactieve site enzo
[ Voor 17% gewijzigd door Bobo89 op 28-08-2007 19:54 ]
Ben bezig!Bobo89 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:51:
[...]
Goed werk, alleen zou ik helemaal bovenaan graag TyTN II zien staan ipv TyTN Series, anders lijkt het net of het ook over de TyTN I mag gaan![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 28-08-2007 19:56 ]
Uhm,...Anoniem: 228038 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:42:
[...]
Ik zou zeker weten jouw aanpassingen verkiezen boven het standaard HTC scherm als ik het zo zie. Wat heb je eraan gedaan, gewoon de plugin van HTC verwijderd en een andere geïnstalleerd?
HTC Home plugin niet geïnstalleerd, zit er nl helemaal niet op standaard.
Maar wat ik heb gedaan:
Een andere skin; Bliss (verandert alleen de achtergrond en de kleuren.
Alle items op today screen weg gevinkt en deze drie plugins geïnstalleerd.
Op de Traylaunc heb vervolgens AltTab, "Outlook postvak" en Messenger op de traylaunch geplaatst.
Dit gaat allemaal wat makkelijk omdat BatteryStatus is geïnstallerd, maar heb nu al wat dingen op m'n pc staan om dat zonder BS te kunnen doen. Aangezeen deze eigenlijk voor een IT OMAP 850 processor is.
De PDA van m'n vriendin ziet er bijna hetzelfde uit. Mede studenten keken erg bewonderend naar haar device.
[ Voor 6% gewijzigd door Mini Poeper op 28-08-2007 20:49 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Uh.. 95% van de berichten in dit topic gaan over de Kaiser, maar dit topic heet ineens de HTC Wings, gooi er dan gewoon een slotje op..

Ach, dan zakt dit topic vanzelf wel weg...
Niet nodig om `m te sluiten. Er zijn ook wel een paar topics over andere toestellen die hier nooit uit zullen komen. Maakt niet uit...
Niet nodig om `m te sluiten. Er zijn ook wel een paar topics over andere toestellen die hier nooit uit zullen komen. Maakt niet uit...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik doel dus op de titel die de inhoud niet dekt....
Dit was eind juni al bekend.
Slotje dus.
Slotje dus.
Anoniem: 224434 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:26:
[...]
Misschien minder goed nieuws voor jouw, maar via de Belgische HTC invoerder kreeg ik dit :
"De S730 is geannuleerd door HTC en zal niet gelanceerd worden. De P4550 zal gelanceerd worden in juli"
Na verder vragen wat de opvolger van de S710 wordt :
"S710 is pas uit, dus nog geen opvolger gepland momenteel"
Please don't shoot the messenger ...
Ugh !!
Anoniem: 229305
Release staat op pdadb.net nu op november 2007:
http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=728
gr. Rob
http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=728
gr. Rob
Anoniem: 229305
De HTC S730 staat gepland voor week 50 in de toestelverwachtingen van www.allaboutphones.nl .
Ik heb opzich ook wel een beetje interesse in dit toestel, maar de W960i lijkt me ook wel wat. Nog even wachten dus.
Ik werk zelf bij de belcompany en daar heb ik nog niets van de S730 gehoord maar zodra ik wat weet zal ik het hier neer zetten.
Ik werk zelf bij de belcompany en daar heb ik nog niets van de S730 gehoord maar zodra ik wat weet zal ik het hier neer zetten.
Volgens mij heb je dan of HTC net gemist of ze moeten nog langs komen bij jebasdv schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:27:
Ik heb opzich ook wel een beetje interesse in dit toestel, maar de W960i lijkt me ook wel wat. Nog even wachten dus.
Voor zover ik weet moeten ze nog langs komen. Ik heb nog elke week op het bezoekschema gekeken en wij stonden er niet tussen
Is er al meer bekend dan? Is het nu zeker dat hij niet komt?
Jabasdv schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:41:
Voor zover ik weet moeten ze nog langs komen. Ik heb nog elke week op het bezoekschema gekeken en wij stonden er niet tussenIs er al meer bekend dan? Is het nu zeker dat hij niet wel komt?
Nieuwemobiel heeft er ook een stukje over: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1cb4e09
Hopen dat ie komt want wil deze wel hebben als opvolger van mn SE W800i
Hopen dat ie komt want wil deze wel hebben als opvolger van mn SE W800i
Anoniem: 132087
More pics from gsmarena

Zo te zien zijn er dus wederom (net als bij de VOX) meerdere kleuren...

Zo te zien zijn er dus wederom (net als bij de VOX) meerdere kleuren...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 132087 op 01-10-2007 15:25 ]
Hmm, dan maar weer op zoek naar een ander
Anoniem: 167015
wat denk je hier van 5 de foto
http://superiorgadgets.bl...successor-of-popular.html
ik zeg wel gps groetjes jeffrey
Uit bovenstaande link;
Nogal een gemiste kans als het idd waar is.
Anonymous said...
OMG...!!!
that means that there is gps chip but it is enable only in your (test) device, or what?
Vreemd, HTC stopt er een GPS module in, maar is vooralsnog niet van plan er iets mee te gaan doen? Laat staan dat ze het in de officiele specs vermelden...superiorgadgets said...
It means - it is enabled in our preproduction sample.
The productions unit will have the same chip - so GPS will be there. Will it be easily enabled as our preproduction - we cannot say?
We know what to do, so as soon as production units will arrive - we will check them for GPS right away.
Niet onbekend voor HTC, dat hebben ze immers ook met de Trinity gedaanShiverzz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:56:
Uit bovenstaande link;
[...]
[...]
Vreemd, HTC stopt er een GPS module in, maar is vooralsnog niet van plan er iets mee te gaan doen? Laat staan dat ze het in de officiele specs vermelden...Nogal een gemiste kans als het idd waar is.
En in de TyTN zat dezelfde GPS-capable chip, alleen hebben ze daar de interne antenne eruit gelaten, waardoor de GPS uberhaupt niet werkt. Het kan dus best zijn dat ze in eerste instantie GPS wilden toevoegen en dat in de pre-production samples ook gedaan hebben, om de GPS functie vervolgens in de productie modellen weg te laten. Als ze dat software-matig doen (Trinity) is dat wel te fixen wellicht, als het hardware-matig is (TyTN) niet.
Als ze het niet op hun site zetten zal het er ook wel niet inzitten
het lijkt me heel onwaarschijnlijk als ze de gps niet laten werken.
gps zit er gewoon in want de hoofdchip is de Qualcomm 7200, en daar zit gps ingebouwd.
dus of ze moeten iets vreemds gaan doen met het blokkeren van een antenne ofzo, maar anders gaat gps hierop gewoon werken hoor.
dat htc het niet op de site zet is niet vreemd. dat was bij de htc p3600 ook het geval, en daarbij moest je in het begin dus een andere rom installeren om gps werkend te krijgen, en nu wordt hij gewoon verkocht met werkend gps.
hier: een paar mooie foto's:
http://www.boygeniusrepor...htc-s730-unboxing/?page=1
gps zit er gewoon in want de hoofdchip is de Qualcomm 7200, en daar zit gps ingebouwd.
dus of ze moeten iets vreemds gaan doen met het blokkeren van een antenne ofzo, maar anders gaat gps hierop gewoon werken hoor.
dat htc het niet op de site zet is niet vreemd. dat was bij de htc p3600 ook het geval, en daarbij moest je in het begin dus een andere rom installeren om gps werkend te krijgen, en nu wordt hij gewoon verkocht met werkend gps.
hier: een paar mooie foto's:
http://www.boygeniusrepor...htc-s730-unboxing/?page=1

Wat ik dan alleen nog mis is een flitser en radio, maar daar valt nog mee te leven
Anoniem: 80564
S730 waarschijnlijk toch GPS!!
http://www.modaco.com/HTC...ted-ea-t259814.html&st=20
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 80564 op 05-10-2007 13:26 ]
Kan me enigszins voorstellen dat ze om marketingtechnische redenen nog niet alle details vóór de release van de S730 vrijgeven om de verkoop van andere modelllen (lees; de techisch bijna identieke TyTN II) niet in de weg te zitten.jasperv525 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:53:
dat htc het niet op de site zet is niet vreemd. dat was bij de htc p3600 ook het geval...
Mooi om trouwens wat b2b foto’s te zien met de Kaiser. De S730 oogt toch een stuk handzamer. Ben blij dat ik niet meteen toegeslagen heb toen de Kaiser uitkwam.
Oud nieuws, en ze gebruikte een testversie van de S730.Anoniem: 80564 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:29:
S730 waarschijnlijk toch GPS!!
---------------Sir_Killalot schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
Oud nieuws, en ze gebruikte een testversie van de S730.
Oud nieuws??? Is van eergisteren!!!
toen heeft hier iemand het ook al gemeld: Anoniem: 167015 in "HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topi..."
[edit] in de product sheet staat ook niks over GPS...
[ Voor 35% gewijzigd door Sir_Killalot op 05-10-2007 15:48 ]
In de productsheet van de 3600 stond eerst ook niets over GPS...dus...Sir_Killalot schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:43:
toen heeft hier iemand het ook al gemeld: Anoniem: 167015 in "HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topi..."
Mijn mobiel vertoond de laatste tijd een aantal nogal onhandige kuren, dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe.
De HTC S710 leek mij een hele leuke optie, maar nu zie ik dat de opvolger dus voor de deur staat. Maar is het een extra maand (als niet meer?) en iets van €100 meer waard? Wat zijn concreet de verschillen tussen de S710 en de S730?
Dit is waar ik op uit kom:
De afmetingen van de Vox zijn kleiner en hij is lichter
De Wings heeft een snellere CPU, meer ROM, UMTS en HSDPA, een tweede camera en misschien GPS.
Mijn afweging voor de Vox zijn dan: Kleiner en lichter is beter, CPU is jammer, geheugen maakt niet zo veel uit, je zet er toch wel een 2GB kaartje in oid. HSDPA? Ik ken de term maar weer eigenlijk niet wat het is behalve heel duur mobiel internetten, daarvoor gebruik ik liever Wifi (hoe zit het met WPA beveiliging ed?) GPS heb ik niet nodig, en twee camera's ook niet en eigelijk vind ik de Vox mooier
Waarom zou je dan een maand wachten op een duurdere telefoon? Zijn er belangrijke punten die ik mis?
De HTC S710 leek mij een hele leuke optie, maar nu zie ik dat de opvolger dus voor de deur staat. Maar is het een extra maand (als niet meer?) en iets van €100 meer waard? Wat zijn concreet de verschillen tussen de S710 en de S730?
Dit is waar ik op uit kom:
De afmetingen van de Vox zijn kleiner en hij is lichter
De Wings heeft een snellere CPU, meer ROM, UMTS en HSDPA, een tweede camera en misschien GPS.
Mijn afweging voor de Vox zijn dan: Kleiner en lichter is beter, CPU is jammer, geheugen maakt niet zo veel uit, je zet er toch wel een 2GB kaartje in oid. HSDPA? Ik ken de term maar weer eigenlijk niet wat het is behalve heel duur mobiel internetten, daarvoor gebruik ik liever Wifi (hoe zit het met WPA beveiliging ed?) GPS heb ik niet nodig, en twee camera's ook niet en eigelijk vind ik de Vox mooier
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wanneer komt ie nou uit!!! iemand al nieuws over de PRECIEZE datum en wat ie gaat kosten?? ik surf me rot
vanpeltje
Dit topic is gesloten.