Aankomende zaterdag Pioneer Kuro 427XA bij Polectro voor 1399
Hij heeft gelijk. Je bent gewoon een luie donder die specs neergooit en dan mag een ander je vertellen of het wat is. Zo werkt het niet op GoT.Gast1981 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:19:
Ach man, kom op zeg...
Begin jij ook al? Pfff, nou mijn excuses hoor.ABD schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:18:
Hij heeft gelijk . . . . .
Is het echt zo vreemd dat ik de specs plaats, met de vraag of het een degelijke aanbieding is?
Ik zie hier namelijk genoeg posts die niks met aanbiedingen an sich te maken hebben.
Anders was dit wel het grote reclamefolders topic geweest...
Ondertussen toch maar die 800 reacties doorgespit, en de 15% over de 80PX eruit gefilterd...
Zoals Gianni Rombios al netjes aangaf; het is een aardige plasma tv voor dat geld.
Er zijn andere topics hier over hetzelfde scherm en over die serie, check die anders ook eens. Bovenaan zie je een mooie zoekfunctie. Ik vond het ook maar een luie post. Copy-paste en "is dat wat?", zonder zelf wat te doen. De meeste mensen weten wel wat die TV doet en het dom neerplempen van een bult standaardgegevens die er niet toe doen (gewicht om maar iets te noemen??) geven nu niet echt de indruk dat je de moeite gedaan hebt.
Desalniettemin, de 42PX80 is een zeer mooie TV en een aanrader als je op zoek bent naar een goede 42" plasma. Als je een mooier design wilt, dan kun je ook kijken naar een LG 42PG6000. De zwartwaarden van de Panasonic staan wel beter bekend en ook het retentiongedrag schijnt iets beter te zijn.
Zelf heb ik de 50" editie van die LG, en ik ben tevreden over retention. Zwartwaarden kunnen altijd beter, maar da's zelfs met een Pioneer Kuro.
edit: Funprice is een winkel waar ik niet graag zaken mee doe, maar da's misshcien persoonlijk.
Desalniettemin, de 42PX80 is een zeer mooie TV en een aanrader als je op zoek bent naar een goede 42" plasma. Als je een mooier design wilt, dan kun je ook kijken naar een LG 42PG6000. De zwartwaarden van de Panasonic staan wel beter bekend en ook het retentiongedrag schijnt iets beter te zijn.
Zelf heb ik de 50" editie van die LG, en ik ben tevreden over retention. Zwartwaarden kunnen altijd beter, maar da's zelfs met een Pioneer Kuro.
edit: Funprice is een winkel waar ik niet graag zaken mee doe, maar da's misshcien persoonlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Hillie op 21-05-2008 14:51 ]
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Laatste reactie hierover
Het was inderdaad wat makkelijk geplaatst.
Echter vond/vind ik het niet zo schokkend, dat er dan zo op gereageerd moet worden...
Al was de laatste reactie wel normaal van aard.
Het doorspitten van 800+ posts leek me wat veel,
en de berichten op kieskeurig.nl geven imho geen goed beeld.
Maar eerlijk is eerlijk, wat eigen research kon geen kwaad.
En wat betreft de specs;
Wat voor de één interessant kan zijn, is voor de ander wellicht complete onzin.
Gewicht is bijv handig voor diegene die de tv wil ophangen met een beugel.
Vandaar dat ik maar gewoon de hele riedel er neerzette
Ik zal m'n leven beteren, en me voegen in het juiste topic.
Het was inderdaad wat makkelijk geplaatst.
Echter vond/vind ik het niet zo schokkend, dat er dan zo op gereageerd moet worden...
Al was de laatste reactie wel normaal van aard.
Het doorspitten van 800+ posts leek me wat veel,
en de berichten op kieskeurig.nl geven imho geen goed beeld.
Maar eerlijk is eerlijk, wat eigen research kon geen kwaad.
En wat betreft de specs;
Wat voor de één interessant kan zijn, is voor de ander wellicht complete onzin.
Gewicht is bijv handig voor diegene die de tv wil ophangen met een beugel.
Vandaar dat ik maar gewoon de hele riedel er neerzette
Ik zal m'n leven beteren, en me voegen in het juiste topic.
Verwijderd
Let er even op dat wanneer je een beugel koopt je zo'n rek koopt waar de tv aan komt te hangen. Dat alleen blijkt niet voldoende, want ik had zo'n ding gekocht die ook geschikt was voor 37" en voldoende gewicht kon dragen, maar slechts 41 cm breed was. Kortom, ding kon direct weer geruild worden. De breedte van de beugel was dus een spec waar ik nog nooit naar had gekeken.

WAAR heb je deze zo ongelooflijk goedkoop kunnen krijgen?Phyc schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:03:
[...]
Heb dr gister ook ff een gehaald, 390e excl verwijderingsbijdrage..
Koopje van 't jaar?
Hoi
De persoon in kwestie had 20% personeelskorting, dus reken maar uit wat ie eigenlijk kostterahulx schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:12:
[...]
WAAR heb je deze zo ongelooflijk goedkoop kunnen krijgen?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Nee hoor, dat is niet gek. Sommige mensen vergeten dat het een forum is en bedenken niet dat het allemaal best wel complex kan zijn.Gast1981 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:18:
[...]
Begin jij ook al? Pfff, nou mijn excuses hoor.
Is het echt zo vreemd dat ik de specs plaats, met de vraag of het een degelijke aanbieding is?
Ik zie hier namelijk genoeg posts die niks met aanbiedingen an sich te maken hebben.
Anders was dit wel het grote reclamefolders topic geweest...
Ondertussen toch maar die 800 reacties doorgespit, en de 15% over de 80PX eruit gefilterd...
Zoals Gianni Rombios al netjes aangaf; het is een aardige plasma tv voor dat geld.
Ik ben benieuwt of er nog EK acties gaan komen bij de EP ketens, daar loopt nu een creditering van mij en een EK actie kan dan ineens heel gunstig uitpakken.
Is ook niet zo'n hele goede televisie vind ik. Hebben em op 't werk staan, beeld is wat flets, niet natuurlijk. Maargoed, voor dit geld mag je niet klagenPhyc schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:14:
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
LG 42LF66
Full HD 42" LCD tv, 799,-
Geen geld dacht ik zo?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Een 42" full HD van een bekend merk voor maar 800 euro is altijd goedkoop.
Hij is al uitverkocht, dus... 
Even de site van 1dayfly in de gaten houden. Zou me niks verbazen als die om 12:00 uur met een LCD komen.
Even de site van 1dayfly in de gaten houden. Zou me niks verbazen als die om 12:00 uur met een LCD komen.
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Ik hoop het niet, want ik heb m'n vakantiegeld nog niet binnen. 
Overigens hoop ik ook dat het een Toshiba wordt, want die LG van iBood vond ik niet zo... Specs vielen nogal tegen.
Overigens hoop ik ook dat het een Toshiba wordt, want die LG van iBood vond ik niet zo... Specs vielen nogal tegen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Als het een Tatung is, zoals eerder bij 1dayfly, laat ik hem lekker voorbijgaan.mace schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:42:
Maar lang niet altijd een goede koop.mace schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:42:
Ze hebben de Tatung bij 1dayfly maar weer in de 'binnenkort' gezet.
[ Voor 11% gewijzigd door mvdklip op 23-05-2008 13:09 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Zo te zien een cheapo TV die "normaal" echt geen 1250 euro kost...
[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 23-05-2008 12:07 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Iemand al de kruidvat tv gezien? Het ziet er goed uit, alleen hebben ze in geen één kruidvat te TV aangesloten dus kan ik moeilijk beoordelen hoe deze TV is. De garantie is top! 3 jaar pickup and return en dode pixel garantie. Wat vinden jullie?
Verwijderd
Kun je jezelf niet beter even richten op een Philips of een Samsung 26"? Volgens mij zijn die dingen 50 euro duurder en je hebt een stuk betere tv. Of je koopt een Sony 40" FullHD en krijgt er een 26" bij. Verkoop je de 40" desnoods weer verder
Jammer dat dit topic niet in een rss feed kan XD (of wel?XD)
Weet iemand meer over een komende aldi flatscreen die in de aanbieding komt? Kon em nog niet vinden op de website, scheen in het krantje te staan
Weet iemand meer over een komende aldi flatscreen die in de aanbieding komt? Kon em nog niet vinden op de website, scheen in het krantje te staan
Nee het was een LG, maar hij is zoals gezegd al uitverkocht./\/\|) schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:04:
[...]
Als het een Tatung is, zoals eerder bij 1dayfly, laat ik hem lekker voorbijgaan.
Tuurlijk wel!W.Zijlstra. schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:42:
Jammer dat dit topic niet in een rss feed kan XD (of wel?XD)
Klik maar op dat leuke blauwe knopje helemaal onder aan de pagina.
[ Voor 33% gewijzigd door mace op 23-05-2008 23:53 ]
Oh thanks! Niet gezien ^^Tuurlijk wel!
Klik maar op dat leuke blauwe knopje helemaal onder aan de pagina.
rss ftw!
Maandag en Dinsdag weer korting bij MM tot 20%
Eh, staat gewoon megagroot op de site van MM, eerste waar ik ging kijken.
http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17617&langId=-11
Binnenkort :
Over een paar dagen komt er bij 1dayfly deze tv in de aanbieding :
Tatung 42" Widescreen LCD TV [V42EMGI LCD Television]
HD ready
HDMI / DVI connectors
Full HD 1080p Resolution
Resolution 1920 x 1080
Contrast Ratio 1000:1
Brightness 500 cd/m2
Response time: 6.5 ms
Compatible with all
576i/576p/720p/1080i even
1080P video formats
Multi standard tuning system
PAL/SECAM system, B/G, D/K, I,
L/L’
255 pages FASTEXT / TOPS
system
NICAM A2 stereo
Built-in speakers 2 x 10W audio
output
Auto Program System & Searching
(APS)
2 x SCART Connector
Auto Volume & Power Control
Non-VESA holes, 637mm X
310mm H/V spacing
Size and Weight (with stand)
Width: 1068mm
Height: 812mm
Depth: 270mm
Weight: 31.5kg
Prijs zal rond de 800-1000 liggen.
http://www.tatung.co.uk/tv-features_v42emgi.htm
http://www.1dayfly.com
Over een paar dagen komt er bij 1dayfly deze tv in de aanbieding :
Tatung 42" Widescreen LCD TV [V42EMGI LCD Television]
HD ready
HDMI / DVI connectors
Full HD 1080p Resolution
Resolution 1920 x 1080
Contrast Ratio 1000:1
Brightness 500 cd/m2
Response time: 6.5 ms
Compatible with all
576i/576p/720p/1080i even
1080P video formats
Multi standard tuning system
PAL/SECAM system, B/G, D/K, I,
L/L’
255 pages FASTEXT / TOPS
system
NICAM A2 stereo
Built-in speakers 2 x 10W audio
output
Auto Program System & Searching
(APS)
2 x SCART Connector
Auto Volume & Power Control
Non-VESA holes, 637mm X
310mm H/V spacing
Size and Weight (with stand)
Width: 1068mm
Height: 812mm
Depth: 270mm
Weight: 31.5kg
Prijs zal rond de 800-1000 liggen.
http://www.tatung.co.uk/tv-features_v42emgi.htm
http://www.1dayfly.com
Omdat ik denk dat een bronvermelding niet nodig was, de MM site staat er vol mee en om de zoveel minuten reclame op tv
Verwijderd
Ik heb vandaag nog geen tv gekeken ....mrc16 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:23:
[...]
Omdat ik denk dat een bronvermelding niet nodig was, de MM site staat er vol mee en om de zoveel minuten reclame op tv.
Copy paste mate.. wie het weet mag het zeggen. Verkooppraatje misschien ?
FullHD is ook gewoon HD-ready hoor. Niet teveel naar termen kijken.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Tja, ik kijk toch wel naar de Contrast ratio als die genoemd wordt.
Die vind ik erg laag...
Die vind ik erg laag...
Jammer dat het een Tatung is.
Dan liever voor een iets hoger bedrag een betere LCD (of een maatje kleiner voor hetzelfde bedrag).
Dan liever voor een iets hoger bedrag een betere LCD (of een maatje kleiner voor hetzelfde bedrag).
Wat mij opvalt is dat er eigenlijk geen, weinig, of erg duur 32 inch full hd tv's zijn.. zonde. Ik zou, zoals menig mensen hier denk ik veel liever een 37 inch full hd tv hebben dan een 42 inch hd ready, Maar bij de mediamarkt zie je alleen maar hd ready in de aanbieding bijvoorbeeld
Zonde.
Zonde.
Helaas staat er TOT 20%, dus ben bang dat veel top modellen geen 20% korting zullen krijgen
Sowieso de mooie Loewe en Philips 9000 series niet.
ruwweg delen door 3, dan heb je meters.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:25:
Heb je die ook in centimers?
Verwijderd
Hoe weet je dat?Giant87 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:31:
Sowieso de mooie Loewe en Philips 9000 series niet.
Vraag me af waar de Panasonic 42PZ85 en de Panasonic 46PZ85 ongeveer op uitkomen bij de MM deze dagen. Volgens mij had ik de 46" daar voor rond de 2200,- gezien, dus dan zit je met een evt. korting van 20% rond de 1750,-.
Nog net wat boven budget.... zucht, toch nog maar even wachten dan!
Nog net wat boven budget.... zucht, toch nog maar even wachten dan!
Heb ik liever die van MediaMarkt> 777 euro voor LG 42LF66!!!
Is dat mét of zonder 20 pct korting? met lijkt me ?Lightning89 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:55:
Heb ik liever die van MediaMarkt> 777 euro voor LG 42LF66!!!
Geen id folder is al weggegooid.
Oh internet bied uitkomst: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-11035248
Sorry had niet goed gelezen het gaat om de 37" de 37LF66 Excuses
De 37LF65 voor €777 bij mediamarkt
van 26 mei tot 1 juni.
Kieskeurig: http://www.kieskeurig.nl/...216FFC12572AB0040B09D.htm
Goedkoopste is 771 ex verzend. (808 incl verzend).
Aanbieding valt dus mee
Oh internet bied uitkomst: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-11035248
Sorry had niet goed gelezen het gaat om de 37" de 37LF66 Excuses
De 37LF65 voor €777 bij mediamarkt
van 26 mei tot 1 juni.
Kieskeurig: http://www.kieskeurig.nl/...216FFC12572AB0040B09D.htm
Goedkoopste is 771 ex verzend. (808 incl verzend).
Aanbieding valt dus mee
Shitde Ek zit eraan te komen, ikmoet nieuwe TV. MM heeft wel goerie actie, wat zou de panasonic pv70 daar kosten?
Ga eens langs en vraag het... prijzen bij elke MM zijn anders. Check ook de PW en kieskeurig. Zelf zoeken is niet moeilijk.
Waarom moet je per se een nieuwe tv kopen voor het ek? Ik snap het echt niet, "het ek komt eraan, snel nog even overhaast een nieuwe tv kopen".Sjah schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:23:
Shitde Ek zit eraan te komen, ikmoet nieuwe TV. MM heeft wel goerie actie, wat zou de panasonic pv70 daar kosten?
Of omdat je gewoon de wedstrijden op een nieuwe /betere tv wil zien.
Waarom , daarom..
Waarom , daarom..
Nou.. het EK komt eraan mensen!! Dan moet je toch een nieuwe TV!!! jajaaaaaa... Nieuwe TV, EK!!! FANTASTISCH....
Haha.. Ze spelen er wel mooi op in de electroboeren. Maar ach, we laten ons toch allemaal een beetje lijmen. De ene kijkt graag voetbal/EK... de ander moet Full HD 1080p 24p met de diepste zwartwaardes voor de bluerayfilmpjes en weer een ander moet zwaar in de PS3 games!!!
Btw. De Seat-actie is uitverkocht. En ja, ik heb me laten lijmen; EK in 40", even UPC HD abbo'tje regelen en we kunnen de grasprieten gaan tellen ...
Haha.. Ze spelen er wel mooi op in de electroboeren. Maar ach, we laten ons toch allemaal een beetje lijmen. De ene kijkt graag voetbal/EK... de ander moet Full HD 1080p 24p met de diepste zwartwaardes voor de bluerayfilmpjes en weer een ander moet zwaar in de PS3 games!!!
Btw. De Seat-actie is uitverkocht. En ja, ik heb me laten lijmen; EK in 40", even UPC HD abbo'tje regelen en we kunnen de grasprieten gaan tellen ...
Stay young forever!
Zijn er al mensen bij de Mediamarkt geweest? Zijn de aanbiedingen de moeite waard om er naar te gaan kijken?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bij MM Den Haag gisteren een Sony Bravia 40V3000 op de kop getikt voor 999. Daarboven op krijg je nog 200 euro retour van Sony of een 20" tv'tje. Lijkt mij een goede deal.Gunner schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:19:
Zijn er al mensen bij de Mediamarkt geweest? Zijn de aanbiedingen de moeite waard om er naar te gaan kijken?
Verwijderd
Ik ben gisteren even langs de MM Amsterdam geweest. Een paar aanbiedingen waren wel aardig (LG 32pc51 voor 499) maar veruit de meeste toestellen waren met die EK korting nog steeds 50 tot 150 euro duurder dan de goedkoopste in de prijslijsten van bv kieskeurig (ja zelfs met verzendkosten). Heb mensen op hun mobieltje prijzen zien vergelijken, kijken, nog eens kijken en tenslotte niet kopen.
wat dacht je van de MM binnenlopen en een kijkje nemen ?Sjah schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:23:
Wij kunnen ook niet raden wat voor prijzen MM hanteert
Wel kan ik melden dat ik zojuist een Samsung LE32S62B heb opgehaald voor 420 euro bij de MM
En jah de kortingen zijn de moeite waard, hier bij MM ehv was het razenddruk
allemaal zoemend over de LCD department
[ Voor 13% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-05-2008 15:01 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Hij zit niet op de hoek, Amsterdam is best groot.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:00:
[...]
wat dacht je van de MM binnenlopen en een kijkje nemen ?
Wij kunnen ook niet raden wat voor prijzen MM hanteert
En wat Turion zegt verwacht ik weleen beetje, schiet niet op, behalve voor een paar modellen.Maar ik wil persee de 37pv70 of de37px80 voor mooi geld.
De gewone prijs van de 37pv70 bij MM was een paar weken geleden 899 euro (Groningen).
Dat is niet aantrekkelijk als je bedenkt dat die voor 700 op kieskeurig staat. De 37pv7 was wel in actie bij de MM, voor 500, maarja die hoef ik niet.
Nee klopt was verrassend duur, hij stond naast de 37pv7 die ik voor 488 gekocht heb. de pv70 had wel duidelijk wat mooier beeld maar dat kon ook aan de afstelling liggen. Verschil tussen de pv70 en de pz80 was nauwelijk waarneembaar. (Maar goed zegt niet veel zo in de winkel).
Ik heb de Samsung LE32M87 gekocht van 799 voor 599 in MM Rijswijk (met de tot 20% korting actie). In MM Den Haag en Zoetermeer was die van 749 voor 699.
Maar ik heb hem dus voor 599
Goede prijs! Online zou het me bij de goedkoopste webshop 660 incl. verzendkosten kosten.
Na het een collega gezegd te hebben, heeft hij die tv ook voor 599 weggekregen bij MM Zoetermeer. Hij zei tegen de verkoper dat het in Rijswijk 599 was....na even gebeld te hebben, mocht hij hem ook voor die prijs meenemen.
Maar ik heb hem dus voor 599
Na het een collega gezegd te hebben, heeft hij die tv ook voor 599 weggekregen bij MM Zoetermeer. Hij zei tegen de verkoper dat het in Rijswijk 599 was....na even gebeld te hebben, mocht hij hem ook voor die prijs meenemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 27-05-2008 20:17 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Een Samsung 42 inch plasma tv voor 749 euro bij Wehkamp ("Oranjeknaller")
http://www.wehkamp.nl/w2/...=N15&ArtikelNummer=713002
Resolutie (in pixels): 1024 x 768Gianni Rombios schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:16:
Een Samsung 42 inch plasma tv voor 749 euro bij Wehkamp ("Oranjeknaller")
? Niet ongewoon bij plasma's en zegt weinig over beeldkwaliteit zelf. Die is namelijk echt super. Wij hebben dit scherm ook in de winkel staan en is echt een pareltje. 749 voor deze 42" in dan ook niet verkeerd, alhoewel ook weer neit echt spetterend
Ik heb mezelf net uitgenodigd voor een speciale koopavond bij de Mikro Electro: alles mag weg tegen inkoopprijs + 10%
Uitnodiging kun je ontvangen via familie, vrienden of kennissen die bij een ME werkzaam zijn.
Ik ben enorm benieuwd tegen welke prijzen de Pana's over de toonbank gaan...
Uitnodiging kun je ontvangen via familie, vrienden of kennissen die bij een ME werkzaam zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Dynamix op 28-05-2008 13:35 . Reden: typo ]
Verwijderd
Dat hangt ervan af met welke prijzen je het vergelijkt. Als je het vergelijkt me de scherpste internetprijs dan zou ik niet teveel verwachten. Vergelijk je het met normale winkelprijzen dan kun je vast wel een leuke deal sluiten.
Helemaal mee eens, mig29. Ik ga ook heel prijsbewust naar binnen stappenVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:38:
Dat hangt ervan af met welke prijzen je het vergelijkt. Als je het vergelijkt me de scherpste internetprijs dan zou ik niet teveel verwachten. Vergelijk je het met normale winkelprijzen dan kun je vast wel een leuke deal sluiten.
inkoopprijs, mjah is wel lachuh natuurlijk maar de prijzen die zij hanteren zo op de website zijn wel erg hoog. 1199 voor een 42px80 zag ik zo snel.Surineeslander schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:32:
Ik heb mezelf net uitgenodigd voor een speciale koopavond bij de Mikro Electro: alles mag weg tegen inkoopprijs + 10%![]()
Ben net terug van de Mikro... De 37PX80 was bijvoorbeeld 930 euro.
Dus zoals verwacht, geen super scherpe prijzen.
Dus zoals verwacht, geen super scherpe prijzen.
[ Voor 36% gewijzigd door Dynamix op 28-05-2008 19:42 ]
Van de week in de bus de folder van de Aldi ontvangen:
€999,- voor een 42" Full HD Medion LCD TV met 3 jaar garantie.

Zie ook http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_22/OFF09.SHTML en
http://www.medion.de/ms/a...ntent/lcd_tv42/index.html
Is het* wat? Moet ik rennen naar / bij de Aldi?
* het slaat hier op de aanbieding voor deze tv, dus niet alleen de vraag of de tv goed is of niet.
€999,- voor een 42" Full HD Medion LCD TV met 3 jaar garantie.

Zie ook http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_22/OFF09.SHTML en
http://www.medion.de/ms/a...ntent/lcd_tv42/index.html
Is het* wat? Moet ik rennen naar / bij de Aldi?
* het slaat hier op de aanbieding voor deze tv, dus niet alleen de vraag of de tv goed is of niet.
niet echt bijzonder. Je kan zat 42" TV;s krijgen voor dat geld. Een panasonic 42" plasma zal zeker beter beeld opleveren (moet je je even over de psychologisch lastige 1024x768 resolutie heenzetten).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Iemand zicht op acties bij MM Maastricht of MM Heerlen? Zou graag Sony willen, 40 inchies.
Verwijderd
...die zijn net landellijk achter de rug. Maandag en Dinsdag... Heb je die echt gemist ? Zou jammer zijn...Hurtebise schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:18:
Iemand zicht op acties bij MM Maastricht of MM Heerlen? Zou graag Sony willen, 40 inchies.
Waarom zou een panasonic plasma "zeker" beter beeld opleveren?JvS schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:13:
niet echt bijzonder. Je kan zat 42" TV;s krijgen voor dat geld. Een panasonic 42" plasma zal zeker beter beeld opleveren (moet je je even over de psychologisch lastige 1024x768 resolutie heenzetten).
Ik weet "zeker" dat door de hogere resolutie consolespellen en blu-ray films er scherper uit gaan zien op die aldi-tv.
Er is meer in het leven dan resolutie en scherpte...mace schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:56:
[...]
Waarom zou een panasonic plasma "zeker" beter beeld opleveren?
Ik weet "zeker" dat door de hogere resolutie consolespellen en blu-ray films er scherper uit gaan zien op die aldi-tv.
http://www.digital-zoom.de/article4961.html in Duitsland krijg je een wandhouder bij de Aldi tv. Ik zie het in de de NL specs niet terug. Als die erbij zit is dat een mooi pluspunt. Een dual tuner is leuk, drie jaar garantie is ook mooi. Het is denk ik wel een aardige aanbieding maar ik zou een reviewtje afwachten. Verder is het de vraag of hij zwart is of zwart met zilver. Het laatste vind ik niet mooi.
Waarom niet iets langer sparen voor een "echt" merk. Ik snap dat niet iedereen dezelfde eisen heeft maar toch....
hoeveel mensen gebruiken eigenlijk de ingebouwde tuners? Naar mijn idee werken die allemaal minder dan een stand alone. En volgend jaar zijn er plannen met digitale tv (bij ziggo iirc) dat de ingebouwde tuner niet meer gebruikt kan worden.Gianni Rombios schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:12:
http://www.digital-zoom.de/article4961.html in Duitsland krijg je een wandhouder bij de Aldi tv. Ik zie het in de de NL specs niet terug. Als die erbij zit is dat een mooi pluspunt. Een dual tuner is leuk, drie jaar garantie is ook mooi. Het is denk ik wel een aardige aanbieding maar ik zou een reviewtje afwachten. Verder is het de vraag of hij zwart is of zwart met zilver. Het laatste vind ik niet mooi.
[This space is for rent]
Inderdaad, vlgs de Duitste Aldi site wordt ie daar geleverd met wandhouder (toch ook al snel 100 euries toch?). En in Nederland niets over terug te vinden. In Duitsland is de aanbieding vanaf vandaag ingegaan.
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D_DO/OFFER_22/OFF001.SHTML
Vlgs mij een leuke aanbieding. Zit er ook aan te twijfelen. Dan haal ik 'm in Duitsland (mede door de wandsteun, maar is ook de dichtsbijzijnde Aldi vestiging, woon net aan de grens).
Of wachten tot een 'echt' merk met vergelijkbare specs. voor hetzelfde bedrag te krijgen is????
Twijfel / twijfel / twijfel .....................................

Wanneer er een review te vinden is, laat het svp weten...
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D_DO/OFFER_22/OFF001.SHTML
Vlgs mij een leuke aanbieding. Zit er ook aan te twijfelen. Dan haal ik 'm in Duitsland (mede door de wandsteun, maar is ook de dichtsbijzijnde Aldi vestiging, woon net aan de grens).
Of wachten tot een 'echt' merk met vergelijkbare specs. voor hetzelfde bedrag te krijgen is????
Twijfel / twijfel / twijfel .....................................
Wanneer er een review te vinden is, laat het svp weten...
[ Voor 4% gewijzigd door Paultje72 op 29-05-2008 11:44 ]
dit zijn gewonen tuners en geen digitale kabel tuners (=DVB-C). Met twee normale tuners kan je PIP kijken met je gewone standaard oude kabel.PoweRoy schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:34:
hoeveel mensen gebruiken eigenlijk de ingebouwde tuners? Naar mijn idee werken die allemaal minder dan een stand alone. En volgend jaar zijn er plannen met digitale tv (bij ziggo iirc) dat de ingebouwde tuner niet meer gebruikt kan worden.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Scherper zou ik niet aandurven, tenzij je het beperkt tot stilstaand beeld. Iedere tv (ook plasma) verliest bij bewegende beelden scherpte. Verder wordt de beleving van scherpte ook nog beïnvloed door de diepte van de zwartwaardes.mace schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:56:
Dat betekent overigens niet dat de Aldi het dus zou verliezen hoor, ik zou er alleen niet om gaan wedden als ik beide tv´s niet goed ken
nope je kijkt namelijk niet een stilstaand beeld. het gaat er dus om hoeveel resolutie er over blijft als er beweging in beeld is. en dit is bij plasmas veel beter dan bij lcdsmace schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:56:
[...]
en je hebt ook gewoon fullhd plasmas.
daarnaast is het denk ik wel hoogstwaarschijnlijk zo dat als je een a-merk LCD van 999 koopt die fullhd is (die zijn te krijgen) dat die sowieso beter beeld geven dan een medion LCD fullhd van 999
Even terugkomen op de Aldi aanbieding:
Vlgs een duits forum:
http://www.newstube.de/Te...r-999-euro-bei-aldi-nord/
betreft het een Tevion 30134. En Tevion is weer van LG.
Iemand ervaring ????
Ps, zegt mij niets, Tevion.
Vlgs een duits forum:
http://www.newstube.de/Te...r-999-euro-bei-aldi-nord/
betreft het een Tevion 30134. En Tevion is weer van LG.
Iemand ervaring ????
Ps, zegt mij niets, Tevion.
Verwijderd
Ik zie soms ook die Aldi/Medion aanbiedingen en eigenlijk vind ik hun prijzen niet echt competitief. Voor dat merk mag je wel wat lagere prijzen verwachten. Als die tv nu voor 749 euro was zou het voor sommigen misschien inderdaad een superdeal zijn. Voor 999 of zelfs minder kun je een echt merk krijgen met gelijke specs en die er ook nog mooier uitziet. Op zo'n Medion tv zou ik steeds angstvallig een doek gooien als er visite komt.
Echt? Argh, noo. Waren dat de dolle dagen?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:43:
[...]
...die zijn net landellijk achter de rug. Maandag en Dinsdag... Heb je die echt gemist ? Zou jammer zijn...
Dat snap ik zeer zeker, maar daarom begrijp ik niet waarom die panasonic "zeker" beter beeld zou opleveren, het was maar als voorbeeld bedoeld.MikeyMan schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:57:
[...]
Er is meer in het leven dan resolutie en scherpte...
Mja, ik vond het gewoon een beetje kort door de bocht, vandaar mijn reactie, je moet natuurlijk beide TV's bekijken IRL, maar om nou af te geven op de TV alleen maar omdat hij van de aldi komt.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:51:
[...]
Scherper zou ik niet aandurven, tenzij je het beperkt tot stilstaand beeld. Iedere tv (ook plasma) verliest bij bewegende beelden scherpte. Verder wordt de beleving van scherpte ook nog beïnvloed door de diepte van de zwartwaardes.
Dat betekent overigens niet dat de Aldi het dus zou verliezen hoor, ik zou er alleen niet om gaan wedden als ik beide tv´s niet goed ken
FullHD plasma's zijn meestal stukken duurder dan fullHD LCD's en meestal ook groter dan 37"dangerpaki schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:53:
[...]
nope je kijkt namelijk niet een stilstaand beeld. het gaat er dus om hoeveel resolutie er over blijft als er beweging in beeld is. en dit is bij plasmas veel beter dan bij lcds
en je hebt ook gewoon fullhd plasmas.
daarnaast is het denk ik wel hoogstwaarschijnlijk zo dat als je een a-merk LCD van 999 koopt die fullhd is (die zijn te krijgen) dat die sowieso beter beeld geven dan een medion LCD fullhd van 999
Ik weet dat er ook A-merk TV's zijn die ook FullHD zijn, maar om nou te zeggen dat die sowieso beter beeld geven, vind ik gewoon veel te kort door de bocht, dat is gewoon niet eerlijk tegenover die aldi-TV want het kan gewoon een hele goeie TV zijn.
Verwijderd
Korting tot 20%. Zag er niet onaardig uit in de winkelHurtebise schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:07:
[...] Echt? Argh, noo. Waren dat de dolle dagen?
Omdat ze de A merk LCD's van hetzelfde formaat al alle kanten van de wereld laten zien (zie bijvoorbeeld gemeten contrast in bruikbare modus in de tests die nu op tnet staam, LCD is 1:500 tot 1:800, een minder sterke plasma scoort al 1:4500, factor 7-10 hoger!)mace schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:56:
[...]
B-Merk LCD's zal ik me per altijd verre van houden. Ik heb nu meerdere van die plasma's met die gekke resoluties gezien. Zijn gewoon bizar veel beter in dezelfde of iets hogere prijsklasse...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
niet onaardig lol, het leken wel mieren op een picnic, of bijen bij een hiveVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:14:
[...]
Korting tot 20%. Zag er niet onaardig uit in de winkel
allemaal zenuwachtig rondrennend,
allemaal bang dat "hun" tv uitverkocht zou zijn ofzo
30 personen per 1 verkoper etc
leuke taferelen iig
[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-05-2008 13:23 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
LCD staat weer aan 1200 euro. Exact 20% ... hoger dan twee dagen geleden. *Ween*
Verwijderd
Bedoel je de full hd Sony 40V3000? Niet getreurd, hij is op verschillende plaatsten te krijgen voor 999-1009.
http://www.televisiestore...Televisie_KDL40V3000.html
http://www.televisiestore...Televisie_KDL40V3000.html
Damn.. ik ben echt de weg kwijt in tv land
lol..
Hier is het probleem.. Ik was eigenlijk aan het kijken voor een LE46A656 van Samsung..
Echter krijg ik via mijn vriendins werk nu de aanbieding om de 5 serie te kopen dus de LE46A557 voor 1399,- en dan gaat daar ook nog 300 euro van samsung vanaf (gewoon normale winkel levering dus de actie krijg je er als nog boven op als ik snel ben).. Dat zou dus betekenen dat ik 1099,- betaal voor een 46" Samsung 5 serie.. Stukken goedkoper dan wat ik voor de 6 serie kwijt zou zijn waar ik eigenlijk naar aan het kijken was (kwam op 1749 - 300 samsung actie = 1449) op dit moment.
Is de 6 serie nu echt die extra 350,- waard tegenover de 5 serie? Zoals ik het zie is het 100/120Hz tegenover standaard 50Hz/60Hz en 30000:1 vs 50000:1 contrast.. Dus het grote verschil is volgens mij gewoon alleen de 100Hz optie en het iets andere uiterlijk.. Damn ik vind het een lastige keuze en ik moet vanavond beslissen of ik die 5 serie wil of niet
.
Hier is het probleem.. Ik was eigenlijk aan het kijken voor een LE46A656 van Samsung..
Echter krijg ik via mijn vriendins werk nu de aanbieding om de 5 serie te kopen dus de LE46A557 voor 1399,- en dan gaat daar ook nog 300 euro van samsung vanaf (gewoon normale winkel levering dus de actie krijg je er als nog boven op als ik snel ben).. Dat zou dus betekenen dat ik 1099,- betaal voor een 46" Samsung 5 serie.. Stukken goedkoper dan wat ik voor de 6 serie kwijt zou zijn waar ik eigenlijk naar aan het kijken was (kwam op 1749 - 300 samsung actie = 1449) op dit moment.
Is de 6 serie nu echt die extra 350,- waard tegenover de 5 serie? Zoals ik het zie is het 100/120Hz tegenover standaard 50Hz/60Hz en 30000:1 vs 50000:1 contrast.. Dus het grote verschil is volgens mij gewoon alleen de 100Hz optie en het iets andere uiterlijk.. Damn ik vind het een lastige keuze en ik moet vanavond beslissen of ik die 5 serie wil of niet
Currently playing: MTG Arena (PC)
@ Uhmmie
Ik zat in precies hetzelfde schuitje als jij en heb gekozen voor de 5 serie. Het dynamische contrast ga je volgens mij niet merken. 3 HDMI poorten zijn genoeg voor een pc/spelcomputer/hd decoder
En 100Hz doet alleen op de laagste stand meer goed dan slecht. Die 350 euro kan je dan gebruiken voor..........ok ik zie dat je alle next-gen spelcomputers al hebt die er zijn dus dan neem je je vriendin een keer mee uit
Ik zat in precies hetzelfde schuitje als jij en heb gekozen voor de 5 serie. Het dynamische contrast ga je volgens mij niet merken. 3 HDMI poorten zijn genoeg voor een pc/spelcomputer/hd decoder
En 100Hz doet alleen op de laagste stand meer goed dan slecht. Die 350 euro kan je dan gebruiken voor..........ok ik zie dat je alle next-gen spelcomputers al hebt die er zijn dus dan neem je je vriendin een keer mee uit
Als 1200 de normale prijs was, dan had de TV met 20% korting 960 euro gekost.Hurtebise schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:23:
LCD staat weer aan 1200 euro. Exact 20% ... hoger dan twee dagen geleden. *Ween*
960 + 20% daarvan = 960 x 1.2 = 1152 euro, je berekening klopt dus niet.
Vast al gezien, maar in de http://tweakers.net/specials/lcd-plasma zijn de 40inch versies van de 5 en 6 serie getest.
[ Voor 6% gewijzigd door StanTheMan op 29-05-2008 16:16 ]
Verwijderd
Jou berekening klopt niet, want 20 procent van 1200 is echt wel 960 hoor, 1200*0.8 = 960mace schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:09:
[...]
Als 1200 de normale prijs was, dan had de TV met 20% korting 960 euro gekost.
960 + 20% daarvan = 960 x 1.2 = 1152 euro, je berekening klopt dus niet.
Wat jij nu doet is 20% van 960 erbijop tellen, maar dat is niet de bedoeling.
Wat je had moeten doen om weer te berekenen hoeveel het totaal was is:
960/0.8
Dan krijg je het oorspronkelijke bedrag als er 20% korting was.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoelt om te vragen of een TV goed is. Wil je dat weten check dan gewoon een betreffend topic, zoek een review, of ga eens in de winkel kijken.
Dit topic is niet bedoelt om te vragen of een TV goed is. Wil je dat weten check dan gewoon een betreffend topic, zoek een review, of ga eens in de winkel kijken.