ach met een goede groep valt het wel te doen maar als je met de verkeerde PuG bent dan wens ik je idd sterkte.rodie83 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:39:
Ik moet nou nog steeds Black Morass doen voor t laatste stukje van mn kharazan keyquest. Wat is dat vies lastig zeg
Doen wij ook, werkt prima. En onze GM en MT is een warrior dus die zit als tank op MaulgarWiebbe schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:58:
[...]
Waarom laat je dan de mage pullen? Wij gebruiken een paladin (yours truly ;p) voor de pull met een bubble.. Zo krijgt iedereen de tijd om ook in range te rennen en hun eigen target te pakken.. ging in het begin 2x mis (kreeg een crushing van 11k op me dak) maar nu ik de timing te pakken heb, gaat het super goed qua pull
Gebruiken jullie ook een dr00d tank voor maulgar zelf?
Verwijderd
Valt wel mee, zorg in ieder geval dat je genoeg DPS hebt. onze tactic: Tank (bij ons warrior) + 2x DPS (lock en mage bij ons) => boss en 1 x DPS op adds (bij ons hunter) en healer (priest bij ons). Was op zich geen probleem. Zorg er voor dat de healer iig zo vaak mogelijk op zen drink button bashed tussen de gevechten, dan raakt hij als het goed is nooit OOM. De bosses stellen opzich niet veel voor die gaan met wat DPS keihard tegen de grond. Opzich is het makkelijk dus, maar ik snap het wel, ik heb het 1 keer met bekende gedaan toen was het een eitje en daarna voor de rep met wat PuG's en die hebben er over het algemeen veel moeite mee omdat ze niet precies weten wat er moet gebeuren.rodie83 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:39:
Ik moet nou nog steeds Black Morass doen voor t laatste stukje van mn kharazan keyquest. Wat is dat vies lastig zeg
Ik heb dat al eens gedaan op mijn mage dat black morass .. ben geloof ik 3 avonden bezig geweest om het voor elkaar te krijgen. Nu mag ik het op mijn warrior nog eens gladjes overdoen ....

Gisteren na een groot aantal potjes practise 2on2 arena gespeelt te hebben eindelijk maar eens rated gedaan, toch wel andere koek. De speelstyle van veel teams kan ik ronduit laf noemen (maar hoort erbij offc), nu was mijn shaman buddy nog pve specced en had ook geen pvp trincket. Een goede matchup bv: warlock en hunter krijg je gewoon niet down als je melee bent want die hunter en warlock blijven gewoon doodleuk in het midden van de arena still staan en doen ook niks anders dan campen bij de frosttrap. Tsja hoort erbij offc, hopelijk gaat beter als de shaman pvp specced is.
Had ook nog met een holy/prot paladin een groot aantal potjes gespeelt en dat is gewoon cheaten onderhand, als je tegen ook een dmg dealer + healer een matchup hebt outlast je met de pala/warrior combo gewoon iedereen door MS effect en bizzare dmg. Hoef me als warrior ook totaal geen zorgen te maken om de paladin omdat die toch niet te down te krijgen is voordat ik iemand kill met ze divine shield.
Zitten hier nog mensen in de vindication BG?
Had ook nog met een holy/prot paladin een groot aantal potjes gespeelt en dat is gewoon cheaten onderhand, als je tegen ook een dmg dealer + healer een matchup hebt outlast je met de pala/warrior combo gewoon iedereen door MS effect en bizzare dmg. Hoef me als warrior ook totaal geen zorgen te maken om de paladin omdat die toch niet te down te krijgen is voordat ik iemand kill met ze divine shield.
Zitten hier nog mensen in de vindication BG?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
kheb het ook met bekende gasten gedaan en ansich ging het gewoon goed, maar we misten idd gewoon DPS. Niet dat we verkeerde classes hadden, maar hun gear was gewoon nog niet goed genoeg. En dan loop je gewoon vast, de 2de boss spanwde met z'n adds toen de wave voor hem nog niet neer lag
blup
Verwijderd
ja die problemen komen me bekend voor, daarom moeten er ook gewoon 2 DPS alleen op de elites focussen en maar 1tje de adds voor zijn rekening nemen, anders duurt het gewoonweg te lang.eendje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:00:
kheb het ook met bekende gasten gedaan en ansich ging het gewoon goed, maar we misten idd gewoon DPS. Niet dat we verkeerde classes hadden, maar hun gear was gewoon nog niet goed genoeg. En dan loop je gewoon vast, de 2de boss spanwde met z'n adds toen de wave voor hem nog niet neer lag
-edit: vriend van me is er dus serieus al een week mee bezig (iedere dag paar tries) en is al dik in revered _als je de quest complete krijg je 8k rep van de quest die zit daar dus nog niet bij_ zonder het gehaald te hebben, beetje sneu voor em
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 10:08 ]
Hebben ook zo'n combinatie gehad en was goed te doen paladin/warrior killen. Wij waren warlock/priest. Ligt er wel aan welke arena je hebt. De gelijkvloerse is dodelijk voor clothies vs warrior, degene met ramp geeft goede mogelijkheden.evilpin0 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:52:
Fear warrior, attack paladin and manadrain, divine shield --> mass dispell. Goede set van blizzard om de immune spells automatisch asl eerste te laten dispellen
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
dat gebeurde ook en z'n schield zat op 75% bij de 2de boss.. dus zoveel adds kwamen er niet door maar ja die dingen zijn timed.. dus als je iets te lang doet over een wave gaat het gewoon snel bergafwaards
blup
Onze eerste "dry run" ging vrij easy maar bij de eerste boss ging het bijna mis. Naar buiten gerend en gewacht tot Medihv respawnde en een nieuwe beacon meegenomen. Tweede poging ging een stuk beter en konden we met het schild op 80% de laatste boss omleggen, iedereen gebruikte toen zn beacon en die boss lag zo op zn gateendje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:04:
dat gebeurde ook en z'n schield zat op 75% bij de 2de boss.. dus zoveel adds kwamen er niet door maar ja die dingen zijn timed.. dus als je iets te lang doet over een wave gaat het gewoon snel bergafwaards
1 Advies voor die beacons trouwens. Gebruik ze voor de adds ... gebruik die dingen niet in de buurt van een boss want bosses 1shotten die guardians.
Laat het hem eens proberen met 2 mages. Het grootste struikelblok wat ik ervaar als healer is de 2de boss. He heeft een Debuff, net zoiets als MS, mijn 5k greater heals --> warrior heales for 750Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:04:
[...]
ja die problemen komen me bekend voor, daarom moeten er ook gewoon 2 DPS alleen op de elites focussen en maar 1tje de adds voor zijn rekening nemen, anders duurt het gewoonweg te lang.
-edit: vriend van me is er dus serieus al een week mee bezig en is al dik in revered _als je de quest complete krijg je 8k rep van de quest die zit daar dus nog niet bij_ zonder het gehaald te hebben, beetje sneu voor em
Gooi detect magic on boss en spellsteal. Onze warrior had nooit meer dan 3 debuffs op hem.
Als je de boss neer hebt pak je de adds aan. Vaak was het schild dan nog op 40%. Op de laatste boss, gewoon allemaal je draak loslaten en dan gaat hij vrij snel neer.
En speel met ervaren mensen. Ik doe na vervelende ervaringen met PUGS geen runs meer met meer dan 1 onervaren character. (onervaren = niet bekend met de 3 verschillende bossfights)
Zo ver ik weet kan je shield niet dispellen? Je bent immuun voor spells dus ook voor dispells lijkt me?sabriel schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:04:
[...]
Hebben ook zo'n combinatie gehad en was goed te doen paladin/warrior killen. Wij waren warlock/priest. Ligt er wel aan welke arena je hebt. De gelijkvloerse is dodelijk voor clothies vs warrior, degene met ramp geeft goede mogelijkheden.
Fear warrior, attack paladin and manadrain, divine shield --> mass dispell. Goede set van blizzard om de immune spells automatisch asl eerste te laten dispellen. De verbazing van die paladin dat zijn schild weg was, was gewoon hilarisch.
Dan moet je nl ook mijn deathwish kunnen dispellen lijkt me, 30 sec immuun voor fear. Gaat natuurlijk de eerste sec op tegen warlocks/priest
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Runetotem \o/dynosu schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:58:
[...]
Dat is op zo ongeveer elke server ... op Runetotem net zo
Speel je Horde? Zo ja hoe heet je?
Zo nee, zout dan maar lekker op
* Zeror vind het zo jammer dat ie nog niet over endgame raiding mee kan praten 
Maargoed, hopelijk kom ik daar snel in de buurt met die guide
Alleen de maker had zo te zien geen verstand van html/css
(1 achtergrondplaatje die zorgt voor onderlijning van tekst en een randje om tekstblokken zet
)
Maargoed, hopelijk kom ik daar snel in de buurt met die guide
Alleen de maker had zo te zien geen verstand van html/css
(1 achtergrondplaatje die zorgt voor onderlijning van tekst en een randje om tekstblokken zet

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
dan zout ik wel op want ik ben alliance op runetotemBosmonster schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:16:
[...]
Runetotem \o/
Speel je Horde? Zo ja hoe heet je?
Zo nee, zout dan maar lekker op
* dynosu rent fluitend door ogrimmar heen
[ Voor 9% gewijzigd door dynosu op 09-03-2007 10:28 ]
Verwijderd
Zo die levelling guide is idd handig!
Alleen om nou daarvoor zoveel geld neer te leggen?...beetje zonde van je geld dacht ik zo.
Ow voor iedereen die het interesseert mijn eerste char: Damarcus Tips en trucs altijd welkom
Ow voor iedereen die het interesseert mijn eerste char: Damarcus Tips en trucs altijd welkom
Hoeveel stacks had je? Is mooi om te kijken of je wel genoeg dps hadSouLmaN schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:49:
[...]
Doen wij ook, werkt prima. En onze GM en MT is een warrior dus die zit als tank op MaulgarGisteren om 21u Maulgar ge-oneshot en om 23.30 Gruul gekilled. Jammer dat ie bugged was, deed maar 1 shatter... niemand was ook echt blij dat ie down was. Wel werd onze MT op 4% in 1 crushing blow gekilled, ondanks 22k hp
Loot was trouwens een zwaar goed schild en een healing neck.
Wij gebruiken een petpull voor Maulgar, terwijl de mage tank gelijk meedoet. Misdirect van Maulgar op de MT en gaan met die banaan
vanmiddag l70 worden 
eergisteren nog 120k te gaan: Server shutdown 15 min
dus nog 50k XP gehaald en nog 70 over. Paar questjes in netherstorm en klaar
Iemand tips wat ik dan het beste kan gaan doen???
ben frost mage.
Ook hoor ik veel over attuned worden met weet ik veel wat. Waar begin ik, wat moet ik doen etc. Kan iemand mij hier wat tips over geven nu ik mij niet meer full hoef te focussen op levelen>?
eergisteren nog 120k te gaan: Server shutdown 15 min
dus nog 50k XP gehaald en nog 70 over. Paar questjes in netherstorm en klaar
Iemand tips wat ik dan het beste kan gaan doen???
ben frost mage.
Ook hoor ik veel over attuned worden met weet ik veel wat. Waar begin ik, wat moet ik doen etc. Kan iemand mij hier wat tips over geven nu ik mij niet meer full hoef te focussen op levelen>?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
tjah als je wil gaan raiden heb je keys nodig.. genoeg guides te vinden om de keys te krijgen, voor heroic instances moet je rep hebben met thrallmar, sha'tar, cenarion expedition.
blup
Als ik jou was zou ik nu aan keys gaan werken. Eerst Arcatraz key ... komt uit een questline in netherstorm ... en daarna zou ik karazhan key gaan halen + heroic keys. Zodra je al die heroic keys heb kan je ook gaan attunen voor tempest keep 25 man.
hmz, in welke browser bekijk je hem? Ik heb zelf FF en IE6, en in beide gevallen werkt het prima. Kan me overigens niet herrinneren dat er een backgroundplaatje achter zit.Rakkerzero schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:22:
* vhal vind het zo jammer dat ie nog niet over endgame raiding mee kan praten
Maargoed, hopelijk kom ik daar snel in de buurt met die guide![]()
Alleen de maker had zo te zien geen verstand van html/css![]()
(1 achtergrondplaatje die zorgt voor onderlijning van tekst en een randje om tekstblokken zet)
Gisteravond mijn Shaman naar lv28 gebracht. Op de AH een lv30 2H mace http://www.thottbot.com/i13045 gekocht voor 5G
Gisteravond (of eigenlijk vanochtend
) ook eindelijk eens 70 gedinged! 75% level gedaan met grinden van elfjes in terokkar voor firewing signets. Ik was dus gelijktijdig honored met scryers en level 70 (2 signets te veel
).
Nu beginnen aan Nagrand
nog 4/7 quest gebieden over om te cashen \o/ Moet nog 2000G voor epic flying mount.
Nu beginnen aan Nagrand
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2007 10:44 ]
Cool. Toen wij em vorige week voor een paar semi-serieuze tries probeerden hadden we 1 whipe op 90% met 5 growths.. Een paar tries later toen dps in leven bleef zaten we op 74% met 9 growths..Phobos schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:36:
[...]
Hoeveel stacks had je? Is mooi om te kijken of je wel genoeg dps hadJe kijkt geloof ik naar 16 stacks als ie dood gaat
Dit is dus met een brakke raidsetup(veel te veel healers, weinig rogues(2)), nog niet eens potted.
Fully buffed gaat je dps echt stukken omhoog, en denk wel dat we dan rond de 40% ofzo uit zouden komen. Makkelijk is het iig niet
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
doe je netjes ik ben zelf 70 geworde in netherstorm maar ik vind het fijner om te quest dan om te farme heb nu nog hier en daar wat quests over en dan heel shadowmoon nog voor geld te farmen. maar ga 1st eens focusse op men rogue en warrior naar 70 te halen, epic flying mount interseert met niet zo heel veel xDBosmonster schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:44:
Gisteravond (of eigenlijk vanochtend) ook eindelijk eens 70 gedinged! 75% level gedaan met grinden van elfjes in terokkar voor firewing signets. Ik was dus gelijktijdig honored met scryers en level 70 (2 signets te veel
).
Nu beginnen aan Nagrandnog 4/7 quest gebieden over om te cashen \o/ Moet nog 2000G voor epic flying mount.
Ik heb alles op rested xp gedaan. Op zich niet eens zo heel veel gegrind, ook veel instances gedaan. En 3 gebieden gequest, grofweg ongeveer 3 levels per gebied.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:51:
[...]
doe je netjes ik ben zelf pas 70 geworde in netherstorm maar ik vind het fijner om te quest dan om te farme heb nu nog hier en daar wat quests over en dan heel shadowmoon nog voor geld te farmen. maar ga 1st eens focusse op men rogue en warrior naar 70 te halen, epic flying mount interseert met niet zo heel veel xD
Eigenlijk alleen het laatste level volledig gegrind, maar moest toch signets hebben, dus das dan handiger om nu te grinden dan op 70.
Epic flying mount is de Porsche Cayenne van de mounts, dus die interesseert me wel veel. Ik heb ook maar 1 char
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2007 10:53 ]
Blijven proberen met alleen stamina buffs, tot je rond 40% komt, en dan world buffs halenjarnotjuh schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:49:
[...]
Cool. Toen wij em vorige week voor een paar semi-serieuze tries probeerden hadden we 1 whipe op 90% met 5 growths.. Een paar tries later toen dps in leven bleef zaten we op 74% met 9 growths..
Dit is dus met een brakke raidsetup(veel te veel healers, weinig rogues(2)), nog niet eens potted.
Fully buffed gaat je dps echt stukken omhoog, en denk wel dat we dan rond de 40% ofzo uit zouden komen. Makkelijk is het iig niet
Onze kill was trouwens zonder worldbuffs, wel met flasks, en op 4% had ie 16 stacks (en toen ging tank dus dood
wat een prut healing dan
4% whipe... *cry*
blup
World buffs ... dan bedoel je Onyxia, Rend, Zandalar ?SouLmaN schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:58:
[...]
Blijven proberen met alleen stamina buffs, tot je rond 40% komt, en dan world buffs halen
Onze kill was trouwens zonder worldbuffs, wel met flasks, en op 4% had ie 16 stacks (en toen ging tank dus dood)
Correct. Liefst ook zoveel mogelijk stamina buffs, en alle raidmembers 10k+ hp.redfoxert schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:04:
[...]
World buffs ... dan bedoel je Onyxia, Rend, Zandalar ?
@ eendje: 9 healers (ik als enige druid) met 2/3 op de OT, vind ik nog wel redelijk ^^ Vooral omdat je mana erdoor vliegt als je 4-5k heals moet doen
Nou bekijk dit eens: klikdeadsy33 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:40:
[...]
hmz, in welke browser bekijk je hem? Ik heb zelf FF en IE6, en in beide gevallen werkt het prima. Kan me overigens niet herrinneren dat er een backgroundplaatje achter zit.
Al die lijnen had ook eenvoudig met CSS gedaan kunnen worden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
http://forums.wow-europe....l?topicId=228312972&sid=1evilpin0 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:12:
[...]
Zo ver ik weet kan je shield niet dispellen? Je bent immuun voor spells dus ook voor dispells lijkt me?
Zelfs ijsblock van mages is niet meer veilig
[ Voor 7% gewijzigd door sabriel op 09-03-2007 11:16 ]
rend? welke boss is dat ook alweer en welke buff geeft ie?redfoxert schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:04:
[...]
World buffs ... dan bedoel je Onyxia, Rend, Zandalar ?
lolRakkerzero schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:12:
[...]
Nou bekijk dit eens: klik
Oe spelldamage
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2007 11:19 ]
gewoon duidelijkSouLmaN schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:10:
[...]
Correct. Liefst ook zoveel mogelijk stamina buffs, en alle raidmembers 10k+ hp.
@ eendje: 9 healers (ik als enige druid) met 2/3 op de OT, vind ik nog wel redelijk ^^ Vooral omdat je mana erdoor vliegt als je 4-5k heals moet doen
more dr00ds!
blup
ik neem aan dat ie nef bedoelt.BootVluchteling schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:16:
[...]
rend? welke boss is dat ook alweer en welke buff geeft ie?
Verwijderd
Voor zover ik me kan herinneren, krijg je aan de Horde kant een buff als je Rend (Blackhand; UBRS) uitschakeld. Nou is het alweer een hele tijd geleden dat ik gespeeld heb (afgelopen woensdag kwam na een pauze van anderhalf jaar WOW en TBC weer binnen en dit weekend ga ik maar weer eens m'n 'leven' in Azeroth oppakken).
Neen, bij de horde is het volgens mij zo dat je ook een buff van thrall kan halen als je iets in UBRS doet bij Rend Blackhand?
Over gruul: de DPS die je moet hebben om hem tijdig down te krijgen is insane.. Je zit op bijna 8000/9000 DPS als je hem rond de 9/10 growths wilt pakken
Vergelijk dat met bijv Patchwerk, dat was 4000 raid DPS met 40 man ^^
Oh noes.. No more TreinTijden :(
ah, i see..Rakkerzero schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:12:
[...]
Nou bekijk dit eens: klik
Mja mooi is anders. Als het maar werkt, denk ik dan maar
Had je voor patchwerk niet ook 10k dps nodig? 4000 dps lijkt me vrij weinigWiebbe schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:43:
[...]
Neen, bij de horde is het volgens mij zo dat je ook een buff van thrall kan halen als je iets in UBRS doet bij Rend Blackhand?
Over gruul: de DPS die je moet hebben om hem tijdig down te krijgen is insane.. Je zit op bijna 8000/9000 DPS als je hem rond de 9/10 growths wilt pakken
Vergelijk dat met bijv Patchwerk, dat was 4000 raid DPS met 40 man ^^
Verwijderd
Daar rust ook gewoon copyright op, dus daar doen we niet aan.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 12:05 ]
Je hebt helemaal gelijk ^^Verxx schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:49:
[...]
Had je voor patchwerk niet ook 10k dps nodig? 4000 dps lijkt me vrij weinig. Toen ik met mijn guild patchwerk deed moest iedereen minimaal 500 dps halen(was het doel, niet iedereen haalde dit
) dan heb je met 8 man al voldoende om patch neer te halen
"This is important, as Patchwerk has about 3,850,000 HP and a 7 minute enrage time limit (your raid needs ~9500 dps minimum to kill him in time)."
Hmm, gruul heeft ongeveer 5 miljoen leven, met 25 man zul je gemiddeld 200.000 damage moeten doen om hem neer te krijgen, als je ongeveer 8 minuten er over doet (wat rond de 10 stacks moet neer komen?) moet je per persoon 420 dps hebben.
Basicly minder dus dan bij patchwerk, maar je hebt hier wel minder DPS classes mee natuurlijk.. sowieso zou ik liever geen rogue's willen hebben, geef mij maar dik veel locks and mages. Die Shatter is gewoon te pijnlijk voor melee die bij de boss zelf staat (en dus ook de MT en OT)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Daar verlies je zeker damage mee. Een shiv proc doet wat, 400 dmg met mazzel als ie crit? Terwijl mijn crit SS zo'n 1k-1.4k dmg gemiddeld doet op een gesunderde mob in raids afhankelijk van zijn armor.Bokkie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:41:
door de manier waarop Deadly werkt is het heel lastig om een goede mod te vinden die exact dat doet
heb er zelf ook geen een gevonden
zelfs NECB heeft moeite met deadly procs ivm het steeds vernieuwen, zelf controleer ik gewoon altijd de charges dmv van shiv, maar moet nog steeds even uitrekenen hoe en wat want volgens mij is dat minder rendabel voor dps uiteindelijk, maar ik zorg altijd gewoon dat er 3 procs op zitten met shiv zodat ik ruimte heb voor 2 'gewone' offhand procs
main hand doe ik nooit poisons omdat ik eigenlijk altijd wf heb van een shammy
Ik heb een beetje zitten zoeken en kon eigenlijk niks vinden, wel discussies over hoe zo'n mod geschreven moet worden. Blijkbaar zitten er twee problemen bij het schrijven van zo'n mod:
1) omdat je wel door de debuffs van een mob kan loopen, maar meerdere rogues kunt hebben (iedere rogue heeft z'n eigen deadly charges, je kunt dus niet Envenomen met die van iemand anders) kun je dit niet betrouwbaar uitlezen (1e pakken die je tegenkomt werkt dus niet), en
2) als je de debuff al zou kunnen vinden, moet je het aantal charges nog uit kunnen lezen. Voor zover ik begreep (ben ook niet helemaal thuis in de addons) is het ophalen van het aantal stacks niet (meer) mogelijk
Bnet pindle#2913
Mja, kunnen mages en warlocks dan 8 minuten lang sustained 1000dps doen? Je hebt toch echt rogues en warriors nodig om dat te halen.
Over deadly poison: blizzard zou het combatlog een klein beetje moeten uitbreiden, dat is alles. Gewoon laten zien wanneer deadly procced, ook al heb je al 5 charges. Ik heb het als suggestion opgestuurd, alle rogues zouden dit moeten doen.
Over deadly poison: blizzard zou het combatlog een klein beetje moeten uitbreiden, dat is alles. Gewoon laten zien wanneer deadly procced, ook al heb je al 5 charges. Ik heb het als suggestion opgestuurd, alle rogues zouden dit moeten doen.
[ Voor 48% gewijzigd door QuarK op 09-03-2007 12:44 ]
3 warlocksQuarK schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:43:
Mja, kunnen mages en warlocks dan 8 minuten lang sustained 1000dps doen? Je hebt toch echt rogues en warriors nodig om dat te halen.
2 shadow priests
1 group
unlimited mana => dps
mja die procs pakt ie inderdaad niet, alleen de dmgOver deadly poison: blizzard zou het combatlog een klein beetje moeten uitbreiden, dat is alles. Gewoon laten zien wanneer deadly procced, ook al heb je al 5 charges. Ik heb het als suggestion opgestuurd, alle rogues zouden dit moeten doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 09-03-2007 13:09 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Is dit niet eigelijk een heeel goedkoop truukje, ik vind het zo'n gedwongen actie.. in de trand van "wij verplichten je te grinden als jij die instance inwilt" om de game wat te verlengen?dynosu schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:40:
Als ik jou was zou ik nu aan keys gaan werken. Eerst Arcatraz key ... komt uit een questline in netherstorm ... en daarna zou ik karazhan key gaan halen + heroic keys. Zodra je al die heroic keys heb kan je ook gaan attunen voor tempest keep 25 man.
Kan het ook mis hebben
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Je bent niet de enige die er zo over denkt hoor, er gaan hele grote topics rond op de officiele US en EU fora over dit rep/key/pot-grind fenomeen en ik geloof dat Blizz zelf ook heeft toegegeven dat het misschien iets te gortig is geworden.motormuus schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:10:
[...]
Is dit niet eigelijk een heeel goedkoop truukje, ik vind het zo'n gedwongen actie.. in de trand van "wij verplichten je te grinden als jij die instance inwilt" om de game wat te verlengen?
Kan het ook mis hebben
Vooral guilds waar niet iedereen hardcore is zullen veel moeite hebben hun casual raiders overal attuned voor te krijgen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
mwah met alleen maar questen haal je revered wel. Ik ben bijv nu al revered met thrallmar en die nagrand figuren. Cenarion Expedition komt eraan, en kheb nog wat quests te doen. Dus imho is het prima te doen met alleen questen. alleen exalted is natuurlijk puur grinden.. maar ja daar moet je ook gek voor zijn
blup
Vervelend is dat ze de nieuwe specifieke mob drops (static drops) bind on pickup maken, dus ik kan niet meer met mijn rogue formulas grinden voor mijn healbot priestPhobos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:33:
[...]
ligt er maar net aan. Sommige formula's zijn worlddrops (kan dus van iedereen droppen), andere hebben weer een specifieke mob die ze dropt en ze kunnen ook van rep ofzo komen.
Niet om heel erg lullig te gaan doen, maar IS wow niet gefocussed op (endgame) raiding? PVP is/was sowieso al een joke, voor mij dan.On_E schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:21:
[...]
Je bent niet de enige die er zo over denkt hoor, er gaan hele grote topics rond op de officiele US en EU fora over dit rep/key/pot-grind fenomeen en ik geloof dat Blizz zelf ook heeft toegegeven dat het misschien iets te gortig is geworden.
Vooral guilds waar niet iedereen hardcore is zullen veel moeite hebben hun casual raiders overal attuned voor te krijgen.
Natuurlijk snap ik best dat blizzard het niet voor iedereen naar zijn zin kan maken, maar laten we effe van jouw voorbeeld uitgaan.
Alle attunements worden simpeler, de bazen worden makkeijker. Dan loopt Nihilum over 1 week te klagen dat ze alles hebben gecomplete, alle content al done.. Dan kan je net zo goed stoppen met het spel. Ik heb altijd al in een guild gezeten die goede progress maakte, zodat ik het meeste gewoon kon zien. Welliswaar niet het snelst van alles, maar dat boeit me niet, ik zie het tenminste een keer.
Als je in een casual guild zit zijn deze attunements misschien te veel werk, of de bazen zijn te lastig. Live with it... Ik denk dat je meer spelers tevreden hebt nu, dan als je het zou omdraaien. Voor sommigen gaat het nu al te langzaam(pro guilds), en dan zou het nog langzamer moeten? No thx
Voor mij is het simpel. Ik wil gewoon content zien, op een redelijke hardcore manier. Daarvoor speel ik wow, en niet om 2 dagen in de week een keertje 1 boss te slopen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Als je veel speelt is het geen enkel probleem nee, maar het gaat juist om de mensen die niet veel kunnen spelen, die raken achterop de ‘kern’ van raiders en je hebt ze wel nodig als reserves zeg maar.eendje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:22:
mwah met alleen maar questen haal je revered wel. Ik ben bijv nu al revered met thrallmar en die nagrand figuren. Cenarion Expedition komt eraan, en kheb nog wat quests te doen. Dus imho is het prima te doen met alleen questen. alleen exalted is natuurlijk puur grinden.. maar ja daar moet je ook gek voor zijn
Sowieso snap ik niet dat ze bepaalde instances niet gelijk openen voor iedereen, die Tigole had het over ‘sense of accomplishment’ maar een boss-kill is daar toch al goed genoeg voor ?
Die Serpentshire attunement bv. is echt belachelijk.
Revered worden is niet zoooo heel erg moeilijk. 't voordeel van deze opzet is dat alt al moeilijk karazhan in komen, laat staan mount hyjal. Daarnaast zullen mensen die applyen bij een guild daadwerkelijk fatsoenlijke instance ervaring hebben anders haal je de key voor karazhan bijv. al niet.On_E schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:21:
[...]
Je bent niet de enige die er zo over denkt hoor, er gaan hele grote topics rond op de officiele US en EU fora over dit rep/key/pot-grind fenomeen en ik geloof dat Blizz zelf ook heeft toegegeven dat het misschien iets te gortig is geworden.
Ja leuk.. dus ipv wat geld investeren MOET je als bijvoorbeeld enchanter wel tientallen uren mobs grinden voor die BoP drops.. geef mij het oude systeem maar.. dan koop ik hem wel van een farmer.Emtee81 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:28:
[...]
Vervelend is dat ze de nieuwe specifieke mob drops (static drops) bind on pickup maken, dus ik kan niet meer met mijn rogue formulas grinden voor mijn healbot priestMaar goed dit is gedaan om farmers buiten spel te zetten wat ik verder wel goed vind, de toren in wpl is op onze server nog steeds 24/7 gecamped door crusader-farmers. World drops zijn daarentegen wel nog bind on equip.
Die key voor Kara is ook niet zo moeilijk te krijgen, maar je moet wel Kara meerdere keren clearen door minimaal 25/30 spelers om een kans te maken in Gruul's Lair als ik het allemaal goed begrijp, anders word je daar keihard geslacht.ImdaMned schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:38:
[...]
Revered worden is niet zoooo heel erg moeilijk. 't voordeel van deze opzet is dat alt al moeilijk karazhan in komen, laat staan mount hyjal. Daarnaast zullen mensen die applyen bij een guild daadwerkelijk fatsoenlijke instance ervaring hebben anders haal je de key voor karazhan bijv. al niet.
Stel dat je 10 snelste levellers als eersten Kara clearen, die moeten dan wachten tot er nog 20 guildies zijn die ook Kara gecleared hebben en hun meeste gear daarvandaan hebben voor je kans hebt op Gruul.
Nee achteraf gezien vraag ik me af of dit allemaal wel zo verstandig geregeld is door Blizz, HC guilds zullen er geen moeite mee hebben, maar al die semi-HC guilds weldegelijk.
tbh is endgame raiding in BC best gekilled door Blizzard, en kunnen alleen de echte hardcore guilds zoals Nihilum progress maken. Ze hadden echt wel wat meer 25man encounters in BC mogen stoppen. Voor BC had je 40 man raids naar MC,BWL,Naxx,AQ en na BC 25 man raids naar Gruul en Magtheridon, thats it. Dat is wel iets wat ik, en anderen echt missen in BCjarnotjuh schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:35:
[...]
Niet om heel erg lullig te gaan doen, maar IS wow niet gefocussed op (endgame) raiding? PVP is/was sowieso al een joke, voor mij dan.
Natuurlijk snap ik best dat blizzard het niet voor iedereen naar zijn zin kan maken, maar laten we effe van jouw voorbeeld uitgaan.
Alle attunements worden simpeler, de bazen worden makkeijker. Dan loopt Nihilum over 1 week te klagen dat ze alles hebben gecomplete, alle content al done.. Dan kan je net zo goed stoppen met het spel. Ik heb altijd al in een guild gezeten die goede progress maakte, zodat ik het meeste gewoon kon zien. Welliswaar niet het snelst van alles, maar dat boeit me niet, ik zie het tenminste een keer.
Als je in een casual guild zit zijn deze attunements misschien te veel werk, of de bazen zijn te lastig. Live with it... Ik denk dat je meer spelers tevreden hebt nu, dan als je het zou omdraaien. Voor sommigen gaat het nu al te langzaam(pro guilds), en dan zou het nog langzamer moeten? No thx
Voor mij is het simpel. Ik wil gewoon content zien, op een redelijke hardcore manier. Daarvoor speel ik wow, en niet om 2 dagen in de week een keertje 1 boss te slopen.
naxx bwl en mc hadden ook attunement nodig... en zoveel guilds zaten er niet in naxx mischien alleen maar om ff te kijken.
oh en je vergeet karazan, tempest keep, serpentine nogiets
[ Voor 20% gewijzigd door Bezulba op 09-03-2007 13:47 ]
blup
Verwijderd
AQ en naxx zijn er ook pas later bijgekomen, dat kunnen ze hier net zo makkelijk doen natuurlijk.SouLmaN schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:45:
[...]
tbh is endgame raiding in BC best gekilled door Blizzard, en kunnen alleen de echte hardcore guilds zoals Nihilum progress maken. Ze hadden echt wel wat meer 25man encounters in BC mogen stoppen. Voor BC had je 40 man raids naar MC,BWL,Naxx,AQ en na BC 25 man raids naar Gruul en Magtheridon, thats it. Dat is wel iets wat ik, en anderen echt missen in BC
Ik denk juist dat de HC Raiders zwaar in de minderheid zijn hoor, hoeveel 'pro' (lol) guilds denk je dat er zijn in verhouding tot community/casual/semi-HC guilds ?jarnotjuh schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:35:
[...]
40 man was eigenlijk helemaal zo slecht nog niet vind ik nu, dat er 10-15 mensen mee konden raiden terwijl ze niet 100% gefocussed waren doordat hun kids aan hun nek hingen, hun vrouw liep te zeiken etc vind ik nu eigenlijk meer een voordeel dan een nadeel.
Niet zo uitgebreide attunement als in BC voor Serpentshire, en ik denk dat er meer guilds Naxx zijn gegaan dan nu Gruul/Mag doen. KZ is 10 man, en Tempestkeep en Serpentshire zijn niet gelijk toegankelijk.eendje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:47:
naxx bwl en mc hadden ook attunement nodig... en zoveel guilds zaten er niet in naxx mischien alleen maar om ff te kijken.
Ik bedoel meer dat er geen MC/BWL/Naxx/AQ stijl instance gelijk beschikbaar is (met meerdere bosses etc achter elkaar). Dat is er nu alleen voor 10 man, en 2 onyxia achtige encounters voor 25 man.
Voor TBC was de guild waar ik nu in zit semi-hardcore, maar sinds TBC vind ik het meer casual-hardcore. Je merkt wel dat TBC behoorlijk wat teweeg brengt in de playerbasis. Enkele mensen zijn naar lv70 gestormt, anderen doen er langzamer over. En inderdaad, we hebben nu dus genoeg mensen om maar 1 Karazhan raid per avond te organiseren. En meestal zijn dat ook nog eens dezelfde mensen ook. Dus in feite moeten ze wachten totdat de rest zo ver is. Gruul zal dus nog even duren. Verder, het feit dat je high-end alchemy (flask)recipes niet meer kan kopen (behalve de oude, tegenover rep.) of droppen van bazen maar dat je ze moet 'ontdekken' dmv het maken van nog meer pots vind ik eigenlijk slecht. Zo kan het voorkomen dat een high end guild amper nieuwe flasks kan maken omdat niemand ze nog heeft ontdekt en dat Jan de Casual uit guild X drie alchemy flasks heeft ontdekt en er vervolgens geen reet mee doet. Een ander voorbeeld is dat iemand uit een hardcore guild enkele nieuwe flasks kan maken, maar vervolgens vertikken om andere guilds er van mee te laten profiteren (zelfs niet tegen betaling)
Verwijderd
Ik zou zeggen... Kom eens een xtje op mijn server rondkijken (Frostwhisper) !Aikeleer schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:10:
Wat betreft de PvP-disucssie overigens: als je pvp games gewend bent (b.v. Lineage2) ben je snel teleurgesteld met de "world pvp" op pvp servers die vaak in vergelijking niets voorsteld. PK's, bang zijn om town te verlaten, echt vrije pvp en vooral communicatie mis ik wel in WoW.
Naar mijn idee en volgens verschillende anderen spelers zijn wij de enigste server met een serieuze WORLD PVP guild genaamd "Zylos Hand"
Wel jammer dat je dit op andere PvP servers zo mist
Danny
Heee, Frostwhisper, da's mijn server!
Horde of Alliance guild?
Horde of Alliance guild?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Horde schat ik zo met een lvl70 Shaman,
al zijn er natuurlijk genoeg diehards die ook een alliance shaman al op 70 hebben
al zijn er natuurlijk genoeg diehards die ook een alliance shaman al op 70 hebben
Vandaaar ook de vraag 
maar ik schat idd Horde
maar ik schat idd Horde
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik ben opzoek naar een warlock build die veel DPS doet. (ben zelf nog redelijk vers in wow (lvl15) en heb heel eerlijk gezegd geen zin om alle 107 topics door te lezen. Zeker met al die patches die uit zijn gekomen lijkt me het ook niet de moeite waard.
Zelf heb ik al een aantal builds gevonden oa op wowhead deze, maar ik vroeg wat jullie hiervan dachten en welke jullie gebruiken.
Zelf heb ik al een aantal builds gevonden oa op wowhead deze, maar ik vroeg wat jullie hiervan dachten en welke jullie gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door nowell op 09-03-2007 14:47 ]
Op lvl 15 moet je je helemaal nog niet druk maken om DPS builds, om te levellen zou ik als eerste Affliction vol gaan proppen t/m Dark Pact, maar de meningen daarover zijn verschillend.nowell schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:44:
Ik ben opzoek naar een warlock build die veel DPS doet. (ben zelf nog redelijk vers in wow (lvl15) en heb heel eerlijk gezegd geen zin om alle 107 topics door te lezen. Zeker met al die patches die uit zijn gekomen lijkt me het ook niet de moeite waard.![]()
Zelf heb ik al een aantal builds gevonden oa op wowwiki [url=deze[/url], maar ik vroeg wat jullie hiervan dachten en welke jullie gebruiken.
Een build doet geen dps, dat doet de speler. Een goede speler kan met een kutbuild toch goeie dps doen. Een slechte speler met een goede build kan nog steeds belabberde dps doen..
Een goede speler snapt zijn class en heeft geen vragen over builds nodig
Gewoon uitproberen joh. Je hebt 70 levels van spelen voor je die je je class moeten leren.
Gewoon spelen en doen is het beste en het leukste.
Een goede speler snapt zijn class en heeft geen vragen over builds nodig
Gewoon spelen en doen is het beste en het leukste.
[ Voor 9% gewijzigd door QuarK op 09-03-2007 14:48 ]
Eerst t/m Dark Pact en dan later je talent point opnieuw te verdelen bedoel je?On_E schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:46:
[...]
Op lvl 15 moet je je helemaal nog niet druk maken om DPS builds, om te levellen zou ik als eerste Affliction vol gaan proppen t/m Dark Pact, maar de meningen daarover zijn verschillend.
@Quark:
Ik ben ook veel aan het lezen over de warlock, maar wat input van anderen is nooit weg, toch?
[ Voor 12% gewijzigd door nowell op 09-03-2007 14:51 ]
Ben ik zeker met je eens, maar ik geloof dat er al een blue post was waarmee ze het tekort aan grotere raid-instances erkenden, dus ik denk niet dat het al te lang zal duren voordat er meer content beschikbaar wordt gesteld.SouLmaN schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:45:
[...]
tbh is endgame raiding in BC best gekilled door Blizzard, en kunnen alleen de echte hardcore guilds zoals Nihilum progress maken. Ze hadden echt wel wat meer 25man encounters in BC mogen stoppen. Voor BC had je 40 man raids naar MC,BWL,Naxx,AQ en na BC 25 man raids naar Gruul en Magtheridon, thats it. Dat is wel iets wat ik, en anderen echt missen in BC
Het is mogelijk gruuls lair al te starten in aq40/naxx gear dus je hoeft niet perse te wachten tot 25 man kara-geared zijn, kost flink wat tijd aan pot-grinding maar die zul je sowieso nodig hebben (ik voorzie een shatter nerf). In onze guild is nu ongeveer de basis van de pre-tbc raiders bij 70 aangekomen en we runnen 3 karazhan groepen per raidavond. Ding is wel dat waar je voor tbc nog kon wegkomen met een redelijke unbalanced raid, (we hadden wel eens 9 priests, 0 pallies, etc) en dat kan je bij nieuwe encounters wel eens opbreken.
http://www.wowhead.com/?talent=IVznowell schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:44:
Ik ben opzoek naar een warlock build die veel DPS doet. (ben zelf nog redelijk vers in wow (lvl15) en heb heel eerlijk gezegd geen zin om alle 107 topics door te lezen. Zeker met al die patches die uit zijn gekomen lijkt me het ook niet de moeite waard.![]()
en dan lekker verder gaan in affliction tot dark pact idd.. daarna richting destruction tree..
Kijk hier eens rond: www.wowmb.netnowell schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:48:
[...]
Eerst t/m Dark Pact en dan later je talent point opnieuw te verdelen bedoel je?
@Quark:
Ik ben ook veel aan het lezen over de warlock, maar wat input van anderen is nooit weg, toch?
daar kom je vrijwel alles over de warlock klasse te weten.
Verwijderd
Ik had vroeger (anderhalf jaar geleden) ook vooral tot en met Dark Pact geïnvesteerd; Nightfall was echt geweldig.nowell schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:48:
[...]
Eerst t/m Dark Pact en dan later je talent point opnieuw te verdelen bedoel je?
@Quark:
En een beetje in Demonology zodat ik wat sterkere pets had en in Destruction tot aan Shadowburn.
Het is net waarvoor je 't wou gebruiken; ik ben uitsluitend van de PVE, maar heb PVP wel een paar keer geprobeerd (en tijdens de beta ook op een PVP server gespeeld) inclusief Battlegrounds, maar het doet me weinig; ik vind vooral de quests leuk en heb met de build die ik toen had, aardig wat gebieden met de grond gelijk gemaakt.
En de guilds die AQ40/Naxx nooit gecleared hebben dan ? (zeg maar zo’n 80% van alle guilds ?)Emtee81 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Ben ik zeker met je eens, maar ik geloof dat er al een blue post was waarmee ze het tekort aan grotere raid-instances erkenden, dus ik denk niet dat het al te lang zal duren voordat er meer content beschikbaar wordt gesteld.
Het is mogelijk gruuls lair al te starten in aq40/naxx gear dus je hoeft niet perse te wachten tot 25 man kara-geared zijn, kost flink wat tijd aan pot-grinding maar die zul je sowieso nodig hebben (ik voorzie een shatter nerf). In onze guild is nu ongeveer de basis van de pre-tbc raiders bij 70 aangekomen en we runnen 3 karazhan groepen per raidavond. Ding is wel dat waar je voor tbc nog kon wegkomen met een redelijke unbalanced raid, (we hadden wel eens 9 priests, 0 pallies, etc) en dat kan je bij nieuwe encounters wel eens opbreken.
Karazhan gear is crap vergeleken met gecrafte cloth gear. No wai dat ik daar heel karazhan voor hoeft te clearen om betere gear te halenEmtee81 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Ben ik zeker met je eens, maar ik geloof dat er al een blue post was waarmee ze het tekort aan grotere raid-instances erkenden, dus ik denk niet dat het al te lang zal duren voordat er meer content beschikbaar wordt gesteld.
Ik heb momenteel maar 1 naxx item aan (bracers). En ik heb al vergelijkbare easy instances bracers gezien. bs dusOn_E schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:08:
[...]
En de guilds die AQ40/Naxx nooit gecleared hebben dan ? (zeg maar zo’n 80% van alle guilds ?)
[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 09-03-2007 15:11 ]
Die site heb ik idd ook gevonden en ziet er goed uit. Echter zijn er nog wel wat pagina's under construction.Grindtegel schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:04:
[...]
Kijk hier eens rond: www.wowmb.net
daar kom je vrijwel alles over de warlock klasse te weten.
naxx is denk ik zelfs zo'n 95% + van de guilds. Denk dat die 80% meer is het aantal guilds dat er niet is in geweest.On_E schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:08:
[...]
En de guilds die AQ40/Naxx nooit gecleared hebben dan ? (zeg maar zo’n 80% van alle guilds ?)
Ik vind dat karazhan 20 man had moeten zijn of iets UBRS achtigs, ik mis gewoon met een grote group raiden en omdat we nog niet 2 karazhan runs kunnen doen (vooral omdat dan dezelfde steeds de instance in moeten) is dat allemaal gewoon slecht.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
AQ40 en Nax zijn toch nog niet gesloten?Kevinp schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:14:
[...]
Ik vind dat karazhan 20 man had moeten zijn of iets UBRS achtigs, ik mis gewoon met een grote group raiden en omdat we nog niet 2 karazhan runs kunnen doen (vooral omdat dan dezelfde steeds de instance in moeten) is dat allemaal gewoon slecht.
En MC en BWL kan je best met 20 man proberen/doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 15:21 ]
Ik ben sinds een maand ofzo ook hooked aan wow.
Nu vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die op Auchindoun spelen.
Heb zelf een 43 Tauren hunter en een 17 Undead mage... Horde ftw dus ^^
Nu vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die op Auchindoun spelen.
Heb zelf een 43 Tauren hunter en een 17 Undead mage... Horde ftw dus ^^
Jup dat zouden ze moeten doen. Nu is het al lastig als je met 1 of 2 andere rogues zit, je weet gewoon niet zeker wat "jouw" stack poisons is op je target. Ik heb al aan de combat log zitten denken, je kunt natuurlijk nav die dmg messages herleiden hoeveel stacks poison er op de mob zitten (vast dmg range, evt verhogen met 20% voor vile poisons). Ik weet alleen niet of je aan de hand van tekst uit het combat log berekeningen uit kunt voeren... van het weekend eens wat mee spelen.QuarK schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:43:
Bnet pindle#2913
Zijn hier toevallig nog mensen die horde spelen op BurningBlade?
Ben sindskort daar maar weer op me priest begonnen aangezien het alliance gebeuren op Darksorrow me begon te vervelen.. Ben nu lvl 66 maar ben op zoek naar iemand om beetje mee samen te spelen, iemand die toevallig op die server speelt en in zelfde lvl range als mij zit?
Ben sindskort daar maar weer op me priest begonnen aangezien het alliance gebeuren op Darksorrow me begon te vervelen.. Ben nu lvl 66 maar ben op zoek naar iemand om beetje mee samen te spelen, iemand die toevallig op die server speelt en in zelfde lvl range als mij zit?
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Ik heb een beginnersvraagje. Sinds een aantal dagen speel ik WoW en ik ben een Warlock van het ras undead. Nu ben ik mijn shadow bolt kwijtgeraakt. Kan iemand mij vertellen waar ik een nieuwe kan vinden? Ik ben al in Undercity geweest maar daar kun je er geen aanschaffen.
druk op 'p' en klik op het destruction tabblaadje aan de rechterkant.mol99 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:42:
Ik heb een beginnersvraagje. Sinds een aantal dagen speel ik WoW en ik ben een Warlock van het ras undead. Nu ben ik mijn shadow bolt kwijtgeraakt. Kan iemand mij vertellen waar ik een nieuwe kan vinden? Ik ben al in Undercity geweest maar daar kun je er geen aanschaffen.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Zoals sallin al kort aangeeft:
Op [P] drukken. Deze weergeeft je skillbook, waar dus een overzicht staat van alle skills die je op dat moment beheerst.
Tip hierbij: Ga eens naar Key binding-menu (ESC > Key Bindings) en kijk welke toetsen(combinaties) je niet kent. Probeer deze dan uit in het spel en je kom er snel genoeg achter waar alles te vidnen is
Op [P] drukken. Deze weergeeft je skillbook, waar dus een overzicht staat van alle skills die je op dat moment beheerst.
Tip hierbij: Ga eens naar Key binding-menu (ESC > Key Bindings) en kijk welke toetsen(combinaties) je niet kent. Probeer deze dan uit in het spel en je kom er snel genoeg achter waar alles te vidnen is
[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 09-03-2007 15:49 ]
waarschijnlijk staat de shadowbolt niet meer in je spellbar.mol99 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:42:
Ga naar je spellbook "p" op je toetsenbord en sleep de spell weer terug in je balk
:-)
20 man zal alleen lukken voor mc, vael bv zal je nog steeds opblazen met burning adrenaline en het is niet zo dat je dps is verdubbeld. En zoals imdamned al zei is het niet waard om tier 3 te gaan halen (het zal sowieso nog steeds niet makkelijk zijn door boss scaling in naxx) omdat er zoveel equivalente blauwe level 70 items te krijgen zijn in instances/quests.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:16:
[...]
AQ40 en Nax zijn toch nog niet gesloten?
En MC en BWL kan je best met 20 man proberen/doen.
Zelf ben ik primal mooncloth aan het sparen voor de craftable 3 piece cloth set (set bonus is %5 regen while casting, past goed bij mijn huidige spirit build die ik aan het testen ben met 660 spirit buffed op het moment, wil ook nog het beasts deck trinket hiervoor halen).
mja heb zitten kijken naar die shadowcloth spullen die je kan maken
vraag me af of ze het waard zijn of niet, in de long run zal je volgens mij meer kunnen verdienen met 2x in de 4 dagen primal mooncloth dan 2x in de 4 dagen shadowlcoht
dus neem ik de specialty shadowlcoth voor de 3 set bonus of ga ik gewoon mooncloth en koop ik de de 3 setitems en ga ik zonder bonus met die gear lopen >_<
vraag me af of ze het waard zijn of niet, in de long run zal je volgens mij meer kunnen verdienen met 2x in de 4 dagen primal mooncloth dan 2x in de 4 dagen shadowlcoht
dus neem ik de specialty shadowlcoth voor de 3 set bonus of ga ik gewoon mooncloth en koop ik de de 3 setitems en ga ik zonder bonus met die gear lopen >_<
Tailoring specialty sets zijn BoP. Jammer joh : )Bokkie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:54:
mja heb zitten kijken naar die shadowcloth spullen die je kan maken
Probeer daarnaast een altje aan tailoring 350 te helpen voor transmutes
[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 09-03-2007 15:58 ]
Voorzichtig zijn met de keuze voor Aldor/Scryer hoor:
http://www.youtube.com/watch?v=xeUhSjuhQYE

En EQ zuigt natuurlijk
http://www.youtube.com/watch?v=xeUhSjuhQYE
En EQ zuigt natuurlijk
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 09-03-2007 16:02 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Probeer eens in Orgrimmar of Thunderbluff.. Soms zijn er ook wel Shadow Bolts op de Auction House te vinden.mol99 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:42:
yup, zelfs op lvl 70 oneshot Razuvius alle tanks, terwijl Patchwerk en Loatheb gewoon pushovers zijn nuEmtee81 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:50:
[...]
(het zal sowieso nog steeds niet makkelijk zijn door boss scaling in naxx)
Mwehehe, ik ben zelf inmiddels lvl40 en nog steeds krijg ik het midden in battles geregeld voorelkaar om spells van mijn balk te laten verdwijnen ... niet echt handyNiaX schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:47:
waarschijnlijk staat de shadowbolt niet meer in je spellbar.
Ga naar je spellbook "p" op je toetsenbord en sleep de spell weer terug in je balk

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
mwah dan verandert de vraagImdaMned schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:58:
[...]
Tailoring specialty sets zijn BoP. Jammer joh : )
Probeer daarnaast een altje aan tailoring 350 te helpen voor transmutes
Dus wat je ook kiest, grinden zul jeBokkie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:26:
[...]
mwah dan verandert de vraagga ik voor de set of voor gold ^^
Ik combineer de twee, ik grind mijn primals zelf en daardoor gaat mijn goudstapel
ook lekker omhoog. Al die elementals droppen 1 of 2 types van lekkere vendor trash,
plus een waaier aan groene items als je lang genoeg bezig blijft
Clowns to the left of me, Jokers to the right
bar locking aanzetten?Weakling schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:26:
[...]
Mwehehe, ik ben zelf inmiddels lvl40 en nog steeds krijg ik het midden in battles geregeld voorelkaar om spells van mijn balk te laten verdwijnen ... niet echt handy
Pluis je settings eens door zou ik zeggen, kom je vanalles leuks tegen
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2007 16:29 ]
lock actionbar ftw!Weakling schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:26:
[...]
Mwehehe, ik ben zelf inmiddels lvl40 en nog steeds krijg ik het midden in battles geregeld voorelkaar om spells van mijn balk te laten verdwijnen ... niet echt handy
blup
Als je in combat bent kun je toch sowieso geen wijzigingen aanbrengen aan de UI? Of komt dat door een bepaalde addon die ik geinstalleerd heb?
Boss-scaling houdt toch alleen maar in dat hun level hoger is ? (dus ipv lvl 63 elite zijn ze lvl 73 elite als je met lvl 70 spelers in Naxx gaat lopen)Helox-in-a-box schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:25:
[...]
yup, zelfs op lvl 70 oneshot Razuvius alle tanks, terwijl Patchwerk en Loatheb gewoon pushovers zijn nu
Ze doen gewoon dezelfde damage als altijd.
zal wel een addon zijn.. want echt tevaak dat ik in een snelle beweging met de muis opeens een knop van m'n balk afmikte terwijl ik in combat was.. (dat was ook vaak de reden van de snelle bewegingFerreur schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:31:
Als je in combat bent kun je toch sowieso geen wijzigingen aanbrengen aan de UI? Of komt dat door een bepaalde addon die ik geinstalleerd heb?
blup
mol99 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:42:
Herinnerd me aan "the good old time"
[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 09-03-2007 16:57 ]
Heb ik ook soms.. maar ik kan tegenwoordig ook neit meer in mijn spellbook tijdens combat, is dat in 1 of andere laatste patch gekomen? of is het een addon...eendje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:51:
[...]
zal wel een addon zijn.. want echt tevaak dat ik in een snelle beweging met de muis opeens een knop van m'n balk afmikte terwijl ik in combat was.. (dat was ook vaak de reden van de snelle beweging)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!